Stranica dnevnika: ne daj se Ivo

dali76 RSS / 13.06.2009. u 01:39
Živa na termometru opasno se približila stotki!!! Ne, naravno, ne pričamo o celzijusima već o farenhajtima. Ko kaže da su Srbi tvrdoglavi i teško se prilagođavaju novim stvarima? Ovdje još mjere u stopama, pa tako, eto, i ja sam visok tih šest stopa mada nisu me gazili. Kad bolje razmislim, i bolje što nisu, jer nisu to baš male stope kojima mjere visinu il dužinu.  
Razmišljam kako bi kućnu vagu trebalo uništiti. E nisu li nekad donosioce ružnih vijesti ubijali? Stopama, za svaki slučaj bez patika, stao sam na nju, a ona mi se pravo osvetila te mi pokazala da mi bogami ne fali mnogo do broja 200; skoro je tu oma iza ćoška. Dvije stotke!!!! Hm, ma naravno ovdje je bolje što se ne radi o kilogramima već o funtama, al' ipak - dvesto je dvesto.
Moj prijatelj Miloš je svoje zadnje ture odvezao za GM. Rekli su mu možda opet bude bilo posla kasnije. Da, to “možda” može i da potraje, a on mora da i dalje živi i plaća račune. Vredan je momak, vjeruje u republikansku teoriju i “hardworking” filozofiju života. Do prije par godina krenuo je sa velikom voljom i jednim kamionom i kad je trebalo da kupi četvrti kamion jedva da ima posla i za ova tri.
Lako je biti liberal i baviti se lupanjem prazne slame. Aca je konnzervativac, preduzetnik, al' u Srbiji.
Vi ljevičari, i liberali, kaže Aca, niste mrdnuli iz svojih učionica pa vam je lako zamajavati đake/studente svojim liberalnim (čitaj nerealnim) idejama.
Iva je djevojka sa najljepšim osmijehom u gradu, kaže Tomo sinoć. Sjedim do nje. Slažem se, a'l se vješto izvlačim. Ja ne vidim dobro, odkud ja znam, šta gledaš u mene, odgovaram. 
To je ipak njegov kompliment, šta da se petljam. Meni ionako slabije vjeruju kad su komplimenti te vrste u pitanju. 
Srušio je njen omiljeni profesor i to samo zato jer je kasno predala svoj rad. Uporna je ona, znam da će završiti to što je započela. Ima to da proslavimo!! 
Profesorima u Srbiji je teže. Čitao sam još ranije kako je jedan lokalni aparatčik jedne opštine u Srbiji nazvao predsjednika fakulteta ostavivši mu samo ime i prezime studenta koji “sutra” mora proći ispit!!
Može i “šestica”, ne ganja dotični prosjek. Kakva degradacija ljudi iz prosvjete. Zamišljam da se meni neki tamo mamin sin, il' tatina kćer “kezi” u facu znajući da će dobiti tu”šesticu” kao što je dobio i sedmicu kod predhodnog profesora. 
Bio sam sa kumom u gradu neki dan. Išli smo po apotekama tražeći neki medicinski gel za kožu. Toga nema u Srbiji, al' doktori su mojoj drugarici predložili da je baš taj najbolji. Hm, trebali su joj i reći da ga ovdje ne daju tj prodaju bez recepta. Nervozan sam što nismo uspijeli to kupiti. Već sam digao novac i otišao pitati u poštu kako da to šaljem.
Idem u Mississippi sutra, kaže kum. Oćeš da ti kupim šteku cigareta?
Tamo su 40 dolara. Da, uzmi mi jednu, odgovaram. Ovi u Teksasu nisu normalni; šest dolara pakla!! 
Ma da je i deset pušili bi, odgovara kum ljut na sebe dok gasi cigaretu u metalnoj pepeljari.  
Dobio si na facebook poruku o onoj našoj djevojci koja se liječi u Houstonu? Pita me kum.
Ne, odgovaram sa jasnom predrasudom o porukama na facebook.
Čekaj, jel to ona djevojka čiji je brat dolazio ovdje u crkvu tražeci pomoć?
Ne znam, nisam bio u crkvi .
Ma nisam ni ja, al su mi rekle Iva i Nataša o tome, odgovorih.
I ova djevojka se zove Iva. Ima 27 godina i rak protiv kojeg se bori.
Samo znaš, nastavio je kum, sa rakom se možda i izbori, ali sa ovim gulikožama od doktora ide teško.
Oni je prvo pitaju ima li pare pa je onda gledaju. 
Razmisljam, al' na glas: Medicina je ovdje science fiction, al' i cjenik im je isto takav!!
Znaš kume, evo ti ove pare što nisam potrošio na taj gel za koji nisam imao recept. Uplati kao donaciju za Ivu.
I nemoj mi kupovati te cigarete. Kad sam već toliki idiot kupit ću paklu za šest dolara!!



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 01:46 13.06.2009

:)))

Uzbudljivo na tih 100F... samo ne znam koliko je onih 200 kad se preračuna u kg?
Dobro me podseti, trebalo je o Ivi da pošaljem info na neke mejl adrese, a ja zaboravila... (u mom dnevniku razmazanim tužnim slovima piše kako mi je crkla jedna particija na kompu, pa još sabiram gubitke).

dali76 dali76 07:01 13.06.2009

Re: :)))

100 Fahrenheits jeste oko 37stepeni!!!Ma nisam dostigao 200funti tj jos sam dvocifreni ,mada vreme je odavno da krenem u rikverc!!!
I naravno vage vazu i lazu !!
topcat topcat 22:32 13.06.2009

Re: :)))

sa koliko se množi iz funti u kg? 0.45? Tako nekako...

Obrisala sam post u kojem psujem licemjernu državu. Umjesto toga neobavezno se nadovezujem na "paundz".
Proslijedit ću stranicu.

Ne daj se Ivo!
ines08 ines08 02:01 13.06.2009

* * *

Baš nešto razmišljam, nakon čitanja stranice tvog dnevnika, koliko ovakvih misli nam prolazi kroz glavu dnevno.
Ja zapišem tek ponekad, ponešto.
Malo rečenica, a mnogo, mnogo tema.

dali76 dali76 07:07 13.06.2009

Re: * * *

Ima li sta brze od misli?
Ja pokupih neke…
Svi mi imamo svoje probleme, neke manje realne neke vise ; doduse to “svoje” je cesto presudna rijec dok ne cujemo price kao sto su o djevojci Ivi.
Tad zacutim.
hajkula1 hajkula1 06:49 13.06.2009

ko to kaze da smo van sveta


Samo znaš, nastavio je kum, sa rakom se možda i izbori, ali sa ovim gulikožama od doktora ide teško.
Oni je prvo pitaju ima li pare pa je onda gledaju.
Razmisljam, al' na glas: Medicina je ovdje science fiction, al' i cjenik im je isto takav!!


Ugledaju se ugledaju, a medicina je za ovu kod nas SF







dali76 dali76 07:15 13.06.2009

Re: ko to kaze da smo van sveta

Medicina SF cene u skladu : astronomske.
Tesko ce ih stici iz Srbije doktori , po cijenama mislim.
A naravno ugledavanje postoji.
mariopan mariopan 08:29 13.06.2009

Re: ko to kaze da smo van sveta

U mislima sam sa Ivom.

Ne vodim dnevnik ni u glavi, a mozda bi trebalo. Zaboravljam, namerno.
Imam stvari koje ne zelim ni da pamtim ni da zapisujem, teske su i za pisanje i pamcenje. Tu mislim na Ivu, zelim joj dane bez bolova, pobedu u toj teskoj borbi, dane pune sunca i radosti kao sto imaju svi mladi na planeti. Nadam se ozdravljenju.
Ne daj se Ivo.

Dali
dali76 dali76 08:44 13.06.2009

Ne daj se Ivo.

hvala mariopan ..
cutim i sve sto tisinom mogu reci jeste upravo sto si i ti rekla :
Ne daj se Ivo.
jecullence jecullence 09:14 13.06.2009

...

Verujem,
da na svetu ima jos dovoljno ljudi koji ce pomoci da se Iva spasi....zelim da verujem da ce jednoga dana besplatno lecenje biti dostupno svima, da ce njoj i svima koji se nadju u njenoj situaciji- ono sto je najvaznije biti i dovoljno- ljubav, podrska, zagrljaj. rec utehe...
Zelim da verujem...ne - VERUJEM, jer inace ne bih postojala!
dali76 dali76 19:03 13.06.2009

Re: ...

Iva ima ogromnu podrsku svoje familije i prijatelja. Divan je svijet gdje bi ovo bilo dovoljno.
miloradkakmar miloradkakmar 09:34 13.06.2009

S' početka

pomislih da će tekst biti u šaljivom tonu , ali sam kraj mi uozbilji lice i izazva nelagodnost što sam imao osmeh.
Ivi želim da pobedi zloćudnu bolest.
Oni je prvo pitaju ima li pare pa je onda gledaju.

Ovo je poražavajuće za ljudsko biće koje krasi humanost, a doktore i etika.
Nažalost ni u Srbiji ne odstupaju mnogo od tog stava. U većini slučajeva, kod lečenja ili medicinskih pregleda, u državnim specijalističkim zdravstvenim ustanovama čeka se poduže i lekari upućuju na privatnu praksu za koju treba imati , za naše prilike, pozamašnu svotu novca.
dali76 dali76 19:11 13.06.2009

Re: S' početka

Pokusao sam Milorade pisati samo o Ivi I pisao bih i brisao. Sve mi se cinilo nedovoljno dobro receno. Onda sam samo sjeo za computer zgrabio prvu misao,drugu dodao do nje I na kraju eto dosao opet do Ive.
Vjerujem da bi Iva voljela da se I nasmijemo , I da pricamo, I da se sjetimo nje , I pomognemo na nacin na koji mozemo.

bindu bindu 09:39 13.06.2009

ovo je ozbiljna stvar

Oni je prvo pitaju ima li pare pa je onda gledaju.


neznam kako je tamo kod vas ali znam da u new yorku hoce da te lece cak i ako nemas z.katu, za dz. tj ako se ustanovi da nemas nikakvih prihoda. postoje specijalni programi u bolnicama za ljude koji nemogu da plate, ali to mora odmah da se prijavi.
mozda neke bolnice hoce neke nece i to zato sto neke bolnice imaju donacije za bolesnike koji ne mogu da plate a neke nemaju. to motate da proverite.


evo ovde nekih informacija

...."it's also important to research hospitals that are required to provide treatment under the Hill-Burton Hospital Program. Hospitals that receive construction funds from the federal government must provide some services to cancer patients who can't afford to pay for their care. Approximately 300 hospitals take part in this program. Call (800) 638-0742 to find the
closest participating hospital''.......itd

osim programa koji pokriva drzava, treba da znate da postoje bolnice koje imaju slicne programe koje se finasiraju privatnim donacijama....

da, pregledajte i ovo;
hill burton hospital program.gov

sve cete naci na intrnetu, telefone , kontakte, itd.....
hajkula1 hajkula1 11:02 13.06.2009

Re: ovo je ozbiljna stvar

Cula sam za taj socijalni program, malecki kapacitet, i tu se ceka, kad se ima, kad se dodje na red. Koliko bolesnika moze kvalitetno da se zbrine, leci a koliko siromasnih bolesnika ima u NY?

Sve u svemu slicno kao ovde u Srbiji.

Ko zna sta bi bilo s mojom koleginicom da je cekala na kontrolni pregled. Srecom nije, nego je reagovala munjevito, operisala kancer dojke. Hvala Bogu dobro je. Samo taj hod po mukama pozelim da izbegne svako na ovome svetu. Od zakazivanja i nekoliko meseci unapred, od toga da mesecna doza jednog leka kosta koliko njena a prosecna plata u Srbiji, da ne pominjem druge malo jeftinije lekove, da se neke analize rade samo privatno... Od toga da su joj uporno prepisivali lek koji ima vrlo stetne posledice (izaziva krvarenja zbog kojih su joj 3 puta radili kiretaze materice) samo jer je jeftiniji. I na kraju su morali da joj odstrane i matericu.




bindu bindu 11:35 13.06.2009

Re: ovo je ozbiljna stvar

Cula sam za taj socijalni program, malecki kapacitet,


hm...mozda. nisam toliko upoznata. znam za zenu koja je lecena (i izlecena) na sloan kettering ili slicno...bila je tu 90-tih bez zelene karte, znaci bez ikakvih dokumenata.

majka moje prijateljice je imala dve tri operacije ukljucujuci celokupnu negu , fizikalnu terapiju kontrolne preglede.to jos uvek traje.doduse ima dve ili tri godine kako ima zelenu kartu.ali to nema bas nekog znacaja.zena ima oko 80 godina.
radi se o jednoj privatnoj bolnici u new jerseyu.zato i kazem , ovde u kraju izmedju ny i nj ima veoma puno bolnica.
na kraju netreba gubiti nadu.treba biti pozitivan. ovde je sve moguce i to nikada ne treba da se zaboravi, kao i to da se uvek mora biti krajnje pozitivan.
dali76 dali76 19:18 13.06.2009

Re: ovo je ozbiljna stvar

da,takve bolnice postoje i ovdje Bindu. Njihova usluga i ozbiljnost Ivine bolesti su nespojive.
Tacno e sto blogerka vislje kaze o toome koliko se ceka i slicno. treba znati da takve bolnice su dosta siromasne i bez priblizno uslova koje imaju druge bolnice.
Cak mislm lijekari tamo rade ,samo dio svog vremena volonterski.
bindu bindu 22:20 13.06.2009

Re: ovo je ozbiljna stvar

dali76
da,takve bolnice postoje i ovdje Bindu. Njihova usluga i ozbiljnost Ivine bolesti su nespojive.
Tacno e sto blogerka vislje kaze o toome koliko se ceka i slicno. treba znati da takve bolnice su dosta siromasne i bez priblizno uslova koje imaju druge bolnice.
Cak mislm lijekari tamo rade ,samo dio svog vremena volonterski.


navela sam gore dva slucaja i dve bolnice koje uopste nisu takve. "sloan kettering" je jedna od najboljih bolnica na svetu koja se izmedju ostalog bave i istrazivanjima na polju onkologije. osim te postoje u new yorku jos slicnog kapaciteta.

kazem zena se lecila bas tu i izlecila. hocu da kazem ako ne pokusas nesto kako mozes da znas. mislim kad se lecis od neke ozbiljne bolesti valjda ces da probas da nadjes najbolje lekare/profesore.skoro sve te bolnice moraju da prime pacijente.

drugi slucaj sam navela takodje za privatnu bolnicu koja "nije siromasna"mislim videla sam svojim ocima kakvu negu dobija ta stara zena.da je ostala u srbiji danas sigurno ne bi bila ziva.iz svega toga smo zakljucili i ne bez iznenadjenja da to postoji.

ja da sam u takvoj situaciji mislim da bih pokusala da kontaktiram sto vise informacija. tako nesto je veliki posao i verovatno mora da se radi najmanje nekoliko sati dnevno. amerika je velika drzava. naravno da se ne bih zadrzavala na drzavne klinike , kad postoje druge ,bolje.

na zalost kod nas se o ovim bolestima veoma malo prica.ne postoji organizovan suport sistem kao na zapadu, kroz koji bolesnici mogu da nesto vise nauce iz iskustava drugih-izlecenih.

u svakom slucaju zelim ivi sve najbolje puno useha i brzo ozdravljenje.

ps.koliko sam ja razumela Hill-Burton program se ne odnosi samo na drzvne bolnice.

dali76 dali76 22:42 13.06.2009

Re: ovo je ozbiljna stvar

Ja smatram da je familija od Ive sve to prosla i trazila najbolje za Ivu koja je prije Houstona boravila i u Austriji.
Houston je najbolje jesto na svijetu ,ako imate rak,ali pare.Naveo sam dole da je md anderson hospital prihvatila da njeni strucnjaci nadziru lecenje Ive u drugoj bolnici ovdje u Houstonu.
O svemu tome pise na sajtu.
Kao sto sam a razumio Iva se bori sa vremenom takodje.
hajkula1 hajkula1 11:04 13.06.2009

Bori se Ivo

natasavb natasavb 11:15 13.06.2009

Re: Bori se Ivo

nadam se da ce se pronaci nacin da se pomogne ivi da pobedi u ovoj borbi.
dali, hvala za link, prosledila sam ga dalje.
dali76 dali76 20:33 13.06.2009

Re: Bori se Ivo

hvala tebi Natasha i svim ljudima koji su u mislima sa Ivom i koji imaju mogucnosti pomoci.
baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 14:18 13.06.2009

DALI!!!

Unuk djeda Rada lugara u Texasu?!
Texas?!
MOJ Texas?!
Ja srce ostavila tamo.....
Joj!
Texas?!
Djina
PS Texas!?!?!
mostarac mostarac 15:45 13.06.2009

Re: DALI!!!

uzgred da se i ja tpsspasim
do pre 4 godine Houston Glenmont rd i mexikanci.
hvala, ne bih vise one vlage i vrucine.
dali76 dali76 19:22 13.06.2009

Re: DALI!!!

hm, zivjeli smo u istoj ulici vjerovatno i u istom apartmanskom kompleksu...
Ja sam se odande jos davno odselio za Austin , al vratih se nazad u Houston,doduse ne u istu ulicu....
Blade Runner Blade Runner 15:34 13.06.2009

Medicina i doktori

su prevalili dug put. Nesto se pobojsalo, nesto se pokvarilo. Novi aparati, novi lekovi i mnogo novog znanja na jednoj strani. S druge strane lecenje ljudi je, postalo profitabilna industrija, a ljudi materijal za obradu. Ta dehumanizacija je rezultat porasta broja stanovnika na planeti, a vidljiva je u i mnogim drugim sferama ljudskog zivota.
Ivi i svima nama srecno u borbi sa svakodnevnicom.
dali76 dali76 19:25 13.06.2009

Re: Medicina i doktori

Koliko se nasi svakodnevni problemi smanje il izgledaju tako kroz prizmu borbe sa kojom se susrece Iva....
Blade Runner Blade Runner 23:10 13.06.2009

Re: Medicina i doktori

Koliko se nasi svakodnevni problemi smanje il izgledaju tako kroz prizmu borbe sa kojom se susrece Iva....

Da. Kad je sam zivot ugrozen, sve ostali problemi su tek kamencici u cipeli.
sladjamk sladjamk 18:40 13.06.2009

Nazao mi ljudi postajemo

sve vise interesantniji cak i od labaratoriskis miseva (verovatno zato sto oni nemogu da kazu, sta osecaju i sta ih muci, ali i najvise zbog toga, sto brate ne placaju, dok vrse eksperimenti na njima! Bas bezobrazno sa njihove strane), Eksperimentisu sa nama, ko kako voli i ko kakao moze i to za skupe pare.
Pre mesec dana sam imala problema sa disanjem. Odem kod lekara, naprave ispitivanja. Ustanovljeno je da je krvna slika dobra, alergiske probe ok, ali kapacitet pluca izuzetno los.Tu je bronhitis o kome jedan lekar , strucnjak kaze da je alergiski a drugi kaze da je astmatican. Dobijem celu korpu lekova, a medju receptima i jedan na kome je naznaceno ime nekog novog antialergika. U apoteci mi kazu da se radi o novom proizvodu koji je izasao pre mesec dana i da ne mogu da ga uzmem na recept, vec samo privatno.
"Malo je skuplji i kosta oko 30EURA. " kaze apotekarka
"A koliko kosta lentostamin, avil ?" pitam
"Pa to ide na recepte i doplta je nesto oko 1/2 Eura." odgovori
Razmislim i kupim lentostamin. Ne zato sto je mnogo jeftiniji, vec zbog toga sto je ovaj novi lek tek sada izasao na trziste i sto o njemu niko nema pojma.
" E nedam da ga testirate na meni i pritom mi ovako skupo naplacujete! Neznam sta ce skuplje da me kosta novac koji cu da potrosim ili nedaj boze zdravlje!

PS


Ivi zelim uspeh u lecenju i sto brze ozdravljenje i savet da potrazi i pomoc od nekoga ( nekih), koji se bave alternativnim - tardicionalnim nacinima lecenja , kao i da obavezno konsultuje nekog nutricionistu i fito terapeuta.
dali76 dali76 18:59 13.06.2009

Re: Nazao mi ljudi postajemo sv interesantniji

Ivina bolest nazalost ne ostavlja mnogo izbora oko toga sta ce uzeti kao lek.
MD Anderson hospital,vodeca bolnica u svijetu odbila je da je primi,ali je napravljen kompromis gdje su lijekari iz ove bolnice prihvatili da nadziru njen tretman u nekoj drugoj bolnici ovdje u Houstonu.
Iva se bori protiv vremena, protiv opake bolesti I nazalost poritv trke hoce li biti dovoljno novca za sve tretmane.
Ovo zadnje je,bar za mene, porazavajuce.
Istine radi,kako sam procitao na sajtu www.saveIva.org , lijekari iz MD Anderson prihvatili su vrsiti nadzor tretmana po upola manjoj cijeni od one koju inace naplacuju , ali I ta cijena nazalost moze biti fatalna.
sladjamk sladjamk 21:14 13.06.2009

Re: o Ivi

Procitala sam pricu o Ivi.
Iskreno, kada sam pisala komentar, pisala sam o sasvim drugoj temi i tek dotaknula deo, gde zaista od srca zelim ( nekoj devojci ) Ivi brzo ozdravljenje. Nakon ovoga otvorila sam link koji si nam dao (hvala ti),i tamo sam videla da se radi o devojci, koja je rodjena u gradu u kome smo rodjeni i ja i moj muz i moja deca. Videla sam da je zivela u nasem gradu i da je imala isto onoliko godina, koliko ima i moj sin . Saznala sam da ima brata, koji se zove Zoran i da je rodjen iste godine, kao i moja kci. ( Deca mi nisu kod kuce, da ih pitam da je nisu mozda poznavali ili cak i bili prijatelji, drugovi)
Mozda sam je i ja poznavala , mozda sam joj poznavala roditelje, brata.... I u stvari i nista i nije tako vazno , vazno je da sam je videla, na slici i da sam videla njene lepe oci u kojima je toliko ljubavi i zivota. Vazno je da sada znam kome zelim da ozdravi i da zelim da ona i njena porodica, opet jednom, svi zajedno dodju, u moj i njihov grad nakon sto ce bolest proci!
Veceras je subota i ja ne mogu nista pomoci, sem sto sam poslala mailove svim kontaktima iz mog adresara, ( ima ih preko sto ) i sto sam tamo ostavila podatke, gde se moze donirati u Makedoniji, na racun koji je otvorila njena mama.
Sada cu da ostavim informaciju i na FB, a u ponedeljak idem do banke, da uplatim donaciju.

Jedino jos mogu, da se od srca pomolim i za Ivu i za sve njene i da vas zamolim, da veceras, pre spavanja i svi vi koji citate ovo , napravite to isto.
Snaga molitve je velika i ja zaista verujem u nju, pogotovo kada se uputi iz toliko mnogo srca.

Molimo se veceras za IVU!
bindu bindu 22:23 13.06.2009

Re: o Ivi

Jedino jos mogu, da se od srca pomolim i za Ivu i za sve njene i da vas zamolim, da veceras, pre spavanja i svi vi koji citate ovo , napravite to isto.
Snaga molitve je velika i ja zaista verujem u nju, pogotovo kada se uputi iz toliko mnogo srca.

bindu bindu 22:31 13.06.2009

Re: Nazao mi ljudi postajemo

Ivi zelim uspeh u lecenju i sto brze ozdravljenje i savet da potrazi i pomoc od nekoga ( nekih), koji se bave alternativnim - tardicionalnim nacinima lecenja , kao i da obavezno konsultuje nekog nutricionistu i fito terapeuta.


da postoji i alternativna medecina. mogu da vam preporucim gary nulls websit na kome je covek sakupio jako puno informacija,mozda cak sve sto terba za pocetak.

ovde ima interesantnih textova. vredi nauciti sto vise .....

sladjamk sladjamk 22:47 13.06.2009

Re: Nazao mi ljudi postajemo

Pre nekog vremena sam srela interesantnu knjigu dr. Lorin Dej Kako sam pobedila rak . knjiga je zaista interesantna i interesantan je nacin koji se opisuje kako je dr. Dej pobedila svoju bolest. Preporuka za knjigu.

Ivana Zivkovic je omogucila svima da skinete ovu malu knjizicu, procitate je i sacuvate je na svom comp.

http://www.ivonazivkovic.net/Kako sam pobedila rak.doc Evo svima koji su zainteresirani, izvolite.
omega68 omega68 09:36 14.06.2009

Re: Nazao mi ljudi postajemo

sladjamk sladjamk 11:20 14.06.2009

Re: Nazao mi ljudi postajemo

Procitala i dobila potvrdu da je priroda sve stvorila da bi nam pomogla.
Ovo je za mene jos jedna potvrda da je u stavri tradicionalna medicina bazis i da se trebamo zaista drzati nje i primenjivati je sto vise . Bravo za sve koji rade na ovome!
malasneki malasneki 14:37 14.06.2009

Podrska Ivi

ja sam se juce merila i imam bar 5 kila viska.

Kad bih mogla nekako da posaljem pozitivne vibracije Ivi i pomogla joj bilo bi mi jako drago.
dali76 dali76 18:05 14.06.2009

Re: Podrska Ivi

hvala omega i sladjo na ovim dodatnim informacijama.
Pozivam sve one koji su citali blog da uzmu vremena posjete Ivin sajt
www.saveIva.org
Ima mnogo nacina kako joj mozemo pomoci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana