Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika| Zabava| Život| Životni stil

"...drugog kruga ne sme biti ! "

Unfuckable RSS / 15.05.2009. u 20:24

  Edit :  Što bi rekla ona stara pošalica Nadrealista sproću Sutjeske i izvlačenja Vrhovnog štaba iz obruča :

"Švabe, Švabe...po - gle - da - jte  se - ma - for !" ...dakle, ovde imamo nešto slično, zahvaljujući Najvećem i Najmaksimalnijem Čarobnjaku Bloga - maksi83 : semafor koji se apdejtuje na 3 minuta i koji daje trenutni rezultat opredeljivanja blogera za i protiv đačkih uniformi. Hvala, makso !

 semafor.png 

Kada se na jednom Unfuckable blogu, i pored već prisutnog i uredno najavljenog domaćina, pojave Exitus letalis, Drago Kovačević, ex – lektorka, dsandic, Spiridon, mariopan, angie, A. Stošić, drug.član...(dodajte po volji)

 

...a ne nastane rusvaj... 

 Kada se na tom istom blogu na istoj strani nađu : Džek Bauer, višnja, Crossover, Exitus, dsandic, scabies, dobrosavljevićka, Peđa Azdejković (a odmah ispod njega i Predrag Brajović), oboje_od manccinijevih
a na suprotnoj, jedni pored drugih : Džeremaja, Strmoglavi, niccolo, topcat, darkonduty, Blade Runner, Gazda, mariopan, Teča, Spiridon, Mara, drug.clan, Jelica G i domaćin pomalo...
a u sredini – i Tamo i Ovde, dakle – crossover (dvaput je dvaput!), maksa, pape i pomalo – Budimac...
 - onda samo možete da konstatujete da je to bila jedna prokleto dobra diskusija.

 Želim da se zahvalim svima koji su uzeli učešće u toj diskusiji, bilo je zaista fantastičnih komentara i veoma energičnih rasprava, nekada na samoj granici faula, (obrisan jedan jedini komentar nastao u „žaru borbe“ ) ali nikad preko nje. 
  Kao što je red, prezentovaću Vam rezultate izjašnjavanja oko pilot projekta „Đačka uniforma“ koji potiču iz dva izvora :
  Na ovom linku će te naći rezultate kako ih je prebrojala vredna topcat, koja je uzela u obzir samo boldirana izjašnjavanja (listu sam dobio u petak ujutro, dakle marco – bez protestovanja). Sa leve strane su oni koji podržavaju, a sa desne oni koji ne podržavaju akciju.
  Na ovom linku se nalaze nešto kompleksnije (a, kako bi...?) iskazani rezultati do kojih sam ja došao.

  Pre nego što počne zasipanje drvljem und kamenjem, da pojasnim da sam tu uključio i blogere koji se nisu jasno deklarisali, ali je iz konteksta bilo razumljivo – bar meni - šta podržavaju. 
U poslednjoj koloni desno, nalaze se nejasno opredeljeni, a „+“ ili „ “ pored pokazuje moj mali utisak podržavaju li projekat ili ne. 
  Ono što je meni zaista iznenađujuće je veliki broj komentatora koji su se vrlo srčano pa i posvećeno izjašnjavali i diskutovali o temi, tako da su pokušaji Kralja Trola - Brajovića Plemenitog ostali uglavnom uzaludni. 
Ono što je takođe zanimljivo – ali ne i iznenađujuće – je da je bilo dosta čitalaca koji se uopšte niisu izjasnili  o temi, ili bar – to nisu uradili komentarom, već verovatno preporukama na određeni komentar.
  Zato, dok se opuštate uz pregledanje rezultata, ili spremate artiljeriju za „ua sudija – slepče“ s podvarijantom  „Unfuckable – Sadame“ kanonadu, ili pak samo za uobičajeno ćaskanje petkom uveče -   prva dva komentara će poslužiti za konačno izjašnjavanje, pa čak i onima koji ne vole da diskutuju.
  Hvala Vam svima, ne sudite prestrogo ako sam nekog propustio.

ps : mene uračunajte u kolonu skroz desno sa  jednim malim "+

ps2 : ima dosta stvari zbog kojih će taj blog ući u moju malu istoriju blogovanja, a što se tiče one Velike - pa, dovoljno je reći da je omega68 zabo preko deset preporuka na komentar ; )

 



Komentari (1445)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:07 18.05.2009

Re: ...

Da, to sa izdacima, i ja se, naravno, plašim da se neki lopovi ne obogate na račun roditelja.


Неће ни случајно. Ево сад, кад су очи јавности уперене на овај експеримент, униформе су коштале једва 16000 динара по детету (свако је добило по два комплета).

Кад се све одобри и прође, поскупеће само још мало.

Успут, колика је просечна плата у Србији?
Milan Novković Milan Novković 15:12 18.05.2009

Re: ...

ljubav prema sladoledu spaja

Jel pokušao neko iz ZA tabora da premosti ljubav ka cipelama, kupkama, masažama i Sex and the City serijama sa pripadnicama PROTIV tabora? :)
vishnja92 vishnja92 15:15 18.05.2009

Re: ...

mislim negde oko 25 000.
nisam sigurna.
Milan Novković Milan Novković 17:45 18.05.2009

Re: ...

Неће ни случајно. Ево сад, кад су очи јавности уперене на овај експеримент, униформе су коштале једва 16000 динара по детету (свако је добило по два комплета).

Кад се све одобри и прође, поскупеће само још мало.

Успут, колика је просечна плата у Србији?

Osim ako ja nisam jedina osoba koja nije dobro razumela šanse su da delovi ekipa upražnjavaju dva različita sporta, gde ZA ekipa postavlja futurističko pitanje korektno uvedenih uniformi, koje bi trebale da budu jefine, samo ne vide da se radi o sredini gde je nemoguće zaobići nekog od tajkunčića, ili državu kojoj su potrebni novi poreski kanali, a PROTIV ekipa Alan Fordovski dokazuje da je bolje živeti u slobodi za koju ne mora da se plaća, nego u ropstvu za koje mora da se odvaja keš iz novčanika.

Ja bih pitanje definitivno podelio na dva dela:
- Uniforme ili ne ako je po prihvatljivoj ceni.
- Ako je odgovor DA kako to jeftino uraditi.

16,000 je verovatno nekoliko puta skuplje nego što mora. Za taj novac bi na milion dece (nemam pojma koliko ih ima) moglo da ne napravi nekoliko fabrika uniformi, zaposli par hiljada ljudi pa čak da se uniforme i izvoze :)
Unfuckable Unfuckable 18:44 18.05.2009

Re: ...

mali problem predstavlja to što većina komentatora Ovde smatra da je svoj stav već obrazložila Tamo, što je opravdano ali ne i dovoljno vidljivo.
A ako bi obrazlagala ponovo, ovaj tekst bi imao između 16 i 25.000 komentara
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:52 18.05.2009

Re: ...

аууу, види овога како нас ућуткује кад види да су аргумети на нашој страни.

(и да, мање више све смо већ претресли на оном другом блогу. дакле остаје нам - УААА СУДИЈА).
Unfuckable Unfuckable 19:15 18.05.2009

Re: ...

zar ti nisi - banovan ?!?
aujbt, pa ovaj maksa mi totalno razbuc'o softver
vishnja92 vishnja92 19:27 18.05.2009

Re: ...

Jel pokušao neko iz ZA tabora da premosti ljubav ka cipelama, kupkama, masažama i Sex and the City serijama sa pripadnicama PROTIV tabora? :)

Milane, sad sam mrtva ozbiljna: ja upravo ove iz "pro" opcije vidim kao ljubitelje Sex&Grad serije, kupki&masaza, povrsno-nasminkanog i neopravdano samozadovoljog dela svekolikog covecanstva....

tj, videla bih ih tako da imam predrasude, ali ih srecom nemam, xe, xe, xe...

ps - masaze ipak izuzimam: one su divan civilizacijski izumetak, i mir na zemlji ce nastupiti onda kada postanu dostupne svima.
Unfuckable Unfuckable 19:46 18.05.2009

Re: ...

Milane, sad sam mrtva ozbiljna: ja upravo ove iz "pro" opcije vidim kao ljubitelje Sex&Grad serije, kupki&masaza, povrsno-nasminkanog i neopravdano samozadovoljog dela svekolikog covecanstva..

uuuu
počelo je otvoreno vređanje sa nipodaštavanjem
e, pa ....neć'mo tako....Dino !
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:56 18.05.2009

Re: ...

zar ti nisi - banovan ?!?

а зар ти не знаш да је мене немогуће бановати? пробао и супермод па ништа.
Unfuckable Unfuckable 20:18 18.05.2009

Re: ...

da,da ....
ovaj Svet je definitivno otišao doDŽAvola, tz tz tz
Milan Novković Milan Novković 09:02 19.05.2009

Re: ...

ja upravo ove iz "pro" opcije vidim kao

A, ok, imamo glitch u komunikaciji :) Ja sam ljubav video na obe strane, otud premošćavanje, samo dodatak tvom premošćavanju zajedničke ljubavi ka sladoledu :)
povrsno-nasminkanog i neopravdano samozadovoljog dela svekolikog covecanstva

Pošto se radi o šumu na vezi ovaj deo brišemo :)
vishnja92 vishnja92 09:31 19.05.2009

Re: ...

brisemo :)
dunja73 dunja73 13:12 18.05.2009

VAZNO !!!!!

UV-Schutz durch Textilien
Zastita od UV zracenja kroz tekstil

Nur jedes dritte Kleidungsstück hatte in einer Untersuchung der Universität Bochum ausrei-chende UV-Schutzeigenschaften. Untersuchungen aus der Schweiz zeigten, dass mehr als ein Viertel der dort getesteten Sommer-Oberbekleidung mit einem UPF < 15 sehr geringen Schutz bot. Im Allgemeinen kann man sagen, dass dichte, schwere Textilien in dunklen Far-ben und aus hochgedrehten Garnen und Zwirnen einen guten UV-Schutz aufweisen.

also ,testiranio na Univerzitetu u Bohumu , pa u Svajcarskoj ,pokazalo da odeca pruza SLABU zastitu , preporucuje se
kao najbolja od koncane izrade i tamnih boja
evo i link
http://www.helmholtz-muenchen.de/fileadmin/FLUGS/PDF/Themen/Gesundes-Leben/Risiken_Sonne/UV_Schutz_Textilien.pdf

znaci da utanacimo ,
obavezna UV zastita i tamna boja .
ivan.pet ivan.pet 13:17 18.05.2009

avatar

gledam nešto avatar domaćinov pa se čudim... lik očigledno neuredno podšišan, nosi naočare za sunce (!?) i kapuljaču... pa da li je to principijelno sad, a?

aj' na šišanje, a te naočare, da li su deo uniformе? NISU??? pa šta čekaš, pismenu molbu? SKIDAJ I TO.

i 'de ti je kapa?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:27 18.05.2009

Re: avatar

Unf, bejbi, zapitaj se šta bi On uradio, kako bi se postavio naspram situacije.
Mislim da znaš odgovor na ovo pitanje
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:29 18.05.2009

Re: avatar

milena ovo si mu Odlicno rekla!!!
ma zna on jos od juce zato ga nije bilo, kao spavao ceo dan nakon 100 mikrohirurgija i slicne stvari...u urgentnom...
zna on zna i on je sa NAMA, al sad nece da prizna.
radojicic92 radojicic92 13:34 18.05.2009

Re: avatar

dobrosavljevic_m
Unf, bejbi, zapitaj se šta bi On uradio, kako bi se postavio naspram situacije.
Mislim da znaš odgovor na ovo pitanje

bre ljudi, taj isti ON je uredno oblacio odelce svako jutro
znaci prvo odelce, pa kad porastes razbasuruj, a ne obrnuto

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:35 18.05.2009

Re: avatar

zna on zna i on je sa NAMA, al sad nece da prizna

Naš je! Mi to znamo, još samo on to da shvati (ne može da glasa, doduše)
Unfuckable Unfuckable 13:36 18.05.2009

Re: avatar

znaci prvo odelce, pa kad porastes razbasuruj, a ne obrnuto

tako je Tzare !
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:38 18.05.2009

Re: avatar

ma jok, taj bi bio za uniforme. pa sve su mu pesme iste.
vishnja92 vishnja92 13:39 18.05.2009

Re: avatar

(ne može da glasa, doduše)

jao, ja na ovo stalno zaboravljam :)))

ima pravde kod Velikog Manitua
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:44 18.05.2009

Re: avatar

znaci prvo odelce, pa kad porastes razbasuruj, a ne obrnuto

Iz Vikipedije:
Liam was expelled from school at age 15 for fighting, and would often steal bicycles from local shops.

Što će reći da je rano počeo, kad je već sa 15 dotle dogurao.

I malo citata: 'Discipline? I don't know the meaning of the word.'
radojicic92 radojicic92 13:49 18.05.2009

Re: avatar

dobrosavljevic_m
znaci prvo odelce, pa kad porastes razbasuruj, a ne obrnuto

Iz Vikipedije:
Liam was expelled from school at age 15 for fighting, and would often steal bicycles from local shops.

Što će reći da je rano počeo, kad je već sa 15 dotle dogurao.

I malo citata: 'Discipline? I don't know the meaning of the word.'

znaci dete volelo bicikle i bilo nemirno
sta tu ima lose?
natasavb natasavb 13:50 18.05.2009

Re: avatar

pa sve su mu pesme iste.

ovo je za banovanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:53 18.05.2009

Re: avatar

znaci dete volelo bicikle i bilo nemirno
sta tu ima lose?

Ohoho, još jedan prelazi na našu stranu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:19 18.05.2009

Re: avatar

bre ljudi, taj isti ON je uredno oblacio odelce svako jutro
znaci prvo odelce, pa kad porastes razbasuruj, a ne obrnuto



i zato se kasnije tako Dobro razbarusio.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:30 18.05.2009

Re: avatar

ma jok, taj bi bio za uniforme. pa sve su mu pesme iste

ali zato setao najbolju ribu na ostrvu...i sire.


i ona je nosila odelca
Unfuckable Unfuckable 18:46 18.05.2009

Re: avatar

ovo je za banovanje.

da znaš da mi usnica zadrhtala...a ruka sama krenula
reanimator reanimator 14:37 18.05.2009

glasaj ZA

Dečaci, ne samo da ćete u uniformi izgledati elegantnije, nego rastu šanse da prvi poljubac padne pre mitološke ekskurzije u sedmom!!!
NNN NNN 16:49 18.05.2009

glasaj ZA ovakav izgled majce

...za dečake!
Zar ne mislite da je dete u ovakvoj majci potencijalniji plen pedofila?
Mada mislim da je najveći problem ova tamna boja na ovakvom suncu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:03 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

*novo

ovo je strukirana majica. strukirane majice nose devojcice. dabudemjasnija, pucas u prazno, ćo.rak.
reanimator reanimator 17:13 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

BebaOdLonchara
*novo

ovo je strukirana majica. strukirane majice nose devojcice. dabudemjasnija, pucas u prazno, ćo.rak.

Tako je, reci mu :)
Ove majice će da budu hit medju devojčicama iz onih nekoliko škola po Srbiji, koje drže radikali i gde će ukazom direktora despota biti naloženo da se ne poštuje stav proevropske srbije. Klinke nošenjem istih, ne samo da će da izraze protest zbog zabrane uniformi, nego će time možda da motivišu ponekog buntovnika da, uprkos besmislenoj zabrani, napravi svoju uniformu i pojavi se u školi :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:31 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

Tako je, reci mu :)
Ove majice će da budu hit medju devojčicama iz onih nekoliko škola po Srbiji, koje drže radikali i gde će ukazom direktora despota biti naloženo da se ne poštuje stav proevropske srbije. Klinke nošenjem istih, ne samo da će da izraze protest zbog zabrane uniformi, nego će time možda da motivišu ponekog buntovnika da, uprkos besmislenoj zabrani, napravi svoju uniformu i pojavi se u školi :)

dada!
mislim da je to put ka modernoj srbiji, taj poklic mladih, kreativnih buntovnika u svojoj borbi ZA uniforme, bolje sutra, red i zakon

ps. ovo sa pedofilijom...poslednji trzaji pred davljenje...
reanimator reanimator 17:48 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

BebaOdLonchara


ps. ovo sa pedofilijom...poslednji trzaji pred davljenje...

Baš tako...dobro poznata receptura iz Kurir-Press kuhinje...sramotni pokušaji prikrivanja istine iza velikih naslova bez pokrića. Ali neće im pomoći...Srbija se budi...ako treba, svi ćemo uniforme, pa na bageru u skupštinu...da više svane taj šesti oktobar :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:48 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

Radikali se baš trude da budu uniformisani.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:05 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

i vidis kako su slozni vadikali? a mi bez uniforma, nikako da ih pobedimo? jos nismo naucili?!

da više svane taj šesti oktobar :)






(sto reko gazda, slusaj, ne cupkaj)

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:12 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

i vidis kako su slozni vadikali?

Oni su se posle pocepali na Naprednjake i SRS.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:33 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

...zato sto neki od njih nisu hteli vise da nose uniforme (pali na nesto slicno onom sladoledu od visnje sto se nudi gore). ali zato se mi necemo cepati ko sto rekoh, naucili smo sve lekcije iz proslosti


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:35 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

...zato sto neki od njih nisu hteli vise da nose uniforme

Aha, oni normalniji
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:49 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

dobrosavljevic_m
...zato sto neki od njih nisu hteli vise da nose uniforme

Aha, oni normalniji

(a tu bilo/ima normalnih? mora da sam prespavala pola zivota.)

o principu govorim (a i sladoledu).

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:54 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

(a tu bilo/ima normalnih?

Ne normalnih, normalnijih.
Nego BoL,
(u prevodu ko tebe uvredom ti njega cvetom)

i ti prelaziš u hipike. Pridobijamo te
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:24 18.05.2009

Re: glasaj ZA ovakav izgled majce

i ti prelaziš u hipike. Pridobijamo te

ja u hipi?
pazi, mene ovo vozi od 12-te godine
pa ti vidi kako ces samnom/protiv mene...




stvarno mooooram.....dzoging!!!!!
Unfuckable Unfuckable 14:42 18.05.2009

e sad, pošto

je ova kriptoliberalna - hipi - kampanja prevazišla čak i one slavne čedouroševićevske akcijaške poduhvate i spinove, samo što nas još nisu optužili da klincima šlemove turamo
ima da editujem osnovni tekst i da nevine blogere odbranim od ove huškačke propagande u pogromaškoj atmosferi linča, haosa i bezumlja koje šire takozvani borci za slobodu i različitost, ogrnuti lažnim plaštom demokratije ispod kojeg viri iskežena zver imperijalizma i novog svetskog poretka u porobljivačkom pohodu na umove naših pokolenja
vishnja92 vishnja92 14:52 18.05.2009

Re: e sad, pošto

on je... izgubili smo ga.
odlepio je jos vise nego pre.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:55 18.05.2009

Re: e sad, pošto

on je... izgubili smo ga.

a kao imali ste ga?
reanimator reanimator 14:57 18.05.2009

Re: e sad, pošto

Unfuckable
je ova kriptoliberalna - hipi - kampanja prevazišla čak i one slavne čedouroševićevske akcijaške poduhvate i spinove, samo što nas još nisu optužili da klincima šlemove turamo ima da editujem osnovni tekst i da nevine blogere odbranim od ove huškačke propagande u pogromaškoj atmosferi linča, haosa i bezumlja koje šire takozvani borci za slobodu i različitost, ogrnuti lažnim plaštom demokratije ispod kojeg viri iskežena zver imperijalizma i novog svetskog poretka u porobljivačkom pohodu na umove naših pokolenja

Odlično primećeno kolega!
Tužno je kada nevina deca postanu oružje u rukama lažnih demokrata, koji pod maskom borbe za dečiju individualnost, rade u interesu monopolista na srpskom tržištu sportske opreme. Izgleda da ćemo još dugo po školskim dvorištima gledati decu u NIKE trenerkama. I kad smo kod toga..ko je ono beše glavni distributer NIKE trenerki? I da li ovi, što se bore protiv uniformi, možda imaju neke veze sa dotičnim gospodinom??
dunja73 dunja73 15:02 18.05.2009

Re: e sad, pošto

a kao imali ste ga

Bači pogled ...

[url=http://www.gutefrage.net/frage/schuluniform-ja-oder-nein][/url]
NNN NNN 15:15 18.05.2009

Re: e sad, pošto

reanimator
Unfuckable
je ova kriptoliberalna - hipi - kampanja prevazišla čak i one slavne čedouroševićevske akcijaške poduhvate i spinove, samo što nas još nisu optužili da klincima šlemove turamo ima da editujem osnovni tekst i da nevine blogere odbranim od ove huškačke propagande u pogromaškoj atmosferi linča, haosa i bezumlja koje šire takozvani borci za slobodu i različitost, ogrnuti lažnim plaštom demokratije ispod kojeg viri iskežena zver imperijalizma i novog svetskog poretka u porobljivačkom pohodu na umove naših pokolenja

Odlično primećeno kolega!
Tužno je kada nevina deca postanu oružje u rukama lažnih demokrata, koji pod maskom borbe za dečiju individualnost, rade u interesu monopolista na srpskom tržištu sportske opreme. Izgleda da ćemo još dugo po školskim dvorištima gledati decu u NIKE trenerkama. I kad smo kod toga..ko je ono beše glavni distributer NIKE trenerki? I da li ovi, što se bore protiv uniformi, možda imaju neke veze sa dotičnim gospodinom??
Eto, ako deca neće da pljucnu po 200 jura za uniformičicu (u čiji џep ), odma' su narkomani i tajkunčići!
Je l' to to uvođenje reda?
Mislim, za nas je možda već kasno, ali nemojte da dirate decu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:19 18.05.2009

Re: e sad, pošto

Eto, ako deca neće da pljucnu po 200 jura za uniformičicu (u čiji џep ), odma' su narkomani i tajkunčići!

verovatno u isti dzep gde ide i za nike patike, novi citroen...
lici da ce 1. maj pirot raditi te uniforme, posle provatizacije. da-da, raditi, jer ce ih uvesti
dunja73 dunja73 15:25 18.05.2009

Re: e sad, pošto

Eto, ako deca neće da pljucnu po 200 jura za uniformičicu


45 ojra na kucnu adresu , evo setam po katalozima...
Unf ,sledeci blog - formiramo cenu !!!
margos margos 15:29 18.05.2009

Re: e sad, pošto

Mislim, za nas je možda već kasno, ali nemojte da dirate decu

Da da.... mnogi se žale i vajkaju, kao npr:

Razgovaraju katolički pop i časna sestra:

- Mislite li oče, da će nam dozvoliti jednoga dana da se ženimo i udajemo, pa makar međusobno, makar u našem staležu?

- Ne verujem sestro. To ni naša deca neće dočekati... Čak ni deca naše dece...


topcat topcat 18:09 18.05.2009

Re: e sad, pošto

NNN

Mislim, za nas je možda već kasno, ali nemojte da dirate decu


Ma jasno, ostavite djecu da se odgoje sama...
bauer. bauer. 18:16 18.05.2009

Re: e sad, pošto

je ova kriptoliberalna - hipi - kampanja prevazišla čak i one slavne čedouroševićevske akcijaške poduhvate i spinove, samo što nas još nisu optužili da klincima šlemove turamo
ima da editujem osnovni tekst i da nevine blogere odbranim od ove huškačke propagande u pogromaškoj atmosferi linča, haosa i bezumlja koje šire takozvani borci za slobodu i različitost, ogrnuti lažnim plaštom demokratije ispod kojeg viri iskežena zver imperijalizma i novog svetskog poretka u porobljivačkom pohodu na umove naših pokolenja

you're bad looser bro
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:38 18.05.2009

Re: e sad, pošto

you're bad looser bro

pocelo vredjanje, a? boli semafor, topi se prednost? boli, znam. evo ti cvet (u prevodu ko tebe uvredom ti njega cvetom)
bauer. bauer. 18:48 18.05.2009

Re: e sad, pošto

boli semafor, topi se prednost?

mislim, ne znam stvarno. meni je semafor stalno tako nekako izgledao. kao i sada. ali, cvetom na cvet
NNN NNN 15:05 18.05.2009

Evo i reakcije školske dece

...na semaforupdate (53:57):
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:53 18.05.2009

Re: Evo i reakcije školske dece

topiseprednos'...
takoreci, ko' sladoled na suncu




e odoh ja na dzoging, hoce neko samnom? necu ga ubedjivati u ZA, obecavam! ()
vishnja92 vishnja92 19:00 18.05.2009

Re: Evo i reakcije školske dece

sta si se uvatila za taj sladoled :)))

ocu ja na dzoging

(osim toga - moram ti reci i priznati ovde u potaji da sam procitala ono tamo na odbrani, i znas sta? , al necu vise o tome, nije lepo na jednom blogu o drugom blogu...)

elem, ocu ja na dzoging.
bauer. bauer. 19:08 18.05.2009

Re: Evo i reakcije školske dece

nije lepo na jednom blogu o drugom blogu.

stvarno nema smisla.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:10 18.05.2009

Re: Evo i reakcije školske dece

tamo na odbrani,



a sladoler? ah, sta mogu, za sta god se uhvatim to se istopi (sto i nije neki kompliment ) e idem stvaaarno!!! sijulejter!
Unfuckable Unfuckable 19:19 18.05.2009

Re: Evo i reakcije školske dece

ocu ja na dzoging

sori šnjavi, je l' na džoganje ideš u martinkama i farmerkama....?
....pitam, onako......
reanimator reanimator 19:08 18.05.2009

...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 18.05.2009

Re: ...

reanimator
Plaćeni termin




TZAAAREEEE!!!!!!


bauer. bauer. 19:15 18.05.2009

Re: ...

opet si počeo? ali ne vredi vam ništa
Unfuckable Unfuckable 19:17 18.05.2009

Re: ...

dakle, uvode se jači aduti u igru : Bombayblogger is back !
Ha , šta će te sad?
topcat topcat 19:27 18.05.2009

Re: ...

reanimator
Plaćeni termin


"naočitog dečka u uniformi".



Svaka čast.

crossover crossover 19:38 18.05.2009

Re: ...

Unfuckable
dakle, uvode se jači aduti u igru : Bombayblogger is back !
Ha , šta će te sad?

Сад ћемо да свирамо химну:



Доле униформе!!!
Unfuckable Unfuckable 19:47 18.05.2009

Re: ...

Доле униформе!!!

da jbt vidi Njih k'o iz iste butige da su izašli, ehehehehe prava mala hodajuća reklama za dress code

i eto Majke svih pitanja, da dodam :
ako su hiposi imali svoje "uniforme", a pankeri - svoje...zašto onda ne damo i klincima da imaju neke svoje - školske,
umesto što im velikodušno ostavljamo da "biraju" da liče na Stoju, Cecu, Jecu, Mileta i Džeja sa podvarijantom Legije, ili samo nešto između svega toga pobrojanog ?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:55 18.05.2009

Re: ...

Доле униформе!!!

Cross se vratio! (mada mislim da nije ni odlazio)
vishnja92 vishnja92 20:36 18.05.2009

Re: ...

da liče na Stoju, Cecu, Jecu, Mileta i Džeja sa podvarijantom Legije, ili samo nešto između svega toga pobrojanog ?

al ne lice!!!
mi pricamo o osnovnoj skoli bre....

kad ti kazem - ne lice. ja sam alergicna na te mlade gole stomake, jer su skroz kako ne treba - prvo se prelije preko farmerki, pa se na pupku prelije jos jednom, pa ispod rebara... a o drzanju da ne pricam.
niko ih nije ucio stilu niti minimalizmu. grozno izgledaju.

al ovo nije tema o njima nego o malima.

ps - ima i sjajnoizgledajucih klinaca po gradu. ja u prevozu odmah zataknem kosu za uvo da mi vide sve one rupe za mindjuse i shvate da sam jedna od njihovih :)))
(sad ce topcat da me ustreli po skracenom postupku, bez bele vrece na glavi)
Unfuckable Unfuckable 20:44 18.05.2009

Re: ...

kad ti kazem - ne lice. ja sam alergicna na te mlade gole stomake, jer su skroz kako ne treba - prvo se prelije preko farmerki, pa se na pupku prelije jos jednom, pa ispod rebara

ček, ček....
a da se ne preliva - bilo bi ok ?
Pa štos i jeste u malima : oni gledaju velike i žele da izgledaju jednog dana kao i oni.
Hajde samo da zamislimo da taj projekat zaista uspe u jednoj školi i da se izvede generacija prvaka '09, dakle da 2017 oni budu osmaci - prva generacija koja je započela to - a sve ostale iza njih isto : dakle, te 2017 u školi ne bi bilo ni jednog Džeja a ni Cece, a ovi mali što ulaze u I razred, mogli bi na mnogo pametnije stvari da se fokusiraju
a polako bi i naučili da SLUŠAJU jedni druge, a ne samo da - GLEDAJU
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:59 18.05.2009

Re: ...

umesto što im velikodušno ostavljamo da "biraju" da liče na Stoju, Cecu, Jecu, Mileta i Džeja sa podvarijantom Legije, ili samo nešto između svega toga pobrojanog

acu lukasa?

ovaj clash je autogol. oni su svi nosili odleca, zato su i ispali takvi...dobri
vishnja92 vishnja92 21:00 18.05.2009

Re: ...

a polako bi i naučili da SLUŠAJU jedni druge, a ne samo da - GLEDAJU

meni je moje podugacko zivotno iskustvo reklo da culo vida i culo sluha ama bas nikakve veze nemaju jedno s drugim.
o culu dodira da ne pricam....

zato i postoji magija - zato sto je u ostatku zivota to skroz radvojeno. eee, moj ti....
crossover crossover 21:07 18.05.2009

Re: ...

Unfuckable
i eto Majke svih pitanja, da dodam : ako su hiposi imali svoje "uniforme", a pankeri - svoje...zašto onda ne damo i klincima da imaju neke svoje - školske, umesto što im velikodušno ostavljamo da "biraju" da liče na Stoju, Cecu, Jecu, Mileta i Džeja sa podvarijantom Legije, ili samo nešto između svega toga pobrojanog ?

Униформе су за касарну, а не за школу - а у школу се иде јер се воли, а не зато што се мора. Чини ми се да су униформе углавном важније мамама и татама, мислим да треба ипак питати децу.
Треба им што раније дозволити да доносе одлуке о стварима које су њима важне и пружити им осећај да могу (наглашавам: могу) да управљају својим животом да би што раније стекли самопоуздање. На тај начин ће научити да (под)носе одговорност сопствених избора и одлука.

Ове даме и господу које си набројао би стварно требало обући у униформу... пругасту :)))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:08 18.05.2009

Re: ...

a polako bi i naučili da SLUŠAJU jedni druge, a ne samo da - GLEDAJU

bravo! takosegovori!

imam utisak, koji mozda vara, da bi ti klinci morali da imaju posebno obucene nastavnike/ucitelje, jer ovi kakvi sada predaju po nasim skolama, tesko bi se uklopili u nove mlade mislece ljude koji u uniformi SLUSAJU JEDNI DRUGE.
takodje, zanimljivo bi bilo posmatrati roditelje takve iste dece...ali svaki pocetak je tezak.

uniformom protiv turbo-folka!
Unfuckable Unfuckable 21:12 18.05.2009

Re: ...

e, Cross
zamisli da klince pitaju da li je škola uopšte - potrebna ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:13 18.05.2009

Re: ...

Униформе су за касарну, а не за школу - а у школу се иде јер се воли, а не зато што се мора.

govorimo o Osnovnoj skoli, u nju se ide zato sto se mora. takav je zakon.

sta dete od 6 godinica moze da kaze o uniformama? moze da kaze da su mu: lepe ili nisu lepe. budi realan...

a neki od navedenih su vec nosili prugastu uniformu...ceca, aca lukas (treba dodati!), legija...
tako je trebalo da ostane, slazem se...
vishnja92 vishnja92 21:15 18.05.2009

Re: ...

zamisli da klince pitaju da li je škola uopšte - potrebna ?

pitaj JJbebu :))

edit - greska: ona je rekla da skolu treba ukinuti, nije rekla da nije potrebna.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:17 18.05.2009

Re: ...

a polako bi i naučili da SLUŠAJU jedni druge, a ne samo da - GLEDAJU

А колико је тек непроцењиво кад се пронађу људи који не изгледају исто. Кад се пронађу упркос површним разликама. Кад то научити ако не док је неко млад?

Ко је још у четвртој години средње гледао и уопште видео како се облаче други? Знао је већ како свако дише. И како ће дисати до краја живота.
Unfuckable Unfuckable 21:17 18.05.2009

Re: ...

e, ljudi - ovo moram sada da uradim : odo' da pogledam Insajder, očekujem da se pojavi jedno jako bitno ime sa
"Born To Be A Shonjo"
obećalo mi
crossover crossover 21:22 18.05.2009

Re: ...

BebaOdLonchara
sta dete od 6 godinica moze da kaze o uniformama? moze da kaze da su mu: lepe ili nisu lepe. budi realan...

Могу о томе да ти причам неколико дана... ако имаш времена. Моја жена је имала "школу" у којој је униформа била обавезна (по жељи, тј. захтеву родитеља). Најмлађи клинац је имао 4 (четири) године. Сад, ако имаш нешто да ме питаш, можеш слободно :)))
omega68 omega68 21:42 18.05.2009

Re: ...

Unfuckable
kad ti kazem - ne lice. ja sam alergicna na te mlade gole stomake, jer su skroz kako ne treba - prvo se prelije preko farmerki, pa se na pupku prelije jos jednom, pa ispod rebara

ček, ček....
a da se ne preliva - bilo bi ok ?
Pa štos i jeste u malima : oni gledaju velike i žele da izgledaju jednog dana kao i oni.
Hajde samo da zamislimo da taj projekat zaista uspe u jednoj školi i da se izvede generacija prvaka '09, dakle da 2017 oni budu osmaci - prva generacija koja je započela to - a sve ostale iza njih isto : dakle, te 2017 u školi ne bi bilo ni jednog Džeja a ni Cece, a ovi mali što ulaze u I razred, mogli bi na mnogo pametnije stvari da se fokusiraju
a polako bi i naučili da SLUŠAJU jedni druge, a ne samo da - GLEDAJU



LjUDI MOJI
Znam ja da je sve ovo više zezanje i da mnogi spinuju zajebanciju nego što ozbiljno misle, ali ja sam na pragu da jednog prvaka pošeljem u školu i zabezeknut sam svim dešavanjima s' tim u vezi.Prvo sam se zgranuo koliko je bitno da se izabere učitelj(ica).Toga u moje vreme nije bilo.Svaka učiteljica je bila učiteljica, sa malim razlikama između njih.Danas je to postalo stvar ''života i smrti''.Jer ima ih svakakvih...
Bitno je da je to neka ( redak slučaj ) koja će da ih i vaspita ( koliko škola to može i treba ) i da ih nauči gradivo.Roditelji su gori nego što su bili naši matori iz svih onih razloga koje znamo - borba za preživljavanje je samo jedan , ali najvažniji koji rađa sve ostale.Dakle , učiteljica...
Drugo, mnogi drugari se žale na nasilje prema svojij deci.Niko ih skoro ne uzima u zaštitu.Dečja prava ( onih najbezprizornijih ) su dovedena do vrhunca.Direktori ( koji treba da budu re-izabrani ) ne žele da se konfrontiraju sa đacima i roditeljima , Učitelji i razredni imaju svoje favorite ( bogate roditelje ) ili ne mogu da se nose sa fizički jačima i već kriminalcima.Znači mora čovek da ide da preti i da štiti svoje dete.Tu dolazi u opasnost da ga neko tuži što je ''maltretirao'' nekog magarca koji već ima dva silovanja, četiri prebijena profesora itd.Ona je ipak smo dete, jel da?Posle ta deca šutiraju babu u glavu iz čista mira ili uzmu motke i UBIJU mlađe dete od sebe.Meni su se tresle noge ako mi neko spomene direktora , a danas , verujte, ( bio sam u tom školskom odboru ) direktor nudi barabi, koga je poslala nastavnica jer je zapalio cigaretu, ŠTA ĆE DA POPIJE.
Treće, NJanjo i ostali - stvarno izvinite , ali nemate predstavu ŠTA mi živimo.Danas je ženina prijateljica pričala kako dete ( žensko ) neće u školu i hoće da se ubije jer su joj roditelji kupili garderobu kod Kineza.Ismevaju je u školi , kažu : Jel su uspeli da ti za celo leto skupe pare za Kineze.A oni NEMAJU za bolje.A to su intelektualci koji rade u ''dolini gladi'' kao što je KG.Po Srbiji je još gore.Radi se kod privatnika za male pare ili se uopšte ne radi.Ako pokušaš da promeniš posao , uglavnom, odeš na još gore.Ne vrede ni nove veštine, seminari i nova znanja.Jednostavno NEMA bolje plaćenih poslova ako nisi krimos, lopov i sl.Tu čak ni Beograd nije izuzetak.Jeste malo - ima više mogućnosti , ali i tamo postoje ljudi koji jedva preživljavaju.A kući im dođe pubertetlija koji ne želi da razume...
Ja razumem Unfa, ovde je od uniforme važnije kako da nove generacije vaspitamo u smeru empatije prema drugu, drugarici iz klupe, kako da ta deca imaju saosećanja, jer oni će da čine to društvo i da vaspitavaju mlađe.Da bi društvo bilo zdravo nešto mora da se preduzme ili ćemo da uskoro nestanemo.Ili da svi odemo odavde.
Zato je ovo mnogo ozbiljnije od kecelja, Đilasovog procenta ili bilo čega.Mora da se napravi nulti korak.
Pa makar sa uniformama, da se počne.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:48 18.05.2009

Re: ...

омега, рекох ли већ да си прек и да свашта кажеш, али ти је срце на месту.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 18.05.2009

Re: ...

Могу о томе да ти причам неколико дана... ако имаш времена. Моја жена је имала "школу" у којој је униформа била обавезна (по жељи, тј. захтеву родитеља). Најмлађи клинац је имао 4 (четири) године. Сад, ако имаш нешто да ме питаш, можеш слободно :)))

ne moram. imam dva bratanca, jedan 7 drugi 4 godinice
stariji je pre par meseci od dede trazio za 7mi rodjendan da mu kupi patike 'sa Onom zivotinjom (puma) ili sa Onim znakom (nike)
ali mislim da realno nemaju pojma oko toga da li da nose uniforme ili ne. mozda tek da se proba, jednu godinu im das pa se posle svi izjasne, a? eto resenja!
crossover crossover 22:02 18.05.2009

Re: ...

Потпуно си у праву Омега. Проблем школских униформи би био мање више питање естетике да нам друштво није овако жалосно пропало. Ни у Београду није много боље, прилично ружне ствари се догађају и не живи се много лепо, макар не обичан свет.
omega68 omega68 22:04 18.05.2009

Re: ...

marco_de.manccini
омега, рекох ли већ да си прек и да свашта кажеш, али ти је срце на месту.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:16 18.05.2009

Re: ...

Pa makar sa uniformama, da se počne.



ps. a ovo sto si napisao, sve tacno. moj stariji bratanac sada zavrsava prvi razred...ima drugara koji je (tesko mi da kazem...oni 7 godinica imaju!)...ukrao uciteljici pare iz tasne. !!!!!!
cale mu je nedavno izasao iz zatvora (ubio bivsu devojku od batina) i klincu niko nista ne moze. i sad on, sto neko rece, treba da izabere da li ce da nosi uniforme ili ne?!
najezila sam se od tvog texta.
scabies scabies 22:50 18.05.2009

Re: ...

Učitelji i razredni imaju svoje favorite ( bogate roditelje )
Cek, cek... Mislis da ucitelji nece prepoznavati decu bogatih roditelja kad se uniformisu? Nemoj da si naivan...
Ovo drustvo je potpuno deformisano, to se slazemo. Ali nije resenje u zatvarnju ociju pred problemom.
Decu treba nauciti da postuju razlike, a ne da im se servira model da svi treba da budu isti da bi se medjusobno postovali.
Nije razlog sto se deca razlicitog materijalnog statusa ne druze to sto im se razliqje garderoba, vec to sto im se razliqju mogucnosti, nacin provodjenja slobodnog vremena...
I necemo decu prevariti time sto cemo pricati da je u znanju moc. Kada znanju stvarno vratimo vrednost koju zasluzuje-deca ce to prepoznati, nema potrebe da ih do tada zavaravamo uniformama i laznom jednakosti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:58 18.05.2009

Re: ...

Scabies, све стоји што си рекла. Само је Омега емотивно, а ипак добро, артикулисао очај који влада и који тера људе да помишљају да би било какав покушај померања из места био вредан пажње.

Ја не кажем да би био вредан, само да разумем позиције из које полази Омега, па донекле и Унф. А кад се ова двојица сложе, онда је стварно догорело до ноката (последња фаза би била кад се ти и Унф сложите).
omega68 omega68 22:59 18.05.2009

Re: ...

najezila sam se od tvog texta.

a ja sam naježen zbog saznanja ovo što sledi nije više vic nego život u Srbiji:
Napravi dete neki biznismen jednoj mladoj i neuniformisanoj devojci, pa da ne pukna bruka i da ne ugrozi brak, dođe kod njenog oca na razgovor.
-ja ću sve da platim i snosiću troškove deteta samo da se ne sazna da sam ja otac.Ako rodi devojčicu dajem 30 000 evra i audi A6.Ako rodi dečaka, dajem 30 000 evra i stan.A ako pobaci...
-Praviš drugo! reče... otac
crossover crossover 23:15 18.05.2009

Re: ...

BebaOdLonchara
ali mislim da realno nemaju pojma oko toga da li da nose uniforme ili ne.

Деца су у трећој години већ скоро формиране личности, све што долази касније је само фино брушење. Итекако имају појма шта воле и шта хоће, само мораш јако пажљиво да их слушаш и без предубеђења (шума) која одрасле особе стичу уз искуство. Потребна је само способност искреног уживљавања у њихову причу, мада мислим да је та способност некакав таленат који немају сви и да због тога често долази до неразумевања дечијих жеља или проблема. Деца су исто што и одрасли људи само у малом паковању. Имају мало искуства али емоције и интелект су им идентични као код одраслог човека, а врло често су чак и рационалнији (читај: паметнији).

Из искуства које је моја жена имала у раду са децом знам да им школска униформа сама по себи не значи ништа. Али ако воле разлог (школу) због које је носе, носиће је са одушевљењем, а није нарочито тешко усмерити их у добром правцу. Оно што сам својим очима видео и ушима чуо је да је њиховим родитељима веома стало да деца што дуже током дана буду у униформи ове, по њима, фенси школе. Мислим да је разлог очигледан.

А ово што кажеш за патике, потпуно разумем клинце. Пази, ја изузетно мрзим корпорацију Најки и њеног домаћег дистрибутера али никако не бих био срећан да жуљам ноге у неким шангајкама. Зато купујем Рибок :)))
scabies scabies 23:17 18.05.2009

Re: ...

артикулисао очај који влада и који тера људе да помишљају да би било какав покушај померања из места био вредан пажње.
Znam ja dobro taj ocaj-zivim u Srbiji, je l'. I postujem sve napore da se situacija popravi, ali meni sva nasa pomeranja iz mesta deluju kao jedan korak napred-dva nazad, pa onda dva napred jedan nazad-pa u krug.
Ako imamo problem jer deca koja imaju vise novca izbegavaju, vredjaju i ugrozavaju decu koja imaju manje-mi to necemo resiti tako sto cemo ih isto obuci. Mi moramo da naucimo decu da je vredjanje i ugrozavanje nedopustivo, blo kad, bilo gde i prema bilo kome.
Jer primarni problem nije u tome sto u Srbiji postoje materijalne razlike medju decom, vec to sto postoji vredjanje i ugrozavanje medju decom bilo po materijalnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi!
omega68 omega68 23:26 18.05.2009

Re: ...

Mislis da ucitelji nece prepoznavati decu bogatih roditelja kad se uniformisu? Nemoj da si naivan...

Nisam naivan - hoće. i mi smo se razlikovali , ali je to izgledalo manje
Nije razlog sto se deca razlicitog materijalnog statusa ne druze to sto im se razliqje garderoba

Ovo je ključ svega.To je totalno netačno.Roditelji u startu potenciraju to i uče decu sa kim treba da se druže, a sa kim ne jer su mu roditelji niko i ništa.Škola bi sa bluzama ili mantilima ( ja nisam za uniforme ), lakše mogla da odradi svoju priču da se treba razlikovati po nekim suštinskijim stvarima.
Decu treba nauciti da postuju razlike, a ne da im se servira model da svi treba da budu isti da bi se medjusobno postovali.

Deca se ne razlikuju mnogo dok su u školi.Kasnije se rasloje prema onome šta je ko postigao.
Đoka Balašević ima onu pesmu kad dolazi na proslavu neke mature

[i]Promicu dani kao jablani uz drum
Jutro vec mirise na vanilu i na rum
Gde su, kako se drze, bas da vidim sta je s dobrim djacima
Oni se potrose brze, mi smo nekad bili generacija

Znači u tom dobu su svi više-manje slični , a mi ih pravimo različitim i to , tragično, preko garderobe.
I za kraj ( moram malo da vežbam za duel sa nekim političarem - u kampanji i sex-u je sve dozvoljeno)
Scabies , jel imaš decu?
maksa83 maksa83 23:30 18.05.2009

Re: ...

I za kraj ( moram malo da vežbam za duel sa nekim političarem

Važi.

Ajmo:

Scabies , jel imaš decu?

Kad završiš, ne zaboravi da prebrojiš ko ima a ko nema decu od ovih što hoće uniforme.
omega68 omega68 23:37 18.05.2009

Re: ...

Mi moramo da naucimo decu da je vredjanje i ugrozavanje nedopustivo, blo kad, bilo gde i prema bilo kome.

MI ćemo da naučimo decu, ali kako da naučimo RODITELJE?Ja uniformisanje prvenstveno vidim kao vid učenja roditelja
Mi smo najveći problem
Ćale od onog što je u NS šutnuo babu u glavu , rekao je da se dete Šalilo!
Šta misliš kako vaspitava dete da se druži sa nekim ko nema skupu garderobu?
omega68 omega68 23:41 18.05.2009

Re: ...

maksa83
I za kraj ( moram malo da vežbam za duel sa nekim političarem

Važi.

Ajmo:

Scabies , jel imaš decu?

Kad završiš, ne zaboravi da prebrojiš ko ima a ko nema decu od ovih što hoće uniforme.

Ne prebrojavam ništa, samo hoću da kažem da možda ne prićamo iz istih pozicija.
scabies scabies 23:41 18.05.2009

Re: ...

Scabies , jel imaš decu?
Ne koliko znam
Nego ja stvarno ne verujem da klinci od 7-14godina mogu da procene materijalnu vrednost komada odece/obuce ako im se ne kaze ili ako ne prepoznaju marq... Ne znam, mozda gresim.
Drugo, roditeljima koji zele da svoju decu okite statusnim simbolima ostaje jos mnogo nacina da to urade i kad se uvedu skolska odela. Kao sto ce deci roditelja opterecenih novcem ostati da se porede po tome ko ima kakvu qcu, ciji roditlji voze koja kola, gde letuju/zimuju...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:55 18.05.2009

Re: ...

А ово што кажеш за патике, потпуно разумем клинце. Пази, ја изузетно мрзим корпорацију Најки и њеног домаћег дистрибутера али никако не бих био срећан да жуљам ноге у неким шангајкама. Зато купујем Рибок :)))

eto, bas taj stariji bratanac retko vidja sve te Deltine uvozne proizvode na nasim nogama, ali ih vidja u - skoli, na drugoj deci. i zato ih i trazi. komsinica preko puta mojih roditelja kupuje svojoj mezimici od 9 godina sve (ali sve!) u Beba Kidsu, inace verifensi brand za klince, ceni se, akomerazumes.

znam ovo sto pricas za decu i tri godinice, ali ne mogu sve roditelji da urade. moj bratanac je bas xtra dete, skola super, engleski, comp (sam trazi igrice po webu), klavir, pise/cita dva pisma...a ne voli skolu zbog uciteljice (moron kojoj je najvaznije da poskida lutku iz Mango izloga te se obuce u istu), iako sve zadatke radi kako treba, nije mu tesko, ima drugare, ali ne voli da ide. vec sad kuka kako (objasnila sam mu) Mora da ide 8 godina a tek je na pocetku
da nosi uniforme ili ne, bilo bi mu svejedno. vise bi voleo da ima normalnu uciteljicu.
za razliku od skole, OBOZAVAO je vrtic. njegova vaspitacica je osvajacica svakoraznih nagrada po nemackoj (skoro dosla) i tpripremila ceo razred za skolu i sve sto treba kao niko. posle nje, njemu je u skoli - dosadno.

i sasvim sam sigurna da im je svejedno oko uniforme. oni nemaju odnos prema tome, ali imaju roditelji. u tome je ceo vitz. nije svejedno samo Onoj deci ciji Roditelji/najbliza okolina forsira pricu o tome koje ce patike da kupe i da li je od kineza ili ne, jer roditeljima nije svejedno. zasto mnogi beogradjani zele (koji mogu da plate) internacionalne skole, privatne? pa dear, u srbiji deci mladjoj od 10 godina mame peglaju kosu za skolu! amanzaman! zato uniforme. da se prevaspitaju roditelji, jer ako oni prestanu da forsiraju ko je sta obukao, onda to nece imati toliki uticaj na decu, pogotovo u tom uzrastu. a reflektovace se i na kasnije.

i da, da je moglo i da se moze isterati Moda iz skole, vec bi se uradilo. postoje zabrane, ali ih niko ne primenjuje...a zasto, procitaj omegin koment.

ps. al sam se raspisala...jbg, kad prisem o tom bratancu, nema kraja kucanju
omega68 omega68 23:55 18.05.2009

Re: ...

Ne koliko znam


Do sutra, ćao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana