TerorNor

mungos92 RSS / 04.06.2009. u 16:38

Pozivam sve prevarene i oštećene korisnike "usluga" kompanije Telenor d.o.o. da se jave sa svojim iskustvima, kako bi pokrenuli zajedničku akciju za zaštitu naših potrošačkih i gradjanskih prava. Poziv nije upućen samo Vama, blogerima B92, već i Vašim prijateljima, bližim i daljim rodjacima.

Da Telenoru definitvno nije mesto na tržištu Srbije, a da im se još manje sme i može dozvoliti maltertiranje "glupih Srba & manjina " na ovdašnjim prostorima, govori i moje iskustvo sa tom kompanijom.
Krenimo redom... Prvo, kako je kompanija registrovana u Agenciji za privredne registre i koji podaci o njoj su dostupni javnosti, možete pogledati OVDE.
ilu_kjell_morten_johnsen_mala.jpgAko ste pažljivo pregledali sve "tabove" u Telenorovom on-lajn dosijeu, mogli ste zapaziti da:
- Telenor NEMA telefon (bar jedan broj spada u OBAVEZNE podatke)
- Telenor, kompanija teška preko POLA MILIJARDE Evra NEMA račun u banci
- Telenor NEMA Upravni odbor
- O navodno jedinom članu Telenor-društva - danskoj firmi Sonofon A/S postoji samo šturi podatak o registarskom broju i sedištu, čak bez poštanskog koda!
- E, a tek finansijski izveštaji kompanije Telenor, koje je potpisala, ni manje ni više nego, ovlašćeni računovodja Ljiljana Karić, mogu biti dobra razbibriga, bar za ekonomiste i knjigovodstvene "ajkule", kada već očigledno ne brine privredne i finansijske vlasti banana-Srbijice.

Nakon 5,5 (pet i po) godina naivno slepe vernosti Telenoru, reših da konačno od njih uzmem neki skromniji telefon (ni jedan od dva telefona koje sam doneo iz USA ne funkcionišu ovde) i konačno promenim stari i preskupi tarifni paket.
Kako ne patim od megapixela, terabajta, kilovata, upotrebe mobfona kao daljinskog za šporet, niti imam decu pa mi treba video nadzor, odlučio sam se za skromni model NOKIA 2630. Dil je bio 2000 RSD uz dvogodišnji ugovor za paket "Prenesi 150" od 500 RSD mesečno. Kako imam ekstremno bogato iskustvo sa mobilnim telefonima (najviše sa "Motorolom" i baš "Nokiom") jedina nedoumica prilikom izbora je bilo to što mi je delovao nekako tanušan i krhak. Na moje pitanje "da li je dovoljno čvrst i izdržljiv?", relativno ljubazni prodavac u Telenor-ovom šopu mi je rekao "Da, dobar je. Nismo imali reklamacija na njega." "Dobro", rekoh, "ako je tako, uzeću ga."

Šest dana kasnije, Dunja i ja stigosmo na Adu... Prostrli smo frotir na travu, kao i obično, i seli smo. Potom sam iz poluzadnjeg džepa izvadio svoj novi telefon, jer sam osetio da mi stigla neka poruka. Nažalost, tu poruku nisam uspeo da pročitam, jer je displej na telefonu bio puknut po dijagonali, a "tečni kristal" se prilično razlio oko pukotine. SAMO DISPLEJ je bio oštećen, a NE I KUĆIŠTE TELEFONA! rekao sam Dunji da sam osećao da je telefon falš-proizvod i da ću sutra ići da se žalim i da tražim da mi zamene telefon za drugi.

Sutradan, u subotu,16.05.09, nešto posle 13h stigosmo prodavnicu Telenor-a u TC u Požeškoj 108. U prodavnici je bio red, kao da su se džabe delili najnoviji modeli "Ericsona" sa telekomunikacionim satelitom... Nije ni čudo: prodavačica, prema čijem kasnijem ponašanju sam pretpostavio i da je neki šef ili bar "dopunski plaćenik" (da, velike kompanije to rade!) je usluživala brzinom kao da je će narednih 50 godina da se jako dosadjuje... Nekako dodjosmo na red. Kada sam joj pokazao telefon i opisao kad, šta, kako i kada se desilo, ona mi je nadmeno-ljubaznim glasom rekla da će telefon "morati u servis na procenu" i da ne dolazi u obzir zamena, dok ovlašćeni serviser(i) ne procene u čemu je problem. Moju opasku da je vrlo očigledno da je telefon falš, nije htela ni da čuje, nego mi je ponudila otprenicu telefona za servis, uz, avaj, žaljenje što je momak iz "Post Express"-a već bio i "pokupio pošiljke za danas"...

Prošle su dve nedelje da mi se niko iz Telenora nije javio. Ja sam u medjuvremenu jednom svratio do pomenute prodavnice, gde me je dočekala pomenuta prodavačica sa malo višim statusom i drskim odbijanjem, pod izgovorom da "ako mi se niko nije javio, znači da još nije gotovo..." i uz savet da čekam da mi se jave.

Sutradan sam nazvao "korisnički centar" u kojem mi je "operaterka" na moje pitanje kako mogu da saznam šta se dešav, rekla da nazovem matičnu prodavnicu ili odem do nje, da mi kažu tačno u koji od 4 (četiri) servisa "Nokia"-e je telefon poslat DA BI MI DALI BROJ DA IH JA ZOVEM! (Customer service?) Samo ukratko sam joj objasnio da prenese "gore" da je takav CustSer nepojmljhiv i da bi ih u SAD ili Zapadnoj Evropi za jednu nedelju oduvali sa tržišta.

Doašo je i taj dan: neko se konačno javio! U ponedeljak, 01.06.2009, dobio sam poziv iz servisa u kojemme sam uljudno obavešten da je na telefonu pukao displej ('Ajde?), da je priroda kvara mehanička (No shit?!), da se garancija ukida (...?) i da bi trebalo da platim popravku (falš) telefona...
Kada samtom serviseru-plaćeniku (da, to tako ide) objasnio da mene ne može da folira i pitao ga da li je puklo kućište, nakratko je ućutao, vadeći se iz pauze sa "pa, ovaj..." A onda sam ga uputio na to da ako dolazi do mehaničkog o0štećenja UNUTAR "ZAŠTITNOG" OKLOPA, sa uredjajem nešto nikako nije u redu. Uz očigledno sufliranje sa strane se nekako izvadio iz tehničko-tehnološke rasprave sa mnom napominjući da me "samo pita da li hoću da platim popravku". "NE!" "Dobro, mi ćšemo poslati telefon nazad..." "Pošaljite..." (gmazu korumpirani, nemoralni) :)

Tek danas sam dobio poziv iz inkriminisane prodavnice problematične norveške kompanije (ne znam koja je to "Post Express" usluga koja traje toliko dugo, pogotovo u Bgd-u?) sa ljubaznim POZIVOM DA DODJEM I PREUZMEM TELEFON!!! Na moje pitanje da li mi to nude da uzmem svoj POPRAVLJUEN telefon, humanodi sa druge strane veze je rekao "NE". Na pitanje "kako zamišljaju da mi vrate pokvarenu stvar" i da "ne pristaju da mi zamene falš-proizvod" za ispravan, on je rekao da "to ne može tako..." Uz objašnjenje nekih osnovnih postulata ljudskosti, poštenja i korektnosti, odbiuo sam da preuzmem Telenor-junk i zamolio ga da sve što traže od mene ili imaju da mi ponude - učine pisanim putem. KLIK!

Nazvao sam čuveni 9863 "korisnički servis" .... Neću ništa da objašnjavam, osim što ću da napomenem da operater nije mogla da mi da broj telefona kabineta direktora Telenora d.o.o. Kjell Morten Johnsena, niti je mogla da prosledi moj poziv svom šefu, jer "šef ne prima prosledjene pozive". Rekao sam joj samo da poruči svom šefu da ima fore 24 sata da mi dojavi broj Johnsenovog kabineta, čisto da ih upozorim na oluju koja im se sprema...

Nije u pitanju prokletih stotinak Evra. Poenta je u tretmanu nas, gradjana Srbije koje svako žvaće i pljuje kako stigne! Nećete više "gospodine" Johnsene & mafijo, nećete...

NAPOMENA: Molim uvažene blogere da isključivo iznose iskustva sa prokazanom kompanijom. Sve ostalo će biti obrisano. Takodje molim SVE koji imaju dokaze da su oštećeni od strane Telenora d.o.o., kao i ako mogu da daju iznose štete da mi se jave na e-mail : mungosz@gmail.com

Mungos, The Prvoborac



Komentari (20)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

xenonbg xenonbg 16:56 04.06.2009

telenor

Njihov sam korisnik već jako dugo i nisam imao većih problema.

Sakrili su bili informaciju da se u roamingu obračun GPRS-a ide na 100kB... pisala je, istina, na sajtu, ali ispod zilion tabela, na lošem mestu za tako bitan i skup podatak. Greška me koštala oko 100€.

Posle boravka na planini Tari, zvali su me kao, praveći anketu, i kad su me pitali za zamerke, rekao sam da na Tari nema dometa. Sledeće godine bilo je dometa

Zbog cena, verovatno ću se prebaciti na MTS (ili eventualno vip) čim budu doneli konačno ovaj zakon o vlasništvu nad brojem.
mungos92 mungos92 16:58 04.06.2009

Re: telenor

xenonbg
Njihov sam korisnik već jako dugo i nisam imao većih problema.
Sakrili su bili informaciju da se u roamingu obračun GPRS-a ide na 100kB... pisala je, istina, na sajtu, ali ispod zilion tabela, na lošem mestu za tako bitan i skup podatak. Greška me koštala oko 100€.
Posle boravka na planini Tari, zvali su me kao, praveći anketu, i kad su me pitali za zamerke, rekao sam da na Tari nema dometa. Sledeće godine bilo je dometa
Zbog cena, verovatno ću se prebaciti na MTS (ili eventualno vip) čim budu doneli konačno ovaj zakon o vlasništvu nad brojem.

Malo li je?

Mungos, The Anti-Muvara
mariopan mariopan 17:43 04.06.2009

Re: telenor

Imam Nokiu i unjihovoj mrezi sam i nisam imala vecih problema, imala domet i van Srbije i cene bile normalne.
Mislim da te ocigledno zavrcu ali mozda Gazda ne zna sta rade misevi, to jest jajare od majstora i ko sve tu muti. Ne mora Gazda sve da zna, tako mozda rezonuju pa ti zato i ne daju da to nekome Od Gore kazes.

Imam razloga da verujem da sada i ovog casa neko odgovoran od Tamo cita tvoj tekst i mozda ce malo da zavrne usi nekome? Aj se nadamo?
mungos92 mungos92 17:54 04.06.2009

Re: telenor

mariopan
Imam Nokiu i unjihovoj mrezi sam i nisam imala vecih problema, imala domet i van Srbije i cene bile normalne.
Mislim da te ocigledno zavrcu ali mozda Gazda ne zna sta rade misevi, to jest jajare od majstora i ko sve tu muti. Ne mora Gazda sve da zna, tako mozda rezonuju pa ti zato i ne daju da to nekome Od Gore kazes.
Imam razloga da verujem da sada i ovog casa neko odgovoran od Tamo cita tvoj tekst i mozda ce malo da zavrne usi nekome? Aj se nadamo?


Znaju jako dobro, dear Mariopan. "Uvali grlupim Srbaljima whatever!" Hej, u SAD to ni blizu tako ne funcioniše, a ni u UK i Fra. That's the system za "banance".
BTW, si pogledala njihove financials?
Inače, pomenuti lider Terornora je najuren iz Rusije... :)

Mungos, The Nepotkupljiv
mariopan mariopan 21:02 04.06.2009

Re: telenor

Verujem da znaju a verujem i da citaju ove blogove

Sta ti mislis da smo mi maciji kasalj, ma nas cita i UDBA a da nas ne cita onajkotreba da bi saznali sta mi kazemo, mislimo i koga sada iznosimo na stub srama. Ako! Neka znaju sta rade i kako ce da im se vrati. Si procitO onaj zalostan vapaj iz potpalublja? Joj!
NNN NNN 17:45 04.06.2009

Bilo i u potpalublju

mungos92 mungos92 17:58 04.06.2009

Re: Bilo i u potpalublju

NNN
negativno iskustvo sa Telenorom.


Thx, komšo!
OK, aj skupimo "pacove iz potpalublja"... Oćemo čistu Srbiju? Bez organizacije nema ništa. A ako se ne organizujemo - nerma čiste Srbije... Jednostavno.

Mungos, The Prvoborac
leopold_lady leopold_lady 20:06 04.06.2009

Žao mi je ...

što imaš tih problema kojih imaš... Ja zaista nemam nikakvih problema sa Telenorom,a imam karticu već neke 4 godine.... Još dok je Mobtel bio i kad su počeli 062 brojevi.... Mada ga sada ređe koristim jer imam pacijente koji me proganjaju - čak sam btw i uspela da jednome i isključim jedan broj - zbog uznemiravanja.... Tako da su po tom pitanju prilično efikasni.... Ja se dopunjujem kreditom - tako da sa računima nikad nisam imala problema - koliko imam kredita - toliko trošim..... Ali,sam 2 godine bila kod Telekoma na post-pejdu i mogu ti reći da su mi računi bili basnoslovni i da sam jedva čekala da se rešim te bede ..... Zbog ne znam ni ja kakvog telefona .... Žalila se jesam,ali ništa od toga nisam imala - račune sam morala da plaćam..... Tako da - ta varijanta sa post-pejdom mi je jako jako poznata i sa njihovim muvanjima.... Meni je jednom došao račun preko 9000 dinara - kad je euro bio 70 i nešto dinara.... Pa ti vidi.... I džabe što nisam ništa od svega u računu navedenog koristila - račun sam morala da platim..... To ti je Vrzino kolo.... Bez obzira koja je firma u pitanju ..... Najjiskrenije .... BTW.,da si me pitao pre nego što si to uradio - mogla sam da ti kažem ovu priču i pomognem ti da ne nasedneš na to - na šta si naseo.... Jebi ga.... Nisam znala ....
hajkula1 hajkula1 22:00 04.06.2009

e


Imam ugovor za Telenor internet. Drugi izbor za internet nemam. Tresla mi se ruka dok sam potpisivala ugovor jer gledam ljude u okolini, poznanike, prijatelje, rodjake i znam za mnogo losih iskustava.

Postoji kvota za protok, sada je 2GB a ako se prekoraci moze cak da se raskine ugovor na stetu korisnika. Ima opcija, statistika, gde se prati. Pratila a opet, desilo se da mi racun bude veci za vise od 30 posto u ceni! Naravno, pitam za objasnjenje i kaze mi ljubazna sluzbenica u cool centru, da tu gde sam pratila protok, -statistika- (?!! cemu onda sluzi) nije prikazano precizno stanje blink: jer se zaokruzuje (da ne davim objasnjenjima). Nego da posaljem SMS poruku-upit stanja ali i tu ne mora da bude precizno? A cemu onda sluzi upit. Sada saljem upit ,,STA,, povremeno, njihove odgovore cuvam. Racunam da ne moze velika greska da bude a ako bude, teracemo se!

Mali trol:
Sada sam mnogo ljuta zbog ovog poreza na mobilnu telefoniju, sumnjam da ce i telenor internet njime biti obuhvacen. Cekam fiksni telefon vise od dve godine, komsija vise od 10 godina (ima broj i datum zahteva), kazu nema tehnickih mogucnosti. Bliza, najbliza periferija Beograda, uz Bul. kralja Aleksandra smo, brojeve su delili vise puta, po kom kriterijumu ne znam.
Drzava bi ovim porezom ugrozila moja prava i prava moje porodice.
mungos92 mungos92 22:16 04.06.2009

Re: e

hajkula1

Pratila a opet, desilo se da mi racun bude veci za vise od 30 posto u ceni! Naravno, pitam za objasnjenje i kaze mi ljubazna sluzbenica u cool centru, da tu gde sam pratila protok, (da ne davim objasnjenjima). Nego da posaljem SMS poruku-upit stanja. Sada saljem upit ,,STA,, povremeno, njihove odgovore cuvam. Videcemo.


Da, i ja sam par puta posumnjao da "kraduckaju" i na računima. Može im se kada ih vlast pušta. Mislitš da Dinkić i bilo ko iz te (anti)državne bratije smeju išta da im pisnu? Da smeju, do sada bi imali knjigovodstveni skandal glede Telenora.

hajkula1

Sada sam mnogo ljuta zbog ovog poreza na mobilnu telefoniju, sumnjam da ce i telenor internet njime biti obuhvacen. Cekam fiksni telefon vise od dve godine, komsija vise od 10 godina (ima broj i datum zahteva), kazu nema tehnickih mogucnosti. Bliza, najbliza periferija Beograda, uz Bul. kralja Aleksandra smo, brojeve su delili vise puta, po kom kriterijumu ne znam.
Drzava bi ovim porezom ugrozila moja prava i prava moje porodice.


To je posebna priča. Uvode porez na mobilni koji je mnogima postao svakodnevna potreba (da Vam ne pričam koliko firmi koristi isključivo mobilni kao JEDINI službeni telefon) kao POREZ NA LUKSUZ!
Kada je Šešelj to uradio, krajem 90-ih, mobilni je stvarno bio luksuz, ali sada... Ko je ovde lud?

Mungos, The Svestan

zeks92 zeks92 22:15 04.06.2009

imam isti model...

imao sam isti problem - puk'o mi je displej.
Ne znam kako, stavio sam ga u dzep ispravnog, izvadio neispravnog.
U Telenoru su mi rekli da oni daju garanciju samo za softver...mos' misliti...i uputili su me na ovlasceni servis...
Cekao sam duze od mesec dana, kao nisu im stigli delovi, a platio sam 40 il' 50 evra...

U pravu si ... banda su lopovska!
mungos92 mungos92 22:18 04.06.2009

Re: imam isti model...

zeks92
imao sam isti problem - puk'o mi je displej.
Ne znam kako, stavio sam ga u dzep ispravnog, izvadio neispravnog.
U Telenoru su mi rekli da oni daju garanciju samo za softver...mos' misliti...i uputili su me na ovlasceni servis...
Cekao sam duze od mesec dana, kao nisu im stigli delovi, a platio sam 40 il' 50 evra...
U pravu si ... banda su lopovska!


Pls, javi mi se na e-mail mungosz@gmail.com. I ostali, svi koji imate prigovor i dokaze!

Mungos, The Sapatnik
zeks92 zeks92 10:35 05.06.2009

Re: imam isti model...

bilo letos...

nisam sacuvao racun...


heldin heldin 00:01 05.06.2009

Moreeee....


Poenta je u tretmanu nas, gradjana Srbije koje svako žvaće i pljuje kako stigne!



Ne znam da li su mi gori oni, koji dolaze sa pričama, kao da smo svi mi ovde, listom, na grani rasli ili ovi naši!?!



P.S. Nemam iskustva sa njima. Nikakva. Smem li da kažem, na svu sreću?! I

margos margos 00:49 05.06.2009

Re: Moreeee....

P.S. Nemam iskustva sa njima. Nikakva. Smem li da kažem, na svu sreću?! I

Ja isto ćutim da ne stajem na muku onima koji imaju...
duchesse duchesse 07:38 05.06.2009

Seriously?!

"Nazvao sam čuveni 9863 "korisnički servis" .... Neću ništa da objašnjavam, osim što ću da napomenem da operater nije mogla da mi da broj telefona kabineta direktora Telenora d.o.o. Kjell Morten Johnsena, niti je mogla da prosledi moj poziv svom šefu, jer "šef ne prima prosledjene pozive". Rekao sam joj samo da poruči svom šefu da ima fore 24 sata da mi dojavi broj Johnsenovog kabineta, čisto da ih upozorim na oluju koja im se sprema."

A u Americi se tek tako pozove korisnički servis, i oni te ODMAH povežu sa CEOom? A sve i da tako jeste, ovo je Srbija, ne Amerika, get real!

Što se Telenora tiče, korisnik sam 063 mreže od '99. Nisam imala nikakvih problema ni kad je bio Mobtel, ni kad je postao Telenor. Jeste da deru za roaming i kada kupite telefon na pretplatnički ugovor, ali to je njihov posao, a naš posao kao pretplatnika je da pre puta u inostranstvo pozovemo korisnicki servis i detaljno se raspitamo o tarifama, i da pročitamo ugovor pre nego što ga potpišemo.
srdjee srdjee 08:47 05.06.2009

Nazalost

male su sanse da ti daju ispravan telefon, posto sam radio servis mobilnih 3 godine znam da do ostecenja displeja u 90% slucajeva dolazi zbog fizickog ostecenja, s druge strane nisi ti kriv sto je Nokia lose napravila telefon i ostavila displej vise izlozen nego sto treba, al' aj' ti to dokazi.

Oni su se od toga i ogradili kao sto moze da se procita ovde:
http://europe.nokia.com/get-support-and-software/repair-and-recycle/main/warranty

This Limited Warranty does not cover a) normal wear and tear (including, without limitation, wear and tear of camera lenses, batteries or displays), b) defects caused by rough handling (including, without limitation, defects caused by sharp items, by bending, compressing or dropping, etc.), or c) defects or damage caused by misuse of the Product, including use that is contrary to the instructions provided by Nokia (e.g. as set out in the Product's user guide) and/or e) other acts beyond the reasonable control of Nokia.


Isto vazi i za ostale proizvodjace.

O nestrucnosti ljudi koji rade u ovlascenim servisima... ko i svugde u Srbiji nisu zaposleni oni znaju da rade vec oni "drugi"
mungos92 mungos92 13:45 05.06.2009

Re: Nazalost

srdjee

O nestrucnosti ljudi koji rade u ovlascenim servisima... ko i svugde u Srbiji nisu zaposleni oni znaju da rade vec oni "drugi"


Na to sam i poentirao.

Mungos, the Prevaren U Pokušaju
stanko33 stanko33 13:43 05.06.2009

Sedenje na telefonu

Meni su popravili telefon koji je posle par dana zaćutao. Bio je neki loš kontakt u njemu. Iscimao sam se odlazeći do servisa ali je sada OK.

Valjda ovde smatraju da si sam kriv što je displej polomljen, mislim brate gde se telefon nosi u zadnjem džepu pantalona?
mungos92 mungos92 13:49 05.06.2009

Re: Sedenje na telefonu

stanko33
Meni su popravili telefon koji je posle par dana zaćutao. Bio je neki loš kontakt u njemu. Iscimao sam se odlazeći do servisa ali je sada OK.

Valjda ovde smatraju da si sam kriv što je displej polomljen, mislim brate gde se telefon nosi u zadnjem džepu pantalona?


Deset godina imam iskustva sa mobilnim, često sam ih nosio tako i NIKADA mi se ništa slično nije desilo!
A bitno je što je u ovom slučaju, KUĆIŠTE POTPUNO NEOŠTEĆENO, dok je UNUTRAŠNJI ELEMENT PUKAO. Rings the bell?

Mungos, The Oštećen

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana