piše Mile al piše i Hund-predlog Trojke za sastanak 22. okt

Jelena Milić RSS / 20.10.2007. u 18:59

 

 Zamenik ruskog ministra spoljnih poslova Vladimir Titov je u regionu, sutra se valjada susrece sa Koštunicom (Tadićem?!). Pogledajte dokument koji je potpisala i Rusija. Meni se svidja tačka 7. Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu."

1. Belgrade and Pristina will focus on developing the special nature of the relations existing between them especially in their historical, economic, cultural and human dimensions.

 2. Belgrade and Pristina will solve future problems between them in a peaceful manner and not engage in actions or dispositions that would be regarded as threatening to the other side.

3. Kosovo will be fully integrated into regional structures, particularly those involving economic cooperation.

 

4. There will be no return to the pre-1999 status.

 

5. Belgrade will not govern Kosovo.

6. Belgrade will not re-establish a physical presence in Kosovo.

 

7. Belgrade and Pristina are determined to make progress towards association and eventually membership of the European Union as well as to move progressively towards Euro-Atlantic structures.

 

8. Pristina will implement broad measures to enhance the welfare of Kosovo Serbs as well as other non-Albanian communities, particularly through decentralization of local government, constitutional guarantees and protection of cultural and religious heritage.

 

 9. Belgrade and Pristina will cooperate on issues of mutual concern, including: a. Fate of missing persons and return of displaced persons b. Protection of minorities c. Protection of cultural heritage . their European perspectives and regional initiatives e. Economic issues, including fiscal policy and energy, trade and harmonisation with EU standards and development of a joint economic growth and development strategy in line with regional economic initiatives. f. Free movement of people, goods, capital and services g. Banking sector h. Infrastructure, transportation and communications i. Environmental protection j. Public health and social welfare. k. Fight against crime, particularly in the areas of terrorism, human-, weapon-, and drug-trafficking and organised crime. l. Cooperation between municipalities and the Government of one of the two sides m. Education

 

10. Belgrade and Pristina will establish common bodies to implement cooperation.

 

11. Belgrade will not interfere in Pristina's relationship with IFIs.

 

12. Pristina will have full authority over its finances (taxation, public revenues, etc)

 

13. Kosovo's EU Stabilization and Association Process (tracking Mechanism) will continue unhindered by Belgrade.

 

14. The international community will retain civilian and military presences in Kosovo after status is determined.



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut adam weisphaut 19:17 20.10.2007

Pitija

7. Belgrade and Pristina are determined to make progress towards association and eventually membership of the European Union as well as to move progressively towards Euro-Atlantic structures.

Pa sad zavisi sta se pod tim progressively podrazumeva
nestorijanac nestorijanac 19:57 20.10.2007

Re: Pitija

Zaista, sta li se pod tim podrazumeva ?
Perhaps, sa rukama u vis ?
adam weisphaut adam weisphaut 20:01 20.10.2007

Re: Pitija

nestorijanac
Zaista, sta li se pod tim podrazumeva ?
Perhaps, sa rukama u vis ?

Pre bih rekao, by the time I get to Phoenix she'll be rising...
nestorijanac nestorijanac 20:20 20.10.2007

Re: Pitija

....She'll find the note I left hangin' on her door
She'll laugh when she reads the part that says I'm leavin'
'Cause I've left that girl so many times before...

Znaci to je to oko ulaska u te strukture na taj nacin ?
adam weisphaut adam weisphaut 20:50 20.10.2007

Re: Pitija

Znaci to je to oko ulaska u te strukture na taj nacin ?

Pa sad Rusija je bila izricito ptoriv pristupanja tim stukturama, tako da mi to deluje kaoda je pisala Pitija ie. da prevedemo to sa omiljenom recju srpske elite da prave pomak ka...
jaksa scekic jaksa scekic 22:33 20.10.2007

Vidjenje Ruske pozicije


Kosovo as a Test for Russia 08-08-2007 13:39

© "Russia in Global Affairs". № 2, July - September 2007

Jan Charnogursky is the former prime minister of the Republic of Slovakia (1991–1992).

What is Russia’s position on the Kosovo issue today?

Moscow demands that any resolution should respond to the universal principles of international law and be supported by all of the sides concerned – i.e., including Serbia. Russia emphasizes that a Kosovo resolution cannot be secured with different standards than those that are used in similar cases – for example, in Abkhazia, South Ossetia or Transdniestria.

Kosovo’s separation from Serbia without Belgrade’s consent will indeed set a precedent for the above conflict areas in the post-Soviet space. Nevertheless, a parallel between Kosovo, Abkhazia and other unrecognized states can only be drawn in the following scenario: Russia vetoes a UN Security Council resolution that grants sovereignty to Kosovo. Nevertheless, the province proclaims its independence, while one of the great powers recognizes such a status. This scenario would give Moscow the moral right to recognize the independence of post-Soviet formations.

But what if Russia supports a Kosovo resolution that grants the province independence from Belgrade, or even simply abstains at the UN Security Council? Then there will be no parallels with breakaway territories in Georgia or Moldavia.

Let us consider a similar scenario: Russia does not prevent the separation of Kosovo and at a later date the question of independence for Abkhazia or South Ossetia, for example, is raised. A corresponding resolution is submitted to the UN Security Council. What line will Western countries take in this situation? They will come out strongly in favor of Georgia’s territorial integrity. And if Sukhumi or Tskhinvali then declare their independence, it will be considered illegitimate, as will its recognition by Russia. But Kosovo is already independent – furthermore, fully in accordance with international law, since the UN Security Council sanctioned the province’s separation.

In global politics, moral considerations are often sacrificed to state interests or specific goals. But in the case of Kosovo, the situation is such that maintenance of moral principles, including the threat of using the veto power, completely corresponds to Russia’s interests.

In this scenario, first, the Russian Federation should act as a guarantor of minority rights.

Second, if, due to Russia’s efforts, Kosovo remains part of the Serbian state, Moscow will also have to guarantee the rights of Kosovo’s Albanians.

Third, Russia should not allow a review of the Helsinki Final Act, in accordance to which a change of borders is only possible with the consent of the countries concerned.

Implementation of this policy will require courage and firmness, and it can complicate relations with important international partners who are looking for an early solution to the Kosovo problem in favor of the Albanians. But in the final analysis, commitment to principles of morality and law is a more advantageous position than attempts to ignore them out of some timeserving considerations of political expediency.


kimm kimm 05:50 21.10.2007

Re: Vidjenje ruske pozicije

Eh, kakavih je sve pisanija bilo na svim stranama u poslednjih 15-tak godina...
Jelena Milić Jelena Milić 14:06 21.10.2007

Re: Pitija

adame, imajte u vidu ugovor iz lisabona. eu su sada ruke odresenije. to je dobar znak. rekla sam danas za radio slobodnu evropu da mi se cini da je trojka ovim dokumentom pokazala da je zainteresovana da u istom formatu radi i u buduce, te da se nece sva koplja polomiti oko kosova. takodje, mislim da je ocito iz ovih 14 tacaka da je eu dala i neki okvir u kome se kosovo i srbija mogu potpuno integrisati u eu. to je jako dobar znak, ako mene pitate.

lopta je sad kod naseg i kosovoskog pregovarackog tima. cini mi se da je trenutak kljucan. toliko, da mi se cini da bi tadic trebao da dooobro razmisli pre nego sto ovu ponudu odbije. i po cenu raspada pregovarackog tima.

ovde se ne spominje nezavisnost kosova. mislim da mnogo bolje nece moci da dobije. pri tome se cini da je trojka spreman da pritisne kosovsku stranu. mir, pre svega, i medjunarodno prisustvo kao garant toga, malo li je!

imajte u vidu da eu poreski obveznici i nisu bas odusevljeni iducim prosirenjem. da su pametni i kosovari bi ovo zgrabili, kakve un, ....ovo obe strane mogu da prodaju ko uspeh.

vidite, trojka se slozila, sad bi bilo pametno da i nase strane, tako da kazem, pokazu zrelost, ne bi li i sami postali deo tog formata za odnose prema drugim izazovima
nestorijanac nestorijanac 14:13 21.10.2007

Re: Pitija

ovde se ne spominje nezavisnost kosova.

....ovo obe strane mogu da prodaju ko uspeh.


Kome da prodaju ? Svom birackom telu ? Sebi samima ?
Jelena Milić Jelena Milić 14:18 21.10.2007

Re: Pitija

nestorijancu,

pitali ste me da li je neko na tribini u tanjugovom centru pricao o interesima ljudi.

ako mene pitate ovo je tacno to. ovaj predlog treba doooobroooo razmotiriti pre nego ga odbiti. ovo vazi i za koosvare i za nasu stranu. imajte u vidu da je ovo i rusija potpisala.

inace,s ta vi mislite o napadu na novinarku VoA?
apatrid apatrid 14:21 21.10.2007

Re: Pitija

eu su sada ruke odresenije


Pitanje: ko vezuje, a ko odvezuje ruke?
Uzgred, kad god su im ruke bile "odvezane" nista nisu uradili. Bolje da im vezu, bar imaju alibi.

s56a s56a 14:23 21.10.2007

Re: Pitija

nestorijanac
ovde se ne spominje nezavisnost kosova.
....ovo obe strane mogu da prodaju ko uspeh.Kome da prodaju ? Svom birackom telu ? Sebi samima ?

Srpskoj mitologiji - politicar koji je uveo Srbiju u EU za cenu od samo 15% teritorije. Stipe Mesic se hvalio, kako je rusio mnogo vecu drzavu!
nestorijanac nestorijanac 14:37 21.10.2007

Re: Pitija

inace,s ta vi mislite o napadu na novinarku VoA?

Mislim da je to zlocin i pokusaj zastrasivanja ljudi koji izvestavaju o stvarnim problemima na Kosovu.

Inace, nisam uveren da se interesi ljudi koji zive na Kosovu sada mogu braniti ili garantovati bilo kakvim predlogom na papiru.
Na Kosovu i dalje nema osnovnih sloboda za mnoga ljudska bica, broj povratnika je neznatan, kao i broj obnovljenih crkava i spomenika kulture jednog od naroda koji na Kosovu zivi. Sve su to nekada bili tzv. standardi koji ni danas nisu ispunjeni. Ujedno, to su bili i proklamovani ciljevi prisustva medjunarodne zajednice na Kosovu.
Zar zaista mislite da se nakon 7 godina prisustva medjunarodne vojske i policije sada moze PREDLOGOM na papiru garantovati sloboda za sve koji na Kosovu zive ?

blackbox blackbox 14:43 21.10.2007

Re: Pitija

trojka se sloila, sad bi bilo pametno da i nase strane, tako da kazem, pokazu zrelost, ne bi li i sami postali deo tog formata za odnose prema drugim izazovima

Upravo tako.Time bi obeybedila da Kosovo rešava yajedno sa EU i ima sve benifite.
Pitanje je samo da li to odgovara konzervativno-patriotskim snagama, jer šta će ako se za Kosovo nađe rešenje, čime će pravdati sve ono što danas Kosovom pravdaju.
vucko vucko 14:43 21.10.2007

Status i standardi


Zar zaista mislite da se nakon 7 godina prisustva medjunarodne vojske i policije sada moze PREDLOGOM na papiru garantovati sloboda za sve koji na Kosovu zive ?

Pa ček, koliko ja shvatam, Jelenina poenta nije papir, nego ko iza njega stoji i šta su alternative.

Ajd' glupo pitanje: koliko misliš da konflikt oko statusa utiče na te standarde? Meni izgleda da su standardi više oružje u konfliktu (ovo važi za obe strane), nego što su ono za šta se bore strane u konfliktu, bilo koja od njih...
nestorijanac nestorijanac 14:53 21.10.2007

Re: Status i standardi

Pa ček, koliko ja shvatam, Jelenina poenta nije papir, nego ko iza njega stoji i šta su alternative.

Onaj ko stoji iz papira je medjunarodna zajednica koja je na Kosovu prisutna vec 7 godina i koja do sada nije uspela da odbrani osnovne slobode i prava za mnoge ljude na Kosovu.

Alternativa bi bila da se sloboda za ljude na Kosovu KONSTATUJE, a ne da se papirom (ili politickim dogovorom) garantuje.

Ajd' glupo pitanje: koliko misliš da konflikt oko statusa utiče na te standarde?

Utice mnogo. Bas zbog toga proces ispunjenja standarda moze biti jedini garant mira i stabilnosti na Kosovu i stvarnog resenja konflikta koji traje.
vucko vucko 14:59 21.10.2007

Re: Status i standardi

Utice mnogo. Bas zbog toga proces ispunjenja standarda moze biti jedini garant mira i stabilnosti na Kosovu i stvarnog resenja konflikta koji traje.

Pa meni se čini da je polu-zainteresovani konzilijum lekara prešao sa antipiretika na antibiotike, jedino je pitanje da li će biti primenjeni oralno ili analno
jesen jesen 00:17 22.10.2007

Re: Pitija

lopta je sad kod naseg i kosovoskog pregovarackog tima. cini mi se da je trenutak kljucan. toliko, da mi se cini da bi tadic trebao da dooobro razmisli pre nego sto ovu ponudu odbije. i po cenu raspada pregovarackog tima
...slazem se, ali sta ako on prihvati a K ne prihvati i tim se raspadne....da li bi u tom slucaju Tadicevo prihvatanje važilo ili bi morao da se pravi novi tim pa jovo nanovo....Ili ne prihvati druga strana....? Ja mislim da ce druga strana 10.12 da proglasi nezavisnost a da ce kod nas opet da stignu traktori....volela bih da nisam u pravu.....
eli eli 00:21 22.10.2007

Re: Pitija

Ja mislim da ce druga strana 10.12 da proglasi nezavisnost a da ce kod nas opet da stignu traktori....volela bih da nisam u pravu.....

Mislila sam da ovo nikada necu reci ali slazem se.Jednostavno nista se ne desava sto bi ljudima dalo nadu da ostanak moze da znaci zivot.
Jelena Milić Jelena Milić 11:59 22.10.2007

Re: Vidjenje ruske pozicije

kimm, no bitno je ko pise i gde se objavljuje. ovo je vrlo referentno

hvala jaksa
Jelena Milić Jelena Milić 12:13 22.10.2007

za jesen

pitanje traktora.....secam se 95, ja stomak do zuba, bebce jedno vec, odemo narodni poslanik i ja na autoput, prilicno tanki finansijski, da ne kazem potpuno svorc, odneli neki dzem sto smo nasli od keva nasih, i cebad i 2-3 pelene, ni celo pakovanje, i termose sa kafom i cajem....

jedna baka place, place, sta je bilo, sta je bilo, nije odvezala kravu iz stale, sta li ce biti sa njom....

posle sam radila dugo ii za HO i za UNHCR i OSCE sa izbeglicama....

pre neki dan sam imala priliku da saslusam prebijenu novinarku VoA......zastrasujuce. srbin ju je prebio. samohrana majka, bez roditelja.

mislim da ce traktora biti....to su lancane reakcije, krene jedan iz sela, krenu drugi...progotovu iz enklava...i to onih najajadnijih, jer samo ko jos nije mogao da ode, nije otisao...ovo nema skroz veze sa stanjem bezbednosti vec i sa mentalitetom, i sa time sto su drugi otisli, i kojesta jos......

pitanje je i sta ce biti sa severom, da li ce i tu da krene erozija, bez obzira na "nestatusnu mafiju" kako ih ja zovem.....

ja se nadam da IC ima mehanizme da prisitsne albansku stranu da ne proglasava unilateralno nista. i bez toga neki zaista sponatani incident, ne mora ni ANA ni KOS da ga naprave, moze da se otme kontroli onoliko....


sto se tice Tadica, da upravo to mislim. dosta je kuvanja zabe, sad je vreme da se podelimo na mi i oni, demokrate protiv vk i radikala.....tacka 7 je kljuc, to je ono sto razlikuje ovaj dokument od obicnih 14 zajedinckih problema, ta tacka nije problem, nego jasno nacrtana sansa....
isto vazi i za kosovoski pregovaracki tim....ne pise nezavisnost, pa sta!
blackbox blackbox 00:08 21.10.2007

quote] Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu."[

....zavisi ko kako vidi "pobedu."

Sa stanovišta statusa intertesantne su i tačke 5.,6. i 13.
Ako se konačno ovo mrcvarenje Srbije sa Kosovom i oko Kosova završi biće to pobeda zdravog razuma. A zdarv razum nalaže da se uvažava realnost a ne fikcija o suverenitetu. Suština je da se, uz pomoć međunarodne zajeednice ,konačno obezbedi normalan život svih građana, uključujući i povratak onih koji hoće.To je realnost kojom se treba baviti a ne fikcijom.
Dakle, pregovaračka trojka konstatuje da [b]nema povratka na period od pre 1999. godine odnosno da Beograd "neće vladati Kosovom" niti će "ponovo uspostavljati fizičko prisustvo u pokrajini". [/b]Kosovo će, dalje, biti potpuno samostalno u finansijskom smislu i moći će da, bez mešanja Beograda, sklapa aranžmane sa međunarodnim finansijskim institucijama.
Beograd i Priština razvijaće "posebne odnose" [b]i nastaviti, ali odvojeno, procese evroatlantskih integracija.[/b]
Ako se ima u vidu da su ovo stavovi koje je i Rusija prihvatila u okviru Trojke, onda je jasno da oni koji su se busali da neće dati da im se otima 15% teritorije neće moći da se osećaju kao pobednici. Međutim, ne treba sumnjati da će naći način da i to prikažu kao svoj veliki doprinos odbrani Kosova.
Uostalom, iako ne piše decidno o nezavisnosti, šta znači stav o odvojenom procesu evroatlantskih integracija.?Teoretski, to znači da Kosovo može da uđe u NATO, a Srbija neće jer hoće da bude neutralna. Je li moguće da jedan deo suverene države to uradi, naravno nije. E pa to znači da od suverenosti nema ništa.
Ovim otpadaju i druge nebuloze o NATO državi i sl. Evo šta prorokuje mudri Proroković:
Upitan zašto bi NATO stvarao sopstvenu državu na Kosmetu, Proroković je odgovorio da NATO, sudeći po Aneksu 11 Ahtisarijevog plana "dolazi u pokrajinu da sebi napravi logističku bazu".
Sa Kosmeta, sa aerodroma u Ðakovici, ili kod Uroševca, brzo se stigne i do Kavkaza, i do Irana. Mislim da su to prave namere Alijanse", rekao je državni sekretar za Kosmet.
Pa čovek stvarno priča van prostora a u vremenu lociranom negde u srednjem veku, kada se išlo konjskim zapregama u karavanima. On kao da ne zna da su Bugarska, Grčka i Turska u NATO i da poseduju vazd. baze. Drugo, ako savremeni borbeni avioni lete brzinom od 3 maha, ako se krstareće rakete lansiraju sa nosača aviona i strategijskih bombardera sa udaljenosti od nekoliko hiljada kilometara, čemu bi im služila logistička baza u Uroševcu.I treće, to je čisto obmanjivanje javnosti sa Aneksom 11, jer tamo uopšte ne piše to što VK i njegovi ministri potenciraju, jer se u njemu reguliše status međunarodnih snaga kao što je i sada status KFOR-a.
sentinel26 sentinel26 12:57 21.10.2007

Re: Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu

blackbox
....zavisi ko kako vidi "pobedu."
............................................., čemu bi im služila logistička baza u Uroševcu.I treće, to je čisto obmanjivanje javnosti sa Aneksom 11, jer tamo uopšte ne piše to što VK i njegovi ministri potenciraju, jer se u njemu reguliše status međunarodnih snaga kao što je i sada status KFOR-a.

Pa jedino ako "žele" da pomognu srskoj vladajućoj garnituri da ostane što duže i da ne raspisuje izbore. Inače baš ničemu.

Tačka 14. sadrži u sebi sve prethodne. U njoj nema Srbije.

MZ će zadržati civilno i vojno prisustvo na Kosovu i poslije definisanja statusa.
Kosovo neće biti nezavisno u odnosu na MZ (čitaj EU) ali će biti nezavisno u odnosu na Srbiju.
Ne kaže se do kada će nezavisnost u odnosu na MZ trajati.
NATO snage su došle tamo i nemaju namjeru da odlaze. Pa to nije ništa novo.

Kontrolisana nezavisnost je potpuno definisana samo bez eksplicitne upotrebe same riječi "nezavisnost" i bez pominjanja gospodina Ajhtisarija, kako ne bi neki ministri u Bgd dobili infarkt.

****************************
A ovo sa zloupotrebom tumačenja Aneksa 11 nije ništa novo, to je nezaobilazni dio istorije ovdje.

Ovdje su uvijek od naroda skrivani potpisani (i nepotpisani) dokumenti.
Da li su ovom narodu prezentirani originalni dokumenti kao što su:
- Memorandum Nemačke vlade iz 1915.godine;
- Trojni pakt;
- Rezolucija IB-a;
- Sporazum Tito - Brant;
- Dejtonski sporazum;
- Sporazum Milošević - Rugova;
- Sporazum iz Rambujea;
- Kumanovski sporazum;
- Ahtisarijev plan.
Cilj: da bi mogli da manipulišu i obmanjuju narod a sve u cilju nekih viših interesa koji su uvijek identifikovani kao njihova borba za opstanak na vlasti.


blackbox blackbox 13:26 21.10.2007

Re: Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu

Cilj: da bi mogli da manipulišu i obmanjuju narod a sve u cilju nekih viših interesa koji su uvijek identifikovani kao njihova borba za opstanak na vlasti.

Slazem se.
Jelena Milić Jelena Milić 11:58 22.10.2007

Re: Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu

nevezano za temu,
glerdam kako je CG potpisivanje SAA u srpskim medijima i medju zvanicinicma proslo nezapazeno. tisina koja para usi. tako i oko ustava. cestitam! veliki koraci.

adam weisphaut adam weisphaut 12:45 22.10.2007

Re: Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu

Jelena Milić
nevezano za temu,
glerdam kako je CG potpisivanje SAA u srpskim medijima i medju zvanicinicma proslo nezapazeno. tisina oja para usi. tako i oko ustava. cestitam! veliki koraci.


Pa malo je nezgodno da se prica o tome kako nas kvazidrzava polako ali sigurno pretice na putu za EU, kao sto bih voleo da cujem nase blog patriote koje su s ubile da nam dokazu da je CG mafijaka drzava da prokomntarisu to
Jelena Milić Jelena Milić 13:01 22.10.2007

Re: Sad, zavisi ko kako vidi "pobedu

ja sam medju onima koja je sebi za pravo dala da kazem da milo dujukanovic nije bog, i dalje stojim iza toga.

pravio je vrlo nezgodne greske na unutrasnjem planu, pre svega u odnosu prema radu medija i nvo npr.

no me to ne sprecava da primetim da cg bar drzi kurs. to sto je eu spustila standarde, i wb remontira iz nutra je samo pitanje stila...

kimm kimm 05:23 21.10.2007

Evo kako Samardžić

vidi ovaj papir. Ništa posebno, ma to je rutinsko uputstvo za upotrebu, sve je to već poznato...:)
Postoji takav papir, on nam je uručen 14. oktobra na kraju sastanka u Briselu, to je opšti dokument sa 14 tačaka koji bi trebalo da bude povod za naš dalji rad.

s56a s56a 12:31 21.10.2007

Re: Evo kako Samardžić

kimm
vidi ovaj papir. Ništa posebno, ma to je rutinsko uputstvo za upotrebu, sve je to već poznato...:)
Postoji takav papir, on nam je uručen 14. oktobra na kraju sastanka u Briselu, to je opšti dokument sa 14 tačaka koji bi trebalo da bude povod za naš dalji rad.

Zapelo sa prevodjenjem na cirilicu! Cak ni ovde se nije pojavio nijedan komentar za odmaranje ociju.
blackbox blackbox 13:52 21.10.2007

Re: Evo kako Samardžić

kimm
vidi ovaj papir. Ništa posebno, ma to je rutinsko uputstvo za upotrebu, sve je to već poznato...:)
Postoji takav papir, on nam je uručen 14. oktobra na kraju sastanka u Briselu, to je opšti dokument sa 14 tačaka koji bi trebalo da bude povod za naš dalji rad.

Nisam baš siguran da je taj papir nešto opšte i neobavezno. Pre će biti da pregovaračka trojka tačno zna šta radi i tako olake ocene i minimiziranje od strane Samardžića mogu da mu se obiju o glavu.Trebalo bi da se naša strana seti kako smo prošli u Rambujeu upravo zbog našeg "ponosnog" (za domaću upotrebu) odbijanja svega.
Mungos Mungos 10:29 21.10.2007

Ja lepo pricah / kazem da...

Jelena Milic
14. The international community will retain civilian and military presences in Kosovo after status is determined.


... KiM nikada nece dobti nezavisns'!

Mungos, The Vidovit, Majku Ti Bozju
mariopan mariopan 10:39 21.10.2007

Re: Ja lepo pricah / kazem da...

Mungos
Jelena Milic
14. The international community will retain civilian and military presences in Kosovo after status is determined.


... KiM nikada nece dobti nezavisns'!

Mungos, The Vidovit, Majku Ti Bozju



Mungose..naravno da nece! Pozdrav.))))
nestorijanac nestorijanac 13:18 21.10.2007

Re: Ja lepo pricah / kazem da...

A cija je ta nezavisns' ? Mislim ko je TAJ sto je Nekom moze dati ?
Jelena Milić Jelena Milić 14:23 21.10.2007

vrlo zanimljivo

Stoltenberg: Za kompromis o Kosovu

Norveški premijer Jens Stoltenberg je izjavio da Norveška snažno podržava napore na pronalaženju kompromisa između Bograda i Prištine o rešenju statusa Kosova.

On je posle razgovora sa ministrom odbrane Srbije Draganom Šutanovcem na Vojno medicinskoj akademiji rekao da ne bi trebalo spekulisati šta će se događati posle 10. decembra i eventualnog jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova u Prištini.

Norveška će, poručio je Stoltenberg, podržavati svaku mogućnost da se dođe do kompromisa.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:22 21.10.2007

Re: vrlo zanimljivo

Jelena Milić
Stoltenberg: Za kompromis o Kosovu

Norveški premijer Jens Stoltenberg je izjavio da Norveška snažno podržava napore na pronalaženju kompromisa između Bograda i Prištine o rešenju statusa Kosova.

On je posle razgovora sa ministrom odbrane Srbije Draganom Šutanovcem na Vojno medicinskoj akademiji rekao da ne bi trebalo spekulisati šta će se događati posle 10. decembra i eventualnog jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova u Prištini.

Norveška će, poručio je Stoltenberg, podržavati svaku mogućnost da se dođe do kompromisa.

Hoće Norveška..Ali hoće li Koštunica..o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:06 21.10.2007

Čuj Božu optimistu...

Njujork -- Božidar Đelić rekao da dug Kosova nema nikakve veze sa pitanjem suvereniteta, jer "i grad Beograd sam plaća svoje dugove".
sashaNS sashaNS 21:27 21.10.2007

Re: Čuj Božu optimistu...

dug Kosova nema nikakve veze sa pitanjem suvereniteta, jer "i grad Beograd sam plaća svoje dugove".

??? Nista ne razumem.
vucko vucko 21:55 21.10.2007

Re: Čuj Božu optimistu...

??? Nista ne razumem.

Valjda se tako pravda što više Srbija neće da otplaćuje državni dug koji se tiče Kosova - šta više, pokušavaju da izvuku $215M nazad, od onoga što je već plaćeno. Evo linka ovde.
sashaNS sashaNS 22:11 21.10.2007

Re: Čuj Božu optimistu...

Hvala.Pet dana bez interneta...
Jelena Milić Jelena Milić 11:56 22.10.2007

Re: Čuj Božu optimistu...

dragoooo, mislim stvarno, ne mu stajes na muku.....dinkic ministar godine, a boza nista...mislim stvarno, sta reci :)

a da ne pricamo da je do pre pola godine to sto otplacujemo kosovski dug, bio glavni argument da je kosovo nase, ...a da je za one prv vlade, labus -dinkic, opet trazio sta je trazio, cista konfuzija....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:56 22.10.2007

Re: Čuj Božu optimistu...

Jelena Milić
dragoooo, mislim stvarno, ne mu stajes na muku.....dinkic ministar godine, a boza nista...mislim stvarno, sta reci :)

a da ne pricamo da je do pre pola godine to sto otplacujemo kosovski dug, bio glavni argument da je kosovo nase, ...a da je za one prv vlade, labus -dinkic, opet trazio sta je trazio, cista konfuzija....


Ma da..Kosovo se može upotrebljavati polivalentno..o)) U koji god kontekst ga staviš upotrebljivo je ako dodaš da se boriš za Kosovo...
A ovo sa Mlađom, pa to je stvarno previše..o))))
Jelena Milić Jelena Milić 12:30 22.10.2007

a od isingera....

Predstavnik Evropske unije u "trojci" Volfgang Išinger izjavio je pred početak današnjih pregovora da je "trojka" izašla s dokumentom od 14 tačaka kako bi se ušlo u novu fazu pregovora i da je tim dokumentom "trojka" preuzela incijativu.
"Bio bih veoma iznenađen kada bi bilo lako", rekao je Išinger i rekao da je do sada učinjen veliki napredak, od faze kada su se na pregovorima čule samo parole, do sadašnjih suštinskih razgovora

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana