Apsolutno ne podrzavam raznosenje bombi po gradu!

Vesna Knežević Ćosić RSS / 24.05.2009. u 22:31

Stigao mi je poziv za grupu na Fejsbuku koji me je zgranuo. To je "Grupa za podrsku Draganu Maricu "covek koji je usao sa bombom u Predsednistvo)". Da se razumemo, kapiram ja da ima raznih grupa i raznih pozivara, da mnogi klikcu i ne razmisljaju odvec, ili uopste ne, ali poziv je stigao od mlade osobe koju vrlo cenim i smatram sjajnom, pametnom i znacajnom. Dakle, jedno od onih mladih ljudi za koje ti je cast da ih poznajes, na kome vredi da svet ostane. E, zato sam se zgranula, jer mi je poziv uputila osoba koja se u svom zivotu i radu aktivno zalaze za toleranciju, nenasilje, razumevanje.

I vidim tamo, neka deca, ima ih blizu 500, pisu nesto i mnogo mnogo sam tuzna...

Da se razumemo, shvatam ja ocaj Dragana Marica i zao mi je coveka, verovatno bi u nekim drugim okolnostima ili ambijentu imao sasvim drugaciju zivotnu putanju, ali bas nikako, ni malo, ni trunku, ne mogu da podrzim nikoga ko vitla bombama. Prosto, nije nacin, nema opravdanja.

Zivimo u nesrecnoj zemlji, svako od nas moze da napravi dug spisak nepravdi, gubitaka, bola, ali to opet ne moze da bude razlog da idemo okolo s bombama. A brate ni da podrzavamo takav gest.

Mislim, nije taj Maric sleteo s neba u Predsednistvo, on je nekim ulicama isao i nosio te bombe, ulicama kojima prolaze moja deca i deca iz komsiluka i meni je to neoprostivo. Niko nema prava da ugrozava tudje zivote da bi prisilio vlast da reaguje na njegov slucaj. A shvrckanje po gradu sa bombama je bas to, ugrozavanje drugih ljudi, najobicnijih.

Kazu, poslao je hiljade mejlova upozorenja, pa se cude sto niko nije reagovao. A kao reaguju? Videla sam, ne tako davno, dokumentaciju koju mi je pokazao Boban Stojanovic u kojoj se vidi prepiska sa policijskom sluzbom nadleznom za pretnje preko interneta, emailom itd. Nema reagovanja, sem sto mu savetuju da "iskljuci kompjuter" i "promeni adresu".

Ali, nisam htela o tome...

Htela sam samo da kazem da me je u srce pogodilo sto mi je poziv za podrsku bombasu stigao od potpuno nenasilne i toleratne osobe. Da li to znaci da smo toliko u sranju, da se gubi kompas sta nikako ne moze? Da je beznadje toliko da fin i pristojan svet daje podrsku bombasu?

Atačmenti



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 22:46 24.05.2009

eto,

neko i to da spomene...od cetvrtka-niko,
nego, i meni je zao coveka, gledala sam ga i dok je gladovao...
nasilje---ne, ali vidim da mnogi misle da protiv ovog sjebanog sistema nemoze drugacije, ja prosto neznam sta covek da uradi ako su ga zavrnuli za to sto tvrdi...to je jednostavno strasno......ajd kako da se bori?
mnogima se pokvario kompas..
i citam sutradan u 24sata, za koje smatram da su novine za 3-4 stanice busom, kratko, informativno, pa brisi prozore, napisali bombastican naslov "kod predsednika moze i sa bombama" !!
pa koliko je to neodgovorno?!!
neznam ko je savetovao BT-a da dodje i prica sa njim, ali pohvaljujem njegovu inicijativu
miloradkakmar miloradkakmar 22:56 24.05.2009

Ljudi

Kazu, poslao je hiljade mejlova upozorenja, pa se cude sto niko nije reagovao

Poslao je 11.ooo mejlova i nko ga nmoje ozbiljno shvatio, a bar od toga broja njih 1o je znalo ozbiljnost situacije i njegove namere.
on je nekim ulicama isao i nosio te bombe,

On se pokazao. Koliko ima onih koji se ne vide , idu istim tim ulicama , a kao ličnosti su " tempirana bomba ".
Mladi su danas skloni povodljivosti , reaguju u trenutku, bez razmišljanja , kao da će negde da zakasne.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:15 24.05.2009

Re: Ljudi

Mladi su danas skloni povodljivosti , reaguju u trenutku, bez razmišljanja , kao da će negde da zakasne.

to je samo posledica.
u 90tim uzor deci, ne baš dečici, pre bih rekla adolescentima, bili su dileri i policajci i roza pevaljke.
nije se skidala s televizije, opet roze, ceca. sve sa suprugom, pa sa sinčićem u fraku.
pa svadba direktno prenošena na roze (vidim da su se pomirili - baš mi laknulo - falila je)...
kašikare su se prodavale za po 5 marona na pijacama.
i panciri čak.
ej, pa puna srbija oružja.
za vreme sablje u dvorištu kod onog "biznismena" iz rs, mome madića, nađen top.
jbt, top u avliji.
pa posle kažu neopravdano priveden.
da, baš neopravdano.
koliko je dece ranjeno il razneseno što im tatice u kući drže kašikare?
il livore?
nema zbirnih podataka. al znamo da je bilo.

p.s. ne znam šta da ti kažem za prijateljicu.
a možda ima i neki kontekst. koji ne znam.
recimo, podrška ne nošenju kašikare, nego podrška da se slučaj rešava.
ne da se reši u njegovu korist, nego baš da se rešava.
nema toga što u srbiji ne može da te dovede u stanje ludila.
onda se pazi sebe.
najviše.
sentinel26 sentinel26 23:08 24.05.2009

Jeste li sigurni

u ovo :
Htela sam samo da kazem da me je u srce pogodilo sto mi je poziv za podrsku bombasu stigao od potpuno nenasilne i toleratne osobe.
? ? ? ?
Da je beznadje toliko da fin i pristojan svet daje podrsku bombasu?

Šta to bejaše Fin i pristojan svet ?

r0811n r0811n 23:15 24.05.2009

xxx

,,Da se razumemo, shvatam ja ocaj Dragana Marica i zao mi je coveka,,

Ne, ne shvatas i nije ti zao.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:43 25.05.2009

Re: xxx

xxx #Link Replika: 0,,Da se razumemo, shvatam ja ocaj Dragana Marica i zao mi je coveka,,

Ne, ne shvatas i nije ti zao.


Meni je zanimljivo da je ova pakosna replika dobila cak pet preporuka, sto bi rekli, do sad najvise.

Dakle, kao saosecajna osoba mogu da prodjem ako podrzavam isterivanje pravde bombama. A posto eksplicitno ne podrzavam, onda "mi nije zao".

Pre neki dan smo ovde, na blogu b92, raspravljali o podrsci Biljani Srbljanovic, koja je tuzena jer je ometace tribine Pesanika nazvala klipanima. I tada je gomila nekog sveta mudrovala o tome da nije u redu da se ljudi skupe ispred suda i protestuju, kao, to je pritisak na sud, ne valja, ne sme, nije demokratski, sijemigadjuro.

Nesto sto je klasican gradjanski protest, mirno demonstriranje ljudi zbog nepravedne tuzbe, bese popljuvano, a sad, par dana kasnije i za bombe se ima razumevanje?

Bombe kao gradjanski protest? Hvala, ne! Jer bombe nisu u opisu i popisu gradjanskog protesta.





vracarac92 vracarac92 08:54 25.05.2009

Re: xxx

I tada je gomila nekog sveta mudrovala o tome da nije u redu da se ljudi skupe ispred suda i protestuju, kao, to je pritisak na sud, ne valja, ne sme, nije demokratski, sijemigadjuro.

Mislim da sada izvrces cinjenice.
Niko se nije protivio bilo cijoj zelji za skupljanjem ispred suda.
Misljenja su bila podeljena iskljucivo oko toga da li B.S. treba da odgovara ili ne.
Okupljanju ispred suda se niko nije protivio kao sto su pojedinci pokusavali da prikazu valjda u cilju dizanja dodatne tenzije. U ostalom, da se proveriti.
r0811n r0811n 12:15 25.05.2009

Re: xxx

Dakle, kao saosecajna osoba mogu da prodjem ako podrzavam isterivanje pravde bombama. A posto eksplicitno ne podrzavam, onda "mi nije zao".

Uopšte se ne radi o tome.A poređenje sa B.S. je prosto neumesno.
Radi se o tome da u ovoj zemlji ljudi seku sebi prste i jedu ih, da uzimaju bombe, da.....
Po nekoj analogiji, verovatno imate slična ,,saosećanja,, i za Jana Palaha, koji se eto drznuo na takav ogavan čin koji nam je omeo dobar apetit.
Usput, institucije u Srbiji, uključujući i voljenog nam ,,precednika,, su zaštićene pretorijanskom gardom.Možda to niste primetili?
Filip2412 Filip2412 18:17 25.05.2009

Re: xxx

r0811n
,,Da se razumemo, shvatam ja ocaj Dragana Marica i zao mi je coveka,, Ne, ne shvatas i nije ti zao.


r0811n ti shvatas i zao ti je?

A ako bi takav neki aktivirao bombu i ubio nekog tvog bliskog da li bi i dalje imao isto mišljenje?

Taj čovek NIJE POKUŠAO da se samozapali nego je ugrozio živote ljudi koij nemaju nikakve veze sa njegovim slučajem. To ako nekoga država ošteti ne znači da sad taj treba da ubije neke nevine ljude kako bi mu bilo lakše!. Ili je možda to resenje!?

Koja je to bre bolesna logika? Ti pacijenti što se učlanjuju u tu fb grupu nemaju ni gram mozga.

Ja shvatam tog čoveka i žao mi je ali isto tako mislim da on ne shvata šta radi i da mu nije žao drugih ljudi kojima je ugrozio život svojim postupkom.
r0811n r0811n 19:26 25.05.2009

Re: xxx

Taj čovek NIJE POKUŠAO da se samozapali nego je ugrozio živote ljudi koij nemaju nikakve veze sa njegovim slučajem.


To jednostavno nije istina.Čovek je poslao 11.000 mejlova u kojima je izričito naglasio da neželida povredi bilo koga!
Sa njegovim ,,slučajem,, itekako imaju veze institucije države, pravosuđe, i naravno sveprisutni Boris!
I bez zgražavanja molim, licemerno je.
Filip2412 Filip2412 22:31 25.05.2009

Re: xxx

To jednostavno nije istina.Čovek je poslao 11.000 mejlova u kojima je izričito naglasio da neželida povredi bilo koga!
Ja nisam ni reko da sumnjam u njegove namere. Međutim oni na fejsbuk koji to podržavaju su mi neshvatljivi. Šta podržavaju, da svako kome je nekakva nepravda učinjena sad poludi i krene da rokne nekog policajca ili nekog iz obezbeđenja vlade?

Ja čoveka žalim i razumem isto ko onog što seko prst ali uopšte ih ne podržavam, a oni što im aplaudiraju i podržavaju ih su nesposobni da misle dalje od nosa.
schraff schraff 00:10 26.05.2009

Re: Evo, ja ne shvatam...

r0811n
,,Da se razumemo, shvatam ja ocaj Dragana Marica i zao mi je coveka,,

Ne, ne shvatas i nije ti zao.


Evo, ja ne shvatam, zašto bi trebalo da žalim ćoveka koji je, sasvim slučajno, svoje velike poslove ostvario u periodu devedesetih u vreme ratova i inflacije.
Ne verujem nikome ko je u najgore Miloševićevo vreme vodio velike poslove i obavljao neka toliko velika plaćanja za JAT na čijem čelu je naravno bio Slobin čovek. JATu je tih godina, da podsetim, glavna aktivnost bila vozanje naših para po belosvetskim bankama. Prevarila Marića Slobina družina !? Verovatno. Moguće da je bio slabiji igrač od Slobinih mafijaša pa su mu zgodnom prilikom smestili.
Ne shvatam šta bih ja tu trabalo da žalim. Što danas nemamo jednog tajkuna više!?

Možda grešim, možda se čovek ipak devedesetih obogatio poštenjem i pameću.
Ali, svejedno, ne mogu i neću da žalim čoveka koji je na vrhuncu svojih poslova bio toliko bahat da je godinu dana živeo u najskupljem hotelu u Srbiji.

G r o f G r o f 23:26 24.05.2009

Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

"Grupa za podršku Draganu Mariću" je samo reakcija na pogrešan pristup nekim stvarima.
Niko ne rešava i čak ne govori o uzroku koji je naveo čoveka na taj očajnički čin. U čitavoj priči nisu bombe najbitnije već ono što je dovelo do toga da se dogode.
Sankcije treba da otrpe oni koji su mu nanjeli nepravdu pa tek onda on.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:34 24.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

U čitavoj priči nisu bombe najbitnije već ono što je dovelo do toga da se dogode.


slazem se da postoji lanac onih koji su nesrecniku naneli nepravdu. ali ne mogu da podrzim pretnje bomboma. vlast ima mehanizme da podigne nivo zastite, zablindira se i okruzi sa n+1 bezbednjakom i sta je onda slecede? uzimanje taoca?

G r o f G r o f 00:19 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

vlast ima mehanizme da podigne nivo zastite,


Ima li vlast mehanizme da umanji nepravdu?
To bi imalo više efekta.

Kad čoveka, svojim postupcima, dovedeš u neuračunjljivo stanje, reči kao "bombe nisu rešenje", gube smisao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:42 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

slazem se da postoji lanac onih koji su nesrecniku naneli nepravdu.

al ima i onih srećnika, da ti dam 5 miliona eura da se namirimo, prezivam se beko...
evo, ti srećnici šalju pisma upozorenja b92 glede sutrašnjeg insajdera.
za kolko ono milijardi dolara ilčegaveć su oštetili državu, pa samim tim i građane ti
muvatori iz vlas' i oko vlas'?
zaboravih.
nije mi u sistemu pamćenja tolka cifra.

odo da gledam na teve "malu pljačku vlaka" u dvojku.
ko nije gledo, bio bi sevap.
jedan od...
na košavi, da ne reklamiram, al da ne tražite...
jesen92 jesen92 02:11 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

Vesna, slazem se sa tobom da niko nema pravo da ugrozava neduzne dok se seta ulicama sa bombama i slazem se da bombe nisu resenje...medjutim, nase vlasti moraju vec jednom da stave prst na celo i razmisle malo o tome da ima mnogo ljudi kojima moze da padne mrak na oci....oni su zaista gluvi i pod hitno im treba nabaviti aparate za usi...radnike u kg koji su strajkovali gladju niko nije pogledao dok ljudi zaista nisu do te mere iznemogli da je bilo pitanje ko ce prvi od njih da ode na onaj svet...tek su tada reagovali i nasli neko resenje....
Dr M Dr M 11:00 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

nase vlasti moraju vec jednom da stave prst na celo i


Nemoguce, ruke su im vec zauzete, drze ih u nasim dzepovima
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:38 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

Dr M
nase vlasti moraju vec jednom da stave prst na celo i


Nemoguce, ruke su im vec zauzete, drze ih u nasim dzepovima

A dzepovi busni!
I zaista, opet se pitam, kakva je to policija koja oduzme jednu bombu, a ne i drugu. Jel, on onu drugu sakrio, ili sta? Dobro, posle su nasli tu drugu pa ga uhapsili. Qqqq!
vracarac92 vracarac92 12:43 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

kakva je to policija koja oduzme jednu bombu

Nezainteresovana. Losa.

rayzippo rayzippo 12:48 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

sve to treba sa motku...govnjavu...
jesen92 jesen92 13:29 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

Nemoguce, ruke su im vec zauzete, drze ih u nasim dzepovima
..Dr M, ti si genije....! Mogao bi da pises aforizme kad odes u penziju....kinta po kinta na penziju, nije lose...
ivana23 ivana23 13:58 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

Jelena Pavlović
I zaista, opet se pitam, kakva je to policija koja oduzme jednu bombu, a ne i drugu. Jel, on onu drugu sakrio, ili sta? Dobro, posle su nasli tu drugu pa ga uhapsili. Qqqq!


KAKO JE DRAGAN MARIĆ UŠAO U PREDSEDNIŠTVO
1. Dragan Marić, naoružan sa dve ručne bombe, došao do sporednog ulaza za građane i medije i pozvonio na vrata zgrade Predsedništva Srbije na Andrićevom vencu u Beogradu.
2. Pripadnik obezbeđenja iz vojne policije ga pušta u zgradu kada je Marić naveo da ima „predstavku za predsednika”. (Kada mu je pripadnik obezbeđenja iz vojne policije kazao: „Izvolite, gospodine”, on je podigao papir i rekao da ima predstavku za predsednika Srbije.)
3. U trenutku kada su se vrata otvorila, obezbeđenje je videlo da Marić pored lista papira u ruci drži i dve bombe. Pripadnik vojne policije odmah mu je istrgao kašikaru iz ruke, ali je Marić ipak uspeo da izvadi osigurač iz druge bombe.
4. Obezbeđenje se tada povlači. Marić nije stigao ni do metal-detektora koji
se nalazi na tri metra od ulaznih vrata. Sa bombom odlazi levo od ulaza u zgradu Predsedništva.
5. Marić je odmah izolovan u novinarsku ovalnu sobu. Drži bombu u ruci. Pregovarački tim je u toj prostoriji vodio razgovor s Marićem.


Izvor
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:16 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

ivana23
Jelena Pavlović
I zaista, opet se pitam, kakva je to policija koja oduzme jednu bombu, a ne i drugu. Jel, on onu drugu sakrio, ili sta? Dobro, posle su nasli tu drugu pa ga uhapsili. Qqqq!


KAKO JE DRAGAN MARIĆ UŠAO U PREDSEDNIŠTVO
1. Dragan Marić, naoružan sa dve ručne bombe, došao do sporednog ulaza za građane i medije i pozvonio na vrata zgrade Predsedništva Srbije na Andrićevom vencu u Beogradu.
2. Pripadnik obezbeđenja iz vojne policije ga pušta u zgradu kada je Marić naveo da ima „predstavku za predsednika”. (Kada mu je pripadnik obezbeđenja iz vojne policije kazao: „Izvolite, gospodine”, on je podigao papir i rekao da ima predstavku za predsednika Srbije.)
3. U trenutku kada su se vrata otvorila, obezbeđenje je videlo da Marić pored lista papira u ruci drži i dve bombe. Pripadnik vojne policije odmah mu je istrgao kašikaru iz ruke, ali je Marić ipak uspeo da izvadi osigurač iz druge bombe.
4. Obezbeđenje se tada povlači. Marić nije stigao ni do metal-detektora koji
se nalazi na tri metra od ulaznih vrata. Sa bombom odlazi levo od ulaza u zgradu Predsedništva.
5. Marić je odmah izolovan u novinarsku ovalnu sobu. Drži bombu u ruci. Pregovarački tim je u toj prostoriji vodio razgovor s Marićem.


Izvor


Znaci, Maric ladno prolazi sa papirom u ruci i dve nedektovane bombe kasikare u zgradu predsednistva posto ga pripadnik obezbeđenja iz vojne policije pušta u zgradu ljubazno se osmehujuci i on pokazuje papir dok su dve kasikare u dzepu, NEDETEKTOVANE?!?!?! Kad god ulazim, ili izlazim iz biblioteke, ili neke druge drzavne ustanove u Americi, desi se da detektor oseti moje kljuceve od automobila, sitnu lovu po dzepovima....Ovaj upad je jedna farsicna, vodviljska scena. Mozda je covek puk'o; sigurno da jeste, ali ipak.....Gradjani bi trebalo da se ozbiljno pitaju ko zivi u njihovom susedstvu i koliki mu je arsenal oruzja donesen sa razno-raznih ratista sirom bivse Jugoslavije.

ivana23 ivana23 14:31 25.05.2009

Re: Gluvi smo dok ne eksplodira bomba...

Jelena Pavlović
Znaci, Maric ladno prolazi sa papirom u ruci i dve nedektovane bombe kasikare u zgradu predsednistva posto ga pripadnik obezbeđenja iz vojne policije pušta u zgradu ljubazno se osmehujuci i on pokazuje papir dok su dve kasikare u dzepu, NEDETEKTOVANE?!?!?! Kad god ulazim, ili izlazim iz biblioteke, ili neke druge drzavne ustanove u Americi, desi se da detektor oseti moje kljuceve od automobila, sitnu lovu po dzepovima....Ovaj upad je jedna farsicna, vodviljska scena. Mozda je covek puk'o; sigurno da jeste, ali ipak.....Gradjani bi trebalo da se ozbiljno pitaju ko zivi u njihovom susedstvu i koliki mu je arsenal oruzja donesen sa razno-raznih ratista sirom bivse Jugoslavije.

Jelena - tacka 4, molim vas.
loader loader 23:57 24.05.2009

Linija manjeg otpora

" Zivimo u nesrecnoj zemlji, svako od nas moze da napravi dug spisak nepravdi, gubitaka, bola, ali to opet ne moze da bude razlog da idemo okolo s bombama. A brate ni da podrzavamo takav gest. "
Suštinski, ovome se nema šta oduzeti, niti dodati.
Ali, nisam htela o tome...
Htela sam samo da kazem da me je u srce pogodilo sto mi je poziv za podrsku bombasu stigao od potpuno nenasilne i toleratne osobe. Da li to znaci da smo toliko u sranju, da se gubi kompas sta nikako ne moze? Da je beznadje toliko da fin i pristojan svet daje podrsku bombasu?
Siguran sam da se na osnovu tog "neočekivanog poziva pacifistične osobe" ne može izvršiti nekakva "društvena dijagnoza". Naprosto, to je kao linija manjeg otpora. Katkad je lakše podržati nešto, onako, emotivno, na prvu loptu, nego raščlanjavati sve ono od čega se, recimo, geneza "slučaja Marić" sastoji. Najmanje je zahtevno da se kaže - "Podržavam tog čoveka, zato što ne želim da pati i zato što ne volim nepravdu". I kraj razmišljanja.
A to je pre svega, jedna lična tragedija. To je nešto što je u fazi kada više primarni problem nije šta je Marića sve iziritiralo, već je problem, njemu, Mariću, on sam, sebi.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:27 25.05.2009

Re: Linija manjeg otpora

Siguran sam da se na osnovu tog "neočekivanog poziva pacifistične osobe" ne može izvršiti nekakva "društvena dijagnoza". Naprosto, to je kao linija manjeg otpora.


mislim da se ne slazem. mislim da je to pokazatelj ozbiljnog drustvenog beznadja i nisam sigurna da je linija manjeg otpora, pre vazi ono "sve probas i nista".
loader loader 10:26 25.05.2009

Re: Linija manjeg otpora

Možda je i tako. A možda ste previše razočarani činjenicom da neka osoba koju poznajete kao sasvim drugačiju sada reaguje suprotno (pozivajući na podršku Mariću). Drugo, pitanje je sklonosti te osobe koju poznajete. Ne želim da vam zalazim u poznanstva, ali i meni se dešavalo da ljudi koje dugo znam "ovako" jednog dana reaguju "onako", vrlo atipično. U jednom trenutku ih nešto, čak i trivijalno, navede da "istražuju kako je ponašati se malo drugačije nego inače". Opet mi se ne čini da na osnovu toga treba prosuditi o opštem beznađu. Pozdrav
Dr M Dr M 11:26 25.05.2009

Re: Linija manjeg otpora

mislim da je to pokazatelj ozbiljnog drustvenog beznadja


Meni se cini da je ozbiljno drustveno beznadje dovelo do toga da ljudi, sve vise, podrzavaju ekstremne vidove reagovanja, kao sto su ove bombe i onaj odseceni prst onomad.

Brine me to sto je, u opstoj letargiji, za izazivanje paznje potreban sve jaci signal.
Juce prst, danas bombe, sutra...
scabies scabies 00:28 25.05.2009

verovali ili ne

Cekajte, to je covek koji je 80 (i slovima-osamdeset) dana strajkovao gladju?
Covek koji je poslao 11000 (slovima-jedanaest hiljada) mailova upozorenja?
Koji je vec jednom pretio da ce se spaliti ispred Predsednistva?
Koji tvrdi da drzava hoce da mu likvidira porodicu?
Ne bih ulazila ovaj put u to da li mu je ucinjena nepravda, ali potpuno sam sigurna da covek ima ozbiljnih problema.
hogubadagri hogubadagri 02:46 25.05.2009

Re: verovali ili ne

Ili mu dojadilo pa privlaci paznju na svoj problem na bilo koji nacin.
tyson tyson 12:56 25.05.2009

Re: verovali ili ne

hogubadagri
Ili mu dojadilo pa privlaci paznju na svoj problem na bilo koji nacin.
Može li iko da objasni/opiše šta je zapravo njegov problem...?




schraff schraff 00:44 26.05.2009

Re: verovali ili ne

tyson
hogubadagri
Ili mu dojadilo pa privlaci paznju na svoj problem na bilo koji nacin.Može li iko da objasni/opiše šta je zapravo njegov problem...?





Čovek tvrdi da ga je 1992.godine u vreme dok je bio uspešan biznismen i imao gomilu kompanija u inostranstvu prevario neko iz JAT-a. Naime on je trebalo zbog sankcija preko svoje firme u Teheranu da obavi neka plaćanja ili naplatu za JAT od Irana u vrednosti od 1.355.000 dolara. Potpisan je neki fiktivni ugovor po kome Marić taj novac fiktivno duguje JAT-u, da bi Iranci imali osnov da to plaćanje obave preko njegove firme. I onda ga je JAT pozivajući se na taj navodni dug kako tvrdi Marić prevario i tužio za tu sumu, koju on nikada nije uzeo. Presuđeno je u korist JAT-a,posle čega su sve njegove firme bankrotirale. Marić tvrdi da se sud oslonio na svedoke a ne na izvode iz banke koji bi dokazali da li je te upate na njegov račun ikada bilo ili ne.

To zvuči neverovatno čak i za naše sudove, ali sve je moguće.No izgleda da je izgubio i u Strazburu,što je verovatno presedan, pošto svi naši tamo dobijaju presude...

Svejedno,danas je njegov najveći problem po svemu sudeći to što je odlepio...

Dr M Dr M 07:06 26.05.2009

Re: verovali ili ne

Naime on je trebalo zbog sankcija preko svoje firme u Teheranu da obavi neka plaćanja ili naplatu za JAT od Irana u vrednosti od 1.355.000 dolara. Potpisan je neki fiktivni ugovor po kome Marić taj novac fiktivno duguje JAT-u, da bi Iranci imali osnov da to plaćanje obave preko njegove firme


Ko s djavolom tikve sadi...
medjutim92 medjutim92 12:24 25.05.2009

Ne podrzavam

Ne podrzavam ni raznosenje bombi ni raznosenje bombama.
tyson tyson 12:48 25.05.2009

Bez uzrujavanja

Htela sam samo da kazem da me je u srce pogodilo sto mi je poziv za podrsku bombasu stigao od potpuno nenasilne i toleratne osobe. Da li to znaci da smo toliko u sranju, da se gubi kompas sta nikako ne moze? Da je beznadje toliko da fin i pristojan svet daje podrsku bombasu?
Ma možda je ta osoba samo do sada bila dobar folirant, a ti nasela. Ne bi bila ni prva ni poslednja.



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:20 26.05.2009

Re: Bez uzrujavanja

tyson
Htela sam samo da kazem da me je u srce pogodilo sto mi je poziv za podrsku bombasu stigao od potpuno nenasilne i toleratne osobe. Da li to znaci da smo toliko u sranju, da se gubi kompas sta nikako ne moze? Da je beznadje toliko da fin i pristojan svet daje podrsku bombasu?Ma možda je ta osoba samo do sada bila dobar folirant, a ti nasela. Ne bi bila ni prva ni poslednja.


Ne ne, naravno da nije folirant, naprotiv, odlicna i kvalitetna je osoba, bez sumnje, osvedoceno. Zato me je i zainteresovalo i pogodilo ucesce u grupi podrske coveku koji ide okolo s bombama, mislim, ima raznih grupa, koje organizuju cvrstorukasi, desnicari, al na takve ni ne reagujem...


boris-c boris-c 15:46 25.05.2009

Naravno...

...da ne treba bombom. Mogao bi i on da strada. Treba da nadje manje auto-destruktivno resenje.
Ni ja se nisam u zivotu potukao, i vrlo sam tolerantna osoba. Ali pljackaju me na svakom koraku, svoju decu i porodice salju u inostranstvo da mi placamo njihova sr*nja. Moja majka ne prima platu iz odmazde, jer je Ankica Dostanic, direktorka u Kulturnom centru u Zrenjaninu, htela da smanji koeficijente i plate svima u ustanovi da bi primili jos 5 radnika, clanove Lige Socijaldemokrata Vojvodine. Posto radnici nisu izglasali takvu sistematizaciju, ona je otisla u Opstinu i sredila da radnici ne dobiju platu. LSV moze da ucenjuje DS u Zrenjaninu jer im "fale" za vecinu.
Ta ista DS i ta ista Liga koju smo i moja majka i ja podrzavali na ulici 5. oktobra 2000.
Ne bombu, ATOMSKU bombu. Moj brat je rizikovao zivot u Beogradu 5. oktobra, a ja sad treba da se "iju, slatka" zgrazavam sto im je neko konacno makar odskrinuo oci?
Sledece izbore lete, i to jako, komplet garnitura.
A ko ce da dodje, neka nam je bog u pomoci...
I na kraju, on nije ni bombas ni ubica, samo je demonstrirao koliko je jadna i licemerna vlast.
Nasilje radja nasilje. Sto pre vlast prestane da sprovodi nasilje, to ce manje reperkusija biti.
medjutim92 medjutim92 07:47 26.05.2009

Re: Naravno...

boris-c
...da ne treba bombom. Mogao bi i on da strada. Treba da nadje manje auto-destruktivno resenje.
Ni ja se nisam u zivotu potukao, i vrlo sam tolerantna osoba. Ali pljackaju me na svakom koraku, svoju decu i porodice salju u inostranstvo da mi placamo njihova sr*nja. Moja majka ne prima platu iz odmazde, jer je Ankica Dostanic, direktorka u Kulturnom centru u Zrenjaninu, htela da smanji koeficijente i plate svima u ustanovi da bi primili jos 5 radnika, clanove Lige Socijaldemokrata Vojvodine. Posto radnici nisu izglasali takvu sistematizaciju, ona je otisla u Opstinu i sredila da radnici ne dobiju platu. LSV moze da ucenjuje DS u Zrenjaninu jer im "fale" za vecinu.
Ta ista DS i ta ista Liga koju smo i moja majka i ja podrzavali na ulici 5. oktobra 2000.
Ne bombu, ATOMSKU bombu. Moj brat je rizikovao zivot u Beogradu 5. oktobra, a ja sad treba da se "iju, slatka" zgrazavam sto im je neko konacno makar odskrinuo oci?
Sledece izbore lete, i to jako, komplet garnitura.
A ko ce da dodje, neka nam je bog u pomoci...
I na kraju, on nije ni bombas ni ubica, samo je demonstrirao koliko je jadna i licemerna vlast.
Nasilje radja nasilje. Sto pre vlast prestane da sprovodi nasilje, to ce manje reperkusija biti.


cisto da potvrdim pricu. A Liga u Zrenjaninu ima jos ihahaj takvih poteza..
dragoljub92 dragoljub92 00:39 27.05.2009

zašto

do sad smo imali samo :
koljem po kućama a sad imamo i bombardujem po ustanovama

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana