Gužva na Zrenjanincu

Marko Jevtic RSS / 10.10.2007. u 09:39

Objavio sam i na www.borca.co.yu

Dokle više?

Svako ko je jutros (10.10.) krenuo na posao, školu, fakultet, kod doktora ili već.. imao je 2 opcije:

- da prepešači od Borče do te lokacije (stigne potpuno mokar, zbog kiše)
- da putuje 3 sata i onda pređe most…

most_1.jpg
Zašto? Zato što smo i dalje građani drugog reda, pa imamo samo jedan most na Dunavu.. Samo jedan pravac ka gradu za koji smo toliko vezani. Svaki sudar napravi haos, a danas se to najviše i osetilo. Šta ćemo tek kad krenu da rade na rekonstrukciji?

I dok će Đilas i Velja Ilić (dva dobra druga) da traže lokacije i sela po Srbiji na koje će utrošiti sredstva iz Nacionalnog investicionog plana (NIP), mi ćemo samo da gledamo kako i te pare nestaju, a samim tim i naša nada da će biti nešto od mosta do 2012… Neće, bar da se ne nadamo džabe. Boli ih uvo, znaju da će ovde ljudi da ćute. Kad je neko blokirao most? Izašao na Zrenjaninac? Napravio bilo kakav bunt? Nikadaaaaaa

Novi most nije luksuz, nego neophodnost… Zamislite da vam je neko bio toliko bolestan da je hitno morao u bolnicu, a odavde jednostavno nema druge alternative.

Najveće stranke (DS, SRS, DSS-NS) se ni ne bune jer njima ovakva situacija potpuno odgovora, zato nemamo novu opštinu i nekoga ko bi mogao da bude odgovoran za činjenicu da se više ni ne pominje novi most. Svaka građanska inicijativa na levoj obali brzo propadne (primer GSP zone), jer eto imamo važnija pitanja, poput Kosova, a na koje niko ne može da utiče ni malo. Znači bez političke podrške, bez građanske inicijative — bez ikakvog smisla da uopšte pišem o ovome!!

Uostalom, nije loš ni taj jutarnji džoging…



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nevenana Nevenana 10:00 10.10.2007

u pravu ste...

U pravu ste što se ljutite, ali ja imam primedbu: mislim da nije stvar u tome što se troši na unutrašnjost, već što se previše dekra, pa nema ni za unutrašnjost, ni za Beograd. Kad bi se manje odlivalo u privatne kanale, imalo bi dovoljno za sve, ali mi bismo tada bili normalna država, a to je, ipak, previše za očekivati od Srbije...:(
IgorM IgorM 10:02 10.10.2007

Gužva na Zrenjanincu

Beogradu je hitno potreban jos jedan most preko Dunava. Jos jednom podvlacim BEOGRADU. Svedok sam svakodnevnih guzvi i zastoja na Pancevackom mostu koje se mogu uporediti sa onim na Cukarici (Radnicka ulica) i Gazeli. Gospodo ministri, gradski celnici, da li ste upoznati sa ovim problemom?
Dejan Restak Dejan Restak 10:27 10.10.2007

Cepanje Srbije na dva dela

Mislim da je pitanje dana kada ce ovi prizori sa Zrenjanica zavrisiti na svim svetksim televizijama kao primer kako se Srbija cepa na dva dela a da ovoga puta nije u pitanju nacija ili vera vec cista nesposobnost da se u 21. veku premosti jedna ako je za utehu velika reka.

Ta prica da ce rekonstrukcija mosta nesto bitno resiti prosto je daleko od pravog stanja stvari. Resice se samo to da most nece uskoro pasti, ako ne padne do tada. Inace kolapsi ce se nastaviti svaki put kada neko nekome ogrebe branik i pozove muriju na uvid, ili kada neko prodaje cvece na Zrenjanincu ili kada se otvara Metro ili kada farbaju pesacke prelaze ili kada rade kanalizaciju u Krnjaci ili kada prosto padne kisa. Sta ce biti za vreme rekonstrukcije o tome niko ovde ne sme ni da razmislja.

Zivim u Borci vec jako dugo. Svake godine imam istu dilemu da li otici ili ostati ali nekako udobnost zivota u sopstvenoj kuci sa dvoristem uvek je bila bolja opcija ili jedina opcija. Pitate se sto ne prodamo pa odemo negde gde je gotivnije. Zato sto kuca u Borci ne moze da se proda, odnosno moze, ali ako je date za dz. Ko je lud da plati 200 000 EUR i da se getoizira.

Medjutim sada je jasno da perspektive vise definitivno nema sa ove strane reke i da cekanje 2030 godine da bi se izgradio most ne dloazi u obzir.

Marko je vec pomenuo situaciju kada je nekome neophodna hitno bolnica a sa ove strane reke je nema. Nama ce biti potrebno porodiliste za koji mesec a sta ako tada bude ovakav kolaps? To me pita zena svakih nedelju dana.

Nadam se da gospodin Djordje Bobic jos uvek cita ovaj blog i da ce dati nekakav odgovor mojoj zeni, da ne bude da ja izmisljam i sejem defetizam.
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:46 10.10.2007

:(

Sto je najgore Borca pored svih svojih mana ima i dosta prednosti zbog kojih ja ne bih tako lako mogao da odem.

Zao mi je i ako Dejan definitivno ode, jer polako svi normalni beze.

Tako malo je potrebno (pored mosta), a tako je tesko ostvarljivo - da nekad potpuno poludi covek.

Pogledajte kako Budimpesta koristi Dunav, a kako je kod nas.. pogledajte celu levu obalu kako je neiskoriscena, a kako bi mogla da bude, samo kad bi postajala infrastruktura. Sto se tice arhitekte, prema poslednjim najavama promenjena je lokacija i prednost u odnosu na Borca-Zemun, dobio je most kod Visnjicke Banje?!?! ZASTO? - to jos niko nije objasnio...

Prica se samo da je Miskovic kupio zemljiste na obali dunava preko puta Banje pa da se njemu pravi ustupak, a ljude ko sisa...
sentinel26 sentinel26 16:46 11.10.2007

Re: :(

Marko,
Da biste se bolje pripremili za bilo kakvu akciju, pogledajte strukturu NIP-a za 2007.godinu.

NACIONALNI INVESTICIONI PLAN

1) Kancelarija za NIP....................................................... 4,100.000.000.-
2) Ministarstvo odbrane.................................................. 2,051.000.000,-
3) Ministarstvo unutrašnjih poslova.............................. 1,100.000.000,-
4) Uprava carina..................................................................... 98.000.000,-
5) Poreska uprava............................................................... 321.000.000,-
6) Ministarstvo pravde .................................................... 1,294.000.000,-
7) Ministar.poljoprivrrede i šumarstva.......................... 1,380.000.000,-
8) Republička direkcija za vode.......................................... 593.396.000,-
9) Ministarstvo ekonomije ...(ukupno).......................... 7,065.000.000,-
- ..........................- Fondovi.................................................................... 1,240.750.000,-
- ......................... - Turizam ................................................................... 1,767.543.382,-
- .......................... - Razvoj ..................................................................... 4,056.706.618,-
10) Ministarstvo rudarstva i energetike........................... 2,100.000.000,-
11) Ministarstvo za infrastrukturu ................................... 11,015.000.000,-
12) Ministarstvo za telekomunikacije i inf.druš.................. 500.000.000,-
13) Ministarstvo trgovine i usluga.......................................... 34.000.000,-
14) Ministarstvo rada i socijalne politike.......................... 1,472.000.000,-
15) Ministarstvo nauke........................................................ 1,400.000.000,-
16) Ministarstvo za zaštitu životne sredine.......................... 155.000.000,-
17) Ministarstvo prosvete.................................................... 1,292.000.000,-
18) Ministarstvo omladine i sporta.................................... 1,195.000.000,-
19) Ministarstvo kulture........................................................ 1,501.000.000,-
20) Ministarstvo zdravlja ...................................................... 4,421.000.000,-
21) Ministarstvo vera................................................................ 255.300.000,-
22) Ministarstvo za Kosovo i Metohiju................................... 148.200.000,-
------------------------------------------------------------------------------------------------
S v e g a NIP : ................................................................... 44,391.3465.000,-
------------------------------------------------------------------------------------------------

Struktura i proporcije su diskutabilni u najmenje jednoj trećini, ali taktički treba odabrati najviše tri.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:01 10.10.2007

Opsada

Ceo grad je kao pod opsadom: Bulevar kompletno raskopan, Braće Ribnikara i Temerinska zatvorene.... Pap Pavla je dugo, dugo, bila kao ratna zona, nedajbože. A sve u centru grada. Meni je bilo lakše nego motorizovanim sugrađanima dok mi nisu ukrali bajk, ali sad mi ni bajk više ne bi mnogo vredeo jer na Bulevaru biciklističke staze skoro da više ne postoje. Džoging sa preponama.
Lala iz Banata Lala iz Banata 12:04 11.10.2007

Re: Opsada

Jelena, zaRobavili ste da kažete da je u pitanju Novi Sad. :)
Kako sam i ja iz Nova Sada, samo da dodam: Episkopa Visariona, Šumadijska, Žarka Vasiljevića...
A o mostovima ne bih ovaj put detaljno. Sem ovog: stanovnici Beograda su, u odnosu na novosađane, "amateri" što se tiče muke sa mostovima
Taj Pančevački je most je "nepodnošljiva lakoća življenja" u odnosu na to kako smo mi prelazili Dunav... :(

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:34 11.10.2007

Re: Opsada

Nisam zaboravila. Nego znam da je često dovoljno da se kaže "grad" pa da se podrazumeva Beograd.
Pre par godina sam bila u gostima u Staroj Pazovi, pa se ljudi dogovaraju da uveče idu u grad, pa kad ja pitam "U koji grad?" oni me svi začuđeno gledaju jer se odgovor navodno podrazumeva.
sajmon sajmon 11:03 10.10.2007

POBUNA

Gospodo
svi mi koji živimo u Borči, Krnjači, Ovči, Kotežu, Pančevu itd. živećemo i dalje tako dokle god se neko ne pobuni.
Ajte bre ljudi pa i Sloba je pao kad se blokirao Beograd.
Tvrdim da se blokadom Pančevačkog mosta može postići da se novi most izgradi u rekordnom roku.
Predlažem
Blokadu mosta jednom nedeljno (za početak), potom češće do ispunjenja zahteva: HITNO PRECIZIRATI KADA ĆE MOST BITI GOTOV. Ovim zahtevom će biti obuhvaćeno i iz kojih sredstava, DAKLE kompletan plan.
I onda nastaviti blokadu mosta jednom mesečno da nas ne zaborave.
Pitate se kakve će štete imati iko osim opet žitelja tog dela
1. Koliko radnika neće otići na posao? Šteta za sve te firme
2. Kako će snabdevati grad kad se veliki kombinati nalaze na našoj strani (mada se mnogi već sele zbog najavljenih konstrukcija)?
3. Blokadom mosta blokira se i veliki deo saobraćaja iz Vojvodine prema BG.
4. Možda neće imati ni toliko štete, ali dokle god ćutimo niko neće da se bavi time. Dok dete ne zaplače, majka ne da siku!!!
VERUJTE DA JE TO JEDINI NAČIN DA MOST DOBIJEMO DO 2012 ili ranije, u suprotnom čekamo do 2030!!!
Dejan Restak Dejan Restak 11:19 10.10.2007

Re: POBUNA

ja se lako mogu sloziti sa vama medjutim ovo je potrebno spovesti u delo. Sigurno da bih to podrzao ukoliko organizacija predvidi da se hitni slucajevi propustaju jer bismo u suprotnom napravili medvedju uslugu sebi i svojim komsijama. Ne znam kako bi to funkcionisalo. Kada nastane zagusenje nemoguce je proci ma bili vi policija, hitna pomoc, bilo sta.

Tesko je sve to organizovati a da ne bude zaista tragicnih posledica po neke ljude.
Kazem najveci problem je nepostojanje bolnice sa ove strane reke te bi svaka izolacija imala zaista ozbiljnih posledica.

Naravno pored bolnica nedostaju pozoristam sportski centri, bioskopi, bazeni .... da li bilo sta postoji ...
Mozda je ipak bolje da se Beograd ne bruka dalje i da prosto otcepi od sebe ovaj deo grada.

Nedavno su hteli da isele jedno romsko naselje ispod Gazele u Borcu. Romi su se zestoko pobunili i o tome su pisali svi mediji. Ta opcija im je izgledala kao da ih salju na Sibir.


Marko Jevtic Marko Jevtic 11:27 10.10.2007

Re: POBUNA

Dejan je potpuno u pravu, ali bi to moglo da se pokaze simbolicki blokadom od 5 minuta, koju bi mediji propratili...

Ako bi se skupilo dosta ljudi, onda bi to moglo dobro i da izgleda, a da se upravo kroz saopstenje prikaze da nemamo ni bolnicu, ni sl... pa da svaka blokada i kolaps moze biti pogubna za neke gradjane
sajmon sajmon 11:51 10.10.2007

Re: POBUNA

Uz dobru organizaciju, svi problemi bi bili rešeni, a hitni slučajevi bi još lakše i brže dolazili do Beograda, jer bi most bio prohodan za njih (hitna pomoć, policija, vojska tj. svi sa roacijom a i privatna vozila za koje se utvrdi da prevoze trudnice bolesne i sl.) .
Ostali vozači i vozila ne bi ni kretali prema mostu kada bi znali da će biti blokiran, što se radi medijskom pripremom.
Kao što vidite na B92 sajtu ono što se danas desilo na mostui nije čak ni vest!!!
Još jedna napomena - moj predlog se odnosi na blokadu MOSTA sa obe strane, dakle ni ovi iz BG ne bi mogli da idu ka Vojvodini, a time bi se dobila prohodnost za sva vozila.
Potom tu je i saobraćajna policija koja bi u ovom slučaju morala da reaguje (čini mi se da im je reakcija uvek zakasnela i da su potom UGLAVNOM nemi posmatrači bez inicijative da se gužva rasšisti) i koja bi imala zadatak da preusmeri sve koji pokušavaju da dođu do mosta iz 29 novembra (osim hitnih slučajeva, mada šta će oni u tom pravcu hitno?!?). Naravno isto bi bilo i iz pravca Vojvodine.
Dakle uz dobre medijske pripreme i organizaciju blokada je moguća i na duži period npr. CEO DAN.
5 siboličkih minuta blokade bi izazvalo veći haos nego dobro pripremljena celodnevna blokada!!!
NoSurrender NoSurrender 11:57 10.10.2007

Re: POBUNA

Dejan je potpuno u pravu, ali bi to moglo da se pokaze simbolicki blokadom od 5 minuta, koju bi mediji propratili...

Ako bi se skupilo dosta ljudi, onda bi to moglo dobro i da izgleda, a da se upravo kroz saopstenje prikaze da nemamo ni bolnicu, ni sl... pa da svaka blokada i kolaps moze biti pogubna za neke gradjane

Nema nama boljitka dokle god čekamo na pomoć države,vlasti,političara...Oni misle samo na svoje sinekure i privilegije.Na žalost, ne živimo u uređenoj državi, i za svoja prava se moramo sami izboriti.Vlast reaguje samo na ono što je direktno ugrožava tj. što im smanjuje rejting,pogotovo što se bliže izbori.Zato me raduje što Marko razmišlja konstruktivno i nudi konkretne predloge za rešenje problema.Kada bi svako od nas vreme koje troši na kukanje i vajkanje utrošio na smišljanje rešenja, mnogobi brže došli do cilja.Samoorganizovanje kao sudbina...
sajmon sajmon 12:04 10.10.2007

Re: POBUNA

Druga opcija koja može da se pripremi, ali koja nije toliko efikasna i mnogo je sporija u privlačenju pažnje ( jer se sve naizgled normalno odvija ) je odbijanje stanovnika sa druge strane obale da na jedan dan pređu most i dođu u Beograd.
Tu bi morali da se oslonimo na SOLIDARNOST i lično požrtvovanje i siguran sam da bi mnogi ljudi rekli "moram da radim" ili "moram da idem u školu".
Blokadom mosta na jedan dan bi svi bili oslobođeni individualne odgovornosti kod poslodavaca i nastavnika, i siguran sam da bi se mnogo više ljudi pridružilo blokadi.
nEUrosceptic nEUrosceptic 19:21 10.10.2007

Re: POBUNA

Jednacina ni sa jednom nepoznatom:

a) cene stanova (u Borci) najnize u “gradu”
+
b) pomenute nekretnine (uglavnom) kupuju oni bez viska gradjanske svesti, koje ni za sta nije briga
+
c) isti ti pod b) nikad i ni protiv koga ne dizu glas, pa nece ni zbog 18 puta vece guzve
=
novi most preko Dunava NIKAD.

Realno. Ukratko. Cista matematika.
tomamega tomamega 10:07 11.10.2007

Re: POBUNA

Potpuno se slažem sa Vašim apsolutno opravdanim zahtevima. Živim na Karaburmi i svakog dana oko 8 ujutro gledam očajno dugačke kolone vozila kako se slivaju sa Pančevca. I u tom trenutku pomislim: kako sam srećan što sam sa ove strane mosta. Građanska pobuna je u duhu demokratskog sistema, i ako želite vaša prava morate sami da dođete do njih. Na žalost, to je suština modernog poretka. Iako mi je Pančevac samo 800m udaljen vazdušnom linijom, poslednji put sam ga prešao pre pola godine kada sa išao u Metro - nedeljom popodne, naravno.
Potpuno podržavam vašu inicijativu za protestom
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 11:14 10.10.2007

U Uzicu jue gora situacija

Izvinjavam se drugovi Beogradzani, ali i u Uzicu je potpuno ista situacija , ako ne i gora, a grad je na ivici totalnog saobracajnog kolapsa. To znaci da ne stoji teza da Beograd radi a unutrasnjost se gradi. Sustina problema je u pogresnom sistemu u kome zivimo, koji je apsolutno nesposoban da resi bilo koji problem, a kamo li problem saobracaja ('el se seca neko da je i jedan problem resen u Srbiji?). Zato se i ja pitam gde su osvesceni gradjani da danonocno protestvuju, ili cekaju da im vlast organizuje protest samo onako kako to ona vec ume ?
Dejan Restak Dejan Restak 11:21 10.10.2007

Re: U Uzicu jue gora situacija

slazem se sa vama da ne bi trebalo zapostavljati probleme u drugim delovima Srbije. Medjutim ako negde imate zastoje duge 4-5 kilometara svakih desetak dana, onda je to zaista vredno trazenja hitnog resenja.
gorran gorran 15:26 10.10.2007

Re: U Uzicu jue gora situacija

Medjutim ako negde imate zastoje duge 4-5 kilometara svakih desetak dana, onda je to zaista vredno trazenja hitnog resenja.
Na gazeli ih imate svakodnevno. Svakog dana redovno od 10:00 do 18:00 imate čep pd gazele do studentskog grada. Što nije ni neko čudo, s obzirom da je ovaj mostić praktično jedina veza srednje Evrope sa južnim Balkanom, a usto i najprometnija gradska ulica.
valerijana valerijana 11:21 10.10.2007

ta ideja

o blokadi je malo passé, čini mi se. Ali ako se odlučite za tu opciju, molim Vas da blokade izvodite posle 8 ujutru, jer sam i ja jutros putovala tri sata od kuce do posla. I nisam se previse potresla, valjda sam navikla, ali se moja ćerka jako potresla što kasni u školu (stiga je tek u 10!!!) i što će učiteljica da je riba. U celoj priči najviše su me nervirali policajci u patrolnim kolima koji nisu ni pokušavali da uvedu neki red u takozvanu "treću kolonu" prema mostu. Opcija preseljenja, kao i kod većine ljudi sa leve obale Dunava, uopšte ne postoji jer moj stan na tržištu ne vredi ništa, tako da sam osuđena, kao i vi, da trpim. Baš me zanima da li će i kada da počne ta čuvena rekonstrukcija i koliko će tada zaista biti urađeno. A i tako rekonstrisan, Pančevački most ne može da podnese ovoliko saobraćaja i opet će svaka kiša ili sudar ili pokvaren kamion praviti zastoj. I zato se nadam da će se vrlo brzo završiti rešavanje svih "bitnijih" pitanja i da ćemo konačno i mi doći na red. Ali ako ne tražimo nećemo ni dobiti. Na lokalnom nivou postoji politička stranka "Dunavski venac" pa bi možda na lokalnim izborima njima trebalo dati šansu da nas predstavljaju u skupštini grada.
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:28 10.10.2007

Re: ta ideja

Dunavski venac se pocepao na 3 dela:).. Tako da od toga nema nista
mariopan mariopan 11:33 10.10.2007

Re: ta ideja

Ideja o blokadi je odlicna... Imate moju podrsku..Ne spaja pancevacki most samo Borcu, ovcu ,Pancevo itd vec CELU VOJVODINU.....odakle se za Beograd svakog dana dovlaci hrana...tutnje kamioni puni ulja, mleka , hleba , secera.....pa da ga BLOKIRAMO? Makar na nedelju dana da vide malo kako bi to bilo ako bi most pao, ne daj Boze?

Ili cemo uskoro da plivamo i svako ce na glavi da ponese po gajbu hleba ,mleka, ulja....Ljudi dok im ne dogori do nokata ne resavaju nista....ma ova vlada je trula i od njih ne ocekujem nista...
IgorM IgorM 11:42 10.10.2007

Re: ta ideja

Ne mislim da je resenje osnivanje neke nove stranke ili udruzenja gradjana koji bi se bavili pitanjem mosta na Dunavu, vec da bi odbornici koji pripadaju vladajucim strankama u gradu morali biti aktivniji unutar svojih stranaka. Plasim se da bi jedino neka tragedija mogla da ubrza rekonstrukciju Pancevackog mosta. Novi most na Dunavu? Glupo pitanje!
sajmon sajmon 12:16 10.10.2007

Re: ta ideja

Draga valerijana,
u mojoj viziji blokade Vi taj dan ne treba da idete na posao već da budete, zajedno sa kćerkom u blokadi. Dakle taj dan zaboravite na posao.
Nije poenta da vi stignete na posao, a da neko drugi blokira most onda kad Vama to ne smeta, već da se svi zajedno pobunimo protiv uloge Pepeljuge u gradu Beogradu. Maćeha je Gradska vlada prema nama, ne samo po ovom pitanju. Nemojte da zaboravite da smo u GSBu druga zona (?!?) na samo 9 klm od centra BG, a neka naselja koja su mnoogo udaljenija spadaju u prvu zonu. Neću dalje da nabrajam
Dakle svi u blokadu na jedan dan i tako onoliko puta koliko je potrebno da se ispuni zahtev koji bi bio KADA ĆE NOVI MOST BITI GOTOV sa celokupnim planom!!!
Slažem se i sa komentarom da odbornici sa naše strane treba da nam se pridruže (tj. da su pravi odbornici trebali bi da se BORE za nas) bez obzira kojoj stranci pripadaju.
margos margos 12:40 10.10.2007

Mostovi

Živim i radim u Beogradu i skoro sve što treba da uradim, mogu peške. Preko mostova relativno često prelazim odlazeći na službena putovanja, autobusom, i dok se neko drugi nervira, ja uglavnom čitam.

Na pitanje 'da li je moguće da nemamo mostove i da je to toliko komplikovano napraviti mostove, i na Savi i na Dunavu?', neko mi od upućenih reče da 'vlastima ne odgovara rešavanje pitanje mostova i saobraćaja'. Na žalost, nisam upamtila zašto, već mi je ova prva rečenica bila debilna. Ako neko ima odgovor, evo spremna sam da čujem: kako je moguće da ikome odgovara da ljudi putuju nekoliko kilometara satima i da je Borča dalje od Sopota, npr.?

Podržavam ideju blokade, i to ne iz fotelje, doći ću na most!

Ljudi opterećeni golom egzistencijom, nisu u stanju da sagledaju koliko nam hrane dolazi preko tog, i svih ostalih mostova. I ne samo hrane!

Da nam sociologiju kao nauku o društvu nisu filovali ideologijama, već nam objašnjavali koliko smo zaista jedni drugima potrebni za egzistenciju, možda bi nas više žuljali 'tuđi' problemi - kapirali bi da nisu samo njihovi!

mariopan mariopan 13:02 10.10.2007

Re: Mostovi

Bas zbog te hrane i ja kazem da se most blokira. Ne zato sto zelim Beogradjane da ostavim bez mleka ne daj boze...nego ljudi nece shvatiti vaznost te saobracajnice dok ne budu u radnji videli da nema hleba,mleka ,mesa i td. Kada svaki gradjanin eograda bude shvatio da taj most treba i njemu iako preko njega ne ide. Preko tog mosta ka njemu ide mnogo toga sto obicnom coveku treba. Ta trgovina hranom i Vojvodini donosi korist i tu je veliko trziste ali sada manja steta je od kratke blokade nego da most bude tako ostecen da s ne sme uptreblajvati iz bezbednosnih razloga. Zato BLOKADA.
wk wk 13:39 10.10.2007

Most zakrcen, pruga prazna

Preko spomenutog mosta postoje 2 puta po dve saobracajne trake, i kao sto znamo, manje-vise stalno su zakrcene. Pravo je cudo da su pre 40-50 godina bili svesni znacaja ovog mosta pa su ih napravili 4; sta mislite kako bi bilo da je samo po jedna traka na svaku stranu.

Ali ono sto se retko spominje je da tu postoje i dva koloseka. Od kojih se koristi samo jedan. Dakle, postoji pruga, postoji stanica na pocetku mosta, postoji stanica kod Vukovog spomenika i postoji stanica kod Veterinarskog fakulteta. Ali ne postoji drzava koja bi organizovala zeleznicu koja bi provezla iole pristojan broj vozova.

Da se napravi dvokolosecna pruga ka Pancevu, da vozovi idu na npr. 20 minuta (a ne na sat vremena kao sada) i da idu iole redovno, pa da se jos napravi jedan krak pruge ka onim mestima koja sada nisu pokrivena postojecom prugom, prilicno sam siguran da bi se opterecenje mosta smanjilo bar za toliko da se moze preziveti nekoliko godina dok se ne napravi novi most. Sav ovaj trosak uopste ne bi bio preveliki, ali problem je pre svega sto ne postoji svest da se zeleznica moze koristiti i za prevoz ljudi i robe, umesto za licno bogacenje pojedinaca koje partija postavi na rukovodeca mesta.
mariopan mariopan 13:55 10.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

PRUGA.....pa imala sam priliku da u velikim gradovima Evrope vidim kako funkcionise prevoz vozovima ili metroom.

Pre svega tamo je i klizno radno vreme ,svaka firma ima svoje vreme za pocetak rada. Ujutru oko 6 h najpre idu radnicki vozovi tj metro i to ide na svaka 2-3 minuta,guzve jesu velike ali vozovi cesto dolaze i sav se narod preveze dosta brzo.

Oko 7 h idu razne sluzbe,trgovine ,turisticke agencije,servisi,,drzavne institucije koje rade od 8 h...isto ima mnogo ljudi u vozovima..

Treca grupa su oni koji rade od 9 do 5 h i vozovi su takodje pune jer postoje mesecne karte i mnogo je jeftinije i brze nego ici svojim kolima. Vozovi idu ispod zemlje i ispod onih zakrcenih saobracajnica pa tako je i taj prevoz i jeftiniji i brzi. A metro je cist i lep sa klimom, vrata se otvaraju na obe strane voza i narod izlazi i ulazi za nekoliko sekundi, nema utrcavanja i kidanja dugmadi...ne znam ali po meni je to resenje za velike gradove najbolje.

Ali da se sve to organizuje u Beogradu i da se tako rastereti taj most....pa volela bih to da dozivim u ovom veku i da vidim coveka koji bi to uradio. ORDEN BIH MU DODELILA.
ivana23 ivana23 14:03 10.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

Moze voz da bude i nadzemni, to bi pojednostavilo i pojeftinilo izgradnju pruge.
Gonzo Gonzo 21:04 10.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

Ali da se sve to organizuje u Beogradu i da se tako rastereti taj most....pa volela bih to da dozivim u ovom veku i da vidim coveka koji bi to uradio. ORDEN BIH MU DODELILA.



Ne treba da mu dodelite orden, vec jedno 5-6 milijardi evra, jer toliko kosta dobar, brz, rasprostranjen metro koji ide na svakih nekoliko minuta.
mariopan mariopan 10:45 11.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

Gonzo
Ali da se sve to organizuje u Beogradu i da se tako rastereti taj most....pa volela bih to da dozivim u ovom veku i da vidim coveka koji bi to uradio. ORDEN BIH MU DODELILA.



Ne treba da mu dodelite orden, vec jedno 5-6 milijardi evra, jer toliko kosta dobar, brz, rasprostranjen metro koji ide na svakih nekoliko minuta.


Gonzo sasvim ste u pravu ali metro koji sam opisala je u privatnom vlasnistvu i opis je za grad od 6 miliona stanovnika koji uspeva da preveze sve svoje radnike sluzbenike i turiste kojih dnevno ima oko milion. Dakle,zasto se ne bi tarspisala KONCESIJA za izgradnju metroa? Zasto da ne dodje neko sa parama i da ima zaradu a grad koristi? Pa neka dodje taj strani kapital i na sobracajnice ,zasto samo fabrike i neke autoputeve koji idu od NIGDE ka NICEMU?

To je bila moja zamisao i nije neostvarljiva.Pozzzz
wk wk 12:32 11.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

Dakle,zasto se ne bi tarspisala KONCESIJA za izgradnju metroa?

Metro je neisplativ. Niko nece dati koncesiju na to, jer to zahteva prevelika ulaganja, a premalu dobit. Svuda to mora grad da subvencionira. I znam da grad nema 5-6 milijardi evra. Ali grad moze da skupi 40 miliona evra u roku od nekoliko godina i da obezbedi 3-4 garniture vozova da postojeci vozne linije konacno postanu upotrebljivi. Zato sam predlozio nista drugo nego da postojeca pruga pocne zaista da se koristi. Da su pre 5 godina dodavali po jednu garnituru godisnje Beovozu, i da su napravili jos nekoliko krakova pruge, troskovi se verovatno ne bi ni osetili, a grad iako ne bi imao metro imao bi vrlo upotrebljivu prigradsku zeleznicu, koja bi sluzila i kao metro na pojedinim delovima.

Ako si sirotinja, nije sramota. Ako si bogat pa ne koristis ono sto imas, to je glupo. A ako si sirotinja pa ne koristis ono sto imas, onda si kompletna budala.
mariopan mariopan 17:12 11.10.2007

Re: Most zakrcen, pruga prazna

E,TU STE SKROZ U PRAVU...kompletna budala je onaj ko ne koristi ono sto ima...pa to sve moze da se koristi dok se polako spremaju veci zahvati....ali izgleda nema ko to da uradi..Pozzz
CTPAX CTPAX 14:28 10.10.2007

Malo s druge strane

Potpuno podržavam ideju ne jednog novog mosta, nego puno njih. Podržavam i pojačavanje GSP-a, voza, sutra prokopavanje metroa.

Međutim...

Ima stvari koje bi i svako od nas mogao da promeni da bude bolje.

Koliko je na slici jednoglavih automobila? Zašto? Navika?

Zapitajte se sami - da li ste nekad stali da povezete nekog sa autobuske stanice, ko možda nije ni stopirao? Da li ste se nekad dogovorili sa komšijom da se međusobno vozite na smenu?

Postoje zemlje u kojima je kažnjivo kada se voziš sam u kolima.

Setite se kako je propao pokušaj gradskih vlasti da navedu ljude da se parkiraju kod Sava Centra i idu u centar specijalnim autobusom. Beogradskoj gospodi nije odgovaralo, mora se kolima od vrata do vrata.

To govori dosta o nama samima. Najlakše je raspaliti po vlastima

U poređenju sa 1991. u Beogradu ima dva puta više automobila. Sve više porodica ima po dva automobila. Nema grada koji to može da izdrži.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:55 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

Problem oko Sava Centra je sto mnogo vise ljudi dolazi na NBG, nego iz NBG u centar.. To mozes da vidis na kraju radnog vremena, kakve su guzve na Brankovom mostu.

I situacija sa levom obalom nije bas samo vezana za guzve, nego i za nemogucnost izbora i milion drugih stvari.. Ne treba nam 5 mostova, dovoljan je samo 1:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:34 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

CTPAX
Potpuno podržavam ideju ne jednog novog mosta, nego puno njih. Podržavam i pojačavanje GSP-a, voza, sutra prokopavanje metroa.Međutim...Ima stvari koje bi i svako od nas mogao da promeni da bude bolje.Koliko je na slici jednoglavih automobila? Zašto? Navika?Zapitajte se sami - da li ste nekad stali da povezete nekog sa autobuske stanice, ko možda nije ni stopirao? Da li ste se nekad dogovorili sa komšijom da se međusobno vozite na smenu?Postoje zemlje u kojima je kažnjivo kada se voziš sam u kolima.Setite se kako je propao pokušaj gradskih vlasti da navedu ljude da se parkiraju kod Sava Centra i idu u centar specijalnim autobusom. Beogradskoj gospodi nije odgovaralo, mora se kolima od vrata do vrata.To govori dosta o nama samima. Najlakše je raspaliti po vlastimaU poređenju sa 1991. u Beogradu ima dva puta više automobila. Sve više porodica ima po dva automobila. Nema grada koji to može da izdrži.


STRAH pokazuje teško nerazumevanje ključnog problema u Beogradu i nikakvo razlikovanje bitnog od nebitnog.
U Beogradu/Srbiji se rasipaju pare na krpljenje i reiskopavanje ulica i slične KRUPNE investicije. Neophodno je koncetrisati sredstva na mnogo manji broj problema. U Beogradu je to sigurno novi most preko Dunava, makar bio završen 2020, (samo krenite već jednom), obilaznica i još neki most (jeftin) preko Save. Stari Pancevac se, žalosno je to, mora obnoviti. Vlasti su pokazale totalno odsustvo vizije, dugoročnog planiranja, prostornog planiranja,...
ivana23 ivana23 20:51 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

KRALJMAJMUNA

U Beogradu/Srbiji se rasipaju pare na krpljenje i reiskopavanje ulica i slične KRUPNE investicije. Neophodno je koncetrisati sredstva na mnogo manji broj problema. U Beogradu je to sigurno novi most preko Dunava, makar bio završen 2020, (samo krenite već jednom), obilaznica i još neki most (jeftin) preko Save. Stari Pancevac se, žalosno je to, mora obnoviti. Vlasti su pokazale totalno odsustvo vizije, dugoročnog planiranja, prostornog planiranja,...

Tacno, sta nam je trebalo,naprimer, ovako nekvalitetno poplocavanje ulica koje se za dve-tri godine pretvorilo u ruglo.
Gonzo Gonzo 21:06 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

U poređenju sa 1991. u Beogradu ima dva puta više automobila. Sve više porodica ima po dva automobila. Nema grada koji to može da izdrži.


...i posle ljudi kazu da je "sve isto" da "nema napretka" itd. Saobracajni kolaps je delom rezultat poboljsanja standarda. Ima se, moze se.
Evo kako to planiraju u Vankuveru - preko reke ce izgraditi jos jedan most, placace se mostarina, busevi ce imati posebnu traku.
CTPAX CTPAX 21:59 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

STRAH pokazuje teško nerazumevanje ključnog problema u Beogradu i nikakvo razlikovanje bitnog od nebitnog.


Samo pokušavam da skrenem pažnju i na drugu stranu medalje - naše navike i onaj deo problema koji bi sami mogli da rešimo, kad bi imali malo više svesti.

Ko što rekoh - niko normalan nije protiv novih mostova i obilaznica.

Međutim, jedan od problema ovog društva je što je uvek neko drugi kriv i što je uvek najlakše raspaliti po nekom drugom, a kad nas neko pita da li bi se odrekli malo komoditeta i da li bi se potrudili da doprinesemo poboljšanju situacije - e, to ne može!
margos margos 22:46 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

ivana23
Tacno, sta nam je trebalo,naprimer, ovako nekvalitetno poplocavanje ulica koje se za dve-tri godine pretvorilo u ruglo.

Svi smo svedoci da se neke ulice prekopavaju po više puta, potpuno neracionalno... I neke opet pa nebitne uličice su sređene npr Mišarska sa sve ležećim policajcem i ograničenjem od 30 na sat jer je u blizini škola.... E sad, što je škola na drugom kraju ulice i u suprotnom smeru od saobračaja, i što je nelogično, to je tek enigma.
:(
ivana23 ivana23 22:55 10.10.2007

Re: Malo s druge strane

margos

ivana23Tacno, sta nam je trebalo,naprimer, ovako nekvalitetno poplocavanje ulica koje se za dve-tri godine pretvorilo u ruglo.Svi smo svedoci da se neke ulice prekopavaju po više puta, potpuno neracionalno... I neke opet pa nebitne uličice su sređene npr Mišarska sa sve ležećim policajcem i ograničenjem od 30 na sat jer je u blizini škola.... E sad, što je škola na drugom kraju ulice i u suprotnom smeru od saobračaja, i što je nelogično, to je tek enigma. :(

Mozda zbog casopisa Vreme (sic!)
margos margos 00:07 11.10.2007

Re: Malo s druge strane

ivana23
Mozda zbog casopisa Vreme (sic!)

...ili SOKOJ-a?

Nego, od jutros razmišljam šta mi to rekoše zašto se opravljaju uličice, a ne važne stvari... pa se konačno opsetih posle ponoći. Rekoše mi da na tako velikom projektu kao što je most ne može da se drpa, tj kraducka, a na uličicama može - te je to razlog zašto se neke ulice 'presvlače' svako malo...

Da, potrebna su nam tri mosta!
Da, mogli bismo po 350 kinti da izdvajamo za to, a ne za Javni servis.
Još kad bi bilo kog voljnog da to sprovede, što bi BG bio raj :)))
inspekcija inspekcija 23:20 10.10.2007

Krajnje vreme

...da neko obrati paznju na infrastukturne probleme ovog grada, koji samo sto se ne rasprsne od prenagomilanosti. Ulice zakrcene, mostovi u raspadanju, metro se vise ne pominje ni u vicu, a sta bi sa onim mostom preko Ade? Ucutase se nesto i sa tim projektom... "Zirafa", kako li se zvao? Pricalo se i o zicari, koja bi povezivala NBG sa Banovim Brdom... Sve te lepe price zabruje u predizbornoj kampanji za gradsku vlast, a posle ih pojede amnezija. Pa obilaznica, pa Prokop, pa... razna "zelena trava". Gde god da zivite, neki ce vas "CVOR" sacekati, saplesti, usporiti vas... Ili ne mozete da se iskoprcate iz bul. V. Misica, ili sa NBG-a, ili iz Borce, ili vam prosto bruji autoput ispod prozora. ...Ima li ikoga odgovornog za ovakvo zapustanje prestonice?
Bolje da nam onih 350 din koje drpaju za TV pretplatu (koja btw. ne ide ni na izvikanu "48 sati svadbu", niti na BILO STA DRUGO! Ne ide ni na sta, daju reprize, reklame i "Slagalicu"...) uzimaju za renoviranje saobracajne infrastukture Srbije. Izracunajte samo koliki je to novac mesecno. Neka, recimo, 3.000.000 korisnika u Srbiji placa tih 350din, to je 1.050.000.000. din mesecno! (Milijarda i pedeset miliona dinara), ili u EURima, cvrstoj valuti: 13.125.000 EUR. Godisnje bi to bilo 157. 500.000EUR. Toliko naseg novca inace ide (???) na adresu Javnog servisa, od kojeg ne dobijamo NISTA. Ne znam koliko kosta jedan most, ali - verujem da bi ga 157 ipo miliona evra nekako pokrilo, hm?
Eto, sanjam ja malo... :) Ali drugacije izgleda slika kad svako virne u svoj novcanik i - ne oseti mnogo nedostatak tih 350 din, a drugacije kad pomisli da je neko svakog meseca dobar za preko 13 miliona evra...
mixmasterche mixmasterche 23:52 10.10.2007

znam

Dugo sam govorio da je nama u Beogradu potrebno odmah dva mosta, neka vrsta metroa i duplo vise parking mesta. Sad znam da sam pogresio: trebaju nam tri mosta i to odmah! Jedan preko Ade, jedan preko Savkog amfiteatra i jedan pored Pancevca.

Ima li neko da veruje da cemo mi imati bilo sta od ovoga sto sam predhodno naveo u roku od dve godine, koliko je minimalno vreme za izgradnju ovakvih projekata. Od svega ovoga pominje se samo most na Adi i to jako tiho. Cini se da vlast u Beogradu jos nije sigurna da li da to uopste pominje na predstojecim izborima.

Neko bi mogao da ih podseti da im je to bila jedno od bitnih predizbornih obecanja za prosle izbore.

Evo, na primer, ja!
Gonzo Gonzo 01:00 11.10.2007

Re: znam

Dugo sam govorio da je nama u Beogradu potrebno odmah dva mosta, neka vrsta metroa i duplo vise parking mesta



...imate li ideju koliko to kosta?
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:41 11.10.2007

VEČITA GUŽVA

U ovom gradu je večita gužva, što zbog manjka mostova,što zbog asinhronih semafora, što zbog nervoznih vozača i pojedinaca koji ne poštoju saobraćajne propise. Jasno mi je da je Srbija tokom devedesetih godina prošlog veka pretrpela veliku propast sankcijama i ubistvenom politikom starog režima, ali, bre brate, u ovom Beogradu moglo je da bude izgrađeno jo najmanje 2 mosta na Dunavu i 1 na Savi pre već ponemutih devedesetih godina kad samo "dobro živeli". Živo me zanima zašto to nije urađeno u Titovo vreme kada se Beograd gradio i obnavljao i kada smo doživeli taj takozvani procvat,kako su pojedini moji prijatelji i poznanici zvali taj period?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:10 11.10.2007

Re: 1945, NIP, Most

Luka Ivanišević
U ovom gradu je večita gužva, što zbog manjka mostova,što zbog asinhronih semafora, što zbog nervoznih vozača i pojedinaca koji ne poštoju saobraćajne propise. Jasno mi je da je Srbija tokom devedesetih godina prošlog veka pretrpela veliku propast sankcijama i ubistvenom politikom starog režima, ali, bre brate, u ovom Beogradu moglo je da bude izgrađeno jo najmanje 2 mosta na Dunavu i 1 na Savi pre već ponemutih devedesetih godina kad samo "dobro živeli". Živo me zanima zašto to nije urađeno u Titovo vreme kada se Beograd gradio i obnavljao i kada smo doživeli taj takozvani procvat,kako su pojedini moji prijatelji i poznanici zvali taj period?


Zanimljivo je to pitanje: nijedna vlast od 1945. nije krenula u Projekat NOVI MOST na Dunavu-ni gradska ni republička . A bilo je očigledno da je most bio potreban i Beogradu i Srbiji i kad nije bilo ovoliko automobila. Iako nemam nikakve direktne veze sa tim delom Beograda (preko Dunava) smatram da je apsolutno obaveza da se krene u taj projekat. Cena? Ako se odluče za jednostavan i funkcionalan most cena je prava sitnica. Po mojoj inženjerskoj proceni 300-500 miliona. To bi bio tipičan projekat za NIP. Ostali projekti na koje se bacaju pare kao što je sada uređenje gradskih parkova (stvarno strašno) i slično ne bi smeli da imaju bilo kakve veze sa NIP-om.
Korist za građane Borče je kolateralna korist.
djmarkovic djmarkovic 11:40 11.10.2007

guzva i mostovi

U gradu je definitivno postalo tesko stici negde na vreme i savesno obavljati svoje duznosti. Osnovni problem je i u tome sto danas svi imaju dozvole za vozenje kolima, razni klinci kojima su tate sredile da dobiju vozacku pa ne znaju da voze, pa onda izazivaju razne sudare itd. Mostovi su definitivno najveci problem. I posto sam stanovnik Novog Beograda u koji se trenutno najvise ulaze, samo ne razumem cemu sve to kada da bi izasli sa istog potrosite minimum pola sata. Izlazi na mostove su uski, zakrceni, malo ih je,a da ne govorimo o tome da da bi recimo stigli na Banovo Brdo i da se vratimo treba da odvojimo bar pola dana.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:01 11.10.2007

Re: guzva i mostovi

djmarkovic
U gradu je definitivno postalo tesko stici negde na vreme i savesno obavljati svoje duznosti. Osnovni problem je i u tome sto danas svi imaju dozvole za vozenje kolima, razni klinci kojima su tate sredile da dobiju vozacku pa ne znaju da voze, pa onda izazivaju razne sudare itd. Mostovi su definitivno najveci problem. I posto sam stanovnik Novog Beograda u koji se trenutno najvise ulaze, samo ne razumem cemu sve to kada da bi izasli sa istog potrosite minimum pola sata. Izlazi na mostove su uski, zakrceni, malo ih je,a da ne govorimo o tome da da bi recimo stigli na Banovo Brdo i da se vratimo treba da odvojimo bar pola dana.


Kad smo kod teme gužvi u gradu, ja sam na drugom kraju grada, na Crvenom Krstu i mogu da Vam kažem da je potez od Slavije do ulice Vojislava Ilića(znači, ulice Mekenzijeva, Cara Nikolaja II, deo Mileševske i Žička gde prolaze trolejbusi i bus 83) jedan od najgorih delova grada radnim danima u špicu. Da ne govorimo o onom semaforu na raskrsnici Maksima Gorkog i Cara Nikolaja II: automobili i vozila javnog gradskog saobraćaja, mislim na bus 83 i trolejbusi iz Cara Nikolaja II tu najduže čekaju, dok vozila koja idu ulicom Maksima Gorkog kratko čekaju na crvenom semaforu. A uz to je na pomenutom potezu od Slavija ka Crvenom Krstu velika koncentracija saobarćaja, kao da prema Konjarniku, Cvetkovoj pijaci ili Medakoviću ne može stići ili Južnim bulevarom ili bulevarom kralja Aleksandra ili bulevarom Oslobođenja pa Ustaničkom ulicom, nego baš tuda. Dovoljno je što rade 4 trolejbuske linije na tom prostori i 5 bus 83.
Ovo nije nikakva kritika na Vaš komentar gospodine Markoviću, nego se samo nadovezujem. Možemo da shvatimo kao naše saobrćajne doživljaje.
Veliki pozdrav.
grid011 grid011 15:11 11.10.2007

Zemun

ja sam Zemunac i kad treba da odem kod bilo koga preko puta "pancevca" , najradije bi isao preko N.Sada. i Zrenjanina.
ovo sto govorim sa sigurnoscu znam da misli veliki broj Zemunaca, pa lakse nam je da predjemo camcem!
tako da se saosecam sa svima iz Borce, Ovce, Panceva i ostalima koji svakodnevno prolaze kroz guzvu na mostu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:33 11.10.2007

Bolje fekalna kanalizacija nego Pancevac

Izvinjenje za ogroman tekst. Ovo dole je originalan tekst (sa izmenjenim nazivima) iz jednog grada u Srbiji. Isto je ili gore u drugim gradovima. Na ovo se troše i trošiće se pare NIP-a!!! Pomnožite iznos od oko 50 Miliona EURA sa sto i dobicete 5 MLRD. Naravno, svi računaju da će im Komisija srezati to na 10%. Ode vam Pancevac na pokrivanje pijačnog prostora) Da vidite tek beogradski predlog!!

"Na spisku prijaviljenih za NIP za budžetsku 2008. godinu, na koji je na sednici SO data saglasnost, nalaze se novi i ponovljeni. Među značajnijim novopredloženim projektima su komunalni objekti iz oblasti vodosnabdevanja i kanalizacije kao što su druga faza proširenja izvorišta Beli potok, rekonstrukcija magistralnog cevovoda uz zamenu azbestnocementnih cevi, izgradnja gradskog postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda, izgradnja kanalizacije sa prečistačem u naseljima Borča, Prćilovci, Travarica, Zvonarevo i Kljajevac. U oblasti energetike to su projekti konverzije kotlarnice Mokra Gora sa mazuta na gas i uspostavljanje sistema daljinskog očitavanja utroška toplotne energije. U oblasti upravljanja otpadom predloženi su projekti izgradnje reciklažnog centra i nabavke odgovarajuće opreme za skupljanje i uklanjanje komunalnog otpada sa područja čitave opštine, a među komunalnim objektima važan je i predlog projekta za pokrivanje pijačnog prostora. Značajni projekti predloženi su u oblasti obrazovanja kao što su dogradnje većeg broja osnovnih i srednjih škola na području opštine, kao i za izgradnju dečjeg vrtića u Mačku. U oblasti sporta i rekreacije, pored ostalog, značajan je predloženi projekat izgradnje zatvorenog bazena i većeg broja školskih fiskulturnih sala u gradu i na selu.
Od predloženih novih projekata na spisku su i formiranje biznis inkubatora, uređenje Trga Golog Pahomija i većeg broja gradskih ulica, posebno onih u sastavu regionalnih puteva kao što je Ulica vojvode Mitnika. Veliki broj projekata, oko trideset, predložen je i za izgradnju i rekonstrukciju seoskih puteva na području opštine, od puta u Počujku do puta u Strezovcima, odnosno Papratima.
Među ponovljenim projektima iz NIP-a iz 2007. godine su završetak izgradnje crpne stanice i fekalne kanalizacije, izgradnja saobraćajne raskrsnice Vinčujak, nastavak gasifikacije, sanacija gradskog bazena, izgradnja otvorenih sportskih terena, dogradnja OŠ ,,Goran Vuckovic" u Sibnici i ,,Dusan Nedeljković" u Pruću i rekonstrukcija pozorišta. Za sve ove projekte tražena su ukupna sredstva u iznosu od oko 3,5 milijardi dinara, a rokovi za završetak su uglavnom do 2009. godine, osim izgradnje zatvorenog bazena, koja je planirana do 2010. godine"
wk wk 15:50 11.10.2007

Re: Bolje fekalna kanalizacija nego Pancev

NIP je postao nacin da lokalna samouprava sakrije svoju nesposobnost i dobije pare od drzave za ono sto bi trebalo da uradi sama, a nije sposobna da uradi.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 15:48 11.10.2007

Most, komada 2

Na Dunavu. Totalno ste u pravu. Ja moram da iskoristim priliku da budem dosadan pa opet da kazem da fali onaj obecani most preko Ade, ovde u Bg. Strasno je, nema sanse da se dodje normalno na Nbg preko mostova na Savi - negde u Maju su guzve na autoputu pocinjale od autokomande u pravcu Nbg-a, danas su bile kod Slap pumpe na Konjarniku. Za tri godine bice kolone skroz do Mladenovca. 100%, jer ovi nisu kadri poslednjih 7 godina da pomere prst oko izgradnje tog nesretnog mosta. Tell you what - mogu da ga grade taj most koliko god hoce - time nece resiti problem - sada fale jos najmanje 2 mosta preko Save...
cheshko cheshko 19:14 13.10.2007

Gužva na Zrenjanincu

Potpuno je jasno da je jos jedan most neophodan, ali ja bih skrenuo paznju na jednu cinjenicu koja stalno promice. Kad sam se ja doselio u borcu '87, na tom potezu Zrenjaninskog puta je bilo 2 semafora i 2 trake. Guzve su pocinjale na istom mestu kao i danas najcesce negde oko ove nove MOL-ove pumpe ili kojih stotinak metara dalje, a glavni razlog je bio semafor u Krnjaci koji se palio i gasio na taster, zbog skolaraca kojima je skola sa druge strane puta.

Stanje se po meni naglo pogorsalo od kad je kod Metroa postavljen semafor zbog trake kojom se skrece na parking istog. Cak se moze i osetiti da kad vozila prodju tu tacku, jednostavno kolona krene da podseca na iole normalan saobracaj.

Dakle, gospodo iz gradske vlade, ok, nema para za novi most, kapiram i ja nemastinu, ali onda lepo izdubite podzemne prolaze, napravite pasarele i podvoznjake i njima zamenite sav visak semafora kojih nema manje od 7-8 do mosta. Kostace mozda par stotina hiljada evra, mozda i milion, ali dobicete iole normalan saobracaj, koliko je to uopste moguce sa jednim mostom. I sto je jos vaznije, to sve moze relativno brzo da se pusti u rad, a povrh svega moze da se radi parcijalno, podvoznjak po podvoznjak i time ne usporava saobracaj. Aj sad keve vam recite da nemate ni tu lovu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana