FOX Life

Tibor Jóna RSS / 28.04.2009. u 16:35

Ja ne silazim sa tog FOX Life kanala. Serija, komedijica, serija, komedijica - trach rubrikica...

Ako je bas dosadno tu je E!, history chanell i viasat kanali...

Odrekao sam se domace televizije. Evo naime i zasto...

Zanka Stojanovic, majka jednog od poginulih u Aberdarevoj za vreme NATO intervencije, sedi barabar sa Draganom Kuzmanovic, portparolkom zlocinackog udruzenja poznatog u narodu i kao JUL.

I sad se tu nesto polemise. Gradjanski uljudno, vaspitano - nismo varvari. Kuzmanovicka stav - Stojanovicka stav. Kuzmanovicki ziv sin - Stojanovicki nije, ali sad, sta tu da se radi - trebalo je za zemlju ginuti! 

Kuzmanovicka misljenje. Stojanovicka misljenje. Kuzmanovicka o prkosu tudjom decom, Stojanovicka suzama uplakane majke bez sina. 5 minuta jedna. 5 minuta druga. Ravnopravno je kljucna rec!

Isto je kad si iz JUL-a i kad si Zanka Stojanovic. Isto je kad si svo vreme rata ziveo u neprekinutom luksuzu i kad si rat proveo nad grobom deteta. Sve treba cuti! O svemu izvagati ... Mozda i STA AKO je Kuzmanovicka i u pravu i sa nekim rezonom !?! 

Kuzmanovicka o tome kako ne zna nista o Tatjani Lenard, Stojanovicka o tome kako sve zna i kako zna da svi znaju i kako ipak ne moze da dobije pravdu za mrtvog sina. A nacija neka zakljuci cije je jache!

Nacija, dakle, sedi i mandarinski smireno vaga! Dobri argumenti Kuzmanovicke ili dobri argumenti Stojanovicke. Sta je jace - mrtav sin ili otpor imperijalistima? Salju se SMS poruke, odgovara se na nagradna pitanja, dobijaju se deseci hiljada...

Stojanovicka i dalje bez sina. Ono...  Sve u fullu!

Recju - PREDIVNO!

Sede tako, u studiju, jednom, nesto nakon rata, Gebels i tata Ane Frank. I sad krene tu DEMOKRATSKI rasprava - Gebels stav, tata Frank stav. Nisu krivi logori kriva je Amerika i jevrejske plutokrate... Tata Frank bi nesto da kaze ali Gebels, kuzmanovicevski upada, "Dozvolite"! Gebels ne dozvoljava da ga prekida tamo neki Frank, Gebels je uljudan covek, moli za red. On kao ni Kuzmanovicka nikog nije PREKIDAO! Dopustite mu da govori. Dozvolite gospodine Frank - vi mozda jeste izgubili dete, mozda i jeste negde moja greska jer sam cinio rezim koji ju je ubio ali... budimo parlamentarni i ako smo bez deteta, a ja nisam....

Pa tako ide fil na fil - Gebels argument, tata Frank kontraargument.

Glasajte za gospodina Gebelsa SMS porukom na broj 30-01-1933 i ukucajte rec "Dahau"

Glasajte za tata Franka SMS porukom na broj 27-01.1945 i ukucajte rec "Ziklon-B"

Glasajte za gospodju Kuzmanovic SMS porukom na broj...

Kapiramo vec... 

Mama Stojanovic je isto sto i drugarica Kuzmanovic. Zrtva je isto sto i Dzelatov Segrt.

Toga na FOX lajfu nema!



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

buandtre buandtre 16:52 28.04.2009

istina

zato i ja gledam samo fox life i vesele serijice, cak i one kao-dramske izbegavam...
nemam sta dodati.
preporuka.
Dr M Dr M 17:00 28.04.2009

Arsini

To ti je zivotna pravda, sve se meri istim arsinom.
Kuzmanovicka rodoljubivom sirinom,
Zanka tragicnom dubinom.

6 ft. under
bene_geserit bene_geserit 17:05 28.04.2009

nece biti da je Gebels i tata Ane Frank

nece biti da je Gebels i tata Ane Frank
Pre neko ko je bio drug od nekog ko je Anu Frank prijavio pa su je zlikovci nasli i tata Ane Frank
a Gebels bi mogao da bude neko kao Solana ili sta ti ja znam
inagadadavida inagadadavida 18:50 28.04.2009

Re: nece biti da je Gebels i tata Ane Frank

bene_geserit
nece biti da je Gebels i tata Ane Frank
Pre neko ko je bio drug od nekog ko je Anu Frank prijavio pa su je zlikovci nasli i tata Ane Frank
a Gebels bi mogao da bude neko kao Solana ili sta ti ja znam


Sta je ovo??...........epidemija svinjskog gripa???
vvendi vvendi 10:29 01.05.2009

Re: nece biti da je Gebels i tata Ane Frank

inagadadavida

bene_geseritnece biti da je Gebels i tata Ane FrankPre neko ko je bio drug od nekog ko je Anu Frank prijavio pa su je zlikovci nasli i tata Ane Franka Gebels bi mogao da bude neko kao Solana ili sta ti ja znamSta je ovo??...........epidemija svinjskog gripa???

to bi bilo objašnjenje za ovaj tvoj komentar
izmeri temperaturu...
rastinjak rastinjak 17:14 28.04.2009

Pa dobro...

bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.
JJ Beba JJ Beba 17:18 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.

ti nisi normalan
šta ti porediš?!?!
ti mnogo nisi normalan

još ćeš da kažeš da im je to božija kazna jer su prodali dušu ...
jbt šta ti pričaš
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:26 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Mislim da je ovo krajnje netacno. Nije istina da su ljudi iz RTS-a svi pripadali JUL-u, SPS-u itd.
Okrutan komentar.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:32 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Eto Tibor, stvar je pobegla iz televizora, džaba oaze razbibrige... Kapiraš, neko napiše odličan blog a neko ovakav komentar, neko pogine, a neko pita kako je taj, uopšte došao u priliku da pogine. Jedino mi ovo oko duše nije jasno, ali ajde, ne mora sve da razjasnimo, u fulu.
Dr M Dr M 17:37 28.04.2009

Re: Pa dobro...

ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Meni je prilicno jeziv ceo Tvoj komentar.

Prvi deo necu da komentarisem, bilo bi suvise tuzno, ali citirani deo je gadna generalizacija.
Izginuli ljudi su bili "sirotinja raja", oni koji su se prodali JUL-i i SPS-e, glavesine, nisu ni bili tu.
roseblue roseblue 17:42 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ?



A što da ne plačemo ? Pa to je isto kao da kažeš da su svi koji su bili u ratu bili u JUL i SPS, i otišli tamo svojom voljom da se bore za tadašnji režim. Fox life nam se servira već dugo, tako da mnoge stvari promiču, a ne primećujemo.

Došli smo dotle da se više iscimamo zbog patnji likova u serijama, nego ljudi oko nas.
angie01 angie01 17:52 28.04.2009

Re: Pa dobro...

pa dobro,..bi tragedija!

nisi ni morao dalje da se trudish lupetanjem, ovim si vec dovoljno rekao!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:35 28.04.2009

Re: Pa dobro...

i nisi normalan
šta ti porediš?!?!
ti mnogo nisi normalan

još ćeš da kažeš da im je to božija kazna jer su prodali dušu ...
jbt šta ti pričaš

ali zato je zaradio preporuku... mrak...
inagadadavida inagadadavida 18:49 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Jebote...........od ovoga moze da se rikne.........
angie01 angie01 19:00 28.04.2009

Re: Pa dobro...

ali zato je zaradio preporuku... mrak...


od istih, koji na slichne grozote i na drugim blogovima besomuchno lupaju preporuke ,..da mrak nije nestao i zver je ziva!
JJ Beba JJ Beba 19:46 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Aleksandar Stosic
i nisi normalan
šta ti porediš?!?!
ti mnogo nisi normalan

još ćeš da kažeš da im je to božija kazna jer su prodali dušu ...
jbt šta ti pričaš

ali zato je zaradio preporuku... mrak...

u normalnim uslovima bio bi banovan dožovotno jer vređa žrtve
al kod nas vređanje žrtava normalna stvar
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:02 28.04.2009

Re: Pa dobro...

al kod nas vređanje žrtava normalna stvar

za preporuku..rekao bih
srki92 srki92 20:10 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Ko je tebe poznavao, ni pakao mu nece tesko pasti.
Davie Davie 20:12 28.04.2009

Re: Pa dobro...

E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Pa nije bas da su ljudi koji su izginuli u zgradi RTS-a dusu prodali djavolu ali ima dosta istine u tome da nije sve tako crno-belo kako pokusavaju predstaviti predstavnici "druge Srbije".

90-tih (a i pre toga) na RTS-u nije bilo teorije da se student sa ETF-a sa prosekom iznad 9.00 zaposli u toj kuci sem ako nije imao neku debelu licnu ili partijsku vezu, o drugim zanimanjima (srednjoskolskim) tek ne treba trositi reci. Zaposlenje na RTS-u tih godina sem prestiza je donosilo i ekstra materijalnu korist, zaposleni u toj kuci je u odnosu na adekvatnog kolegu iz neke druge firme imao daleko visu (i redovnu) platu. Ta plata je bila tolika da je utapala dusevnu bol zaposlenih, dusevnu bol koju je donosila propaganda Milosevicevih i Markovicevickinih ciljeva, uz adekvatnu novcanu naknadu lakse se podnese ako si (sitan) srafcic u SPS&JUL propagandnoj masineriji... i njihova jedina greska je sto su do kraja isli u tom podanickom ponasanju, sto nisu otkazali poslusnost kad je svakom bilo jasno da ce i zgrada RTS biti vojni cilj.

Rukovodstvo RTS-a snosi odgovornost zasto je zaposlene zrtvovalo, zasto ih je zrtvovalo zarad propagandnih ciljeva, snosi odgovornost zasto svojim zaposlenima nije pruzilo zastitu - oni su saradnici u ubistvu tih ljudi i tako ih treba suditi.

A ubice su oni koji su pritisli dugme na raketnom nosacu - da se ne lazemo, oni su znali da u toj zgradi ima ljudi, znali su da se odatle emituje TV signal, znali su da u toj zgradi nisu ljudi za radarom nego za TV opremom...

I totalno mi je nejasno zasto se odustalo od tuzbe NATO-a pred medjunarodnim sudovima (pa i po privatnim tuzbama ostecenih), danas majka jednog poginulog na TV rece da je Vojin Dimitrijevic izgubio parnicu pred sudom u Hagu 2002. zbog proceduralnih pitanja - nije mi jasno zasto se kasnije kad su se stekli uslovi nije nastavilo sa tuzbom prema NATO-u.
srki92 srki92 20:24 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Davie
E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Pa nije bas da su ljudi koji su izginuli u zgradi RTS-a dusu prodali djavolu ali ima dosta istine u tome da nije sve tako crno-belo kako pokusavaju predstaviti predstavnici "druge Srbije".

90-tih (a i pre toga) na RTS-u nije bilo teorije da se student sa ETF-a sa prosekom iznad 9.00 zaposli u toj kuci sem ako nije imao neku debelu licnu ili partijsku vezu, o drugim zanimanjima (srednjoskolskim) tek ne treba t


Student ETF-a za bilo kojim prosekom i iole interesovanja za struku nije nikad imao sta da trazi u RTS-u. Student ETF-a sa prosekom iznad 9.00 je pre kraja trece godine imao vec polozen GRE i TOEFL a do kraja cetvrte prihvacenu aplikaciju za postdiplomske na barem nekoliko svetskih (americkih) Univerziteta. Student ETF-a sa prosekom iznad 9 je osecao da gubi vreme na 5 godini, a najveci problem mu je bilo koju od ponuda za postdiplomske da odabere.

Ne znam ni jednog studenta sa ETF-a sa prosekom >= 9.00 koji je bio Julovac i trtio se za posao po partijskoj pripadnosti. Doduse, ne znam vise od tri studenta ETF koji su imali GPA > 9.

Dušan Maljković Dušan Maljković 20:25 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Davie, potpisujem.
dragan17 dragan17 20:35 28.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli. E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Ovde se povlaci granica izmedju normalnih i zaludjenih.

Sve i da je neko na sred ulice pucao u (drugaricu) Kuzmanovic (recimo na Uskrs '99), normalan covek trazi da to ubistvo ne prodje nekaznjeno. To bi trebalo da je i osnovna razlika izmedju nas i njih. Nas koji smo bili protiv RTSa i svih sa RTSa, a koji bi sigurno izvukli te ljude na vreme da je bilo do nas, i njih koji su živeli od laži sa RTSa a opet su dozvolili da 16 ljudi pogine iako su to mogli da sprece.

Ako to ne razumes ne znaci da si glup, znaci samo da bi bio kao oni, kad bi imao priliku koju su oni imali.
Davie Davie 20:36 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Student ETF-a za bilo kojim prosekom i iole interesovanja za struku nije nikad imao sta da trazi u RTS-u. Student ETF-a sa prosekom iznad 9.00 je pre kraja trece godine imao vec polozen GRE i TOEFL a do kraja cetvrte prihvacenu aplikaciju za postdiplomske na barem nekoliko svetskih (americkih) Univerziteta. Student ETF-a sa prosekom iznad 9 je osecao da gubi vreme na 5 godini, a najveci problem mu je bilo koju od ponuda za postdiplomske da odabere.

Ne znam ni jednog studenta sa ETF-a sa prosekom >= 9.00 koji je bio Julovac i trtio se za posao po partijskoj pripadnosti. Doduse, ne znam vise od tri studenta ETF koji su imali GPA > 9.



Da, 90-tih su studenti ETF-a sa prosekom iznad 9.00 bas bili trazeni od strane americkih univerziteta... pre bi bilo da su tek po zavrsetku studija na ETF-u mogli da konkurisu za raznorzane green karte.

Uzgred, jedna doktorantkinja na telekomunikacijama je 90-tih radila na RTS-u ( mama joj je bila direktor pravne sluzbe u toj kuci)... u medjuvremenu (2000-tih) je zavrsila u Svedskoj. Toliko o vasoj obavestenosti.


bindu bindu 20:51 28.04.2009

Re: Pa dobro...

ti nisi normalan
šta ti porediš?!?!
ti mnogo nisi normalan

još ćeš da kažeš da im je to božija kazna jer su prodali dušu ...
jbt šta ti pričaš


da se smrznes na koji nacin covek (ljudi) razmislja-ju. aj sad, kako objasniti njemu zasto, sve te nijanse diskriminacije su nemoralne i da takav nacin govora nemoze da ima slobodu govora, zato sto u sebi nosi klice (virus) mrznje.
srki92 srki92 20:56 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Davie

Da, 90-tih su studenti ETF-a sa prosekom iznad 9.00 bas bili trazeni od starne americkih univerziteta... pre bi bilo da su tek po zavrsetku studija na ETF-u mogli da konkurisu za raznorzane green karte.


A zelena karta je za postdiplomske potrebna zbog...? Dejvi, pojma bre nemas . Ja bre bio student tamo u to vreme, ne pricam napamet. Nesto ti bas ni za tu koleginicu sad ne verujem, ko zna sta si ti nacuo...


Davie Davie 21:22 28.04.2009

Re: Pa dobro...

A zelena karta je za postdiplomske potrebna zbog...? Dejvi, pojma bre nemas . Ja bre bio student tamo u to vreme, ne pricam napamet. Nesto ti bas ni za tu koleginicu sad ne verujem, ko zna sta si ti nacuo...

Americki univerziteti su prihvatali aplikacije studenata trece godine beogradskog ETF-a na postidplomske studije kó od sale - jedna od legendarnih ribolovackih prica iz 90-tih... daleko vise ljudi sa ETF-a (sa prosekom 9.00 i vise) je otislo po diplomiranju, po iseljenickom programu (green card). Uzgred, koleginica nije bila jedina sa doktoratom na tadasnjoj RTS - pricam o nekome koga licno znam i znam kako se zaposlio na RTS (preko majke koja je bila direktor pravne sluzbe)... u sustini poenta cele price (a ne tvoje trolovanje) je da se na RTS-u pre toga, tada a ni sada ne zaposljava na klasican oglas, potrebna ti je debela licna ili partijska veza. Poenta je da prica koju protura "druga Srbija" nije samo crno-bela, ima tu i dosta sivih nijansi, istina je da su ljudi koji su izginuli svesno radili za propagandnu masineriju Milosvicevih do kraja, istina je da su ih pretpostavljeni svesno zrtvovali, iztina je da su ih pobili piloti NATO-a iako su znali da tamo rade ljudi za TV opremom a ne za radarskim postrojenjima... svakom normalnom coveku smeta ta totalna jednostranost. OK je borba da se kazne krivci za smrt dece, OK je da se kazne oni koji ih nisu zastitili, OK je da se kazne oni koji su ih zrtvovali. Ali ekstremno smeta sto se u borbu tih roditelja mesaju raznorazne NVO koristeci to za svoje ciljeve, isto tako smeta sto borba na medjunarodnoj osudi NATO-a nije ni zapoceta, zato sto se odustalo od nje (nisam nigde cuo da je neko od roditelja podneo privatnu tuzbu, da je neka NVO tuzila NATO, da je nasa vlada posle 2001-ve tuzila NATO za bombardovanje civilnih ciljeva).
adam weisphaut adam weisphaut 21:22 28.04.2009

Re: Pa dobro...

90-tih (a i pre toga) na RTS-u nije bilo teorije da se student sa ETF-a sa prosekom iznad 9.00 zaposli u toj kuci sem ako nije imao neku debelu licnu ili partijsku vezu

Za pre toga imam primer iz bliže porodice da je bilo moguće, bez veze.
adam weisphaut adam weisphaut 21:28 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Ta plata je bila tolika da je utapala dusevnu bol zaposlenih, dusevnu bol koju je donosila propaganda Milosevicevih i Markovicevickinih ciljeva, uz adekvatnu novcanu naknadu lakse se podnese ako si (sitan) srafcic u SPS&JUL propagandnoj masineriji..

Da li su oni marketinški moguli koji "vedre i obače" Srbijom, 90-ih takođe dobili dovoljnu nadnicu za tu duševnu bol?
Doduše njihova je cenim bila veća?
srki92 srki92 21:43 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Davie
A zelena karta je za postdiplomske potrebna zbog...? Dejvi, pojma bre nemas . Ja bre bio student tamo u to vreme, ne pricam napamet. Nesto ti bas ni za tu koleginicu sad ne verujem, ko zna sta si ti nacuo...

Americki univerziteti su prihvatali aplikacije studenata trece godine...


Dejvi, ne htedoh bas ovoliko da trolujem, ali shvati moj razlog da ti repliciram: nemas bre pojma. Ni o tome kad i kako se podnose aplikacije, ni kad se prihvataju/odbijaju, ni koji su imigracioni zahtevi koje moras da ispunis da bi postao postiplomac. Ali volis da polemises, vise nego leba da jedes (doduse volim i ja ;-)...Ajde sto to sve ne znas, nije bas sve ni ocigledno ako nisi u prilici da sam prodjes kroz to, nego cak ne citas to sto ti se replicira.

Rekao bih iz ovih par primera da baratas nekim reklakazala informacijama, pa ja stvarno sumjam da jos manje znas o tome sta rade studenti sa 9 i vise posle tog faksa i cija keva trese pravnom sluzbom na RTS-u. A tek ovo tvoje trabunjanje o NVO-ima, drugim Srbijama, mislim ne bih dalje diskutovao.

Srki
Davie Davie 22:17 28.04.2009

Re: Pa dobro...

A tek ovo tvoje trabunjanje o NVO-ima, drugim Srbijama, mislim ne bih dalje diskutovao.


Dobro je sto si otisao, sa tako pametnim i obavestenim je stvarno tesko diskutovati, pogotovo sa takvim vokabularom.. u svakom slucaju laku noc.
angie01 angie01 22:25 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Pa nije bas da su ljudi koji su izginuli u zgradi RTS-a dusu prodali djavolu ali ima dosta istine u tome da nije sve tako crno-belo kako pokusavaju predstaviti predstavnici "druge Srbije".

90-tih (a i pre toga) na RTS-u nije bilo teorije da se student sa ETF-a sa prosekom iznad 9.00 zaposli u toj kuci sem ako nije imao neku debelu licnu ili partijsku vezu, o drugim zanimanjima (srednjoskolskim) tek ne treba trositi reci. Zaposlenje na RTS-u tih godina sem prestiza je donosilo i ekstra materijalnu korist, zaposleni u toj kuci je u odnosu na adekvatnog kolegu iz neke druge firme imao daleko visu (i redovnu) platu. Ta plata je bila tolika da je utapala dusevnu bol zaposlenih, dusevnu bol koju je donosila propaganda Milosevicevih i Markovicevickinih ciljeva, uz adekvatnu novcanu naknadu lakse se podnese ako si (sitan) srafcic u SPS&JUL propagandnoj masineriji... i njihova jedina greska je sto su do kraja isli u tom podanickom ponasanju, sto nisu otkazali poslusnost kad je svakom bilo jasno da ce i zgrada RTS biti vojni cilj.


o chemu ti prichash, ti ljudi su bili iz tehnichke sluzbe, kakve veze ima ova tvoja opSeracija sa temom, narochito onaj o podanichkom ponashanju, pa je l si ti pri svesti-bash su podanichki ostali da bi poginuli, shta je vama?
srki92 srki92 22:58 28.04.2009

Re: Pa dobro...

Davie
A tek ovo tvoje trabunjanje o NVO-ima, drugim Srbijama, mislim ne bih dalje diskutovao.


Dobro je sto si otisao, sa tako pametnim i obavestenim je stvarno tesko diskutovati, pogotovo sa takvim vokabularom.. u svakom slucaju laku noc.


Zanimljivo, to su mi govorile sve komsije koje su redom glasale za Slobu/Miru. Pa za radikale. Pa za Kostunicu. Pa za Tadic Krkobabica. Da ne kazem da me naravno zale sto se zlopatim u belom svetu

Hvala, laku noc i tebi, mada je ovde tek rano popodne. Ako te stvarno interesuje ovo oko apliciranja i studentske vize samo pitaj, e, znam sve!




mrvicak mrvicak 11:06 29.04.2009

Re: Pa dobro...

rastinjak
bi tragedija.Koliko ih je bilo tih dana. Sad ćemo plakati nad sudbinom koja je zadesila te mlade ljude u RTS-u al' hajde malo da se zapitamo koje su šanse da neko od nas radi i prima platu u RTS-u ? Veoma male. Sticajem okolnosti imao sam prliku da položim venac nad običnim ljudima koji su svojim životima i telima spasavali onaj jadni deo naroda koji je ostao u BIH verujući našim glavonjama da su tamo sigurni i i da brane neko svoje ognjište, bili su borci promašene politike, tako su i prošli.E tad nam dolazi bombardovanje, hajde mi objasnite ko je mogao da radi u RTS-u a da nije dušu prodao SPS-u ili bar JUL-u. Ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.


Pa nije dobro...
Ne, apsolutno ne pristajem na takvu relativizaciju... jezive su ti asocijacije..

Poginuli su bili tehničari i slični, ne čvarci sa vrha uJULeni i uSPSovani...
I upravo kao takvi - bili su žrtvovani!
roseblue roseblue 17:18 28.04.2009

Upropasti me !

Moj sexualni život je od dana kada sam otkrila Fox life ravan nuli. Jedino vreme kad dragi i ja uspemo da se navatamo. su večernji sati, i umesto da se prepustimo romantičnim trenucima, ja ne mogu da se odvojim od TV-a. Ponekad baš, ako uspem, jednim okom zvirkam u TV. On se baš ljuto, al vidim da se navukao polako na Melindu iz "Ghost Whisperer", a tek "Alo, alo"...

I posle u Srbiji natalitet opada !
angie01 angie01 17:50 28.04.2009

katastrofa!

Al to mu nekako dodje presek profila u srbijici,..nedostatak morala, zakona, pravde, osecaja sushtine i saosecaja za druge.

Onaj deo sa glasanjem za ovako neshto je dno.

Ne znam, kako voditelj moze da u ovakvoj sutuaciji prochita pravila glasanja.

Koliko je ova zemlja zaglibila, em su ljudi bahato zrtvovani, em nema mira za njihove porodice. sami se bore za pravdu i josh treba da se suochavaju sa ovakvim likovima i njihovim mishljenjem-sramota.

A vidim i ovde ima dostojnih predstavnika.

Ne znam, uvek se setim one morbidarije za vreme bombardovanja, kada majka poginulog sina jedinca, chita na mostu sa "chuvarima", dok kamere zuje, pismo u kome kaze, kako je ponosna shto joj je sin poginuo za otadzbinu i da joj je zao shto nema josh jednog, da isto tako da zivot za svoju zemlju, a iza nje, sve napirlitane perjanice JUL-a-da ti se kosa najezi od uzasa!

bindu bindu 21:13 28.04.2009

Re: katastrofa!

Al to mu nekako dodje presek profila u srbijici,..nedostatak morala, zakona, pravde, osecaja sushtine i saosecaja za druge.



tacno tako!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:48 28.04.2009

nedopustivo


Sede tako, u studiju, jednom, nesto nakon rata, Gebels i tata Ane Frank
...
Glasajte za gospodina Gebelsa SMS porukom na broj 30-01-1933 i ukucajte rec "Dahau"
Glasajte za tata Franka SMS porukom na broj 27-01.1945 i ukucajte rec "Ziklon-B"


Kad se ponekad u Nemackoj javnosti nekom omakne (ili se drzne) da za diskusije o dogadjajima iz sadasnjice (ili nedavne proslosti) koristi analogije i primere sa zrtvama holokausta iz vremena nacisticke Nemacke onda se najveci deo javnosti, predvodjen jevrejskim organizacijama, odlucno i ostro buni a rezultat takvih afera je, u najmanju ruku da se onaj koji je sve izazvao, JAVNO IZVINI (a, u zavisnosti od konkretne situacije, cesto bude primoran i da da ostavku)) ... posto se to uvek tumaci kao (in)direktno vredjanje i umanjivanje/bagatelisanje zrtava holokausta, odnosno umanjivanje zlocina njihvih dzelata ...

Mene cudi da jevrejske organizacije ne reaguju na ovakve pojave u Srbiji. Iako to ponekad koriste i njihovi politicki protivnici, ipak se u tim zloupotrebama daleko najvise sluze predstavnici politicke opcije cije stavove ovde brani i Tibor ... Ovo je zbilja prevrsilo svaku meru i za neke skojevce je postalo malte ne kao "dobar dan" - cak evo i kad kritikuju neku televizijsku emisiju... NEDOPUSTIVO i BESPRIZORNO!

ps. Evo da navedem zadnji primer za koji ja znam iz Nemacke: povodom ekonomske krize jedan ugledni profesor se pobunio zbog masovne hajke na bankare i uporedio nedavnu hajku na njih (u kojoj su oni optuzivani kao jedini i iskljucivi krivci za krizu) sa hajkom na Jevreje u 30-im godinama proslog veka u Nemackoj. Rezultat je bila zestoka reakcija jevrejskih organizacija i javnosti ... i on se javno izvinio za svoj ispad...
srki92 srki92 20:09 28.04.2009

Re: nedopustivo

Virtuelni Vasilije

Sede tako, u studiju, jednom, nesto nakon rata, Gebels i tata Ane Frank
...
Glasajte za gospodina Gebelsa SMS porukom na broj 30-01-1933 i ukucajte rec "Dahau"
Glasajte za tata Franka SMS porukom na broj 27-01.1945 i ukucajte rec "Ziklon-B"


Kad se ponekad u Nemackoj javnosti nekom omakne (ili se drzne) da za diskusije o dogadjajima iz sadasnjice (ili n...



Tupis Vasilije, ali onako bas svojski. Ne znam zasto me to uopste ne iznenadjuje.

Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 13:13 29.04.2009

Re: nedopustivo

Vasilije je u pravu, ovo stalno poredjenje sa Jevrejima u II svetskom ratu nije samo neukusno nego je i kaznjivo.

Na jednom drugom blogu (po ko zna kom o istaravanju Roma, a kojima se vise nista ne pise) se pojavila slika Ausvica sa promenjenim tekstom na ulazu. Glup nacin za dobijanje lakih poena.
vvendi vvendi 19:44 30.04.2009

Re: nedopustivo

Virtuelni Vasilije
Sede tako, u studiju, jednom, nesto nakon rata, Gebels i tata Ane Frank...Glasajte za gospodina Gebelsa SMS porukom na broj 30-01-1933 i ukucajte rec "Dahau"Glasajte za tata Franka SMS porukom na broj 27-01.1945 i ukucajte rec "Ziklon-B"Kad se ponekad u Nemackoj javnosti nekom omakne (ili se drzne) da za diskusije o dogadjajima iz sadasnjice (ili nedavne proslosti) koristi analogije i primere sa zrtvama holokausta iz vremena nacisticke Nemacke onda se najveci deo javnosti, predvodjen jevrejskim organizacijama, odlucno i ostro buni a rezultat takvih afera je, u najmanju ruku da se onaj koji je sve izazvao, JAVNO IZVINI (a, u zavisnosti od konkretne situacije, cesto bude primoran i da da ostavku)) ... posto se to uvek tumaci kao (in)direktno vredjanje i umanjivanje/bagatelisanje zrtava holokausta, odnosno umanjivanje zlocina njihvih dzelata ...Mene cudi da jevrejske organizacije ne reaguju na ovakve pojave u Srbiji. Iako to ponekad koriste i njihovi politicki protivnici, ipak se u tim zloupotrebama daleko najvise sluze predstavnici politicke opcije cije stavove ovde brani i Tibor ... Ovo je zbilja prevrsilo svaku meru i za neke skojevce je postalo malte ne kao "dobar dan" - cak evo i kad kritikuju neku televizijsku emisiju... NEDOPUSTIVO i BESPRIZORNO!ps. Evo da navedem zadnji primer za koji ja znam iz Nemacke: povodom ekonomske krize jedan ugledni profesor se pobunio zbog masovne hajke na bankare i uporedio nedavnu hajku na njih (u kojoj su oni optuzivani kao jedini i iskljucivi krivci za krizu) sa hajkom na Jevreje u 30-im godinama proslog veka u Nemackoj. Rezultat je bila zestoka reakcija jevrejskih organizacija i javnosti ... i on se javno izvinio za svoj ispad...
naravno da je idiotski porediti bankare sa zrtvama holokausta, koji su, za razliku od bankara (osim ako nisi bolje upucen od nas ostalih) pod tim izgovorom (tu sitnicu si izostavio) ISTREBLJIVANI.

a sem toga nemacka se odrekla svoje nacisticke proslosti a srbija nije, stavise i dalje je praktikuje i to cak i putem medija koji su vazili za nekakve bastione slobodnog razmisljanja i istinoljubivosti,
znaci razlika je drasticna.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:00 30.04.2009

Re: nedopustivo

vvendi
a sem toga nemacka se odrekla svoje nacisticke proslosti a srbija nije


pa Srbija i ne moze posto njena "nacisticka proslost" postoji samo u tvojoj glavi ... tvojoj i sacice tvojih slicnomisljenika. Neki od tih dobijaju platu za to svoje "misljenje" a neki ne - oni nista drugo i nemaju u glavi. U koju grupu ti spadas tesko je reci, posto si se tek danas registrovao (da bi nam isporucio svoju "mudrost" ) ...
NNN NNN 20:32 28.04.2009

Nisam gledao

A verovatno ni ne bih imao stomak. Muka mi se kad vidim da se TV-a (posebno se odnosi na RTS) smeškaju ogavni likovi (kao npr. onaj smrad marojević, pa neopisivo odvratni šuvakavić i da ne nabrajam dalje). Mislim da je dovođenje ove julovke u istu ravan sa Žankom, so na ranu.
Jedino se ne bih složio sa paralelom Frank - gebels, naime gebels je u WWII ostao bez šestoro svoje dece - ubio ih je!
bene_geserit bene_geserit 00:05 29.04.2009

dzelat i dzelatov segrt

Padanje bombi nije elmentarna nepogoda.
Bombardovanje civilnih ciljeva (koji se tako zovu sta mislis zbog cega) je neko naredio i neko je te bombe bacio. Ti ljudi imaju ime i prezime ali u kontekstu tvoga teksta oni su dzelati (neces verovati ali dzelat je onaj ko zamahuje macem, a ne onaj ko pazi da zrtva ne skloni glavu sa panja).

Tibor je naravno jako zainteresovan da majka Stojanovic dobije pravdu (da dzelati plate) a ne da iskoristi zrtve za plasiranje svog politickog stava. Zbog toga Tibor nikako ne bi podneo da se mi uclanimo u zlocinacko udruzenje u narodu poznato kao NATO ili cak pomislimo da to uradimo dokle god su u njemu dzelati Zankinog sina.

Emisija na domacoj televiziji je degutantna. I JUL jeste zlocinacko udruzenje. Ali nisu oni ti koji su zamahnuli macem. Za svoju ulogu u pogibiji ljudi u RTSu neki clanovi tog zlocinackog udruzenja ce, ako Bog da pravde, da plate.
Ali pravi dzelati verovatno nece nikada. Da li te to makar malo tangira, Tibore ili te bas briga? Sada, posto si nam po ko zna koji put ponovio svoj politicki stav.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:31 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

bene_geserit
Sada, posto si nam po ko zna koji put ponovio svoj politicki stav.


kako to mislite - po ko zna koji put...
nekako naslucujem da drzite da bas nisam vlasan imati politicki stav?

ili da Stav ako ga vec imam, mora nekako biti na Liniji Nacionalnog Prosvecenja zacrtanoj na potezu Srebrenica - Francuska 7 - SANU?

a sto se tice ovog ostalog - sto nato nije napao, recimo, madjarsku ili bugarsku - nego BAS Srbiju?
Imaju li hladnjace krcate leshevima jednog etnickog porekla potopljene od strane policije u dunav nekakve veze sa tim?

Koliko po vasem nadasve skromnom misljenju je trebalo da pogine Ostalih Koji u Njoj Zive pa da se Srbija digne i kaze sad je dosta? Ako uopste ta granica postoji, jel....

U ostalom, sklanjajte se sa mog bloga, i vi i svi fasisti poput vas koji ste tolerisali ina zapaljena sela i sravnjene gradove po bivsoj jugoslaviji u zamenu za mirno popodne uz grand show i koji bi i dan danas tolerisali drzavno orkestrirano i sprovodjeno nasilje nad albancima da nije pocela da vam zvace guza gace kad su bombe pocele da padaju i po nasim glavama i kada smo mogli da razumemo kako se osecao Split, Zadar, Sibenik, Osijek, Vukovar, Sarajevo, Mostar dok su po njemu padale bombe Made in Serbia!



bene_geserit bene_geserit 02:52 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Dakle ja sam fasista zato sto sam rekao da su zlocinci oni koji su bombe bacili?
Tibore, bez minimuma tolerancije svaki razgovor je besmislen.
Svako je 'vlasan' da ima politicki stav kakav zeli, ali bi bilo lepo da o njemu pristojno diskutuje.

Moderatora nema da se javi, da pogodim koliko bi mu trebalo vremena za to da sam ja Tibora iz cista mira nazvao fasistom.
Tibor Jóna Tibor Jóna 02:58 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

bene_geserit
Dakle ja sam fasista zato sto sam rekao da su zlocinci oni koji su bombe bacili?
Tibore, bez minimuma tolerancije svaki razgovor je besmislen.
Svako je 'vlasan' da ima politicki stav kakav zeli, ali bi bilo lepo da o njemu pristojno diskutuje.

Moderatora nema da se javi, da pogodim koliko bi mu trebalo vremena za to da sam ja Tibora iz cista mira nazvao fasistom.


e pravac nova srpska fasisticka misao pa tamo razmatrajte sve aspekte i da li je solana kriv koliko i milosevic ili manje a mene oslobodite vase pervezne logike i apologetike

ok?
bene_geserit bene_geserit 03:05 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Dakle Tibore, ja jedino sto mogu da zakljucim iz tvog odgovora je:
- bas te briga sto dzelati Zankinog sina (oni koji su bombardovanje naredili i bombe bacili) nece za to najverovatnije nikada da plate
Am I right, or am I right?

Bitno je da si ti nama objasnio kako je za sve kriv JUL i kako je i trebao NATO da nas bombarduje ...
Tibor Jóna Tibor Jóna 03:10 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

druze...
pali, al stvarno.

pa se igraj tih igrica ala vukadinovic-antonijevic, lazanski i ekipa na nekom drugom mestu
prosipaj te sofizme po dverima i obrazima a mene ostavi brate na miru i mojne me trujes tom boleshtinom!
Blade Runner Blade Runner 04:25 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

trujes tom boleshtinom!

To sto vidis fasiste u svima koji se s tvojim misljenjem ne slazu znak je da je bolest uzela maha.
Tibor Jóna Tibor Jóna 05:05 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Blade Runner
trujes tom boleshtinom!

To sto vidis fasiste u svima koji se s tvojim misljenjem ne slazu znak je da je bolest uzela maha.


slobodno se pridruzite drugaru.
kljuc od lanca kojim ste vezani za blog je na frizideru.
neka ga svetlo u kujni!

ja stvarno nisam demokratska stranka, nisam rts 1, nisam, ono, vecernje novosti, akademija nauka, dragan djilas... ja ne moram da kohabitiram ni sa kime sa kim ne zelim, nemam potrebe da zbog trulih koalicija gutam glupost, da ne kazem ono sto se rimuje sa ovna... -ostav` te me i ostavite se tih "nepristrasnih" analiza "krivi su svi" - jer nisu! A posebice se ostavite dijagnoza i anamneza za kad dobijete odgovarajuce diplome!

Svi bi voleli da smo kao drzava 90tih na kosovu sadili zumbule i nezaboravke, ali nismo!

i onda prestanite da trazite spoljnog krivca, preuzmite odgovornost i odma ce lepse da vam bude! eno nemci!

u ostalo,pogledati zadnju recenicu faksa nenada canka ivanu markovicu - gde ja biram da sam nenad canak!

ja vas opet sve pitam - kako se to dogodilo da 50 godina posle II svetskog rata Srbija bude bombardovana od strane svojih dugogodisnjih saveznica?
Zen Master Zen Master 07:47 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Tibor Jóna

ja stvarno nisam demokratska stranka, nisam rts 1, nisam, ono, vecernje novosti, akademija nauka, dragan djilas... ja ne moram da kohabitiram ni sa kime sa kim ne zelim, nemam potrebe da zbog trulih koalicija gutam glupost, da ne kazem ono sto se rimuje sa ovna... -ostav` te me i ostavite se tih "nepristrasnih" analiza "krivi su svi" - jer nisu! A posebice se ostavite dijagnoza i anamneza za kad dobijete odgovarajuce diplome!


Nisi Tibore ni DS ni RTS, ti si samo još jedan napaljeni klinac koji i u glavi ima dečiji crno beli svet dobra i zla i kao i svaki dečak ti se beskonačno trudiš da budeš vitez na belom konju i boriš se protiv zlih momaka do konačne pobede. Kada malko budeš porastao možda ćeš uočiti da svet funkcioniše malo drugačije od tvoje detinje predstave i da tvoje infantilno pitanje kako se 50 godina kasnije moglo desiti da neki nazovi " saveznici " bombarduju ovu zemlju može jedino izazvati iskreni osmeh na licu onoga ko čita to pitanje. Koji saveznici moj Tibore, oko čega saveznici Tibore, u svetu otkako isti postoji postoji jedno jedino iskreno savezništvo a to je ono koje počiva na interesu, sve drugo su bajke o herojstvu, junaštvu i belim konjima za male Tibore.
Prema tome ti koji su bombardovali Srbiju imali su nekakav interes da to rade, a dečici koja u bajke veruju su preko Fox Life-astih kanala valjali fenomenalno upakovanu priču kako je to zato što se oni bore za pravdu, i slobodu za dobre Albance koje uništavaju zli Srbeki. A sad idi lepo gledaj svoj Fox Life ima tamo toliko jeftine zabave za zaglupljivanje, evo još malo pa kreće neka nova serija o duhovitim doktorima i visprenim advokatima, ajde Tibore pohitaj televizor te zove, sad će tvoja bajka za laku noć...
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:16 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

bene_geserit
Dakle Tibore, ja jedino sto mogu da zakljucim iz tvog odgovora je:
- bas te briga sto dzelati Zankinog sina (oni koji su bombardovanje naredili i bombe bacili) nece za to najverovatnije nikada da plate
Am I right, or am I right?

Bitno je da si ti nama objasnio kako je za sve kriv JUL i kako je i trebao NATO da nas bombarduje ...


Čovek se potrudi da napiše odgovor, ima ga tu gore, može se opet pročitati, evo ga gore. Dakle potrudio se da napiše, smisleno artikulisano, a dobije ovo kao odgovor, i to od nekoga ko se zalaže za pristojnu diskusiju. Malo je to truda, kolega, može to i bolje. Ili možda ne može, ne bi me iznenadilo.
chicadacha chicadacha 08:26 29.04.2009

Nisam hteo i bolje da nisam....

ali moram. Voleo bih samo dve stvari da kazem Jedna je da preporucim intervju Svetislava Basare. http://www.b92.net/zivot/licni_prostor.php?yyyy=2009&mm=04&dd=27&nav_id=357619. ]

Sto se Nemaca tice, zahvaljujuci bas tom receptu: prihvatanja odgovornosti i nemilosrdne lustracije koju su sproveli, 15 godina nakon prilicno gadnog unistavanja zemlje u kome su u znak odmazde mnogi gradovi bili totalno razruseni (npr.Drezden, koji nije bio vojni cilj, ali je stradao od amera i engleza u znak odmazde za neki engleski grad, ili vec...a kada je prema nezvanicnim podacima 100.000 ljudi-civila nastradalo....zvanicni podaci sa Wikija 20.000- a i to nesto govori) uspeli su skoro potpuno da se oporave i da tih, 60-ih godina predstavljaju svetko ekonomsko cudo.

Na zalost, mi smo izgubili priliku. Skoro svaku. A samo pojedinci za tim zale. Neki od njih su vec preko, neki ce ubrzo da im se pridruze, a neki ce hrabro protiv vetrenjaca, do kraja ostati i boriti se. Tibor je jedan od njih. Hvala ti Tibore.
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:32 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Zen Master

Nisi Tibore ni DS ni RTS, ti si samo još jedan napaljeni klinac koji i u glavi ima dečiji crno beli svet dobra i zla i kao i svaki dečak ti se beskonačno trudiš da budeš vitez na belom konju i boriš se protiv zlih momaka do konačne pobede.


izmedju takvog sveta, ma koliko on fantastican bio i vaseg sveta cloak and dagger, tajna diplomatija, svetska zavera, jedan centar moci, budjenje rusije, vaskrs dushanove srbije, metafizicke diplomatije i tajnih centara moci po modelu rosenkreuzera, templara i what not... nekakve price u pricama u pricama.... pa nije ovo Arakis...

dakle izmedju takvog sveta i vaseg - uvek biram "moj" jer mislim da bi me drugacije zloba i pakost pojeli!

Zen Master

Kada malko budeš porastao možda ćeš uočiti da svet funkcioniše malo drugačije od tvoje detinje predstave i da tvoje infantilno pitanje kako se 50 godina kasnije moglo desiti da neki nazovi " saveznici " bombarduju ovu zemlju može jedino izazvati iskreni osmeh na licu onoga ko čita to pitanje. Koji saveznici moj Tibore, oko čega saveznici Tibore, u svetu otkako isti postoji postoji jedno jedino iskreno savezništvo a to je ono koje počiva na interesu, sve drugo su bajke o herojstvu, junaštvu i belim konjima za male Tibore.


ok ... usitnimo, vidim da vam "na zlijen" ne ide.... kako je moguce da mi danas nemamo prakticno nikakve odnose sa crnom gorom, da se severna i juzna koreja cesce vidjaju i da ima vise srdacnosti u kinesko tajvanskim odnosima nego srpsko crnogorskim? pa kako je moguce da je to slucaj i sa makedonijom, pa kako je moguce da je to slucaj sa hrvatskom? pa kako je moguce da je to slucaj sa madjarskom? kako je moguce da od sveg regionalnog lidera nas najbolji prijatelj bude BAS Roki Dodik, covek vrlo izvesnih i zamecenih talenata u domenu pronalazenja alternativnih izvora finansiranja zaposlenih u drzavnoj upravi?

Jel vama nije cudno sto nam je jedini saveznik u regionu BAS Rep.Srpska? Jel to beznacajno kao podatak ili indikativno?

Zen Master

Prema tome ti koji su bombardovali Srbiju imali su nekakav interes da to rade, a dečici koja u bajke veruju su preko Fox Life-astih kanala valjali fenomenalno upakovanu priču kako je to zato što se oni bore za pravdu, i slobodu za dobre Albance koje uništavaju zli Srbeki.


sit gladnome ne veruje. ali da, onda su nas bombardovali pa smo poverovali.
elem, kakav interes moze neko da ima u zemlji u kojoj punta ne mozes da sklopis bez da ima defekt? i kunem vam se, ako krenete ovde o transferzalama, koridorima, kuci na drumu, antickoj srbiji ili hazarima budem odlepio nacisto...

Zen Master

A sad idi lepo gledaj svoj Fox Life ima tamo toliko jeftine zabave za zaglupljivanje, evo još malo pa kreće neka nova serija o duhovitim doktorima i visprenim advokatima, ajde Tibore pohitaj televizor te zove, sad će tvoja bajka za laku noć...


vi ste ipak vise za "vidi ko mi dolazi na veceru" sa duletom savicem, marko jankovic show, kljuc, da, ne mozda i slicne ochiotvoriteljne emisije?
JJ Beba JJ Beba 12:24 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Zen Master
Tibor Jóna

ja stvarno nisam demokratska stranka, nisam rts 1, nisam, ono, vecernje novosti, akademija nauka, dragan djilas... ja ne moram da kohabitiram ni sa kime sa kim ne zelim, nemam potrebe da zbog trulih koalicija gutam glupost, da ne kazem ono sto se rimuje sa ovna... -ostav` te me i ostavite se tih "nepristrasnih" analiza "krivi su svi" - jer nisu! A posebice se ostavite dijagnoza i anamneza za kad dobijete odgovarajuce diplome!


Nisi Tibore ni DS ni RTS, ti si samo još jedan napaljeni klinac koji i u glavi ima dečiji crno beli svet dobra i zla i kao i svaki dečak ti se beskonačno trudiš da budeš vitez na belom konju i boriš se protiv zlih momaka do konačne pobede. Kada malko budeš porastao možda ćeš uočiti da svet funkcioniše malo drugačije od tvoje detinje predstave i da tvoje infantilno pitanje kako se 50 godina kasnije moglo desiti da neki nazovi " saveznici " bombarduju ovu zemlju može jedino izazvati iskreni osmeh na licu onoga ko čita to pitanje. Koji saveznici moj Tibore, oko čega saveznici Tibore, u svetu otkako isti postoji postoji jedno jedino iskreno savezništvo a to je ono koje počiva na interesu, sve drugo su bajke o herojstvu, junaštvu i belim konjima za male Tibore.
Prema tome ti koji su bombardovali Srbiju imali su nekakav interes da to rade, a dečici koja u bajke veruju su preko Fox Life-astih kanala valjali fenomenalno upakovanu priču kako je to zato što se oni bore za pravdu, i slobodu za dobre Albance koje uništavaju zli Srbeki. A sad idi lepo gledaj svoj Fox Life ima tamo toliko jeftine zabave za zaglupljivanje, evo još malo pa kreće neka nova serija o duhovitim doktorima i visprenim advokatima, ajde Tibore pohitaj televizor te zove, sad će tvoja bajka za laku noć...

gde s zen majstore?
si razvuko luk i strelu?
jel se i u hodu saplićeš kao u mislima?
mada moram priznati neko kao ti i to splitanje ubraja u hod.
adam weisphaut adam weisphaut 13:38 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

gde s zen majstore?
si razvuko luk i strelu?
jel se i u hodu saplićeš kao u mislima?
mada moram priznati neko kao ti i to splitanje ubraja u hod.

Jbg. ovo postade blog pravoslavnih budista.
I ljubitelja trešnje takođe...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:03 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

e pravac nova srpska fasisticka misao pa tamo razmatrajte sve aspekte i da li je solana kriv koliko i milosevic ili manje a mene oslobodite vase pervezne logike i apologetike

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:07 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

u ostalo,pogledati zadnju recenicu faksa nenada canka ivanu markovicu - gde ja biram da sam nenad canak!

taj sam faks ja primio dok sam bio dezurni urednik u Danasu...Valjali smo se od smeha...evo i sada me nasmeja...
gorran2 gorran2 16:33 29.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

izmedju takvog sveta, ma koliko on fantastican bio i vaseg sveta cloak and dagger, tajna diplomatija, svetska zavera, jedan centar moci, budjenje rusije, vaskrs dushanove srbije, metafizicke diplomatije i tajnih centara moci po modelu rosenkreuzera, templara i what not... nekakve price u pricama u pricama.... pa nije ovo Arakis...

dakle izmedju takvog sveta i vaseg - uvek biram "moj" jer mislim da bi me drugacije zloba i pakost pojeli!
Lepo sam se zareko da ovom ti-džeju neću lupati preporuke, ali me opet naterao...
rumtitituki rumtitituki 07:16 30.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Tibor Jóna

U ostalom, sklanjajte se sa mog bloga, i vi i svi fasisti poput vas...


Tibor Jóna

e pravac nova srpska fasisticka misao
ok?


Tibor Jóna
druze...
pali, al stvarno.


...

Tibi nemoj toliko da se potresas. Iskocice ti bubuljice.
Apropo ciscenja po svom dvoristu, nesto te ne videh na blogu o gasenju srpskih novina u madjarskoj? Kako to da si ti, takav ljuti sekularac (dobro, osim kad Srdjan kaze nesto protiv "tvoje" crkve), uspeo da propustis priliku da malo opletes drzavu (u ovom slucaju madjarsku) . Daleko bilo, jos cu pomisliti da si pristrasan.


rumtitituki rumtitituki 07:34 30.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Tibor Jóna

U ostalom, sklanjajte se sa mog bloga, i vi i svi fasisti poput vas koji ste tolerisali ina zapaljena sela i sravnjene gradove po bivsoj jugoslaviji u zamenu za mirno popodne uz grand show i koji bi i dan danas tolerisali drzavno orkestrirano i sprovodjeno nasilje nad albancima da nije pocela da vam zvace guza gace kad su bombe pocele da padaju i po nasim glavama i kada smo mogli da razumemo kako se osecao Split, Zadar, Sibenik, Osijek, Vukovar, Sarajevo, Mostar dok su po njemu padale bombe Made in Serbia!


Ovo nije u redu.
Ovakva generalizacija i pljuvanje po celoj drzavi moze da se prilepi svakoj naciji. Evo ja mogu da kazem da bake i deke bačvani pričaju da im je gore bilo od mađara nego od nemaca za vreme WW2. Dok su nas bacali pod led i ubijali orkestritano, drugi su uživali u svojim kućama i pravili paprikaše. Setili su se nas tek kad su Rusi bili na 100km.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:36 30.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

rumtitituki

Tibi nemoj toliko da se potresas.


aj i vi mojne te frendli momente, slave vam.

rumtitituki

Apropo ciscenja po svom dvoristu, nesto te ne videh na blogu o gasenju srpskih novina u madjarskoj?


jel ja zivim u madjarskoj? kad budem tamo ziveo bavicu se pitanjima koja potresaju tamosnju scenu.

rumtitituki

Kako to da si ti, takav ljuti sekularac (dobro, osim kad Srdjan kaze nesto protiv "tvoje" crkve), uspeo da propustis priliku da malo opletes drzavu (u ovom slucaju madjarsku) . Daleko bilo, jos cu pomisliti da si pristrasan.


ovako je to bilo.
u ponedeljak odem ja po misljenje u madjarsku ambasadu i da javim da su trojke u juznom banatu spremne za akciju cim madjarski tenkovi predju granicu.
puske smo cistili taj vikend, sve je na broju, imamo spiskove.

i tako ja sa radnikom madjarske obavestajne dobijam misljenje, kad pitam ja, sto je retko jer ja slusam i pisem, a oni diktiraju (dzuskam kako mi se svira) da li mogu da napadnem madjarsku drzavu!

kad skoci oficir bezbednosti, to se razgoropadilo, to besno, to kipti...
Ja reko - dobro ajde necu sta se odma nervoziras!

i onda eto...
vvendi vvendi 19:59 30.04.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Blade Runner
trujes tom boleshtinom!To sto vidis fasiste u svima koji se s tvojim misljenjem ne slazu znak je da je bolest uzela maha.

tesko da bi se to sto si demonstrirao moglo nazvati "misljenjem"
rumtitituki rumtitituki 09:08 01.05.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Tibor Jóna

aj i vi mojne te frendli momente, slave vam.


imendana ti, ne pomislih nista lose.


Tibor Jóna

jel ja zivim u madjarskoj? kad budem tamo ziveo bavicu se pitanjima koja potresaju tamosnju scenu.


Pa ima ovde ljudi koji ne zive u Srbiji ali su Srbi pa na blogu polaze bas od te premise ciscenja po svom dvoristu. Nekako mi bi logicno da se i ti odrazis po tom pitanju. Kao sto rekoh, sve nekako pomisljam da si zlonameran, daleko bilo.


Tibor Jóna

ovako je to bilo.
u ponedeljak odem ja po misljenje u madjarsku ambasadu i da javim da su trojke u juznom banatu spremne za akciju cim madjarski tenkovi predju granicu.
puske smo cistili taj vikend, sve je na broju, imamo spiskove.
i tako ja sa radnikom madjarske obavestajne dobijam misljenje, kad pitam ja, sto je retko jer ja slusam i pisem, a oni diktiraju (dzuskam kako mi se svira) da li mogu da napadnem madjarsku drzavu!
kad skoci oficir bezbednosti, to se razgoropadilo, to besno, to kipti...
Ja reko - dobro ajde necu sta se odma nervoziras!
i onda eto...


Ti si bas jedan zanimljiv lik, takoreci saljivdzija. Bravo za tebe!
Ali koliko god ovo tebi bilo smesno, ne tako davno nesto slicno se i desavalo.
Tibor Jóna Tibor Jóna 09:15 01.05.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

rumtitituki

imendana ti, ne pomislih nista lose.


znam, to je i hanibal lektor mislio kada je palacao jezikom ispred klarise...



rumtitituki

Pa ima ovde ljudi koji ne zive u Srbiji ali su Srbi pa na blogu polaze bas od te premise ciscenja po svom dvoristu. Nekako mi bi logicno da se i ti odrazis po tom pitanju. Kao sto rekoh, sve nekako pomisljam da si zlonameran.


ja i cistim po svom dvoristu. a to sto je moje dvoriste u srbiji nije moj problem, nego vas!
s`tim sto slutim da ste vi za to da zadrzite moje dvoriste u Srbiji aman bez njegovih trenutnih okupanata kojima je mesto blio gde drugde? jel to? Model Hrtkovci? miroljubiva razmena imovine... Cist lebensraum?

rumtitituki

Ti si bas jedan zanimljiv lik, takoreci saljivdzija. Bravo za tebe!
Ali koliko god ovo tebi bilo smesno, ne tako davno nesto slicno se i desavalo.


u majku nam sto sam podmukao, a?
rumtitituki rumtitituki 09:21 01.05.2009

Re: dzelat i dzelatov segrt

Tibor Jóna

znam, to je i hanibal lektor mislio kada je palacao jezikom ispred klarise...

Dobro klarisa, nemoj se plasiti, necu ti nista.



Tibor Jóna

ja i cistim po svom dvoristu. a to sto je moje dvoriste u srbiji nije moj problem, nego vas!
s`tim sto slutim da ste vi za to da zadrzite moje dvoriste u Srbiji aman bez njegovih trenutnih okupanata kojima je mesto blio gde drugde? jel to? Model Hrtkovci? miroljubiva razmena imovine... Cist lebensraum?


Haha, ubacujes mi i hrtkovce u usta, samo zato sto sam ti rekao da se nisi oglasio na onom blogu. Hahah, kakav si ti car! Bravo, bravo!


Tibor Jóna

u majku nam sto sam podmukao, a?

Aha!
Necu da upadnem u zamke generalizacije pa da kazem da se prica da to vazi za ugro-fince i germane jer je generalizacija losa pojava i treba se boriti protiv toga.
d_sandic d_sandic 08:49 29.04.2009

Slažem se

To ' Stanje nacije' je velika glupost. Ali kako mi rekoše kada sam uputio kritike na rad 92-ke: Mi smo sada komercijalna televizija!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 11:13 29.04.2009

relativizacija nacistickih zlocina


a ovo neprekidno vadjenje nacista (i jevreja) iz naftalina istorije da bi se poredili sa bilo kime je nepristojno.

nacisti su neuoporedivo zlo u ljudskoj istoriji. bilo kakve paralela u kojima se oni izjednacavaju sa bilo kime je relativizovanje njihovih zlocina.

siguran sam da ces se setiti nekog boljeg poredjenja i da ces bataliti ova povrsna, neinventivna i veoma ruzna.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:38 29.04.2009

Re: relativizacija nacistickih zlocina

Dejan Tiago Stanković
a ovo neprekidno vadjenje nacista (i jevreja) iz naftalina istorije da bi se poredili sa bilo kime je nepristojno.

nacisti su neuoporedivo zlo u ljudskoj istoriji. bilo kakve paralela u kojima se oni izjednacavaju sa bilo kime je relativizovanje njihovih zlocina.


Kao obozavaocu Dzordza Bus (i USA) Tiboru sigurno ne bi bilo ni na kraj pameti da eksplicitno pravi ovakve analogije da je u pitanju bio dijalog izmedju gdje Stojanovic i nekog predstavnika NATO/USA (recimo Vesli Klarka)... ali bi to verovatno uradio neki Tiborov kolega aktivista SRS. A nasem vrlom skojevcu Tiboru, u njegovoj silnoj revnosti, ocigeldno nije jasno, da i on sam to radi indirektno ovde posto je glavni krivac za smrt sina gdje Stojanovic onaj kao ga je namerno ubio - NATO ...

Mislim da je kranje vreme da se u javnosti Srbije pobuni onaj njen pristojan, razuman i umeren deo (znaci vecina) i da ucutka ovakav ogavni, seseljevsko-lukovicevski nacin javne diskusije u kome ekstremistima nista nije sveto i ne prezaju ni od cega da bi blatili i pljuvali svoje politicke protivnike. Mada mislim da bi u ovom konkretnom slucaju moralo da reaguje i urednistvo bloga, odnosno moderatori ...

adam weisphaut adam weisphaut 13:51 29.04.2009

A sad ozbiljnije

javne diskusije u kome ekstremistima nista nije sveto

The Flag Desecration Amendment, often referred to as the flag burning amendment, is a controversial proposed constitutional amendment to the United States Constitution that would allow the United States Congress to statutorily prohibit expression of political views through the physical desecration of the flag of the United States. The concept of flag desecration continues to provoke a heated debate over protecting a national symbol, protecting free speech, and protecting the liberty represented by a national symbol.

While the proposed amendment is most frequently referred to colloquially in terms of "flag burning," the language would permit the prohibition of all forms of flag desecration, which may take forms other than burning, such as using the flag for clothing or napkins.

The most recent attempt to adopt a flag desecration amendment failed in the United States Senate by one vote[1] on June 27, 2006.[2]

Link
To što je nešto u tvojoj glavi sveta qrava ne znači da je to i van dometa diskusije...
Jelena Milić Jelena Milić 13:58 29.04.2009

Re: relativizacija nacistickih zlocina

off topic, mozda

slazem se DS skroz

mozda sma subjektivna, ali meni se ni naslov na e novinama -trazi homen drazu svoga -nije svudeo

meni je ta pesma na kordunu grob do groba....ne mogu reci svetinja, ali ne bih je tako karikirala nikad
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:37 29.04.2009

Re: relativizacija nacistickih zlocina

Jelena Milić
off topic, mozda

slazem se DS skroz

mozda sma subjektivna, ali meni se ni naslov na e novinama -trazi homen drazu svoga -nije svudeo

meni je ta pesma na kordunu grob do groba....ne mogu reci svetinja, ali ne bih je tako karikirala nikad


i sad , izmeni se naslov u novinama? i ?

beli sengen? clanstvou NATO? eu?

standard poraste, korupcija smanji a parlament poboljsa?

to je ko kad bi se zalili da je panj na kojem vam seku glavu malo neravnomerno isechen....
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:28 29.04.2009

Re: relativizacija nacistickih zlocina

Dejan Tiago Stanković

a ovo neprekidno vadjenje nacista (i jevreja) iz naftalina istorije da bi se poredili sa bilo kime je nepristojno.

nacisti su neuoporedivo zlo u ljudskoj istoriji. bilo kakve paralela u kojima se oni izjednacavaju sa bilo kime je relativizovanje njihovih zlocina.

siguran sam da ces se setiti nekog boljeg poredjenja i da ces bataliti ova povrsna, neinventivna i veoma ruzna.



ovo je jedna jako interesantna pojava.
kategorizacija zla. zlo, kao i trudnoca, ili je zlo ili nije.
ne moze se biti malo zao kao sto se ne moze biti ni malo trudan.

a zlo je nazalost univerzalne kakvoce i razlikuje se samo po accesoaru...
gorran2 gorran2 16:40 29.04.2009

Re: relativizacija nacistickih zlocina

kategorizacija zla. zlo, kao i trudnoca, ili je zlo ili nije.
Nije baš tako jednostavo. Zlo je i lenjost i proždrljivost, ali se ipak ne može izjednačavati sa organizovanjem masakra.

Inače bi sve što nije moralno ispravno, bilo zakonski kažnjivo, a zakon bi poznavao samo jednu kaznu (smrtnu, pretpostavljam).

Stvari na svetu su ipak složene, i kategorizacija na dobro i zlo malo pomaže u snalaženju.

Osim naravno u ekstremnim stvarima kao što su fašizam i rasizam.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:56 29.04.2009

e, tibika, bas ga uprska sad

a zlo je nazalost univerzalne kakvoce i razlikuje se samo po accesoaru...

sta reci na ovako duboku misao?
izgleda tibika da ti bas volis da pojednostavis stvari.
Zamisli da si sudija pa da tako sve po istom kalupu: ovo je zlo / ov o nije zlo.

i ponovo pribegavas prvom poredjenju koje ti je palo na pamet.

zlo i trudnoca. alo, gde tu ima paralela?

.
lucidalina lucidalina 20:10 29.04.2009

Re: e, tibika, bas ga uprska sad

ima, moze se biti trudan i trudniji.. na pocetku su simptomi jaki, pa smo onda jako trudne dok traje mucnina i glavobolje i spavamo jako...
onda ide period kad i nismo jako trudne, nego poletne i kosa i nokti diiivni. i onda opet pred kraj budemo opet jako trudne kad je sve tesko i mi smo teske i joj.
ja sam uredno koristila komparaciju prideva "trudna"
da, izvinjavam se sto je malo off topic, ali povuklo me, dobila sam slagvort od dejana.
al tibore, stvarno umes da lupas. ne pali vise rts pa cemo svi biti mirniji.
angie01 angie01 20:21 29.04.2009

Re: e, tibika, bas ga uprska sad

chudno,..ja kolko znam, ili jesi, ili nisi- trudna,..sve ostalo su faze-ako jesi,..a nije nishta-ako nisi!
angie01 angie01 22:09 29.04.2009

chuvari "ideje"

stanje nacije od 28. 04.

Ovo je slika onoga shto zivimo!

Zato je dobro pogledajte i bez obazira na vasha politichka opredelenja, pokushajte da fokusirate vizuru na majku chije je dete bahato zrtvovano i koja se sama, sa porodicama ostalih bezumno ostavljenih da poginu, bori za istinu, u drzavi, koja ako je pravna, mora da ima mehanizme za dostizanje pravde i volju da ih upotrebi.

Zar mi svi ne treba da budemo zainteresovani za to?!

Vidim da su blogovi sa slichnim temama volshebno istrolovani arogantnim, podsmeshljivim, uvredljivim i svakako u svojoj nameri, nemoralnim komentarima-jer drugachije mishljenje se za ovako delikatnu raspavu ipak iskazuje civilizovano i sa osecanjem sucuti.


Dok je trajalo bombardovanje, radila sam u firmi prekoputa jedne druge, koja je bila proglashena za cilj i kada je dojavljeno da ce ta zgrada biti gadjana,( radi se takodje o medijskoj kuci, koja je kao i RTS, shirila fabrikovane vesti, pa je smatrana kucom, koja koristi rezimu i njegovim idejama), tadashnji direktor je zabranio radnicima da dolaze na posao 10 dana, dok nije opet stigla vest da je bezbedno, shto znachi, da je svima javljano- i moj direktor je, kao i milanovic, bio u chvrstoj sprezi sa politichkom vrhushkom, ali nije mogao da predje tu crtu i radi svog udvornishtva, koje je svakako bila njegova karakteristika, uchestvuje i u ubistvu.


(ko je dargana kuzmanovic,
Ko je ova žena?
U ulozi novog portparola (možda samo u ovoj prilici) u petak se pojavila Dragana Kuzmanović, bivši novinar RTS-a, a trenutno zamenik direktora Radio Jugoslavije, odnosno Ivana Markovića, koji je valjda još na tom mestu. Čitaoce bismo da podsetimo da je Dragana Kuzmanović bila dugogodišnji novinar u RTS-u, gde je došla iz redakcije raspuštenog lista "Poljoprivrednik" i dosta dugo nije u informativnoj redakciji uspela da nađe svoje mesto. Tačnije, do početka raspada bivše države 91. godine, kada se među retkim ženskim novinarima prijavila kao ratni reporter (uz Milijanu Baletić i Vesnu Jugović). Posebno zapažene bile su njene reportaže s dubrovačkog ratišta, odakle je svakodnevno izveštavala o uspesima oslobodilaca Dubrovnika i zaleđa mu, a kao biser pamti se prilog emitovan u udarnom dnevniku u kojem je reporterka Dragana Kuzmanović kao posebnu pikanteriju pomenula i ratni plen koji je, normalno, uzgredni rezultat svakog osvajačkog ili oslobodilačkog pohoda. U tom ratnom plenu bile su i patikice, odeća i igračke iz jedne ustanove za nezbrinutu decu u Dubrovniku koje će, kako je pronicljivo primetila novinarka, sada dobiti neka druga napuštena deca, ali ovog puta naša, u sličnoj ustanovi u Bokokotorskom zalivu.
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2000/10/21/srpski/P00102010.shtm

"Najmanje deset puta dnevno smo u kontaktu, doduše u mislima."
Dragana Kuzmanović, generalni sekretar JUL-a, odgovarajući na pitanje da li se čuje s Mirjanom Marković ("Borba"


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:14 30.04.2009

Re: chuvari "ideje"

Ovo je slika...

Zato je dobro pogledajte i bez obazira na vasha politichka opredelenja, pokushajte da fokusirate vizuru na majku chije je dete bahato zrtvovano i koja se sama, sa porodicama ostalih bezumno ostavljenih da poginu, bori za istinu, u drzavi, koja ako je pravna, mora da ima mehanizme za dostizanje pravde i volju da ih upotrebi.


Hansel Hansel 00:17 30.04.2009

Neverovatno

Ja po ko zna koji put ne mogu da shavtim isključivost očigledno pametnih ljudi. Mora da je to zato što sam glup. (No, onda je problematičan i taj moj sud da su oni pametni!) Al' ipak, 'ajde razmisli, TJ, da li primedba na račun jedne strane nužno znači simpatije prema drugoj ili obrnuto...

Evo, ja ću da ti kažem da sam oduvek bio apsolutno protiv onoga što sam čuo da su neki Srbi (uglavnom policija) činili nevinim Albancima na Kosovu (mislim, svuda, ne samo na Kosovu)! Ali, bio sam i protiv onoga što su neki Albanci radili nedužnim Srbima na Kosovu. Ali, nisam nikada bio za MIloševića! I zgrozio sam se kada je u vojsci neko pričao kako je bio na Kosovu krajem 90-ih gde je valjda posetio neke dobrovoljce, šta li... i kako su oni imali ROBA Albanca (a on time bio fasciniran). Nisam mogao da znam da li je to istina ili samo "guštersko" podizanje sopstvenog "rejtinga" nekoliko meseci posle bombardovanja, ali i kao ideja je odvratno. A ko zna čega je sve bilo.

E, ali zbog takvih stvari nisu krivi oni civili u Nišu da na njih bace kasetne bombe (sve i da su svi bez izuzetka besomučno glasali za Miloševića), nisu bili krivi ni oni u vozu... i da ne ponavljam ta mesta koje je zloupotrebila ovdašnja propaganda. Da je NATO zaista imao samo plemenite namere (seti se, btw. one kolone Albanaca koje su SAVEZNICI gađali), ograničio bi dejstva na Kosovo i granicu sa Srbijom, odsekao bi Kosovo od kontrole Beograda i tačka. To se moglo postići bez onoliko civilnih žrtava i bez osiromašenog uranijuma. Nemojmo da se lažemo. To što smo imali poremećene ljude na vlasti i dovoljno zle neprijatelje da to perevrzno iskoriste, nesreća je svih nas iole normalnih.

Valjda nećeš i mene svrstati u isti koš sa onima protiv kojih sam i sâm. Valjda ne treba govoriti da je (i) u konkretnom slučaju (bombardovanju RTS-a) krivlji režim jer je ljude (pa još svoje) mogao da spasi, a svesno ih je žrtvovao zarad svojih bolesnih i umišljenih interesa, ako baš moram da ti ekspliciram svoje mišljenje. Uostalom, "to je svakom dobronamernom čoveku i građaninu jasno"!

A mogu da ti šapnem nešto što je i za mene bilo šokantno, pre osam godina - Tatjana Lenard je, po svedoku koji je bio spreman da to ponovi i pred Sudom (ne znam da li ga je neko zvao, ja sam to preneo tadašnjim advokatima porodica žrtava - Šišićima, beše?) iz Budimpešte javila nekome iz RTS-a: "Bićete noćas (ili sledeće noći, zaboravio sam) bombardovani, sklanjajte ljude i tehniku". Da li je svedok znao ko je bio sagovornik, ne znam, ali lično mi je rekao da je to tako bilo i da je on to javio svojoj ženi koja je radila u RTS-u. Zvao sam ga kao novinar, jer me je zanimalo da li je njegova izjava iste sadržine, na koju sam naišao u nekim novinama, autentična ili neka konstrukcija, ko zna od koga i zašto lansirana. Otac i sin Šišić gostovali su na radiju u kome sam tada radio, to je bilo jedno pitanje za njih...

Toliko o crno-belom... Bežeći od jedne vrste simplifikacije i trovanja mržnjom, lako skliznemo u drugu i drugo... MIsli o tome dok traju reklame i foršpani na FoxLife-u... I ja ga gledam, ali mnogo više HTV. Oni, uz solidan program, ne prekidaju emisije reklamama!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:14 30.04.2009

Re: Neverovatno

Hansel
Tatjana Lenard je, po svedoku koji je bio spreman da to ponovi i pred Sudom (ne znam da li ga je neko zvao, ja sam to preneo tadašnjim advokatima porodica žrtava - Šišićima, beše?) iz Budimpešte javila nekome iz RTS-a: "Bićete noćas (ili sledeće noći, zaboravio sam) bombardovani, sklanjajte ljude i tehniku".


Hansel, ako je ovo tacno, onda to ne bi bilo uopste optuzujuce za Tatjanu - NAPROTIV, znacilo bi da je upozorila ljude da se sklone (pa cak da sklone i tehniku).

Ovo sto si napisao me je nateralo da malo potrazim na netu i posle ovoga sto sam nasao, iskreno receno, ne verujem ovom tvom svedoku - sve mi to vise lici na one albanske svedoke koji su "videli" da je izbeglicku kolonu bombardovao avion nase vojske ... Naime u svim izvorima koje sam nasao (B92: TATJANA LENARD: NIJE BILO ZVANICNE NAJAVE BOMBARDOVANJA RTS, NUNS: Dosije 12 : Milanović nije aktivirao naredbu 37, Dosije 2: Godišnjica pogibje radnika RTS-a - Zašto su žrtvovani?, Vreme: Strani novinari i bombardovanje RTS-a: Svedoci najavljene smrti) se govori o tome da su svi ocekivali da ce do bombardovanja doci, posebno kad su se tri dana pre iselili CNN i NBC ... ali, kako sama Tatjana Lenard kaze, poricuci ovo sto ti gore navodis, da zvanicne najave nije bilo ...

Meni sve lici na ono sto se desavalo tih dana cesto: na glasine od kojih se mnoge nisu ispunile ali neke, kao ova, NAZALOST, jesu. Naravno, glasine su imale osnovu, posto je NATO i zvanicno stavio (i to objavio) RTS na listu ciljeva (na koje je racimo u toj zadnjoj fazii stavio i elektrocentrale i druga enertgetska postrojenja). Uostalom i svi mostovi su jos od pocetka rata bili zvanicni ciljevi pa su ljudi u BG-u isli preko njih ... a bilo je i onih koji tamo bili iz protesta. Ocigledno je i da su ljudi koji su radili u RTS-u bili spremni na taj rizik ... a moguce je i da mnogu nisu verovali da ce se NATO usuditi na taj korak, posto je ipak nedvosmisleno da se radi o ratnom zlocinu (kako to i pre neki dan potvrdi Amnesti Internesenel)... Problem i jeste ta svesna namera NATO da bombarduje RTS ... sta bi se desilo i da je tehnika i ljudstvo evakuisano? Radi se velikom broju ljudi, civila i da su oni otisli na neku drugu lokaciju (neko pominje da je postojala rezervna lokacija na Zlatiboru ili na drugim mestima u BG-u) i to ne bi moglo da ostane tajna pa je NATO mogao i tamo da ih bombarduje.

Tako da se ne bih slozio sa tovom da je "rezim krivlji". Kao i ti, i ja nisam nikada bio za MIloševića, ali ovde je nedvosmisleno glavni krivac NATO ... Milosevicev rezim moze biti kriv samo za saucesnistvo i za svesnu odluku da se rizikuju zivoti tih ljudi. Ali svako stupanje u rat znaci svesnu odluku SVIH strana da se zrtvuju ljudski zivoti, ukljucujuci tu i zivote civila ...

Najbolji opis svega mi izgleda ovaj pasus iz gore linkovanog clanka iz casopisa Vreme:

"U našim redakcijama, montažama, studijima, na predajnicima provodimo dane i noći... Neka Klark puca – mi ga čekamo" – ovim rečima Tatjana Lenard obratila se gledaocima državne televizije 8. aprila 1999. godine. Petnaest dana kasnije, 23. aprila, "Klarka" su dočekali radnici RTS-a, ali ne i strani novinari koji su takođe provodili "dane i noći" u Takovskoj 10 – oni, kao i bivše rukovodstvo RTS-a, znali su da mogućnost da "Klark puca" nije mala. Razlika je jedino u tome što su jedni u prvi plan isticali da "zvanične najave bombardovanja nije bilo" (T. Lenard, "NIN", 19. 10. 2000), a drugi da su na vreme upozorili kolege iz RTS-a na opasnost koja im preti.
Hansel Hansel 10:00 30.04.2009

Re: Neverovatno

Izvini, sada sam u žurbi pa nisam pročitao ceo tvoj komentar (popodne ću, ili uveče, kad se vratim), mogu sada samo kažem da se slično nešto tvrdi za Aleksandra Vučića - da je privatno psovao (svedok: Rade Radovanović), govoreći da su neki znali, a to je, navodno, saznao tek ujutru, a njegova majka bila te noći na RTS-u. A javno znamo šta je pričao, čak je činjenicu da je njegova majka tamo bila koristio kao krunski dokaz da niko nije znao (tačan momenat).

Ovo o svedoku sam najpre pročitao u Danasu (možda i tadašnjem Glasu), to je bilo POSLE Petog oktobra, a onda sam ga, kažem ti, zvao, našao sam kućni broj (na PP mogu da ti pošaljem ime, ne želim javno sada da iznosim sve detalje, čuo sam da čovek nije dobro) i ispričao je to što sam preneo. Ja ne znam da li je to tačno, ali ne znam ni zašto bi pričao takvu jednu priču i na indirektan način i sebe optužio - jer je javio informaciju samo jednoj osobi. (To u novinama je bilo svedočanstvo n-tih o njegovoj interno ispričanoj ispovesti, razlog više da ga lično pitam.) Što se ovih partijskih ljudi tiče, ako je ovo tačno, ponavljam, izgleda da imaju (bar) dva lica, i da je ono skriveno ljudskije od partijskog. Ko zna. Ali ta dvojakost me, svejedno, užasava.

Poslaću ti danas PP, izvini, ne mogu sada, previše žurim.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:29 30.04.2009

Re: Neverovatno

Hansel
Poslaću ti danas PP, izvini, ne mogu sada, previše žurim.


Hm, pa nema nikakve svrhe meni da saljes to ime - sta bih ja radio sa njime? ... nisam ni novinar niti se bavim bilo kojim zanimanjem za koje bi to imalo znacaja. Cak i da zivim u BG-u sigurno se ne bih bavio nekim svojim privatnim istrazivanjima. Tacno je da me initeresuje istina, kao i svakog drugog gradjanina, ali se tu ne radi o tome da neki Mika, Pera, Vasa, Hansel etc. veruje u neku od verzija nego da se dodje do neke zvanicne istine koja bi bila poznata celoj javnosti Srbije ...

Prema tome, najbolje bi bilo da to ime i ostale informacije saopstis gdji Stojanovic ili njenim advokatima (ili mozda Jeleni Milic, Janicu, Bojcicu?). Ja bih licno ocekivao da su nadlezni organi posto si im ti javio te informacije vec proverili ... ako nisu onda ce to uraditi advokati ... ili ovi koji se bave kritikom rada organa vlasti ...

pozz
JJ Beba JJ Beba 13:19 30.04.2009

Re: Neverovatno

mogu sada samo kažem da se slično nešto tvrdi za Aleksandra Vučića - da je privatno psovao (svedok: Rade Radovanović),

ovo je poznato. Rade Radovanović je tada radio u Slobodnoj Evropi i Vučić mu je to rekao off the record.
besneo je, bio je ljut...
verovatno je bio siguran da će ga neko iz spsa sa kojima su delili vlast opomenuti te da će on, kao Dušan Vojvodić, na vreme izvaditi majku iz televizeije.
al prevario se...spsovcima je i on kao i njegova majka zanačlila kolko crno ispod nokta.
Pošto mu se majci na svu sreću ništa nije dogodilo Vučić je rešio da sopstvenu majku uopotrebi za odbranu od odgovornosi režima čiji je bio eksponent.


Rade je, kako kažu, spreman da to posvedoči pred svakim sudom.


Baš me zanima da li bi ovi koji smatraju da režim nije krivlji i koji su u stanju da tako hladno brane režim koji je znao i namerno žrtvovao ljude, baš me zanima da li bi i oni da su bili u sličnoj poziciji ostavili ljude unutra? da li bi tako govorili da su poginula njhova deca, pijatelji?

Svi ciljevi su bili na internetu svi smo znali šta će biti bombardovano.
Porodice koje su stanovale blizu televizije (takovska, majke Jverosime, kosovska itd) masovno su i disciplinovano svako veče odlazile u skloništa ili se privremeno iseljavali da bi zaštilitili svoje porodice. znali su da je NATO precizan, ali su pak bili na oprezu, nisu hteli da rizikuju
tako rade odgovorni ljudi

dakle vasice svi smo znali šta će biti bombardovano.
Znali su i oni - Sloba. vojni vrh,
Činjenica da nisu znali kada ne daje im za pravo da se igraju ljudskim životima.
da su bili odgovorna vlast iselili bi televizuju odavno, ne bi emitovali odatle..
posle bombardovanja kada im je uništen master, srce televizije, bili su spremni da nakon sata nastave program ali su čekali da prođe više vremena kao fol nemaju odakle da emituju


U bolu za ipoginulim najdražima nisu samo porodice pogunilih, već i prijatelji žrtava, kolege....
svi časni ljudi

Hansel Hansel 13:37 30.04.2009

Re: Neverovatno

U pravu si sasvim, VV, ja sam insistirao na ovome kada su Šišići došli, ali nekako je to prosto prošlo kroz njih. NIje mi bilo jasno zašto. I ne znam da li su kasnije pokušali da to istraže.

Sada sam i ja malo pretražio net i nađoh ovo: http://213.244.238.3/20060303/feljton1.html... i ovo: Hronika planiranog žrtvovanja radnika RTS, te nema potrebe da štitim čoveka, kad je već posvedočio, to objavile novine - očigledno više puta i logično bi bilo da porodice žrtava ovo znaju. Ja nemam kontakt nikoga od njih, pa ako neko ima, neka javi ili meni, ili ovo njima, za svaki slučaj.

I tako, ostaje i dalje da se čudimo, ako ovo jeste istina, kako nekome nekakva "partijska čast" može biti ispred lične, pa nastavlja da brani nešto što nijedna etika ne može da brani... Doduše, ona u ovoj izjavi kaže da nije bilo zvanične najave - pa, dobro, naravno da nije bilo zvanične najave, s datumom i vremenom... Sudeći po toj vesti od 06.11.2000, ona nije negirala (a ni potvrdila) da je nekome javila... Ostaje još jedna mogućnost, u konstelaciji ovih činjenica, da svedok pokušava da svedoči u njenu korist u znak zahvalnosti što mu je rekla da obavesti ženu. Ko zna. Meni je u tom razgovoru delovao potpuno dobronamerno i ubedljivo (prosto, kao neko ko hoće da olakša dušu), nisam ni pomislio da postoji mogućnost da govori neistinu. Što ne znači da sam bio u pravu.

Pozdrav!

P.S. Dok sam ja ovo pisao, postirala je i Beba... Mogu samo da kažem da mi nije jasno ni kako se ljudi u RTS-u, eto - bar taj tehnički kadar, nisu ujedinili u osnovnom otporu ne bi li spasli makar svoje živote... Da solidarnosti (bar neke žive, aktivne) nije mnogo bilo, pokazuje i mesto vesti o tom bombardovanju celog tog dana u info emisijama RTS-a... U Dnevniku su prvih 20 minuta drvili o rezidenciji (koja je bila pogođena ne više od 24, nego možda i 40 sati ranije!), da bi smrt sopstvenih kolega pomenuli tek posle toga! Šta reći! Kolektivna zombiranost, ne znam kako bih to opisao...
JJ Beba JJ Beba 13:51 30.04.2009

Re: Neverovatno

pa, dobro, naravno da nije bilo zvanične najave, s datumom i vremenom... Sudeći po toj vesti od 06.11.2000, ona nije negirala (a ni potvrdila) da je nekome javi

a što onda tatjana lenard nije bila te noći u televiziji?
mogla je da poziva NATO da dođu - čekamo vas, znate gde smo...
što ih ona nije dočekala?
smradina jedna
JJ Beba JJ Beba 14:00 30.04.2009

Re: Neverovatno

P.S. Dok sam ja ovo pisao, postirala je i Beba... Mogu samo da kažem da mi nije jasno ni kako se ljudi u RTS-u, eto - bar taj tehnički kadar, nisu ujedinili u osnovnom otporu ne bi li spasli makar svoje živote.

ako misliš zašto tehnika samoinicijativno nije otišla te noći to je bar jasno - oni su verovali milanoviću, verovali su da će biti sklonjeni
svi su znali da su meta, ali nisu znali kada će biti bombardovani.
Pošto druge medijske kuće nisu imale žrtava prilikom napada, poginuli su verovali, bili su ubeđeni da će im milanović, komrakov, neko reći da se sklone .
ko bi pomislio da će da ih ostave?
ti ljudi su odlazili na posao govoreći svojim porodicama da brinu previše, da će im reći kada da napiste zgradu.
Pa koji noramaln čovek bi pomislio da će režim da ih žrtvuje ne bi pokazao okrutnost NATOa tih krvožednih kojota
Hansel Hansel 14:11 30.04.2009

Re: Neverovatno

a što onda tatjana lenard nije bila te noći u televiziji?
mogla je da poziva NATO da dođu - čekamo vas, znate gde smo...
što ih ona nije dočekala?
smradina jedna
Neću da joj budem advokat - i da je u ovom slučaju bila sasvim ispravna (ne računajući onaj "herojski pamflet" ), zadužila je nas mnogo čime... navodno objašnjenje zašto je bila u Budimpešti, tada, i kada je navodno saznala za termin bombardovanja u tekstovima je na linkovima koje sam dao.
Hansel Hansel 14:46 30.04.2009

Re: Neverovatno

ako misliš zašto tehnika samoinicijativno nije otišla te noći to je bar jasno - oni su verovali milanoviću, verovali su da će biti sklonjeni
svi su znali da su meta, ali nisu znali kada će biti bombardovani.
Pošto druge medijske kuće nisu imale žrtava prilikom napada, poginuli su verovali, bili su ubeđeni da će im milanović, komrakov, neko reći da se sklone .
ko bi pomislio da će da ih ostave?
ti ljudi su odlazili na posao govoreći svojim porodicama da brinu previše, da će im reći kada da napiste zgradu.
Pa koji noramaln čovek bi pomislio da će režim da ih žrtvuje ne bi pokazao okrutnost NATOa tih krvožednih kojota
Ne, mislim zašto se nisu izborili ranije da ne emituju odatle u vreme uzbune, a možda ni uopšte tokom rata... upravo zato što su znali da su meta!

Ja ne razumem kako su mogli da veruju Milanoviću (ne okrivljujem ih, da budem jasan, ali to ne mogu da razumem)... koji je, kažu, bio izričit da niko ne sme da izlazi iz zgrade tokom uzbune. Pa, čekaj, 'ajde i da veruješ Milanoviću, al' kako možeš da veruješ (i teoretski) onome ko te zasipa bombama s toliko prethodno viđenih "kolateralnih šteta". Recimo, Milanović znao, hteo da kaže, al' neka tamo daktilografkinja u NATO-u pogrešno otkucala datum u depeši upozorenja za ove "naše"... I?!

Ne, nisam razumeo ni tada, ne razumem ni sada poverenje u takvog čoveka... zaista ne pametujem naknadno... žao mi je, zbog njih, što su mu verovali, ali ako je to bio jedini razlog... ne znam šta da mislim.. bolje i da ne mislim, to ih neće vratiti...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:22 30.04.2009

Re: Neverovatno

JJ Beba
svi su znali da su meta, ali nisu znali kada će biti bombardovani.
Pošto druge medijske kuće nisu imale žrtava prilikom napada, poginuli su verovali, bili su ubeđeni da će im milanović, komrakov, neko reći da se sklone .
ko bi pomislio da će da ih ostave?


Kako ne vidis Bebo da ti je ovo sto pises nelogicno? Kako mogu ja da verujem Milanovicu da ce me on skloniti kad Klark bude resio da me ubije? Svasta ... kao da su Milanovic (ili Milosevic) najbilizi saveznici Veslija Klarka! Uostalom NATO i sad tvrdi (pre neki dan povodom protesta Amnesti Internesenela) da nije upozorio kad ce tacno bombardovati. A ako su hteli da upozore onda su mogli da direktno da upozore - ne vidim zasto bi to radili preko Milosevica/Milanovica (zasto bi im verovali)? Prema tome ako sam NATO stiti Milanovica i Milosevica onda ne vidim kako neko drugi moze nesto da dokaze? Ali to ne zvuci verovatno ...

Ostaje mogucnost da su srpske vlasti saznale nekim tajnim/spijunskim putevima, sto je moguce, ali to treba dokazati (sto je napisao i Lazanski u njegovom tekstu). Nije nikakav dokaz sto ih neko posle optuzuje ili je ubedjen da su znali ... makar se taj neko zove i Vucic. Ili sto je Vojvodic izveo svoju cerku ... pa koji covek ne bi ako je cuo to sve sto se pricalo ... Eto i Filip David gore u clanku koji je linkovao Hansel kaze da mu je portir rekao prethodni dan " da se sledeće noći očekuje bombardovanje Televizije" (zar ne bi on i svako drugi posle toga pokusao da izvuce nekog svoga ako je taj bio u RTS-u?) ... problem je samo u ovome "ocekuje" - neki su tome verovali a neki nisu. U to vreme su se mnoge slicne stvari "ocekivale" ... neke su se desile a neke nisu ...

Sto se mene tice i na osnovu ovoga sto je linkovao Hansel, izgleda samo da je postojala glasina i uverenje kod mnogo ljudi da ce se to desiti, posebno kad su se CNN i NBC povukli prethodnih dana sa RTS ... Oni koji nisu hteli da rizikuju oni nisu dolazili na posao (ili su odveli svoje najblize) ... oni drugi jesu i nastradali su ... Osloniti se na to da ce Milanovic tacno znati kad ce se bombardovanje desiti i izvuci ih, zbilja ne zvuci razumno ...

Ja licno, posto nisam ziveo u BG i u Srbiji u to vreme sam znao samo ono sto je bilo u stampi o najavi NATO da je RTS postala cilj i, iskreno receno, nisam ni verovao da ce se oni zbilja usuditi da ostvare svoju pretnju i da ce uciniti tako ocigledan ratni zlocin ...
JJ Beba JJ Beba 15:35 30.04.2009

Re: Neverovatno

Ne, mislim zašto se nisu izborili ranije da ne emituju odatle u vreme uzbune, a možda ni uopšte tokom rata... upravo zato što su znali da su meta!


bilo je ratno stanje
imali su potpisane radne obaveze....valjda znaš kako to ide u slučjau objave ratnog stanja
važe ratni zakoni
pretili su im otkazima i sudovima ako ne budu ispunili svoje radne obaveze.

ne bih da ulazim u vaše čuđenje kako to da su ljudi verovali da će ih džava skloniti.
Ono što Žanka Stojanović, majka poginulog Nebojše kaže je da su svi verovali da će ih skloniti kao što su sklonili ljude sa Pinka, kao što su sklonili ljude sa Košave....

televizija je imala ljude na Zlatiboru odkle je trebalo da emituje
Oduvek je Zlatibor bilo ratno mesto za televiziju. ljudi su i u doba Tita odlazili tamo, vežbali.....
Zašto televizija nije emitovala sa Zlatibora i drugih mesta kojih je bilo kolko hoćeš po beogradu je pitanje za tadašnje političare, za dačića naprime, Mrkonjića
sada kada su ljudi izginuli jasno je zašto - namerno supustili ljude da izgini ne bi li pokazali svetu kako je NATO zlikovačka organizacija
po cenu života tuđe dece
svoju su sklonili, izveli iz televizije...
JJ Beba JJ Beba 16:02 30.04.2009

Re: Neverovatno

Kako ne vidis Bebo da ti je ovo sto pises nelogicno? Kako mogu ja da verujem Milanovicu da ce me on skloniti kad Klark bude resio da me ubije? Svasta


odvratno
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:24 30.04.2009

Re: Neverovatno

JJ Beba
Kako ne vidis Bebo da ti je ovo sto pises nelogicno? Kako mogu ja da verujem Milanovicu da ce me on skloniti kad Klark bude resio da me ubije? Svasta


odvratno


Pa ne vidim otkud je neko mogao da ocekuje da ce Milanovic uopste znati kad ce RTS biti bombardovana? Kad je toliko ljudi vec poginulo na mostovima i na svim drugim mogucim (i nemogucim) mestima u Srbiji? Pink i Kosava su bili evakuisani iako nisu bili mete i nisu bombardovani ... kao i mnoge druge firme i institucije u Srbiji. Mnogi su bili prestali sa radom na pocetku ... pa kad je bombardovanje nastavljeno do u "beskraj" ponovo su poceli da rade ...

Kad je u pitanju RTS, jasno je da je odluceno da se prkosi NATO-u ... jos dve nedelje pre kad je Tatjana Lenard javno izjavila na TV Neka Klark puca – mi ga čekamo. Meni sve izgleda kao ono kad su ljudi na mostovima prkosili bombama (i to je bilo podrzano a verovatno i organizovano od vlasti) ... svi koji su tu bili znali su da rizikuju zivot ali nisu sigurno mogli da racunaju da ce im neko na vreme javiti da sklone ako rakete/bobme budu zbilja upucene ...
JJ Beba JJ Beba 16:37 30.04.2009

Re: Neverovatno

Kad je u pitanju RTS, jasno je da je odluceno da se prkosi NATO-u ... jos dve nedelje pre kad je Tatjana Lenard javno izjavila na TV Neka Klark puca – mi ga čekamo. Meni sve izgleda kao ono kad su ljudi na mostovima prkosili bombama (i to je bilo podrzano a verovatno i organizovano od vlasti) ... svi koji su tu bili znali su da rizikuju zivot ali nisu sigurno mogli da racunaju da ce im neko na vreme javiti da sklone ako rakete/bobme budu zbilja upucene ...

izgleda da nam je prkos u krvi i ako je to navjevći greh u pravoslavlju.
Ne zanam zašto ih patrijarh ili neko iz crkve nije upozorio na to, kad se već crkva pita
Videla sam i popove po mostovima, na trgovima...
adam weisphaut adam weisphaut 17:03 30.04.2009

Re: Neverovatno

Ne zanam zašto ih patrijarh ili neko iz crkve nije upozorio na to

Pa gde smeju da popuju poslodavcu...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:20 30.04.2009

Re: Neverovatno

JJ Beba
izgleda da nam je prkos u krvi i ako je to navjevći greh u pravoslavlju.
Ne zanam zašto ih patrijarh ili neko iz crkve nije upozorio na to, kad se već crkva pita
Videla sam i popove po mostovima, na trgovima...


Hm verovatno ni jedan narod/zemlja u svetu ne moze da se "ponosi" sa toliko primera "prkosa i inata" u svojoj istoriji kao mi. Uvek smo se sukobljavali i suprostavljali najvecim silama u datom istorijskom trenutku: Turcima, Austrijancima i Nemcima u WWI, Hitleru u WWII, Staljinu ... i na kraju NATO. Ako su u prethodnim situacijama i neki drugi bili na nasoj strani u ovom zadnjem cemo ostati neprevazidjeni u istoriji: bili smo sami protiv svih najvecih sila ... cak su i Rusi cutali a ni Kinezi nisu smeli mnogo da se bune kad im je srusena ambasda ... Dobro je da nas ima i ovoliko koliko nas ima ...

pozz

ps. a braca Bugari tesko da mogu da nadju i jedan primer ...
angie01 angie01 17:40 30.04.2009

Re: Neverovatno

ovom zadnjem cemo ostati neprevazidjeni u istoriji


po neverovatno glupoj i bahatoj politici, koja je svoju zemlju stavila u poziciju table za igrice!

ma da li si ti normalan vaso, oni da su hteli, mogli su da od nas naprave tepih, kakve god share mozesh da zamislish, to .urchnje , mi smo najhrabriji, sa najvecim silma smo se borili, samo smo se mi suprotstavili,...pa je l to isto vazi za sve ono shto je prethodilo tom nestretnom bormardovanju, a shto smo mi iniciralai i na kraju doveli do takve katastrofe?

ovo su novi mitovi & legende,..pretpostavljam da je na isti nachin nastao i onaj kosovski- gde se poraz pretvorio u pobedu.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:47 30.04.2009

Re: Neverovatno

taman pocne da bude smisleno i onda se ti, sestro, upletes i sve pokvaris opstim mestima i nepotrebnim komentarima na pogresnim mestima.
angie01 angie01 18:01 30.04.2009

Re: Neverovatno

Dejan Tiago Stanković
taman pocne da bude smisleno i onda se ti, sestro, upletes i sve spokvaris opstim mestima i nesuvislim komentarima.


Smisleno za tebe dejane pomozibozedabudemnekoineshtokadnemogusam stankovicu, je veoma sumnjiva kategorija!

Jer da opstruirash blog sa ovakavom temom, je vec suvishe ruzno samo po sebi, da bi se uopshte rachunalo u prihvatljivo, a ne kategorizovalo u smisleno ili nesmisleno.

Nedaj Boze da se iakome ikada ponovi ovako neshto- pa da ljudi sebi josh daju za pravo, dok se ti borish za pravdu u zemlji gde je ona nedostizna, da malo u slobodnom vremenu, pljucnu u dalj na tvoju ranu!


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:34 30.04.2009

Re: Neverovatno

Andja
ma da li si ti normalan vaso, oni da su hteli, mogli su da od nas naprave tepih, kakve god share mozesh da zamislish, to .urchnje , mi smo najhrabriji, sa najvecim silma smo se borili, samo smo se mi suprotstavili,...


Andjo,

a gde ti vidis da se ja ".urchim"? I zar ne vidis da sam i ono "ponosi" stavio pod navodnike? I otkud ti ideja da ja ne mislim/ne znam da je NATO mogao od nas da napravi tepih? Pa to su znali svi ... i oni koji su prkosili na mostovima i po trgovima ... a sigurno i Milosevic - inace se ni bi povukao sa Kosova. I gde ti nadje da sam se ja uopste izjasnjavao i rekao da smo mi "najhrabriji" (kao sto nisam rekao ni da smo "najludji" ) ...

Ja sam samo naveo neke cinjenice iz nase proslosti ... a ti si mogla da citiras i demantujes neke od njih ako si smatrala da nisu tacne ...

Hm, a jel ti vec mozda neko rekao da ponekad znas da pises pogresne komentare na pogresnim mestima?

ps. "neprevazidjen" moze da ima i negativnu konotaciju a ne samo pozitivnu ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana