Samit nesvrstanih na Mokroj Gori ?

sentinel26 RSS / 07.05.2009. u 22:19

 

Na poslednjoj Konferenciji nesvrstanih u Havani, ministar inostranih poslova Srbije, g-din Vuk Jeremić, predložio je da se 2011.godine, a u povodu 50-e godišnjice Pokreta nesvrstanih, naredna konferencija održi u Beogradu a sve o trošku poreskih obveznika Srbije. Ima se, može se.

Održavanjem Samita na Mokroj Gori, gradjani - poreski obveznici Srbije bili bi poštedjeni nemilosrdnog trošenja njihovog, s mukom zaradjeniog, novca od strane g-dina V.Jeremića i kompanije.

Ako se ta Konferencija nesvrstanih održi u državi  „Mokra Gora doo", maloj državi u velikoj državi Srbiji, spasili bi novce gradjana Srbije i obje države bi zaradile a ne trošile velike novce.

Država „Mokra Gora doo" bi postala punopravni član nesvrstanih,  gostovali bi Kastro, Gadafi, Čavez i mnogi drugi, a mala državica „Žirafalend" može biti primljena u stalne posmatrače.

Puno takse od Gadafija za njegove kamile, koliko bi kamarada platilo da dodje i upozna se sa Čavesom,da poljubi Kastru ruku.

Ako neko sumnja da li privatno preduzeće „Mokra Gora doo" ima elemente (neke atribute ) države, može se lako razuvjeriti.

Da proverimo :

Ako ste na TV B92 gledali emisiju „Insajder" - o zloupotrebi službenog položaja u vezi Mokre Gore možda ste čuli sljedeću rečenicu:

G-din Kusturica: „Ja sam dio kiseonika koji vi udišete"

http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=906&nav_id=358133

Ne znam da li neko zaista „udiše" Kusturicu, ali se bojim da će mu biti jako zagušljivo i da će mu trebati pomoć lekara.

Istorijat nastanka države „Mokra Gora doo":

1) 21.06.2005. Vlada V.Koštunice jedonijela i objavila Uredbu o „Turističkom udruženju" „Šargan - Mokra Gora" ("Sl.glasnik RS" 52/05 ).

2) 28.11.2005. ista Vlada novom uredbom je to „Turističko udruženje" proglasila „Društvom s ograničenom odgovornošću" - dakle pretvorila ga u privatno preduzeće.
("Sl.glasnik RS" br. 105/05 ).

Predeo (teritorija ) sastavljen od površine 3.678,23 ha, od čega je:

- 2.156,38 ha u državnoj, a 1.521,86 ha u privatnoj i drugim oblicima svojine.

3) Vlada g-dina Mirka Cvetkovića, ("Sl.glasnik RS" br. 81/08 , od 05.09.2008.) donela je novu uredbu kojom teritoriju "Šargan Mokre Gore" proširuje na 10.813,73 ha,

od čega :

- 4.433,33 ha u državnoj svojini, a 6.380,40 ha u privatnoj i drugim oblicima svojine.

(Detaljno sam o tom bezakonju pisao na blogu kod Strongmena:

http://blog.b92.net/text/4527/Kusturica%20VS%20Ekspertska%20grupa/ )

Elementi državnosti:

•1)   - Donošenje pravila i upravljanje novom državom:

Privatno preduzeće "Mokra Gora doo" ima svoj organe upravljanja na čiji sastav ni Vlada nema nikakvog uticaja. Taj organ upravljanja donosi pravilnike  (akte ) koji važe na čitavoj teritoriji (državna + privatna svojina ).

•2)   Oružana sila nove države:

Pomenuto Preduzeće ima svoju "vojsku" koju nazivaju "rendžerima". Rendžeri su naoružani i nose oružje, nemaju dozvole za nošenje tog oružja i nijesu njegovi vlasnici (kao i vojnici ). Rendžeri se slobodno sa tim oružjem kreću na cijeloj teritoriji (državna + privatna imovina ).

Rendžeri mogu svako lice kojega zateknu na teritoriji na kojoj vrše "vlast" (državna + privatna imovina ) udaljiti, oduzeti mu oružje ili orudje (puške, lopate i sl. alat ), prema izjavi g-dina Kusturice - "kad zateknu lice u izvršenju krivičnog dela imaju pravo da mu oduzmu sredstvo izvršenja dela".

Ako bismo prihvatili njegovo tumačenje krivičnog zakona, onda bi lako mogli doći u situaciju da gradjanin - vlasnik parcele (pod starateljstvom ) dodje u obilazak svoje "imovine" i da u nuždi mora izvršiti malu (ili veliku ) "nuždu", usled čega bi neminovno došlo do zagadjenja životne sredine, tj. "izvršenja krivičnog dela", pa bi rendžeri mogli da mu oduzmu "sredstvo izvršenja".

Vlasnici privatne imovine, čije su parcele obuhvaćene ovim strarateljstvom ili hajdučkom nacionalizacijom, kada zateknu neko lice na svojoj parceli nemaju pravo da mu oduzmu ni lopatu ni sekiru niti bilo šta drugo. Za sve moraju da se obrate državnim organima (policiji ) ako ovi budu želeli sa njima da razgovaraju.

  • 3) Porezi i finansije nove države:

Privatno preduzeće "Mokra Gora doo" (dalje: MG ) ima pravo da uvodi razne takse i ono je već uvelo tzv. "ekološku taksu". Ta taksa ne ulazi u budžetska sredstva Srbije.

"Ekološka taksa" ulazi u finansijski plan Privatnog preduzeća MG čija sadržina nije i ne mora da bude dostupna javnosti. Od Vlade je dobilo još 25 miliona dinara.

Eto zašto nije formirano javno nego privatno preduzeće.

  • 4) Administracija nove države:

- Gradjani Srbije (izuzev Mokre Gore ) koji posjeduju šumske parcele moraju da traže dozvole od državnih organa da posjeku odredjenu količinu ogrevnog drveta za sopstvene potrebe i drugu količinu za prodaju, kao i posebnu dozvolu za seču drveta koje predstavlja gradju.

- Dozvolu izdaje nadležni državni organ (uz naplatu takse ) i ovlašćeno lice toga organa izlazi na teren i obeležava stabla za sve tri pomenute namene.

- Da li Privatno preduzeće MG mora da radi to isto za svoje potrebe ? Ne mora. Ono može samostalno da seče delove šume i da na tom prostoru gradi šta mu je volja. Skijalište na primer.

- Gradjani, vlasnici parcela (pod starateljstvom ) ne mogu na svojim parcelama da grade ništa, ni skijališta, a za dozvole ne mogu da se obraćaju državi Srbiji nego Privatnom preduzeću MG.

Predlog gospodarima Srbije:

1) Promeniti Ustav i ukinuti garanciju zaštite privatne svojine.

2) Promeniti Ustav i uvesti dve kategorije privatne svojine: sa starateljstvom i bez njega.

3) Donijeti zakon o eksproprijaciji i(li ) nacionalizaciji i aktima nadležnog organa i formalno oduzeti tu imovinu od gradjana Kremne i okoline. Naknada i nije baš obavezna.

4) Izvršiti povraćaj u prethodno stanje svih privatnih parcela i onemogućiti smetanje poseda i započeti sa poštovanjem važećih zakonskih propisa, počev od Ustava.

Predlog gradjanima Kremne i okoline, vlasnicima parcela nad kojima je uspostavljeno starateljstvo:

1) Osnovati Turističko udruženje za zaštitu privatne svojine i Mokre Gore i izabrati svoje organe sa istim pravilima koja stoje u njihovom pravilniku i prepisati sve elemente i ciljeve iz Uredbe.

2) Podneti tužbu sudu zbog smetanja poseda.

3) Od Ustavnog suda se ne nadati hitnom rešavanju zahteva.

..........................................................................

„Anticivilizacija pobedjena od civilizacije" reče gospodin Kusturica ?  Da li je moguće ?



Komentari (151)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 08:28 08.05.2009

?

goran

Naljutio vas što je okačio sliku Tineta što Radojka slikala kad išli da se poklone Ćići?
gorran2 gorran2 10:42 08.05.2009

Re: vazdva

Tine i Radojka
goran i salmonel
o tišli za beo grad i nikad više u dju rove krlje

ašta fali samit ucrnu goru
ito su finansirali građani kroz budžet
jes dobrosi namreko
mamicunam našu krševitu
brckoplaninsku
poharali vranjansku čaršiju
pogradili sebi katune sa džakuzijem
miloradkakmar miloradkakmar 08:28 08.05.2009

Umetnički izražaj


Ovo se zove kontinuitet i saradnja na blogu.
Jakša najavi sentilena.

G-din Kusturica: „Ja sam dio kiseonika koji vi udišete"


Ovo treba shvatiti kao slobodu umetničkog izražaja da nije onih silnih stavki i podstavki ispod.
Sepulturero Sepulturero 10:44 08.05.2009

Пизма

Углавном не верујем у теорије завере али некада је стварно неодољиво. У року од два дана имамо три ружна напада на Кустурицу: један у Инсајдеру и два на овом блогу.
Иначе, хвала Василију што је ископао овај леп и користан израз: пизма.
adam weisphaut adam weisphaut 10:57 08.05.2009

Autori gledali Insajder,


Углавном не верујем у теорије завере али некада је стварно неодољиво. У року од два дана имамо три ружна напада на Кустурицу: један у Инсајдеру и два на овом блогу.

pa odlučili da prozbore koju na temu, teška zavera, a i ono Kustu progone strane obaveštajne službe i mišofi
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:30 08.05.2009

Re: Пизма

Sepulturero
Углавном не верујем у теорије завере али некада је стварно неодољиво. У року од два дана имамо три ружна напада на Кустурицу


Tresla se (mokra) gora - rodili se misevi
mrdax mrdax 11:49 08.05.2009

Sustina

Cini mi se da se u moru komentara zaboravlja najvaznije

1. Blog nije o liku i delu gospodina Kusturice kao i njegovom umetnickom i kompletnom ljudskom potencijalu
2. Jasno se vidi da je 'drzavno preduzece' obicna zavesa za privatno preduzece, ciji je vlasnik gospodin Kusturica
3. Ko to ne zeli da vidi ,iz dokaza, jednostavno to nece videti i branice ovaj lopovluk hvaljenjem gore spomenutog D.O.O.-a i blacenjem autora bloga uz istovremeno divljenje gospodinu Kusturici, pomerajuci fokus sa lopovluka na licne razmirice.

SRZ: Uporedjivanjem finansijskih izveštaja dva preduzeća za 2008.godinu jasno je da je preduzeće koje je osnovala Vlada samo pokrivač i zaštitni ogrtač onom drugom privatnom preduzeću u bezakonju i pljačkanju narodne i privatne imovine.

Ko ovo ne zeli da vidi, ili je jako naivan ili podmukao.
sentinel26 sentinel26 11:56 08.05.2009

Re: Sustina

mrdax
.SRZ: Uporedjivanjem finansijskih izveštaja dva preduzeća za 2008.godinu jasno je da je preduzeće koje je osnovala Vlada samo pokrivač i zaštitni ogrtač onom drugom privatnom preduzeću u bezakonju i pljačkanju narodne i privatne imovine.Ko ovo ne zeli da vidi, ili je jako naivan ili podmukao.
Ili oboje.

Naravno da oni ne žele da vide činjenice, pišu komentare kao da sam ja pisao o političkim opredeljenjima g-dina E.Kusturice, koja su meni skoro nepoznata.
Flagrantna kršenja Ustava i zakona za njih nije ništa nenormalno.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:28 08.05.2009

Re: Sustina

mrdax
2. Jasno se vidi da je 'drzavno preduzece' obicna zavesa za privatno preduzece, ciji je vlasnik gospodin Kusturica
3. Ko to ne zeli da vidi ,iz dokaza, jednostavno to nece videti i branice ovaj lopovluk hvaljenjem gore spomenutog D.O.O.-a i blacenjem autora bloga uz istovremeno divljenje gospodinu Kusturici, pomerajuci fokus sa lopovluka na licne razmirice.

SRZ: Uporedjivanjem finansijskih izveštaja dva preduzeća za 2008.godinu jasno je da je preduzeće koje je osnovala Vlada samo pokrivač i zaštitni ogrtač onom drugom privatnom preduzeću u bezakonju i pljačkanju narodne i privatne imovine.

Ko ovo ne zeli da vidi, ili je jako naivan ili podmukao.


Ja mislim samo da si ti podlegao ovoj propagandi protiv Kusturice i nista vise (to je naravno moje dobronamerno gledanje na tvoj post)...

To preduzece koje je osnovala vlada ima samo za svrhu da upravlja zasticenom oblacu i nista drugo. Znaci ono ne treba da ostvaruje dobit niti bi mu to bila svrha. I jasno je da se ta funkcija ne moze prepustiti privatnom preduzecu - koliko bi tek onda bilo sumnjicenja i prituzbi?

A ne moze tu biti ni bilo kakve pljacke, ona bi se desila samo ako bi se ta javna imovina pretvorila u privatnu ... Covek je ulozio svoj novac u ono sto mu pripada i logicno je da to njegovo privatno preduzece ostvaruje neku dobit inace bi, dugorocno gledano, moralo propasti posto niko ne moze vecno u njega "upumpavati" novac .... Ja sam licno ubedjen da i tu zaradu Kusturica ulaze u manifestacije koje se tamo odrzavaju - a ono su opet na korist svih nas i drzave u celini ... Sve u svemu bilo bi vrlo logicno da smo svi zadovoljni i zahvalni coveku sto je svoj posteno zaradjeni novac ulozio u nesto lepo i korisno za sve nas i sto to funkcionise tako da moze da se izdrzava ... Za razliku od vecine drugih primera u Srbiji gde novac ulazu oni koji su ga (vrlo cesto) neposteno stekli i ulazu ga tako da bi jos vise ugrabili za sebe onoga sto pripada (ili je pripadalo) svim gradjanima Srbije ...

Inace sam ubedjen da Kusturica tu nece nikad povratiti ni svoj ulozeni novac niti mu je to bio cilj. Jasno je da tu i ne moze da bude neke velike zarade pa je zalosno kad se vidi kolika se hajka obrusila na coveka pored toliko enormno bogatih tajkuna i ogromne kolicine privrednih i prirodnih bogastava koje su, cesto na vrlo sumnjiv nacin, presle iz drzavne u privatnu svojinu. I upropascivanja velikih delova najvecih prirodnih lepota u Srbija (polu)divljim vikend naseljima. A svi se obrusili na coveka koji se bori da jedan prelepi deo prirode ostane sacuvan i to kao JAVNO dobro ...
mrdax mrdax 14:06 08.05.2009

Re: Sustina

Daj boze da je sve kao sto ti kazes. Samo svaki gradjanin ima pravo da sazna sve vezano za poslovanje Mokra Gora doo-a. Meni se cini da prica ne ide u bas dobrom pravcu.
Sire gledano Divac ranije nije mogao da kupi , a nekima se dodeljuje na upravljanje.
sentinel26 sentinel26 14:16 08.05.2009

Re: Sustina

mrdax
Daj boze da je sve kao sto ti kazes. Samo svaki gradjanin ima pravo da sazna sve vezano za poslovanje Mokra Gora doo-a. Meni se cini da prica ne ide u bas dobrom pravcu. Sire gledano Divac ranije nije mogao da kupi , a nekima se dodeljuje na upravljanje.
Ima tamo još jedno privatno preduzeće učesnik MG igara. Njega nijesam pominjao, ovo je bilo dovoljno da se shvati suština priče.

Finansijski izveštaji ova dva preduzeća - kvazi-državnog i privatnog, činjenice da isto lice direktor i jednog i drugog, da je isto lice sastavljalo oba izveštaja, državno stalno u gubicima, privatno stalno u dobitku, govori sve o čemu se tu radi.
I za samo dva mjeseca poslovanja u 2007. privatno preduzeće (Lotika ) je ostvarilo dobit.


Ljuttko Ljuttko 15:33 08.05.2009

Re: Sustina

Mnogo Vasilije nisi u pravu, mnogo. Evo kratko da ti to kazem posto se upravo spremam da odem u Mokru Goru (od kad je Kusturica napravio imanje na brdu u selu Mokra Gora svi krajnje nepravilno kazu na Mokroj Gori ukljucujuci i autora bloga, ne zmeram samo napominjem, i Insajder - Mokra Gora je selo cije ime pise u mojoj licnoj karti kao mesto rodjenja a planina istog imena na granici je Kosova i Makedonije) na svoje privatno dobro i ideja da neko upravlja tim, mojih rodjaka i mojim privatnim dobrom sa koga znamo rodoslov porodice jedno 300 godina unazad, mi se ni malo ne svidja.
Ako iko od vas, koji sigurno vucete korene bar u davnoj proslosti ima neko slicno mesto gde su mu se radjli i umirali preci i zeli da to da na upravu, ne Kusturici, nego bilo kome samo zato sto se u jednom trenu drzavi prohtelo da to proglasi zasticenim dobrom , neka izvoli, ja se necu buniti. Ovde , za sve ono sto mislim da nije po zakonu ima da vicem ko Grk u apsu.
No, na nacin na koji je to dato ne njemu kao Kusturici, opet pominjem, nego bilo kom coveku, je jedna uredbom legalizovana otimacina. Pre nego sto ce biti nacionalni park bilo je to dobro sa posebnim odlikama sa mnogo labavijim regulativama pa se onda raznim uredbama lagano dovuklo do ovoga sad. A i dalje to nije nacionalni parkkako mnogi vole da kazu nbez da su zavirili u definicije sta je sta , Tara je nacionalni park pa koliko znam tamo ne postoji nijedan deo u koji niko ne moze da kroci kao sto Kusturica rece da postoji i mora da postoji u Mokroj Gori . Dokle, dok god on tacno bar ne nauci o cemu se stara i gde poziva goste za pocetak, o cemu ja jos da pricam sa njim a i sa bilo kim od vas koji mislite da kritikom onoga kako se tamo radi a ne onoga sta je tamo uradeno i to najpre parama nas poreskih obveznika preko Zeleznica Srbije , nemam sta da pricam.
Prugu, sve oko pruge, restaurirane stanice i sl.ono sto prvo vidite kad tamo dodjete nije ni napravio ni finansirao Kusturica nego Zeleznice Srbije , on se samo pojavio kad je video da to moze da bude neka tema za ( usput jedan los do zla boga film) i besplatna scenografija. I onda je polako privatno pocelo da bude fol javno a samo privatnost prelazi u druge ruke.
Sumu koju gleda , livade sa kojih skida travu da zatravi svoje privatne ski staze ( umesto da istu kupi u nekom zasadu kako bi se ocekivalo od jednog zastitnika prirode) sadili su, krcili i kosili i odrzavali moji preci i komsije, vekovima. Tako da to sto on umesto odgovora na neka pitanja predstavlaj sebe covekom biljkom koji vrsi fotosintezu jer nam pravi kiseonik mozda bih ja mogla da ga pitam , sta smo to disali tamo, mi pre njega. Ucinilo mi se da je i Brankica ostala bez tog kisika na takvu jednu mega giga bezobraznu tvrdnju
Na brdu koje je kupio? jeste li? nek pravi i radi sta hoce, kao sto i radi , u dvoristu koje je moje tesko da moze.
Usput svako od vas ko misli da se sad tamo seljaci bogate jer je cena zemlje enormno skocila, moze da mi se javi pa da se, dogovorimo, ljudi smo, snizicemo malo, vec sam to jednom obnarodovala davno na jednom bloguNiko ni pare bar virtuelno da kapne a ja zapadam u duznicko ropstvo , znacilo bi mi
Ostajte mi dobro, odoh ja da disem kiseonik koji proizvode stabla sljiva na mom brdu


A svi se obrusili na coveka koji se bori da jedan prelepi deo prirode ostane sacuvan i to kao JAVNO dobro ..

niki m niki m 16:29 08.05.2009

Re: Sustina

No, na nacin na koji je to dato ne njemu kao Kusturici, opet pominjem, nego bilo kom coveku, je jedna uredbom legalizovana otimacina.


Sta je to vama ili nekome koga poznajete oteto?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:57 08.05.2009

Re: Sustina

Ljuttko
Mnogo Vasilije nisi u pravu, mnogo.......
na svoje privatno dobro i ideja da neko upravlja tim, mojih rodjaka i mojim privatnim dobrom sa koga znamo rodoslov porodice jedno 300 godina unazad, mi se ni malo ne svidja.
Ako iko od vas, koji sigurno vucete korene bar u davnoj proslosti ima neko slicno mesto gde su mu se radjli i umirali preci i zeli da to da na upravu, ne Kusturici, nego bilo kome samo zato sto se u jednom trenu drzavi prohtelo da to proglasi zasticenim dobrom , neka izvoli, ja se necu buniti. Ovde , za sve ono sto mislim da nije po zakonu ima da vicem ko Grk u apsu.


Ma Ljutko, nemoj bre da se ljutkas

Verovala ili ne, imam razumevanja za tebe i ovo sto pises ... i vise nego sto bi mogla da pretpostavis. Ja se ovde bunim protiv ovih sto za racun politickih interesa pljuju i vredjaju coveka koji to ne zasluzuje. I za koga sam cvrsto ubedjen sve sto radi, radi iz dobrih namera ...

E sad sigurno si i ti svesna da postoji uvek konflikt izmedju onog ko na sve gleda sa stanovista interesa cele zemlje i ocuvanja njene prirode i prirodnih lepota i nekog na tvojoj poziciji kome preti da "zapadne u duznicko ropstvo" (a zar to nije slucaj sa vecinom obicnih ljudi u Srbiji? ... NAZALOST). Ma znas i ti da se ovde zbilja ne radi o tome da bilo ko hoce da "gazduje tvojom imovinom" nego o tome da li se na tvojoj zemlji mogu napraviti gradjevinski placevi ili ne ...

Evo pre neki dan procitah Dulicevu izjavu da se sa lokalnim stanovnistvom moze napraviti dogovor i ja to podrzavam. Sigurno da se moze naci neka sredina pa i da se mozda naprave neka planska izletnicka naselja i vama domacima dozvoli da se bavite nekim delatnostima iz oblasti turizma a i da se priroda ocuva ... Svaku takvu inicijativu bih i ja podrzao. Nego lepo ti kad odes tamo skokni do komsije Emira pa pokusajte da ljudski razgovarate i da se dogovorite. Ja sam ubedjen da je i njemu do toga stalo ... A bez njega i toga svega sto je on napravio tamo vam nista ne bi vredela "sloboda upravljanja" ... Prepuna je Srbija predivnih planinskih predela u kojima su sva sela zamrla i iz koji su skoro svi pobegli ... osim jos poneke stare osobe ...

pozz
sentinel26 sentinel26 11:49 08.05.2009

Komentar

Wukadina o nacijama, crkvi i vjeri sam obrisao.

U mojem postu nema niti slova o tim pojmovima i zamolio bih komentatore da se uzdrže od sličnih komentara, ima u Beogradu puno sajtova gdje su ta pitanja duševna hrana, pa izvolite.
wukadin wukadin 11:54 08.05.2009

Re: Komentar

Onda ću reći da se cinično slažem sa ovim predlogom kao i sa nekim stvarima koje dolaze od ljudi sa kojima se Sentinel slaže. A nije fora sad da se stidi... Za ostalo pitati Wukadina
I da... drago mi je što VAM smeta Kusta.
Meni je on car!
adam weisphaut adam weisphaut 11:57 08.05.2009

Re: Komentar

Meni je on car!

Prema svecu i tropar
sentinel26 sentinel26 12:03 08.05.2009

Re: Komentar

wukadin
Onda ću reći da se cinično slažem sa ovim predlogom kao i sa nekim stvarima koje dolaze od ljudi sa kojima se Sentinel slaže. A nije fora sad da se stidi... Za ostalo pitati Wukadina I da... drago mi je što VAM smeta Kusta.Meni je on car!
Pa Wukadine, svrati opet, kad te nanese put ili gazdarica pošalje da "cinično" prodivaniš koju o pljačkanju države Srbije.
Mahsuz selam i za tvog cara. Neka ti je živ i zdrav.
wukadin wukadin 13:41 08.05.2009

Re: Komentar

Car... OK, odnosno recimo da razumem o kome govoriš.
Ali caica, pardon gazdarica... Onako retorički, ili?!?
p.s. Pljačka, sećamo li se Kolesara, Sartida, tri šećerane za deset ojra, onog satelita proNATOevropskog ministra vojnog... ccc... trun ili balvan?
sentinel26 sentinel26 13:56 08.05.2009

Re: Komentar

wukadin
Car... OK, odnosno recimo da razumem o kome govoriš.Ali caica, pardon gazdarica... Onako retorički, ili?!?p.s. Pljačka, sećamo li se Kolesara, Sartida, tri šećerane za deset ojra, onog satelita proNATOevropskog ministra vojnog... ccc... trun ili balvan?
A jesam li ti ja branio da pišeš o njima ili o bilo kome drugom ?

U slučaju Kolesara postoji sudska presuda pa bi bilo pošteno da istu poštuješ.

Što se careva i carica tiče, bio sam jasan, pozdravi ih i neka su ti živi i zdravi.
Ne umijem da crtam.
Ja sam pristalica republikanizma i kada mi u kuću dodju ljubitelji kraljeva i careva i postanu napadni ja ih zamolim da zatvore vrata sa druge strane.

wukadin wukadin 14:07 08.05.2009

Re: Komentar

Za cara sam se sam izjasnio, i to kolokvijalno, ali rekoh dobro, razumem... Inače ima razlike između kraljeva i careva, to možda i znaš, samo treba da se setiš.
A je li... čekamo prijavu protiv Kuste, njeno procesuiranje, pa onda da se to (is)poštuje? A to što prijava nije podneta, ili nadležni organi ne postupaju (ne znam, ne pratim) ne govori ništa, a!?
Na drugom mestu ću pomenuti neke druge sudske presude i tražiti njihovo poštovanje, nema frke

Nego i dalje mi nije jasno za caricu. Odnosno nešto naslućujem, ali voleo bih ti to da kažeš
wukadin wukadin 14:28 08.05.2009

Re: Carica

I ne dobih odgovor koja me je to carica poslala.
A šta ga znam možda nema struje, crko Maršal...
Kako je to jednom rekao Kustin kolega muzikant

Ajd ćao!
sentinel26 sentinel26 15:29 08.05.2009

Re: Komentar

wukadin
Za cara sam se sam izjasnio, i to kolokvijalno, ali rekoh dobro, razumem... Inače ima razlike između kraljeva i careva, to možda i znaš, samo treba da se setiš.A je li... čekamo prijavu protiv Kuste, njeno procesuiranje, pa onda da se to (is)poštuje? A to što prijava nije podneta, ili nadležni organi ne postupaju (ne znam, ne pratim) ne govori ništa, a!? Na drugom mestu ću pomenuti neke druge sudske presude i tražiti njihovo poštovanje, nema frke Nego i dalje mi nije jasno za caricu. Odnosno nešto naslućujem, ali voleo bih ti to da kažeš
Ne znam kako ti se zove carica, ako te to interesuje.
Pošto si se izjasnio da imaš cara, a dje ima cara bez carice, za ove sitnije rabote kao što su ubadanje trnova gdje ne treba, bacanje prljavštine preko plota u tudje dvorište, spletke i slične rabote, su uvijek bile u nadležnosti carice, jer su carevi bili zauzeti ratovanjem i rukovodjenjem vojskom.

Domazet Domazet 15:29 08.05.2009

Vidji, vidji, bahanalije...


sentinel26
angie01
.. bash kao da je sve u redu, a ja zastupam pozitiv tinking.
Ja računam da se ti šališ, tj. da ne misliš ozbiljno ovo o bahanalijama, ne bi oni to ?
To su jako "ozbiljni i odgovorni" ljudi. :))
...promache mi to, shto cesh, ostarilo se. A da shto vi je ovo da nemate vi to neke insajder informacije e ce i Milo i njegovi na ti samit na Mokru Goru? A pile od sokola, znash li shto o tome. Ako je to da javimo Kusti da posklanja pepeljare, Milo i njegovi ne bacaju opushke, trebaju im za druge stvari...
mrdax mrdax 15:35 08.05.2009

Zakljucak

Dobri ljudi od Bloga zakljucak je da "Nema leba bez Lotike'!!!
sentinel26 sentinel26 15:44 08.05.2009

Re: Vidji, vidji, bahanalije...

Domazet
sentinel26angie01.. bash kao da je sve u redu, a ja zastupam pozitiv tinking.Ja računam da se ti šališ, tj. da ne misliš ozbiljno ovo o bahanalijama, ne bi oni to ? To su jako "ozbiljni i odgovorni" ljudi. :))...promache mi to, shto cesh, ostarilo se. A da shto vi je ovo da nemate vi to neke insajder informacije e ce i Milo i njegovi na ti samit na Mokru Goru? A pile od sokola, znash li shto o tome. Ako je to da javimo Kusti da posklanja pepeljare, Milo i njegovi ne bacaju opushke, trebaju im za druge stvari...
To je odličan zadatak za tebe. Kust će tebi vjerovati.
Nemoguće je da si ti toliko neobaviješten da se, tebi toliko omiljena CG i MIlo, nijesu ni učlanili u tu organizaciju, tako da se ne moraš sjekirati zbog radi toga...ima (i ovdje ) "zlih jezika" koji tvrde da ti obožavaš sjekiranje. No, kako nijesu nikakve dokaze prikazali, namjeran sam ne vjerovati im.
Domazet Domazet 16:21 08.05.2009

Ada Pile od Sokola...

sentinel26
Domazet
sentinel26angie01.. bash kao da je sve u redu, a ja zastupam pozitiv tinking.Ja računam da se ti šališ, tj. da ne misliš ozbiljno ovo o bahanalijama, ne bi oni to ? To su jako "ozbiljni i odgovorni" ljudi. :))...promache mi to, shto cesh, ostarilo se. A da shto vi je ovo da nemate vi to neke insajder informacije e ce i Milo i njegovi na ti samit na Mokru Goru? A pile od sokola, znash li shto o tome. Ako je to da javimo Kusti da posklanja pepeljare, Milo i njegovi ne bacaju opushke, trebaju im za druge stvari...
To je odličan zadatak za tebe. Kust će tebi vjerovati.
Nemoguće je da si ti toliko neobaviješten da se, tebi toliko omiljena CG i MIlo, nijesu ni učlanili u tu organizaciju, tako da se ne moraš sjekirati zbog radi toga...ima (i ovdje ) "zlih jezika" koji tvrde da ti obožavaš sjekiranje. No, kako nijesu nikakve dokaze prikazali, namjeran sam ne vjerovati im.
...kako ti jado ne promache moja nevjerica? Znavam ja e nece Milo medju tu sitnu ribu pljuckavicu od Gadafija, Kastra i ostalija. Tri su koplja ispod njega. Cush ti njih, mi dikatatori...Nego me ti i NG01 zbuniste, spomenuste bahanalije i ozbiljne i odgovorne drzhavnike (pod navodnicima). E se ja onda zachudih i rekoh A vidji ti ovo mora bit da se to Milo sprema naput.... Shto je to stobom?
adam weisphaut adam weisphaut 17:15 08.05.2009

Umalo da zaboravim,

Brajo, čestitam Link
Domazet Domazet 17:27 08.05.2009

Fala ti k'a bratu...

adam weisphaut
Brajo, čestitam Link
...mislish li skoro da se selish, da konachno budesh svoj medju svojima? I da ne zaboravim, pushish li ili mislih da pozajmljujesh opushke?
adam weisphaut adam weisphaut 17:39 08.05.2009

Ma jok, ja kao i ti

tamo samo turistički kao strani državljanin
Domazet Domazet 19:45 08.05.2009

Ih sada...

adam weisphaut
tamo samo turistički kao strani državljanin
...treba ti pasosh!? Shto ne svratish do Lovcenca po lichnu kartu, mora da im je ostalo...
adam weisphaut adam weisphaut 21:52 08.05.2009

Središ

mi na protekciju, preko Kuste ?
Domazet Domazet 23:03 08.05.2009

Sta ce tebi...

adam weisphaut
mi na protekciju, preko Kuste ?
...moja prtekcija, ako je milo mogao da placa povratne iz New Yorka, sredice i tebi. Ako nishta drugo zna on da cesh mu vernije sluzhiti...
l.una3_rs l.una3_rs 20:36 08.05.2009

Samit nesvrstanih na Mokroj Gori ?

Alooooooooo braco blogeri, selo se zove Kremna tako da se "ne gadjate s padeziiiiii". Toliko o pismenosti and pravu inside pricu o nasim "predobrim and prepostenim" seljacima imate na sledecem blogu - l.una3_rs. Moderator slobodnog and objektivnog novinarstva je vec danima uspesno sakriva u azbucniku. Kako rece jedan od nicim izazvanih komentatora ove teme - lako je tudjim k..... gloginje mlatiti.

Pozzzzzzzzzzz svim zabrinutim misevima za Samit and ostalo
sentinel26 sentinel26 21:56 08.05.2009

Re: Samit nesvrstanih na Mokroj Gori ?

l.una3_rs
Alooooooooo braco blogeri, .... and pravu inside pricu o nasim "predobrim and prepostenim" seljacima imate na sledecem blogu ....
Prepoznaješ li ti sebe možda u toj grupi "predobrih i prepoštenih" seljaka ?

Ako ne, onda si promašila sobu, ljubitelji lika i djela EM su treća vrata lijevo pa dva sprata niz stepenice, dolje, tu je restoran za bezbrižne "šumske ne-mišove", a za "mišove" ne brinite mnogo snaći će se.

Ovo je post o bezakonju i pljački koju je omogućila Vlada Srbije, ugrožavanju imovinskih prava i kršenju zakona a ne o poštenju vašeg ljubimca ili vaših komšija.
gorran2 gorran2 22:10 08.05.2009

Re: Samit nesvrstanih na Mokroj Gori ?

Da napravim link: Dosije X Park Prirode Mokra Gora. Blog otvara zanimljivu i značajnu raspravu o uništavanju životne sredine i naročito devastaciji šuma, koja je u punom jeku poslednjih 15-20 godina na području Srbije, BIH i Crne Gore, te o bezakonju koje vlada.
To je zločin sa jako mnogo počinilaca, takoreći "većinski" zločin s kojim niko ne uspeva da se uhvati u koštac, i u to smislu smo mi vrlo bolesna zajednica, neka vrsta Dogvila.
sentinel26 sentinel26 23:33 08.05.2009

Re: Samit nesvrstanih na Mokroj Gori ?

gorran2
Da napravim link: Dosije X Park Prirode Mokra Gora. Blog otvara zanimljivu i značajnu raspravu o uništavanju životne sredine i naročito devastaciji šuma, koja je u punom jeku poslednjih 15-20 godina na području Srbije, BIH i Crne Gore, te o bezakonju koje vlada.To je zločin sa jako mnogo počinilaca, takoreći "većinski" zločin s kojim niko ne uspeva da se uhvati u koštac, i u to smislu smo mi vrlo bolesna zajednica, neka vrsta Dogvila.
Tačno je to da je tamo otvarana rasprava o mnogo čemu.

Samo neću mirno da posmatram poturanje laži.

Na Zapadu se jedno bezakonje ne rješava drugim a u režiji neke "simpatične" momčadi.

Na Zapadu se privatna imovina ne stavlja pod starateljstvo uredbama već se zakonima uz pravičnu naknadu i pregovore rješavaju takva pitanja.

Izbegavanje da se vlasnicima za uzurpiranu imovinu, stavljenu pod starateljstvo, ponudi neka naknada jeste jedan vid komunističkog nipodaštavanja vlasništva privatne imovine, koja bi kao i društvena mogla da postane svačija i ničija.

Na Zapadu se "rendžeri" ne naoružavaju i ne postupaju po privatnim pravilima, već po zakonima koji važe za svakoga u cijeloj državi.

Na Zapadu ne vrijedjaju i ne omalovažavaju zemljeposjednike čije parcele se izuzimaju na zakonit način. Tamo nikome ne pada na pamet da ih proglašava kradljivcima.

Na Zapadu ne može da se desi da 7 hiljada potpisa gradjana, birača, poreskih obveznika, bude predmet izrugivanja, već predstavnici vlasti prihvataju razgovore sa njima i ne pada im napamet da ih ignorišu kao što Vlada Srbije ignoriše gradjane Kremne i okoline.

"Anticivilizacija je pobedjena od civilizacije" reče E.Kusturica, pritom on sebe smatra predstavnikom te "civilizacije" a mještani Kremne i okoline su valjda ta "anticivilizacija".

I smiješno i žalosno je svako poredjenje sa Zapadom.

Ono "ne uspeva" nije posledica "nemoći" nego zbog toga što se neće.
Svi oni koji bi trebali da "hoće" neprestano misle na naredne izbore, oni su konstantno u predizbornim kampanjama i danju i noću.

l.una3_rs l.una3_rs 15:16 09.05.2009

Samit nesvrstanih na Mokroj Gori

Senti prijatelju lakse malo, vi ljudi kao da ste u KKK, jos vam samo nedostaju kukuljice i zapaljene baklje pa da “cudno voce” pocne da raste na drvecu. Uzasava me ova ostrascena hajka, kao neki povratak u RTS pocetkom devedesetih. Ima ljudi sve na net-u, otvorite sajtove federacija nacionalnih parkova, gledajte i slusajte nesto ima hvala Bogu milion odlicnih edukativnih dokumentaraca i sajtova, pa da vidite gde je svet otisao za zastitom prirodnih dobara. Jedini problem je ovde sto je to ocigledno E.K. a ne neko drugi po vasem ukusu, mozda neko iz Pescanika ili sl. Procitaj blog pa se javi i izostavljaj gluposti tipa – da rendzeri na Zapadu nisu naoruzani. Tamo daleko dete, svaki park ima tri zone:
- Zona I – gde je posetiocima dozvoljen pristup i gde je infrastruktura parka organizovana za smestaj, edukaciju etc...posetilaca
- Zona II – izletnicke ture/hranilista zivotinja, posmatranje ptica, itd., milion aktivnosti/. koje se rade pojedinacno ili u grupama i uvek, uvek u pratnji sluzbenika parka – naoruzanih
- Zona III – strogo zasticena zona/rezervat/ u koju postioci nemaju pristup
Na ulazu u svaki park postoji rampa, platis cip, dobijes pravilnik o ponasanju, upise ti se ID broj i pratece i registacija vozila – to se zove kontrola posetilaca uvedena isto iz milion korisnih razloga.

E sada kada se vec toliko kuka za Evropom, sve je OK ako mi kao predobri i preposteni Srbi mozemo da proberemo tu sta nam se svidja a sta ne. Na zalost Senti ja mislim da treba da prihvatimo citav paket. Da li M.K. drzi E.K. i kupi kajmak ili su dosli vanzemaljci pa to rade, mene nije briga dokle god se tim podrucjem upravlja na pravi nacin. Kome to smeta neka uzme nesto za smirenje, kupi i popije litar vinjaka(bljack) ili nadje romanticnu utehu na necijem ramenu. Ili sve troje zajedno. Caskala bih jos ali zakuvavam kafu za medvede i rakune u dvoristu. Najbitnije je izabrati drustvo.

Pozzzzzzzz

PS: procitaj blog Dosije X i opsuti se malo covece - mozda se i nasmejes
sentinel26 sentinel26 16:34 09.05.2009

Re: Samit nesvrstanih na Mokroj Gori

l.una3_rs
Senti prijatelju lakse malo, vi ljudi kao da ste u KKK, jos vam samo nedostaju kukuljice i zapaljene baklje pa da “cudno voce” pocne da raste na drvecu. Uzasava me ova ostrascena hajka,
Napreduješ brzo. Prvo si me krstila "zabrinutim mišem" a sada sam postao i "prijatelj".

Šta ti znaš o KKK ?

U mojem tekstu nema ni riječi o NP u pojedinim državama već isključivo o poštovanju ili nepoštovanju ustava, zakona i titulara ptrivatne svojine.

O turizmu niti sam pisao niti imam namjeru slovo sloviti.
Te teme nijesu predmet mojega interesovanja.

Ti lako umišljaš da u mojem tekstu pronalaziš nekakvu hajku na neko lice i da zamjenama teza pokušavaš diskusiju da skreneš u drugom pravcu..

Nema nikakve hajke, ima ozbiljne i argumentovane kritike nezakonitog postupanja Vlade Srbije u dva mandata i njeno dozvoljavanje drugima da rade to isto, uz obilato pljačkanje narodne i privatne imovine.

Meni se gadi način na koji je donešen važeći Ustav Srbije, ali sve dok je na snazi ja imam namjeru da se zalažem za njegovo doslovno poštovanje, uz poštovanje i svih zakonskih propisa.

Kome se Ustav i zakoni ne svidjaju, procedura je poznata pa neka izvoli. Zna se i ko je nadležan za promjene.

Da li je meni neko iz Peščanika "ukusan" ili ne tebe se ne tiče.
Ovi što "udišu" tvojeg privredno-turističkog eksperta kažu da je "ukusan kao Pantelija", mogu da im vjerujem ali ne moram da ga "probam".

Posjedujem sve propise EU i svih članica EU, kao i sve važeće domaće propise od 1946. do danas pa da ti malo preskočiš držanje predavanja meni o pravnim pravilima u zemljama EU.

Ako imaš neki dokaz da se u EU uzurpira privatna imovina bez naknade, navedi to ovdje, ako nemaš nemoj da se frljaš Evropom.
. PozzzzzzzzPS: procitaj blog Dosije X i opsuti se malo covece - mozda se i nasmejes
Pročitao sam mnogo ranije nego što ti misliš, taj tvoj "blog Dosije X" i u njemu imaš 70% hvale za tvojeg ljubimca i njegov turizam i 30% vrijedjanja gradjana Kremne i okoline.

Da je to tvoj stil pisanja evo i ovdje dokaza iz tvojeg rječnika :
"KKK", "kukuljice", "zapaljene baklje","čudno voće", "ostrašćena hajka", "zabrinuti miševi" itd.

Za tebe je zalaganje za poštovanje zakona "ostrašćena hajka" - lijepo sam ti napisao - soba koju ti tražiš je treća vrata lijevo pa niz stepenica dva sprata dolje.

l.una3_rs l.una3_rs 21:00 09.05.2009

Samit nesvrstanih na Mokroj Gori

”Posjedujem sve propise EU i svih članica EU, kao i sve važeće domaće propise od 1946. do danas” - Senti, moram priznati nacitana si ti jedna persona i posedujes zadivljujucu licnu biblioteku s neodoljivo privlacnim naslovima. Istu imaju i u Kremnima/izvinjavam se zbog pravilnog padeza/, pa mozete da razmenjujete naslove, kada su na pauzi tipa - odmaraju od sece drzavne sume, preprodaje placeva na kojima nije dozvoljena izgradnja i biga.. omakne se i tu malo nesto drzavnog zemljista ali sta fali – od viska glava ne boli. Ima i neki zanimljiv kamen u kao Tarabica brvnari, koaj je pod strogom jurisdikcijom nekog slucaja, pa se zaustavljaju beogradski i slicni autobusi, zene izlaze, ostavljaju kintu, dodiruju kamen i u tripu su da pomaze da se zatrudni, ma ludilo od ekipe i prica, kakav South Park, ovo sto je u toku je vrh apsolutni. Opet lepo je znati da i takve neko do ludila podrzava, tako je i Brankica iz Insajdera naletela ufffffffffff, mislim da joj je sada malo jasnije. Sto se tice E.K. ponavljam da dodju vanzemaljci i na taj nacin brinu o jednom zasticenom dobru imaju moj glas u svakom slucaju, sve ostalo je marginalno.
A sada pozzzzzzzz pratim goste, mede i rakune, trebalo je da su do sada u krevetu.
sentinel26 sentinel26 21:47 09.05.2009

Re: Samit nesvrstanih na Mokroj Gori

l.una3_rs
”Posjedujem sve propise EU i svih članica EU, kao i sve važeće domaće propise od 1946. do danas” - Senti, moram priznati nacitana si ti jedna persona i posedujes zadivljujucu licnu biblioteku s neodoljivo privlacnim naslovima. Istu imaju i u Kremnima/izvinjavam se zbog pravilnog padeza/, pa mozete da razmenjujete naslove, kada su na pauzi tipa - odmaraju od sece drzavne sume, preprodaje placeva na kojima nije dozvoljena izgradnja i biga.. omakne se i tu malo nesto drzavnog zemljista ali sta fali – od viska glava ne boli. Ima i neki zanimljiv kamen u kao Tarabica brvnari, koaj je pod strogom jurisdikcijom nekog slucaja, pa se zaustavljaju beogradski i slicni autobusi, zene izlaze, ostavljaju kintu, dodiruju kamen i u tripu su da pomaze da se zatrudni, ma ludilo od ekipe i prica, kakav South Park, ovo sto je u toku je vrh apsolutni. Opet lepo je znati da i takve neko do ludila podrzava, tako je i Brankica iz Insajdera naletela ufffffffffff, mislim da joj je sada malo jasnije. Sto se tice E.K. ponavljam da dodju vanzemaljci i na taj nacin brinu o jednom zasticenom dobru imaju moj glas u svakom slucaju, sve ostalo je marginalno.A sada pozzzzzzzz pratim goste, mede i rakune, trebalo je da su do sada u krevetu.

E baš ti hvala za "priznanje" i savjete. Odavno takijeh nijesam čuo.

Ti opet divaniš o onome što nije tema mojega posta. Nije ti prvi put, ali se nadam da toga više neće biti.

- Seča državne šume bez dozvole je protivna zakonu, postoji država koja se ne zove "PP MG doo" i čiji organi su dužni da se staraju o tome.

- Seča privatne šume je takodje regulisana zakonom. Reguliše se planom i dozvolama.

- Prodaja i preprodaja placeva i šumskih parcela je zakonom dozvoljena i legalna u cijelom svijetu a ne samo u Srbiji.

- Takvo "zaštićeno dobro" se u narodu naziva precizno - "zaštićeni lopovluk".

- Napisao sam da nijesam zainteresiran za turističke propagande i uzaludno te molio da me poštediš toga.

- Golubije jaje koje si pokušala meni da prodaš kao evropski standard je mućak.

Pošto ispratiš goste, vrati se ti tvom "vanzemaljcu", tvojim Tarabićima, kamenju i "trudnoći" da ne dangubiš ovdje, u uzaludnim poklušajima da svoj svjetonazor pravila civilizacije predstaviš kao normativ. I predložio bih ti da se ne vraćaš sa istim namjerama, jer ne bih volio da te i treći put podsječam na vrata i stepenice.
sentinel26 sentinel26 13:06 10.05.2009

Zbog

nove porcije uvreda na račun autora posta i komentatora, bloger "l.una3_rs" je prinudno poslana u sobu gdje nema "mišova" jer bi mogao neki "miš" da je ugrize i da se otruje, pa da me tuže ovi iz ministarstva za ekologiju.

Ova odluka će biti na snazi sve do završetka izgradnje tunjela od Nemanjine 11 do Mokre Gore bb.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:05 10.05.2009

Re: Zbog

sentinel26
Zbog nove porcije uvreda na račun autora posta i komentatora,bloger "l.una3_rs" je prinudno poslana u sobu


Iskreno receno ja mislim da je za tebe najveca uvreda u Luninom pisanju ovde to sto iz njega proizilazi vrlo pozitivna ocena o radu i angazovanju Emira Kusturice u vezi zasticenog podrucja Mokre Gore. Naravno da se ti onda osecas povredjenim: ispada da napadas i blatis nesto sto zasluzuje svaku hvalu i postovanje. I to u zemlji u kojoj ima toliko kriminala i korupcije, toliko toga loseg ti bas da "ubodes" da napadas ono malo sto je dobro ...

Aj' sad banuj i mene posto te, ubedjen sam, kritikom i istinom povredjujem ...
sentinel26 sentinel26 21:00 10.05.2009

Re: Zbog

Virtuelni Vasilije
sentinel26Zbog nove porcije uvreda na račun autora posta i komentatora,bloger "l.una3_rs" je prinudno poslana u sobu Iskreno receno ja mislim da je za tebe najveca uvreda u Luninom pisanju ovde to sto iz njega proizilazi vrlo pozitivna ocena o radu i angazovanju Emira Kusturice u vezi zasticenog podrucja Mokre Gore. Naravno da se ti onda osecas povredjenim: ispada da napadas i blatis nesto sto zasluzuje svaku hvalu i postovanje. I to u zemlji u kojoj ima toliko kriminala i korupcije, toliko toga loseg ti bas da "ubodes" da napadas ono malo sto je dobro ...Aj' sad banuj i mene posto te, ubedjen sam, kritikom i istinom povredjujem ...
Vasilije,
Šteta je tebe banovati, jer nema bolje reklame za ispravnost posta i stavova od tvojeg suprotstavljanja i vrijedjanja.

Ti i ovdje sada otvoreno priznaješ da imaš namjere da me "povrijediš".

Ti, kao ni tvoji istomišljenici nijeste demantovali niti jedan jedini podatak koji sam ja prezentirao, a svi su dokaz korupcije i kriminala.

Ja mogu da progutam trolovanje kada neko piše o navodnoj uspješnosti turi-stičke "privredne" grane na MG, ali ne mogu da dozvolim da se na mojem blogu vrijedjaju i omalavažavaju stanovnici Kremne i okoline, autorka emisije "Insajder", pa čak i "Peščanik" iako nijesam uspio da pronadjem razloge zašto i na koji način su njega povezali sa mojim tekstom.

Ako ti misliš da je taj kriminal dobar za Srbiju, pa napiši to, nijesam ti brana tome.

Takozvano "državno" preduzeće koje hoćete da predstavite kao uspješno imalo je od početka pa do današnjeg dana gubitak u poslovanju i pored mnogobrojnih državnih dotacija i pomoći.

Za to vrijeme drugo, privatno preduzeće čiji je direktor i vlasnik osto lice koje je direktor onog "državnog", ostvaruje veliki dobitak.


Nigdje na zemaljskoj kugli se onaj koji pravi gutke i plus arči narodne novce ne naziva uspješnim osim kod društva slavljenika lika i djela el-komadantea mokrogorskih komandosa.

Ta vaša mjerila "uspješnosti", kakva ne postoje nigdje na svijetu ponesite u neku banju, možda će ih prihvatiti.

Vrapcima na grani je jasno da se ne radi o nikakvoj uspješnoj privrednoj grani na "zaštićenoj teritoriji" nego o zaštićenom kriminalu.

Tvoju istomišljenicu sam dva puta upozorio da moj post nije mjesto za pisanje njene šumske lektire, pa i tebe da podsjetim da moj post nije "bandera".
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:40 10.05.2009

Re: Zbog

Sentinel
Ti i ovdje sada otvoreno priznaješ da imaš namjere da me "povrijediš".


Ja otvoreno priznajem da imam nameru da te kritikujem i da ti kazem istinu u lice ... iako sam svestan da to vredja. Pa nisi mali i nezreo da moram da te stedim?

Sentinel

Takozvano "državno" preduzeće koje hoćete da predstavite kao uspješno imalo je od početka pa do današnjeg dana gubitak u poslovanju i pored mnogobrojnih državnih dotacija i pomoći.

Za to vrijeme drugo, privatno preduzeće čiji je direktor i vlasnik osto lice koje je direktor onog "državnog", ostvaruje veliki dobitak


Eto i ti si mi neki vajni pravnik (valjda?) a stalno iznosis kao krunski dokaz da se radi o "zasticenom kriminalu" - a to ni za mene kao laika ne moze biti dokaz. Pa posto ne zelim da dovodim u pitanje tvoje strucne kvalitete onda mi kao jedino objasnjenje ostaje ona tvoja (cuvena) politicka ostrascenost. Ona ista koja ti onemugacava da citas i tumacis ono sto pise u Danilovom zakoniku ...

DOKAZ za kriminal je sasvim nesto drugo ... ovde cak ne moze da bude reci ni o SUMNJI. Sumnja bi recimo mogla da postoji ako se oba preduzeca bave istom delatnoscu (recimo turizmom). Ili recimo da se privatno preduzece bavi drvnom industrijom a ovo drzavno mu na neki (ne)legalan nacin obezbedjuje gradju ... Ali toga nnicega nema... Svrha drzavnog preduzeca i nije da zaradjuje pare nego cuva zasticeno podrucje. I ono to ocigledno radi dobro ... to nam je i Luna potvrdila (pa si je ti zato banovao)... I posto ne zaradjuje pare jasno je da ga drzhava mora izdrzavati ...

Privatno preduzece se bavi ugostiteljskom delatnoscu pa je i noramlno da zaradjuje pare. Te pare sigurno nisu tolike da ce EK postati tajkun ... ja licno verujem da on to sve ulozi u razne manifestacije koje organizuje a koje su korisne za celu zemlju i posebno njenu kulturu i umetnost. Ja bih se kao gradjanin uvek slozio i da mu drzava jos pomogne ako je potrebno u tome... Ma i to privatno preduzece posluje dobro zahvaljujuci tome sto Emir magnet koji privlaci goste/turiste. Da smo u toj nedodjiji firmu otvoriili ti ili ja ... propala bi odavno ...

Ali sta vredi sa tobom diskutovati kad si zaslepljen svojim politickim stavovima ... evo banovao si Lunu iako nije prekrisila pravila bloga. "Omalovazavanje Pescanika ili Insajdera" nije suprotno pravilima bloga ... i nema tu nikakvih stvarnih uvreda - to je samo tvoje zlonamerno tumacenje odnosno izgovor. A ti sam izrices TESKU UVREDU tvrdeci da se Kusturica bavi "zasticenim kriminalom" bez ikakvog dokaza - zbog toga bi i sam trebalo da budes banovan - ili bar opomenut od strane moderatora ...


sentinel26 sentinel26 23:30 10.05.2009

Re: Zbog

Virtuelni Vasilije
SentinelTi i ovdje sada otvoreno priznaješ da imaš namjere da me "povrijediš".Ja otvoreno priznajem da imam nameru da te kritikujem i da ti kazem istinu u lice ... iako sam svestan da to vredja. Pa nisi mali i nezreo da moram da te stedim?
Sentinel: Takozvano "državno" preduzeće koje hoćete da predstavite kao uspješno imalo je od početka pa do današnjeg dana gubitak u poslovanju i pored mnogobrojnih državnih dotacija i pomoći.Za to vrijeme drugo, privatno preduzeće čiji je direktor i vlasnik osto lice koje je direktor onog "državnog", ostvaruje veliki dobitakEto i ti si mi neki vajni pravnik (valjda?) a stalno iznosis kao krunski dokaz da se radi o "zasticenom kriminalu" - a to ni za mene kao laika ne moze biti dokaz. Pa posto ne zelim da dovodim u pitanje tvoje strucne kvalitete onda mi kao jedino objasnjenje ostaje ona tvoja (cuvena) politicka ostrascenost. Ona ista koja ti onemugacava da citas i tumacis ono sto pise u Danilovom zakoniku ...DOKAZ za kriminal je sasvim nesto drugo ... ovde cak ne moze da bude reci ni o SUMNJI. Sumnja bi recimo mogla da postoji ako se oba preduzeca bave istom delatnoscu (recimo turizmom). Ili recimo da se privatno preduzece bavi drvnom industrijom a ovo drzavno mu na neki (ne)legalan nacin obezbedjuje gradju ... Ali toga nnicega nema... Svrha drzavnog preduzeca i nije da zaradjuje pare nego cuva zasticeno podrucje. I ono to ocigledno radi dobro ... to nam je i Luna potvrdila (pa si je ti zato banovao)... I posto ne zaradjuje pare jasno je da ga drzhava mora izdrzavati ... Privatno preduzece se bavi ugostiteljskom delatnoscu pa je i noramlno da zaradjuje pare. Te pare sigurno nisu tolike da ce EK postati tajkun ... ja licno verujem da on to sve ulozi u razne manifestacije koje organizuje a koje su korisne za celu zemlju i posebno njenu kulturu i umetnost. Ja bih se kao gradjanin uvek slozio i da mu drzava jos pomogne ako je potrebno u tome... Ma i to privatno preduzece posluje dobro zahvaljujuci tome sto Emir magnet koji privlaci goste/turiste. Da smo u toj nedodjiji firmu otvoriili ti ili ja ... propala bi odavno ...Ali sta vredi sa tobom diskutovati kad si zaslepljen svojim politickim stavovima ... evo banovao si Lunu iako nije prekrisila pravila bloga. "Omalovazavanje Pescanika ili Insajdera" nije suprotno pravilima bloga ... i nema tu nikakvih stvarnih uvreda - to je samo tvoje zlonamerno tumacenje odnosno izgovor. A ti sam izrices TESKU UVREDU tvrdeci da se Kusturica bavi "zasticenim kriminalom" bez ikakvog dokaza - zbog toga bi i sam trebalo da budes banovan - ili bar opomenut od strane moderatora ...

Nemam namjeru da te učim pravnim propisima, jer to tebe ne interesuje.
Ne zanima me čime se bavi privatno preduzeće E.Kusturice, o tome nijesam pisao i nemam namjeru.
Gospodin rukovodi državnim preduzećem, proizvodi gubitke, istovremeno rukovodi i svojim privatnim i proizvodi dobitke.

Državno se bavi turizmom a privatno ugostiteljstvom a to dvoje po tebi nemaju nikakve veze pa ne postoji sukob interesa. Tu priču možete da prodate na nekom posijelu radikalne stranke.

Nezakonito trošenje para iz budžeta je kriminal.

Nezakonita uzurpacija tudje privatne imovine bez bilo kakvog pravnog posla sa vlasnikom te imovine je otimačina - kradja, to jest kriminal.

I jedan i drugi kriminal, pljačku narodne i privatne imovine omogućila je Vlada Srbije.

Stavljanje starateljstva nad privatnom imovinom uredbama bez donošenja zakona ili sklapanja sporazuma sa vlasnicima, uz kršenje Ustava i velikog broja zakona i primjenu nasilja prema vlasnicima parcela- je kriminal a počinioci sjede u Vladi Srbije i na Mokroj Gori.

Naoružana lica koja nemaju dozvolu za nošenje toga naoružanja, koja se nezakonito sa istim šetaju na cijeloj teritoriji ( državnoj + privatnoj imovini ) i protivno svim mogućim zakonima onemogućavaju vlasnicima imanja pristup svojim parcelama - takodje čine višestruki kriminal.

Zanimljivo da ove vlasnike imovine ispred poreske uprave ne sačekuje niko da im kaže nemojte ni porez da platite na tu imovinu pošto ne možete da je koristite jer je u posjedu "privatne države".

Uvodjenje poreza tzv. "ekološke takse" je suprotno zakonu (za koje ministar reče da će biti regulisano novim zakonom - tek ? ) jeste takodje kriminalna radnja.
Taksa se naplaćuje za cijelu teritoriju (državna + privatna ) a prihod ide samo vlasniku tzv. "državnog" preduzeća.

Ima tamo još privatnih preduzeća (nije Lotika jedina ) čiji je vlasnik poznat, pa će uskoro i o tome nešto više da se čuje.

Višestruki pokušaji da me ubedite da je neko ko stalno pravi gubitke poslovno uspješan i koristan za narod je izašao iz okvira pristojnosti, jer takav kriterijum ne postoji ni u jednoj evropskoj državi.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:09 11.05.2009

Re: Zbog

Sentinel
je kriminal a počinioci sjede u Vladi Srbije i na Mokroj Gori


Da sam ja na mestu Emira Kusturice ja bih te tuzio za ove TESKE UVREDE. Ali sumnjam da on cita ovaj blog ... to je jedino sto te vadi ...


sentinel26 sentinel26 09:49 11.05.2009

Re: Zbog

Virtuelni Vasilije
Sentinelje kriminal a počinioci sjede u Vladi Srbije i na Mokroj GoriDa sam ja na mestu Emira Kusturice ja bih te tuzio za ove TESKE UVREDE. Ali sumnjam da on cita ovaj blog ... to je jedino sto te vadi ...
Kako to da ga nijeste do sada obavijestili ?

Planirao sam da kupim jednu od onih uzurpiranih privatnih parcela i da vidim na koji način će da me spriječe da udjem u njen posjed i da prošetam istom i da je uredim samostalno u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima Srbije koji važe i primjenjuju se na cijeloj teritoriji Srbije izvan države "Mokra Gora doo".

Čudo jedno, ti Vladi Srbije ne "predlažeš" da me i ona tuži, ili "ne voliš" tu Vladu ili je nešto drugo u pitanju.

Emir Kusturica ne može da me tuži jer su svi podaci i izvodi iz dokumenata, objavljeni na mojem postu, preuzeti iz dokumenata na kojima stoje potpisi Vlade V.Koštunice, Vlade M.Cvetkovića (od prije neki dan vlada M. Dinkića ) i finansijskih izveštaja koje je potpisao lično E.Kusturica.

Sva dokumenta i podaci preuzeti su sa zvaničnih sajtova državnih organa, a naročito :

- Poreske uprave Srbije,
- Agencije za privredne registre Srbije,
- Narodne banke Srbije, i
- Službenog glasnika Srbije.

Tvoja istomišljenica "luna" se registrovala na Blogu B92 06.05. 2009. poslije emitovanja "Insajdera" da bi napisala nešto afirmativno o g-dinu EK i njegovom "biznisu" i nije demantovala nijedan navod niti tvrdnju koja se čula u toj emisiji. Od svega što je tamo napisano najviši kvalitet imaju uvrede na račun gradjane Kremne i okoline.
Na moj blog je došla po zadatku i sa namjerom da diskusiju skrene na teren lika i djela g-dina EK i prosula nekoliko bisera i uvreda na račun gradjana Kremne, autorke "Insajdera" i "Peščanika", a da pritom moj osnovni post nije ni pročitala, zato što ne umije da čita.

O Samostalnoj trgovinskoj radnji "Lotika" koja je ugašena 31.12.2007. pošto je Preduzeće "Lotika" počelo veoma uspješno da privredjuje i o nekim drugim preduzećima ćemo drugi put, pošto finasnsijska policija iz PU Užice posjeti tu "zaštićenu teritoriju", ako je puste "rendžeri" da udje a da ne plati taksu za izgradnju tunjela.

Ajd zdravo Vasilije.
Mogao bi i nešto korisno da uradiš. Naprimjer, da se tamo u Dojčlandu, raspitaš da li i oni nekoga ko tri godine rukovodi "državnim" preduzećem i stalno proizvodi gubitke, nazivaju uspješnim biznismenom.
Ne moraš da čitaš propise, zaustaviš prvog prolaznika/cu na ulici odgovoriće ti iskreno.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:46 11.05.2009

Re: Zbog

sentinel26
raspitaš da li i oni nekoga ko tri godine rukovodi "državnim" preduzećem i stalno proizvodi gubitke, nazivaju uspješnim biznismenom.


I to bi valjda trebalo da bude dokaz se Kusturica bavi kriminalom? E moj vajni pravnice ... ne dovodim ja u pitanje ni ove tvoje dokumente kojima dokazujes da jedno preduzece ostvaruje gubitak a drugo profit. Stvar je sto to samo po sebi nije nikakav dokaz ...

Ovo recimo da neko ljudima zabranjuje da dodju do svojih imanja smatram manipulacijom odnosno ne verujem da je istina. Ali ni to sto ja verujem Kusturici hiljadu puta vise nego tebi nije nikakav dokaz. Zato mislim da bi ovo sve trebalo da se dokaze/demantuje na sudu. Pa valjda je i tebi to stalo? Mada ako ti mislis da imas dokaze za kriminal, onda bi valjda i morao (ili bi bar trebalo) da ih prosledis drzavnim organima?
sentinel26 sentinel26 13:30 11.05.2009

Re: Zbog

Virtuelni Vasilije
sentinel26raspitaš da li i oni nekoga ko tri godine rukovodi "državnim" preduzećem i stalno proizvodi gubitke, nazivaju uspješnim biznismenom.I to bi valjda trebalo da bude dokaz se Kusturica bavi kriminalom? E moj vajni pravnice ... ne dovodim ja u pitanje ni ove tvoje dokumente kojima dokazujes da jedno preduzece ostvaruje gubitak a drugo profit. Stvar je sto to samo po sebi nije nikakav dokaz ...Ovo recimo da neko ljudima zabranjuje da dodju do svojih imanja smatram manipulacijom odnosno ne verujem da je istina. Ali ni to sto ja verujem Kusturici hiljadu puta vise nego tebi nije nikakav dokaz. Zato mislim da bi ovo sve trebalo da se dokaze/demantuje na sudu. Pa valjda je i tebi to stalo? Mada ako ti mislis da imas dokaze za kriminal, onda bi valjda i morao (ili bi bar trebalo) da ih prosledis drzavnim organima?

Nijesi dobro pročitao Vasilije, to što meni predlažeš već piše u mojem prethodnom komentaru.

Eto Vasilije ja čuo od mještana Kremne šta im je sve onemogućeno u korišćenju njihovih vlasničkih prava, pa sam provjerio i utvrdio da to što govore piše u nekim nezakonitim "papirima" ( od kojih su neki donešeni od lica ili organa koji nemaju zakonska ovlašćenja za donošenje istih ) i tek tada sam odlučio da više vjerujem njima nego tebi i el komadanteu komandosa ali se time nijesam hvalio.

Vlada Srbije nema ustavna ni zakonska ovlašćenja da donosi uredbe niti druge akte kojima se ograničava privatna svojina i mijenja njen status !
Nikada takvo ovlašćenje neće ni dobiti, nadam se.

Zbogom Vasilije.

adam weisphaut adam weisphaut 16:23 11.05.2009

Ma ne bi

Na moj blog je došla po zadatku i sa namjerom da diskusiju skrene na teren lika i djela g-dina EK i prosula nekoliko bisera i uvreda na račun gradjana Kremne

me mnogo začudilo da je glavnokomanujući upravo Vasilije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana