B92 Blog    Članovi    Aleksandar Stosic    Banovanje

Aleksandar Stosic
15:41
SRE
20
MAJ

Banovanje

Kao i milion puta dosad, nekima je zabavnije da troluju i hvataju se za svaki zarez i uzvicnik, nego da diskutuju na temu. Do pre mesec i po dana ni jednog bloger anisam obrisao niti banovao. A onda sam poceo, jer vise nisam hteo da trpim. Moja stvar moje pravo.

Danas sam resio da banujem 

vracarca (salonskog nacionalistu, zbog eklatantnih vredjanja i laganja na moj racun o temama koje smo odavno prosli

d_sandica (zato sto je nekoliko puta branio lik i delo ratnih zlocinaca i sto svaku temu pokvari mrznjom prema svemu sto nije srpsko)

schweppes92 (zbog konstantnog vredjanja)

a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:

alselone, domazet, behemot123, ipsi, filvas, purenjak, baroniknez, vanja.t, libkonz,  ivana23, wukadin, doriangrey87, necudavamkazem,mostarac, mikimedic, eizo...

Ovi ljudi, eklatantno sire deinformacije, lazi, vredjaju i omalovazavaju. Ovi ljudi su svaki put menjali tok diskusije, tj. radili sve sto im se svidja. Zato, ako sami ne napuste moj blog, ja cu ih banovati kao i druge. 

Danas sam stavio blog o onom doktoru s nacistickim pogledima na svet. Niko nije pricao, a bilo je sto komnetara, o jadnoj zeni -cast krugolini, milutinu i jos p nekim blogerima, li svi se uhvatili i uvredili kako Srbi nisu nacosi i slicno, i kako ja kolektivizujem srpske lose strane. 

Objasnio sam i Jelici, a mog i da ponovim:Nisam mislio na sve srpske ruke (njih 16 miliona otprilike) nego na coveka koji je Srbin i koji nece da leci MUSLIMANKU. I ajde bre vise ne kazcite se ljudi na svako slovo. Ko je bre Jelice tebe ptuzio za bilo sta. Pa jer Slobie ruke nisu srpske, jer Arkanove ruke nisu srpske, cije su ruku - marsovske.... Sta ste bre toliko osetljivi na naciju odjednom. Bilo bi bolje da se pogledamo u igledalo i zapitamo zasto iamo toliko gamadi medju nama Srbima...
On je u ovom slucaju diskreditovao sve nas, i mene i tebe pred ocima sveta jer ce sutra reci :jel istina da jeddan srpski doktor nije hteo da leci muslimanku. ili mislis da ce moj irski prijatelj, ili tvoja slovenacka prijateljica da nas pitaju: " jel istina da je dr. Teodosijevic odbio da leci Mensuru". To je poenta mog stava o srpskim rukama.

Voleo bih da ubuduce, pricamo konstruktivno. Srdjan Mitrovic i Jelica Greganovic se takodje nisu slozili sa mojim stavom, kao sto se uglavnom ne slazemo kada je rec o politici. Ali to ne znaci da se ne uvazavamo i da vodimo normalnu diskusiju. Tome blog valjda i sluzi. S druge strane, podmetanje, vredjanje, ismejavanje, direktno diskreditovanje od blogera koji se jos i kriju iza svojih nikcova je nesto sto ja necu vise da trpim i tolerisem. Meni nije bitan broj komentara, blog se ne jede pa da bude debeo. Blog je nesto na sta sam dosao da bih vodio  kvalitetnu disksuiju s ljudima raznih politickih nazora, muzickih ukusa, sportskih opredeljenja... a ne da bi se vredjali cim se pokrene neka osetljiva tema. 

ps. prethodni blog o dr. teodosijevicu sam zatvorio za komentarisanje jer vise niko o dr. nije ni komentarisao...Ako neko ima zelju da mi se obrati komentarom na prethodni blog moze da uradi i na ovom. Jelici sma napisao odgovor na njenu repliku, natasivb takodje...

 





Komentari (112)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Supermod  15:45 20.05.2009
Preporuka: 10

.

#Link  Replika: 15
.




Ova . znači tačka.

Na prethodnom blogu, do momenta kad ga je autor zaključao nalazi se 101 komentar, a obrisao je 14 komentara.

Na ovom blogu autor je pozvao da se diskusija nastavi ovde.

Svi koji ovo čitaju neka stave prst na čelo i razmisle o tome kako bi izgledalo da je ovu temu obradio neko od autora koji nije u sukobu sa delom učesnika ovog bloga. Kakav bi bio naslov, kakav bi mogao da bude propratni tekst, kakvi bi bili komentari, kako bi reagovali i da li je sada već zaključani blog mogao da bude mesto na kome će jednoglasno biti osudjen dogadjaj koji je za svaku osudu.

Autori na B92 VIP blogu imaju pravo ali i odgovornost da uredjuju svoj blog. VIP autori, čije blogove objavljujemo na naslovnoj stranici bloga imaju isto pravo, ali i veću odgovornost.

Autor bloga sam bira naslov, piše tekst, uredjuje ga, postavlja linkove, fotografije, video klipove i poželjno je da učestvuje u diskusiji, usmerava je i moderiše svoj blog.

Naslov: "Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju" jeste senzacionalistički, ali mora se priznati, nije ni prvi ni poslednji senzacionalistički naslov koji je neko od autora/ki na ovom Blogu objavio. To je izbor koji autor sam pravi.

O tome da li "nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju" može se diskutovati i uveliko se diskutuje na mnogim blogovima i nekada su te diskusije konstruktivne, a nekada, možda česće - nisu.

O tekstu koji je autor objavio takodje se moglo diskutovati, diskusija je bila i potrebna i poželjna, medjutim, deo učesnika, ali i autor, dali su svoj doprinos da od toga ne bude ništa ili svašta.

Dogadjaj koji je za sve redovne komentatore i autore koji na ovom blogu učestvuju u diskusijama za osudu, a potrebno je naglasiti da u tih 101+14 komentara niko nije napisao komentar kojim podržava postupak dotičnog Igora Teodosijevića, nije bio tema većine objavljenih komentara ili je bio tema samo jednim delom. Medjutim, način na koji je blog prezentiran, odredjenim segmentima to je isprovocirao.

Šta smo umesto toga dobili na naslovnoj strani B92 VIP bloga? Blog sa komentarima koji se uz par izuzetaka ne bave temom, zaključavanje bloga od strane autora i otvaranje ovog Bloga u kome autor objavljuje spisak banovanih i spisak nepoželjnih.

Urednica sa tim nije saglasna, diskuskusiju ćete moći da nastavite na ovom blogu, ali se blog neće nalaziti na naslovnoj stranici B92 VIP bloga, zbog toga što ovo, poštovani komentatori, blogeri i VIP blogeri nije interesantno desetinama hiljada posetilaca ovog bloga koji nisu registrovani i čitaju blogove, ali ne učestvuju u vašim medjusobnim razmiricama i ne zanimaju ih. Takodje, nije u skladu sa onim što B92 želi da bude objavljeno na naslovnoj stranici B92 VIP bloga.

Moderacija ce obrisati sve uvredljive komentare, a ukoliko to ne bude bilo dovoljno, blog će biti zaključan.


p.s. šta je sledeće? Da neko angažuje Maksu da napravi program odnosno objasni Vam kako da uz interne nadimke registrovanim korisnicima kada im "lepite etikete" dodajete žute, crne, crvene trake oko ruke, žute zvezde, kukaste krstove, zvezde petokrake?!






urednica Bloga

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  16:04 20.05.2009
Preporuka: 10

Re: .

Supermod
.

evo supermod se samobanovo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  16:08 20.05.2009
Preporuka: 5

Re: .

Kazezoze
Supermod
.

evo supermod se samobanovo


This message will selfdestruct in 5.. 4.. 3..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  17:10 20.05.2009
Preporuka: 11

Neverovatno!

Citam ovo i ne mogu da verujem svojim ocima: Aleksandrov spisak sadrzi prakticno sve anonimne blogere koji se politicki ne slazu sa njim ... naravno tu mislim na one koji se cesce pojavljuju na politckim diskusijama. Pri tom je Vracarca i Sandica posebno uvredio a sve ostale tako sto ih je onako kolektivno nazvao lazovima ...

Da sam ja pravio spisak anonimnih blogera koji ovde diskutuju na politicke teme i koji se isticu pametnim diskusijama i po tome sto misle svojom glavom, onda bi se svi oni nasli na njemu. Tako da se ja licno osecam povredjen sto me nema na ovom "spisku za odstrel" (ok, nije uvreda po pravilima bloga ... nego moj licni osecaj)

E pa i ako je od skojevca i slusaoca pescanika ... ipak je premnogo

ps. da se mozda ne uvredi jos neko kao ja: ne iskljucujem da bi na moj spisak dodao jos ponekog
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  17:16 20.05.2009
Preporuka: 5

Re: Neverovatno!

Virtuelni Vasilije
ps. da se mozda ne uvredi jos neko kao ja: ne iskljucujem da bi na moj spisak dodao jos ponekog
Zaboravio je i Wu-a i mene, sta ces covek pisao u brzini, a mi sad, sto se osecamo napusteni ko 13. prase, da patimo. Tuzicu ga ja za pretrpljeni dusevni bol, ako me hitno ne stavi na listu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vojislav Stojković  17:17 20.05.2009
Preporuka: 4

Re: Neverovatno!

a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:
alselone, domazet, behemot123, ipsi, filvas, purenjak, baroniknez, vanja.t, libkonz, ivana23, wukadin, doriangrey87, necudavamkazem,mostarac, mikimedic, eizo...


Aleksandre, zašto ivana23, pa ona komentariše fotografijama ?
Nisam u toku, pa pitam, ne provociram.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  17:23 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Neverovatno!

Vojislav Stojković
a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:
alselone, domazet, behemot123, ipsi, filvas, purenjak, baroniknez, vanja.t, libkonz, ivana23, wukadin, doriangrey87, necudavamkazem,mostarac, mikimedic, eizo...


Aleksandre, zašto ivana23, pa ona komentariše fotografijama ?
Nisam u toku, pa pitam, ne provociram.


ah da i Ivana je meni posebno upala u oci ... ne samo zbog slicica ... nego sto je verovatno NAJPRISTOJNIJA BLOGERKA na ovom blogu ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  17:24 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Neverovatno!

Zaboravio je i Wu-a i mene

covece u belom, nisam te zaboravio, ali nisam hteo da te stavim na spisak. ok?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  17:25 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Neverovatno!

Aleksandre, zašto ivana23, pa ona komentariše fotografijama ?
Nisam u toku, pa pitam, ne provociram.

ivana nije u tom korpusu ljudi koji vredjaju, ona i ja imamo spor od onog teksta o Justine Mccarthy, pa je zena sama odlucila da me vise ne posecuje. Onda me jednom posetila, valjda slucajno, pa opet krenula u svadju...Dakle, ona nema veze sa ovim ljudima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  17:28 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Neverovatno!

Aleksandar Stosic
Zaboravio je i Wu-a i mene

covece u belom, nisam te zaboravio, ali nisam hteo da te stavim na spisak. ok?
Ma imas smajlija na kraju, a ne verujem da se bilo ko zaista oseca pogodjenim sto je ili nije na istom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tine i Radojka  17:40 20.05.2009
Preporuka: 4

muzika tus

Danas sam resio da banujem

to kume

pa nismo ovde dosli da se vredjamo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  17:50 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Neverovatno!

Virtuelni Vasilije
Citam ovo i ne mogu da verujem svojim ocima: Aleksandrov spisak sadrzi prakticno sve anonimne blogere koji se politicki ne slazu sa njim ... naravno tu mislim na one koji se cesce pojavljuju na politckim diskusijama. Pri tom je Vracarca i Sandica posebno uvredio...

Sećam se onog čuvenog Aleksandrovog bloga na kojem se Dunav uliva u Savu - toliko je komentara potrošio žaleći se kako ga vređaju (prednjačili su vračarac i sandic). Na ponovljeno pitanje ovih (sandić je baš bio uporan) da im citira te "uvrede", Aleksandar je dugo vrdao, da bi posle svega priznao - nije bilo vređanja, nego eto tako, nerviraju ga... čak se i izvinio (što je skroz pophvalno). Tada se i Ivana nešto "brecala" ...

Dugo čitam Blog B92, odnedavno tek imam potrebu da ponešto i prokomentarišem... hoću da kažem - u toku sam... i imam utisak da je Stošić posle tog bloga potpuno izgubio kriterijume. Počeo je da reaguje kao razmaženo derište, ono koje kada mu se suprotstave legne na pod, mlatara i lupa rukama i nogama, viče i plače (bez ijedne suze).

Eto, tako meni izgleda ova njegova reakcija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  17:55 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Neverovatno!

Dugo čitam Blog B92, odnedavno tek imam potrebu da ponešto i prokomentarišem... hoću da kažem - u toku sam...

Bilo je tu dosta interesantnih stvari - ne mislim na prepirke sa Vracarcem i Sandicem, nego na nesto drugo, ali izgleda da se malo ljudi toga seca.
Jednostavno, slicno mnogima na Blogu i Stosic reaguje (po mom misljenju) preterano. Al' takvi smo valjda ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  17:56 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: .

Urednica sa tim nije saglasna, diskuskusiju ćete moći da nastavite na ovom blogu, ali se blog neće nalaziti na naslovnoj stranici B92 VIP bloga, zbog toga što ovo, poštovani komentatori, blogeri i VIP blogeri nije interesantno desetinama hiljada posetilaca ovog bloga koji nisu registrovani i čitaju blogove, ali ne učestvuju u vašim medjusobnim razmiricama i ne zanimaju ih. Takodje, nije u skladu sa onim što B92 želi da bude objavljeno na naslovnoj stranici B92 VIP bloga.

Potpuno podržavam ovakvu odluku urednice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  17:56 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: .

Urednica sa tim nije saglasna, diskuskusiju ćete moći da nastavite na ovom blogu, ali se blog neće nalaziti na naslovnoj stranici B92 VIP bloga, zbog toga što ovo, poštovani komentatori, blogeri i VIP blogeri nije interesantno desetinama hiljada posetilaca ovog bloga koji nisu registrovani i čitaju blogove, ali ne učestvuju u vašim medjusobnim razmiricama i ne zanimaju ih. Takodje, nije u skladu sa onim što B92 želi da bude objavljeno na naslovnoj stranici B92 VIP bloga.

ok, fair enough

ja ja cu i ovu diskusiju da zatvorim do 19.00 po spskom vremenu. Dosta je bilo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tine i Radojka  18:02 20.05.2009
Preporuka: 0

Dosta je bilo!

nemoze vise ovde da zajebava
kogod
koga
oce
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  16:01 20.05.2009
Preporuka: 3

Samo preporuka!

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  16:02 20.05.2009
Preporuka: 11

Banovati ili ne

#Link  Replika: 3
Hej, baš si se naljutio.
A taman sam nameravao o doktoru.
Mogu li ovde? Mogu.
Da sam prisustvovao toj teheranskoj sceni, pretpostavljam da bih vrisnuo na doktora (ako nisam sa otvorenim stomakom ili u nesvesti).
I da bih se osećao krajnje neprijatno. Kao što mi je bilo neprijatno, kad su u mom prisustvu u drugoj državi rekli nešto slično o Beogradskim svinjama (kao Bajden onomad, pre desetak godina).
Nisam zaključio da su oni fašisti iako sam u sebi opsovao sve po spisku. Ovakve slučajeve treba iznositi. Ali ne samo ovakve i ne samo u ovom smeru (ka teheranskim imenima). Ima nas raznih.
Sad, pošto si ovako besno zapretio, pokušaću da izbegnem banovanje Nije ovo dovoljno za ocenu da se radi o fašizmu-ipak je fašizam kolektivno, masovno ludilo. A da je doktor kreten (ili magarac) jeste. Saglasan. I da ima gamadi - ima. Šta kažeš? Banovati?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:14 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Banovati ili ne

Sad, pošto si ovako besno zapretio, pokušaću da izbegnem banovanje Nije ovo dovoljno za ocenu da se radi o fašizmu-ipak je fašizam kolektivno, masovno ludilo. A da je doktor kreten (ili magarac) jeste. Saglasan. I da ima gamadi - ima. Šta kažeš? Banovati?

Ne naravno, ama ljudi svaki moj povik na nacizam, klerofasizam je pokusaj da se alarmira drustvo, da stavimo prst na celo. Pa nije li cudno da se ta pojava tako siri, metastazira kao rak, otkad smo poceli da primenjujemo americki model demokratije, da se svaciji glas cuje. Ja nisam za to, nisam da Obraz i Dveri i 1389.org mogu da imaju pravo da mi se javno obracaju. Od kada je to dozvoljeno, malo-malo pa vidimo u drustvu takve pojave kod nekih "eminentnih pojedinca".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  17:00 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Banovati ili ne

Nije ovo dovoljno za ocenu da se radi o fašizmu-ipak je fašizam kolektivno, masovno ludilo.

To je zanimljiva tema za dobru diskusiju... Ali do nje nije došlo zbog nekih sporednih i dosadnih prepucavanja, obilatih argumentima ad hominem, svađalačkim tonom i podsmešljivim netrpeljivostima.

Vole valjda ljudi da se vređaju i osećaju uvređenima! Gotovo da nema posta na blogu čije polje za komentare ne postane pozornica za on line interaktivnu sapunsku chat operu! Jedan plače drugi se smeje, komentari dolaze i odlaze: Kad je obrisao - što je obrisao? Kada nije - što nije? Direktno učestvovati u virtuelnoj real-time sapunici sa glavnim i sporednim ulogama iz zemlje i rasejanja je, izgleda, zanimljivije nego gledati šund na TV-u. A čim neko povisi ton, odmah se nekoliko njih razulari. Skidaju se rukavice, ali ne padaju maske: svako može da se ponaša socijalno neprihvatljivo kada nick štiti njegovo ime od lošeg glasa. Pritom, nemam ništa protiv nickova, već protiv ponašanja pojednihih komentatora.

Ovakva atmosfera me često demotiviše da uopšte učestvujem u diskusijama... Ne mogu da gubim vreme na tuđu obest. Iako svoje postove minimalno moderišem i nikada nisam nikog banovao - razumem one koji to čine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  17:05 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Banovati ili ne

Ovakva atmosfera me često demotiviše da uopšte učestvujem u diskusijama... Ne mogu da gubim vreme na tuđu obest.



potpisujem

jedan broj blogera izbegavam (kao i njihove blogove), bilo koje neslaganje sa njima se pretvori u vredanje, i oni bi tako do besvesti komentarisali, samo da je njihova poslednja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blau.punkt  16:04 20.05.2009
Preporuka: 3

a bogami i blog

#Link  Replika: 0
.. a propos proslog naslova...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  16:05 20.05.2009
Preporuka: 6

stosicu

#Link  Replika: 3
niko od nas nije koristio lazi, vredjanja i ostalo, nego ti se jednostavno ne dopada nas stav, izvoli banuj
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:07 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: stosicu

baroniknez
niko od nas nije koristio lazi, vredjanja i ostalo, nego ti se jednostavno ne dopada nas stav, izvoli banuj

molim te da se udaljis sa mog bloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  16:30 20.05.2009
Preporuka: 11

Re: stosicu

molim te da se udaljis sa mog bloga.


molim te da se udaljis sa bloga. Mislim da si ti ovde - VipBlogerPrekoVeze!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:49 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: stosicu

zeks92
molim te da se udaljis sa mog bloga.


molim te da se udaljis sa bloga. Mislim da si ti ovde - VipBlogerPrekoVeze!

ajde i ti se lepo ubaci onaj gore spisak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  16:07 20.05.2009
Preporuka: 6

Prodji ponovo po tekstu bloga..

#Link  Replika: 7
.. vidi se da si ga napisao nabrzaka, ima mnogo gresaka u kucanju.

a i gramatickih:

"Aleksandar Stosic"
a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:


iskreno, kapiram zasto neces da pricas sa dobrim delom ljudi koje si pobrojao, ali mislim da bi blog prilicno izgubio na smislu ako ne bi bilo sukoba suprotnih misljenja. Naravno da postoji nacin za pristojnu komunikaciju, ali nista neces postici ako samo pobrises gomilu ljudi s druge strane, samo ces dodatno da se nerviras.

Svaciji komentar govori o njemu samome bolje nego iko drugi, ali isto to vazi i za brisanje.

Cuvaj zivce, trebace ti :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:10 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

iskreno, kapiram zasto neces da pricas sa dobrim delom ljudi koje si pobrojao, ali mislim da bi blog prilicno izgubio na smislu ako ne bi bilo sukoba suprotnih misljenja. Naravno da postoji nacin za pristojnu komunikaciju, ali nista neces postici ako samo pobrises gomilu ljudi s druge strane, samo ces dodatno da se nerviras.

ima dosta ljudi s kojima se ne slazem, pa ih nisam stavio na spisak. Vasilije recimo moze da te totalno izludi ali ne secam se da je ikada izvredjao. Dr. Wu takodje. S Jelicom i Srdjanom se ne slazem oko politike, s Bebom od Loncara o stavovima prema LDP i Cedi... Pa jesmo li se ikada vredjali i omalovazavali.
Svaciji komentar govori o njemu samome bolje nego iko drugi, ali isto to vazi i za brisanje.

i sam sam imao to misljenje, ali sada sve to prevazilazi svoju meru, i ja necu vise to da trpim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  16:12 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

medjutim92
iskreno, kapiram zasto neces da pricas sa dobrim delom ljudi koje si pobrojao, ali mislim da bi blog prilicno izgubio na smislu ako ne bi bilo sukoba suprotnih misljenja.


Jedna stvar je suprotno mišljenje i kvalitetna diskusija, a sasvim druga otvoreno vređanje!

Ok, nisam ni ja cvećka umem u žaru diskusije da opsujem nekoga ko kao kvočka ponavlja jedno te isto ne želeći da sagleda situaciju i prihvati da neko drugi možda ima drugačiji stav.

Čini mi se da je u poslednje vreme kvalitet diskusije na blogu katastrofalno opao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  16:16 20.05.2009
Preporuka: 4

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

Aleksandar Stosic
iskreno, kapiram zasto neces da pricas sa dobrim delom ljudi koje si pobrojao, ali mislim da bi blog prilicno izgubio na smislu ako ne bi bilo sukoba suprotnih misljenja. Naravno da postoji nacin za pristojnu komunikaciju, ali nista neces postici ako samo pobrises gomilu ljudi s druge strane, samo ces dodatno da se nerviras.

ima dosta ljudi s kojima se ne slazem, pa ih nisam stavio na spisak. Vasilije recimo moze da te totalno izludi ali ne secam se da je ikada izvredjao. Dr. Wu takodje. S Jelicom i Srdjanom se ne slazem oko politike, s Bebom od Loncara o stavovima prema LDP i Cedi... Pa jesmo li se ikada vredjali i omalovazavali.


Ja prvi se prilicno retko slazem s tobom (cak mislim i da je Nezni Velibor precenjen ), pa ne vidim razlog da mi ide para na usi zbog bilo kog bloga.

Ako pises o provokativnoj temi, moras i da ocekujes da ce ljudi to da shvataju na razne nacine i da se hvataju za razne stvari. Neko ce prvo da se uhvati za to sto je lekar Srbin, neko za ime pacijentkinje, neko za srpske sake, neko za (ne)reakciju medija, neko za (ne)reakciju nadredjenih (mene pisi ovde), neko na krsenje zakletve, a neko za to sto si bas ti napisao blog o ovome.

Mene i dalje najvise interesuje reakcija njegovih nadredjenih, a o tome nazalost nemamo podataka..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:22 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

Ja prvi se prilicno retko slazem s tobom (cak mislim i da je Nezni Velibor precenjen ), pa ne vidim razlog da mi ide para na usi zbog bilo kog bloga.

to mi ne diraj...bas cu sad da pustim ovaj njihov album...
Mene i dalje najvise interesuje reakcija njegovih nadredjenih, a o tome nazalost nemamo podataka..

ja sam to mislio da cemo da komentarisemo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  16:56 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

da na mom blogu vise ne dolaze


Ja prvi se prilicno retko slazem s tobom (cak mislim i da je Nezni Velibor precenjen ), pa ne vidim razlog da mi ide para na usi zbog bilo kog bloga.


to mi ne diraj...bas cu sad da pustim ovaj njihov album...
Da ne ispadne da samo lovimo pravopisne i logičke greške, a inače cenim Stosicev muzički ukus, pa bih ga zamolio da ako može nekako linkuje tog VELIBORa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:59 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

a inače cenim Stosicev muzički ukus, pa bih ga zamolio da ako može nekako linkuje tog VELIBORa

moze li objasnjenje, nisam razumeo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  17:03 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Prodji ponovo po tekstu bloga..

Aleksandar Stosic
a inače cenim Stosicev muzički ukus, pa bih ga zamolio da ako može nekako linkuje tog VELIBORa

moze li objasnjenje, nisam razumeo?


razumeo ja

majspejs

popboks recenzija albuma

a koncert u petak na povetarcu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  16:09 20.05.2009
Preporuka: 4

Potpuno se slažem

#Link  Replika: 0
Apsolutno si u pravu da će ljudi reći kako je srbin odbio da leči muslimanku. Ti lekari bi morali već jednom da shvate da je njihov posao itekako pod lupom javnosti. Njihov rad osećaju ljudska bića a ne beživotni objekti.
Ko njemu uopšte daje za pravo da bira koga će da leči?! Šta bi sa Hipokratovom zakletvom?!
Dokle će više u srbiji da cveta uličarsko vaspitanje?

Apsolutno se slažem da nacizam polako počinje da obuhvata celo društvo. Dokaz za to su poslednji nacistički ispadi u skoro svakom društvenom sloju. Od klinaca, preko obrazovanih i neobrazovanih članova ovog društva. Tome se mora stati na put!

Što se banovanja tiče - hvala bogu da si uzeo metlu u šake.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:12 20.05.2009
Preporuka: 25

Ovaaaj...

#Link  Replika: 14
....da si hteo da pričaš o doktoru, napravio bi, računam, naslov koji na to podseća.

Pošto je naslov bio "Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju", javili su se ljudi koji su hteli da pričaju o tome da li nacisti osvajaju grad i zemlju. I niko od njih, čini mi se, nije podržao doktora. Oni su došli da prokomentarišu tvoju kvalifikaciju događaja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  16:14 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Ovaaaj...

Goran Vučković
....da si hteo da pričaš o doktoru, napravio bi, računam, naslov koji na to podseća.

Pošto je naslov bio "Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju", javili su se ljudi koji su hteli da pričaju o tome da li nacisti osvajaju grad i zemlju. I niko od njih, čini mi se, nije podržao doktora. Oni su došli da prokomentarišu tvoju kvalifikaciju događaja.


Vidiš, ja smatram da je naslov više nego ispravan!
U prethodnom komentaru sam pomenuo da se nacizam u poslednje vreme javlja u svim slojevima stanovništva. Iz dana u dan smo svedoci sve većeg broja tema vezanih za diskriminaciju po nacionalnoj osnovi. Ako to nije navala nacista, tj. osvajanje... onda ne znam šta je?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:17 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Ovaaaj...

Ovaaaj...

tema je bila jasna Gorane, za sve osim za gore pomenute. Cak sam i sa Srdjanom Mitrovicem razmenio po koju na tu temu papoceli da pricamo o dr. Ali drugi vredj, vredj, vredj...nikad kraja tome...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:24 20.05.2009
Preporuka: 9

Re: Ovaaaj...


Vidiš, ja smatram da je naslov više nego ispravan!
U prethodnom komentaru sam pomenuo da se nacizam u poslednje vreme javlja u svim slojevima stanovništva. Iz dana u dan smo svedoci sve većeg broja tema vezanih za diskriminaciju po nacionalnoj osnovi. Ako to nije navala nacista, tj. osvajanje... onda ne znam šta je?

Pa ok, ti smatraš da je naslov "više nego" ispravan. Ali ima onih koji smatraju da je manje nego ispravan, pa su se javili da to kažu.

Meni se čini da je naslov malo previše tendenciozan za vest.

Rasista kao što je Dr. Teodosijević ima gde hoćeš i teško će biti zabraniti takvima da misle to što misle. Dobro je, ipak, da je vest objavljena, da bi se izvršio pritisak na bolnicu da doktora kazni (pre svega zato što je odbio da izvrši uslugu a onda zbog toga što je šikanirao pacijenta). Kazniti ga zbog njegovih uverenja nije stvar bolnice, a verovatno niti države, dok god ta svoja uverenja materijalizuje (kao što je sada to uradio, prekršivši mnogo štošta od svojih obaveza iz radnog odnosa). A najveća kazna za loš ukus je sam loš ukus - rekao bih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:28 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Ovaaaj...

Aleksandar Stosic
Ovaaaj...
tema je bila jasna Gorane, za sve osim za gore pomenute. Cak sam i sa Srdjanom Mitrovicem razmenio po koju na tu temu papoceli da pricamo o dr. Ali drugi vredj, vredj, vredj...nikad kraja tome...

A da li je IKO podrzao svinjariju doticnog doktora?
Nije.
Banovao si samo svojih licnih (partijskih) animoziteta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  16:29 20.05.2009
Preporuka: 4

Imenjače,

Goran Vučković
....da si hteo da pričaš o doktoru, napravio bi, računam, naslov koji na to podseća.
Pošto je naslov bio "Nacisti osvajaju ovaj grad, ovu zemlju", javili su se ljudi koji su hteli da pričaju o tome da li nacisti osvajaju grad i zemlju. I niko od njih, čini mi se, nije podržao doktora. Oni su došli da prokomentarišu tvoju kvalifikaciju događaja.
Ne ulazi na blog ako nisi propisno opremljen.



Plus brisači za pljucu na vetrobranu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  16:33 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Ovaaaj...

Rasista kao što je Dr. Teodosijević ima gde hoćeš i teško će biti zabraniti takvima da misle to što misle. Dobro je, ipak, da je vest objavljena, da bi se izvršio pritisak na bolnicu da doktora kazni (pre svega zato što je odbio da izvrši uslugu a onda zbog toga što je šikanirao pacijenta). Kazniti ga zbog njegovih uverenja nije stvar bolnice, a verovatno niti države, dok god ta svoja uverenja materijalizuje (kao što je sada to uradio, prekršivši mnogo štošta od svojih obaveza iz radnog odnosa). A najveća kazna za loš ukus je sam loš ukus - rekao bih.

Problem sa Teodosijevićem rasistom je u tome što je dr. Da je đubretar, zidar ili armirač, nikoga ne bi bolelo uvo da li je Teodosijević rasista ili ne. Ovako je problem jer ga njegov rasizam ometa u njegovom profesionalnom delovanju. Dakle, uopšte nije problem u tome šta on misli nego u tome što ga rasizam sprečava da radi svoj posao.

Juče smo na blogu kod Vasketa to raspravljali. Nikoga ne možeš proganjati zato što je gnjida od čoveka dok god plaća porez i ne ugrožava druge. Ali, Teodosijevićev rasizam, po prirodi njegove pozicije, ugrožava druge. I zato on ne može biti lekar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:41 20.05.2009
Preporuka: 5

Re: Ovaaaj...

Juče smo na blogu kod Vasketa to raspravljali. Nikoga ne možeš proganjati zato što je gnjida od čoveka dok god plaća porez i ne ugrožava druge. Ali, Teodosijevićev rasizam, po prirodi njegove pozicije, ugrožava druge. I zato on ne može biti lekar.

Pošteno govoreći, ja mu ne bih oduzeo licencu odmah (osim ako svesno odbijanje usluge nije već regulisano uslovima licence), nego ga kaznio novčano i eventualno degradirao na neko skromnije mesto (možda čak na neko vreme) i obećao da će pri sledećem ovakvom ekscesu izgubiti posao.

Pa nek ide da traži na drugom mestu posao, ako mu novi raspored ne odgovara. Eto privatnog biznisa koliko hoćeš, pa nek proba i tamo, ako misli da će bolje biti prihvaćeno odbijanje usluge i šikaniranje pacijenata
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:41 20.05.2009
Preporuka: 4

Re: Ovaaaj...

Doctor Wu

Problem sa Teodosijevićem rasistom je u tome što je dr. Da je đubretar, zidar ili armirač, nikoga ne bi bolelo uvo da li je Teodosijević rasista ili ne. Ovako je problem jer ga njegov rasizam ometa u njegovom profesionalnom delovanju. Dakle, uopšte nije problem u tome šta on misli nego u tome što ga rasizam sprečava da radi svoj posao.

Juče smo na blogu kod Vasketa to raspravljali. Nikoga ne možeš proganjati zato što je gnjida od čoveka dok god plaća porez i ne ugrožava druge. Ali, Teodosijevićev rasizam, po prirodi njegove pozicije, ugrožava druge. I zato on ne može biti lekar.



Ovim kapitalistima jedino vazno da ljudi placaju porez (iako ne zele da drzava ima bilo kakvu drugu funkciju osim sakupljacke - ne daju zdravstveno, penziono, socijalno) i da ne otimaju od bogatih ono sto su oni prethodno oteli. Znaci rintaci za nas za male pare (ako i zaradis neke vece pare vrati ih kroz porez) i ne pokusavaj da menjas sistem u kome rintacis a mi cemo te pustiti da ugnjetavas druge bednike kao sto si ti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  16:52 20.05.2009
Preporuka: 5

Re: Ovaaaj...

Pošteno govoreći, ja mu ne bih oduzeo licencu odmah (osim ako svesno odbijanje usluge nije već regulisano uslovima licence), nego ga kaznio novčano i eventualno degradirao na neko skromnije mesto (možda čak na neko vreme) i obećao da će pri sledećem ovakvom ekscesu izgubiti posao.

Pa nek ide da traži na drugom mestu posao, ako mu novi raspored ne odgovara. Eto privatnog biznisa koliko hoćeš, pa nek proba i tamo, ako misli da će bolje biti prihvaćeno odbijanje usluge i šikaniranje pacijenata

Pa, sad, lekari su u specifičnoj poziciji. On može posao koji radi da radi sa najljubaznijim osmehom na licu i, umesto da ih maršira i šutira iz ordinacije ili urgentnog centra, Albance, Muslimane i Cigane ubija (sećaš se onog Schipmanna koliko je ljudi poubijao oko Manchestera). Po meni, ta vrsta šovinizma i nacizma je najgora i nemoguće je iskoreniti (videti pod Austrija, Švajcarska).

U ovom slučaju se pokazalo da je jako dobro što je Teodosijević sirovina i što se "otvorio" tako da je svima znaju s kakvom budalom imaju posla. Po meni, u ovom slučaju jedini lek je oduzimanje licence i brisanje iz registra (uz krivično gonjenje ukoliko se pokaže da su ljudi imali nekih posledica zbog toga što im je uskratio pomoć koju je bio dužan da im pruži).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  17:03 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Ovaaaj...

(uz krivično gonjenje ukoliko se pokaže da su ljudi imali nekih posledica zbog toga što im je uskratio pomoć koju je bio dužan da im pruži).

Nemam ništa protiv toga da se krivično goni zbog toga ili zbog toga što je (ref mancunian) uradio nešto što nije smeo. Samo bih dao ljudima drugu šansu, kad to nije kontraproduktivno ili opasno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
talicni  17:03 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Ovaaaj...

Goran Vučković

Rasista kao što je Dr. Teodosijević ima gde hoćeš i teško će biti zabraniti takvima da misle to što misle. Dobro je, ipak, da je vest objavljena, da bi se izvršio pritisak na bolnicu da doktora kazni (pre svega zato što je odbio da izvrši uslugu a onda zbog toga što je šikanirao pacijenta). Kazniti ga zbog njegovih uverenja nije stvar bolnice, a verovatno niti države, dok god ta svoja uverenja materijalizuje (kao što je sada to uradio, prekršivši mnogo štošta od svojih obaveza iz radnog odnosa). A najveća kazna za loš ukus je sam loš ukus - rekao bih.

To sto doktor uradio je krivicno delo u Kanadi za sto je zaprecena kazna do dve godine zatvora. Rasista ima koliko oces i ovde ali sta mislis koliko je doktora napravilo slican incident? U Srbiji se to desava zato sto rasisti znaju da ce da prodju nekaznjeno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  17:05 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Ovaaaj...

A jel krivicno delo kada lekar odbije dete zato sto nema zdravstveno osiguranje i/ili novac?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  17:09 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Ovaaaj...


To sto doktor uradio je krivicno delo u Kanadi za sto je zaprecena kazna do dve godine zatvora. Rasista ima koliko oces i ovde ali sta mislis koliko je doktora napravilo slican incident? U Srbiji se to desava zato sto rasisti znaju da ce da prodju nekaznjeno.

Nemam ja ništa protiv zakona, naprotiv. Samo zakon je ono što potvrdi Narodna Skupština. Ako imamo 2-10 godina zatvora kao kaznu za ovo, so it be.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  18:16 20.05.2009
Preporuka: 1

udri doktora!

Pošteno govoreći, ja mu ne bih oduzeo licencu odmah (osim ako svesno odbijanje usluge nije već regulisano uslovima licence), nego ga kaznio novčano i eventualno degradirao na neko skromnije mesto (možda čak na neko vreme) i obećao da će pri sledećem ovakvom ekscesu izgubiti posao.

pre nego sto krenemo da otpustamo i besimo, mozda ne bi bilo lose da se cuje i druga strana price. koliko vidim, sve ovo je bazirano na izjavi jedne osobe, to jest strane. ali zar se nismo nedavno opekli zbog takvog pristupa? nema dva meseca da se pozivalo na kamenovanje doktora koji je pacijentu, navodno, ukrao bubreg, da bi se kasnije ispostavilo da pacijent sve vreme ima bubreg.

postoji razlog zasto sudovi pozivaju obe strane, a to bi valjda trebalo da bude i neki novinarski princip. kakvo god da je sudstvo u srbiji, sigurno je neuporedivo bolje od suda krvolocne rulje. ako se pokaze da je doktor zaista odbio da leci nekog zbog njegove nacionalnosti, prilicno sam sigurna da ce kazna s razlogom biti veoma ostra.

i jos se sad ovde vrti teza da se premalo ljudi angazovalo oko jedne glasine. nije tacno. hronicni problem srbije je sto ljudi previse lako veruju u razne glasine i poluinformacije, od vatikanske zavere i treceg metka do kradje beba u porodilistima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
necudavamkazem  16:15 20.05.2009
Preporuka: 5

Hej Aco

#Link  Replika: 4
Sta ste bre toliko osetljivi na naciju odjednom.


[subjektivno mišljenje]Ne smemo zaboravljati takve stvari. [/subjektivno mišljenje]

---

Za ostalo... takođe smatram da imam pravo na svoje mišljenje, koje sme da se razlikuje od tvog.

a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:

alselone, domazet, behemot123, ipsi, filvas, purenjak, baroniknez, vanja.t, libkonz, ivana23, wukadin, doriangrey87, necudavamkazem,mostarac, mikimedic, eizo...


Pa čekaj, tek što sam stigao na ovaj blog, nisam još ni nevinost izgubio... imam samo 5-6 komentara i nijedan svoj tekst.

Ma sve nas pobanuj a u p**** materinu... nama ne treba ovakav narod... mi ćemo biti narod. Elem, sve nas fino pobanuj... samo mi ne diraj eiza.


I izvinjavam se ako sam te uvredio na neki način, nije mi bila namera, ne znam čak ni šta znači to "trolovanje". Pokušaću da zaobilazim tvoje tekstove ubuduće ako je to tvoja želja, samo treba lepo i uljudno da kažeš.


btw... ovo je samo šala. Nemoj da se ljutiš odma'.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:19 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Hej Aco

btw... ovo je samo šala. Nemoj da se ljutiš odma'.

zbog toga sam te stavio na spisak. Bilo je bas jadno i bedno.
A sto se tice Eiza, taj covek otvoreno poziva na rat
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
necudavamkazem  16:41 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Hej Aco

1. Kad tako izvučeš iz konteksta, stvarno svi zamišljamo Eiza kao zlog čiku sa bradom.

2. Rat je produženje politike drugim sredstvima. Postoje i neki koji tvrde da je prirodna pojava koja ima svrhu da uspostavi ravnotežu. Ali o tome nekom drugom prilikom, da ne tupimo.... eizo je zapravo više analizirao, s obzirom da mu je to (bivša) profesija, ne krivim ga.

3. Ti otvoreno pozivaš na samoubistvo.

4.Čovek piše srcem. Jedan isti tekst svako može da shvati i protumači drugačije.

5. Eizo je moja oaza mira i razumevanja nad internet nebom Srbije. Ne diraj!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:48 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Hej Aco

3. Ti otvoreno pozivaš na samoubistvo.

ovo mi pojasni.
a sto se tice eiza, hajde da zatvorimo raspravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
necudavamkazem  17:16 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Hej Aco

ovo mi pojasni.


Bez uvrede, ali... shvatio sam da je raspravljanje s tobom zapravo - pucanje u prazno.
Jednostavno nisi spreman još uvek da prihvatiš tuđe mišljenje koje se razlikuje od tvog i da koriguješ svoje ukoliko grešiš. Ja jesam, ali me ne poznaješ dovoljno. I ja to poštujem, bez šale... ali to i dalje ne znači da ću nepotrebno da gubim vreme. Bez uvrede ko što rekoh.

A drugo, ovo nažalost nije nepromenjiva i nepogrešiva matematika gde je 2+2 uvek jednako 4 pa da postoji jedna jedina istina oko koje se možemo složiti i završiti diskusiju. Dovoljan je samo jedan koji će uvek tvrditi svoje pa da nastavimo da pišemo do jutra jer uvek se može izobličiti i stvoriti onako kako nama odgovara.
Sve je to relativno moj Ajnštajne!

a sto se tice eiza, hajde da zatvorimo raspravu.


Ko da nije ni bilo.



Pozz.

I da
Pokušaću da zaobilazim tvoje tekstove ubuduće ako je to tvoja želja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  16:17 20.05.2009
Preporuka: 5

Zao duh po drugi put u...

#Link  Replika: 5
Zbog kratkoročne šićardžijske koristi, zli duh na kraju WWII rata nije sasvim uništen već su njegovi ostaci zatvoreni u boci sa zatvaračem lošeg kvaliteta, koji je neko skinuo (ili je istrulio ) pa je zlo izašlo napolje.

Njegove inkarnacije vidimo širom Evrope. Ima ga i kod nas u Srbiji. Ovaplotio se, dobro je nahranjen i odjeven po posljednoj modi.
Razultati su mu za sada različiti po regijama i državama.

Ondje gdje postoje prav(n )e države on povremeno bude pritvoren, a gdje su imitacije država on nema razloga za brigu.

Teren mu je potpuno ispražnjen i sa povelikim brojem (nažalost ) nezaposlenih navijača.
Parole i rekviziti su samo osavremenjeni.

Tamo gdje važi Amandman o pravu na samoodbranu ovaj duh ne može da se zapati.

P.S. ponovljena preporuka.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  16:24 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Zao duh po drugi put u...

da parafraziram Stivena Kinga u cini mi se Eyes of the dragon:

Takve stvari su kao burad sa otrovom. Mi danas mozemo da pobacamo su burad na dno bunara i da se pravimo da otrova nema, ali kad tad ce procureti, i zatrovati svu vodu. Kada se to desi sa dusom coveka, u koju je mnogo toga baceno u dubinu da se ne vidi, nastaje ludilo.

Isto ovo moze da se primeni na nase drustvo. Burad drzala dok nije majstor otisao, a onda je doslo do masovnog trovanja..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  16:29 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Zao duh po drugi put u...

Zbog kratkoročne šićardžijske koristi, zli duh na kraju WWII rata nije sasvim uništen već su njegovi ostaci zatvoreni u boci sa zatvaračem lošeg kvaliteta, koji je neko skinuo (ili je istrulio ) pa je zlo izašlo napolje.


Potpisujem.

I pošto ne stigoh redovno ispratiti blogove poslednjih dana, a upravo iščitah gorepomenuti, moram da izrazim NAJDUBLJE GNUŠANJE prema dr-u, a podjednako i prema Lekarskoj komori i Kliničkom centru ako pod hitno se javno ne oglase + kazne bahatog nacistu.

Ako ništa drugo, dajte da potpisujemo mi blogeri neko javno pismo ili slično - stvarno je skandalozno da ovakav lik ostane da leči ljude!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  17:42 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Zao duh po drugi put u...

moram da izrazim NAJDUBLJE GNUŠANJE prema dr-u, a podjednako i prema Lekarskoj komori

prema (ne)Lekarskoj komori odavno izrazavamo gnusanje, ali se oni ne uzbudjuju mnogo...uvek su upravu, narocito kod pogresnih dijagnoza sa smrtnim ishodima.

i da, neko je pitao: da li je dr. I.T. suspendovan?

ne slazem se sa vuckom da ga treba opominjati, smanjiti platu i sl. nema on 15 godina pa da ne zna sta je rekao. ako ne zna da su i ljudi druge nacionalnosti/rase... - ljudi, onda nema sta da ga opominjemo. suspenzija, oduzimanje licence. nista agresivno...ali dovoljno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  17:56 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Zao duh po drugi put u...

ne slazem se sa vuckom da ga treba opominjati,

Ni ja se ne slažem sa Vučkom da ga treba opominjati, pošto opominjanje Vučko nije ni pominjao.

Pominjao je novčanu kaznu i kazneni premeštaj na drugo mesto. Plus krivično ako je pacijent imao posledica ili ako je neke druge pacijente namerno pogrešno lečio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  18:11 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Zao duh po drugi put u...

Ni ja se ne slažem sa Vučkom da ga treba opominjati, pošto opominjanje Vučko nije ni pominjao.

Pominjao je novčanu kaznu i kazneni premeštaj na drugo mesto. Plus krivično ako je pacijent imao posledica ili ako je neke druge pacijente namerno pogrešno lečio.

ja rekla jos i smanjiti platu i slicno (sto si pomenuo) i to jeste neka vrsta 'opomene' pred 'iskljucenje', ili ne? sve sem suspenzije i oduzimanja licence za takvo ponasanje iz bolo kod razloga je ipak samo, malo ostrija - opomena, jer, sledeci potez bi bio - iskljucenje. ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:21 20.05.2009
Preporuka: 12

Aleksandre, sluzis se neistinama!

#Link  Replika: 2
vracarca (salonskog nacionalistu, zbog eklatantnih vredjanja i laganja na moj racun o temama koje smo odavno prosli

Na blogu na kome si me banovao raspravljali smo iskljucivo o Dr Igoru koga smo svi osudili. ja sam cak napisao prvi komentar koji glasi Igora u APS sto dovoljno govori o mom stavu po tom pitanju.
Ti banujes iskjucivo zato sto ne mozes da trpis drugacije misljenje i bilo kakvu vrstu neslaganja sa tvojim stavovima, t.j. zato sto je normalna razmena suprotsatvljenih misljenja za tebe strana. Cim neko pomene nesto sa cime se ti ne slazes pocinjes sa etiketiranjima i izmisljanjima (sto si i sada ucinio) i trudis se da maksimalno izvredjas sagovornika a ukoliko ti to ne podje za rukom i pocnes da gubis zivce (sto ti se cesto desava) prvo pocinjes da velicas sebe i svoju demokratsku borbu (vec sam te pitao, da li treba spomenica, spomen ploca, plaketa, priznanje...) tako da ispada da si samo ti donosio demokratiju u Srbiju dok smo svi mi ostali statirali i divili se tvojim bravurama a kada i to ispadne besmisleno i smesno onda pises pisma u kojima kukas i places kako su "neki" nevaljali i kako ih treba kazniti. Cini mi se da se ono za sta se ti zalazes (bar na osnovu tvoga delanja) ne zove demokratija vec diktatura demokratije. Sebe si proglasio "gradjanskom opcijom" a sluzis se najgorim malogradjanskim metodama i recnikom i vredjas i kleveces svakoga ko ti se ne dopada. Nije dovoljno sebe samo proglasiti "gradjanskom opcijom", potrebno je zaista to i biti. Na zalost Aleksandre, ti sa takvim nacinom razmisljanja to ne mozes.
I kao sto sam vec jednom rekao, Aleksandre, ti bi verovatno bio najsrecniji da razgovaras sam sa sobom - uvek bi bio u pravu!
U borbi protiv neistomisljenika (za tebe su to izgleda protivnici) nije ti strano koriscenje izmislotina, uvreda, kleveta, lazi. Na zalost itekako si svestan da sto puta ponovljena laz postaje istina i uporno igras na tu kartu.


a sad ponovo banuj.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:25 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Aleksandre, sluzis se neistinama!

jesi li zavrsio. Vracarac, ajde molim te da prekines da me gnjavis. nemoj da trolujes, necu te dirati...uvek se zalepis za svaku desnu budalu i onda s njima me napadas...bas me zanima sta ces sada da radis...da li mozes da postujes zelju autora bloga?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:35 20.05.2009
Preporuka: 7

Re: Aleksandre, sluzis se neistinama!

jesi li zavrsio. Vracarac, ajde molim te da prekines da me gnjavis. nemoj da trolujes, necu te dirati...uvek se zalepis za svaku desnu budalu i onda s njima me napadas...bas me zanima sta ces sada da radis...da li mozes da postujes zelju autora bloga?

Zasto postovati volju osobe kojoj je vredjanje i laganje (uz koriscenje prostackog recnika) jedini nacin komunikacije? Ono za sta se ti zalazes nije demokratija vec povratak Milosevicevog nacina razmisljanja i delanja.
Vredjaj, lazi, kleveci, izvlaci iz konteksta...to su proverene SPS-ove metode (iz devedesetih) za blacenje neistomisljenika. Izgleda da si uspesno savladao Milosevicevu RTS skolu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
roseblue  16:22 20.05.2009
Preporuka: 3

Što se tiče doktora...

#Link  Replika: 0
Taj DR je rekao ono što 90 % Srba misli, samo neki to kažu naglas, a neki su previše fini, vaspitani i uglađeni, pa se čak ni ne spuštaju na taj nivo da bi komentarisali.


Meni prethodno blog o dr tj. komentari liče na čas sociologije, svi su se kao nešto izjasnili, a niko ništa nije rekao. Sve neke uopštene rečenice, te nemoj ovo ono, te generalizacija, te nije itd. Pa, bre kad sam išla u OŠ nastavnici su gledali da se otarase Roma, da ne šire vaške, jer su glupi, jer im je teško da im se posvete, rade snjima, bilo šta.

Uostalom setite se Roma iz Belvila, a vidim mnogi su zaboravili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:23 20.05.2009
Preporuka: 4

neideloski sukob

#Link  Replika: 4
svuda u svetu se politicki i ideoloski sukobljavaju levica i desnica kod se kod nas to naravno sve poremeceno.

ovde se uglavnom sukobljavaju dve desnice od kojih jedna vuce na istok a druga na zapad

I jedni i drugi se slazu da bogati pojedinci trebaju da izrabljuju narod i da ova drzava treba da se rasproda u bescenje samo se ne slazu oko toga odakle treba da budu ti pojedinci iz EU-USA ili iz Rusije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  16:41 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: neideloski sukob

Nisu baš 2 desnice, ima tu nijansi, neoliberalizam nije nužno skroz desno, iako naginje...

A tuga je najgolema što ovde i ono što se levicom naziva uglavnom maše neoliberalnim stanovištima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  16:42 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: neideloski sukob

I jedni i drugi se slazu da bogati pojedinci trebaju da izrabljuju narod i da ova drzava treba da se rasproda u bescenje samo se ne slazu oko toga odakle treba da budu ti pojedinci iz EU-USA ili iz Rusije


U centar !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:56 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: neideloski sukob

mrvicak
Nisu baš 2 desnice, ima tu nijansi, neoliberalizam nije nužno skroz desno, iako naginje...

A tuga je najgolema što ovde i ono što se levicom naziva uglavnom maše neoliberalnim stanovištima



sve te nijanse su u stvari nijanse jedne iste desne prljave sive.

A ta "nasa levica" koju pominjes je levica koliko je i nacionalsocijalisticka partija nemacke bila socijalisticka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  17:36 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: neideloski sukob

Upravo tako, ta "nasa levica" jest u levom spektru koliko i je i nsdp socijalistička, nego je problem što takva samoproklamovana levica sa neoliberalnim stavovima + nasleđena kompromitacija levog kroz svojatanje od strane jul-a i sps-a i sličnih stvoriše i stvaraju jednu neverovatnu klimu u kojoj je sama naznaka levog kompromitovana i dočekana na nož.

Stoga ovde levih opcija u stvari ima samo u naznakama, iliti potpalublju političkog života (ili ono što jeste levo svim silama se brani da ga tako nazovu - ima i toga a ono kad izađeš na glasanje samo za glavu da se uhvatiš od desničarenja pod najšarolikijim nazivima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonini  16:25 20.05.2009
Preporuka: 6

kakav naslov takvi i komentari

#Link  Replika: 4
moja prijateljica, lekar S.DJ. inace veliki srboljubac, radi u ambulanti gde je vecina pacijanata romskog porekla,
i mogu vam reci da ona nikada nije pravila razliku medju pacijentima, i da je svima njima posvetila dovoljno paznje,
a verujem da je u dusi 100% veci Srbin od svih a narocito od pomenutog lekara,.
i siguran sam da takvih primera ima u Srbiji na svakom koraku.
ali ko ne zeli da vidi dan, nece nikada da vidi svetlost.
zivece u mraku i mrznji vecno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:36 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: kakav naslov takvi i komentari

ali ko ne zeli da vidi dan, nece nikada da vidi svetlost.
zivece u mraku i mrznji vecno.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrvicak  16:37 20.05.2009
Preporuka: 1

mrak i svetlo

ali ko ne zeli da vidi dan, nece nikada da vidi svetlost.
zivece u mraku i mrznji vecno.


Ali, gledanje svetlosti neće da me zaslepi toliko da ne primetim mrak mračni kada izroni - i apsolutno uvek na njega reagujem!
I pride insistiram na reakciji institucija!
Ima li je, ču li neko?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  17:45 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: kakav naslov takvi i komentari

srboljubac

ne znam sta to tacno znaci, ali biti srboljubac (voleti srbe?) ne znaci da treba neizostavno da mrzi sve druge nacije. aman.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uniceps  17:49 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: kakav naslov takvi i komentari

BebaOdLonchara
srboljubac

ne znam sta to tacno znaci, ali biti srboljubac (voleti srbe?) ne znaci da treba neizostavno da mrzi sve druge nacije. aman.



Mozda je lapsus scriptae (srebroljubac?)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  16:32 20.05.2009
Preporuka: 13

Briši, banuj!

#Link  Replika: 15
hvataju se za svaki zarez i uzvicnik...

Pa jer Slobie ruke nisu srpske, jer Arkanove ruke nisu srpske, cije su ruku...
Doktor je FAŠISTA i treba mu oduzeti licencu i da krivično odgovara za ŠIRENJE VERSKE I NACIONALNE MRŽNJE. Slobodan Milošević i Arkan su KRIMINALCI i ZLOČINCI . A ti si NEPISMEN. JER je veznik koji se koristi za uzročno-poslednične odnose, a ti si biće mislio na JE L'.
Biljana Filipović Nešić
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:37 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Briši, banuj!

Doktor je FAŠISTA i treba mu oduzeti licencu i da krivično odgovara za ŠIRENJE VERSKE I NACIONALNE MRŽNJE. Slobodan Milošević i Arkan su KRIMINALCI i ZLOČINCI

Da li je to iko sporio?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  16:39 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Briši, banuj!

BIljana Filipović Nešić

Jbt!! A ja sve vreme mislio da je BFN=bye for now.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  16:40 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Briši, banuj!

Da li je to iko sporio?

Ne. Samo nisam stigla da to kažem tamo gde je bilo mesto. Na blogu sa tendecioznim naslovom o doktoru fašisti.
BFN
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  16:41 20.05.2009
Preporuka: 4

Re: Briši, banuj!

Doctor Wu
BIljana Filipović Nešić

Jbt!! A ja sve vreme mislio da je BFN=bye for now.

Kako je krenulo, možda će biti bye for good!
BFN
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:46 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Briši, banuj!

A ti si NEPISMEN. JER je veznik koji se koristi za uzročno-poslednične odnose, a ti si biće mislio na JE L'.

a ti nekulturna, vidis da sam u svadji s srpskoim ultra-nacionalistiam a ti nasla da mi spocitavas slovne greske. Jeste u pravu si greska je, ali reci da sam nepismen je onda malo bezveze...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:48 20.05.2009
Preporuka: 9

Re: Briši, banuj!

a ti nekulturna, vidis da sam u svadji s pola Obraza a ti nasla da mi spocitavas slovne greske.

Uh.... posle se čudiš što se ljudi bune...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:52 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Briši, banuj!

h.... posle se čudiš što se ljudi bune...

Gorane, a ti znas da nisu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  16:59 20.05.2009
Preporuka: 8

Re: Briši, banuj!

Gorane, a ti znas da nisu?

Mislim da je pitanje obrnuto: ništa te ne košta da ih tako ne kvalifikuješ - a ako ih kvalifikuješ, a oni nisu, zašto misliš da onda oni na to neće reagovati kvalifikujući te kao nešto što ti takođe nisi, a da onda ti to shvatiš kao vređanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  17:02 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Briši, banuj!

ništa te ne košta da ih tako ne kvalifikuješ

ok u pravu si, povlacim kvalifikaciju... (videti gore)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  17:05 20.05.2009
Preporuka: 7

Re: Briši, banuj!

Aleksandar Stosic
ok u pravu si, povlacim kvalifikaciju... (videti gore)


Aleksandar Stosic
vidis da sam u svadji s srpskoim ultra-nacionalistiam a ti nasla da mi spocitavas slovne greske


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  17:06 20.05.2009
Preporuka: 7

Re: Briši, banuj!

ok u pravu si, povlacim kvalifikaciju... (videti gore)

To je stvar navike (takoreći samokontrole) - malo investicije u poštovanje sagovornika i razumevanje njihovog ugla posmatranja je retko kada gubitak.

Ali neka prvi baci kamen... znaš već.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
necudavamkazem  17:26 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Briši, banuj!

Doctor Wu
BIljana Filipović Nešić

Jbt!! A ja sve vreme mislio da je BFN=bye for now.


Ma svo vreme! Kad si već nepismen, idi do kraja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  17:42 20.05.2009
Preporuka: 5

Re: Briši, banuj!

a ti nekulturna, vidis da sam u svadji s srpskoim ultra-nacionalistiam a ti nasla da mi spocitavas slovne greske. Jeste u pravu si greska je, ali reci da sam nepismen je onda malo bezveze...
Kultura komunikacije je nešto čemu se, između ostalog, učimo na i na blogu.
Opšta kultura je individualna stvar.
Povodom ove potpuno sulude reakcije lekara, ti staviš kurirsko-senzacionalistički naslov i očekuješ da se to ignoriše, a pričaš o kulturi (komunikacije), jer od tebe kao postavljača teme i domaćina bloga, očekuje se da vodiš i daš ključni doprinos diskusiji.
Gramatičkim ("jer"- nije u pitanju slovna greška, preko kojih se može preći) greškama ti žestoko podrivaš svoj kredibilitet, i u velikoj meri diskvalifikuješ sebe kao ozbiljnog sagovornika.
Zaista mislim da je u najvećoj meri tvojom greškom (tendencioznim naslovom) propuštena prilika da se kvalitetnom diskusijom, možda, skrena pažnja na neke stvari koje podrivaju naše društvo.
Borba za ispravan cilj ne amnestira te od upotrebe "niskih" sredstava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  17:51 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Briši, banuj!

Gramatičkim ("jer"- nije u pitanju slovna greška, preko kojih se može preći) greškama ti žestoko podrivaš svoj kredibilitet, i u velikoj meri diskvalifikuješ sebe kao ozbiljnog sagovornika.

kriv sam. obesi me. zadovoljna.
a nacin na koji komuniciram je nacin an koji komuniciram. Gde ti vidis Kurir, ja vidim nesto drugo. Mnogo si mi nesto u rukavicama, ne stoji ti to, znas ti nisko, prilicno...:)
sto se mene tice kraj diskusije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  18:00 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Briši, banuj!

To je stvar navike (takoreći samokontrole) - malo investicije u poštovanje sagovornika i razumevanje njihovog ugla posmatranja je retko kada gubitak.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  16:39 20.05.2009
Preporuka: 3

Banovanje

#Link  Replika: 8
Kad smo vec kod teme:
Da li si nekad bio banovan?
Ako jesi, ko te je banovao? - Supermod, autor, neko treci?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  16:44 20.05.2009
Preporuka: 6

Re: Banovanje

djole63
Kad smo vec kod teme:
Da li si nekad bio banovan?
Ako jesi, ko te je banovao? - Supermod, autor, neko treci?

Mene je Dragec banovao zato što sam mu, kada je kritikovao Sonju Liht, napisao da ne može Albert Šper držati lekcije iz demokratije jednom Čerčilu. Ideja je bila da Čerčil nikako nije idealan, i da ga treba kritikovati ali da, po mom nekom sudu, to ne može da radi Šper.

I Dragec se zbog toga osetio pogođenim. Toliko da me banovao za vjek i vjekov.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  16:47 20.05.2009
Preporuka: 1

Re: Banovanje

Da li si nekad bio banovan?

nisam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  16:50 20.05.2009
Preporuka: 3

Re: Banovanje

A jel si apelovao na njega, kao na coveka (i komunistu) da te odbanuje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  16:55 20.05.2009
Preporuka: 13

Re: Banovanje

djole63
A jel si apelovao na njega, kao na coveka (i komunistu) da te odbanuje?

Evo, ovom prilikom bih apelovao na Drageca (kao čoveka i komunistu, naravno):

Dragec, ako čitaš ovo, nemoj da si tolika sisa, odbanuj me, toliko toga bih još imao da ti napišem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  17:00 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Banovanje

djole63
A jel si apelovao na njega, kao na coveka (i komunistu) da te odbanuje?



U daa, ne zna se ko je veci komunista, ovaj sto nosi "neoliberal" u dusi ili ovaj sto ga nosi zbog privatnog kapitalistickog interesa.

Zanimljiv sukob (Dragec-Wu) opet izmedju dve desne opcije!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:04 20.05.2009
Preporuka: 4

Re: Banovanje

Zanimljiv sukob (Dragec-Wu) opet izmedju dve desne opcije!

Drageca zovete desnicom!!? E to je stvarno uvreda. Neoprostiva, :)))))))))))))).

Pre bih rekao da je on na vašim pozicijama. Kačio je on ovde i neku svoju biografiju, čini mi se da je bio i neki komunistički aktivista iz vremena SFRJ (SKH, da ne bude zabune).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  17:10 20.05.2009
Preporuka: 2

Re: Banovanje

Doctor Wu
Zanimljiv sukob (Dragec-Wu) opet izmedju dve desne opcije!

Drageca zovete desnicom!!? E to je stvarno uvreda. Neoprostiva, :)))))))))))))).

Pre bih rekao da je on na vašim pozicijama. Kačio je on ovde i neku svoju biografiju, čini mi se da je bio i neki komunistički aktivista iz vremena SFRJ (SKH, da ne bude zabune).



Bio je deklarativni komunista dok je imao koristi od toga kao i mnogi sadasnji ultradesnicari i neoliberali pa je potom cim se ukazala prilika obukao uniformu i stao pod orla i krunu!

I Seselj je bio komunista ("Марксистички концепт наоружаног народа" dok se isplatilo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
djole63  17:13 20.05.2009
Preporuka: 0

Re: Banovanje

kao na coveka (i komunistu)

Da pojasnim - u kom li ono filmu bese kad Ristovski kaze: "Ti znas da ja tebe cenim kao coveka i komunistu ..."
Ne ide jedno bez drugog
Inace mislim da je Drago po ubedjenju levicar, ali ne i komunista, bez obzira sto se "upisao" u LDP.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA