watersoftner

سختی گیر
 
سیستم های مکانیکی کمی وجود دارند که به اندازه یک سختی گیر یا نرم کننده آب مبهم هستند . بالاخره همه آب ها که نرم و قابل شرب نیستند؟ نکته منصفانه این است که اما سختی گیرهای آب برای مقابله با یک مشکل رایج و شگفت‌انگیز ایجاد شدند: رفع وحذف سختی ها از آب سخت. حدود 85 درصد از خانواده های ایرانی دارای آب سخت هستند، چه خانواده هایی که در شهر زندگی می کننده و از آب شهری و آب چاه استفاده می کنند و چه خانواده هایی که در روستاها زندگی می کنند و از آب چشمه و یا چاه استفاده می کنند. اما آب سخت دقیقا چیست و اگر خانه شما این مشکل را دارد، چه کاری می توانید انجام دهید؟
به عبارت ساده، آب سخت، آب خانگی است که حاوی غلظت بالایی از مواد معدنی محلول، به ویژه کلسیم و منیزیم است. اکنون، این مواد معدنی سمی نیستند و آب را برای نوشیدن ناسالم، یا بو یا مزه خنده دار نمی کنند، اما می توانند به همان اندازه مضر باشند.
اثرات افزایش سطح مواد معدنی از آزاردهنده تا بسیار مخرب متغیر است. آب سخت همچنین باعث ایجاد لکه های آب کدر روی سینک، ظروف، ظروف نقره، وان حمام و کابین دوش می شود. رسوبات سفید پوسته ای روی قوری ها و قهوه جوش ها ایجاد می شود. آب سخت همچنین کف کردن و قابلیت شستشوی مواد شوینده لباس، صابون بدن و شامپو را به طور چشمگیری کاهش می دهد. در نتیجه، لباس‌های سفید شسته شده خاکستری به نظر می‌رسند و لباس‌های رنگی کسل‌کننده و پژمرده به نظر می‌رسند. حمام کردن و دوش گرفتن در آب سخت باعث می شود پوست شما احساس خشکی و خارش کند. و از آنجایی که شامپو در آب سخت کف نمی‌کند، شامپو کردن موهای شما را احساس می‌کند و ظاهری سفت و خشک به شما می‌دهد. استفاده از سختی گیر آب تمام این مشکلات را رفع می کند. سازاب با تولید سختی گیر به شما کمک خواهد کرد تا به جنگ با این مشکلاتها بروید. اگر می خواهید آب نرم و فاقد سختی استفاده کنید پس اکنون با مشاوران شرکت سازآب تماس بگیرید.

watersoftner

watersoftner
Datum rоđenja:  20.07.1988 Pol:  Muški Član od:  25.10.2021 VIP izbora:  0 RSS RSS Feed