Odmah, gospodo, odmah!

Strongman RSS / 12.05.2009. u 18:08

 

Columbia_Bar-Lock_OM.jpgZa činjenicu što im je rejting niži, u promilima, od zakonom dozvoljene količine alkohola u krvi, optuživali su jedni druge. Niko od njih nije bio sa onima zbog kojih postoje i čije članarine troše, sa radnicima koji štrajkuju glađu i u samopovređivanju traže način za ostvarivanje svojih ciljeva.

Političari su prazničnu nedelju proveli radno, prepirući se oko toga ko će dobiti koliki procenat, valjda budžeta, i izračunavajući koliko štede narodne pare ako sami sebi kuvaju kafu ili ako supu odlažu u frižider tek kada se ohladi... Uvereni u svoju nepogrešivost i patriotizam i ovi na vlasti i oni u opoziciji zadovoljni su svojom politikom, svojim mestom i ulogom u njoj.

 

 

 

Imam veliko zadovoljstvo da prenesem tekst iz Dnevnog lista Danas. Autor je Zoran Zivkovic:

 

Prođe još jedan Prvi maj. Vodeći sindikalci su ga proslavili na različite načine. Jedni su organizovali „veliki protest“ u centru Beograda na kojem su okupili skoro celokupnu rodbinu i manji deo komšiluka i time su manifestovali poslednje upozorenje Vladi Srbije. Drugi su, ne radeći ništa, optuživali prve da su nesposobni, a treći su, po prohladnim izletištima, u magli, nožem, ražnjem i roštiljem vodili borbu protiv novog meksičkog gripa masovnim uništavanjem najvećeg krivca za njegovu pojavu.

 

Za činjenicu što im je rejting niži, u promilima, od zakonom dozvoljene količine alkohola u krvi, optuživali su jedni druge. Niko od njih nije bio sa onima zbog kojih postoje i čije članarine troše, sa radnicima koji štrajkuju glađu i u samopovređivanju traže način za ostvarivanje svojih ciljeva.

Političari su prazničnu nedelju proveli radno, prepirući se oko toga ko će dobiti koliki procenat, valjda budžeta, i izračunavajući koliko štede narodne pare ako sami sebi kuvaju kafu ili ako supu odlažu u frižider tek kada se ohladi... Uvereni u svoju nepogrešivost i patriotizam i ovi na vlasti i oni u opoziciji zadovoljni su svojom politikom, svojim mestom i ulogom u njoj.

Naravno, kao što i dolikuje „njemu kao Predsedniku“, Predsednik nam je podario svoja pretpraznična promišljanja. Kaže, treba da zastanemo sa privatizacijom, jer joj nije vreme... I dodade da Ustav treba promeniti jer nije prirodno da samo Vojvodina ima ekskluzivitet autonomije, a i da treba smanjiti broj poslanika u Narodnoj skupštini da se ne bi desilo da „mnoštvo stranaka učestvuje na izborima, sa lakoćom ulaze u parlament i postavljaju uslove za ulazak u Vladu“. Posledica ove izjave je da se svi političari zamisle nad izrečenim u tolikoj meri da niko, ama baš niko, pa ni sam Koštunica ne nađe vremena da dođe u crkvu svetog Marka na parastos žrtvama "vojno- redarstvene operacije Bljesak“.

Očekujem da će, ako ne pre, onda do kraja ovog meseca, vascela politička javnost shvatiti da je privatizacija zakonski definisan proces i da se ne može sa njom zastati ni zbog vremena ni zbog mišljenja bilo koga pa ni „njega kao Predsednika“. Nadam se da je svima jasno da Vojvodina, potpuno prirodno, svojim tradicionalnim autonomnim položajem mora da ima specifična prava koja ne destabilizuju Srbiju i ne čine od nje asimetričnu državu. Postojećim Ustavom je zajamčena mogućnost stvaranja novih regiona i autonomija Vojvodine nije prepreka tome.

Konačno, samo političke analfabete ne znaju istorijsku činjenicu da za probleme u jednoj državi ne mogu biti krive ni male stranke, ni male društvene grupe, ni bilo kakve manjine. Krivica je ekskluzivno obeležje velikih, najvećih posebno... Naravno, Ustav treba menjati, ali zato što je loš, na mnogim mestima nedorečen, kontradiktoran i zato što je donet pod sumnjivim okolnostima.

Praznik je prošao i vreme je da se svi, a posebno politička „elita“ ove zemlje, vrate svom poslu. To ne sme biti nastavak estradne političke demagogije koja poslednjih nekoliko godina obeležava srpsku političku scenu. Kriza, njeni uzroci i posledice dramatično su ozbiljniji nego što je njihova dosadašnja percepcija i politička prezentacija. Tačno je da svetska ekonomska kriza nije započela u Srbiji i da recept za njeno prevazilaženje ne treba tražiti kod nas, ali je nužno spoznati činjenicu da je naša domaća, socijalna, ekonomska i politička kriza postajala pre ove belosvetske. Ova naša, domaća, mnogo je opasnija i zbog činjenice da njeno rešavanje i izlazak iz nje zavisi samo od nas. Svetska ekonomska kriza će proći za deset do petnaest meseci, ali će domaća kriza ostati ako danas ne nastavimo reforme definisane i započete u prvim godinama ovog milenijuma, reforme koje su poslednjih pet godina kompromitovane i demonizovane upravo od onih čija je istorijska obaveza bila da ih dosledno sprovode. Bez uspešnog okončanja tranzicije, građani Srbije će biti uskraćeni za benefite koje će doneti okončanje svetske ekonomske krize. Upravo danas, kada kriza na ovim prostorima još nije pokazala svoju punu snagu, poslednji je čas da se svi zajedno trgnemo i prihvatimo posla. Jasno je da su Vlada i onaj ko njome upravlja glavni nosioci ovog neodložnog posla. Nisam siguran da nisu zaboravili šta treba da rade, pa ću pokušati da ih podsetim na najvažnije. Dakle, hitno treba:

1. Doneti konačnu odluku o spoljnopolitičkom pozicioniranju Srbije. Treba biti u dobrim odnosima i sa nesvrstanima i sa Moskvom i sa Vašingtonom, ali integracija u Evropsku uniju nema alternativu, uz ispunjenje svih postavljenih uslova.

2. Definisati razvojnu strategiju Srbije, njene prioritete i stvoriti realne, dugoročne podsticajne mere za njeno ostvarivanje.

3. Završiti proces privatizacije, uključujući i javna preduzeća, i dosledno sprovoditi Zakon o stečaju.

4. Pojednostaviti zakonski okvir za poslovne aktivnosti i smanjiti poreze na plate van javnog sektora.

5. Izvršiti racionalizaciju i podići nivo stručnosti državne uprave i lokalne samouprave.

6. Vratiti imovinu Vojvodini, opštinama i gradovima, okončati restituciju.

7. Okončati reformu pravosuđa i reaktivirati reforme obrazovnog, zdravstvenog i penzionog sistema.

Odmah, gospodo, odmah!



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

palilula92 palilula92 18:24 12.05.2009

Preporuka



eh, kada bi se g. Zivkovic opet aktivirao....
Strongman Strongman 18:29 12.05.2009

Re: Preporuka

Pouzdano znam da igra basket barem 2 puta nedeljno.
palilula92 palilula92 18:44 12.05.2009

Re: Preporuka

tako i treba
Inner Party Inner Party 18:45 12.05.2009

Re: Preporuka

palilula92


eh, kada bi se g. Zivkovic opet aktivirao....


Zasto?! Pa ovo sto on tu navodi su najobicnija opsta mesta koja ce skoro svako na danasnjoj politickoj sceni da ti potpise...
Bio je on na vlasti i nije se bas pokazao, tako da ...

Srbiji je potrebno manje politicara, a ne vise! A jos kada bi i neki bivsi poceli da se vracaju ... tesko nama!


Strongman Strongman 18:47 12.05.2009

Re: Preporuka

Bio je on na vlasti i nije se bas pokazao,


Vidim razumes se u politiku.
Inner Party Inner Party 18:51 12.05.2009

Re: Preporuka

Kao sto to lepo kaze jedan od komentatora na stranici Danasa:

Komotna je pozicija gospodina Zivkovica i moze da kritikuje do mile volje. Tesko je bilo sta prigovoriti datoj analizi i predlogu mera. Ostaje nejasno sto gospodin Zivkovic kao premijer nije dao znacajniji doprinos resavanju pitanja koja upravo nabraja ili mu je ova lagodna pozicija kriticara iz senke tek sada otvorila oci a nama otkrila njegov talenat za ironiju i smisao za humor.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:55 12.05.2009

Re: Preporuka

palilula
eh, kada bi se g. Zivkovic opet aktivirao....


Hm, mozda bih i ja to rekao pre nego sto sam bacio pogled tekst ... Tek sam imao nameru da citam ali mi pogled pade na onaj deo pri kraju "Vratiti imovinu Vojvodini" ... i odustadoh od daljeg citanja.

Ko napise ovako nesto taj nema blage veze za zdravim razumom ... niti mu je mesto u srpskoj politici ...
Dr M Dr M 19:13 12.05.2009

Re: Preporuka

kada bi se g. Zivkovic opet aktivirao


Nocna mora VIS Idoli i Borisa Tadica.
Ako zbilja ima neke namere da se aktivira mora da racuna na jedinstveni front Borisa Tadica i VK.
srki92 srki92 19:28 12.05.2009

Re: Preporuka

Virtuelni Vasilije
palilula
eh, kada bi se g. Zivkovic opet aktivirao....


Hm, mozda bih i ja to rekao pre nego sto sam bacio pogled tekst ... Tek sam imao nameru da citam ali mi pogled pade na onaj deo pri kraju "Vratiti imovinu Vojvodini" ... i odustadoh od daljeg citanja.

Ko napise ovako nesto taj nema blage veze za zdravim razumom ... niti mu je mesto u srpskoj politici ...


Sreca pa je tvoje misljenje i ocena potpuno irelevantna i uglavnom pogresna.


Strongman Strongman 19:57 12.05.2009

Re: Preporuka

jedinstveni front Borisa Tadica i VK


Kao i uvek.
schweppes92 schweppes92 22:40 12.05.2009

Re: Preporuka

Strongman
Bio je on na vlasti i nije se bas pokazao,
Vidim razumes se u politiku.

Strongmene, na stranu zemljačka linija, šta imaš zameriti Inerovoj izjavi?
Živković je bio na vlasti, na veoma moćnoj poziciji, mogao mnogo toga da učini... i šta? Kroz Insajder se sve vreme provlači da je u svaku od pljački državnih para (zemljišta, firmi...) bio uključen neko iz DS (govorim o periodu kada je Živković bio moćan)...
Javno je povodom izjave Tadića da je Neda Arnerić bila u Bodrumu za vreme izbora guvernera rekao "Čega se pametan stidi time se budala ponosi" implicirajući da je Tadić budala jer je rekao istinu...
Lično sam ga slušao kada je izgovarao povodom Albanske inicijative za osamostaljenje Kosova- "i ja mogu da imam ideju da odletim na Mars", ne shvatajući ozbiljnost situacije...
Penzionerima je poručio "Neka bake i deke razmisle da li hoće penziju ili budućnost dece..."
I ono najbolje, u jednoj emisiji je povodom svog angažmana na visokim državnim funkcijama izgovorio sledeće: "recite mi šta sam loše uradio?". Valjda vlast shvata kao ne činjenje štete, ne pomišlja da je trebalo nešto korisno da uradi. Pa nismo mi birali debile pa da im uspeh bude ako ništa ne zabrljaju...
O ZŽ se može govoriti koliko god hoćeš ali mislim da je veoma teško dokazati njegov format velikog političara.
Strongman Strongman 23:12 12.05.2009

Re: Preporuka

I ono najbolje, u jednoj emisiji je povodom svog angažmana na visokim državnim funkcijama izgovorio sledeće: "recite mi šta sam loše uradio?". Valjda vlast shvata kao ne činjenje štete, ne pomišlja da je trebalo nešto korisno da uradi. Pa nismo mi birali debile pa da im uspeh bude ako ništa ne zabrljaju...
O ZŽ se može govoriti koliko god hoćeš ali mislim da je veoma teško dokazati njegov format velikog političara.


Imas li nesto konkretno ili eto tako da ubijes satnicu agitujes?


Živković je bio na vlasti, na veoma moćnoj poziciji, mogao mnogo toga da učini... i šta? Kroz Insajder se sve vreme provlači da je u svaku od pljački državnih para (zemljišta, firmi...) bio uključen neko iz DS (govorim o periodu kada je Živković bio moćan)...


Jeste uzivao je punu podrsku BoTe i VK ali nije umeo da je iskoristi.
Javno je povodom izjave Tadića da je Neda Arnerić bila u Bodrumu za vreme izbora guvernera rekao "Čega se pametan stidi time se budala ponosi" implicirajući da je Tadić budala jer je rekao istinu...


Mislim da si ti implicirao samo da jeTadic budala a nije posteno ograniciti se samo na jedan razlog.

O ZŽ se može govoriti koliko god hoćeš ali mislim da je veoma teško dokazati njegov format velikog političara.


Ti verovatno podrzavas ovakav model zemlje

schweppes92 schweppes92 23:27 12.05.2009

Re: Preporuka

Strongman
Mislim da si ti implicirao samo da jeTadic budala a nije posteno ograniciti se samo na jedan razlog

Jel ovo neka južna fora, il je sa Majamija? Ajde, neću komentarisati ostale tvoje "argumente", praviću se da ih nisi napisao...

Strongman
Imas li nesto konkretno ili eto tako da ubijes satnicu agitujes?


Strongmene, ti mene pitaš da li agitujem? Posle ovakvog teksta... fotografije vinograda, upućenosti u basket-timing...?
Da nisi nekim slučajem pretrenirao danas?
Ili se ignorisanjem zdravog razuma kvalifikuješ za politikantsko mesto u novoj stranci ZŽ?
Strongman Strongman 23:34 12.05.2009

Re: Preporuka

Posle ovakvog teksta...



Tekst je prenet a ima i link. Moja je stvar sta cu da linkujem na blogu.

fotografije vinograda, upućenosti u basket-timing...?


Da. Upucen sam.

Da nisi nekim slučajem pretrenirao danas?


ma jok.
Ili se ignorisanjem zdravog razume kvalifikuješ za politikantsko mesto u novoj stranci ZŽ?

1. sta je politikanstvo?
2. koja nova partija?
schweppes92 schweppes92 23:36 12.05.2009

Re: Preporuka

Strongman
Posle ovakvog teksta...Tekst je prenet a ima i link. Moja je stvar sta cu da linkujem na blogu.
fotografije vinograda, upućenosti u basket-timing...?Da. Upucen sam.
Da nisi nekim slučajem pretrenirao danas?ma jok.
Ili se ignorisanjem zdravog razume kvalifikuješ za politikantsko mesto u novoj stranci ZŽ?1. sta je politikanstvo?2. koja nova partija?



Priznajem, razoružao si me...

Pozdravi Kimba, kladim se da ti je ovog puta on "diktirao u pero"...
berger001 berger001 23:39 12.05.2009

Re: Preporuka

Ko napise ovako nesto taj nema blage veze za zdravim razumom ...

Ovo u potpunosti vazi za tvoj post.
Strongman Strongman 23:40 12.05.2009

Re: Preporuka

Postoje razlicita



misljenja.
schweppes92 schweppes92 23:43 12.05.2009

Re: Preporuka

Strongman
Postoje razlicitamilsjenja.


Ne bih da budem maliciozan ali mi se čini da si mislio na ukuse...
I ZŽ je više stvar ukusa nego mišljenja...
Strongman Strongman 23:44 12.05.2009

Re: Preporuka

Mani zelje.

Ali jedno ne iskljucuje drugo.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 07:35 13.05.2009

Re: Preporuka

Bio je on na vlasti i nije se bas pokazao


Pa pokazao se bolje i odgovornije od zadnja dva premijera.
Bio je izložen velikom medijskom linču, verovatno orkestriranom od onih krugova koji su linčovali
i Zorana Djindjića. Problemi koje je imala njegova vlada su smešni prema onom što je usledilo.
I otišao je sa vlasti kao gospodin, za razliku od Koštunice, koji je otišao kao Neron.
adam weisphaut adam weisphaut 08:13 13.05.2009

Čudna je stvar

Javno je povodom izjave Tadića da je Neda Arnerić bila u Bodrumu za vreme izbora guvernera rekao "Čega se pametan stidi time se budala ponosi" implicirajući da je Tadić budala jer je rekao istinu...

selektivno sećanje, sećam se npr. da je Tadić obećao razrešenje afere Bodrum, pa da li je, mislim razrešena?
Neko bi rekao da bi puno razrešenje vodilo u krug stranačkih saveznika BT.
A koliko vidim, u međuvremenu se praksa promenila. Skroz.
T je valjda know how koji se prenosi,
s ponosom.
Pa nismo mi birali debile

"Hvala vam što ste deca i postojite."
"Imali neko ovde da nije sa Kosova?"
Jesmo, totalne.
adam weisphaut adam weisphaut 08:15 13.05.2009

Re: Preporuka

Nocna mora VIS Idoli i Borisa Tadica.
Ako zbilja ima neke namere da se aktivira mora da racuna na jedinstveni front Borisa Tadica i VK.

Evidentno po "dežurnim javljačima" da je i NSFM protivan.
Nema boljeg znaka da bi to bio pravi potez.
adam weisphaut adam weisphaut 08:19 13.05.2009

Stvarno bre Švepsi,

Tek sam imao nameru da citam ali mi pogled pade na onaj deo pri kraju "Vratiti imovinu Vojvodini" ... i odustadoh od daljeg citanja.

nemate vi veze s mišljenjem, ni najmanje
vranac147 vranac147 10:17 13.05.2009

Re: Čudna je stvar

adam weisphaut
Javno je povodom izjave Tadića da je Neda Arnerić bila u Bodrumu za vreme izbora guvernera rekao "Čega se pametan stidi time se budala ponosi" implicirajući da je Tadić budala jer je rekao istinu...

selektivno sećanje, sećam se npr. da je Tadić obećao razrešenje afere Bodrum, pa da li je, mislim razrešena?
Neko bi rekao da bi puno razrešenje vodilo u krug stranačkih saveznika BT.
A koliko vidim, u međuvremenu se praksa promenila. Skroz.
T je valjda know how koji se prenosi,
s ponosom.
Pa nismo mi birali debile

"Hvala vam što ste deca i postojite."
"Imali neko ovde da nije sa Kosova?"
Jesmo, totalne.

pre par dana
desio se novi Bodrum
BOTA nije obaveshten
a Mladja nece iz principa da rushi vladu.
shto li?
adam weisphaut adam weisphaut 10:26 13.05.2009

Re: Čudna je stvar


a Mladja nece iz principa da rushi vladu.
shto li?

Ma on to da ga ne optuže da non stop ruši vlade,
ne zato jer je cenzus neizvestan
drug.clan drug.clan 18:33 12.05.2009

.

Slazem se sa delom koji opisuje sta nasi politicari rade u poslednje vreme (narocito BoTa) i sa nekim tackama potrebnog delovanja!

Ne slazem se sa zadnjom stavkom pod 1, sa drugom stavkom pod 3 ,sa zadnjom stavkom pod 6 i drugom polovinom pod 7.
Strongman Strongman 18:46 12.05.2009

Re: .

eto
drug.clan drug.clan 18:55 12.05.2009

Re: .

Strongman
eto

- U multipolarnom svetu kakav je neminovan srbija treba opet da igra Titovu igru izmedju dve vatre. Clanstvo u EU to onemogucuje.

- Javna preduzeca trebaju da budu javna jer trziste ne moze da funkcionise u sferama poslovanja vecine od tih preduzeca tako da privatizacija tih firmi dovodi do privatnog monopola i zloupotrebe koja je gora od one javne.

- restitucija bi samo nanela novu nepravdu nevinima (onima koji nikome nisu nista oduzeli) i a ne bi ispravila staru nepravdu jer bi vratila imovinu onima od kojih nije ni uzeta (ovako retroaktivno bi mogli onda i turcima vracati zemlju oduzetu 1832. 1867. 1878. 1912.)

- zapocete reforme (kao i sve moderne reforme sirom sveta) mogu samo da upropaste i ono malo sto je jos ostalo od tih institucija. Nazalost cini mi se da je za zdravstvo i visoko obrazovanje vec kasno za bilo sta - samo pocetak reformi je bio dovoljan da ih potpuno unisti.
Strongman Strongman 23:37 12.05.2009

Re: .

- U multipolarnom svetu kakav je neminovan srbija treba opet da igra Titovu igru izmedju dve vatre. Clanstvo u EU to onemogucuje.



Mislim da je Titov uspeh neponovljiv... abilo bi lepo/

- Javna preduzeca trebaju da budu javna jer trziste ne moze da funkcionise u sferama poslovanja vecine od tih preduzeca tako da privatizacija tih firmi dovodi do privatnog monopola i zloupotrebe koja je gora od one javne.


Evo na primer javno preduzece elektrodistribucija. Snabdevenost strujom i cena su najnize u regionu... Ili ne?


- zapocete reforme (kao i sve moderne reforme sirom sveta) mogu samo da upropaste i ono malo sto je jos ostalo od tih institucija. Nazalost cini mi se da je za zdravstvo i visoko obrazovanje vec kasno za bilo sta - samo pocetak reformi je bio dovoljan da ih potpuno unisti.


Mudre reforme ne mora da imaju vis enegativnih nego pozitivnih posledica
leopold_lady leopold_lady 18:51 12.05.2009

Odmah ...

sada ... Odmah ....
Strongman Strongman 19:06 12.05.2009

Re: Odmah ...

sto bi rekle kolege iz Slouenie "zdaj"
sejl sejl 20:55 12.05.2009

Re: Odmah ...

zdaj


Takoj!
bindu bindu 18:53 12.05.2009

konkretno

and, to the point,

and, nemoj da strongy mora iopet da govori isto to :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:56 12.05.2009

Živeli

Dobro govori, dobro piše, dobro radi, a dobar mu je i izbor argentinskih vina koje uvozi ( lično se uverio).
Živeli!

Strongman Strongman 19:05 12.05.2009

Re: Živeli

A evo ih i vinogradi od pre mesec dva

schweppes92 schweppes92 22:45 12.05.2009

Re: Živeli

Strongman
A evo ih i vinogradi od pre mesec dva


Strong, pa ti mu ovde dodješ kao lobista? Nije vrag odneo šalu da ste u nekom dilu? Ti ga reklamiraš na blogu a on tebi jednog dana...
Strongman Strongman 23:05 12.05.2009

Re: Živeli

Strong, pa ti mu ovde dodješ kao lobista?



A ti? Lobiras za koka kolu il sta?

Nije vrag odneo šalu da ste u nekom dilu?


Brizan?


Ti ga reklamiraš


Jedino ako ZZ ne zapne u zivotu od nedostatka reklamiranja na mom blogu.
schweppes92 schweppes92 23:41 12.05.2009

Re: Živeli

Strongman
Strong, pa ti mu ovde dodješ kao lobista?A ti? Lobiras za koka kolu il sta?
Nije vrag odneo šalu da ste u nekom dilu?Brizan?


Ma, nemam ja problem sa tim da i ZŽ ima fanove... imaju ih i mnogo gori od njega...
Malo mi je teško da prihvatim ovako jeftin način ...
Strongman Strongman 00:00 13.05.2009

Re: Živeli

Malo mi je teško da prihvatim ovako jeftin način ...


"Kad imas cekic sve ti lici na ekser" Jedan od zakona iz knjige "Marfijevi zakoni"

Svojevremeno sam bio optuzen od , moram da priznam od manje razumnih osoba, da sam Djilasov fan. Secas se kad pomogao da se izvuce iz auta onaj novinar sto skliznuo u ledenu reku?

Ostavi po strani jeftino ili skupo. Nema potrebe bas s obe noge da uklizavamo.
schweppes92 schweppes92 00:31 13.05.2009

Re: Živeli

Strongman
Malo mi je teško da prihvatim ovako jeftin način ..."Kad imas cekic sve ti lici na ekser" Jedan od zakona iz knjige "Marfijevi zakoni"Svojevremeno sam bio optuzen od , moram da priznam od manje razumnih osoba, da sam Djilasov fan. Secas se kad pomogao da se izvuce iz auta onaj novinar sto skliznuo u ledenu reku?Ostavi po strani jeftino ili skupo. Nema potrebe bas s obe noge da uklizavamo.


Čekaj bre Strong, šta ima veze čiji si fan? Djilasov potez je bio potpuno ljudski...
Nema veze ni da li si fan ZŽ, tvoja stvar... Problem je kada u komentarima izneseš nekoliko tvrdnji koje te kvalifikuju kao takvog a ti se upinješ da to negiraš, navodeći nove "lične" momente...
Moj protest je motivisan ovdašnjom praksom jednog broja blogera (često VIP) da ovaj medij koriste kao prigodan predizborni marketinški prostor. Ne bih voleo da tvoji postovi, koji su mi bili zaista zanimljivi, postanu EPP političke partije/struje...
Ono što me je poteralo na konfrontaciju sa tobom je što si komentare nekih blogera kvalifikovao kao "nerazumevanje u politiku", nepoštujući njihov stav prema ZŽ, kao bivšem premijeru. Sam kasnije govoriš kako ni ti zapravo nisi "neki ekspert", što te nije sperečilo da posve lično komentarišeš pojedine komentare. Pusti ljude neka iskažu svoj stav... nikakve vajde od "uklizavanja sa obe noge"...
Žao mi je ako sam te negom neodmerenom rečju isprovocirao... u suštini, ti nisi lik koji meni "iducka na živac"...
Strongman Strongman 00:41 13.05.2009

Re: Živeli

Nema veze ni da li si fan ZŽ, tvoja stvar... Problem je kada u komentarima izneseš nekoliko tvrdnji koje te kvalifikuju kao takvog a ti se upinješ da to negiraš, navodeći nove "lične" momente...
Moj protest je motivisan ovdašnjom praksom jednog broja blogera (često VIP) da ovaj medij koriste kao prigodan predizborni marketinški prostor. Ne bih voleo da tvoji postovi, koji su mi bili zaista zanimljivi, postanu EPP političke partije/struje...



Raspravili smo to. Stavljam na uvid tekst koji mi se svidja. Ja nisam Zoranov politicki fan vec dugogodisnji prijatelj. A koliko znam nisu zakazani izbori, niti Zoran ima nameru da ucestvuje na istim. Dakle teoretski gubim kredibilitet predizbornog EPP-ovca.

Ja reagujem po nekad na "Kurirovske" prozivke iz licnih razloga. A cesce se upecam kad je radnja kod mene na blogu.

Ono što me je poteralo na konfrontaciju sa tobom je što si komentare nekih blogera kvalifikovao kao "nerazumevanje u politiku", nepoštujući njihov stav prema ZŽ, kao bivšem premijeru. Sam kasnije govoriš kako ni ti zapravo nisi "neki ekspert", što te nije sperečilo da posve lično komentarišeš pojedine komentare..


Na mom licnom blogu 'posve licno" komentarisem


Pusti ljude neka iskažu svoj stav...


Pa nisam valjd anekog greskom obrisao?


Žao mi je ako sam te negom neodmerenom rečju isprovocirao...


Ih. Pa ja se prvi izvinih za promuckati.
schweppes92 schweppes92 00:57 13.05.2009

Re: Živeli

Strong, čisto da znaš, ovde se o izborima uveliko šuška...
Lično mislim da je i najavljeno pisanje ZŽ u Danasu svojevrsan vid postizanja medijskog prisustva koje u sebi sadrži upravo tu izbornu kalkulaciju... Zbog čega bi uostalom imao potrebu da se sada pokaže kao politički racionalan i pragmatičan ako ne postoji neka buduća politička pretenzija. Naročito kada se ima u vidu da vodjen naknadnom političkom zrelošću ističe opšta mesta... To je "već vidjen" potez minornih političkih formata...
Ne znam kako da postignem to da iznesem stav o političaru ZŽ a da ne uvredim tvog prijatelja, gradjanina ZŽ...
Strongman Strongman 03:38 13.05.2009

Re: Živeli

U politickoj igri postoje pozicije premijer, predsednik, ministri, sefovi kabineta, predsednik parlamenta, odbornici, novinari, kriticari, glasaci, ...

Ne mora da znaci da neko sa mesta sefa kabineta ne moze da predje na neku aktivniju ili pasivniju poziciju. Ne mogu svi da budu centarfori, nelogicno je. A ZZ kao skorasnji insajder, na poziciji centarfora (ili golmana, kako se uzme) ima mnogo bolji uvid u mnoge stvari od mnogih samozvanih i takozvanh analiticara. Smatram da prosecan gradjanin ima samo korist od njegovih tekstova jer je bogatiji za jednu opservaciju. Cak i Zoranovi kriticari imaju korist od njegovih tekstova jer dobijaju svezi poligon za svoju akciju.

Eto na primer ti da ne bese mog bloga mogao si da kod kolege biras najfotogenicniji par ili da se prisecas vremena kada su se nosile uniforme. Ovako si imao svoju dozu "kriticnog" praznjenja

To je "već vidjen" potez minornih političkih formata...


Evo necu da reagujem.
mostarac mostarac 19:19 12.05.2009

Hm...

Kako li on od konobara dogura do vlasnika latifundija?
Strongman Strongman 19:57 12.05.2009

Re: Hm...

Preko mostarskog mosta.
schweppes92 schweppes92 22:57 12.05.2009

Re: Hm...

mostarac
Kako li on od konobara dogura do vlasnika latifundija?


Učio od najboljeg, Bebe Popović...
Strongman Strongman 23:06 12.05.2009

Re: Hm...

Učio od najboljeg, Bebe Popović...


Zajebao si se.

Znas da sveps treba promuckati pre upotrebe da se probudi onokakosebesezvase?
schweppes92 schweppes92 23:17 12.05.2009

Re: Hm...

Strongman
Učio od najboljeg, Bebe Popović...Zajebao si se.Znas da sveps treba promuckati pre upotrebe da se probudi onokakosebesezvase?


Strong, prijatno je bilo čitati većinu tvojih triler tekstova ali naivno je očekivati da ti je svaka "ka u Njegoša". Neke se stvari ne mogu progutati samo iz razloga što si ih ti napisao. Moraš da nam baciš i poneki argument... Ovo sa Zokijem ti slabo ide, bar kod mene...
I to sa mućkanjem je malo šabanski, ne Šabanski, da ne bude zabune...
Strongman Strongman 23:20 12.05.2009

Re: Hm...

Valjda znas da

Izjavio je da se protivi frakciji Čedomira Jovanovića u stranci, i da on, za razliku od drugih, nije promenio mišljenje o Vladimiru Bebi Popoviću: «Dok su drugi, naime, pre dve godine govorili da je on najveći lažov, a danas od njega očekuju božju istinu, mene ni tada ni sada nisu zanimala njegova razmišljanja i njegovi stavovi.

Samo treba da se setis.

Izvini za muckanje. Mislio sam da si samo zaboravio.


Ja naravno sam daleko od eksperta za politiku ali neke stvari sam pratio i secam ih se a to je u bitnoj koliziji sa onim to ti zelis da istaknes.

Uzgred imas pravo i o tekstu da diskutujes.
schweppes92 schweppes92 23:50 12.05.2009

Re: Hm...

Strongman
Uzgred imas pravo i o tekstu da diskutujes.


O samom tekstu ne znam šta bih rekao osim "lako je tudjim q gloginje mlatiti"...
Zoran je imao svoju priliku. Možda dobije i novu, ne znam...tada ću da obratim punu pažnju na to šta govori...

Usput, šuplja je priča o Zoranovom odnosu prema Bebi i Čedi... Baš za vreme njegovog premijerskog mandata su njih dvojica imala potpunu vlast u državi.
Strongman Strongman 23:56 12.05.2009

Re: Hm...

Ja sam citirao tekst. Znam da je mnogo zgodna prilika da se kaze sto sta o Zoranu. I to je legitimno. Nego meni je cilj da skrenem paznju da imamo priliku da citamo bivseg premijera svakog utorka u "Danas". Nismo bas imali puno prilike da citamo stivo takve prirode.

I on zna da nece svi da se istope od srece citajuci njegove clanke i ne ne pad ami na pamet (kao sto si me navukao, moram priznati) da glumim PR menadzera bivseg premijera. Citaj, pisi i uzivaj. Tu sam ako zatrebam
schweppes92 schweppes92 00:02 13.05.2009

Re: Hm...

Strongman
Nego meni je cilj da skrenem paznju da imamo priliku da citamo bivseg premijera svakog utorka u "Danas". Nismo bas imali puno prilike da citamo stivo takve prirode.

Ovakav uvod je potpuno odgovarajući...

Strongman
I kao sto si me navukao, moram priznati...


E pravi si političar... Sad sam ja kriv?
Strongman Strongman 00:04 13.05.2009

Re: Hm...

ad sam ja kriv?


Pola pola ili pomoc publike?
schweppes92 schweppes92 00:10 13.05.2009

Re: Hm...

Strongman
ad sam ja kriv?Pola pola ili pomoc publike?


Kad si već odustao od "pomoć prijatelju...", ajde lapo/lapo... ne volim publiku...



Strongman Strongman 00:24 13.05.2009

Re: Hm...

"Kolega a), b) ili c)?"

"A be ce be." Rece Nislija
schweppes92 schweppes92 00:36 13.05.2009

Re: Hm...

Strongman
"Kolega a), b) ili c)?""A be ce be." Rece Nislija


Jednom prilikom, na nekom poslovnom sastanku u Niš, čovek kaže." Do Nove godine nemaćemo čime da platimo..."
jinks jinks 11:48 13.05.2009

Re: Hm...

Usput, šuplja je priča o Zoranovom odnosu prema Bebi i Čedi... Baš za vreme njegovog premijerskog mandata su njih dvojica imala potpunu vlast u državi.

meni je cilj da skrenem paznju da imamo priliku da citamo bivseg premijera svakog utorka u "Danas". Nismo bas imali puno prilike da citamo stivo takve prirode

Bilo bi interesantno ako bi, kao neko ko je u to ipak mogao da bude upucen, mogao da napise i ponesto o aktivnostima dvojca iz prvog citata, dok su bili na vlasti ... ipak, deluje kao da nije dovoljno samo reci "nije me zanimalo misljenje nekog ... ko jeste imao uticaj".

Da li to znaci da je neko imao punu slobodu da radi sta hoce pored za to nezainteresovanog premijera, ili je nesto drugo u pitanju.
palamed palamed 19:45 12.05.2009

Zoran Zivkovic

Zoran Zivkovic je po mom misljenju bio pogresan covek u pogresno vreme na mestu premijera. Umesto odmah po ubistu premijera Djindjica da raspise izbore on je oklevao, propustio vreme i dozvolio da mu par (u odnosu na kasnije vreme smesnih) afera srozaju rejting stranke i dovedu DSS na vlast. Cena je previsoka. Da nije bilo pogresno vreme to ne bi bilo strasno. On bi sad mogao komotno da bude premijer. Ali u tom trenutku nismo imali srece. :( Greska koju je on kao politicar napravio je bila ogromna.
Strongman Strongman 20:02 12.05.2009

Re: Zoran Zivkovic

Mislis da je bilo dzentlmenski koristiti narodnu zalost i kanalisati je kao rejting stranke? Po meni nije. Sacekao je da se slegne atmosfera a onda je pocela opstrukcija koalicionih partnera i dela DS s predumisljajem.

Ako postujes sopstveni kodeks ponasanja nemas za cim da zalis. Ako igras dnevnopolitikanski osluskujuci rejting ankete kao predstave u bioskopu u 14, 16, 18 i 20 casova nema politike dobre za narod.
palamed palamed 20:14 12.05.2009

Re: Zoran Zivkovic

Nismo se razumeli. Kad sam mislio odmah po ubistvu mislio sam po okoncanju vanrednog stanja (u vanrednom stanju nema izbora). To nije koriscenje narodne zalosti (tri meseca su realan period da se ne govori o narodnoj zalosti) vec realna politika. Desilo se da nas je njegov "moralni kodeks" (ma sta to znacilo) jako puno kostao. Ovo mislim da nema veze sa kodeksom vec sa pogresnom procenom. I sam Zivkovic je u jednom intervjuu to priznao kao veliku gresku. Zadrt politicar u moralnim normama je jednako opasan kao i beskrupulozan politicar (mada ponavljam ovo nema veze sa moralom).

Naravno da politicar kao jedini reper ne treba da gleda javno mjenje (sad svi gledaju sta kaze javnost pa nista ne rade kako treba). On jednostavno nije prepoznao momenat u kom se nasao.
sejl sejl 20:58 12.05.2009

Re: Zoran Zivkovic

palamed
Nismo se razumeli. Kad sam mislio odmah po ubistvu mislio sam po okoncanju vanrednog stanja (u vanrednom stanju nema izbora). To nije koriscenje narodne zalosti (tri meseca su realan period da se ne govori o narodnoj zalosti) vec realna politika. Desilo se da nas je njegov "moralni kodeks" (ma sta to znacilo) jako puno kostao. Ovo mislim da nema veze sa kodeksom vec sa pogresnom procenom. I sam Zivkovic je u jednom intervjuu to priznao kao veliku gresku. Zadrt politicar u moralnim normama je jednako opasan kao i beskrupulozan politicar (mada ponavljam ovo nema veze sa moralom).

Naravno da politicar kao jedini reper ne treba da gleda javno mjenje (sad svi gledaju sta kaze javnost pa nista ne rade kako treba). On jednostavno nije prepoznao momenat u kom se nasao.


Posle svega što smo ovih godina videli i doživeli od DS, plašim se da se baš i ne bismo usrećili...
Želim da verujem da bi bilo mnogo bolje... aliiiii... nisam baš siguran.
schweppes92 schweppes92 22:59 12.05.2009

Re: Zoran Zivkovic

Strongman
Mislis da je bilo dzentlmenski koristiti narodnu zalost i kanalisati je kao rejting stranke? Po meni nije.


Misliš da je ovo što danas radi principijelno drugačije?
Strongman Strongman 23:11 12.05.2009

Re: Zoran Zivkovic

Naravno da politicar kao jedini reper ne treba da gleda javno mjenje (sad svi gledaju sta kaze javnost pa nista ne rade kako treba). On jednostavno nije prepoznao momenat u kom se nasao.



Živković: «Zato što bi to bili izbori gde bi DOS verovatno osvojio blizu dve trećine glasova, a to ne bi bilo dobro za Srbiju. DOS je odigrao svoju ulogu zbog koje je osnovan i postao opterećenje za reforme, time što je petnaest stranaka okolo trčalo neku svoju trku i očekivalo od Demokratske stranke da završi sve.»

O raspisivanju izbora on još kaže: «Izbori su raspisani zato što Parlament više nije mogao da donosi zakone. Onda mi ne treba ni parlament, ni vlada, ni vlast. Ako mi nemamo mogućnost da menjamo Srbiju da bude bolja, šta će nam vlast. Ono što će biti kvalitet ovih izbora je da će se jasno izmeriti odnos građana Srbije prema reformama.»


“Na funkciju predsednika DS nisam ni pomišljao, a zašto bi se povodio za Tadićem ili Jovanovićem, kada sam u stranci držao veći paket akcija od obojice?”, objašnjava jezikom prilagođenim profilu Ekonomist magazina. S neskrivenom rezignacijom konstatuje, štaviše, da je prošlo “zlatno vreme kada je DS menjala lice Srbije”, te da osvežavajuću promenu nije donelo ni formiranje “odmetničke” LDP.
ace1 ace1 23:58 12.05.2009

Frajeri

Ajde , kad ste svi frajeri , naterajte ZŽ da se opet politicki angazuje na sledecim izborima , da u cenu izbornih obecanja ubaci svoju imovinu , da izadje "ovima " na crtu ( cast samo Ljaljicu ) , pa da glasamo svi za njega..............znate koliko bi se vas angazovalo za to.......ma , znam i ja.....ovako je sve ovo samo piskenje uz vetar............
dragoljub92 dragoljub92 13:43 13.05.2009

Re: Frajeri

ace1
Ajde , kad ste svi frajeri , naterajte ZŽ da se opet politicki angazuje na sledecim izborima , da u cenu izbornih obecanja ubaci svoju imovinu , da izadje "ovima " na crtu ( cast samo Ljaljicu ) , pa da glasamo svi za njega..............znate koliko bi se vas angazovalo za to.......ma , znam i ja.....ovako je sve ovo samo piskenje uz vetar............

zOransi ima moj glas oma ćim se pojavi na izbory
blazha2000 blazha2000 00:01 13.05.2009

...

pazi kad se ne razumem u politiku,pa necu nista ni komentarisati o tome, ali prenecu jedan moj subjektivni osecaj.naime,ja kao radnicka klasa od cele te politike razliku vidim samo kad jedni sjasu sa moje kicme,da drugi uzjasu....onda sa preliminarnim rezultatima izbora skontam ko ce sad da me zajase... i to je to...a ,da li je neki politicar dobar ili su svi demagozi...to vec ne znam,nisam stranacki opredeljen
ugly ugly 07:00 13.05.2009

marginalno

Ovaj polit-porno me marginalno zanima, ali evo ti mojih $0.02 - ova "demokratska" vlast je legalizovala krvavo opljackano i ilegalno steceno i u poslednjih desetak godina i poslednjih pola veka, legalizovala milionere, milijardere i hohstaplere. A onda nam, sve busajuci se u patriotske i pravedne grudi (a vole da se izrazavaju u infinitivu kao i sve bivse vlasti, jer to valjda nekako manje obavezuje), prodaju m#da pod maskom nekog "Zakona" i "Pravde", onako zbunjeni, ludi i naivni, pa i dalje ne vracaju legalno steceno, a ilegalno oteto ono od posle II rata, pa na ovamo. Sve posteniji od postenijeg, sve moj do mojega... Ako, tako nam i treba. Kakav narod takva vlast. Ili kako kaze stara izreka - od vas postenih, mi kurve ne mozemo da dodjemo na red...
Jelena Milić Jelena Milić 08:09 13.05.2009

slusla ZZ nedavno

na promociji milenijumove knjige nedavno

odlicna anliza stanja u drustvu po sektorima

vidim da je dolazak zokija panovica na celo danasa, ovde inace solidno neprimecena stvar, poceo da daje zanimljive rezultate

way to go
flipper58 flipper58 09:02 13.05.2009

kuskus sa okusom tranzicije (digitalne)


Tačno je da svetska ekonomska kriza nije započela u Srbiji
dobro si to primetio, ali to ne znaci da su tvoji zakljucci tacni.
Ova naša, domaća, mnogo je opasnija i zbog činjenice da njeno rešavanje i izlazak iz nje zavisi samo od nas
OPASNIJA?, pa ako smo deo globalnog marketa zasto onda zavisi samo od nas. Sta je sa bossovima iz EU, US, IMF, i EBRD?

Svetska ekonomska kriza će proći za deset do petnaest meseci, ali će domaća kriza ostati ako danas ne nastavimo reforme definisane i započete u prvim godinama ovog milenijuma, reforme koje su poslednjih pet godina kompromitovane i demonizovane upravo od onih čija je istorijska obaveza bila da ih dosledno sprovode. Bez uspešnog okončanja tranzicije, građani Srbije će biti uskraćeni za benefite koje će doneti okončanje svetske ekonomske krize. Upravo danas, kada kriza na ovim prostorima još nije pokazala svoju punu snagu, poslednji je čas da se svi zajedno trgnemo i prihvatimo posla. Jasno je da su Vlada i onaj ko njome upravlja glavni nosioci ovog neodložnog posla.


Cuj njega, "istorijska obaveza", pravi socijalisticki omladinac.


Konačno, samo političke analfabete ne znaju istorijsku činjenicu da za probleme u jednoj državi ne mogu biti krive ni male stranke, ni male društvene grupe, ni bilo kakve manjine. Krivica je ekskluzivno obeležje velikih, najvećih posebno...
Opet "istorijska" cinjenica. Ali sta li zeli da nam poruci to nije jasno nikome osim Milicki ili mozda Strongiju. "Male drustvene grupe" - da li su to nevladine organizicije (koristim mastu), "male stranke" - koja je velika u Srbiji?.


Bez uspešnog okončanja tranzicije, građani Srbije će biti uskraćeni za benefite koje će doneti okončanje svetske ekonomske krize.
Ovaj covek kao da pise pod nekim tajnim nikom na ovom blogu. Mislim da ga prepoznajem. Ok. Tranzicija je bila i prosla, ko se tranzitovao taj se presao. Slovenci na primer se nisu presli. Mi smo imali putera na glavi, pa smo gutali sta nas nateraju. Ali zasto bi sad nastavili da dobrovoljno gutamo kad vise niko ne spominje "tranziciju". Trandzanja nema vise. Nema pa nema. Dosla kriza, nestali krediti. Kapiras? Postoji digitalna tranzicija doduse, mislim na High Definition TV i slicno. Gugluj malo, apdejtiraj se za svoj BENEFIT.


Upravo danas, kada kriza na ovim prostorima još nije pokazala svoju punu snagu, poslednji je čas da se svi zajedno trgnemo i prihvatimo posla.
U pravi si, trgnite se. Balon je pukao i hijene poput Mitala iz Indije vise nece dobijati pare kapom i sakom da kupuju nasa preduzeca. Mogli bi da zaposlite neke dobre biznismene koji su izgubili svoje poslove u mnogim svetskim firmama i da napravite nesto od srpskih preduzeca. Ovako si se samo izreklamirao kao jeftin prodavac onoga sto jos nije prodato i upropasceno.

A za ovo: sto nisi bio na parastosu "vojno-redarstve operacije" bolje da ne komentarisem.
bindu bindu 10:14 13.05.2009

.

adam weisphaut adam weisphaut 10:17 13.05.2009

Re: .

This video is not available in your country.
bindu bindu 10:24 13.05.2009

Re: .

adam weisphaut
This video is not available in your country.


stvarno??



to isto



sentinel26 sentinel26 12:59 13.05.2009

Sve predloge

Z.Živkovića treba podržati, jer je u njima inventar neodložnih, tj. hitnih zadataka vladajuće garniture ako stvarno želi da ovo društvo povede naprijed i ka izlasku iz krize.

Svi zadaci su precizno opisani i definisani i iz samih naziva poslova i zadataka se vidi ko su nadležni izvršioci.

Odmah, gospodo, odmah ! ! !

Ovo posljednje će teško doći do ušiju prozvane gospode.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana