Smrsajte 10 kg na jednostavan nacin

Strongman RSS / 28.04.2009. u 20:48

flat_stomach.jpgKrenucu od mehanizma nastanka masnih naslaga. Hrana koju unosimo je gorivo potrebno organizmu. Energetska vrednost unete hrane se meri kalorijama. Unete kalorije se trose za odrzavanje rada unutrasnjih organa i fizioloskih procesa u organizmu kao i za kretanje i sve druge fizicke aktivnosti. Neutrosene kalorije, se deponuju u organizmu kao rezervno gorivo u vidu sala. Dakle salo nastaje kada se unosi vise kalorija nego sto se potrosi. Iz toga se jednostavno zakljucuje da se topljenje sala moze ostvariti samo ako se trosi vise kalorija nego sto se unosi. Deluje jednostavno.

Kako promeniti odnos unetih i potrosenih kalorija? Postoje dva nacina. Smanjenjem unosa kalorija koje se drugacije naziva dijetom ili povecanjem potrosnje kalorija sto je moguce samo fizickom aktivnoscu.



Pre par dana sam gledao na nekom TV kanalu nesto sto lici na reality show. Simuliran je nekakav teroristicki napad i jedini izlaz je bio krov zgrade, gde navodno cekaju spasilacki helikopteri. Liftovi su bili iskljuceni pa se do vrha islao iskljucivo stepenicama. Zapanjujuce veliki broj ljudi nije uspeo da se izbori sa 22 sprata. Zaista tuzno da zbog prekomerne tezine i totalne fizicke nespremnosti neko izgubi sansu za prezivljavanjem.



3195381591_72c7ec31a2.jpgPrema statistikama  u vecini zemalja na svetu, probleme sa tezinom ima preko  50% stanovnistva. I taj procenat raste iz godine u godinu. U nase vreme ljudi jedu obilje visoko kaloricne hrane, manje se krecu i stvaraju idealne uslove za nastanak masnih naslaga. Istrazivanja su pokazala da se vrleo retko se neko ugoji 10 kilograma za godinu dana. Proces gojenja uglvnom ide sporije i na duze staze. Neuvidjajuci da unose vise kalorija nego sto mogu da potrose ljudi pocinju da se mire sopstvenom gojaznoscu kao sa visom silom. Bas kao sa prehladom, celvoscu ili ne daj boze nekom opakom bolescu.

Imam dobre vesti. Nije tako. Gojaznost i masne naslege su nesto na sta moze i tek kako da se utice. Stomak i masne nalsage po rukama, nogama i licu nisu nesto sa cime morate da zivite do kraja zivota. U ovom clanku cu da vam dam smernice kako veoma jednostavno da skinete 10 kilograma sala.

Krenucu od mehanizma nastanka masnih naslaga. Hrana koju unosimo je gorivo potrebno organizmu. Energetska vrednost unete hrane se meri kalorijama. Unete kalorije se trose za odrzavanje rada unutrasnjih organa i fizioloskih procesa u organizmu kao i za kretanje i sve druge fizicke aktivnosti. Neutrosene kalorije, se deponuju u organizmu kao rezervno gorivo u vidu sala.  Dakle salo nastaje kada se unosi vise kalorija nego sto se potrosi. Iz toga se jednostavno zakljucuje da se topljenje sala moze ostvariti samo ako se trosi vise kalorija nego sto se unosi. Deluje jednostavno.

Kako promeniti odnos unetih i potrosenih kalorija? Postoje dva nacina. Smanjenjem unosa kalorija koje se drugacije naziva dijetom ili povecanjem potrosnje kalorija sto je moguce samo fizickom aktivnoscu.


walking.jpgDa razjasnimo malo pojam dijete. Dijeta ne podrazumeva bas totalnu promenu nacina ishrane i prelazak sa hrane koju uobicajeno jedete na nesto sto nikada niste jeli a i nemate neku preteranu zelju. Dovoljno je da i dalje jedete hranu koju najvise volite ali da smanjite malkice kolicinu. Nije toliko bitno sta jedete vec sta ne jedete. Ne goji odredjena vrsta hrane vec kolicina. Ne mrsavi se od hrane koju jedemo nego od one koju nismo pojeli. Ovakav pristup dijeti je dobar za psihu jer nema osecaja zrtvovanja, patnje i velikih odricanja. Psiha je veoma vazna kod mrsavljenja jer nedostatak vidljivih rezultata dijete uz veliki osecaj zrtvovanja ishranom dovodi do gubitka vere i odustajanja. Citamo po sajtovima te laneno ulje, te brokoli, blitva, vazda neke egzoticne biljke, pa meso od cudnih zivotinja ... Dijete umeju da budu bas odvratne. Jelovnik kao da je sastavljen da nam se zgadi zivot. Nekad mi se cini da osobe koje sastavljaju dijetu namerno teze nekim egzibicijama i hrani koja je odvratna i/ili teska za nabaviti da bi imali potencijalni alibi ako ne uspe. Svaka dijeta koja ima smanjenje unetih kalorija na dnevnoj bazi je dobra. Naravno kalorijski deficit se ne moze drzati celog zivota i umesto da dijetiramo i cekamo da nam se otope masne naslage treba jos nesto uraditi.

Aktivan pristup podrazumeva potrosnju kalorija koje su deponovane kao rezervno gorivo u vidu sala. Svaka fizicka aktivnost trosi kalorije. Hodanje, brisanje prasine, rad u dvoristu, usisavanje tepiha, ... Bitno je stalno teziti nekoj fizickoj aktivnosti koja ce odrzavati nivo sagorevanja kalorija.




Sugerisacu jednostavan nacin kako da izgubite 10 kg masnih naslaga. Da pocnem sa malo matematike i fizike.




Ako za pocetak svaki od tri dnevna obroka koje uobicajeno jedemo skratimo za po 100 kalorija a to je kalorijska vrednost dve tanko secene kriske hleba. Onda izbacimo dve limenke koka kole koje su po 140 kalorija. Tome dodamo i pola sata do sat brzog hodanja, koje moze da potrosi od 300 do 50 kalorija zavisno od intenziteta, telesne tezine, starosti...  I neka imamo nivo discipline 50% sto znaci da redukujemo svaki drugi obrok ili dijetiramo svaki drugi dan. Mozda i promasimo po neku limenku koka kole a da hodamo bas svaki dan pola sata. I sa polovicnom disciplinom i dalje svakog dana pravimo manjak od oko 400 - 500 kalorija u odnosu na nase predjasnje navike.


Svakodnevno ali disciplinovano uzivanje u omiljenoj hrani uz malo setnje ce vam neminovno na duge staze doneti bolji izgled. 10 kg masnih naslaga je 77 000 kalorija koje se nasim umerenim ali disciplinovanim nacinom mogu istopiti za 5 - 6 meseci.

 Nisam tvrdio da je lako vec da je jednostavno.


homer_running.jpgDakle dijeta je jednostavna. Jedemo ono sto najvise volimo samo malo zakidamo u kolicini. Izbegavamo bas svaki cas da pijemo gazirane sokove, djusove, zasladjene kafe i cajeve. Bilo kakva fizicka aktivnost sto cesce.  Pored hodanja tu je i izbegavanje lifta, odlazak na posao pesice, pranje auta, ... Stalno treba raditi nesto i terati nae telo da trosi kalorije i topi salo.



Za kraj da dodirnem i mit carobnih pilula kojima se od miloste tepa "sagorevaci masti" ili na engleskom "Fat burner". Bicu jasan. Te pilule ne funkcionisu. Zasto? Sve sto jedemo ima za cilj da unese dovoljno kalorrija odnosno goriva za odrzavanje nasih zivotnih funkcija i aktivnosti. Neutrosene kalorije unete kroz hranu se skladiste u vidu masnih naslaga. Dakle masno tkivo mozemo smatrati kao rezervni vid energije u organizmu. Vise od 100 kilometra brzog hodanja je potrebno da bi se potrosio kilogram sala. Dali je moguce da jedna carobna pilula sagori energiju hodanja od 100 i vise kilometara? Nije. Svo to salo treba da bude iskorisceno a nece samo od sebe da sagori.

Zakljucak

Principi za skidanja sala su:

1. Sto vise uzgrednih fizickih aktivnosti. Kad god je moguce umesto auta hodanje, umesto lifta stepenice, igrajte se vise sa decom, ...

2. Aerobni trening. Pola sata brzog hodanja ili laganong dzoginga nije prevelika zrtva a vodi kao boljem izgledu i zdravlju.

3. Malo tegova ne moze da skodi. Vezbanjem u teretani se trose kalorije i povecava misicna masa sto dovodi do jaceg metabolizma  i jos vece potrosnje kalorija.

4. Pazite na ishranu. Jedite sta volite ali sa predvidjenom merom. Jedite polako jer osecaj sitosti kasni 15 minuta.

5. Pazite na sokove i kafu. Koka kola, djus, ajsti su puni kalorija. Kafa nema kalorija ali secer, mleko i slag u dugoj kafi mogu da naprave sasvim solidan visokokaloricni dezert od obicne kafe.

6. Pazite sta pijete vikendom. Pivo, vino i zestoka pica su puna kalorija. Dobra pijanka moze da potre rezultate 2 - 3 dana dijete i treninga

7. Ne zanemarite kalorije koje unesete kroz kikiriki, cips, smoki i ostale socialne grickalice. Samo ih uracunajte u dnevni kalorijski balans koji planirate da imate.

8. Ne preskacite dorucak. Istrazivanja pokazala da osobe koje doruckuju lakse mrsave od onih koji preskacu frustuk

9. Ne zaboravite da se sve neutrosene kalorije sumiraju. To znaci ako za vikend unesete 500 kalorija vise nego sto to trpi vas rezim ishrane i fizicke aktivnosti moracete ili da smanjite malo ishranu narednih dana ili da ubacite sat vremena hodanja u narednom periodu da bi anulirali to malo vikend zadovoljstvo.

10. Imajte u vidu da za unos 500 kalorija potrebno je 2 minuta, a da bi se potrosile potreban je ceo sat fizicke aktivnosti.

 

 

Strongman za web site www.stetoskop.info



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

djole63 djole63 20:58 28.04.2009

Kad je profesor dobar ...

... nijedan ispit nije tezak.
Treba ovo cesce citati.

Pozdrav
Strongman Strongman 21:58 28.04.2009

Re: Kad je profesor dobar ...

Ne moze esencijalnije i logicnije da se objasni. Kao knjigovodstvo.

Fala kolega
djole63 djole63 22:00 28.04.2009

Re: Kad je profesor dobar ...

Fala kolega
maca22 maca22 01:40 29.04.2009

Re: Kad je profesor dobar ...

djole63
... nijedan ispit nije tezak.
Treba ovo cesce citati.


Hvala Strongmene.
Strongman Strongman 04:48 29.04.2009

Re: Kad je profesor dobar ...

Hvala Strongmene.



Krugolina Borup Krugolina Borup 21:17 28.04.2009

Pitanje

A šta da radimo mi kojima treba da nabacimo sala?
Da izbegavamo svaku moguću fizičku aktivnost, za početak?
Strongman Strongman 21:54 28.04.2009

Re: Pitanje

A šta da radimo mi kojima treba da nabacimo sala?


Pa tesko da ti nas salo treba. Mozda malo misica
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:58 28.04.2009

Re: Pitanje

Mozda malo misica


Ajde, kako onda mišiće da nabacim... ali bez teretane, pliz!
Strongman Strongman 21:59 28.04.2009

Re: Pitanje

ali bez teretane, pliz!



Zasto?
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:04 28.04.2009

Re: Pitanje

Zasto?


Odlično pitanje.
Evo sam se zamislila...
Iskreno jedino mogu da ti kažem da imam ogromnu averziju prema istoj, da me asocira na kažnjavanje, na inkviziciju.
Možda trauma iz prošlog života, ko zna...
U svakom slučaju, mislila sam - možda može nešto u kućnoj radinosti, da sama sebe varam kao nije vežbanje nego je majčinski instinkt... Imam sina od 25 kila, mogu li njega nekako da upotrebim umesto tegova?
Strongman Strongman 22:14 28.04.2009

Re: Pitanje

Nisam siguran da taj koncept radi. Rast misica prati napor kojim su izlozeni. Znaci da bi se misic uvecao mora da se naduje i poveca poprecni presek a to se desava samo usled intenzivnih misicnih kontrakcija. Kao primer vezbanja bez intenzivnih kontrakcija naveescu hodanje. Svi hodamo a niko zbog toga noge kao bilder. Sta radi bider za takve noge? Gura velike tezine.

Nema tu mnogo mudrosti.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:19 28.04.2009

Re: Pitanje

Nisam siguran da tajkoncept radi.


Strongi, smisli ti kako da majke s decom postignu ono što drugi postižu u teretani, pa patentiraj, ima da se obogatiš, garantujem ti! Nemaju, bre, žene vremena, a neke ni para, za te teretane, a ako im nađeš načina da mogu s detetom da naprave nešto ko u teretani... napišeš knjigu, snimiš ono DVD ko Jane Fonda... ima se obogatiš, kad ti kažem. Mora da može! Razmisli!
vjazma011 vjazma011 22:58 28.04.2009

Re: Pitanje

Pa ne moras bas u teretanu. Mozes da uzmes tegove pa vezbas kod kuce. Ako neces da kupis tegove, mozes da podizes flase pune vode, knjige, stolice i slicno. Ne mora odmah 25 kg, mozes da krenes sa 2, ili 5, pa polako povecavas. Ili uzmes one tegove sto se obmotaju oko noge ili ruke, na cicak-traku, pa dok radis bilo koju fizicku aktivnost (hodas, trcis, stavljas ves u masinu), jos nosis i tegove, znaci misici moraju da rade da bi podneli tu dodatnu tezinu. Ili da koristis sopstveno telo kao teg, npr. kod sklekova, podizes skoro celu tezinu tela rukama. Par sklekova svaki dan, ne uzima puno vremena. Za zene u nekim zrelijim godinama je bitan rad sa tegovima (bilo koje vrste, makar vukla kese sa pijace peske) jer smanjuje rizik od osteoporoze.
peratrta peratrta 00:44 29.04.2009

Re: Pitanje

Strongman
ali bez teretane, pliz!Zasto?


Ih gospodine, pa u teretani se ne puši, kako će jadna doktorka da izdrži pola sata bez cigara ? Imaj milosti majstore naš fini .
Strongman Strongman 04:46 29.04.2009

Re: Pitanje

Ih gospodine, pa u teretani se ne puši, kako će jadna doktorka da izdrži pola sata bez cigara ? Imaj milosti majstore naš fini .



Pa malo i deca da odmore od dima, makar tih pola sata.

palilula92 palilula92 21:29 28.04.2009

vezbanje



Ja celog ziviota kuburim sa kilazom i nema dijete, pilula kao i nekih drugih metoda (akupunktura, hipnoza) koje nisam probala. Elem, pre 3-4 godine sam napokon uspela ne samo da izgubim visak kila nego sam i uspela da odrzim kilazu. Koristim fitday.com, tako da tacno znam koliko kalorija jedem i pijem. Svu hranu jedem, znaci nije dijeta. Vezbam 6 puta nedeljno. Htela bih jos malo da oslabim, ali nece pa nece. Neko mi je rekao da pre vezbanja pojedem malo ugljenih hidrata, a posle "nahranim misice" proteinima, to bi eventualno moglo malo da pomogne. Sta ti o tome mislis, da li to radi, nije mi bas najjasnije?

Odlicna tema!
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:32 28.04.2009

Re: vezbanje

Vezbam 6 puta nedeljno.


Auuuu....
Svaka čast.
Ja bih skapala posle prvih nedelju dana, čini mi se.
Filip2412 Filip2412 21:40 28.04.2009

Re: vezbanje

A šta da radimo mi kojima treba da nabacimo sala?
Da izbegavamo svaku moguću fizičku aktivnost, za početak?

Krugolina znas ti dobro kako nego se pravis
ajd sad zapali jednu pa pa razmisli o cemu govorim

salu na stranu, mislim da kod mrsavih fizicka aktivnost povecava apetit i neophodna je da bi se nabacila masa
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:43 28.04.2009

Re: vezbanje

salu na stranu, mislim da kod mrsavih fizicka aktivnost povecava apetit i neophodna je da bi se nabacila masa


A ako ti kažem da nikakvih problema s apetitom nemam, da jedem od 3 do 5 puta dnevno, da sam jela više i od bivšeg muža koji ima duplo više kila od mene, da mi se rođeni otac krsti i govori: "Pa, ti BAŠ jedeš!"

Ne znam.
Jedino kad sam uspela da se ugojim je kad sam bila trudna.
Jedino da hronično budem trudna?!
palilula92 palilula92 21:44 28.04.2009

Re: vezbanje

Auuuu....
Svaka čast.
Ja bih skapala posle prvih nedelju dana, čini mi se.



Krugolina,

Ja sam pocela sa jednom nedeljno, pa polako dodavala dane svakih nekoliko meseci.
palilula92 palilula92 21:46 28.04.2009

Re: vezbanje

A ako ti kažem da nikakvih problema s apetitom nemam, da jedem od 3 do 5 puta dnevno, da sam jela više i od bivšeg muža koji ima duplo više kila od mene, da mi se rođeni otac krsti i govori: "Pa, ti BAŠ jedeš!"


Ti si ko moj muz, sta on pojede u toku dana, to je neverovatno, i mrsav ko saraga.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:47 28.04.2009

Re: vezbanje

Ti si ko moj muz, sta on pojede u toku dana, to je neverovatno, i mrsav ko saraga


Pa, tako nekako.
Nego, imal za to leka??!!
Filip2412 Filip2412 21:50 28.04.2009

Re: vezbanje

palilula, ja mislim da vezbas previse da bi imala tako malo rezultata, nesto tu nije uredu

promeni vezbe, menjaj ih stalno, ima sad jedan program koji u sutini predstavlja staru tehniku: muscle confusion

dakle moras stalno da zbunjujes telo - menjaj tezine na svakih par nedelja, menjaj pokrete, nikoako NIKAKO da se misici naviknu na shemu istih vezbi!

recimo ja sam osetio izuzetno dobar efekat samo kad sam prestao da radim samo obicne sklekove i poceo da se oslanjam samo na prste jedne noge i radim na pesnicama eto te dve sitnice i totalno drugaciji osecaj, mnogo vise zatezanja u stomaku i celog tela.... Zatim totalno prestanem sa sklekovima i radim razne vezbe tegovima... ali uvrnute pokrete, sam ih izmisljam, ne ono jedno te isto. Prakticno pokusavam da simuliram fizicki rad nekog tamo drvosece koji seca cepanke i naravno nikad ne uhvati za isto stablo, pokreti kod fizickog rada uvek malo variraju

sad, Milan ce verovatno reci nesto vise o tome ali ja sam prakticno iskusio da samo povremena promena vezbi izaziva mnogo brzi pozitivan efekat nego ponavljanje iste aktivnosti iz dana u dan
djole63 djole63 21:51 28.04.2009

Re: vezbanje

Nego, imal za to leka??!!

Hoce da pomogne ako se prestane sa pusenjem, onda valjda covek posto je navikao da stalno nesto muva po ustima, pocne da jede umesto da pusi - i eto kila. Ali svejedno mislim da ne bi trbalo da te to opterecuje. Tako nabaceni kg su nezdravi - samo povecati procenat masnih naslaga nije neka fora. A misici - zna se - teretana i to sa velikim tezinama + proteinska hrana posle treninga.
palilula92 palilula92 21:51 28.04.2009

Re: vezbanje

Pa, tako nekako.
Nego, imal za to leka??!!



Ja sam mu pre izvesnog vremena kupila neki proteinski puder koji se mesa sa vodom. To ima puno kalorija. Nije hteo da pije. On izgori svoje kalorije dok spava. Nocu kad ga pipnes, on je usijan.
Filip2412 Filip2412 21:52 28.04.2009

Re: vezbanje

A ako ti kažem da nikakvih problema s apetitom nemam, da jedem od 3 do 5 puta dnevno, da sam jela više i od bivšeg muža koji ima duplo više kila od mene, da mi se rođeni otac krsti i govori: "Pa, ti BAŠ jedeš!"
joooooj pa ti si ko rusko vozilo, uopste nisi ekonomicna....

high maintenance...

teretana je za tebe, da nabacis misice

Krugolina Borup Krugolina Borup 21:57 28.04.2009

Re: vezbanje

joooooj pa ti si ko rusko vozilo, uopste nisi ekonomicna....


Pa, imao moj bivši muž običaj da kaže da me lakše oblačiti nego hraniti...

teretana je za tebe, da nabacis misice


Joooooooj... el može nekako bez toga, i bez vežbanja, uopšte?
El može zamena u vidu sina od 25 kila?
Kolko puta dnevno da ga dignem?
Koliko dugo da ga držim?
Dajte malo kreativnosti, da se smisli nešto što ne miriše na teretanu... ne volem teretane nikako.
Filip2412 Filip2412 22:08 28.04.2009

Re: vezbanje

Dajte malo kreativnosti, da se smisli nešto što ne miriše na teretanu... ne volem teretane nikako.

I ja mrzim teretane. Sve sportove bez lopte i trackaranja za lopticom mrzim. Ali jebga, mora nekad.

ono sto je pozitivno: teretana stvara zavisnost, jednom kad osetis misice na rukama za koje nisi ni znala da postoje imaces potrebu da radis.

ovde recimo mnogi ljudi zaista skromnih fizickih predispozicija treniraju boks a vrlo je popularan i medju zenama - mlataranje u vrecu, oslobadja frustracije i jaca ruke...

ali mozes poceti da se bavis bilo kojim sportom - recimo tenis. Zatim paralelno krenes u teretanu pa kad vidis kako tvoj forehand & backhand postaju bolji posle nabacivanja misica u ruke i kako se bolje kreces posle ojacavanja nogu...

eto opet ja s lopticom
Strongman Strongman 22:10 28.04.2009

Re: vezbanje

Ja celog ziviota kuburim sa kilazom i nema dijete, pilula kao i nekih drugih metoda (akupunktura, hipnoza) koje nisam probala. Elem, pre 3-4 godine sam napokon uspela ne samo da izgubim visak kila nego sam i uspela da odrzim kilazu. Koristim fitday.com, tako da tacno znam koliko kalorija jedem i pijem. Svu hranu jedem, znaci nije dijeta. Vezbam 6 puta nedeljno. Htela bih jos malo da oslabim, ali nece pa nece. Neko mi je rekao da pre vezbanja pojedem malo ugljenih hidrata, a posle "nahranim misice" proteinima, to bi eventualno moglo malo da pomogne. Sta ti o tome mislis, da li to radi, nije mi bas najjasnije?


Jeste. Dijeta je cim vodis racuna o kalorijama. Cela prica je kao knjigovodstvo: ulaz. izlaz i saldo. Ako je saldo na nuli, odrzavas istu kolicinu masti. Ako je negativan - mrsavis.

Sto se tice tih zadnjih par kilograma mozda da malo sokiras i par puta smanjis kalorije za neki dan. recimo utorkom i cetvrtkom dodatnih 200 kalorija manje i pola sata hodanja ekstra. Cak ni ne mora da dodajes nivi kardio. Mozes postojeci trening da intenziviras.

Ideja da razvijes malo misice nije losa jer se dodatni misici dodatni potrosaci sala. Salo ne trosi nista.

Samo intenzivna kontrakcija misica navodi misice da se prilagode takvom stresu sopstvenim rastom. Tada je zgodno nakon treninga popiti post workout shake. To je u osnovnoj verziji protein sa prostim ugljenim hidratim. Napisacu uskoro clanak o tome,
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:14 28.04.2009

Re: vezbanje

E, sad sam se setila!
Bio jedan sport koji mi je prijao!
Tai či čuan.
Ali, davno beše... ima tome 15 godina minimum.
El to može da uradi nešto za te mišiće?

Što se tiče sportova s loptama i lopticama - ne vredi. Vučem traumu iz 5. osnovne kad me pukla rukometna lopta, ruku mi uganula. I, generalno, loša mi karma s tim loptama, kad klinci pikaju fudbal ispred zgrade, a ja prolazim, uvek me nekako ta lopta njihova pukne u glavu! Takav mi ćoroskop s loptama, valjda.

Boks? Udaranje u vreću? Pa to mu dođe kao da ne ide lopta da pukne mene, nego kao ja oću da puknem nju? Ali se plašim da bi efekat bio isti - uganuta ruka...
Carlo Ponti Carlo Ponti 22:14 28.04.2009

Re: vezbanje

palilula92
Ti si ko moj muz, sta on pojede u toku dana, to je neverovatno, i mrsav ko saraga.


Znao sam jednog takvog, jeo je neverovatne količine hrane, ali je ipak izgledao kao logoraš. Godinama je pokušavao da se ugoji, uzimao preparate na bazi meda i svašta još, da bi nakon nekih 15 godina slučajno otkrio da ima pantljičaru.

Eto dakle izvanrednog načina za gubitak i više od 10 kg: potrudite se da fasujete pantljičaru i stvar je dugoročno rešena.

NE PERITE RUKE!
palilula92 palilula92 22:15 28.04.2009

Re: vezbanje

To je u osnovnoj verziji protein sa prostim ugljenim hidratim. Napisacu uskoro clanak o tome,




Odlicno, jedva cekam.

Sto se tice vezbanja, ja radim Zumbu, to stvarno obozavam. Mozda da dodam muscule conditioning, ima kod mene u teretani.
Strongman Strongman 22:17 28.04.2009

Re: vezbanje

ja radim Zumbu


Jbg kad nisam nikad cuo za Zumbu
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:20 28.04.2009

Re: vezbanje

da bi nakon nekih 15 godina slučajno otkrio da ima pantljičaru.


Idi, bre, čoveče!
Prepade me skroz!
Filip2412 Filip2412 22:20 28.04.2009

Re: vezbanje

Cemu bilo kakvo kretanje ako ne juris nesto.... lopticu na primer?
mada... interesantno izgleda ovaj Tai chi chuan.

Rekla si da ti je dosadno, meni isto teretana dosadna jer volim takmicarske sportove. E sad nadju nesto.... moze pentranje uz brdo sa dva balona vode od 5KG za pocetak?
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:23 28.04.2009

Re: vezbanje

Cemu bilo kakvo kretanje ako ne juris nesto....


Tačno tako.
Zato se ja i ne krećem.
palilula92 palilula92 22:24 28.04.2009

Re: vezbanje

http://www.zumba.com/us/about/

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:25 28.04.2009

Re: vezbanje

moze pentranje uz brdo sa dva balona vode od 5KG za pocetak?


Pa, pobogu, ko je još video da iko ide uzbrdo DOBROVOLJNO?!
(One lude alpiniste ne računam, to se tako ludo rodilo, nema tu leka.)
Filip2412 Filip2412 22:30 28.04.2009

Re: vezbanje

Pa, pobogu, ko je još video da iko ide uzbrdo DOBROVOLJNO?!
(One lude alpiniste ne računam, to se tako ludo rodilo.)




gresis, u pocetku deluje ko kazna bozja, ali kasnije telo stvori neku potrebu, ko sto rekoh, vezbanje stvara zavisnost tako da ako imate vec stvorene misice i prestanete da vezbate onda se nakon nekog vremena oseti neka frustracija i jednostvano moras da se fizickim radom ispraznis

dakle, pomuci se sa 2-3 tri odlaska i vezbanje malo vecim tezinama vec cetvrti put imaces potrebu da isteras bes kroz fizicki rad i bice prijatno
Strongman Strongman 22:31 28.04.2009

Re: vezbanje

Ma krugolina se samo sali.

Koliko sam ukapirao zalaze se za izjednacavanje cigareta i vitamina po korisnom dejstvu i za vezbanje bez imalo naprezanja. Recimo za gledanje kroz prozor.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:38 28.04.2009

Re: vezbanje

i za vezbanje bez imalo naprezanja. Recimo za gledanje kroz prozor.


E, to bi bilo fenomenalno!
Po Krugolininoj meri!

Šalu na stranu, kao što rekoh, taj Tai či čuan mi je prijao. Sećam se da je delovalo kao neka šala, neki balet, šta li... ali u principu, posle toga sve mišiće osećaš. Jel' ima još neko iskustvo s tim? I zna li neko možda ima li toga u Beogradu još uvek, i gde?
Strongman Strongman 22:41 28.04.2009

Re: vezbanje

Jel' ima još neko iskustvo s tim?


Ne mogu da se setim da li sam izbio nekog Kineza koji upraznjava ci cuan
Filip2412 Filip2412 22:43 28.04.2009

Re: vezbanje

i za vezbanje bez imalo naprezanja. Recimo za gledanje kroz prozor.
to ko ja sto sam pricao da je ucenje glupo i da bi super bilo ako moze nekako ta debela knjiga da mi se prikljuci na glavu i ucita u mozak dok spavam
Strongman Strongman 22:46 28.04.2009

Re: vezbanje

to ko ja sto sam pricao da je ucenje glupo i da bi super bilo ako moze nekako ta debela knjiga da mi se prikljuci na glavu i ucita u mozak dok spavam



preporuka za komentar.

A i ako moze neki strip jer ona knjiga koju treba da citas nema slike
jesen92 jesen92 23:18 28.04.2009

Re: vezbanje

A ako ti kažem da nikakvih problema s apetitom nemam, da jedem od 3 do 5 puta dnevno, da sam jela više i od bivšeg muža koji ima duplo više kila od mene,
...blago tebi...ali ipak, zavisi sta jedes....
Strongman Strongman 23:47 28.04.2009

Re: vezbanje

Ja sam pocela sa jednom nedeljno, pa polako dodavala dane svakih nekoliko meseci.


Mudro. Svaka cast.
maca22 maca22 01:47 29.04.2009

Re: vezbanje

Kru, a da probaš pilates? Ne znojis se, bas ti fino, a ojacas, milina. Nisam ni znala da ljudsko telo može da izvede neke pokrete, ili se postavi, zadrži i krece u nekim čudnovatim pozama.
NNN NNN 03:07 29.04.2009

Re: vezbanje

sta on pojede u toku dana, to je neverovatno, i mrsav ko saraga
Njegova glista ima glistu
Strongman Strongman 04:42 29.04.2009

Re: vezbanje

Kru, a da probaš pilates? Ne znojis se, bas ti fino, a ojacas, milina. Nisam ni znala da ljudsko telo može da izvede neke pokrete, ili se postavi, zadrži i krece u nekim čudnovatim pozama.


Joga, polate, rastezanja ... To nije za jacanje misica. Na zalost.

Misic jaca samo kada radi pokret pod opterecenjem a to moze samo sa tegovima ili eventualno, sa spravama koje simuliraju opterecenje. Intenzitet kontrakcije mora da bude takav da natera misic da se prilagodjava uvecanjem. Pilate, joga i ostale "nizbrdica" zanimacije su daleko izpod praga nadrazaja za razvoj misica
gagas77 gagas77 09:47 29.04.2009

Re: vezbanje

izvini sto nos zabadam..ali ako bi batalila te cigarete garant bi malo salca nabacila..
sorry..al kad cujem da neko ih koristi..moram komentarisem..
ako nista drugo.. "smrdee" breee!!
Atomski mrav Atomski mrav 10:48 29.04.2009

Re: vezbanje

A ako ti kažem da nikakvih problema s apetitom nemam, da jedem od 3 do 5 puta dnevno, da sam jela više i od bivšeg muža koji ima duplo više kila od mene, da mi se rođeni otac krsti i govori: "Pa, ti BAŠ jedeš!"

Imaš jaku kiselinu...

A da probaš da smanjiš konzumaciju duvana?
pnbb pnbb 13:03 29.04.2009

Re: vezbanje

Njegova glista ima glistu

koja je trudna
palilula92 palilula92 14:11 29.04.2009

Re: vezbanje

palilula, ja mislim da vezbas previse da bi imala tako malo rezultata, nesto tu nije uredu


Filipe,

Moram da ti se zahvalim na savetima, i ja mislim da nesto ne stima. Nikad mi niko nije rekao da vezbam previse. Ta moja nova realnost mi jos uvek ne dopire do mozga jer ja kao i Krugolina sam provela vecinu zivota na kaucu sa cigarama i kafom.
elastigirl elastigirl 15:27 29.04.2009

Re: vezbanje

palilula92
Sto se tice vezbanja, ja radim Zumbu, to stvarno obozavam. Mozda da dodam muscule conditioning, ima kod mene u teretani.


Palilula, zumba je fenomenalna stvar, reci mi da li ides negde na casove ili si uzela neki DVD koji mozes da mi preporucis? Ja sam isla na nekoliko probnih casova zumbe, bas mi se dopada, ali nazalost ne odgovara mi bas termin za vezbe. A ako imas vec uhodan nacin vezbanja - bez nekih promena, definitivno se organizam navikne pa moras malo da ga 'sokiras' promenama kao sto ti je vec neko preporucio.

Ja sam prosle jeseni resila da forsiram rad sa tegovima na ustrb kardio vezbi, nabacila 2.5 kg, sasvim sigurno nesto misica, a obim struka i kukova se smanjio za po 2-3 cm Tako da zaista kilaza nije primarna, centimetri ovde deluju mnogo bitniji. Ko zna, mozda ti vezbanjem i dalje smanjujes BFP (body fat percentage) i dobijas na misicima iako ti je kilaza konstanta.

Krugolina Borup

Bio jedan sport koji mi je prijao!
Tai či čuan.
Ali, davno beše... ima tome 15 godina minimum.
El to može da uradi nešto za te mišiće?


Krugolina, ako zaista mislis da nabacis misice nemoj da mislis da su tu potrebni tegovi neke velike tezine; ja uglavnom koristim za vezbe tegove od 3, 5 i 8 funti (funta je oko 453 grama), najcesce koristim ove od 5 a za vezbe za ramena ove lakse od 3 funte, za bicepse ove teze od 8 funti. Ja do pre godinu i po nisam bila za rad sa tegovima, ali zaista je efekat neverovatan, najvise sam se odusevila kad sam nabildovala ledjne misice posto sam posle 30-te pocela da imam bolove u ledjima ali ne zbog kicme, vec zato sto su mi ledjni misici bili k'o kod pileta

palilula92 palilula92 15:47 29.04.2009

Re: vezbanje

Elastigirl,

Kod mene ima YMCA i tu idem na casove. U koliko si disciplinovana da vezbas kod kuce uredno (ja nisam) oni prodaju DVD na zumba.com. Oni su tako i poceli sa DVD-jem, pa su tek posle krenuli sa casovima.

I ja se razmisljam da ubacim tegove, u pravu si za kilazu, bitno je kako covek izgleda. Recimo Stongi, i svi oni koji imaju puno misica su po onim lekarskim preporukama za tezinu "debeli", iako nemaju ni grama masti-sve misici.
nekineko nekineko 16:02 29.04.2009

Re: vezbanje

Evo

www.taichigong.co.yu

izvrsni su.
Filip2412 Filip2412 16:14 29.04.2009

Re: vezbanje

I ja se razmisljam da ubacim tegove, u pravu si za kilazu, bitno je kako covek izgleda. Recimo Stongi, i svi oni koji imaju puno misica su po onim lekarskim preporukama za tezinu "debeli", iako nemaju ni grama masti-sve misici.

radi samo sa tezinama koje su odgovarajuce za tebe - dok se osecas udobno. Najbitnije, nikako ne radi predugo iste vezbe - najvise par nedelja, zatim sledecih par nedelja totalno druge vezbe - ali za iste misice. Kad imas tegove u rukama postoji bezbroj pokreta koje mozes da izvedes. Zatim nedelju dana lagano uspori, samo hodaj ili trckaraj ili radi noge a ruke odmaraj... Pa opet.

Misici prestanu da se razvijaju ako "nauce" pokret. Cak nije lose da se povremeno promeni period dana u kome vezbas. Sto vise "zbunjujes" ili "iznenadjujes" telo, odgovor tela ce biti intenzivniji.

Puno puta sam cuo da ljudi vezbaju dugo, mesecima i godinama i niakakvih posebinh rezultata nemaju - jer samo trce uvek istu distancu i uvek na isti nacin i rade sklekove isti broj i na isti nacin.

elastigirl elastigirl 16:17 29.04.2009

Re: vezbanje

palilula92
Elastigirl,

Kod mene ima YMCA i tu idem na casove. U koliko si disciplinovana da vezbas kod kuce uredno (ja nisam) oni prodaju DVD na zumba.com. Oni su tako i poceli sa DVD-jem, pa su tek posle krenuli sa casovima.

I ja se razmisljam da ubacim tegove, u pravu si za kilazu, bitno je kako covek izgleda. Recimo Stongi, i svi oni koji imaju puno misica su po onim lekarskim preporukama za tezinu "debeli", iako nemaju ni grama masti-sve misici.


Hvala na odgovoru, svakako cu gledati da nabavim Zumba DVD jer mi se jako dopada, mislim da bi uspela da se nateram da vezbam kod kuce. Jednostavno ne mogu da uklopim odlazak na casove zbog cerkinog obdanista, pa moram da se dovijam na drugi nacin.

Inace nemoj da se plasis tegova, mene je muz morao da ubedjuje da nema sanse da cu od tako malih tegica da izgledam kao bilderka za tako nesto ipak treba mnogo vise rada. Inace, kad povecas misicnu masu onda vise kalorija sagorevas i kad nista ne radis, sto je takodje dodatni razlog za tegove. Tegice sam ove zime smanjila i idem vise na kardio i ples, tako da ispada da stalno nesto menjam i prija mi. Ako hoces da promenis kardio vezbe, a imas Turbo Jam ili Turbo Kick na raspolaganju i volis da udaras/sutiras u prazno - toplo preporucujem.

A sto se procenta sala tice, tu su muskarci u prednosti posto genetski imaju sanse za manji procenat sala nego zene; minimalne potrebe organizma za salom su oko 5% kod muskaraca, a oko 15% kod zena (mada pise cak i malo manje na wiki: Body Fat Percentage. Tako da bi se zaista neko kao Strongi zbog BMI-a tretirao kao da je predebeo, ali zato najverovatnije ima minimalan BFP da bi organizam funkcionisao

Inace ako si zainteresovana, ima i relativno jeftinih (80-tak kanadskih dolara) vaga po apotekama gde mozes da meris i BFP pored kilaze... Koliko se secam ti si u USA i trebalo bi da tamo imas i dosta veci izbor i jeftinije vage koje mere BFP.

EDIT: Zaboravih da napomenem i P90X ludilo koje u poslednje vreme vidjam svuda oko sebe, za one koji zele da nabace misice imate taj program vezbi i ishrane: P90X. U praksi ove osobe koje ja znam samo rade te vezbe, ne pridrzavaju se nacina ishrane. Vezbe su prilicno teske, a ima svega - cak i Joge i vezbe se iz dana u dan menjaju. Meni se jedino kod P90X-a nije svidelo to sto je prilicno monotono, sto ponekad imam osecaj da jednu istu vezbu sa jako malim varijacijama radim po pola sata (i duze).
Filip2412 Filip2412 16:35 29.04.2009

Re: vezbanje

EDIT: Zaboravih da napomenem i P90X ludilo koje u poslednje vreme vidjam svuda oko sebe, za one koji zele da nabace misice imate taj program vezbi i ishrane: P90X. U praksi ove osobe koje ja znam samo rade te vezbe, ne pridrzavaju se nacina ishrane. Vezbe su prilicno teske, a ima svega - cak i Joge i vezbe se iz dana u dan menjaju. Meni se jedino kod P90X-a nije svidelo to sto je prilicno monotono, sto ponekad imam osecaj da jednu istu vezbu sa jako malim varijacijama radim po pola sata (i duze).


Da P90X je ono o cemu govorim. Jedan lik iz Kanade mi je govorio da je pre 30 godina naso neku prastaru bugarsku knjigu koja opisuje maltene identican pristup vezbanju i da je pridrzavajuci se toga konacno uspeo da razvije misice.

Ja nisam radio P90X ali dovoljno mi je bilo da vidim reklame i ukapiram fazon. Sad to sto ti je monotono.... mislim da je zato sto je program radjen za sto brze postizanje efekta pa se nije vodilo racuna o zabavi.
palilula92 palilula92 16:41 29.04.2009

Re: vezbanje

Elasti girl,

Kod mene u teretani ima kick-boxing a ima i muscule conditioning. Mozda da probam jedno od ta dva. Zanimljivo bi bilo da cujemo sta Strongi misli o ova dva nacina vezbanja, to jest. sta je efikasnije.
elastigirl elastigirl 16:45 29.04.2009

Re: vezbanje

Filip2412
Da P90X je ono o cemu govorim. Jedan lik iz Kanade mi je govorio da je pre 30 godina naso neku prastaru bugarsku knjigu koja opisuje maltene identican pristup vezbanju i da je pridrzavajuci se toga konacno uspeo da razvije misice.

Ja nisam radio P90X ali dovoljno mi je bilo da vidim reklame i ukapiram fazon. Sad to sto ti je monotono.... mislim da je zato sto je program radjen za sto brze postizanje efekta pa se nije ba svodilo racuna o zabavi.


Da, taj princip 'zbunjivanja misica' izgleda zaista dobro radi posao. Meni su trenutno mnogo zanimljivije vezbe sa instruktorima, tako da mnogo radije idem na to nego da se pridruzim kolegama koji vezbaju uz P90X DVD-jeve - objasnjenje: imamo fitnes studio u firmi, nekoliko casova dnevno imamo sa instruktorima a ostatak vremena moze da se vezba uz razne DVD-jeve pa izmedju ostalog i P90X. Da nemamo te casove sa instruktorima sasvim sam sigurna da bi se i ja pridruzila ovima sto vezbaju P90X
elastigirl elastigirl 16:54 29.04.2009

Re: vezbanje

palilula92
Elasti girl,

Kod mene u teretani ima kick-boxing a ima i muscule conditioning. Mozda da probam jedno od ta dva. Zanimljivo bi bilo da cujemo sta Strongi misli o ova dva nacina vezbanja, to jest. sta je efikasnije.


A sto ne probas oba? Ja kad sam krenula da vezbam ovde u Kanadi bila sam u fazonu: nikako necu da vezbam sa tegovima i nikako necu vezbe tipa kick box. Na kraju sam probala i obe stvari su mi se dopale! E sad, ako su ti kick-box i muscle conditioning vezbe kao kod mene u studiju, onda je prvo cist kardio, a drugo cisti tegovi, tako da se skroz razlikuju; ali najbolje ako mozes da probas pa da vidis da li ti se dopada. Ja i dalje najvise volim kardio, najbolje uz ples (kao Zumba npr.), a posle toga mi je turbo jam/kick. Mislila sam da ce mi rad sa tegovima biti dosadan, ali zaista imamo dobre instruktore i ekipu na vezbama, pa mi nije toliko smorno bilo.
Filip2412 Filip2412 17:19 29.04.2009

Re: vezbanje

Da, taj princip 'zbunjivanja misica' izgleda zaista dobro radi posao. Meni su trenutno mnogo zanimljivije vezbe sa instruktorima,


Instruktori... pade mi na pamet Lane Gutovic - Ucitelj tenisa


elastigirl elastigirl 17:28 29.04.2009

Re: vezbanje

Filip2412
Da, taj princip 'zbunjivanja misica' izgleda zaista dobro radi posao. Meni su trenutno mnogo zanimljivije vezbe sa instruktorima,

Instruktori... pade mi na pamet Lane Gutovic - Ucitelj tenisa

U mom slucaju sve su instruktorke (pogresih u pisanju) Definitivno je prednost sto te opominju ako pogresno radis vezbe...

Inace bilo je tu smesnih scena, recimo instruktorka hoce da pokaze jednom kolegi kako da ispravno radi vezbu, pa mu prvo kaze nesto tipa "Ja cu sad da pridjem i da te dodirnem kako bih ti pokazala kako da vezbu radis ispravno" Nije im lak posao...
Filip2412 Filip2412 17:47 29.04.2009

Re: vezbanje

Inace bilo je tu smesnih scena, recimo instruktorka hoce da pokaze jednom kolegi kako da ispravno radi vezbu, pa mu prvo kaze nesto tipa "Ja cu sad da pridjem i da te dodirnem kako bih ti pokazala kako da vezbu radis ispravno" Nije im lak posao...


Ma dobra ti firma, super, tako nesto mi treba. Dosadno mi kuci da vezbam bez instruktorke

Kod mene to nema... mi smo midle size business, mada izuzetno stabilan, da se ne zalim...
Pre kad sam jeo svasta izadjem na pauzu pa 15 minuta peske do Wendy's/Tim Hortons a otkad jedem zdravu hranu iz plastikanera ceo dan presedim uz comp.

elastigirl elastigirl 18:13 29.04.2009

Re: vezbanje

Filip2412
Inace bilo je tu smesnih scena, recimo instruktorka hoce da pokaze jednom kolegi kako da ispravno radi vezbu, pa mu prvo kaze nesto tipa "Ja cu sad da pridjem i da te dodirnem kako bih ti pokazala kako da vezbu radis ispravno" Nije im lak posao...


Ma dobra ti firma, super, tako nesto mi treba. Dosadno mi kuci da vezbam bez instruktorke

Kod mene to nema... mi smo midle size business, mada izuzetno stabilan, da se ne zalim...
Pre kad sam jeo svasta izadjem na pauzu pa 15 minuta peske do Wendy's/Tim Hortons a otkad jedem zdravu hranu iz plastikanera ceo dan presedim uz comp.



Jeste, takve stvari obicno i mogu da imaju samo vece firme. Ni firma mog muza nije bas mala, ali oni imaju 'samo' teretanu, bez instruktorki Mi u firmi imamo zaposlenu i jednu kineziologisticu (valjda bi se tako reklo po naski) koja bi trebala da nas motivise da vodimo racuna o ishrani i da se pridruzimo aktivnostima u studiju; s' vremena na vreme ona nam organizuje i predavanja o raznim stvarima - ergonomiji (kako da podesis radno okruzenje), pa ishrani, pa kako ziveti sto duze Cak imamo i mogucnost da na osnovu testiranja trenutnog fizickog stanja ('Physical fitness evaluation" i/ili "Muscular Symmetry Assessment" ) dobijemo licni plan vezbi i na kraju nekog perioda od 10 nedelja opet imas testiranje da vidis da li si i koliko napredovao. Izmedju ostalog rade i analizu procenta masti u organizmu (doduse, kaliper metodom koja nije bas sjajna) tako da recimo jesenas kad sam se ugojila 2.5kg radeci pretezno vezbe sa tegovima znam da ne bi trebalo da je ista od tih dodatnih kila otislo u rezerve sala jer mi je BFP ostao isti u tom periodu.

I ja nesto preko godinu dana nosim na posao 'serpice' sa domacom klopom, restoranska hrana definitivno nije preporucljiva...
Strongman Strongman 19:06 29.04.2009

Re: vezbanje

EDIT: Zaboravih da napomenem i P90X ludilo koje u poslednje vreme vidjam svuda oko sebe, za one koji zele da nabace misice imate taj program vezbi i ishrane: P90X. U praksi ove osobe koje ja znam samo rade te vezbe, ne pridrzavaju se nacina ishrane. Vezbe su prilicno teske, a ima svega - cak i Joge i vezbe se iz dana u dan menjaju. Meni se jedino kod P90X-a nije svidelo to sto je prilicno monotono, sto ponekad imam osecaj da jednu istu vezbu sa jako malim varijacijama radim po pola sata (i duze).



Nista posebno i revolucionarno. Dobra reklama i vadjenje ljudi iz naftalina. Ako neko nije dugo vezbao naravno da ce da dozivi drasticne promene u prvih, recimo 60 - 90 dana. Zato i nije p150x nego samo p90x.

Slicne efekte mozes da imas ako jedan dan igras basket, sutradan ima lorele, pa odbojku u pesku, pa neko udaranje u dzak i u petak ples. Vikendom plivas i vozis bicikl. Garantujem bolje rezultate.

Dalje p90x nema nikakve rezultate kod ljudi koji su u formi jer je uglavnom ispod praga nadrazaja.

Ali je dobar da grupise informacije i ubaci nekog iz visegodisnje lenjosti u radni rezim. Samo sto nije revolucionaran.
Strongman Strongman 19:08 29.04.2009

Re: vezbanje

Mislila sam da ce mi rad sa tegovima biti dosadan, ali zaista imamo dobre instruktore i ekipu na vezbama, pa mi nije toliko smorno bilo.



Nije mi jasno kako rad sa tegovima moze da bude dosadan kada direktno radis na izgradjivanju sebe. Kao da imas grafiku nacrtanu tehnickom olovkom a na slici tvoje telo. pa ti neko da kreon i ti zadebljavas li zadebljavas. Pravis sebe na slici bolje gradjenim. Ma ludilo
Strongman Strongman 19:10 29.04.2009

Re: vezbanje

Pre kad sam jeo svasta izadjem na pauzu pa 15 minuta peske do Wendy's/Tim Hortons a otkad jedem zdravu hranu iz plastikanera ceo dan presedim uz comp.






Ali to je sledeci kurs kod mene
Filip2412 Filip2412 19:16 29.04.2009

Re: vezbanje

Ali to je sledeci kurs kod mene

dok je dzabe praticu kurseve
elastigirl elastigirl 19:29 29.04.2009

Re: vezbanje

Strongman

Nije mi jasno kako rad sa tegovima moze da bude dosadan kada direktno radis na izgradjivanju sebe. Kao da imas grafiku nacrtanu tehnickom olovkom a na slici tvoje telo. pa ti neko da kreon i ti zadebljavas li zadebljavas. Pravis sebe na slici bolje gradjenim. Ma ludilo


Eto a ja se bas toga boldovanog plasila, da ne pocnem da licim na bilderke sa takmicenja
Strongman Strongman 19:32 29.04.2009

Re: vezbanje

Eto a ja se bas toga boldovanog plasila, da ne pocnem da licim na bilderke sa takmicenja



Ni da oces - ne mozes. treba 4 - 5 godina super truda u kontinuitetu da pocnes malo da licis na bilderke. nema sanse da ti se desi slucajno, ni najmanje
ananas92 ananas92 00:23 30.04.2009

Re: vezbanje

"misic jaca samo kad radi pokret pod opterecenjem"- ova recenica govori o tome da ti jesi dobronameran, ali ne i da si dovoljno informisan o drugim vidovima vezbanja koji ne podrazumevaju obicne starinske tegove. Ko je ikad vezbao pravi pilates ZNA da je to forma vezbanja koja itekako podrazumeva pokrete pod opterecenjem, ali sopstvenog tela. On razvija misicnu snagu i to brzo i efektno, fleksibilnost misica i zglobova, telesnu uravnotezenost. Nista ne oblikuje stomak , noge i ledja tom brzinom, s tim da ih NE SAMO oblikuje. Leci isijas, ispravlja krivine u kicmi, oblikuje zadnjicu u MANEKENSKU, itd, itd. Koristis malo vise (nego kod obicnog bildovanja) svoj um da bi oblikovao telo, on deluje na unutrasnje misice, disanje, kicmu. Stices snagu, kondiciju, preciznost.
U pilatesu se svi misici koriste, jacaju neverovatno brzo sagledivo, a ja sam zivi primer da je to izuzetan vid fizickog treninga. Mrzelo me sve, bila sam lenja i troma, nisam imala snage ni za sta, a sad ni muz ne moze sa lakocom da mi "polomi " ruku. Noge su mi cak i sa unutrasnje strane, sto je kod zena problematicno, cvrste ko kamen.
U pilatesu se koristi sopstvena tezina u specificnim polozajima tokom vezbanja umesto tegova. Pri tom, ne opterecuje srce, sto je najvaznije, jer kod pilatesa nema starosne granice i mere. Mozete da imatei 70 godina i da vezbate pilates.
U pilatesu se rade i sklekovi i trbusnjaci, samo sa strane izgledaju malo drugacije. Evo jos jedna preporuka: u mojoj grupi vezbaju zene koje imaju godina u rasponu od 25 do 45 . Dosao je jedan mladic od 25 godina ( normalna gradja i vitkost) i kad je pokusao da odvezba nas trening , na pola je odustao. Nasa snaga i izdrzljivost, znaci misici, koje smo stekle nakon 4 meseca vezbanja su za njega bili u tom momentu potpuno nepobedivi.
Eto, Strong, mozda se sad malo zainteresujes, pa prosiris ovaj svoj kurs ( ili bar vidike), koji ja pozdravljam kao koristan.
Pozz.
elastigirl elastigirl 01:15 30.04.2009

Re: vezbanje

Ko je ikad vezbao pravi pilates ZNA da je to forma vezbanja koja itekako podrazumeva pokrete pod opterecenjem, ali sopstvenog tela.


Svakako da ce i pilates da razvija misice, ali pretpostavljam da to ipak ide mnogo sporije nego sa tegovima. Nisam ja nikakav strucnjak, ali su nama instruktorke objasnjavale da se isti efekat (recimo ako radis vezbe za ruke) postize ako koristis teze tegove sa malo ponavljanja, ili ako koristis lakse tegove sa puno ponavljanja - dakle ako radis pod tezinom sopstvenog tela (u ovom slucaju ruku), onda bi trebalo jos vise ponavljanja iste vezbe nego sa lakim tegovima.

Ja sam ovde isla neko vreme na pilates, a svojevremeno sam isla u Srbiji na kalinetiks koji me podseca na pilates; i zaista sam se tada sjajno osecala i super zategla. Ali, i nakon nekoliko meseci kalinetiksa recimo ruke mi nikad nisu bile ni blizu ovako lepo oblikovane kao sada nakon rada sa tegovima niti sam uspela da nabacim ledjne misice (kao sto ih sada imam zbog rada sa tegovima uz mnogo lakse vezbice).
Strongman Strongman 04:36 30.04.2009

Re: vezbanje

ZNA da je to forma vezbanja koja itekako podrazumeva pokrete pod opterecenjem



Nisu bitne cinjenice bitno je d aneko ZNA. I od hodanja se jacaju noge ali ne kao od tegova.

Nasa snaga i izdrzljivost, znaci misici, koje smo stekle nakon 4 meseca vezbanja su za njega bili u tom momentu potpuno nepobedivi.


Lepo.

Eto, Strong, mozda se sad malo zainteresujes, pa prosiris ovaj svoj kurs ( ili bar vidike)


Eto prosirio sam vidike.
Strongman Strongman 04:41 30.04.2009

Re: vezbanje

Leci isijas, ispravlja krivine u kicmi, oblikuje zadnjicu u MANEKENSKU, itd, itd. Koristis malo vise (nego kod obicnog bildovanja) svoj um da bi oblikovao telo, on deluje na unutrasnje misice, disanje, kicmu. Stices snagu, kondiciju, preciznost.


Probas da ne izreknes da su bilderi glupi ali ti ne ide. Moracu da te razocaram. Bilderi po prirodi svog posla moraju da budu mnogo edukovaniji od bilo kog drugog sportiste. Moraju da znaju fiziologiju u prste, biomehaniku, nutricionizam, ...

A ovo licitiranje sta sve leci podseca me na cigane na vasaru koji prodju cudotvorne kreme koje lece sve.


"misic jaca samo kad radi pokret pod opterecenjem"- ova recenica govori o tome da ti jesi dobronameran, ali ne i da si dovoljno informisan o drugim vidovima vezbanja

pravi pilates podrazumeva pokrete pod opterecenjem


Hm... Sta ja to nisam informisan u vezi treniranja sa opterecenjem bas me interesuje,
Strongman Strongman 04:45 30.04.2009

Re: vezbanje

postize ako koristis teze tegove sa malo ponavljanja, ili ako koristis lakse tegove sa puno ponavljanja


Pocetak je dobar kraj ne valja. Sa malim tezinama se ne postize nista. Lici na kardio ali nije. Preko 10 - 12 ponavljaja (30 sekundi) nema potrene da se radi za razvoj misica. I to zadnjih par ponavljaja da budu diskutabilni. Ako uradis 10 ponavljaja a imas snagu za jos 15 dzaba si krecila Misic raste samo kada se adaptira na nadrazaj.


Ali, i nakon nekoliko meseci kalinetiksa recimo ruke mi nikad nisu bile ni blizu ovako lepo oblikovane kao sada nakon rada sa tegovima niti sam uspela da nabacim ledjne misice (kao sto ih sada imam zbog rada sa tegovima uz mnogo lakse vezbice).


To sto ti navodis kao licno iskustvo se poklapa sa saznanjima iz oblikovanja misica. Neke stvari ne trena iznova dokazivati.
pnbb pnbb 16:09 30.04.2009

Re: vezbanje

Ako uradis 10 ponavljaja a imas snagu za jos 15 dzaba si krecila

samo ovo je dosta, umesto cele diskusije
pnbb pnbb 16:26 30.04.2009

Re: vezbanje

U pilatesu se koristi sopstvena tezina u specificnim polozajima tokom vezbanja umesto tegova. Pri tom, ne opterecuje srce, sto je najvaznije, jer kod pilatesa nema starosne granice i mere. Mozete da imatei 70 godina i da vezbate pilates.
. Dosao je jedan mladic od 25 godina ( normalna gradja i vitkost) i kad je pokusao da odvezba nas trening , na pola je odustao. Nasa snaga i izdrzljivost, znaci misici, koje smo stekle nakon 4 meseca vezbanja su za njega bili u tom momentu potpuno nepobedivi.

pa eto i ti kazes da razvijas misice pod opterecenjem.. sta je sporno?
svi prilikom pominjanja vezbi sa sopstvenom tezinom gube iz vida to da nije isto govorimo li o 50, 80 ili 120 kg...
sve je stvar u tome sta zelis da postignes vezbanjem - ako zelis da se zategnes i oblikujes telo - popuno su ok sve vezbe s sopstvenom tezinom , ali ako hoces da smrsas bez ugrozavanja zdravlja, neophodno je da povecas misicnu masu... a to se brze postize upotrebom velikih opterecenja...
a da ne govorimo o vremenu koje treba da posvetis jednom i drugom vezbanju...

sasvim druga prica je izdrzljivost - normalno je da mladic bez treninga nije mogao da vas prati...
ne verujem da je puno sportista izdrzljivije od maratonaca, pa opet, ne verujem da je ikome cilj da izgleda kao maratonac...
ananas92 ananas92 01:31 01.05.2009

Re: vezbanje

Ok, ne vidim kad sam te tako opasno uvredila kad sam se ukljucila u ovaj blog, a izgleda da sam uletela "u nekoseno". Iz zezanja sam se pridruzila i dobronamerno napisala samo ono sto znam ,a cinilo mi se da ima veze sa temom koja zanima i druge ovde prisutne. Nisam se ja podsmevala bilderima, odakle ti to? Svi znamo da za cimanje tegovima ne treba bas neka pamet. I uopste, za sva ta loptanja, znojenja, skakanja, tegljenja.
O misicima niko ne zna vise od tebe, naravno, oprosti na mesanju u temu. O biomehanici i fiziologiji da i ne govorim. Nutricionizam, sta je to? Nemam to u prstima, stvarno, kao ti. Zasto pises blog, sto ne izdas udzbenik, kad si vec resio da ti se ne protivureci?
ananas92 ananas92 01:49 01.05.2009

Re: vezbanje

Pnbb, i pilates je vid vezbanja kao i svaki drugi . Tegovi , lopta , dzak, kopacke, nemam nista protiv bilo koje vrste sporta, mada nisam bas sportski tip. O pilatesu sam pisala kao o svom iskustvu, nepravedno sam optuzena ovde da nesto pokusavam da prodam kao na vasaru. Da, isplanirano opterecenje misica je sport, ali Strongmen je sa skoro podsmehom pomenuo pilates, pa sam htela da pojasnim to u vezi sa pilatesom ljudima koji su pitali, a on nije znao nista o tome.
Pozdrav!
Strongman Strongman 02:07 01.05.2009

Re: vezbanje

Svi znamo da za cimanje tegovima ne treba bas neka pamet. I uopste, za sva ta loptanja, znojenja, skakanja, tegljenja.


Rasna i verska netrpeljivost u pokusaju.


Zasto pises blog, sto ne izdas udzbenik, kad si vec resio da ti se ne protivureci?



Ne mozes nekom da kazes "ti si jedna debela masna svinja" i da ne ocekujes da se ne odgovori ili kada ti se odgovori da komentarises "ti ne volis da ti se protivureci".
Strongman Strongman 02:09 01.05.2009

Re: vezbanje

a on nije znao nista o tome.


On prisustvuje treninzima pilatesa 5 puta nedeljno.


mada nisam bas sportski tip


Mozda tu lezi kljuc tvoje postavke problema.



Znas malo je neprakticno svakome ko tvrdi da je zemlja pljosnata dokazivati iznova.
Strongman Strongman 02:10 01.05.2009

Re: vezbanje

ali ne i da si dovoljno informisan o drugim vidovima vezbanja


Uzgred svako vezbanje podrazumeva neko opterecenje.


2. Aerobni trening. Pola sata brzog hodanja ili laganong dzoginga nije prevelika zrtva a vodi kao boljem izgledu i zdravlju.

3. Malo tegova ne moze da skodi. Vezbanjem u teretani se trose kalorije i povecava misicna masa sto dovodi do jaceg metabolizma i jos vece potrosnje kalorija.


Pilates je kompatibilan sa aerobnim treningom. Dakle moze umesto trcanja, hodanja, basketa da se upraznjava, ali ne moze da zameni tegove. U redu je ako ne zelis tegove. Ali za komotniji i raznovrsniji trening a pre svega za OBLIKOVANJE misica nema diskusije da su tegovi superiornji. Ni jedna mis fitnes nije dosla sa casova pilatesa na podijum. Sve su vezbale sa tegovima a mozda i pilates.

Ovakvo lepo telo




se oblikuje samo ovim

palilula92 palilula92 04:20 01.05.2009

Re: vezbanje

Ove zene izgledaju odvratno, bar meni
Strongman Strongman 05:01 01.05.2009

Re: vezbanje

Ovo je jedna te ista osoba. Kada je u formi za neko takmicenje ili foto suting onda izgleda ovako izdefinisano, inace je savrsenih proporcija i kvaliteta izrade.

elastigirl elastigirl 05:21 01.05.2009

Re: vezbanje

Jedna nasa:

Marija Savic-Sreckovic

Snimak sa takmicenja u fitnesu:

ananas92 ananas92 00:05 04.05.2009

Re: vezbanje

Bila sam na putu, a ova tema je mozda malo "izmodela" u medjuvremenu , jer su je sustigle nove na blogu, tako da ne znam da li ima ikakve vajde da sad ponovo ovde nesto dodajem. Ipak, da se ne lazemo, ne das da ti se dirne u "maticnu oblast" pa to ti je. Kazi lepo da neces negativne komentare, iako nisam ni mislila da ces moj prvi da shvatis kao negativan.
Nesto te nerviram, a nije mi uopste bila namera, izgleda da tako delujem na neke ljude koji me ne poznaju. Iz nekog razloga si resio da se svadjas. O, svasta! Ne verujes mi, ali nema veze.
Uzgred, ova tvoja skamenjena lepotica izgleda kao cudo koje pobedjuje zakone prirode, ali da je lepa ...ne znam.
Stvar ukusa, kazem ja, a ti sto posto kazes da sam ja glupa i neobavestena o osnovnim stvarima u zivotu.
Sve ono " debela svinja, zemlja ravna ploca, glupi bilderi., diskriminisanje.." itd , nikad nisam ni rekla ni pomislila, molim da se objavi da su to tvoje reci sa kojima ja nemam nista. Ja se isto tako, mada ti mislis da je to smesno, cimam tri puta nedeljno baveci se sportom, pilatesom, i nisam se izuzela iz te price. i dalje tvrdim da su mi ovoliko tvoje uozbiljavanje teme i ljutnja nicim namerno izazvana smesni. Ali kapiram.
Vlasta92 Vlasta92 21:35 28.04.2009

Istrazivanja potvrdjuju

da je izuzetno vazno iza koga trcite



a vazan je i takmicar ispred

Strongman Strongman 21:55 28.04.2009

Re: Istrazivanja potvrdjuju

Vlasto rastrcala si se na ovom blogu. Za svaku pohvalu
Vlasta92 Vlasta92 07:33 30.04.2009

Ali nije zvaničan trol!

Mislim, ko se od nas bar u nekom periodu svog života nije vezao za đavola iz Tasmanije? A on je stvarno brz...
Strongman Strongman 07:36 30.04.2009

Re: Ali nije zvaničan trol!

Mislim, ko se od nas bar u nekom periodu svog života nije vezao za đavola iz Tasmanije?


A slatka mala izvrnuta torta i bedno piskaralo i azdaja koja bljuje vatru?
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:39 28.04.2009

A sad ozbiljno

Strongi, ovo će biti mali trol, ali i ne baš, opet se oko fizičke snage vrti...

Vidi, ja sam par puta već na tvojim i nekim drugim blogovima pitala da li bi ti bio voljan, kada jednom bude ta gej parada u Beogradu, da me na istoj uzmeš u zaštitu? Mislim, ti reče da ćeš na istu da ideš, koliko se sećam. Ja bih isto da idem, ama se plašim, čoveče. Prošli put, ubiše boga u onom narodu što se okupio. E, sad, ti si možda mislio da se ja zezam ranije kad sam te pitala bi li bio voljan da idemo zajedno i da me čuvaš, ali ja ti kažem sad evo ponovo da se uopšte nisam zezala, da sam mrtva ozbiljna. S obzirom da ovi danas najaviše da će biti ovog leta parada, eto opsetih se da te priupitam ponovo, i da te uverim da je pitanje krajnje ozbiljno, i molim te da mi na njega odgovoriš. I da li si uopšte u zemlji na leto? I hoćeš li moći/hteti na paradu? I ako možeš/hoćeš, da li bi ti smetalo da se šlepam tu negde na pola metra do metar od tebe... što je sigurno, sigurno je...? Mislim... the will is strong, but the body is weak... plašim se, ebi ga!
Strongman Strongman 21:57 28.04.2009

Re: A sad ozbiljno

Nije za ovde ali ja sam nameran ako budem tada u Srbijici da prisustvujem.

Pricao sam sa par ubedjenih ucesnika da bi bilo dobro da parad ane bude bas sa namerom da se tema odalji ostaloj populaciji vec da se priblizi. Da se vidi normalan svet koji ima drugacije navike u svojim spavacim sobama a ne da se prezentuje (bilo je slucajeva) liberalniji performans.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:01 28.04.2009

Re: A sad ozbiljno

Ma, ne verujem da će u nas da krenu ono, ko karneval, ko na trulom zapadu.
Koliko se sećam, takav im nastup nije bio ni onomad kad ubiše boga u njima.
U svakom slučaju, kad objave datum, pišemo se na pp da se dogovorimo, važi?
Mislim... ili to, ili da mi do tad nađeš neki način da nabacim mišiće.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 23:16 28.04.2009

Resenje

Evo resenja:
Neka vam nova strast umesto cokolade postane klik na www.dijeta.net

Strongman Strongman 23:47 28.04.2009

Re: Resenje

Ma dovoljno je da se gledate posle tusiranja sto duze u ogledalu. Bice vam jasno sta treba da se ne jede.

Ne mrsavi se od hrane koju jedete nego od one koju ne pojedete.
mighty-padre mighty-padre 23:18 28.04.2009

Jak budzet

1.Sto manje opterecivanja ciframa
2.Dosta kretanja i treniranja
3.Ishrana-sa jakim budzetom
4.I ,to bi bilo to
Strongman Strongman 04:47 29.04.2009

Re: Jak budzet

Nije neophodan jak budzet. Normalan je sasvim dovoljan.
mighty-padre mighty-padre 11:44 29.04.2009

Re: Jak budzet

Sasvim dovoljan budzet je nedovoljan.Sasvim dovoljan budzet nije dovoljan nizasta.Nije covek debeo samo zato sto mnogo kolicinski jede,vec je debeo zato sto jede ,da ne kazem,razna sranja.Debeo covek kaze-''Ja pojem kilo kobasice i kilo leba za 2 minuta'' A,normalan ce-''zaradi,pa kupi nesto da jedes''.A,posle u teretanu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana