Odbijen

Spiridon RSS / 14.05.2009. u 10:25

private_kindergarten_israel_06.jpg

Kada je Mladen Jovanovic, visoki sluzbenik medjunarodne organizacije u Zenevi, otvorio pismo i procitao sta u njemu pise, on i njegova zena Ivana prebledese. Bilo je to pismo od najboljeg privatnog obdanista u Zenevi i u njemu je pisalo da je njihov trogodisnji sin Borivoje odbijen.

- Nemoguce, rece Mladen, slomljen.

- Ne, ne to je sigurno neka greska, slozi se njegova zena.

- Na kraju krajeva, on je bistar decak, prijatan i druzeljubiv, verbalne sposobnosti su mu razvijene, a od ruku mu idu vostane bojice i sklapanje lego kockica.

Mladen Jovanovic se iskljuci i izgubi u vlastitim mastarijama. Kako ce pred oci kolegama u firmi kada mali Borko nije  uspeo da upise ugledno obdaniste? Mogao je da cuje Misin glas kako mu se ruga "Ne razumes ti to kako ide. Vazne su veze. Novac mora da predje iz ruke u ruku. Glup si ko noc, Mladene Jovanovicu".

- Ne, ne, nije to, Mladen cu sebe kako se buni. Sve sam podmitio, od vaspitaca do peraca prozora, ali mali ipak nije prosao.

- Je li dobro prosao na razgovoru? pitao bi Misa.

- Jeste, odgovori Mladen Jovanovic, mada je imao malih problema sa slaganjem kocaka.

- Nesiguran s kockama!? Poce Misa da jadikuje prezrivo, kako samo on ume. To je znak buducih ozbiljnih emocionalnih teskoca. kome jos treba buzdovan koji nije u stanju da sazida zamak?

Ali zasto bi uopste pricao sa Misom, pomisli Mladen Jovanovic. Mozda on nece ni saznati.

Narednog ponedeljka, medjutim, kada je Mladen Jovanovic usao u kancelariju, bilo je jasno da svi znaju. Na stolu je lezao mrtav zec. Misa udje zalosnog izraza lica. "Jasno ti je", rece Misa, "da momka nikada nece primiti na neki pristojan fakultet". Svakako ne na L'EPFL.

- Samo zbog ovoga, Miso? Obdaniste ce imati uticaja na njegovo vise obrazovanje?

- Ne bih nikoga da imenujem, rece Misa, ali pre mnogo godina, jedan ugledni investicioni bankar nije uspeo da sina upise u dovoljno prestizno obdaniste. Po svemu sudeci, izbio je neki skandal oko decakove sposobnosti da slika prstima. Elem, momcic je, posto ga je odbila skola koju su odabrali njegovi roditelji, bio primoran da - da ...

 

- Sta? Reci mi Miso, ne muci me vise ...

- Dovoljno je reci da je, kada je napunio 5 godina, bio primoran da pohadja drzavnu skolu!

- Onda nema boga, rece Mladen Jovanovic.

Pogodjena ovom situacijom porodica Jovanovic je polako pocela da tone i ubrzo su zavrsili u prihvatilistu za beskucnike. Tamo su upoznali mnoge druge porodice cija su deca bila odbijena iz elitnih skola.

 

- Sada u nesto verujem, rekao je svojoj zeni jednoga dana. Verujem da zivot ima smisla i da ce svi ljudi, bogati i siromasni, na kraju boraviti u Carstvu Nebeskom, posto zivot u Zenevi zasigurno postaje nemoguc.

________________________________________________

tekst ukraden, preradjen i teska srca objavljen 

 



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:31 14.05.2009

.

.
Spiridon Spiridon 12:28 14.05.2009

Re: .

Aleksandar Stosic
.


nije tacka, nesto sam zaboravio

Mladenova supruga Ivana Jovanovic je u jednom trenutku posumnjala da je sve to bila "bozija kazna" jer je gresila preko svake mere - previse Pradinih cipela. Kada joj je Armani greskom zatvorio racun povukla se u spavacu sobu i nasla ljubavnika. To je bilo tesko sakriti od Mladena Jovanovica, posto je i on spavao u toj sobi i stalno pitao ko je taj covek pored njih...
d_sandic d_sandic 12:34 14.05.2009

Re: .

To je bilo tesko sakriti od Mladena Jovanovica, posto je i on spavao u toj sobi i stalno pitao ko je taj covek pored njih...


Šta, nije poverovao da je to njen terapeut?
dunjica dunjica 15:33 14.05.2009

Re: .

Mladenova supruga Ivana Jovanovic je u jednom trenutku posumnjala da je sve to bila "bozija kazna" jer je gresila preko svake mere - previse Pradinih cipela. Kada joj je Armani greskom zatvorio racun povukla se u spavacu sobu i nasla ljubavnika. To je bilo tesko sakriti od Mladena Jovanovica, posto je i on spavao u toj sobi i stalno pitao ko je taj covek pored njih...


Tebe k´o da je Daniilov duh opalio po glavi.
dunja73 dunja73 11:36 14.05.2009

poznata prica

meni je muka od ovoga svega , od ufuranih uspesnih ljudi (Dalijev naslov pase za tako te ..)
valjda sto znam kako taj svet zivi kasnije kad se izskoluje , kad doktorira
kad sve obavi u zivotu po "planu i programu " ja se jezim od takvog zivota ...
Meni je te dece iskreno jako zao ..pratila sam ranije u Japanu kako neke stvari funkcionisu ..
strasno eto ..
Spiridon Spiridon 12:04 14.05.2009

Re: poznata prica

valjda sto znam kako taj svet zivi kasnije kad se izskoluje


daj malo vise detalja, mojne da mi bacas kosku =)
sybil sybil 12:36 14.05.2009

Re: poznata prica

dunja73
meni je muka od ovoga svega , od ufuranih uspesnih ljudi (Dalijev naslov pase za tako te ..)valjda sto znam kako taj svet zivi kasnije kad se izskoluje , kad doktorira kad sve obavi u zivotu po "planu i programu " ja se jezim od takvog zivota ...Meni je te dece iskreno jako zao ..pratila sam ranije u Japanu kako neke stvari funkcionisu ..strasno eto ..

hoces reci da oni koji doktoriraju jezivo zive i da ih treba zaliti?
bas vala. dobro kaze moja genijalna rodbina. trcis, radis, mucis se, ustajes rano i na kraju - sta? bolje da zivis k'o folk zvezda. jebes intelektualne napore. to donosi patnju i mizeriju.
Spiridon Spiridon 12:41 14.05.2009

Re: poznata prica

sybil
dunja73
meni je muka od ovoga svega , od ufuranih uspesnih ljudi (Dalijev naslov pase za tako te ..)valjda sto znam kako taj svet zivi kasnije kad se izskoluje , kad doktorira kad sve obavi u zivotu po "planu i programu " ja se jezim od takvog zivota ...Meni je te dece iskreno jako zao ..pratila sam ranije u Japanu kako neke stvari funkcionisu ..strasno eto ..

hoces reci da oni koji doktoriraju jezivo zive i da ih treba zaliti?
bas vala. dobro kaze moja genijalna rodbina. trcis, radis, mucis se, ustajes rano i na kraju - sta? bolje da zivis k'o folk zvezda. jebes intelektualne napore. to donosi patnju i mizeriju.



Niste se bas najbolje razumeli, a predpostavljam da razmisljate na isti nacin. Ovde se prica o pokondirenim tikvama ...
dunja73 dunja73 12:44 14.05.2009

Re: poznata prica

daj malo vise detalja, mojne da mi bacas kosku

pa znas kako Spiro ,ono devedesetih sjatilo se tu na jug Svabije ,pola bivse Juge u plamenu ,
i ovi bogatasi i kapitalisti ovuda lokalni (inace moj kraj poznat po svetskipoznatim firmama) , sve su tu raju uposljavali za kojekakve vrste delatnosti ..od sobarica,kuharica ,kucnih pomocnica ,spoljnih momaka i devojaka..
A nas narod , znas kakav je , voli nos svuda da zabode ...I tako , sve se dozna i sazna ..
Do detalja....
A i nije za blog.....
sybil sybil 12:45 14.05.2009

Re: poznata prica

valjda sto znam kako taj svet zivi kasnije kad se izskoluje , kad doktorira
kad sve obavi u zivotu po "planu i programu " ja se jezim od takvog zivota ...
Meni je te dece iskreno jako zao


ovo je o pokondirenim tikvama? kako?
dunja73 dunja73 12:58 14.05.2009

Re: poznata prica

ovo je o pokondirenim tikvama? kako?

Sybile , kako da ti objasnim da me razumes najlakse ..eto ja
ja se ne bih udala za nekog karijeristu nikad naprimer koji je izasao
kao dete iz Waldorf skole u Nemackoj ...akomerazumes...bilo je kod Unfa ovih dana
to oko individualnosti itd....pazi ja ne bih , sto ne znaci da neko ne bi trceci ..
sybil sybil 13:21 14.05.2009

Re: poznata prica

ja se ne bih udala za nekog karijeristu nikad naprimer koji je izasao


ova ti je k'a u njegosa. svaka cast. sad razumem. ne bih ni ja.
jedna moja prijateljica ima obicaj da kaze, e ne bih se mogla zaljubiti u nekoga koga vidim da streba u citaonici.
Spiridon Spiridon 13:26 14.05.2009

Re: poznata prica

sybil
ja se ne bih udala za nekog karijeristu nikad naprimer koji je izasao


ova ti je k'a u njegosa. svaka cast. sad razumem. ne bih ni ja.


e sada meni nije jasno o cemu se ovde radi

znaci replika ide na ovaj citat:
ja se ne bih udala za nekog karijeristu nikad naprimer koji je izasao


logicno pitanje bi bilo, a da li bi se udala za nekog karijeristu koji je usao ... ako je u tome poenta?


maksa83 maksa83 13:29 14.05.2009

Re: poznata prica

jedna moja prijateljica ima obicaj da kaze e ne bih se mogla zaljubiti u nekoga koga vidim da streba



sybil sybil 13:30 14.05.2009

Re: poznata prica

ja se ne bih udala za nekog karijeristu nikad naprimer koji je izasao
kao dete iz Waldorf skole u Nemackoj ...akomerazumes...bilo je kod Unfa ovih dana
to oko individualnosti itd....pazi ja ne bih , sto ne znaci da neko ne bi trceci ..

izasao iz Waldorf skole... kao graduate from Waldorf School.
Spiridon Spiridon 13:32 14.05.2009

Re: poznata prica

maksa83
jedna moja prijateljica ima obicaj da kaze e ne bih se mogla zaljubiti u nekoga koga vidim da streba





ovaj je adekvatniji =)


dunja73 dunja73 13:36 14.05.2009

Re: poznata prica

hoces reci da oni koji doktoriraju jezivo zive i da ih treba zaliti?

ma ne Sybil, i ove zvezde ,grand , pink ,oligarhija ,kamioni -avioni nista ja to nisam htela reci , vec sledece:
..Razlika je da li si postao svojom voljom doktor (titula mislim) ,
ili si od 2 godine "upregnut" da postanes ovo isto i jos vise ...
E tu je razlika izmedju kasnije kvaliteta
zivota ovih i onih ....
Ne zelim da kazem , da treba roditelj da ceka i " gleda u nebo" da se detetu "javi" volja i zelja , ali
kao ovaj slucaj u postu , i mnogi za koje sam cula i znam i gledam ...
u danasnje vreme ,te "bolesnicke ambicije roditelja"
nazalost ,Milutin je napisao da buducnost zavisi vec od ranih dana i to je tako, zivimo u takvom vremenu ... ali licno
meni se to ne uklapa u moj slatki svetic ....
ps
Recept ..po meni ..se uzima od doktora kome je mama sa istoka ,a tata sa zapada ...
dunja73 dunja73 13:45 14.05.2009

Re: poznata prica

logicno pitanje bi bilo, a da li bi se udala za nekog karijeristu koji je usao

u Wald -orf ? ( metro)
Spiridon Spiridon 13:55 14.05.2009

Re: poznata prica

Recept ..po meni ..se uzima od doktora kome je mama sa istoka ,a tata sa zapada ...



sybil sybil 14:27 14.05.2009

Re: poznata prica

..Razlika je da li si postao svojom voljom doktor (titula mislim) ,
ili si od 2 godine "upregnut" da postanes ovo isto i jos vise ...
E tu je razlika izmedju kasnije kvaliteta
zivota ovih i onih ....

dunjo, sve ok. razumela sam, znam na kakve folirante mislis i u sustini se slazem.
ja sam doktorirala zbog cistog ego-tripa- zelela sam da budem nevidljiva, neprimetna.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:41 14.05.2009

konspirativa

a posle u elitnu skolu...
imam i ja jedno slicno iskustvo s "eltinim" institucijama, ali ne smem da pisem. U blogu su velike oci
Spiridon Spiridon 12:06 14.05.2009

Re: konspirativa

imam i ja jedno slicno iskustvo s "eltinim" institucijama, ali ne smem da pisem. U blogu su velike oci


Sta vam je svima danas pa ste tako misticni?

Da nije ono najgore?
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:46 14.05.2009

Šala ili ne...

... ali u današnjem svetu od škole koju pohađaš uveliko zavisi budućnost.
Spiridon Spiridon 12:12 14.05.2009

Re: Šala ili ne...

Milutin Milošević
... ali u današnjem svetu od škole koju pohađaš uveliko zavisi budućnost.


htedoh ja u podnaslovu da napisem "smejte se vi ali ovo nije daleko od istine"
d_sandic d_sandic 12:05 14.05.2009

Čitao sam , davno

jednu SF pričicu sa sličnom tematikom. Kao , vrši se testiranje svih klinaca koji navrše 7.godinu života. Roditelji naravno zabrinuti, komentarišu svoje dete: bistar je, možda malo povučen, ma proći će on..

A onda ih poziva neki činovnik i saopštava :'... žalimo, vaše dete je pokazalo previsok stepen inteligencije. Znajući da su u prošlosti takvi smišljali razna naoružanja prinuđeni smo da ga uspavamo. Primite naše saučešće! '
Spiridon Spiridon 12:10 14.05.2009

Re: Čitao sam , davno

A onda ih poziva neki činovnik i saopštava :'... žalimo, vaše dete je pokazalo previsok stepen inteligencije. Znajući da su u prošlosti takvi smišljali razna naoružanja prinuđeni smo da ga uspavamo. Primite naše saučešće! '


Da ne govorim o tome ako je dete nemirno i ako im pravi probleme ... dijagnoze padaju ko kisa.

Ja uvek volim da ih podsetim na to (kada se desi neki masakr u nekoj skoli negde na svetu daleko bilo) da obicno prica o ubici krece sa:

Bio je mirno, tiho i povuceno dete ...


d_sandic d_sandic 12:30 14.05.2009

Re: Čitao sam , davno

Bio je mirno, tiho i povuceno dete ...


I mene je uvek 'vatala neka jeza od štrebera.
nerod nerod 12:08 14.05.2009

Nema druge, nego

"...pođimo na selo,
tamo još ima mira..."
Spiridon Spiridon 12:31 14.05.2009

Re: Nema druge, nego

nerod
"...pođimo na selo,
tamo još ima mira..."


Kuca na selu je prodata kako bi se sakupio novac za mito, tako da se porodica nasla u corsokaku ...
nerod nerod 12:45 14.05.2009

Re: Nema druge, nego

pa da, u tome i jeste problem!

ja sam oduvijek bio nekako sa tim unutrašnjim lokusom kontrole, tako da ne mogu kriviti one koje nam nameću kojekakve gluposti nego sebe samog što prihvatam iste (ideje, stavove, sisteme vrijednosti, i sl.)

zato i jeste osnovna stvar vaspitanja uopšte izgraditi kod djeteta odgovarajući nivo samopouzdanja, samopoštovanja, bezgranične vjere u sebe..., ostalo dolazi samo po sebi
(naravno, za ovo nisu potrebne neke elitne škole)
ecce-florian ecce-florian 12:14 14.05.2009

Jesu li im bar rekli

Monte Sorry ?
Edit:
greška u kucanju, treba da stoji
Mojte Sorry
dunja73 dunja73 12:32 14.05.2009

Re: Jesu li im bar rekli

Monte Sorry

imam u familiji sto pohadjali ,pa nastavili dalje ..
jeste da njima nije preporuka trebala za Gimnaziju ..
skola bez stresa i sve " prema volji deteta" ...i opet da nije roditelja, takvih kakvi jesu "pod komandu ,plan i program"
znanje ni manje ni vise od ovih iz javnih skola ..
Spiridon Spiridon 13:17 14.05.2009

Re: Jesu li im bar rekli

Monte Sorry ?
Edit:
greška u kucanju, treba da stoji
Mojte Sorry


a meni se google usijao da pronadjem sta hoces da kazes
angie01 angie01 13:28 14.05.2009

Re: Jesu li im bar rekli

Monte Sorry ?


krajnje izvikani brend-nose se uniforme-chisto da se vidi razlika:)))
miloradkakmar miloradkakmar 22:22 14.05.2009

Re: Jesu li im bar rekli

Monte Sorry ?

Misliš na Mariju Montesori , velikog pedagoga , pedagoškinju / ako je pravilan izraz /.
Možda zbog toga/ pravilnog izraza / neću moći u penziju sledeće godine?
JJ Beba JJ Beba 12:37 14.05.2009

ekseri

šta bre kuka taj Miladin ?
neka se spreme supružnici Jovanović pa nek odu u neku od naših crkava tamo - grčko/rusko/ugrofinskih ilivećnekuprigodnu koja im je pri nozi, pa nek lepo zapale sveću i zahvale gospodu što im sačuv'o dete.
U tom elitnom obdaništu Borivoje bi se samo navuko na eksere, zekice i ostalu kiselinu.


edit
ili se to desi nešto kasnije?
Spiridon Spiridon 12:45 14.05.2009

Re: ekseri

JJ Beba
šta bre kuka taj Miladin ?
neka se spreme supružnici Jovanović pa nek odu u neku od naših crkava tamo - grčko/rusko/ugrofinskih ilivećnekuprigodnu koja im je pri nozi, pa nek lepo zapale sveću i zahvale gospodu što im sačuv'o dete.
U tom elitnom obdaništu Borivoje bi se samo navuko na eksere, zekice i ostalu kiselinu.


edit
ili se to desi nešto kasnije?




A kad te citam ja,
u, a, aaaa.
A kad te citam ja,
hteo bih da znam.

A kad te citam ja
hteo bih da znam.

I kad su rekli svi,
rekli: najbolja si,
i kad su rekli svi,
sta da kazem ja.



I zar su propale sve te godine.
I zar su propale,
sta da kazem ja.

shumska shumska 12:46 14.05.2009

Re: ekseri

a zašto ti je nestao prethodni post/blog? (ono da li biste izašli Tajsonu na crtu)
radoznalost je ubila mačku, znam - ali baš me zanima
Spiridon Spiridon 12:49 14.05.2009

Re: ekseri

shumska
a zašto ti je nestao prethodni post/blog? (ono da li biste izašli Tajsonu na crtu)
radoznalost je ubila mačku, znam - ali baš me zanima


pa zato sto sam zamolio moderaciju da ga izbrise ne bi li na taj nacin moje bezvezno pisanije dobilo na vrednosti. Znas, ono kao brisu mu teksove, totalno je avangardan, lud ...

d_sandic d_sandic 12:50 14.05.2009

Re: ekseri

Kad smo krenuli sa privatnim pitanjima, što me juče ispljuva kod unfa?
nerod nerod 12:52 14.05.2009

Re: ekseri

ne bih da se mješam, ali
Spiridon Spiridon 12:52 14.05.2009

Re: ekseri

d_sandic
Kad smo krenuli sa privatnim pitanjima, što me juče ispljuva kod unfa?


a sto je tebe to juce toliko pogodilo kada je toga bilo i ranije?
d_sandic d_sandic 12:53 14.05.2009

Re: ekseri

Pa juce sam valjda skontao da me pljujes. Imaj na umu da sam bosanac.
mrdax mrdax 12:57 14.05.2009

Odbijen

Postoje odredjene stvari koje su danas skoro neminovnost. Recimo da ako se skolujete na Harvardu skoro sigurno necete biti siromasni, ali daleko od toga da to moze da odredi kompletnu sudbinu bilo kojega pojedinca. Pa pogledajte samo pojedince koji su uspeli uprkos ranom 'sortiranju' po grupama. Najizrazenije je sortiranje danas po novcu i po znanju , samo postoji razlika u tome koje drustvo ceni znajne a koje obrazovanje . Mislim da bi svi u Srbiji trebali da se pokrijemo po glavi sto se tice znanja, jer je bas kod nas decenijama fax i bio garant 'znanja' dok su se 'budale' na zapadu usavrsavale ceo zivot. Zato nas valjda tako i dotakne bilo kakva prica vezana za raslojavanje u drustvu jer je u Srbiji ono bilo katastrofalno od WW2 na ovamo.
Spiridon Spiridon 13:04 14.05.2009

Re: ekseri

d_sandic
Pa juce sam valjda skontao da me pljujes. Imaj na umu da sam bosanac.


ajde molim te da ne trolujemo sada, totalno sam se skoncentrisao na temu (sto je zaista retkost u mom slucaju). U svakom slucaju mi je drago da si prisutan kod mene na blogu i svidja mi se tvoj komentar sa kojim si zapoceo javljanje =]

pazi sad ovaj flash, jako je ...




d_sandic d_sandic 13:09 14.05.2009

Re: ekseri

Skont'o. Ja se, po tebi, ne uklapam u...
Spiridon Spiridon 13:12 14.05.2009

Re: Odbijen

Mislim da bi svi u Srbiji trebali da se pokrijemo po glavi sto se tice znanja


u vecini ovoga se slazem osim u citiranom delu. Uvek se obracaj u svoje ime, nikako u tudje. Da ne bude zabune ja bih prvi trebalo da se pokrijem po glavi sto se tice znanja ali znam mnogo njih, iz blize okoline, na koje sam ponosan ...
mrdax mrdax 13:32 14.05.2009

Re: Odbijen

Hteo sam da iskazem stav, ali je ispalo da govorim u ime drugih.... Ispravljam se, to je samo moj licni stav.
Mislim da su te osobe na koje si ti ponosan veoma retke biljke u ovakvoj 'basti'. To je makar ono sto ja vidim. Najvise mi smeta sto 90% ljudi sa kojima pricam smatra da je sto se tice njihovog znanja i dostignuca sve u redu i da se ne treba usavrsavati,ili treba ali polako i umereno. I onda kada se izuzeci nadju koji su vecinom vlastitim snagama uspeli da urade nesto i u razvijenijim zemljama (vecinom tehnicke struke) onda se oni koriste kao dokaz uspesnosti naseg skolstva.
I onda recimo kada se vidi ovo mi vec znamo da je to za nas nedostizno a ne shvatamo da je taj isti Japan pre 60 godina bio ugazen skroz. Izgovori,izgovori.....
Kada bi samo pustili te 'retke' da vode bilo bi mnogo bolje.
Spiridon Spiridon 13:38 14.05.2009

Re: Odbijen

mrdax
Hteo sam da iskazem stav, ali je ispalo da govorim u ime drugih.... Ispravljam se, to je samo moj licni stav.
Mislim da su te osobe na koje si ti ponosan veoma retke biljke u ovakvoj 'basti'. To je makar ono sto ja vidim. Najvise mi smeta sto 90% ljudi sa kojima pricam smatra da je sto se tice njihovog znanja i dostignuca sve u redu i da se ne treba usavrsavati,ili treba ali polako i umereno. I onda kada se izuzeci nadju koji su vecinom vlastitim snagama uspeli da urade nesto i u razvijenijim zemljama (vecinom tehnicke struke) onda se oni koriste kao dokaz uspesnosti naseg skolstva.
I onda recimo kada se vidi ovo mi vec znamo da je to za nas nedostizno a ne shvatamo da je taj isti Japan pre 60 godina bio ugazen skroz. Izgovori,izgovori.....
Kada bi samo pustili te 'retke' da vode bilo bi mnogo bolje.


izmami mi uzdah iz grudi =] Valja me je pogodila istina i osecaj nemoci da se neke stvari promene na bolje. Da se krene od necega ... bilo cega, samo da je prava vrednost ...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:52 14.05.2009

Re: ekseri

a sto je tebe to juce toliko pogodilo kada je toga bilo i ranije?

Spiridone, jesi li to napusio dsandica?

Spiridon Spiridon 16:01 14.05.2009

Re: ekseri

Aleksandar Stosic
a sto je tebe to juce toliko pogodilo kada je toga bilo i ranije?Spiridone, jesi li to napusio dsandica?


a tebe bas to interesuje u celoj ovoj prici, a to sto si u skolu voleo da ides narocito kada ti lopta upadne u skolsko dvoriste, to nikom nista ... dripac jedan
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:37 14.05.2009

Re: ekseri

Spiridon
Aleksandar Stosic
a sto je tebe to juce toliko pogodilo kada je toga bilo i ranije?Spiridone, jesi li to napusio dsandica?


a tebe bas to interesuje u celoj ovoj prici, a to sto si u skolu voleo da ides narocito kada ti lopta upadne u skolsko dvoriste, to nikom nista ... dripac jedan

sta chu kad sam takav..
builderka builderka 17:56 14.05.2009

Re: ekseri

pa zato sto sam zamolio moderaciju da ga izbrise ne bi li na taj nacin moje bezvezno pisanije dobilo na vrednosti. Znas, ono kao brisu mu teksove, totalno je avangardan, lud ..

Super, ti si naš idol!
'Ajde sad reci istinu.



a, može i kao odgovor na temu
Unfuckable Unfuckable 20:07 14.05.2009

Re: ekseri

...vas dvojica
JJ Beba JJ Beba 20:51 14.05.2009

Re: ekseri

Spiridon
JJ Beba
šta bre kuka taj Miladin ?
neka se spreme supružnici Jovanović pa nek odu u neku od naših crkava tamo - grčko/rusko/ugrofinskih ilivećnekuprigodnu koja im je pri nozi, pa nek lepo zapale sveću i zahvale gospodu što im sačuv'o dete.
U tom elitnom obdaništu Borivoje bi se samo navuko na eksere, zekice i ostalu kiselinu.


edit
ili se to desi nešto kasnije?




A kad te citam ja,
u, a, aaaa.
A kad te citam ja,
hteo bih da znam.

A kad te citam ja
hteo bih da znam.

I kad su rekli svi,
rekli: najbolja si,
i kad su rekli svi,
sta da kazem ja.



I zar su propale sve te godine.
I zar su propale,
sta da kazem ja.


klik na cicu
Spiridon Spiridon 21:42 14.05.2009

Re: ekseri

Super, ti si naš idol!
'Ajde sad reci istinu.


a sta ako necu? Hoce li me kazniti?




d_sandic d_sandic 12:27 15.05.2009

Re: ekseri

Spiridone, jesi li to napusio dsandica?


Ljudi Aleksandar doživeo seksualno uzbuđenje. Piće za sve!
builderka builderka 16:41 15.05.2009

Re: ekseri

a sta ako necu? Hoce li me kazniti?

Pa, ako se ispovediš možda nešto i sredimo.
angie01 angie01 13:38 14.05.2009

pa,

to jeste neki trip koji je isforsiran i inertno prihvacen, kao i neki drugi pre,...a svi ti tripovi i sluze da se na njih nakache oni koji nemaju neku ideju shta bi i kako bi u zivotu i koji chekaju da se postavi trasa, a oni se posle ubiju da stanu na nju-pa im i smisao sopstvenog postojanja funkcionishe samo u tom kontekstu,...a u stvari, promashe i ko su i shta bi stvarno mogli, a da budu srecni,..shta su neke sushtinske vrednosti-a pri tome ne mislim na neka filozofiranja,...polomi se neko da stvori zamak, kao kranji cilj-a celog zivot spava u jednom krevetu i bez tog zamaka, a i sa njim.
Spiridon Spiridon 13:49 14.05.2009

Re: pa,

angie01
to jeste neki trip koji je isforsiran i inertno prihvacen, kao i neki drugi pre,...a svi ti tripovi i sluze da se na njih nakache oni koji nemaju neku ideju shta bi i kako bi u zivotu i koji chekaju da se postavi trasa, a oni se posle ubiju da stanu na nju-pa im i smisao sopstvenog postojanja funkcionishe samo u tom kontekstu,...a u stvari, promashe i ko su i shta bi stvarno mogli, a da budu srecni,..shta su neke sushtinske vrednosti-a pri tome ne mislim na neka filozofiranja,...polomi se neko da stvori zamak, kao kranji cilj-a celog zivot spava u jednom krevetu i bez tog zamaka, a i sa njim.


ovo me je nekako inspirisalo da napisem da nasi ljudi koji naprave uspesnu karjeru u inostranstvu lako upadaju u ovu zamku. Ono sto je domacinima normalno to je za nase ljude luksuz i pocinju da pate od toga, a ne shvataju da je ta trka koju pokusavaju da dobiju unapred izgubljena. Gde ti mozes da se takmicis sa svajcarcem kome je deda ostavio planinsku kucu u Verbieu ili francuzom sa porodicnim zamkom negde na jugu francuske i koga bole patka za sve.

Ja se borim koliko mogu


angie01 angie01 14:00 14.05.2009

Re: pa,

Ja se borim koliko mogu


moje najvece razocharenje je bilo, kada sam ukapirala da je vecina od ovih, shto se rachunaju u (p)odliv mozgova, jer su otishli mladi i obrazovani, a ja naivno verovala i sa nekom konstruktivnijom idejom i potrebama, pokazali neverovatne malogradjanske manire evr-ono zuraje sa svim mogucim uslovima, fini party room, pice kakvo hocesh, klopa izmishljena, mjuza, svi skockani,..a nema zezanja, niko se ne smeje, samo se po grupicama preslishavaju, ko koliki morgidz placa, chija je kuhinja veca i skuplja, chija su bolja kola, chija je veca plazma,ko je gde upisao decu:))) i niko nikome ne pomaze da ga ufura u svoju firmu, kada se pojavi konkurs-kao shto to rade ostali narodi za svoje, kako ga ne bi nekim sluchajm pretekao dovedeni, ili provalio ribarski deo u hvalospevima.
pa se setim, kako se u beogradu stajalo na jednoj nozi u kuhinjici oko klope, jedni drugima na glavama, zagrljeni i cerekalo do ujutro-a svi golaci.
Spiridon Spiridon 14:07 14.05.2009

Re: pa,

angie01
Ja se borim koliko mogu

kako se u beogradu stajalo na jednoj nozi u kuhinjici oko klope, jedni drugima na glavama, zagrljeni i cerekalo do ujutro-a svi golaci.


ako hoces takvu ekipu moras da se druzis sa strancima
angie01 angie01 14:09 14.05.2009

Re: pa,

ako hoces takvu ekipu moras da se druzis sa strancima


znam!:))
maksa83 maksa83 14:11 14.05.2009

Re: pa,

jedni drugima na glavama,
zagrljeni i cerekalo do ujutro-
a svi
golaci.

ijubožegospodegospodebože


maksa83 maksa83 14:12 14.05.2009

Re: pa,

Spiridon
angie01
jedni drugima na glavama, zagrljeni i cerekalo do ujutro-a svi golaci.


ako hoces takvu ekipu moras da se druzis sa strancima

Istina. Znam neke filmove koji tako počinju, i stvarno su sve stranci.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 14:16 14.05.2009

Re: pa,

Istina. Znam neke filmove koji tako počinju, i stvarno su sve stranci.

svedjani?
angie01 angie01 14:17 14.05.2009

Re: pa,

ijubožegospodegospodebože


:))))))))))))))))))))))))))))))))
Spiridon Spiridon 14:19 14.05.2009

Re: pa,

Istina. Znam neke filmove koji tako počinju, i stvarno su sve stranci.


nadam se da nisi zaboravio lozinku =)



pa se setim, kako se u beogradu stajalo na jednoj nozi u kuhinjici oko klope, jedni drugima na glavama, zagrljeni i cerekalo do ujutro-a svi golaci.


eh to su bili dani ...


maksa83 maksa83 14:22 14.05.2009

Re: pa,

anonymous_alcoholic
Istina. Znam neke filmove koji tako počinju, i stvarno su sve stranci.

svedjani?

Jok, sve boje i rase zastupljene, k'o Beneton reklama.
drug.clan drug.clan 14:25 14.05.2009

elitizam

Elitne skole su odavno tu samo da bi deca vladajuce elite stekla veze i prijateljstva a ne da bi nesto naucila. Naukom su se u 95% slucajeva uspesno (u smislu rezultata a ne pozicija) bavili oni koji nisu isli u elitne skole.

Ovde se setih jedne lepe pricice koja mozda nema nikakve veze sa ovim ali se bavi testovima a meni dopada:


"Opisite kako se moze izmeriti visina nebodera obicnim
barometrom" - bilo je pitanje na nekom ispitu iz fizike na Univerzitetu u Kopenhagenu.

Jedan od studenata je odgovorio: "Oko vrha barometra zavezete kraj poduzeg kanapa i polako spustite barometar sa krova nebodera sve dok barometar ne dodirne tlo.Duzina kanapa uvezana za duzinu barometra je, u stvari, visina nebodera".

Ovaj poprilicno orginalni odgovor je do te mere iznervirao profesora, da je student pao na ispitu i bio iskljucen iz slusanja fizike na ovom univerzitetu. Student se pozvao na svoja osnovna prava sa obrazlozenjem da je njegov odgovor neoborivo korektan, tako da je univerzitet imenovao posebnu nezavisnu komisiju koja je trebalo da oceni ovaj slucaj. Predsednik komisije je odlucio da je odgovor zaista bio tacan, ali da nije
relevantan kao dokaz poznavanja materije, u ovom slucaju fizike.

Da bi resili pat poziciju, odluceno je da student moze da istupi pred specijalnu komisiju i da ima sest minuta da da usmeni odgovor na ovo pitanje, kako bi pokazao da poznaje osnovne principe fizike. Pet minuta je student sedeo razmisljajuci i ne progovarajuci ni rec. Predsednik komisije ga je upozorio da vreme istice i da ima jos samo jedan minut da da odgovor na postavljeno pitanje. Na to je student odgovorio kako ima nekoliko izrazito relevantnih odgovora, ali da ne moze da se odluci koji bi da da kao konacan odgovor. Jos jednom mu je savetovano da pozuri, posle cega je student odgovorio kako sledi:
- Kao prvo, mogli bi da ponesemo barometar na vrh nebodera, bacimo ga sa ivice
i izmerimo vreme koje mu treba da dotakne tlo. Visina nebodera bi u tom slucaju bila H = 0,5g×t2. Jedino sto bi se barometar u tom slucaju razbio.
- Ili, u slucaju da sija sunce, mogli bi da izmerimo duzinu barometra, izmjeriti visinu njegove senke, zatim izmeriti visinu senke nebodera i proporcionalnom aritmetikom izracunamo visinu nebodera.
- Ako bas zelite da budete naucni na visokom nivou, mogli bi zavezati kraci kanap na kraj barometra, i pustitiga da se klati kao klatno, najpre na tlu, a onda na vrhu nebodera. Visina odgovara odstupanju gravitacione sile koja deluje na tako napravljeno klatno, T = > 2p2×(l/g).
- Cetvrto resenje, a u slucaju da neboder ima stepenice za nuzdu, bilo bi i najjednostavnije: svaki sprat stepenista
izmeriti u duzinama barometra i na vrhu samo sabrati tako izmerene duzine.
- A ako zelite jedno dosadno i ortodoksno resenje, sto ja pretpostavaljam da vi ocekujete, mogli bi da iskoristite barometar da izmerite vazdusni pritisak na tlu, zatim na krovu, i razliku u milibarima iskoristite za izracunavanje visine zgrade.
- Elem, kako nas stalno podsticete da vezbamo nezavisnost razuma u primeni naucnih metoda, mislim da bi najjednostavnije bilo pokucati na vrata domara u tom neboderu i reci mu: "Dacu vam svoj novi barometar ako kazete koliko je visoka ova zgrada oko koje se vi brinete".

Ne treba ni pominjati da je student polozio ispit, a posle je bio prvi Danac koji je dobio Nobelovu nagradu za fiziku. Glavom i bradom Nils Bohr.
Spiridon Spiridon 14:31 14.05.2009

Re: elitizam

drug.clan
Elitne skole su odavno tu samo da bi deca vladajuce elite stekla veze i prijateljstva a ne da bi nesto naucila. Naukom su se u 95% slucajeva uspesno (u smislu rezultata a ne pozicija) bavili oni koji nisu isli u elitne skole.Ovde se setih jedne lepe pricice koja mozda nema nikakve veze sa ovim ali se bavi testovima a meni dopada:"Opisite kako se moze izmeriti visina nebodera obicnimbarometrom" - bilo je pitanje na nekom ispitu iz fizike na Univerzitetu u Kopenhagenu. Jedan od studenata je odgovorio: "Oko vrha barometra zavezete kraj poduzeg kanapa i polako spustite barometar sa krova nebodera sve dok barometar ne dodirne tlo.Duzina kanapa uvezana za duzinu barometra je, u stvari, visina nebodera". Ovaj poprilicno orginalni odgovor je do te mere iznervirao profesora, da je student pao na ispitu i bio iskljucen iz slusanja fizike na ovom univerzitetu. Student se pozvao na svoja osnovna prava sa obrazlozenjem da je njegov odgovor neoborivo korektan, tako da je univerzitet imenovao posebnu nezavisnu komisiju koja je trebalo da oceni ovaj slucaj. Predsednik komisije je odlucio da je odgovor zaista bio tacan, ali da nijerelevantan kao dokaz poznavanja materije, u ovom slucaju fizike. Da bi resili pat poziciju, odluceno je da student moze da istupi pred specijalnu komisiju i da ima sest minuta da da usmeni odgovor na ovo pitanje, kako bi pokazao da poznaje osnovne principe fizike. Pet minuta je student sedeo razmisljajuci i ne progovarajuci ni rec. Predsednik komisije ga je upozorio da vreme istice i da ima jos samo jedan minut da da odgovor na postavljeno pitanje. Na to je student odgovorio kako ima nekoliko izrazito relevantnih odgovora, ali da ne moze da se odluci koji bi da da kao konacan odgovor. Jos jednom mu je savetovano da pozuri, posle cega je student odgovorio kako sledi: - Kao prvo, mogli bi da ponesemo barometar na vrh nebodera, bacimo ga sa ivicei izmerimo vreme koje mu treba da dotakne tlo. Visina nebodera bi u tom slucaju bila H = 0,5g×t2. Jedino sto bi se barometar u tom slucaju razbio. - Ili, u slucaju da sija sunce, mogli bi da izmerimo duzinu barometra, izmjeriti visinu njegove senke, zatim izmeriti visinu senke nebodera i proporcionalnom aritmetikom izracunamo visinu nebodera. - Ako bas zelite da budete naucni na visokom nivou, mogli bi zavezati kraci kanap na kraj barometra, i pustitiga da se klati kao klatno, najpre na tlu, a onda na vrhu nebodera. Visina odgovara odstupanju gravitacione sile koja deluje na tako napravljeno klatno, T = > 2p2×(l/g). - Cetvrto resenje, a u slucaju da neboder ima stepenice za nuzdu, bilo bi i najjednostavnije: svaki sprat stepenistaizmeriti u duzinama barometra i na vrhu samo sabrati tako izmerene duzine. - A ako zelite jedno dosadno i ortodoksno resenje, sto ja pretpostavaljam da vi ocekujete, mogli bi da iskoristite barometar da izmerite vazdusni pritisak na tlu, zatim na krovu, i razliku u milibarima iskoristite za izracunavanje visine zgrade. - Elem, kako nas stalno podsticete da vezbamo nezavisnost razuma u primeni naucnih metoda, mislim da bi najjednostavnije bilo pokucati na vrata domara u tom neboderu i reci mu: "Dacu vam svoj novi barometar ako kazete koliko je visoka ova zgrada oko koje se vi brinete". Ne treba ni pominjati da je student polozio ispit, a posle je bio prvi Danac koji je dobio Nobelovu nagradu za fiziku. Glavom i bradom Nils Bohr.


stvarno ti hvala za pricicu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:22 14.05.2009

Re: elitizam

drug.clan
*********************** Прича о Нилсу Бору ********************

Легенда или историја?
NNN NNN 20:44 14.05.2009

Re: elitizam

"Dacu vam svoj novi barometar ako kazete koliko je visoka ova zgrada oko koje se vi brinete".

A odgovor sa kanapom se ne može priznati kao tačan, jer u uslovima zadatka NEMATE kanap.
Naukom su se u 95% slucajeva uspesno (u smislu rezultata a ne pozicija) bavili oni koji nisu isli u elitne skole.
1000. prozvoljna (i ideološki obojena) tvrdnja druga.clana. Konkretno Bor je bio sin profesora univerziteta u Kopenhagenu (a i majka mu je iz bogate jevrejske porodice). Sin Nilsa Bora - Age je takođe dobio Nobelovu nagradu za fiziku.
hvala za pricicu

drug.clan drug.clan 20:48 14.05.2009

Re: elitizam

Predrag Brajovic

Легенда или историја?



jel ima neke razlike?
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:02 14.05.2009

Malogradzanstina

me posebno iritira. Eto znam nekoliko ljudi koji su pre nekoliko godina dosli relativno normalni (kako god to zvucalo), i evo danas, to se ne zna ko se skuplje oblaci (ili bar da izgleda tako, ima tih autleta na sve strane), ko putuje na fensije destinacije, ko se bolje razume u kvalitet (skola, obdanista i svega drugog), o ostalim strancima se izrazavaju sa blagom indignacijom, takodje i o ljudima iz "nizih kasti". A pazi, nisu biznismeni niti hirurzi. Ali je vazno pokazati drugima kako si nevidjeno uspeo. Zato ja presla u francuski komsiluk pa rostiljam bez frke sa prestizom. Ako brate nemas dedu koji ce da ti ostavi penthaus sa pogledom na jezero da se k....is kako treba, onda ne izvodi besne gliste. Koga pametnog je uopste briga za prestiz?
Unfuckable Unfuckable 20:09 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

gospodžo Klara
imate veliku preporuku zbog ovog "dž" u naslovu komentara

i ne samo zbog toga....

Zato ja presla u francuski komsiluk pa rostiljam bez frke sa prestizom. Ako brate nemas dedu koji ce da ti ostavi penthaus sa pogledom na jezero da se k....is kako treba, onda ne izvodi besne gliste.
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:33 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

Vama, Monsieur Unfuckable, bas nista ne promakne.

Uostalom, ovo gospodza u nicku je vas kopirajt, i po adekvatnom zakonu samo vi mozete tako da me zovete.

Edit: ovo nije flert, da se zna, da neko ne pomisli nesto slicno, obzirom na to da je ovo mesto/Spirin-blog vrlo ozloglaseno u tom smislu, a ja sam ipak fina gospodza.
Unfuckable Unfuckable 20:47 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

a ja sam ipak fina gospodza.

hm, pa mislim...a šta meni fali ?
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:50 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

Evo za naseg domacina! (Ovo se ne uci u prestiznim skolama.)
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:57 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

hm, pa mislim...a šta meni fali ?

Ma nista, stvarno.
Mozda samo... da umetnete neko dz, radi poze. Un Dz. Fuckable. Zvuci prestizno i sofisticirano, zar ne?
Spiridon Spiridon 21:46 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

Gospodja Klara
me posebno iritira. Eto znam nekoliko ljudi koji su pre nekoliko godina dosli relativno normalni (kako god to zvucalo), i evo danas, to se ne zna ko se skuplje oblaci (ili bar da izgleda tako, ima tih autleta na sve strane), ko putuje na fensije destinacije, ko se bolje razume u kvalitet (skola, obdanista i svega drugog), o ostalim strancima se izrazavaju sa blagom indignacijom, takodje i o ljudima iz "nizih kasti". A pazi, nisu biznismeni niti hirurzi. Ali je vazno pokazati drugima kako si nevidjeno uspeo. Zato ja presla u francuski komsiluk pa rostiljam bez frke sa prestizom. Ako brate nemas dedu koji ce da ti ostavi penthaus sa pogledom na jezero da se k....is kako treba, onda ne izvodi besne gliste. Koga pametnog je uopste briga za prestiz?


e koliko bih ja toga imao da kazem na tu temu ali me je sramotai od sebe i od slicnih faca. Najgore je od svega sto se ja nerviram u vezi takve vrste ponasanja. Vredja mi logiku, imam utisak da me otvoreno zajebavaju ...
Spiridon Spiridon 21:52 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

Unfuckable
a ja sam ipak fina gospodza.

hm, pa mislim...a šta meni fali ?



moras ti da bacis udicu (parangal) kod mene na blogu, pa to ti je .... a nikada se nisi zapitao da li se ponekad zimi, dok vetrovi lupaju poluotvorene salone mojih prozora i hladnoca se uvlaci u moju posteljinu neka od tih tvojih devojaka mozda i meni dopada?

ili Stosicu
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:03 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

ili Stosicu


:))))))))))) Ovo me je oborilo. Volim momke sa smislom za humor.

Iako ne znam Stosica.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:08 14.05.2009

Re: Malogradzanstina

Vredja mi logiku, imam utisak da me otvoreno zajebavaju ...


Meni to bude kao sudar dveju razlicitih kosmickih dimenzija. Bazicno nerazumevanje. Uglavnom klimam glavom i u nekom momentu odem da proverim-nesto-u-kuhinji i sl. Ako je moguce, izbegnem sedeci kontakt.
Unfuckable Unfuckable 05:51 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

Ovo me je oborilo. Volim momke sa smislom za humor.
Iako ne znam Stosica.

ima tu razlike gospodžo, ima :
njih dvojica su produhovljeno duhoviti momci....istančano, ako me razumete
a meni je humor utkan u svaku poru bića, dakle ...neodvojivi deo celine (Dion)
(kako god me okrenu - smešan sam )
angie01 angie01 07:23 15.05.2009

Re: Malogradzanstina

obzirom na to da je ovo mesto/Spirin-blog vrlo ozloglaseno u tom smislu,


a je l?
Spiridon Spiridon 08:07 15.05.2009

Re: Malogradzanstina

angie01
obzirom na to da je ovo mesto/Spirin-blog vrlo ozloglaseno u tom smislu,


a je l?


evo i ja prvi put ovo cujem i malo mi je neprijatno
Spiridon Spiridon 08:22 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

Unfuckable
Ovo me je oborilo. Volim momke sa smislom za humor.
Iako ne znam Stosica.

ima tu razlike gospodžo, ima :
njih dvojica su produhovljeno duhoviti momci....istančano, ako me razumete
a meni je humor utkan u svaku poru bića, dakle ...neodvojivi deo celine (Dion)
(kako god me okrenu - smešan sam )


Verujte mu gospodžo, dobar je to momak. Nije zahtevan, a moze dosta da izdrzi akomozetedamerazumete.


Stosic i ja ga mnogo volimo i ponekad se brinemo za njega jer imamo utisak da ga iskusne dame iskoriscavaju, a to nije lepo.

smerni Spira
Spiridon Spiridon 08:44 15.05.2009

Re: Malogradzanstina

Gospodja Klara
ili Stosicu


:))))))))))) Ovo me je oborilo. Volim momke sa smislom za humor.

Iako ne znam Stosica.


ako ne znate Stosica, onda ustvari ne znate sta je pravi entertainment





angie01 angie01 09:16 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

Stosic i ja ga mnogo volimo i ponekad se brinemo za njega jer imamo utisak da ga iskusne dame iskoriscavaju, a to nije lepo.


pazi kad sam i ja primetila,...al on bre, prvo kao neveshto koketira, a one kad se zatrche-glumi tajanstvenog stranca-akomerazumesh?:)))
Unfuckable Unfuckable 09:49 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

, a one kad se zatrche

...meni onda prevagne onaj duboko usađeni strah od žena...i - pampur
Stošić je definitivno najveći flegman (i Spira se trudi, ali Stošić...)
a kao što svi znamo :
žene vole flegmane
Spiridon Spiridon 10:00 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

Unfuckable
, a one kad se zatrche...meni onda prevagne onaj duboko usađeni strah od žena...i - pampurStošić je definitivno najveći flegman (i Spira se trudi, ali Stošić...)a kao što svi znamo :žene vole flegmane


Predlazem svima koji imaju problema sa zenama da zapisuju Anfakove savete da ne bi zapali u ovakvu situaciju:

Pismo Sabini (od neimenovanog vojnika)

Čao Sabina

Evo odbi malo vremena pa uze dati napišem nekoliko rječi da nebi rekla da samtezaboravio. Za rukopis pošto je ružan zato što žurim i mislim da će sve biti uredu. U vezi onoga što smo pričali u diskunemoj samo da bude kao što si mi rekla u subotu jer mi je stvarno mnogo stalo do tebe ti i sama znaš šta sam sve radio zbog tebe i šta bi još uradio samo damise vratiš usubotu ja sam bio stvarno razočaran zbog tvoih rječi a ti znaš koi ono kad si rekla biče ali nisi rekla kada to me mnogo muči jer više neznam načemusam pa zato ako možeš več jednom odgovoriti tu jednu rječ. Sabina kadasam pošao u kasarnu bio sam u srebreniku kod amiđe razgovaro sam sa sestrom odma me pitala jesili bio sa sabinom pa me jesili se pomirio snjom kada sam joj rekao da nisam ona pita zašto nisi nisam joj mogao odgovoriti ništa. Sabina sjeti se naših prošlih danadok smo se zabavljali i dok smo hodali po disku itd. Jedva čekam da dođe petak da bih došao u srnice da te vidim Ti misliš da je lahko preboljeti nekog koga voliš vjeruj da je tako nemoj mislit da te lažem ali jagovorim istinu ti znaš koliko puta samti prilazio kad god ti priđe uvjek si govorila jedno te isto i govorila da sam pjan ali eto vidiš da je sve tako možda se uvjeriš ali četi možda biti kasno pa zato ako može što pre odgovor eto toliko ja nemam više šta odnosno imam ako budem još piso neću moći podnjeti jer se odma sjetim tebe pa mi postane teško pa zato nemogu više pisati.

ćao V... TE E....

LJUBAVI MOJA NESUĐENA






angie01 angie01 10:12 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

ali četi možda biti kasno pa zato ako može što pre odgovor eto toliko ja nemam više šta odnosno imam ako budem još piso neću moći podnjeti jer se odma sjetim tebe pa mi postane teško pa zato nemogu više pisati.


extra!
angie01 angie01 10:14 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

ali Stošić...)


ee, nemoj sad na techu da prebacijesh, pa josh tetka da prochita,..
Spiridon Spiridon 10:21 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

angie01
pa josh tetka da prochita,..



angie01 angie01 10:25 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

..pa posle super lepkom da lepimo.

mnogo brate sigurnije sa anfakom i iskusnim gospoDZama!
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:17 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

žene vole flegmane

Pazite, ako imamo u vidu izvorno znacenje reci, to moze da ispadne sluzavko, mislim da zene i nisu bas lude za takvima.
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:21 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

mnogo brate sigurnije sa anfakom i iskusnim gospoDZama!


AnDzie, sigurno je sigurno, tu moze da se namigne bezbedno, cisto koketerije radi.
angie01 angie01 15:30 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja

cisto koketerije radi.


GospoDzo, mislish-za odrzavanje kondicije?
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:55 15.05.2009

Re: kad smo već kod padanja



GospoDzo, mislish-za odrzavanje kondicije?


Virtuelno odrzavanje cyber-kondicije!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana