B92 Blog    Članovi    Jelena Krajšić    Javni servis: 48 sati NASILJE

Jelena Krajšić
12:29
SRE
03
OKT

Javni servis: 48 sati NASILJE

Danas u 14 i 49 na prvom programu javnog servisa možete da gledate reprizu prvog dela, a večeras u 21 i 10 drugi deo emisije 48 sati svadba u kojoj ekipa produkcije Emotion daruje venčanje iz snova čoveku koji tuče svoju buduću suprugu.

O tome sve vreme u emisiji pričaju svi, njegovi i njeni roditelji, strina i tako dalje. Njena majka priča kako i nju ceo život tuče muž i kaže nešto u stilu: Pa nisam baš dobijala batine, ali padne po koji šamar. Posle svih ovih razgovora voditeljka i snimatelj idu sa mladom i mladoženjom, sa sve osmehom, da kupe burme, venčanicu, cipele... Posle toga neki ljudi su montirali ovu emisiju, ima osim voditeljke i snimatelja valjda i neki urednik, neki producent, lektor, titleri. I nigde nije zapelo, koncept emisije je u širokom luku prošao pored savesti svih ovih ljudi.

Da ne bude zabune, mene uopšte ne zanima šta proizvodi Emotion, ali me i te kako zanima kakve emisije otkupljuje javni servis, koji svakog dana podseća da je uputio tužbe protiv onih koji ne plaćaju pretplatu, kako bi zaštitio interes ?! onih koji plaćaju.

Gledano je? Baš me briga što je gledano. Takvo opravdanje mogu da imaju komercijalne televizije koje ne finansiramo mi građani.

Pretplata je 300 dinara, ako je recimo milion pretplatnika platilo to je skoro četiri miliona evra.

Za te naše novce su ljudi iz javnog servisa kupili ovu emisiju?! Ne samo što je emisija sama po sebi loša, nego ovo nije prvi put da se pokazalo da je i vrlo problematična.

Pored toga, ovakvim ponašanjem javni servis je zgazio sve one ljude u ovoj državi koji su se školovali i vredno radili i koji znaju da naprave zaista kvalitetan i dobar program.





Komentari (131)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Luc  12:35 03.10.2007
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 11
To sta otkupljuje javni servis je jedna stvar. Nemam nista ni protiv toga da se prikazuje na TV nasilje u porodici i ispovesti o njemu. Ali nije eticki uloziti pare u takve ljud eu okviru rijeliti soua. U Tome je poenta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  12:37 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Ljudi ne gledajte govna i ne placajte TV pretplatu. Oni kupuju licence za takve programe. Valjda moraju zbog vezanog uvoza.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  12:42 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Ma licencu kupuje privatna produkcijska kuća, ali niko ne tera javni servis da otkupljuje program od te produkcijske kuće.
Pretplata mora da se plati jer prete tužbama svakodnevno.
A ako plaćam hoću da gledam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  12:45 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: ...

Neka prete tuzbama. Sta, kao sudovi rade? Pa jedna ostavinska rasprava ne moze da se resi posle sedamnaest godina, a hoce neplacanje pretplate. Nista im ne bih dala. Ni onaj mali, beli, aluminijumski petoparac koga se secam iz ranog detinjstva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lun  12:48 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Jelena,
Lichi da je pretnja tuzbama prazna tlapnja.
Brojke govore da preko milion ljudi ne placa pretplatu.
Drzava protiv 1.000.000 onih koji odbijaju da finansiraju Tijanica i Borbu Protiv Ciganskog Mentaliteta - meni se to doima kao dobar pochetak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  19:05 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Jelena Krajšić
Ma licencu kupuje privatna produkcijska kuća, ali niko ne tera javni servis da otkupljuje program od te produkcijske kuće.

Ovo sa reklamiranjem nasilja u porodici na tzv. Javnom servisu je skandal prve vrste.

Jelena Krajšić
. Takvo opravdanje mogu da imaju komercijalne televizije koje ne finansiramo mi građani.

Za ovo nijeste u pravu, nasilje u porodici nemaju pravo da reklamiraju ni privatne TV kuće.
Time se ugrožavaju ljudska prava.
Tu ima mjesta za momentalnu intervenciju nadležnih organa. Nažalost to se ovdje neće dogoditi.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  19:25 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Za ovo nijeste u pravu, nasilje u porodici nemaju pravo da reklamiraju ni privatne TV kuće.
Time se ugrožavaju ljudska prava.

U pravu si. Govorila sam uopšteno, trebalo je da budem preciznija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hefestus  02:44 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Za ovo nijeste u pravu, nasilje u porodici nemaju pravo da reklamiraju ni privatne TV kuće.
Time se ugrožavaju ljudska prava.



Da Jerry Springera & pola Hollywooda u Hag.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dedaroga  12:59 04.10.2007
Preporuka: 7

Re: ...

Pravo receno, ta emisija je jedina TV produkcija koju je u skorije vreme RogobatniTatinServis prikazao a da zapravo ima nekakvu (bilo kakvu) vrednost. Posle apsolutnog zgrazavanja "visokoumnog" i "cool" gradjanstva oko mene odlucio sam se da se uputim, je l' te, o cemu se tu uopste radi. I naravno emisija je apsolutna katastrofa u smislu ideje a posebno realizacije ALI, verovatno nepredvidjeno, JE JEDINA EMISIJA KOJA PRIKAZUJE ZIVOT SRBA IZ NE/POLUURBANOG DOMENA (a iskreno ni Urbanci nisu mnogo drugaciji).

Sta, to nam je kao losa propaganda.... je l' da nam se vrate lepe emisije iz 90'ih koje nam javljaju kako je sagradjen lep most u Gornjem Krnju... ili da nam B92 prikazuje Kostunicu i Djindjica kako se lepo rukuju sa ovim i onim svetskim predstavnikom a da nam to predstave kao bog zna sta... ili da emituju lepe Srecne ljude, Korak napred, Ljovisnu ili ko zna sta vec.

Ta emisija upravo dokazuje svoju vrednost OVDE. Povela se diskusija, rasprava, sta su nam vrednosti, ko su ti ljudi, kako sad pa to,... Takav materijal, ta subverzivna kritika drustva, TO U SRBIJI NE POSTOJI. Samo kada se desi neki ekstrem (tipa onog koji je hteo da skoci pre nekoliko meseci) nasi mediji krenu da govore o uzrocima, povodima i problemima NASEG drustva a i to sve onako filizofski, sa vec izvikanim i izandjalim gostima...

Pipaci hleba i 48sati svadba... pata karta.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dedaroga  13:20 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

Samo treba jos da nam se pojave Udruzenja Majki Protiv.... pa da budemo bas kao u Americi... evo podilaze me zmarci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  13:59 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

To što se možda ne emituju bolje emisije ne znači da nema boljih emisija.
To što u Srbiji možda ne postoji kritika, ne daje kvalitet ovoj emisiji.
To što su možda naši mediji generalno loši ne znači da je ova emisija kvalitetna.

I nisu jedina alternativa ovakvim emisijama "lepe emisije iz 90'ih koje nam javljaju kako je sagradjen lep most u Gornjem Krnju... ili da nam B92 prikazuje Kostunicu i Djindjica kako se lepo rukuju sa ovim i onim svetskim predstavnikom a da nam to predstave kao bog zna sta... ili da emituju lepe Srecne ljude, Korak napred, Ljovisnu ili ko zna sta vec."

Emisija je čisto đubre, često je problematična pa tako i ovog puta, jedina svrha joj je zgrtanje novca, a ne kritika (što bi i moglo biti u redu, da nije problematična), ima u ovoj državi mnogo obrazovanog i kreativnog sveta koji bi mogao da napravi mnogo kvalitetnije sadržaje itd.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rade.mil  10:43 05.10.2007
Preporuka: 7

Re: ...

Ostavinska rasprava traje toliko jer advokati zaradjuju na svakoj parnici a verotano i sudija dobije po nesto ali kada sila u pitanju kao sto su Tijanic i iza njega Kostunica pa Jocic(milicija) pa Bulatovic DB, pa nepostojanje ustavnog suda, pa jos neki feudalci...e onda vam mogu naplatiti pretplatu kad oni to pozele. Zasto to ne rade ? Pa verovatno se secaju demonstracija iz 96/97 god. E kad se oslobopde tog straha, a uskoro ce, onda ce naplatiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  12:41 03.10.2007
Preporuka: 0

Bogami,

#Link  Replika: 0
o ovoj emisiji sve cesce se prica- opravdano.

A voditeljka je delovalo simpaticno- stalno se smeska
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vesna75  12:41 03.10.2007
Preporuka: 14

...

#Link  Replika: 0
Pa nisam baš dobijala batine, ali padne po koji šamar
A šta su šamari ako nisu batine, predigra???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Boris_Treci  12:47 03.10.2007
Preporuka: 0

A sta zna ja...

#Link  Replika: 0
Sto bi rekao Cika Velja u LSLG:
Kako vole da ih bijes, jebote...

Ma...uzas. Sta drugo da kaze iko normalan...mozda dozivimo da dogori i njihova...veliko mozda...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  12:55 03.10.2007
Preporuka: 0

secondary theme...

#Link  Replika: 8
Jeste, skandalozno je da javni servis koristi naše pare da promoviše nasilje u porodici.
Ali, ima tu još nešto.

Šta s tom ženom što se udaje za čoveka koji je i pre braka bije nije u redu?
Da ona to ne dozvoljava, ne bi ni bilo nasilja za promovisanje.

Ajde što žene koje trpe nasilje u braku koji već postoji iz istog ne mogu lako, zbog finansijske zavisnosti.
Ali, šta ovu nesrećnicu tera da u brak uđe znajući da mladoženja smatra batinu iz raja izašlom?

Jel' kaže ona nešto u toj emisiji? Jel' je pitaju uopšte šta o tome misli ovi iz "javnog servisa"?
Ne mogu gledati reprizu, jer sam van zemlje trenutno, pa ako neko može da kaže koju i o tome kako mlada reaguje na sve, unapred zahvaljujem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Boris_Treci  13:00 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

Mnogo se ljudi bavi(lo) tom problematikom...nije ta iz 48ss ni prva ni poslednja. A zasto je to tako - Radovan III bi rekao "Nemamo pojma"! Mislim da jednostavno ima ljudi koji nasilje neke osobe mogu da citaju kao ljubav...i ako je to tako - prica se zavrsava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  13:22 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

A, ne, ne... tu se priča ne završava. Tu priča tek počinje...

I, kako nemamo pojma? Moramo imati pojma!
Možda činjenica da se sve to na tv koja je javni servis prikazuje kao "simpatično" ima veze s odgovorom.

Možda odlomak iz iste treba koristiti kao materijal u promociji Evrovizije kao nešto što nas ovde obeležava.
Batine - kako to simpatično zvuči.
Mada, nije nasilje u porodici isključivo naš problem.
Ono po čemu mi se čini da ipak jesmo jedinstveni u svetu je što na sve to gledamo kao na nešto "simpatično".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  13:24 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

Da ne bude zabune...
Kada kažem "mi", mislim na većinu u Srbiji.
Svidelo se to nama ili ne, većina je takva kakva je.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Boris_Treci  13:52 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

Lepo ste rekli - nasilje u porodici nije iskljucivo nas problem. Niti je zmurenje na jedno oko takodje problem prisutan samo u Srbiji.

Dva pitanja se postavljaju (cenim):
1) Koje su specificnosti nasilja u porodici u Srbiji (ozbiljno pitanje kojim se sto pre valja pozabaviti)?
2) Koje su (ako ih ima) specificnosti odredjenih zena koje su tolerantnije prema nasilju, tj. koje ga trpe?

Da ne bude zabune, niti sam ikada bio, niti cu biti pobornik/praktikant nasilja nad zenama (mozda ce stavka 2 ljude navesti da mislim kako "neke zene treba tuci jer one to vole"! Samo mislim da je pitanje nasilja u porodici pitanje kako za psihologe/sociologe u Srbiji, tako i za psihologe/sociologe sirom sveta. Da dam ekstreman primer - sado/mazohizam je veoma popularan, i eksplicitno ukljucuje fizicko nasilje nad drugom osobom. Naravno, postoji i psihicko nasilje (uzasno prisutno u Srbiji)...ah...sta ja zapravo znam? Ovde u Nemackoj je sve to donekle bolje! :)

Pozdrav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  14:25 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

1) Koje su specificnosti nasilja u porodici u Srbiji (ozbiljno pitanje kojim se sto pre valja pozabaviti)?


Prvo i osnovno što je specifično za nas, u odnosu na zapadni svet (a njemu valjda težimo, te samo poredjenje s istim i smatram relevantnim) jesu RAZMERE. Kod nas je svaka treća žena žrtva nasilja, što će reći 33,33 %. Za Kanadu nadjoh podatak da se taj procenat u periodu izmedju 1999 i 2005 kreće oko 5%. (http://www.statcan.ca/english/freepub/85-224-XIE/85-224-XIE2005000.pdf).

Druga specifičnost je nezainteresovanost da se to prepozna kao ozbiljan problem. Dok Danska ima oko 20 do 30 Sigurnih kuća (a procenat zlostavljanih žena joj je sigurno negde oko Kanadskog), mi imamo... koliko? Gradimo drugu?


2) Koje su (ako ih ima) specificnosti odredjenih zena koje su tolerantnije prema nasilju, tj. koje ga trpe?


Kad rasteš uz nasilje, to ti postaje normalno. Naročito ako svi oko tebe to smatraju normalnim. A, očigledno smatraju. Dok se ne povede akcija-kampanja širokih razmera koja bi tim ženama pomogla da se usude pomisliti da nije u redu da to trpe, kao i dok se ne stvore uslovi da te žene imaju gde pobeći i skloniti se od tih nasilnika - nema rešenja tog problema. Kad bivaju pretučene i to ih boli, nemaju one drugog rešenja nego da se teše da je to "normalno", jer tako je i njihova majka trpela, tako je i njihova baka trpela, tako i komšinice trpe...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milena Mitic  21:44 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

Krugolina Borup
Kad rasteš uz nasilje, to ti postaje normalno. Naročito ako svi oko tebe to smatraju normalnim. A, očigledno smatraju. Dok se ne povede akcija-kampanja širokih razmera koja bi tim ženama pomogla da se usude pomisliti da nije u redu da to trpe, kao i dok se ne stvore uslovi da te žene imaju gde pobeći i skloniti se od tih nasilnika - nema rešenja tog problema. Kad bivaju pretučene i to ih boli, nemaju one drugog rešenja nego da se teše da je to "normalno", jer tako je i njihova majka trpela, tako je i njihova baka trpela, tako i komšinice trpe...

ja samo da se slozim sa svime sto ste ovde rekli :)
ljudima je nekad tesko da shvate koliko je udariti zenu normalno u nekim sredinama i koliko je gotovo nemoguce misliti drugacije...problem je uzasno kompleksan i cesto se pogresno tumaci da to sto zena trpi nasilje ima neke veze sa njenom predstavom o ljubavlju, ne, to ima veze sa njenom predstavom o odnosu muskarca i zene, tj. sa time ko tu koga ima prava da vaspitava..."zasto se udaju za nekog ko ih tuce?"...a sta bi ste vi, ljudi - da ostanu neudate? :) pa shvatate li kolika je tek to sramota i poraz u zivotu. pa problem par samara je minoran u odnosu na to da nije udata ili nije udata do odredjenog doba ("brat joj se vec ozenio, a ona jos sedi u kuci..." ) a kad je vec opste prihvaceno misljenje da ti "vaspitni" samari nisu neki teski greh, sta onda sad ona ima tu mnogo da bira...
dok se, kao sto ste rekli, ne poradi na upornoj edukaciji koja ce tim zenama objasniti da nije muz taj koji ima apsolutno pravo da odlucuje da li ona sme ili ne sme da se zaposli, sta sme a sta ne sme da nosi, da li sme ili ne da se sminka....dzabe zgrazavanja i naglabanja "zasto ona to dozvoljava". ali to trazi promenu tradicije i promenu svesti...nemam pojma, nisam uvek optimsta po tom pitanju...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  23:34 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: secondary theme...

Milena Mitic
ali to trazi promenu tradicije i promenu svesti...nemam pojma, nisam uvek optimsta po tom pitanju...

Milena, potpuno si u pravu, samo treba biti optimista... stvari se menjaju uz permanentnu edukaciju. Pričati, pisati, ponavljati... pa iz početka.

Uvek sam se kao mala pitala šta znači ono 'znanje je moć' i to mi je tako delovalo politički... partizanski... sa sve crnim brkovima... rečenica koja me je nekako plašila, a nisam je razumela. Danas mi je jasno.

I ovo znanje koje si nam ti ponudila je znanje - da u mnogim sredinama to nije pitanje 'hoćeš nećeš' već ide u paketu s bračnim dužnostima... maltene muž je dužan da s vremena na vreme 'vaspitava' ženu - inače se ne računa da je dobar muž... a ona s vremena na vreme da se 'podvrgne vaspitavanju'.

Treba strpljenja u objašnjavanju i obrazovanju.... istrajnosti i ponavljanja... i optimizma, naravno:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hefestus  17:08 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: Da ona to ne dozvoljava

Šta s tom ženom što se udaje za čoveka koji je i pre braka bije nije u redu?
Da ona to ne dozvoljava, ne bi ni bilo nasilja za promovisanje.


Klasican BDSM doduse malo tradicionalno umotan, a fale im i props ( ali i to ce polako da dodje sa Evropom)

Da ona to ne dozvoljava ...


Onda bi bilo krivicno delo ovako je (S&M) (B&D) (D&S) tj BDSM. Iscudjavanje i ovolike osude su vec zadiranje u seksualne slobode, sto opet nije u skladu sa nasim evropskim putem. Wiki.
Ako 'moderna' & 'napredna' Srbija ima razumevanja za homoseksualnost onda bi trebala da ima razumevanja i za ostala sexualna opredeljenja kao sto je ovaj klasican primer (S&M). Naravno o ovome ima sta da se diskutuje, ali ne sa ovakvom tra la la postavkom jeftinog politikanstva & hronicnog zakukavanja. Cak su i feministi podeljeni oko ove teme [vidi-Wiki-Controversy]. Sa druge strane Skandinavske zemlje Japan, Holandija, Nemacka su legalizovale ovkve aktivnosti.

Ocigledno je linija izmedju promovisanje seksualnih sloboda & nasilja tanka. Sve zaviski ko iz kog ugla gleda.
Sto se promovisanja nasilja tice; sta bi onda televizije worldwide emitovale?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  13:25 03.10.2007
Preporuka: 0

Vest B92:

#Link  Replika: 8
Nasilje i(li) sociološka analiza?

Izdvojiću dva komentara na vest:

- Tijanic je bolestan i sam ako misli da je fizicko zlostavljanje zena vrsta 'musko - zenskih odnosa' kako sam kaze. Takve pojave spadaju u domen psihopatologije i nije im mesto u emisijama zabavnog tipa na TV, da je u pitanju bilo kakva 'socioloska' (verovatno je hteo da kaze psihopatoloshka) analiza, takva tema je na sasvim drugaciji nacin trebala biti tretirana u nekoj naucnoj emisiji.
Ovako nazalost ostaje jedino sramotno propagiranje nasilja nad zenama u inace problematicno patrijarhalnom drustvu na prvom programu rts u jednoj od popularnijih emisija dostupnih svima.
Tijanic zbog ovoga NAJMANJE treba da bude momentalno suspendovan jer je odobrio ovakav sadrzaj i prikazivanje sirokim narodnim masama.
(majka zenskog deteta, 3. oktobar 2007 12:21)


- RTS duguje javno izvinjenje i osudu nasilnickog ponasanja nad zenama povodom ove emisije, to je najmanje sto mogu da urade.
Smatram da je ekipa te emisije trebala da prekine organizaciju svadbe, jer su nastavljanjem svadbe direktno podrzali takvo ponasanje.
(milica, 3. oktobar 2007 13:39)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  16:17 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Vest B92:

Jel to onaj Tijanic sto je nekoc izjavio da je pravi balkanski dzentlmen covek koji prvo skine sat sa ruke, pre nego sto prebije zenu? Da je ne povredi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sashaNS  16:19 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

Da ne razbije sat.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  16:19 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

nsarski
Jel to onaj Tijanic sto je nekoc izjavio da je pravi balkanski dzentlmen covek koji prvo skine sat sa ruke, pre nego sto prebije zenu? Da je ne povredi.


hoces da kazes da ne razbije sat?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  16:23 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

Jel to onaj Tijanic sto je nekoc izjavio da je pravi balkanski dzentlmen covek koji prvo skine sat sa ruke, pre nego sto prebije zenu? Da je ne povredi.

Ma daj bre covece, ne mogu da verujem da je to rekao, direktor RTS-a, ybt neeeeeevidjeno. Ovde bi odleteo u zatvor najmanje godinu dana za 1 samar, plus sto bi mu u razvodu uzeli svu imovinu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  17:07 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

Bojane ...gde vi zivite? Ima li tamo neozenjenih sa veeelikom imovinom pa da posaljemo neke nase udavace....ima ih kojima samar tamo samar ovamo ne znaci nista ...pa da se ovajde jadne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  17:44 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:


Mariopan, nsarski i ja zivimo u USA, pa sam mu se obratio na taj nacin - bez preciziranja:))

Ovde toga stvarno nema, ako mogu tako da kazem. Policija i sudstvo su zesce rigidne za takve stvari. To rade psihopate i zadnji sljam - pa necete valjda za takve da udajemo nase dijamante. Nase zene su najlepse zene na svetu i naravno zasluzuju mnogo bolje:)))

Koliko su nase zene pametnije i vrednije od muskraca vidi se evo bas na ovom nasem blogu. Recimo Vi mariopan, pa margos, dracena (je nazalost otisla), pa gordnac.... sve daleko nadmasujete nasu musku populaciju u ispravnosti stavova, moralnosti i u kvalitetu diskusije. Ja sam zaista za to, da u Skupstini Srbije bude zena svih 250poslanika, drzava bi nam garant, za najmanje 2 godine provetala i bila ko' svajcarski sat:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  17:58 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

Bojan Zdravic
Recimo Vi mariopan, pa margos, dracena (je nazalost otisla), pa gordnac.... sve daleko nadmasujete nasu musku populaciju u ispravnosti stavova, moralnosti i u kvalitetu diskusije. Ja sam zaista za to, da u Skupstini Srbije bude zena svih 250poslanika, drzava bi nam garant, za najmanje 2 godine provetala i bila ko' svajcarski sat:)))

Hvala Bojane, na komplimentu... ali i pored toga, ne slažem se sa tobom:)))
Ne bi valjalo da su samo žene u parlamentu, kao što nije bilo dobro kada su bili samo muškarci i poneka muškobanjasta žena.

Imam dragog prijatelja kome je otac iz Bejruta, a majka iz Beograda... gde god da mrdne, bombarduju ga odozgo... I jako je zanimljiv taj prelom kultura unutar njega.

No, razlog zašto ga ovde pominjem je: nedavno sedimo i ćaskamo i on priča o ženama kao boljem delu sveta... i onda obrazloži na sledeći način - kaže on... sede muškarci, popiju po koju... izvređaju se... izvade oružje i pobiju se... da je po njihovom, ne bi bilo života... a žene svašta mogu da izdrže, da razmisle... i onda kao (za mene potresni) glavni argument reče 'pa da, zamisli samo koliko je žena silovano sad u ovim ratovima, a one i dalje nastavljaju da žive, rađaju, neguju život...'

PS Bila Gordanac danas u Skupštini dok su raspravljali o ovom pitanju, možda nam napiše nešto noćaske:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  19:16 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vest B92:

Hvala Bojane ja se malo nasalila,naravno da tako ne mislim...))) mislim na ovaj mladi par kao je pogresnim korakom krenuo u zivot....lepi pozdravi i tebi))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Epstajn  13:25 03.10.2007
Preporuka: 0

Najava sa sajta RTS-a i reakcija Tijanića

#Link  Replika: 1
"Snežana Subotić i Miroslav Lukačević iz sela Vasica kod Šida će ove nedelje pokušati da organizuju svoje venčanje za samo 48 sati. U trenutku kada je ekipa emisije iznenadila mladence, oni su tek počeli da žive zajedno, oko nedelju dana. Snežana i Miroslav se zabavljaju pet godina, a Snežana kaže da od kada se zabavljaju ne prestaju da se svađaju, ali da ne mogu jedno bez drugog. Mlada otvoreno govori o njenoj i Miroslavljevoj vezi, Snezana kaže da je Miroslav škrt i da vrlo retko izlaze zajedno, oboje su jako ljubomorni i to je glavni razlog njihovim svađama. Snežana u emisiji izjavljuje da je Miroslav povremeno i udari, ali da mu ona sve oprašta jer ne može da zamisli svoj život bez njega. Da li su mladenci uspeli da na vreme obave svih dvanaest zadataka, kakav je Miroslav domaćin, šta o njemu kažu njegove komsije, šta kažu Snežanini roditelji o tome što Miroslav povremeno tuče Snežanu, da li su uopšte bili upućeni u probleme u Miroslavljevoj i Snežaninoj vezi, šta kažu o perspektivi braka naših ovonedeljnih mladenaca. O ovome i još mnogo toga vezanog za mladi bračni par iz Vasice, saznaćete ako budete uz prvi kanal RTS-a"


"TIJANIĆ: EMISIJA '48 SATI SVADBA'
IZVANREDNA SOCIOPSIHOLOŠKA ANALIZA
DRUŠTVO - AKTUELNO - Sreda, Oktobar 03, 2007 11:30

Direktor Radiotelevizije Srbije Aleksandar Tijanić izjavio je danas da je emisija '48 sati svadba', u kojoj mladoženja priznaje kako ponekad šamara mladu 'izvanredna sociopsihološka analiza, a ne oda nasilju'.

Tijanić je agenciji Beta rekao i da je 'apsolutna neistina' sve što je poslanica Liberalno demokratske partije Milena Stanković rekla na današnjoj sednici Skupštine Srbije, ocenivši da je to zloupotreba skupštinske govornice.

Milena Stanković ukazala je da je na javnom servisu sinoć prikazana emisija u kojoj se promoviše nasilje nad ženama i da je u emisiji sklopljen brak između mlade i mladoženje koji priznaje da je ponekad išamara, a njena majka to podržava rečima da je to zaslužila.

Poslanica LDP-a je rekla i da su prenosi iz skupštine bitni jer je to prilika da se ukaže na takve slučajeve, i pozvala koleginice i kolege u parlamentu da osude taj slučaj i zatraže smenu rukovodstva RTS-a.

Direktor RTS-a je ocenio da su navodi Milene Stanković 'deo hajke u kojoj LDP, deo radikala i deo socijalista' danima terorišu javnost i skupštinsku govornicu koriste za iznošenje osuda protiv političkih i drugih javnih protivnika.

'Slučajno sam i ja gledao tu epizodu i voditeljka je prvo izrazila zaprepašćenje zbog činjenice da verenik tuče svoju verenicu, kojoj je direktno postavila pitanje zašto se udaje za čoveka koji je tuče', rekao je Tijanić.

Direktor RTS-a je dodao da emisija nije bila oda toj vrsti muško-ženskih odnosa, nego da je cela emisija 'od tačke kada je verenik priznao da je tuče išla za tim zašto se ona udaje za njega ako je on tuče i zašto svi misle da će se to u braku promeniti'.

'Cela emisija posle njegovog priznanja da je tuče pretvorila se u raspravu sa njenim i njegovim roditeljima', rekao je Tijanić.

Tijanić je naveo i da je ta, kako je rekao, na delikatan način urađena izvanredna sociopsihološka studija koja nije izmišljena i nije oda nasilju, 'direktan pokušaj da se ukaže i devojci i njenoj rodbini da to nije dobro'.

'Čak da mislim da je voditeljka prešla granicu objektivnosti u nastojanju da prosto ukaže toj devojci da kaže 'neću da se udam'', rekao je Tijanić, i dodao da je voditeljka direktno, pred kamerama pokušala da devojku odvrati od braka. "



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  15:18 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Najava sa sajta RTS-a i reakcija Tijanića

Ivan Epstajn
''..... i pozvala koleginice i kolege u parlamentu da osude taj slučaj i zatraže smenu rukovodstva RTS-a.Direktor RTS-a je ocenio da su navodi Milene Stanković 'deo hajke u kojoj LDP, deo radikala i deo socijalista' danima terorišu javnost i skupštinsku govornicu koriste za iznošenje osuda protiv političkih i drugih javnih protivnika."

Je l on lud? Pa čemu služi skupštinska govornica????... da nas zamajavaju da neće biti ono što su se oni već dogovorili da će biti, al su se i dogovorili da nam to ne kažu.... budalaština!!!

Zaista je fascinantno koliko nas dugo i uspešno taj čovek omalovažava različitim izjavama i ponašanjima, a mi i dalje nemoćni:((((
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  13:37 03.10.2007
Preporuka: 14

bez naslova

#Link  Replika: 31
Sta se ovde postavlja kao problem ? Tijanic , pretplata ili nasilje u porodici?
O tijanicu je izlisno govoriti, on je problem za sebe, pretplata, koju na ovaj nacin kako pokusavaju ,nemaju sanse da naplate, ni sudskim putem, jer pravno EDS nije registrovana za tu vrstu delatnosti i ovo predstavlja siledzijsko ponasanje drzave. E sad dolazimo do nasilja u porodici, prava zena i slicno. Imate devojku koju verenik samara i pre nego se udala za njega. Da li neko nju primorava na takav brak ili ne? Ako je primorava to vec spada u drugu vrstu kriminala . Ako cini to svojevoljno onda je to problem njene licnosti.
Stvarno ne razumem to definisanje pojma zrtve nasilja u porodici, neko te maltretira i ti ostajes i dalje sa njim, vracas mu se po hiljadu puta,a onda se to predstavlja kao nasilje u porodici i povod za dzapanje dusebriznika iz neznam kog razloga. Ne, to je ponasanje dve osobe sa problemima u karakteru, podjednako odgovorne za zivotnu situaciju u kojoj su se nasli.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  13:41 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

to je ponasanje dve osobe sa problemima u karakteru, podjednako odgovorne za zivotnu situaciju u kojoj su se nasli


hoces da kazes, sto ga izaziva kad zna da je nervozan?

stvarno dno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:54 03.10.2007
Preporuka: 14

Re: bez naslova

Anonimni,slazem se da je njihova dobra volja da se lemaju ili budu lemani i da tu niko nikoga ne tera ali sve to prikazati javno i na TV koja je od naseg novca finansirala necije lemanje i tako ga prikazati kao "nije to nista" salje opsno losu poruku,bas sad kada se najzad javno progovorilo o problemu nasilja u porodici. NE DOZVOLITI BAR DA SE TO REKLAMIRA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  14:01 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

Mariopan
slazem se da je njihova dobra volja da se lemaju ili budu lemani


e vidis, ja se uopste ne slazem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  14:05 03.10.2007
Preporuka: 14

Re: bez naslova

hocu da kazem da u porodici ni za dobro ni za lose nije zasluzna samo jedna strana. Brak je zajednica dvoje punoletnih ljudi odgovornih za svoje postupke i kao takva treba da se posmatra. pa prema tome dno...kako kazes.. je karakter onih koji resenje svojih problema traze od drugih a ne moj komentar istih
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  14:15 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

dno je to sto ti, a i dobar deo drustva, izjednacava zrtvu i dzelata i ne pokazuje nikakvo ljudsko saosecanje prema zrtvi, o konkretnoj podrsci da ne govorimo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  14:47 03.10.2007
Preporuka: 14

Re: bez naslova

LemonPie
dno je to sto ti, a i dobar deo drustva, izjednacava zrtvu i dzelata i ne pokazuje nikakvo ljudsko saosecanje prema zrtvi, o konkretnoj podrsci da ne govorimo

NI na kraj pameti mi ne pada da opravdavam batinjanje bilo koga, narocito ne zene od strane muskarca, to je za svaku osudu. Onaj ko hoce da bije mora za to da snosi posledice. Samo se pitam sta trazi zena pored muskarca koji je na nju digao ruku, ili da preformulisem, sta trazi muskarac pored zene koju je u stanju da udari. Ne radi se ovde o zrtvi i dzelatu, jer se u brak stupa slobodnom voljom, tako da nema povoda da se neko tretira kao zrtva, jer kako je u brak usao tako i izlazi, slobodnom voljom.To sto neko vise zuri u restoran da mu se pecenje ne ohladi, nego sto slusa maticara,vec je drugi problem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  14:56 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Ne radi se ovde o zrtvi i dzelatu, jer se u brak stupa slobodnom voljom,



pa stupa se slobodnom voljom, barem bi trebalo, a to u shta se u pojedinim sluchajevima cela stvar pretvori, je vec druga pricha.Zrtva je veoma cheto iz razninh razloga nesposobna da se brani ili reaguje adekvatno i tu se onda zatvara krug te sprege izmedju siledzije koji samo koristi tu povoljnu mogucnost za ispoljavanje agresije,
(pokazalo se da su obichno ti nasilnici kukavice i slabici, kada su pred njima adekvatni protivnici-no ne radi se ovde o tome). Znachi da je normalno da drushtvo-narochito ovako primitivno, patrijahalno i sa ogromnim nasilnichkim nasledjem, ima ogrganizovani mehanizam za sprechavanje i kaznjavanje istog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:59 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Ni ja se u principu ne slazem ..ali ona zna sta radi? Ili ne zna? Kako da nju osvestimo i koliki je to posao kada je njena majka vec odradila svoje..to jest ubedila je da to nije nista? Ako ne mozemo nju da osvestimo onda mozemo bar da uticemo da se to javno ne reklamira kao nesto normalno.... A osvestiti nekoga da je to nasilje treba poceti od prvog razreda osnovne ...negde u skoli...daleko od roditelja..tako cemo dobiti decu koja nece tako nesto bolesno da smatraju normalnim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  15:01 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

anonimni
NI na kraj pameti mi ne pada da opravdavam batinjanje bilo koga, narocito ne zene od strane muskarca, to je za svaku osudu.

Ma ne vredi ti da se pravdas, zamenjuju ti teze - jer se nisi slozio doslovce sa njihovim stavom. Nista iz svoje glave - ni zapetu ne smes promenis. Etiketiran si zemljace, dno bre - i gotovo:((((

Dobro si i prosao, mnoge od nas su ovde nazvali fasistima iz cista mira:((((
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  15:17 03.10.2007
Preporuka: 14

Re: bez naslova

anonimni
Ne radi se ovde o zrtvi i dzelatu


Ta nesrecna zena je zrtva svog vaspitanja, svog neposrednog okruzenja. Ona je odrasla pored oca nasilnika (to sto u emisiji nije receno ne iskljucuje mogucnost da je i ona od njega dobijala batine), gledajuci svoju majku koja trpi te udarce i kaze svojoj kcerki: ako sam mogla ja, mozes i ti. Nema podrsku uze i sire porodice da se ne udaza tabadziju, niko u njenom okruzenju to ne prepoznaje kao problem, pa sto bi i ona? Verovatno gaji neku ludu nadu da stvari vremenom nece postati gore. Verovatno govori sebi da zna kad i kako on udara, pa ce s tim nekako izaci na kraj. Verovatno je neobrazovana, ekonomski zavisi od drugih, verovatno nije videla mnogo dalje od svog sela i ne zna da li tamo negde uopste postoji drugaciji zivot. Dakle, ona je itekako zrtva.

Onaj ko hoce da bije mora za to da snosi posledice


slazem se da mora, ali u nasem drustvu ovakvi najcesce prodju bez posledica, ili sa minimalnim posledicama

i sve se to prikazuje na necemu sto sebe naziva javnim servisom, u prime time, sve u lakohumornom tonu, jeftina zabava za siroke narodne mase... da se zgadis!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  15:25 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

LemonPie
Ta nesrecna zena je zrtva svog vaspitanja, svog neposrednog okruzenja. Ona je odrasla pored oca nasilnika (to sto u emisiji nije receno ne iskljucuje mogucnost da je i ona od njega dobijala batine), gledajuci svoju majku koja trpi te udarce i kaze svojoj kcerki: ako sam mogla ja, mozes i ti. Nema podrsku uze i sire porodice da se ne udaza tabadziju, niko u njenom okruzenju to ne prepoznaje kao problem, pa sto bi i ona? Verovatno gaji neku ludu nadu da stvari vremenom nece postati gore. Verovatno govori sebi da zna kad i kako on udara, pa ce s tim nekako izaci na kraj. Verovatno je neobrazovana, ekonomski zavisi od drugih, verovatno nije videla mnogo dalje od svog sela i ne zna da li tamo negde uopste postoji drugaciji zivot. Dakle, ona je itekako zrtva. quote]

Bljak... dno... užas je da se to reklamira ... ni u prime time-u... ni na državnoj ni na bilo kojoj televiziji... i tupavo je opravdavati 'sociopsihološkom analizom' čuđenje haha novinarke i hihi ekipe...

Ali, Lemon Pie, kao što si lepo opisala devojku kao žrtvu (iz primarne porodice), ne misliš li i da je dotični siledžija slična žrtva??? U tom smislu ih oboje treba posmatrati kao žrtve i pomoći i jednom i drugom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  15:46 03.10.2007
Preporuka: 14

Re: bez naslova

margos
U tom smislu ih oboje treba posmatrati kao žrtve


mozda si u pravu, ali ja jednostavno nemam istu vrstu saosecanja i razumevanja za onog ko digne ruku i onog ko primi udarac. Mi smo skloni da izjednacimo njihove pozicije, a one nisu iste.

Nama kao drustvu treba pomoc da se izborimo protiv ovih ukorenjenih i opsteprihvacenih obrazaca 'musko-zenskih odnosa'
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  15:54 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

bas tako.... nezna ona sta radi, nezna on sta radi, i epilog su batine...za one koji neznaju sta rade postoje vec ustanove, a ne grade se sigurne kuce.
I nesto vrlo bitno, kada su zene u pitanju, ne omalovazavaju li se na ovaj nacin one koje imaju uspesan brak u kome su postovane (ne mislim na one koje trpe batine cutke) ......ili to one samo imaju srece.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  15:59 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

e anonimni
[bas tako.... nezna ona sta radi, nezna on sta radi, i epilog su batine...za one koji neznaju sta rade postoje vec ustanove, a ne grade se sigurne kuce.
I nesto vrlo bitno, kada su zene u pitanju, ne omalovazavaju li se na ovaj nacin one koje imaju uspesan brak u kome su postovane (ne mislim na one koje trpe batine cutke) ......ili to one samo imaju srece. /quote]

shta reche ti ovde???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  16:06 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

angie
e anonimni
shta reche ti ovde???


bravo angie, i ja se pitam..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  16:11 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

LemonPie

mozda si u pravu, ali ja jednostavno nemam istu vrstu saosecanja i razumevanja za onog ko digne ruku i onog ko primi udarac. Mi smo skloni da izjednacimo njihove pozicije, a one nisu iste. Nama kao drustvu treba pomoc da se izborimo protiv ovih ukorenjenih i opsteprihvacenih obrazaca 'musko-zenskih odnosa'


Ja imam saosećanja za obe strane - sve dok ne dođe do realizacije, tj. do batina... a onda je potrebna stvarna puna stručna pomoć da se to prevaziđe, a od okruženja zdrava podrška i što manje optuživanja a što više razumevanja. Posebno razumevanja uzroka, o kojima si pisala.
Pozdrav tebi:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vesna Knežević Ćosić  16:17 03.10.2007
Preporuka: 7

dozvola za batine?!

dobra volja da se lemaju ili budu lemani


nisam pravnik, al' mi se cini da ne postoji odredba po kojoj neko moze da kaze da je zamoljen, ili da mu je dozvoljeno da bije. pristanak zrtve, ili opravdavanje nasilnika od strane zrtve moze da bude predmet analize, ali ne i opravdanje. dozvola za batinanje pogotovo!?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  16:38 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

verovatno je vase nerazumevanje posledica pogleda iz razlicitiog drustvenog i porodicnog ambijenta. izvinjavam se sto sam upao u raspravu iz okruzenja gde muskarac ne gradi svoj autoritet silom, nit zena svoja prava trazi suzama i decibelima. nadam se da ste me sad razumeli i da odsustvo predznanja necete zameriti

"nije ti svako neprijatelj ko te u govna uvali ,
nije ti svako prijatelj ko te iz g.. vadi,
i najvaznije, kad si u g... cuti i ne buci "
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  18:03 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

anonimni


Ma ne brini, Anonimni... mi se bunimo PROTIV batina... a što smo ponekad agresivnE... desi se...:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bauer  18:14 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: dozvola za batine?!

pristanak zrtve, ili opravdavanje nasilnika od strane zrtve moze da bude predmet analize, ali ne i opravdanje. dozvola za batinanje pogotovo!?

U Americi se vec podugo opravdavanje od strane zrtve (na sudu recimo) ne uzima u obzir. Nasilje se goni po sluzbenoj duznosti. Kako je to u Srbiji? Zar nebi trebalo tuzilastvo da reaguje na ovako ocigledan slucaj nasilja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  18:33 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: dozvola za batine?!

bauer
pristanak zrtve, ili opravdavanje nasilnika od strane zrtve moze da bude predmet analize, ali ne i opravdanje. dozvola za batinanje pogotovo!?U Americi se vec podugo opravdavanje od strane zrtve (na sudu recimo) ne uzima u obzir. Nasilje se goni po sluzbenoj duznosti. Kako je to u Srbiji? Zar nebi trebalo tuzilastvo da reaguje na ovako ocigledan slucaj nasilja?

Ne, Bauer... ovde su deca kriva što su silovana... devojke jer su nosile kratke suknje... žene jer su s nasilnicima izrodile decu, a i u njegovoj su kući - pa nek ćute i trpe :((((((((
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Galebar  19:33 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Problem je i on i mi što ga plaćamo da radi i ta emisija!
Nista ovdje nije normalno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  08:02 04.10.2007
Preporuka: 7

Re: bez naslova

anonimni
jer kako je u brak usao tako i izlazi, slobodnom voljom.

Aha, samo u kom to Lalalendu? Prvo padne par samara, pa izvinjenje. Onda je par puta olesi od batina, jer je pijan i ljubomoran. Onda preti da ce ubiti nju, dete i celu njenu porodicu. Onda je upuca iz jednog od dva pistolja koje nosi. Ona ima sve, svedoke, lekarsku dokumentaciju o zlostavljanju, podnosi prijave pa ih pod pretnjama povlaci, i sve se nastavlja po starom. On nastavlja da bije, gasi cigare po njenom telu i preti najzverskijim stvarima preko 20 godina. Na kraju ga ona ubije iz jednog od ta dva pistolja, i izjavi "ja se njega i mrtvog plasim". A onda dodje neki pametnjakovic da prica o "slobodnoj volji" i "dve osobe sa problemima u karakteru". I da, slucaj koji sam opisao je stvaran, i ne, nije u pitanju Pripizdina Donja vec Krug Dvojke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  08:34 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Artur Dent

Prvo padne par samara, pa izvinjenje. Onda je par puta olesi od batina, jer je pijan i ljubomoran. Onda preti da ce ubiti nju, dete i celu njenu porodicu. Onda je upuca iz jednog od dva pistolja koje nosi. Ona ima sve, svedoke, lekarsku dokumentaciju o zlostavljanju, podnosi prijave pa ih pod pretnjama povlaci, i sve se nastavlja po starom. On nastavlja da bije, gasi cigare po njenom telu i preti najzverskijim stvarima preko 20 godina. Na kraju ga ona ubije iz jednog od ta dva pistolja, i izjavi "ja se njega i mrtvog plasim". A onda dodje neki pametnjakovic da prica o "slobodnoj volji" i "dve osobe sa problemima u karakteru". I da, slucaj koji sam opisao je stvaran, i ne, nije u pitanju Pripizdina Donja vec Krug Dvojke.


a kad su joj provodadzisali, predstavili ga kao finog i neznog momka ....
i da u karakteru ovih licnosti nema problema ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  08:41 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

anonimni

a kad su joj provodadzisali, predstavili ga kao finog i neznog momka ....
i da u karakteru ovih licnosti nema problema ....

Tja, svi tvoji komentari pokazuju koliko je duboko tvoje neznanje o problemu nasilja u porodici. No, kada je neznanje nekoga sprecavalo da ima stav?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  09:01 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Artur Dent

Tja, svi tvoji komentari pokazuju koliko je duboko tvoje neznanje o problemu nasilja u porodici. No, kada je neznanje nekoga sprecavalo da ima stav?


pa ja sam se izjasnio da nemam iskustva na ovu temu, ali ni ti ne rece ko provodadzise siledzije kao prilike za udaju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  09:04 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

anonimni

pa ja sam se izjasnio da nemam iskustva na ovu temu, ali ni ti ne rece ko provodadzise siledzije kao prilike za udaju?

A ti jos zivis u zabludi da su siledzije tri metra visoki monstrumi sa kandzama od 20 cm i vencem od 12 ociju na vrh glave? Uozbilji se ako zelis da nastavimo diskusiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  09:21 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Artur Dent

A ti jos zivis u zabludi da su siledzije tri metra visoki monstrumi sa kandzama od 20 cm i vencem od 12 ociju na vrh glave? Uozbilji se ako zelis da nastavimo diskusiju.

ja sam savrseno ozbiljan, i po ko zna koji put se pravdam da se za siledzijsko ponasanje znaju sankcije, ali sam postavio i jednostavno pitanje, na koje ti ne odgovaras ozbiljno. odakle nesto pocinje? bez toga nema ni odgovora na krajnji surovi ishod.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  09:24 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

anonimni
ali sam postavio i jednostavno pitanje, na koje ti ne odgovaras ozbiljno.

Prema svecu i tropar, prema pitanju i odgovor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  09:36 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Artur Dent

Prema svecu i tropar, prema pitanju i odgovor.


recito Arture, recito...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  16:32 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: bez naslova

Artur Dent
A onda dodje neki pametnjakovic da prica o "slobodnoj volji" i "dve osobe sa problemima u karakteru". I da, slucaj koji sam opisao je stvaran, i ne, nije u pitanju Pripizdina Donja vec Krug Dvojke.

Adame, uz svo uvazavanje i zgrazavanje nad svim ovim istinitim slucajevima, ma gde da se desavaju, ne bih one koji o tome ne znaju nista odmah nazivala 'pametnjakovicima'.... bilo bi lepo da niko o tome nista ne zna, tj da tako nesto ne postoji!!!!

Anonimni, Luka Ivanisevic i ostali iz 'mladje garde' pokazuju da su odrasli u zdravim porodicama i da su ih roditelji lepo vaspitali - sto je, priznacete, vazno, i za njih i za njihovo okruzenje, i dobar primer kako treba brak i odnos medju ljudima da izgleda.

Svako od nas se trudi da da svoj doprinos ovoj temi...
Pozdrav,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  13:38 03.10.2007
Preporuka: 21

Naslije radja nasilje

#Link  Replika: 12
Majka je dobijala samare, pa moze i cerka, koja ce, opet, u pauzama izmedju dva lemanja roditi tom tabadziji neku decu koja ce biti zlostavljana, prvo od oca, posle od muza... I tako se tradicija prenosi s majke na cerku, a tzv. javni servis to svrstava u kategoriju zabavnog programa. Sto je nasjtrasnije, gledoce zaista zabavljaju takve price i retki su oni koji osete gadjenje i koji u ovome vide nesto problematicno... Nase drustvo je postalo bolesno, u njemu zrtva nema podrsku ni razumevanje ni u najuzem porodicnom krugu, ni u institucijama sistema koji siledzije oslobadjaju ili osudjuju na minimalne kazne... Ako ovo nije potpuno urusavanje elementarnih civilizacijskih vrednosti, ja ne znam sta je.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dule Nedeljković  13:45 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

znam ja...Manda na B92. To je vrhunac licemerja na nasim televizijama. I iza toga stoji Emotion.
Pitajte ljude iz Sigurne Kuce zasto...znam da ovde nije mesto da se prica o tome jer je ovo mesto gde treba da se pljuje Tijanic i Javni Servis, ali sam morao da pomenem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:49 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

Ja ovo ne mogu da verujem....pa ljudi...ja to moram mojim ocima da vidim i dobro je da ste naveli vreme kada ce to da se prikaze..... To je DNO..pomracenje ljudskog uma... Ne mogu ni u mali mozak da smestim ideju da se na takav nacin zapravo promovise nasilje...kao to nije nista....... paaaaa...a imam i pitanje ..zasto cela ekipa nije probala da dobije pokoji samar,cisto da bi stekli iskustvo o tome da "pokoji samar i nije bas batine" ???????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  14:13 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Naslije radja nasilje

Naravno, ovde je super cool da se kritikuje RTS... zato sto MI PLACAMO

Ako mi NE PLACAMO, onda su svakakve baljezgarije od programa dozvoljene... Veliki Brat na primer kao jedna od najglupljih i kulturno najstetnijih pojava na nasim medijima. Pa gde je tu moral?
Kakve veze ima placanje sa tim, ako je nesto negativno treba ga osuditi bez obzira na nacin finansiranja institucije.

O Tijanicu imam blago reci lose misljenje ali ovo je cista politicka hajka LDP.
U ostalom, ta emisija je skrenula paznju javnosti na devijantno ponasanje u porodici nego bilo koja NGO organizacija, sto uspeh.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  14:17 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Naslije radja nasilje

Ja sam taj slucaj pomenula kod tebe na blogu o "dve srbije" ali mislim da je proslo nezapazeno...mozda zato sto mi ne finansiramo b92..a ja kad vidim Mandu odmah pomislim na one studente koje je gadjao kolima i na b92 koji se zgrazao...zato istog momenta menjam kanal...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Klementina  14:19 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

O Tijanicu imam blago reci lose misljenje ali ovo je cista politicka hajka LDP.


Mozda bi bilo bolje da su cutali?
Tako bi se sve resilo?
Tako?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  14:28 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

Mozda bi bilo bolje da su cutali?


A da li bi bolje bilo da emisija nije ni prikazana pa tako javna svest o nasilju u porodici ne bi ni bila uzbudjena ovih dana?

Ja mislim da je emisija na kraju krajeva ostvarila pozitivan efekat.

OK, LDP treba da dize larmu o nasilju u porodici tu ih podrzavam, ali napadanje Tijanica za ovo mi je potpuno besmisleno - cisto piliticarenje. On je za 1000 drugih stvari kriv i ne treba ga napadati za ono sto nije jer se time samo tupi ostrica kritike
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Klementina  14:38 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

'Slučajno sam i ja gledao tu epizodu i voditeljka je prvo izrazila zaprepašćenje zbog činjenice da verenik tuče svoju verenicu, kojoj je direktno postavila pitanje zašto se udaje za čoveka koji je tuče', rekao je Tijanić.

Da se razumemo voditeljka jeste bila zbunjena, ali nakon toga je rekla nesto tipa....hocemo li po to odelo?????

A emisija ce ostvariti pozitivan efekat ako ljudi shvate velicinu ovog problem kod nas i naravno ako Tijanic ne bude vise direktor ovog skandala od servisa.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  14:46 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

Klementina
A emisija ce ostvariti pozitivan efekat ako ljudi shvate velicinu ovog problem kod nas i naravno ako Tijanic ne bude vise direktor ovog skandala od servisa


ova emisija nikako ne moze imati pozitivan efekat, jer se nije kriticki bavila problemom, stavise nije uopste prepoznala problem, vec je to emitovala kao zabavni program!

a da Tijanic zbog ovoga ne bude vise direktor - ma daj! Get real!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Klementina  14:53 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

ova emisija nikako ne moze imati pozitivan efekat, jer se nije kriticki bavila problemom, stavise nije uopste prepoznala problem, vec je to emitovala kao zabavni program!


Znam,znam...u pravu si. Ali sve se nadam da ce nekako krenuti prica, pa da ce ljudi shvatiti problem.
Emitovano je i ne moze sad da nestane sve. Ali ako i ima ista pozitivno u svemu ovom onda makar to sto, nadam se, sledi.....bar da se malo otvore diskusije u drustvu o ovom problemu.

a da Tijanic zbog ovoga ne bude vise direktor - ma daj! Get real!


Ma daaaaj! Pusi me da mastam!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LemonPie  15:20 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Naslije radja nasilje

Klementina
bar da se malo otvore diskusije u drustvu o ovom problemu


sve ce svesti na 2-3 novinska clanka, malo prepucavanja u skupstini, utisak nedelje i za 10ak dana niko se ovoga nece ni secati... na zalost i na sramotu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  07:46 04.10.2007
Preporuka: 7

Re: Naslije radja nasilje

Filip2412

A da li bi bolje bilo da emisija nije ni prikazana pa tako javna svest o nasilju u porodici ne bi ni bila uzbudjena ovih dana?

Ne menjaj teze, o nasilju u porodici se sada govori zbog reakcije poslanice LDP-a, a ne zbog "48 sati svadbe".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  08:42 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: Naslije radja nasilje

Obrisan je Bauerov komentar jer pretpostavlja da je drugi komentator nasilnik.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lepljiva  14:01 03.10.2007
Preporuka: 21

Nasilje

#Link  Replika: 0
Emisija je prikazana juče na Međunarodni dan nenasilja! Pogledala sam sinoć slučajno samo deo u kom buduća mlada priča kako on nju tuče, a on se brani time kako u stvari on njoj samo odalami par šamarčića! Dno dna, za svaku osudu takozvanog javnog servisa!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Olga Medenica  14:01 03.10.2007
Preporuka: 7

.........

#Link  Replika: 5
sakloni me boze

ukratko receno

glupost + primitiva +.................

stvarno perverzno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  14:08 03.10.2007
Preporuka: 7

Kaže šef

javne ku...servisa, da je ta emisija bila, ne oda nasilju, nego odlična socio-spihološka...šta god...baš me ubedio...
I samo ovo, uopšte nije bitno da li će RTS da tuži ili neće da ganja za pretplate, problem je u tome šta RTS kupuje i posledično prikazuje za pare koje pod obavezno narod mora da plaća...e, bar za te pare ne bi smeo da propagira nasilje. A propagiranje je, u ovom, slučaju i to da to nije ni osudjeno, niti tretirano kao neobično, nedozvoljivo i sl.
Sramota! I nije im prvi put...tako je u Ključu ili štagod, ona mladica od voditeljke, tako gnjavila ubogu decu sa Kosova, da mi se želudac obrnuo...e, tada smo mogli da vidimo nasilje i zloupotrebu u drugom obliku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Olga Medenica  14:45 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Kaže šef

Vadi se.

Naravno, jos bih i razumela da to jeste poucna emisija, sa kritikom, statistikama,
psiholozima, komentarima......
Kako zvuci, to je obicna zabavna emisija gde je urednistvo izabralo par (hm, sexi par?) da im finansira zurku.
Bljak.

Kako bi bilo da se prilikom zaposljavanja meri IQ, kao ono, obicno, redjanje kockica i to...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  14:55 03.10.2007
Preporuka: 7

Re: Kaže šef

Sramota! I nije im prvi put...tako je u Ključu ili štagod, ona mladica od voditeljke, tako gnjavila ubogu decu sa Kosova, da mi se želudac obrnuo...e, tada smo mogli da vidimo nasilje i zloupotrebu u drugom obliku.

Ovo ste dobro apostrofirali.
Ta ista mladica od voditeljke je pre neko veče u KLJUČU, a tema je bila nacizam ,toliko napadno branila tobože "pravo i takve grupacije da izrazi svoj stav i mišljenje". To je radila toliko napadno da se stekao utisak da ih otvoreno protežra. Očito je omanula i u izboru gostiju jer je čak i Kojčić vrlo korektno osudio takvo ponašanje , bez obzira što je pokušao da objasni socio-ekonomske i istorijske frustracije kao uzrok te pojave.
Dakle, gospođica Miljković je u emisiji ostala usamljena ali je bilo primetno da uporno forsira stav i zaključak koji joj je unapred izdiktiran.
Inače, kad se već javih, tzv.Veliki brat je ako ne i veći šund ili u najmanju ruku u rangu 48 sati svadbe, menjam ženu i razne tolk show-ove tipa Alepijevićke, ko dolazi na večeru,i razne nebuloze na Pinku , gde učestvuju čak i političari. Njima je izgleda važno samo da se vide na TV. Šta će Šutanovac ili Vučić u bezveznoj emisiji sa nabeđenim estradnim zvezdama tipa Karleuša i sl.
Pa se onda pitamo da li je uredjivačka politika odraz kulture ili sve više imamo kulturu koju stvaraju urerđivačkim politikama.
Treba samo slušati koji fond reči i koje reči koriste nabeđeni voditelji i spikeri. Koliko je od njih završilo novinarstvo ili fuilološki, svi kao nešto studiraju, kao rade na novom projektu itd, bez veze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oldtajmer  16:38 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: Kaže šef

Ako malo googlujete šefove ranije bisere, videcete kakvo misljenje taj covek ima o zenama, tako da je ova njegova izjava skroz u duhu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LILLY  07:07 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: Kaže šef

Ta ista mladica od voditeljke je pre neko veče u KLJUČU, a tema je bila nacizam ,toliko napadno branila tobože "pravo i takve grupacije da izrazi svoj stav i mišljenje". To je radila toliko napadno da se stekao utisak da ih otvoreno protežra. Očito je omanula i u izboru gostiju jer je čak i Kojčić vrlo korektno osudio takvo ponašanje , bez obzira što je pokušao da objasni socio-ekonomske i istorijske frustracije kao uzrok te pojave.
Dakle, gospođica Miljković je u emisiji ostala usamljena ali je bilo primetno da uporno forsira stav i zaključak koji joj je unapred izdiktiran.
Iz koje kutije si izvukao ovo, blackbox?
Ajde, bas me zanima da cujem detalje...
Dakle, na koji nacin je voditelj navedene emisije toboze BRANIO nacizam?
I sta znaci ono "ptotezra"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  14:25 03.10.2007
Preporuka: 0

a kako to može da se ne plaća pretplata?

#Link  Replika: 10
Jako sam zainteresovan, ali ne znam kako da je ne plaćam.
Naime, ja platim struju (prošli put sam platio 1281,50), i sledeći pu mi na računu piše:

Evidentirane uplate:
Ukupno uplaćeno (din) 15.8.2007 1281,50
Preneto na RTV iz uplate (din) -350,00
Uplata za el. energiju (din) 931,50

Dakle, od svake moje uplate za struju, oni automatski skidaju RTV pretplatu (koja je sad 350). Kako dakle da ih izbegnem, a da mi ne isključe struju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  14:32 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplata?

A šta će ti struja?
Pa imamo sveće...
Romantika... bar uvećava šanse da se problem nataliteta delimično poboljša.
)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  14:54 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

Ako se na istom papiru-racunu za struju pojavi i pretplata za RTS, onda lepo jednostavnom matematikom oduzmi tu cifru i plati sve ostalo. Svaki put kada placas struju, a ti oduzmi 350 din. Ali svi tako da rade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  15:02 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

ali onda mi šalju opomene za struju!!!!
Ja jesam platio samo struju, oni oni su od toga oduzeli 350 din i protiv moje volje preneli rts-u i tako sam ja ostao dužan 350 (+kamata) za struju!
I nakon par meseci pošalju opomenu....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:05 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

EVO ja dobila uputstvo i to odavde sa Bloga; Svakog meseca sam ocitaj svoju struju i uplati SAMO TOLIKO. EPS prvo naplati svoje pare pa onda za RTS...ako tih para za RTS nema....onda nistaaaa....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  15:08 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

eh, to možda i radi...
samo ne za nas podstanare...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  16:28 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

gorran
ali onda mi šalju opomene za struju!!!!Ja jesam platio samo struju, oni oni su od toga oduzeli 350 din i protiv moje volje preneli rts-u i tako sam ja ostao dužan 350 (+kamata) za struju!I nakon par meseci pošalju opomenu....

Ja ne placam RTS i na toj stavki mi se svakog meseca uvecava dug za po 350 din . Struju platim po obracunu
i saldo je na sl. racunu po toj osnovi 0.
Kada bi se pretplata oduzimala od racuna za struju, ne bi bilo toliko onih koji duguju za RTS:
http://www.blic.co.yu/temadana.php?id=14644
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  19:34 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

ivana23: "Ja ne placam RTS i na toj stavki mi se svakog meseca uvecava dug za po 350 din ."

Ali nema te stavke odvojeno - samo jedan jedinstven dug....


Lepo piše u "Blicu" u članku na koji upućujete:

"Javni servis je državno preduzeće i nema te vlasti koja će pred izbore (lokalne i predsedničke) predati sudu svako peto domaćinstvo u državi."

Tako je bilo i u Crnoj Gori, pa su, ni mesec posle izbora, isekli struju u više hiljada domaćinstava...
Bojim se da su sve to samozavaravanja...
(A da i ne pominjem ješ jednu kontrolu - osim države - ukoliko ste podstanar.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anonimni  23:01 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

razlicite EDS imaju razlicite forme racuna....van beograda distribucije ovu stavku odvajaju, neznam da li svuda...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  23:41 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

anonimni
razlicite EDS imaju razlicite forme racuna....van beograda distribucije ovu stavku odvajaju, neznam da li svuda...

Na mom računu - u BG-u, takođe je razdvojeno. I takođe - ne plaćam RTS :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sashaNS  15:27 04.10.2007
Preporuka: 0

Re: a kako to može da se ne plaća pretplat

i u NS (i kod mene) isti slucaj.Ta stavka mi se povecava iz meseca u mesec:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sunnyday  14:30 03.10.2007
Preporuka: 0

show fantastico

#Link  Replika: 1
Prica je fenomenalna.Prava domaca.Ona njega ljublju,a on je iz miloste odvaljuje od batina.Nekako zvuci "domacinski" sto bi rekao jedan vrlo popularan politicar iz Srbije.

Prica je katastrofalna ako je pogledate iz vizure zemlje u kojoj biste zaista zeleli da zivite.I bas me briga sta je na tu temu imao visokoumno da doda Tijanic.ne moze on da ima istu vizuru sa ostalima dok se Vojvodinom voza u Volvo dzipu cetvorocifrenih tablica(a ne znamo kako se one sticu).

Iskreno,ja sam te emisije ponekad gledala jer nisam mogla da verujem u cemu sve nasi ljudi zive i dokle se srozao zivotni standard ,pa se mladozenje brijaju ispred nekih ogledalaca 10 puta 10 cm,nigde pristojnog kupatila,na televizorima sustikle,ma ne mozete da poverujete slikama koje vidite.E, ali ako je to Srbija iz Zikine sarenice koju tetosi kompletno urednistvo RTS,sta onda gledalac tu da doda?Pa, je li nas iko pitao sta mislimo o emisijama tipa "Srbija danas" koju vode i sada pobegulje sa upada u onu noc kada je stradao Studio B?Pa da li treba da vam navodim imena?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oldtajmer  16:35 03.10.2007
Preporuka: 0

Re: show fantastico

je na tu temu imao visokoumno da doda Tijanic.ne moze on da ima istu vizuru sa ostalima dok se Vojvodinom voza u Volvo dzipu cetvorocifrenih tablica(a ne znamo kako se one sticu).


Pih, da imam pare za Volvo dzip, kupio bih neki bolji auto!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA