Eksperimenti u blogovanju| Putovanja

Malo vode na dlanu

marco_de.manccini RSS / 22.04.2009. u 22:20

 

- Идемо вечерас у Турску Чаршију, каже ми, у Сули Ан.

Кроз маглу се присећам да је то стара грађевина, некада преноћиште за караване, а да је данас у њу смештен део ликовне академије.  

- Нека изложба?

- Не, уопште не, али звучи добро.

files.php?file=ans_891914219.jpg 

* * *

Улазимо у Ан кроз постављену завесу од стаклених перли. Унутра је веома мрачно. Једина светлост долази из неколико бим пројектора који су ту за потребе разних инсталација. Убрзо, у гужви и мраку, губимо једно друго.

Улазим у веома малу просторију са стране. Мора се улазити четвороношке. Просторија је једва довољно висока да би се у њој могло седети. Нас је око десеторо поседаних уз зидове. На средини собе седи девојка и тихо пева

да сум бистра вода мори мамо
да сум бистра вода
мамо мори мајчице
да знам кај да течам


Речи се једва препознају. Повезујем коначно у глави да сам данас чуо у Центру да гостује неколико уметника из Америке. Док пева, девојка гура свакоме парче леда у длан. После неколико тренутака тишине примећује да сам веома пажљив са мојим парчетом. Прилази на коленима и шапатом ме пита

- How long do you think you can hold onto it before it becomes water? Before it slips through your fingers forever?

- Not for long, кажем.

Отвара ми шаку нежно, дозвољавајући леду и води да ми клизну низ прсте. Уместо леда ставља своју руку у мој длан. Замишљам да је лепа. Тако је мрачно да се мало тога наслућује. Додир јој је леп. Не изговара r у речи water. Можда Бостон?

Поново седа у средину и пева док сви полако излазимо

јас би текла стара мори мајко
јас би текла стара мајчице
стара мори душице
кај моето либе


* * *

Тражим податке о Сули Ану. Једва налазим нешто мало. XV век. Име би се могло превести као Водено Преноћиште. По малој реци која је текла у близини, а која је временом нестала.  

1664113986_1ee658a8b7.jpg

 



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:00 24.04.2009

Re: i ne samo....

Причали су ми о тим шумама.


Шта чуо, одо!
miloradkakmar miloradkakmar 09:09 23.04.2009

Pročišćenje


Mrak, zagonetni glas, led, nežna ruka, potočići vode kroz linije dlana... osećaj pročišćenja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:32 23.04.2009

Re: Pročišćenje

вода је велика учитељица.
jasnaz jasnaz 10:12 23.04.2009

pažljiv(o)


Ima sećanje kao herbarijum: čuva: što je dotaklo: sve boje korena.....
...... i sećanje kao vilajet: čezne: što je moglo: i pamti: vetar u krošnjama .......

Ima sećanje Kamena: u Vodi: sve što Mu Je donela.....
...... i sećanje dlana: u dlanu. Tajna.


marco_de.manccini marco_de.manccini 15:27 23.04.2009

Re: pažljiv(o)

хвала. умеш.
dragoljub92 dragoljub92 10:23 23.04.2009

ел

ово значи да отсад има да плаћамо линцови са јутјубета
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:55 23.04.2009

Re: ел

Ево ја отрчао одмах и поломио дечју касицу. За youtube нема да нема.

(Пре пар година затвори New York Times уредничку страну за слободан приступ, као само претплатници могу да читају то. Не сећам се колико је трајало, али била су то дивна времена, кад нико није могао да чита Friedmana све и да је хтео. Сад је све опет доступно.)
Unfuckable Unfuckable 11:58 23.04.2009

kad smo već kod

vode...
a u cilju male promene melosa

i još nešto :
bolje malo vode na dlanu nego malo vode u kolenu

i još nešto što me ostavlja bez teksta
vishnja92 vishnja92 12:03 23.04.2009

Re: kad smo već kod

builderka builderka 12:49 23.04.2009

Re: kad smo već kod

i još nešto što me ostavlja bez teksta

mene uznemiruje
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:18 23.04.2009

Re: kad smo već kod

Баш тако, као на Вишњиној слици, сам замишљао оно држање леда. Једнан длан који је пажљиво придржан другим.
Unfuckable Unfuckable 20:38 23.04.2009

Re: kad smo već kod

ok, naravno
možda je pravi momenat da raščistimo tu nedoumicu oko
hodanja po vodi

marco_de.manccini marco_de.manccini 22:03 23.04.2009

Re: kad smo već kod

при повољним климатским условима се може ходати и по ваздуху.
topcat topcat 02:51 24.04.2009

Re: kad smo već kod

Unfuckable
bolje malo vode na dlanu nego malo vode u kolenu

Kad smo već...
Gdje je onaj tvoj komentar s "malo vode na dlanu", o onom paru na pijaci u 8am?

reanimator reanimator 13:27 23.04.2009

...

Evo, čisto da pokupim koju preporuku :
"obale su prazne
kao pustinja,
i samo ljudi što pogledom prate
šta nosi matica,
oči su nam prazne
kao pustinja,
i samo ugriz na usni što kaže
tu je nekad bio okean...
ti znaš,
ti znaš,
voda nosi sve.."
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:36 23.04.2009

Re: ...

preporuka ko

ivana23 ivana23 13:38 23.04.2009

Re: ...

reanimator


Preporuka!
mimi09 mimi09 14:00 23.04.2009

Re: ...

Isto, samo malo drugacije
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:26 23.04.2009

Re: ...

Хвала Мими.

Oпасни су Jапанци. По мом слабом разумевању и сећању, у глави ми стоји да су они открили лепоту несиметрије много пре модерне уметности. Како би извесни познавалац јапанске културе на блогу рекао ...

симетрија, чему?
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:51 23.04.2009

Re: ...

Marko de_mancciniКако би извесни познавалац јапанске културе на блогу рекао ...

симетрија, чему?


Hm.
Smanji malo. Neka bude: Izvesni pretendent na poznavanje japanske kulture...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:57 23.04.2009

Re: ...

Не може. Већ сам смањио пре него што сам објавио. Било је врсни уместо извесни, али сам знао да ћеш да се буниш па сам зато смањио. Даље смањивање је немогуће код preshrunk коментара.
NNN NNN 22:29 23.04.2009

Re: ...

Hvala za EKV.
crossover crossover 14:32 23.04.2009

Музичка пауза

Ти си Марко баш почео да бијеш из тешке артиљерије.
Изгибосмо, бре :))

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:04 23.04.2009

Re: Музичка пауза

Тамо сам живео пола године. Чаробно место. Боље да ништа не кажем. Немам тај распон.

(Леп видео. С много благе воде, камена, и музике.)
builderka builderka 15:15 23.04.2009

Re: Музичка пауза

Izvor Crnog Drima - nestvarno bistra voda ( i sumanute ribice) i kako preseca Ohridsko jezero - predivno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:07 23.04.2009

Re: Музичка пауза

i sumanute ribice

и јегуље, и јегуље, које том реком пливају до јадранског мора, па преко атлантског океана да би у саргаском мору родиле своју децу. деца знају пут назад, преко окена, па кроз реку, па у језеро.
Kazezoze Kazezoze 16:13 23.04.2009

Re: Музичка пауза

kad smo vec kod ohrida, interesuje me da li je neko bio na plaoshniku.
tamo su zadnjih godina vrshena arheoloshka istrazhivanja i pronadjeno je veoma interesantnih iskopina.
jedna od njih je i ova figura dedala iz perioda 3-4 veka pre hrista.
pronadjena je na iskopinama pored crkve sv. klementa - tkz stari grad gde je iz istog perioda i ova krstionica sa bazenom.



oko bazena je pod sa neverovatnim mozaikom, gde se mogu videti: leva i desna svastika, lik iz chijih usta izlazi reka sa cirilicnim slovima eufrat, lav u suncu koji je sjeb'o zmiju/reptila (ant. simbol makedonije), raznorazna zhivina, jeleni, pauni itd. sve slike mozaika imaju svoju simboliku, ali da ne davim oko simbola evo slichica:




njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:35 23.04.2009

Re: Музичка пауза

kaz mi idemo tamo skoro svakog leta. ko ima volje i mogucnosti ja mu toplo preporucujem da poseti Plaosnik jer je mesto prepuno neverovatnih arheoloskih dragulja. ako marka ne mrzi moze da okaci neke nase fotke tog predivnog mozaika koji je ranije pre nego sto je sve okolo rekonstruisano bio pokriven peskom kako se ne bi ostetio pa su posetioci mogli da vide samo male delove. sad je sve to lepo pokriveno i mozes da hodas drvenim mostovima iznad mozaika i vidis sve.



mozaik je ispred ove crkve, al se ne vidi na ovoj slici.
Kazezoze Kazezoze 16:46 23.04.2009

Re: Музичка пауза

pa mogli bi napraviti jedan foto blog o plaoshniku.
meni je ta arheologija makedonije bash zanimljiva.:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:31 23.04.2009

Re: Музичка пауза

Можда на јесен. Коначно ми Њања купила ОК апарат. Још да научим да га користим и да се сетим да сликам кад одем тамо.
bocvena bocvena 18:12 23.04.2009

ovo

je muzika koju čujem dok čitam tvoj blog
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:42 23.04.2009

Re: ovo

Неко време сам био веома заузет нечим и нисам приметио да постоје, на пример, Pearl Jam, Massive Attack, Morphine, ... Њања је морала да попуни много рупа у мом савременом музичком образовању.

Мислим (да не проверавам, тако ми стоји у глави) да у оној House шпици има неке воде, неке реке, па су и они уклопили Teardrop у такве слике.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:47 23.04.2009

moram

da uzmem ovu 100-ku

aj'd u zdravlje
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:52 23.04.2009

Re: moram

ааа, неко је почео да гледа у бројеве.
mimi09 mimi09 22:29 23.04.2009

Re: moram

Pazi kako mi se ovo uklopilo:

Obala Ohridskog jezera. Noć je obasjana zvezdama i mesečinom. U ševaru se pojavljuju rusalke koje igraju po jezeru. Na jezero dolazi povorka zvezda i među njima najlepša Zvezda Danica. Nailazi Marko očajan što nije uspeo da spase svoju Biljanu. Zvezda Danica ga vodi glavnoj među rusalkama, Biserki, kojoj se Marko dopadne, i pristaje da mu pomogne. U bregu na obali se otvara magična pećina, puna dragulja, odakle Biserka Marku daje magični prsten koji osvaetljava noću put i čarobni mač kojim će Marko osloboditi svoju Biljanu.


Ako se neko pita sta je – drugi cin Ohridske legende

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:11 24.04.2009

Re: moram

Ха, види стварно, све приче ... личе.
dunja73 dunja73 00:54 24.04.2009

Suli Han

Име би се могло превести као Водено Преноћиште. По малој реци која је текла у близини, а која је временом нестала.

da ali ,
su -voda
an -han,
ustvari hamam sa prenocistima ,podigao I.Bej
kao i dzamiju u SK
zasto su Suli iz Epira(Gr) isto suli?


interesantan post
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:17 24.04.2009

Re: Suli Han

Ово је слика Чифте Амама, који је одмах до Сули Ана, али је ипак посебна грађевина. Тамо горе на линку који дала Биљана (ННН) се лепо виде обе зграде.

Edit: ево тог истог линка поново
dunja73 dunja73 01:34 24.04.2009

Re: Suli Han

Сули Ана, али је ипак посебна грађевина

znam ..i videla sve komentare
ali kad smo vec kod SK ...
topcat topcat 02:51 24.04.2009

21

to je moja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:19 24.04.2009

Re: 21



Коначно се може попити пиво. До сада све нешто вода ово, вода оно, ...
topcat topcat 03:26 24.04.2009

Re: 21

marco_de.manccini

Коначно се може попити пиво. До сада све нешто вода ово, вода оно, ...

Da znaš da to uopće nije loša ideja...
stari92 stari92 07:03 24.04.2009

22 : ))

Ovo je telo stablo probuđenja : Probuđenje ne liči na stablo
duh je poput blistavog ogledala : blistavo ogledalo ne obasjava ništa
Pazi da uvek bude čisto : Kako od iskona ne postoji ništa
da se na njega ne taloži prašina! : na šta može da se taloži prašina ?

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:03 24.04.2009

Re: 22 : ))

Е сад си све покварио. Где да нађем мајицу Fimally 22?
stari92 stari92 18:20 24.04.2009

a,bre,ste,neozbilni djacite-Sakash li ?

__tamo__
(NI)
__'vamo__

----------------
*(vo sredina)
----------------
Черевићан Черевићан 12:30 24.04.2009

додир

из шаке у мраку капала је вода
у тој води слутила се тајна
коју стога умислих дорећи
али тајна ипак оста трајна

присуство Те можда ме омете
твој додир нас усмери у знан
недорек воде вековима скриван
ал бар ето открих . . . Сули Ан
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:36 24.04.2009

Re: додир

хвала гос’н чер.

додир је леп.
reanimator reanimator 14:39 24.04.2009

Re: додир

marco_de.manccini
хвала гос’н чер. додир је леп.

Oooooo... Oooooo..
maksa83 maksa83 14:50 24.04.2009

Re: додир

Oooooo... Oooooo..

Oooooo...bavesti Moderatora.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:58 24.04.2009

Re: додир

Oooooo...bavesti Moderatora.

makso ne igramo se vise toga. unf nas postrojio.

za Gospodina Cera

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:23 24.04.2009

Re: додир

margos margos 16:38 24.04.2009

......

Mene ova pesma ganja otkad sam pročitala tekst, i ne pušta...
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:45 24.04.2009

Re: ......

margos margos 17:05 24.04.2009

Re: ......

marco_de.manccini
ili ovako

Da... mož' i tako...:))

Mada me naslov asocira na ovu....
crossover crossover 18:53 24.04.2009

Re: ......

А мене на ову.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:58 24.04.2009

Re: ......

crossover
А мене на ову.

cross uvek u sridu!
za tebe jedan wave od Jobima

i ova slikica

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:03 24.04.2009

Re: ......

А тако значи, cross, Антониом. И после ја тешком артиљеријом тучем. Па Жобим је, бре, женевском забрањен.
crossover crossover 19:53 24.04.2009

Re: ......

marco_de.manccini
А тако значи, cross, Антониом. И после ја тешком артиљеријом тучем. Па Жобим је, бре, женевском забрањен.

Е, па морам и ја понеког кеца из рукава да извучем. Па макар био и класик.
Ево још једна.
myredneckself myredneckself 00:44 25.04.2009

Re: ......

we are not living in eternity
we have only this moment
sparkling like a star in our hand -
and melting like a snowflake
(Francis Bacon)


myredneckself myredneckself 01:11 25.04.2009

Re: ......

“What makes a river so restful to people is that it doesn't have any doubt - it is sure to get where it is going, and it doesn't want to go anywhere else.” (Hal Boyle)

a sada nešto breath-taking za njanju i marca
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:30 25.04.2009

Re: ......

браво МРНС, БиљаНННа је дефинитивно у праву кад каже да су коментари овде много бољи од блога.
Unfuckable Unfuckable 01:43 25.04.2009

Re: ......

bravo mrns, i ja da se nadovežem na marca u malom trollu koji to i nije :
svaki komentar i blog ove gospodžeblogerice iz potpalublja, ali - svaki...
vri trud odatle.
pa - malo li je ?
Unfuckable The Pravda Za MRNS
mimi09 mimi09 02:17 25.04.2009

Re: ......

myredneckself myredneckself 09:59 25.04.2009

Re: ......

браво МРНС,

Unfuckable The Pravda Za MRNS


dooobro, de...don't make me blush !...srednje ime mi je eklektika
bauer. bauer. 06:39 25.04.2009

marco,

ne spavaš?

vidi šta sam zahvaljujići tebi pronašao. vrhunac elegaancije, a nisam ni znao da postoji ovaj metod konstrukcije zlatnog preseka.

marco_de.manccini marco_de.manccini 06:45 25.04.2009

Re: marco,

да, веома секси.

а не спавам, спремам неке задатке некој деци сутра за такмичење.
bauer. bauer. 06:58 25.04.2009

Re: marco,

nemoj da budu mnogo teški. i mi smo nekada bili deca, seti se.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:08 25.04.2009

Re: marco,

Кад сам био мали, учитељица нам организовала мало такмичење у разреду. На крају сам био други, јер нисам знао колико је 8-7, а Момчило је знао. Где је он и шта ради сада - не знам.
bauer. bauer. 07:31 25.04.2009

Re: marco,

ja moju bruku ne smem ni da pričam.
builderka builderka 11:47 25.04.2009

Re: marco,

ja moju bruku ne smem ni da pričam.

evo ja ću moju, nikad prežaljenu pa ovo dođe kao terapija

opalim ispit zato što sam na početku zadatka podelila 8 sa 2 i dobila 2
ostatak zadatka je bio komplikovaniji i tačan, al' ova 2 se provukla do kraja i zeznula stvar
kaže žalim slučaj dijagram nije tačan

najcrnje što sam taj ispit žmurećki mogla da položim sa znanjem iz srednje škole
naravoučenije : višak samopouzdanja može da te s.ebe
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:53 25.04.2009

Re: marco,

naravoučenije : višak samopouzdanja može da te s.ebe

naravno, ja ga zato nemam.
builderka builderka 14:06 25.04.2009

Re: marco,

pa, i moje je zbog ove i par sličnih situacija otišlo u minus
nikako da nađem

crossover crossover 15:14 25.04.2009

Re: marco,

bauer.
vrhunac elegaancije, a nisam ni znao da postoji ovaj metod konstrukcije zlatnog preseka.

Мени је ово мој таст показао, он је Вишњин колега.
Ви дунђери сте много незгодни играчи :))
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:37 25.04.2009

Re: marco,

najcrnje što sam taj ispit žmurećki mogla da položim sa znanjem iz srednje škole
naravoučenije : višak samopouzdanja može da te s.ebe


Ја сам чуо много оваквих прича, али лично уопште нисам имао такве проблеме. Право наравоученије је да се треба својски потрудити да се ништа не научи у средњој школи.

Ево мојих закључних оцена из неких предмета

Биологија 2
Хемија 2
Историја 2
Физика 2
Матерњи језик 3
Енглески 3
Марксизам 3 (ишао на поправни испит у трећој години)
Алгебра 3
...
bauer. bauer. 21:32 25.04.2009

Re: marco,

najcrnje što sam taj ispit žmurećki mogla da položim sa znanjem iz srednje škole
naravoučenije : višak samopouzdanja može da te s.ebe

Builderka, tvoj slučaj je gotovo identičan sa mojim. Ja za 10 minuta rešim ključni zadatak i pošaljem ga pajtosima iz druge grupe da prepišu i onda krenem da rešavam ovaj iz moje grupe i blokiram. Totalno. Još me prate ta neprijatna sećanja.
bauer. bauer. 21:39 25.04.2009

Re: marco,

Мени је ово мој таст показао, он је Вишњин колега.
Ви дунђери сте много незгодни играчи :))

Cross, vratio me marco u prošlost, pa Višnjin entuzijazam, pa se ponovo osećam mladim :) Našao sam po netu svašta nešto zanimljivo o nacrtnoj i sličnim stvarima. Ovde je priča veoma temeljno ispričana i grafički potkovana. A ja razmišljam, kako da je ispričam bez upotrebe svih onih stručnih reči i izraza. Mislim da je moguće, ali uzeće mi vremena...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 25.04.2009

Re: marco,

bauer.
Mislim da je moguće, ali uzeće mi vremena...

Можеш ти то, Бауре, можеш... :))))

Видимо се за месец-два.
vishnja92 vishnja92 22:39 25.04.2009

Re: marco,

A ja razmišljam, kako da je ispričam bez upotrebe svih onih stručnih reči i izraza. Mislim da je moguće, ali uzeće mi vremena...

jack, ja cu da ti pomognem, najozbiljnije, i da radim zadatke na blogu i da objasnjavam.
toliko sam izgubljenih slucajeva spremila za ispit :)

aj molim te napisi to. pliiiz?

nacrtna je sasvim divotna disciplina :)))

(inace - tamo kod Brajovica nisu htele da mi se otvore slicke i nisam mogla da surfujem, inace mi je bila namera da okacim par onih ikosaedara i pentagonalnih dodekaedara, to su bas dekorativne pricice. ali pojavilo mi onu upozoravajucu poruku i oteralo me)

ps - i perspektiva je divotna. mnogo je laksa jer je intuitivnija, a sasvim je ocaravajuca.
eeeee :))))))
bauer. bauer. 23:22 25.04.2009

Re: marco,

i perspektiva je divotna. mnogo je laksa jer je intuitivnija, a sasvim je ocaravajuca.

višnja, perspektiva je nadogradnja nacrtne geometrije, čista poezija, ako mene pitaš. a misliš da ja mogu da budem veći Gruja od Gruje? ne znam, velike su to cipele koje treba obuti. ali ako me ne prođe ovaj zanos, pokušaću, pošto se izborim sa nekim neposrednim ovozemaljskim obavezama koje me čekaju.

u svakom slučaju, hvala na podstreku drugari.

Preporuke.
vishnja92 vishnja92 06:57 26.04.2009

Re: marco,

misliš da ja mogu da budem veći Gruja od Gruje?

i ne treba da budes, Gruja se obracao samo onima koji vec znaju i prakticno ih usmeravao, nije imao za cilj da priblizi svima. a ti ces to lepo i jasno da srocis.

samo napred :)

bauer. bauer. 08:22 26.04.2009

Re: marco,

samo napred :)

Što isto i tebi želimo :))

Nemoj da se švercuješ, mogla bi i ti da napišeš nešto na te teme. A ja da pripomognem? Znaš, što više razmišljam, plašim se da pišem o nečemu što je za mene larger than life. Ako previše uprostim, ispašću diletant, ako zakomplikujem biće dosadno i nerazumljivo. A gde je prava mera? Brajović je u pravu, dva tri meseca, da ne radim ništa drugo...

A sa druge strane, ako sam ovim mojim dosadašnjim grafičkim intervencijama zaintrigirao neku srodnu dušu, a znam da jesam, na primer Tebe, meni dosta
maksa83 maksa83 08:52 26.04.2009

Re: marco,

Znaš, što više razmišljam, plašim se da pišem o nečemu što je za mene larger than life. Ako previše uprostim, ispašću diletant, ako zakomplikujem biće dosadno i nerazumljivo.

Ako možete vas dvoje da sednete i dogovorite se i objasnite jednom (*) blogom zašto izvesni Oskar Nimajer i drugar Korbizije nisu završili u nekom Hagu (ne mora doživotna, 25 godina bi bilo ok), ili tako nešto? (Uslov - bez potezanja Kapele u Ronšanu). Otvoren sam za ubeđivanje.

(*) JedNO blog nije greška, to je hommage Vuku Draškoviću koji je prepričavao neki događaj i u toj naraciji "seo u jedno auto".
bauer. bauer. 09:17 26.04.2009

Re: marco,

Ako možete vas dvoje da sednete i dogovorite se i objasnite jednom (*) blogom zašto izvesni Oskar Nimajer i drugar Korbizije nisu završili u nekom Hagu (ne mora doživotna, 25 godina bi bilo ok), ili tako nešto? (Uslov - bez potezanja Kapele u Ronšanu). Otvoren sam za ubeđivanje.

Kakav bre Hag, ja bi njih po kratkom postupku. Možda bi se Korbizjeu ta kapela koju si pomenuo računala kao olakšavajuća okolnost, pa bi mogao da bira način pogubljenja (na primer da u 77-oj godini samoinicijativno otpliva na otvoreno more)

*novo: A šta reći za Vučinu? Srpski Hamlet, ili Odisej, samo što je oženjen.
vishnja92 vishnja92 10:03 26.04.2009

Re: marco,

Ako možete vas dvoje da sednete i dogovorite se i objasnite jednom (*) blogom zašto izvesni Oskar Nimajer i drugar Korbizije nisu završili u nekom Hagu (ne mora doživotna, 25 godina bi bilo ok), ili tako nešto? (Uslov - bez potezanja Kapele u Ronšanu). Otvoren sam za ubeđivanje.

ako to blogo bude napisano ono sigurno nece spasiti Nimajera...
a Korbiju ne treba Kapela da bi bio spasen. aj, pisacemo, mada vidim da mu se i jack surovo i dvosmisleno smeska (a haligatori cekaju...). znaci moram sama da ginem.

a sa bi ti? cvetje po kucama? evo ti ga Wagner onda :)

("da zivim u takvoj kuci, svaki dan bih kroz prozor milovao fasadu..."

ps - na 30 km smederevskog puta a na svakih uvidjavnih 150-200m postoji reklama za kafanu "Malo korzo"
maksa83 maksa83 10:43 26.04.2009

Re: marco,

a sa bi ti? cvetje po kucama?

Ne - obrnuto - ja bih kutju po cvetjama, a bit like this:


bauer. bauer. 10:52 26.04.2009

Re: marco,

Ne, ja bih kutju po cvetjama, a bit like this:

E, moj Max, da ti znaš samo čemu sam ja sve prisustvovao u mom životu, i šta sve grade ovi što imaju novce. Dobri stari F. L. Wright i Kuća na vodopadu su mala maca za njih. Ali, ako ćemo o velikim imenima 'modernije' arhitekture, dori stari Wright je ipak zakon.

*novo: btw, bogatuni danas sve više prave kuće koje stilski podsećaju na Kuću na vodopadu, morao bi da uslikam pa da prezentiram. Znam za primere, onoliko.
vishnja92 vishnja92 11:06 26.04.2009

Re: marco,

gle ti njega iskusnog :)))
bas njega i bas fallingwater, eeeeee.......

na ti preporukicetina.

ps - i jos digo najlepsu fotku, nema smisla.

evo osnova i presek
trol napravio pun krug, stigli do kuce na vodi :)))
vishnja92 vishnja92 11:11 26.04.2009

Re: marco,

Dobri stari F. L. Wright i Kuća na vodopadu su mala maca za njih

kakva mala maca, alfa i omega moderne arhitekture bre jack!

kuca ima jaku i neprekinutu sledbenicku liniju sve do danas, ali bas me zanima onako 1:1, tvojim ocima
aj uslikaj :)
pa prezentiraj

pa da trolujemo.

edit - njanjo, info za tebe: ja se upisala tamo, tek da se zapljunem.
jack je kriv, samdaznas, rekao je da to nije nista. sad me streljaj :)
maksa83 maksa83 11:29 26.04.2009

Re: marco,

bas njega i bas fallingwater, eeeeee.......

Okej, kapiram - nije to baš za svakoga, treba smestiti i onol'ki narod negde.
Ali i na tu mass consumer temu meni je Habitat 67 beskrajno lepši i humaniji od Brazilija i sl. lenjirašenja.
Viđu ga što je lijep:



Edit - evo još jedna, da se vidi da je na vodi:
vishnja92 vishnja92 11:46 26.04.2009

Re: marco,

meni je Habitat 67 beskrajno lepši i humaniji od Brazilija i sl. lenjirašenja.

Brazilija je ipak potpuno van konkurencije po nehumanom konceptu, daj neki drugi referentni sistem.
svasta ti znas :)
a Habitat - vidis, ta prica je poprilicno skupa, nije to bez vraga uopste....

ulepsa mi dan

nego, ne vidi ti se ovaj edit - jel tu dodje jos neka slicka ili sta?
maksa83 maksa83 12:08 26.04.2009

Re: marco,

pa bi mogao da bira način pogubljenja (na primer da u 77-oj godini samoinicijativno otpliva na otvoreno more)

Osećam da mu je ponuđeno - "ili da živiš ostatak života u zgradi koju si sam projektovao, ili da kreneš lagano da plivaš leđno ka horizontu na Atlantiku."

I šta će čovek...
maksa83 maksa83 12:10 26.04.2009

Re: marco,

Brazilija je ipak potpuno van konkurencije po nehumanom konceptu, daj neki drugi referentni sistem.

Oook, phmmm... može - Blok 70? :)

ulepsa mi dan

vishnja92 vishnja92 12:20 26.04.2009

Re: marco,

može - Blok 70? :)

:)))
nemoj da pravim grupisanje po mz sad ovde na blogetu :)
Unfuckable Unfuckable 12:55 26.04.2009

Re: marco,

ima nešto gore i od bloka 70, ako uopšte neko u to može da poveruje. ali - ima
zove se blok 70a
(one 61,2,3 ne spominjem - to je izvan konkurencije)
vishnja92 vishnja92 13:02 26.04.2009

Re: marco,

(one 61,2,3 ne spominjem - to je izvan konkurencije)

to spada u Brazilija referentni sistem :)

pazi - kada su autori dup-a ukacili da su ti blokovi malo..... pa, hm takvikakvi su, pokusali su da ih prerade, makar u smislu ujednacavanja spratnosti (ono stepenasto onakvo je trebalo da simbolizuje valjda recni klanac, bmlga. paralelan sa Savom). medjutim, organi im rekli - e sad nema, pujpikenevazi, dup je usvojen i bice takav zavjekivjekovaamen.

katastrofa.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:10 26.04.2009

Re: marco,

al ste se vi natrolovali Brate!
višnja sa srećom tamo!
Unfuckable Unfuckable 13:36 26.04.2009

Re: marco,

mene ubija u pojam kad vidim da se u bloku 70a uglovi zgrada dodiruju, prave ono "Г" ako me razumeš tako da veoma blisko učestvuješ u intimnom životu komšija
, pa još imaju one kvazi - kako li se to zove ...svetlarnike, kvadratnog oblika u sred zgrade do kojih dođeš ulaznim hodnikom (pa onda prođeš kroz to, sve čekajući da ti nešto / neko padne na glavu) pa izađeš s druge strane zgrade. Jezivo
crossover crossover 13:37 26.04.2009

Re: marco,

maksa83
Brazilija je ipak potpuno van konkurencije po nehumanom konceptu, daj neki drugi referentni sistem.

Oook, phmmm... može - Blok 70? :)

Don't judge too quickly.

Да ли знаш колико се повећава вероватноћа у толиким зградуринама да има бар једна опасна риба која ће ти бити комшиница?
Живела брутална архитектура! Хоћемо сирови бетон! Уа природа!
Unfuckable Unfuckable 13:41 26.04.2009

Re: marco,

Да ли знаш колико се повећава вероватноћа у толиким зградуринама да има бар једна опасна риба која ће ти бити комшиница?

otprilike, odokativno, je petostruko manja u odnosu na verovatnoću da ćeš fasovati nadrkane penzose, bilivmi
vishnja92 vishnja92 13:43 26.04.2009

Re: marco,

Да ли знаш колико се повећава вероватноћа у толиким зградуринама да има бар једна опасна риба која ће ти бити комшиница?
Живела брутална архитектура! Хоћемо сирови бетон! Уа природа!

gle ovog sad :))))))
Jezivo

skoro uopste ne poznajem taj blok iako me razdvajala samo ulica od njega. mislim - to smicanje kapiram - to jeste problem ako se ne vodi racuna (ako se vodi, donosi mnoge prednosti)

ali se nisam sunjala po tim zgradama vise od par puta, uopste se ne secam prilaza i svetlarnika....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana