B92 Blog    Članovi    angie01    Solidarnost sa Biljanom Srbljanović

angie01
12:26
SUB
16
MAJ

Solidarnost sa Biljanom Srbljanović





Komentari (332)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu  12:39 16.05.2009
Preporuka: 16

?????????

#Link  Replika: 25
Prema rečima direktora Doma omladine Pančevo Radiše Stanišića, tokom promocije Peščanika u Pančevu, stigla je anonimna dojava da je u sali postavljena bomba.

Da je bomba eksplodirala i da su ljudi izginuli, ko bi bio sukrivac za smrt nedužnih?
Čestiti Radiša? Organizatori skupa? Ceca & Ceca? Policija? Biljana?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  12:41 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

Doctor Wu
Prema rečima direktora Doma omladine Pančevo Radiše Stanišića, tokom promocije Peščanika u Pančevu, stigla je anonimna dojava da je u sali postavljena bomba.Da je bomba eksplodirala i da su ljudi izginuli, ko bi bio sukrivac za smrt nedužnih?Čestiti Radiša? Organizatori skupa? Ceca & Ceca? Policija? Biljana?


eee, srce moje-zabrinuto!:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:47 16.05.2009
Preporuka: 12

Re: ?????????


eee, srce moje-zabrinuto!:))))

Što? Tebe uopšte nije briga da li su ti ljudi mogli da izginu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  12:51 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: ?????????

Što? Tebe uopšte nije briga da li su ti ljudi mogli da izginu?


a shta ti mislish, da su svi bili spremni da poginu zbog promocije ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:57 16.05.2009
Preporuka: 13

Re: ?????????

a shta ti mislish, da su svi bili spremni da poginu zbog promocije ?

To ne znam, moguće je, oni fanatici oko Jim Jonesa se onomad poubijaše masovno u Gvajani.
Ali, ako pretpostavimo da su posetioci bili pri čistoj svesti (nemam razloga da sumnjam u opravdanost ove pretpostavke), mislim da ih je bilo vrlo neodgovorno izlagati tom riziku. I baš me zanima ko je na sebe preuzeo tu odgovornost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:02 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

I baš me zanima ko je na sebe preuzeo tu odgovornost.


pa smoubilachki nastrojeni organizatori i uchesnici promocije?:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:16 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: ?????????

angie01
I baš me zanima ko je na sebe preuzeo tu odgovornost.


pa smoubilachki nastrojeni organizatori i uchesnici promocije?:)))

Znači, po tebi, Radiša+ Srdža Popovič+Ceca & Ceca+ Srbljanovićka= Milanović?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:22 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: ?????????

Doctor Wu

angie01
I baš me zanima ko je na sebe preuzeo tu odgovornost.pa smoubilachki nastrojeni organizatori i uchesnici promocije?:)))Znači, po tebi, Radiša+ Srdža Popovič+Ceca & Ceca+ Srbljanovićka= Milanović?


tvoj smisao za humor je meni chesto nerazumljiv-al volim shto se trudish!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:30 16.05.2009
Preporuka: 14

Re: ?????????

tvoj smisao za humor je meni chesto nerazumljiv-al volim shto se trudish!

humor? gde ti vidiš humor?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:47 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: ?????????

humor? gde ti vidiš humor?


a kako drugachije da shvatim tvoj komentar-a da ima smisla?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  14:46 16.05.2009
Preporuka: 13

Re: ?????????

a kako drugachije da shvatim tvoj komentar-a da ima smisla?

Pa barem onoliko smisla koliko i obavest čestitog Radiše u kome on prijavljuje "bombu".
A o tvom rasuđivanju i percepciji ne bih (ni) ovog puta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  14:49 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

A o tvom rasuđivanju i percepciji ne bih (ni) ovog puta.


ma samo se ti meni ne sekiraj-od toga raste dioptrija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  16:31 16.05.2009
Preporuka: 22

Re: ?????????

Evo ja predlazem da budemo solidarni sa nasom blog-drugaricom Biljanom i skupimo pare ako ne bude u stanju da plati kaznu sto je javno nazvala nekog "magarcem". Takva je ona po prirodi ... bar smo mi imali prilike da vidimo kaliko joj je jezik (pre)brz

A inace ce valjda svi pristojni i razumni ljudi u Srbiji da pruze podrsku sudu da radi bez ikakvih pritisaka i po zakonu? Ne mogu da prejudiciram odluku ali meni kao laiku izgleda da ce ipak morati da plati neku simbolicnu kaznu. I to vredjanje na javnoj/politickoj sceni Srbije je vec prevrsilo svaku meru ... E sad ako je sud osudi na placanje kazne a ona nece da plati nego da zbog svoje licne ili promocije Pescanika ide u zatvor ... sta da se radi. Mada sumnjam da ce Pescaniku skociti slusanost zbog toga. Jel ima nekih podataka da li im je bio uspesan u tom smislu onaj napad na Tadica i cela halabuka oko toga?

Inace sam na onom isecku prvi put cuo Srdju Popovica i moram da priznam da razumem proteste gradjana Srbije. Naravno protiv sam svakog nasilja, ali mirno, demokratsko izrazavanje nezadovoljstva i protestvovanje (sa sve zvizdanjem i lupanjem u serpe) podrzavam. Kako ga nije sramota da albanski terorizam i ubijanje neduznih civila zove oslobodilackom borbom? Svako iole razuman u Srbiji zna da razlog tih teroristickih akcija (koje on zove "oslobodilackom borbom" ) nije nikakav "rasizam" nego najmilitantniji nacionalizam u Evropi posle II svetskog rata. Albanci su imali sva moguca prava koje pripadaju jednoj nacionalnoj manjini - isto kao i sve ostale u ex-Yu. Ali su hteli nezavisnost ... i to NASILJEM i TERORIZMOM. Meni sirenje ovakvih NEISTINA koje on radi o ovako osetljivoj temi lici na namerno podsticanje sukoba na nacionalnoj osnovi i vredjanje zrtava teroristickih akcija ... ZAISTA SRAMNO ... To pravdanje "oslobodilacke borbe" ratnih zlocinaca Tacija i Haradinaja je slicno (ustvari jos gore) kao i velicanje/pravdanje Ratka Mladica ... esktremizam najgore vrste.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
karabina_slim  17:02 16.05.2009
Preporuka: 15

Re: ?????????

Koliko mogu da razumem ovaj poziv na "solidarnost" reč je o zalaganju da se BS stavi iznad suda, iznad eventualne kazne za eventualni prekršaj koji je uradila.
Jedno od poslednjih obraćanja BS na ovom blogu je upravo bio poziv da se dodje u sudnicu kako bi se opstruirao proces protiv Biljane Kovačević Vučo(ako se dobro sećam).
Šta bi se dogodilo da je nekim slučajem organizovan protest prilikom svake tužbe koju su Beba i Čeda podnosili protiv onih koji su ih uvredili ili opanjkali?.
Nije mi jasno otkuda potreba da se pojedinci stavljaju iznad zakona. Valjda tako nalaže demokratija, gradjanska svest, EU vrednosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:08 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: ?????????

Virtuelni Vasilije

A inace ce valjda svi pristojni i razumni ljudi u Srbiji da pruze podrsku sudu da radi bez ikakvih pritisaka i po zakonu?

Pošto ja Vasilije čovek razuman i neostrašćen i pošto je ovaj slučaj za njega sitnica, i pošto je Vasa dosledan kakvog ga nam je priroda podarila, ja smatram da je ovim osudio nedopustiv pritsak srpskih vlasti na nezavisnot suda u slučaju Veselina Šljvančanina, napred Vaso
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:15 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: ?????????

ma samo se ti meni ne sekiraj-od toga raste dioptrija.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  17:18 16.05.2009
Preporuka: 7

Re: ?????????

Doctor Wu
Što? Tebe uopšte nije briga da li su ti ljudi mogli da izginu?


Ovakva količina naivnosti pri diskutovanju se može sresti samo u ranom pubertetu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  17:22 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: ?????????

Virtuelni Vasilije
Evo ja predlazem da budemo solidarni sa nasom blog-drugaricom Biljanom i skupimo pare ako ne bude u stanju da plati kaznu sto je javno nazvala nekog "magarcem". Takva je ona po prirodi ... bar smo mi imali prilike da vidimo kaliko joj je jezik (pre)brz


Jezik joj je baš kako treba. To što je Vama spor, ne znači da je drugima brz.

Inace sam na onom isecku prvi put cuo Srdju Popovica ... Kako ga nije sramota da albanski terorizam i ubijanje neduznih civila zove oslobodilackom borbom?


Kad porasteš samo će ti se kazati... a možda i neće!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  17:23 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

karabina_slim
Koliko mogu da razumem ovaj poziv na "solidarnost" reč je o zalaganju da se BS stavi iznad suda, iznad eventualne kazne za eventualni prekršaj koji je uradila.
Jedno od poslednjih obraćanja BS na ovom blogu je upravo bio poziv da se dodje u sudnicu kako bi se opstruirao proces protiv Biljane Kovačević Vučo(ako se dobro sećam).
Šta bi se dogodilo da je nekim slučajem organizovan protest prilikom svake tužbe koju su Beba i Čeda podnosili protiv onih koji su ih uvredili ili opanjkali?.
Nije mi jasno otkuda potreba da se pojedinci stavljaju iznad zakona. Valjda tako nalaže demokratija, gradjanska svest, EU vrednosti.


Ključna reč je "verbalni delikt"... ko razume, ne mora da mu se objašnjava...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  20:33 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

Virtuelni Vasilije
Evo ja predlazem da budemo solidarni sa nasom blog-drugaricom Biljanom i skupimo pare ako ne bude u stanju da plati kaznu sto je javno nazvala nekog "magarcem". Takva je ona po prirodi ... bar smo mi imali prilike da vidimo kaliko joj je jezik (pre)brz

Ti iz dveri su stvarno magarci, da ne koristim gore izraze.
Ali nista ne cudi, na sud ide onaj ko nazove idiota idiotom, a ne onaj ko ce da uzme palicu i da prebije nekog :(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
karabina_slim  22:15 16.05.2009
Preporuka: 10

Re: ?????????

ElectricDreams

Ključna reč je "verbalni delikt"... ko razume, ne mora da mu se objašnjava...


Upravo ta "ključna reč" je osnov za podnošenje 90% tužbi od strane Bebe,Čede, Biljane Kovačević Vučo... ko pokušava da to ne vidi, ne mora da mu se crta...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  22:32 16.05.2009
Preporuka: 0

Re: ?????????

karabina_slim
ElectricDreams

Ključna reč je "verbalni delikt"... ko razume, ne mora da mu se objašnjava...


Upravo ta "ključna reč" je osnov za podnošenje 90% tužbi od strane Bebe,Čede, Biljane Kovačević Vučo... ko pokušava da to ne vidi, ne mora da mu se crta...


Velika je razlika između verbalnog delikta i klevete!

Jedno je nazvati nekoga klipanom a drugo nazvati nekoga šefom mafije!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  22:42 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: ?????????

Virtuelni Vasilije

Kako ga nije sramota da albanski terorizam i ubijanje neduznih civila zove oslobodilackom borbom? Svako iole razuman u Srbiji zna da razlog tih teroristickih akcija (koje on zove "oslobodilackom borbom" ) nije nikakav "rasizam" nego najmilitantniji nacionalizam u Evropi posle II svetskog rata. Albanci su imali sva moguca prava koje pripadaju jednoj nacionalnoj manjini - isto kao i sve ostale u ex-Yu. Ali su hteli nezavisnost ... i to NASILJEM i TERORIZMOM. Meni sirenje ovakvih NEISTINA koje on radi o ovako osetljivoj temi lici na namerno podsticanje sukoba na nacionalnoj osnovi i vredjanje zrtava teroristickih akcija ... ZAISTA SRAMNO ... To pravdanje "oslobodilacke borbe" ratnih zlocinaca Tacija i Haradinaja je slicno (ustvari jos gore) kao i velicanje/pravdanje Ratka Mladica ... esktremizam najgore vrste.

Vidiš, ja mogu da zaključim da si ti ovaj elaborat izveo isključivo na osnovu par sekundi govora Srđe Popovića sa pomenutog klipa. I ne čudi me to što si došao do takvog zaključka, jer si čuo samo par sekundi, a ne i celo njegovo izlaganje koje je prethodilo ovome. Ono što me čudi jeste tvoja interpretacija, tj. korišćenje izraza zaista sramno, neistine, itd. dakle teških reči, ako već raspolažeš tako malom količinom informacija. Da ne dužim dalje, ovo je klasično izvlačenje iz konteksta, što nije tvoja greška, jer se samo taj deo nalazi u klipu. Ali je tvoja krivica što to koristiš za ovakve stvari. Ako si već hteo da elaboriraš, onda je možda trebalo malo da se gugla, da se nađe sve što je čovek rekao te večeri.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  09:40 17.05.2009
Preporuka: 4

Re: ?????????

lidiaz
Ti iz dveri su stvarno magarci, da ne koristim gore izraze.
Ali nista ne cudi, na sud ide onaj ko nazove idiota idiotom, a ne onaj ko ce da uzme palicu i da prebije nekog :(


Moze biti - ja nikad nisam nista cuo/procitao od njih ... Protiv onoga sto je rekao Srdja Popovic bih i ja protestovao da sam bio tamo(obrazlozio sam vec). Svaki javni istup podrazumeva i moguci odgvor na njega ... i to ne samo aplauze nego i da bude izvizdan ... Od tri strane cije se reagovanje/postupci vide na onom snimku daleko najvece kritike je zasluzio Srdja ... pa Biljana ... a protestantima nemam sta da prebacim ... Cak i da su oni takvi kakvim ih ti predstavljas onda su za te svoje "kriminalne akte" zalsuzili odgovarajucu kaznu ... ali ta kazna sigurno ne podrazumeva da oni NIKAD i NI U CEMU ne mogu biti u pravu. Mada sumnjam da ti one konkretne osobe na snimku zaista poznajes i da imas dokaze da su radili to sto im ti pripisujes ...

E sad da zamislimo da ih Biljana bas zna i da je ona njena (dis)kvalifikacija svima nama ovde razumljiva ... Ipak to nije nacin javne diskusije. Odnosno svako ko ga prihvati mora da racuna i sa konsekvencama. Ti si ozbiljna i pametna osoba Lidija, ne mozes valjda zastupati/braniti pravo Biljani da nekog javno nazove magarcem a da on njoj ili nekom drugom NEMA pravo da uzvrati na isti nacin?! I da bi predstavnici zakona trebalo te ISTE RECI/UVREDE da tumce razlicito u zavisnosti KO ih izgovori?! (U istoj situaciji e.g na nekoj tribini)...

Alava

Vidiš, ja mogu da zaključim da si ti ovaj elaborat izveo isključivo na osnovu par sekundi govora Srđe Popovića sa pomenutog klipa. I ne čudi me to što si došao do takvog zaključka, jer si čuo samo par sekundi, a ne i celo njegovo izlaganje koje je prethodilo ovome. Ono što me čudi jeste tvoja interpretacija, tj. korišćenje izraza zaista sramno, neistine, itd. dakle teških reči, ako već raspolažeš tako malom količinom informacija. Da ne dužim dalje, ovo je klasično izvlačenje iz konteksta, što nije tvoja greška, jer se samo taj deo nalazi u klipu. Ali je tvoja krivica što to koristiš za ovakve stvari. Ako si već hteo da elaboriraš, onda je možda trebalo malo da se gugla, da se nađe sve što je čovek rekao te večeri.


Pa nisi bas nesto ubedljiva. Ceo snimak je desetak minuta a sam deo na kome Srdja govori nekoliko minuta (koliko se secam). Ja sam komentarisao samo onaj deo Srdjine izjave kojom pravda borbu kosovskih Albanaca nazivajuci je "oslobodilackom borbom protiv rasizma". Verujem ja tebi da je on rekao jos mnoge druge stvari ... i da prihvatimo da je u tim drugim stvarima bio u pravu - sta onda? Ja nisam ni kritikovao te neke druge stvari (za koje ne znam i sa kojima bih se, moze biti, i sam slozio) - nego ovo sto sam sam cuo i izdvojio. I ovi ljudi su ocigledno protestovali na ono sto se na snimku vidi (inace bi reagovali ranije) ...

Nisam siguran ni da ti potpuno razumes pojam "vadjenja iz konteksta". To bi bilo to samo ako ono drugo sto je Srdja rekao a ne vidi se na snimku pokazuje da ono nije mislio ono sto sam sa ja gore bolodovanjem izdvojio. A ne verujem da je tako ... ako jeste i ti dokazes da Srdja ne misli tako i da je to negde izjavio, ja cu povuci onu moju ocenu "sramno" ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  10:55 17.05.2009
Preporuka: 1

Re: ?????????

"verbalni delikt"...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  12:39 17.05.2009
Preporuka: 3

Re: ?????????

Virtuelni Vasilije
Cak i da su oni takvi kakvim ih ti predstavljas onda su za te svoje "kriminalne akte" zalsuzili odgovarajucu kaznu ... ali ta kazna sigurno ne podrazumeva da oni NIKAD i NI U CEMU ne mogu biti u pravu.

Takvi likovi prljaju i najplemenitije stvari. I nazalost prljaju sve dobro iz srpske istorije. Uopste nije poenta da li su oni u pravu u ovoj prici, njihova ideja je pogresna, i pokazalo se, kobna za Srbiju.
Virtuelni Vasilije

E sad da zamislimo da ih Biljana bas zna i da je ona njena (dis)kvalifikacija svima nama ovde razumljiva ... Ipak to nije nacin javne diskusije. Odnosno svako ko ga prihvati mora da racuna i sa konsekvencama. Ti si ozbiljna i pametna osoba Lidija, ne mozes valjda zastupati/braniti pravo Biljani da nekog javno nazove magarcem a da on njoj ili nekom drugom NEMA pravo da uzvrati na isti nacin?! I da bi predstavnici zakona trebalo te ISTE RECI/UVREDE da tumce razlicito u zavisnosti KO ih izgovori?! (U istoj situaciji e.g na nekoj tribini)...

Oni nju nazivaju izdajnikom i pozivaju na linc dosta cesto. To je ipak mnogo ozbiljnije nego nazvati nekog magarcem.
Nemoj se praviti naivan, nisu oni bili na tribini "samo nesto da kazu". Gledam snimak opet i secam se kad sam ga gledala prvi put. Oni su bili tu da na ovaj ili onaj nacin prekinu tribinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gera92  12:46 16.05.2009
Preporuka: 19

koji altruizam, jbt

#Link  Replika: 21

Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?
Ne ocekujes valjda blanko solidarisanje po principu - sto nije dozvoljeno volu, dozvoljeno je Jupiteru?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  12:51 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: koji altruizam, jbt

Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?


je l si ti prochitao post?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonymous_alcoholic  12:57 16.05.2009
Preporuka: 12

Re: koji altruizam, jbt

je l si ti prochitao post?

pa procitali ono sto je linkovano. tamo ne pise zasto je uhapsena, samo da jeste. da li je ili nije kriva, na sudu je da odluci, ali se od nas koji nismo bili tamo, definitivno trazi blanko podrska.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gera92  12:57 16.05.2009
Preporuka: 15

Re: koji altruizam, jbt

angie01
Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?


je l si ti prochitao post?



Ja jesam, ali da li si ti?
Nigde ne pise razlog zbog koga je podneta prekrsajna prijava, mozda je i opravdan, a?

(ne bih da te sekiram, ali je stvarno krajnje vreme da upises kurs srpskog - "jel" se pise ovako)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:00 16.05.2009
Preporuka: 12

Re: koji altruizam, jbt. Jok zadrti

gera92

Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?
Ne ocekujes valjda blanko solidarisanje po principu - sto nije dozvoljeno volu, dozvoljeno je Jupiteru?

Nazvala tamo neke Magarcima i Klipanima a ovi neki zajebani pa tužili Policiji.

dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:06 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: koji altruizam, jbt

gera92

angie01
Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?je l si ti prochitao post?Ja jesam, ali da li si ti?Nigde ne pise razlog zbog koga je podneta prekrsajna prijava, mozda je i opravdan, a?(ne bih da te sekiram, ali je stvarno krajnje vreme da upises kurs srpskog - "jel" se pise ovako)


zbog narushavanja javnog reda i mira- jer je izbacila ove. koji su doshli da prave nered i spreche promociju-ima i link sa tog deshavnja- znachi, da li si ti prochitao?

je l je skracenica od je li, a da li, je li, se pishe odvojeno-ne bih da te sekiram!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gera92  13:23 16.05.2009
Preporuka: 12

Re: koji altruizam, jbt

angie01
gera92

angie01
Da li mozes da nas informises zbog cega je podneta preksajna prijava?je l si ti prochitao post?Ja jesam, ali da li si ti?Nigde ne pise razlog zbog koga je podneta prekrsajna prijava, mozda je i opravdan, a?(ne bih da te sekiram, ali je stvarno krajnje vreme da upises kurs srpskog - "jel" se pise ovako)


zbog narushavanja javnog reda i mira- jer je izbacila ove. koji su doshli da prave nered i spreche promociju-ima i link sa tog deshavnja- znachi, da li si ti prochitao?

je l je skracenica od je li, a da li, je li, se pishe odvojeno-ne bih da te sekiram!



Sve si smesnija - da li se taj link moze naci u postu koji si SAMA postavila, ili ocekujes od citalaca da su fanatici kao ti i da ce pristupiti dodatnoj analizi i trazenju podataka?

Nabola ih, sta?
Ako jeste - sledi prekrsajna. Ako ona ima pravo upotrebe sile - imaju svi.
Implicira da su ti likovi bili neke devojcice kad ih je BS sama izbaila napolje, i ja bih uvek bio na strani slabijih.

"Je li" i "da li" se pise odvojeno, najzad da i ti nesto ubodes, ali "jel" i "dal" se pise ovako. (sada je dozvoljeno da se ne koristi apostrof)
Vidim da si, najzad, naucila da koristis space iza zapete - bavo!
Aj, sad jos samo da ga upotrebis i ispred i iza povlake "-".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:24 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: koji altruizam, jbt. Jok zadrti

dragan7557


daj malo te kafe!

a da kazesh, shta su magarci i klipani-kako je to nezno recheno, radili i govorili?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:35 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: koji altruizam, jbt

Sve si smesnija - da li se taj link moze naci u postu koji si SAMA postavila, ili ocekujes od citalaca da su fanatici kao ti i da ce pristupiti dodatnoj analizi i trazenju podataka?

Sve stoji na linku koji je postavljen (dodatci) čak i za nepismene poput mene.


daj malo te kafe!

a da kazesh, shta su magarci i klipani-kako je to nezno recheno, radili i govorili?

kafa nije problem, poslaću preko privatne.

A šta su gospoda govorili to još nisam pročitao jer sam samo bio na linku dveri koji je postavljen na tvom linku na peščanik. Al' pogledaću i to .
dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:52 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: koji altruizam, jbt

gera je na sluzbenom putu-na jedan dan, jer necu dozvoliti trolove sa vredjanjem,

svako moze da kaze shta misli- ali bez te ruzne tehnologije i bez opstruiranja,

jer valjda smo toliko normalni, da mozemo civilizovano da razgovaramo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  18:37 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: koji altruizam, jbt

Ako se radi o liku i delu Biljane Srbljanović - moje mišljenje o dotičnoj je više nego negativno. Ako se radi o principu, molim pojašnjenje.


radi se o principu!!!

ne razumem-pojashnjenje chega?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  21:32 16.05.2009
Preporuka: 16

Re: koji altruizam, jbt

Draga,

kao što rekoh, Biljanica kad god oseti da je ispala glupa, odmah zove u pomoć, što Olju Bećković, što, uz sve treptanje trepavicama, široke mase, pretpostavljam, muškaraca, zato što se, zaboga, nju neko usudio da za nešto prozove, nju, koja je napredna inteligencija, čak i mesto rođenja promenila..... Da ne ponavljam, velikom broju GRAĐANA se desilo u životu da mora da se odaziva sudskim pozivima, u mnogo glupljim parnicama - pa? Draga, ima Biljana muža, pa nek' je on brani. Možda upotrebi i diplomatski imunitet. Još da dodam, ceo taj anti-srpski fazon već počinje da me guši, ni sam ni za nacionalističku crtu, al', dajte, stavite negde meru
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  21:55 16.05.2009
Preporuka: 7

Re: koji altruizam, jbt

kao što rekoh, Biljanica kad god oseti da je ispala glupa, odmah zove u pomoć, što Olju Bećković, što, uz sve treptanje trepavicama, široke mase, pretpostavljam, muškaraca, zato što se, zaboga, nju neko usudio da za nešto prozove, nju, koja je napredna inteligencija, čak i mesto rođenja promenila..... Da ne ponavljam, velikom broju GRAĐANA se desilo u životu da mora da se odaziva sudskim pozivima, u mnogo gljupljim parnicama - pa? Draga, ima Biljana muža, pa nek' je on brani. Možda upotrebi i diplomatski imunitet.


Draga maricecarice,

Biljanu zato i tuze, zato sto se, izmedju ostalog, bori da zena ne mora da ima mocnog muza da je brani.
Da se ne desava velikom broju gradjana da se odazivaju sudovima u mnogo glupljim parnicama a da se ne odazivaju oni koji imaju nekog mocnog da ih zastiti od mnogo znacajnijih optuzbi.

Zato ce BS , ako plati kaznu, znati da je ulozila pare u dobru stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  22:23 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: koji altruizam, jbt

'Ajd Vi sad to lepo, sami izanilizirajte, pa kad budete sami došli do zaključka, javnite se. Glupih prekršajnih prijava će uvek biti, ali Vi i za njih ne znate. Hello, prekršajna prijava! A zbog Biljane Srbljanović, lično, ni do mog, razvaljenog poštanskog sandučeta ne bih sišla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:20 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: koji altruizam, jbt

Draga, ima Biljana muža, pa nek' je on brani. Možda upotrebi i diplomatski imunitet.



al', dajte, stavite negde meru


nadam se da ovo nije ta mera!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  23:45 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: koji altruizam, jbt

'Ajd Vi sad to lepo, sami izanilizirajte, pa kad budete sami došli do zaključka, javnite se. Glupih prekršajnih prijava će uvek biti, ali Vi i za njih ne znate. Hello, prekršajna prijava! A zbog Biljane Srbljanović, lično, ni do mog, razvaljenog poštanskog sandučeta ne bih sišla.


Mozemo na Ti, zbog blogopravila...
Izanalizirao sam i dosao do zakljucka da nisam bio dovoljno ubedljiv kad sam ukazivao da se BS bori i za Tvoje pravo da Te brani ukupna atmosfera u drustvu a ne neko ko je mocniji i od Tebe i od drustva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:52 16.05.2009
Preporuka: 9

Re: koji altruizam, jbt

A zbog Biljane Srbljanović, lično, ni do mog, razvaljenog poštanskog sandučeta ne bih sišla.

to razvaljeno sanduče govori dosta o tebi..
da ti je stalo do toga da stvari funkcionišu, da budu ispravne, da se ne raspadaju, da budu za na oko ok popravila bi sopstveno sanduče, popravila bi sliku o sebi koja se stiče pogledom na isto.
od tebe se ni ne očekukuje da uradiš bilo šta za bilo koga.
jer, kako ćeš da uradiš a bilo šta za bilo koga kad ne možeš tako malu stvar da uradiš za sebe?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:05 17.05.2009
Preporuka: 10

Re: koji altruizam, jbt

angie01
Draga, ima Biljana muža, pa nek' je on brani. Možda upotrebi i diplomatski imunitet.
al', dajte, stavite negde merunadam se da ovo nije ta mera!



U Bakuu. Mera. Što, nek pošalje diplomatsku notu. Pošto u zemlji u kojoj vlada anarhija, i u kojoj je glavno pitanje "pošto", ljudi nemaju ni za hleb, prste sebi seku, jer nemaju čime svoju decu da prehrane, izvinjavam se, ali pomalo mi je žalostan slučaj Biljane Srbljanović - smešan. Ko razume ironiju - razumeo ju je. S druge strane, stvarno ne osećam da bih se na bilo koji način poistovetila sa osobom koja ne ume da počne rečenicu bez "ja". A vi se malo vratite u njene medijske nastupe, pa će vam biti jasno. I, molim, zatvorite vrata kokošarnika. Imam alergiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srki92  00:05 17.05.2009
Preporuka: 6

Re: koji altruizam, jbt

maricacarica
(ne bih da te sekiram, ali je stvarno krajnje vreme da upises kurs srpskog - "jel" se pise ovako)

"Jel'" se piše ovako. Pošto se gubi "i", u skraćenom obliku se stavlja apostrof i piše se zajedno.

Ako se radi o liku i delu Biljane Srbljanović - moje mišljenje o dotičnoj je više nego negativno. Ako se radi o principu, molim pojašnjenje. Dotična, kad god ispadne neelokventna, da ne kažem glupa, onda zove u pomoć, svi napadaju sirotu nezaštićenu Biljanicu, koja je, zaboga, žensko, a usput i pisac, nezavisan intelektualac, što naravno, njoj daje za pravo da bude nekulturna prema ostalim sagovornicima.


Pa ovi stocari koji su ko p***e dobacivali iz zadnjih redova na toj promociji se tesko mogu nazvati "sagovornici". Da su bili intelektualno u stanju da diskutuju, valjda bi digli rucice u vis, sacekali da Biljana zavrsi to sto je govorila i i trazili rec.

Ja mislim da se na ovom blogu nakupilo toliko sibicara tipa Vase Vitruelackog, da je potrebno malo filtrirati poruke po IQ nivou.

Nego da trolnem malo ulje na vatru, pa ko vidi vidi, dok me moderator s pravom ne skenja: jel' skupljate bre vi parice za Bivola Kovacevica? Pa nemoj da nam se brukaju vrli predsedinik i desanka mu sakic Kockaloncevic da dolaze kuci sa izvrnutom postavom za dzepove...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  00:13 17.05.2009
Preporuka: 1

Re: koji altruizam, jbt

Pošto u zemlji u kojoj vlada anarhija, i u kojoj je glavno pitanje "pošto", ljudi nemaju ni za hleb, prste sebi seku, jer nemaju čime svoju decu da prehrane, izvinjavam se, ali pomalo mi je žalostan slučaj Biljane Srbljanović - smešan.

Pa ne, nije smešan, samo je žalostan. I njen slučaj se i dogodio upravo zato što je ovo takva zemlja. A ironiju, odnosno pokušaj ironije, smo razumeli, iako si omašila poentu sopstvenog pokušaja da budeš ironična.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  00:13 17.05.2009
Preporuka: 0

Re: koji altruizam, jbt

S druge strane, stvarno ne osećam da bih se na bilo koji način poistovetila sa osobom


niko od vas to i ne trazi-niti se o tome radi!-Ko razume-razumeo je!


I, molim, zatvorite vrata kokošarnika. Imam alergiju.


Na polen? Ne izlazite vec neko vreme?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:23 17.05.2009
Preporuka: 7

Re: koji altruizam, jbt

Dragi, to je bilo samo navodjenje Biljaninih reči, bez znaka navodnika. Ja hormonalnih problema u životu nemam. A ne dao mi bog da se Biljana Srbljanović, Sonja Liht, Sonja Biserko i Vučo, bore za moje probleme. A foliraže, ja sam, kao strašno nezavisna, (ne znam samo od čega - pošto svi imamo relacija u životu, a to znači da zavisimo od nečeg), to, možda na kafi sa prijateljicama može da prodje. A to razvaljeno sanduče, govori o Biljani, ja bih svoje davno opravila. A ni komšije ne bi potpisale ništa. Pa ni poziv za vojsku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  12:51 16.05.2009
Preporuka: 7

podrška biljani uvek...

#Link  Replika: 0
biću tamo...
ima i drugih razloga za podršku i solidarnost.
ali nije tema.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  12:56 16.05.2009
Preporuka: 9

ldp?

#Link  Replika: 5
baš me zanima dal će LDP da dođe da je podrži?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  16:35 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: ldp?

JJ Beba
baš me zanima dal će LDP da dođe da je podrži?

neće, nije platila članarinu. stvar je formalno-tehničke prirode.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:42 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: ldp?

KafaJeGotova
JJ Beba
baš me zanima dal će LDP da dođe da je podrži?

neće, nije platila članarinu. stvar je formalno-tehničke prirode.

smatraš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:40 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: ldp?

a šta se BS, dokačila sa ldp-om? otkud to?

KafaJeGotova

JJ Bebabaš me zanima dal će LDP da dođe da je podrži?
neće, nije platila članarinu. stvar je formalno-tehničke prirode.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  00:06 17.05.2009
Preporuka: 0

Re: ldp?

Srđan Fuchs
a šta se BS, dokačila sa ldp-om? otkud to?

KafaJeGotova

JJ Bebabaš me zanima dal će LDP da dođe da je podrži?
neće, nije platila članarinu. stvar je formalno-tehničke prirode.




Ozbiljno pitaš ili zezaš raju u sitne sate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  02:54 17.05.2009
Preporuka: 9

Re: ldp?

sirijuzli...

sećam se da je nešto bilo neko razočaravajuće pismo u javnosti, posle neuspelih gradonačelničanskih odabira
pa sad vidim JJ pita ovo, a kad JJ pita, onda stvarno izgleda ima nekog beda na relacijama,
te me zanima šta je po sredi, s obzirom da se BS toliko zatrčala (bila) u tu političku priču
- što je bila greška, po meni; žena je umetnik a ne političar, ruku na srce, ima oba vajba jako izražena u sebi, gde pritom skromno mislim, kao fan, da je drugi vajb čista navlaka.

okej ta priča "da mi moramo aktivno da učestvujemo u politikodruštvenoj realnosti ako želimo da je promenimo... blablabla... promene, reforme, tranzicijašmanzicija...", i to...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uniceps  12:59 16.05.2009
Preporuka: 0

Ista prica.

#Link  Replika: 8
1948.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Velimir Mladenovic  13:01 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: Ista prica.

trebalo bi tamo valjda svi da dodjemo, a ne amo ldp, nije to problem ldp-a vec drustva
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:13 16.05.2009
Preporuka: 23

Re: Ista prica.

trebalo bi tamo valjda svi da dodjemo, a ne amo ldp, nije to problem ldp-a vec drustva

Valjda je problem društva ako (i što) policija nije blagovremeno reagovala? A ako je neko imao histerični napad na pozornici ili ako je odlučio da je zbog nekog razloga iznad zakona to je onda, ipak, njegov lični problem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:19 16.05.2009
Preporuka: 0

Re: Ista prica.

A ako je neko imao histerični napad na pozornici ili ako je odlučio da je zbog nekog razloga iznad zakona to je onda, ipak, njegov lični problem.


pa pogledaj shta je bilo- pa izbaci ako,..jer nema nichega od tvojih pretpostavki,...i ako mozesh da izbegnesh da ukljuchish animozitet prema bs-videcesh da je problem ipak nasheg drushtva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  13:22 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: Ista prica.

Velimir Mladenovic
trebalo bi tamo valjda svi da dodjemo, a ne amo ldp, nije to problem ldp-a vec drustva

jeste, al vidim da ldp ne diže više glas čak ni zbog društva.
biljana je ipak još uvek njihov član. ili nije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  13:25 16.05.2009
Preporuka: 13

Re: Ista prica.

jeste, al vidim da ldp ne diže više glas čak ni zbog društva.

toliko o ldp-u. valjda je (konačno) svima jasno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  13:37 16.05.2009
Preporuka: 9

Re: Ista prica.

BebaOdLonchara
jeste, al vidim da ldp ne diže više glas čak ni zbog društva.

toliko o ldp-u. valjda je (konačno) svima jasno...

meni je sve jasno.
jasno mi je kako ja gledam na celu ovu stvar sa biljanom, al mi nije jasno kako oni na to gledaju.
i ako im dizanje glasova zbog bilo čega više izgleda ne ogovara, bilo bi uputno da svoju kandidatkinju za gradonačlenicu zaštite
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  13:40 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: Ista prica.

meni je sve jasno.
jasno mi je kako ja gledam na celu ovu stvar sa biljanom, al mi nije jasno kako oni na to gledaju.
i ako im dizanje glasova zbog bilo čega više izgleda ne ogovara, bilo bi uputno da svoju kandidatkinju za gradonačlenicu zaštite

bilo bi, ali kako nisu dosad, kapiram da neće i ovoga puta...sem ako se ne pojavi neki vanredni interes preko noći.
ps. znam da ti je jasno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:45 16.05.2009
Preporuka: 10

Re: Ista prica.

bilo bi, ali kako nisu dosad, kapiram da neće i ovoga puta...sem ako se ne pojavi neki vanredni interes preko noći.

Čekaj, ali zašto bi bespotrebno politizovali ovu situaciju. Ako Biljana nije kriva, to će lako dokazati na sudu, i još, ako je mudra, umeće da napravi od toga medijsku feštu. A ako je kriva, samo može da im nanese političku štetu. Političke partije su u biznisu osvajanja vlasti a ne motanja po sudovima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  13:14 16.05.2009
Preporuka: 12

draga angie

#Link  Replika: 21
ne znam o čemu se radi. ja na taj link ne idem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:17 16.05.2009
Preporuka: 0

Re: draga angie

ne znam o čemu se radi. ja na taj link ne idem.


bratko, nish te ne razbiram,...je l ti treba objashnjenje-bez da odesh negde gde si se zavetovao da necesh, il neshto drugo?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  13:23 16.05.2009
Preporuka: 13

Re: draga angie

.je l ti treba objashnjenje-bez da odesh negde gde si se zavetovao da necesh, il neshto drugo?

treba. iz naslova ne znam o čemu se radi. samoo ime biljane nije dovoljno da dajem slepu podršku.
ako te baš zanima, nisam se nigde zavetovao. dozvoli da može nekome da se ne dopadne taj link. ja sam došao na tvoj post, a sudeći po tvom tonu izgleda da sam pogrešio.
izvinjavam se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:32 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: draga angie

Srđan Mitrović
.je l ti treba objashnjenje-bez da odesh negde gde si se zavetovao da necesh, il neshto drugo?treba. iz naslova ne znam o čemu se radi. samoo ime biljane nije dovoljno da dajem slepu podršku.ako te baš zanima, nisam se nigde zavetovao. dozvoli da može nekome da se ne dopadne taj link. ja sam došao na tvoj post, a sudeći po tvom tonu izgleda da sam pogrešio.izvinjavam se.


dragi srki, pa shvatila sam da je tako, samo ne razumem, shto si se nakostreshio na rech-zavetovao, kada sam je ja upotrebila figurativno, bez bilo kakve zle namere i zelje da te uvredim-izvini, ako je tako ispalo-ti znash koliko si meni drag i stvarno sam iznenadjena.

evo- samo za tebe:

U znak solidarnosti pozivamo slušaoce, čitaoce, učesnike i prijatelje Peščanika, Beograđane i Pančevce, da stanu u odbranu Biljane Srbljanović, optužene kršiteljke javnog reda i mira.

Peščanik je do sada održao 87 promocija širom Srbije na kojima je prisustvovalo više od 20000 ljudi i nekoliko stotina policajca u maricama i opremi za razbijanje demonstracija ili u kožnim jaknama.

1. marta 2008. godine, Biljana Srbljanović je bila gošća Peščanikove promocije u Pančevu. Promociju su nasilno pokušali da prekinu pripadnici udruženja Dveri srpske. U tome ih je sprečila publika koja ih je izbacila napolje.

Prema rečima direktora Doma omladine Pančevo Radiše Stanišića, tokom promocije Peščanika u Pančevu, stigla je anonimna dojava da je u sali postavljena bomba. Organizatore promocije policija je obavestila da je tokom te večeri sprečen pokušaj tridesetak članova desničarskih organizacija iz Beograda da dođu na promociju Peščanika. Automobili u kojima su se nalazili zaustavljeni su na putu za Pančevo i vraćeni nazad za Beograd.

Nekoliko pripadnika desničarskih i nacionalističkih organizacija ipak je stiglo na promociju koju su pokušali da prekinu.

Policija je morala da podnese prijave protiv makar nekog od tih ljudi, međutim, nismo čuli da je bilo ko od njih kažnjen, ali je zato posle promocije u Pančevu policija podnela prekršajnu prijavu protiv Biljane Srbljanović.

Biljana je optužena da je kršila javni red i mir, krivično delo za koje je predviđena novčana kazna ili kazna zatvora do 60 dana i obaveštena je da će, ukoliko se ne pojavi na ročištu 22. maja 2009. godine, biti prinudno privedena.

Sledećeg petka, 22. maja, emisija Peščanik neće biti emitovana. Umesto u studiju, bićemo ispred suda u kome se održava ročište protiv optužene Srbljanović u znak podrške i solidarnosti.

U studio ćemo se vratiti da izvestimo slušaoce koji ne budu u mogućnosti da dođu na ovo protestno okupljanje tek pošto se ročište završi.

Ovo nije privatni problem Biljane Srbljanović, ovo je i naš problem.

Mi ćemo u petak, 22. maja u 9 sati biti u ulici Kneza Miloša 47, soba broj 3. Pozivamo vas da nam se pridružite i tako iskažete solidarnost sa Biljanom Srbljanović.

Ako vam je dobro,
onda ništa.

Dve Svetlane i mali tim emisije Peščanik

sporni dogadjaj u panchevu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  13:36 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: draga angie

ti znash koliko si meni drag i stvarno sam iznenadjena.

pa i mene je iznenadio tvoj ton. ja sam samo pitao. nikome ne verujem slepo.
evo- samo za tebe:

zahvaljujem.
no hard feelings

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:43 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: draga angie

pa i mene je iznenadio tvoj ton.


pa nije bilo tona-mislim takvog!:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:56 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: draga angie

sporni dogadjaj u panchevu

Ono o Magarcima i Klipanima nema na video prikazu ?
Na dverskom pisanom (zahvalnica)ova tvrdnja stoji u podnaslovu boldovano.

dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  17:41 16.05.2009
Preporuka: 4

Re: draga angie

angie01
evo- samo za tebe:
...
Dve Svetlane i mali tim emisije Peščanik


Draga Angie... upravo mi je sinulo da su ovi tvoji (naši) pokušaji da edukujemo stado uzaludni. Ko sluša peščanik već je čuo za vest, ko nije čuo poslednji peščanik verovatno je video na sajtu, ako nije danas - videće do petka sigurno.
A ovi bezmozgaši koji su ovde samo da bi trolovali ili da bi se pokakili po drugome - treba ih ostaviti bez duševne hrane da pocrkaju malo. Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...

Mi ćemo biti uz Biljanu ma šta ko rekao! A vi, čik probajte da nas sprečite u tome!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  19:30 16.05.2009
Preporuka: 23

Re: draga angie

Draga Angie... upravo mi je sinulo da su ovi tvoji (naši) pokušaji da edukujemo stado uzaludni. Ko sluša peščanik već je čuo za vest, ko nije čuo poslednji peščanik verovatno je video na sajtu, ako nije danas - videće do petka sigurno.
A ovi bezmozgaši koji su ovde samo da bi trolovali ili da bi se pokakili po drugome - treba ih ostaviti bez duševne hrane da pocrkaju malo. Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...

Mi ćemo biti uz Biljanu ma šta ko rekao! A vi, čik probajte da nas sprečite u tome!


ovo sve govori o dotičnoj emisiji, njenim učesnicima i slušaocima. a posle se pitate zašto ne želim ni da kliknem na link. a najviše govori o tebi.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lutherblisset  20:16 16.05.2009
Preporuka: 11

Re: draga angie

Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...


Ovo mi se posebno sviđa. Kategorički imperativ Drugačijih; ili si sa nama, ili si naš neprijatelj.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  20:21 16.05.2009
Preporuka: 5

Re: draga angie

Mi ćemo biti uz Biljanu

Biću i ja...



Draga Angie... upravo mi je sinulo da su ovi tvoji (naši) pokušaji da edukujemo stado uzaludni.

A oni koje predvodi "Muuu" draga ElectricDreams nisu stado nego krdo. Slično jeste, ali je krdo opasnije od stada..


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  21:00 16.05.2009
Preporuka: 2

Re: dragi blogeri

molim da se ne vredjate na ovom blogu,

bila sam neko vreme odsutna, a neshto mi je i promaklo i vidim da je palo chashchavanje, koje ja nikako ne opravdavam i ne zelim da ovaj blog ima isti sadrzaj, kao onomad kod ms milic, gde je pozivala na ljudskost- dopushtajuci najgore ulichno vredjanje.

ja ne podrzavam, niti sam simpatizer bilo koje politichke opcije i ovaj post sam postavila iz chistog gradjanskog ubedjenja, da su ovakve stvari nedopustive, da neko bude optuzen za neshto od chega se branio i ne vidim tu nikakvog razloga za prepucavanja u nekom drugom smislu.

hvala vam unapred na razumevanju!


ps- hvala i mnogobrojnim vernim obozavaocima, koji su istrajni u svojim akcijama, pa i dalje zadivljujucom upornoshcu i nesebichnoshcu, udaraju onolike preporuke i na najbesmislenije komentare-samo zato shto su PROTIV-stvarno extra!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  22:39 16.05.2009
Preporuka: 8

Re: draga angie

Srđan Mitrović
ovo sve govori o dotičnoj emisiji, njenim učesnicima i slušaocima. a posle se pitate zašto ne želim ni da kliknem na link. a najviše govori o tebi.


Gospodine, pomešali ste me sa nekim koga zanima vaše mišljenje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  22:40 16.05.2009
Preporuka: 11

Re: draga angie

Gospodine, pomešali ste me sa nekim koga zanima vaše mišljenje!

mnogo sam se potresao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  02:19 17.05.2009
Preporuka: 14

Re: draga angie

Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...

Mi ćemo biti uz Biljanu ma šta ko rekao! A vi, čik probajte da nas sprečite u tome!





Vrlo neoprezno formulisano
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  07:30 17.05.2009
Preporuka: 14

Re: draga angie

Draga Angie... upravo mi je sinulo da su ovi tvoji (naši) pokušaji da edukujemo stado uzaludni.

Ako sebe smatrate čobanicom, to je vaša privatna stvar i zanimanje.

Ali nazivanje blogera skupom stoke = stadom je u najmanju ruku svinjarija.


A ovi bezmozgaši koji su ovde

u koje svojim prisustvom spadate i vi
Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...

Ovo se zove privilegijom neistomišljenika.

Samo fali "netreba nam njihova demokratija" Ivice Dačića kantautor Sloborisma


dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  11:06 17.05.2009
Preporuka: 7

Re: draga angie

A vi, čik probajte da nas sprečite u tome!

Ko?
Zasto bi iko imao potrebu da "vas" sprecava da budete uz "Nasu Bilju"?
To je vasa stvar, odrasli ste i radite sta hocete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:37 18.05.2009
Preporuka: 11

Re: draga angie

Draga Angie... upravo mi je sinulo da su ovi tvoji (naši) pokušaji da edukujemo stado uzaludni.


Kako te nije sramota?!

Budale su bile i ostaće budale baš zato što ne žele da promene mišljenje...


Znači svi koji nemamo ili nemaju isto mišljenje kao ti su - budale. Toliko o slobodi reči i mišljenja.
Kad bi mene ovako neko branio bilo bi me sramota.

Mi ćemo biti uz Biljanu ma šta ko rekao! A vi, čik probajte da nas sprečite u tome!

Aman, budi uz Biljanu i uz Snežanu, može i uz Katarinu, budi uz koga hoćeš, brani koga god hoćeš, samo nemoj očekivati da blejimo u horu s tobom.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  09:39 18.05.2009
Preporuka: 4

Re: draga angie

Jelice, ako te ikad vidim - tražiću ti autogram!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  09:45 18.05.2009
Preporuka: 14

Drago,

A oni koje predvodi "Muuu" draga ElectricDreams nisu stado nego krdo.


Šta bi ovo trebalo da znači? Da je onaj ko predvodi stado krava - krdo?


A oni koje predvodi "Muuu" draga ElectricDreams nisu stado nego krdo. Slično jeste, ali je krdo opasnije od stada..


Drago, daj molim te, uzdrži se ponekad, nemoj vređati druge prebacujući im ono što si sam radio. Verujem da ti sigurno znaš koliko je opasno biti deo krda ili stada, ali to si naučio kroz sopstveno iskustvo, zato ne razumem odakle ti osećaj da imaš moralno pravo da vređaš one koji, ponovo, ne misle kao ti. Ima nas koji, za razliku od tebe, nismo morali da prolazimo iskustvo krda da bi smo shvatili i znali da je to opasno i loše.
Ovo je, ponovo, jedan od razloga zbog čega tvoju političku opciju, na ovom blogu, bije loš glas. Ne mogu da verujem da i posle toliko iskustva sa takvom vrstom komunikacije sa onima koji ne misle kao vi, ti i dalje misliš da je u redu vređati neistomišljenike ili da je to izašta dobro...I onda nama prebacujete da ne pristajemo na učenje? Ko da nas uči? Oni koji iz sopstvenih grešaka još uvek nisu naučili ni osnovno - da ne vređaju one koji koriste osnovno demokratsko pravo, pravo na slobodno mišljenje i slobodnu reč. Da nas tretiraju kao stado i uče oni koji još uvek nisu shvatili da njihova sloboda seže samo do slobode drugih? Da pravo na slobodnu reč ne podrazumeva vređanje, a da pravo na slobodno mišljenje imaju i drugi sem njih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  09:47 18.05.2009
Preporuka: 4

Re: Drago,

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  14:29 18.05.2009
Preporuka: 9

Re: Drago,

Ko da nas uči?

Pa bivsi gradonacelnik I SDS ministar.
To je bila cuvena krajiska skola istine, slobode govora i bontona sa kojom Milosevic nije imao nikakve veze.
E sad, to sto je neko promenio vise ideoloski potpuno razlicitih partija, drzava, funkcija i pasosa nego bilo koji covek na ovim prostorima je verovatno bilo u "istrazivacke" svrhe. U iskrene, ciste namere ne treba sumnjati.
A bilo bi dobro i da ne zapitkujete o njegovoj proslosti, to ne voli. Krije je k'o zmija noge. Verovatno se plasi lustracije. Necista savest je to...ne moze se lako oprati promenom partijske knjizice i retorike.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  13:24 16.05.2009
Preporuka: 11

Meni je indikativno ovo:

#Link  Replika: 1
Pa sad, ako je ovo pravna drzava, ili ako se Biljana zalaze za pravnu drzavu, ona se mora odazvati.

Bas kao sto se haski optuzenici odazvase u Hag!


PS

Organizatore promocije policija je obavestila da je tokom te večeri sprečen pokušaj tridesetak članova desničarskih organizacija iz Beograda da dođu na promociju Peščanika. Automobili u kojima su se nalazili zaustavljeni su na putu za Pančevo i vraćeni nazad za Beograd.


Kako je policija mogla da zna da "desnicari" dolaze? Kako je znala u kojim su kolima? Kojim putem idu?

Ili su lagali, ili neka "sluzba" cuva Pescanik od napada...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  15:38 16.05.2009
Preporuka: 7

Re: Meni je indikativno ovo:

Bas kao sto se haski optuzenici odazvase u Hag!

tako je. nema razlike. ratni zlocinci i biljana srbljanovic, svi u istoj ravni. evo, cak sam i ja i boldovala i podvukla.

Kako je policija mogla da zna da "desnicari" dolaze? Kako je znala u kojim su kolima? Kojim putem idu?

Ili su lagali, ili neka "sluzba" cuva Pescanik od napada...

ocito si prevideo recenicu koja prethodi ovome sto citiras:

Peščanik je do sada održao 87 promocija širom Srbije na kojima je prisustvovalo više od 20000 ljudi i nekoliko stotina policajca u maricama i opremi za razbijanje demonstracija ili u kožnim jaknama.

policija prati vecinu promocija pescanika otkako je sprecena promocija u arandjelovcu 2. 12. 07. tako da niti je cudo sto je bila tu pred promociju u pancevu, niti je cudo sto je primetila desnicare... itd.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lavinia_amaldi  13:26 16.05.2009
Preporuka: 16

Uz Biljanu uvek

#Link  Replika: 17
Biljana je poznata kao ostra i bez dlake na jeziku, ali na prilozenom snimku se ne cuje da ih je nazvala magarcima i klipanima vec da im je rekla da se ne ponasaju kao barabe jer se tako ne brani Srbija.

Niti vidim da ih je ona licno izbacila, izbacila ih je publika.

Njihovo arogantno i oholo i nadasve nekulturno ponasanje sa ciljem da se zapodene kavga i prekine tribina je potpuno ocigledno. Dizu sebi cenu koristeci Pescanik za licnu promociju sto u krajnjem slucaju i postizu?

Jadno.

Odgledala sam video klip i procitala sve prilozene tekstove, i moram reci da je tekst objavljen na sajtu "Dveri" katastrofalan.

Kakvo izvrtanje cinjenica i zamena teza, sloba (im) se zasigurno smesi s onu stranu ogledala


Biljana i Cece, drzite se i nedajte se.

Veliki pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  14:03 16.05.2009
Preporuka: 10

Re: Uz Biljanu uvek

Biljana je poznata kao ostra i bez dlake na jeziku, ali na prilozenom snimku se ne cuje da ih je nazvala magarcima i klipanima vec da im je rekla da se ne ponasaju kao barabe jer se tako ne brani Srbija.


Srcana i hrabra, ali politicki naivna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lavinia_amaldi  14:18 16.05.2009
Preporuka: 6

Re: Uz Biljanu uvek

pa ne znam da li bih rekla da je politicki naivna, rekla bih da je "diplomatski naivna", ali ta temperamentnost joj je u isto vreme i vrlina? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  14:57 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: Uz Biljanu uvek

lavinia_amaldi
pa ne znam da li bih rekla da je politicki naivna, rekla bih da je "diplomatski naivna", ali ta temperamentnost joj je u isto vreme i vrlina? :)


U pravu si, ali politika nije za iskrene, otvorene, "temperamentne" ljude kakvom ja dozivljavam Biljanu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lavinia_amaldi  16:05 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: Uz Biljanu uvek

zasto mislis da ne bi bila?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kamichak92  17:02 16.05.2009
Preporuka: 5

...

lavinia_amaldi
Biljana je poznata kao ostra i bez dlake na jeziku, ali na prilozenom snimku se ne cuje da ih je nazvala magarcima i klipanima vec da im je rekla da se ne ponasaju kao barabe jer se tako ne brani Srbija.


mene uzasno iritira taj diskurs "odbrane srbije"

pescanik
Mi ćemo u petak, 22. maja u 9 sati biti u ulici Kneza Miloša 47, soba broj 3.


zar nije poreska uprava u kneza milosa 47

pescanik
Biljana je optužena da je kršila javni red i mir, krivično delo za koje je predviđena novčana kazna ili kazna zatvora do 60 dana i obaveštena je da će, ukoliko se ne pojavi na ročištu 22. maja 2009. godine, biti prinudno privedena.


a sad ozbiljno: kakvo krivicno delo, rec je valjda o prekrsaju ?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  17:06 16.05.2009
Preporuka: 5

Re: ...

Mi ćemo u petak, 22. maja u 9 sati biti u ulici Kneza Miloša 47, soba broj 3.

Budite gde hocete, samo nadam se da necete da blokirate saobracaj kao svi ostali potestanti i strajkaci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  17:44 16.05.2009
Preporuka: 3

Re: ...

vracarac92
Mi ćemo u petak, 22. maja u 9 sati biti u ulici Kneza Miloša 47, soba broj 3.

Budite gde hocete, samo nadam se da necete da blokirate saobracaj kao svi ostali potestanti i strajkaci.


You wish!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  18:18 16.05.2009
Preporuka: 17

Re: ...

You wish!

Dobro, u pravu si.
Ukoliko su mogli da blokiraju saobracaj rezervisti, robne kuce, maturanti, studenti, IMR, Zastava, taksisti...mozete i vi.
I njih smo preziveli pa cemo i vas nekako pregurati. Zilavi su beogradjani, saobracajni kolaps vise-manje, nema veze.

P.S. Ukoliko potraje pa zatreba neko meze ili osvezenje, Misko je otvorio novi Maxi na Cvetnom Trgu koji radi celu noc.
P.P.S.
može sresti samo u ranom pubertetu.

To što je Vama spor

Kad porasteš samo će ti se kazati... a možda i neće!

nesrećnici

edukujemo stado

ovi bezmozgaši

treba ih ostaviti bez duševne hrane da pocrkaju malo

Budale su

Dakle ovo je pristojnost i recnik koji nam nudis. Nema sta, Becka skola, zvuci veoma gradjanski!
I nakupci na Kalenicevoj pijaci se sluze kulturnijim recnikom i pristojnije se izrazavaju.
Svaka cast, vidim da ti "kulturno ponasanje" nije stranoAli dobro, ne mozemo od svakoga ocekivati kulturu i pristojnost. Neko mora da prati i Grand Paradu, Belu ladju i Zvezde Granda mada zaista nisam ocekivao da ces to biti ti.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
soraya  20:14 16.05.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Čini ti se ,to su sve vrlo pristojne reči i rečenice ,koje si ovaj put ti izvukao iz konteksta ...

ED potpis
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lutherblisset  05:42 17.05.2009
Preporuka: 0

Re: ...

soraya
Čini ti se ,to su sve vrlo pristojne reči i rečenice ,koje si ovaj put ti izvukao iz konteksta ...ED potpis



Da li vi shvatate da će sve što budete rekli biti upotrebljeno protiv vas?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  07:44 17.05.2009
Preporuka: 5

Re: .Kvalifikacija delikta

a sad ozbiljno: kakvo krivicno delo,

Vel'ko, Ogromno !!!!!!!!!!!!!!!!
rec je valjda o prekrsaju ?!

Malo skoro nikavo. (nedostojno veličine polit VOĐE)


dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA