dve Srbije, nekad i sad

Dule Nedeljković RSS / 02.10.2007. u 11:56

miomirgrujicflekavel5pv.jpg

B92, nekad...

e83d01be.jpg

B92, sad...

Polarizacija na dve Srbije koja meni zesce ide na ganglije, potencirana od strane tolerantne, nenasilne, dosadne i sterilne grupacije bolida koji se ili prave ludi ili su uzasno glupi da shvate momenat u kome se nalazimo, ovih dana dozivljava vrhunac. Posle sablaznjavanja nad izjavom nekog tamo Jaksica koji se drznuo da na svoj nacin okarakterizuje naseg Batica (moje licno misljenje je da su trebali da se isaketaju na parkingu a ne da skrnave onu nesretnu skupstinu) dozivljavamo da nacija polako dobija novog heroja, izgradjenog na temeljima politicke korektnosti. 

Prostodusni nicim izazvani momak sa Kosova, koji se pre neko vece drznuo i izjavio da Kosovo nikada nece biti u Albaniji, izazvan pitanjem jos jednog u nizu ukucana prostaka, okupira ovih dana nasu paznju. Marketinska ekipa vec trlja ruke, potencijalni model se pojavio. Ako bude reklamirao carape, zasenice Roberta Prosineckog u najboljoj kemp reklami svih vremena. Mislim da su bile carape "Udarnik" u pitanju. Proci ce jeftino. Ne treba Bureku honorar, samo neka riba da je "malo" kresne pa da je ozeni. Beograd je pun takvih zena koje ce se smrtno zaljubiti u Vas za 20 eura. Evo bas sada im pocinje radno vreme. Vreme je rucku. Poslovnom. Tu ce se odluciti o korektnosti Burekove izjave. Nema reklama za Bureka. Burek go home. U nezavisnu republiku, nego sta! Ti ces nama da izjavljujes na televiziji da Kosovo nikada nece biti u Albaniji. Sram te bilo. A sve smo ti dali. I struju 4 sata dnevno i vodu jednom nedeljno i hranu jednom godisnje i da ucestvujes u najgledanijoj emisiji televizije B92 svih vremena!

Burek ce se slomljenog srca vratiti u svoje selo, a mi cemo morati i dalje da gazimo kroz zivot u prime time-u.

Veliki Brat i njegove male sestre vide sve. To sto su ljudi sa Kosova reagovali emotivno na tudje budalastine, to nije dobro. To je skandal. To nije u skladu sa evropskim integracijama kojima tezimo i to nije u skladu sa retorikom koja podrazumeva psovke samo u kontekstu ove nase graciozne i elitisticke Srbije.

Fleka je ovaj grad nazvao Kenjigradom. Sreca njegova pa je umro, ne bi nasao adekvatan naziv za ovo danas.

 



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kasper Kasper 12:04 02.10.2007

Potpisujem


B92 mi postaje jadan , mislio sam da ovo nikada necu reci , kao pink
kata kata 12:10 02.10.2007

Re: Potpisujem

Carape su bile "Udarnik". U kampanji je ucestvovala i Lidija Vukicevic, sada poslanica SRS... samo dodajem...
Makca Makca 10:30 03.10.2007

Re: Potpisujem

Kasper

B92 mi postaje jadan , mislio sam da ovo nikada necu reci , kao pink


Pre neki dan slučajno prebacim na B92 (od sada ovako govorim) i imam šta da vidim: novinarka časopisa SVET i onaj mali plavušan, zvezda Granda, u studiu. Na B92.
Makca Makca 10:39 03.10.2007

Re: Potpisujem

http://www.krompir.co.yu/jeca/b92_beli.jpg
mariopan mariopan 12:28 03.10.2007

Re: Potpisujem

A ja da dodam da je "Udarnik" propao.
milosib milosib 12:12 02.10.2007

Cenzura

Preporuka. Pazi Dule sad ce kritike.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:38 02.10.2007

Re: Cenzura

milose, gde sam pogresio pa ce kritike:)?
milosib milosib 12:46 02.10.2007

Re: Cenzura

Dule Nedeljković
milose, gde sam pogresio pa ce kritike:)?

Delis lekcije onima koji misle da su bogom dani da to rade. Proradice sujeta. Nego jesi citao blogove ovih dana? Vec si oznacen kao nekompetentan i zastranio, pa smo morali malo i da branimo tvoje pravo na slobodno misljenje.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:04 02.10.2007

Re: Cenzura

ne citam ja tudje blogove. Ja citam samo one ljude za koje mislim da su ok i interesantni. Biljana, Olga Medenica, Jelica, Kusovac, Dejan Stankovic, Milan Cirkovic, Fuks, Bojana, Marovic, Vesna Cosic, nsarski i to je to. Drugi su mi smrtno dosadni i sterilni u svojoj zivotnoj frazologiji.
neprilagodjena neprilagodjena 12:12 02.10.2007

pih.

VB je samo veoma i u svakom smislu jevtin način da se popuni programska šema.
O tome se radi, o jevtinoći.
Nema cenzure na glupost.

Sistematsko i razrađeno spuštanje kolektivne svesti.
Ukoliko je niže još uvek moguće.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:27 02.10.2007

Re: pih.

neprilagodjena
VB je samo veoma i u svakom smislu jevtin način da se popuni programska šema. O tome se radi, o jevtinoći. Nema cenzure na glupost. Sistematsko i razrađeno spuštanje kolektivne svesti. Ukoliko je niže još uvek moguće.


f kao fajtklab,
v kao vajta,
jeftin umesto Jevtin.


pozdrav.


boga ti, Dule, shto su nosile dozlaboga smeshne zurke kada ste bili mladi. koji je to fazon frizure, majke ti?! :)))
milosib milosib 12:28 02.10.2007

Re: pih.

neprilagodjena
VB je samo veoma i u svakom smislu jevtin način da se popuni programska šema.O tome se radi, o jevtinoći.Nema cenzure na glupost.Sistematsko i razrađeno spuštanje kolektivne svesti.Ukoliko je niže još uvek moguće.

Ne bih ja rekao da je to pitanje jevtinoce, vec zarade. Sta mislite koliko se zaradi na idiotskim SMS-ovima i reklamama? Mene nervira sto je B92 kao fin, al' nije gadljiv na pare zaradjene na zaglupljivanju i prostakluku.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:37 02.10.2007

Re: pih.

Fuchs, repovi su tada bili u modi. Indoktrinacija fudbalerima i njihovim stylingom:)
neprilagodjena neprilagodjena 12:37 02.10.2007

Re: pih.

Srđan Fuchs
neprilagodjena
VB je samo veoma i u svakom smislu jevtin način da se popuni programska šema. O tome se radi, o jevtinoći. Nema cenzure na glupost. Sistematsko i razrađeno spuštanje kolektivne svesti. Ukoliko je niže još uvek moguće.


f kao fajtklab,
v kao vajta,
jeftin umesto Jevtin.


pozdrav.


boga ti, Dule, shto su nosile dozlaboga smeshne zurke kada ste bili mladi. koji je to fazon frizure, majke ti?! :)))


poprilično sam sigurna da je jevtin ispravno, ali da je zbog izgovora i zvučnosti prešlo u jeftin, kao opšte prihvaćeno.
but that wasn't my point.
pozz
neprilagodjena neprilagodjena 12:40 02.10.2007

Re: pih.

milosib
neprilagodjena
VB je samo veoma i u svakom smislu jevtin način da se popuni programska šema.O tome se radi, o jevtinoći.Nema cenzure na glupost.Sistematsko i razrađeno spuštanje kolektivne svesti.Ukoliko je niže još uvek moguće.

Ne bih ja rekao da je to pitanje jevtinoce, vec zarade. Sta mislite koliko se zaradi na idiotskim SMS-ovima i reklamama? Mene nervira sto je B92 kao fin, al' nije gadljiv na pare zaradjene na zaglupljivanju i prostakluku.


prvenstveno sam mislila na jevtinu/jeftinu (whatever) ideju i novac koji je potrebno uložiti, naravno u odnosu na novac koji se dobija...
sneki sneki 13:00 02.10.2007

Re: pih.

Dule Nedeljković
Fuchs, repovi su tada bili u modi. Indoktrinacija fudbalerima i njihovim stylingom:)


dule,

vi kao lokalni muzicki gatekeeper trebalo bi da znate da je ovaj , tako omrazeni 'friz', ustvari promovisao the pale white duke jos u svojoj glam fazi, nasi fudbaleri, 'vizionari 'i tadasnji 'fashionisti' su to oberucke, iz prakticnih razloga, prihvatili.

svoju renesansu, doduse /i srecom/ kratkog daha, 'mullet' je doziveo pre nekoliko godina , naravno u nepopravljivo romanticnoj americi.
Olga Medenica Olga Medenica 14:24 02.10.2007

Re: pih.

Ziggy "zemunka" sirotog Jovana.....

Ovaj je za sve kriv:

sneki sneki 20:44 02.10.2007

za olgino oko

evo jedna tebi long distance dedication
, elaborate shaggy hairdo

http://www.youtube.com/watch?v=OIqMflhH1LY&mode=related&search=

ako link ne radi ukucaj --->billy ray cyrus - 'achy breaky heart' /you tube/

a, sta kazes?
Olga Medenica Olga Medenica 13:22 03.10.2007

Re: za olgino oko



Thanks!
Хаџија Хаџија 12:23 02.10.2007

Dumbing down ili zatupljivanje

Pravac u kojem se kreće zapadna kultura, a koja ima nesumnjivu dominaciju na svetu kroz engleski jezik, kulturnu i ekonomsku povezanost, je u pravcu koji se u anglo-saksonskim medijima zove „dumbing-down“ ili na srpskom „zatupljivanje“. Utupljivanje je uprošćavanje kulture i nauke u prvom redu kroz školstvo. Naime, smatra se da školovanje treba da pruži najniži potrebni nivo znanja koji je dostupan skoro svakome. U tom smislu nije ni čudo što u Engleskoj postoje svršeni đaci osnovne škole koji ne umeju da sabiraju ili množe, a kamoli da pišu. A u Americi psiholozi tvrde da samo 3-4% stanovništva prelazi nivo „mentalne inteligencije“ koja je svojstvena tinejdžerima u razdoblju od 15. do 16. godina.

Imajući ove trendove u vidu, onda će biti jasnije zašto fiziološke funkcije čoveka imaju sve veću prevagu nad umnim funkcijama. I zašto će se ljudi sve više zanimati za ta pitanja i čak ići dotle da svoj IDENTITET u osnovi određuju u odnosu na fiziologiju. Mediji su upereni u pravcu promovisanja seksualne aktivnosti zato što se teme vezane za seksa prodaju tiraž i povećavaju posećenost sajtova. Zato je i tema seksualnog zlostavljanja daleko interesantnija za Blog B92 pisce nego tema o suštini religije za koju ionako nema mesta u njihovom diskursu. Novinar.de je pokazao da je na sasvim drugom nivou zrelosti od B92.net.






IZ:
http://www.novinar.de/2007/09/30/reakcije-citalaca-vladika-atanasije-i-napad-na-b92-i-novinarde.html
DejanOz DejanOz 12:27 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Sudeci po ovom komentaru, zatupljivanje u Srbiji je ekstremno efikasno.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:28 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Mi smo svaki dan zlostavljani i ne preostaje nam nista drugo nego da se branimo. Kada nas svaki dan j- -u sa svih strana, i jos traze da ih ljubimo, sta je to nego seksualno zlostavljanje.
Mediji su se u potpunosti okrenuli prostakluku posto je kroz takvu ciljnu grupu efikasna naplata. Sise, dupe, politika i to je to.
anonimni anonimni 12:33 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

"Televizija je najsavremenije sredstvo za otupljivanje coveka, a covek je glup onoliko, koliko u njega moze da stane televizijski program"...rece moj otac....
vesna75 vesna75 12:37 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Što je najgore, tamo će se najpametnija ispostaviti go-go igračica, bez obzira na deholte na izvolte.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:39 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

nikako da nadjemo sklad izmedju vizuelnog i mozga
Хаџија Хаџија 13:12 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Dule Nedeljković
Mi smo svaki dan zlostavljani i ne preostaje nam nista drugo nego da se branimo. Kada nas svaki dan j- -u sa svih strana, i jos traze da ih ljubimo, sta je to nego seksualno zlostavljanje.
Mediji su se u potpunosti okrenuli prostakluku posto je kroz takvu ciljnu grupu efikasna naplata. Sise, dupe, politika i to je to.


Веома тачно, али то је свуда тако где је западна цивилизација мерило вредности. Ситуација је мало боља у муслиманским земљама али тамо је хипокризија велика јер сателитска телевизија је СВУДА. Разумем што би ти хтео да постоји барем неки ниво у твојој земљи или бар у твојој омиљеној медијској кући.

Али мислим да је то разбијање главе о зид. Излаз из такве светске ситуације се не може тражити путем мењања света и чекања резултата. Излаз је у одбацивању лажних вредности уопште. На пример немање телевизије у дому. То је опробан начин и делотворан. Не треба ти гуру гуру Рави Шанкар да ти то каже.
DejanOz DejanOz 13:14 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Хаџија
Ситуација је мало боља у муслиманским земљама

Luda zabava na ovom topiku...
Unfuckable Unfuckable 13:43 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

bez obzira na deholte na izvolte


shta fali dekolajtu, molichu fino ?!?!?
mlada, lepa, pametna...uspeshna ...pa josh na tv...gde ces vise ?
Otkad se to "podobnost" meri visinom rolke : )))))))) ???
vesna75 vesna75 14:12 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Unfuckable
bez obzira na deholte na izvolteshta fali dekolajtu, molichu fino ?!?!? mlada, lepa, pametna...uspeshna ...pa josh na tv...gde ces vise ?Otkad se to "podobnost" meri visinom rolke : )))))))) ???

Ne znam da li bih se složila sa svim tvojim pridevima, ali kakav je ostatak ekipe ona je još i dobra, ima nekog zdravog razuma, iskustvo, šta li... A deholteu, ništa ne fali, to je, čak, poželjno ponašanje.
Kad smo već kod toga, skoro sam čula teoriju da su inteligencija i veličina grudi obrnuto proporcionalne. Naravno, pričala mi devojka sa malim...

antioksidant antioksidant 14:26 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

skoro sam čula teoriju da su inteligencija i veličina grudi obrnuto proporcionalne. Naravno, pričala mi devojka sa malim...

vesna, a zasto o dekolteima pricate sa zenama?
vesna75 vesna75 14:30 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

antioksidant
skoro sam čula teoriju da su inteligencija i veličina grudi obrnuto proporcionalne. Naravno, pričala mi devojka sa malim...vesna, a zasto o dekolteima pricate sa zenama?

I šta sad da odgovorim??? Niste znali da žene ponekad među sobom komentarišu svoj i izgled drugih žena?
U stvari ne ponekad, stalno.
antioksidant antioksidant 14:41 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Niste znali da žene ponekad među sobom komentarišu svoj i izgled drugih žena?
U stvari ne ponekad, stalno.

Stvarno nisam znao. Ja sam mislio da vi uopste ne pricate kada nema muskaraca u blizini.
antioksidant antioksidant 14:43 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

i da bih bio jasniji - gornji post je samo da bih naglasio da sam svestan koliko sam lupio (gledao jutros TV pa me stiglo to.... zaglupljivanje)
Unfuckable Unfuckable 14:44 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

skoro sam čula teoriju da su inteligencija i veličina grudi obrnuto proporcionalne.


...a ja sam cuo bash obrnuto !!!!! ; ))))))


Niste znali da žene ponekad među sobom komentarišu svoj i izgled drugih žena?
U stvari ne ponekad, stalno.


pa to sam i mislio...klasicna zenska ljubomora & zavist !!!!!!...ali svaka cast na iskrenosti, respect
vesna75 vesna75 14:45 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

antioksidant
Ja sam mislio da vi uopste ne pricate kada nema muskaraca u blizini.


Aha, samo kad ste vi tu, da vas nerviramo.
vesna75 vesna75 14:50 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Unfuckable
...klasicna zenska ljubomora & zavist !!!!!!...

A ponekad i likovanje...

antioksidant antioksidant 14:52 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

nemojte previse likovati ako vam se ne vidi dekolte
Unfuckable Unfuckable 15:19 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

A ponekad i likovanje...


; ))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:24 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

...a ja sam cuo bash obrnuto !!!!! ; ))))))

tosamhteladakazem )))
Unfuckable Unfuckable 17:13 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

...a ja sam cuo bash obrnuto !!!!! ; ))))))
tosamhteladakazem )))





chuo...rekoh ...a ne da sam video ....looolllll
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:36 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

Unfuckable
...a ja sam cuo bash obrnuto !!!!! ; ))))))
tosamhteladakazem )))

chuo...rekoh ...a ne da sam video ....looolllll


pa ja to vidjam svaki dan )))))))
ps. dule, sorry za troolez
Unfuckable Unfuckable 20:00 02.10.2007

Re: Dumbing down ili zatupljivanje

pa ja to vidjam svaki dan )))))))



..blagish tebi !!!!
Sudden Twist Sudden Twist 12:38 02.10.2007

Čekaj čekaj

Nekada su se na B92 nosile repine a sada i ljudi sa Kosova kapiraju da je to out?

U tome je rafo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:39 02.10.2007

topic?

nisam ga shvatila sasvim. da li je BB ili B92? ili ti je los dan pa si resio da opljunes onog prvog koga zabole za tebe (iskreno, da su ti ponudili da tvoj glas ide u offu. BBa, za dobru kintu, bi pristao? samo pitam..) a i ovog drugog, koga (izgleda) takodje zabole za tebe (?) ali ti daju prostor da ih pljujes, sto govori i o njima ali i o tebi.

ti si meni na tvom blogu uvek topic, dule, nepresusan izvor inspiracije ko ti kriv kad se dajes (20€?).

ne kapiram zasto pljujes b92 na Njihovom blogu, na Njihovom sajtu?! niko te ne bi ni citao na nekom drugom (probao si...pa si se vratio). s kojim ciljem, dule? ozbiljno pitam.

bedno.

ps. mozes odmah da me banujes...jer cu nastaviti ;-)
DejanOz DejanOz 12:46 02.10.2007

Re: topic?

BebaOdLonchara
ne kapiram zasto pljujes b92 na Njihovom blogu, na Njihovom sajtu?!

Da ste pazljivije citali, ili makar pogledali slike, videli biste da Dule hvali B92 kakav je nekada bio.
brankoc brankoc 12:48 02.10.2007

Re: topic?

mora da je jako fin zivot u kome je najveci problem uredjivacka politika b92
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:49 02.10.2007

Re: topic?

shto je Bebo bedno ako primeti da BB nije u skladu sa spiritom b92 as we knew it?

zashto je bedno shto neko kritikuje sopstvenu kucu?

znash kako kazhu Klinton i Bush kada ih pitaju zbog chega pushtaju da ih tako kritikuju (nytimes, moore i drugi)? kao, "pa eto, mi se kroz kritiku trudimo da primetimo sve slabosti sistema i otklonimo ih"... to je stav demokratske svesti prema kriticizmu kada mu postane meta, a ne neshto kao da se radi o Drugu Titu pa nish' ne smesh negativno reci.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:02 02.10.2007

Re: topic?

zashto je bedno shto neko kritikuje sopstvenu kucu?

ali to Nije njegova kuca, kprs? to je njegova Bivsa kuca.
bush&bill su placeni (bili?) od naroda i poreza istog a kao demokrate puste malo i da ih pljuju...to je sve u opisu radnog mesta politicara.
b92 nema vise spirit onog vremena - Ono Vreme je past, samo vidim da se to tesko kapira, a sto opet nije problem b92 ;-) so, tejkitorlivit.
moze meni da bude jasno zasto b92 pusta glavonju da ih pljuje na njihovom mestu (nema loseg marketinga,
zar ne?) ali mene zanima Zasto to dule radi? mislim, koji je njegov interes u svemu tome? ;-)))
a b92 ni bolja ni losija od ostalih...mindedj (neznamkakosepiseovo).
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:08 02.10.2007

Re: topic?

kakve veze ima ovaj blog sa B92?! Ovo je slobodna teritorija. Pa zar ne vidis ko se sve ovde oglasava. Ne pljujem ja 92-jku nego jednostavno pljujem sadasnju situaciju u medijima i zivotu u Srbiji uopste. A ti hvali VB koliko god hoces. Meni je to dosadno i prostacko udvoravanje "nekim" narodnim masama.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:13 02.10.2007

Re: topic?

pa ja ne hvalim BB
niti hvalim B92
kakve veze ima ovaj blog sa B92?!

ovo je urnebesno ))))

tnosugar tnosugar 13:13 02.10.2007

Re: topic?

ali mene zanima Zasto to dule radi? mislim, koji je njegov interes u svemu tome? ;-)))
a b92 ni bolja ni losija od ostalih...mindedj (neznamkakosepiseovo).


zato sto bi voleli bar jednu televiziju koja je bolja od ostalih. a za to nije dovojno pustiti par dokumentaraca, utakmica i servirati dnevne vesti.

razumem da BB, kvizovi i ostali non-sense mora da ide jer publika to stvarno i trazi, ali prihod bi bas mogao da se upotrebi za produkciju kvalitenijih emisija, a ne da se taj segment svodi na preuzimanje BBCjevih dokumentaraca.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:19 02.10.2007

Re: topic?

BebaOdLonchara
zashto je bedno shto neko kritikuje sopstvenu kucu?

ali to Nije njegova kuca, kprs? to je njegova Bivsa kuca.
bush&bill su placeni (bili?) od naroda i poreza istog a kao demokrate puste malo i da ih pljuju... to je sve u opisu radnog mesta politicara.

b92 nema vise spirit onog vremena - Ono Vreme je past, samo vidim da se to tesko kapira, a sto opet nije problem b92 ;-) so, tejkitorlivit.

moze meni da bude jasno zasto b92 pusta glavonju da ih pljuje na njihovom mestu (nema loseg marketinga, zar ne?) ali mene zanima Zasto to dule radi? mislim, koji je njegov interes u svemu tome? ;-))) a b92 ni bolja ni losija od ostalih...mindedj (neznamkakosepiseovo).


kprm. e pa, Dulá', shtas deresh na Bivshu zhenu-kucu? :)

hm, ako nema spirit (opet, kako nema, toliko je ljudi iz tog vremena i dalje zaposleno u kuci?), po chemu je onda posebna? meni je otkad sam klinac bio b92 bila kao slamchica normalnosti za koju sam se grchevito drzhao trudeci se da ostanem normalan. nemoguce je da spirita nema, poshto ga je nemoguce unishtiti, a kazhem, josh je tih ljudi ostalo. sou, tejkit, al' u prolepshanoj formi. nije sve u lovi, ima neshto i u drzhanju za ruke...

za ovo poslednje prepushtam gazdi teme da se dzapate....




Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:19 02.10.2007

Re: topic?

BOL, samo mi reci posto si pametna kakve veze ima ovaj blog sa B92? Da li neko uredjuje ovaj Blog? Da li je neko od nas placen i pritom primoran da prati uredjivacku politiku B92 na bilo koji nacin? Ljudi imaju frku od sebe samih zato sto su se verovatno poistovetili sa necim.
Spirit 92-jke je u tome da mozes slobodno da kazes sta hoces i da se branis od budala na svoj nacin. To sto je ovaj blog citan, pokazuje da su pojedinci svojim pisanjem privukli paznju ljudi sa svih strana sveta. Komentatori-naravno.
Blog je licni dnevnik. Ne pisem ja za sajt B92, nego pisem licni dnevnik. AMAN, vise!!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:29 02.10.2007

Re: topic?

dule, calm down please, will u?
niko ne govori da ti pises za B92, ali pises na Njihovom blogu. tu ne moze svako da pise, da sad ne pricamo ponovo celu pricu. ovo jeste njihov sajt, njihov prostor i oni su ti dali tu stranu da pises sta hoces...kao da ti ja dam u svojoj ogromnoj kuci jednu sobu, DZ, a ti povremeno ides do kuvarica dole da me pljucnes ;-)
o tome pricam.

ps. zanimljivo je jos nesto: kada se govori o Spiritu b92 obicno se misli na radio...a taj x-spirit se nekako poredi Uvek samo sa TV.om...i to uvek i skoro iskljucivo sa BB. sto se ne poredi sa npr. b92.net?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:32 02.10.2007

Re: topic?

nije sve u lovi, ima neshto i u drzhanju za ruke...

si siguran? ))))))))
sun_to_rock sun_to_rock 13:34 02.10.2007

Re: topic?

Bebo, opet ti nije dobro?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:34 02.10.2007

Re: topic?

BebaOdLonchara
ps. zanimljivo je jos nesto: kada se govori o Spiritu b92 obicno se misli na radio...a taj x-spirit se nekako poredi Uvek samo sa TV.om...i to uvek i skoro iskljucivo sa BB. sto se ne poredi sa npr. b92.net?


ovo je fakat tachno, ali mislim da je dosta radijskih ljudi evoluiralo u net. zato su glavne face na netu! nazhalost, nema josh toliko ljudi u srbiji kompove, pa je interesantniji TV. kada svi nabave kompove, Dekiju daju veci budjelar, i Spirit ce vaskrsnuti i sve ce opet biti lepo, libertinsko i fino kó nekad kad smo bili u cvijetu mladosti! :)

where the wild roses grow
jesen jesen 14:33 02.10.2007

Re: topic?slazem se...

...juce sam gledala neku emisiju veliki brat-prilepak...neka jadna devojka pokusavala da bude duhovita..gledaoci se ukljucvali zbog nekih nagrada a ona svakog pita:stamislite o bureku i jeleni?nisam bila sigurna da li gledam pink ili b92...Negde sam vec napisala da mislim da je veliki brat Sasa Popovic ,sef grand parade...takav je izbor ukucana..Iako smatram da je vb glup sou ne bi mi toliko smetao da se ljudi biraju prema nekim kriterijumima a glavni kriterijum bi trebao da bude njihova medjusobna različitost u svakom pogledu...sad mi se cini da je prosle godine izbor bio daleko bolji...ako veliki brat treba da nam pokaze neku srbiju onda nam je pokazao najgoru varijantu...
Goran Miletic Goran Miletic 14:39 02.10.2007

Re: topic?

Blog je licni dnevnik. Ne pisem ja za sajt B92, nego pisem licni dnevnik. AMAN, vise!!!


Ma ajde... A zasto onda svi imamo pravila "lepog ponasanja" i slicne stvari, ako je to samo "licni dnevnik". Evo naprimer, ja bih u svom licnom dnevniku napisao svasta glede tvog bloga (jer tebe licno ne poznajem, mozda si sasvim OK lik), ali necu jer je to jedno od pravila da "uvazavamo druge blogere"...
Atomski mrav Atomski mrav 14:47 02.10.2007

Re: topic?

Gle ko se javlja...
margos margos 14:56 02.10.2007

e, Jesen..

jesen
...juce sam gledala neku emisiju veliki brat-prilepak....


Pošto ovde niko ne gleda VB-a, samo tebe mogu da pitam:
da li mi se čini da bi sve sadašnje ukućane trebalo titlovati jer nerazumljivo govore, ili ja imam problem sa slušnim aparatom i inteligencijom, pride?
pozz:))
cecas cecas 15:08 02.10.2007

Re: topic?

tnosugar
ali mene zanima Zasto to dule radi? mislim, koji je njegov interes u svemu tome? ;-)))
a b92 ni bolja ni losija od ostalih...mindedj (neznamkakosepiseovo).


zato sto bi voleli bar jednu televiziju koja je bolja od ostalih. a za to nije dovojno pustiti par dokumentaraca, utakmica i servirati dnevne vesti.

razumem da BB, kvizovi i ostali non-sense mora da ide jer publika to stvarno i trazi, ali prihod bi bas mogao da se upotrebi za produkciju kvalitenijih emisija, a ne da se taj segment svodi na preuzimanje BBCjevih dokumentaraca.


Ne samo bolja,vec potpuno drugacija od svih ostalih,da ti dusa uziva!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:29 02.10.2007

Re: topic?

sun_to_rock
Bebo, opet ti nije dobro?


srce, get off, will u? tnx.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:32 02.10.2007

@Fuchs



iako je proslo leto, po ovom cu se uvek secati bloga i tebe proslo leto, u tako Jbeno pravom trenutku si postavio ovaj song dole ;-)


Kazezoze Kazezoze 15:38 02.10.2007

Re: topic?

Bebo, opet ti nije dobro?

hehe, neko se usudio da joj dirne u VB)))
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:48 02.10.2007

Re: topic?

Gorane, sta god da ti odgovorim, plakaces kod drugih blogera i tuzices me urednistvu, zato odjebi od mene...a ja ne znam odakle si se ti strpao medju nas blogere? I ne znam u ime koga se ti oglasavas. A to sto ti pises da moramo da se uvazavamo...Ne moramo. Ne moramo uopste. Evo ja prvi ne mogu da budem tolerantan prema glupim i dosadnim ljudima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:20 02.10.2007

Re: topic?

Kazezoze
Bebo, opet ti nije dobro?
hehe, neko se usudio da joj dirne u VB)))


ne secam se da sam pomenula BB u bilo kom kontextu...? govorim o b92 blogu.

kzzz, tebi srce nije dobro a ni toj koju citiras. ti nekako jedva docekas da me malo ustines pa pobegnes, a? onako muski....bilo bi jako lepo kad bi vas dvoje nasli nekog drugog da na njemu gubite svoje vreme, ok? dosadni ste. poz.
sun_to_rock sun_to_rock 16:26 02.10.2007

Re: topic?

Bebo, nekulturna si, da ne kazem prosta. Provociras Duleta, ocitno jer ti nije dobar dan. Kad je nekom lose, obicno se skloni, a ti razvuces jezik i pricas budalastine.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:42 02.10.2007

Re: topic?

sun_to_rock
Bebo, nekulturna si, da ne kazem prosta. Provociras Duleta, ocitno jer ti nije dobar dan. Kad je nekom lose, obicno se skloni, a ti razvuces jezik i pricas budalastine.

mislis bas kao ti sad?
mislim, sto ne kazes koje Tacno budalastine pricam, m? napad je najbolja odbrana kada ti zafale argumenti.

nemam ja problem sa duletom i ne prozivam ga nikad bez razloga. uvek cu ga prozivati kada na blogu b92 proziva tu istu medijsku kucu koja mu je dala prostor da pise. da je ovo sajt politike ili kurira, isto bih reagovala (ako bih uopste bila prisutna na tim sajtovima, al ajd sad). o tome se radi a ne o odbrani BB i slicnim budalastinama koje iznosi kzzz (e To su budalastine!). nisam shvatila da mu je lose (?...mislim, kome nije? ;-) nisam sigurna ko provocira ovde: on ili ja? svaki post je provokacija za sebe i ako se pojavi neko ko ce negativno da reguje, bloger je tu da diluje s tim. e sad kako...videcemo.

samo se o Tome radi. dec ol.

ps. meni je dan odlican, hvala na pitanju.
ps1. inace protiv duleta nemam bas nista.
sun_to_rock sun_to_rock 17:01 02.10.2007

Re: topic?

nemam ja problem sa duletom i ne prozivam ga nikad bez razloga. uvek cu ga prozivati kada na blogu b92 proziva tu istu medijsku kucu koja mu je dala prostor da pise.


kakva zahvalnost b92! mada, mislim da bi, ipak, trebalo da kleknes i tri puta joj se poklonis. a ako to ne budes osecala kao dovoljno, ucini onda i to 3 puta. a Dule ce vec naci nacin da se iskupi sto je dirnuo u sveto.
Kasper Kasper 17:05 02.10.2007

Re: topic?

ti si meni na tvom blogu uvek topic, dule, nepresusan izvor inspiracije ko ti kriv kad se dajes (20€?).

ne kapiram zasto pljujes b92 na Njihovom blogu, na Njihovom sajtu?! niko te ne bi ni citao na nekom drugom (probao si...pa si se vratio). s kojim ciljem, dule? ozbiljno pitam.

bedno.


Zasto neko ne moze da kritikuje B92 na njihovom sajtu?

Ne kapiram. Stvari koje su za kritiku treba kritikovati bilo gde. VB nije trebao 92-ci . Vise je , onako, pinkovski!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:06 02.10.2007

Re: topic?

sun_to_rock
nemam ja problem sa duletom i ne prozivam ga nikad bez razloga. uvek cu ga prozivati kada na blogu b92 proziva tu istu medijsku kucu koja mu je dala prostor da pise.

kakva zahvalnost b92! mada, mislim da bi, ipak, trebalo da kleknes i tri puta joj se poklonis. a ako to ne budes osecala kao dovoljno, ucini onda i to 3 puta. a Dule ce vec naci nacin da se iskupi sto je dirnuo u sveto.

rekoh, isto bih reagovala na bilo kom sajtu da je takva situacija. potpuno je svejedno. necu ti vise odgovarati, ok? poz.
jesen jesen 22:18 02.10.2007

Re: e, Jesen..

Margos, gledala sam samo kada su ulazili i juce...toliko su mi jadni da se nisam trudila da cujem sta pricaju a tacno je da govore nerazumljivo...cula sam samo veliku Tanju u spavacoj sobi posto je vikala i ponavljala jedno isto milion puta...uzrecica joj je "bukvalno"....bukvalno ovo bukvalno ono....Tako je opisala neku saobracajku u kojoj su kola bila bukvalno zguzvana a njoj je balega bukvalno pala u lice pa je ona bukvalno povracala......ne propustas nista ako ne cujes....bukvalno...
Geronimo Geronimo 22:41 02.10.2007

Re: topic?

Evo ga jedan koji ne vidi nikakvu pljuvacinu. Dule, kakvog ga ja dozivljavam, je momak koji bi se u knjigama kao sto su Tom Sojer ili Decaci Pavlove ulice uvek nalazio na mestu glavnog junaka. Ili tu negde. Problem je sto on jednostavno nece da vidi neke stvari. On bi bas kao u jednom od zadnjih postova da ljudi u Srbiji zive kao na Grinic Vilidzu. Izvrsno. Ima li ko protiv? Tesko. Ako mu skrenes paznju da je to parce Amerike manje nego vrh ciode a ceo kontinent zivi nekim drugim zivotom iza belih ograda, on se duri. Nema vise Toma Sojera na zalost. Ako ih i ima, kljukaju ih pilulama za smanjenje hiperaktivnosti. Dule samo nece da prihvati da B92 ili bilo koja takva kuca ne bi imala da plati za utrosenu struju ako bi se drzala njegove programske seme. Pitao sam ga par puta da mi linkuje bar jednu jedinu u svetu. Ili nije hteo ili je ipak nema. Ja ne mogu da nadjem.
margos margos 22:46 02.10.2007

Re: e, Jesen..

jesen

E. baš ti hvala... Mislim da si mi extra objasnila (to je uzrečica one druge dame)... bukvalno je sve extra!
:))))
mariopan mariopan 12:51 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Ni ja ne mogu da ih gledam..pa tako i ne znam da li je ovaj sad gori od predhodnog, meni je i prethodni bio grozan. Ti mladi ljudi nemaju zivota u sebi..nema duhovitosti..inteligencije...vrcavog humora ...bilo cega sto bi nas zadrzalo kraj TV...Mrtvo...dosadno..bljutavo....i ne znam ko sad to i gleda ..masa napaljenih voajera koji uzivaju da salju grozne poruke preko SMS..nekog da podrze a nekog da opljunu...nekulturno...ne znam meni se to ne dopada.

Ali da budem postena, nijedan program na TV ne nudi nista kreativno ni novo,sve lici jedno na drugo i sve se svelo na cedjenje gledalaca putem SMS poruka za ovo ili ono...programa nema..to je masina za vadjenje para iz nasih dzepova. Zato ja najvise vremena provedem ustvari na BLOGU je tu svako moze nesto i za sebe da nadje.Ako mi se nesto ne dopada - preskocim.Ali ima i lepih tema , duhovitih i pametnih komentara...svega onoga sto na TV kao takvoj NEMA.
vesna75 vesna75 12:54 03.10.2007

Re: e, Jesen..

mariopan
Ni ja ne mogu da ih gledam..pa tako i ne znam da li je ovaj sad gori od predhodnog, meni je i prethodni bio grozan. Ti mladi ljudi nemaju zivota u sebi..nema duhovitosti..inteligencije...vrcavog humora ...bilo cega sto bi nas zadrzalo kraj TV...Mrtvo...dosadno..bljutavo....i ne znam ko sad to i gleda ..masa napaljenih voajera koji uzivaju da salju grozne poruke preko SMS..nekog da podrze a nekog da opljunu...nekulturno...ne znam meni se to ne dopada.Ali da budem postena, nijedan program na TV ne nudi nista kreativno ni novo,sve lici jedno na drugo i sve se svelo na cedjenje gledalaca putem SMS poruka za ovo ili ono...programa nema..to je masina za vadjenje para iz nasih dzepova. Zato ja najvise vremena provedem ustvari na BLOGU je tu svako moze nesto i za sebe da nadje.Ako mi se nesto ne dopada - preskocim.Ali ima i lepih tema , duhovitih i pametnih komentara...svega onoga sto na TV kao takvoj NEMA.

A da ubace ekipu sa bloga u kuću VB?
mariopan mariopan 13:09 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Pa ja verujem da bi neka ekipa odavde zapravo...ako se pazljivo izabere...i ako ti ljudi pristanu...bila gledana i gledana ...da mnogi ne bi spavali ni na posao isli...;-)))) Pre svega imam svoje favorite koji su se dokazali izuzetnom inteligencijom i neponovljivim humorom i duhovitoscu.... Ne bih da ih imenujem bez njihove dozvole ali citajte malo blogove i komentare...naci cete ih i sami....)))))
vesna75 vesna75 13:12 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Slažem se, 'ajde daj neke predloge.
mariopan mariopan 13:23 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Ma ne znam dal'smem to ovde javno...hoce li da me tuze pa da i ja odem na "sluzbeni put" ali ...posto je ovo pohvala ...valjda nece? Pa tu bih Jelicu Greganovic stavila ,mislim da bi se ljudima vilice iscasile od smeha...pa Cerevicana,pa Fixera...pa ima ih jos ali da ne uvredim neke druge ...jel dobar predlog? Ako iz ovoga neka akcija nastane ne optuzujte mene...ja rekoh ovi su mi zasada naj..naj...)))
vesna75 vesna75 14:18 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Može, može, dobri predlozi.Juče se jedna hvalila da ima bujan dekolte, obavezno i ona, zbog gledanosti.
antioksidant antioksidant 14:49 03.10.2007

Re: topic?

Dule samo nece da prihvati da B92 ili bilo koja takva kuca ne bi imala da plati za utrosenu struju ako bi se drzala njegove programske seme. Pitao sam ga par puta da mi linkuje bar jednu jedinu u svetu. Ili nije hteo ili je ipak nema.

@ geronimo

a zasto mislis da bi b92 morala da ima i televiziju?
mariopan mariopan 16:35 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Cujes aplauz))) to muski aplaudiraju,,,moze...malo praznika za oci...i obavezno ubaciti nekog bezazlanog koji nista ne kapira....radi ravnoteze...)))
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:39 03.10.2007

Re: e, Jesen..

mariopan mariopan 17:00 03.10.2007

Re: e, Jesen..

BRE )))) jel to taj bezazlen?
margos margos 19:46 03.10.2007

Re: e, Jesen..

Dule Nedeljković

e, Dule, Dule... već praviš zanimlji zaplet u VBVB-u...ILI VB na kvadrat.... VIRTUELNOJ BLOGOVSKOJ (KUĆI)VELIKOG BRATA
:))))))))
margos margos 19:48 03.10.2007

Re: e, Jesen..

mariopan
/quote]
Mogao bi i Dejan Stanković s Anđelinom:)))
(za one koji slučajno ne znaju Anđa je dalmatinska lepotica)
Geronimo Geronimo 22:46 03.10.2007

Re: topic?

autodiskutant
@ geronimo

a zasto mislis da bi b92 morala da ima i televiziju?

Niti mislim niti sam to rekao. Neka zabuna? Pricao sam o tome da je svet takav kakav je, milo mi je da vidim da postoje ljudi koji vide ono sto nikako ne valja, jedino se kacim za to sto obicno od istih cujem da danas, 2007. godine postoje mesta gde toga nema. Ne kazem da se protiv toga ne treba boriti (ni sam ne znam kako) ali:
- svadbe, velika braca, mame koje prostituisu cerke, instant milioni koji padaju kao pecene seve...sve su to ne domace izmisljotine nego licencirane produkcije koje se emituju na apsolutno svim uglednim ili "uglednim" tv kucama u svetu. Mislim, zgodno je uvek potezati ono "o ciscenju u sopstvenom dvoristu" ali oni koji apriori odbijaju da se bore za higijenu na globalnom nivou mi i nisu bas ubedljivi;
- hteo - ne hteo, TV kuce koje se ne uklope u taj trend bivaju oduvane sa trzista. Jednostavno ne postoje. Ne govorim o specijalizovanim televizijama kao sto su Animal Planet i slicno. Nemam priliku da gledam ni B92, ni Pink ni RTS ali prateci najavu programa po Netu vidim da svi oni emituju one iste emisije kojima i mene bombarduju TV stanice ovde gde sam 24000 km daleko od Srbije.

I, dao si mi povod za razmisljanje. Zivimo u svetu koji profit postavlja kao vrhovnu referencu. (kapital-kapitalizam). Ne postoji privredna organizacija koja zivi od profita koja se odlucila da stane na jednom stepeniku i kaze - e dosta nam je, necemo vise. Izdajemo pet magazina necemo i sesti koji ce nam doneti profit. Otprilike to. Da li ja to volim? Ne obara me snogu ali ne mogu se praviti blesav i da kazem da to nije tako. Zato, ne kazem da bi B92 MORALA da ima televiziju ali me ni ne cudi. Ne bi me cudilo i da otvore firmu za prodaju prsute ako to donosi profit. Zivot.
koka koka 00:36 04.10.2007

Re: topic?

Geronimo

Zivimo u svetu koji profit postavlja kao vrhovnu referencu. (kapital-kapitalizam).


Hteli smo kapitalizam, eto nam ga na! Ali ako moze samo onaj deo koji se nama dopada, lova do krova...
antioksidant antioksidant 08:49 04.10.2007

@ jerome

Ne postoji privredna organizacija koja zivi od profita koja se odlucila da stane na jednom stepeniku i kaze - e dosta nam je, necemo vise. Izdajemo pet magazina necemo i sesti koji ce nam doneti profit. Otprilike to. Da li ja to volim? Ne obara me snogu ali ne mogu se praviti blesav i da kazem da to nije tako. Zato, ne kazem da bi B92 MORALA da ima televiziju ali me ni ne cudi. Ne bi me cudilo i da otvore firmu za prodaju prsute ako to donosi profit

znam da "privredne organizacije koje zive od profita" moraju da prihvate pravila poslovanja koja izmedju ostalog govore da se moras siriti. Zato i b92 mora da ima televiziju.

Ali svako bira da bude ono sto hoce, tj bira svoje prioritete. B92 je izabrala profit za svoj prioritet.

I da skratim - pitanje je bilo zasto ti mislis da b92 mora da ima televiziju? Odgovorio si mi (da skratim) - zato sto su takva pravila igre u svetu koji profit postavlja kao vrhunsku referencu, i ta pravila moraju postovati organizacije koje zive od profita.

Sledece pitanje je - da li b92 treba da skuplja profit ili zeli da prenese neku poruku?

PS (pitanje nije za tebe)

over and out
Artur Dent Artur Dent 08:57 04.10.2007

Re: @ jerome

antioksidant

Ali svako bira da bude ono sto hoce, tj bira svoje prioritete. B92 je izabrala profit za svoj prioritet.

B92 je izmedju opstajanja i nestajanja izabrala ono prvo. Na veliku zalost mnogih, koliko vidim. ;-)
Geronimo Geronimo 10:22 04.10.2007

Re: @ jerome

"TV kuce moraju da prenose poruke a da se ljudi u njima prehranjuju korenjem"
Tu izjavu smo vec culi.
P.S.
Odgovor nijeni za koga. Pogotovu ne za mene :)
antioksidant antioksidant 11:52 04.10.2007

Re: @ jerome

B92 je izmedju opstajanja i nestajanja izabrala ono prvo. Na veliku zalost mnogih, koliko vidim. ;-)

ne mislim da bi radio b92 nestao bez televizije. ali to ljudi iz b92 definitivno bplje znaju, vrlo verovatno da ja gresim (ja sam samo pomalo razocarani konzument kome su uzeli igracku - ali i to je verovatno zato sto sam i ja odrastao i ljudi koji vode b92 su odrasli)

poenta mi je da znam da televizija mora da pravi velike kompromise u kvalitetu da bi obezbedila gledanost, jer je televizija skupa rabota. Radio je mnogo jeftiniji i treba ti manje para da isplatis troskove i samim tim si "primoran" na manje kompromisa (navodnici su zato sto ne verujem u primoravanje na kompromise - sve je stvar izbora alternative i prihvatanje posledice)

jednom kada krenes da pravis kompromise - na kraju stignes do mande koji vodi kviz koji se emituje na b92, ili velikog brata....
Artur Dent Artur Dent 12:45 04.10.2007

Re: @ jerome

antioksidant

ne mislim da bi radio b92 nestao bez televizije.

Naravno da ne bi. Samo je pitanje da li bi mogao da placa dozvolu za emitovanje na teritoriji Beograda, posto dozvolu (i infrastrukturu) za Srbiju sigurno ne bi. ; )

mariopan mariopan 18:39 04.10.2007

Re: e, Jesen..

Margos, obavezno i Dejana i Andjelinu...bas je lepotica...a vidite...mi od sale sastavili super ekipu za Virtuelnog Velikog Brata....sad cete da vidite kako ce da padaju predlozi...ima ovde jos super kandidata...

Hajde dok je vreme da uzmemo autorska prava? ))))
schneetzla schneetzla 12:57 02.10.2007

Tuga

Meni je zao sto se tv b92 potpuno srozala. Vise uopste ne gledam televiziju.
Vlasta Vlasta 13:02 02.10.2007

Re: Tuga

Šta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:03 02.10.2007

Re: Tuga

e bas To sam htela da pitam! a kamo BBCjevi dokumentarci, pa priroda&drustvo emisije?!
antioksidant antioksidant 13:09 02.10.2007

Re: Tuga

Vlasta
Šta, vi zbog Velikog brata ne gledate više ni, recimo, Utisak nedelje, Poligraf ili Vesti?

sve imas da procitas na sajtu, tako da i ne gubi mnogo
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:11 02.10.2007

Re: Tuga

ja ne gledam ni jednu drugu televiziju osim B92 i zaista imam puno pravo na svoje misljenje. Ja sam odusevljen npr. Agentom Izijem. Ali ovde se blogovi ne citaju, samo se izvadi iz konteksta i lupeta u komentarima.
Hiljadu puta sam javno rekao da sam glasao za LDP i da necu da cutim na prvenstveno njihove gluposti. Ovi drugi me manje-vise ne zanimaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana