Ljubav

Veličina? Apsolutno!

mladen.mladen RSS / 15.08.2009. u 21:09
Mislila sam da ti je veći...
I ja sam.

Sama činjenica da se uopšte raspravlja o veličini daje joj na značaju. Nije kao da se priča o kvalitetu seksa u odnosu na boju očiju ili razmak među njima. Nama, dečacima, ova tematika je tako nametnuta za razmišljanje, ako ne ranije, a ono od desete pa nadalje, slično kao što je devojčicama do treće ili pete pomalo nelagodno što dole nemaju ništa. I dok devojčice nekoliko godina kasnije mogu da nam se svete za to ništa (pa kad je ništa onda šta će ti igraj se s onim što imaš sad mi tvoje ne treba), nama priča o veličini ostaje sastavni deo šala, posmatranja, nadanja, stida i čega već sve ne, i naravno, razgovora, poput ovog kratkog dijaloga sa početka koji se zaista dogodio u ovom gradu.

I meni je, na primer, veličina zaista važna. Za potrebe ovog bloga pronašao sam na internetu podatak da 60% devojčica ima prosečnu veličinu, dok 30% ima veću a 10% manju. Prema istom izvoru prosečna je ona koja nema problema sa dužinom od 22cm i prečnikom od 5cm. Ovo se poklapa sa mojim višegodišnjim posmatranjem hiljade uzoraka. Ne, ne, nije kako zvuči... Imao sam sreće da na vreme saznam metod kako mogu apsolutno pouzadano da utvrdim veličinu bez da je vidim. Nije uvek jednostavno i očigledno, ali kada je leto daleko je lakše (tako kad se šetam Knezom ovih vrelih dana to mi daje osećaj da se šetam galerijom).

Dakle, ne govorim o obliku, o klitorisu, o boji, grupi sekreta i sl, pa ni o dubini - govorim o prostom promeru između prednjeg i zadnjeg zida. Ove kategorije ne mogu se prevesti u SI sistem mera jer ljudi nisu stvari. Šalim se. Ne mogu se prevesti jer za vreme seksualnog odnosa na početnu dimenziju (u stanju mirovanja) utiču brojni promenljivi parametri (vremenski interval, vlažnost, temperatura, položaj, itd). Zato mi je kategorija veličine važna kao jedina konstanta u celoj priči.

Pre nekog vremena postavio sam u glavi standard koji ih po prečniku svrstava u pet kategorija, jednostavno nazvanih od 1 do 5. Pet je najšira, jedan je najuža. Nikad ne ležem sa nekom koja ima preko 3, a prilazim i pričam sa nepoznatom samo kad ima 2 i manje (ionako me mrzi da muvam devojke, pa kad već to radim hoću da znam zašto). Shvatio sam da mi taj promer najviše odgovara. Ne bunim se ni kad je 1 ali se ona malo buni. Probao sam jednom sa 4 ili 5 ali to je bilo prosto neostvarivo, ljubav i to. Kad je 3 mora da bude lik. Ne ulazim u ozbiljnije priče, ljubljenje, odlazak kući i sl, dok ne ustanovim koji je broj. Bar dva puta sam rešio da budem kao fin i da gledam devojke kao da je nešto drugo važno, i namerno nisam gledao ono manje važno. Oba puta sam ustao iz kreveta pred njom i rekao da ne mogu ja to. Da neće vredeti ništa. Meni bar. Zato je bolje ovako.

Ne moraš biti moja lepša polovina, ali budi moja desna ruka

Cela ova problematika ne dotiče dve vrste dečaka. Jedni su oni kojima je prva, ili peta erekcija s nekim podeljena, a drugi su oni koji su prosto srećni kada imaju seks. Ukoliko nisi imao sreće u ranoj mladosti i dublje si zagazio u rukobludništvo, a ne smatraš da je nešto preterano posebno kada ti se neka da, i nisi bogznakako zahvalan i to, onda ti, pre ili kasnije, padne na pamet da zaista objektivno posmatraš šta se tebi u celoj toj priči dešava: šta osećam? U taktilnom smislu - ništa posebno. Nedostaje intezitet.

Prijatelj koji je tvrdio celo veče da to nije tačno, i da on zaista oseća, pojavio se posle par dana i rekao: jebi se... četrdeset pet minuta... a i tad jedva... potpuno sam se smorio... nisam morao da znam... Ja znam da ta devojka ima 2, što je sasvim zadovoljavajuće, ali eto, dešava se kad ni to nije dovoljno... Nije mi to rekao niti sam ga pitao. Video sam. Znam. Posle sam i video video. Metod je nepogrešiv.

Ovo znači da, u teoriji, samosvesni rukobludnik od 10 devojčica samo sa jednom može da računa na pristojan taktilni doživljaj, pa i to - ne uvek (ne uvek se eksponencijalno povećava u praksi). Ovako uska specijalizacija dovodi samosvesnog rukobludnika u položaj geparda osuđenog na propast onog dana kada nestane antilopa jer njegova čeljust samo njihovom vratu odgovara i njegova snaga samo njihovoj građi, tananoj. A šteta, lep je. Zar ne?

Fiktivna i upotrebna vrednost

Naravno da nismo od onih koji devojčice smatraju samo produžetkom svoje ruke, ali, veličina jeste važna i zbog posve drugih razloga. Dakle, užitak za dečake može da se zasniva na gorenavedenim parametrima, ali u uslovima idealne frekventnosti seksualnih odnosa (dozvoljavam da je individualni faktor) kad-tad pojavila bi se potreba za jačim trenjem i povećanim pritiskom. Zašto?

Prijatelj, lekar, koji je vodio kratki dijalog s početka, maja prošle godine reagovao je oštro na novinsku vest da su naučnici dokazali da devojčice imaju dva puta više nervnih završetaka na polnom organu od muškaraca - 8.000 na prema 4.000. Obojica se slažemo da je razlika i veća, ali čak i da je samo toliko, kaže on u svojoj reakciji, postavlja se pitanje o nervnim počecima: to znači da je kod žena 100% više mozga angažovano u korist pičke! (zbog terminologije u njegovom tekstu sa velikim žaljenjem ne objavljujem ga ovde u celosti, a ne želim ulogu cenzora).

Pored ovoga, postoji još jedna stvar koju nama, dečacima, niko nije pominjao dok su nas istovremeno optuživali za besmislene ideje, nerealne želje i slično - nepravedni prostorni raspored ionako smanjenog broja nervnih završetaka, tj. sluzokože. Nervni završeci dečaka su nemi posmatrači svoda u devočici, bez ikakvog kontakta sa istim (oblik retorte). Istina je da u prolasku kroz predvorje postoje nadražaji, ali nakon ulazne partije nadražaji na dečačkoj sluzokoži nestaju u potpunosti. Jedino što tad može da se dogodi jeste da se eventualno dotakne polumitski spušteni plafon u vrhu svoda (ume da zaboli). Dakle, kompatibilnost dužine i dubine manje su značajni od kompatibilnosti prečnika.

Što se tiče terminologije, meni je svejedno hoće li to biti arhitektonsko-enterijerska ili neka druga, i sasvim mi je ugodno, pa čak i preciznije, poređenje sa flašom vina Chenet (foto u prilogu), gde je grlić nagnut u odnosu na osu (legenda kaže da su takvu faličnu bocu slučajno izneli pred Luja i spasili glavu doskočicom da se i boca naklanja Veličanstvu), a na dnu postoji izbočina (spolja gledano - udubljenje u koje se stavi prst prilikom sipanja kako na staklu boce ne bi ostajalo previše otisaka prstiju).

Dodatno, postoje dve zone najintezivnijeg površinskog kontakta i obe su posvećene devojčicama: jedna je spoljašnja (stomak/koža na klitoris/sluzokoža), druga je unutrašnja (telo uda/koža na ulaz/sluzokoža).

Tako, dok šaka jada dečačkih nervnih završetaka zija tamo negde, nervni završeci devojčica angažovani su u punom kapacitetu. Nepravda pa to ti je. To je zato što su one tako velike čak i kada mi nismo tako mali.

Kako gepard da proširi jelovnik

Naravno, mi nismo mašine i imamo dušu, pa pokušavamo da pronađemo i druge motive da volimo neke devojke. Jedan drug ima gomilu ženske odeće i obuće koju sam kupuje, čisti, pere i pegla, i koja retko ili nikada napušta njegovu sobu: ma ne mogu Mlađo... kad mi dođe ko... samo joj kažem da nađe nešto u ormaru... Znam jedne čizme koje su bar tri devojke nosile a da nikad nisu napustile stan. Ja sam primenio njegov recept i OK je. Mada kupujem svakoj novo (nemam više para nego imam manje prilika).

Garderoba, njena kvalitetna koža (teflon što bi rekao prijatelj lekar), dirty talk, ogledala, na bum, česte promene (položaja, ne samo partnera), trip nadređenog i drugi trikovi služe nam da se uživimo u celu stvar i nadomestimo sve što nam je rođenjem uskraćeno.

Vizuelizacija, verbalna komunikacija, i, priznajem, rekonstrukcija i oživljavanje viđenih scena, sanjanih od mladih dana sa malih ekrana, VHS-ova, knjiga i časopisa jedino su što nam ostaje kada jednom sagledamo stvari objektivno. Svim tim aktiviramo približno jednaku zonu u mozgu kojom doživljavamo seksualne odnose. Da li volimo što je tako? Ne obavezno. Da li smo mi krivi? Otkud znam, moguće da nam je tokom evolucije želja za dominacijom i sopstvenim potomstvom zasenila sve drugo. Zato danas, da bismo bili iskreni i objektivni, neko prosto mora da se ponaša kao objekat, bar ponekad, da bi svima bilo lepo.

Nekoliko devojaka se ljutilo što to sve ne može tek tako. Može, kada si mentalni vo, ili kada si na višem stupnju komunikacije sa tom nekom, ali kada nisi, a samosvesni si rukobludnik, teško. Pored svega postoji i pregršt drugih problema, kao što su predigre koje gutaju najjače želje i erekcije, temperatura i nedostatak kiseonika u prostoriji koju moramo držati hermetički zatvorenim jer se sve čuje, u stanu, u zgradi, na ulici, zatim sloboda pred nekim, mogućnost da pomisli kako je ne voliš ili ne poštuješ, ili da si grub pa se više nikad ne pojavi... ma svašta nešto.

Sebično je prenebregavati ove činjenice. Devojčice jesu izmuzle evoluciju i uzele toliko toga za sebe. Pri tom ne mislim da su uzele nama, nego da su prosto izmislile nešto do tad neviđeno. Ljubomorni smo na njih, strašno. Naravno da ne mislimo da im treba uskraćivati ono što već imaju, ali voleli bismo da i mi imamo nešto slično. Nemamo pa nam je žao.

Skoro obrnuto proporcionalno reagujemo na iste nadražaje. Zato su nama zaista potrebni i neki drugi. Broj nervnih završetaka možda nije jednak ali ovim bar možemo da angažujemo veći broj nervnih početaka. I nije važno zašto smo opterećeni nekim fetišima, i koji je njihov izvor, jer da nema štikli, suknjica i svega, trebalo bi nam nešto drugo (dokaz je to što se kroz istoriju menjaju ideal lepote i moda, iako to nema nikakve veze sa realnim taktilnim doživljajem koji je uvek isti). Ovo se često tumači kao da mi imamo nezrelu želju za pornografijom, ali te devojke, tamo, nekako, nebitno kako, prosto znaju sve ovo ili bar rade ono što je neophodno da se radi kako bi svima bilo lepo. Naravno da devojčice nisu dužne da nas trpe kako bismo i mi dostigli ono što i one, ali nije kao da ih mi optužujemo za prevremene orgazme, nedostatak snage i sve što momci koji žive u Matrix-u rade.

Dečaci, kao i svi, postoje ovakvi i onakvi. To je sve. Nama ovakvima potrebno je nešto više.


Napomena: ovaj post je možda trebalo da bude prvi u nizu među onima koji se odnose na ovu temu na mom blogu jer u njemu su sadržani stvarni, lako i nedvosmisleno dokazivi, uzroci najvećeg dela ove problematike.

appendix: Pamet? Apsolutno!

Atačmenti



Komentari (357)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jamari jamari 21:36 15.08.2009

ha!

Baš mi je ovo zanimljivo! Sećam se tako nekih seksova gde vidiš da je idiot svršio samo zato što se jebao...

I da, odavno sam odlučila da ne poštujem muškarce koji ne drkaju, to mi je kao da ne drže do sebe.
mladen.mladen mladen.mladen 21:49 15.08.2009

Re: ha!

e jbg.. ja se ubi da zvuci sto korektnije i sad treba tebe da cenzurisem,)
margos margos 22:00 15.08.2009

Re: ha!

Zagrcnuh se...
Klopam, i sve lepo pročitam... a onda naletim na porodičnu scenu i umal' da riknem.
Jeste li vi deco normalni???

Nešto meni nije jasno sa celom tom fiskulturom i gimnastikom - meni je to naporno i smorno da gledam, a kamoli da učestvujem. Da l je moguće da je to ono što je tebi/vama uzbudljivo ? Ono 'aj sad 'vako, aj sad 'nako... pa ponovo 'vako...'

Priznajem, godinice...
mladen.mladen mladen.mladen 22:09 15.08.2009

Re: ha!

o tome se radi.. sto realno nista nije uzbudljivo i sve se svodi na mislece stvari. moju devojku je to umaralo malo s pocetka, pa i posle, ali kad skonta da sve to zaista ima efekta onda joj nista nije tesko,)))
margos margos 12:07 16.08.2009

Re: ha!

sto realno nista nije uzbudljivo i sve se svodi na mislece stvari

Kako realno ništa nije uzbudljivo? Dodir, nadražaj, miris... Pa cela frka oko seksa (ili seksova) i jeste to što uključuje i fizička čula i mentalnu aktivnost, pa emocije da izdvojim, pa okolnosti... svašta bre nešto.

To oko veličina - na istoku su odavno podelili u tri glavna tipa i ženskih i muških sprava, al ne se ne sećam naziva i opisa, maznule mi drugarice literaturu :)
scabies scabies 12:12 16.08.2009

Re: ha!

Kako realno ništa nije uzbudljivo? Dodir, nadražaj, miris... Pa cela frka oko seksa (ili seksova) i jeste to što uključuje i fizička čula i mentalnu aktivnost, pa emocije da izdvojim, pa okolnosti... svašta bre nešto.

I meni je malo uvrnuto da neko smatra da je poenta iskljucivo taktilni osecaj, pa da nesreca bude jos veca-oceqje iste senzacije kao kod rukobludnistva... Odnosno, ne znam zasto se takvi ljudi uopste zamaraju sexom udvoje
dragoljub92 dragoljub92 12:18 16.08.2009

Re: ha!

i najlošiji sex daje bilji osećaj od najkvalitetnijeg rukobludništva,al šta znam ja ni tu nisam teoretski potkovan
jamari jamari 12:19 16.08.2009

Re: ha!

Nasmejah se, baš... ajd sad...

Posle raznih iskustava ne verujem ti ja mnogo u gimnastiku i bacanje na plafon. Verujem više onima koji su se teorijski potkovali pre nego što sam im ja dopala šaka, nego onim idiotima koji svaki put rade jedno te isto, kao da je svaka žena ista...

Pa, i kada je neka info koju čovek ima nepotpuna ili netačna, lakše je to ispraviti, nego biti sa volom koji misli da sve zna, jer je praktičar...
mladen.mladen mladen.mladen 12:20 16.08.2009

Re: ha!

Margos... neodgovorivo...

sve to jeste istina ali... lako je sitom da prica o dusi... (deo o nepravednom prostornom rasporedu sluzokoze)
scabies scabies 12:24 16.08.2009

Re: ha!

Verujem više onima koji su se teorijski potkovali pre nego što sam im ja dopala šaka, nego onim idiotima koji svaki put rade jedno te isto, kao da je svaka žena ista...
Samo ne znam u koju grupu svrstavas Autora?
Meni je u grupi jedinostomozedanevaljajepromer Ili jedinostojebitnojepromer.
A onda se ispostavi da promer ne postoji
margos margos 12:35 16.08.2009

Re: ha!

Verujem više onima koji su se teorijski potkovali pre nego što sam im ja dopala šaka, nego onim idiotima koji svaki put rade jedno te isto, kao da je svaka žena ista...

Što bi reko batica, i ovo je skoro pa neodgovorivo.:)

Ako bih pokušala da saberem sve u što kraće - najviše volim kad je seks mešavina igre i strasti. Pa kako bude. Uvek ima fore i za drugi put.

Najgore mi je kad neko seks doživljava jednodimenzionalno - npr. kad je mrtav ozbiljan kao da je na sednici vlade i da sudbina planete od toga zavisi, ili kad demonstrira sve naučeno negde, bez da vidi gde sam ja - što se slaže s ovim tvojim 'kao da je svaka žena ista'.

dragoljub92 dragoljub92 12:39 16.08.2009

Re: ha!

nego biti sa volom koji misli da sve zna, jer je praktičar...

a ti te zoveš praktičarima,izgleda imamo terminolpški problem sa mlađahnom generacijom pošto vidim da ova vremešnija žemska populacija dobro razume termin praktičar
scabies scabies 12:39 16.08.2009

Re: ha!

lako je sitom da prica o dusi... (deo o nepravednom prostornom rasporedu sluzokoze)
Pazi, sad ovako...
Nije bas sve ni tako jednostavna prica o nervnim zavrsecima. Kao sto si lepo rekao postoje i nervni poceci... To ti je kao ona prica da covek koristi samo nekijednocifrenbroj procenata mozga.
Pravi put da bi se uzivalo u sexu je aktivirati sve te pocetke i omoguciti im dobar prijem sa periferije i dobru obradu (znas ono draz-opazaj-osecaj). Za aktivaciju su jako bitne okolnosti, tacnije integracija sa drugim culnim senzacijama+kognitivna obrada.

dragoljub92 dragoljub92 12:43 16.08.2009

Re: ha!

bez da vidi gde sam ja - što se slaže s ovim tvojim 'kao da je svaka žena ista'.

a šta ćemo s’onim žemskiwama koje kažu : ej ja ne volim da se mnogo krećem samo mirno ležim
scabies scabies 12:48 16.08.2009

Re: ha!

A bre Mladene.Mladenu, ja se ovde polomih da ti oborim hipotezu, a ti ni da me udostojis bar "pojma nemas", ako vec ne "nisi u pravu"
mladen.mladen mladen.mladen 12:51 16.08.2009

Re: ha!

nisi u pravu
scabies scabies 12:54 16.08.2009

Re: ha!

nisi u pravu
E, hvala ti
A da li bi sad mogli da malo porazgovaramo o tome?
margos margos 12:59 16.08.2009

Re: ha!

a šta ćemo s’onim žemskiwama koje kažu : ej ja ne volim da se mnogo krećem samo mirno ležim

Pa ništa Drakče - il se potrudiš da joj objasniš da nije kurva ako se pokrene malko i da neće bog da je kazni... pa ako uspeš, po pričama nekih iskusnih muškaraca - najčešće zažališ, jer posle ne znaš gde se gasi.
dragoljub92 dragoljub92 13:06 16.08.2009

Re: ha!

jer posle ne znaš gde se gasi.

ma znaš ,ako nijedan pre mene za njenih 35-40 godine nije pronašo taj prekidač ne verujem da ću ga pronađem ni ja a i zašto bi,pa nisu ovo kasne sedamdesete ili rane osamdesete pa da budeš srćan što si našo neku koja daje,jok more ima i nas i vas na slobodnom tržištu,sad smo u liberalnom društvu zar ne.a i ne bi da iznosim sve specifičnosti dotične drugarice nije po meri dobrog ukusa.
margos margos 13:19 16.08.2009

Re: ha!

ma znaš ,ako nijedan pre mene za njenih 35-40 godine nije pronašo taj prekidač ne verujem da ću ga pronađem ni ja a i zašto bi

Ih bre Drakče - ne znam jesmo li se razumeli - uglavnom te koje ne bi da mrdaju, kad se razmrdaju, ne znaju da stanu. Tvoje je da l hoćeš ili nećeš da tražiš prekidač za paljenje. Koliko sam skapirala, ti si pitao 'a šta sa njima?' i ja ti rekoh: ili ništa, ili da se unapred osiguraš da znaš i gde se gasi.
dragoljub92 dragoljub92 13:22 16.08.2009

Re: ha!

ti si pitao 'a šta sa njima?' i ja ti rekoh: ili ništa, ili da se unapred osiguraš da znaš i gde se gasi.

ma jok ja nisam ništa ni pitao nego me ti unapred oladi da pokušam bilo šta.
ines08 ines08 13:28 16.08.2009

Re: ha!

jamari
Nasmejah se, baš... ajd sad...
Posle raznih iskustava ne verujem ti ja mnogo u gimnastiku i bacanje na plafon. Verujem više onima koji su se teorijski potkovali pre nego što sam im ja dopala šaka, nego onim idiotima koji svaki put rade jedno te isto, kao da je svaka žena ista...
Pa, i kada je neka info koju čovek ima nepotpuna ili netačna, lakše je to ispraviti, nego biti sa volom koji misli da sve zna, jer je praktičar...

scabies scabies 15:25 16.08.2009

Re: ha!

nisi u pravu
Da ti samo znas koliko mrzim ovakav kraj razgovora...
Ako se ipak odlucis za borbu prsa u prsa: oceqjem da izneses metod za procenu "sirine", pa da oformimo expertski tim za analizu, sprovedemo (koliko danas) experiment, pa vidimo pouzdanost metoda, izracunamo standardnu devijaciju, pa dace Bog objavimo u nekom relevantnom casopisu
Za uzvrat cu se iscimati da linqjem par ozbiljnih izvora (a to me nervira skoro koliko i kolegu Unfa) koji potvrdjuju moju tezu
Milan Novković Milan Novković 16:06 16.08.2009

Re: ha!

jer posle ne znaš gde se gasi

Kako ne znaš - Bob Carlos Clarke fotografisao još davno (fotografiju bi trebalo uvesti kao predmet u školu) :)

margos margos 16:11 16.08.2009

Re: ha!

Jeeee, Milanče, pa ti svašta nešto znaš :)
Milan Novković Milan Novković 16:13 16.08.2009

Re: ha!

...borbu prsa u prsa: oceqjem da izneses metod...

Gde metod kad je "prsa u prsa", tad je borba za goli život i gleda se kako da se preživi :)
Milan Novković Milan Novković 16:15 16.08.2009

Re: ha!

margos
Jeeee, Milanče, pa ti svašta nešto znaš :)

Naučio bih ja i više od Boba (bio nestašan za života) samo nikako da pronađem prodavnicu :)

Milan Novković Milan Novković 16:23 16.08.2009

Re: ha!

ili kad demonstrira sve naučeno negde, bez da vidi gde sam ja

Eto, još jedan dokaz kako su žene razmažene - malo bi muškaraca marilo da budu predmet besomučne demonstracije (ako bi imali hrabrosti da je dočekaju) :)
margos margos 17:18 16.08.2009

Re: ha!

Eto, još jedan dokaz kako su žene razmažene - malo bi muškaraca marilo da budu predmet besomučne demonstracije (ako bi imali hrabrosti da je dočekaju) :)

Moja iskustva su drugačija - vole muškarci da budu uvaženi kao prisutni, a ne objekat na kome se demonstrira. Možda nekad, kao iskustvo im i bude zabavno da ih neka dama 'izlomi k'o kiflu' ali kao trajni oblik seksualnog odnosa - sumnjam.
Milan Novković Milan Novković 17:32 16.08.2009

Re: ha!

Pravi put da bi se uzivalo u sexu je aktivirati sve te pocetke

Ne treba preterivati, opasno po zdravlje (mož čovek neku prehladu da navuče) :)

Milan Novković Milan Novković 18:35 16.08.2009

Panic Pictures

Moja iskustva su drugačija - vole muškarci da budu uvaženi kao prisutni, a ne objekat

Kad je već muški strah od žena tema i meni odmah "proste rečenice" iz Bobovog repertoara pale na pamet po nekoj progresiji bi sad bio red na prosto proširene - on se nafotografisao, ali mi SexualHealing seriaj pada na pamet (ne mogu da nađem kvalitetne fotke pa evo jedne, 008, za koju bi oštrina ionako bila contradiction in terms):



Za one koji ne znaju Bob Carlos Clarke se 2006-te bacio pod voz.

Naravno, bez obzira što je tema strah od žena ne treba zaboraviti da su strahovi "socijalna bića" i nikad ne idu sami. Evo rečenice o Bobovom radu:

"AT THEIR WORST, HIS PHOTOGRAPHS COULD BE A ONE-GAG DISPLAY OF GLOSSINESS. AT THEIR BEST, THEY EXPRESSED AN INNER TURMOIL THAT REFLECTED THEIR MAKER".

Umesto njegove "složene rečenice" na temu evo komentara jedne njegove partnerke (Bob je ovde samo "sidro", poznati umetnik, pretpostavljam da ne treba podsećati koliko na ima, ponekad ili češće, manjih "Bobova" na netu :)

HAVING SEX WITH BOB WAS NEVER AN ACT OF LOVE. IT ALWAYS FELT AS IF YOU WERE THIS THING ON THE PETRI DISH, BEING OBSERVED IN SOME WAY

Ps: Nadam se da ljubiteljima fotografije nisam pokvario uživanje u njegovim fotkama Rachel Welsz :)
maksa83 maksa83 19:02 16.08.2009

Re: ha!

A da li bi sad mogli da malo porazgovaramo o tome?

Ja mis'im da je ovo jedna od onih retkih situacija kada razgovor ništa neće da reši, samo praktični primeri i pokazne vežbe... Rekao bih da je mladen.mladen upravo postavio savršenu zamku.

Nego, pJesma.

D Smic su, bog ih blagoslovio, sve opevali.



scabies scabies 22:34 16.08.2009

Re: ha!

da ova vremešnija žemska populacija dobro razume termin praktičar
Izvini, Dragoljube, ali da li si i mene svrstao u vremešniju žensq populaciju? Ja sam žena u najboljim godinama. Bar tako kaže moj unuk.
dragoljub92 dragoljub92 22:59 16.08.2009

Re: ha!

scabies
da ova vremešnija žemska populacija dobro razume termin praktičar
Izvini, Dragoljube, ali da li si i mene svrstao u vremešniju žensq populaciju? Ja sam žena u najboljim godinama. Bar tako kaže moj unuk.

ma ja to onako imaginarno,retorički čak naprotif
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:29 15.08.2009

Veličina? Relativno!

Čarolija intimnog odnosa sa predigrom i genitalnim, analnim i oralnim seksom može se banalizovati na svakojake načine, pa i sa mentalnim onanijama o tzv. veličini. Seks ima više od tri dimenzije, jedna od njih je i radoznalost!
A tek mašta!
dragoljub92 dragoljub92 23:03 15.08.2009

Re: Veličina? Relativno!

ma ovi klinci mnogo teoretišu.mnogo teorije kilava babica
die hard die hard 23:28 15.08.2009

Re: Veličina? Relativno!

dragoljub92
ma ovi klinci mnogo teoretišu.mnogo teorije kilava babica


Mozda je i tako a i cini se da ovaj post ( jos uvek ) nije privukao mnogo blog-komentara.Je l to zbog nezainteresovanosti za temu ili zbog laznoga morala?
dragoljub92 dragoljub92 23:36 15.08.2009

Re: Veličina? Relativno!

die hard
dragoljub92
ma ovi klinci mnogo teoretišu.mnogo teorije kilava babica


Mozda je i tako a i cini se da ovaj post ( jos uvek ) nije privukao mnogo blog-komentara.Je l to zbog nezainteresovanosti za temu ili zbog laznoga morala?

ma jok nego nema ljudi na blog sve se razbežalo po morima i oceanima
trener92 trener92 23:46 15.08.2009

"Šlager pevač...

misliiiiim....prijatelju dragi ...

u pet kategorija, jednostavno nazvanih od 1 do 5. Pet je najšira, jedan je najuža. Nikad ne ležem sa nekom koja ima preko 3, a prilazim i pričam sa nepoznatom samo kad ima 2 i manje (ionako me mrzi da muvam devojke, pa kad već to radim hoću da znam zašto). Shvatio sam da mi taj promer najviše odgovara. Ne bunim se ni kad je 1 ali se ona malo buni. Probao sam jednom sa 4 ili 5 ali to je bilo prosto neostvarivo, ljubav i to. Kad je 3 mora da bude lik. Ne ulazim u ozbiljnije priče, ljubljenje, odlazak kući i sl, dok ne ustanovim koji je broj. Bar dva puta sam


" neš se ti leba najesti od pevanja"
"Šta ti je školovan kadar
Snjura2001 Snjura2001 11:25 18.08.2009

Re: Veličina? Relativno!

naravno....ima jedan stari vic...par u sexualnom cinu i muskarac radi fisting zeni, prvo jedan prst, pa drugi, pa saka, pa druga saka....
i onda zena kaze:hajde sad tapsi...
kaze on: pa ne mogu
a, ona ce na to smerno: sta cu kad sam USKA!!
velicina, relativno?!
chobanica chobanica 22:54 19.08.2009

Re: Veličina? Relativno!

Ima i fenomen death grip-a... ja uvek prvo na to pomislim kad se decaci zale da nista ne osecaju te da devojcica nije dovoljno uska

I cestitam autoru na odvaznosti, muskarci su uglavnom osetljivi na velicinu svog penisa kao i zene na velicinu grudi, malo ko bi ovako javno rekao da ima uzak penis, pa i kada je anonimno na nekom blogu.
scabies scabies 23:44 15.08.2009

he, he

Za potrebe ovog bloga pronašao sam na internetu podatak da 60% devojčica ima prosečnu veličinu, dok 30% ima veću a 10% manju. Prema istom izvoru prosečna je ona koja nema problema sa dužinom od 22cm i prečnikom od 5cm.

Uopste nisam sigurna da li si ozbiljan, ali stekla sam utisak da si prilicno neobavesten.
govorim o prostom promeru između prednjeg i zadnjeg zida.
Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji... Vagina je misicni cevast organ koji moze menjati svoj obim, tj. promer izmedju prednjeg i zadnjeg zida sto bi ti rekao (ne, nije nikakva rupa koja zjapi, kako zamisljas). Ti zidovi su gotovo priljubljeni pod normalnim okolnostima, ali mogu se mnooogo razmaknuti (cuo si da tuda moze da prodjecitava beba, ne?). Najlakse je to shvatiti na primeru jednog drugog jako slicnog organa-jednjaka. Pod normalnim okolnostima zidovi su mu priljubljeni, a po potrebi (kod akta gutanja) se mogu razmaci dovoljno da tuda prodje poveci nesazvakan zalogaj.
E, sad, naravno da postoje konstitucijalne razlike, i da nisu bas sve dimenzije iste kod zene visoke 156cm i 180cm, kao sto nije zanemarljiv ni uticaj okolnosti na misice zida vagine. Cuo si za vaginalni grc, najvecu moru mladih parova koje su morali hirurski da razdvajaju nakon sexualnog odnosa?
Toliko za prvi cas anatomije. Na sledecem se mozemo pozabaviti nervnim zavrsecima
Pozdrav.
trener92 trener92 23:47 15.08.2009

Re: he, he

A i ti scabies , nisi fer , razbijaš iluzije ...
dragoljub92 dragoljub92 00:13 16.08.2009

Re: he, he

Ti zidovi su gotovo priljubljeni pod normalnim okolnostima, ali mogu se mnooogo razmaknuti (cuo si da tuda moze da prodjecitava beba, ne?

scabi izvadi stvari ,bar što se tiče starije generacije,mislim znam gde se nalazi čovek u čamcu ,daje pravac do pećine i nrekako mi iskustvo govorilo to što ti prčaš,dalje me nije nešto imteresovalo,dobro video sam one šematske prikaze i to ali ovakvu analizu kaku sprovodi ova mlađarija ni u snu.prosto sam bio zbunjet o čemu ovaj priča.uhsad mi lakše,ipak bar nešto nauči za ovolke godine bavljenja praksom bez teorije.
scabies scabies 00:19 16.08.2009

Re: he, he

sad mi lakše,ipak bar nešto nauči za ovolke godine bavljenja praksom bez teorije.
I mene je zacudilo da mladjarija toliko teoretise. Ovo je jedna od retkih situacija gde smatram da treba mnoogo praxe da bi covek stigao do teorije. Tacnije, gde se dobro moze i bez teorije
dragoljub92 dragoljub92 00:23 16.08.2009

Re: he, he

Tacnije, gde se dobro moze i bez teorije

štonobise reklo od pričanje i gledanje vajda nema
Ljuttko Ljuttko 00:23 16.08.2009

Re: he, he

O bojim se da je ovaj, inace sipatican Mladenov tekst, nastao na osnovu onog da je lepota( ups, duzina , sirina , velicinakojagod ...) u oku posmatraca a ne u merenju konkretnim merilom pa makar i nebazdarenim( ovo sa merilima i bazdarenjem mi se omace, profesionalna deformacija
a poznato je da odokativna metoda retko daje ispravne rezultate i da sve to treba probati pa i vise puta jer, ovaj , i kad se meri ruka a i svako drugo merilo ume da zadrhti, sto u nekim slucajevima moze dati los , premda zadovoljavajuci rezultat


govorim o prostom promeru između prednjeg i zadnjeg zida.

Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji...

trener92 trener92 00:24 16.08.2009

Re: he, he

uhsad mi lakše,ipak bar nešto nauči za ovolke godine bavljenja praksom bez teorije.


Stara garda
dragoljub92 dragoljub92 00:36 16.08.2009

Re: he, he

govorim o prostom promeru između prednjeg i zadnjeg zida.

Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji...

ja bi voleo da vidim neki crtež gde se nalazi taj prednji zid ,jer ako naletim na njega mog se polomim,a za zadnji me baš briga .odavno sam svatio da do njega ne mog da dođem.sad mi pade na pamet kako su me starci u mojoj mladosti zezali:sinko meriš li dubinu,ako,ako samo meri al je neće izmeriš.
Ljuttko Ljuttko 00:45 16.08.2009

Re: he, he

Tako je to ako se skrene pogresno levo, odalbukerkija


ako,ako samo meri al je neće izmeriš.

dragoljub92 dragoljub92 00:51 16.08.2009

Re: he, he

Ljuttko
Tako je to ako se skrene pogresno levo, odalbukerkija


ako,ako samo meri al je neće izmeriš.


ne mene stvarno brine ovaj prednji zid,mislim znam de su vrata i lepo uniđeš na vrata,al kakav zid čoveče mogo sam da poginem ovako neobavešten
trener92 trener92 00:57 16.08.2009

Re: he, he

dragoljub92
govorim o prostom promeru između prednjeg i zadnjeg zida.

Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji...

ja bi voleo da vidim neki crtež gde se nalazi taj prednji zid ,jer ako naletim na njega mog se polomim,a za zadnji me baš briga .odavno sam svatio da do njega ne mog da dođem.sad mi pade na pamet kako su me starci u mojoj mladosti zezali:sinko meriš li dubinu,ako,ako samo meri al je neće izmeriš.


prednji ...
zadnji
Ljuttko Ljuttko 00:59 16.08.2009

Re: he, he


Nis se ti ne brini, ako si do sada preziveo a na mnoga vrata pokucao, bogdatevidi, sve si naucio
A i ti zidovi i skriveni prolazi, gledala ja u filmovima, pipas, pipas, redom svaku ciglu i odjednom, klik! i umesto zida , tajni prolaz Posle, kapu mozes da nakrivis

čoveče mogo sam da poginem ovako neobavešten

trener92 trener92 01:00 16.08.2009

Re: he, he

Evo ti i ovako

dragoljub92 dragoljub92 01:08 16.08.2009

Re: he, he

A i ti zidovi i skriveni prolazi, gledala ja u filmovima, pipas,

a jok ,kako pipanje ,baterija,ponesem si ja bateriju pa lepo.nalete ja tako noćom na zid pa mi nebeše baš prijatno.
ssvetlana92 ssvetlana92 01:20 16.08.2009

Re: he, he

dragoljub92
A i ti zidovi i skriveni prolazi, gledala ja u filmovima, pipas,

a jok ,kako pipanje ,baterija,ponesem si ja bateriju pa lepo.nalete ja tako noćom na zid pa mi nebeše baš prijatno.

E moj Dragoljube, da si znao za ovakve teorije..gde bi ti bio kraj!? Ovako, vidim jedva živu glavu izvlačiš.
dragoljub92 dragoljub92 01:25 16.08.2009

Re: he, he

ssvetlana92
dragoljub92
A i ti zidovi i skriveni prolazi, gledala ja u filmovima, pipas,

a jok ,kako pipanje ,baterija,ponesem si ja bateriju pa lepo.nalete ja tako noćom na zid pa mi nebeše baš prijatno.

E moj Dragoljube, da si znao za ovakve teorije..gde bi ti bio kraj!? Ovako, vidim jedva živu glavu izvlačiš.

u mladost me plašiše sneki zubi sad pod staros sas zidovi,sreća izvuko dosad živu glavu al nadalje ....
ssvetlana92 ssvetlana92 01:29 16.08.2009

Re: he, he

u mladost me plašiše sneki zubi sad pod staros sas zidovi,sreća izvuko dosad živu glavu al nadalje ....

Nema bre čega da se plašiš..medjeda nema, a ostalo znaš! :))))
trener92 trener92 01:30 16.08.2009

Re: he, he

u mladost me plašiše sneki zubi sad pod staros sas zidovi,sreća izvuko dosad živu glavu al nadalje ....


Pa dragoljube zar nisi još spazio da veverica ima zube ... i da stoji ovako ---- ,
dragoljub92 dragoljub92 01:33 16.08.2009

Re: he, he

trener92
u mladost me plašiše sneki zubi sad pod staros sas zidovi,sreća izvuko dosad živu glavu al nadalje ....


Pa dragoljube zar nisi još spazio da veverica ima zube ... i da stoji ovako ---- ,

ma samo sew vi zezajte al ja se zapita gde sam ja to skitao sve vreme kad nenađo niokaki zidovi,što reče ova gorte mora da sam negde skrenuo pogrešno kod albukerkije,a i više ne verujem onom čoveku u čamac,on mi kao pokazivao put.baterija od sad,baterija pa da vidim gde se skitam.
scabies scabies 01:34 16.08.2009

Re: he, he

A i ti scabies , nisi fer , razbijaš iluzije ...
A ja se bas trudila da budem blaga i edukativna. Da samo znas sta sam sve precutala... A i ne moze sve odma' na prvom casu
trener92 trener92 01:42 16.08.2009

Re: he, he

scabies
A i ti scabies , nisi fer , razbijaš iluzije ...
A ja se bas trudila da budem blaga i edukativna. Da samo znas sta sam sve precutala... A i ne moze sve odma' na prvom casu


Ima još<? ....
milojko92 milojko92 03:04 16.08.2009

Re: he, he

scabies
Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji... Vagina je misicni cevast organ koji moze menjati svoj obim, tj. promer izmedju prednjeg i zadnjeg zida sto bi ti rekao (ne, nije nikakva rupa koja zjapi, kako zamisljas). Ti zidovi su gotovo priljubljeni pod normalnim okolnostima, ali mogu se mnooogo razmaknuti (cuo si da tuda moze da prodjecitava beba, ne?). Najlakse je to shvatiti na primeru jednog drugog jako slicnog organa-jednjaka. Pod normalnim okolnostima zidovi su mu priljubljeni, a po potrebi (kod akta gutanja) se mogu razmaci dovoljno da tuda prodje poveci nesazvakan zalogaj.
I unutrasanja guma od bicikla je prilicno priljubljena kad je ispumpana, a onda se jako rasiri kad se naduva, al to i dalje ne znaci da se pravi samo u jednoj velicini...
Unfuckable Unfuckable 03:50 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

Vidis, moram te razocarati, taj promer uopste ne postoji... Vagina je misicni cevast organ koji moze menjati svoj obim, tj. promer izmedju prednjeg i zadnjeg zida sto bi ti rekao

kao što sam mnogo puta rekao - da nema scabby - trebalo bi je izmisliti
jer, gde bi se ukotvili svi mi, sa pimpekima manjim od 22 ?
ima tu još jedna lagana varka Majke koju neki i Prirodom nazivaju, a moglo bi se o tome diskutovati - naime, osim što sam lično gledao kako jazavičar kreše rotvajlerku, na opštu rados' okupljenih Kineza
(jasno je to oko radosti : "Malo ali - radi !"
pročitah negde ( a svi već znate da me prokleto mrzi da linkujem)
da se vagina, kao već opisana mišićna cev (brutalno zvuči, narode - ali tako piše : cev)
prilagođava bilo kojoj veličini pimpeka, pa i najmanjim.
O da, dobro ste pročitali : i najmanjim
Funkcija vagine je - kako piše - da "iscedi" dotičnog, obezbedi ejakulaciju a time i produžetak vrste i - verujte - uradiće to, jer za to je Majka Priroda namestila da bude baš tako prilagodljiva i elastična
I privlačna, jebiga
milojko92 milojko92 06:49 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

Unfuckable
pročitah negde ( a svi već znate da me prokleto mrzi da linkujem)
da se vagina, kao već opisana mišićna cev (brutalno zvuči, narode - ali tako piše : cev)
prilagođava bilo kojoj veličini pimpeka, pa i najmanjim.
O da, dobro ste pročitali : i najmanjim
Funkcija vagine je - kako piše - da "iscedi" dotičnog, obezbedi ejakulaciju a time i produžetak vrste i - verujte - uradiće to, jer za to je Majka Priroda namestila da bude baš tako prilagodljiva i elastična
I privlačna, jebiga
Ma sve je to lepo unfuck, al kad je u leru, onda je u leru, i dzaba tu sva medEcina i anatomija i majka prirode...S druge strane razumljivo je i sto zene to ne zele da skapiraju...
scabies scabies 10:29 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

svi mi, sa pimpekima manjim od 22 ?
Zar takvi postoje?
Uvek mi je bilo pomalo smesno, pomalo tuzno, kad cujem da decaci misle da je prosecna duzina tu negde oko 20 (plus/minus koji milimetar)..
A tek ove price o promeru me odusevljavaju. Zar decaci nisu culi za tampone i videli ih?
dragoljub92 dragoljub92 10:43 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

kad cujem da decaci misle da je prosecna duzina tu negde oko 20 (plus/minus koji milimetar)..

mene učili dvaespet bez glavu,ccc ove mlađe generacije
margos margos 15:12 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

mene učili dvaespet bez glavu

Ako smem da dodam, iz tog bukvara iz prošlog veka, pisalo: i u ladnoj vodi.
Ne podvaljuj poluinformacije, Drakče.
Alava Alava 15:52 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

osim što sam lično gledao kako jazavičar kreše rotvajlerku, na opštu rados' okupljenih Kineza

trener92 trener92 18:40 16.08.2009

Re: utjeha za sve ispod 22

dragoljub92
kad cujem da decaci misle da je prosecna duzina tu negde oko 20 (plus/minus koji milimetar)..

mene učili dvaespet bez glavu,ccc ove mlađe generacije

"šaka , šaka šačica ..tri prsta , pa glavica "-( zaboravljaš dragoljube , zaboravljaš vidim
omega68 omega68 01:06 17.08.2009

Re: he, he

Cuo si za vaginalni grc, najvecu moru mladih parova koje su morali hirurski da razdvajaju nakon sexualnog odnosa?

A pa koleginice, postoji još jedan način za razdvajanje...
preporuka br.13
ssvetlana92 ssvetlana92 00:36 16.08.2009

Biseri!

" Veoma mali broj ljudi shvata da je seks psihički, a ne telesni čin. Nezgrapno parenje ljudskih bića je prosto biološka parafraza ove istine!"
Lorens Darel
margos margos 00:39 16.08.2009

Re: Biseri!

Gde si Sslatka

Samo te kod Mladena srećem :)
ssvetlana92 ssvetlana92 00:47 16.08.2009

Re: Biseri!

margos
Gde si Sslatka

Samo te kod Mladena srećem :)

Haha..nasmejao me slatko, pa sam morala da se uključim. A inače zbog tebe sam se i potrudila da pročitam, pola teksta..od pola sam se krstila!
scabies scabies 00:51 16.08.2009

Re: Biseri!

Svetlana, i meni je drago sto te vidim!
ssvetlana92 ssvetlana92 00:53 16.08.2009

Re: Biseri!

scabies
Svetlana, i meni je drago sto te vidim!

Hvala ..i meni je drago da kad dodjem, sretnem drage osobe!
scabies scabies 00:54 16.08.2009

Re: Biseri!

i meni je drago da kad dodjem, sretnem drage osobe!
Pa dodji onda cesce
margos margos 00:59 16.08.2009

Re: Biseri!

A inače zbog tebe sam se i potrudila da pročitam, pola teksta..od pola sam se krstila!

Sslatka - nemoj mi reći da si se krstila na ovom blogu? Nekako ne odgovara ima drugih adekvatnijih za

Ja se zbilja zagrcnuh od smeha kod prva dva komentara - ostalo mi ok - znaš ti mene, ništa ljudsko... i te fore:)
ssvetlana92 ssvetlana92 00:59 16.08.2009

Re: Biseri!

scabies
i meni je drago da kad dodjem, sretnem drage osobe!
Pa dodji onda cesce

Uključiću se opet, kao u stara dobra vremena...samo da se skinem sa igrica!
ssvetlana92 ssvetlana92 01:03 16.08.2009

Re: Biseri!

Ja se zbilja zagrcnuh od smeha kod prva dva komentara - ostalo mi ok - znaš ti mene, ništa ljudsko... i te fore:)

U nekom sam specifičnom raspoloženju, pa mi došlo da se krstim na ceo tekst. Ali da ne demorališemo Mladena odmah u startu...bolje da odćutimo! A?
margos margos 01:09 16.08.2009

Re: Biseri!

Nikako!!!!
Igramo igrice! (meni ona tvoja smorna, a J.bre me razbija na onoj drugoj )
ssvetlana92 ssvetlana92 01:14 16.08.2009

Re: Biseri!

margos
Nikako!!!!
Igramo igrice! (meni ona tvoja smorna, a J.bre me razbija na onoj drugoj )

I meni sve smorne, ali teram dalje..da pobedim neke moje drugarice! Hehe..motivacija je čudo :)
mladen.mladen mladen.mladen 04:16 16.08.2009

aj ljudi mala pomoc

secam se da sam jednom nesto pricao i da sam propustio reci par detalja. salim se. nisam bio propustio nista.

cekam komentar na koji ne postoji odgovor u tekstu. sad i u buduce.)
ines08 ines08 09:50 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

mladen.mladen
secam se da sam jednom nesto pricao i da sam propustio reci par detalja. salim se. nisam bio propustio nista. cekam komentar na koji ne postoji odgovor u tekstu. sad i u buduce.)

A baš sam se pitala što se ne javljaš? Nisu te valjda razočarali ovakvi komentari?

E moj Mladene, vidiš šta ti je stara garda, misle sve je praksa, ništa istraživanje, što veći broj različitih uzoraka za dobijanje rezultata sa manjim intervalom odstupanja, pa dostignuća kod nas i u svetu, novi metodi i novi pristupi, merenje i analiza, pa tek onda zaključak.

I posle neko kaže kako se sve radi površno...

Nego, neka ih, nek' se teše da su praksom savladali sva znanja
I da, da je navažniji organ za sex - mozak. Ono jeste, ali ima tu još nekih sitnica...

Odoh ja sada
Pozz
hexenschuss hexenschuss 10:45 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

Imao sam sreće da na vreme saznam metod kako mogu apsolutno pouzadano da utvrdim veličinu bez da je vidim. Nije uvek jednostavno i očigledno, ali kada je leto daleko je lakše (tako kad se šetam Knezom ovih vrelih dana to mi daje osećaj da se šetam galerijom).


dobro, koji je to metod?
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:47 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

dobro, koji je to metod?

najzad pravo pitanje
ines08 ines08 11:01 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

hexenschuss
Imao sam sreće da na vreme saznam metod kako mogu apsolutno pouzadano da utvrdim veličinu bez da je vidim. Nije uvek jednostavno i očigledno, ali kada je leto daleko je lakše (tako kad se šetam Knezom ovih vrelih dana to mi daje osećaj da se šetam galerijom).
dobro, koji je to metod?


Ne otkrivaj metod ni slučajno!
Ostadoše onda četvorke i petice bez sexa doživotno.
Bogami, i trojke ko zna kako će prolaziti, jer po dosadašnjoj diskusiji sve mi se čini da ima dosta "tehničara"
scabies scabies 11:06 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

dobro, koji je to metod?
Ne znas metod?
Treci koren iz zbira telesne visine i obima qkova podeljen sa zbirom broja zuba i razmakom izmedju zenica.
Unfuckable Unfuckable 11:13 16.08.2009

Re: aj ljudi mala pomoc

scabby...sve tajne sveta znaš
mladen.mladen mladen.mladen 11:20 16.08.2009

dobro, koji je to metod?

svi pomenuti drugari u tekstu znaju. jedan ne zna da onaj onaj drugi zna. Ines ni mi ne bismo zeleli da pocnu da nam sakrivaju pa cuvamo tajnu kao templari. Zato se izvinjavam sto ne mogu da kazem

i Ines, konacno smo savladali zensku strogo cuvanu tajnu - koje su devojke samo za druzenje!!! ,)))

dragoljub92 dragoljub92 11:26 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

i Ines, konacno smo savladali zensku strogo cuvanu tajnu - koje su devojke samo za druzenje!!! ,)))

то знамо и ми старци и није никаква тајна а гласи --све оне што не давају
hexenschuss hexenschuss 11:28 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

znaci cekao si komentar na koji nema odgovora u tekstu da bi nam rekao kako neces da nam kazes?
zanimljivo navlacenje, samo cemu vodi?
deo metoda primenjen na virtuelnu ravan?
scabies scabies 11:28 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

Dobro, da sad dam par saveta za prakticnu obuq...
Mozda da za pocetak prestanes da primenjujes metod lampe i da predjes na manuelni metod istrazivanja. Tako ces se empirijski uveriti u ono sto govorim. Ipak ima dovoljno nervnih zavrsetaka i na prstima, narocito onih koji mogu da odrede prostorne odnose.
Pod dva, da izgooglas sliq sa dimenzijama vaginalnih tampona.
A onda kad savladas prvih par koraka, da nadjes neq isqsnu zenu koja ti moze pokazati da se taj promer moze voljno kontrolisati zarad pojacanog uzitka oba partnera.
mladen.mladen mladen.mladen 11:37 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

hexenschuss izvinjavam se, ali zaista. nije to bila namera. u tekstu je to jedini podatak koji nedostaje i samim tim cinilo mi se ocigledno da je namerno. da sam se setio dopisao bih i: osim tog.

uostalom, uslov da bude receno jeste da pocnes da kontas da se nesto nekada desava i sa nekim prosto ne ide i nije ti jasno sta, i da ovo bude ono sto ti je neophodno da bi stvari dobile smisao.

s obzirom da mi se po komentarima cini da se svi lepo snalaze, i nikom nikada nije palo na pamet da postoje razlike u velicini, onda pretpostavljam da jedna takva informacija nije ni potrebna.
dragoljub92 dragoljub92 11:37 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

promer moze voljno kontrolisati zarad pojacanog uzitka oba partnera.

ово би и доста жемскиња требало да проучи
ines08 ines08 11:49 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

mladen.mladen
svi pomenuti drugari u tekstu znaju. jedan ne zna da onaj onaj drugi zna. Ines ni mi ne bismo zeleli da pocnu da nam sakrivaju pa cuvamo tajnu kao templari. Zato se izvinjavam sto ne mogu da kazem
i Ines, konacno smo savladali zensku strogo cuvanu tajnu - koje su devojke samo za druzenje!!! ,)))


Foliranti, jel? Tako ceniš?

E sad, kako je to sa ženske strane, i kako (osim odokativno) otkriti koji su dečaci samo za druženje, to je tema za poseban blog.
Ja ne smem da pišem o tome, a i nisam faca sa naslovne.
Možda, ako mi dodele autorsku, pa ovako kao ti - u srid sride.
mladen.mladen mladen.mladen 11:54 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

smrt hejterima je slucajno iskrsla kao i dva tri prethodna posta. ovaj je bio planiran odavno i neke usputne stvari su ga odlagale.

veruj mi da bih ti rekao da znam ovo drugo, ali nemamo predstavu.

a za ovo faca sa naslovne ,p ,)))
ines08 ines08 12:00 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

mladen.mladen
smrt hejterima je slucajno iskrsla kao i dva tri prethodna posta. ovaj je bio planiran odavno i neke usputne stvari su ga odlagale. veruj mi da bih ti rekao da znam ovo drugo, ali nemamo predstavu.a za ovo faca sa naslovne ,p ,)))


Hej, MM, ono "faca sa naslovne" je trebalo da se shvati kao šala, zaboravih da stavim

A ovaj tekst je odmah otišao u moje favorite, nevezano za naslovnu.
dragoljub92 dragoljub92 12:00 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?

i nikom nikada nije palo na pamet da postoje razlike u velicini, onda pretpostavljam da jedna takva informacija nije ni potrebna.

нисам добро разумео ову тврдњу.хоћеш да кажеш да ником није пало на памет да постоје цеви различитог калибра и да су неке кратке а неке дуже а неке и излизане?
Ljuttko Ljuttko 12:19 16.08.2009

Re: dobro, koji je to metod?


Od upotrebe
Dragoljube, budi precizan u opisima radnji
а неке и излизане?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana