Kohabitacija pri samom kraju...

Drago Kovacevic RSS / 29.09.2007. u 17:34

Sinoć sam uz temeperaturu od 39, kijavicu, groznicu, neprijatno osećanje po celome telu kad, kako bi rekli u mom starom kraju, "boli svaka žunta", na RTS-u (namerno napisano jer to nije javni servis) gledao direktno obraćanje Predsednika Tadića i premijera Koštunice grđanima Srbije, a vezano za direktne pregovore sa vodećim političarima na Kosovu oko statusa istoga.

Elem, ista melodija, ali veoma raspričani, skoro do repovanja inspirisani Tadić i Koštunica. To se hvali jedinstvo i sloga u Srbiji, to se hvali sinhronizacija u pregovaračkom timu, to se argumenti naše strane dižu do neba, to se ushićeno govori o superiornosti, pa se superiornost dokazuje i argumentuje srpskom nadmoći nad svima koji su do sada pregovarali sa EU, superiornosti naših sportista, superiornosti u svačemu, a poenta stiže Koštuničinom rečenicom tako sličnom rečenicama rahmetli Slobodana, "da se albanskoj manjini nudi najpovlaštenija pozicija od svih manjina na svetu". Eto, tek toliko da se bude svetski šampion.

Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom, ali mi je ovaj i ovakav zajednički nastup Tadića i Koštunice bio prvi veliki znak da njihova saradnja prilazi kraju.Kao, bože me prosti neka vrsta zajedničkoga političkoga "labuđega peva". Tadić  i pored veoma iskazane brige za ceo svet i njegovu stabilnost koja može doći u pitanje samostalnošću Kosova, ipak ostavlja utisak čoveka kome više nije prijatno da stoji na "crti" fiks ideje o "spašavanju Kosova." Vidi se to koliko god on nameštao ozbiljan i posvećen izraz lica. Koštunica je za razliku od njega sam posednik, baštinik i zatočenik takve ideje. On joj je istinski posvećen, on govori jezikom devetnaestoga veka kad je ta ideja imala smisla, on nam baš tim jezikom priča o onoj vrsti nacionalnog ponosa, nacionalne časti i nacionalnog obraza da bi ga sigurno i u devetnaestom veku Domanović podvrgao satirničnom postupku. On gleda u "ruskoga cara" i na istok kao nadu i uzdanicu u svome "podvižništvu", odakle u Srbiju nikada nije stizala svetlost, a da sam ne zna šta bi sa Kosovom da mu ga ko da i naročito šta bi sa građanima Kosova.

Ove zime, kad se priča o Kosovu okonča, i kad konačno završi "operacija", te bude moguća "igranka", Koštunica će morati pronaći "krivca" za to što ne može u "spašavanju Kosova"  učiniti ništa drugo nego da organizuje litiju od Patrijašije do Sv. Save, jer ne verujem da će Tadić prihvatiti novu samoizolaciju zemlje. Kohabitaciji onda nužno dolazi kraj, a time i Koštuničinoj politici. On nema dobroga poteza nakon toga bez obzira što širi strah od koalicije sa radikalima. Možda i to moramo preboleti ali to ne može dalje iz 2008. godine.

Tada se potencijalno stvara mogućnost da srpsko društvo odreaguje adekvatno i da relativno brzo počne izlaziti kako bi rekao Dejan Jović iz nacionalističke tranzicione faze. Iz komunističe je već izašlo.

Ne može biti drukčije jer ovde Mian Mar, siguran sam. nije moguć. 

 



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Хаџија Хаџија 18:06 29.09.2007

Донт вори бе хапи!

Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom
adam weisphaut adam weisphaut 18:10 29.09.2007

Re: Донт вори бе хапи!

Хаџија
Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom

Neako mi Hadzijin post izgleda filozofsko/teoloski potkovan
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:16 29.09.2007

Re: Донт вори бе хапи!

adam weisphaut
Хаџија
Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom

Neako mi Hadzijin post izgleda filozofsko/teoloski potkovan

Ma nije džaba hadžija i to u ćiriličnoj varijanti...o)))

tuzlanac tuzlanac 00:37 30.09.2007

Re: Донт вори бе хапи!

adam weisphaut
Хаџија
Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom

Neako mi Hadzijin post izgleda filozofsko/teoloski potkovan



a mozda je hadzija pogrijesio titulu? vjerovatno se radi o sufiju?
Dr M Dr M 10:36 30.09.2007

Re: Донт вори бе хапи!

"Nekako mi Hadzijin post izgleda filozofsko-teoloski potkovan"
A meni se cini da Hadzija treba da bude potkovan.
adam weisphaut adam weisphaut 18:18 29.09.2007

"Strastven"i polupci

Drago
Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom, ali mi je ovaj i ovakav zajednički nastup Tadića i Koštunice bio prvi veliki znak da njihova saradnja prilazi kraju.Kao, bože me prosti neka vrsta zajedničkoga političkoga "labuđega peva".

Medju Hollywood-skim celebrity parovima, postoj obicaj da kada im veza dodje u krizu i javnost pocne da to naslucuje, oni uzmu da se "strastveno" poljube pred paparazzima, kako bi navodno dokazli svoju ljubav. Narvno niko se ne primi. ova dvojica hvala boze jos nisu posegli za tim, al' kako su krenuli ko zna
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:21 29.09.2007

Re: "Strastven"i polupci

adam weisphaut
Drago
Možda ću zvučati nerazumljivo, možda je moj utisak podstaknut visokom telesnom temperaturom, ali mi je ovaj i ovakav zajednički nastup Tadića i Koštunice bio prvi veliki znak da njihova saradnja prilazi kraju.Kao, bože me prosti neka vrsta zajedničkoga političkoga "labuđega peva".

Medju Hollywood-skim celebrity parovima, postoj obicaj da kada im veza dodje u krizu i javnost pocne da to naslucuje, oni uzmu da se "strastveno" poljube pred paparazzima, kako bi navodno dokazli svoju ljubav. Narvno niko se ne primi. ova dvojica hvala boze jos nisu posegli za tim, al' kako su krenuli ko zna

Mislim da će taj holivudski običaj rečenom zgodom izostati...o))) Možda bi Tadić i pristao, ali šta bi mogle pomisliti "muškarčine" iz DSS-a...o))
Хаџија Хаџија 18:26 29.09.2007

Re: "Strastven"i polupci

bože me prosti neka vrsta zajedničkoga političkoga "labuđega peva".


Ноу. Сириусли ноу. Вот мејкс ју сач а мизосрб?
movas movas 18:35 29.09.2007

Dobro...

... Pobrojao si protivu čega si - mada nemušto.
Nikako da svarim za šta si. - A u tom slučaju bi dobro bilo znati i zbog čega si za takvo što. Mislim, neki inat izbija iz Tebe, makar u ovom tekstu - za čiju temu sam jako zainteresovan. Toliko je vidljivo da se glat može reći za Tebe, i svrstati Te u - velikosrbe!!! Da, mislim na ono velikosrpsko: da komšiji crkne krava!
Jer, neskrivena radost je u Tvom komentaru što će Srbija izgubiti (nešto), maltene klikćeš od sreće pri pomisli da će se Kosmet izgubiti... A samo trunku pažnje da si posvetio sebi, setio bi se hora zluradih komentara, "stručnih analitičara" (gomile nepismenih samoprozvanih reklamera!) - koji su "bili u pravu" i da će se Kosmet osamostaliti u šiptarskom okruženju do sredine marta (tj: čim se sklopi vlada Srbije). I - ne bi ništa od nezavisnosti - koju neki žarkije žele i od samih Albanaca (iz Albanije) i od Šiptara - sa Kosmeta.
Da se razumemo, za Tvoj rodni kraj sam ratovao, bio dobrovoljac - u odmaklom životnom dobu. Prosto da se ne ponovi genocid nad MOJIM narodom...
Za moj rodni Goraždevac... Ne samo Ti, već ni sam ne mogu ništa oružjem - čak da imam i S-300 ili S-400!
Nevoljno priznajem: jedino je moguće ovo što se radi!!!
Dakle, daj bože, da Te temperatura prođe, ali još više - daj bože da na ovakve teme šalješ komentare sa jasnim razjašnjenjem za šta si - i kako to ostvariti. Makar i za amputaciju Kosmeta...
Neću da verujem, mada sam u krivu, po svoj prilici, da si za otkidanje Kosmeta od Srbije?!!
Jer da ga je lako otkinuti i Albancima napraviti još jednu državu na Balkanu, tik uz postojeću, to bi se odavno uradilo.
Ne valja, rode, svoj jad preslikavati drugome, gre'ota je.
Хаџија Хаџија 18:44 29.09.2007

Re: Dobro...

Za moj rodni Goraždevac


Сви би волели да знамо одакле све ово почиње код нашег Драге.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:49 29.09.2007

Re: Dobro...

movas
... Pobrojao si protivu čega si - mada nemušto.
Nikako da svarim za šta si. - A u tom slučaju bi dobro bilo znati i zbog čega si za takvo što. Mislim, neki inat izbija iz Tebe, makar u ovom tekstu - za čiju temu sam jako zainteresovan. Toliko je vidljivo da se glat može reći za Tebe, i svrstati Te u - velikosrbe!!! Da, mislim na ono velikosrpsko: da komšiji crkne krava!
Jer, neskrivena radost je u Tvom komentaru što će Srbija izgubiti (nešto), maltene klikćeš od sreće pri pomisli da će se Kosmet izgubiti... A samo trunku pažnje da si posvetio sebi, setio bi se hora zluradih komentara, "stručnih analitičara" (gomile nepismenih samoprozvanih reklamera!) - koji su "bili u pravu" i da će se Kosmet osamostaliti u šiptarskom okruženju do sredine marta (tj: čim se sklopi vlada Srbije). I - ne bi ništa od nezavisnosti - koju neki žarkije žele i od samih Albanaca (iz Albanije) i od Šiptara - sa Kosmeta.
Da se razumemo, za Tvoj rodni kraj sam ratovao, bio dobrovoljac - u odmaklom životnom dobu. Prosto da se ne ponovi genocid nad MOJIM narodom...
Za moj rodni Goraždevac... Ne samo Ti, već ni sam ne mogu ništa oružjem - čak da imam i S-300 ili S-400!
Nevoljno priznajem: jedino je moguće ovo što se radi!!!
Dakle, daj bože, da Te temperatura prođe, ali još više - daj bože da na ovakve teme šalješ komentare sa jasnim razjašnjenjem za šta si - i kako to ostvariti. Makar i za amputaciju Kosmeta...
Neću da verujem, mada sam u krivu, po svoj prilici, da si za otkidanje Kosmeta od Srbije?!!
Jer da ga je lako otkinuti i Albancima napraviti još jednu državu na Balkanu, tik uz postojeću, to bi se odavno uradilo.
Ne valja, rode, svoj jad preslikavati drugome, gre'ota je.


Žao mi je Movas što imaš takav utisak..
Ne veselim se ja gubitku Kosmeta i Kosmet smo na žalost izgubili davno. Kako i zašto duga je priča i ti je svakako znaš bolje od mene. Mene zanima kako je moguće tamo obezbediti sigurnost ljudima te obezbediti da se nikada ne dogodi ono što se dogodilo u Goraždevcu u leto 2003. godine.
Ja pišem o jednoj vrsti, po mom mišljenju promašene politike koja širi iluziju kod ljudi.
Da bi imali bilo kakav uticaj na Kosovu, bilo koga tamo zaštitili, ostvarili bilo kakav interes, mi moramo imati partnere među Albancima, ma kako to neverovatno zvučalo. I partnere u svetu, među velim silama.
Ovo što se sada radi nije ta politika. Ovo je širenje sukoba i sa velikim silama i sa Albancima.
Urosh Urosh 18:50 29.09.2007

Re: Dobro...

@ movas-Srbija ne gubi Kosovo, ona ga je vec 1999.godine izgubila, zbog 3 agresorska rata, 3 genocida (Srebrenica, 4 koncentraciona logora u i oko Prijedora, Orahovac) i 1 institucionalizovanog aparthejda i segregacije nad Albancima na Kosovu.
Sada, Srbija ne gubi nista, ona se svodi na svoju pravu meru.
Sa gubitkom Kosova i prestajanjem postojanja tzv.Republike Srpske, kao srbijanske okupacione zone, Srbija ce se moci okrenuti samoj sebi.
I ja se, kao i Drago, radujem nezavisnosti Kosova.
A drugo, mislim da nezavisnost Kosova uopste nije problem.
Postoje dva problema, i oba su vezana za Hag.
Prvi je sramna presuda ICJ glede tuzbe BiH protiv Srbije za genocid i agresiju, jer Srbija jeste sudelovala u njima.
Drugi je sramna presuda protiv Vukovarske trojke, koja je 18.novembra 1991.godine ubila 264 vukovarska civila!
vucko vucko 19:03 29.09.2007

Koncept sramote

Uroše, care srednjevekovni - ti si pravi blog spam. Pominješ neke sramne stvari - a sramota ti je nepoznat koncept.
Urosh Urosh 19:11 29.09.2007

Re: Koncept sramote

vucko
Uroše, care srednjevekovni - ti si pravi blog spam. Pominješ neke sramne stvari - a sramota ti je nepoznat koncept.

A tebi je poznat?
urbanosaurus urbanosaurus 19:15 29.09.2007

Re: Dobro...

uroshe iskuliraj... :))

pretera ga malo...bash si hardcore...
znash ono...dijalog, tolerancija, debata, nenasilna komunikacija, shirenje govora mrznje...

stani onako sa strane pa proceni kakav ti je komentar...
ili ti je i bio cilj da bude bash tako oshtar i beskompromisan...

sve u svemu ako si im rekao...svima...
i sve si sveo na pravu meru...onako umereno odmerio i dao pravce daljeg razvoja...

eli eli 19:21 29.09.2007

Re: Dobro...

ja se, kao i Drago, radujem nezavisnosti Kosova

Zanima me dali se radujete i tome sto ce Srbi koji ostanu tamo bez nikakve zastite i buducnosti,biti proterani,poklani,maltretirani,ponizavani kao i oni koji su ostali ili se vratili u vasu lipu Hrvatsku?
Urosh Urosh 19:56 29.09.2007

Re: Dobro...

eli
ja se, kao i Drago, radujem nezavisnosti KosovaZanima me dali se radujete i tome sto ce Srbi koji ostanu tamo bez nikakve zastite i buducnosti,biti proterani,poklani,maltretirani,ponizavani kao i oni koji su ostali ili se vratili u vasu lipu Hrvatsku?

Pa ti Srbi i jesu izazvali uzroke, tako sto su podupirali srbijansku politiku tog vremena.
eli eli 20:02 29.09.2007

Re: Dobro...

Pa ti Srbi i jesu izazvali uzroke, tako sto su podupirali srbijansku politiku tog vremena.

Oni od 5 godina ili mozda 2?Izazvali?Sada verovatno treba da snose posledice?Za nekog ko ne voli relativizaciju dobro vam ide.
antioksidant antioksidant 20:10 29.09.2007

Re: Dobro...

@urbani

digni ruke od urosa. pokusavalo mu se objasniti da ovako samo steti onome sto zeli da podrzi, ali ne vredi.
eli eli 20:30 29.09.2007

Re: Dobro...

digni ruke od urosa. pokusavalo mu se objasniti da ovako samo steti onome sto zeli da podrzi, ali ne vredi.
Ocigledno.Hvala na savetu.
eli eli 20:51 29.09.2007

Re: Dobro...

Ocigledno.Hvala na savetu.
Iako nije upucen meni.
Urosh Urosh 21:01 29.09.2007

Re: Dobro...

eli
Pa ti Srbi i jesu izazvali uzroke, tako sto su podupirali srbijansku politiku tog vremena.Oni od 5 godina ili mozda 2?Izazvali?Sada verovatno treba da snose posledice?Za nekog ko ne voli relativizaciju dobro vam ide.

Eli, morate imati smisla za razumevanje uzroka i posledice.
Koji nemate, jer ste jednokanalni nacionalista.
Toliko od mene!
eli eli 22:01 29.09.2007

Re: Dobro...

Eli, morate imati smisla za razumevanje uzroka i posledice

Vi imate?Zato se toliko radujete mogucnosti da stradaju nevini ljudi.A,pritom niste nacionalista!!!!Eto toliko i od mene.
vucko vucko 22:22 29.09.2007

Legenda


Vi imate?Zato se toliko radujete mogucnosti da stradaju nevini ljudi.A,pritom niste nacionalista!!!!Eto toliko i od mene.
digni ruke od urosa. pokusavalo mu se objasniti da ovako samo steti onome sto zeli da podrzi, ali ne vredi.

Uroš je legenda. Samo nemojte to da mu kažete, da se ne nasekira.

(He becomes a legend as the vampires once were, hence the title.)
Urosh Urosh 23:08 29.09.2007

Re: Dobro...

eli
Eli, morate imati smisla za razumevanje uzroka i poslediceVi imate?Zato se toliko radujete mogucnosti da stradaju nevini ljudi.A,pritom niste nacionalista!!!!Eto toliko i od mene.

Pa za mene su nevini ljudi ljudi, a ne Srbi, za razliku od vas kojima su nevini, pa jos civili, samo u slucaju da su Srbi.
Ne radujem se mogucnosti da stradaju nevini ljudi, radujem se gubitku teritorije, koji ce Srbija i formalno doziveti posle 11.decembra, jer ce tako zivoti pripadnika srpske manjine na Kosovu biti sacuvani.
Ako Vi to ne vidite, Vasa stvar.
blackbox blackbox 23:10 29.09.2007

Re: Dobro...

@ movas-Srbija ne gubi Kosovo, ona ga je vec 1999.godine izgubila, zbog 3 agresorska rata, 3 genocida (Srebrenica, 4 koncentraciona logora u i oko Prijedora, Orahovac) i 1 institucionalizovanog aparthejda i segregacije nad Albancima na Kosovu.
Sada, Srbija ne gubi nista, ona se svodi na svoju pravu meru.
Sa gubitkom Kosova i prestajanjem postojanja tzv.Republike Srpske, kao srbijanske okupacione zone, Srbija ce se moci okrenuti samoj sebi.
I ja se, kao i Drago, radujem nezavisnosti Kosova.
A drugo, mislim da nezavisnost Kosova uopste nije problem.
Postoje dva problema, i oba su vezana za Hag.
Prvi je sramna presuda ICJ glede tuzbe BiH protiv Srbije za genocid i agresiju, jer Srbija jeste sudelovala u njima.
Drugi je sramna presuda protiv Vukovarske trojke, koja je 18.novembra 1991.godine ubila 264 vukovarska civila!

E ovo je baš primer jednostranosti. Za zločine nema opravdanja onim šta je radila druga strana ali neće biti da su Srbi isključivi krivci. Sve je mnogo komplikovanije pa i Kosovo. Za sve to ne može nam biti uteha balkanski primitivizam, šovinizam, nacionalizam, sa kojim se još uvek ponose nazivi elite.
Urosh Urosh 23:13 29.09.2007

Re: Dobro...

blackbox
@ !E ovo je baš primer jednostranosti. Za zločine nema opravdanja onim šta je radila druga strana ali neće biti da su Srbi isključivi krivci. Sve je mnogo komplikovanije pa i Kosovo. Za sve to ne može nam biti uteha balkanski primitivizam, šovinizam, nacionalizam, sa kojim se još uvek ponose nazivi elite.

Nije to jednostranost, nego ciscenje svog dvorista.
A uostalom, nisam ja kriv sto civili, koji su preziveli logor u Lapusniku, nisu hteli suradnju sa ICTY istraziteljima.
Preziveli iz Vukovara su suradjivali.
To je osnovna razlika, i, prema tome, razina ne moze biti ista.
jaca jaca 23:27 30.09.2007

Re: Dobro...

Ne moooogu da verujem sta ti napisa.
mariopan mariopan 17:46 03.10.2007

Re: Dobro...

A TO SU VAMA REKLI? KO? DA NISU BAS ONI SVOJE GREHE PRALI TAKVIM TUMACENJEM? BILO BI DOBRO DA SE TO ZAPITATE PRE NEGO STO OVAKVE TVRDNJE IZNESETE.

Ili ste samo napamet naucili pesmicu diktiranu iz nekog politickog podzemlja?
mayo1 mayo1 18:53 29.09.2007

Uh, Drago...

To se hvali jedinstvo i sloga u Srbiji, to se hvali sinhronizacija u pregovaračkom timu, to se argumenti naše strane dižu do neba, to se ushićeno govori o superiornosti, pa se superiornost dokazuje i argumentuje srpskom nadmoći nad svima koji su do sada pregovarali sa EU, superiornosti naših sportista, superiornosti u svačemu, a poenta stiže Koštuničinom rečenicom tako sličnom rečenicama rahmetli Slobodana, "da se albanskoj manjini nudi najpovlaštenija pozicija od svih manjina na svetu". Eto, tek toliko da se bude svetski šampion
.
Tada se potencijalno stvara mogućnost da srpsko društvo odreaguje adekvatno i da relativno brzo počne izlaziti kako bi rekao Dejan Jović iz nacionalističke tranzicione faze.


...u bebu kao uvijek. Kada ovo pročita V.V....
doktorka doktorka 19:22 29.09.2007

Re: Uh, Drago...

drago, tebi ni visoka temperatura ne smeta da stvari ispravno tumacish, za razliku od prosecnog srbina koji i bez povisene temperature ,ponajcesce bunca.
urbanosaurus urbanosaurus 19:49 29.09.2007

Re: Uh, Drago...

doktorka
drago, tebi ni visoka temperatura ne smeta da stvari ispravno tumacish, za razliku od prosecnog srbina koji i bez povisene temperature ,ponajcesce bunca.


voleo bih da ukoliko ova tvrdnja moze biti dokazana ostane, a ako ne, onda jedno izvinjenje prosechnom srbinu chitaocu ovog bloga, bi bilo najmanje shto je ispravno uraditi...

unapred hvala...
doktorka doktorka 19:59 29.09.2007

Re: Uh, Drago...

urbanosaurus

doktorkadrago, tebi ni visoka temperatura ne smeta da stvari ispravno tumacish, za razliku od prosecnog srbina koji i bez povisene temperature ,ponajcesce bunca. voleo bih da ukoliko ova tvrdnja moze biti dokazana ostane, a ako ne, onda jedno izvinjenje prosechnom srbinu chitaocu ovog bloga, bi bilo najmanje shto je ispravno uraditi...unapred hvala...


urbanosaurus, josh nisi odmakao od krcuna?
antioksidant antioksidant 20:13 29.09.2007

Re: Uh, Drago...

urbanosaurus

doktorkadrago, tebi ni visoka temperatura ne smeta da stvari ispravno tumacish, za razliku od prosecnog srbina koji i bez povisene temperature ,ponajcesce bunca. voleo bih da ukoliko ova tvrdnja moze biti dokazana ostane, a ako ne, onda jedno izvinjenje prosechnom srbinu chitaocu ovog bloga, bi bilo najmanje shto je ispravno uraditi...unapred hvala...

ako ti 35 % glasova za srs + 15% za veljuselju i mutavog + 6% za sps bez onog pod lipom nije buncanje onda mozda i dobijes izvinjenje (ali ne od mene)
adam weisphaut adam weisphaut 20:19 29.09.2007

Re: Uh, Drago...

antioksidant

ako ti 35 % glasova za srs + 15% za veljuselju i mutavog + 6% za sps bez onog pod lipom nije buncanje onda mozda i dobijes izvinjenje (ali ne od mene)

U tom pogled kao da vecina Srbije juri belog zeku vec duze vreme
urbanosaurus urbanosaurus 04:12 30.09.2007

Re: Uh, Drago...

doktorka
urbanosaurus, josh nisi odmakao od krcuna?


nisi potkrepila tvrdnju chinjenicama...
a bojim se da dokazni postupak ne potraje...
kao shto je bilo u sluchaju dokazivanja da sam nacosh...

bolje se izvini za neprimereni komentar svim chitaocima i uchesnicima na blogu na vreme...
i ne buncaj vishe... :))
doktorka doktorka 04:41 30.09.2007

Re: Uh, Drago...

urbanosaurus

doktorkaurbanosaurus, josh nisi odmakao od krcuna?nisi potkrepila tvrdnju chinjenicama...a bojim se da dokazni postupak ne potraje...kao shto je bilo u sluchaju dokazivanja da sam nacosh...bolje se izvini za neprimereni komentar svim chitaocima i uchesnicima na blogu na vreme...i ne buncaj vishe... :))


hahaha, bre dete , citash pogresnu literatura. mani se krcuna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:44 29.09.2007

Temperatura?

jer ne verujem da će Tadić prihvatiti novu samoizolaciju zemlje.

Ipak temperatura, Drago.
Mozda on i ne bi, al koliko se on pita? Ima tu i racunice oko para, oko sansi na izborima bez podrske DSS. Pita se tu malo i tata i Dobrica....mnogo toga je od znacaja. Al da vidimo, ne bih se kladio...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:43 30.09.2007

Re: Temperatura?

hoochie coochie man
jer ne verujem da će Tadić prihvatiti novu samoizolaciju zemlje.

Ipak temperatura, Drago.
Mozda on i ne bi, al koliko se on pita? Ima tu i racunice oko para, oko sansi na izborima bez podrske DSS. Pita se tu malo i tata i Dobrica....mnogo toga je od znacaja. Al da vidimo, ne bih se kladio...

Moguće HCM, sasvim moguće...o)))
No, podsetih se jedne situacije, jednoga događaja iz njegove izborne kampanje, sada već prilično udaljene 2004. godine. To je bilo obraćanje članstvu DS na Voždovcu u sali SC "Šumice" gde je sedelo skoro 300 ljudi.
Tada je vrlo jasno rekao, govoreći koliko su važni izbori, te da pored radikala, imamo za protivnike i ljude (jasna asocijacija na DSS i kohabitirajuće partnere) koji bi Srbiju najrađe odveli u srednji vek sa svim podrazumevajućim posledicama.
Dakle, ima on svest o tome, bez sumnje. I zato mislim da ima i neki limit mada je šteta koja je do sada nanesena teško nadoknadiva i da ljudi koje pominješ imaju svoj značaj.
blackbox blackbox 19:56 29.09.2007

Kohabitacija pri samom kraju...

Sinergija – da li govore o istoj stvari?

Predsednik Tadić:

Za postizanje tog istorijskog cilja, naveo je srpski predsednik, najvaznije je da dođe do korenite promene u odnosima Srba i Albanaca, tako da, umesto sumnjičavosti i antagonizma, u 21. veku budu zasnovani na međusobnom poverenju i saradnji.

Da bi se to postiglo, rekao je Tadić, neophodno je da sve strane prihvate tri osnovna principa.

"Prvi se tiče pomirenja. Srbi i Albanci moraju da prestanu sa isključivošću, a ponekad i podnošenjem mitoloških nerešenih računa iz prošlosti prema kojima je uvek sopstvena strana u ulozi žrtve, a ona druga agresor", rekao je predsednik Srbije.

Prema njegovim rečima, drugi princip kojim se može doprineti transformaciji odnosa Srba i Albanaca je "istinska posvećenost miru" i odbacivanje pretnje silom.

Treći doprinos transformaciji odnosa je, prema Tadićevim rečima, partnerstvo pod zajedničkim suverenitetom.


Predsednik Vlade Srbije Vojislav Koštunica

poručio je, na početku direktnih pregovora, da će u tom procesu Srbija, zalažući se za demokratsko rešenje, "braniti čast nacije i dostojanstvo svoje istorije, vere i kulture, koji su neraskidivo i organski povezani sa Kosovom i Metohijom".

"Čime bi se mogla opravdati odluka da simboli srpske države i nacije, Pećka patrijaršija i Gračanica, koje je srpski narod podizao pre osam vekova, od 2007. godine prestanu da budu u Srbiji", zapitao je Koštunica.

On je rekao da svako "ko makar malo poznaje Srbiju, srpski narod i srpsku istoriju mora dobro znati da nikada i ništa neće moći da promeni odluku, koja je narodnom voljom potvrđena i u novom ustavu Srbije, da pokrajina Kosovo i Metohija kao suštinska autonomija ostaje sastavni i neotuđivi deo države Srbije".

On je objasnio da se do demokratskog rešenja može doći samo zajedno, i to uz podjednako uvažavanje "interesa države Srbije i albanske nacionalne manjine i, naravno, međunarodnog prava".

"Smatram da je posebno važno da naglasim da svi moraju biti svesni da je opasna zabluda verovati da je moguće da se Srbiji nametne rešenje, i da će Srbija bilo kada priznati da na njenoj teritoriji postoji nezavisna država Kosovo", rekao je Koštunica.

dragan7557 dragan7557 12:11 30.09.2007

Re: Kohabitacija pri samom kraju...

koja je narodnom voljom potvrđena i u novom ustavu Srbije,


Ustav je PARTIJSKI i nije produkt narodne volje,iz razloga izostanka referenduma.
FilipM FilipM 20:25 29.09.2007

Kada je kraj tranzicije?

Dejan Jovic je u poslednjem Pescaniku govorio o tome kako je tranzicija u jednoj zemlji zavrsena, kada bivsi komunisti dodju na vlast i nastave da sprovode liberalne ideje.

Ovo pominjem jer se slazem sa Dragom da:
Koštunica je za razliku od njega sam posednik, baštinik i zatočenik takve ideje. On joj je istinski posvećen, on govori jezikom devetnaestoga veka kad je ta ideja imala smisla, on nam baš tim jezikom priča o onoj vrsti nacionalnog ponosa, nacionalne časti i nacionalnog obraza da bi ga sigurno i u devetnaestom veku Domanović podvrgao satirničnom postupku.


Tako da Srbija jos jednom pokazuje da nije tesko biti slucaj sui generis i da kod nas i pre istorijskog ciklusa povratka "bivsih" na vlast, stranke koje su zapocele tranzicijske poteze nas vracaju u pretranziciona vremena. Mislim da mi nikada ne bi docekali da uspesno zavrsimo taj tranzicioni ciklus. Jedino sto ne bi bilo rata, verovatno.

Strasno je kakim jezikom i sa kakvim vizijama politicki lideri vide razvoj zemlje.
Lektorka Lektorka 21:06 29.09.2007

Ja se samo nadam

da se nece skupiti ni vojske, ni paravojske, ni bagre da krene da ratuje za Kosovo u ime srednjovekovlja i teritorijalnog integriteta moderne drzave Srbije. No, da, to je Kostunicin kraj, nadajmo se bar (i bar toliko), ali gde su ipak radikali u ovoj prici? Znam, nije Toma govorio u Njujorku niti u Beogradu, ali se pitam da li bi proglasenje nezavisnog Kosova bio i njegov kraj?

A inace, inhaliraj, spustaj temperaturu, lezi i ne nerviraj se :), to ti je dosta, i ima brzo ozdravis :)
Poz, J.
adam weisphaut adam weisphaut 21:15 29.09.2007

Re: Ja se samo nadam

Znam, nije Toma govorio u Njujorku niti u Beogradu, ali se pitam da li bi proglasenje nezavisnog Kosova bio i njegov kraj?

Vidis secam se onomad kada je nasa vojska vodjena onim bekrijom Pavkovicem herojski klisnula s Kosova, Toma i ostala radikalska skvadra su napustila vladu i to onako radikalski posteno i dosledno na 24 h. Tomin Godzilla-like sef, koji sada izigrava grotesknu kopiju Mendele pred "haskim koljacima" je negde u to vreme se na jednoj lokalnoj. televiiji , sercam se dobro,vajkao kako razmislja da napusti politiku, sav utucen i zabrinut. Mozes misliti
doktorka doktorka 21:17 29.09.2007

Re: Ja se samo nadam

Evo zapravo cega su se uplasili Tadic i Kostunica:
"Srbija će nastaviti konstruktivno da učestvuje u pregovorima i aktivno doprinosi pronalaženju kompromisnog rešenja. Na albansku stranu treba uticati da učestvuju u pregovorima, a ne da sede i čekaju 10. decembar", rekao je Tadić, koji u Njujorku učestvuje na Generalnoj skupštini UN"

Jer sta ako Albanci proglase nezavisnost Kosova 10.decembra? Koju ce novu laz moci ponuditi Srbima , Tadic i Kostunica , na izborima za predsednika?
Lektorka Lektorka 23:28 29.09.2007

Re: Ja se samo nadam

adam weisphaut
Znam, nije Toma govorio u Njujorku niti u Beogradu, ali se pitam da li bi proglasenje nezavisnog Kosova bio i njegov kraj?

Vidis secam se onomad kada je nasa vojska vodjena onim bekrijom Pavkovicem herojski klisnula s Kosova, Toma i ostala radikalska skvadra su napustila vladu i to onako radikalski posteno i dosledno na 24 h. Tomin Godzilla-like sef, koji sada izigrava grotesknu kopiju Mendele pred "haskim koljacima" je negde u to vreme se na jednoj lokalnoj. televiiji , sercam se dobro,vajkao kako razmislja da napusti politiku, sav utucen i zabrinut. Mozes misliti

mogu misliti, mooogu :). i ne sumnjam da bi herojstvo bilo istog ili još mnogo manjeg obima, al se pitam hoće li radikali opet naći neki način da sve okrenu sebi u korist?
Lektorka Lektorka 23:30 29.09.2007

Re: Ja se samo nadam

Jer sta ako Albanci proglase nezavisnost Kosova 10.decembra? Koju ce novu laz moci ponuditi Srbima , Tadic i Kostunica , na izborima za predsednika?

doktorka, a vidi što je zanimljivo: kosovari odlažu proglašenje, ovi odlažu izbore, kosovari odlažu proglašenje, ovi odlažu izbore... da se upita čovek, ko je tu izdržljiviji.
adam weisphaut adam weisphaut 09:43 30.09.2007

Re: Ja se samo nadam

Lektorka

mogu misliti, mooogu :). i ne sumnjam da bi herojstvo bilo istog ili još mnogo manjeg obima, al se pitam hoće li radikali opet naći neki način da sve okrenu sebi u korist?

Hej kada im je uspelo da se izvuku 99 i 2000 i da samo 3-4 godine budu najjaca stranka u Srbiji, znaci da ce njihovi glasaci progutati sve sto im ovi serviraju. Nemoj da sumnajs da ce za radikale glavni krivci kada Kosovo dobije nezavisnost biti "petooktobarski pucisti" a njihovi sledbenici ce naravno kao i uvek da to bez problema popuse.
dragan7557 dragan7557 12:42 30.09.2007

Re: Ja se samo nadam

ni bagre da krene da ratuje za Kosovo u ime srednjovekovlja i teritorijalnog integriteta moderne drzave Srbije.


Lektorka, ja bih bio oprezniji sa terminom ' moderne države Srbije, jer taj osim savremenosti = kontemporarnosti
nema ama baš nikakav sadržaj koji bi Srbiju kvalifikovao kao modernu državu sa svim prerogativima iste.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:45 30.09.2007

Re: Ja se samo nadam

Lektorka
da se nece skupiti ni vojske, ni paravojske, ni bagre da krene da ratuje za Kosovo u ime srednjovekovlja i teritorijalnog integriteta moderne drzave Srbije. No, da, to je Kostunicin kraj, nadajmo se bar (i bar toliko), ali gde su ipak radikali u ovoj prici? Znam, nije Toma govorio u Njujorku niti u Beogradu, ali se pitam da li bi proglasenje nezavisnog Kosova bio i njegov kraj?

A inace, inhaliraj, spustaj temperaturu, lezi i ne nerviraj se :), to ti je dosta, i ima brzo ozdravis :)
Poz, J.

Hvala, poštovaću ovo što si napisala..o))
Pozz
Urosh Urosh 22:13 30.09.2007

Re: Ja se samo nadam

adam weisphaut

Lektorkamogu misliti, mooogu :). i ne sumnjam da bi herojstvo bilo istog ili još mnogo manjeg obima, al se pitam hoće li radikali opet naći neki način da sve okrenu sebi u korist?Hej kada im je uspelo da se izvuku 99 i 2000 i da samo 3-4 godine budu najjaca stranka u Srbiji, znaci da ce njihovi glasaci progutati sve sto im ovi serviraju. Nemoj da sumnajs da ce za radikale glavni krivci kada Kosovo dobije nezavisnost biti "petooktobarski pucisti" a njihovi sledbenici ce naravno kao i uvek da to bez problema popuse.

A znas sta ce pogodovati tome?
Sramna presuda ICTY glede vukovarske trojke.
Samo 25 godina, jebote.
ICTY je tom sramnom presudom, kao i ICJ sramnom presudom da Srbija nije kriva za genocid u Srebrenici, samo potvrdio radikalski nacin misljenja u Srbiji-da su oni koji su isli da kolju, ubijaju i siluju po Hrvatskoj, BiH i Kosovu, u stvari heroji.
I zato se nadam CDP zalbi, sto pre.
aleksandrija aleksandrija 21:45 29.09.2007

Drago u pravu si,

lepo se videlo na licu predsedničkom da ne mož da podnese tu zajedničku akciju sa premijerom. Nije gledao u njegovom pravcu, mrštio se i bio ljut. Ko zna šta se tamo dešavalao, ali za razliku od raspevanog Koštunice predsednik je bio namršten i skoro očajan. Izgledao je kao da mu društvo nikako ne prija.
doktorka doktorka 21:56 29.09.2007

Re: Drago u pravu si,

aleksandrija
lepo se videlo na licu predsedničkom da ne mož da podnese tu zajedničku akciju sa premijerom. Nije gledao u njegovom pravcu, mrštio se i bio ljut. Ko zna šta se tamo dešavalao, ali za razliku od raspevanog Koštunice predsednik je bio namršten i skoro očajan. Izgledao je kao da mu društvo nikako ne prija.


jadan tadic , onako naivan i dobar. a taman se bio ponadao da ce sa kostunicom lepo saradjivati, mnogo bolje nego sa cedom.
pufna pufna 22:11 29.09.2007

Re: Drago u pravu si,

i sad vecno pitanje ... da li ce ds imati snage da menja svoj vrh i put kojim je skrenula?
aleksandrija aleksandrija 00:49 30.09.2007

Re: Drago u pravu si,

Teško, ali bar znamo da se muče na tom putu!
dobronamjeran dobronamjeran 22:19 29.09.2007

Odgovor je poznat

On gleda u "ruskoga cara" i na istok kao nadu i uzdanicu u svome "podvižništvu", odakle u Srbiju nikada nije stizala svetlost, a da sam ne zna šta bi sa Kosovom da mu ga ko da i naročito šta bi sa građanima Kosova.

Zna se sto bi sa gradjanima Kosova. Opcenito je misljenje da se treba sve njih preko Prokletija.
Inace jedino rjesenje da Kosovo ostane u Srbiji je decentralizacija Srbije u kojoj bi Kosovo bilo jedan od konstitutivnih elemenata i dvodomna skupstina Srbije sa domom naroda koji bi mogao u odredjenim situacijama staviti veto. Nadalje prema proporcionalnosti oko 25% svih duznosti u republici trebali bi obavljati Albanci. To je po meni jedino pragmaticno rjesenje koje bi moglo Albance privoljeti da ostanu u Srbiji ali to je rjesenje trebalo predloziti prije vise od deset godina. Danas je i za to prekasno jer nezavisnost je gotova stvar i radi se samo o tome kako narodu to i priopciti pa se stvara privid ostre borbe sa izvjesnim rezultatom.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:41 30.09.2007

Pustio bi ja njega, ali neće on mene !!


Tadic nema kud. Popusti li makar malo oko Kosova, eto mu nacionalista na vratu (pred same izbore), i eto mu neslavnog epiteta da je baš za njegovog predsednikovanja sveta srpska zemlja izgubljena.

Ni Koštunica nema kud. Kosovo je jedina tema koja ga koliko-toliko održava u političkom životu. Zato je i jeste proglasio svojom temom, programom... Pošto ga u evrointegracijama šiju DS i LDP, a u socijalnoj demagogiji SRS, ostaje mu da se što očiglednije bori za Kosovo kako bi održao bar nekoliko procenata podrške. SRS, naravno, forsira i svoje nacionalno dušebrižje, ali Koštunica je ra razliku od njih (jer je na vlasti) u prilici da oko Kosova vuče konkretne poteze, makar ti potezi bili ništa drugo nego dobijanje na vremenu (s tim što je to vreme potpuni gubitak za Srbiju). Zato on ovu temu grčevito drži.

Imamo li mi kud?
blackbox blackbox 10:16 30.09.2007

Re: Pustio bi ja njega, ali neće on mene !!

Imamo li mi kud?

Teško pitanje, još teži odgovor.
Mi smo izgleda u kategorijama XIX veka
"braniti čast nacije i dostojanstvo svoje istorije, vere i kulture, koji su neraskidivo i organski povezani sa Kosovom i Metohijom".

Za nas Kosovo nije evropsko pitanje, ne traži se evropsko rešenje već ono iz predkosovskog ciklusa. Naš premijer tretira Kosovo kao Hilandar, kao da tamo žive samo srpski monasi, a o 1,5 miliona građana druge vere nema ni govora. Ne mogu se svetovna pitanja u XXI veku rešavati po merilima crkvene demagogije i kanona iz doba Miroslavljevog jevanđelja.
Inače, kao skoro uvek, i ovaj put se potpuno slažem sa vama.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:46 30.09.2007

Re: Pustio bi ja njega, ali neće on mene !

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:52 30.09.2007

Re: O nejakom Urošu...

movas
Koji se ovde, poput hidre, predstavlja sa bezbroj glava. Pa je čas demokrata, ali mu spadnu pantalone, čas je onaj najcrnji "pravaš" - i to naslednik onih iz "nezavisne DH" - koji su širili demokratiju maljevima!
Najcrnje je njegovo lažno predstavljanje, kako čisti u "svom dvorištu" - a prosipa najcrnju ustašiju!
Skoro sam siguran da većina nije čula, osim mojih poznanika i prijatelja i neprijatelja, da koristim izraz politički peder. To je onaj čovek koji, sve kao da neće, ali neprekidno priča i ponaša se oko činjenica - gledajući ih s gu*a. Dakle, neće da poglede SVE činjenice i u vremenskom trajanju, već - ovo ide ovako kako JA IZJAVIM.
Pa onda laprdanje o "Lapušniku" - gde su stradali i moji poznanici, pa o agresijama i sličnim buncanjima. Bolesno, veoma bolesno. A, kada bi hteo, morao bi pričati i o "njegovom Titi", odnošenju celih fabrika i imovine - obrazloženje je nebitno. Ovde, u srbiji (pišem s malim slovom!), sačuvani konji će se vratiti nekim vlasnicima (društveno vlasništvo!) - a niko da zatraži odnete fabrike iz Rakovice, Kragujevca, Leskovca, Niša.., pa sve do hotela po primorju. Niko da spomene, makar, teške lopovluke iz Titovog vremena.., a da ne pričam o popljačkanoj imovini preko milon genocidiranih Srba iz NDH...
Ali, da ne ispadne lamentiranje o "govoru mržnje" - ja, Srbin, samo ću uputiti Nesuvislog Uroša na govor Predsednika Sabora, 1949. u Zagrebu - pisca Vladimira Nazora, onako nedugo pred smrt, kada se primicao Bogu na istinu: "mi Hrvati, moramo za dovijek biti zahvalni Srbima što su nam omogućili spiranje obraza zbog služenja nacizmu, što su podijelili s nama Pobjedu, što su nam umanjili sram pred slobodarskim narodima Europe..." Evo, koliko da, Nejakom Urošu, podje pamet odozdo do glave, pa da ne razvejava ovde mržnju prema onima koji su njegovom narodu, (a ne samo jednom!) sprali obraz...
O "činjenicama" oko Srebrenice, Merkala, logora u Keratermu i sličnim ujdurmama, s Nejakim Urošem nema smisla divaniti!!! Njegov zombirani um ne bi prihvatio niti matematiku, niti fiziku - a verovatno mu nije ni gravitacija prilježna - inače ne bi ovako, po ovim blogovima lebdeo...
Da na pijaci, na stolovima budu PAPIRNE KESE neoduvane, kartonski krovovi na tezgama, takodje - a da je "doletela srpska granata" i "pobila" više desetina to ima..: ali i propagandi! Isto i ono montiranje tobožnjih "izgladnelih logoraša" u Omarskoj.., pa do 9.000 žrtava u Srebrenici, a već sam, više puta, navodio: celo Podrinje je imalo nešto preko 16.000 stanovnika, od toga su 1/2 Srbi, pa u preostaloj polovini su 1/2 žene... A demografi su mi izračunali: od preostale jedne četvrtine (nešto oko 4.000) , generacije od 16 do 55 godina mogu činiti nešto oko 28%, u brojci - oko 1.200 do 1.400!!! I to pod uslovom da su SVI (daleko bilo!) izgubili život. A nije, jer su glavnina tog uzrasta uspeli, u uniformama džihada! - da pobegnu u Tuzlu i na druge strane.
Kome ovo nije razumljivo, onda neka pozove upomoć optički utisak... Na komemoracijama, da je istina o 9.000 žrtava, za toliki broj žrtava bi najmanje toliko rodbine trebalo doći.., a po pravilu i po 4-5.., onda bi SAMO RODBINE, trebalo biti PREKO 50 hiljada!
I, sada, neka neko POTVRDI da je toliko ljudi, i to samo muslimana, živelo u Podrinju!!! I još: da su ih videli na komemoracijama!!!


Movas,
Insistiraš na poznavanju činjenica, na argumentovanoj raspravi i na drugim za diskusiju važnim stvarima.
Pritom sam daješ potpuno netačne podatke. Recimo, kažeš da celo Podrinje nije imalo više od 16.000 stanovnika pa iz toga izvlačiš zaključak kako nije moglo biti ni žrtava. Takva greška se čoveku tvoga obrazovanja i tvoga iskustva nebi smela događati. Podrinje je imalo i ima mnogo više stanovnika, čak možda i 15 puta više. Pod Podrinje spadaju opštine: Foča sa više od 40.000 stanovnika, Goražde sa više od 50.000 stanovnika, Višegrad sa više od 30.000 stanovnika, Srebrenica sa oko 30.000 hiljada, Zvornik sa skoro 60.000. Spadaju tu i Skelani koji su preko puta Bajine Bašte, Janja koja je u bjeljinskoj opštini sa 12.000 stanovnika i još neka naselja koja sam verovatno zaboravio.
Dakle, ako se služimo podacima hajde da to bude korektno.
Zamolio bih te da koristiš blaže reči i izraze te da ne licitiramo žrtvama kao i da ne vređamo sagovornike.
Ja ovo do sada napisano neću brisati, ali ako se ovako nastavi, moraću...
movas movas 19:49 30.09.2007

Re: O nejakom Urošu...

Drago Kovacevic
movas
Zamolio bih te da koristiš blaže reči i izraze te da ne licitiramo žrtvama kao i da ne vređamo sagovornike.

Iskreno bih Te zamolio za citiranje teksta za koji misliš da je "vređanje sagovornika".
Ako nisi siguran da li je ovo "...radujem se gubitku teritorije, koji ce Srbija i formalno doziveti posle 11.decembra..." vređanje sagovornika koji se oseća Srbinom, pa se još i ne stidi toga; ili, kada se kaže da je Republika Srpska "genocidna tvorevina" - onda se daleko doguralo! Dotle da bi dobro bilo (za)pitati se: šta, pobogu, radite? Ne persiram Te, već mislim na vas, bivše funkcionere iz pok. Republike Srpske Krajine - za koju sam se borio i krvario. Zaista preterujete, dotle da se pitam: da li je Tuđman mrtav, jer je sve nalik na nemušto udvaranje. Kao: sve su vam "srbijanci" - kako nas pežorativno zovete, krivi.., a ne spominjete nigde da je kriva vaša pohlepa za vlašću (ne mislim Tvoja), patološka tvrdoglavost i otimanje oko funkcija... Prvo "tri Jova": Rašković, Kablar i Opačić, pa "tri Mila": Martić, Babić i Novaković. Znam lično da su mnogi , strašno mnogi - sposobni za odbranu rodne grude - prodavali ženske gaće po beogradskim buvljacima, a tražili ste još, i još i još dobrovoljaca iz Srbije. Da se razumemo: nikada nisam bio nikakv funkcioner, osim u razredu. Čista obraza sam, mentalno sumnjiv - zbog onoga u šta sam verovao i zbog čega sam i danas podstanar - toliko da me i deca sažaljivo gledaju!!!
I poslednja paralela: dok ste vi (opet, ne insinuiram lično Tebi ništa!) razbežali se, mislim na rukovodstvo, ali i ogromnu većinu, osvojili "krug dvojke" - dotle su moji sapatnici s Kosmeta ostali jedine prave žrtve rata koji ste poveli vi u Krajini, a završilo se agresijom NATO-a. Otuda me ne boli kada "nejaki Uroš" iznosi laži oko mog naroda i mog zavičaja.., to je od njega, koji o Srbima priča u drugom licu množine, i za očekivanje.., dotle Tvoja zluradost nad zlehudom sudbinom Kosmeta me - boli!
Još lečim tragove rana, još mi (potom!) puna pluća suzavca i nezarasle kvrge od nabreklih pendreka.., a - na kraju, ne mogu da isperem sav jed i čemer iz usta zbog istine da su organizatori ubistva jedine nade Srbiji - Đinđića, uglavnom "ljuti Krajišnici"... Nije nevinost prekinuta "Sablja" i nedostatak dokaza - koje niko nije hteo da sakuplja, a sakupljeni da se sakriju - ali, kojekakve Tojage, Ulemeci.., usmeravani "biznismenom" koji je nekada pravio kobasice, koji ima kvalifikaciju da je zet gen. Ljuba Domazetovića (da, o Mikeliću mislim!). Zagledaj onu primarnu listu iz "Sablje" - ne mogu poverovati da Ti mnoga prezimena neće biti poznata... Da ne bude sumnje: ne mislim ništa loše o jadnicima koji su poverovali "svom rukovodstvu" u Krajini, pa na traktorima pristigli u Srbiju - dve porodice sa 14 članova su bili primljene u stanu od 34 kv/m - dok sam se vratio u Ilijaš...
Šta mi je završni komentar, ovako nepitan?
To, da je suštinska laž da vas je Srbija izdala! Ni Milošević: njemu ste dojadili međusobnim "borbama", švercom i bezverjem! (držanje date reči)
PS.
Koliko znam, i Tvoja sudbina nije svetlija od moje - ali, ja bar ne pljujem ruku-hraniteljicu.

Ja ovo do sada napisano neću brisati, ali ako se ovako nastavi, moraću...

Već je obrisano! No, ne smeta: puče puška - ode kuršum. Jedino sam protiv silnog samopljuvanja po ovim blogovima - toliko da se pitam - šta se dešava. A da me brišu - postalo mi navika.
PS.
U Tvom obrazloženju si sabrao babe i žabe, moj Drago! Kada si pobrojao celo Podrinje, s kakvim pravom si preskočio desnu obalu Drine, he, he...
Nije reč, čak ni muslimanska propaganda ne potura "danajski dar", o "Podrinju celog toka Drine", već o Srebrenici i njenom Podrinju! A tu golemo grešiš!!! Srebrenica je imala nešto preko 6.hiljada, a njen atar nešto oko 16.000 - a svi računi moji su - u ovom svetlu, tačni i nedodirljivi... Da, osim matrice prpagande i podvale. A tada istina nije važna.
Normalno, zgražavam se nad nedužnim žrtvama.., ali je takvih bilo manje nego na srpskoj strani... Pa vredi li rasprava o brojkama? Svakako, jer se u suprotnom vidi trun u svom oku kao balvan.., a onda i lamenti nad "9.000 nevinih žrtava", kao da je one 4,5 hiljada žrtava na srspkoj strani delo marsovaca! Kao da je Naser Orić mirotvorac - pa je sa radosnicama primjlen od "vlade Federacije" - no, to nije predmet "nevladinog sektora"... Ili tačnije: gazde ne daju lovu za takvo što!
(Znam da će i ovo biti brzo obrisano, ali treba znati da ničija nije gorela do zore, pa će kad-tad biti presabiranja...)
G r o f G r o f 22:26 30.09.2007

Re: O nejakom Urošu...

Blage reči ne ljuljaju granje.
Prema pričama Srebreničana, koje znam, tamo je bilo oko 30 000 muslimana.
Cifra je tako velika, zbog toga, što su svi muslimani iz Skelana i okolnih sela izbegli u Srebrenicu.
movas movas 10:11 01.10.2007

Re: O nejakom Urošu...

G r o f
Prema pričama Srebreničana, koje znam, tamo je bilo oko 30 000 muslimana.
Cifra je tako velika, zbog toga, što su svi muslimani iz Skelana i okolnih sela izbegli u Srebrenicu.

Uslovno - neka bude, ali:
1. da je bilo 30.000 najmanje polovina su žene (što nije tačno, jer je bilo znatno više, obzirom da su mnogi uspeli da umaknu pre ulaska Mladića)
2. u broju evakusisanih treba uračunati i decu i starce
3. ako se uzme u obzir broj upisanih, registrovanih i u Tuzli, onih koji su evakuisani, što nimalo nije teško: broj autobusa, slike s terena dok su holanđani i francuzi imali kontrolu - jasno pokazuje da je na okupu za evakuaciju bilo tek neka hiljada! - i to dok nisu razdvojeni oni za egzekuciju.
4. Broj onih koji dolaze na komemoracije streljanih je daleko od cifre koja je analogna brojci (da je tačna!) od 9.000. Rakoh, sve su to višečlane porodice, gde na jednog muškarca dodje i do desetak ukućana! Što bi za očekivanje bilo - oko 100.000? Pa neka je i manje za pola: 50.000 preživelih bi bilo. A ono, uz sve koji dođu "po zadatku" - nema više od par hiljada.
5. ovde, u Beogradu, imali smo prilike "pogrešnih" viđenja i procena na pretek, za onih deset pacovskih godina! Slobi(nim) se priviđale stotine hiljada od dve-tri hiljade, Drašković je redovno sakupljao "pola meleona" - hik!
6. Već se ima iskustva, koje svi zaboravljaju, o 200.000 silovanih! A to je bio razlog mnogim nedaćama i s ove strane Drine - kamo l' u Bosni. Ispalo je da populacija novorođenčadi od 1992. do 1996. u BiH su sve odreda - Srbi? Ma daj...
7. Ućutkivanje pri pominjanju zala koje su muslimani i njihovi verski ratnici pomagači činili - je zločin jednak onome koji je činjen pri ubijanju.
8. U Srbiji i Republici Srpskoj nema "ratnih kadrova" - a sve neki nemušti i umni, i manje-umni, traže neku katarzu... Pa dokle, bre? A ne smetaju im ratni kadrovi u "federaciji", Hrvatskoj, Sloveniji - Crnoj Gori. Ni Mesić i HDZ, ni Silajdžić i Tihić i SDA, ni Đukanović i njegova stranka, Janša je i dalje glavni boss... Kiro je i dalje vrhovni žreč u Makedoniji - i njegovi puleni...
9. rat su proizveli i započeli oni kojima nije odgovarao mirni i civilizovani razlaz, jer bi se Juga (tada) trebala raspasti po šavovima po kojima je sklopljena. Svako bi uzeo svoje uneto, tj svoj miraz - a to nije odgovaralo nikome od novih nacija. Potpomognuti su od nabrekle ujedinjene Nemačke, kojoj su plaćeni dugovi višedecenijskog života u dve države, a osveta je usmerena, normalno, na bivše protivnike, jedine borce protivu nacizma - Srbe! Neće valjda na svoje saveznike, koji su u Zagrebu i Ljubljani bacali sveće pred tenkove?
Da zaključim: vodim ogorčenu borbu za istinu, jer ako se i ovoga puta ućute Srbi - kao dva puta u dvadesetom veku - ostaće ljaga na lice naroda koji je u kontinuitetu "evropska žrtva" već više od pola mileniuma!!!
Već su nam oteli jezik, sintaksu, fonetiku toponimiju..; preoravaju groblja i ubijaju decu; otimaju prošlost - a ovde neki umušljeni mentalni bilderi bi da se "okrenemo ka budućnosti"... S tim da neka ulica u Beogradu (samo ona gde je vila dičnih divanlija) ne bude ustupljena drugim narodima - tuđe? Može!!?
Kasper Kasper 14:04 02.10.2007

39

Pisano pod temperaturom. Sve ti je oprosteno.

Rade T.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana