Zbog takvih kao sto si ti

taube RSS / 12.05.2009. u 13:23

Mozemo li bez ove recenice?

Zbog takvih kao sto si ti.

Mozemo li da to ne govorimo jedni drugima i to brzopleto i bez previse razmisljanja.

Mi, Srbi, mozemo li bez te kobne i zlokobne i zloslutne recenice?

Mozemo li da ne mislimo o sebi kao o specijalnom narodu, pojedinacno i uopste? Ako to uspemo necemo tako cesto izgovarati losu I NEMILOSRDNU recenicu ZBOG TAKVIH KAO STO SI TI

MOZEMO LI BEZ OVE RECENICE ?

Atačmenti



Komentari (23)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 13:27 12.05.2009

Zašto?

U njoj je nekad sublimisano toliko toga i nekad je rečitija od tone elaborata.


EDIT: Brzopletost je izgleda raširena osobina... Vidim da si dodala tekst, pa da ponovim: zašto + zašto je zlokobna?
taube taube 13:33 12.05.2009

Re: Zašto?

margos
U njoj je nekad sublimisano toliko toga i nekad je rečitija od tone elaborata.

prilicno je nemilosrdna i ne dopusta TOJ OSOBI da se ispravi a mozda bi drugaciji pristup ucinio da se ta osoba ispravi. Mislim da je ovakvom recenicom samo jos vise provociramo da bude jos gora a ne bolja sto bi morao biti cilj ako zelimo biti bolji kao narod.
Pokusajmo blazom recenicom da ih popravljamo i da se popravljamo.
Naravno,nekad je potrebna i ovarecenica ali brate mili ne non -stop
kad nekom kazem tu recenicu odmah pomislim a kakva sam to ja? Mozda to neko i meni moze reci ili pomisliti.
Ne znam, mislim da je surova, malo blaze, molim vas
zlokobna je jer stvara atmosferu napetosti i straha i sutacije pogodne kako ja kazem ZA ODSTREL a to je povoljno za manipulaciju strahom sto dovodi i do sukoba sirih razmera a u nasem slucajz nesrecnih ubistava vladara, mi imamo tu konspirativnu tradiciju na nesrecu zbog koje strada i narod i vladari odn.drzavnici.
margos margos 14:05 12.05.2009

Re: Zašto?

Ok... dodala si posle i tekst o 'specijalnom narodu' pa onda menja prilično kontekst i ciljnu grupu.
I naravno, polazim od sebe - ne koristim je često, pa je i dalje ne doživljavam kao zlokobnu i surovu.
dunja73 dunja73 14:30 12.05.2009

Re: Zašto?

ne koristim je često, pa je i dalje ne doživljavam kao zlokobnu i surovu

ni ja
sto bi rekli u BiH
"sama bih sebi odvalila samar "
kad bi mi cak i izletelo...

margos margos 14:37 12.05.2009

Re: Zašto?

"sama bih sebi odvalila samar "

Pa ne bih baš.... ali je zaista nikad nisam koristila u tim etničkim prepucavanjima - mada u njima i ne učestvujem - ali ako mi izleti i kao misao - to za mene znači da bi mi dalja priča sa dotičnom osobom samo komplikovala, a ne i rešavala situaciju.

Ja verujem da ima trenutaka kad je bolje stati, nego pokušati raspraviti - kao što se i operacije ne rade pod upalom, nego se najpre sredi upala, pa se operiše, osim kad je život direktno ugrožen. Ja stvarno ne znam šta nas sprečava da znanje iz jedne oblasti primenimo na drugu oblast - i Planetu posmatramo kao jedan jedinstven zajednički organizam?
dunja73 dunja73 14:41 12.05.2009

Re: Zašto?

to za mene znači da bi mi dalja priča sa dotičnom osobom samo komplikovala, a ne i rešavala situaciju.

sama recenica "zbog takvih kao ti" je meni istovetno
kao "ma sta ti znas" ili "ma ti ces da mi kazes"
vidim vec pijacu i petak u mom rodnom gradu....
taube taube 16:03 12.05.2009

Re: Zašto?

margos
"sama bih sebi odvalila samar "

Pa ne bih baš.... ali je zaista nikad nisam koristila u tim etničkim prepucavanjima - mada u njima i ne učestvujem - ali ako mi izleti i kao misao - to za mene znači da bi mi dalja priča sa dotičnom osobom samo komplikovala, a ne i rešavala situaciju.

Ja verujem da ima trenutaka kad je bolje stati, nego pokušati raspraviti - kao što se i operacije ne rade pod upalom, nego se najpre sredi upala, pa se operiše, osim kad je život direktno ugrožen. Ja stvarno ne znam šta nas sprečava da znanje iz jedne oblasti primenimo na drugu oblast - i Planetu posmatramo kao jedan jedinstven zajednički organizam?

odlican komentar, narocito deo o upali i operacijama, perfektno poredjenje to mi je i bila neka poenta i narocito IZUZETAK SAMO KAD JE ZIVOT UGROZEN, FANTASTICNO MARGOS
taube taube 16:04 12.05.2009

Re: Zašto?

dunja73
to za mene znači da bi mi dalja priča sa dotičnom osobom samo komplikovala, a ne i rešavala situaciju.

sama recenica "zbog takvih kao ti" je meni istovetno
kao "ma sta ti znas" ili "ma ti ces da mi kazes"
vidim vec pijacu i petak u mom rodnom gradu....

da, asocira na pijacu
treba izbegavati nacin komunikacije koji zalici na to sto si opisala
taube taube 16:07 12.05.2009

Re: Zašto?

margos
Ok... dodala si posle i tekst o 'specijalnom narodu' pa onda menja prilično kontekst i ciljnu grupu.
I naravno, polazim od sebe - ne koristim je često, pa je i dalje ne doživljavam kao zlokobnu i surovu.

JESAM
PRVO SAM HTELA DA TEKST BUDE LAKONSKI KRATAK PA ONDA REKOH SEBI : NEKO CE ME POGRESNO RAZUMETI PA SAM DODALA POJASNJENJE
leopold_lady leopold_lady 15:26 12.05.2009

Ne mora to da zvuči....

zlobno ....

Ja imam običaj da kažem kad mi je stalo do nekog - Zbog takvih kao ti ja sam srećna što postojim.... Zbog takvih kao ti ja sam svesna sebe i zahvalna sam na tome.... Zbog takvih kao ti ja ne mislim da odem iz Srbije,jer nisam sama u nekim mislima.... Itd itd ....

Znam na šta misliš - ali.... Kao što je već hiljadama puta rečeno - 100 ljudi 100 ćudi... Nemoj da te to pogađa i nemoj o tome previše da razmišljaš... I okreni sve na zezanje... Lakše je....
taube taube 16:00 12.05.2009

Re: Ne mora to da zvuči....

leopold_lady
zlobno ....

Ja imam običaj da kažem kad mi je stalo do nekog - Zbog takvih kao ti ja sam srećna što postojim.... Zbog takvih kao ti ja sam svesna sebe i zahvalna sam na tome.... Zbog takvih kao ti ja ne mislim da odem iz Srbije,jer nisam sama u nekim mislima.... Itd itd ....

Znam na šta misliš - ali.... Kao što je već hiljadama puta rečeno - 100 ljudi 100 ćudi... Nemoj da te to pogađa i nemoj o tome previše da razmišljaš... I okreni sve na zezanje... Lakše je....

ok
dali76 dali76 17:08 12.05.2009

krivac

Osjecam se prozvanim jer ja sam taj koji ti je napisao to sto si stavila kao naslov.
Bilo je to u nasoj maratonskoj diskusiji oko,po meni neofasisticke organizacije, OBRAZ.
Dalja elaboracija je nepotrebna. Sve pise tamo.

taube taube 09:27 13.05.2009

Re: krivac

dali76
Osjecam se prozvanim jer ja sam taj koji ti je napisao to sto si stavila kao naslov.
Bilo je to u nasoj maratonskoj diskusiji oko,po meni neofasisticke organizacije, OBRAZ.
Dalja elaboracija je nepotrebna. Sve pise tamo.


ne. nije tako. eto malopre setam ulicama Krusevca i cujem u prolazu jednog coveka koji izgovara bas tu recenicu i trgnem se, on prica kako mu je to neko rekao optuzivsi ga za nesto, imala sam osecaj kao da sam prozorljiva, da sam predvidela to svojim tekstom pa se dogadja da je svud cujem i u stvarnosti a cujem je nazalost

a ono sto si ti meni pisao ja sam zaboravila,

nikog nisam prozvala, mozda sam opomenula sve nas a najvise sebe

eto, toliko od mene, ti znas da ja uvek trazim neko ublazavanje izrecenih recenica i da mi preterana strogost nikad nije odgovarala.

p.s. eto, na primer, meni se ne dopada naslov tvog najnovijeg teksta ali ti mislis da time postizes nesto pozitivno i tako i pises, nemam ja nista sa tim, niti zelim da imam, svako pise kako zeli i na nacin koji smatra najefektnijim
dunja73 dunja73 17:09 13.05.2009

Re: krivac

eto, na primer, meni se ne dopada naslov tvog najnovijeg teksta

ali , Dali je pedagog ,
ja kad nazovem glavu -tintara njemu je vulgarno ,
ali Glavas -k...on mu nije vulgarno ....tja...
margos margos 19:03 13.05.2009

Re: krivac

ali Glavas -k...on mu nije vulgarno ....tja...

Dali je spojio vic, bes i asocijaciju na naziv koji koristi njegov prijatelj. Naslov nije fin i lep, ali je adekvatan tekstu.
niccolo niccolo 17:12 12.05.2009

Valjda možemo

Mozemo li bez ove recenice?

Ja samo da spomenem da je vrlo retko, gotovo nikad ne koristim...
taube taube 09:22 13.05.2009

Re: Valjda možemo

niccolo
Mozemo li bez ove recenice?

Ja samo da spomenem da je vrlo retko, gotovo nikad ne koristim...

drago mi je nik
miloradkakmar miloradkakmar 23:19 12.05.2009

Ti - Ja

Zbog takvih kao što si TI ,. ja sam na ovom blogu.

PS Da li bi nešto promenilo da kažemo : zbog takvih kao što sam JA
taube taube 09:23 13.05.2009

Re: Ti - Ja

miloradkakmar
Zbog takvih kao što si TI ,. ja sam na ovom blogu.

PS Da li bi nešto promenilo da kažemo : zbog takvih kao što sam JA

ne. predivno si to napisao
Blade Runner Blade Runner 16:12 13.05.2009

Re: Ti - Ja

Zbog takvih kao što si TI ,. ja sam na ovom blogu.

Bas na to pomislih
taube taube 17:04 14.05.2009

Re: Ti - Ja

Blade Runner
Zbog takvih kao što si TI ,. ja sam na ovom blogu.

Bas na to pomislih

hvala ti Blade
mashha mashha 17:53 13.05.2009

Baš sam razmišljala...

premotavala dugo film, i stvarno ne mogu da se setim da sam ovu rečenicu nekad izgovorila.
Prvo, ne sviđa mi se insistiranje na nečijoj ličnosti ("takvi", "ti" ) kad se sa nekim raspravljam jer to može biti samo kontraproduktivno- dakle, usmeravanje ka emocijama a ne ka argumentima...
Drugo, i ako nas neko provredi- drugačije zvuči kad kažeš "Ti si me povredio/la" i "Osećam se povređeno"...
taube taube 17:07 14.05.2009

Re: Baš sam razmišljala...

mashha
premotavala dugo film, i stvarno ne mogu da se setim da sam ovu rečenicu nekad izgovorila.
Prvo, ne sviđa mi se insistiranje na nečijoj ličnosti ("takvi", "ti" ) kad se sa nekim raspravljam jer to može biti samo kontraproduktivno- dakle, usmeravanje ka emocijama a ne ka argumentima...
Drugo, i ako nas neko provredi- drugačije zvuči kad kažeš "Ti si me povredio/la" i "Osećam se povređeno"...

da, u pravu si, drugacije zvuce te dve recenice, sasvim drugacije, odlicno si to primetila
slazem se da je insistiranje na necijoj licnosti kontraproduktivno mada svako od nas moze da pogresi i da iskoristi to usmeravanje ka emocijama a ne ka argumentima onda kad nam to odgovara a posle zameramo drugima kad urade isto to.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana