Društvo| Mediji

Trenutak istine

alexlambros RSS / 04.06.2009. u 00:23

AleXandar Lambros

E baš sam popizdeo. Seo sam inače da pišem blog na skroz drugu temu al reko' ajd' da stavim kaficu da srkućem dok kucam. Na putu do kuhinje pažnju mi privuče ona sadistička emisija na Pinku - "Trenutak istine", nešto najmorbidnije i najodvratnije što sam u životu video. Naletao sam i ranije na to sadističko sranje ali sam izbegavao da gledam, mada sam se ponekad, evo trenutka istine, i zadržavao da bacim pogled iako dotični kanal u meni budi najagresivnije moguće porive koji se ispoljavaju u nagloj želji da se prihvatim terorističke karijere.

Pažnju mi privuče tužno ali iskreno lice izvesne Janke iz neke vojvođanske vukojebine. Dok sam ja bio na putu ka šporetu markiza Vojtehovski de (Novi) Sad postavi joj sledeće pitanje - "Da li je tačno da majci niste oprostili što se bavila prostitucijom iako vam je otac bio njen makro?" Kukuuu ...
Odgovori Janka a nakon toga markiza Vojtehovski krenu da joj soli rane iako je evidentno bilo da je žena potrešena i na ivici suza. Janka je objasnila, sve odgovarajući na markizina pitanja, kako joj je majka primala mušterije u kući koje je dočekivala u providnoj garderobi, da bi tada decu izbacivala da se igraju u dvorištu zabranjujući im da se vraćaju u kuću dok ne obavi posao itd, itd .... Behu to pitanja na koja je Janka odgovorila u neformalnom časkanju s markizom u pauzi koja sama po sebi zaslužuju ne nadoknadu od pet miliona smrdljivih dinara već u najmanju ruku od pet miliona evra.

Odgovarajući na narednih nekoliko pitanja saznasmo da ju je prvi muž fizički zlostavljao, primoravao na krađu, da ju je stariji brat izbacio na ulicu sa šestomesečnom bebom u sred najcrnje zimčuge, da se ugojila 15kg kada je otkrila da ju je sadašnji, treći muž, prevario s nekom debeljucom, da bi za tog trećeg muža primila metak da je potrebno, jer joj je, očigledno, vratio nadu u život i ljubav i njenu ćerku iz prvog braka voli kao svoje dete ....

Gledam, potrešen, ne dišem čekajući potvrdu poligrafa o tačnosti odgovora. Navijam za Janku i Kristijana, treba im tih jebenih pet miliona dinara za stan, da konačno srede život, a ako neko zaslužuje da doživi malo sreće i životne lepote, razmišljam u sebi, onda je to ova napaćena duša.
I, pazite sad. Tamo negde, kod sume od milion, milion i po, markiza postavlja sledeće pitanje - "Da li ste ikada pomislili da ste krivi zbog toga što vas je partner zlostavljao?".
Janka odgovara sa "ne", a poligraf presuđuje da je to laž. Janka gubi sve novce. I to nakon polučasovnog psihičkog zlostavljanja za koje verujem da je po okrutnosti u rangu sa zlostavljanjem bivšeg muža.

markiza de (Novi) Sad
markiza de (Novi) Sad
Ima li potrebe objašnjavati svu perfidnost, morbidnost i sračunatu prevaru dotičnog pitanja? Naravno da sirota žena veruje da nije kriva što ju je muž zlostavljao ali uopšte nije teško pretpostaviti da je negde duboko u sebi osećala da je sama kriva za sudbinu koja ju je snašla, jer ćuti i trpi a možda bi trebalo da, recimo, ubije svog zlotvora. A šta žena bez obrazovanja i traumatičnog detinjstva i mladosti može da zna o tim psihičkim začkoljicama i tajanstvenim putevima ljudske duše?
Ruku na srce, markiza je ispoljila trunku ljudskosti koja se manifestovala u izvesnoj nelagodnosti koja je bila očigledna dok je Janki zahvaljivala na učešću u emisiji da bi brže bolje prešla na svog sledećeg gosta.

Mnogo sam popizdeo. Mnogo mi bilo žao. Da ne pominjem koliko mi odvratan sam koncept emisije zamišljene tako da se ostatak nesrećne nacije teši time što nije baš toliko jadan koliko je mislio da jeste, jer, eto, ima i gorih slučajeva.

A sve me ovo nešto i dodatno potreslo jer ovih sam dana svedokom patnje jedne meni izuzetno drage osobe a sve samo zbog toga što je bila brutalno iskrena. Na moju konstataciju da je sebe mogla baš i da poštedi tih neprijatnosti jednostavnim ćutanjem, dobio sam odgovor koji me je pokosio - "Laž je poraz".
Nisam navikao na ovoliku hrabrost. Ok, mogu da kažem i kako je moj mek stav, da se blago izrazim, po pitanju istina i laži, deo nasleđa sredine u kojoj sam se rodio i u kojoj sam kao ličnost stasavao. Lagali su me svuda i na svakom koraku, a sada je laž na svim nivoima podrazumevajući standard moje stvarnosti. Ipak, mislim da je to ipak više do ličnih karakternih osobina. Jednostavno, evo još jednog trenutka istine, nemam ta muda. Često mi lakše da slažem, pa ako treba i samog sebe, i poštedim se neprijatnosti.

Pala mi je, inače, jedna ideja na pamet. Znate ono kako političari i poznati povremeno gostuju u tim kvizovima pa zarađeni novac daju u humanitarne svrhe? Pa, što ih ne bi pozvali i u "Trenutak istine"? Kako to markiza barem 3928273 puta u toku emisije kaže, pet miliona nije mala suma danas na ovu krizu. Dobro bi došlo nekom sirotištu ili enklavi na Kosovu. Evo, ja se javljam da sastavim pitanja.

"Da li ste ikada pomislili kako su Srbi imbecilni, kada veruju vašim predizbornim obećanjima?" (univerzalno pitanje za kojeg god političara).
"Da li ste se ikada kod kuće valjali od smeha nakon što ste na konferenciji najavljivali početak izgradnje metroa, mostova, klizališta, staza, aerodroma, kosmodroma, terena, marina itd?" (za Đilasa).
"Jeste li ikada primali mito?" (takođe univerzalno pitanjce, za koga god).
"Mrzite li hrišćane?" (za Zukorlića)
"Da li ste ikada pomislili kako bi bilo divno da se svi Srbi pokatoliče?" (za Stanislava Hočevara).
"Jeste li ikada gledali porniće?" (za oca Gavrilovića ili Amfilohija).
"Da li je istina da ste želeli da postanete poslanik da ništa ne biste radili i za to bili debelo plaćeni?" (za parlamentarce).
"Da li ste ikada koristili usluge prostituke?" (za narodnjački blok, pošto mnogo seru s tradicionalnim vrednostima).
"Plaćaju li vas da pljujete po svojoj zemlji?" (za ove druge, jer i oni mnogo seru).
"Da li ste ikada krišom gvirnuli u kitu druga iz detinjstva?" (za Palmu).
"Da li mislite da će Srbija postati deo EU pre 2045?" (za presednika).
"Da li vas loži sadomazohistički seks?" (za Natašu Jovanović).
"Da li ste drpili više novca nego što je premija ovog kviza?" (za Selju Ilića).
"Da li ste sami napisali svoj magistarski rad i pošteno ga odbranili?" (još jedno za Selju).
"Da li ste ikada čuli za izraz 'humanizam i renesansa' i znate li na šta se on odnosi?" (za Palmu).
"Da li ste ikada imali erotske snove sa Šešeljem?" (Kandićka, Vučo).
"A sa Tačijem?" (Kandićka, Vučo).
"Da li vlada čiji ste član dozvoljava i protežira monopole?" (za Dinkića).
"Ko vam šije te haljinice, aman?" (za Leu Kiš, mene čisto zanima).

istina ili izazov?
istina ili izazov?

THE ULTIMATE DARE IS TO TELL THE TRUTH

Atačmenti



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 01:18 04.06.2009

Hladni link, bez tona

Seo sam inače da pišem blog na skroz drugu temu al reko' ajd' da stavim kaficu da srkućem dok kucam. Na putu do kuhinje pažnju mi privuče ona sadistička emisija na Pinku - "Trenutak istine",
Dobra reklama za emisiju :) Njih ne zanima da li ih hvale, ili ih kude, već im je važno samo da ih što više pominju. Možda nećete verovati, ali ja nisam gledao ni jednu emisiju :) Samo sam čuo (o čemu se radi) od nekih poznanika koji se zgražavaju i redovno gledaju :)
Ima li potrebe objašnjavati svu perfidnost, morbidnost i sračunatu prevaru dotičnog pitanja? Naravno da sirota žena veruje da nije kriva što ju je muž zlostavljao ali uopšte nije teško pretpostaviti da je negde duboko u sebi osećala da je sama kriva za sudbinu koja ju je snašla, jer ćuti i trpi a možda bi trebalo da, recimo, ubije svog zlotvora.
40% žena u Srbiji biće od ovog trena u ozbiljnoj dilemi, trpeti, ili utepati..! :)
dexter92 dexter92 01:41 04.06.2009

Uh

I ja sam gledao emisiju po prvi put...
Sta reci a ne zaplakati? :)
Socijalizam i 'dostojanstvo' koje ga je pratilo su definitivno umrli kad su ljudi spremni da urade (skoro?) sve za novac. Bas americki ,dzeri springer show.
I to je nesto u sta se uveravam svaki dan, nevezano za ovu emisiju..
Sto se tice emisije, cinjenica je da je (poslednje) pitanje bilo vrlo zeznuto...Hm...da li se i sami osecate krivim zato sto vas je ex muz zlostavljao...
Zena je odgovorila racionalno...ne postoje dovoljno dobri razlozi za zlostavljanje..ne oseca se krivom.
Medjutim pooligraf je rekao drugacije? Rekao je da postoji sumnja u takav stav??
Verovatno je pozadina zlostavljanja patoloska ljubomora, da li se Janka preispitivala da li je doprinela ljubomori njenog bivseg? Da li se nekom nasmesila, bila ljubazna, pozelela boljeg muza?....
Poligraf je surov, on detetktuje subjektivni osecaj, realnost moze biti sasvim drugacija...

m.yov m.yov 01:47 04.06.2009

eeee...

.... PREPORUKA!!!

"1000 puta izgovorena laz postaje istina" - pravilo br 1 u advertisingu

"truth won't get you anywhere, flattering will" - pravilo br 1 kod mene! hahaha

:) off the top of my mind
alexlambros alexlambros 01:48 04.06.2009

Re: eeee...

"truth won't get you anywhere, flattering will"


works for me too very often
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:17 04.06.2009

a ja sve hocu da pitam

kada ce da skinu onog kretena sto ce da im pozvace sve zvake?! dzebote, da li postoji idiotskija reklama?!
vise nije ogranicena samo na TU televiziju, vec se siri i na ostale poput kuge!

sorry za troll ali to vise ne moz' da se izdrzi!
margos margos 05:39 04.06.2009

Re: a ja sve hocu da pitam

sorry za troll ali to vise ne moz' da se izdrzi!

Sorry Bebo, koja reklama i koji kreten? I da, i koje žvake?
dragan17 dragan17 07:38 04.06.2009

Re: a ja sve hocu da pitam

BebaOdLonchara
kada ce da skinu onog kretena sto ce da im pozvace sve zvake?! dzebote, da li postoji idiotskija reklama?!
vise nije ogranicena samo na TU televiziju, vec se siri i na ostale poput kuge!

sorry za troll ali to vise ne moz' da se izdrzi!


Ne secam se da je osmisljen lik koji je idiotskiji od njega, i to ne samo u reklami, poceo je svuda da se pojavljuje. Dal je moguce da ima ljudi kojima je zanimljiv?
maricacarica maricacarica 08:04 04.06.2009

Re: a ja sve hocu da pitam

StaarZ, staarZ, Staarz je sjajna žvaka. Pink sam skinula sa TV i daljinskog, šta zna dete šta je to, pa slučajno ga okrene, ovako, ne mere... Tako da je za mene to sve novitet, ali imam sliku na šta to liči. Inače, pitanja čista petica!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:31 04.06.2009

Re: a ja sve hocu da pitam

maricacarica
StaarZ, staarZ, Staarz je sjajna žvaka. Pink sam skinula sa TV i daljinskog, šta zna dete šta je to, pa slučajno ga okrene, ovako, ne mere... Tako da je za mene to sve novitet, ali imam sliku na šta to liči. Inače, pitanja čista petica!

pa imas isto to i na Avali, verovatno Kosavi i gde god gospodin ima svoje akcije
a kreten je losa kopija Borata (koji je meni takodje kreten) i svih njegovih pojavnosti...medo brundo...

samo ne kapiram kako covek koji ima toliko novca moze da dozvoli takvu reklamu za svoj proizvod?!
builderka builderka 17:39 04.06.2009

Re: a ja sve hocu da pitam

a kreten je losa kopija Borata (koji je meni takodje kreten) i svih njegovih pojavnosti...medo brundo...

potpuno se slažem

samo ne kapiram kako covek koji ima toliko novca moze da dozvoli takvu reklamu za svoj proizvod?!

Nema tu ničeg čudnog.
Kreteni i njegovi silni novci - uzrok i posledica!

NNN NNN 02:55 04.06.2009

Ja svašta propuštam na TV

Preporuka.
Odlična su ti pitanja, aj' smisli i neko pitanjce za markizu
mariopan mariopan 08:17 04.06.2009

Re: Ja svašta propuštam na TV

NNN
Preporuka.
Odlična su ti pitanja, aj' smisli i neko pitanjce za markizu

stopalo stopalo 08:28 04.06.2009

Re: Ja svašta propuštam na TV

NNN
Preporuka.
Odlična su ti pitanja, aj' smisli i neko pitanjce za markizu


tipa "trpeces staracke ruke na sebi"???
NNN NNN 14:06 04.06.2009

Pitanje za markizu

Ako bi Vam od toga zavisio položaj, bi li ste dopustili gazda željku da se od Vas ogrebe za koji snošaj?
libkonz libkonz 14:22 04.06.2009

Re: Pitanje za markizu

Ako bi Vam od toga zavisio položaj, bi li ste dopustili gazda željku da se od Vas ogrebe za koji snošaj?

Kakvo je to pitanje za portparola?
Ona je ženski Goran Matić.
Imam ja i neke prideve za nju, ali ćutim.
sett sett 15:34 04.06.2009

Re: Pitanje za markizu

Meni ne smetaju učesnici, ljudi došli zbog kinte pa šta bude, nego ova nabedjena čistunica Tanjica, naša svetica koja glasno i jasno, bez blama izgovara pitanja "sex, snošaj, polni organ, seksali, opštio, analni sex..." a onda se zgražava odgovorima ili reakcijom publike. Ja bi nju pitala "da li ste nekada više dana nosili iste gaće" kao što je ona pitala neku jadnicu pa se čudila i sablažnjavala kada je ova potvrdno odgovorila, pa da vidimo načisto taj njen lažni moral i prefinjenost.
leopold_lady leopold_lady 03:32 04.06.2009

Gledala i pisala o tome....

ali nisam odgledala njeno učestvovanje do kraja.... Vidim izgubila je sav novac....

Aleksa,nemoj se sažaljavati nad sudbinom nekih ljudi - ma kako ti njihova priča delovala tužna..... Vezano za kviz - da opet ne bude sam grozna grozna..... Kao što sam bila ocrnjena ..... Niko mene ne može da natera ni na šta - ako ja ne želim - sada u ovom stanju u kojem jesam ..... Nisam imala lak život (a ko jeste) ,ali nisam ponavljala greške.... Da sad ne pišem o meni,pisaću o njoj.... Prvi put se udala zato da bi pobegla iz lošeg okruženja i života koji joj je bio takav kakav jeste.... I rodila dete.... Dozvolila sebi da trpi ucene,itd šta je sve pričala da je trpela.... Bojala se za dete.... Da.... Moguće je i da jeste.... Ali,znam situaciju kada je žena bežala,pa se vraćala itd.... Udala se drugi put,pa treći put.... I sama činjenica da je ona umesto da tog čoveka (kad je već preživela sve što je preživela) kad je prevario otera - mu oprostila i htela da se ugoji zbog njega - na šta ti to liči?Ajmo da njenu ličnost analiziramo.... Nema je.... I kako može neko takav u meni da izazove trunku sažaljenja.... Kad se ona ponizila da bi zadržala taj treći brak.... Na stranu da li se oni vole,ne vole,da li je to bila samo fizička prevara.... Ona je zgazila svoje dostojanstvo ! Nema reči - Neću,nemoj,ne dozvoljavam.u njenom rečniku.... Možda je taj Kristijan na mestu - možda nije,ja sam ga samo površno i pogledala.... Zgadio mi se.... Umesto da je sama sa svojom kćerkom stvorila sebi koliko-toliko jedan normalan život,pa ako neko naiđe u životu naiđe - da bude uz nju,da shvati njenu ličnost i sve ono što je prošla i da je CENI kao ličnost,a ne da se uda za zgodnjikavog šalabajzera koji može sutra da je ponovo povredi..... Prevari ili šta ti ja znam - što ja ne želim,ali činjenica je da neki ljudi umeju da iskoriste i iskorišćavaju emotivno vezivanje za sebe i onda postaneš nesposoban da se sam o sebi (a i o svom detetu) brineš..... Nadam se da sam dovoljno uprostila - da mogu svi na pravi način da me razumeju......
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 06:47 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

odnosni kviz ili reaality show ili kako god da to nesto nazovemo sam video samo kao najavu, cekajuci nekakav film. zasmetalo mi je tu nesto. sad vidim sta, pa onda naknadno razumem zasto to ne gledam. gledam samo slagalicu jer to vole moji roditelji pa se nadmecemo
vishnja92 vishnja92 09:35 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

gledam samo slagalicu jer to vole moji roditelji pa se nadmecemo

:)
pointofview_gun pointofview_gun 10:03 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

Ajmo da njenu ličnost analiziramo.... Nema je.... I kako može neko takav u meni da izazove trunku sažaljenja....


Ja nemam komentar na ovoliku bezdusnost.

Izvinite, trol...
Ana M. Ana M. 10:34 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

pointofview_gun
Ja nemam komentar na ovoliku bezdusnost.


Potpisujem.
leopold_lady leopold_lady 10:51 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

Ja nemam komentar na ovoliku bezdusnost.


Ne znaš kakav je moj život i ne možeš da o meni toliko sudiš - dok ne saznaš.... A ne znaš,jer te ne zanima.... Da te je zanimalo - čitao bi ili čitala bi moje blogove ... Pa bi onda shvatio ili shvatila zašto to kažem.....
leopold_lady leopold_lady 10:52 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

Potpisujem.


Pazi šta potpisuješ.... da posle ne bi bilo - nisam znala,žao i ostalo.... Kad i ako saznaš... !
kiselkasta kiselkasta 11:26 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

Ana M.

pointofview_gunJa nemam komentar na ovoliku bezdusnost. Potpisujem.



potpisujem i ja
debau debau 16:37 04.06.2009

Re: Gledala i pisala o tome....

leopold_lady
ali nisam odgledala njeno učestvovanje do kraja.... Vidim izgubila je sav novac....

Aleksa,nemoj se sažaljavati nad sudbinom nekih ljudi - ma kako ti njihova priča delovala tužna..... Vezano za kviz - da opet ne bude sam grozna grozna..... Kao što sam bila ocrnjena ..... Niko mene ne može da natera ni na šta - ako ja ne želim - sada u ovom stanju u kojem jesam ..... Nisam imala lak život (a ko jeste) ,ali nisam ponavljala greške.... Da sad ne pišem o meni,pisaću o njoj.... Prvi put se udala zato da bi pobegla iz lošeg okruženja i života koji joj je bio takav kakav jeste.... I rodila dete.... Dozvolila sebi da trpi ucene,itd šta je sve pričala da je trpela.... Bojala se za dete.... Da.... Moguće je i da jeste.... Ali,znam situaciju kada je žena bežala,pa se vraćala itd.... Udala se drugi put,pa treći put.... I sama činjenica da je ona umesto da tog čoveka (kad je već preživela sve što je preživela) kad je prevario otera - mu oprostila i htela da se ugoji zbog njega - na šta ti to liči?Ajmo da njenu ličnost analiziramo.... Nema je.... I kako može neko takav u meni da izazove trunku sažaljenja.... Kad se ona ponizila da bi zadržala taj treći brak.... Na stranu da li se oni vole,ne vole,da li je to bila samo fizička prevara.... Ona je zgazila svoje dostojanstvo ! Nema reči - Neću,nemoj,ne dozvoljavam.u njenom rečniku.... Možda je taj Kristijan na mestu - možda nije,ja sam ga samo površno i pogledala.... Zgadio mi se.... Umesto da je sama sa svojom kćerkom stvorila sebi koliko-toliko jedan normalan život,pa ako neko naiđe u životu naiđe - da bude uz nju,da shvati njenu ličnost i sve ono što je prošla i da je CENI kao ličnost,a ne da se uda za zgodnjikavog šalabajzera koji može sutra da je ponovo povredi..... Prevari ili šta ti ja znam - što ja ne želim,ali činjenica je da neki ljudi umeju da iskoriste i iskorišćavaju emotivno vezivanje za sebe i onda postaneš nesposoban da se sam o sebi (a i o svom detetu) brineš..... Nadam se da sam dovoljno uprostila - da mogu svi na pravi način da me razumeju......

Ali ovde nema mesta moralnim pridikama, ta žena je verovatno na ivici mentalne retardacije plus primitivna sredina plus užasan život...Kakva osuda, to je jad i čemer i pitam se da li bi neko mogao da odgovara pred zakonom zato što je jedna takva osoba, ma i bilo koja, izložena tolikoj torturi i poniženju. Strašno! Ima li negde da se potpisuje peticija da se hitno skine ova i slične emisije sa TV-a, koje potpiruju bezdušnost u ljudima i od nesreće i mizerije prave zabavu?
dragan17 dragan17 07:34 04.06.2009

Cist mazohizam od emisije

i to za male pare za takvo maltretiranje.

Vise puta sam pocinjao da gledam emisiju i uvek dodje trenutak kad prebacim jer je mene sramota od pitanja. Jednostavno neke stvari ne zelim da znam o ljudima (recimo ovo sa majkom prostitutkom i ocem makroom bi bio taj trenutak da sam gledao). Druga stvar mi nije jasna, odakle oni (show) znaju za te detalje, nije valjda ta mucenica dosla i rekla meni mama bila prostitutka pa mozete to da me pitate?

A inace ovaj politicki trenutak istine bi bio pun pogodak, evo i dodatnih pitanja:

- Da li ste umesani u neki od politickih atentata u Srbiji? (za desne, narocito DSS i Dragog Acu)
- Da li perete noge svaki dan? (za Selju, i to da se ne racuna u bazenu)
- Da li ste bili clan KPJ? (za sve)
- Da li ste nekada radili za DB? (opet za sve)
- Da li ste vec ziveli lepo zaklinjuci se na vernost nekom drugom sistemu? (listom)
- Jel bi se mnogo naljutili ako bi vas ja sad jednom pukao u tu ruznu glavudzu za sve sto niste uradili od 2000 a trebalo je?
- Koga zabole ako bi se i ljutili?

alexlambros alexlambros 09:51 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

Da li perete noge svaki dan? (za Selju, i to da se ne racuna u bazenu)
- Da li ste bili clan KPJ? (za sve)
- Da li ste nekada radili za DB? (opet za sve)
- Da li ste vec ziveli lepo zaklinjuci se na vernost nekom drugom sistemu? (listom)


odlicna pitanja, i to tamo za zagrevanje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:34 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

- Da li ste nekada radili za DB? (opet za sve)

ma ne. Da li radite za BIA,nekadasnji DB? (nema tu proslog vremena, radis jednom - radis zauvek).
mrvicak mrvicak 11:32 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

E, preporuka ko vrata za txt

A ljudi, pitanja su vam prosto sjajna, treskam se od smeha već čitajući i zamišljajući ...

A za ono - "Laž je poraz". - skidam kapu. Potpuno se slažem.

Ali, naravno, ovako bestijalno i morbidno-sadistički shvaćena istina koja se izvlači od poniženih i uvređenih za šaku parica koje život znače je tek porazna do bola
margos margos 13:32 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

E, preporuka ko vrata za txt
A za ono - "Laž je poraz". - skidam kapu. Potpuno se slažem.

!!!

Poražavajuće je sve od najave ''Istina se na velika vrata vraća u Srbiju''. pa nadalje.
Ja sam jednako gađenje i bes osetila kada sam gledala sinove nekog ''takmičara'' kojima je mučno dok saznaju neke istine vezane za svog oca i kada u jednom trenutku ''takmičar'' ostaje bez 'do tad osvojenog novca'.

Uporno pokušavam da pronađem jedan jedini smislen razlog postojanja takve emisije - i ne nalazim ga.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:34 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

Uporno pokušavam da pronađem jedan jedini smislen razlog postojanja takve emisije - i ne nalazim ga.

rejting?
gde je rejting tu su i pare. gde su pare tu je i nova jahta za vlasnika televizije
Spiridon Spiridon 13:39 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

gde je rejting tu su i pare. gde su pare tu je i nova jahta za vlasnika televizije


a gde je jahta tu su i 4 pusacice gimnazijalke ponavljacice
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:42 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

4 pusacice gimnazijalke ponavljacice

i dođosmo do srži problema.
libkonz libkonz 13:53 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

rejting?

24% od ukupne populacije. Odmah posle neprikosnovenog "Selo gori..." (koje ima 36%, što već spada u fenomene). Mi ovde pričamo o drugoj emisiji po gledanosti u Srbiji. A cena reklame zavisi od gledanosti.
A koga god pitaš, niko ne gleda. A piplmetri ne lažu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:00 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

A piplmetri ne lažu.

pa sad, ne bih se baš kladio. znamo ko drži piplmetre. i to radi samo JEDNA kompanija u srbiji, znači "nema drugog mišljenja".
a da se gleda, gleda se...
libkonz libkonz 14:23 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

znamo ko drži piplmetre

ko bi to mogao biti
Dr M Dr M 16:05 04.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

A koga god pitaš, niko ne gleda


Ni za Slobu niko nije glasao...
stelc_26 stelc_26 17:09 05.06.2009

Re: Cist mazohizam od emisije

mene je sramota od pitanja.

i ja imam takav osecaj....
angie01 angie01 07:34 04.06.2009

pazi


kad i mene:))))

"Ko vam šije te haljinice, aman?" (za Leu Kiš, mene čisto zanima).
mimi09 mimi09 11:06 04.06.2009

Re: mislis ove

angie01 angie01 11:21 04.06.2009

Re: mislis ove

mimi09


:)))))))))))))), e mimi, ova poslednja je bila van konkurancije, -plavi mozt model, sa sve retusheom!!!!
alexlambros alexlambros 11:31 04.06.2009

Re: mislis ove

mislis ove


te. izgleda ko da je sanja marinkovic napala u liftu pinka
since1989 since1989 13:00 04.06.2009

Re: mislis ove

izgleda da bas voli ove sandalice :)


inace moj omiljeni citat doticne na pitanje....

Čime te je Željko Mitrović iznenadio?
"Time što, pored toliko obaveza, ne zaboravlja da nam pokloni nešto za svaki praznik. Za Novu godinu - koverat. Za Uskrs - koverat. Ali to nije sindikalan, nego baš veliki gest koji je za mene iznenađenje, pogotovo na Balkanu."

covek je kreativan nema sta
za uskrs, za bozic, slavu, preslavu, rodjendan obavezno, srpsku, kinesku novu godinu...?!

nisam znala da pored tzv 13.plate koja postoji u svetu postoji i 14., 15.....
mimi09 mimi09 14:25 04.06.2009

Re: mislis ove

welcome since1989
evo ti kolacic
sett sett 15:59 04.06.2009

Re: mislis ove

Dotična nazovi voditeljka (po meni osobe koje imaju frekvenciju glasa kao ona ne smeju javno ispuštati tonove radi opšte bezbednosti, a kamoli da budu voditelji na televiziji) koja pravi bućkuriš i pomije od emisije kao odgovor na Žikinu šarenicu, može da oblači kojekakve kreacije i uvek će biti isto - kreštava kvočka.
NNN NNN 21:24 04.06.2009

Re: mislis ove

Baš je siNpatična ovako crvena, da ne znam da je ona, baš bih se primio
since1989 since1989 14:19 05.06.2009

Re: mislis ove

mimi09
welcome since1989
evo ti kolacic



Hvala, hvala
ne.nevena ne.nevena 08:02 04.06.2009

Mnogo sam srecna sto nemam Pink

Na mom Total TV ne hvata se Pink, tako da nemam zadovoljstvo da pratim Velikog brata, Trenutak istine, Ognjena Amidzica...

Nema tog dobrog filma koji ce me naterati da zazalim za tom televizijom...

Preporuka za tekst.
since1989 since1989 13:04 04.06.2009

Re: Mnogo sam srecna sto nemam Pink

Takodje...
Nego kada se osvrenem.... Pa ja nemam ni televizor
Tu lezi kljuc moje srece znaci adsl 4M svi filmovi i utakmice kada pozelim....
natasavb natasavb 08:15 04.06.2009

Dobro je

sto ne gledam TV .
Javi samo ako se odluce za ovu tvoju varijantu sa politicarima. E tu cu da napravim izuzetak. :))
A sa tom tvojom dragom osobom bih se slozila.
"Laž je poraz".

Pogotovo ako lazemo sami sebe, a to su izgleda najcesce cinimo.
mariopan mariopan 08:29 04.06.2009

Re: Dobro je

Evo, pijem kaficu i kao da sam dobila udarac u pleksus, mucno mi je i da procitam sta su sve pitali a ne jos i da gledam dobrovoljno.

Ne gledam tv skoro uopste, za ovu emisiju znam ali nijednu nisam odgledala, jednostavno gadi mi se da se ljudi toliko ogole pred celim auditorijumom + kako moze ona voditeljka da izgovori ona pitanja, mislim, tudji zivot tako jeftino tranzirati, razvlaciti, sve u maniru torokuse sa coska, sadistickog izivljavanja i sve zarad nekih malih para. Male su za ono mucenje koje si opisao.

Za nase politcare pitanja su ti odlicna. Dodala bih samo pitanjce :
"Da li mislite da su gradjani Srbije maloumni kada su glasali za vas"?
Spiridon Spiridon 08:22 04.06.2009

hajde da i mi organizujemo nesto slicno

ovde na blogu!

Svako bi mogao da pita ono sto ga zanima u vezi sa nekim blogerom, a ovaj ako zeli moze da mu odgovori javno ili tajno.

Fora bi bila u tome da ukoliko odgovor bude zaista delikatan, onaj koji je postavio pitanje bi mogao da ucenjuje svoju zrtvu i na taj nacin bi igra dobila na zanimljivosti.

Posle bi mogli da napravimo zajednicko okupljanje blogera kod nekoga na gajbi i da svako na majci ima pogresan nik. Na primer Jelica da obuce majcu Strongmen i sl. Kada bi se potom dobro razvalili od gudre, neko bi mogao da preprica neki svoj dozivljaj iz detinjstva ...



sett sett 16:42 04.06.2009

Re: hajde da i mi organizujemo nesto slicno

ali morali bi da uključimo svoje roditelje, muževe, žene, sestre, braću, kumove ... ko će da pritisne crveni taster?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:28 04.06.2009

Amandman

Mislim da je ideja dobra, glede političara, te bih je, uz dozvolu domaćina, konkretizovao.

Pripadnike naše vlasti treba ustavom obavezati da tromesečno učestvuju u emisiji Trenutak istine na Pinku. Nešto kao ispovest kod katolika.
Umesto Vojcehovske pitanja bi postavljao glavni sudija specijalnog suda za organizovani kriminal.

U tom smislu, predlažem da se donese amandman na sadašnji Ustav.
mrdax mrdax 09:36 04.06.2009

Ovih dana...

sam nesto pod gasom i kipi na sve strane. Ne znam sta je, moguce od dijete a moguce i od Srbije. Ja vise nemam reci za ovaj mulj u kojem se brckamo kao drustvo. To smece na smecu (Pink) je taman za 'nas narod'.
U vremenu (ek. kriza i Srbija uopste) kada treba dati 101% sebe i raditi danonocno kako bi se napredovalo , neko, jbt ima vremena da gleda tv Pink i trule emisije. Ne znam samo kako uzivaju u toj emisiji. Ajde, onda,jbt, da odemo u sirotiste ili u dom za ometenu decu ili u fabriku pred odkaz pa da se smejemo. Jel' smesno?
Bolje Alex ne gledaj to, ima da izduvas......
libkonz libkonz 09:56 04.06.2009

Toj emisiji

sam posvetio 2 teksta, od kojih je jedan moj prvenac na blogu. Emisija je dno dna, a ipak je druga po gledanosti u Srbiji ! Ne postoji osoba koja radi na televiziji o kojoj imam lošije mišljenje nego o Markizi, kako si je nazvao. Čak ni nezaboravna Spomenka me nije toliko iritirala.
Nisam gledao jučerašnju emisiju, ali one dve koje sam pogledao su imale sličnu priču. Ljudi izgovore stvari od kojih ti se prevrće stomak, a onda "slažu" na neko banalno pitanje. U Hrvatskoj se postavljalo pitanje zabrane televizije na kojoj se pomenuti šou koji dolazi iz Kolumbije, by the way, emituje. Čak su se u Zagrebu skupljali potpisi za tu inicijativu.
debau debau 16:45 04.06.2009

Re: Toj emisiji

libkonz
sam posvetio 2 teksta, od kojih je jedan moj prvenac na blogu. Emisija je dno dna, a ipak je druga po gledanosti u Srbiji ! Ne postoji osoba koja radi na televiziji o kojoj imam lošije mišljenje nego o Markizi, kako si je nazvao. Čak ni nezaboravna Spomenka me nije toliko iritirala.
Nisam gledao jučerašnju emisiju, ali one dve koje sam pogledao su imale sličnu priču. Ljudi izgovore stvari od kojih ti se prevrće stomak, a onda "slažu" na neko banalno pitanje. U Hrvatskoj se postavljalo pitanje zabrane televizije na kojoj se pomenuti šou koji dolazi iz Kolumbije, by the way, emituje. Čak su se u Zagrebu skupljali potpisi za tu inicijativu.


E to! Moj potpis bi imali i još mnogih koje znam.
pointofview_gun pointofview_gun 10:13 04.06.2009

po babu ili stricevima

U jednoj od tih emisija je ucestvovao moj sugradjanin i komsija..osvojio 500.000din...po gradu se pricalo o tome..nisam gledala..
A onda sam procitala u novinama sta su ga pitali i sta su pitali coveka posle njega..i stvarno mi bi muka. Ako neko zna o cemu pricam..moj komsija je onaj sto je odgovarao dal je lagao musterije u zlatari da je nesto lepo ili nije i sve sama takva idiotska pitanja..a covek posle njega..uzas..

Ne gledam Pink..nista me ne zanima od toga sto oni prikazuju.. Nazalost..covek se vise raduje tudjoj nesreci nego svojoj sreci.Ovi sto gledaju, gledaju da bi u svojim ocima posle ispali skroz ispravni i lakse im je..bas lepo..

A za onog Ognjena..jos u reklami za zvake..
margos margos 13:38 04.06.2009

Re: po babu ili stricevima

A za onog Ognjena..jos u reklami za zvake..

Uh, konačno sam saznala o kome se radi, a da ne moram da palim televizor :))) Hvala!
Dr M Dr M 10:31 04.06.2009

Unapred propalo..



"Pala mi je, inače, jedna ideja na pamet. Znate ono kako političari i poznati povremeno gostuju u tim kvizovima pa zarađeni novac daju u humanitarne svrhe? Pa, što ih ne bi pozvali i u "Trenutak istine"? Kako to markiza barem 3928273 puta u toku emisije kaže, pet miliona nije mala suma danas na ovu krizu. Dobro bi došlo nekom sirotištu ili enklavi na Kosovu"

Plemenita inicijativa, nazalost neostvariva.

Poligraf bi svaki odgovor registrovao kao laz.
Zato sto politicari lazu kad zinu, talentovaniji i kad cute.
Znaci, nema para.

Ali, da Te ne obeshrabrim, predlazem da se doda jedno pitanje za sve politicare:
"Da li, ikad, verujete u ono sto pricate?"
Za svaki odgovor "Da", automatski sprovesti doticnog u "Lazu". To je jedini delotvoran i civilizovan nacin da se procisti nasa politicka scena.

shumska shumska 11:21 04.06.2009

Re: Unapred propalo..

moram reći nešto skroz pol. nekorektno. prebila bih tu markizu de (novi) sad, voditeljku (ha, kako si joj samo dobro ime nadenuo). toliko o mojim fantazijama.
pitanja za političare su sjajna
jesen92 jesen92 11:37 04.06.2009

Re: Unapred propalo..

...kazu da markiza sastavlja ta pitanja za 7000 evri.....zato je treba ignorisati...ja sam gledala pola jedne od prvih emisija..bila neka mlada zena poluromkinja i na kraju izgubila lovu a jja sam se zabrinula dal ce ziva da stigne kuci zbog izraza lica njenog muza koji je sedeo u publici....
leopold_lady leopold_lady 11:04 04.06.2009

Pošto se povela tema o mojoj bezdušnosti..

da ne bi cenjeni auditorijum jurio na moj blog i čitao i analizirao isti potrudiću se da budem kratka,a ti Aleksa ovo kad budeš mogao - ali te molim da makar jedan dan ostane - briši....

Do svoje 24 godine sam živela relativno normalno.... Bilo je problemčića - ali nikad nekih zbog kojih bi sada oduzimala vreme i td auditorijumu.... U 24 godini sam silovana od brata od tetke.... Tada se srušio ceo moj svet.... Dečko sa kojim sam se zabavljala me posle 4 godine ostavio,venčao se sa drugom devojkom,koja je u nekom međuvremenu zatrudnela.... Imala sam krizu identiteta,želela sam da se ubijem,pa sam tako takva otišla kod psihijatrice i rekla - Ja ne mogu više... Mesecima sam se lečila,analizirala zašto su se neke stvari desile.... Jedno vreme sam se bila povukla totalno iz sveta,jela i spavala samo,jedno vreme nisam išla na fakultet,zapostavila sve živo.... (pre lečenja).... Da bi kasnije sama uspela (uz pomoć psihijatrice naravno) da svoj život koliko-toliko stavim na noge.... Da ne pričam sada o fobijama,strahovima i svime što je taj moj posle tramatski stres propratilo..... Prvog dečka sam imala posle 6 godina od silovanja,jer nisam nikome dozvolila da me dotakne.... Kasnije sam dva puta trebala da se udam,pa nisam ni jednom.... Da bi mi se dešavlo još gomila stvari koje sad ne mogu da pišem..... Da bi na kraju - bila ponovo prećutno silovana - tj.,priterana na spolni odnos koji nisam mogla da odbijem - plašeći se za svoj život - od jednog od slučajnih poznanika koji nije pokazivao nasilništvo pre prema meni.... Poenta moga pisanja i ovde i gore kao komentar na emisiju je da - ja sada pazim sa kime stupam u bilo kakve odnose i trudim se da sebe čuvam - jer ja mogu sa 10000 mladića da pokušavam i pokušavam i da doživim opet silovanje ili bilo šta negativno - izbacivanje iz kuće ili šta samn već doživela - a svašta sam doživela.... Ako čovek sam sebe ne pazi i sam o sebi ne vodi računa - niko o njemu neće voditi i niko o njemu neće paziti - to je cela poenta moga komentara koji ste zdušno svi koji ste pljuvali popljuvali......
mrdax mrdax 12:18 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnosti..

leopold_lady
da ne bi cenjeni auditorijum jurio na moj blog i čitao i analizirao isti potrudiću se da budem kratka,a ti Aleksa ovo kad budeš mogao - ali te molim da makar jedan dan ostane - briši....

Do svoje 24 godine sam živela relativno normalno.... Bilo je problemčića - ali nikad nekih zbog kojih bi sada oduzimala vreme i td auditorijumu.... U 24 godini sam silovana od brata od tetke.... Tada se srušio ceo moj svet.... Dečko sa kojim sam se zabavljala me posle 4 godine ostavio,venčao se sa drugom devojkom,koja je u nekom međuvremenu zatrudnela.... Imala sam krizu identiteta,želela sam da se ubijem,pa sam tako takva otišla kod psihijatrice i rekla - Ja ne mogu više... Mesecima sam se lečila,analizirala zašto su se neke stvari desile.... Jedno vreme sam se bila povukla totalno iz sveta,jela i spavala samo,jedno vreme nisam išla na fakultet,zapostavila sve živo.... (pre lečenja).... Da bi kasnije sama uspela (uz pomoć psihijatrice naravno) da svoj život koliko-toliko stavim na noge.... Da ne pričam sada o fobijama,strahovima i svime što je taj moj posle tramatski stres propratilo..... Prvog dečka sam imala posle 6 godina od silovanja,jer nisam nikome dozvolila da me dotakne.... Kasnije sam dva puta trebala da se udam,pa nisam ni jednom.... Da bi mi se dešavlo još gomila stvari koje sad ne mogu da pišem..... Da bi na kraju - bila ponovo prećutno silovana - tj.,priterana na spolni odnos koji nisam mogla da odbijem - plašeći se za svoj život - od jednog od slučajnih poznanika koji nije pokazivao nasilništvo pre prema meni.... Poenta moga pisanja i ovde i gore kao komentar na emisiju je da - ja sada pazim sa kime stupam u bilo kakve odnose i trudim se da sebe čuvam - jer ja mogu sa 10000 mladića da pokušavam i pokušavam i da doživim opet silovanje ili bilo šta negativno - izbacivanje iz kuće ili šta samn već doživela - a svašta sam doživela.... Ako čovek sam sebe ne pazi i sam o sebi ne vodi računa - niko o njemu neće voditi i niko o njemu neće paziti - to je cela poenta moga komentara koji ste zdušno svi koji ste pljuvali popljuvali......

Cekaj. Ovo se izdesavalo sve tebi....?
mariopan mariopan 13:00 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnos

leopold_lady
da ne bi cenjeni auditorijum jurio na moj blog i čitao i analizirao isti potrudiću se da budem kratka,a ti Aleksa ovo kad budeš mogao - ali te molim da makar jedan dan ostane - briši....

Do svoje 24 godine sam živela relativno normalno.... Bilo je problemčića - ali nikad nekih zbog kojih bi sada oduzimala vreme i td auditorijumu.... U 24 godini sam silovana od brata od tetke.... Tada se srušio ceo moj svet.... Dečko sa kojim sam se zabavljala me posle 4 godine ostavio,venčao se sa drugom devojkom,koja je u nekom međuvremenu zatrudnela.... Imala sam krizu identiteta,želela sam da se ubijem,pa sam tako takva otišla kod psihijatrice i rekla - Ja ne mogu više... Mesecima sam se lečila,analizirala zašto su se neke stvari desile.... Jedno vreme sam se bila povukla totalno iz sveta,jela i spavala samo,jedno vreme nisam išla na fakultet,zapostavila sve živo.... (pre lečenja).... Da bi kasnije sama uspela (uz pomoć psihijatrice naravno) da svoj život koliko-toliko stavim na noge.... Da ne pričam sada o fobijama,strahovima i svime što je taj moj posle tramatski stres propratilo..... Prvog dečka sam imala posle 6 godina od silovanja,jer nisam nikome dozvolila da me dotakne.... Kasnije sam dva puta trebala da se udam,pa nisam ni jednom.... Da bi mi se dešavlo još gomila stvari koje sad ne mogu da pišem..... Da bi na kraju - bila ponovo prećutno silovana - tj.,priterana na spolni odnos koji nisam mogla da odbijem - plašeći se za svoj život - od jednog od slučajnih poznanika koji nije pokazivao nasilništvo pre prema meni.... Poenta moga pisanja i ovde i gore kao komentar na emisiju je da - ja sada pazim sa kime stupam u bilo kakve odnose i trudim se da sebe čuvam - jer ja mogu sa 10000 mladića da pokušavam i pokušavam i da doživim opet silovanje ili bilo šta negativno - izbacivanje iz kuće ili šta samn već doživela - a svašta sam doživela.... Ako čovek sam sebe ne pazi i sam o sebi ne vodi računa - niko o njemu neće voditi i niko o njemu neće paziti - to je cela poenta moga komentara koji ste zdušno svi koji ste pljuvali popljuvali......

Nisu te svi napali, primecujes?
Ovo je blog a ne emisija "trenutak istine" i nisi duzna nikome da se pravdas. Tvoje misljenje je jednako vredno kao i bilo cije ovde, dakle ti mislis tako i imas svoje razloge za to. Meni je to dovoljno. Ne pravdaj se i ne izvinjavaj se zato sto imas svoje misljenje.
Zao mi je sto si svasta dozivela ali digni glavu i samo napred.
Nemoj da ti ja pocnem o nesrecnom detinjstvu bez roditelja i u domu i bla bla bla mislim da bi obe plakale do sutra a i siri auditorijum. Necemo to zar ne?
stopalo stopalo 13:19 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnos

mariopan
leopold_lady
da ne bi cenjeni auditorijum jurio na moj blog i čitao i analizirao isti potrudiću se da budem kratka,a ti Aleksa ovo kad budeš mogao - ali te molim da makar jedan dan ostane - briši....

Do svoje 24 godine sam živela relativno normalno.... Bilo je problemčića - ali nikad nekih zbog kojih bi sada oduzimala vreme i td auditorijumu.... U 24 godini sam silovana od brata od tetke.... Tada se srušio ceo moj svet.... Dečko sa kojim sam se zabavljala me posle 4 godine ostavio,venčao se sa drugom devojkom,koja je u nekom međuvremenu zatrudnela.... Imala sam krizu identiteta,želela sam da se ubijem,pa sam tako takva otišla kod psihijatrice i rekla - Ja ne mogu više... Mesecima sam se lečila,analizirala zašto su se neke stvari desile.... Jedno vreme sam se bila povukla totalno iz sveta,jela i spavala samo,jedno vreme nisam išla na fakultet,zapostavila sve živo.... (pre lečenja).... Da bi kasnije sama uspela (uz pomoć psihijatrice naravno) da svoj život koliko-toliko stavim na noge.... Da ne pričam sada o fobijama,strahovima i svime što je taj moj posle tramatski stres propratilo..... Prvog dečka sam imala posle 6 godina od silovanja,jer nisam nikome dozvolila da me dotakne.... Kasnije sam dva puta trebala da se udam,pa nisam ni jednom.... Da bi mi se dešavlo još gomila stvari koje sad ne mogu da pišem..... Da bi na kraju - bila ponovo prećutno silovana - tj.,priterana na spolni odnos koji nisam mogla da odbijem - plašeći se za svoj život - od jednog od slučajnih poznanika koji nije pokazivao nasilništvo pre prema meni.... Poenta moga pisanja i ovde i gore kao komentar na emisiju je da - ja sada pazim sa kime stupam u bilo kakve odnose i trudim se da sebe čuvam - jer ja mogu sa 10000 mladića da pokušavam i pokušavam i da doživim opet silovanje ili bilo šta negativno - izbacivanje iz kuće ili šta samn već doživela - a svašta sam doživela.... Ako čovek sam sebe ne pazi i sam o sebi ne vodi računa - niko o njemu neće voditi i niko o njemu neće paziti - to je cela poenta moga komentara koji ste zdušno svi koji ste pljuvali popljuvali......

Nisu te svi napali, primecujes?
Ovo je blog a ne emisija "trenutak istine" i nisi duzna nikome da se pravdas. Tvoje misljenje je jednako vredno kao i bilo cije ovde, dakle ti mislis tako i imas svoje razloge za to. Meni je to dovoljno. Ne pravdaj se i ne izvinjavaj se zato sto imas svoje misljenje.
Zao mi je sto si svasta dozivela ali digni glavu i samo napred.
Nemoj da ti ja pocnem o nesrecnom detinjstvu bez roditelja i u domu i bla bla bla mislim da bi obe plakale do sutra a i siri auditorijum. Necemo to zar ne?


sad ja potpisujem to sto je rekla mariopan
dosta bre komesara na blogu koji odredjuju sta je ispravno, korektno i slicno
leopold_lady leopold_lady 15:18 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnosti..

Cekaj. Ovo se izdesavalo sve tebi....?


Da meni se izdešavalo sve to ... I još ponešto što nisam stigla da napišem.... A i mislim da je i ovo što sam napisala previše....
leopold_lady leopold_lady 15:20 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnos

Zao mi je sto si svasta dozivela ali digni glavu i samo napred.


To i radim ....

Nemoj da ti ja pocnem o nesrecnom detinjstvu bez roditelja i u domu i bla bla bla mislim da bi obe plakale do sutra a i siri auditorijum. Necemo to zar ne?


Meni možeš da kažeš sve .... I ja sa tobom i mogu da plačem i da se smejem i da radim sve što prijatelji rade..... Jer ne znam zašto - ali od početka te tako doživljavam..... A što se tiče auditorijuma - dobro si to rekla....
leopold_lady leopold_lady 15:21 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnos

dosta bre komesara na blogu koji odredjuju sta je ispravno, korektno i slicno


Nije u tome problem,nego je problem što se manje-više moje reči izvrću i imam onda potrebu da objašnjavam šta sam stvarno htela da kažem.... Što može da bude baš ovako - na dugačko i na široko....
mariopan mariopan 16:37 04.06.2009

Re: Pošto se povela tema o mojoj bezdušnos

leopold_lady
Zao mi je sto si svasta dozivela ali digni glavu i samo napred.


To i radim ....

Nemoj da ti ja pocnem o nesrecnom detinjstvu bez roditelja i u domu i bla bla bla mislim da bi obe plakale do sutra a i siri auditorijum. Necemo to zar ne?


Meni možeš da kažeš sve .... I ja sa tobom i mogu da plačem i da se smejem i da radim sve što prijatelji rade..... Jer ne znam zašto - ali od početka te tako doživljavam..... A što se tiče auditorijuma - dobro si to rekla....

sladjamk sladjamk 11:12 04.06.2009

Nisam gledala,

a i ne zelim, jer se ovde radi o nipodostavanju licnosti i ne samo nje nego i cele porodice.
Prosto je neverovatno, koliko ljudi mogu da padnu nisko, samo da bi zaradili. Ovde ne mislim samo na ucesnike u kvizu nego i na voditelje. Trebas stvarno biti poremecen( ne zelim da ulazim u pricu kako i koliko ) pa da mozes da sedis mirno i gledas sve to. Mislim da je emisija naj gledanija bas od slicnih pacenika koji se na ovaj nacin tese , videvsi da ima jos slicnih njima.
Zelim da se izvinim onima koji su ovo gledali bar malo ili cak odgledali celu emisiju. Ovo se odnosi za sve koji su njeni stalni fanovi i ocekuju je sa nestrpljenjem.

Za tebe bravo i preporuka, posebno za listu pitanja koja si ti priprmio za politicare

Evo i neko pitanje od mene

Dali mislite da je posteno postati parlamentarac kao clan jedne partije a zatim preci u drugu iz koje nisi kandidiran.?( pitanje za parlamentarce)
Dali ste se obogatili od kada ste dosli na funkciju?( za sve)
Dali bi prodali svoju drzavu za 2 miliona eura( suma se povecava sto je i funkcija veca)?
Dali zaista verujete u vasu politicku platformu?
Dali ste clan ove partije iskljucivo iz licnih materjalnih interesa?
wukadin wukadin 11:16 04.06.2009

Šta reći ...

Zgrozio sam se na opis emisije, inače to đubre ne gledam, ali stvarno - ne znam ni kad je na malim ekranima TV prijemnika. A nije da me uopšte ne zanima, recimo gledao sam neku emisiju u kojoj je Markiza (sviđa mi se fora pa ću je tako oslovljavati) objašnjavala poentu...
S jedne strane, ti ljudi sami dođu i, što je bitnije, sami pristanu na sva pitanja. Što bi rekli - sam pao, sam se ubio. Međutim, jasno je o kojem je dnu bede reč, svakakve bede... Zloupotrebljavati takve životne priče mi je na nivou zloupotrebe nekih defekata - recimo dovođenje Dragana Džirla u emisiju.
Inače, glavna fora su pitanja o stavovima i emocijama. To inače, rekao bih, zaobilazi glavnu svrhu poligrafa - jer u policiji ne bi postavljali takva pitanja. Odnosno bitne su činjenice, ili kako se to pravnički kaže...
Ne mogu da se ne setim ranih radova Markize, koliko se sećam kanal se zvao NS+
Tamo joj je jednom gost bio Aleksandar Tijanić. I voila - brisao je patos sa njom, što nije ništa čudno. A samo je počela s njegovom biografijom i rekla "ministar u vladi Mirka Marjanovića". On je tako izgazio da je ona blenula. Bilo je i komentara iz publike "zar tako s damom". Na šta je on rekao "Vi za mene niste žensko nego novinar". I na kraju "Uživao sam u vama". A vala sam i ja uživao gledajući.
No sad mislim da bi mu ona bila bar dostojan protivnik. Napredovalo se...

Primeri su odlični moji favoriti su pitanja za Palmu, Natašu Jovanović, predsednika...
Tatjana Momčilović Tatjana Momčilović 11:52 04.06.2009

Bravo

Slusaj - stavrno bravo za tekst!!!!
preporuka
tanja
sett sett 17:01 04.06.2009

Re: Šta reći ...

Svaka ti čast kako si se setio ovog sa Tijanićem, i tada je bila nadobudna i pokušavala da ostavi utisak emancipovane, načitane, samosvesne intelektualke, al gde nadje sa Tijanićem?
angelika977 angelika977 14:58 06.06.2009

Re: Šta reći ...

Sećam se te emisije, markiza je tada bila početnik, ne sećam se na kojoj TV je to bilo, tada ih je bilo dosta.....Toliko o tome....
Ovo što se sada emituje (nisam gledalac TV sem kada peglam-lakše to odradim) probala sam da gledam nekoliko puta, neuspešno....Uvek sam se pitala, koja je to kategorija ljudi koja pristaje na javno poniženje? Koja količina novca je cena za odgovore na više nego nepristojna pitanja?
Razumem tuđu muku, sam sam se mučila godinama pa i sada na neki način....ali....i dalje se držim one teorije "da bez motike `leba nema"....i tako ja i dalje ponosno motikam i ne mogu, ali baš nikada, da razumem na šta su ljudi spremni zarad, najčešće, neostvarenog sna, tj. neke, ipak mizerne, količine novca....
U ostalom, svako ima pravo na svoj izbor....ne osuđujem nikoga, samo se čudim i ne mogu sama sebi da objasnim neke masovne pojave.....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:27 04.06.2009

univerzalno pitanje za političare

"Jebete li vi nešto osim nas?"
mariopan mariopan 12:48 04.06.2009

Re: univerzalno pitanje za političare

Srđan Mitrović
"Jebete li vi nešo osim nas?"

Ocigledno nista.
lula953 lula953 14:20 04.06.2009

Re: univerzalno pitanje za političare




... A, mozda, postaviti im poneko pitanje od onih vec postavljenih ovim ljudima?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:13 04.06.2009

Re: univerzalno pitanje za političare

"Jebete li vi nešto osim nas?"

Inner Party Inner Party 14:23 04.06.2009

Negde sam procitao da je...

... uvek najlakse reci istinu. To je zato sto laz moras da smisljas a istina je istina i tu nema frke...

On the other hand, lepo kaze Dzordz Kostanza:
"NIje laz ako stvarno verujes da nije".

PS

Trenutak istine je igra i ja nemam sazaljenja za ucesnike. Lose je to sto ponekada reprize idu preko dana pa to mogu i klinci videti...
Filip2412 Filip2412 15:11 04.06.2009

Kratka analiza

Alexandre, preporuka za tekst, lepo si to napisao.

Realty shoui su tesko njesra. Koncept me podseca me na ismevanje maloumnih i retardiranih.
Oni sto pomno prate ove programe kao i oni sto ucestvuju u njima su dno dna.

Gledao sam ovde neko vreme i uvek osecam veliku mucninu dok posmatram mentalne i moralne retarde kako istresaju svoj privatni zivot pred kamerama uzivajuci u tome.

Da li je to selebriti kultura? Internet ne zaostaje - pocelo je sa live journals, social networking, Facebook.... ljudi se zamisljaju da su zvezde, dodaju u "prijatelje" koga znaju i koga ne znaju samo da ih ima sto vise, apdejtuju svoje stanje vise puta dnevno ocekujuci komentare fanova. Skoro sam upoznao devojku u Torontu ciji sam celokupni privatni zivot pronasao na nekom starom blogu live journals.... 5 godina istorije, bivsi momci, licni problemi.... samo zahvaljujuci njenom msn nicku. Pretpostavljam da izlaganje privatnog u javnost nekima daje osecaj da su holivudske zvezde...

Mislim da nije do novca, nego ima neka perverzija u ljudima sto ih jednostavno tera da izvrnu govno iz svojih prljavih gaca i izloze ga pogledima javnosti koja opet sa uzivanjem guta to isto govno i raduje se. Dakle uspeli smo da iskrenost svedemo na perverziju.
alexlambros alexlambros 17:47 04.06.2009

Re: Kratka analiza

Da li je to selebriti kultura?


baci pogled na moj blog "Imate li CW sindrom?"
Filip2412 Filip2412 04:35 05.06.2009

Re: Kratka analiza

baci pogled na moj blog "Imate li CW sindrom?"
primetio sam ali procitacu kasnije, aktuelnu temu si obradio.... kao da realiti emisije ostvaruju prognozu endi vorhola da svako ima 5 minuta slave

industrija zabave je definitvno dokazala da za slavu nije potrebno bas nista drugo do prisustvo u medijima...
tako da najobicniji anonimusi postaju jednako interesantni javnosti kao muzicke zvezde ili glumci
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:43 04.06.2009

TRENUTAK ISTINE.

"VELIKI BRAT", "OPERACIJA TRIJUMF", "NAJSLABIJA KARIKA" i "TRENUTAK ISTINE" su četiri najmorbidnija, najodvratnija i najsadističkija TV šoua koja je ko zna koji patološki, neizlečeni i iskompleksirani umno poremećeni egomanijak mogao da smisli. Kad je "VELIKI BRAT" počeo ja sam u jednom trenutku pomislio da su se RTV B92 i RTV PINK pobratimili i da je sve to bio koaliciona produkcija sa kućom "EMOTION". Jednostavno nisam pravio razliku između tih dveju stanica, kao ni sad kad je "VELIKI BRAT" prešao na RTV PINK.
I sa "TRENUTKOM ISTINE" je isto. Sad ću ja reći jednu istinu a poligraf nek' ide dođavola. U "TRENUTKU ISTINE" istina je jedino kad treba prljav veš izađe u javnost i to je ono što zanima palanačke umove. A pošto je palanački mentalitet zasnovan na trič-trač partijama, koje su po svojoj prirodi ili poluistine ili velike laži, onda to na pinkovom poligrafu predstavlja tačan tj. istinit odgovor. A ako neko kaže pravu istinu, to se automatski svrstava u laž i gubi se sve i ta osoba postaje predmet najgore osude i najgoreg ispiranja usta palanačkih torokuša. A učešće ljudi u tom kvizu pokazuje koliko je alavost za novcem nezasita. A sado-mazohizam i vređanje inteligencije normalnog čoveka? O tome da ne govorim...
eizo eizo 17:13 04.06.2009

...

Sva glupost pinka opisana u jednom tekstu, za preporuku...
Jos jedino da naprave 48 sati sahrana i pobedili su...
mrvicak mrvicak 22:48 05.06.2009

Re: ...

Ja čuh da je postojalo (da li postoji još?) i to u cg.
Neka lokalna tv kojoj lepo platiš za prenos sahrane...valjda ne baš 48h
Sad je li trač ili istina...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 15:22 06.06.2009

Re: ...

Dodaj još i "NAJSLABIJU KARIKU", "OPERACIJU TRIJUMF" (mada za njega postoji alternativa "JA IMAM TALENT" koji RTV PINK najavljuje) i crnjak je potpun. RTV B92 se već potkopao velikim baticom i trijumfom...RTV PINK nema šta da izgubi, a RTV B92 je izgubio jedan depo svojih fanova zahvaljujući pinkovskom vidu zabavnog programa(VELIKI BRAT,TRENUTAK ISTINE i sl)....
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 20:48 06.06.2009

Re: ...

mrvicak
Ja čuh da je postojalo (da li postoji još?) i to u cg.
Neka lokalna tv kojoj lepo platiš za prenos sahrane...valjda ne baš 48h
Sad je li trač ili istina...


Mada ko zna. Ništa čudno ako je istina....
vesna64bg vesna64bg 17:46 04.06.2009

Trenutak istine

Ovaj tekst me je naterao da se registrujem. Danas sam ispricala sestri skoro potpuno isti dozivljaj vezan za ovu skaradnu emisiju. Dakle, nemam sta da dodam.
Zloupotrebljavaju su ljudi koji sticajem okolnosti nisu sposobni da sagledaju niskost celog projekta i sebe u njemu.
Zalosno.
dexter92 dexter92 19:16 04.06.2009

Kume namestaljka?

Ma da nije to sve namestaljka?
Nadju nekog koj je spreman da se blamira za pare, procene koliko mu je zivotna prica 'vruca' , pogode se za neku cifru, a mi gledamo predstavu?
Uostalom odakle znaju detalje iz necijih zivota, taj im je neko to ispricao zar ne?
sett sett 21:14 04.06.2009

Re: Kume namestaljka?

Nije nameštaljka što se tiče pitanja jer je upitnik za kandidate neverovatno detaljan, to im daje dalje ideje kakva pitanja da postavljaju.“Postoji li u Vašem životu nešto čega se stidite? Šta? Objasnite. Postoji li nešto što ne bismo kod vas mogli otkriti na prvi pogled? Koji su vaši strahovi? Jeste li promiskuitetni? Jeste li u nečem razočarali svoje roditelje/partnera/decu? Objasnite: ... ”.
noboole noboole 19:50 04.06.2009

...ck!

Pa vi ste svi to djubre gledali!?
:-DDDDDDDDDDDD
scabies scabies 20:58 04.06.2009

verujete da je za dz

Eto ja sam ubedjena da svi ucesnici dobiju novac vec za samo ucesce. Cak verujem da kolicina novca zavisi i od toga koga ce dovesti u studio. Pa tako ako prisustvuje neko kome ce biti posebno neprijatno-jedna cena, a ako ce biti jos i javno ponizen-veca.
brizna-mama brizna-mama 21:00 04.06.2009

re trenutak istine

M,a ta emisija je nesto najgore sto postoji na televiziji,nesto sto vredja zdrav razum i ljudsko dostojanstvo.
Uzas, ali i to je Srbija, o Srbijo medju svinjama!!!
mrdax mrdax 21:22 04.06.2009

Zelite li bubreg?

Mislili ste da je ovo dno? E pa ima toga jos od tvorca Velikog brata.
Zelite li bubreg?
petarkocic petarkocic 22:53 04.06.2009

Виртуелни живот

Мислим да грађани Србије помало услед недостатка правог живота живе виртуелни живот уз помоћ телевизија. А на њима има свакојаких гадости. А пошто је већи део грађана и небески народ он се на то веома примио.
П.С. Извињавам се што нисам ставио знаке навода тамо где је требало јер је то доста компликовано када се текст пише на српском и још ћирилицом
suncicamne suncicamne 10:03 05.06.2009

Istina ulazi na velika vrata u Srbiju

Jedan od highlight-a emisije i fenomena Markiza+reality show+okrutnost+palanka jeste momenat kad ona izgovara ``Istina ulazi na velika vrata u Srbiju``.. Ali,to je, nemoguce..najodvratnija stvar..Kako je nije sramota to da izgovori uopste..pa ne mogu da vjerujem..PREgadno.
margos margos 14:08 05.06.2009

Re: Istina ulazi na velika vrata u Srbiju

I meni je to početak i kraj celog užasa !!! Totalni ljudski i etički pad.
Posle te najave i rečenice... ostala sam bez teksta.
Sve posle je luk i voda... najobičnija posledica (što ne umanjuje moju tugu i zabrinutost za sudbine učesnika) ali je TA REČENICA jedno totalno i nesagledivo destruktivno zlo.
Dawngreeter Dawngreeter 14:43 05.06.2009

TV...

I eto zasto ne gledam TV. Baciti prokleto sokoćalo na deponiju, za bolje nije.
mariopan mariopan 15:03 05.06.2009

Re: TV...

Dawngreeter
I eto zasto ne gledam TV. Baciti prokleto sokoćalo na deponiju, za bolje nije.

Neeee, ja imam kablovsku pa gledam istriju,megastrukture,putovanja, ribolov,fimove i dobre serije ima tu svasta lepo za uspavljivanje, cim ga upalim ja zaspim, ne treba mi uspavanka ni bensedini
Zanci sokocalo samo treba pametno upotrebiti umesto bensedina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana