Gde je zena naseg predsednika?

malosoliuglavi RSS / 30.05.2009. u 17:24

Zanima me šta mislite:

zbog čega naš Predsednik ne vodi svoju suprugu, recimo sad u Francusku.

Ne znam da je ikad vodio svoju ženu, da se slikao sa njom - kao Sarkozi s svojom ženom. Šta tu nije u redu? 

Kakvu on to poruku šalje našem društvu u celini?

U Americi mu je pratnja bio Vuk Jeremić (ono sa tri prsta...). 

Da li činjenica da gospođa Tadić ne ide u bitne međunarodne posete znači da su žene u Srbiji samo za kod kuće, da ne razmišljaju, da nisu u stanju da donose bitne odluke, da su glupe..

Možda to i nije tako. Možda je gospođa Tadić samo namćor i polenja, pa ne voli da posećuje te neke ljude koji nama i našem društvu mogu na neki način pomoći.

Možda ne zna jezike...

Eto, šta vi mislite?

Atačmenti

  • 1.jpg / 58.1 / KB image/jpeg


Komentari (18)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kazezoze Kazezoze 10:57 03.06.2009

kontra pitanje:

da li ti, kada idesh na posao, sa sobom vodish i svoju zhenu/muzha?
poshto tadiceva zhena nije zaposlena u njegovom kabinetu, onda i ne vidim svrhu vodanja svoje zhene sa sobom kada je u pitanju sluzhbena poseta. to bi bila zloupotreba sluzhbenog polozhaja.ukoliko je poseta predsednika b.t. francuskoj privatnog karaktera onda on mozhe da odluchi da li da ide sam ili sa svojom zhenom.
drug.clan drug.clan 13:14 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

Kazezoze
da li ti, kada idesh na posao, sa sobom vodish i svoju zhenu/muzha?
poshto tadiceva zhena nije zaposlena u njegovom kabinetu, onda i ne vidim svrhu vodanja svoje zhene sa sobom kada je u pitanju sluzhbena poseta. to bi bila zloupotreba sluzhbenog polozhaja.ukoliko je poseta predsednika b.t. francuskoj privatnog karaktera onda on mozhe da odluchi da li da ide sam ili sa svojom zhenom.



Kakva zloupotreba sluzbenog polozaja o cemu ti pricas?
Predsednik Srbije ima samo jednu bitnu funkciju (iako je Tadic protivno ustavu na sebe preuzeo sve funkcije drzave) a to je da predstavlja drzavu u najboljem svetlu a deo tog predstavljanja je i njegova porodica pre svega zena.
Uobicajena praksa vec nekoliko hiljada godina je da zena vladara, predsednika u skorije vreme, predstavlja drzavu na isti nacin na koji to radi i njen muz (ukoliko je zena vladar sve je isto samo obrnuto). Ako vec ide i putuje negde u zvanicnu posetu onda treba da vodi i zenu (to nije nikakav dodatni trosak za drzavu jer svakako koristi avion a spavaju valjda u istoj sobi). Ako ide privatno onda moze i ne mora da vodi zenu ukoliko je ne podnosi.
Kazezoze Kazezoze 13:52 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

Predsednik Srbije ima samo jednu bitnu funkciju (iako je Tadic protivno ustavu na sebe preuzeo sve funkcije drzave) a to je da predstavlja drzavu u najboljem svetlu a deo tog predstavljanja je i njegova porodica pre svega zena.

izvini, predsednik iliti ministar president u holandiji je evo vec drugi mandat na vlasti, a ja josh nisam video kako njegova zhena izgleda, niti je on vucara sa sobom po svojim sluzhbenim posetama. mislim da ni birache ne zanima ili nebi trebalo da ih zanima privatni zhivot predsednika. predsednik treba da nas predstavlja mudrom politikom koju vodi, a ne sisama svoje zhene, kao shto je to sluchaj kod sarkozija.
shumska shumska 14:06 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

Možda je gospođa Tadić samo namćor i polenja, pa ne voli da posećuje te neke ljude koji nama i našem društvu mogu na neki način pomoći.

svašta
drug.clan drug.clan 14:25 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

Kazezoze
Predsednik Srbije ima samo jednu bitnu funkciju (iako je Tadic protivno ustavu na sebe preuzeo sve funkcije drzave) a to je da predstavlja drzavu u najboljem svetlu a deo tog predstavljanja je i njegova porodica pre svega zena.

izvini, predsednik iliti ministar president u holandiji je evo vec drugi mandat na vlasti, a ja josh nisam video kako njegova zhena izgleda, niti je on vucara sa sobom po svojim sluzhbenim posetama. mislim da ni birache ne zanima ili nebi trebalo da ih zanima privatni zhivot predsednika. predsednik treba da nas predstavlja mudrom politikom koju vodi, a ne sisama svoje zhene, kao shto je to sluchaj kod sarkozija.



U holandiji premijer (predsednik vlade) ne predstavlja zemlju u ceremonijalnom smislu jer imaju kraljicu i kralja (princa ili nesto od toga) koji rade taj posao i slikaju se zajedno.

Kod nas po ustavu predsednik ne vodi politiku to radi vlada stoga predsedniku od bitnih ostaje jedino funkcija da se slika i tako predstavlja zemlju. Posto ovaj nas ne vodi zenu u zvanicne posete i tako u najmanju ruku ispada cudak izgleda ni taj posao ne radi kako treba.
Kazezoze Kazezoze 14:50 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

drug.clan
Kazezoze
Predsednik Srbije ima samo jednu bitnu funkciju (iako je Tadic protivno ustavu na sebe preuzeo sve funkcije drzave) a to je da predstavlja drzavu u najboljem svetlu a deo tog predstavljanja je i njegova porodica pre svega zena.

izvini, predsednik iliti ministar president u holandiji je evo vec drugi mandat na vlasti, a ja josh nisam video kako njegova zhena izgleda, niti je on vucara sa sobom po svojim sluzhbenim posetama. mislim da ni birache ne zanima ili nebi trebalo da ih zanima privatni zhivot predsednika. predsednik treba da nas predstavlja mudrom politikom koju vodi, a ne sisama svoje zhene, kao shto je to sluchaj kod sarkozija.



U holandiji premijer (predsednik vlade) ne predstavlja zemlju u ceremonijalnom smislu jer imaju kraljicu i kralja (princa ili nesto od toga) koji rade taj posao i slikaju se zajedno.


a ti se furash na ceremonije i te gluposti...haha, pade mi na pamet: a shta ako je predsednik peder, pa za ceremonijalne prilike povede svog partnera ili, ako nema partnera, krene u po ceremonije da flertuje sa berluskonijem ili sarkozijem :)))
shto se mene lichno tiche ja bi te ceremonije ukinuo jer i onako nema nikakvog efekta od njih. jedini koji profitiraju sa tih drzhavnichki ceremonija su paparazi i tabloidna shtampa.
shumska shumska 16:53 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

otkud ovaj text odjednom samo medju textovima koji stoje već par dana?
drug.clan drug.clan 17:49 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

Kazezoze
drug.clan
Kazezoze
Predsednik Srbije ima samo jednu bitnu funkciju (iako je Tadic protivno ustavu na sebe preuzeo sve funkcije drzave) a to je da predstavlja drzavu u najboljem svetlu a deo tog predstavljanja je i njegova porodica pre svega zena.

izvini, predsednik iliti ministar president u holandiji je evo vec drugi mandat na vlasti, a ja josh nisam video kako njegova zhena izgleda, niti je on vucara sa sobom po svojim sluzhbenim posetama. mislim da ni birache ne zanima ili nebi trebalo da ih zanima privatni zhivot predsednika. predsednik treba da nas predstavlja mudrom politikom koju vodi, a ne sisama svoje zhene, kao shto je to sluchaj kod sarkozija.



U holandiji premijer (predsednik vlade) ne predstavlja zemlju u ceremonijalnom smislu jer imaju kraljicu i kralja (princa ili nesto od toga) koji rade taj posao i slikaju se zajedno.


a ti se furash na ceremonije i te gluposti...haha, pade mi na pamet: a shta ako je predsednik peder, pa za ceremonijalne prilike povede svog partnera ili, ako nema partnera, krene u po ceremonije da flertuje sa berluskonijem ili sarkozijem :)))
shto se mene lichno tiche ja bi te ceremonije ukinuo jer i onako nema nikakvog efekta od njih. jedini koji profitiraju sa tih drzhavnichki ceremonija su paparazi i tabloidna shtampa.



Ma ne plaim se ja na ceremonije nego ti mene ne kontas. Ako vec imamo predsednika a imamo, i jedini posao mu je da se slika a jeste mu to jedini posao i ako vec ima zenu a ima je, onda neka taj posao radi kako treba! Ovako izgleda kao cudak a i mi zajedno sa njim.

mnogo puta je korist od ceremonije znacajno veca od troskova ili oziljnog razgovora, Tito je na ceremonije i dobru prezentaciju dobijao ugovore koje inace ne bi mogli ni da sanjamo.
shumska shumska 18:02 03.06.2009

Re: kontra pitanje:

ako novi bloger malosoliuglavi - pomisli kako ima nevidjeno visoku čitanost zbog broja poseta danas, da predupredim taj zaključak i poručim kako to ja klikćem ceo dan dolazeći na ovu stranicu u iščekivanju obraćanja autora komentatorima
duchesse duchesse 08:28 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

Kazezoze
to bi bila zloupotreba sluzhbenog polozhaja.ukoliko je poseta predsednika b.t. francuskoj privatnog karaktera onda on mozhe da odluchi da li da ide sam ili sa svojom zhenom.


A Obama, koji svuda vodi Michelle sa sobom, jel i on zloupotrebljava službeni položaj ili i njegova žena ima funkciju da predstavlja svoju zemlju u svetu? Uzgred, koliko se ja sećam, gospodja Tadić prima neku "apanažu" iz budžeta, pa pretpostavljam da je ne prima zato što je uspela da land a husband, nego zato što bi trebalo i ona da ima neka zaduženja u toj priči. Iskreno, čini mi se da je Tadić, što se stava prema ženama tiče, onaj pravi zadrti Balkanac, i da mu je žena zato uvek ne u 2. nego u 16. planu. Nije to pitanje interesovanja. Nebitno je da li ženu političara interesuje politika ili ne, ona ima dužnost i mora da je ispuni. To bi bilo kao kad bi muž kraljice Elizabete rekao "E znaš, mene te ceremonijalne dužnosti i ne interesuju toliko. Idi ti, ja ću danas ostati kod kuće i gledati TV." Come on! Ko ima privilegije, treba da ima proporcionalno i obaveze.

I na kraju, nije samo u pitanju Tadić, nego i svi drugi. Ne sećam se da je ikada u proteklih 10 godina žena političara uzela aktivnog ućešća makar u predsedničkoj kampanji. To je zaostavština balkanskog vaspitanja: njeno mesto je u kuhinji, salonu lepote, na roditeljskom sastanku, a njegovo "u prvim borbenim redovima". Moje mišljenje o političaru koji bi imao samostalnu i samosvesnu ženu, koja stoji uz njega u kampanji, bi značajno poraslo.
ivana23 ivana23 14:04 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

Ne sećam se da je ikada u proteklih 10 godina žena političara uzela aktivnog ućešća makar u predsedničkoj kampanji. To je zaostavština balkanskog vaspitanja: njeno mesto je u kuhinji, salonu lepote, na roditeljskom sastanku, a njegovo "u prvim borbenim redovima". Moje mišljenje o političaru koji bi imao samostalnu i samosvesnu ženu, koja stoji uz njega u kampanji, bi značajno poraslo.

Nisi u pravu. Bile su pojedine supruge (Tadic, Nikolic...) na bini u toku predizbornih kampanja. Pogledaj na You Tube!
duchesse duchesse 15:52 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

ivana23
Ne sećam se da je ikada u proteklih 10 godina žena političara uzela aktivnog ućešća makar u predsedničkoj kampanji. To je zaostavština balkanskog vaspitanja: njeno mesto je u kuhinji, salonu lepote, na roditeljskom sastanku, a njegovo "u prvim borbenim redovima". Moje mišljenje o političaru koji bi imao samostalnu i samosvesnu ženu, koja stoji uz njega u kampanji, bi značajno poraslo.Nisi u pravu. Bile su pojedine supruge (Tadic, Nikolic...) na bini u toku predizbornih kampanja. Pogledaj na You Tube!


Pa ako misliš da je stajanje u pozadini na bini aktivno učešće, onda si u pravu. Jesmo mi ikada čuli nešto od Tadićeve i Nikolićeve supruge, ili one samo stoje kao drvene Marije iza njih? Vidi na You Tube-u kako Michelle to radi.
drug.clan drug.clan 18:08 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

duchesse
Uzgred, koliko se ja sećam, gospodja Tadić prima neku "apanažu" iz budžeta, pa pretpostavljam da je ne prima zato što je uspela da land a husband, nego zato što bi trebalo i ona da ima neka zaduženja u toj priči.


Ima platu: 20% muzevljeve plate sto izadje oko 30 000 dinara mesecno.

A Srbija osim plate zeni predsednika koja nista ne radi daje apanazu i samozvanom monarhu srbije NJKV-u. Naime on iz budzeta godisnje dobija oko 70 miliona dinara "za odrzavanje" dvora. Za te pare moze da sagradi novi dvor.
duchesse duchesse 20:28 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

drug.clan
Ima platu: 20% muzevljeve plate sto izadje oko 30 000 dinara mesecno.


Mislim da ima mnogo ljudi koji bi rado primali 30.000 dinara da ne rade apsolutno ništa.
talicni talicni 20:36 04.06.2009

Re: kontra pitanje:

duchesse
To je zaostavština balkanskog vaspitanja: njeno mesto je u kuhinji, salonu lepote, na roditeljskom sastanku, a njegovo "u prvim borbenim redovima". Moje mišljenje o političaru koji bi imao samostalnu i samosvesnu ženu, koja stoji uz njega u kampanji, bi značajno poraslo.

Srbija je veoma konzervativna zemlja i zbog toga politicari strahuju da bi pojavljivanje supruge u javnosti bilo shvaceno kao znak slabosti.
duchesse duchesse 07:20 05.06.2009

Re: kontra pitanje:

talicni
duchesse
To je zaostavština balkanskog vaspitanja: njeno mesto je u kuhinji, salonu lepote, na roditeljskom sastanku, a njegovo "u prvim borbenim redovima". Moje mišljenje o političaru koji bi imao samostalnu i samosvesnu ženu, koja stoji uz njega u kampanji, bi značajno poraslo.

Srbija je veoma konzervativna zemlja i zbog toga politicari strahuju da bi pojavljivanje supruge u javnosti bilo shvaceno kao znak slabosti.


To je tačno, ali je ipak ružno.
U svakom slučaju, mislim da takvo ponašanje doprinosi lošem položaju žena u Srbiji.
NNN NNN 21:36 04.06.2009

TRT

1) Lepa slika
2) Najbitnije je šta radi preCednikava žena (svastika, šurnjaja, BIVŠA ŽENA....), šta voli da jede, kojom rukom briše ..., i gomila sličnih TABLOIDNIH GLUPOSTI.
3) da nas mediji bombarduju predsednikovicom (mira marković), onda bi verovatno bila suprotna priča...
duchesse duchesse 07:25 05.06.2009

Re: TRT

NNN
1) Lepa slika
2) Najbitnije je šta radi preCednikava žena (svastika, šurnjaja, BIVŠA ŽENA....), šta voli da jede, kojom rukom briše ..., i gomila sličnih TABLOIDNIH GLUPOSTI.
3) da nas mediji bombarduju predsednikovicom (mira marković), onda bi verovatno bila suprotna priča...


Nije Mira Marković jedini pojavni oblik entiteta "predsednikovica". A što se tiče "tabloidnih gluposti", bolje je da nas bombarduju time šta jede predsednikova žena nego količinom celulita na pozadini Seke Aleksić, ili time šta je sve izvirilo kada se Ani Nikolić podigla već prekratka suknja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana