Novac u rukama

bocvena RSS / 21.08.2009. u 09:38


      Rešim ja pre neki dan da pročitam novine. I imam šta da vidim - Dodir novca može da ublaži bol! U Kini naučnici vršili istraživanje na studentima (rečeno im je da će testirati osetljivost njihovih prstiju). Dakle, jednoj grupi su dali svežanj novčanica da ih prebroje, a drugoj obične bele papiriće. Posle su im rekli da stave prste u činiju vruće vode i opišu koliko im je bilo neprijatno. I pajz sad - oni koji su brojali novčanice izjavili su da im voda nije bila mnogo vruća, a oni sa papirićima se ošurili! Naučnici tu izvukoše zaključak da novac može biti sredstvo za ublažavanje bola, smirenje napetosti, zamena za ljubav...Odmah mi se u glavi stvorila slika oznojenog trubača kome lepe novčanicu na čelo, a koji uzvikuje - Izgleda šašavo, ali mene glava više ne boli!
      Lako je meni da se sprdam sa naukom kad o njoj nemam pojma, ali reših da preispitam svoj stav prema novcu. Jbt, pa ja uopšte nemam stav. Valjda zato ni novaca nikad nemam dovoljno. Prvo, ceo život živim u Srbiji, a tu su pare vazda manjkale. Drugo, ćale mi je bio proleter i pasionirani štediša. Treće, ceo život sam bila dobar djak u nadi da ću što pre sama početi da se izdržavam, kad, ne lezi vraže, završih fakultet i zaposlih se u trenutku najveće inflacije, a sve ekonomske reforme propadoše. Četvrto, potpala sam vrlo rano pod uticaj sekte - materijalno je prolazno, duhovne vrednosti su kul (čitaj - uvek društveni smer, sa osobitom ljubavi prema literaturi, filozofiji, sociologiji i ostalim neprofitnim naukama). Peto, udadoh se iz ljubavi za dijametralno suprotnog tipa od svoga oca, sa još opuštenijim „sedim u parkiću, šta mi fali" stavom . Dakle, napravila sam seriju pogrešnih izbora i šta se sad čudim što mi je stav prema novcu tako klimav:) Dubina mog samozavaravanja je tolika da ću pre raditi posao koji volim i ima kraće radno vreme, a za manje novca, nego posao koji ne volim, a sa nenormalnim radnim vremenom i nenormalno dobrom zaradom. Volim da imam slobodnog vremena da to manje novca potrošim sa onima koje volim. Otuda ćete me retko slušati da kukam na besparicu. Prostrem se koliki mi je guber, a niki mi nije kriv što mi se napravio na ćebence:) Pre neki dan mi je ćerka rekla - Mama, kupi neki greb-greb, to je jedini način da se dokopamo nekih para. Mamino zlato, skroz me provalila.
      Dakle, sve je u stavu. Po mojoj teoriji ljudi koji vole novac, sve svoje sposobnosti usmere na njegovo zaradjivanje i rezultati su neizbežni. Za njih nema krize (ni političke ni ekonomske), oni krizu uvek preokrenu u svoju korist. Ne mislim na neke beskrupulozne prevarante i tajkune, ratne profitere, sebične egomanijake, ekonomske eksperte u banana republikama, osnivače religija i neprofitnih organizacija sa ogromnim profitom...Ne, mislim na obične ljude oko nas koji uvek imaju plan kako da zarade novac. A onda od tog plana ne odustaju, spremni su da rizikuju i sve druge potrebe stave u drugi plan. Za takve je sticanje novca zabavnije od trošenja, a i trošenje je uvek novo ulaganje (ili reklama uspešnosti). Obično imaju svoj biznis i lako menjaju delatnosti. Najbolji primer je rodjak moje drugarice - napravio je imperiju na proizvodnji metalnih kružića što se stavljaju na ivice paštete u crevu! Tko reskira - profitira!
      Ipak, izmedju takvih i ovakvih kao što sam ja ima širok dijapazon podvrsta - cicije, šićardžije, sponzori i sponzoruše, japiji, gilipteri, profesionalne domaćice, lopovi amateri, falsifikatori, kompulsivni potrošači, babe sa kolicima na točkiće...izaberite i dopišite sami.
      Nego, u onim istim novinama pročitah i sledeće - Gola porno diva igra celu noć za samo 300 dolara! SEKA je udarila i na porno industriju. Neka Savana Stern, mlada porno glumica, je pre dve godine zaradjivala 150 000 dolara godišnje, vozila je mercedes-benc CLK350, a sada zaradjuje jedva 50 000 dolara i vozi auto svojih roditelja! Jadna devojka! Spade s konja na magarca. Sva sreća što sam ja u drugoj vrsti biznisa, pa me kriza porno industrije neće dokačiti:)
      A vi? Volite li novac? Na šta ga najradije trošite? Uplaćujete li Loto, idete li u kladionice? Plaćate kešom ili karticama? Prezirete ga i nemilosrdno ga trošite? Stalno ste u minusu i obožavate rasprodaje? Nemate ni za 'leba?
      I ono najčuvenije pitanje za kraj - Da li novcem može da se kupi sreća? Tj, da li dodir novca zaista može da ublaži bol?



Komentari (216)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

natasavb natasavb 09:40 21.08.2009

Da li

da pustim cvexa da bude prvi?
edit:

malo, malo pa donesem odluku da pocinjem igrati loto i onda zaboravim da uplatim tiket.kao onaj jermenin iz vica.

stav prema novcu : novac je tu da se trosi.
najgora kletva , ona jevrejska : dabogda imao, pa nemao. osetila na svojoj kozi, ali sam dosla i do zakljucka, da ko jednom ima, uvek posle nekako dodje da ima opet. bar onoliko koliko je imao pre.
ne volim kad cujem da roditelji cesto govore deci " nemamo para" i slicne stvari i da odrastaju sa tim da nema. posle uvek oci gladne ostanu. naravno, ne treba im po svaku cenu ispunjavati ni sve zelje, a to je ona druga krajnost kod nas. cesto se moze videti slika , roditelji jadno i bedno obuceni , a na detetu pravo malo bogatsvo.
svoje dete, ceru ( aleksa jos uvek nema nikakv odnos prema novcu) ucim da je taj novac koji ona dobije neko zaradio, ali mislim da ce to da shvati tek kad sama zaradi prvi. sto se tice stednje, ja ucim od nje, jer je po tom pitanju ne cetvrtinu, vec 100 % jermenka.
p.s. ovo je bilo da ne dobijem po sto u prvom komentaru trolujem.
kakav novac, bolje da slusamo muziku.
dragoljub92 dragoljub92 10:03 21.08.2009

Re: Da li

Da li novcem može da se kupi sreća?

itekako.to da nemože da se kupi sreća je laž koju nam poturaju bogataši da bi se sirotinj osećala bolje.
bocvena bocvena 10:05 22.08.2009

Re: Da li

sto se tice stednje, ja ucim od nje, jer je po tom pitanju ne cetvrtinu, vec 100 % jermenka.

Cvex je uvek prvi, a ti si mi druga!
Tvoja ćerka treba da organizuje jedan kratki kurs, a ja ću biti prvi polaznik. Ja niti umem da zaradim pare niti umem da ih štedim. Potpuno sumanuta kombinacija.
niccolo niccolo 09:51 21.08.2009

Sekte

Četvrto, potpala sam vrlo rano pod uticaj sekte - materijalno je prolazno, duhovne vrednosti su kul (čitaj - uvek društveni smer, sa osobitom ljubavi prema literaturi, filozofiji, sociologiji i ostalim neprofitnim naukama)

E i ja isto ko ti...samo drugačije - materijalno je kul, duhovne vrednosti su prolazne (čitaj - uvek društveni smer, sa osobitom ljubavi prema pravu, ekonomiji i ostalim profitnim naukama)
bocvena bocvena 10:09 22.08.2009

Re: Sekte

U stvari, ja se divim ljudima koji imaju tu praktičnu crtu. Mene su knjige upropastile:)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:10 21.08.2009

EKATARINA

Odmah mi se u glavi stvorila slika oznojenog trubača kome
lepe novčanicu na čelo, a koji uzvikuje - Izgleda šašavo, ali mene glava
više ne boli!


Da crtamo storyboard za reklamu, Bo?
Zamisli harmonikaša na svadbi. Prilazi pijani gost iz inostranstva i naručuje
pjesmu za mladence. Izvadi kreditnu karticu i provuče kroz mijeh 'armonike.

sa još opuštenijim „sedim u parkiću, šta mi fali" stavom .

Cool tip
Dubina mog samozavaravanja je tolika da ću pre raditi posao koji volim i ima kraće radno vreme, a za manje novca, nego posao koji ne volim, a sa nenormalnim radnim vremenom i nenormalno dobrom zaradom. Volim da imam slobodnog vremena da to manje novca potrošim sa onima koje volim. Otuda ćete me retko slušati da kukam na besparicu.

bocvena bocvena 10:07 22.08.2009

Re: EKATARINA

Izvadi kreditnu karticu i provuče kroz mijeh 'armonike.


Bojane, započinjemo biznis! Ja pišem, ti dizajn i next year - naš prvi milijun!
angie01 angie01 10:14 21.08.2009

ranije sam mislila,

da novcem ne moze da se kupi sreca, figurativno recheno,..ono jadni bogatashi, svi neshto od njih hoce, usamljeni, nemorla-neznamvishekoji-kao siromashtvo je poshteno po difoltu?????, ma posledice svih onih doktrina,..pa i vera kaze-onu najgoru manipulativnu mantru,..siromashni i ubogi, da ne brinu, oni su svoje platili na zemlji???, raj ih cheka tamo gore, a ovi bogati muchenici-oni tek treba da plate:)))))

sada znam da su neki naprosto srecni'chim se domognu neke love,..to im je prioritet i na to se loze!


ja sam bolesni troshadzija-naprosto mi ublazava bol:)))), kad slupam pare,..nema to veze da l imam ili nemam-zadnje pare mogu da dam na cvece-npr ,.....sad da l je to bolje,....kao ja sam srecnija, jer volim drugima da kupujem poklone, nisam cicija,...pa ne znam,..izgleda da je i meni jedina shansa to sa sreckama!

kako god okrenesh- ne oslobadja rad-nego novac-jer sa njim mozesh kupiti vreme za sve ostale vazne stvari, u kojima opet s novcem, mozesh biti mnogo bezbrizniji!

nama ostalima, preostaje da filozofiramo, kako to nije tachno!
bocvena bocvena 10:14 22.08.2009

Re: ranije sam mislila,

nama ostalima, preostaje da filozofiramo, kako to nije tachno!

Ma znam da je sve ovo kiselo groždje, ali šta nama nesposobnima u svetu novca ostaje? Da priznamo poraz? Nikako!
grozdje grozdje 17:03 22.08.2009

Re: ranije sam mislila,

znam da je sve ovo kiselo groždje


Jel' to neki atak na moju licnost?
bocvena bocvena 17:13 22.08.2009

Re: ranije sam mislila,

Jel' to neki atak na moju licnost?

Ah, nikako, samo psihološki mambo džambo. Šta ima novo na tržištu novca u Engleskoj?
grozdje grozdje 17:20 22.08.2009

Re: ranije sam mislila,

Ko ga ima o njemu ne divani!
Idem ja danas a oni (Anglosaxonci) napravili ispred samoposluge pravu pravcatu plazu: nanjeli tonu pjeska, stavili stolice za suncanje okolo, prave pravcate palme da prave hlad, sladoleddzija na usluzi i majmun sto svira vergl, velike rozobijele i zuto bijele lizalice, djeca sa kanticama i ostalim priborom zaronila i grade, stari se poskidali u kupace i suncaju se dok ispod trepavica motre nasljednike...
Kao kriza, kao nema se, tamo-vamo, tandara- mandara a ono sve kao sto je i bilo...
kad iz punoga dzepa koja krajcara i ispadne ne da se primjetiti a kad iz praznoga ispadne...eh...
bocvena bocvena 17:25 22.08.2009

Re: ranije sam mislila,

Ko ga ima o njemu ne divani!

kad iz punoga dzepa koja krajcara i ispadne ne da se primjetiti a kad iz praznoga ispadne...eh...

Obožavam ovaj tvoj starinski jezik. Ko te ne zna, pomislio bi da si neka mudra bakica, a ono...
Dr M Dr M 10:42 21.08.2009

Nije sve u novcu...


...ali je novac u svemu...

Hvala sto si me podsetila da pogledam LOTO, uplatio u utorak, jos ne znam da l` sam nesto dobio...

A stiglo vreme za novu uplatu. To mi je jedina sansa (ako ne racunamo Dinkiceve akcije ).

Evo, pogledao, 2 x 2 od 2, sjajan rezultat, obicno nista ili jedan, ima nade, poravljam se
Blade Runner Blade Runner 05:35 22.08.2009

Re: Nije sve u novcu...

ima nešto i u zlatu, papirima od vrednosti i tako to
antioksidant antioksidant 10:43 21.08.2009

.

trosim dok imam
kad nemam -stampam
rapunzel rapunzel 11:29 21.08.2009

Re: .

trosim dok imam
kad nemam -stampam

AO pa ti radiš u ZIN-u
antioksidant antioksidant 13:41 21.08.2009

Re: .

AO pa ti radiš u ZIN-u

ne s njihovim znanjem
bocvena bocvena 11:06 22.08.2009

Re: .

Dr M, Balde i AO, mnogo ste mi vi vickasti! (Samo nastavite!) Evo ja sam smislila kako ću da se obogatim!
maksa83 maksa83 10:52 21.08.2009

narodna

Ako imamo u vidu kontekst:
Neka Savana Stern, mlada porno glumica, je pre dve godine zaradjivala 150 000 dolara godišnje, vozila je mercedes-benc CLK350, a sada zaradjuje jedva 50 000 dolara i vozi auto svojih roditelja! Jadna devojka!

Mislim da je mnogo umesnije (znam da ti to ne možeš, fina si itakoto, pa ću evo ja) ovo:
Spade s konja na magarca.

reći na drugi način, tj.:

"Spade s qrca na pišu"

And now back to your regular programming.

I ono najčuvenije pitanje za kraj - Da li novcem može da se kupi sreća? Tj, da li dodir novca zaista može da ublaži bol?

Da, mislim da može na kratko da anestezira. Na kratko. Ali definitivno nije dovoljan za sreću.

Edit: Sad se setih - neki odgovori na ta pitanja su u Bret Iston Elisovim "Manje Od Nule" i "Pravila Privlačnosti".
Znam-znam-znam...
ivana23 ivana23 11:35 21.08.2009

Re: narodna

Da, mislim da može na kratko da anestezira. Na kratko. Ali definitivno nije dovoljan za sreću.

+1
libkonz libkonz 14:57 21.08.2009

Re: narodna

"Spade s qrca na pišu"

Slikovito objašnjeno, nema šta. Sirota Savana, a bila je takav talenat !
bocvena bocvena 10:11 22.08.2009

Re: narodna

"Pravila Privlačnosti".

Dobro, važi, pročitaću i to, pa možda promenim mišljenje o Elisu. Ili da nam ukratko prepričaš - vreme je novac!
maksa83 maksa83 21:57 22.08.2009

Re: narodna

Dobro, važi, pročitaću i to, pa možda promenim mišljenje o Elisu. Ili da nam ukratko prepričaš - vreme je novac!

Ukratko - na opuštenom faksu za jako bogatu ali ne mnogo bistru ni ambicioznu decu svi se tucaju sa skoro svima (raznopolno, istopolno), i sve vreme je udri po gudri. Različiti ljudi različito vide iste odnose i događaje. Npr. jedna od glavnih akterki sve vreme mašta i razmišlja o njenom dečku koji je otišao da zuji po Evropi, a kad se on konačno vrati ne može uopšte da se seti ko je ona. Priilčno dekadentna knjiga, film (mada skroz i vrlo okej po mom mišljenju) je po tom pitanju njen 10%-tni rastvor.
nikvet pn nikvet pn 10:52 21.08.2009

ravan korak

Ima stara istina : materijalno i nematerijalno su dve noge.
Na njima čovek kroz život ide.
Kogod ima jednu veću a drugu slabu - hramlje kroz život. Neravnoteža ne valja. Ako imaš duha ( nematerijalnu nogu visoku i jaku ) potrudiš se da iz nje crpeš snagu da napraviš novce; da stvoriš snagu svoje materijalne noge. Da ih izjednačiš, lakše ti je hodati. Obrnuto, ako ti je materijalna mnogo jača - onda obogati svoj duh, misli, obrazuj se, uči.
Sreća tu dođe kao neka viša sila, zavuče se ( ali i izvuče ) a da i ne primetiš šta se desilo.
dragoljub92 dragoljub92 10:59 21.08.2009

da pitam

a el video neko nesrećnog bogataša.ja jok
Kazezoze Kazezoze 11:07 21.08.2009

Re: da pitam

dragoljub92
a el video neko nesrećnog bogataša.ja jok

ja nisam video ni srecnog, ako se sreca uopshte mozhe videti
dragoljub92 dragoljub92 11:14 21.08.2009

Re: da pitam

Kazezoze
dragoljub92
a el video neko nesrećnog bogataša.ja jok

ja nisam video ni srecnog, ako se sreca uopshte mozhe videti

pa o čemu onda pričamo,ako se ni sreća ni nesreća ne mogu videti.
rapunzel rapunzel 11:22 21.08.2009

Re: da pitam

angie01 angie01 11:24 21.08.2009

Re: da pitam

rašunzel-TO ti ka'em!
dragoljub92 dragoljub92 11:27 21.08.2009

Re: da pitam

rapunzel


zna znanje čo’ek
rapunzel rapunzel 11:35 21.08.2009

Re: da pitam

mi imamo nešto što
bogati nemaju!!!!

Kazezoze Kazezoze 12:04 21.08.2009

Re: da pitam

pa o čemu onda pričamo,ako se ni sreća ni nesreća ne mogu videti.

prvo treba postaviti sebi pitanje shta je to sreca... da li je to:
a) trenutno stanje prouzrokovano utiskom sa vana
ili je to:
b) trajno stanje nastalo duhovnim radom na sebi.
ako je pod a, onda se ta sreca mozhe videti jer je, obichno, izrazhena grimasom na licu - osmehom i kratkog je veka, a ukoliko je pod b, onda nije tako primetna, ali se mozhe osetiti usled pozitivnih vibracija koju ta osoba prenosi. i trajna je
poshto se bogatash, koji je, pretpostavljam, do srece doshao vanjskim (materijalnim) uticajem, ne mozhe chitav svoj zhivot smejati, osim ako nema paralizu lica, onda se ni njegova sreca ne mozhe stalno videti, kao ni njegova nesreca, uostalom.

dragoljub92 dragoljub92 12:12 21.08.2009

Re: da pitam

Kazezoze



pd c) ja poznajem dosta ljudi koji su srećni a nisu nikad radili na sebi* ni u sebi.jednostavno su srećni..takvi su po rođenju.

*ne da nisu radili dodatno nego ni ono osnovno,sirovine ,a srećni.
Unfuckable Unfuckable 18:27 21.08.2009

Re: da pitam

heh
mene učilo da je sreća sklad između želja i mogućnosti
bocvena bocvena 10:50 22.08.2009

Re: da pitam

rapunzel

Obožavam Hogara!
bocvena bocvena 11:07 22.08.2009

Re: da pitam

mene učilo da je sreća sklad između želja i mogućnosti

Vala sam mogla samo to da napišem, ali me ona tužna priča o Savani potresla, pa sam morala da je podelim sa vama.
cassiopeia cassiopeia 11:04 21.08.2009

Gde su mi novci?

Od mene štediša nikad, trošadžija uvek. Čudo jedno kako meni novac ispari sa računa. Volim da ugodim sebi i otud minus na računu.
A novci su mi u Barseloni
Mada moram priznati da nekada samu sebe prepadnem koliko lako novac isklizne iz mog novčanika ali verujem da ako ga ne trošim neće ni doći ponovo.
yngwie92 yngwie92 11:20 21.08.2009

novac kao obaveza

novac i jeste tu da se trosi inace drugacije je kontraprodukt, postajemo ili smo vec robovi istog.
dragoljub92 dragoljub92 11:23 21.08.2009

Re: novac kao obaveza

yngwie92
novac i jeste tu da se trosi inace drugacije je kontraprodukt, postajemo ili smo vec robovi istog.

šta je trošenje,šta rasipanje,šta racionalno trošenje,šta je štednja a šta je cicijašenje.
yngwie92 yngwie92 11:28 21.08.2009

Re: novac kao obaveza

dragoljub92
yngwie92
novac i jeste tu da se trosi inace drugacije je kontraprodukt, postajemo ili smo vec robovi istog.

šta je trošenje,šta rasipanje,šta racionalno trošenje,šta je štednja a šta je cicijašenje.


prvo je "bitno" da se ima novca a onda sve po licnom ophodjenju
margos margos 11:43 21.08.2009

Dodatak:



NIJE autobiografska:)))
Samo ilustracija uz temu.
dragoljub92 dragoljub92 11:49 21.08.2009

Re: Dodatak:

al ste svi oprezni
margos margos 13:22 21.08.2009

Re: Dodatak:

dragoljub92
al ste svi oprezni

Nisam Drakče oprezna - nego sam žurila, pa da samo ostavim trag... a odmah sam krenula da pevušim 'pare, pare, pare' dok sam čitala tekst.

Novac je neverovatno zanimljiva i kompleksna tema. Meni je najzanimljiviji koren reči bogatstvo - te tako i novac doživljavam kao nešto bogomdano, životno, vredno i važno. Al je i kao vatra - dobar sluga, zao gospodar.

Imam drugaricu koja izgleda kao 'million bucks' i svako bi se zakleo da joj kroz ruke protiče reka para - a kakva je ona čarobnica da s malo novca napravi ugođaj i sebi i deci i svima drugima - to je čista magija. Kao što znam one koji imaju i crkoše od straha da ga ne izgube.

Sebe smatram hedonistom u svakom smislu, pa mi lova uvek dobro dođe. Makar za flašu malo boljeg vina, maslinke i dobru pljugu.:) I da... i kaficu na nekom finom mestu.

dragoljub92 dragoljub92 15:56 21.08.2009

Re: Dodatak:

Nisam Drakče oprezna---ito

nebe tobe,nego niki neće da objasni kako to bogati numeju da bidu srećni a svi ostali umedu.i šta znači kupiti sreću.mislim šta je to srteća.
elm ja sam na ulici čuo srećnog čoveka koji priča prijateljima--sve sam prodai kuću i stan(valjda kola) i potrošio-i po izrazu lica srećan čovek

al aj da i ja kažem neku ,makar i nedotupavu.

bogataš može samo u dva slučaja da bude nesrećan.
prvi dadoživi porodičnu nesreću i da tu bogatstvo ništa ne može ,osim jedne male stvari.u tim slučajevima bogatstvo,samo po sebi,lakše donosi ublažavanje te nesreće jer on može da ode da živi bilo gde,znaći da promeni sredinu.da počne da se bavi humanitarnim radom i imaće milio jednog pomagača da mu se ublži bol.siromah ne može u većini slučajeva da promeni okolinu,prinuđen je da živi okružen uspomenama.prijatelji će da se prepolove.pomoć okoline će biti uslovljena vremenom,koji ta okolina proceni,za oporavljanje .teško njemu/njoj ako to potraje duže.plus ako gubitak porodice stvori i uslove za finansisku propast.tu mu nema pomoći.

nesrečan u ljubavi,oket,desise.ali pojaviće se tisuću i jedan/na kandidat/ka da mu pomogne da se oporavi. ako nije bolesan/a u glavu oporaviće se brzo

iromah u istoj situaciji.dobiće a možda i neće pomoć,nema kandidata/kandidatkunja na veliko,zbog podozrenja.
normalan se povrati,nenormalan ne.

treće da tek onako bude nezadovoljan svojim životo,može ali to neće mnogo uticati na ostale aspekte u njegovom životu(govorim o bogatašu)poslovi se odvijaju,ne napreduje se mnogo ali se i ne zaostaje,osim u retkim,a to je već bolest u pitanju,sve ide svojim tokom bez ikakve ugroženosti.

siromah sa takvim stavom ,viđen za propast,prvo se smanje prijatelji,što povećava nezadovoljstvo,u extremnim situacijama može da dovede i do gubitka posla,smanjenja obima posla,gubitak poslovnih prijatelja.strada ljubav. prilično triki situacija.
što se mene tiče ,odavno sam shvatio da se ljubav najlakše kupuje novcem,svaki drugi način kupovine je mnogo teži i neizvesniji.a zaljubljenost suviše kratko traje a bez novca se nikad ne pretvori u ostanak.
u svakom sloju društva ima onih koji su opravda no srećni i onih koji su neopravdano srečni kao i onih koji su opravdano nesrečni i onih koji su neopravdano nesrečni.
to zašto je neko srećan ne može niko da odgonetne kao uzor jer se od čoveka do čoveka razlikuje.
zato
rodi me majko srečnog pa me na đubre baci(ne trebaš mi više-moj dodatak)
bocvena bocvena 10:29 22.08.2009

Re: Dodatak:

Niko ne spori da da je svaka tvoja na mestu, novac drastično olakšava život, ali ja uopšte nisam pisala o ekstremima, siromašnima i prebogatima. Pisala sam o ovoj sivoj zoni nas izmedju koji vredno radimo i manje više uspevamo da držimo glavu iznad vode. Novca nikad dovoljno, što ga više imaš, sve više ti je potreban. Zašto yugo kad je bolji porše. E sad, da li ću provesti pola života tugujući što nemam porše ili ću potrpati decu u yugo pa u prirodu?
Čaša je uvek polupuna! Nikad poluprazna. Jesu ovo klasični psihološki mehanizmi odbrane, ali šta mi je alternativa? Da se pretvorim u čangrizavu ženetinu koja ide okolo i proklinje svoju hudu sudbu, političare, horoskop i muža? Gubljenje vremena.
dragoljub92 dragoljub92 11:56 22.08.2009

Re: Dodatak:

Novca nikad dovoljno, što ga više imaš, sve više ti je potreban. Zašto yugo kad je bolji porše.

ko tako razmišlja njemu nema pomoći.i da ima sve pare ovog sveta on bi bio nesrećan.indrom gladne oči,nezadovoljna duša.a to već nema veze sa novcem pre je za psihijatra.
bocvena bocvena 12:36 22.08.2009

Re: Dodatak:

Imam drugaricu koja izgleda kao 'million bucks' i svako bi se zakleo da joj kroz ruke protiče reka para - a kakva je ona čarobnica da s malo novca napravi ugođaj i sebi i deci i svima drugima - to je čista magija. Kao što znam one koji imaju i crkoše od straha da ga ne izgube.

Odlični primeri, Margos! Evo i kafica...

Još jedan primer iz života...Svratih ja u Costa coffie da, onako s nogu, popijem kafu i lepo sebi započnem dan. I vidim ima neka nova, hladna moka sa gomilu nekih dodataka. I krene mladić da mućka i bućka, velika čaša, hoćete aromu lešnika i šlag, kako da ne, skuva on onu kafu kao musaku, meni oči ovolike...i na kraju, divnim baritonom izgovori 230,00 dinara. Glb. Šta fali onom mutiši 3 u 1?
mysticx mysticx 12:13 21.08.2009

Obozavam!!!

Evo ja ne krijem - OBOZAVAM novac!

Ali onako u nekim umerenim kolicinama. Da moze da se trosi na finu garderobu, provod i putovanja - nista vise...

Plasim se onih veeelikih para koje sa sobom donose vile, jahte, besna kola i slicne stvari... Ne bih volela da mogu sebi da priustim bas sve, mora malo za necim i da se cezne!

Mislim da novac ne moze da kupi srecu, ali u svakom slucaju moze da je pospesi i zivot olaksa... Narocito kada za njega ne bi moralo da se radi, vec bi u ogranicenim kolicinama svako jutro osvanuo ispod jastuka!
cvexkeks cvexkeks 12:27 21.08.2009

U bre, kasnim,

shumska shumska 14:02 21.08.2009

Re: U bre, kasnim,

U bre, kasnim,

ma ovaj klip je genijalan, potpuno.
kako nadrealno posle x godina postaje - realno..
"šta su vam rekli kod kuće?"
"ništa, mrtva usta ne govore"
bocvena bocvena 17:02 22.08.2009

Re: U bre, kasnim,

Kuku, pa kako preskočih ova dva remek dela od komentara?!
Za muža mi i shumsku, pesma duboke odanosti...
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:28 21.08.2009

Bez para ne valja

Bocvena
... Dodir novca može da ublaži bol!

Svakako da može. Makoliko pare bile prljave, imaju neko lekovito dejstvo. Laže onaj ko ih se zgražava. (Dobrog primera si se setila - kada ponekom sviraču zalepiš veliku novčanicu na čelo, on napravi takav izraz na licu kao da svršava u najjačem orgazmu).
ću pre raditi posao koji volim i ima kraće radno vreme, a za manje novca, nego posao koji ne volim,

Uozbilji se, Bocvena. Štos je naći posao koji voliš i da je dobro plaćen. Sve drugo je luzersko tešenje. Dokle?
I ono najčuvenije pitanje za kraj - Da li novcem može da se kupi sreća?

Ma, ovo pitanje kao da dolazi od "starije tinejdžerke".
Sreća, pa sreća, pa opet sreća... Ko o čemu, baba o uštipcima.
Pa, nije valjda da je baš to jedina opsesija čoveka? Da bidne srećan? Ima valjda u životu i nečeg drugog?!
Na Dalekom istoku kažu: Čim previše žudiš za nečim, gubiš ga.

Da ne filozofiram - sreća je relativan pojam! Novac nije. Zato leči.


Edit.
Naravno, ne bih voleo da neko ne oseti da se umnogome zezam. Te da ne shvatam da je važno čeznuti za srećom, bez para, nego uraditi nešto protiv sebe (udati se za nekoga koga traže sponzoruše u Sindjelićevoj ulici u Beogradu i slično). Valjda je to prošlo. Prošlo je vreme kada su Italijani snimali filmove u stilu "Lepi i siromašni", što je značilo - srećni, jer su bili mladi i lepi, a para nisu imali ali nisu ni žalili, jer - "pare kvare". Pa su onda bili izmislili da je najbolja opera za siromašne parove - krevet, jer u krevetu doživljavaju strastvena zadovoljstva - džabe. Kaka opera, kakvi bakrači! (Jer, opera košta). Samo dobra kombinacija čini naše živote iole uspešnim. Od svega po malo. (A oni koji stalno nemaju ni prebijenu paru u džepu, one ne mogu sve da probaju).
bocvena bocvena 10:33 22.08.2009

Re: Bez para ne valja

Uozbilji se, Bocvena.

Sve drugo je luzersko tešenje.

Ma, ovo pitanje kao da dolazi od "starije tinejdžerke".

Opusti se, Vladimire! Gledaj Rena i Stimpija.

Samo dobra kombinacija čini naše živote iole uspešnim. Od svega po malo.
Potpuno se slažem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:45 23.08.2009

Re: Bez para ne valja

udati se za nekoga koga traže sponzoruše u Sindjelićevoj ulici u Beogradu i slično

Не дирај ми у Синђелићеву, посвађаћемо се!
NNN NNN 13:05 21.08.2009

Srećna vremena...


Savana & Mečka
bocvena bocvena 10:35 22.08.2009

Re: Srećna vremena...

Blago tebi, poznaješ Savanu! Je l' mnogo propala u ova teška vremena?
NNN NNN 11:26 22.08.2009

Re: Srećna vremena...

Spala je sa četvorke na peticu
Biljana 77 Biljana 77 13:32 21.08.2009

!?

Valjda zato ni novaca nikad nemam dovoljno

Prvo, ceo život živim u Srbiji, a tu su pare vazda manjkale.

Treće, ceo život sam bila dobar djak u nadi da ću što pre sama početi da se izdržavam, kad, ne lezi vraže, završih fakultet i zaposlih se ... a sve ekonomske reforme propadoše.

Četvrto, potpala sam vrlo rano pod uticaj sekte - materijalno je prolazno, duhovne vrednosti su kul (čitaj - uvek matematički smer, sa osobitom ljubavi prema literaturi...

Peto, udadoh se iz ljubavi za dijametralno suprotnog tipa od svoga oca, sa još opuštenijim „sedim u parkiću, šta mi fali" stavom .

Ti si ja? Ja sam ti?

Volim da imam slobodnog vremena da to manje novca potrošim sa onima koje volim.

Hebeš pare! Ja stvarno to mislim. Pare mogu da kupe izvestan mir i lagodnost, ali ne mogu da kupe sreću.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:37 21.08.2009

pare

nikad nisam znala da stedim. nikad nisam igrala loto ili tako neke igre na srecu. moja mama je bila car po tom pitanju. gde god su isli i bila neka nagradna igra ona je dobijala, dal TV, dal putovanje, dal novac itd.

sad vidim u ovoj krizi ovde da nije lose da imas para jer ljudi ostaju bez krova nad glavom jer ne mogu da placaju mesecnu ratu. u nasem naselju se prodaju kuce ciji su vlasnici izgubili posao. nesreca.

nego pazite vest: u americi 9 od 10 novcanica imaju tragove kokaina na njih! i to najvise u washington dc-ju. zamislite! kaze john stewart a ostalih 10% imaju tragove fekalija i hepatitis A. znaci novac ovde ima dodatnu vrednost. mi u americi smo na kolumbijskom zlatnom standardu! a u evropi kaze stewart novac ima tragove nutele i ecstasy.
bocvena bocvena 10:37 22.08.2009

Re: pare

mi u americi smo na kolumbijskom zlatnom standardu!

2 u 1! Blago vama! Nego me zbunili tragovi nutele u Evropi...
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:59 21.08.2009

*****

Najbolje je kad ih dobijaš za ono što toliko voliš da to ne smatraš poslom.
libkonz libkonz 14:58 21.08.2009

Re: *****

Najbolje je kad ih dobijaš za ono što toliko voliš da to ne smatraš poslom.


Biljana 77 Biljana 77 16:51 21.08.2009

Re: *****

Najbolje je kad ih dobijaš za ono što toliko voliš da to ne smatraš poslom.

Samo nam pravi zazubice...
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:23 21.08.2009

Re: *****

Biljana 77
Najbolje je kad ih dobijaš za ono što toliko voliš da to ne smatraš poslom.

Samo nam pravi zazubice...

Ne, nesporazum... ja to (sad) nemam (radim na tome), a nemam ni para. Međutim, imao sam to neko vreme, pa znam kako je...
angie01 angie01 20:28 21.08.2009

Re: *****

Bojan Budimac
Najbolje je kad ih dobijaš za ono što toliko voliš da to ne smatraš poslom.


to se kaze-najbolji je posao, dobro placen hobi!
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:15 21.08.2009

Re: *****


to se kaze-najbolji je posao, dobro placen hobi!

ne znam nikada nisam imao hobi , ali sam imao posao koji sam voleo (scenografija -- teško može biti hobi)
angie01 angie01 22:40 21.08.2009

Re: *****

teško može biti hobi)



to je figurativno recheno u toj krilatici,...naravno da se ne misli na skupljanje salveta, nego da u nechemu toliko uzivash i volish-da bi se time svakako bavio i da lova nije neka,..zato ide ono-dobro placen,...(e da sam nekom drugom trebala da crtam, al tebi),....
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:16 21.08.2009

Re: *****

e da sam nekom drugom trebala da crtam, al tebi

ne znaš za šalu? još stavih i smajli
angie01 angie01 21:31 22.08.2009

Re: *****

još stavih i smajli


pa nije prepoznatljivo kao shala, josh si podvukao da scenografija teshko moze da bude hobi,.al ajd sad,..kad su ti vec dali te preporuke ovi moji obozavaoce-nek bude da ne znam!
dunja73 dunja73 14:23 21.08.2009

geld

Da , jako dobro novac moze neke stvari da anestezira (Maksa) moram da mu ukradem ovu rec
jer i ja to tako vidim..
Ali , ja se drzim one stare , davnaNe .. Nije ko ima , no ko ume "

Da se razumemo , strasna stvar je nemati novca za osnovnu egzistenciju ..Ali , vala
cega sam se nagledala u ovom zivoticu ovde po Nemackoj , dzaba nekima sve...


margos margos 15:19 21.08.2009

Re: geld

Nije ko ima , no ko ume

grozdje grozdje 14:33 21.08.2009

Problemi!!!

Hey you, poslije ti pisem...moram sad kod ovog obicnog doktora nemam pare za privatnog!
miloradkakmar miloradkakmar 15:04 21.08.2009

Re: Problemi!!!

grozdje
Hey you, poslije ti pisem...moram sad kod ovog obicnog doktora nemam pare za privatnog!

Vidi grozdje !
myredneckself myredneckself 15:27 21.08.2009

Re: Problemi!!!

како не бих волела новац, боц? а изгледа и он воли мене, ринтам цео живот, и кад останем без динара, нешто увек кане, дође, кад се не надаш, увек дође кад је најпотребнији, нека сића, или ми неко кога сам отписала врати дуг. новци и ја као да смо у немом дослуху. ја га трошим, он долази, не треба ни да се договарамо, моје је да радим.
шалу на страну, кад имам новаца, волим извесну суму "да заборавим", за црне дане. дуго ми је требало да то научим, у томе ми је помогао Б. ја сам се често раније понашала као пијани милионер. остало трошим, волим да купујем и себи, и другима. циције не волим ни да видим! знала сам једну жену, која је највише шпарала на кухињи - злочинка, кад купи паприке, нафилује их, а од оних петељки кад обреже паприку, скува ђувеч, и хвали се како има два ручка.
а мени кухиња прогута гро лове кад год могу волим да купујем делиције
а и кућа ми је ко пролазна "нама" . волим људе у гостима, више него да ја идем негде. шта је лова према дружењу са другарима ?
miloradkakmar miloradkakmar 16:48 21.08.2009

Re: Problemi!!!

знала сам једну жену, која је највише шпарала на кухињи - злочинка, кад купи паприке, нафилује их, а од оних петељки кад обреже паприку, скува ђувеч, и хвали се како има два ручка.

sinergija92 sinergija92 22:26 21.08.2009

Re: Problemi!!!

myredneckself
како не бих волела новац, боц? а изгледа и он воли мене, ринтам цео живот, и кад останем без динара, нешто увек кане, дође, кад се не надаш, увек дође кад је најпотребнији, нека сића, или ми неко кога сам отписала врати дуг. новци и ја као да смо у немом дослуху. ја га трошим, он долази, не треба ни да се договарамо, моје је да радим.


Ne bih da razvijam neku sopstvenu teoriju, ali nekako imam utisak da (ne)imanje novca korespondira sa nasim odnosom prema njemu. Moj bliski rodjak, nazalost sada pokojni, je imao specifican odnos prema novcu, obilato ga je trosio i isto tako sticao, ali sve nekako poprilicno lezerno, ili se to meni tako cinilo...Kockao se, igrao loto i sportsku prognozu, puno anegdota...bio je i na lokalnoj televiziji, mnogi su ga molili da igraju loto po pola listica...dok sam bio mali, mi deca smo cesto bili angazovani da popunjavamo na tuce i tuce listica lotoa...
E sada, da ispricam nesto cega se setih od silnih dogodovstina...( unapred se izvinjavam sto ne umem tako lepo da pisem kao domacica bloga )

PRICA PRVA

Elem, moj rodjak, bio nesto bolestan i jako umoran i krene rano kuci da legne...neki drugari mu porucuju:
-"Veceras je majstorica na tomboli, zasto ne odes malo?" -"Ma ne igram ja tu tombolu"-uzvratio je prehladjen, s povisenom temperaturom....Otisao je do stana, legao i taman da zadrema, oseti neki znak, koji je, valjda, samo on mogao da prepozna...Pridigne se, i pravo na tombolu...Kupi samo jedan listic...i igra pocne...odmah dobija prvu kolonu, pa zatim bingo s rekordno malo izvucenih brojeva (valjda jedva 20) pogodi svih trazenih 12-13 ne znam, koliko je vec bilo potrebno, i naravno i dugo ocekivanu "majstoricu"...Odmah je ustao i onako u prolazu dobacio gazdi lokala koji je organizovao igru, koga je inace poznavao: -"Moram da idem, ne mogu da cekam, donesi mi sutra pare!!!"-Svi u sali su ga gledali i dugo se pricalo da je to namestaljka, a nije bila...Od tog novca je kupio plac...

PRICA DRUGA

Moj rodjak je promenio na desetine i desetine automobila i nikada ih nije zakljucavao, ne secam se da mu je neki bio ukraden...Jednom prilikom sedeo je u kafani sa drustvom, i u jednom trenutku je prisao jedan totalni neznanac sa susednog stola i rekao mu: -"Mozes li da mi das kola, moram nesto da zavrsim?"-"Evo ti..."-odgovorio mu je u trenutku i pruzio kljuceve...Posto je covek izasao van, svi iz drustva su se zgledali, i ostali zateceni njegovom reakcijom...-Poznajes li ti ovoga???"-Ne, prvi put ga vidim." Covek se nije vracao zadugo....Na vecernjim vestima je bio izvestaj.....tezak saobracajni udes....auto se zakucao ispod autobusa...vozac poginuo, steta na kolima totalna....Sutridan je moj rodjak na lotou dobio toliko novca koliko je bilo potrebno za takav novi automobil.......

Eto.......

Rekoh li ja vec da sam dao preporuku za temu?

....................................
bocvena bocvena 10:44 22.08.2009

Re: Problemi!!!

Hvala Sinergija za trud! Taj tvoj rodjak je čudan svat. Nego, je l' delio on sa rodjacima svoju sreću?
ali nekako imam utisak da (ne)imanje novca korespondira sa nasim odnosom prema njemu.

Sušta istina. Nije uvek prema zaslugama, ali je uvek prema potrebama.
sinergija92 sinergija92 17:33 22.08.2009

Re: Problemi!!!

bocvena
Hvala Sinergija za trud! Taj tvoj rodjak je čudan svat. Nego, je l' delio on sa rodjacima svoju sreću?
ali nekako imam utisak da (ne)imanje novca korespondira sa nasim odnosom prema njemu.

Sušta istina. Nije uvek prema zaslugama, ali je uvek prema potrebama.


Bocvena, odgovoricu ti tako sto cu pozajmiti jednu recenicu od myredneckself, (mislim, u pitanju je samo kraduckanje )....
шта је лова према дружењу са другарима ?

A imam i jedan muzicki komentar, kao odgovor onim kolegama koji su za opciju da se novcem moze (gotovo) sve kupiti....

......................................
miloradkakmar miloradkakmar 15:03 21.08.2009

Da

imam para i nemam , i stalno nosim analgin neznajući za ovo tvoje otkriće.
Otuda ćete me retko slušati da kukam na besparicu.

O besparici kukaju oni koji su imali novca.
- Mama, kupi neki greb-greb,

Treba slušati decu.
Ponekad uplatim LOTO i posle razmišljam kako sam mogao za te pare da kupim nešto drugo. To drugo kupim i ovako i onako.
da li dodir novca zaista može da ublaži bol?

Može kad ga imaš- odeša u banju ....
Stalno ste u minusu i obožavate rasprodaje?

Stalno sam u minusu i mrzim rasprodaje.
bocvena bocvena 12:41 22.08.2009

Re: Da

O besparici kukaju oni koji su imali novca.

Što jes' jes'. baš sam u novinama čitala primer nekog trulog bogataša koga udarila SEKA i jadan morao da se iz kućerine preseli u trosoban stan, da na posao ide biciklom, da manje vreme provodi na poslu, a više sa porodicom i kaže čovek - preporodio se!
mladen.mladen mladen.mladen 15:44 21.08.2009

može

da se kupi sreća. kad imaš pare možeš da ostaneš u gradu dok ti se ostaje sa ljudima sa kojima ti se ostaje, npr.

da li sa više novca može da se kupi više sreće? može i to. da li sa mnoooogo više novca može da se kupi mnooogooo više sreće. e to, mislim, ne može.

a što se tiče porno priče
nije samo do ove krize
razlozi su dublji,)

drugi deo ovog bloga govori o njima...

sam tekst je otvorio i zatvorio temu o kojoj govori.)
bocvena bocvena 10:45 22.08.2009

Re: može

da li sa više novca može da se kupi više sreće? može i to. da li sa mnoooogo više novca može da se kupi mnooogooo više sreće. e to, mislim, ne može.

rajce1 rajce1 16:15 21.08.2009

do sada..

sam uspela samo u jednoj stvari da se "zamerim" svekru i svekrvi (piroćanska sorta), a to je što sam naučila moje dete da kada joj zvockaju zašto je kupila ovo ili ono, kaže: MENI JE MOJA MAMA REKLA PARE SU DA SE TROŠE! Kraj svake priče o novcu.
Novac je dobar sluga ali loš gospodar, tako su mene učili. Radi pošteno, troši koliko imaš! A moja koleginica me još više opustila simpatičnom opaskom u situacijama, znate ono pred kraj meseca kad se prebrojavate šta vam je ostalo i koliko do 1. i plate, ona kaže: MA PUSTI TO, ISPRAZNI NOVČANIK, PRAVI MESTA ZA DRUGE! I verovali ili ne uvek nekako kad ga ispraznim, odnekud kapne.. A dobro je i ono BOLJE DA UVEK KAPLJE, NE MORA DA CURI!
btw, odličan tekst, preporuka i pozdrav..
R.
selica_nena selica_nena 16:45 21.08.2009

...

Prvo preporuka, a onda... Dođe mi, bre, da te izljubim za ovaj blog! Sve, od prvog do poslednjeg slova potpisujem pod punom moralnom i materijalnom odgovornošću. Sad, ono materijalno mi i nije za hvalu, pa nemoj da ga uzimaš za ozbiljno.
Da li novcem može da se kupi sreća? Ma jok, bre, samo neka zadovoljstva koja liče na sreću. Al, verujem i da je lakše tugovati u mercedesu nego u yugu. Što znači da dodir novca zaista može (malo) da ublaži bol.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:56 21.08.2009

Ček, ček...

pa onda bi banke mogle da budu banje...produženi vikend u trezoru...terapija na šalteru...oporavak u menjačnici...
margos margos 17:21 21.08.2009

Re: Ček, ček...

Jelica Greganović
pa onda bi banke mogle da budu banje...produženi vikend u trezoru...terapija na šalteru...oporavak u menjačnici...

Jelico, sa'će te uzmu za piara nekog sistema da im napraviš lovu !
Ovo je trebalo da čuvaš u tajnosti i debelo da naplatiš kao ideju!!!
angie01 angie01 19:46 21.08.2009

Re: Ček, ček...

Jelica Greganović
pa onda bi banke mogle da budu banje...produženi vikend u trezoru...terapija na šalteru...oporavak u menjačnici...


pa zar nije tako Baja Patak-kupao se u svom trezoru u parama iz terapijskih razloga!




(bila je i scena sa novcem u kadi a on chetka ledja-al nema na netu, il ne mogu da nadjem)
bocvena bocvena 12:45 22.08.2009

Re: Ček, ček...

Još jedan divni škrtac - Gospodin Kraba iz Sundjer Boba!
natasavb natasavb 18:19 21.08.2009

Poruka

od gospoDze bibliotekarke :
Izvinjava se svima sto je nema na blogu. Visa sila u pitanju (nema struje, a kad ce je dobiti, ne zna se ).
Kaze jos da se lepo zabavljamo i da se osecamo kao u svojoj kuci.
Biljana 77 Biljana 77 18:27 21.08.2009

Re: Poruka

nema struje

Aha.. nego.. khm..
Unfuckable Unfuckable 18:31 21.08.2009

Re: Poruka

(nema struje, a kad ce je dobiti, ne zna se

trebalo je ipak da plati račun, jbg

šala...šala
natasavb natasavb 18:34 21.08.2009

Re: Poruka

ma to je samo da nas navuce, a posle ima da se igra dugmicima. <_<
NNN NNN 19:03 21.08.2009

Novac i voda

Kad god pipnem novčanicu imam neodoljivu (opsesivnu) potrebu da operem ruke (pa makar i vrućom vodom), a "naučnici" nek izvlače zaključke.

Ps. Sviđa mi se "konstrukcija pismenog zadatka" , ono: interesantan (senzacionalistički) uvod, pa lični ugao, pa filzofija, pa fenomenologija, pa tema za razmišljanje ...
'de mogu duznem časove?
bocvena bocvena 19:19 21.08.2009

Re: Novac i voda

'de mogu duznem časove?

Vreme je da prestanem da budem starija tinejdžerka i krenem da naplaćujem svoje znanje. Javi mi se na pp, cijena - prava sitnica!
bocvena bocvena 19:17 21.08.2009

Poštovani blogodrugari,

blogerka natasavb je kažnjena novčano zbog zjb-avanja domaćice!

Šta da vam pričam, trenutno struju imam, ali zato nema vode. Eh, izgleda ne možeš sve imati u životu!
Hvala vam na inspirativnim, zanimljivim i duhovitim komentarima, posebna dobrodošlica onima koji su prvi put kod mene na blogu.

Moram da vam ispričam kako sam jednom (i nikada više!) dobila premiju na nagradnoj igri! Slala sam kupončiće iz nekih novina i neko treće kolo gledam spisak dobitnika, kad ime naše kćeri. Tu mi se vid odmah zamagli (ne od suza nego od zaprepašćenja) i dobrih 5 minuta uopšte ne mogu da pročitam šta smo dobili. Nagrade nisu bile neke spektakularne, prva - 50 000,00 rsd, druga - put na Kopaonik, treća - stilska fotelja (?) itd. I još se mi zezali - Zamisli te nesrećnike koji budu izvučeni od ne znam koliko hiljada ljudi i dobiju - stilsku fotelju! Kad mi se vid razbistrio, imam šta i da vidim - dobismo puno burence Navipovog vinjaka! Hahahaha! Lepo burence, što jes' jes', onako drveno, starinsko, ali vinjače malo povuklo šmek na drvo. Da ne grešim dušu, dobili smo još i tri flaše vina i... napravili žurku!
Ko sam ja da sreći gledam u zube!

libkonz libkonz 19:31 21.08.2009

Re: Poštovani blogodrugari,

posebna dobrodošlica onima koji su prvi put kod mene na blogu.

hvala
reanimator reanimator 19:32 21.08.2009

Re: Poštovani blogodrugari,

Ja jednom poslao kod sa coca cola čepa, sa namerom da rešim stambeno pitanje i dobio neki mini radio sa slušalicama, koji je radio nekih pola dana.
A u Blic kuponu izvukao DVD Crna mačka, beli mačor :)
Odoh sad da čitam :)
bocvena bocvena 19:34 21.08.2009

Re: Poštovani blogodrugari,

hvala


Za vas, domaće, i muzika!
ivana23 ivana23 19:48 21.08.2009

Re: Poštovani blogodrugari,

u slucaju potrebe razbiti staklo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana