"Odrekni se satane"

Strongman RSS / 21.05.2009. u 18:29

Pogledajte video


U Duhovno rehabilitacionom centru Crna Reka, čiji je starešina Branislav Peranović, primenjuju se brutalne metode "lečenja". Na snimku koji je načinjen u ovom centru vidi se kako ovisnika prebijaju svim raspoloživim sredstvima; pesnicama, nogama, čak i lopatom. Rad ovog centra blagoslovio je vladika Artemije, a država Srbija im je dala dozvolu za rad. Pored toga što štićenike prebijaju lopatama, postavlja se pitanje imaju li medicina, psihijatrija i zakonodavstvo bilo kakav smisao, ako lekove dozira upravnik centra protojerej Branislav Peranović, koji je studirao poljoprivredu, "medicinske sestre" su ovlašćeni batinaši, a čuvari pitbul terijeri i dobermani

 

Link na tekst na sajtu nedeljnika "Vreme"

 

Ne mogu da diskutujem. Zgranut sam.

 

 

EDIT:

Kako nam je potvrđeno u ministarstvu, sutra će u Rehabilitacioni centar Crna Reka poslati inspekciju, koja može da zabrani rad ili podnese prekršajne prijave.

izvor www.b92.net

 

Jos jedan

 

EDIT:

 Ako pop kaze da je kroz njegovu ustanovu proslo vise od 1000 "zahvalnih" dusa, plativsi za svaki od 6 meseci "terapije" po 350 evra... Digitron kaze:

1000 x 6 x 350 e = 2 100 000 e (slovima: dva miliona sto hiljada evra)

 

 

EDIT:

 

Evo kako svestenik tarapeut prica o batinama:

 


 

 

 



Komentari (315)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 20:13 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Dosla je dotle da nakon nekoliko vekova popovi opet isteruju djavole iz ljudi uz zvanicni pristanak i podrsku drzave!

Zaboravio si da OPET napomenes da se to nikako ne bi desavalo u vreme druga Tite.
maksa83 maksa83 20:14 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Iz cega zakljucujemo da je Srbija zemlja manijaka?

Ne znam šta pokušavaš da postigneš ovom milionitom pojavom straw man argumenta, ali ajde, crtam:

Iz toga zaključujemo da je Srbija zemlja u kojoj je moguće da psihopate (to što su kao neka sveštena lica je sekundarno u priči, a meni lično i nije nešto šokantno, hrišćanska crkva ima tradiciju brutalnog egzorcizma koji je omogućavao psihopatama u njenim redovima da se ispolje) otvore i na taj način "vode" rehabilitacioni centar i da se svi prave blesavi, a lokalne institucije sistema (verovatno podmazane delom od 350 EUR mesečne rate za lečenje) sarađuju sa tim centrom.

Ne misliš da je to jezivo i da država (u ovom slučaju - Srbija) u kojoj je to moguće ima vrlo ozbiljan sistemski problem?
Blade Runner Blade Runner 20:17 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Ne misliš da je to jezivo i da država (u ovom slučaju - Srbija) u kojoj je to moguće ima vrlo ozbiljan sistemski problem?

onda ima i Irska i mnoge druge zemlje
ne mozemo od jednog slucaja praviti generalizaciju
maksa83 maksa83 20:19 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

onda ima i Irska i mnoge druge zemlje

Apsolutno mi trne patka što to ima i Irska, o tome nek' brine Stošić, ja živim u Srbiji.

ne mozemo od jednog slucaja praviti generalizaciju

Pozivam te da razmotriš ceo slučaj još jednom.
U normalnom svetu po prvoj prijavi tamo bi se pojavila policija, mesto promptno zatvorila, pozatvarala učesnike i sprovela istragu.
Blade Runner Blade Runner 20:23 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Pozivam te da razmotriš ceo slučaj još jednom.
U normalnom svetu po prvoj prijavi tamo bi se pojavila policija, mesto promptno zatvorila i pozatvarala učesnike.

Nemam sta da razmatram, ja sam apsolutno za to sto si rekao. Ja imam primedbu na deo o Srbiji kao zemlji manijaka.
Strongman Strongman 20:24 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Pozivam te da razmotriš ceo slučaj još jednom.
U normalnom svetu po prvoj prijavi tamo bi se pojavila policija, mesto promptno zatvorila i pozatvarala učesnike.



Pa vest je friska. Dajmo vremena pravosudnim organima. Ivica policajac jos nije pao ni jedan ispit u novom sazivu. Nadam se da i nece.
margos margos 20:25 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

U normalnom svetu po prvoj prijavi tamo bi se pojavila policija, mesto promptno zatvorila, pozatvarala učesnike i sprovela istragu.

Malo drugačije i malo opisnije sam to gore napisala:
Policija lovi odbegle. Meštani se povlače i sklanjaju. Sveštenik iz manastira gleda svoja posla i drži do dobrosusedskih odnosa. Centar za bolesti zavisnosti u Beogradu i stručnjaci u njemu sigurno imaju saznanja šta se u Crnoj Reci dešava. Ljudi u Crkvi takođe moraju imati saznanja šta se na manastirskim imanjima dešava. Toliko ljudi zapravo zna šta se tamo dešava, upravo onih koji treba da reaguju, a ne mi, slučajni čitaoci novina ili bloga - i svi se oni prave ludi.

Izvin'te što citiram samu sebe.
maksa83 maksa83 20:29 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Pa vest je friska. Dajmo vremena pravosudnim organima. Ivica policajac jos nije pao ni jedan ispit u novom sazivu. Nadam se da i nece.

Kapira i on da je sve ovo vreme na popravnom.

Ali stoji i da još nismo videli optuženog i osuđenog popa. E - to bi bila vest.
Strongman Strongman 20:32 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Kapira i on da je sve ovo vreme na popravnom.


Odlicno mu ide
lidiaz lidiaz 20:39 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Strongman
Pozivam te da razmotriš ceo slučaj još jednom.
U normalnom svetu po prvoj prijavi tamo bi se pojavila policija, mesto promptno zatvorila i pozatvarala učesnike.



Pa vest je friska. Dajmo vremena pravosudnim organima. Ivica policajac jos nije pao ni jedan ispit u novom sazivu. Nadam se da i nece.

Friska? Mislis jos je malo deta, ni tri godine?
Iz novosti: clanak
7. april 2006. | 16:22 | Izvor: B92
Beograd -- U „Crnoj Reci“, pravoslavnom rahabilitacionom centru za pomoć narkomanima na Mokroj gori pre nedelju dana dogodio se incident.

Naime, Željko Vasić, austrijski državljanin, tvrdi da ga je brutalno pretukao upravnik Centra, protojerej Branislav Peranović, kada je došao po svog sina koji je tu boravio dve nedelje. S druge strane, Peranović, poznat i po tome da je pre deset godina napustio vranjsku eparhiju i vladiku Pahomija kad je prijavljeno prvo zlostavljanje, kaže da to nije tačno, već da su Vasića pretukli štićenici koji se leče.

Željko Vasić s porodicom živi u Beču, a na Mokru Goru u rehabilitacioni centar za pomoć narkomanima „Crna reka“, svog sina je doveo 18. marta. Dvadesetčetvorogodišnji mladić se tamo nije uklopio, jer kako kaže, trpeo je fizičku i psihičku torturu. S druge strane, upravnik Branislav Peranović za B92 kaže da ne može biti govora ni o kakvoj torturi i navodi da su samo prošle godine imali oko 120 štićenika i da sa svim roditeljima imaju odličan odnos.

Međutim, prava drama je nastala kad su 1. aprila roditelji došli u Centar po sina. Otac mladića, Željko Vasić tvrdi da ga je pretukao upravnik protojerej Branislav Peranović sa štićenicima, samo zato što je tražio priznanicu da je njegov sin tu boravio dve nedelje i da se vrati 200 evra, jer je za mesec dana boravka platio 400 evra.

S druge strane, upravnik Centra Branislav Peranović kaže da to nije tačno, već da su ih napali isprovocirani štićenici, a da je on pokušao da ih razdvoji: „Kad smo tražili priznanicu i pola pare, on je reagovao brutalno. Izgubio je svaku kontrolu, počeo je nekontrolisano da bije moju suprugu, mene i sina. Rekao je pobiće nas i opsovao majku cigansku. Priskočili su svi ostali narkomani, udarali su nas rukama, nogama i čime su stigli.“

"Bili su vrlo nervozni i majka njegova i otac njegov. I oni su u stvari bili krajnje neprijatni. Ja sam bio normalno, profesionalno obazriv. Istina da su oni govorili o nekom novcu. Mi nemamo cenu boravka ovde, mi imamo preporuku da ko može plati, jer jednostavno postoje troškovi koje mi moramo da pokrijemo. I tu smo se i razišli, na kraju sam ih izbacio, rekao sam – odlazite odavde! Krenuli su i dalje su nešto gunđali, galamili. Neko od narkomana im je rekao, ajde zaveži više, prekini, dosta više tvoje galame, beži odavde. I onda su oni uputili, pre svega supruga a onda i muž, uputili su uvrede narkomanima. I tada sam ustvari ja i video da veliki broj naših štićenika, izvinjavam se što sam rekao narkomana, trči prema njima. Njegova supruga je dobila neke šamare, a on je dobio ozbiljne batine, više puta je udaren. Svestan sam da sam odgovoran kao upravnik ovog centra što nisam sasvim vladao situacijom, međutim, to se zove stapedo. On je dobio batine vređajući narkomane, i mene je vređao. Ovo se završilo ovako kako je, žao mi je zbog njihovog stradanja, ali sve je moglo da se završi još mnogo gore“.

Branislav Peranović kaže da je znao da će biti raznih iskušenja, ali da mu nije palo napamet da će biti iskušenja od strane roditelja. Kaže da, do ovog događaja, nikad nije bilo problema, ali da je sada sve na policiji koja sprovodi istragu.

S druge strane, Željko Vasić, koji je imao potres mozga i mnogobrojne povrede rekao je da će tužiti upravnika i centar.

Strongman Strongman 20:42 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Eto krenulo je da se odmotava.

Nadam se da mij favorit Ivica prati...
lidiaz lidiaz 20:51 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Ma krenulo jos tada, pa vidis kako samo mi sa dugom memorijom to zebelezili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:51 21.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

I u Kovilju kod Novog Sada postoji neki program za zavisnike, al se nadam da tamo primenjuju drugacije metode. U Banjaluci opet ima jedan samostan sa programom slicne namene. Evo sta kazu kako to oni rade, ovaj put bez stapa, kanapa i lopate:
U Marjanovcu trenutno boravi 45 mladica iz svih bivsih jugoslovenskih republika koji pokusavaju da se kroz grupnu terapiju potpuno oslobode zavisnosti. Casna Marijana, koja u samostanu radi kao terapeut, kaze da manastirska zajednica nije nikakva klinika i da se u njoj ne sprovodi nikakvo psihijatrijsko lecenje. Programkolektivne terapije bazira se na savladavanju navike. "Svaka navika je opasna, jer porobljava coveka", kaze ona.
deselby deselby 00:59 22.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Strongman

Pa vest je friska. Dajmo vremena pravosudnim organima. Ivica policajac jos nije pao ni jedan ispit u novom sazivu. Nadam se da i nece.


Ko nije pao ni jedan ispit? Ivica i Marica? pa to je bajka za malu decu
Strongman Strongman 01:04 22.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

pa to je bajka za malu decu


Razuveri me.
banem92 banem92 14:11 22.05.2009

Re: "Odrekni se satane"

Strongman
Molim bez uopstavanja.

Zbog par izolovanih slucajeva ne treba generalizovati.



Izvini, definiši "par" - da li je to dva, pet, deset, pedeset, pa da pobrojimo skandale da vidimo da li je to stvarno "par". Samo što slabo pamtimo.
gagas77 gagas77 20:06 21.05.2009

STRASHNO

..BAS..
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:17 21.05.2009

Video vest

al mi već bile pune ruke posla.

Dobro je da si obnarodovao u blogosferi.
Strongman Strongman 20:25 21.05.2009

Re: Video vest

I izvini sto sam malo skrenuo sa teme na tvom blogu. Hvala na svracanju.
mrdax mrdax 20:30 21.05.2009

Srbija XXI

Ja jednostavno ne mogu da verujem sta sam video. Kao medicinski radnik (farmaceut) ne mogu da verujem sta se ovo desava sa nasim zdratvom i drustvom. Ovo je prosto neverovatno.
Ja vam garantujem da se ovo moze naci u manje od 0.5 % svih zemalja na planeti- nezvanicno a zvanicno , nadam se nigde. Pa ovo je sramota za celu drzavu, u veku savremene farmakoterapije nekoga leciti lopatom i pesnicama. Strasno.
Strongman Strongman 20:34 21.05.2009

Re: Srbija XXI

Ovo je prosto neverovatno.
Ja vam garantujem da se ovo moze naci u manje od 0.5 % svih zemalja na planeti- nezvanicno a zvanicno , nadam se nigde.



Nije bas tako. Sigurno ima jos mracnih, izolovanih primera. Evo recimo americko saslusavanje sa zalivanjem sticenika...
mrdax mrdax 20:42 21.05.2009

Re: Srbija XXI

Ne,ne... To su 'teroristi'. Salim se, to si (ste) dobro primetili.
Strongman Strongman 20:50 21.05.2009

Re: Srbija XXI

Ne,ne... To su 'teroristi'. Salim se, to si (ste) dobro primetili.



treba pocistiti prvo u svom dvoristu!
NNN NNN 20:34 21.05.2009

A možda...

...da (kad dođeš ovde) se kobajagi prijaviš...i posle nekog (vrlo kratkog) vremena, iscelitelji će svakako preispitati svoje metode lečenja. Možeš da povedeš i Kimba...
Strongman Strongman 20:35 21.05.2009

Re: A možda...

Isceljiteli zaista zasluzuju dosta adekvatne paznje, bas kao sto kazes.
maricacarica maricacarica 11:30 23.05.2009

Re: A možda...

http://www.v-clinic.eu/url/content/sr/cesta-pitanja-i-odgovori.html

Ima i drugih ustanova i klinika za lecenje zavisnosti.

Najtragicnije od svega ispade da je javnost mal'tene slucajno saznala za Crnu Reku.
leopold_lady leopold_lady 20:38 21.05.2009

Ja ispade još....

najžešći protivnik Crkve kao institucije - a vidite da sam imala pravo.... Ako je to istina - onda su stvarno dosegli dno dna.... Koliko se ja sećam - Bog je nešto drugo....Isus je stradao za nešto drugo - da dokaže ljudima neke stvari.... Ali,ne može se dokazati.... Ni posle 2000 i nešto godina.... Podseća me na Inkviziciju.... Ili na one koji su se samo povređivali udaranjem - govoreći da je greh njihov prevelik.....

U ljudskom biću je da čini greh (ko o čemu grešnik o grehu) - ali to je činjenica.... Ma koliko neki ljudi bili dobri i delovali savršeno - imaju nešto što nije po Božijim zapovestima - propisima i to je to.... Ne mora to biti preljuba,ubistvo,pljačka - može biti neka sitnica - koju ne mora niko nikad ni saznati.... Samog sebe proglašavati nečim višim od onoga što je više od svih nas - je delo čega? Ko je Sotona?Jel zna neko istoriju toga - u tim Crkvenim krugovima??? Trebalo bi da su učili to.... Ja koja nisam učila znam da je on želeo da bude veći od samog Boga i svojom zavidnošću,sebičnošću,egoizmom i pohlepom - stvorio je sebi savršen svet.... Al se malo zajebao - izgubio je krila i umesto Anđela postao Pali Anđeo ili kako se drugačije naziva raznim imenima.... I umesto Raja,i svega onoga što je znao i u šta je bio svestan dok je bio normalan - dobio je drugu dimenziju svega - Pakao.... Tome se verujem nije nadao - pa je počeo da koristi ljudske slabosti i grehove,kao i odricanje od Boga da bi im zamazao oči i uverio ih da je njegov put bolji....I sve je u redu dok običan,neuk ili čovek koji je samo takav kakav jeste - proklet na neke stvari padne pod uticaj toga... Dobije od Boga milost ako se iskreno pokaje za svoje grehe i pokuša da živi što bliže Bogu.... No,pitanje je šta Bog radi sa Sveštrnim licima - koja bi trebalo da znaju razliku između dobrog i lošeg,koji bi trebali narod da nauče ko je Bog i da ga približe Bogu - okrenu glavu od Boga,u ime Boga..... Ako neko zna - neka mi kaže.... Ja ne znam....
uniceps uniceps 20:44 21.05.2009

II

Nemoj da mi dirate Dobermanne
gastros gastros 20:44 21.05.2009

moje vidjenje

kao neko ko posmatra stvari sa strane,sve vesti koje citam,cujem ili gledam su deo jedne "opste slike o Srbiji",i to je jedini razlog zbog cega sam napisao "gde je otisla Srbija".Na moju veliku zalost,90% vesti koje procitam su negativne,a ako se na jednom mestu skupi "Crna hronika" za bilo koji period,dolazim do porazavajuceg zakljucka,da je Srbija trula i bolesna.A reci da ovo nije slika stanja drustva u Srbiji vec neko "uvrnuto i shashavo"lecenje psihicki bolesnih ljudi(a narkomani su upravo to)je po meni neodgovorno.Ako se pod okriljem crkve kriju pedofili,ratni zlocinci,manijaci,sadisti,karijeristi i ostala elita,onda sta ja treba da mislim?
Strongman Strongman 20:47 21.05.2009

Re: moje vidjenje

.Na moju veliku zalost,90% vesti koje procitam su negativne,



Pa vesti se tako i selektuju. Sto su dalje potreban je veci broj mrtvih da dodju na naslovnu stranu.
uniceps uniceps 20:51 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Strongman
.Na moju veliku zalost,90% vesti koje procitam su negativne,



Pa vesti se tako i selektuju. Sto su dalje potreban je veci broj mrtvih da dodju na naslovnu stranu.

Strongman
.Na moju veliku zalost,90% vesti koje procitam su negativne,



Pa vesti se tako i selektuju. Sto su dalje potreban je veci broj mrtvih da dodju na naslovnu stranu.


Tacno tako.
gastros gastros 20:57 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Strongman
.Na moju veliku zalost,90% vesti koje procitam su negativne,


Pa vesti se tako i selektuju. Sto su dalje potreban je veci broj mrtvih da dodju na naslovnu stranu.


mozda u nekim drugim,malo bolje uredjenijim drustvima,a kod nas mi se cini da je to tendencija,a i predpostavljam da zbog te tendencije ti i zivis u Majamiju,a ne u Nisu
Strongman Strongman 21:00 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Ma jok. Imam neke gljivice na stopalima pa mi odgovara klima gde mogu da budem po ceo dan u papucama. Taman posla da sam zbog srpske ekonemske krize u Majamiju.
maksa83 maksa83 21:17 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Ma jok. Imam neke gljivice

Od mnogo vere u Ivicu,
možeš da fasuješ gljivicu
Blade Runner Blade Runner 22:19 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Od mnogo vere u Ivicu,
možeš da fasuješ gljivicu

Ja predlazem da sa sve utrnutom strow patkom upadnemo i pobijemo te manijake kao sto to radi sav ostali demokratski svet.
maksa83 maksa83 22:21 21.05.2009

Re: moje vidjenje

Ja predlazem da sa sve utrnutom strow patkom upadnemo i pobijemo te manijake kao sto to radi sav ostali demokratski svet.

Što kaže onaj u Đekni:

Ajd' ti Milijana, ja ću te kuražit'
Blade Runner Blade Runner 06:44 22.05.2009

Re: moje vidjenje

Što kaže onaj u Đekni:

Ajd' ti Milijana, ja ću te kuražit'


Ja velim ti i sentinel cete to ocas posla
maksa83 maksa83 07:03 22.05.2009

Re: moje vidjenje


Ja velim ti i sentinel cete to ocas posla

Ja velim da, u odbrani samo tebi znanog čega, brljaviš pa zvekećeš ad hominem i u opštem pravcu.
Blade Runner Blade Runner 07:07 22.05.2009

Re: moje vidjenje

u odbrani samo tebi znanog čega

alergican sam na ljude koji zbog par blesavih popova popljuju Srbiju
maksa83 maksa83 09:08 22.05.2009

Re: moje vidjenje

alergican sam na ljude koji zbog par blesavih popova popljuju Srbiju

Najbolje da ti tu alergiju pogleda pravi lekar (izbegavaj neautorizovane "rehabilitacione centre", imaju malo neortodoksne (ili ortodoksne, zavisi kako shvatiš tu reč) metode), i pošto bih rekao da opet mašiš poentu evo stavljam 0.3 minu i crtam:

Svako društvo na planeti sastavljeno od homo sapiensa ima u globalu (gledano u dovoljno većem broju i kroz dovoljno dugo vreme) isti psihopatološki potencijal. Kreteni su ravnomerno raspoređeni po planeti, mejk nou mistejk. Takođe svaka sredina ima i neki koncenzus o tome šta je prihvatljivo ponašanje a šta nije, formulisan u opšte prihvaćenim pravilima (plemenske zajednice i sl.) ili zakonima (države). Zdravlje neke sredine se očituje i u njenoj sposonosti da suzbija ponašanja za koja postoji koncenzus da su neprihvatljiva. Ako neka sredina ne reaguje na organizovano psihopatološko ponašanje neke grupe (bilo zbog toga što sistem u globalu ne funkcioniše ili funkcioniše kilavo i sporadično, ili trenutni establišment favorizuje baš tu grupu), onda ta sredina ima problem. Ostaje da vidimo kako će ova sredina da se izbori sa tim.
Blade Runner Blade Runner 15:24 22.05.2009

Re: moje vidjenje

i pošto bih rekao da opet mašiš poentu evo stavljam 0.3 minu i crtam:

Ti izgleda da ne citas ne samo tudje nego ni svoje komentare. Ja koliko vidim sredina je reagovala i cela stvar je sada u nadleznosti pravosudja. Ako je tebi ono sto se desavalo u tom centru slika Srbije ti bi trebalo da ides kod lekara (ne mora da bude ni pravi) da ti proveri vid jer nekako ti je slika izoblicena. Usput si ismejao i institucije koje treba da se tim problemom bave, a nisi ponudio nikakvo resenje, pa izgleda da mislis da malo mobbinga moze da resi problem. Nemoj vise da crtas nisi talentovan.
maksa83 maksa83 15:49 22.05.2009

Re: moje vidjenje

Nemoj vise da crtas nisi talentovan.

Mislim da ću samo biti izbirljiviji u tome kome crtam pošto ti imaš grdan problem da razumeš napisano, ali zato jako dobro vidiš nenapisano.

Adios.
Blade Runner Blade Runner 16:21 22.05.2009

Re: moje vidjenje

pošto ti imaš grdan problem da razumeš napisano, ali zato jako dobro vidiš nenapisano

sve vreme ti objasnjavam da je to tvoj problem
budi pozdravljen
djole63 djole63 20:46 21.05.2009

Tuga i gadjenje

... su nesto sto sam osetio gledajuci sadisticki nastup nasih "iscelitelja" i "isterivaca djavola.

Sto rece Nenad Canak - nemam problema sa Bogom, ali imam GADAN probelm sa njegovom ispostavom na zemlji

A Artemije koji ga je blagosiljao (i koji je posle toga koliko sam procitao na jednom mestu i povukao do blagosiljanje, kad je video o cemu se radi), neka sad bude hrabar, pa neka rascini onog manijaka mantijasa.

I od "nadleznih" ocekujem reakcije.

ODMAH GOSPODO, ODMAH !!
Strongman Strongman 20:49 21.05.2009

Re: Tuga i gadjenje

Sto rece Nenad Canak



Ih, citirati Canka... Ali 'ajde za ovu priliku.

ODMAH GOSPODO, ODMAH !!


E to je citat!
djole63 djole63 20:58 21.05.2009

Re: Tuga i gadjenje

Pa to i kazem - za ovu priliku.

Zivkovica, naravno vredi citirati mnogo cesce
Strongman Strongman 21:00 21.05.2009

Re: Tuga i gadjenje

Zivkovica, naravno vredi citirati mnogo cesce



natanata natanata 21:06 21.05.2009

Koliko se vi ljudi folirate !!!

Gledala sam emisije o tom svesteniku. Ma da, zgadjeni ste strasno...A da se malo upitate kolikom se taj covek riziku izlaze, i on i njegova porodica, lececi toliki broj ljudi koji nemaju kontrolu nad svojim postupcima, koje su svi napustili, od kojih su i komsije, i bolnice, i rodjaci, i takvi kao vi ili ja digli ruke. A dobrovoljno to radi, bez interesa. Sta ce njemu taj stres, ta muka...bas mora da je uzivancija leciti narokomane,ma predivno... Kad u zgradi imate narkomana, kladim se da svako od vas skloni pogled, ubrza hod, a ovamo prosipate pamet. A taj covek zivi sa toliko njih u fazi kad su najgori, kad su spremni na sve, kad neodgovaraju za svoje postupke i mogu da povrede i sebe i druge.A sta je neko od vas ucinio za nekog njih, osim sto se skloni kad komsija sa cudnim zenicama prodje. A ti Strongmen, bez uvrede, pricas te americke folirantske price, floskule, padanja u nesvest zbog "metoda", a ovamo kad zatrapaju hiljade u sklonistima, ili kao juce, kad je bila godisnjica kad su ubili desetoro ljudi u KBC-u (bolnici, covece!!!), od toga troje pacijenata (a onaj balzamovani kaladont kao polaze venac Djindjicu, kao brine on za nas, a 200 metara dalje roditelji oplakuju zrtve takvih humanista kao on) ...Globalisticke fore, gde dete moze da tuzi roditelja ako dobije batine, gde je kao jedinka najvaznija, ni porodica, ni zajednica, ni nacija - sto sluze samo da napravis sto vise mentola koji ce misliti da imaju nesto ako imaju kablovsku i bezbroj jos mentolskijih kanala, dok ih tom kruz uci o smislu sivota, a ne vide rade u tri smene za kokalu i bigmek, a dve da smrsaju od toga...Za to vreme se taj svestenik bori za zivot tih ljudi!!!! Bio bi vam bolji da ih pusti da upravljani hemijom ucine kakvo zlo, verovatno bi ga poslusali da ih lepo zamoli da se ne rade, ma vas bi verovatno poslusali, bio bi vam dobar da ih pusti da se samoubiju, i da pri tome ubiju mozda jos nekog...to bi u vasem ispranom sistemu vrednosti bilo ok...Koliko foliranja procitah na ovoj strani, koliko koriscenja mozga samo do nivoa prosecne americke domacice, i paljenja gluposti upakovane u sareni papir. Taj covek ima vise srca i hrabrosti od svih nas zajedno. Dok mi lapradamo-on tamo spasava neke zive ljude, neciju decu od samounistenja. Posto su se drzavne "umivene" po vasem ukusu institucije pokazale "nevidjeno" efikasnima.Daju im lekic, naprave zabrinuto lisce, i dovidjenja, zurim kod pedikira...A kad cuju da se uradio zauvek -opet po vasem ukusu prigodno uzdahnu, a mozda im i suzica u oku zaiskri ako snima b92...Strongmen- razocarenje
maksa83 maksa83 21:14 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Gledala sam emisije o tom svesteniku. Ma da, zgadjeni ste strasno...A da se malo upitate kolikom se taj covek riziku izlaze

Idijee, napravi od njega u najmanju ruku vatrogasca.
A dobrovoljno to radi, bez interesa.

U kom kosmosu se "350-400 EUR mesečno po 'štićeniku'" kaže "dobrovoljno i bez interesa"?
gastros gastros 21:18 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

ajde sad ti nato priznaj da ne znas ni sama sta si napisala,pa ce brat Djuro da ti oprosti sto te je tukao
natanata natanata 21:18 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

maksa83
Gledala sam emisije o tom svesteniku. Ma da, zgadjeni ste strasno...A da se malo upitate kolikom se taj covek riziku izlazeIdijee, napravi od njega u najmanju ruku vatrogasca.
A dobrovoljno to radi, bez interesa.U kom kosmosu se "350-400 EUR mesečno po 'štićeniku'" kaže "dobrovoljno i bez interesa"?[/quo


ma da, posto je poznato da narkomani zive od vazduha, mora da je sada vec bogat kao Misko..
a i ti, posto toliko si toliko zabrinut/a, redovno verovatno uplacujes 10% svojih prihoda
filantrop filantrop 21:23 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

svestenik bori za zivot tih ljudi


... pesnicama po glavi.

Taj covek ima vise srca


a ni lopate mu ne fale.

Svaka cast na komentaru..

maksa83 maksa83 21:24 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

ma da, posto je poznato da narkomani zive od vazduha, mora da je sada vec bogat kao Misko..

Sigurno nije siroma', a prilično sam siguran i da mu pare nisu jedini motiv.
Osim načina da zaradi na tuđoj muci, tip je našao ventil za svoj vrlo ozbiljan poremećaj. Otpr. kao Dexter.
a i ti, posto toliko si toliko zabrinut/a, redovno verovatno uplacujes 10% svojih prihoda

Uplaćujem, i mislim da će te pare biti dobro potrošene ukoliko se tamo jako brzo stvori policija, uhapsi psihopatu sa svitom, a sudstvo uradi svoj posao i smesti ga iza rešetaka ili u odgovarajuću ustanovu (sa pravim lekarima) ukoliko se utvrdi da za to postoje osnove.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:27 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

natanata
Gledala sam emisije o tom svesteniku. [...] Sta ce njemu taj stres, ta muka...bas mora da je uzivancija leciti narokomane,ma predivno... Kad u zgradi imate narkomana, kladim se da svako od vas skloni pogled, ubrza hod, a ovamo prosipate pamet. A taj covek zivi sa toliko njih u fazi kad su najgori, kad su spremni na sve, kad neodgovaraju za svoje postupke i mogu da povrede i sebe i druge.A sta je neko od vas ucinio za nekog njih, osim sto se skloni kad komsija sa cudnim zenicama prodje.

Pa kladim se da ih niko "od nas" nije tukao lopatom, nabadao kolenom u glavu, pesničio po licu i lupao njihovim potiljkom o ikonu i za to dobijao 350 EUR mesečno po žrtvi! I još sebe proglašavao za pravednika i mučenika, jer je to, jel' da, ipak veliko duhovno iskušenje i težak fizički rad....

Nisi u poziciji da predpostavljaš kakvo iskustvo sa narkomanima imaju komentatori na ovom postu! I još pre toga, da tvrdiš kako je ispravno da se neko "dušebrižnički" iživljava nad ovim LJUDIMA i da tim batinanjem još dobija lične poene u "podvižništvu".
natanata natanata 21:27 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

gastros
ajde sad ti nato priznaj da ne znas ni sama sta si napisala,pa ce brat Djuro da ti oprosti sto te je tukao[/quo

citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?
natanata natanata 21:29 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

filantrop
svestenik bori za zivot tih ljudi... pesnicama po glavi.
Taj covek ima vise srcaa ni lopate mu ne fale.Svaka cast na komentaru..


racunam da ces ti odes da im objasnis, vec koliko ovog vikenda...upss- imas skvos
natanata natanata 21:31 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Sledećaidi na stranu Idi




i sve ce biti uredu posto ces ti pohitati da nastavis da brines o njima....
ali verovatno i ti imas zakazan skvos ili gljivice kao Strongmen
filantrop filantrop 21:32 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

natanata

filantropsvestenik bori za zivot tih ljudi... pesnicama po glavi.Taj covek ima vise srcaa ni lopate mu ne fale.Svaka cast na komentaru..racunam da ces ti odes da im objasnis, vec koliko ovog vikenda...upss- imas skvos



Gde cu da idem ovog vikenda nije tvoja stvar, a ti si mi savrseno jasna. Dobra si za izbegavanje.
gastros gastros 21:34 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

natanata
gastros
ajde sad ti nato priznaj da ne znas ni sama sta si napisala,pa ce brat Djuro da ti oprosti sto te je tukao[/quo

citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?


niko nato,niko ne koristi,mora da je kod tebe,ajde kad se posluzis ti vrati
natanata natanata 21:42 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Srecko Sekeljic
natanataGledala sam emisije o tom svesteniku. [...] Sta ce njemu taj stres, ta muka...bas mora da je uzivancija leciti narokomane,ma predivno... Kad u zgradi imate narkomana, kladim se da svako od vas skloni pogled, ubrza hod, a ovamo prosipate pamet. A taj covek zivi sa toliko njih u fazi kad su najgori, kad su spremni na sve, kad neodgovaraju za svoje postupke i mogu da povrede i sebe i druge.A sta je neko od vas ucinio za nekog njih, osim sto se skloni kad komsija sa cudnim zenicama prodje. Pa kladim se da ih niko "od nas" nije tukao lopatom, nabadao kolenom u glavu, pesničio po licu i lupao njihovim potiljkom o ikonu i za to dobijao 350 EUR mesečno po žrtvi! I još sebe proglašavao za pravednika i mučenika, jer je to, jel' da, ipak veliko duhovno iskušenje i težak fizički rad....Nisi u poziciji da predpostavljaš kakvo iskustvo sa narkomanima imaju komentatori na ovom postu! I još pre toga, da tvrdiš kako je ispravno da se neko "dušebrižnički" iživljava nad ovim LJUDIMA i da tim batinanjem još dobija lične poene u "podvižništvu".


ma osakatio ih je, nista je droga spram nejgovih batina... da si ti ikada imao iskustvo sa narkomanom ne bi pricao te ljubicice bela price...kapiram da si dobronameran, za razliku od nekih likova ovde, ali ti teze mirisu na dobokoumna promisljanja u trenucima dokolice iz ugodnosti dnevnog boravka, cekajuci vecernju seriju..

svi vi ljudi samo mnogo pricate, da li zato sto ste dokoni ili sta, nije bitno uopste, jedino je tu opasno sto takvi kao vi mogu upropastiti borbu toga coveka za zivote tih nesretnih ljudi
Strongman Strongman 21:47 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

A ti Strongmen, bez uvrede, pricas te americke folirantske price, floskule, padanja u nesvest zbog "metoda", a ovamo kad zatrapaju hiljade u sklonistima, ili kao juce, kad je bila godisnjica kad su ubili desetoro ljudi u KBC-u (bolnici, covece!!!), od toga troje pacijenata (a onaj balzamovani kaladont kao polaze venac Djindjicu, kao brine on za nas, a 200 metara dalje roditelji oplakuju zrtve takvih humanista kao on) ...


Ako se javljam iz Amerike mora da sam podmetnut? A?


Bio bi vam bolji da ih pusti da upravljani hemijom ucine kakvo zlo, verovatno bi ga poslusali da ih lepo zamoli da se ne rade, ma vas bi verovatno poslusali, bio bi vam dobar da ih pusti da se samoubiju, i da pri tome ubiju mozda jos nekog...to bi u vasem ispranom sistemu vrednosti bilo ok...Koliko foliranja procitah na ovoj strani, koliko koriscenja mozga samo do nivoa prosecne americke domacice, i paljenja gluposti upakovane u sareni papir.


Postoji klinika u BG na tlu koja leci narkomaniju i jos neke bolesti zavisnosti hirurskim umetanjem implantanata. Za slicne pare i naucnim metodama. A ovo sa pijavicama i pustanjem krvi je sve samo ne pomoc.
Strongman Strongman 21:49 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

natanata

citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?



Molim te povedi racuna o izrazavanju i nemoj da vredjas.
natanata natanata 21:50 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Strongman
A ti Strongmen, bez uvrede, pricas te americke folirantske price, floskule, padanja u nesvest zbog "metoda", a ovamo kad zatrapaju hiljade u sklonistima, ili kao juce, kad je bila godisnjica kad su ubili desetoro ljudi u KBC-u (bolnici, covece!!!), od toga troje pacijenata (a onaj balzamovani kaladont kao polaze venac Djindjicu, kao brine on za nas, a 200 metara dalje roditelji oplakuju zrtve takvih humanista kao on) ...Ako se javljam iz Amerike mora da sam podmetnut? A?
Bio bi vam bolji da ih pusti da upravljani hemijom ucine kakvo zlo, verovatno bi ga poslusali da ih lepo zamoli da se ne rade, ma vas bi verovatno poslusali, bio bi vam dobar da ih pusti da se samoubiju, i da pri tome ubiju mozda jos nekog...to bi u vasem ispranom sistemu vrednosti bilo ok...Koliko foliranja procitah na ovoj strani, koliko koriscenja mozga samo do nivoa prosecne americke domacice, i paljenja gluposti upakovane u sareni papir.Postoji klinika u BG na tlu koja leci narkomaniju i jos neke bolesti zavisnosti hirurskim umetanjem implantanata. Za slicne pare i naucnim metodama. A ovo sa pijavicama i pustanjem krvi je sve samo ne pomoc.



Nisi, ok si ti, samo verovatno tamo kad duze zivis moras malo da pokupis CNN mantri... Kao ono kad normalan momak postane pandur- nesto se sa njim desi...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:50 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

ma osakatio ih je, nista je droga spram nejgovih batina... da si ti ikada imao iskustvo sa narkomanom ne bi pricao te ljubicice bela price...kapiram da si dobronameran, za razliku od nekih likova ovde, ali ti teze mirisu na dobokoumna promisljanja u trenucima dokolice iz ugodnosti dnevnog boravka, cekajuci vecernju seriju..

svi vi ljudi samo mnogo pricate, da li zato sto ste dokoni ili sta, nije bitno uopste, jedino je tu opasno sto takvi kao vi mogu upropastiti borbu toga coveka za zivote tih nesretnih ljudi

Samo neka prestane da ih bije, a država neka utvrdi šta se sve tu dešavalo i ko i kako treba da odgovara za ta dešavanja.

A baš je potrebno mnogo dubokoumnog razmišljanja i dokolice da bismo osudilii klasičnu i očiglednu TORTURU nad ljudkim bićima kojima je potrebna pomoć. Ali otkud bi taj čovek tamo znao kakva je pomoć ovim ljudima potrebna - on nije lekar. A svojim postupcima pokazuje da nije ni sveštenik, već u najboljem slučaju - vrač.
Strongman Strongman 21:53 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Nisi, ok si ti, samo verovatno tamo kad duze zivis moras malo da pokupis CNN mantri... Kao ono kad normalan momak postane pandur- nesto se sa njim desi...


Ja ne gledam TV. A koliko vidim ni tvoja kristalna kugla ne radi kako treba.
natanata natanata 21:54 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Strongman
natanata
citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?Molim te povedi racuna o izrazavanju i nemoj da vredjas.

Strongman
natanata
citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?Molim te povedi racuna o izrazavanju i nemoj da vredjas.


to je ok..slazem se..ali da bi to sto kazes imalo tezinu trebao si prvo da reagujes na njegov komentar, a onda i na tvoj licni od malopre
baroniknez baroniknez 22:08 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

srecko - dobro je

moze li nesto kreativnije?
margos margos 22:35 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Ma da, zgadjeni ste strasno.

Najpre, da ponovim, zgađena sam strašno onim što sam videla na snimku i što sam pročitala u ''Vremenu''. Je li to za osudu? Zašto?

Srećko ti lepo reče da samo predpostavljaš ko kakva iskustva od nas na blogu ima sa narkomanima. Na osnovu svog uverenja ti o nama sudiš kao o folirantima, američkim domaćicama i ispranim mozgovima.

Pitam se što li si toliko besna i zgađena nad nama, a ne nad evidentnim iživljavanjem koje se videlo na snimku? Onaj momak na filmu nije pružao nikakav otpor, a kamoli da je na nekoga nasrtao, da bi se močugama od njega branili. Drugim rečima - nije u fazi kada je opasan po sebe ili druge.

Osim toga, onaj sveštenik radi za pare - u koje je ukalkulisao svoj rizik. Plus je majstor borilačkih veština, dugogodišnji aikidoka, a i priroda ga nadarila korpulencijom.

natanata natanata 22:51 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

margos
Ma da, zgadjeni ste strasno.Najpre, da ponovim, zgađena sam strašno onim što sam videla na snimku i što sam pročitala u ''Vremenu''. Je li to za osudu? Zašto?Srećko ti lepo reče da samo predpostavljaš ko kakva iskustva od nas na blogu ima sa narkomanima. Na osnovu svog uverenja ti o nama sudiš kao o folirantima, američkim domaćicama i ispranim mozgovima. Pitam se što li si toliko besna i zgađena nad nama, a ne nad evidentnim iživljavanjem koje se videlo na snimku? Onaj momak na filmu nije pružao nikakav otpor, a kamoli da je na nekoga nasrtao, da bi se močugama od njega branili. Drugim rečima - nije u fazi kada je opasan po sebe ili druge.Osim toga, onaj sveštenik radi za pare - u koje je ukalkulisao svoj rizik. Plus je majstor borilačkih veština, dugogodišnji aikidoka, a i priroda ga nadarila korpulencijom.



da, a posto je njih tamo samo stotinjak, sigurno im nikada ne padne na pamet da prosvercuju drogu ili ko zna sta da urade..ti pricas kao da ih on tuce onako, rekreativno.otkud znas sta je bilo pre toga?jesi li gledala dnevnik rts/a sta covek kaze, a i onaj decko sto je tamo na lecenju... a mislim da svako iole obavesten, pa i ti bi trebala znati kakvi su narkomani kad se skidaju i kroz sta prolaze i na sta su spremni
shumska shumska 22:54 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Sigurno nije siroma', a prilično sam siguran i da mu pare nisu jedini motiv.
Osim načina da zaradi na tuđoj muci, tip je našao ventil za svoj vrlo ozbiljan poremećaj. Otpr. kao Dexter.

sa ovim se 100 posto slažem! tuga i jad...što je najcrnje, mediji su mu i davali pažnje (tzv. otac (čitaj Dexter)gostovao u "Ključu" rts pre neku godinu) - ali bez obzira što je i nda "propovedao" batine kao metod - izostala je reakcija javnosti, medija...ništa bez snimaka, danas...
u bliskom komšiluku poznajem dečka koji je bio gore - on dok je dobijao batine - pala mu je ikona na glavu pa pošto je podigao na sto - dobio je malo i sa njom po glavi...
u vestima se mogu čuti informacije da će biti podignute krivične prijave....šta očekivati nakon toga, ako uzmemo u obzir činjenicu da su i ranije bile pokretane krivične prijave protiv ovakvog ponašanja (jedan od "asistenata" odlazio na sud zbog batinanja romske porodice koja je došla da ostavi sina na lečenju pa se malo "posvadjali" sa domaćinima... )
ovaj Dexter je muka i bruka za (ionako već prokuženo) sveštenstvo i monaštvo Srbije (na žalost)...odbrana mu je da su gore bila i deca predsednika sudova, političara i otvoreno govori da će i dalje nastaviti po "svom" (?!)
a ja od danas mnogo više verujem svojim "odbačenim" komšijama...
margos margos 22:55 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

da, a posto je njih tamo samo stotinjak, sigurno im nikada ne padne na pamet da prosvercuju drogu ili ko zna sta da urade..ti pricas kao da ih on tuce onako, rekreativno.otkud znas sta je bilo pre toga?jesi li gledala dnevnik rts/a sta covek kaze, a i onaj decko sto je tamo na lecenju... a mislim da svako iole obavesten, pa i ti bi trebala znati kakvi su narkomani kad se skidaju i kroz sta prolaze i na sta su spremni

Eto... neobaveštena sam.... i nisam gledala rts dnevnik... i nisam videla šta su rekli - ali me baš mnogo zanima koliko je pre poturanja guzice lopatanju onaj momak bio agresivan.

I kad reče stotinjak.... x 350 evra - impozantno!
natanata natanata 23:27 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

margos
da, a posto je njih tamo samo stotinjak, sigurno im nikada ne padne na pamet da prosvercuju drogu ili ko zna sta da urade..ti pricas kao da ih on tuce onako, rekreativno.otkud znas sta je bilo pre toga?jesi li gledala dnevnik rts/a sta covek kaze, a i onaj decko sto je tamo na lecenju... a mislim da svako iole obavesten, pa i ti bi trebala znati kakvi su narkomani kad se skidaju i kroz sta prolaze i na sta su spremniEto... neobaveštena sam.... i nisam gledala rts dnevnik... i nisam videla šta su rekli - ali me baš mnogo zanima koliko je pre poturanja guzice lopatanju onaj momak bio agresivan. I kad reče stotinjak.... x 350 evra - impozantno!



ma da, poznati jednostavni metod bogacenja -narkoman po narkoman - BMW X6
margos margos 23:42 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

ma da, poznati jednostavni metod bogacenja -narkoman po narkoman - BMW X6

Dotični pop ne voli kola, više voli motore.

No ne reče da l znaš šta je onaj momak uradio pre onih batina, koje je, prema tvojim rečima - zaslužio.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:55 21.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!


baroniknez
srecko - dobro je
moze li nesto kreativnije?

Da, izvinjavam se što govorim ogoljeno o ovoj sablazni, umesto da sublimiram činjenice u parabole ili predstave koje implicitno ukazuju na ono što bih hteo da kažem, umesto da to prosto i kažem.

Da li je ovo dovoljno kreativno za govor o delima našeg sveštenika?



Ili ovo?




Bilo kako bilo, on ima opravdanje... Jer on nema posla sa ljudima, već sa demonima koji su zaposeli njihovu dušu. Dehumanizacija je preduslov za opravdanje torture.



Strongman Strongman 00:00 22.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Kreativno je nema sta. Nema kome nije jasno, nadam se.
dragoljub92 dragoljub92 00:22 22.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

ma osakatio ih je, nista je droga spram nejgovih batina... da si ti ikada imao iskustvo sa narkomanom ne bi pricao te ljubicice bela price...kapiram da si dobronameran, za razliku od nekih likova ovde, ali ti teze mirisu na dobokoumna promisljanja u trenucima dokolice iz ugodnosti dnevnog boravka, cekajuci vecernju seriju..

svi vi ljudi samo mnogo pricate, da li zato sto ste dokoni ili sta, nije bitno uopste, jedino je tu opasno sto takvi kao vi mogu upropastiti borbu toga coveka za zivote tih nesretnih ljudi

ја их познајем и шта ?
то што ти причаш су чиста глупост.неке ствари несмеју да се раде и тачка.
Don Salieri Don Salieri 05:27 22.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Sta ce njemu taj stres, ta muka...bas mora da je uzivancija leciti narokomane,ma predivno...

Postoje ljudi koji uzivaju u tome da nekog tuku, kao npr taj pacenik kome se ti divis i njegovi pomagaci. Nazivaju se sadistima. Strongmen moze da ti potvrdi to jer su i njega tako jednom bez ikakvog razloga prebili ispred diskoteke. Nema nikakve razlike izmedju tog drustvanca koje je tuklo Strongmena i tog siledzije i njegovih pomagaca.

Taj covek ima vise srca i hrabrosti od svih nas zajedno.

Ne, taj sadista nije uopste hrabar. Dzanki su samo lak plen. Sto ne izadje na crtu nekom dileru.

natanata natanata 09:58 22.05.2009

Re: Koliko se vi ljudi folirate !!!

Srecko Sekeljic
baroniknez srecko - dobro jemoze li nesto kreativnije? Da, izvinjavam se što govorim ogoljeno o ovoj sablazni, umesto da sublimiram činjenice u parabole ili predstave koje implicitno ukazuju na ono što bih hteo da kažem, umesto da to prosto i kažem.Da li je ovo dovoljno kreativno za govor o delima našeg sveštenika? Ili ovo?Bilo kako bilo, on ima opravdanje... Jer on nema posla sa ljudima, već sa demonima koji su zaposeli njihovu dušu. Dehumanizacija je preduslov za opravdanje torture.



tebe uopste ne zanima da budes objektivan...mozes da stavis milion slika iz najgroznijih horor filmova, mozes sta hoces, papir i internet sve trpe, ali to i dalje nema veze sa ovim slucajme, i sa cinjenicom da je to sve sto si ti uradio za te ljude - malo si surfovao po bizarnim sajtovima
sentinel26 sentinel26 21:09 21.05.2009

Batine u „srcu“ Srbije

Kao sa nekog turističkog putovanja „Vreme“ napisalo:
“Duhovno rehabilitacioni centar Crna Reka nalazi se nadomak Novog Pazara. Zvanično je registrovan 2005. godine; internet prezentacija je na veb adresi www.sretenje.org.”
Ovaj Duhovno batinaški centar se ne nalazi nadomak Novog Pazara. Zar sve što tamo ne valja treba smjestiti u Novi Pazar.
Nalazi se na delu zemljišta koje pripada Manastiru Crna Rijeka posvećenom Sv.Petru Koriškom, tj na zemlji koja pripada Raško-prizrenskoj eparhiji koja mu je i dala dozvolu da može tu da gradi te objekte. Sve je započelo sa blagoslovom vladike. Mjesto pripada teritoriji opštine Zubin Potok, nalazi se oko 4-5 km od Ribarića.

Protojerej Branislav Peranović (mislim da mu je pravo prezime Petronijević ), dopunski “stručnjak” za poljoprivredu i prebijanje, bivši narko zavisnik “liječen” u Rusiji batinama, prethodno je izbačen iz Vranjske eparhije (Pahomijeva ) zbog optužbi za razna djela (koja više nijesu bitna ) našao je utočište u ovoj eparhiji.

Dovoljno je da obučete mantiju i da vam bude sve dozvoljeno.

Koliko je meni poznato imenovani nikada od zdravstvenih vlasti Srbije nije dobio nikakvu dozvolu za liječenje bilo kakvih bolesnika.
Zvanična izjava Ministarstva zdravlja to potvrdjuje.

Na ovom blogu je imao besplatnu reklamu od nekih simpatizera i kada sam ja napisao par riječi o njemu ko je i šta radi on, bio sam kritikovan.

Netačno je da mu porodica sada živi tamo. Bila je ranije ali više nije.

Eto im ga sad.

- Ne vjerujem da je ijedan roditelj potpisao saglasnost da mu sina tuku lopatom i bokserima.

- Ako i jeste potpisao, taj potpis ne važi, a to zna i šef batinaša.

- Potpisi zavisnika takodje su nevažeći.

2006.godine sam slučajno upoznao i pročitao pisanu ispovest jednog nesrećnika koji je brzo pobjegao otuda i uspješno liječenje nastavio u pravoj zdravstvenoj ustanovi.

Onom nesrećniku na snimku poslije onih udaraca lopatom bubrezi više nijesu na svojem predjašnjem mjestu.

Toliko od mene.
Ne namjeravam nikome da repliciram, kome se svidja ono čudovište neka ga vodi kući.

Blade Runner Blade Runner 07:02 22.05.2009

Re: Batine u „srcu“ Srbije

Zar sve što tamo ne valja treba smjestiti u Novi Pazar.

Dovoljno je da obučete mantiju i da vam bude sve dozvoljeno.

Eto im ga sad.

Toliko od mene.


Bas mi je drago sto toliko volis Srbiju i brines se o njenom srcu. Ti bese onaj koji zna zemlju clanicu EU koja ce da preuzme stafetu od Holandije ako se ova umori od ometanja Srbije na putu u EU? Vreme je da kazes koja je posto je Holandija spremna da popusti. Mora da je tu bilo nekog Obajdenovanja.

Troll off
sentinel26 sentinel26 11:18 22.05.2009

Re: Batine u „srcu“ Srbije

Blade Runner
Zar sve što tamo ne valja treba smjestiti u Novi Pazar.
Dovoljno je da obučete mantiju i da vam bude sve dozvoljeno.
Eto im ga sad.
Toliko od mene.Bas mi je drago sto toliko volis Srbiju i brines se o njenom srcu. Ti bese onaj koji zna zemlju clanicu EU koja ce da preuzme stafetu od Holandije ako se ova umori od ometanja Srbije na putu u EU? Vreme je da kazes koja je posto je Holandija spremna da popusti. Mora da je tu bilo nekog Obajdenovanja.Troll off
Baš dobro što imaš istovetno mišljenje o Centru strave i užasa u Crnoj Rijeci.

Veoma me raduje informacija da je Upravni odbor "Blica" donio odluku da Holandija popusti. Još samo da parlament Holandije bude obaviješten i gotovo.
Blade Runner Blade Runner 15:28 22.05.2009

Re: Batine u „srcu“ Srbije

Baš dobro što imaš istovetno mišljenje o Centru strave i užasa u Crnoj Rijeci.

moje misljenje je u mojim prethodnim komentarima za sve one koji znaju da citaju a nisu zlobni
natanata natanata 21:13 21.05.2009

i

i eh, da, Strongmen, mora da je strasno to sa gljivicama....
natanata natanata 21:13 21.05.2009

i

i eh, da, Strongmen, mora da je strasno to sa gljivicama....
Strongman Strongman 21:42 21.05.2009

Re: i

natanata
i eh, da, Strongmen, mora da je strasno to sa gljivicama....



Ma ja sam ok, a ti me brines. nekako nepovezano pricas.

Ako opravdavas onaj akt nasilja nad pacijentima mislim da zivimo u razlicitim dimenzijama.
natanata natanata 21:48 21.05.2009

Re: i

Cuj, za nepovezanost se izvinjavam. Nemam previse vremena, pa ne stizem da procitam sta sam napisala "u dahu". Da li mislis da to sto ti lepo napises "akt nasilja" , sa namerom da zvuci promisljenije, mudrije, ozbiljnije - time ti teza dobija smisao?!
A posto ste krenuli sa odogovrima tipa " nekako nepovezano pricas" - jasno je ko ovde nema argumenata-da se izarzim na tvoj nacin, ili ko se ovde folira za sve pare-da se izrazim na moj nacin..
Inace su ti price bile ok...
Strongman Strongman 23:26 21.05.2009

Re: i

A posto ste krenuli sa odogovrima tipa " nekako nepovezano pricas" - jasno je ko ovde nema argumenata-da se izarzim na tvoj nacin, ili ko se ovde folira za sve pare-da se izrazim na moj nacin..
Inace su ti price bile ok...


Moram da pitam. Sad se recimo super mod i ja dogovorimo da je za tvoje dobro da te damo u "leciliste" i da mozes da izadjes samo kad smo mi saglasni?

Da izostrim sliku. Ko br edaje za pravo nekim roditeljima da posegnu za inkvizicionim metodama. nema veze da li su americke ili belanovacke fore. udaranje lopatom i bembanje u glavu ultimejt fajt stilom u ime izlecenja... Ma nemojmo se zajebavati. Ovo je bre za zatvor.

Ne znam nista o tebi i vrlo me cudi sto branis takve metode.
4krofnica 4krofnica 21:20 21.05.2009

znas sta?

posebno mi je gadno ovo gledati sa Isusom i ikonama u pozadini, prosto-povraca mi se
natanata natanata 21:32 21.05.2009

Re: znas sta?

4krofnica
posebno mi je gadno ovo gledati sa Isusom i ikonama u pozadini, prosto-povraca mi se




posto si se verovatno juce prejela gledajuci parastos za njih desetoro poginulih u KBC-u, i menjajuci kanal u milistotinki na "menjam kravu"
4krofnica 4krofnica 21:37 21.05.2009

Re: znas sta?

prejela gledajuci parastos


dakle sta god da mislis o ovoj temi, ovaj komentar je odvratan.
Strongman Strongman 21:43 21.05.2009

Re: znas sta?

EDIT BEGIN

citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?


EDIT END


Mislim da je red da te upozorim da se nosim msilju da te banujem. Razlicitost misljenja je ok ali napadati ljude podmecuci i vredjajuci nije u redu.

Aj ti razmisli sta ces.
lidiaz lidiaz 21:57 21.05.2009

Re: znas sta?

Jbt strongmene, pa javio ti se pop licno
natanata natanata 22:03 21.05.2009

Re: znas sta?

Strongman
posto si se verovatno juce prejela gledajuci parastos za njih desetoro poginulih u KBC-u, i menjajuci kanal u milistotinki na "menjam kravu"Mislim da je red da te upozorim da se nosim milju da te banujem. Razlicitos misljenja je ok ali napadati ljude podmecuci i vredjajuci nije u redu. Aj ti razmisli sta ces.




to sto sam ja napisal nema apsolutno nijednu rec uvrede..ali ti mozes to da uradis i ja tu ne mogu nista (ili da se lepo izrazim-argumetacija sile). To ce govoriti o tebi, a ne o meni, pre svega zato sto ignorises uvrede u kontra smeru.
Ali ok - postoje mala srca i velika srca, male i velike duse...Sam covek bira

Strongman Strongman 22:04 21.05.2009

Re: znas sta?

lidiaz
Jbt strongmene, pa javio ti se pop licno


A uuu a ja naivan pa poverovao da je to natanata
natanata natanata 22:05 21.05.2009

Re: znas sta?

lidiaz
Jbt strongmene, pa javio ti se pop licno


Iznenadila bi se. Licim na popa, narocito na one debele sa velikkom bradom i krivim nosom, i tako to.... ma ruznjaca, katastrofa :)
Strongman Strongman 22:06 21.05.2009

Re: znas sta?

to sto sam ja napisal nema apsolutno nijednu rec uvrede..ali ti mozes to da uradis i ja tu ne mogu nista (ili da se lepo izrazim-argumetacija sile). To ce govoriti o tebi, a ne o meni, pre svega zato sto ignorises uvrede u kontra smeru.



Ups, promasio sam citat. Evo ga:

citiracu jednog velikog mislioca (mada ti je komentar toliko prazan da zasluzujes ignorisanje), dakle: prijatelju, ko u tvojoj porodici trenutno koristi vasu jedinu porodicnu modzanu vijugu?
natanata natanata 22:12 21.05.2009

Re: znas sta?

Strongman

lidiazJbt strongmene, pa javio ti se pop licno A uuu a ja naivan pa poverovao da je to natanata


E pa vidis prijatelju, nemam veze sa covekom, osim sto sam ga par puta gledala na tvu-u kada su ga isto tako napadali i jos jednu emisiju koja je bila objektivna..I malopre u dnevniku. Sad da me pitas, ne znam ni tacno kako se covek zove, jer to nije ni vazno..Vazno je sta radi, jer da citiram jedan americki film:zanemari sta ljudi govore, zacepi usi i gledaj dela..

a ako budes dolazi u beograd mozemo popiti taj tvoj espreso, da vidis kako izgleda ovaj "debeli grozni popa", zvani Natalija
Strongman Strongman 22:19 21.05.2009

Re: znas sta?

a ako budes dolazi u beograd mozemo popiti taj tvoj espreso, da vidis kako izgleda ovaj "debeli grozni popa", zvani Natalija



neki preview?
lidiaz lidiaz 22:21 21.05.2009

Re: znas sta?

Evo sta kaze pop u dnevniku, malo van konteksta, sporo kucam.
Pop
Ne mislim nista dobro o batinama, kao sto ne mislim nista dobro ni o giljotini
Onaj ko ima narkomana u kuci najbolje to razume
Lako je sesti u udobnu fotelju, biti diplomata i bele rukavice navuci na ruke
Vladika moj je upoznat sa time
natanata natanata 22:21 21.05.2009

Re: znas sta?

4krofnica
prejela gledajuci parastos dakle sta god da mislis o ovoj temi, ovaj komentar je odvratan.



nije mi bila ideja da te uvredim..samo mi je malo smesno svo to "jao, brzo mirisljavu so", a cirkus demonstracije sile i moci po gradu za coveka sa vosatnim licem i tezom da smo za konc logore...a tebi se povrace od ovoga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana