Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

I POSLE KOŠTUNICE - KOŠTUNICA, nastavlja se !

 

Srbija posle Kostunice !Srbija posle Kostunice !

Elem drug je Voja izdo naredjenje svi u borbu za oslobodjenje.Najvažnije je da srušimo Ahtisarija i to uz pomoc braće Rusa, a šta će se desiti još pride, nije ni važno.Malo ćemo da srušimo Ustav, i to baš onaJ koji nam je sam preporučio i izglasao, malo ćemo da rušimo zakone, malo nećemo da imamo Ustavni sud, malo ćemo da imamo poslanike, ali ne i Parlament, imaćemo tehničku Vladu, ali nećemo da imamo Vladu……Kakav haos od države, kakvo razbijanje institucija i to od koga: od najvećeg legaliste koga je mogla da iznedri majka Srbija. Dakle još bi se moglo dogoditi da nam Aco Tomić & Jočić & Rade Bulatović zavedu demokratiju pa da procvetamo, kako je i red u proleće.

Za to vreme poneki Arkanovac, koji je preživeo medjusobne obračune, kupiće ništa drugo do zgradu MUP-a (o srama li !!!), na Pravnom fakultetu će se nastaviti hapšenja profesora, dok će nadležni Ministar da nam deli lekcije o moralu…Veljo će se (iz)boriti bar za deo svog sada već bivšeg Ministarstva za kapitalne investicije gradeći bez dozvole bolnicu za kardiovaskularne bolesti….Ministar energetike će nam pretiti novim povećanjem el.energije, dok će radnici “Zastave” cvileti i dalje očekujući novi program tehničke Vlade, koji se sastoji u otpuštanju par hiljada radnika. Rudnik u Boru će biti prodat bez para, a potrage za Karićem se više niko i ne seća!

Čak ni novo samoubistvo vojnika u kasarni više ne izaziva veliku pažnju, tek par sati je udarna vest, ali šta to vredi kad je Ministar odbrane tek samo tehnički V.D.

Vuk Drašković, nikad ne postavljeni, Ministar spoljnih poslova putuje po svetu ne znajući ni koga predstavlja, ni sa kojim ovlašćenjima, jer on čak nije ni tehnički deo Vlade…Ali šta će nama Vlada, šta će nam Ministri prosvete, kapitalnih investicija, spoljnih poslova?

Nadam se da ste i Vi srećni dok čitate ove redove, jer će Ahtisari propasti, uprkos činjenici da su ga podržale sve velike sile, USA, EU….

Kao da smo to već negde gledali…Kao da ne znamo kako smo dobili sankcije…..

Seća li se još neko te politike-inata, koja nam se ponovo dogadja ?

 


Branislave,

mozda je pre rec o slobodnom padu, a ne o politici inata. Ili mozda o necem jos gorem...
Naime, jednom sam kao dete video kokosku bez glave kako se bacaka naokolo i udara o tarabu. Glava je vazna. Zapamtio sam.
Gde je Srbiji glava ? Valjda na ramenima svakoga od Srba i Srpkinja.
Pa, neka je koriste onda. Slazete li se ?
Pozdrav !


Srbija nema glave,

ali zato kokoš na zastavi ima dve.


Dva ovoga ili

dva onoga na JEDNOM necem nikad nije lako i stvara konfuziju. Dok se ne shvati da je sve jedno. A, to nije svejedno.


Sve smo ovo vec doziveli...

Nista novo i nista sto nam nije poznato, sto se mene tiche i previshe.
Nazalost opet je sve veci broj mojih prijatelja koji zele da odu odavde, rekao bi drugi talas, tzunami.
No to nije problem vlastodrzaca, jer njima to i ide na ruku, sta ce im pametni slobodnoumni ljudi. Ovde nikako nije dobro imati previshe autonomnih i zdravorazumskih individua, to je ionako samo teret vladarima ove zemlje.
Nije interes razvoj i osveshcivanje ovog napacenog i izmozdenog naroda, vec samo da se pokrade josh koji milion, a posle moze i da se desi novi BIG BANG, svejedno je.
Ono malo ljudi koji zele da zaista nesto urade su extremisti, izdajnici i ludaci, VANZEMALJCI...
Odo i ja odavle, full circle ;)


Pa, Felipe,

ja sam mislio da si ti jutros vozio trening u Maleziji, nisam znao da si u Srbiji:))

Šalu na stranu, kada je tehnički predsednik vlade vođen ničim drugim do besom i očajem, pomešanim sa delićima mizantropije(kako drugačije objasniti temeljenje državne politike na propasti nečeg, makar to bio i Ahtisarijev plan) šta drugo da očekujemo?

Onaj što po svaku cenu želi da liči na svoga vojvodu, pa galami i pušta stomačinu, jednom prilikom u nečem što se zove skupština Srbije reče da mu je muka od Srebrenice.
Meni je muka od Rusa i Rusije.
Još više od beskrajne vere naivnog puka da će Rusija, tako to mora, uložiti veto.
Ne bih smetnuo sa uma ni to da tehnički predsednik vlade ima ograoman gubitniči potencijal.Zato i može sa svima u koaliciju, jer je gubitništvo ovde veoma na ceni, kaogod i defetizam i pesimizam.Pa mrzovoljne proglašavaju mudrima.


POTPUNO!!!

Poz.
BKC


Hm...

...brine me to sto se gospodin Legalista okurazio...poceo da preti...mozda mu sova javi da ce pobediti NATO...

déjà vu...(psiholozi kažu da se javlja u stanjima umora, iscrpljenosti organizma, a ja se tešim)


Kapacitet

Kapacitet i VK i cele vladajuce garniture je strasno mali. Radi se o ljudima koji nisu u stanju da vise no jedan problem/situaciju resavaju u jednom trenutku.

Primeri su nabrojani ali onda se postavlja pitanje koji su argumenti da se toj ekipi prepusti novi ciklus/cirkus na vlasti?

Ekonomija - nejasne (deminutiv) privatizacije
Socijalna politika - radnici bez bilo kakvog odgovora
Zdravstvo - navodno reformisano, zaista razoreno
Gradjevina - moze da se gradi ako se neko ugradi
Pravda - Spora i prespora (slepa kod ociju)
Policija - ne radi svoj posao (opet deminutiv)
Vojska - Ljudi dizu ruku na sebe a oni dele ratne rasporede
Savetnici - prizivaju medjunarodne sukobe (SSSRvsUSA)

Ima jos ali ne bigh da duzim . Malo je mucno. Pocinjem da vicem. Cekam da se pomene S300 i kinesko tajno oruzje (ono namenjeno Tajvanu) pa da spakujem porodicu i odem preko granice.


Vise nema sta da se duzzi

gde god se zagrebe....katastrofa!!!
Sve je jasno!
BKC


jutro cole,

lep si ti rezime napisao - meni je muka i od njega i od citanja vesti. ne pomaze mi ni kafa kad pisu odrzan sastank na kom je dogovoreno da se ponovo pozovu na sastanak, kako bi se dogovorili o sastanku na kome ce odluciti kako najefikasnije prekrsiti ustav. mislim koliko kosta ta tehnicka vlda i njeno sastancenje???!!!!!......nije ni cudo sto uvode one nebulozne firme i poreze na knjige, sutra vec ce uvesti i porez na plakanje.....bljak.


Jeste mucno poceti dan

sa osecanjem bespomocnosti pred Vladom i VK koji je veca tragedija od cunamija, kako neko rece...Cunami dodje i prodje, a ovaj TRUT,trajeeeeeeeeee.
Dokle?


...

Quote:
odrzan sastank na kom je dogovoreno da se ponovo pozovu na sastanak, kako bi se dogovorili o sastanku ... mislim koliko kosta ta tehnicka vlda i njeno sastancenje???!!!!!......

Sastanči se od zore do mraka, sastanci na kojima se dogovaraju sastanci ... pa to je bolje od Alan Forda :o))


secer moj : 0 )

kako ono ti kazes - be polite...: ))))
jutro - gde je prvi deo D&T????


Be polite :o)

Je l' misliš premijera bloga? Pa znaš šta, sigurno i on sastanči, ali ja sam ovde da branim njegov lik i delo :o)


of course

my dear - na njega mislim. : )
naravno svim tehnickim srcem podrzavam odluku o odbrani premijera


Ali ...

... od tolikih sastanka nema ništa, nek' se on malo na funkciju vrati :o)


BKC

moram da pitam sto ste bas ovog simpaticnog cicicu na slici stavili na blog.


pa baš zbog toga:

jer je simpatičan.


ima tu nesto jos

jer se secam odakle je slika. Mozda BKC hoce nesto u prenesenom znacenju da nam kaze?


Nema kod mene niceg prikrivenog

..to je nastavak sa prethodnog Bloga....ko ce ostati da zivi u Srbiji.Koliko god Chichica bio simpatican, likom, to ne znaci da nece glasati jal Voju, jal drugog Voju..Pa birajte izmedju Voje 1 i Voje 2


kako to znate

mozda bi glasao za LDP. Uostalom slika je sa BBC-ja kada je bilo glasanje o ustavu na Kosovu. Komentar je bio some Serbs never learn, zato sto su novinaru Albanci rekli da je sajkaca cetnicko obelezje. Onda se neko zalio BBC-ju i naknadno su izmenili tekst, kao nije zaista cica teski nacionalista jer je i sam izjavio da to nikad nije bio, a takvi su nas ljudi i doveli do situacije da ne mozemo da zivimo zajedno. A to nisu mogli pre zalbe da napisu... Zato i pitam, mozda ste hteli nesto drugo da kazete.


Zaista se izvinjavam--nisam znao poreklo fotke

samo mi se uklopila u tekst....nikakav podtekst ne postoji.
Rekoh, kad zelim nesto da kazem, ja to i uradim.
Hvala za inf o poreklu fotke!


Onda promenite fotku.

Onda promenite fotku.


Mozda ste u pravu...

ali za to je neophodno i znanje, a ja nisam bas u ljubavi sa modernom tehnologijom...
BKC


C c c c... pa čovek bi

C c c c... pa čovek bi pomislio da ste do sada naučili :)


Ma nisam ni trenirao

jedva sam i sve ovo skontao...stariji covek..a tehnologija napreduje brzo...Mozda savladam..i to...ali sumnjam..Lakse mi je ovako.O blazzeno neznanje!
Ipak hvala!
poz.
BKC
PS..Ako znate neki ubrzano kurs...ajde..pa cu da probam..ali mora analfabetski...


Ne znam zaista, ali

Ne znam zaista, ali gledajući post Jelice Greganović o Rusiji i Tomi grobaru, cenim da bi bilo pametno da nju pitate za savet. Ona je očigledno vrlo vična tim veštinama.

Pozdrav.


Hvala na savetu

pokusaj nije bio uspesan....mozda drugi put!
Poz
BKC


MOLBA

Predsedniku Tadicu,
raspisite izbore na svim nivoima i stanite na celo EVROPSKOG pokreta kalicije DS-LDP (moze i Dinkic ako nece sa Nikolicem i Kostunicom) polarizujte situaciju i da se konacno prebrojimo. Resite se vise laznog legaliste demokratskih opredeljenja i postavite ga tamo gde mu je mesto i otvoreneo recite mi ne mozemo i NECEMO sa Kostunicom, Ilicem i Nikolicem i kraj.
SRBIJO BIRAJ


Molba i zahtev

Ili ili?
pa ako je srbija resila da se negde iseli, neka to i kazze


zabole njega dragi softel

i za tebe i za mene i za njegove birace i ne birace i evropu i normalnost...da ne kazem sta.


I mnogi biraci dss-a su za

I mnogi biraci dss-a su za evropsku uniju i u pravom smislu su demokratski orijentisani zato nemojte njih bar vredjati


Pa ako su za EU kako onda

podrzavaju VK...TO NAPROSTO NIJE SPOJIVO...


upravo to

ja sam licno pricao sa ljudima koji su clanovi dss i veoma su kriticni prema ovome sto se dogadja.
nije nas put ka evropi zaustavio ili usporio kostunica, to je proces koji traje 15 godina i koji je bio prekinut za vreme djindjica i par meseci kostunicine vlade. naravno i kostunica snosi deo odgovornosti, ali ima ljudi koji jednostavno ne vide alternativu da glasaju za nekog drugog, jer ne veruju da se moze brze u evropu. evo na primer u indjiji. dss vrlo otvoreno podrzava jesica-GSS! (mada ima i tamo svakakvih)


put ka evropi proces koji traje od 1992

masala nikson! sta se mi onda sekiramo!!!??
o kostunjavim biracima necu, a tadicevi da su znali da ce ih ovako izvozati ne bi mu dali ni 0,5%.


kakav put ka evropi od `92.

kakav put ka evropi od `92. ajde lepo procitajte sta sam napisao


Spojivo je, samo sto ste

Spojivo je, samo sto ste ostrasceni pa ne vidite. Eto, ja podrzavam Kostunicu i pro-evropski sam nastrojen. Doduse, svakim danom sve manje, sticajem okolnosti.

Ukoliko se Evropa dozove pameti i odluci da stane na stranu suverene, demokratske, evropske drzave Srbije i njenih gradjana, a ne na stranu islamofasisticke, teroristicke, trogloditske i iredentisticke, mizoginisticke bagre okupljene oko Cekua, Haradinaja i Tacija -- bicu jos veci pro-Evropljanin. U suprotnom...


Milentije care :o))))

Quote:
Eto, ja podrzavam Kostunicu i pro-evropski sam nastrojen.

:o)))))))))))))


Caesar, bre, Augustus.

Caesar, bre, Augustus.


Caesar, bre, Augustus.

Caesar, bre, Augustus.


A kako drugacije da opste

A kako drugacije da opste nego vredjanjem? Gori su od Radikala.


pa vi onda glasajte za

pa vi onda glasajte za radikale


Ne glasam za nikog osim za

Ne glasam za nikog osim za Rome kad se pojave na izborima.


...

"Nikakve uvrede me neće sprečiti da sarađujem s vladom." - B. Tadić, 1. 12. 04.


...

``Nalazimo se u brodu punom vode i svi je moramo izbacivati i ploviti u istom smeru``-Zoran Djindjic


...

"Ako danas ne uspemo, jedini razlog smo mi sami!" - Z. Đinđić


tacno, samo jedan zivot imamo

i taj cemo pokloniti kostunici.


...

"U svakoj zemlji ima korova, samo se u Srbiji korov zaliva." - Z. Đinđić


Uz malu pomoc prijatelja...

Farma ovaca je pretvorena u kardiovaskularnu hirurgiju??? U izgradnji, i u selu gde treba zaposliti ljude??? Ajde bre ljudi da se ozbiljno organizujemo pa konvoj, nekoliko desetina kilometara pa napolje iz ove ludare. Neka se onda zaposljavaju i lece u Veljinoj bolnici na njegovim fakultetima da magistriraju a da im Kostunica bude vecni tehnicki!


Svi smo min izgleda farma ovaca

ali ce nam trebati neka druga klinika.,..ako budemo zeleli da se (iz)lecimo!


javi adresu

da se na vreme prijavim.


Bojim se da za nas to

necce biti dobrovoljno!!!


nema veze - onako samo, cisto tehnicki, da znamo

nema veze - onako samo, cisto tehnicki, da znamo sta nam nije ciniti.
nama je u stvri s obzirom na sastanke tehnicki dozvoljeno da radimo sta god hocemo u srbistanu, pa i da, na zalost, budemo vece budale nego sto jesmo.


Боже мили, чуда великога...

Занимљиво је да усред врло занимљиве ситуације на међународној сцени, која се може рефлектовати и на нас, од Вас, г. Цоле, не чујемо ништа друго осим нарицања.

Имате ли коментар на http://www.csmonitor.com/2007/0328/p04s01-wome.html
?

Или смо ми наивно поверовали 2000 да гласамо за "боље, паметније, одговорне, образоване, који знају да раде свој посао"?


verujem

da bi mogli da mi objasnite svrhu linka.

Vas post me podseca na sledecu scenu: (koje bi mozda i mogli da se secate)

Konferencija za novinare SPS 1999. mesec-dva posle bombardovanja . Ivica D u punom zanosu o obnovi herojima rada/rat, Mrki koji sprovodi u delo herojsku viziju SM...; Kad javlja se covek/novinar (fajnensl tajms bese) i pita :
- Gospodine Dacicu kako mozete reci da se Srbija oporavlja i obnavlja kada cak i u medijima kao sto su Borba i Eksperes Politika pise da su velike nestasice hleba, mleka secera , ulja...
Ivica se zamisli (sekund dva ) i odgovori:
-Hvala na pitanju. Vase pitanje je odlicno i na mestu. Ali to nije pravo pitanje vec je pitanje ko nas je bombardovao.


анализа и синтеза

Quote:
...da bi mogli da mi objasnite svrhu linka.

Од неког ко се професионалнон бавио политиком, као г. Цоле, очекивао сам макар најосновније представе о свету у коме живимо. Нпр. да ли ће УСофА и британска круна ударити на Иран, или им је и Ирака већ преко главе, и због чега се журе да баш у првој половини ове године "коначно реше" питање КиМ.

Од г. Цолета чујем једино нарицање.

Можда ја у нечему грешим? Г. Дренча, реците ми где!


Majstore

Vi uporno pokusavate da promenite temu. Ne ide. Na zalost izvesni VK i ekipa oko njega su krenuli da kvare sve cega se dohvate. Sada sa Tomom N prizivaju Ruse , prekid evropskih integracija, ratove ....

a objasnili ste svrhu linka. Kao i odgovor ID. Nema logike...


Мајстор? Међ'слепцима ћорав на једно око!

Quote:
Sada sa Tomom N prizivaju Ruse , prekid evropskih integracija, ratove ....

Хм, да ли они имају нека сазнања која недостају нарикачама? Откуд изјава да Ахтисаријев предлог неће у СБ УН? И шта данас каже Јужноафричка Република, већина чланица СБ УН подржава да се на КиМ пошаље мисија која ће проценити спровођење досадашњих резолуција?

Или сви треба да се забринемо што ћете Ви спаковати породицу и љутито напустити Бгд? Срећан Вам пут, г. Дренча!


sto jes jes

Hvala.

Slazem se da niko od nas nema bob koji nam moze pokazati kako ce ko glasati ... o nimalo bitnom delu jedne nevazne zemlje.... Ona je vazna samo nama koji ovde zivimo. Zbog toga ljutnja (ne naricanje)

I napustanje nije ljutito vec iz straha. Ne mogu dozvolim jos jednu porciju histericne gluposti sebi a detetu ni prvi put.


Evo nisam bio par sati tu

a Vi (mislim na nove postove) umalo niste objavili rat jedni drugima, sto nije bila sustina mog Bloga...Dakle na sve druge teme, izvan sadrzaja Bloga ne odgovaram, jer nema ni razloga.Svidjalo se to nekome ili ne!
Sto se tice velikih sila i podrske Ahtisarijevom planu...ja sebe smatram prostojno informisanim, ne bas kao Milentije..ali tu negde,,,Citam tabloide, pa znam!
Zanimljivo je da niko od "suprotne strane" ne prokomentarisa krsenje ustava i zakona, ne funkcionisanje Parlamenta, Vlade, Ustavnog suda...ali gle vraze, sta li ce biti sa ...da ne navodim bas ime drzave...Mozda ce znati Vuk Draskovic, kao ministar spoljnih poslova...samo ne znam ko ga je, kad i gde postavio, imenovao...Dakle sve to nije vazno, ajmo da gledamo komsiji preko plota..Ko voli, neka gleda..ne branim!
Kosovo je izgubio i kapitulaciju potpisao SM, tako da je ovo sada samo rezultat te i takve , nakaradne politike, da ne govorim o uzrocima od pre 5, 10, 25...godina.Sto kaze narod.."Kako si posejao...."
Za razliku od vecine politicara, koji su samo pretili, pa dobili svi mi po prstima....ja sam putovao po Kosovu i to onda kada sve nije bilo izgubljeno...tako da mi je savest mirna, potpuno!Nije moguce napraviti rusvaj u kafani, a onda ne prati sudove, ako nemas da platis....Tako je to svuda u svetu...
Ne znam koje krterijume ko primenjuje...ali ako podjete od istorijskog, onda bi bilo sasvim realno postaviti pitanje Vojvodine, jer koliko me pamcenje sluzi ona se "tek" 1918 prikljucila Srbiji...a ko ne zna sta je bila Srbija...ne mora bas da se poziva na istoriju, kad pogleda granice Knezevine Srbije iz 1878 godine, posle Berlinskog kongresa...Dakle granice su se menjale...Srbija je bila i manja i veca, ali to je bio UVEK plod dogovora velikih sila, a ne nikakve pravde, junastva, cojstva....doduse cinjenica je da je Srbija sve do pojave SM uvek bila na pravoj strani...Mozda se i iz toga izvuce neka pouka.Cak je i nesrecni Milos, sa sve Vukom..malo malo pa trcao do Beca...a ne na drugu stranu.
A da pitanje je bilo Iran...a mozze i Irak...Ili INdija i Indonezija kao vrlo zainteresovane za problem Kosova...Ajde budite ozbiljni...da mi napravimo Vladu, Parlament...da to radi i valja, kako bi ovaj narod preziveo i ostao u Srbiji, jer sta ce Vam drzava ako nemate mlad svet sa nama.Cemu onda takva Srbija?


историјско право...

Quote:
Branislav Kovač... (30 Mart, 2007 - 15:37)
...ja sebe smatram prostojno informisanim, ne bas kao Milentije..ali tu negde,,,Citam tabloide, pa znam!

Па како коментаришете како браћа Персијанци шамарају Блера? А Амери ништа, ни атомку да им звизну? Како коментаришете натписе по британској штампи да је Блер требало да се сети међународног права кад је напао Србију 1999, а сетио га се тек сад када може само још да моли ослобађање оних 15 војника?
Quote:
Zanimljivo je da niko od "suprotne strane" ne prokomentarisa krsenje ustava i zakona,

Још је занимљивије да на кршење закона и устава указујете Ви, који сте, као један од лидера ДОС, лично одговорни за небројена кршења устава и закона од 2001 до 2003! Државни удар отимањем мандата ДСС, киднаповање Слободана Милошевића и браће Бановић, одузимање банкарских дозвола четири највеће банке, уништавање војске, подривање војне и одбрамбене моћи земље...
Quote:
Ne znam koje krterijume ko primenjuje...ali ako podjete od istorijskog, onda bi bilo sasvim realno postaviti pitanje Vojvodine,

Као што видимо, став Србије није никакво "историјско" право, него право територијалног интегритета, суверенитета и принцип немењања граница силом. И то подржава и Индонезија, најмногољуднија муслиманска земља на свету, прочитајте мало вести ван б92 и ван таблоида.
Quote:
Sto kaze narod.."Kako si posejao...."

Сетили сте се ове изреке? Боље икад неко никад. Сећајте је се, г. Цоле, сећајте је се...


A da odgovorih jednim postom..pa sam prevideo

ovu Vasu konstataciju..o naricanju!!!
heheheh...za Vas je naricanje ako konstatujem da u ovoj drzavi sve stoji vec par meseci???HM, mozda ste u pravu...mozda i jesmo za naricanje...nad ovakvom drzavom.
Inace nisam sklon naricanju, cak ni onda, kada sam pripadao onima koji su bili protiv SM a merili smo se u promilima, kao sto nisam bio euforican ni 05.10.2000-te.jer sam slutio sta ce biti---tako Vam stoje stvari sa mnom, svidjalo se to Vama ili ne


нарицање

Quote:
mozda ste u pravu...mozda i jesmo za naricanje...nad ovakvom drzavom.

Не, него је за нарицање да смо Вас икада, под било каквим условима изабрали било где.

На овом блогу демонстрирате и зашто је то за нарицање


A šta da Vam odgovorim

na Vaše komentare, koji su puni ideoloskog naboja i pogresnih premisa, pa su logicno i konkluzije pogresne...Ipak zamena teza Vam je omiljena varijanta...I to je Ok ako Vam je takav zadatak,ali ako tako mislite (Hm...)..ondfa razmislite cemu to sve vodi...
Zelim Vam sve najbolje..
Prijatno popodne


Demokratski front- RAVE ON

Postovani BKC,
Pre par dana sam, na prvom delu Vaseg bloga, pomenuo prerastanje koalicije LDPetc. u Demokratski front i sve mi se vise cini da nisam pogresio. Mislim da je poslednji trenutak da se pokrene potpuna polarizacija Srbije na dve opcije- da li smo za Evropu ili ne. Da se prebrojimo.

Dok mi izlivamo zuc po blogu, rezim, jer to vise nije vlada nego rezim, a rezim je svaka vlada koja prekrsi Ustav, nas sve smisljeno gura u propast. Ne treba da se zavaravamo, u ovom njihovom ludilu ima sistema.

Zato, kao prvi korak, predlazem svim blogerima da posalju poruku na sajt LDP i da traze zakazivanje mitinga u Beogradu i drugim gradovima.

Partijska pripadnost nije vazna, to nije stvar LDP-a i DS-a, dobrodosli i DSS-ovci i svi ostali koji hoce evropski zivot, po evropskim zakonima uz evropski rad.

Zaista sam besan! RAVE ON!


У потпуности...

Quote:
Mislim da je poslednji trenutak da se pokrene potpuna polarizacija Srbije na dve opcije- da li smo za Evropu ili ne. Da se prebrojimo.

подржавам! Чија глава пукне - к'о у Горском Вијенцу!

Доста је било захебанције!


Još od inicijalnog posta,

u potpunosti podržavam! Evo, šaljem komentar na LDP sajt.


Hvala na podrsci

Postovana Krasici,

trpeli smo dok nas je zvakao, sad hoce da nas proguta i da nas svari. Necemo da budemo nesvareni deo!

Bas sam besan. RAVE ON!

P.S. Ja sam vec poslao. Pozdrav, Dr M


Apsolutna podrshka...

Ovo postaje gore od vremena kada je vladao SM.
U to vreme smo se bar borili protiv ovakvih kao sto je VK, a danas je on "demokrata"...
Nema razlike izmedju njega i SM, sem da je ovaj mozda josh pogubniji.
Nazalost i SM je smatran za demokratu i onoga ko odrzava mir na balkanu!?!?

Pochinjem opet da osecam muchninu, bes i gorchinu kakvu sam osecao za vreme ispiranja mozga od JULkoSPSovskog RTSa...

Kosovo je samo kolektivni mit koji se koristi da bi se zamazali pravi motivi onih koji zele da nas odvuku na dno...

Nove bolnice na imanjima lokalnih feudalista.
Autoputevi do lokalnih feuda.
Igranje ministra policije sa ubicama.
NIP...

Bilo ko ko ima iole zdravog razuma nece ga josh dugo imati...
Kolektivna selidba iz ove zemlje TRUBIJE pa nek se ovi narodnjaci udave u sopstvenim mitovima ili izlazak na ulice pa da radi motka i bager!

Kohabitacija i slaba volja, nas je nazalost dovela do ovoga, da nam je danas VK najveci "demokratski politichki" igrach!!!

Odvratno...


Rekoh ja u proslom nastavku

sta je Kostunica mislio 05.10.2000-te...podsecam..."Gde pogubih od sebe boljega...!!!"


Nemoj tako...

...prezimenjače. Ista je to gubitnička priroda, jer je koncept koji prate gubitnički.


Quote:Nadam se da ste i Vi

Quote:
Nadam se da ste i Vi srećni dok čitate ove redove, jer će Ahtisari propasti, uprkos činjenici da su ga podržale sve velike sile, USA, EU….

Koje "sve velike sile"? Jedina sila koja je podrzala Ahtisarija je SAD. Kina i Rusija ga ne podrzavaju, kao ni Indija, Indonezija (najbrojnija muslimanska drzava)...

EU ga takodje nije zvanicno podrzala jer ima clanica EU koje su otvoreno protiv plana (Slovacka, Grcka) i protiv nezavisnosti (Spanija, Slovacka, Grcka, Rumunija, Austrija, Italija donekle...). Savet Evrope, koji je izdao neku glupavu deklaraciju nije Evropska unija, niti je to telo nadlezno za spoljnu politiku EU (nije nadlezno nizasta, osim da daje preporuke).

Ako vec pricate o necemu, pa jos iznosite ovakve tvrdnje, ne bi bilo lose informisati se prvo.

Quote:
Kao da smo to već negde gledali…Kao da ne znamo kako smo dobili sankcije…

OK, svaki put kad neko trazi parce Srbije i preti sankcijama, mi treba da mu damo X% teritorije? To je Vas mudri odgovor na ovaj izazov? Oni i smeju sa ovakvim planom da izadju u javnost jer znaju da su Srbi "meki" i da ce da rade sve sto im se kaze (valjda na vas racunaju).

Sto se vise saginjes, vice ce te gaziti. Neko to treba da vam javi.


Milentije,

A jel Vas MUDRI odgovor da treba da ratujemo?
Steta, Pavkovic je u Hagu, pa cemo tesko jos jedared da razvalimo NATO.


Ratovacemo - argumentima,

Ratovacemo - argumentima, medjunarodnim pravom i poveljama. Valjda zato to pravo i te povelje i postoje.


Plus,

Ta tzv. sveta srBska zemlja odavno nije nasa. Nismo je izgubili vojno, niti hoce da nam je otmu, jednostavno - zakon demografije.


Ništa bez B

Kako volim to srBski, srBska, srBsko...

Uvesti pod obavezno u pravopis srBskoga jezika, i rešiti već jedared tu jezičku nedoumicu!!!

Kako li je to promaklo ovima što načiniše Ustav?


... zaustavilo se ...

kod slova A, do B još nisu stigli.


...

Quote:
svaki put kad neko trazi parce Srbije i preti sankcijama, mi treba da mu damo X% teritorije?

odgovor bi možda dobio ako bi se pitao: zašto stalno neko traži parče? a zašto Srbija postaje Srbijica?
Ma što bi se ti pitao kad se ni Koštunica ni Tadić to ne pitaju, možeš ti i njih da čekaš.


Зашто ми да одговоримо?

Quote:
...
Tamara Ćetković (30 Mart, 2007 - 15:21)
...odgovor bi možda dobio ako bi se pitao: zašto stalno neko traži parče? a zašto Srbija postaje Srbijica? ...

Па Солана и компанија су ваши пријатељи, зар не?


A vaši ...

... Koštunica i kompanija, zar ne?


Teritorijalni integritet

Teritorijalni integritet Srbije ne moze biti tema bilo kakve rasprave, niti moze biti predmet bilo kakvih potkusurivanja.

Eto, i EU se polako doziva pameti.


Побогу

г. Милентије,

Quote:
milentije (30 Mart, 2007 - 15:07)...Sto se vise saginjes, vice ce te gaziti. Neko to treba da vam javi.

Шта Вам је? Па њима је то природан положај...а не може се рећи да би били бољи у неком другом...


Sto se vise saginjes..

Postovani Milentije,
Srbija se saginjati nece, to nam je neko vec javio.

Sad bih ja da Vam javim da Ahtisari nece propasti, bez obzira ko mu podrzava ili ne podrzava plan. Nareceni gospodin nikad ne ostane preko noci u Srbiji pa ne stigne da se zarazi nekom od nasih bolesti ciji su simptomi dezorijentisanost u vremenu i prostoru, sumanute ideje, bizarno ponasanje i otpor bilo kakvoj terapiji.

Izgleda da je svuda prosirio vest da je ta boljka endemski vezana za ovo podrucje pa nam vise niko vazan i ne dolazi.

Ako se u nadleznim krugovima stekne utisak da je u pravu, makar delimicno, ne gine nam karantin.


...

Quote:
Srbija se saginjati nece

Ko to kaže, ko to laže?


Uživa ljubiti..o)

...sve jedno, zastava, mantija, ne bira..o))


Dobra mu kičma,

majke mi, ja ne bih izdržala taj napor :o)


Sve za popularnost...i kamere..

..kao u onom Kunderinom romanu -Usporavanje-.o)


Ma može on i uspravno ...

... nije njemu teško :o)


Ovde je sada vec tvrd

Ovde je sada vec tvrd pazar,
ko ce prvi krenuti. :)


Dr M, Udovoljavanje

Dr M,

Udovoljavanje raznoraznim prohtevima nece te prohteve smanjiti ubuduce; cak naprotiv. Dok god vide da mogu da dobiju stogod da traze, oni ce traziti. Svaku put bezobraznije i svaki put vise.

Neki u medjunarodnoj zajednici ne mogu da prebole Milosevicev pad. Jos uvek se prema Srbiji odnose kao da je 1997., a ne 2007. To je ista ona bagra koja je tokom studentskih protesta 96-97 tvrdila da se ne moze mesati u unutrasnje poslove jedne suverene drzave, a 2 godine kasnije je tu istu suverenu drzavu bombardovala skoro 3 meseca.


Stvar percepcije

Postovani Milentije,
mislim da mnogi od nas imaju pogresnu percepciju da Evropa hoce nesto od nas. To, jednostavno, nije tacno- mi zelimo nesto od Evrope(ako zbilja zelimo) a to je prijem u krug civilizovanih i uredjenih drustava. Medjutim, necemo da prihvatimo uspeli slovenacki model "Evropa zdaj" nego tvrdoglavo (i neproduktivno) vicemo "Evropo daj".

Mi ne umemo ni da odredimo sta nam je nacionalni interes. Napravili smo jezivu stetu i sebi i drugima nasedajuci na glupavu parolu "Svi Srbi u jednoj drzavi" umesto da smo se borili za civilizovan i ostvariv cilj- svi Srbi u dobrim drzavama.

Zato bi, po mom misljenju, morali da smesta preduzmemo sve sto je u nasoj moci da i nasa drzava i okolne drzave postanu bolje za sve svoje gradjane.

Molim Vas da pokusate da zamislite situaciju u kojoj bi predsednik Srbije dao izjavu da razume zelju gradjana Kosova da samostalno grade civilizovanu proevropsku drzavu i da im u tome ponudi pomoc Srbije. Samo jednim potezom bi postali suvisni i ruski veto i rezolucija SB i americki pritisak i evropska nesloga. Ona Srbija koja je poznata samo po zlu zadobila bi divljenje celog sveta. Jedino sto bismo mi izgubili su krupne sujete sitnih ljudi.

Pozdrav, Dr M


Quote:Postovani

Quote:
Postovani Milentije,

mislim da mnogi od nas imaju pogresnu percepciju da Evropa hoce nesto od nas. To, jednostavno, nije tacno- mi zelimo nesto od Evrope(ako zbilja zelimo) a to je prijem u krug civilizovanih i uredjenih drustava.

Cekajte, Dr. M, koliko ja razumem situaciju - Evropa & SAD hoce da damo 15% svoje teritorije iredentistickoj populaciji koja podrzava one koji vec 28 godina terorisu nealbanske gradjane KiM-a. Ja mislim da to nije pogresna percepcija, vec realnost.

Kosovo nije Mladic. To sto traze Mladica je potpuno razumljiv i legalan zahtev. Komadanje Srbije nije i ne moze biti. Ako je Albancima neko nesto skrivio, postoje nacini da se nepravda ispravi. Otimacina teritorije (na kojoj se, da budemo iskreni, radi od 1878.) nije i ne moze biti kompenzacija.

Mi sad treba da padamo u trans od srece i da jos vise stremimo toj i takvoj Evropi, sta li? Zaista, ako ce se nasi odnosi sa EU/ropom graditi na ovakvim odnosima, onda je bolje i za nas i za njih da mi u takve aranzmane i ne ulazimo. Ionako ce za 6-7 godina sami doci da se raspituju da li smo zainteresovani za clanstvo. Zivi bili pa videli.

Quote:
Mi ne umemo ni da odredimo sta nam je nacionalni interes.

Slazem se. Ne umemo zato sto sto nemamo svest o nacionalnom interesu. To je, mislim, krajnje ocigledno. Vrhovni nacionalni interes je ocuvanje suvereniteta i teritorijalnog integriteta prostora kojeg naseljavamo; zastita zajednice gradjana (Srbije) i jedinstvo u toj odbrani. Nikakvo odustajanje od medjunarodnog prava
& povelja i borba za principe na kojima pocivaju moderni medjunarodni odnosi. To je minimum ispod kog nikada ne bi smeli ici, bez obzira na politicku opredeljenost.

Koja druga drzava koja ima i gram samopostovanja bi pristala da joj se teritorija komada? Ni nacistickoj Nemackoj, koja je sprzila maltene ceo kontinent i pobila ne znam koliko miliona ljudi, teritorija nije oduzimana.

Quote:
Zato bi, po mom misljenju, morali da smesta preduzmemo sve sto je u nasoj moci da i nasa drzava i okolne drzave postanu bolje za sve svoje gradjane.

Slazem se - ali ne mislim da su susedne drzave nas problem niti bi mi trebali njihovu brigu da brinemo, osim kada se radi o interesima nasih gradjana koji zive u tim drzavama.

Takodje, ne vidim kako bi deljenje srpske teritorije pomoglo u ovom nastojanju.

Quote:
Molim Vas da pokusate da zamislite situaciju u kojoj bi predsednik Srbije dao izjavu da razume zelju gradjana Kosova da samostalno grade civilizovanu proevropsku drzavu i da im u tome ponudi pomoc Srbije.

Vi, Dr. M, znate da oni imaju Albaniju kao svoju nacionalnu drzavu, pa neka tamo grade drzavu kakvu zele. U najboljem slucaju, mogu dobiti autonomiju. Ne mogu graditi nezavisnu drzavu u Srbiji. U Srbiji mogu da grade buducnost, normalan zivot, da "jure srecu" itd. Kao i ostalih 7.5 miliona gradjana, oni tu drzavu moraju priznati, postovati njene zakone i ucestvovati u politickim procesima.

Nije Srbija pala s neba pa da se njena teritorija deli kapom i sakom svakoj iredentistickoj grupi. Jednostavno, kao gradjanin Srbije, ne prihvatam da se moja drzava komada.

Drugo, civilizovanost i ovo & ovakvo Kosovo nekako ne mogu u istu recenicu. Ovo iziskuje posebnu temu ali tamo gde se bombe podmecu po crkvama iz 13. veka (150+ puta od 1999. do danas) ne moze biti govora o civilizaciji. Tamo gde su ratni zlocinci premijeri i vodeci politicari nema govora o civilizaciji. Tamo gde su glavne grane ekonomije trgovina zenama, heroinom i oruzjem nema govora o civilizaciji. Tamo gde nealbanci zive u getoima nema govora o civilizaciji.

Uostalom, svi cemo jednog dana "u Evropu" pa ce granice postati nebitne. Sto bi se onda Kosovo odvajalo?

Quote:
Samo jednim potezom bi postali suvisni i ruski veto i rezolucija SB i americki pritisak i evropska nesloga. Ona Srbija koja je poznata samo po zlu zadobila bi divljenje celog sveta. Jedino sto bismo mi izgubili su krupne sujete sitnih ljudi.

Uh, Dr. M. Dozvolite da budem iskren: bas me briga sta ce o meni misliti drugi. Zaista, Dr. M. Apsolutno me nije briga. Nije mi namera da zvucim arogantno/bezobrazno/tvrdoglavo ali sta drugi o meni misle nije nesto cime sam se ikada u zivotu opterecivao. Samim tim, ne zanima me sta misle o mojoj drzavi.

Tako me briga sto me nece voleti ako se ne odreknem 15% sopstvene drzave. Ako ce me postovati zato sto sam razbijam svoju drzavu, onda mi takvo postovanje ne treba niti bi mi palo na pamet da ga na taj nacin trazim. Necu da molim za icije postovanje jer se tako moze dobiti samo prezir.

Eto, sto Albanci ne bi odustali od svojih zahteva i time 'zaradili' bolji imidz? Njihov je daleko gori od naseg (ma koliko neverovatno to zvucalo).

Sto se tice vetoa, Rusa, Amera, EU-a... neka se gushaju. Sami su ovo zakuvali. Neka pronadju nacina, kako god znaju i umeju, da se pregovori nastave. Ocigledno se u svemu ovome najmanje radi o Srbima, Albancima i Kosovu.

Kosovo slobodno mogu da uzmu ali ga Srbija ni pod razno ne sme dati. Nikakvi potpisi na kojekakvim dokumentima ne dolaze u obzir jer je svaki dosadasnji dogovor koji smo imali sa odredjenom silom manje vredan od mastila kojim je potpisan. To sto pomenuta sila preko srpskih ledja pokazuje kako je "dobra prema Muslimanima" ne znaci da su zahtevi Albanaca legitimni.

Svako dobro, Dr. M.

Milentije


Razlicito polaziste

Postovani Milentije,
cinjenica da imamo razlicito polaziste rezultira razlicitim razumevanjem situacije. Cini mi se da Vi zastupate stav da drzava ima obavezu da po svaku cenu brani svoje pravo na odredjenu teritoriju. Medjutim, izgleda mi da zaboravljate da drzava nije vlast nad gradjanima nego ukupan zbir interesa svih gradjana koji u njoj zive. Ja mislim da se ovde ne radi o pravu drzave da brani odredjeni procenat svoje teritorije nego o pravu odredjenog procenta gradjana da uredjuju svoj zivot van uticaja drzave koju ne osecaju kao svoju.

Zemlja pripada onome ko na njoj zivi. Braneci pravo gradjana Kosova na sopstvenu vlast ja branim pravo gradjana Srbije da samostalno odlucuju o svom zajednickom interesu, tamo gde su u vecini.

Zato i trazim da odredimo sta je nas zajednicki interes.

Da li je nas zajednicki interes da zivimo kao gradjani koji su deo svojih prava preneli na drzavu, kao sto se zivi u Evropi, ili nam je interes da budemo podanici Drzave kojoj je jedini interes da cuva vlast nad teritorijom na kojoj ne zivimo i koja nema nikakvog nacina da tu vlast sacuva.

Ako mi dozvolite da budem iskren, takva drzava mi lici na onog naseg ruralnog sugradjanina koji je uhvacen u kradji pa se brani : "Jes je, ama ne priznavam".

I, na kraju, predlazem da se ne bavimo istorijatom naseg problema- duga je to prica. Necemo ni da molimo za bilo cije postovanje, treba da ga zasluzimo. Ali, ima nesto sto je jos teze- da povratimo samopostovanje.

Pozdrav, Dr M


Srbija u Brojkama

Ovo nema direktne veze sa tekstom ali je vrlo relevantno u odnosu na dogadjanja u Srbiji:
Danas sam kupila najnoviji Economist i uz njega dobila dodatak "World in Figures." Srbija prednjaci na nekoliko listi:
1. Largest Refugee Nationalities: #11
2. Countries with Largest Refugee Populations: #8
3. Origin of Asylum Applications to Indust. Countries: #2(odmah iza Rusije)
4. Largest Deficits: #22
5. Smokers: #5

Inace, po pitanju infrastrukture, informisanosti, ekonomskog razvoja pali smo i to stravcino iza Hrvatske, Bugarske (kakvo iznenadjenje u svetskom smilsu, ne samo u odnosu na Srb) i Albanije. Uzas je videti ovako nesto crno na belo, da crnje tesko moze biti. Kaze mi momak, Covece, iz koje si ti zemlje... A ja se setim filma "Last King of Scotland" i mislim iz tako neke... africke.


Branislave

Na jednom drugom blogu komentar je bio na sadasnja desavanja MILOSEVIC 2. DEO! Nije li?


... ili:

Milošević - Never ending story


o)

Koga to vidim..o) Ko to mene brani po raznim blogovima..o)


Pa evo ...

... jesi video, pa ja s odgovornošću uzimam funkciju branioca lika i dela premijera :o)


Ma..o)

...zaslužila si sva moguća priznanja i ordenje.o)
Ali neće biti dvoglave kokoške.o)


to vise lici na mrsave argentiske krave

nego na kokoske, al ajd dobro.


Ma zavelo...

...me perije i kljun.o)


Ma perije ...

... je samo maska. krave se maskirale, kao da mi blesavi, pa ne znamo :o))


Vidiš..o)

...maskiranje mi nije palo na pamet..o)
Kao da su košarkaški navijači bili autori..o)


ali autori ...

... nisu baš najbolje smislili masku :o) Fali im tehnika.


o))))

...kidam se od smeha.o) I nisi mogla naći neke veselije boje..o))) To bi bio pravi simbol antiratne kampanje.


A ...

sponzor - Red Bull

u potpisu: Red Bull ti da krila!


tamara u akciji : ))))))

xxx, : o ))))))


... uz muzicku pratnju:

"leti, leti daleko" :o)


U potpisu...

...enrgija plus..o)


energija ...

... +17 :o)


Ma ne plus 17..o)

...plus zilion.o)


ali nisi pbratio paznju na jezik i stepen izbecenosti

ali nisi pbratio paznju na jezik i stepen izbecenosti koji bez ikakve dvojbe samo odgovara opisu vec pomenutih krava


Ma, u pravu si...

...bio sam krajnje površan.o) Evo, otvoriste mi oči.o)


Drago,

sve može, samo nemoj mi dvoglave kokoške :o)


Ma to bi bila...

...estetska uvreda. o) Gde tebe da povredim, na taj način.o)))


samo da potvrdim tehnicku ispravnost

tamarine izjave.
sastancis i ti drago:?!! : )


Ćao Sonja..o)

Ma ne sastančim.. To se samo tako kaže..o)


: o )))))

cao drago.


A jesi video Drago ...

... kako te tražio narod? Traži narod premijera, šta ti je :o))


Ma, da...

..kad sam polazio, znao sam da ćeš ti držati sve pod kontrolom. No, jednom prijatelju sam rekao - Čuvajte mi blog -o)))


Prijatelju, a :o)

Čuvali ga i prijatelji i branioci :o)


vrlo slučajan susret..o)

...i pominjali smo te, da znaš.o)


Pa učinilo mi se ...

... na kratko da čak jeste :o)


Ma, jesmo..o)

...pola susreta koji je trajao pet minuta.o)


Ma nemoj da pričaš ...

... i sve to može u pet minuta :o)


Ne može...

...ali su povod i namera plemeiti.o)


Ma blago meni ...

... dok imam tako plemenitog premijera, nema šta da brinem :o)


Pozdrav

Pozdrav za Sonju, krave, pernate i nepernate zivotinje i sve koji me vole ;))))))


pozdrav dtrain

volim i ja tebe


Svejedno je

Milosevic...Kostunica, 1 ili 2...Kako stvaro stoje, cak je i Milosevic drzao do kakvih t5akvih institucija, koje je naravno zloupotrebljavao...Kostunica cak ni na tu farsu nije spreman...On to radi bez pardona.


blog izivljavanje

Najzad su i neizivljeni politikanti nasli svoje mesto za izivljavanje. Dragi moji politicari u pokusaju, ako ni kod kuce ni u stranci niko nema vremena za vas, izjadajte se i istresite sve svoje frustracije ovde, sigurno cete naci srodnu dusu. Naci ce se neko i vas da utesi. Ako ne verujete, ovo je ocigledan primer.


Albanski "kolaboracionisti"

Sa Kosovom Albansci imaju "sreće" koliko i Srbi. Elem, oće "svoje", elem neznaju što bi sa tim. Uz to, tobožnja Europska jedinstvena politika prema Kosovu se raspala pre nego je i zaživela, a pre toga nepun sat, islamski je svet kosovske Albance optužio za "kolaboraciju". Pa je njihov najveći "prijatelj" hitno pozvao putinova glavnog agenta u SAD da mu "izloži" neke planove zajedničke suradnje u sferi obrane. Tako da su pare za "razvoj" nezavisnog Kosova nestale netragom tren nakon što su štampane.Nezavisno Kosovo time je dodatno oslobođeno i od ljudskosti življenja, te mu nikakvo Srpsko negiranje neovisnosti dalje nemože nauditi.


Brm, brm, brm

Ma dajte Kostunica nije Milosevic. Meni lici da je covek zaista veruje u ono sto govori (a mnio da je to samo za puk). Da zaista misli da ce nas Rusija spasti, da je gubljenje Kosova propast i da ce buducu istoriju pisati npr. Ljusic, pa ako bude gadno po nas onda ce to biti epika u kojoj je Kostunica nesto tipa (K)obilic ili mozda majka Jugovica. Ja sam ga provalio kad sam bio gimnazijalac 1996. Al' se nadam da makar Tadic ne veruje u ono sto prica o Kosovu. Mislim dajte, dete koje je naucilo da sabira moze da izracuna probleme koje cemo imati u sledecih max. pola veka ako Kostovo bude u Serviji.

Elem, brm, brm, brmbrmbrmbrm, bmr rmrmrmrmrmrm brm.....


Ici u Izrael na usavrsavanje

Ici u Izrael na usavrsavanje i onda primeniti njihova iskustva na Kosovo i 50km pojasa oko Kosova: izgradnja kvucota i kibuca, oslobadjanje od poreza, ulaganje u lokalnu ekonomiju i pomoc pri zaposljavanju, dotiranje za porodice od 3 + deteta dok deca ne napune 15, naoruzavanje stanovnistva kroz TO, itd.

Jedino kako Srbija moze parirati Albancima (a da ih ne sastavi vojno) je da koristi njihovo oruzje: razmnozavanje. Posto se svi slazemo da je dosta bilo ubijanja, ovo je optimalno resenje.

Ili to ili jednostavno da dignemo ruke. "Srednjih" pristupa nema.


Pitanje

Ti se množiš kad polno opštiš ?


Hej, pa ne moze to tako pod

Hej, pa ne moze to tako pod presijom :))


kostunica je.....

..ne smem ni da kazem, banovacete me odmah, ali covek koji ode u leskovac i kaze vi ste pokretacka snaga srbije, dok prica majci romkinji koja doji bebu LIVE, dok tu predizbornu kampanju prenose sve televizije...mislim strasno.....interesantno je to sto tako nesto nikada ne bi rekao u subotici, gde je stanovnistvo zaista najblize evropskim vrednostima, nego tu dodje onako diskretno na rucak sa kasom i ostalima, pokupi se i ode....odradjen posao....

jaooo gde mi zivimo, i ko nam je "gazda"////


......nadam se da citas vojo....

....vozim ja kuci 3 drugara sa iron maidena, picimo mi i zagubimo se kod temerina, jaz, mrak...tako sam se osetio ko da je 99' iznova...nigde svetla, kamoli table.....trebali bi da uvedemo novi znak na nasim putevima...onako trougao ili krug i u njemu one oci..NO FEAR>>>.....da povrati samopouzdanje vozacima, koji nemaju pojam gde su se uputili....


...

...to bi i stranci razumeli...


:o)

nije se ubio vojnik vec med

nije se ubio vojnik vec med tehnicar.


bravo treba ustupiti kosovo

bravo treba ustupiti kosovo siguro ce nam biti bolje scate se kad smo isporucili milosevica svanulo nam je ,bas su nas prigrlili ,na kosovu su zastitili srbe 17 marta ugusili pobunu,isporucili ceo bivsi vojni politicki vrh dobili pomoc,sad kad damo kosovo ostaje nam mladic,posle karadzic,posle ne znam ni ja ko,do tada evropska unija nece ni postojati.


Rekoh lepo - sto se vise

Rekoh lepo - sto se vise saginjes, vise gaze. Sto vise das, vise traze.

Znas, tuzno je kad moras da ucis na sopstvenim greskama. Ali kad godinama pravis iste greske i NISTA ne naucis, e onda... onda je to vec psiholoske prirode.