Ekologija| Film| Jubileji| Ljudska prava

Šta bi rekla Margo Channing ?

myredneckself RSS / 19.05.2009. u 00:29

Nedavno sam pokušala da iskoristim jedan bogznakoji grip ove sezone, i u svoj toj muci ostavim cigarete. Za taj pokušaj na ruku mi je išlo ono odvratno stanje kad sve što unosite u sebe menja svoj pravi ukus i miris, pa tako i duvanski dim koji inhalirate ne liči ni na šta. Ali, avaj, to stanje je trajalo cela dva dana, pa kako sam polako ustajala iz mrtvih, tako se moje čulo mirisa i okusa popravljalo, a moja želja za pušenjem se vraćala. 0_21_davis_bette_stamp2008.jpg

Dva dana ništa cigarete! Čak i to me je  na neki način obradovalo, jer me je uverilo da ja ustvari, kad bih prestala da pušim ne bih imala nikakve tegobe, tipa preznojavanje, nervoza, dreka za sve i svašta. Sve je to kao većina stvari u glavi, uverim se ja, i nastavim i dalje da mislim da će taj dan sigurno uskoro doći. Iskreno, volela bih da budem sigurna u tu svoju odluku, da mi se ne desi recidiv koji mi je uopšte kao pojava odvratan. Doduše, možda bih kad bih prestala sa pušenjem cigareta na javi, zgrešila i ja u snu, jer mi svi bivši pušači govore,  kako se siti ispuše u snu, ali teraju dalje bez cigareta što je na kraju krajeva najvažnije.

 A sada sam htela o nečemu što me je krajem prošle godine u svojoj osionosti prilično iznenadilo. Ustvari,  smučila mi se cela ta antipušačka kampanja i histerija širom sveta.

Pošte u Americi su u godini ( 2008), koja je obeležila stogodišnjicu rođenja Bet Dejvis, odlučile da štampaju poštansku marku, antologijsku fotografiju s likom ove filmske dive u ulozi Margo Čening iz filma “Sve o Evi”. Ali na toj fotografiji je Bet, poznata kao neko ko nije dao na sebe i  svoj stil života, a posebno nije dala da joj neko ugrožava pravo na njene slobode i izbore, bila sa cigaretom! Fotošop je uradio svoje. Neki politkorektni pametnjaković je hteo da bude  jako in, i izbrisao joj  muštiklu s cigaretom koja joj je bila u ruci. Antologijska uloga Bet Dejvis i zaštitni znak Margo Čening - muštikla i cigareta! (često i  čaša s pićem). A teško da se i Bet u stvarnom životu mogla zamisliti bez toga.  Zamislite, šta bi im Bet rekla da može, povodom tog njihovog poteza?! 51e336e1c40aa243917cd780d06e9ceb.jpgPa, sigurno ono - Fasten your seat belts. It's going to be a bumpy night.

Kakav bezobrazluk! (health and safety gone mad)

Imali su milion Betinih fotografija bez cigarete, koje su mogli da iskoriste za taj događaj, ako su hteli.

Uopšte ne volim histerične kampanje pune licemerja, tipa, biće propast svih nas,  ako ne zabranimo tim odvratnim pušačima da nas sve potruju, jer seju zlo za sobom gde god se pojave, ali ovi što se tu pored nas drogiraju i nalivaju alkoholom uništavajući milione porodica, nešto i nisu neko zlo. Uspaljenici, nosioci kampanje kad  su u šumi garantovano jedva čekaju  da udahnu onaj lahor omiljenog mirisa ispod auspuha, jer su odavno zavisnici od njega, i on im ne smeta. Jednostavno, nisu nešto ni navikli na čist vazduh. Ponekad samo  u trenucima nervoze  žvaću žvake zaslađene aspartamom. (do nedavno na listi mogućih bojnih otrova  Pentagona)

 Ne mislim u ovom postu da otvorim diskusiju za i protiv pušenja. Rekla sam šta mislim o njemu, i nosim se s tim, he, he, he... nastojeći da ga ostavim. To je takođe izbor pojedinca, njegova sloboda izbora.

Nego, interesantno mi je kako oni koji hoće da se igraju boga, ne samo da zabranjuju pušenje u sadašnjosti, nego i u prošlosti, kao da ga nikada nije ni bilo!

U novijim serijama i filmovima sve manje ili skoro nikako, mladi ljudi ne puše. Oni se ubijaju, kolju, drogiraju i manijače na sto drugih načina, ali pušenje, NE…u ime nekih viših zajedničkih interesa, kao loš je znak za mlade. U toj njihovoj stvarnosti uskoro mladi neće voditi ljubav dok nemaju punktum punoletstvo, neće pušiti, odreći će se mnogih gurmanskih užitaka, i samo vredno raditi za velike svetske korporacije, piti pilulu za smeh, protiv depresije, za spuštanje euforije, za podizanje euforije, veštačke vitamine…sve je te pomoćne supstance,  pripremila i brinuće o nama farmaceutska industrija. Šta li je ovo?

Lov na veštice, čist Orvel? I tragično, i smešno. A slobode sve manje.

Uglavnom je sve slatkorečivo, a licemerno i zakamuflirano, da zaseni prostotu.




Komentari (216)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 01:03 19.05.2009

Хистерија

Interesantno mi je kako oni koji hoće da se igraju boga, ne samo da zabranjuju pušenje u sadašnjosti, nego i u prošlosti, kao nije ga nikada ni bilo!


Да... кампања је почела зато што су Американци прорачунали да се њиховом здравству не исплати да лечи пушаче. А после је попримила облик хистерије и прешла у поступно кршење људских права, прихваћено и у Европи. Сада су на реду гојазни, ни они се не исплате.
Сећам се да је било речи и о томе да ће легендарни светлећи каубој, заштитни знак Лас Вегаса, остати без цигарете, али не знам да ли је то и остварено... Знаће наш Бауер па ће нас известити.



Ако овако наставе, почеће да уклањају пушење и из старих филмова. Замисли Богарта без цигарете, како грицка шаргарепу, рецимо. :))
myredneckself myredneckself 01:10 19.05.2009

Re: Хистерија

Ако овако наставе, почеће да уклањају пушење и из старих филмова. Замисли Богарта без цигарете, како грицка шаргарепу, рецимо. :))

a zamisli starog dobrog Hiča, biće "ugrožen" s više strana...em je voleo tompus, em je bio debeo
mirelarado mirelarado 01:24 19.05.2009

Re: Хистерија

Ма да ми чујемо Стива Милера:


А ево и Хича, док га не ретуширају:
myredneckself myredneckself 09:28 19.05.2009

Re: Хистерија

Ма да ми чујемо Стива Милера:

може, хвала миреларадо..
видим те, и поздрављам, и кроз овај дим
bauer. bauer. 00:45 20.05.2009

Re: Хистерија

Знаће наш Бауер па ће нас известити.

Eh, ne znam ni ja. Ima na wikipediji dosta o kauboju, ali ne kažu ništa o uklanjanju cigarete. Menjali su mu izgled nekoliko puta od kada je postavljen, pa ko zna šta će biti sledeće. Ja se nadam da mu je neće skloniti, iako sam ja protivnik pušenja a pušač u isto vreme. Go figure.
mirelarado mirelarado 00:57 20.05.2009

Re: Хистерија

protivnik pušenja a pušač u isto vreme


:)) Потпуно те разумем. Гадна навика, не препоручујем ником, напротив.
myredneckself myredneckself 02:00 20.05.2009

Re: Хистерија

iako sam ja protivnik pušenja a pušač u isto vreme. Go figure.

hej džek, u istom smo sosu
margos margos 01:08 19.05.2009

A šta da ti kažem?

Sve si u pravu! Ua lažiranja i prekrajanja prošlosti zarad ''političke korektnosti'' koju iz svih gore navedenih razloga stavljam pod znake navoda.

Gledajući neke klipove na Eizovom blogu danas - ceo dan razmišljam da li smo svi mi na svestan i nesvestan način uključeni u jednu jedinu - a najprofitabilniju delatnost - a to je proizvodnja oružja, ratova i žrtava. Pitam se i nerviram....
A onda retuširaju sliku sa cigaretom.... Da prostiš, govnarija na kub... :(((
myredneckself myredneckself 01:22 19.05.2009

Re: A šta da ti kažem?

A onda retuširaju sliku sa cigaretom.... Da prostiš, govnarija na kub... :(((

margos, mogu da zamislim šta bi Bet rekla, da može
sigurno nešto u njenom stilu... Mama's back! .. ako vam se ne sviđa cigareta, stavite je u...
margos margos 01:27 19.05.2009

Re: A šta da ti kažem?

sigurno nešto u njenom stilu... Mama's back! .. ako vam se ne sviđa cigareta, stavite je u..

!$%###%!!!!&%//"##%~#!!!!!
Dodajem!

A s njom i sa tobom se slažem!
(ako me neko ispravi pa kaže da se tako ne kaže nego treba da glasi ''saglasna sam'' i za njega važi ovo !$%###%!!!!&%//"##%~#!!!!!)
myredneckself myredneckself 09:34 19.05.2009

Re: A šta da ti kažem?

!$%###%!!!!&%//"##%~#!!!!!

#$%/((""!!!$%%))шчктрмљњджеѕцџ!
margos margos 09:43 19.05.2009

Re: A šta da ti kažem?

Da... naravno - negativac i plus su mu uvalili kancer u ulogu.... simbolizuje 'onog čije se ime ne govori'', pa tako i nema ime.... Al da ne bude da je i ''Đavo crn kao što se priča'', onda tu i tamo uradi nešto ne tako loše, ali nikad dobro. Dobro ti kažeš шчктрмљњджеѕцџ! :)

myredneckself myredneckself 10:21 19.05.2009

Re: A šta da ti kažem?

Da... naravno - negativac i plus su mu uvalili kancer u ulogu.... simbolizuje 'onog čije se ime ne govori'', pa tako i nema ime.... Al da ne bude da je i ''Đavo crn kao što se priča'', onda tu i tamo uradi nešto ne tako loše, ali nikad dobro. Dobro ti kažeš шчктрмљњджеѕцџ! :)

margos, pozdrav
Blade Runner Blade Runner 02:27 19.05.2009

Ma taj otrov

i sa slika truje. Zato ga i sklanjaju. Steta sto drzave dobijaju toliko para od prodaje duvana inace bi ga odmah zabranile. Oda ja sad da zapalim jednu
myredneckself myredneckself 09:40 19.05.2009

Re: Ma taj otrov

Oda ja sad da zapalim jednu

Blade, dolazim da odgledamo zajedno ovog Džarmuša

miloradkakmar miloradkakmar 08:25 19.05.2009

To je

.. isto kao da je imala crvenu ružu u ruci, pa se nekom nije dopala boja.
Možda su se zakačili proizvođači muštikli i cigareta oko toga čiji će se proizvodi naći na markama u rukama zagonetne i lepe Bet.
Mislim da to nema veze sa propagiranejm ili ne , pušenja.
myredneckself myredneckself 09:49 19.05.2009

Re: To je

.. isto kao da je imala crvenu ružu u ruci, pa se nekom nije dopala boja.

milorade, zamisli Š. Holmsa bez lule... dokle ovo ide !?
miloradkakmar miloradkakmar 16:36 19.05.2009

Re: To je

myredneckself
.. isto kao da je imala crvenu ružu u ruci, pa se nekom nije dopala boja.

milorade, zamisli Š. Holmsa bez lule... dokle ovo ide !?

Ne mogu.

PS Kada nešto želi da se unakazi dovoljno je imati malo para, ostalo ljudska glupst odradi džaba.
Unfuckable Unfuckable 08:49 19.05.2009

meni je najslađe

kada cela ta ekipa ekstremnih nasilnika i agresivaca (da, da ...dobro ste pročitali - agresivaca !) zaogrnutih u devičanski veo kvazizdravlja i brige za planetu (i uticaj nikotina na seksualni život polarnih lisica) koja je usta odvalila optužujući pušače za nasilništvo i agresivnost, dovati pa ničim izazvano, malo eto retušira Ikonu (dokazujući samo da - ne da su agresivni nego da - nemaju granica)
myredneckself myredneckself 09:53 19.05.2009

Re: meni je najslađe

kada cela ta ekipa ekstremnih nasilnika i agresivaca (da, da ...dobro ste pročitali - agresivaca !) zaogrnutih u devičanski veo kvazizdravlja i brige za planetu (i uticaj nikotina na seksualni život polarnih lisica) koja je usta odvalila optužujući pušače za nasilništvo i agresivnost, dovati pa ničim izazvano, malo eto retušira Ikonu (dokazujući samo da - ne da su agresivni nego da - nemaju granica)

he,he, Unf !
free market fairy tales
bocvena bocvena 09:43 19.05.2009

edit - samo mi neke proste asocijacije

padaju na um, odustajem od komentara. Pustiću da slika govori...
Ingrid Bergman
myredneckself myredneckself 10:03 19.05.2009

Re: edit - samo mi neke proste asocijacije

padaju na um, odustajem od komentara. Pustiću da slika govori...
Ingrid Bergman

bocvena, pogledaj ovu trojku anfan teribla, kako merači (profil je Avin)

mirelarado mirelarado 20:46 19.05.2009

Re: edit - samo mi neke proste asocijacije

Већ сам је "качила" код Срђана, али сада увиђам да и Плави анђео лако може остати без цигарете:


А куд бих ја без његакаотаквог, док је још смео да пуши:
myredneckself myredneckself 21:49 19.05.2009

Re: edit - samo mi neke proste asocijacije

А куд бих ја без његакаотаквог, док је још смео да пуши:

за сада, нека се вади на "nomen est omen" фазон, па им лепо каже да пуши потпуно еколошки дуван, док не почну лабораторијске анализе на лицу места
mirelarado mirelarado 22:17 19.05.2009

Re: edit - samo mi neke proste asocijacije

нека се вади на "nomen est omen" фазон, па им лепо каже да пуши потпуно еколошки дуван, док не почну лабораторијске анализе на лицу места


Ево га с оном сецканом цигаром за жвакање (шема цуцла) о којој сам ти ономад причала:

myredneckself myredneckself 22:38 19.05.2009

Re: edit - samo mi neke proste asocijacije


Ево га с оном сецканом цигаром за жвакање (шема цуцла) о којој сам ти ономад причала:

that's my man! daj mi šta bilo, makar bila "cucla", kad nema pravo
placebo?
NNN NNN 11:45 19.05.2009

Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

jer me je uverilo da ja ustvari, kad bih prestala da pušim ne bih imala nikakve tegobe, tipa preznojavanje, nervoza, drečanje na sve i svašta. Sve je to u stvari u glavi, uverih se ja, i nastavih i dalje da mislim da će taj dan sigurno uskoro doći. Hoću da budem sigurna u svoju odluku, i da mi se ne desi recidiv, koji mi je odvratan. Doduše, možda bih kad bih prestala sa pušenjem cigareta na javi, zgrešila i ja u snu, jer mi svi bivši pušači govore, kako se siti ispuše u snu, ali teraju dalje bez cigareta, što je u krajnjem, najvažnije.
Ovo je apsolutno tačno. Potvrđuje bivši zagriženi pušač.
Fotošop je uradio svoje, neki pametnjaković je hteo da bude politički korektan, i jako in, i izbrisao joj cigaretu, koja joj je bila u ruci.
A ovo je apsolutni bezobrazluk i besmislenost. Čitala sam pre dve-tri godine o problemu sa nekom predstavom u Londonu o Hičkokovom (pomenu ga već neko) životu, gde je zbog ovakve kampanje matorom oduzeta cigareta (koju u predstavi ne bi zaista ni pušio već samo držao u zubima)... Budalaštine. Bojim se da ćemo uskoro da gledamo retuširane slike tipa: -hm.. ove Rubensove ženske su predebele, ovaj Žeriko je preagresivan i sl.
BFN
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:31 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

NNN
Bojim se da ćemo uskoro da gledamo retuširane slike tipa: -hm.. ove Rubensove ženske su predebele, ovaj Žeriko je preagresivan i sl.
BFN

Ево, и неки од наших другова са блога се баве тиме.
NNN NNN 13:02 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

I opet:
pametnjaković je hteo da bude politički korektan
Da se razumemo, nemam ništa protiv da se određena dela osavremene i prilagode duhu vremena u smislu okruženja, naučno-tehničkog okvira, određenog područja, čega god. Romeo i Julija su Romeo i Julija i u Veroni i u cigan-mali i u Njujorku, u svakom vremenu. Ali očekivati da se zarad političke korektnosti (ovo je toliko već izanđalo, da ništa ne znači) promeni tema dela, moralne/ideološke postavke, karakteri i njihovi odnosi.. pa šta onda ostaje.. Naslov?
BFN
margos margos 13:10 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Ево, и неки од наших другова са блога се баве тиме.

Brajoviću, komšija.... brate... Najavi gde nas šalješ e da bi mi osetljiviji razmislili da l' d' idemo il' da ne idemo tamo. Mene uvek fascinira savreeno gledanje na neke klasične teme kao što je prikaz ''Travijate'' u Berlinu - čak i kad je šokantno i kad nije po mom ukusu, ali prepravljanje - ma.... zalud trošiti reči...
NNN NNN 13:15 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Brajoviću, komšija.... brate... Najavi gde nas šalješ

Pročitala sve komentare . Duša me boli što nisam videla ono dok je bilo aktuelno.
BFN
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:16 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

margos
Brajoviću, komšija.... brate... Najavi gde nas šalješ e da bi mi osetljiviji razmislili da l' d' idemo il' da ne idemo tamo.

Драга margos, откад су ми прекопали Ресавску (ех. Генералa Жданова) к'о душу да су ми прекопали, сав сам пометен, па сам заборавио да ставим знак упозорења.

Неће се убудуће поновити.
teodorakaze teodorakaze 13:44 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Ево, и неки од наших другова са блога се баве тиме.

E pa stvarno strasno. Mislim, poznato mi je da politicka korektnost tezi da ubije sposobnost misljenja, ali ne srecem se cesto sa tako uspesnim laboratorijskim rezultatima.
margos margos 14:15 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Драга margos, откад су ми прекопали Ресавску (ех. Генерал Жданова) к'о душу да су ми прекопали, сав сам пометен, па сам заборавио да ставим знак упозорења.

OndaK ti je jasno da sam se potresla sam' tako... :(
myredneckself myredneckself 14:23 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Bojim se da ćemo uskoro da gledamo retuširane slike tipa: -hm.. ove Rubensove ženske su predebele, ovaj Žeriko je preagresivan i sl.

Биљо
држ' ми шипке
myredneckself myredneckself 14:30 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Ево, и неки од наших другова са блога се баве тиме.

нико не сме да дира у уметниково дело и још да га скрнави
myredneckself myredneckself 16:01 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Da se razumemo, nemam ništa protiv da se određena dela osavremene i prilagode duhu vremena u smislu okruženja, naučno-tehničkog okvira, određenog područja, čega god. Romeo i Julija su Romeo i Julija i u Veroni i u cigan-mali i u Njujorku, u svakom vremenu. Ali očekivati da se zarad političke korektnosti (ovo je toliko već izanđalo, da ništa ne znači) promeni tema dela, moralne/ideološke postavke, karakteri i njihovi odnosi.. pa šta onda ostaje.. Naslov?
BFN

probaću da "prilagodim" tekst iz "All about Eve", duhu vremena
"Margo, you have many reason for political correctness!
Margo: " Except political correctness!"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

NNN
Romeo i Julija su Romeo i Julija i u Veroni i u cigan-mali i u Njujorku, u svakom vremenu.

Да, Баз Лурман је пренео оригинални Шекспиров текст Ромеа и Јулије у савремени Њујорк (?), и тај сам филм гледао мислећи да би се и писцу допала таква транспозиција његове драме. Тачно је да се збитија одвијају у једном америчком двадестовековном мегалополису, али целокупан дух комада је сачуван: љубав, древна трагична зађевица две породице, аристократија и слуге – све је ту, додуше не јашу се више коњи, него се јунаци, природно, возе лимузинама, а уместо мачева потежу се пиштољи. Текст ни у једном детаљу није мењан, па чак су и оне ласцивне шале верно пренесене. Сјајни кадрови, динамична, акциона режија, све то на фону поп-рок музике... Шекспир је само на добитку, ми такође.
Kazezoze Kazezoze 19:20 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

jer me je uverilo da ja ustvari, kad bih prestala da pušim ne bih imala nikakve tegobe, tipa preznojavanje, nervoza, drečanje na sve i svašta. Sve je to u stvari u glavi, uverih se ja, i nastavih i dalje da mislim da će taj dan sigurno uskoro doći. Hoću da budem sigurna u svoju odluku, i da mi se ne desi recidiv, koji mi je odvratan. Doduše, možda bih kad bih prestala sa pušenjem cigareta na javi, zgrešila i ja u snu, jer mi svi bivši pušači govore, kako se siti ispuše u snu, ali teraju dalje bez cigareta, što je u krajnjem, najvažnije.

NNN
Ovo je apsolutno tačno. Potvrđuje bivši zagriženi pušač.

evo jednog bivsheg pushacha (za 20ak dana ce biti godina da ne pushim), ali koji je proshao bez tih pushachkih snova i bez ostalih trauma na koje se ostali zhale. jedini problem, prvih nekoliko dana, mi je bio shto nisam znao shta da radim sa rukama. zato sam nastojao da mi ruke konstantno budu zaposlene, kako bi se oslobodio te navike.
ovo shto sam boldovo je upravo ono shto je kod mene bilo presudno. nisam ni pokushao prestati sa pushenjem dok odluka nije postala konachna. kada je doshao taj trenutak da je volja jacha od ovisnosti, sa pushenjem je bilo zavrsheno.
inache, potpuno se slazhem s tobom u pogledu ove antipushachke kampanje. previshe me podseca na "naci metode", ova antipushachka kampanja.
NNN NNN 19:38 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Doduše, možda bih kad bih prestala sa pušenjem cigareta na javi, zgrešila i ja u snu, jer mi svi bivši pušači govore, kako se siti ispuše u snu

Ja sam nekoliko puta sanjala da pušim i budila se (dok se ne razboravim malo) u panici: -Ne, nemoguće da sam to sebi uradila. Takođe nisam imala nikakve tegobe. Odluka je presudna.
BFN
myredneckself myredneckself 20:44 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

evo jednog bivsheg pushacha (za 20ak dana ce biti godina da ne pushim), ali koji je proshao bez tih pushachkih snova i bez ostalih trauma na koje se ostali zhale. jedini problem, prvih nekoliko dana, mi je bio shto nisam znao shta da radim sa rukama. zato sam nastojao da mi ruke konstantno budu zaposlene, kako bi se oslobodio te navike.
ovo shto sam boldovo je upravo ono shto je kod mene bilo presudno. nisam ni pokushao prestati sa pushenjem dok odluka nije postala konachna. kada je doshao taj trenutak da je volja jacha od ovisnosti, sa pushenjem je bilo zavrsheno.
inache, potpuno se slazhem s tobom u pogledu ove antipushachke kampanje. previshe me podseca na "naci metode", ova antipushachka kampanja.

dobrodošao Kazezoze !
čestitke za pobedu, i hvala na razumevanju "cele stvari" u mojoj glavi. moj muž je tako prestao kao ti pre četiri godine, kad je odluka bila zrela, i ja mu se divim, ali taj "rad ruku" na žalost nije baš usmerio kako treba, više ga je usmerio prema grickalicama, pa se malo ugojio
myredneckself myredneckself 20:51 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Ja sam nekoliko puta sanjala da pušim i budila se (dok se ne razboravim malo) u panici: -Ne, nemoguće da sam to sebi uradila. Takođe nisam imala nikakve tegobe. Odluka je presudna.

ha,ha NNN, interesantan je taj strah od izneveravanja sebe i svoje odluke( verovatno je i kod mene zbog toga prisutan strah od recidiva, jer još nemam odluku)
ovo me podsetilo na san mog muža od pre neku noć
pričao mi je da se probudio, i uspravio se u krevetu u panici, i par momenata nije mogao da se razbistri, umro je od straha da je taj san, bio java - sanjao je da je izgubio našeg psa.
myredneckself myredneckself 21:33 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Да, Баз Лурман је пренео оригинални Шекспиров текст Ромеа и Јулије у савремени Њујорк (?), и тај сам филм гледао мислећи да би се и писцу допала таква транспозиција његовог текста. Тачно је да се збитија одвијају у једном америчком двадестовековном мегалополису, али целокупан дух комада је сачуван: љубав, древна трагична зађевица две породице, аристократија и слуге – све је ту, додуше не јашу се више коњи, него се јунаци, природно, возе лимузинама, а уместо мачева потежу се пиштољи. Текст ни у једном детаљу није мењан, па чак су и оне ласцивне шале верно пренесене. Сјајни кадрови, динамична, акциона режија, све то на фону поп-рок музике... Шекспир је само на добитку, ми такође.

ово што си написао Предраже је сасвим ок и слажем се у потпуности.
али морам ти признати нешто друго, о полит. корек., с чим се такође слажем. читала сам у енглеском "Телеграфу" о полит. кор. и гушењу креативности.
разговарано је са Лордом Ендрју Лојд Вебером, (аутор мјузикла Евита, Фантом из опере, Кетс, Исус Христ Суперстар итд), који је казао да су данас млађи аутори у незгодној ситуацији, јер се сусрећу са ограничењима у свом стваралаштву, типа - не можеш то тако рећи, повредићеш заједницу...не можеш ово овако, повредићеш Муслимане итд. Он је рекао да је срећан што је већину својих дела направио у једном другом времену, када је све урадио онако како је хтео, итд.
мало ми се чини да је због пк све сивље, и некако дводимензионално, минимизирано, и да сви морамо да марширамо на исту мелодију, а мени се од тога диже коса на глави
тај језик, који се намеће свима нама, кроз форму заштите права других, гуши и ограничава слободу изражавања, културолошке промене се раде кроз промену језика, све ми је то рогобатно, чак пежоративно...знаш ону фору, сада нисмо високи, него "вертикално увећани",
те настојање да говор буде што "неутралнији", на енг. гов. подручју нове кованице типа "s/he", "hir"(his, her)
holiday season - Божић итд., плаши ме да не завршимо опет у неком тоталитаризму...
расписах се, зато, ево га поздрав и цветић
замисли да ти кажем - не зови ме myredneckself, nego "žena koja vuče rudimente iz zdravog "enviromenta"
myredneckself myredneckself 21:55 19.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Duša me boli što nisam videla ono dok je bilo aktuelno.
BFN


ти ниси закаснила на то место БФН !
ти си само "прераспоредила своје време доласка" на исто
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:02 19.05.2009

EDIT: Пошто...

.... сам овде направио глупост и грешком окачио празан коментар, сад ћу прикладно да га исправим: драго ми је да си сада и на насловној страни!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:19 20.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

Rubensove ženske su predebele, ovaj Žeriko je preagresivan i sl.

pa zar se to jos nije radilo sa mikelandjelovom tavanicom? doslikavan je donji ves akterima...

morona je uvek bilo i bice. cini mi se da su oni politicki korektni ustvari, najveci radikali (ne mislim na partiju, mislim na radikalno kao takvo).

ps. stop smoking
myredneckself myredneckself 09:40 20.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

pa zar se to jos nije radilo sa mikelandjelovom tavanicom? doslikavan je donji ves akterima...

morona je uvek bilo i bice. cini mi se da su oni politicki korektni ustvari, najveci radikali (ne mislim na partiju, mislim na radikalno kao takvo).

ps. stop smoking

БОЛ, добродошла !
ех, драга моја, није полит. корект. почела данас, има томе...
уффф... као на униформама код Унфа, на супротним странама смо ( с тим што се у "стоп пушењу" трудим, ваљда ћу успети )
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:28 20.05.2009

Re: Teodora bi ga šutnula u cevanicu...

hvala

myredneckself myredneckself 01:24 24.05.2009

Re: EDIT: Пошто...

.... сам овде направио глупост и грешком окачио празан коментар, сад ћу прикладно да га исправим: драго ми је да си сада и на насловној страни!

хвала Предраже,
ја сам се мало чудила и нисам ништа капирала, али сам мислила да ти тако хоћеш, па сам то пустила.
reanimator reanimator 12:25 19.05.2009

Bright side

Pre par nedelja stigli rezultati neke studije, koja je radjena u zemljama EU (zapamtio sam samo da je Irska bila uključena..ne sećam se drugih) o pozitivnim uticajima zabrane pušenja na javnom mestu...ne u smislu zaštite zdravlja, manje smrtnosti i sl, nego o direktnom uticaju zabrane na socijalne veze. I došlo se do nekog šokantnog podatka da je npr 40% svih započetih veza u odredjenom periodu započeto ispred kafića u kom je bilo zabranjeno pušenje, gde su poročni gosti izlazili da na miru očiste pluća od čistog vazduha.
Drugim rečima..kad uvedu kod nas...oprezno na puš pauzu. Zajebano je..možeš budeš zaveden :)
margos margos 13:01 19.05.2009

Re: Bright side

Drugim rečima..kad uvedu kod nas...oprezno na puš pauzu. Zajebano je..možeš budeš zaveden :)

Ili trećim rečima - ako se plašiš da budeš zaveden, s oproštenjem (ili da prostiš - znam Re da ovo obožavaš kad se kaže) - puši sam.:)
Tedo' da rečem po niški, al se uštopovah na vreme...
NNN NNN 13:17 19.05.2009

Re: Bright side

gde su poročni gosti izlazili

Ovo je ključno! Ništa bez malo poroka..
BFN
reanimator reanimator 13:18 19.05.2009

Re: Bright side

margos
Tedo' da rečem po niški, al se uštopovah na vreme...

Misliš..progutala si "si"? :)
E, gde si Margita
reanimator reanimator 13:46 19.05.2009

Re: Bright side

NNN
Ovo je ključno! Ništa bez malo poroka.. BFN

Baš tako! Ja svoj mali porok gajim i negujem sa puno ljubavi, a ako se naučno dokaže još neka pozitivna strana poročnosti, spreman sam da počnem da se drogiram :)
margos margos 14:12 19.05.2009

Re: Bright side

Misliš..progutala si "si"? :)

Nisam si be ništa gutala... :)))

Tuj sam! :))))
myredneckself myredneckself 14:35 19.05.2009

Re: Bright side

Drugim rečima..kad uvedu kod nas...oprezno na puš pauzu. Zajebano je..možeš budeš zaveden :)

re, ja sam strastveni pušač, i u tom smislu mi i ne treba društvo...ali što mi je slatko da poduvanim i popijem piće u društvu!!! (ja volim uvek da sam nečim zavedena, i u nešto zaljubljena, ne bojim se, samo pun gas )
myredneckself myredneckself 14:54 19.05.2009

Re: Bright side

Ovo je ključno! Ništa bez malo poroka..

he,he...jeste
a vid' ovo !

myredneckself myredneckself 14:58 19.05.2009

Re: Bright side

Baš tako! Ja svoj mali porok gajim i negujem sa puno ljubavi, a ako se naučno dokaže još neka pozitivna strana poročnosti, spreman sam da počnem da se drogiram :)

re, đavole
Blade Runner Blade Runner 15:10 19.05.2009

Re: Bright side

Misliš..progutala si "si"? :)

Kaze se progutala si si "si"
dunja73 dunja73 22:02 19.05.2009

Re: Bright side

da je npr 40% svih započetih veza u odredjenom periodu započeto ispred kafića u kom je bilo zabranjeno pušenje, gde su poročni gosti izlazili da na miru očiste pluća od čistog vazduha.

ziva istina .. i to je extra ..
neverovatno koliko je ta zabrana uticala da se pusaci nekako "saosete"
ozimus pred kaficima bolje drustvo nego u istima...medjutim ,sad bar u Nemackoj skoro svako
selo registrovalo klub pusaca i opet smo na istom ..doduse restorani , tako to with hrana prohibicija jos uvijek .
myredneckself myredneckself 22:19 19.05.2009

Re: Bright side

ziva istina .. i to je extra ..
neverovatno koliko je ta zabrana uticala da se pusaci nekako "saosete"
ozimus pred kaficima bolje drustvo nego u istima...medjutim ,sad bar u Nemackoj skoro svako
selo registrovalo klub pusaca i opet smo na istom ..doduse restorani , tako to with hrana prohibicija jos uvijek .

dunja, tako je kako je
zakone treba poštovati, ali i raditi na promenama kad kucne čas
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:33 19.05.2009

јој што ту има посла

треба нека туш комисија да дође и заведе мало реда и ту на блогу. па видите бре све ове лоше утицаје






myredneckself myredneckself 14:38 19.05.2009

Re: јој што ту има посла

треба нека туш комисија да дође и заведе мало реда и ту на блогу. па видите бре све ове лоше утицаје

oops, budimac i ja najgori od sve dece ( ne znam čiji je ovaj mali !)
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:02 19.05.2009

Re: јој што ту има посла

максин.
teodorakaze teodorakaze 13:42 19.05.2009

Jeeee!

Apsolutno se slazem! Jeza me podidje i hladan znoj oblije (sve od besa) kad mi se putevi ukrste sa politickom korektnoscu. A na antipusacke kampanje sam posebno osetljiva. Vec sam o tome blogo-besnela.

Mislim, ja razumem da veci deo naroda (bilo kog) volE da mu se serviraju lako upotrebljive floskule i principi, ali, vala, sto je mnogo mnogo je. Ja, bogami, ne volEm da mi vredjaju inteligenciju, a ovo je zivi primer.

A ako su vec tako krenuli, ja mislim da citavu proslost treba da zaogrnemo u roze, pa na tufne. Orvel, nego sta!
myredneckself myredneckself 16:09 19.05.2009

Re: Jeeee!

A ako su vec tako krenuli, ja mislim da citavu proslost treba da zaogrnemo u roze, pa na tufne. Orvel, nego sta!

teodora, za tebe !


teodorakaze teodorakaze 19:14 19.05.2009

Re: Jeeee!

teodora, za tebe !



NNN NNN 15:51 19.05.2009

Vi'te čeljadi moja...

...bez cigareta se možeeee!

A za fotošop
myredneckself myredneckself 16:12 19.05.2009

Re: Vi'te čeljadi moja...

...bez cigareta se možeeee!


smokers and ex smokers


topcat topcat 16:09 19.05.2009

Ma...

Svjedok sam da se može prestati pušiti, ali da isto tako nismo svjesni stupnja ovisnosti koje pušenje izaziva.
Onu "pušim jer mi je gušt" okačiti mačku o rep.
Priznajem, sviđa mi se jesti u mjestu gdje se ne puši. I kao pušač nisam nikad dimila u nos onom koji jede, nisam pušila hodajući cestom (čemu? pa sad će kava...), nisam putovala vagonima za pušače jer bi se usmrdila po ulasku i nisam pušila natašte - bilo bi mi slabo.

Svejedno, mislim da je antipušačka kampanja najobičnije licemjerje.
myredneckself myredneckself 16:15 19.05.2009

Re: Ma...

Priznajem, sviđa mi se jesti u mjestu gdje se ne puši. I kao pušač nisam nikad dimila u nos onom koji jede, nisam pušila hodajući cestom (čemu? pa sad će kava...), nisam putovala vagonima za pušače jer bi se usmrdila po ulasku i nisam pušila natašte - bilo bi mi slabo.

topcat, potpis&pečat !( pa, posve je ok i damski)
Unfuckable Unfuckable 18:38 19.05.2009

Re: Ma...

e, pa ok - potpisujem i ja :
extrrremno me živcira kada neko duva dim u facu onom ko jede, čak nalazim da je i relativna pristojnost pitanja "ne smeta li ako zapalim ?" dok neko jede - jako relativna.
Dakle, može se bez cigare dok taj neko završi svoje, nije baš....dogorelo
NNN NNN 19:42 19.05.2009

Re: Ma...

extrrremno me živcira

kad neko uđe u lift sa cigaretom. Godinama sam pušila i tako nešto mi nikad ne bi palo na pamet. A u zgradi imamo jednog koji izgleda samo u liftu puši. I baca opuške.
BFN
myredneckself myredneckself 20:35 19.05.2009

Re: Ma...

e, pa ok - potpisujem i ja :
extrrremno me živcira kada neko duva dim u facu onom ko jede, čak nalazim da je i relativna pristojnost pitanja "ne smeta li ako zapalim ?" dok neko jede - jako relativna.
Dakle, može se bez cigare dok taj neko završi svoje, nije baš....dogorelo

naravno,
osnove pristojnosti za stolom
nego Unf, ovi preterani zastupnici Political Correctness-a( dalje PC) polako počinju da liče na propagandiste nekog kulturološkog komunizma i totalitarizma, pa se uvek štrecnem na neke njihove bisere, i sve se bojim da će individualce uskoro kažnjavati kao neku vrstu jeretika. nekako im se "prima" batina, izgleda da i preko bare misle tako...neke stvari su smešne


Kazezoze Kazezoze 20:56 19.05.2009

Re: Ma...



myredneckself myredneckself 22:01 19.05.2009

Re: Ma...

Ma...

Казезозе, мало смо на исто мислили, није греда
а може и овако

topcat topcat 22:09 19.05.2009

Re: Ma...

NNN
extrrremno me živcira
kad neko uđe u lift sa cigaretom.
BFN

A tek tramvaj ili bus? Ono kao povuče zadnji dim prije nego uđe, onda to sve ispuše u ionako zagušene putnike.
dunja73 dunja73 22:09 19.05.2009

Re: Ma...

Priznajem, sviđa mi se jesti u mjestu gdje se ne puši. I kao pušač nisam nikad dimila u nos onom koji jede, nisam pušila hodajući cestom (čemu? pa sad će kava...), nisam putovala vagonima za pušače jer bi se usmrdila po ulasku i nisam pušila natašte - bilo bi mi slabo.


Onu "pušim jer mi je gušt" okačiti mačku o rep

Top ,palim samo kad izlazim i kuci samo sa drustvom nikad sama ..Uh ,kako zna da bude gust , ali
bas ..pogotovu kad je se pozelis..
topcat topcat 22:14 19.05.2009

Re: Ma...

dunja73

Top ,palim samo kad izlazim i kuci samo sa drustvom nikad sama ..Uh ,kako zna da bude gust , ali
bas ..pogotovu kad je se pozelis..

Bude, tu i tamo koja cigara. Imala sam i ja rituale...
Ali ostatak kutije do dvije je bio daleko od rituala. Čista - ovisnost i loša navika.

Ima ih koji mogu tu i tamo zapaliti a da se ne navuku. Ja nisam taj tip. Prvi put sam prestala na jedno mjesec-dva, onda je došlo ljeto i mojim budućim prijateljima je falio četvrti za briškulu. Sjedili smo tako na terasi, pijuckali...ja užicala cigaru, pa drugu...pa treću, pa se digla u dućan i kupila kutiju.
Kazezoze Kazezoze 22:25 19.05.2009

Re: Ma...

myredneckself
Ma...

Казезозе, мало смо на исто мислили, није греда
а може и овако


mozhe

myredneckself myredneckself 22:51 19.05.2009

Re: Ma...

Čista - ovisnost i loša navika.

slažem se opet!
na jednom mestu na netu sam čitala o Zen habits i odvikavanju od loših navika (pričalo se i o uvođenju novih, ali to me nije zanimalo, dosta mi je navika)
oni kažu da loše navike treba menjati jednu po jednu, a ne odjednom odlučiti da sređuješ život i "guraš" dosta promena istovremeno
sad ti vidi koliko meni treba vremena
myredneckself myredneckself 22:55 19.05.2009

Re: Ma...

mozhe

eh, zabludeli sine !
crossover crossover 23:05 19.05.2009

Re: Ma...

topcat
Bude, tu i tamo koja cigara. Imala sam i ja rituale...
Ali ostatak kutije do dvije je bio daleko od rituala. Čista - ovisnost i loša navika.

Ја сам имао обрнут проблем. Мој омиљени ритуал је била она најпознатија цигарета, она после... Зато ми до краја дана остатак кутије није био довољан, није ми јасно зашто их пакују само по 20.

Него, сад озбиљно, кад смо код политичке корекности: Бени Хил и Дејв Ален су уствари један исти човек.
dunja73 dunja73 23:08 19.05.2009

Re: Ma...

Зато ми до краја дана остатак кутије није био довољан,

oh ...
myredneckself myredneckself 23:48 19.05.2009

Re: Ma...

Ја сам имао обрнут проблем. Мој омиљени ритуал је била она најпознатија цигарета, она после... Зато ми до краја дана остатак кутије није био довољан, није ми јасно зашто их пакују само по 20.

Него, сад озбиљно, кад смо код политичке корекности: Бени Хил и Дејв Ален су уствари један исти човек.

њао, крос ! (копирајт реаниматор)
ах, да се уозбиљим
волела сам да гледам и Дејва и Бенија, зато што су "плели" по свима, без ограничења, слободно...
мислим да нема ништа лоше у томе да се шалимо на рачун сваке нације, с неким малим стварима, докле год то није вређање и понижавање. пк нам је донела само досаду... тако је џојлес !
crossover crossover 00:01 20.05.2009

Re: Ma...

dunja73
Зато ми до краја дана остатак кутије није био довољан,

oh ...

Па да, сад и ја кажем... ох... зашто сам се толико угојио. Ал’ ко ми је крив кад највише волим да запалим цигарету после јела. Па онда човек изгуби меру, мало мало па у кухињу и оде цела паклица очас посла. Лепо кажу људи: умереност је мајка мудрости.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:30 20.05.2009

Re: Ma...

topcat
Svjedok sam da se može prestati pušiti, ali da isto tako nismo svjesni stupnja ovisnosti koje pušenje izaziva.
Onu "pušim jer mi je gušt" okačiti mačku o rep.
Priznajem, sviđa mi se jesti u mjestu gdje se ne puši. I kao pušač nisam nikad dimila u nos onom koji jede, nisam pušila hodajući cestom (čemu? pa sad će kava...), nisam putovala vagonima za pušače jer bi se usmrdila po ulasku i nisam pušila natašte - bilo bi mi slabo.

Svejedno, mislim da je antipušačka kampanja najobičnije licemjerje.

nisam bila pusac nikad i u mom stanu se ne pusi. ni na terasi, kupatilu - nigde i nikad. cak i rodjenu majku izbacujem na hodnik. a antipusacka kampanja je samo skretanje paznje sa stvarnih zagadjivaca...sto ne iskljucuje duvanski dim iz te grupe, ali je kap u moru u odnosu na druge stvari.

inace, mislim da je sasvim ok da se ne pusi u zatvorenim prostorijama gde ima dece i ljudi koji ne puse. postoje prostorije za pusenje, odredjeni delovi restorana...kao i pusacki kupei u vozovima. ono sto zaista ne mogu da podnesem je kad se vratim odnegde ranomzorom i garderoba mi smrdi na duvan. i usmrdi celu sobu. uh....!

ona varijanta 'da li vam smeta ako zapalim?' treba ozbiljno da se shvati.
margos margos 02:39 20.05.2009

Re: Ma...

odvikavanju od loših navika (pričalo se i o uvođenju novih, ali to me nije zanimalo, dosta mi je navika)
oni kažu da loše navike treba menjati jednu po jednu, a ne odjednom odlučiti da sređuješ život i "guraš" dosta promena istovremeno

Čuj, mi smo bića navika - tj robovi navika, preciznije. E sad, da li ćemo da gajimo dobre ili loše navike, tu možemo mnogo da se pitamo i odlučujemo.

Sve što radimo donosi nam neku ''sekundarnu dobit'' - pa kad je prepoznamo i zadovoljimo na drugi način, potreba i za prvobitnom dobiti ('gušt') nestaje.
(I ja sam član bande ''pušač, ali ne preporučujem'')


EDIT: Ja sad vidim da se vidiš na naslovnoj!!! Jeeee!!!!
miloradkakmar miloradkakmar 08:09 20.05.2009

Re: Ma...


topcat
četvrti za briškulu

Igrate li i trešet.
Kako bi igrali briškulu da je na kartama umesto špada, baštona, dinara i kupa nešto drugo.
myredneckself myredneckself 09:55 20.05.2009

Re: Ma...

nisam bila pusac nikad i u mom stanu se ne pusi. ni na terasi, kupatilu - nigde i nikad. cak i rodjenu majku izbacujem na hodnik. a antipusacka kampanja je samo skretanje paznje sa stvarnih zagadjivaca...sto ne iskljucuje duvanski dim iz te grupe, ali je kap u moru u odnosu na druge stvari.

мене син избаци на терасу, тако ми и треба
topcat topcat 14:19 20.05.2009

Re: Ma...

miloradkakmar

topcat
četvrti za briškulu
Igrate li i trešet.
Kako bi igrali briškulu da je na kartama umesto špada, baštona, dinara i kupa nešto drugo.


Igrali smo i trešete - naravno. To je prava igra, a s krivim kartama to nije to...svako od nas je nosio titulu jednog asa. Imaš jedan pokušaj da pogodiš koji je bio "moj".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:32 20.05.2009

Re: Ma...

A tek tramvaj ili bus? Ono kao povuče zadnji dim prije nego uđe, onda to sve ispuše u ionako zagušene putnike.



pre par meseci kod mog bivseg, dolazi tip iz onih brzih posta srbije da uzme paket od nas, i pita...'jel ne smeta da udjem sa cigaretom'? i dopolaK vec usao!!!
myredneckself myredneckself 01:30 24.05.2009

Re: Ma...

EDIT: Ja sad vidim da se vidiš na naslovnoj!!! Jeeee!!!!

hvala margos !
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:46 19.05.2009

Nemo' neko

da mi retušira cigaretu sa avatara kad me jednom ne bude bilo!

Smrtno sam ozbiljan
myredneckself myredneckself 00:06 20.05.2009

Re: Nemo' neko

da mi retušira cigaretu sa avatara kad me jednom ne bude bilo!

Smrtno sam ozbiljan

и мени, јесте чули !? ја сам његова дјугајица, и у добру и у злу...и земљакиња (чуј мене Бачванке, нек' се и ми једном позивамо на "земљаштво")
ПС
читала сам како сте се селили ти и Фу, и одлепила... дежа ву, то и код мене очас посла, ако ништа друго, променимо и преселимо све собе, из једне у другу, да није монотоно...да виш кад крене забуњивање, док се не навикнемо на нов распоред
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:12 20.05.2009

Re: Nemo' neko

hej ciao, koja je tema ovde?
cigare, pušenje, retuširanje?

ne volim da dimim, ne više. dimila sam i dosta je bilo, mada ponekad ima momenata kad bih stvarno htela da zadimim. eto kad smo bili u NYC to veče kad smo se videli sa ninoslavom i radojčićem ja sam se totalno upropastila od cigareta i baš mi bilo muka. neću više...bar ne dok ne dojdem tamo kod vas letos. tamo bre ne mogu a da ne dimim jer svi oko mene dime i meni padne muka pa se ja priključim kako bi se lakše nosila sa situacijom.
izvinjavam se na smetnji.
upozorenje


myredneckself myredneckself 00:45 20.05.2009

Re: Nemo' neko

bar ne dok ne dojdem tamo kod vas letos. tamo bre ne mogu a da ne dimim jer svi oko mene dime i meni padne muka pa se ja priključim kako bi se lakše nosila sa situacijom.
izvinjavam se na smetnji.

njanjo, ovo tvoje dimljenje, kad dođeš ovamo, me je podsetilo na jedan smešan događaj od ranije, neku vrstu lančane reakcije. naš kum je jednom otišao u Ledince da kupi specijalnu vrstu vina, za žurku kod njega. naravno morao je da proba vino sa gazdom, i malo su se zapili. kum je telefonirao mom mužu da dođe po njega, jer ne može da vozi. moj muž je stigao, ali je i on morao da proba vino...pa su onda zvali trećeg drugara da dođe po njih
PS
kojoj smetnji?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:49 20.05.2009

Re: Nemo' neko

pa smetnja da u principu ne volim da pušim za razliku od vas, jer ja i kad pušim ustvari samo dimim..ne uvlačim. pravi sam Clinton.
myredneckself myredneckself 01:05 20.05.2009

Re: Nemo' neko

pa smetnja da u principu ne volim da pušim za razliku od vas, jer ja i kad pušim ustvari samo dimim..ne uvlačim. pravi sam Clinton.

aha, ti pućkaš znači
trener92 trener92 02:24 20.05.2009

Re: Nemo' neko

myredneckself
pa smetnja da u principu ne volim da pušim za razliku od vas, jer ja i kad pušim ustvari samo dimim..ne uvlačim. pravi sam Clinton.

aha, ti pućkaš znači


Hejjj , tu si ,Vidim te!

Pokušavam da zamislim ovog tipa bez duvana


Katastrofa!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana