Razoružajte sve bombaše !

sentinel26 RSS / 22.05.2009. u 13:27

Otvoreno pismo ministru unutrašnjih poslova i zameniku premijera, gospodinu Ivici Dačiću.

  • 1) Donesite akt (zakon, uredbu, sl. ) kojim ćete obavezati sve gradjane koji poseduju eksplozivne naprave da ih bez opasnosti od progona predaju organima bezbednosti u odredjenom roku.
  • 2) Donesite propis kojim ćete oduzeti svo vojničko naoružanje od gradjana bez obzira na koji način su došli u njegov posed, takodje u odredjenom roku..
  • 3) Dok traju ovi rokovi pokrenuti procedure za izmene Krivičnog zakona.
  • 4) Po isteku ovoga roka posjedovanje eksplozivnih naprava proglasiti djelom trerorizma - (dopuna KZ ).

Upozorenje: - Eksplozivne naprave i naoružanje da ne donose sami gradjani nego da pozivaju policiju koja će vršiti preuzimanje.

Ne postoji ni jedan jedini ozbiljan razlog da gradjani posjeduju vojničko naoružanje i drže ga kod svojih kuća..

Za eksplozivne naprave nije potreban komentar.

Nadam se pravilnom razumevanju ovog poziva i pozitivnoj akciji.

 

Napomena: Ovaj predlog o razoružavanju gradjana sam slao jednoj parlamentarnoj stranci uoči izbora 2008.godine.

 



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 13:43 22.05.2009

Slažem se

ali sve ovo treba da prati i jaka medijska kampanja, da do njihovog mozga može da dopre da jedini rezultat držanja takvih naprava u kući može biti stradanje nekoga iz njihovog okruženja.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:02 22.05.2009

Re: Slažem se

Evo pridruzujem se i Sentnom predlogu ...
dragan7557 dragan7557 14:23 22.05.2009

Re: Jok

Otvoreno pismo ministru unutrašnjih poslova i zameniku premijera, gospodinu Ivici Dačiću.

Prijatelju,

ođe nešto ne štima.

Ako padnemo na to da ministri i vlada postanu zakonodavci, nećemo se dobro provesti.
Ako je u pitanju nezadovoljstvo sa radom zakonodavne vlasti onda treba njih opomenuti
i od skupštine zahtevati da radi ono što joj je posao.

poz.
dragan7557
sentinel26 sentinel26 14:27 22.05.2009

Re: Slažem se

dragan7557
Otvoreno pismo ministru unutrašnjih poslova i zameniku premijera, gospodinu Ivici Dačiću.Prijatelju,ođe nešto ne štima.Ako padnemo na to da ministri i vlada postanu zakonodavci, nećemo se dobro provesti.Ako je u pitanju nezadovoljstvo sa radom i ostatkom zakonodavne vlasti onda treba njih opomenuti i od skupštine zahtevati da radi ono što joj je posao.poz.dragan7557
He-he!
Prijatelju, prijatelju, zar i ti brate Dragane (Brute ) ?

Pa nijesam ja milslio da Dačić donosi zakon, nego njegovo ministarstvo treba da bude ovlašćeni predlagač.

Volio bih da vidim te poslanike koji bi glasali protiv.

Ima nešto i izmedju redova. Bar na blogu su svi pokazali zavidno znanje za čitanje i tumačenje onoga izmedju redova. :))

dragan7557 dragan7557 14:59 22.05.2009

Re: Slažem se

sentinel26
dragan7557
Otvoreno pismo ministru unutrašnjih poslova i zameniku premijera, gospodinu Ivici Dačiću.Prijatelju,ođe nešto ne štima.Ako padnemo na to da ministri i vlada postanu zakonodavci, nećemo se dobro provesti.Ako je u pitanju nezadovoljstvo sa radom i ostatkom zakonodavne vlasti onda treba njih opomenuti i od skupštine zahtevati da radi ono što joj je posao.poz.dragan7557
He-he!
Prijatelju, prijatelju, zar i ti brate Dragane (Brute ) ?

Pa nijesam ja milslio da Dačić donosi zakon, nego njegovo ministarstvo treba da bude ovlašćeni predlagač.

Volio bih da vidim te poslanike koji bi glasali protiv.

Ima nešto i izmedju redova. Bar na blogu su svi pokazali zavidno znanje za čitanje i tumačenje onoga izmedju redova. :))



Ok, ja sam se već "uplašio" da nije u pitanju nešto drugo.
Za ostalo , ja se ipak dvoumim oko oružja iz prostog razloga što svo oružje koje se nosi i može da stane u džep
ne smatram toliko opasnim koliko nekulturu posedovanja oružja.
Pravo na nošenje oružja je u Srbiji dato svakom "obezbeđivaču" ljudi i objekata dok po bankama (diskutovali smo o tome) imaju čuvari koji plaše narod sa oružjem kao i oni što čuvaju gradilišta ili bilo kakve šupe, koji niti su obučeni da rukuju a nemaju ni potrebnu kulturu da bi im se dao i dečiji pištolj na vodu, o drugom i da ne govorimo

Skorašnja diskusija i slike oko rendžera u sultanatu Kusturice su pokazale da isti rendžeri imaju naoružanje koje ne služi ama baš ničemu (pištoljage) osim za zastrašivanje građana i pokazivanje neke moći i sile.
Baš bi mi bilo drago da nekog od tih umušljenih Čak Norisa napadne neka divlja svinja ili medved pa da vidim kako će sa pištoljčićem da se odbrane.

Argumenti koje koristi takozvani Arms lobi su glupost ali je zakonodavstvo u mnogim državama takvo da se policija više bavi čuvanjem lopina i drugog ološa nego građana.

Napadi na građane i objekte su toliko učestali da građanima ne ostaje drugo nego da se naoružaju.
Znam mnogo slučajeva u kojima su građani koji su legalno oružje upotrebili prilikom pljačke u samoodbrani, dobili žestoke kazne.

Očuvanje reda i mira je pitanje kulture,smanjenja kriminala i tolerancije a ne broja oružja po glavi stanovnika.
Čini mi se da je predhodnik ministra Dušan Mihajlović delio i neko jubilarno oružje svim ministrima, nije prihvatila samo ministarka Gordana (?).

Uzgred svak ko hoće da napravi eksplozivnu spravu to može očas posla sa materijalom lako dostupnim u samouslugama i uzme shemu sa Interneta.

Ja zbog toga više verujem u edukaciju nego u oduzimanje.
Svakako smatram da recimo automatsko naoružanje Kalašnjikov i sl. nema šta da traži u kućama ali to je druga priča.

dragan7557
dragan7557 dragan7557 16:24 22.05.2009

Re: Slažem se

1) Donesite akt (zakon, uredbu, sl. ) kojim ćete obavezati sve gradjane koji poseduju eksplozivne naprave da ih bez opasnosti od progona predaju organima bezbednosti u odredjenom roku.

Sa ovim se potpuno slažem i što pre to bolje. Akciju je trebalo sprovesti još tokom rata.

Svaki čas se čulo da će neko nekom baciti bombu u kuću kao pretnja ili .........

dragan7557
drug.clan drug.clan 13:48 22.05.2009

Bear Arms

Ne postoji ni jedan jedini ozbiljan razlog da gradjani posjeduju vojničko naoružanje i drže ga kod svojih kuća..


A sta bi sa "Right to Bear Arms"


Broj vatrenog oruzja po glavi stanovnika je jedna od retkih stvari u kojoj smo medju prvima u evropi (na trecem mestu posle finske i svajcarske) i svetu (na sestom mestu). Zasto sada da izgubimo tu "pocasnu" poziciju.

libkonz libkonz 13:51 22.05.2009

Re: Bear Arms

priča je, čini mi se, o bombama i dugim cevima.
sentinel26 sentinel26 14:03 22.05.2009

Re: Bear Arms

libkonz
priča je, čini mi se, o bombama i dugim cevima.

Tako je, eksplozivne naprave i svo vojničko naoružanje. Ja nijesam pominjao lično naoružanje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:07 22.05.2009

Re: Bear Arms

sentinel26
Ja nijesam pominjao lično naoružanje.


Ma i sto se tice licnog bi trebalo primeniti najrestriktivnije zapadnoevropske propise... I sa licnim se mogu izvrsiti teski zlocini i ugroziti bezbednost gradjana ...
drug.clan drug.clan 14:11 22.05.2009

Re: Bear Arms

sentinel26
libkonz
priča je, čini mi se, o bombama i dugim cevima.

Tako je, eksplozivne naprave i svo vojničko naoružanje. Ja nijesam pominjao lično naoružanje.

Ima li neke velike razlike?
Svejedno mi je iz cega ce me neko ubiti vojni pistolj cz 99 ili civilni pistolj cz 99 ili pak iz vojne puske ili civilnog karabina.

Ovaj problem se resava sprovodnjem zakona (koji vec postoji). Velike novcane i zatvorske kazne i tek onda moze da se otvori sakupljacki centar jer ovako niko nece nista doneti posto svi znaju da se nece nista desiti ni ako im nadju oruzje.
drug.clan drug.clan 14:12 22.05.2009

Re: Bear Arms

Virtuelni Vasilije
sentinel26
Ja nijesam pominjao lično naoružanje.


Ma i sto se tice licnog bi trebalo primeniti najrestriktivnije zapadnoevropske propise... I sa licnim se mogu izvrsiti teski zlocini i ugroziti bezbednost gradjana ...


Mislis ove "striktne" zakone iz finske, svajcarske, svedske, nemacke i francuske?
sentinel26 sentinel26 14:16 22.05.2009

Re: Bear Arms

Virtuelni Vasilije
sentinel26 Ja nijesam pominjao lično naoružanje.Ma i sto se tice licnog bi trebalo primeniti najrestriktivnije zapadnoevropske propise... I sa licnim se mogu izvrsiti teski zlocini i ugroziti bezbednost gradjana ...
Tačno, kada je lično naoružanje u pitanju postoje neki propisi i standardi (da kažemo ), zato to treba ostaviti za jednu drugu temu.

Nadam se da se po pitanju pomenutih slažemo.

Proširivanjem teme i akcije ona bi mogla da propadne. Nekome može pasti na pamet ideja da akciju proširimo i na hladno oružje, onda piši propalo.

Ovako po ovim predlozima može da se ostvari čak i konsenzus u Srbiji.

libkonz libkonz 14:18 22.05.2009

Re: Bear Arms

Ovako po ovoim predlozima može da se ostvari čak i konsenzus u Srbiji.

Proširivanjem teme i akcije ona bi mogla da propadne


Pametno Sentinel! Ne slažemo se često, ali ovde te podržavam 100%.
sentinel26 sentinel26 14:19 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
sentinel26
libkonzpriča je, čini mi se, o bombama i dugim cevima.Tako je, eksplozivne naprave i svo vojničko naoružanje. Ja nijesam pominjao lično naoružanje.Ima li neke velike razlike?Svejedno mi je iz cega ce me neko ubiti vojni pistolj cz 99 ili civilni pistolj cz 99 ili pak iz vojne puske ili civilnog karabina.Ovaj problem se resava sprovodnjem zakona (koji vec postoji). Velike novcane i zatvorske kazne i tek onda moze da se otvori sakupljacki centar jer ovako niko nece nista doneti posto svi znaju da se nece nista desiti ni ako im nadju oruzje.
Druže Član. Nemoj da mi sabotiraš akciju.

Pištolj CZ 99 spada u lično naoružanje, bez obzira imali onaj koji ga nosi uniformu ili nema.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:27 22.05.2009

Re: Bear Arms

Senta
Nadam se da se po pitanju pomenutih slažemo.


Ma vec sam rekao da se slazem. Ali sam za to da se odmah kao sledeci korak ide dalje ... prema najrestriktivnijim propisima.

Mozda nisam u toku al' valjda je i samom narodu dosta tog besmislenog ubijanja ... od ratova pa do "obicnog" kriminala? To bi olaksalo i borbu protiv kriminala. Cim ga uhvatis sa oruzjem - pravo u cuzu. Za ponovljen prekrsaj iz te oblasti - drakonske kazne. Ne znam kako je kod nas sad ... ali ljudima koji su imali bilo kakav sukob sa zakonom trebalo bi trajno oduzeti dozvole i drakonski ih kaznjavati ako se toga ne pridrzavaju. Pa da vidimo onda kako ce on da se bavi kriminalom ako je policiji dovoljno samo da ga uhvati sa oruzjem pa da ga strpa u zatvor ...
dragan7557 dragan7557 14:28 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
Ne postoji ni jedan jedini ozbiljan razlog da gradjani posjeduju vojničko naoružanje i drže ga kod svojih kuća..


A sta bi sa "Right to Bear Arms"


Broj vatrenog oruzja po glavi stanovnika je jedna od retkih stvari u kojoj smo medju prvima u evropi (na trecem mestu posle finske i svajcarske) i svetu (na sestom mestu). Zasto sada da izgubimo tu "pocasnu" poziciju.


Posedovanje oružja nije isto što i nošenje oružja.

dragan7557
drug.clan drug.clan 14:36 22.05.2009

Re: Bear Arms

dragan7557
drug.clan
Ne postoji ni jedan jedini ozbiljan razlog da gradjani posjeduju vojničko naoružanje i drže ga kod svojih kuća..


A sta bi sa "Right to Bear Arms"


Broj vatrenog oruzja po glavi stanovnika je jedna od retkih stvari u kojoj smo medju prvima u evropi (na trecem mestu posle finske i svajcarske) i svetu (na sestom mestu). Zasto sada da izgubimo tu "pocasnu" poziciju.


Posedovanje oružja nije isto što i nošenje oružja.

dragan7557


Ali ako ga ne posedujes ne mozes ni da ga nosis?
baroniknez baroniknez 14:37 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
dragan7557
drug.clan
Ne postoji ni jedan jedini ozbiljan razlog da gradjani posjeduju vojničko naoružanje i drže ga kod svojih kuća..


A sta bi sa "Right to Bear Arms"


Broj vatrenog oruzja po glavi stanovnika je jedna od retkih stvari u kojoj smo medju prvima u evropi (na trecem mestu posle finske i svajcarske) i svetu (na sestom mestu). Zasto sada da izgubimo tu "pocasnu" poziciju.


Posedovanje oružja nije isto što i nošenje oružja.

dragan7557


Ali ako ga ne posedujes ne mozes ni da ga nosis?

mozes, na primer pozajmis od nekog. a ima i onih koji ga poseduju ali ne nose. recimo drze ga kod kuce kao trofejno oruzje
drug.clan drug.clan 14:40 22.05.2009

Re: Bear Arms

baroniknez

mozes, na primer pozajmis od nekog. a ima i onih koji ga poseduju ali ne nose. recimo drze ga kod kuce kao trofejno oruzje


E pojam "trofejno oruzje" nikada nisam mogao da shvatim. Sta je to?
Jel moze neko da mi objasni?
ivana23 ivana23 14:52 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan

E pojam "trofejno oruzje" nikada nisam mogao da shvatim. Sta je to?
Jel moze neko da mi objasni?

Ovako nesto:

baroniknez baroniknez 14:55 22.05.2009

Re: Bear Arms

clan 3. zakona o oruzju i municiji: trofejno oruzje, koje cine vatreno i hladno oruzje, koje se cuva iz ustanaka i oslobodilackih ratova, ili koje predstavlja licni ili porodicni trofej vlasnika

najcesce se takvo oruzje mehanicki zaliva olovom, jer i ono bez obzira sto je staro moze da se upotrebi
drug.clan drug.clan 15:00 22.05.2009

Re: Bear Arms

baroniknez
clan 3. zakona o oruzju i municiji: trofejno oruzje, koje cine vatreno i hladno oruzje, koje se cuva iz ustanaka i oslobodilackih ratova, ili koje predstavlja licni ili porodicni trofej vlasnika

najcesce se takvo oruzje mehanicki zaliva olovom, jer i ono bez obzira sto je staro moze da se upotrebi



Ma znam ja sta je to ali nerazumem pojam "trofejno". Jel to znaci da oteto u borbi ili sta?

Onomad je Ceca imala 100 komada AK 47 - sve trofejno!
dragan7557 dragan7557 15:06 22.05.2009

Re: Bear Arms

zapadnoevropske propise..

Info:

BRD ima preko 30.000.000 oružja u rukama građana legalnog, i još toliko ilegalnog, kao zapadna država a i u drgim je slično stanje.

Izgleda di da tebi Vasilije nije poznata materija o kojoj diskutuješ, pošto neke ozbiljnije restrikcije u najvećem delu EU članica ne postoje.

dragan7557
dragan7557 dragan7557 15:11 22.05.2009

Re: Bear Arms

ivana23
drug.clan

E pojam "trofejno oruzje" nikada nisam mogao da shvatim. Sta je to?
Jel moze neko da mi objasni?

Ovako nesto:



To je iz "Pesme sa Kumbare" sadašnji trofeju su najmodernije oružje i predstavlja PLEN oduzet neprijatelju što skuplji i bolji, to vlasnik ponosniji recimo Hekler i Koh ili dr.

Trofejno oružje se "obavezno" inesposobljava a kako se to radi je druga priča.

dragan7557
drug.clan drug.clan 15:16 22.05.2009

Re: Bear Arms

dragan7557
zapadnoevropske propise..

Info:

BRD ima preko 30.000.000 oružja u rukama građana legalnog, i još toliko ilegalnog, kao zapadna država a i u drgim je slično stanje.

Izgleda di da tebi Vasilije nije poznata materija o kojoj diskutuješ, pošto neke ozbiljnije restrikcije u najvećem delu EU članica ne postoje.

dragan7557



Svajcarska kao najmilitaristickija zemlja u evropi osim najveceg broja vojnika na 1000 stanovnika, ima jedan "civilni" komad oruzja po svakom odraslom stanovniku. Na ovo treba dodati i po jedan top u svakom podrumu
sentinel26 sentinel26 15:18 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
Svajcarska kao najmilitaristickija zemlja u evropi osim najveceg broja vojnika na 1000 stanovnika, ima jedan "civilni" komad oruzja po svakom odraslom stanovniku. Na ovo treba dodati i po jedan top u svakom podrumu
Zar nije sjajna prilika da bar u nečemu budemo ispred Švajcarske ?

drug.clan drug.clan 15:23 22.05.2009

Re: Bear Arms

sentinel26
drug.clan
Svajcarska kao najmilitaristickija zemlja u evropi osim najveceg broja vojnika na 1000 stanovnika, ima jedan "civilni" komad oruzja po svakom odraslom stanovniku. Na ovo treba dodati i po jedan top u svakom podrumu
Zar nije sjajna prilika da bar u nečemu budemo ispred Švajcarske ?




Mislis da podelimo topove i tenkove ljudima pa da imamo vise od svajcaraca ?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:27 22.05.2009

Re: Bear Arms

dragan7557
BRD ima preko 30.000.000 oružja u rukama građana legalnog, i još toliko ilegalnog, kao zapadna država a i u drgim je slično stanje.

Izgleda di da tebi Vasilije nije poznata materija o kojoj diskutuješ, pošto neke ozbiljnije restrikcije u najvećem delu EU članica ne postoje.


Pa nisam ni rekao da mi je poznata ... ja diskutujem o njoj sa stanovista obicnog gradjanina (koji ne poseduje oruzje), valjda se to iz moje diskusije i vidi? Zato sam i predlozio da "preuzmemo najrestriktivnije zapadnoevropske propise" a nisam naveo ni jednu konkretnu zemlju ... Pretpostavljam/cenim da bi bar neke od tih zemalja morale da imaju u tom smislu restriktivnije zakone od nas(skandinavske etc?). Ako nemaju i mi smo tu ispred svih onda nema smisla ni da menjamo nesto ... ako vec tezimo toj EU.

Znam da je to zasad samo utopija, ali ja bih uveo POTPUNU zabranu posedovanja i nosenja vatrenog oruzja kad su u pitanju privatna lica. Ne znam da li to postoji to bilo gde u svetu?

pozz

ps. inace gresis sto se tice Kustinih rendzera: ne nose oni pistolje zbog zivotinja nego zbog lovokradica ... ili "drvokradica" i slicnih kriminalaca ... za razne vrste obezbedjenja je vec logicno da nose oruzje ... posebno u ovoj situaciji kad u zemlji ima toliko oruzja u privatnom posedu...
dragan7557 dragan7557 15:29 22.05.2009

Re: Bear Arms



Pištolj CZ 99 spada u lično naoružanje, bez obzira imali onaj koji ga nosi uniformu ili nema.

Prijatelju,
ova izvikačena licencna našminkana sprava je zamišljena kao vojnički pištolj, ali je odavno izgubila trku sa mnogo boljim vojničkim pištoljima te je bez ikakvog razloga oglašena nekim kvalitetom.

E, sad što se tiče definicije ličnog naoružanje, je stvar mnogo delikatnija.

Uzgred kada je u pitanju oružje osobito pištolji njih se više plaši onaj ko ovu glupost uperi na drugog nego onaj u koga je ova glupava sprava uperena, pa je najveći broj ranjavanja ovim oružjem napravljen upravo zbog straha i neznanja rukovanja od strane vlasnika.

dragan7557
drug.clan drug.clan 15:41 22.05.2009

Re: Bear Arms

Virtuelni Vasilije

Pa nisam ni rekao da mi je poznata ... ja diskutujem o njoj sa stanovista obicnog gradjanina, valjda se to iz moje diskusije i vidi? Zato sam i predlozio da "preuzmemo najrestriktivnije zapadnoevropske propise" a nisam naveo ni jednu konkretnu zemlju ... Pretpostavljam/cenim da bi bar neke od tih zemalja morale da imaju u tom smislu restriktivnije zakone od nas(skandinavske etc?). Ako nemaju i mi smo tu ispred svih onda nema smisla ni da menjamo nesto ... ako vec tezimo toj EU.


Kao sto mozes da vidis sa dijagrama skandinavske zemlje vode po kolicini civilnog naoruzanja:

Osim pomenutih rekordera sa liste (Finske i Svedske) tu je i Norveska sa ogromnom kolicinom oruzja medju civilima (poluautomatsko oruzje je takodje dozvoljeno). Bez posebne dozvole u Norveskoj svako moze da poseduje "samo" 10 000 metaka.

Prijatelju,
ova izvikačena licencna našminkana sprava je zamišljena kao vojnički pištolj, ali je odavno izgubila trku sa mnogo boljim vojničkim pištoljima te je bez ikakvog razloga oglašena nekim kvalitetom.

E, sad što se tiče definicije lično naoružanje, je stvar mnogo delikatnija.


Taj sam pomenuo zato sto je veoma popularan kod nas a ja pojma nemam sta je dobro a sta lose oruzje samo znam da je svejedno da li neko nekoga rani ili ubije iz lovacke, sportske ili vojne puske.
dragan7557 dragan7557 15:48 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
dragan7557
zapadnoevropske propise..

Info:

BRD ima preko 30.000.000 oružja u rukama građana legalnog, i još toliko ilegalnog, kao zapadna država a i u drgim je slično stanje.

Izgleda di da tebi Vasilije nije poznata materija o kojoj diskutuješ, pošto neke ozbiljnije restrikcije u najvećem delu EU članica ne postoje.

dragan7557



Svajcarska kao najmilitaristickija zemlja u evropi osim najveceg broja vojnika na 1000 stanovnika, ima jedan "civilni" komad oruzja po svakom odraslom stanovniku. Na ovo treba dodati i po jedan top u svakom podrumu


koji drže kod kuće kao i ostalu vojnu opremu, pa opet imaju manje kriminalne zloupotrebe nego na balkanu gde ljudi nemaju ni čestitog pojma o oružju.

Nije sve samo u zabranama kultura u oružju igra veliku ulogu.
dragan7557
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:03 22.05.2009

Re: Bear Arms

drug.clan
Kao sto mozes da vidis sa dijagrama skandinavske zemlje vode po kolicini civilnog naoruzanja


Aha tek sad pogledah detaljnije dijagram: moje zelje onda najbolje ispunjava Engleska od EU zemalja ... eto mog predloga ... Kinu necemo da uzimamo u razmatranje, iako ni ona nekima ne bi smetala
dragan7557 dragan7557 16:12 22.05.2009

Re: Bear Arms


ps. inace gresis sto se tice Kustinih rendzera: ne nose oni pistolje zbog zivotinja nego zbog lovokradica ... ili "drvokradica" i slicnih kriminalaca ... za razne vrste obezbedjenja je vec logicno da nose oruzje ... posebno u ovoj situaciji kad u zemlji ima toliko oruzja u privatnom posedu...

Manje je bitno šta neko krade , ono što je bitno je da niko nema pravo da nekog rani ili ubije zbog krađe bilo drva ili lova. Ovo bi uvek trebalo karakterisati kao pokušaj sa predumišljajem.

Argument da u zemlji ima mnogo oružja je tačan kao i činjenica da mahom stradaju deca pošto blentavi roditelji ni sami nisu upoznati sa oružjem..

Uzgred nema ništa lakše nego oduzeti nekom pištolj ili izbeći metak na bliskoj udaljenosti, isto važi i za puške.
Problem nije u oružju već u neznanju rukovanja istim.

Kao što sentinel kaže problem je u eksplozivnom đubretu bombama, minama i sl. sa kojima ni vojska nezna čestito da rukuje a o mamlazima koji ove sprave drže po svojim straćarama (u kućama i stanovima se drži oružje dok navedene sprave nisu deo nameštaja kuće već straćare ili arsenala gde im je mesto i gde su koliko toliko sigurne od sumanutih idiota.

Svakog ko poseduje ovo oruđe bih osudio odmah na 10 godina robije bez prava na pomilovanje.
Ovo najviše zbog dece njihove vlastite.

dragan7557
drug.clan drug.clan 16:19 22.05.2009

Re: Bear Arms

Virtuelni Vasilije
drug.clan
Kao sto mozes da vidis sa dijagrama skandinavske zemlje vode po kolicini civilnog naoruzanja


Aha tek sad pogledah detaljnije dijagram: moje zelje onda najbolje ispunjava Engleska od EU zemalja ... eto mog predloga ... Kinu necemo da uzimamo u razmatranje, iako ni ona nekima ne bi smetala



Ja sam za Kineski model

Oruzje moze da poseduje samo istaknuti clan a ne svaka shusha!
srki92 srki92 06:12 23.05.2009

Re: Bear Arms

Virtuelni Vasilije
sentinel26
Ja nijesam pominjao lično naoružanje.


Ma i sto se tice licnog bi trebalo primeniti najrestriktivnije zapadnoevropske propise... I sa licnim se mogu izvrsiti teski zlocini i ugroziti bezbednost gradjana ...


Uopste mi nije tesko da se slozim sa tobom Vaso. Vi u Evropi cak ni pume nemate, pa da se na to vadite
Prema tome, oruzje u soske i magacine, tamo gde mu je mesto.
baroniknez baroniknez 14:00 22.05.2009

secam se...

... za vreme djindjiceve vlade je bila neka akcija u tom smislu, pa se tako vratila velika kolicina naoruzanja. bilo je tragikomicno, neki su vracali i zolje!
drug.clan drug.clan 14:03 22.05.2009

Re: secam se...

baroniknez
... za vreme djindjiceve vlade je bila neka akcija u tom smislu, pa se tako vratila velika kolicina naoruzanja. bilo je tragikomicno, neki su vracali i zolje!



jel na kraju akcija bila uspesna kao i ona "imas kucu vrati stan"?
sentinel26 sentinel26 14:06 22.05.2009

Re: secam se...

drug.clan
baroniknez... za vreme djindjiceve vlade je bila neka akcija u tom smislu, pa se tako vratila velika kolicina naoruzanja. bilo je tragikomicno, neki su vracali i zolje!jel na kraju akcija bila uspesna kao i ona "imas kucu vrati stan"?
Ako bi moj predlog za dopunu KZ po isteku roka bio prihvaćen i posjedovanje eksplozivnih naprava proglasili djelom terorizma, pitanje je da li bi bilo isto kao "imaš kuću vrati stan".

Uostalom ta akcija koju pominješ je bila čisto politička, sa pozivanjem na savjest a nijesu bile propisane nikakve kaznene mjere.

Da se vratimo temi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:21 22.05.2009

Re: secam se...

Podržavam.
baroniknez baroniknez 14:27 22.05.2009

Re: secam se...

Ako bi moj predlog za dopunu KZ po isteku roka bio prihvaćen i posjedovanje eksplozivnih naprava proglasili djelom terorizma, pitanje je da li bi bilo isto kao "imaš kuću vrati stan".


slazem se sa tvojom idejom, ali tretirati to kao terorizam je preterano, jer nije terorizam bas toliko difuzan. a inace koliko mi je poznato i sadasnji KZ sve to zabranjuje a kada bi se primenio ne verujem da bi se bas bunili

Uostalom ta akcija koju pominješ je bila čisto politička, sa pozivanjem na savjest a nijesu bile propisane nikakve kaznene mjere.


tacno, ali je veliki deo naoruzanja vracen ili bolje receno velika kolicina, ali ko zna koliko je jos ostalo i cega sve tu nema

dragan7557 dragan7557 15:30 22.05.2009

Re: secam se...

Jelica Greganović
Podržavam.

Šta ?????????
eizo eizo 14:29 22.05.2009

...

U ovoj drzavi je potpuno normalno da imas nesto ovakvo radi "sporta"

Ovo je sportski karabin ZASTAVA LK M76
A u slucaju da zmajevi koje jurite nose balisticke pancire...

Verovali ili ne ovo se prodaje kao sportski model...ZASTAVA LK M93 "Crna strela" (12,7mm !!!)
I ko je sad tu lud...
vanja.t vanja.t 14:38 22.05.2009

Re: ...

crnu strelu sam imao prilike da vidim u vojsci, dugačka je skoro 1.8 m,
da li je moguće da se prodaje koa sportski model, znaš li cenu?
sentinel26 sentinel26 15:07 22.05.2009

Re: ...

eizo
U ovoj drzavi je potpuno normalno da imas nesto ovakvo radi "sporta"Ovo je sportski karabin ZASTAVA LK M76 A u slucaju da zmajevi koje jurite nose balisticke pancire...Verovali ili ne ovo se prodaje kao sportski model...ZASTAVA LK M93 "Crna strela" (12,7mm !!!)I ko je sad tu lud...
Bilo i meni poznato da postoji i sportsko oružje ali ono ne nosi ozbiljan stepen opasnosti i ne mislim da ga treba obuhvatati nekom sličnom akcijom.

Daleko ispred sportskog nalazi se lovačko naoružanje ali ni njega nijesam obuhvatao ovim predlogom jer bi to bilo razvodnjavanje i propast akcije.

Bio sam precizan - vojničko naoružanje i eksplozivne naprave naročito.
dragan7557 dragan7557 15:55 22.05.2009

Re: ...

eizo
U ovoj drzavi je potpuno normalno da imas nesto ovakvo radi "sporta"

Ovo je sportski karabin ZASTAVA LK M76
A u slucaju da zmajevi koje jurite nose balisticke pancire...

Verovali ili ne ovo se prodaje kao sportski model...ZASTAVA LK M93 "Crna strela" (12,7mm !!!)
I ko je sad tu lud...

LK M93 po svojoj nameni nije sportsko oružje već vojno

Crna Strela (glupav naziv) dužina je 1670 mm težina modela DSHK 16 kilograma (???????) kalibar 12,7x108
varijanta Browning NATO 99 (sa suspenzerima koji se vide na slici) težina 14,5 kg
efektivna udaljenost 1.600 metara. je oružje za snajpere.
dragan7557
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:22 22.05.2009

Re: ...

Evo još jednog sportskog modela:



Nije pogodan za držanje u manjim stanovima.
sentinel26 sentinel26 19:05 22.05.2009

Re: ...

Vojislav Stojković
Evo još jednog sportskog modela:Nije pogodan za držanje u manjim stanovima.
Vojo, priznaj ovo si pozajmio iz komšiluka, otkuda ovo kod nas.
Ja sam neobaviješten i iznenadjen. :))
eizo eizo 19:57 22.05.2009

Re: ...

Bilo i meni poznato da postoji i sportsko oružje ali ono ne nosi ozbiljan stepen opasnosti i ne mislim da ga treba obuhvatati nekom sličnom akcijom.

Daleko ispred sportskog nalazi se lovačko naoružanje ali ni njega nijesam obuhvatao ovim predlogom jer bi to bilo razvodnjavanje i propast akcije.

Nisam mislio da razvodnjavas akciju nego samo pokazujem primere koje samo drzava "gaji", licno bilo bi najbolje malo regulisati i proveriti sta ko ima, svasta u Srbiji mozes da nadjes od sportskih minobacaca do rucnih bombi za ribolov.
A tek ispod pulta...
Bas zato mislim da je ideja koju si okacio na blog super ali kako ce ici znajuci ovu drzavu...
sentinel26 sentinel26 20:28 22.05.2009

Re: ...

eizo
Bilo i meni poznato da postoji i sportsko oružje ali ono ne nosi ozbiljan stepen opasnosti i ne mislim da ga treba obuhvatati nekom sličnom akcijom.Daleko ispred sportskog nalazi se lovačko naoružanje ali ni njega nijesam obuhvatao ovim predlogom jer bi to bilo razvodnjavanje i propast akcije.Nisam mislio da razvodnjavas akciju nego samo pokazujem primere koje samo drzava "gaji", licno bilo bi najbolje malo regulisati i proveriti sta ko ima, svasta u Srbiji mozes da nadjes od sportskih minobacaca do rucnih bombi za ribolov.A tek ispod pulta...Bas zato mislim da je ideja koju si okacio na blog super ali kako ce ici znajuci ovu drzavu...
Slažem se samo moraš priznati (znaš valjda kakvi su ovi naši zakonodavci ) da bi teško izvesti neku akciju kada bi gledali da zavirimo u svako "ćoše".

Zato sam se ograničio samo na deo gdje ne bi mogli da vrdaju, gdje praktično ne mogu da smisle opravdanje za otpor i gdje je moguć i konsenzus.
dragan7557 dragan7557 01:35 23.05.2009

Re: ...

Vojislav Stojković
Evo još jednog sportskog modela:



Nije pogodan za držanje u manjim stanovima.

Ovo je za manja seoska imanja a i uklapa se starost traktora (oko 30 god) bar kad je u pitanju vučni deo. Dobro za odbranu od nasrtljivih krdljivaca drva i lovine a najbolje za zaštitu od bezobraznih komšija.
dragan7557
srki92 srki92 06:06 23.05.2009

Re: ...

eizo
U ovoj drzavi je potpuno normalno da imas nesto ovakvo radi "sporta"

Ovo je sportski karabin ZASTAVA LK M76
A u slucaju da zmajevi koje jurite nose balisticke pancire...

Verovali ili ne ovo se prodaje kao sportski model...ZASTAVA LK M93 "Crna strela" (12,7mm !!!)
I ko je sad tu lud...


Palis nas Eizo, gde se bre prodaje? Pa i ovde u tradicionalno miroljubivoj Americi je bilo neko gundjanje na medijima pre par godina sto ovaj cal. 50 moze da se kupi na internetu. Neko se dosetio da ovim mozes kao da oboris putnicki avion, sa jedno kilometar i po daljine (pa su pokazivali i neki demo, ono tipa probijali blok motora na kamionu i tako neke gluposti). Mada su im brzo zapusili usta odgovarajucim amandmanom...

Dobro je da se barem ne valjaju oni mali 20mm topovi kao sportski.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:03 22.05.2009

Podrška..

Podrška i preporuka...
Dodao bih još apsolutnu redukciju dozvala za držanje i nošenje oružja što je moguće regulisati Zakonom, te reviziju već izdatih dozvola...Na stotine hiljada komada oružja postoji u legalnom posedu, što je također društveno veoma opasno.
sentinel26 sentinel26 16:24 22.05.2009

Re: Podrška..

Drago Kovacevic
Podrška i preporuka...Dodao bih još apsolutnu redukciju dozvala za držanje i nošenje oružja što je moguće regulisati Zakonom, te reviziju već izdatih dozvola...Na stotine hiljada komada oružja postoji u legalnom posedu, što je također društveno veoma opasno.

E vala Dragče, to nećemo sada.

Neka to ostane za neku kasniju redovnu proceduru češljanja postojećih zakona.
Osim toga ne možemo ni porediti lično naoružanje (pištolje sa dozvolama ) sa bombama i vojničkim snajperima.

Dodavanje akciji ovakvih predloga vršimo njeno otupljivanje (razvodnjavanje ako se nekom više svidja ) i ulazimo u polje političkog prepucavanja, koje ja želim da se izbeghne.

Ovako oko ove dvije stvari možemo da imamo konsenzus u cijeloj Srbiji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:31 22.05.2009

Preporuka

slažem sesa inicijativom u potpunosti, a predložio bih i strožije kriterijume za dobijanje dozvole za lično naoružanje.
sinergija92 sinergija92 18:37 22.05.2009

Re: Preporuka

Danas su u odnosu na vreme pre par decenija znatno poostreni kriterijumi za dobijanje dozvole za oruzje, i sto ranije nije bio slucaj postoje dozvole za posedovanje i, posebno, dozvole za nosenje licnog oruzja, koje se jako retko izdaju.

No, ovde je tema tzv. vojnicko naoruzanje...posto se blogeri javljaju kao svojevrsni predlagaci novog zakona, koji bi tretirao posedovanje ovakvog oruzja i minsko eksplozivnih sredstava, da li bi neko mozda hteo da predlozi sankcije za posedovanje, odnosno sta znaci kvalifikacija "terorizam"?? Dok se ne nacini krivicno delo, cini se da bi oruzje moglo da bude bezbedno sakriveno i nikome nista, a kada se otkrije u vrsenju kriminalnih radnji, vec je kasno!

Stoga pitam, da li se zeli ovim preslikati akcija oduzimanja oruzja koju je, svojevremeno, vodio SUP u olicenju Aleksandra Rankovica, pre svega, na teritoriji Kosova i Metohije, prema albanskim separatistima i teroristima?
Da li iz ove perspektive opravdavamo ili kritikujemo tadasnju zaplenu ogromne kolicine vojnickog naoruzanja?

............................................................................................................................................
sentinel26 sentinel26 19:00 22.05.2009

Re: Preporuka

sinergija92
Stoga pitam, da li se zeli ovim preslikati akcija oduzimanja oruzja koju je, svojevremeno, vodio SUP u olicenju Aleksandra Rankovica, pre svega, na teritoriji Kosova i Metohije, prema albanskim separatistima i teroristima? Da li iz ove perspektive opravdamo ili kritikujemo tadasnju zaplenu ogromne kolicine vojnickog naoruzanja? ............................................................................................................................................
Pa ako si dobro pročitao predlog i uporediš to sa situacijom u zemlji i načinom na koji je to vojničko naoružanje dospelo kod gradjana, ne bi mogao praviti paralelu sa akcijom na Kosovu iz 1956.godine.
Ta akcija nije izvedena samo na Kosovu, samo je jedino na Kosovu primijenjeno nasilje prema gradjanima.

Ja nijesam predložio da policija ide od kuće do kuće i vrši pretres da bi pronašla vojničko oružje koje im je sama podijelila a neki su ga donijeli kao trofeje sa ratišta iz Hrvatske, Bosne i Kosova.

Nema nikakvih smetnji da se djelo nabavke i držanja eksplozivnih naprava svrsta u teška krivična djela gdje je zaprećena visoka kazna sa malim rasponom izmedju minimmuma i maksimuma.

O samoj definiciji toga djela ne treba da se vodi diskusija do završetka akcije i procjene njene uspješnosti od strane svih bezbedonosnih struktura.

Inače, što se tiče ličnog naoružanja, tačno je da je do dozvole za nošenje teško doći i rijetko se izdaju.
sinergija92 sinergija92 19:37 22.05.2009

Re: Preporuka

sentinel26
sinergija92
Stoga pitam, da li se zeli ovim preslikati akcija oduzimanja oruzja koju je, svojevremeno, vodio SUP u olicenju Aleksandra Rankovica, pre svega, na teritoriji Kosova i Metohije, prema albanskim separatistima i teroristima? Da li iz ove perspektive opravdamo ili kritikujemo tadasnju zaplenu ogromne kolicine vojnickog naoruzanja? ............................................................................................................................................
Pa ako si dobro pročitao predlog i uporediš to sa situacijom u zemlji i načinom na koji je to vojničko naoružanje dospelo kod gradjana, ne bi mogao praviti paralelu sa akcijom na Kosovu iz 1956.godine.
Ta akcija nije izvedena samo na Kosovu, samo je jedino na Kosovu primijenjeno nasilje prema gradjanima.

Ja nijesam predložio da policija ide od kuće do kuće i vrši pretres da bi pronašla vojničko oružje koje im je sama podijelila a neki su ga donijeli kao trofeje sa ratišta iz Hrvatske, Bosne i Kosova.

Nema nikakvih smetnji da se djelo nabavke i držanja eksplozivnih naprava svrsta u teška krivična djela gdje je zaprećena visoka kazna sa malim rasponom izmedju minimmuma i maksimuma.

O samoj definiciji toga djela ne treba da se vodi diskusija do završetka akcije i procjene njene uspješnosti od strane svih bezbedonosnih struktura.

Inače, što se tiče ličnog naoružanja, tačno je da je do dozvole za nošenje teško doći i rijetko se izdaju.




2) Donesite propis kojim ćete oduzeti svo vojničko naoružanje od gradjana bez obzira na koji način su došli u njegov posed, takodje u odredjenom roku..
4) Po isteku ovoga roka posjedovanje eksplozivnih naprava proglasiti djelom trerorizma - (dopuna KZ ).


Ima raznih gradjana, zar ne? Ima i onih koji ne zele da ga predaju , stoga postavljam pitanje za razmisljanje:

-Kako bi ste Vi otkrili ko poseduje vojnicko oruzje, te da bi se to proglasilo delom terorizma??
-Kako bi ste ga oduzeli?? (ako milom nece)
-Koje bi bile sankcije za taj terorizam? (predlog) (upravo je neohodno da gradjani posle orocene akcije predaje oruzja bez sankcija trebaju da znaju sta ih ocekuje, uostalom bilo je par ovakvih akcija unazad 7-8godina)


Svaki zakonski predlog mora da sadrzi i nacin inplementacije, zato usmeravam diskusiju u tom pravcu.

..........................................................................
sentinel26 sentinel26 20:43 22.05.2009

Re: Preporuka

sinergija92
.Ima raznih gradjana, zar ne? Ima i onih koji ne zele da ga predaju , stoga postavljam pitanje za razmisljanje:
-Kako bi ste Vi otkrili ko poseduje vojnicko oruzje, te da bi se to proglasilo delom terorizma??
-Kako bi ste ga oduzeli?? (ako milom nece)
-Koje bi bile sankcije za taj terorizam? (predlog) (upravo je neohodno da gradjani posle orocene akcije predaje oruzja bez sankcija trebaju da znaju sta ih ocekuje, uostalom bilo je par ovakvih akcija unazad 7-8godina)
Svaki zakonski predlog mora da sadrzi i nacin inplementacije, zato usmeravam diskusiju u tom pravcu. ..........................................................................
Ja sam samo za djelo posjedovanja eksplozivnih naprava predložio kvalifikaciju (terorizam ), za vojničko oružje nijesam.

O kvalifikovanju ovoga djela sam već odgovorio (gore ) i rasprava o ovome prije završetka akcije škodila bi samoj akciji, pa ja ne bih više o tome.

Neću braniti diskusiju o ovom pitanju ali mislim da je štetna u ovom trenutku.
Mi već imamo KZ, potrebna je dopuna sa opisom novih krivičnih djela.

Tehnologija otkrivanja i postupak oduzimanja nijesu predmet KZ.

boris-c boris-c 19:36 22.05.2009

Možda...

...je to dobar predlog, ali u nekoj utopiji.
Mom bratu maznu iz kola mp3 plejer. Policija dođe i kaže "šteta je ispod 150 evra" ne možemo ništa. Onda moj brat kaže "jel to znači da ja mogu nekom drugom da maznem plejer sa parkinga?". Policajac će na to "samo sačekaj da mi odemo" !?!
Država ne štiti građane. Nemam pištolj, niti imam želju da ga posedujem, i u vojsku sam civilno išao, ali savršeno razumem ljude koji ga imaju. Ajde sledeći scenario: lopovi kradu mp3 plejer, moj brat nailazi, oni ga lupe palicom, izbodu nožem, upucaju ga. Kakvih crnih 150 evra? Da li je bolje da ga ubiju ili da ima čime da se brani? Mislim, ni on nema oružje, ali hoću da kažem da je situacija takva da ljudi stradaju zbog glupih stvari. Babu u Zrenjaninu su ubili zato sto su PRETPOSTAVILI da ima para, jer joj je bio u poseti sin koji radi u Australiji. Našli su neku siću, a ona je mrtva. Game over.
Razumem ljude koji neće da dozvole da ih neka polupismena budala ubije za 200 evra. Zato se treba buniti protiv vlasti koja dozvoljava ovakvu vrstu tiranije i ne hapsi kriminalce.

Što se tiče Marića - da nešto kažem o Gandiju i "mirnoj revoluciji". Indijaca je u tom momentu bilo sigurno 500-600 miliona. Mogli su da pregaze Engleze i sve na putu do Engleske, pogotovo u svetlu svetskih ratova koji su vođeni u tom periodu. Kakva mirna revolucija... To je samo bio izgovor da bi se spasli obrazi (Engleza) i imidž (Indijaca).
Naše "vođe" očigledno baš briga i za građansku neposlušnost i za prava građana. Zašto misle da baš svako može da ih trpi?
***
Da Englezi nisu hteli da se povuku, mislite da bi Gandi rekao "okej, ništa onda"?

S jednim se slažem-što više oružja to više nasilja. Što više rešetaka i obezbeđenja po školama to više tuča. Ali problem neće nestati oduzimanjem oružja građanima. Jer, oni koji sprovode nasilje su uvek na neki način bliski toj vlasti, a njima nikad neće biti oduzeto oružje. Dok se nešto ne promeni u sistemu.
dragoljub92 dragoljub92 19:50 22.05.2009

slažem se

али што се тича појма"лично наоружање" ту се мало двоумим јер то са дозволама ми личи на шенгенске визе,то јест будалетине сваке врсте врло лако добијају дозволе,визе а остали бивају одбијени.јадно мора да се забрани а то је ношење оружја.
Jelena Gall Jelena Gall 20:34 22.05.2009

Re: slažem se

evo i ja cu da potpisem, a tek to sa nosenjem oruzja...
ja sam STVARNO za apsolutno planetarno razoruzanje, pa cu zato posle potpisivanja odmah i da pobegnem odavde
sentinel26 sentinel26 20:46 22.05.2009

Re: slažem se

dragoljub92
али што се тича појма"лично наоружање" ту се мало двоумим јер то са дозволама ми личи на шенгенске визе,то јест будалетине сваке врсте врло лако добијају дозволе,визе а остали бивају одбијени.јадно мора да се забрани а то је ношење оружја.
Dragoljube, ima toga što spominješ, samo širenjem akcije na te slučajeve mi bismo joj potpisali smrtnu presudu.
Valjda si koji put vidio Skupštinu kako radi.
Domazet Domazet 22:38 22.05.2009

Ovo nece na dobro...

...moram da se slozhim sa Sentinelom. Skoro u potpunosti. Pa bih zato molio Moderatora da obrishe chitav thread. Ipak moram da vodim rachuna o sopstvenom ugledu...
sentinel26 sentinel26 00:01 23.05.2009

Re: Ovo nece na dobro...

Domazet
...moram da se slozhim sa Sentinelom. Skoro u potpunosti. Pa bih zato molio Moderatora da obrishe chitav thread. Ipak moram da vodim rachuna o sopstvenom ugledu...
Desilo se čudo.
Zvirni kroz prozor ko zna šta ćeš ugledati.
hajkula1 hajkula1 23:20 22.05.2009

ego, sujeta, ponos i eto me sa vama

Protiv oruzja.

A kad bi samo znali sta je sve meni padalo na pamet, mnogo sam mastovitija od Marica.
Ali, visak ponosa, sujete, sta li... Pa dostojanstveno istrpim.


sentinel26 sentinel26 00:04 23.05.2009

Re: ego, sujeta, ponos i eto me sa vama

hajkula1
Protiv oruzja.A kad bi samo znali sta je sve meni padalo na pamet, mnogo sam mastovitija od Marica. Ali, visak ponosa, sujete, sta li... Pa dostojanstveno istrpim.
Baš lijepo.
A vidiš i sama da nemaju svi tako jake kočnice kao ti.
Zato moramo ovakve akcije da pokrećemo.
Hvala.
hajkula1 hajkula1 00:10 23.05.2009

Re: ego, sujeta, ponos i eto me sa vama

A ja se ponadala da ces mi posavetovati da se otkocim.



Znas, ovo, ono, svi pricaju nije zdravo potiskivati, treba ispoljavati emocije... muskarci da placu, mi zene da, sta -ja-znam- vec...

sentinel26 sentinel26 00:40 23.05.2009

Re: ego, sujeta, ponos i eto me sa vama

hajkula1
A ja se ponadala da ces mi posavetovati da se otkocim.Znas, ovo, ono, svi pricaju nije zdravo potiskivati, treba ispoljavati emocije... muskarci da placu, mi zene da, sta -ja-znam- vec...

Najvažnije je da su kočnice u tvojim rukama. Onaj koji znade pravi trenutak da ih pritisne, znaće i kada da popusti.:))
hajkula1 hajkula1 01:36 23.05.2009

e a sad bez sale


Ne jednom, javljali su mediji o slucajevima da se deca igraju kucnim oruzjem i stradaju, bilo samopovredjivanjem, bilo da nekog povrede, opet povreda mada druge prirode. Kolateralna steta naseg folklora? Pucnjave u raznoraznim srecnim prilikama. Za rodjenje deteta, za rodjendan, za Novu Godinu, za Bozic, za svadbu,...
I petarde se plasim. I kapisli. I grudve ledenjace.




j.predrag j.predrag 10:10 23.05.2009

stop oruzju

Oruzje u muzeje, a moze i u Sartid.
pOz, podrzavam predlog
miloradkakmar miloradkakmar 17:57 23.05.2009

Bezbednost

Ovaj predlog o razoružavanju gradjana sam slao jednoj parlamentarnoj stranci uoči izbora 2008.godine.

Interesuje me da li su ti bar odgovorili, dali znak zanimanja za predlog koji se odnosi na bezbednost građana, ali i njihovu .
sentinel26 sentinel26 18:23 23.05.2009

Re: Bezbednost

miloradkakmar
Ovaj predlog o razoružavanju gradjana sam slao jednoj parlamentarnoj stranci uoči izbora 2008.godine.Interesuje me da li su ti bar odgovorili, dali znak zanimanja za predlog koji se odnosi na bezbednost građana, ali i njihovu .
N i s u ! ! !
miloradkakmar miloradkakmar 00:05 24.05.2009

Re: Bezbednost

sentinel26
miloradkakmar
Ovaj predlog o razoružavanju gradjana sam slao jednoj parlamentarnoj stranci uoči izbora 2008.godine.Interesuje me da li su ti bar odgovorili, dali znak zanimanja za predlog koji se odnosi na bezbednost građana, ali i njihovu .
N i s u ! ! !

A, sve u inetersu građana !? Oni treba da znaju da prvo treba da brinu o sebi, jer ih građani biraju. Kad ne znaju o sebi kako će o nama?!
Zato nam se događaju bobme u Predsedništvu.
sentinel26 sentinel26 11:02 24.05.2009

Re: Bezbednost

miloradkakmar
sentinel26miloradkakmarOvaj predlog o razoružavanju gradjana sam slao jednoj parlamentarnoj stranci uoči izbora 2008.godine.Interesuje me da li su ti bar odgovorili, dali znak zanimanja za predlog koji se odnosi na bezbednost građana, ali i njihovu .N i s u ! ! !A, sve u inetersu građana !? Oni treba da znaju da prvo treba da brinu o sebi, jer ih građani biraju. Kad ne znaju o sebi kako će o nama?!Zato nam se događaju bobme u Predsedništvu.
Pa kao što vidiš u mojem tekstu (to je bio samo jedan manji dio ) nema nikakvih ličnih kvalifikacija političkih partija, nema ništa o svastikama, nema kosovarenja, ni bajki i basni o ljepšoj budućnosti voljenog naroda.

Ovo su bili predlozi radi kojih neće niko da te napada, a u predizbornoj kampanji ako te niko ne napada i ne vrijedja, kao i da ne postojiš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana