Roditeljstvo| Život

Ne... stvarno ne razumem!!!*

margos RSS / 16.06.2009. u 14:29

*update: Danas smo saznali da nije Ministarstvo obrazovanja naložilo povratak učenika u školu,već je to učinio Sud, najverovatnije po privatnoj tužbi roditelja izbačenih učenika.

IZVINJAVAM SE MINISTARSTVU I SVIM BLOGERIMA.grief2.jpg

Nastavničko Veće je ponovo jednoglasno glasalo za izbacivanje učenika.

 

Nisam roditelj.

Verovatno nikad neću ni biti. Biološki.

To me nikad nije sprečavalo da imam roditeljski odnos prema deci i mladima. Da ih razumem, podržim, kritikujem, uputim, pomognem. Volim.

To i nije tako teško - pa i ja sam bila dete, znam, nisam zaboravila probleme odrastanja, nisam zaboravila adolescenciju, a uostalom, dogod mi je mama živa, još uvek sam njeno dete.

Nisam prosvetni radnik, ne radim u školi.

Ali radim s mladima često. Kroz seminare, radionice, individualno.

Lako stičem njihovo poverenje, lako komuniciram s njima.

Smatram da su u većini sjajni, često iscrpljujući, a još češće uzvrate ogromnom energijom.

 

E sad, zašto sam poludela i šta to ne razumem?

Negde pred zoru naletim na ovaj blog lule953 i padne mi mrak na oči.

Milion pitanja i još toliko psovki mi je prošlo kroz glavu!!! 

Koga štiti Ministarstvo?  Roditelji - gde su? Kakvi ukori? O čemu se radi? Ko je ovde lud? Šta je s devojkom? Kako bih ja kao nastavnik držala čas pred ta dva 'nestašna' dečaka i tom devojkom? Matematiku? Istoriju? Psihologiju? Štaaa??? Kako? Moral? Ne ne... ne razumem... glupa sam, majke mi... Pa jesu li oni svi zajedno normalni??? Imaju li trunke pameti? Jeee.. .. ludilooo... Majku li im %###$%&@#&@#!!!! Po sto puta!!!!

 

Reče mi jednom moj prijatelj Dragan:

''E, Mardži... pa svi smo mi silovani na neki način... neko u mozak, neko drugačije...'' i završi starom poznatom filozofskom završnicom ''jebiga...''

Uh... ne manjka mi razumevanje... ali, neke stvari ne razumem stvarno... Pa ja reagujem i kada vlasnici mužjaka s ponosom stoje i gledaju kako se njihovi ljubimci istresaju na nekoj nesrećnoj izmorenoj keruši... Pitam ih je l bi tako gledali ponosno i svoje sinove? I šta bi da su vlasnici ženke... ili da im ne daj Bože neko nasrne na kćer?

Ne ne... stvarno ne kapiram...

 

PS Lulu nisam ni pitala za dozvolu da linkujem, pa zato neću ovde zatvoriti za komentare (ne znam koliko je ona u mogućnosti da bloguje)... iako ne znam šta bih vam još mogla reči... zanemela sam.. i besna sam!!!!

 

 



Komentari (235)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 14:51 16.06.2009

Strašno

Tek sad sam video Lulin blog. Bože me sakloni. Kao što tamo napisah, ja bih ovo rešio kao Čarls Bronson, Prljavi Hari, Pobesneli Maks... Sa sve roditeljima njihovim
margos margos 14:55 16.06.2009

Re: Strašno

Milutine, ti makar radiš s mladima... Tebi se ne može reći da nisi moderan, da nemaš razumevanja...
Meni ovo ne ide u ovu moju glavu nikako... ali n i k a k o !!!!! Psujem i besnim i ne znam šta bih im uradila.
Doctor Wu Doctor Wu 19:27 16.06.2009

Re: Strašno

Za silovanje postoji samo jedna kazna: kastracija.
antioksidant antioksidant 19:53 16.06.2009

Re: Strašno

Doctor Wu
Za silovanje postoji samo jedna kazna: kastracija.

izolacija
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:54 16.06.2009

Re: Strašno

izolacija

Doctor Wu Doctor Wu 21:07 16.06.2009

Re: Strašno

izolacija

Pa može, i izolacija.
Ali prvo kastracija.
drug.clan drug.clan 15:05 16.06.2009

drustvo

Ponasanje dece je ogledalo drustva i njegovog morala. Kada se deca okrenu oko sebe vide neke "uspesne" ljude koji rade sta hoce i koji imaju sta hoce. U istom kadru vide i one koji su posteni i paze na druge i nemaju nista i koje maltretira ko stigne ukljucujuci i drzavu.

Kada poslovica "ko uci zna, ko krade ima" ne bude imala smisla i ne bude aktuelna od dece mozemo da ocekujemo vise.
To se moze postici samo kaznjavajuci od vrha.
margos margos 15:10 16.06.2009

Re: drustvo

Ponasanje dece je ogledalo drustva i njegovog morala. Kada se deca okrenu oko sebe vide neke "uspesne" ljude koji rade sta hoce i koji imaju sta hoce. U istom kadru vide i one koji su posteni i paze na druge i nemaju nista i koje maltretira ko stigne ukljucujuci i drzavu.

Potpuno se slažem. Naravno da su modeli bolji - i deca bi se na njih ugledala. Ali to ne znači da njihova zlodela treba da prođu nekažnjeno dok sačekamo da evoluiramo kao društvo. Ako se njihova dela budu propuštala - a oni će sutra biti oni koji glasaju, odlučuju, vode društvo - mi nikada nećemo iskoračiti iz ove kaljuge. :(
omega68 omega68 15:15 16.06.2009

Re: drustvo

Ponasanje dece je ogledalo drustva i njegovog morala.To se moze postici samo kaznjavajuci od vrha.


Znaš šta meni nije jasno?
Nije mi jasno kako roditelji mogu da brane , iako je to njihovo dete, - ludaka, zločinca, kriminalca....
Da li sam ja loš roditelj ako bih PRIJAVIO svoje dete ako uradi nešto nedopustivo.Jedan prijatelj je prijavio svog sina posle nekog razbojništva.Meni je to normalno, a nije da neko objašnjava da mu se dete šalilo.Zato bih mnogo oštrije kažnjavao RODITELJE. Nema opravdanja da nemaju vremena , da se bore za egzistenciju. Ne može škola i društvo da vaspitava moju decu, ja sam najodgovorniji.
Ko me 'ebe - što sam ih pravio.
A za pravosuđe, ministarstvo i ostala sranja nemam čak ni psovku.
Šta da pričamo kad je najveće leglo korupcije i kriminala u Vrhovnom sudu
Blade Runner Blade Runner 15:19 16.06.2009

Re: drustvo

To se moze postici samo kaznjavajuci od vrha.

Izgleda da Srbiji treba neki Eliot Ness koji ce poceti da rastura tu mafiju
mariopan mariopan 15:26 16.06.2009

Re: drustvo

Osim gadjenja i odvratnosti prema svim ucesnicima ove ruzne price, tu svrstavam silovatelje i njihove pomagace iz ministarstva, roditelje mladica i sve koji cute.............osecam takav bes da bih mogla i da ih bijem , sve zajedno na gomilu.

SRAMOTA.

Osim sto su to uradili u SKOLI (usudili su se), sto su otkriveni sasvim slucajno ( da li je to jedini slucaj ili ima devojcica koje cute od sramote), sto su to mladfici od 17 godina ( nisu deca) osim sto su savrseno dobro znali sta rade.................. SADA IMAJU I ZASTITNIKE U MINISTARSTVU KOJE PRVO TREBA DA REAGUJE!

A kako je toj devojci? Sta kaze ministarstvo za nju? OVIM SU JOJ PORUCILI DA ONA NEMA PRAVO ( po zakonu) DA BUDE ZASTICENA U SKOLI. Oni ( ministarstvo) joj zaravo drze ruke dok je ove siledzije siluju.
margos margos 15:32 16.06.2009

Re: drustvo

Oni ( ministarstvo) joj zaravo drze ruke dok je ove siledzije siluju.

Da... baš tako...

Pomislih da nisam normalna koliko sam besna, a besna sam da ne mogu ni da raščlanjujem... samo psujem.
Hvala ti ...
Da USUDILI su se da to rade i to u školi... i to drugarici.... Strašno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:37 16.06.2009

Re: drustvo

Oni ( ministarstvo) joj zaravo drze ruke dok je ove siledzije siluju.

i ruku na ustima...
margos margos 15:38 16.06.2009

Re: drustvo

Znaš šta meni nije jasno?
Nije mi jasno kako roditelji mogu da brane , iako je to njihovo dete, - ludaka, zločinca, kriminalca....

Ja imam feler još iz petog osnovne kada su moji drugari iz razreda brisali ocene iz dnevnika i kada sam slušala majke koje 'glavu na panj' i 'ruku u vatru' da 'njihovo dete to nije uradilo'. A znali su da jeste.
Ni meni to nije jasno.
Ustvari, jasno mi je - na taj način izbegavaju da preuzmu odgovornost i zapitaju se gde su možda oni pogrešili.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:45 16.06.2009

Re: drustvo

e moj omega, pogledaj film Benny's video da vidis sta su roditelji sve u stanju da urade za svoje dete-monstruma.
postoji jos jedna stvar: mnogi roditelji nece prijaviti svoje dete zbog (pazisad!) - sramote od sveta. takodje, mnogi roditelji ce to posmatrati ovako:
1. ona je kurva
2. necu zbog neke kurve da mu bude upropasten ceo zivot

i jos nesto: nikad ne moze sda kazes unaped kako bi reagovao. to su situacije u kojima reagujemo tako da se ne porepoznajemo kasnije.

eto.
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:48 16.06.2009

Re: drustvo

Nije mi jasno kako roditelji mogu da brane , iako je to njihovo dete, - ludaka, zločinca, kriminalca....

Pa i to pravo na odbranu je rezervisano za ''posebne'' roditelje koji imaju ''posebnu'' decu. Kao Miladinovi (da li je vec zaboravljeno?) ili Urosevi roditelji. Pa oni se jos i duboko uvrede kad se neko drzne da osudi neki postupak njihovih potomaka!
Uzasni su to ljudi pa logicno odgaje i uzasnu decu, preko leseva bi gazili.
margos margos 15:55 16.06.2009

Re: drustvo

1. ona je kurva
2. necu zbog neke kurve da mu bude upropasten ceo zivot

Brutalno istinito.
I tužno beskrajno.
filantrop filantrop 18:02 16.06.2009

Re: drustvo

Ponasanje dece je ogledalo drustva i njegovog morala


Netacno.

Ponasanje dece je iskljucivo ogledalo roditelja.
drug.clan drug.clan 18:21 16.06.2009

Re: drustvo

filantrop
Ponasanje dece je ogledalo drustva i njegovog morala


Netacno.

Ponasanje dece je iskljucivo ogledalo roditelja.



Ovo nije tacno!

Deca u uzrastu tinejdzera uglavnom prate modele koji su van kuce, koji su im generacijski bliski i vrlo cesto imaju averziju prema roditeljima i njihovim vrednostima.
filantrop filantrop 18:23 16.06.2009

Re: drustvo

Drug Clan,
licnost se formira do 5. godine.
drug.clan drug.clan 18:34 16.06.2009

Re: drustvo

filantrop
Drug Clan,
licnost se formira do 5. godine.



A vi to znate? tvrdite?
Kazete da adolescencija nema nikavog uticaja na licnost, postupke i moralne stavove ljudi?

Hocete da kazete da je ubica postao ubica do svoje pete? Ili silovatelj, ili masovni ubica ili ratni zlocinac....

Ne kazem da razvoj do 5 nije bitan, naprotiv, mislim da vise definise druge aspekte licnosti (pre svega emotivne) nego sto utice na moralne stavove. Moral je visa funkcija naseg razuma stoga se razvija kasnije i sklonija je promenama.

margos margos 18:37 16.06.2009

Re: drustvo

filantrop
Drug Clan,
licnost se formira do 5. godine.

Pa onda treba da formiramo predškolske zatvore za petogodišnje ličnosti? :)

Jasno je da na adolescenta utiču i mediji i okruženje i škola i roditelji. Koji će 'feler' ukačen u kući da se pokaže van kuće uvećan n puta, to ne znamo dok ga vršnjačko okruženje ne potpali.
filantrop filantrop 18:38 16.06.2009

Re: drustvo

Pa onda treba da formiramo predškolske zatvore za petogodišnje ličnosti?


Duhovito.
Blade Runner Blade Runner 18:54 16.06.2009

Re: drustvo

Pokusaj silovanja je krivicno delo, kao sto vec rece niccolo, koje je kaznjivo zakonom i tako treba postupiti i u ovom slucaju. Verovatno je izbacivanje iz skole, ako ucenik ucini krivicno delo, predvidjeno zakonom sto treba predociti "slepcima" iz ministarstva. Sve ostalo ne samo da je nezakonito vec problem ne resava, a pravi novi.
margos margos 19:12 16.06.2009

Re: drustvo

Duhovito.

Nadam se da se ne ljutiš, ja odmah imam crtani film u glavi. :)
filantrop filantrop 19:16 16.06.2009

Re: drustvo

margos
Duhovito.Nadam se da se ne ljutiš, ja odmah imam crtani film u glavi. :)


Koji?
margos margos 19:21 16.06.2009

Re: drustvo

Koji?

Malih petogodišnjaka u prugastim odelcima... žuto crnim.... više liče na pčele nego na zatvorenike... i tako... :)))
jednatanja jednatanja 20:08 16.06.2009

Re: drustvo

Ne znam šta da kažem, kao čovek, OSUĐUJEM. Moji sinovi nisu u školi ali stariji jeste u zabavištu, uvek mu skrećem pažnju kad nešto pogreši, čak i pred drugima. Nikada još nije nekog udario i drago mi je zbog toga. Ali bogami, morala sam par puta da intervenišem i kod vaspitačice, ništa ozbiljno, ali da ukažem na neke stvari koja je ona malo smetnula s uma, onako u normalnom razgovoru u kancelariji, i sve je bilo kul...

U srednjoj školi u Americi, bilo je roditelja koji su štitili svoju decu, pogotovo bolje-stojeći, svađali se sa profesorima, bila sam svedok, itd. Toga ima i u Srbiji, a često sam imala prilike da čujem mnoge naše roditelje kako hvale svoju decu, do beskraja, pa moja Ana ovo, moja Ana ono. Nisam ni za to da kao pre 50 godina roditelji ćute a nastavnici batinaju. Mislim da treba naći neku sredinu, gde se niko neće osećati ugrožen, ni nastavnici ni đaci. E da. STROG direktor uvek pomaže u ovakvim slučajevima, neko ko će biti na strani pravde, ko ima dovoljno autoriteta da ga poštuju i deca i roditelji i profesori. U bilo kom biznisu šef je jedan od najbitnijih figura: radna atmosfera, vizija, ideja, međuljudski odnosi u mnogome zavise od njegovog stava i ličnosti. Ako imate slabe figure koji prvo čekaju da vide šta će Ministarstvo reći, piši propalo.
dragoljub92 dragoljub92 20:11 16.06.2009

Re: drustvo

filantrop
Drug Clan,
licnost se formira do 5. godine.

ozbiljno,i šta s tim?ajd objasni nama glupima šta si tim reko.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:21 16.06.2009

Re: drustvo

filantrop
...licnost se formira do 5. godine.

Naravno!
Doduše, neki govore do 6 godine, ali da ne sitničarimo.
vishnja92 vishnja92 07:13 17.06.2009

Re: drustvo

i kada sam slušala majke koje 'glavu na panj' i 'ruku u vatru' da 'njihovo dete to nije uradilo'. A znali su da jeste.

secate li se dvostrukog ubistva u Pohorskoj? gospodja mama je objasnjavala i objasnjavala da njen sin zapravo nije zeleo to da uradi, i da su ga na to naveli prijatelji...
ta zver nije ni mogla da se razvije u nesto drugo - mamica ide za njim i smrkom iz creva mu pere savest i postupke.
j.bre j.bre 07:36 17.06.2009

Re: drustvo

vishnja92
secate li se dvostrukog ubistva u Pohorskoj? gospodja mama je objasnjavala i objasnjavala da njen sin zapravo nije zeleo to da uradi, i da su ga na to naveli prijatelji...
ta zver nije ni mogla da se razvije u nesto drugo - mamica ide za njim i smrkom iz creva mu pere savest i postupke.

Shnjoki, kako se ti udenu onde?! EDIT: Hehehe evo i mene - onde!

Ja setam po komentarima, pokusavajuci da pronadjem moj (i nekoliko 'tudjih'), ali izgleda da je moderacija bila vredna dok sam ja spavala :)


@ Moderacija:
Ne bunim se ako je komentar obrisan jer sam napisala nesto sto se protivi disklejmeru, ali bila bih zahvalna da saznam sta je bilo sporno, da ne bih ubuduce pravila iste 'greshke'. Hvala.
vishnja92 vishnja92 08:32 17.06.2009

Re: drustvo

Shnjoki, kako se ti udenu onde?!

nemam pojma. kad sam videla sta se desilo, brze-bolje sam zbrisala :)))
margos margos 19:35 16.06.2009

Re: pa

Najzalosnije u svemu je sto, kako god njih kaznili, devojcica ce morati da zivi s onim sto su joj ucinili. Da zivi i da se mimoilazi s njima na skolskim odmorima, da izbegava njihove poglede, kao i poglede ostalih. Cinjenica da se ta dvojica i dalje muvaju okolo govori u prilog tome da oni ustvari nista lose nisu uradili, pa ako se nekoj devojci dogodi slicna ili gora stvar, ona se nakon ovog primera nece ni usuditi da prijavljuje pocinioce.

To je upravo ono što treba da se spreči - tj da se ne dozvoli da se desi i dešava!!!
dragoljub92 dragoljub92 20:19 16.06.2009

Re: pa

margos
Najzalosnije u svemu je sto, kako god njih kaznili, devojcica ce morati da zivi s onim sto su joj ucinili. Da zivi i da se mimoilazi s njima na skolskim odmorima, da izbegava njihove poglede, kao i poglede ostalih. Cinjenica da se ta dvojica i dalje muvaju okolo govori u prilog tome da oni ustvari nista lose nisu uradili, pa ako se nekoj devojci dogodi slicna ili gora stvar, ona se nakon ovog primera nece ni usuditi da prijavljuje pocinioce.

To je upravo ono što treba da se spreči - tj da se ne dozvoli da se desi i dešava!!!

ma silovaće je oni ,samo kad se ovo smiri,čisto da dokažu da mogu.kad imaju tolko jaka leđa ,čak do ministarstva,mogu i da je ubiju.
ali važno da mi imamo zakon koji će da pošalje roditelja u zatvor ako opšali šamar detetu.
uostalom,el ima ta devojka oca.pošto zakon ne postoji,odnosno država ga ne primenjuje,onda se pristupa nižim oblicima pravde.
margos margos 20:22 16.06.2009

Re: pa

Joj Drakče, naježi me.... uh... Nadam se da neće biti tako kako ti kažeš. Ne sme!!!
dragoljub92 dragoljub92 20:35 16.06.2009

Re: pa

Ne sme!!!

što?ko će da ih spreči?ej pa oni nisu čak ni u istražni ,kolko sam shvatio protiuv njih se ne vodi nikakav krivični postupak.oni bre mogu da šta oće.i to će neko debelo da oseti na svojoj koži.kriminalni um ne poznaje blagost to je zanjega samo slabost koju treba iskoristiti.
miloradkakmar miloradkakmar 16:28 16.06.2009

Sinu

sam jednom dok je bio osnovac i drugi put kao srednjoškolcu zapretio da ću mu polomiti i ruke i noge / zna njima da barata/ ako prvi nekog pipne, ali i da ne dozvoli da njega neko maltretira ili tuče. Ponavljao sam i da se sve može rešiti sa par razumnih reči. O odnosima prema devojčicama i devojkama nije bilo potrebe da previše razgovaramo , jer i on ima mamu i sestru , sada i netijakinju.
necudavamkazem necudavamkazem 16:29 16.06.2009

Tejk it iiizi mem...

Na brzinu preletoh pogledom preko vaših komentara... zapazio sam šok, gađenje, strah, tugu... sve očekivane ljudske reakcije posle ovakovog teksta.... ali takođe sam zapazio da su pojedinci među vama unapred osudili i preudili ovom slučaju... međutim samo na štetu ovih dečaka.
Onako objektivno... da li se iko zapitao postoji li i druga strana priče?

Ne kažem da jeste, ali... postoji prično ostvariva šansa da je devojka provocirala momke.
Ili
Da im je smestila... možda da se osveti zbog neke ljubavi koja se nije desila.

Nisu ni one (devojke) cvećke, posebno kad se uzme u obzir da su u tom dobu obično naprednije od dečaka. (pisao bih malo više o ovome ali nije baš tema.)

Sve u svemu... treba uvek čuti i drugu stranu, a kad su ovakvi slučajevi u pitanju... nije to baš sve tako... crno... ili belo. Kako za koga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:38 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Ne kažem da jeste, ali... postoji prično ostvariva šansa da je devojka provocirala momke.
Ili
Da im je smestila

uh...pokusacu da budem stalozena...nece uspeti.

cak i ako je htela da im smesti (wtf?!), kakvi ti decaci teba da budu ljudi da je iz Bilo Kog Jebenog Razloga priteraju uza zid, drze ruke na ledjima i na ustima, i pokusaju da je siluju?! ona ima samo jebenih 17 godina!!!

necudavamkazem

nemoj drugi put, pls. da kazes, mislim.
mariopan mariopan 16:41 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

necudavamkazem
Na brzinu preletoh pogledom preko vaših komentara... zapazio sam šok, gađenje, strah, tugu... sve očekivane ljudske reakcije posle ovakovog teksta.... ali takođe sam zapazio da su pojedinci među vama unapred osudili i preudili ovom slučaju... međutim samo na štetu ovih dečaka.
Onako objektivno... da li se iko zapitao postoji li i druga strana priče?

Ne kažem da jeste, ali... postoji prično ostvariva šansa da je devojka provocirala momke.
Ili
Da im je smestila... možda da se osveti zbog neke ljubavi koja se nije desila.

Nisu ni one (devojke) cvećke, posebno kad se uzme u obzir da su u tom dobu obično naprednije od dečaka. (pisao bih malo više o ovome ali nije baš tema.)

Sve u svemu... treba uvek čuti i drugu stranu, a kad su ovakvi slučajevi u pitanju... nije to baš sve tako... crno... ili belo. Kako za koga.

Zato su joj drzali ruke da se ne brani i zato su joj zapusili usta da ne doziva u pomoc?
Ako mislis da im je smestila ondaaaa.....
A sta podrazumevas pod "osvetila" mislis neka ljubav neuzvracena i slicno?
Pa toga ima otkad je sveta, i neuzvracenih ljubavi i ruganja i izazivanja i svadja medju decom.................i sta onda?
Zar se to resava SILOVANJEM? Nema drugog nacina?
Kako su ljudi do sada to resavali?

Eto ja cula i drugu stranu.
Imam i sina i cerku, prolazili kroz skolovanje svakako, bilo je svega, i ljubavi i svadja, bili i oni krivi ali i drugi, bilo plakanja i tuzakanja.......... kako su rasli tako je toga bilo sve manje.......svega je bilo ali ovoga NIJE. Resavala deca ( sva deca) svoje male nesporazume sami ili sa razrednom i roditeljima, neki kaznjavani, neki pohvaljeni. Danas svi ljudi, niko ne nosi ovakve traume zaboga.
Nema opravdanja. I pored najbolje volje nema opravdanja.
margos margos 16:43 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Pre neki dan pogledah slike sa Male mature klinca mog prijatelja... Devojke kao u moje doba na Velikoj... Dve mlade nastavnice sa njima i jedva sam ih raspoznala i razdvojila ko je ko na slici.

U pravu si, da priča nikad nije jednostrana. U pravu si da su devojčice naprednije... i da provociraju... Al kome to daje za pravo da ih siluje i prelazi granicu koju ONE postave???

Koliko sam ja shvatila - uhvaćeni su u pokušaju silovanja. Ministarstvo ima zamerku na kaznu, a ne na delo.
shumska shumska 17:13 16.06.2009

ako ima nedoumica

pogledati inicijalni post...
mladić (bilo ih je dvojica) /i to nešto govori, zar ne?/ je koliko sam razumela "uhvaćen spuštenih pantalona"...

drug.clan drug.clan 17:31 16.06.2009

Re: ako ima nedoumica

neki bi ovde da uvedu serijatsko pravo: Tamo naime misle da muskarci ne mogu (i ne treba) da se uzdrzavaju pa se zato zene prikrivaju i pokrivaju. Ukoliko se pak nesto desi kriva je zena jer je izazivala (nije se dobro prekrila).
niccolo niccolo 17:42 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Mislim da ovde imamo dva odvojena pitanja, jedno krivičnopravno (o kome sam ja pitao kod Lulu) i drugo koje se odnosi na reakciju ministarstva. Nema sumnje da se ovo krivično valja rešavati na sudu ali o ovom drugom sasvim možemo da pričamo i da komentarišemo potez jednog državnog organa...
margos margos 18:02 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

potez jednog državnog organa...

Sramotan. Podstrekački. Nehuman. Glup. Drzak. Šta još?
Bezobrazan. Nepromišljen.
I da, sramotan, ponovo, zbog svega ostalog!
necudavamkazem necudavamkazem 18:07 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Kao prvo, spustite svi kolektivno loptice na zemlju.
Malo promenite ton i ne trčite pred rudu.

BebaOdLonchara
Ne kažem da jeste, ali... postoji prično ostvariva šansa da je devojka provocirala momke.
Ili
Da im je smestila

uh...pokusacu da budem stalozena...nece uspeti.

cak i ako je htela da im smesti (wtf?!), kakvi ti decaci teba da budu ljudi da je iz Bilo Kog Jebenog Razloga priteraju uza zid, drze ruke na ledjima i na ustima, i pokusaju da je siluju?! ona ima samo jebenih 17 godina!!!


I oni imaju jebenih 17 godina.
To ne znači ništa.

Niti ti znaš da li su pokušali da je siluju.
O tome i govorim.

BebaOdLonchara

necudavamkazem

nemoj drugi put, pls. da kazes, mislim.




mariopan
[
Zato su joj drzali ruke da se ne brani i zato su joj zapusili usta da ne doziva u pomoc?
Ako mislis da im je smestila ondaaaa.....
A sta podrazumevas pod "osvetila" mislis neka ljubav neuzvracena i slicno?
Pa toga ima otkad je sveta, i neuzvracenih ljubavi i ruganja i izazivanja i svadja medju decom.................i sta onda?
Zar se to resava SILOVANJEM? Nema drugog nacina?
Kako su ljudi do sada to resavali?

Eto ja cula i drugu stranu.
Imam i sina i cerku, prolazili kroz skolovanje svakako, bilo je svega, i ljubavi i svadja, bili i oni krivi ali i drugi, bilo plakanja i tuzakanja.......... kako su rasli tako je toga bilo sve manje.......svega je bilo ali ovoga NIJE. Resavala deca ( sva deca) svoje male nesporazume sami ili sa razrednom i roditeljima, neki kaznjavani, neki pohvaljeni. Danas svi ljudi, niko ne nosi ovakve traume zaboga.
Nema opravdanja. I pored najbolje volje nema opravdanja.


Usta se u seksualnom zanosu mogu zapušiti i zbog drugih razloga... posebno ako se nalazite na pogrešnom mestu.

Ne mislim da su oni rešavali silovanjem... odnosno ne znam da li je uopšte u pitanju silovanje.
Hoću da kažem da ona njima MOŽDA hoće da napakuje silovanje.
Iz različitih motiva.

Inače to DECA možeš slobodno da izbaciš... na pragu su punoletstva... a treća godina srednje škole... heh... nipošto nisu formirane osobe... ali su dovoljno odrasle za donošenje samostalnih odluka zbog kojih su itekako svesni da odgovaraju za njih.
Ja znam za neke devojčice od 17 18 koji imaju veze sa momcima i 10 godina starijim od njih. I takvih je kol'ko hoćeš.
Što je nekako sa biološke strane posmatrano... i normalno. Brže sazrevaju.
Dobro, ne baš 10. Ali stariji od 5.
Da li su i oni deca?

margos

Koliko sam ja shvatila - uhvaćeni su u pokušaju silovanja. Ministarstvo ima zamerku na kaznu, a ne na delo.


To oko Ministarstva se slažem.
Odnosno na apsurd rešavanja problema.

shumska
pogledati inicijalni post...
mladić (bilo ih je dvojica) /i to nešto govori, zar ne?/ je koliko sam razumela "uhvaćen spuštenih pantalona"...



Pazi... ja kapiram da nam je obrazovanje očaj, i da treba pod hitno izvršiti reformu školstva... ali da su nam deca toliko glupa.
Stvarno zabrinjavajuće.
Odnosno.
Postoji hiljade načina da siluješ nekoga... koliko glup treba da budeš i da izabere onaj najgori... i da uradiš to u školi?
Talentovano glup!
Zar ti to nije sumnjivo?

To ti je kao da odvučeš čoveka ispred palate pravde i POKUŠAŠ da ga ubiješ.

drug.clan
neki bi ovde da uvedu serijatsko pravo


To si ti rekao, ne ja.
Nemoj kačiti etikete ljudima koje ne poznaješ.

-------
Evribadi.

Ja razumem da je većina formirala sliku u glavi.... sliku u kojoj dva divljaka nadjačavaju nevinu devojčicu itd itd.
I da nakon takve slike ... vrlo teško čovek menja mišljenje.
Ali.
Ja niti opravdavam ove momke... niti se trudim da pišam uz vetar.
Jednostavno napominjem da nije uvek sve tako jednostrano, posebno kad su ovako delikatne situacije.
I kad nije sve potpuno jasno.

Nepravedno je osuditi i presuditi oslanjajući se na jednu stranu medalje.
Mislite o tome.

U suprotnom dobijamo situaciju sličnoj onoj iz srednjeg veka kad je dovoljno da žena uperi prstom i da neko bude spaljen zbog veštičarenja.
margos margos 18:21 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Evribadi.

Ja razumem da je većina formirala sliku u glavi.... sliku u kojoj dva divljaka nadjačavaju nevinu devojčicu itd itd.
I da nakon takve slike ... vrlo teško čovek menja mišljenje.
Ali.
Ja niti opravdavam ove momke... niti se trudim da pišam uz vetar.
Jednostavno napominjem da nije uvek sve tako jednostrano, posebno kad su ovako delikatne situacije.
I kad nije sve potpuno jasno.

Nepravedno je osuditi i presuditi oslanjajući se na jednu stranu medalje.
Mislite o tome.

U suprotnom dobijamo situaciju sličnoj onoj iz srednjeg veka kad je dovoljno da žena uperi prstom i da neko bude spaljen zbog veštičarenja.

Vičemo, osuđujemo, lajemo, grdimo, psujemo, besnimo.... jer nas je emotivno udarilo u glavu i u stomak. I meni je to potpuno prirodna reakcija. Ovo je blog, niti mi nekoga možemo da osudimo niti da ga kaznimo....

Napisah negde da ovaj blog doživljavam kao emotivno praznilište, da bismo kod Lule, koja je pedagog i direktno upoznata sa ovim konkretnim slučajem - razumnije i konstruktivnije pričali.

Oduvek je tema silovanja bila najkompleksnija - i u postupku dokazivanja - te stoga imamo daleko veći procenat silovanja nego što je prijavljeno - zbog stida, osude, retraumatizacije kroz sudski proces itd itd.

Imamo prava valjda da izbacimo iz sebe bes???
Npr. znam previše slučajeva koji nikad nisu procesuirani, ali su debelo izmenili živote ženama (nekada devojčicama i devojkama), a da se dotični muški akteri jedva i sećaju, ili s ogromnim minimiziranjem gledaju na taj 'događaj'.

necudavamkazem necudavamkazem 18:34 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

margos

Napisah negde da ovaj blog doživljavam kao emotivno praznilište, da bismo kod Lule, koja je pedagog i direktno upoznata sa ovim konkretnim slučajem - razumnije i konstruktivnije pričali.


U tom slučaju se izvinjavam.



Samo nastavite s besom. Zdravo je to...

margos

Npr. znam previše slučajeva koji nikad nisu procesuirani, ali su debelo izmenili živote ženama (nekada devojčicama i devojkama), a da se dotični muški akteri jedva i sećaju, ili s ogromnim minimiziranjem gledaju na taj 'događaj'.



Znam i ja.
Imam i jednu u imeniku.
Nije lako tim ženama, dug proces oporavka.
Retko kad izostane dugotrajnih posledica po psihu.
Razne traume itd...

Inače... prilično sam ekstreman po pitanju dizanje ruke na žensko.
Takve muškarce SAM i takve muškarce BIH (i u buduće) ... pooošteno

Samo ume i žensko da... hmm
... par puta doživeo... umeju i one da budu, najblaže rečeno... šmizle...
... zato sam i skrenuo pažnju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:00 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Takve muškarce SAM i takve muškarce BIH (i u buduće) ... pooošteno

samo pazi da te neki ne optuze da zagovaras nasilje
necudavamkazem necudavamkazem 19:10 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

BebaOdLonchara
Takve muškarce SAM i takve muškarce BIH (i u buduće) ... pooošteno

samo pazi da te neki ne optuze da zagovaras nasilje


Violence solves everything!

margos margos 19:31 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Violence solves everything!

Ma ne rešava ono ništa.... Za pametnog je to uvek iznuđeno rešenje, a za one druge - način komunikacije.

Nasilje rađa nasilje. Uvek.
filantrop filantrop 19:34 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Nasilje rađa nasilje. Uvek.


X na Nti preporuka.
necudavamkazem necudavamkazem 19:38 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

margos
Violence solves everything!

Ma ne rešava ono ništa.... Za pametnog je to uvek iznuđeno rešenje, a za one druge - način komunikacije.

Nasilje rađa nasilje. Uvek.


Aman...

necudavamkazem
BebaOdLonchara
Takve muškarce SAM i takve muškarce BIH (i u buduće) ... pooošteno

samo pazi da te neki ne optuze da zagovaras nasilje


Violence solves everything!


http://en.wikipedia.org/wiki/Irony
margos margos 19:45 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Ko se jednom opeče i u 'ladno duva....

Al kad smo već kod besa i nasilja....nešto mi misli odoše na tu stranu....
Moj stav je da će nam gotovo uvek svako oprostiti autentičnu reakciju u datom trenutku - bes kad nam neko stane na nogu, na primer - i da će se skloniti uz izvinjenje. Ali, ako mi čekamo nekoliko trenutaka da on sam skloni nogu - a on to ne uradi, pa se onda izderemo za sve koji su nam ikada u životu stali na nogu - e onda je to problem.

Tu je negde konekcija žrtve i nasilnika, čini mi se.... kao odrazi u ogledalima... beskonačni.
Il' tripujem...:)
builderka builderka 20:09 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

margos
Violence solves everything!
Ma ne rešava ono ništa.... Za pametnog je to uvek iznuđeno rešenje, a za one druge - način komunikacije.

Nasilje rađa nasilje. Uvek.


hey, old margos, welcome

Dr M Dr M 20:10 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Da im je smestila... možda da se osveti zbog neke ljubavi koja se nije desila.


Pa na silu skinula pantalone onom...?

treba uvek čuti i drugu stranu, a kad su ovakvi slučajevi u pitanju



...treba cuti i drugu stranu...na Sudu.
margos margos 20:14 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

...treba cuti i drugu stranu...na Sudu.

dragoljub92 dragoljub92 20:49 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Niti ti znaš da li su pokušali da je siluju.
O tome i govorim.

a kako zna ministarstvo da nisu kako zna policija da nisu kako to da se ne vodi nikakav postupak
to što ti kažeš da je možda provocirala ne može da bude opravdanje za silovanje to bi bilo isto kao kad te neko provocira da ga ubiješ ako možeš ,pa ga ti lepoo ubiješ i na sudu te oslobode jer zaboga pa ubijeni/silovana je sam to tražio -yebem ti logiku
drugo te ženske kod tih ženski koje provociraju,na razne načine ne samo na silovanje,razuman svet je uvek rešavao jednim šamarom i gotovo svakao dalje provociranje je prestajalo a nerazumni i kriminalci to rešavaju silovanjem i to ne može da im se uzme kao olakšavajuća okolnost.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:56 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

a kako zna ministarstvo da nisu kako zna policija da nisu kako to da se ne vodi nikakav postupak

to i jeste najveci problem. ne vodi se postupak. ti klinci ce da se vrate u skolu i da nastave da prete ili ce njihovi drugari da ih bodre ili ce, sto je najgore, neki drugi drugari da se drznu da urade to isto, jer se ocito - moze, a bez da se kazni. i kako ce ta devojka da se oseca? kako druge devojke/devojcice?!

neko je kod krugoline napisao da ako ministar zdravlja ne preduzme nesto protiv kolega koji se medjusobno stite, ljudi ce poceti da resavaju probleme u zdravstvu na Drugi Nacin. izgleda da je to opstenarodna pojava...
scabies scabies 21:12 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

drugo te ženske kod tih ženski koje provociraju
Moze objasnjenej za nas neupucene? Kako to zene provociraju silovanje? Stvarno mi nije jasno...
ivana23 ivana23 21:23 16.06.2009

Pitanje

BebaOdLonchara
to i jeste najveci problem. ne vodi se postupak. ti klinci ce da se vrate u skolu i da nastave da prete ili ce njihovi drugari da ih bodre ili ce, sto je najgore, neki drugi drugari da se drznu da urade to isto, jer se ocito - moze, a bez da se kazni. i kako ce ta devojka da se oseca? kako druge devojke/devojcice?!...

Meni nije jasno zasto roditelji devojke nisu pokrenuli krivicni postupak po privatnoj tuzbi, zasto nisu obavestili policiju?
niccolo niccolo 21:25 16.06.2009

Re: Pitanje

ivana23
BebaOdLonchara
to i jeste najveci problem. ne vodi se postupak. ti klinci ce da se vrate u skolu i da nastave da prete ili ce njihovi drugari da ih bodre ili ce, sto je najgore, neki drugi drugari da se drznu da urade to isto, jer se ocito - moze, a bez da se kazni. i kako ce ta devojka da se oseca? kako druge devojke/devojcice?!...

Meni nije jasno zasto roditelji devojke nisu pokrenuli krivicni postupak po privatnoj tuzbi, zasto nisu obavestili policiju?

Lula je kod nje u odgovoru meni rekla da misli da roditelji jesu podneli krivičnu prijavu...
dragoljub92 dragoljub92 21:29 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

scabies
drugo te ženske kod tih ženski koje provociraju
Moze objasnjenej za nas neupucene? Kako to zene provociraju silovanje? Stvarno mi nije jasno...

i ja bih baš voleo da čujem šta će drug da kaže
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:31 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Moze objasnjenej za nas neupucene? Kako to zene provociraju silovanje? Stvarno mi nije jasno...

mislim da je to ona muska varijanta da je ona kao jako izazovno obucena, koketira a nece s njim/njima - Ono. e onda je oni, za kaznu - siluju. ili jos gore: ona kao Daje drugom a Meni nece, pa cu ja njoj sad da pokazem...(kakvi izrazi, ali nisam ih ja izmislila). to je cak pricao i jedan advokat koji je branio te siledžije...kao ne znate vi kako devojke to mogu i sta nam rade?!
treba da se pokrijemo od glave do pete ko u saudijskoj arabiji pa da onda nema provociranja silovanja?! teske budalastine.
niccolo niccolo 21:33 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

scabies
drugo te ženske kod tih ženski koje provociraju
Moze objasnjenej za nas neupucene? Kako to zene provociraju silovanje? Stvarno mi nije jasno...

I ovo je dosta ozbiljno pitanje u mnogim postupcima. Naročito su suđenja za seksualna dela u velikoj meri više okrenuta preispitivanju ponašanja žrtve nego samom počiniocu. Sećam se kada je Kobi Brajant bio optužen za silovanje da su se u detalje, u medijima američkim, analizirale izjave dva svedoka koji su tu devojku koja je navodno bila silovana prvi videli posle silovanja. Jedan je rekao da je izgledala normalno, a drugi da je bila uplakana, a razlika u vremenu kada je svaki od njih video je bila neka minimalna...Sećam se i jedne teze neke plavuše psihologa koja je gostovala kod Lerija Kinga koja je obrazlagala da je moguće da je Kobi grub u seksu pa da je zato devojka to doživela kao silovanje, a ovaj kao normalan seks...tako da tu ima svega i svačega...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:33 16.06.2009

Re: Pitanje

Lula je kod nje u odgovoru meni rekla da misli da roditelji jesu podneli krivičnu prijavu...

jeste ali sta se preduzelo od tad? da li su ta dvojica privedeni? kada je zakazan pretres/rociste/stalivec? klinci ovako na slobodi mogu da je sacekaju ispred skole i da je Ubede da prijavu povuku...

stimuvezi, srpsko tuzilastvo, cemu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

e Kobi Brajant

kad su u pitanju javne licnosti, pogotovo ako su jako bogati, onda ima razlicitih motiva, i mislim da se zrtva posmatra i kao moguca namestaljka. setimo se majkla džeksona? oslobodjen je svih optuzbi za pedofiliju, zar ne? ako je to zaista tako, onda je motiv roditelja tih decaka bio novac kao odsteta. to nije retko.

ovde se radi o pokusaju silovanja u - školi. to se nekako zaboravlja.
drug.clan drug.clan 21:40 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

dragoljub92
scabies
drugo te ženske kod tih ženski koje provociraju
Moze objasnjenej za nas neupucene? Kako to zene provociraju silovanje? Stvarno mi nije jasno...

i ja bih baš voleo da čujem šta će drug da kaže


Pa u tim zemljama a i ovde neki to pokusavaju da proguraju, muskarci misle da zena samim svojim postojenjem provocira silovanje te je stoga ona kriva za sve sto se desi. Zato se zene u muslimanskim zemljama pokrivaju od glave do pete kako ne bi licile na zene. Ima kod nas dosta ljudi koji stvari dozivljavaju na taj primitivan i pre svega fasiticki nacin pa se cesto mogu kod nas cuti izrazi: zavela ga, kaznio je, provociala, trazila, dobila svog ....

Inace sto se tice silovanja i tuzbe nema tu sta privatna tuzba da se podize. Silovanje je krivicno delo, devojka samo treba da prijavi policiji a tuzioc treba da podigne optuznicu "narod protiv" tih mladica. Sta rade policija i javni tuzioc zasto oni platu dobijaju.
scabies scabies 21:40 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

I ovo je dosta ozbiljno pitanje u mnogim postupcima. Naročito su suđenja za seksualna dela u velikoj meri više okrenuta preispitivanju ponašanja žrtve nego samom počiniocu.
Cekaj, ne razumem! Kako moze da se provocira silovanje, kad je u definiciji silovanja to da je protiv volje? Kako moze da se provocira neko da nam uradi ono sto ne zelimo???
niccolo niccolo 21:41 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

kad su u pitanju javne licnosti, pogotovo ako su jako bogati, onda ima razlicitih motiva, i mislim da se zrtva posmatra i kao moguca namestaljka

To da, ali sam ja govorio o metodama kako se do detalja ispituje ponašanje žrtve, uključujući i ono što si gore pomenula o oblačenju itd...to se ne razlikuje previše bez obzira da li je javna ličnost ili "običan građanin" učinilac
jeste ali sta se preduzelo od tad?
E pa to već ne znam, tako da ne mogu ništa da tvrdim u vezi sa time...
niccolo niccolo 21:44 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Cekaj, ne razumem! Kako moze da se provocira silovanje, kad je u definiciji silovanja to da je protiv volje? Kako moze da se provocira neko da nam uradi ono sto ne zelimo???

Pa nije tu teza da se želelo silovanje, nego da se želeo seks. Suština je da odbrana pokušava da dokaže da je bio konsensualan (jer onda nema dela), a ako to ne može, onda da se barem ispitivanjem ponašanja žrtve "utvrdi njen doprinos" ne bi li bila manja kazna. Znam da zvuči veoma ružno, ali to mu je deo realnosti na suđenjima
scabies scabies 21:45 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

To da, ali sam ja govorio o metodama kako se do detalja ispituje ponašanje žrtve, uključujući i ono što si gore pomenula o oblačenju itd
KAko moze oblacenjem da se provocira silovanje???
To je kao kad bi rekli da je opljackan covek provocirao pljackase time sto je vozio sqpa kola i trosio mnogo novca.
scabies scabies 21:47 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

ispitivanjem ponašanja žrtve "utvrdi njen doprinos" ne bi li bila manja kazna.
Sta da kazem sem da sam zgranuta...
margos margos 21:53 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

ona kao Daje drugom a Meni nece, pa cu ja njoj sad da pokazem..

Ovo je najčešći razlog koji navode vinovnici tog ''drugarskog'' silovanja.
dragoljub92 dragoljub92 22:15 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

To je kao kad bi rekli da je opljackan covek provocirao pljackase time sto je vozio sqpa kola i trosio mnogo novca.

tačno je da može ,najčešće se i pljačkaju oni koji pokazuju da imaju novac,skupa kola i tako to,samo se na sudu niko ne brani time i niko ne dobija manju kaznu i advokati to ne potenciraju e sad zašto to važi samo za silovanje,to što kaže nicola ,pa se uzima kao olakšavajuća okolnost.....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

joj...ne bih ja poredila silovanje i kradju skupih kola. prosto, kola ne osecaju nista a siluje se ljudsko bice koje to godinama ne moze da prevazidje (najcesce, nikad). a ovaj sto ima skupa kola, kupice jos jedna. mislim, patice u medjuvremenu ali ni blizu kao silovana zena ili jos gore, dete.
scabies scabies 22:33 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

joj...ne bih ja poredila silovanje i kradju skupih kola.
Naravno da nije za poredjenje! Ali cak ni za kradju kola nije olaksavajuca okolnost sto su kradljivca izazivala, to sam htela da kazem. Zasto bi se onda izazivanje uzimalo u obzir kad je silovanje u pitanju?
dragoljub92 dragoljub92 22:42 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

Naravno da nije za poredjenje! Ali cak ni za kradju kola nije olaksavajuca okolnost sto su kradljivca izazivala, to sam htela da kazem. Zasto bi se onda izazivanje uzimalo u obzir kad je silovanje u pitanju?

to sam i ja hteo da kažem,da ne bude zabune.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:24 16.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

ok, pogresno sam shvatila
margos margos 02:40 17.06.2009

Re: Tejk it iiizi mem...

scabies
ispitivanjem ponašanja žrtve "utvrdi njen doprinos" ne bi li bila manja kazna.
Sta da kazem sem da sam zgranuta...

!!!
KAko moze oblacenjem da se provocira silovanje???

Ovo je nešto što je tako olako prihvaćeno i od strane žena i često se provlači kao stereotip, čak i kao opravdanje za najteže zločine. Kako da se ne zgražavamo i ne besnimo?
NNN NNN 17:04 16.06.2009

Trol o "osećaju krivice"

margos margos 17:07 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

NNN
Udarila policajca, jer je žurila - Blic

Ja ne kapiram.... zaista. :(((((((
mariopan mariopan 17:19 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

Mozda zbog recenice te zene "Sto prave toliku guzvu, policajac nije povredjen tako mnogo"? ....to rece zena koja je udarila kolima policajca jer je "zurila".

Ako tako shvatim onda ima veze.... tako je nekako i ovo ministarstvo reagovalo: " Nema stete, sta pravite toliku guzvu?"
sinergija92 sinergija92 17:27 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

mariopan

Ako tako shvatim onda ima veze.... tako je nekako i ovo ministarstvo reagovalo: " Nema stete, sta pravite toliku guzvu?"


Pa da...mnogo se potresli cinovnici za prezivljenu traumu jedne devojcice, koja joj moze promeniti dalji tok zivota...a i za sve ostale kojima se slicna situacija moze desiti, buduci da se i ova nije sankcionisala...

margos margos 17:35 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

koja joj moze promeniti dalji tok zivota...

Jedna moja prijateljica je penzionisana kao žrtva... bukvalno. Ceo život joj je otišao u aut.
I po mom iskustvu, čim se začeprka malo ispod površine, retke su devojke i žene koje nemaju nekakvo neprijatno iskustvo, a mnoge pokušaje ili silovanja o kojima nikada nikom reč nisu rekle. Jedna druga prijateljica mi je saopštila - kao prvoj i jedinoj - 4o godina posle pokušaja. Druga posle 30 godina...

Nekada žene jako dugo nose u sebi tu istinu i u strahu je nikom ne saopštavaju - često ni samima sebi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:53 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

moja drugarica iz nemacke (javna licnost, pa joj necu reci ni ime ni funkciju) je sistematski bila sexualno zlostavljana od mnogo starijeg decka njene dosta starije sestre. imala je 5 godinica kad je sve pocelo. on je odlazio da joj cita pricu pred spavanje i niko nije nista sumnjao.

posle par godina, raskinuo je sa njenom sestrom i vise je nije vidjao.

zavrsio je medicinu, specijalizirao psihijatriju i postao jedan od cuvenih sexologa, bas onaj za pitanja kakva bi mu postavila ta mala koju je zlostavljao.

duboko cu udahnuti...
margos margos 17:57 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

duboko cu udahnuti...

.............................................
...............................................
........................................
Ja sem *pasmater... nemam drugih reči....
mariopan mariopan 17:59 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

BebaOdLonchara
moja drugarica iz nemacke (javna licnost, pa joj necu reci ni ime ni funkciju) je sistematski bila sexualno zlostavljana od mnogo starijeg decka njene dosta starije sestre. imala je 5 godinica kad je sve pocelo. on je odlazio da joj cita pricu pred spavanje i niko nije nista sumnjao.

posle par godina, raskinuo je sa njenom sestrom i vise je nije vidjao.

zavrsio je medicinu, specijalizirao psihijatriju i postao jedan od cuvenih sexologa, bas onaj za pitanja kakva bi mu postavila ta mala koju je zlostavljao.

duboko cu udahnuti...

mariopan mariopan 18:03 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

Nikada ne pricaju.
Bila sam u Domu, bilo je dece zlostavljane na svaki nacin koji neki bolestan um moze da smisli i ........ne pricaju...nikada, nikome.
margos margos 18:10 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

mariopan
Nikada ne pricaju.
Bila sam u Domu, bilo je dece zlostavljane na svaki nacin koji neki bolestan um moze da smisli i ........ne pricaju...nikada, nikome.

Ja prilično dobro uspevam da izvučem priču.... Pre dva leta dolazi devojka jednim povodom, al ja već po njoj videh ''nešto''... po hodu, cipelama... ne znam ni sama kako... i kroz deset minuta je navedem da mi ispriča.
Znam koliko je važno da ne čuči i raste u njima kao crni oblak, gde god se mrdnu... :(
mariopan mariopan 20:15 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

margos
mariopan
Nikada ne pricaju.
Bila sam u Domu, bilo je dece zlostavljane na svaki nacin koji neki bolestan um moze da smisli i ........ne pricaju...nikada, nikome.

Ja prilično dobro uspevam da izvučem priču.... Pre dva leta dolazi devojka jednim povodom, al ja već po njoj videh ''nešto''... po hodu, cipelama... ne znam ni sama kako... i kroz deset minuta je navedem da mi ispriča.
Znam koliko je važno da ne čuči i raste u njima kao crni oblak, gde god se mrdnu... :(

Onda znas
margos margos 20:25 16.06.2009

Re: Trol o "osećaju krivice"

Onda znas

Na sreću ili na žalost.... nikako da odlučim ...

Tebi
eizo eizo 17:14 16.06.2009

...

Sta na ovo reci, klince u zatvor zajedno sa kretenom koji ima primedbe na kaznu.
To koliko imaju godina nema veze, postoje neke stvari za koje svako zna granicu i cenu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:30 16.06.2009

Re: ...

eizo
Sta na ovo reci, klince u zatvor zajedno sa kretenom koji ima primedbe na kaznu.
To koliko imaju godina nema veze, postoje neke stvari za koje svako zna granicu i cenu.

Sa ovim se slažem.

Samo, opet bismo naknadno imali grafite po zgradama "Pravda za klince"... kao - jesu krivi, ali se salili, nisu stvarno mislili....

To onda kvari javno mnjenje.
AlexDunja AlexDunja 23:52 16.06.2009

Re: ...

Sta na ovo reci, klince u zatvor zajedno sa kretenom koji ima primedbe na kaznu.
To koliko imaju godina nema veze, postoje neke stvari za koje svako zna granicu i cenu.

joj, kako jednostavno.
margos margos 00:08 17.06.2009

Re: ...

Samo, opet bismo naknadno imali grafite po zgradama "Pravda za klince"... kao - jesu krivi, ali se salili, nisu stvarno mislili....

Ako!
Ali bi makar ova devojka doživela satisfakciju, a i mnogim drugima se ne bi desilo slično ili isto.
Zidovi mogu da se prekreče, a ona nema rezervnu mladost ni rezervni život.
dragoljub92 dragoljub92 00:19 17.06.2009

Re: ...

AlexDunja
Sta na ovo reci, klince u zatvor zajedno sa kretenom koji ima primedbe na kaznu.
To koliko imaju godina nema veze, postoje neke stvari za koje svako zna granicu i cenu.

joj, kako jednostavno.

jeste dunjo baš jednostavno uradio si šta si u radio sad budi frajer pa odsluži kolko si zaslužio.tolko jednostavno.
ivana23 ivana23 17:14 16.06.2009

Procitala jos sinoc

i zgrozila se, zabezeknula... Nemam reci da opisem osecanja koja su me preplavila.

Strasno!!!
margos margos 17:29 16.06.2009

Re: Procitala jos sinoc

ivana23
i zgrozila se, zabezeknula... Nemam reci da opisem osecanja koja su me preplavila.

Strasno!!!

Uh, dobro je... mislila sam da sam odlepila od najezde osećanja.
Dobro i nije dobro.... znam da me kapiraš...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana