Hobby , pod jedan ..

dunja73 RSS / 18.05.2009. u 00:35

-Salute   ,Dunja ,ti  si  uvek  dobro  raspolozena ,i  kako  je  biti  mama ,ne  bas  zabavno  ,ili? ( Dani)

-Toll , da  znas  i  ti  bi  se  ozenio  ,ustvari  svi  vi  tutokomplet  . (Ja)

-A wa , spinst  du ?  Tako  je  tebi  to  lako  za  izgovoriti  , a  to  nije  ni  malo  jednostavno ,znas  , ovaj..ma  znas  ti  , malo  se  salis   jelda?  (Dani)

-Roberto Blanco , Ein bißchen Spaß muß sein (malo  sale  mora  biti ) ( Ja  pevam)

- ha ,ha  (Dani)

-Jok  ja  ,  najozbiljnije  ,da  niste  homoseksualci  ,ha  ,ha ,  koliko   mi  se  cini  ,  na  dobrom  ste  putu  - da  postanete  .I  ...sta   radi Rajnhold  , roni  , kao  i  uvek  najverovatnije  ..Opet  na  Crvenom Moru  ,kazes  .Kod  njega  nema  krize, mada   stedi  u  Nemackoj  ,trosi   po  inostranstvu   , definitivno  radi  protiv  konjuktur  paketa  ,ha  ,ha   ..Du  ,to  je  tako  skupo  sve  , na  ovom  vremenu  danas ...I . sta  kazes ???  Isti  ste  slucaj  i  ti  i  on  i  Alex  ,  ha  ha  ha  ...pa  i  tu  ste  sva   trojica  ,plus  ,minus  dva , svi  oko  44 .   Ma  polako  ,  ne  zurite  se  ,mladi  ste  ,  prvo  se  dooobro  nazivite  ,  pa   laganica.... Ima  vremena  , za  vas  .. (Ja)

-  Zivela  ironija   ! Prebacicu  ti  slike  na  komp  da  vidis  ,  stvarno  je  vrh  (Dani)

-Mozes  ,  da  vidim  ,znas  da sam  luda  za  tvojim  hobijem .. (Ja,  kolutam  ocima )

-Opet  zezas . (Dani)

-Ma  samo  ti  tako  izgleda  ,  znas  mene  ,nego  Aleksandar  vam  u  Francuskoj  oper  trguje  sa  oruzjem  ,menja  novo  za  staro  ..Pacijent  ,  sve  sto  zaradi  razmeni  za  starudije  ..Kosta  to  mnogo  nije  da  ne  znam   ,slatki  moj   , nego  vam  se  cudim  .Nemoj  mi  za  zlo  uzeti  , ali  tolike  godine  se  znamo  ,uvek  ista  prica  od  vas . Neverovatno  ,da  je  kod  svih   deficit  zenskoga sveta  u ekipi  od  "hobija  " (  Ja)

- Mozes i   da  ne  verujes  ,ali  tako  jeste . (Dani  se  smeska )

-Pazi  Dani   ,ti  si  meni  neverovatno  dobar  i  zgodan  tip  , ali  ne  razumem    da  te  apsolutno  nista  u  slobodno  vreme  ne  interesuje  osim   tog  penjanja  po  planinama  , sa  tim  bezveze  tipovima  , kako  ti  covece  ne  dosade ???? (  Ja ,zagonetno  )

-ha  ,ha  ne  mozes  ti  to  da  razumes  , uvek  smo  bili  razliciti  (Dani)

-Komm Dani , sve  ja  razumem  i  akceptiram   ,ali  da  vam  je  samo  hobi  ,hobi  i  hobi  ispred  svega  u  zivotu  ,da  se  jezite  od  spomena  dece  ,da  se jezite    od  spomena  zene ,ne  kapiram   to  opredeljenje   ,  ali  stvarno  ?  (Ja  ,sad  mrtva  ozbiljna )

- Du  ,Dunja  , danas  je  tako  tesko  sresti  pravu  osobu  , pogotovu  ovo  sto  ja  radim  , malo  zenske  populacije    ,samo  jedna  zena  i  ona  je  udata  u  celom  savezu   ..( Dani ,razocarano )

-  Dani  ,sad  ti  pravis  spaß  samnom  , u  ime  Bozije  ,  pa  ne  egzistiraju  zene   samo  u  savezu  vas  penjaca po  planinama  ,   komm  mensch  ..( Ja , rukom ono  u  fazonu  jesi  sele-bele )

-  Ja  schon , pazi  Dunja  , predpostavio  sam  sebi , zivot , da  su  meni  i  toj  buducoj   ,  jel  ,  hobiji  zajednicki  ,  bezveze  mi  je  to,  ja  ovamo  ,  zena  onamo  ,  zasto  ,zasto  ce  mi  brak  ili  veza  ,kad  nemamo  interesovanja   za  iste  stvari  ??(  Dani  cool )

- Da ,ali  ti  nisi  mlad  da imas  izbor  ,malo  smanji  kriterijume  , ovo  i  ova  dvojica  toootalno  kao  i  ti  ,  od  reci  do  reci  ,govore  ..Ne  razumem  vas  ,  aber echt!!    Tom   se  vodi  i  ti  i  oni  teorijom  ,  o  Traumfrau (zeni  iz  snova) sa  istim  hobijem  ,i  nista  napraviti  neces  ..ni  oni  . Blöd ( glupo) !   (Ja  odmahujem  glavom  i  prevrcem  ocima) )

- Da ,  tebi  to  lako  reci  ,  pusti  sad  to  ,  Mir Scheiss egal( sajz egal-´be  mi se  zarko -uf preterah ,al  tu  je  to )  , uopste  mi  nije  vazno  u  zivotu  ,  ni  da  li  cu  zenu  imati  ,ni  decu  , i  ovako  i  onako  svi  umiremo  jednoga  dana ...  (Dani mi  otkri  Ameriku)

- Da   ....  u  pravu  si  ...  i  sta  ono  pocesmo  ,a  da  ...  kazes  bilo  vam  u  Austriji  super  za  vikend ,vreme  izmisljeno  za  "klettern - climbing"....  ( Ja )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ovo  je  crtica  samo   dela  razgovora  izmedju  mene  i   jednoga jako  dobrog  poznanika ,no  ovakve  price  nisu  nikakva  novost  ,naprotiv  vremenom  su  se  omasovile  i  daju  se  jako  cesto   cuti   u  komunikaciji  medju  nama  tracarama  zenskim  .Mnoge  moje  prijateljice  i  poznanice  od  reci  do  reci  citiraju  neke  svoje  kolege  ili  poznanike  , mnogima  su  veze  pukle  zbog  ne  podudaranja  kod  hobi-ja ,  neke  se  nisu  udale  zbog  istoga  , a  bas  skoro  cujem  da  se  jedna  Karin   razvela   zbog  muza  ribolovca  koji  petkom  odlazi  nedeljom  se  vraca  sa  reke  ,  a  jedna  Zoi  je  pocela  "nazor"  u  fitnes   da   "sacuva  brak"  ,a  jedna  mala  Anita  ,svi  je  zezaju  , nasla  nekog  frajera  danas  , a  sutra  kupila  stapove  za  Nordic Wolking..

 

                                                                                             

   



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 04:21 18.05.2009

...

Gdje je taj Dani?

Zapravo...shit...bojim se visine.

Ne mislim da parovi moraju imati zajednički hobi. Naravno, postoji valjda nešto što ih je "sparilo", ali je meni zapravo izrazito simpatično kad vidim da se jednom sviđa nešto na što ovaj drugi koluta očima. To mi je i znak neke zrele veze - prihvaćanje čovjeka pored sebe onakvim kakav je - ili što mi je pisalo danas u fortune cookiju:
Do what you can with what you have, where you are
Još bi samo dodala - cijeni to što imaš i uživaj u svakom momentu, ma u kojoj životnoj fazi se nalazio.
(možda da otvorim neko mjesto za "savjetovanja" A možda ipak ne - kad je Bog dijelio sposobnost za diplomaciju, zabunom sam bila u krivoj sobi...)
dunja73 dunja73 09:49 18.05.2009

Re: ...

Zapravo...shit...bojim se visine


Do what you can with what you have, where you are


pod uslovom da si tako programiran....
taube taube 23:18 18.05.2009

Re: ...

topcat
Gdje je taj Dani? Zapravo...shit...bojim se visine. Ne mislim da parovi moraju imati zajednički hobi. Naravno, postoji valjda nešto što ih je "sparilo", ali je meni zapravo izrazito simpatično kad vidim da se jednom sviđa nešto na što ovaj drugi koluta očima. To mi je i znak neke zrele veze - prihvaćanje čovjeka pored sebe onakvim kakav je - ili što mi je pisalo danas u fortune cookiju: Do what you can with what you have, where you areJoš bi samo dodala - cijeni to što imaš i uživaj u svakom momentu, ma u kojoj životnoj fazi se nalazio.(možda da otvorim neko mjesto za "savjetovanja" A možda ipak ne - kad je Bog dijelio sposobnost za diplomaciju, zabunom sam bila u krivoj sobi...)

topcat, fantastičan ti je komentar
miloradkakmar miloradkakmar 07:03 18.05.2009

Hobi ljubav

Shvatam , ali ne razumem baš dobro taj odnos prema braku, ljubavi , životu... Stavljanje nečeg dodatnog, veštačkog u životu ispred toga. Verovatno na to nagoni način življenja- radi se po ceo dan i ono moraš da imaš hobi da bi se relaksirao. Nikad nisam imao određeni hobi da bi od njega zavisilo bilo šta. Voleo sam da ukrštenice, da igram šah.. Sećam se nekih oglasa u novinama za upoznavanje : izgledam tako i tako, visok , težak... i hobi mi je .!! Kako nekom nije hobi ljubav ?
Šta , ako je npr, nekom hobi dizanje tegova, hodanje po žici, kockanje.. znači mora da nađe srodnicu u tome.
Bojim se da će se to preneti i kod nas, ako već nije.
dunja73 dunja73 10:00 18.05.2009

Re: Hobi ljubav

Stavljanje nečeg dodatnog

vremena su se promenila ...Haj´ cik reci da je hobi nesto "dodatno"
Verovatno na to nagoni način življenja- radi se po ceo dan i ono moraš

Pa ne znam , svima je radno vreme 7,5 h , vikend svaki slobodan .. majngot
u poredjenju sa nekim drugim poslovima i drzavama....
Bojim se da će se to preneti i kod nas, ako već nije.

A -ha ,polako ali sigurno ..
Unfuckable Unfuckable 13:59 18.05.2009

komrad Dani je

malo pobrkao lončiće i potpuno bezvezno i neosnovano se nada da će negde u sred planinčuge da naleti na ženu svog života.
Ne : tamo može da naleti samo na divokozu. A žene se upoznaju na nekim drugim mestima.
I sva ta tlapnja o "deljenju interesovanja" und hobija, meni samo liči na loše prikrivenu želju za kompeticijom među partnerima.
dunja73 dunja73 15:10 18.05.2009

Re: komrad Dani je

kompeticijom među partnerima


taube taube 23:22 18.05.2009

Re: komrad Dani je

Unfuckable
malo pobrkao lončiće i potpuno bezvezno i neosnovano se nada da će negde u sred planinčuge da naleti na ženu svog života.Ne : tamo može da naleti samo na divokozu. A žene se upoznaju na nekim drugim mestima.I sva ta tlapnja o "deljenju interesovanja" und hobija, meni samo liči na loše prikrivenu želju za kompeticijom među partnerima.

super komentar
Blade Runner Blade Runner 18:00 18.05.2009

Mozda covek

zamislja romanticno vencanje na liticama Sasve popom koji visi niz kanap.

topcat topcat 18:14 18.05.2009

Re: Mozda covek

Možda bi samo htio naći djevojku koja će voljeti njegov hobi.
Možda zamišlja luđački sex ovdje:


A možda su u šumi...
dunja73 dunja73 18:26 18.05.2009

Re: Mozda covek

popom koji visi niz kanap

fora je tu sam "pogled" na vezu i na funkciju zene u njoj ..mislim , ok je sve to ,
nego sto se "omasovilo"..
dunja73 dunja73 18:28 18.05.2009

Re: Mozda covek

luđački sex

ovako bi on nesto .... sticem utisak...

topcat topcat 18:30 18.05.2009

Re: Mozda covek

dunja73
luđački sex
ovako bi on nesto .... sticem utisak...

imam utisak da je njemu to pentranje već luđački sex...pa bi htio podijeliti.
dunja73 dunja73 18:34 18.05.2009

Re: Mozda covek

to pentranje već

Obozavam prirodu ,medjutim pogledom na vrhove (slickice gore)
porivi nestaju...
omega68 omega68 20:20 18.05.2009

Re: Mozda covek

Pazi Dani ,ti si meni neverovatno dobar i zgodan tip , ali ne razumem da te apsolutno nista u slobodno vreme ne interesuje osim tog penjanja po planinama , sa tim bezveze tipovima , kako ti covece ne dosade ????
Penju se oni ... gore-dole
libkonz libkonz 22:51 18.05.2009

Re: Mozda covek

Možda zamišlja luđački sex ovdje:

to bi bilo baš ludački!
dunja73 dunja73 23:43 18.05.2009

Re: Mozda covek

Penju se oni

zzzz
dunja73 dunja73 23:45 18.05.2009

Re: Mozda covek

to bi bilo baš ludački!

lako ti je iz ravnice fantazirati....
Blade Runner Blade Runner 00:04 19.05.2009

Re: Mozda covek

Možda zamišlja luđački sex ovdje

Sta sve ljudi rade zbog uzbudjenja. Ja sam vrlo fleksibilan, mogu da se uzbudim, a da ne napustim krevet
dunja73 dunja73 00:10 19.05.2009

Re: Mozda covek

Sta sve ljudi rade zbog uzbudjenja. Ja sam vrlo fleksibilan, mogu da se uzbudim, a da ne napustim krevet


napravicu se da nisam razumela
libkonz libkonz 00:24 19.05.2009

Re: Mozda covek

lako ti je iz ravnice fantazirati

Blade Runner Blade Runner 02:19 19.05.2009

Re: Mozda covek

napravicu se da nisam razumela

uzbudljivi filmovi, putopisne reportaze, knjige i tajrad
dunja73 dunja73 14:11 19.05.2009

Re: Mozda covek


uzbudljivi filmovi, putopisne reportaze, knjige i tajrad


milina od drenalin-a ...
edi-va edi-va 20:27 18.05.2009

Roberto Blanco



Moj bivshi je imao jedan jedini hobi: posle napornog radnog dana daljinski u ruke i na kauch ... i opet je bivshi
omega68 omega68 22:10 18.05.2009

Re: Roberto Blanco

edi-va


Moj bivshi je imao jedan jedini hobi: posle napornog radnog dana daljinski u ruke i na kauch ... i opet je bivshi

U čoveče i ja volim daljinski...
dunja73 dunja73 23:48 18.05.2009

Re: Roberto Blanco

i opet je bivshi

nisu vam se hobiji poklopili ...
edi-va edi-va 06:39 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

nisu vam se hobiji poklopili .


Unüberbrückbare Differenzen (nepremostive razlike) ... on je argumentovao da je umoran od posla i da ne moze drugachije, a ja sam bila umorna od trogodishnjeg postojanja kao robot: Edi majka, Edi supruga, Edi domacica ... i pochela je da mi nedostaje Edi Ja ... i kad sam joj se posvetila malo vishe, krenuli su nesporazumi. On je sve vreme bio on, za njega se nista nije promenilo osim chinjenice da je postao otac, ali samo teoretski, praktichno se malo bavio roditeljskim obavezama jer je smatrao da sam tu ja i da je to dovoljno.

Najgore je sto nije ni razumeo o chemu ja pricham, uvek sam dobijala glupavi odgovor: a sta ti fali? Nije razumeo da sebi najvise nedostajem.

Srecna okolnost je sto zivim u zemlji u kojoj su deca na prvom mestu, zakonski gledano, predstavljaju prioritet i samim tim su i samohrane majke privilegovane pa sam se usudila da krenem u bitku ... koliko li zena u Srbiji zive u nesrecnim brakovima i nemaju hrabrosti da dignu sidro iz egzistenicijalnih strahova?

Eto ... otvorih vam dushu, a pojedine mozda navedoh i na razmishljanje ...

jednatanja jednatanja 09:38 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Najgore je sto nije ni razumeo o chemu ja pricham, uvek sam dobijala glupavi odgovor: a sta ti fali? Nije razumeo da sebi najvise nedostajem.


Pretpostavljam da niste imali babu i dedu u okolini. Nekada su ljudi živeli 3 generacije zajedno, pa svi jedno drugom pomažu. Sad je sve na ženi i mužu, i ako jedno zataji, eto ogromnog tereta za onog drugog...nije lako, shvatam te.
dunja73 dunja73 12:11 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

dobijala glupavi odgovor: a sta ti fali?

Edi , tipicno , nista novo nisi rekla ..medjutim to je odrastanja stvar ,
sto bi kod nas rekli "iz kakve je kuce" sto znaci , tamo gde je mama trcala sa soljom mleka nekom
od 20 godina , ili tata se bavio samo sobom ...kad tad i pored "edukacije" ispliva na povrsinu , nista drugo no ono na sta se "naviklo "

Kad se jedan moj drug rodjen u Mostaru( ovde odrastao) , ozenio sa Susan , Nemicom iz Stutgarta
na njihovu vezu smo gledali kao na nesto iz "filma" ,davno je to bilo ..
Em prirodna od Boga dana lepota oboje , dobri poslovi , kucica i garten iz bajki ..i odjednom razvod (trennzeit)..
Suzi kaze da ona ako ne moze da ode jednom mesecno sa drustvom na satorovanje za vikend u Italiju , bez njega ,
nece takav brak ,a on opet kaze " ne verujem dal´ je moguce ili me zajebava" ..
i dugo je jaran momkovao , drugu zenu "dovede odozdo" anspruchlos (tako se kaze ,jel)
i eto i danas danji je srecan , i kaze doslovce "imam brak"

dunja73 dunja73 12:23 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Sad je sve na ženi i mužu, i ako jedno zataji, eto ogromnog tereta za onog drugog...nije lako, shvatam te.

I tako meni kuma poce da kuka na svekrvu ( zena sa 50 god penzionerka ) ogajila im
decu , pa na kevu njenu , pa se menjaju malo kuma malo kum
udare neku pljuvku na matore u fazonu kako ih guse ....
Jedne godine dodjose tu kod mene , i sad ja malo (namerno ) poceh da im pokazujem
kako to sve tako divno u Svabiji , individualno , imas sve na "dugme " kako to zene ovde funkcionisu ..
Same , muzevi rade , dece dvoje - troje ...i svi rade i babe i dede i komsije , i obdanista do 12 h ...
A moja kuma je fazon ako danas nije na pice otisla negde ili bar do frizera ..mrtav dan...
i tako ....
edi-va edi-va 13:08 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

anspruchlos


Da, dok ne dobije boravak i upozna nemachko zakonodavstvo i ukapira da bas ne mora da mu bude slushkinja. Poznajem i takve sluchajeve.

.
kad tad i pored "edukacije"

Tachno, nema to veze sa edukacijom vec sa vaspitanjem - kucnim.
Mnoge majke razmaze sinove i oni u zeni samo traze zamenu za majku. Umesto da traze zivotnu saputnicu sa kojom mogu sto-sta zanimljivog da dele ... meni hobi, ni jedan ne bi smetao, ako je ravnopravno podeljeno vreme kad ko upraznjava svoj hobi, i ako se to ni malo ne odrazava na decu - deca su prioritet. Ako me bas ne privlachi njegov hobi, i to je ok, dokle god ne trpi moj hobi

dunja73 dunja73 13:26 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Da, dok ne dobije boravak i upozna nemachko zakonodavstvo i ukapira da bas ne mora da mu bude slushkinja. Poznajem i takve sluchajeve.


znam ih ja, ohooo-hooo ..
Ako me bas ne privlachi njegov hobi, i to je ok, dokle god ne trpi moj hobi

edi , sve je to ok
nego , cilj moga posta je drugo nesto ...a to je to takozvano zatvaranje u takonazovimo hobi ..kod muskog sveta
ja puno poznajem slucajeva koji nisu ni u vezi ni u braku , ne zele ni brak ni vezu ..
za moje pojmove nisu nista ni "okusili u zivotu " da bi znali ...
i samo hobi ...strah od braka ..strah od dece ... znasocemupricam-pisem????
jedan moj poznanik bi rekao o onome sto je unistilo Vizantiju
edi-va edi-va 13:36 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

akozvano zatvaranje u takonazovimo hobi ..kod muskog sveta


Izvini, promashila sam temu, nije mi prvi put.
Evo jedna pjesmica :)
dunja73 dunja73 14:12 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Eto ... otvorih vam dushu, a pojedine mozda navedoh i na razmishljanje ...

hvala za ovo , ali od
dunja73 dunja73 14:19 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Izvini, promashila sam temu, nije mi prvi put.


nikako bre , komm .. sve je ovo tema ..nego
sam se izrazila da lakse objasnim cilj Danijevog primera...
ps

Sta kazes za Eurosong ? A pralina , Dita von Teese ?

edi-va edi-va 14:25 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Sta kazes za Eurosong ? A pralina , Dita von Teese ?


Eno kod mene sam ostavila izvinjenje zato sto sam promashila pesmu koja Nemce predstavlja ... pa sad ti zakljuchi koliko sam ja to sve pazljivo ispratila. Nisam gledala Eurosong, bila na vecheri sa one 4 Nemice, ustvari 3, jedna nije doshla - ali vidim Nemci opet kukaju - kao i uvek.

Dita von Teese ?


Offensive sexual feminism (to po meni ona predstavlja), nastup ne odgledah.
dunja73 dunja73 14:35 19.05.2009

Re: Roberto Blanco

Nisam gledala Eurosong, bila na vecheri sa one

Ja i neke moje u nekom nasem kaficu bas ono auslenderskom , sve zive nacije tu dolaze ..
sou program ..od komentara .. nisam ni znala da Srbija ne ucestvuje
shit aber echt..
da o Berlinu ono ..egal..kod Dunjice sam okacila ..
taube taube 23:17 18.05.2009

mvj

dunja, super blog
inače ja volim nordic walking ali nikad mi to ne bi bilo važnije od ljubavi i partnera i ne bih zahtevala da i on mora da voli nordic walking, neka voli ono što se njemu sviđa
dunja73 dunja73 23:57 18.05.2009

Re: mvj

ja volim nordic walking ali nikad mi to ne bi bilo važnije od ljubavi i partnera

i ja , pisali smo vec nekad negde na nekom blogu ..ustvari
mnogo volim , ali ne diskvalifikujem one koji ne vole tj onoga sto ne voli na osnovu toga...
neka voli ono što se njemu sviđa

naravno , a ako i imamo zajednickog hobija samo plus jedan vise ...
margos margos 01:20 19.05.2009

Re: mvj

naravno , a ako i imamo zajednickog hobija samo plus jedan vise ..

Kad malo bolje pogledam - najčešće su razlozi radi kojih su se neki ljudi spojili i radi kojih su se razdvojili - potpuno tupavi i periferni, a veze nemaju s ljubavlju...
dunja73 dunja73 01:42 19.05.2009

Re: mvj

potpuno tupavi i periferni, a veze nemaju s ljubavlju...

jasno ..sto opet ne znaci da tamo gde ima ljubavi se ljudi spoje , cak znamo
da se ljubav koristi kao ralog za razvod itd...
ali , izjave tipa
brak mi cini srecnim to sto u kuci imam dva kupatila , itd..
I sve se to zove jednim imenom brak drsko , jer je po meni tu ostecena ona strana koja ima "brak"
(vezu , nebitno ..) akomerazumes
margos margos 01:58 19.05.2009

Re: mvj

koja ima "brak"

Nasmeja me:) Naterala si me na razmišljanje u nekom levom pravcu, jer baš nisam sigurna da sam te razumela, a i kasno je pa mi misli lete kojekuda...
Uglavnom, nisam čula nikog da kaže da ''ima brak'' - već je ''u braku'', ali se zato prilično ravnomerno koristi ''imam vezu'' i ''u vezi sam''... Sad me to razmišljanje zabavilo - zašto li je to tako?
dunja73 dunja73 02:09 19.05.2009

Re: mvj

''ima brak'' - već je ''u braku'', ali se zato prilično ravnomerno koristi ''imam vezu'' i ''u vezi sam''... Sad me to razmišljanje zabavilo - zašto li je to tako?

to ti "namirises" pravo u srz , tacno .. ne znam odgovor ,ali interesantno
razlika izmedju
imati brak i biti u braku
ps
ali pazi ,ovo se da cesto cuti
kada neko izjavi " mi
imamo dobar brak "
Da li je do gramatike ?
margos margos 02:21 19.05.2009

Re: mvj

ali pazi ,ovo se da cesto cuti
kada neko izjavi " mi
imamo dobar brak "
Da li je do gramatike ?

Ne znam.... to opet pa nisam čula da neko kaže ''mi smo u dobrom braku'' već baš tako kako ti reče.

Da nije neka zezalica kao ona hrvatsko-srpska varijanta : dom/kućanica (u hrvatskoj izvjedbi) i kuća/domaćica (u srpskoj varijanti). Tko zna? :))
dunja73 dunja73 02:33 19.05.2009

Re: mvj

Da nije neka zezalica kao ona

mislim da je to vise " izmutantovano"! jezicki
kao ono u fazonu imam decu ,imam brak ,imam auto ..

od glagola haben or have i opet smo kod teme posta ( krug) ...zahvaljujuci
konstataciji tvojoj ..
mashha mashha 13:01 19.05.2009

Re: mvj

razlika izmedju
imati brak i biti u braku

Sad bi tu moglo da se ubaci i ono Fromovsko "imati ili biti" odnosno- sklonost ka "imanju, zgrtanju, uspehu" (kao bitne vrednosti kapitalizma), nasuprot humanom odnosu prema društvu i zdravom odnosu prema životu- "bivanju"...
Setih se sad i ovoga-
Immature love says: "I love you because I need you". Mature love says "I need you because I love you".

Nego... što se teme tiče-
'oće te visine čoveku malo da pomute pamet
Mada razumem, ko zavoli život u oblacima, teško ga je posle "spustiti na zemlju"...
dunja73 dunja73 13:08 19.05.2009

Re: mvj

Sad bi tu moglo da se ubaci i ono Fromovsko "imati ili biti" odnosno- sklonost ka "imanju, zgrtanju, uspehu" (kao bitne vrednosti kapitalizma), nasuprot humanom odnosu prema društvu i zdravom odnosu prema životu- "bivanju"..



Mada razumem, ko zavoli život u oblacima, teško ga je posle "spustiti na zemlju

kome li ono na slickici u profilu bese oblacic?

kako volim ovo ... skupljala sam slicice kao dete ..seca li se neko ...??




mashha mashha 13:43 19.05.2009

Re: mvj

kome li ono na slickici u profilu bese oblacic?


kako volim ovo ... skupljala sam slicice kao dete ..seca li se neko ...??

Dunja, da li te to ja podsećam na detinjstvo...?
dunja73 dunja73 13:47 19.05.2009

Re: mvj

Dunja, da li te to ja podsećam na detinjstvo...?


ne nego Sladja mi simpaticna kad te zove "oblacicu" ,a onaj Re prisluskuje...
a meni je na oblacic Hajdi asocijacija ...
ps
kakav troll i to od autora ...majkomila..
mashha mashha 14:04 19.05.2009

Re: mvj


ne nego Sladja mi simpaticna kad te zove "oblacicu" ,a onaj Re prisluskuje...


dunja73 dunja73 14:08 19.05.2009

Re: mvj

a onaj Re prisluskuje...

ovuda ne ordinira , pa bas me briga...
jednatanja jednatanja 09:45 19.05.2009

Primetih

u Nemačkoj da nije uopšte moda udati se / oženiti....mnogi žive zajedno, jedna poznanica-Nemica se udala posle izvesnog vremena zbog "poreskih olakšica", rekla mi lično. A što se tiče ovog Danija -ljudi se jednostavno naviknu na određen stil života, i što da ga menjaju, ako im se sviđa i uživaju? Jedino ako se jednog dana predomisle, mož` da se desi, da bude malko kasno za decu, jedino je tu začkoljica...
edi-va edi-va 09:58 19.05.2009

Re: Primetih

jeste trend ziveti u vanbrachnoj vezi, sta vishe odluchiti se i za decu, ali ne i za brak.
dunja73 dunja73 12:39 19.05.2009

Re: Primetih

u Nemačkoj da nije uopšte moda udati se / oženiti

pa zato sto se ima mogucnosti (ne sad toliko kao ranije finansijski )
ako vec sa 18 mozes da finansiras sam svoj stan i zivot ..to je to...
Kod nas to moze u Bg ( ako ubodes posao,bar ranije ne znam sad ) i skepticna sam za po unutrasnjosti osim pojedinih slucajeva ..i opet mislim , nemojte da me shvatite pogresno , da
mladi tako ko bi se resio sa 18 sam svoj zivot u Srbiji moraju da "poguraju roditelji" dok ovde ...retko...
(ne mislim na studente naravno)
dunja73 dunja73 12:42 19.05.2009

Re: Primetih

jeste trend ziveti u vanbrachnoj vezi, sta vishe odluchiti se i za decu, ali ne i za brak.

e sad je se zakon promenio , malo vise u korist muskaraca (mada ja sam licno protiv) ...
Bilo je jedno vreme uhvatilo maha , ono klinke ..dete , alimentacija ..
trend postao ..
edi-va edi-va 13:31 19.05.2009

Re: Primetih

e sad je se zakon promenio , malo vise u korist muskaraca (mada ja sam licno protiv) ...


Mislis to da ne moraju vishe da placaju izdrzavanje bivshoj vec samo za dete?

Ja sam razumela da je to predlog, ali da josh nije izglasano. I ne podrzavam taj predlog (ili zakon, ako je proshlo u medjuvremenu) jer je najveci problem samohrane majke u ovoj zemlji upravo to sto joj u CV-u pishe da je samohrana - prvo pitanje koje se postavlja, ako te uopshte pozovu na razgovor je: ko vam chuva dete ako se razoboli? Jos je mala verovatnoca uskladiti puno radno vreme sa vremenima dovodjenja i odvodjenja deteta u obdanishte. U mom sluchaju od 07:30 do 16:30. ako treba da pochnem u 08:00, ja cu da se polomim da stignem na vreme, a nema shanse posle osam sati radnog vremena i pauze od pola sata, da se josh jednom polomim da stignem da uzmem dete. Znachi puno radno vreme za mene u ovoj zemlji je neizvodljivo. Zato radim pola radnog vremena, na svu srecu terminirano, ali to se opet odrazava na primanja ...

E sad, kako li je majkama sa dvoje ili vise dece, ne smem ni da pomislim. Ako je recimo jedno u shkoli, a drugo u obdanishtu, a zakon je tera da radi puno radno vreme. Uzzas.

A o zajednichkom starateljstvu bih mogla roman da napishem, koliko je to tek bzvz. regulisano. Dete ako zivi kod mene, onda se ja valjda vishe staram o njemu, a otac je uzima kad ima vremena - i tako delimo starateljstvo - odnos 80 : 20 u procentima, trenutno u mom sluchaju, sto je isti odnos koji je bio i za vreme braka. I sad, ako zelis da dignes sidro i pochnes iz pochetka, mora otac da se slozi sa trajnom promenom mesta boravka deteta jer delimo starateljstvo.
dunja73 dunja73 13:43 19.05.2009

Re: Primetih

Ja sam razumela da je to predlog,

moram da vidim , meni se cini da je proslo - ne uzimaj mi sto posto
koliko sam ja razumela , najvise dotice one kratkotrajne brakove ..ono u godini se i uzeli , rodili i rastali...
mada moracu da detaljnije pogledam...
A o zajednichkom starateljstvu bih mogla roman da napishem

shit , jasta je ..kad uporedim Svedsku i Nemacku
i tako te stvari oko zene i obdanista ..strasno..
napisah ti jednom , da je kod mene klar odavno kako se bori drzava sa krizom ..konjuktur paket fora samo ..
samo "opale" po zenama i eto...
da stavim ovo opale pod navodnike ,da ne dodje do zabune....
edi-va edi-va 14:06 19.05.2009

Re: Primetih

samo "opale" po zenama i eto...


:)))

I onda se meni ovde chude kad krenem da reshetam o "ravnopravnosti" koja je i ovde u Nemachkoj daleko od same rechi, a kamoli od prakse.
Zato vodi rachuna kako se izrazavash da te ne proglase militantnom feministkinjom:)))
jednatanja jednatanja 15:39 19.05.2009

Re: Primetih

pa zato sto se ima mogucnosti (ne sad toliko kao ranije finansijski )
ako vec sa 18 mozes da finansiras sam svoj stan i zivot ..to je to...


I to, ali...jedan moj dobar prijatelj-Nemac (ima 50 godina) neće da se oženi, iako se zabavlja sa super devojkom već par godina, koliko ja kontam, boji se obaveze, a tradicionalan je po mnogim drugim pitanjima. Isto tako neće da kupi stan, iako je dobro situiran, jer se boji da će morati da se skrasi na jednom mestu. To je nešto u psihi, možda težnja da se bude "večiti momak"...
dunja73 dunja73 17:25 19.05.2009

Re: Primetih

težnja da se bude "večiti momak"...


Männliche Freiheit und Abhängigkeit, ovo prvo über alles ....
leopold_lady leopold_lady 17:35 20.05.2009

Ako veza vredi....

ona ne puca ni zbog čega... Ako ne vredi može da pukne zbog najjmanje sitnice....
dunja73 dunja73 20:04 20.05.2009

Re: Ako veza vredi....

ona ne puca ni zbog čega... Ako ne vredi može da pukne zbog najjmanje sitnice....

bas tako Ledy , lepo da si tu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana