Mediji| Politika

Dobri i loši teroristi

Bojan Budimac RSS / 21.08.2009. u 12:26

Ovaj tekst je nastao pre dve godine kada je Abdelu Basetu Ali Mohamedu al-Megrahiju odobrena molba/žalba za ponovni pretres. S obzirom da je narečeni juče pušten iz zatvora u Škotskoj da umre u krugu porodice mislim da je dobio na aktuelnosti.

Kada sam na BBC-ijevom sajtu video vest da je Abdel Baset Ali Mohamed al-Megrahiju odobrena žalba/molba za ponovni pretres pomislio sam “Ups!” [kako se pomisli “Ups!” nemojte me pitati]. Međutim, kada sam video ostale naslove [takođe na BBC-iju] u vezi tog slučaja setio sam se Pol Futa...

Ma o čemu ja to?

Priča koja sledi je izuzetno složena, ali kao i svaka priča od koje se prave špijunski romani/filmovi/serije može se zdudati u sinopsis na jednu šlajfnu. Već vidim i podnaslove: Zločin, Istraga, Zavera, Suđenje; struktura toliko [zlo]upotrebljavana da je postala “klasika”. Ja ću probati da ispričam tu priču u glavnim crtama sa dovoljno [pikantnih] detalja da je baš ne ogolim skroz.

Priča počinje[?] 21. decembra 1988. kada je Pan-Am-ov džambo džet na relaciji London-Njujork eksplodirao iznad škotskog gradića Lokerbi. Putnici i posada ukupno 259, kao i 11 ljudi na zemlji poginuli su u toj tragediji. Naravno, radilo se o terorističkom nedelu.

U početnim mesecima/godinama istraga je “tapkala” u pravcu PFLP-GC [Popular Front for Liberation of Palestine-General Command], palestinske terorističke organizacije sa sedištem u Damasku, Sirija. Motiv? Sitnica. 10 miliona $ ponuđenih od Irana bilo kome ko se osveti Amerikancima za obaranje Iran-Ejr-ovog Airbusa na liniji Bandar Abas-Dubaj [vidi tekst između zvezdica dole].

Zapravo reč “tapkala” i nije potpuno fer. Istraga, čini se, nije tapkala, tako da se već marta 1989. tri meseca nakon tragedije, zahvaljujući mnogim “curenjima” i oslanjanju “na dobro obaveštene izvore” iz medija [pre svega londonskog Sandej Tajmsa] mogla dobiti prilično detaljna rekonstrukcija tog zločina. Kofer pun odeće kupljene na Malti je u Frankfurtu dopunjen bombom maskiranom kao Tošiba radio-kasetofon i ukrcan na Pan-Am-ov let 103 preko Londona za Njujork. Ono što je svakako tapkalo u mestu su hapšenja, u svetlu toga da su štampom kolala i imena odgovornih terorista [Ahmed Džibril, Abu Nidal i Talb].

Tog marta Pol Šenon [Paul Chennon], britanski ministar transporta u vladi “gvozdene ledi” Margaret-Megi Tačer, na lobističkom ručku sa créme de la créme britanskog novinarstva, obaveštava skup “off the record” da je slučaj rešen i da će hapšenja uslediti za nekoliko dana. Novinari k’o novinari brže bolje to objaviše pozivajući se na “dobro obaveštene izvore”, naravno.

Siroti Šenon nije znao onu o petlu koji rano kukuriče. Posle niza demantija i pošto je dobro provučen kroz blato, a posle pristojne vremenske distance, koliko iste godine, je šutnut sa ministarskog položaja.

Osim odbijanja britanske vlade da pokrene javnu istragu, kako će se kasnije saznati na izričito naređenje iz Dauning strita 10, tokom 1989. i 1990. do javnosti dopiru, najblaže čudne vesti.

Na primer, saznaje se da je 5. decembra 1988. dakle nekih 16 dana pre nesreće čovek sa “bliskoistočnim” [sic] naglaskom upozorio američku ambasadu u Helsinkiju na to da će ženska osoba bez svog znanja uneti bombu na Pan-Am-ov avion u Frankfurtu.

Onda se saznaje da je Pan-Am-ovom bezbednjaku 9. decembra, u toj istoj ambasadi, rečeno da je upozorenje bilo lažno.

To “lažno” upozorenje na neku foru, saznaje se, dospeva na oglasnu tablu američke ambasade u Moskvi 18. decembra. Najmanje jedan diplomata, a prema nekim tvrdnjama 80% od onih koji su imali rezervacije za predbožićne letove Pan-Am-om otkazuju iste.

Saznaje se da je 26. oktobra 1988. dakle, dva meeca pre tragedije, nemačka policija uhapsila neke članove PFLP-GC, u kolima jednog od njih nađena je bomba u obliku Tošibinog radio-kasetofona identična kao ona koja je eksplodirala nad Lokerbijem.

Saznaje se da su dva CIA agenta poginula u nesreći, te da su predstavnici te respektabilne organizacije zaustavili pretraživanje terena čitava dva dana dok nisu našli kofere svojih ljudi, koje su nakon “inspekcije” uredno vratili na polja oko Lokerbija.

11. januara 1990. Vašington Post objavljuje da su se Buš I i Megi, baš nekako u vreme kad se siroti Šenon pravio važan pred novinarima [mart 1989.], čuli telefonom i dogovorili da spuste malo loptu što se Lokerbija tiče iako, složili su se, istraga je pokazala da je pomenuta trojka [Džibril, Nidal, Talb] odgovorna za nedelo. Razlog ovog “low-key” pristupa? Nejasan, sa dosta spekulacija koje su dalje razvijene u teorije zavere za sebe – od Iran-Kontra do CIA-ine upletenosti u narkotike.

Da ne žilavim ta priča ima toliko potpričica ... Ej, knjige su pisane o tome!

Za porodice nastradalih Britanaca je verovatno najveći šok bio kad su im članovi Predsedničke komisije za avionsku sigurnost i terorizam, inače američki senatori, u februaru 1990. u ambasadi u Londonu pljusnuli u lice: “Vaša vlada i naša vlada znaju tačno šta se desilo u Lokerbiju. Ali vam to neće reći.”

A onda je Sadam Husein pogrešno protumačio reči Ejpril Glispaj [April Glespie], američke ambasadorke u Bagdadu, kao “zeleno svetlo” i 2. avgusta 1990. izvršio invaziju na Kuvajt, te time od vernog klijenta [spremnog da ratuje sa Iranom za mahom zapadne interese] postao novi “Hitler”.

Kakve to veze ima sa Lokerbijem?

Nikakve osim principa “neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj” ili u manje kategoričnoj varijanti “neprijatelj mog neprijatelja nije moj neprijatelj”.

I najzad da citiram gorepomenutog Pol Futa, o kome ću reći više malo kasnije:
“Za vreme Rata u Zalivu američke i britanske vlasti su bile oduševljene podrškom koju su dobile protiv bestijalnog i nehumanog režima Sadama Huseina od bestijalnog i nehumanog režima u Siriji. Asad je postao diktator koga svi [osim naroda u Siriji] vole da hvale. Od pobede nad Irakom američka i britanska vlada su postavile fundamente “Novog Svetskog Poretka” na kamenu temeljcu kooperacije sa Asadom, umerenim krilom Palestinaca i čak ajatolasima u Iranu.”
Private Eye, 22. novembar 1991.

Tih dana u sinhronizaciji, a pod pritiskom porodica Lokerbi žrtava, dve vlade objavljuju da je slučaj rešen i da su krivci, nikad pre toga pomenuti, agenti libijske tajne službe Abdel Baset Ali Mohamed al-Megrahi i Al Amin Kalifa Fimah.

Porodice su ogorčene jer osećaju da ih neko vuče za nos ali su se zato štampa i mediji, isti oni koji su do juče u tančine objavljivali ono što je curilo iz izvora MI5, MI6, CIA, FBI i britanske odnosno škotske policije, spremno prešaltovali i histerija protiv Libije je počela.

Uostalom to i nije bilo tako teško. “Mad dog of the Middle East” režao je Regan aprila 1986. da bi u bombardovanju Tripolija ubio Gadafijevu usvojenu ćerku i druge civile kao “kolateralnu štetu”. Taj napad je bio osveta [uvek su osvete u pitanju] za podmetanje bombe u jednom berlinskom disku pri čemu su jedan američki vojnik i jedna Turkinja nastradali. Regan je tvrdio da ima nepobitne dokaze da je libijska ambasada organizovala bombaški napad. Berlinska policija je nešto kasnije javno iskazala svoje rezerve prema tim dokazima.

Kako bilo, posle podizanja optužnica protiv Megrahija i Fimaha nastalo je povuci potegni oko ekstradikcije narečenih. Savet Bezbednosti UN je početkom 1992. izglasao rezolucije 731 i 748, glede Libijske Arapske Džamahirije. Druga [748] uspostavlja ekonomske i diplomatske sankcije dok se g-din pukovnik ne smekša. Natezanje traje godinama vrlo aktivno se uključuje i Mandela [jedna od podpričica je da je ministar spoljnih poslova Južne Afrike, Pik Bota, bio u Londonu sa svojim enturažom decembra 1988. i imao rezervisano mesto na letu 103 za 22. decembra ali se u poslednjem trenutku predomislio[?], dakle Mandela je mogao znati nešto više].

Na kraju je dogovoreno da se Megrahiju i Fimahu sudi u škotskom sudu smeštenom u bivšoj vojnoj bazi Kamp van Cajst u Holandiji. Suđenje je trajalo godinu dana. Fimah je oslobođen, Megrahi je dobio životnu, a minimum 27 godina. Osuđen je na osnovu jednog vrlo tankog “forenzičkog” dokaza i još tanje identifikacije od strane vlasnika radnje na Malti u kojoj je kupljena odeća za kofer. U prvobitnom iskazu vlasnik radnje, Toni Gauči, je rekao da je kupac bio preko 180cm visok, krupan čovek u 50-tim, a zatim je pozitivno “identifikovao” Megrahija [čije fotografije je morao videti u štampi] koji je sitan 170cm visok i imao je 37 godina u vreme kad se pomenuta kupovina navodno desila.

Što se “forenzičkog dokaza” tiče tu je zanimljivo da je šef forenzičkog tima Dr Tomas Hejes [Thomas Heyes] bio svedok na osnovu čijeg svedočenja [i samo na osnovu tog svedočenja] je osuđena porodica Meguajer [Meguire] po optužbi da je posedovala eksploziv u kući i da je bila ispostava IRA-e [Irske Republikanske Armije] u Londonu.

Taj gargantuanski pobačaj britanskog pravnog sistema je legendaran, a uporediv ‘ladno sa Staljinističkim procesima. Priča Meguajerovih je povezana je sa pričom Geri Konelija [ko je gledao film “U ime oca” iliti “In the name of the father” zna o čemu se radi]. Naime, Meguajeri su “pali” pošto je Geri u priznanju koje je iz njega isceđeno torturom naveo da je naučio da pravi bombe kod tetka Eni. Nikakav eksploziv nikada nije nađen kog Meguajerevih ali su svi bili osuđeni na maksimalne kazne računajući i maloletnog Patrika. Kasnije je utvrđen “pobačaj pravde” [bukvalan prevod "miscarriage of justice"] i Meguajerovi su rehanbilitovani, kao i glavni junak pomenutog filma Geri. S tim što je “aunty Annie” odležala svih svojih 14 godina.

Elem, taj doktor je bio šef forenzičkog tima... Dovoljno?

Megrahijeva molba/žalba, koja je bila manje-više istovetna kao ova, je 2002. odbijena. Zašto je sad prihvaćena? Čini mi se da je odgovor vrlo jednostavavan. Ceo taj mega slučaj je igranje političke geostrategije preko ledja piona u toj igri. Kažem piona jer u krajnjoj liniji nemojmo se zavaravati da je Megrahi, iako u ovom slučaju verovatno nevin, anđeo na zemlji. Na kraju krajeva ipak je on [bio] agent libijske tajne službe sa kancelarijom u Cirihu koju mu je iznajmljivao niko drugi do vlasnik fabrike tajmera upotrebljavanih u paklenim mašinama, koje je pored Libije redovno pazarila Istočna Nemačka odnosno Štazi.

S druge strane to ne znači da treba da provede vek u zatvoru zbog bombe koju je napravio neko drugi, a podmetnuo neko treći [tvorac bombe je najverovatnije Marvan Abdel Razak Mufit Khresat, agent jordanske tajne službe koji se infiltrirao u PFLP-GC. Marvan je nakon hapšenja sa jednom od tih Tošiba paklenih mašina u prtljažniku auta, pušten na slobodu[!?] nakon što je nemačka policija utvrdila da je zaista “undercover” jordanski agent]

Dakle, pošto je, k’o što rekoh, igra tzv. geostrategija, uslovi za eventualno oslobođenje Megrahija i traženje pravih krivaca su se stekli u zadnjih 4 godine.

Videvši kako je Irak bezdušno zdrobljen na osnovu lažnog preteksta – oružja za masovno uništavanje – Gadafi je odlučio da uredno prijavi svoj nepostojeći nuklearni program. Pretpostavljam da ga je po dogovoru sa Britancima pazario ne bi li imao šta prijaviti. On uostalom nikad nije žalio novac da bi se od parije pretvorio u partnera Zapada [naravno, Zapad ne želi partnere nego poslušnike ali to je druga priča]. Nije li uredno isplatio 2,7 milijardi $ porodicama žrtava Lokerbija [naivni su to uzimali kao krunski dokaz o umešanosti Libije u Lokerbi]. “Mad dog of the Middle East” je metamorfozirao u pukovnika Gadafija pa zatim čak u državnika Gadafija.

Sirija i Iran s druge strane su izgubili značaj koji su imali 1991. i zahvaljujući nemogućnosti rešavanja problema sa Izraelom opet su “parije”, veće nego ikad. Nimalo me ne bi čudilo da se ceo slučaj Lokerbi vrati na nalaze istrage iz početnih meseci 1989.

Za razliku od krda novinara spremnih da promene pravac stampeda na svaki mig vlasti i da napuste priču kad ona uđe u fazu “ne-vesti” [obično dugotrajna suđenja imaju to uspavljujuće dejstvo na medije], Pol Fut, koji je nekoliko puta u svojoj karijeri ispravio nepravde napravljene u britanskom pravosuđu, je bio uporan pratilac priče i u pomenutim “ne-vest” fazama. Ova priča koju sam ja nemušto i pojednostavljeno preneo je rezultat njegove upornosti.

Pol Fut bi se obradovao da je mogao čuti ovu vest. Naročito bi ga obradovalo da su u obrazloženju odobrenja žalbe upravo tačke na koje je on ukazivao kao slabe, a ponekad ih karakterisao i kao travestiju pravde. Na žalost umro je 18. jula 2004. Pretpostavljam da skače u grobu vičući: “I’ve told you so!”

 

************************************

3-eg jula 1988. putnički avion Iran-Ejr-a, Airbus na redovnoj liniji Bandar Abas-Dubaj je raketiran [dve rakete] po naređenju kapetana američkoj bojnog broda USS Vinsenes [Vincennes], Vila Rodžersa [Will Rogers].

290 ljudi je pogunilo u tragediji, koja je po svemu sudeći izazvana panikom kapetana Rodžersa i lakoćom na obaraču [trigger happy].

Zapadna štampa je u odbrani neodbranjivog išla dotle da tvrdi [samo jedna od mnogih gluposti i različitih verzija] da je iranski pilot, Mošen Rezain, bio na “samoubilačkoj misiji”. Buš I, tada podpredsenik SAD, je pred Savetom Bezbednosti UN lagao da je Vinsenes žurio u pomoć trgovačkom brodu koji je bio pod iranskim napadom. Margaret Tačer je uništenje iranskog putničkog aviona ocenila kao “razumljivo”.

Iranski predsednik Kamenei je ocenio da su Regan i njegova administracija kriminalci i ubice.

Kapetan Rodžer se časno penzionisao tri godine kasnije [1991], a godinu dana nakon toga objavio svoje viđenje događaja u knjizi “Centar oluje: USS Vinsense i Iran Ejr let 655.” [Storm center: USS Vincennes and Iran Air Flight 655]. Knjiga je bila predmet oštre debate među američkim mornaričkim oficirima, jedan od najžešćih kritičara je bio komandant broda USS Sajds [USS Sides], kapetan Dejvid Karlson [David Carlson], čiji se brod nalazio u blizini događaja i čiji ljudi su za razliku od Rodžerovih identifikovali avion kao putnički i kao ne-pretnju [ali, avaj baš u momentu kad su sa Vinsensea lansirane rakete]. Neposredno posle događaja Karlson je ocenio da je “uništenje putničkog aviona bio klimaks agresivnosti kapetana Rodžersa”.

Robert Fisk, bliskoistočni dopisnik londonskog Tajmsa, tada već u gvozdenim rukama Ruperta Merdoka, se prvi put suočava sa direktnomm, brutalnom cenzurom upravo na slučaju obaranja Iran Ejrovog Airbusa [iz njegovog izveštaja je izbačeno sve negativno što se odnosilo na Amerikance] daje ostavku. Četiri meseca kasnije prelazi u londonski Indipendent za koji piše i danas.

***********************************

Beleška na margini

Dosta dobro se sećam kako je BBC[World], pokrivao suđenje Megrahiju i Fimahu. Upravo to sećanje me uverava da se nešto menja. Naime, porodice žrtava su u svojim stavovima podeljene i to, interesantno, po etničkoj liniji. Dok su Amerikanci mahom uvereni da pravda nije zadovoljena jer je Fimah pušten, a može se desiti da Megrahi izađe nakon 27 godina, dotle su Britanci uvereni da pravda nije zadovoljena jer su pogrešni ljudi na optuženičkim klupama, a samim tim suđenje nije odgovorilo na osnovna pitanja. By the way, Pol Fut je još na početku suđenja primetio da američki zvaničnici “hendluju” porodice i podelio tu informaciju sa svojim čitaocima. Sećam se da je jako mnogo minutaže na BBC-iju dato prvoj (krvožednoj) grupi, dok se druga nije dala ni videti ni čuti. Danas je upravo obrnuto pa na sajtu dreči naslov kako porodice pozdravljaju odobrenje žalbe/molbe.

I na kraju onima koji su zainteresovani za ovu priču iz pera Pol Futa, poklanjam poglavlje [PDF fajl 143KB] iz knjige  “Tell me no lies”, koju je uredio Džon Pilger.

****

Nova beleška. Moram priznati da nisam detaljno pratio Megrahi slučaj u poslednje vreme, ali imam utisak da je napravljen deal --odrekni se prava na ponovni pretres, a mi ćemo te, pošto ionako umireš od raka prostate, pustiti iz samilosnih razloga. Zvanična verzija priče ostaje zakucana za buduća pokoljenja. 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 13:13 21.08.2009

Pravda ili sloboda - odlučite sami

Nova beleška. Moram priznati da nisam detaljno pratio Megrahi slučaj u poslednje vreme, ali imam utisak da je napravljen deal --odrekni se prava na ponovni pretres, a mi ćemo te, pošto ionako umireš od raka prostate, pustiti iz samilosnih razloga. Zvanična verzija priče ostaje zakucana za buduća pokoljenja.

Ti nama pravdu (da zadržimo zvaničnu verziju koja nam je praktična iz raznih razloga) - mi tebi slobodu (da umreš sa porodicom)...
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:16 21.08.2009

Re: Pravda ili sloboda - odlučite sami

Goran Vučković
Nova beleška. Moram priznati da nisam detaljno pratio Megrahi slučaj u poslednje vreme, ali imam utisak da je napravljen deal --odrekni se prava na ponovni pretres, a mi ćemo te, pošto ionako umireš od raka prostate, pustiti iz samilosnih razloga. Zvanična verzija priče ostaje zakucana za buduća pokoljenja.

Ti nama pravdu (da zadržimo zvaničnu verziju koja nam je praktična iz raznih razloga) - mi tebi slobodu (da umreš sa porodicom)...

Pa da, tako nekako, zapravo, upravo tako.
Goran Vučković Goran Vučković 13:40 21.08.2009

Re: Pravda ili sloboda - odlučite sami

Pa da, tako nekako, zapravo, upravo tako.

Evo malo i medijskog pokrivanja
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:46 21.08.2009

Re: Pravda ili sloboda - odlučite sami

Goran Vučković
Pa da, tako nekako, zapravo, upravo tako.

Evo malo i medijskog pokrivanja

Baš je pokrivanje u najbukvalnijem smislu.
antioksidant antioksidant 13:39 21.08.2009

.

. Pretpostavljam da ga je po dogovoru sa Britancima pazario ne bi li imao šta prijaviti


On uostalom nikad nije žalio novac da bi se od parije pretvorio u partnera Zapada
novac tome i sluzi.. da dobijes ono sto ti je potrebno
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:47 21.08.2009

Re: .

novac tome i sluzi.. da dobijes ono sto ti je potrebno

naravno, to nije napisano kao zamerka
antioksidant antioksidant 13:55 21.08.2009

Re: .

naravno, to nije napisano kao zamerka

ne, ne... nisam ni mislio da je napisano kao zamerka. pisem cisto da istaknem

cujem sada se bune zbog doceka megrahiju u libiji...

igra koja jako dugo traje. amerikanci bi ja kanda malo zaustavili?
Inner Party Inner Party 13:49 21.08.2009

MI5, MI6, CIA, FBI

Naravno, radilo se o terorističkom nedelu.



Is this the M.P.L.A
Or is this the U.D.A
Or is this the I.R.A
I thought it was the U.K or just
another country
another council tenancy
I wanna be an anarchist
Oh what a name
Get PISSED DESTROY !



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:58 21.08.2009

ameri

su bili prilicno nezadovoljni ovom odlukom. po svim novinama je pisalo da to nije u redu. Obama naravno i on isto reko da je to greska i da nije trebalo da ga puste( covek ima samo 3 meseca zivota). rodbina poginulih putnika (najvise je bilo amerikanaca i to studenata) ogorceni.
sad ce ameri da polude nacisto kad vide da su ga u libiji docekali ko heroja (tako kaze new york times)

Bojan Budimac Bojan Budimac 14:40 21.08.2009

Re: ameri

kad vide da su ga u libiji docekali ko heroja

a tek da vidiš koje mnoštvo škotskih zastava se vijorilo juče u Tripoliju, mnogo više nego libijskih
mirelarado mirelarado 17:07 21.08.2009

Re: ameri

Bojan Budimac
kad vide da su ga u libiji docekali ko heroja

a tek da vidiš koje mnoštvo škotskih zastava se vijorilo juče u Tripoliju, mnogo više nego libijskih


Дочек:


libkonz libkonz 14:18 21.08.2009

Pade mi na pamet

zamisli da su Gvozdena Lejdi i Ronald Regan vladali Britanijom, odnosno SAD još 10-15 godina. Pola sveta bi sravnili sa zemljom. Koordinisano, naravno.
drug.clan drug.clan 14:27 21.08.2009

Re: Pade mi na pamet

libkonz
zamisli da su Gvozdena Lejdi i Ronald Regan vladali Britanijom, odnosno SAD još 10-15 godina. Pola sveta bi sravnili sa zemljom. Koordinisano, naravno.



To vremena im je bilo dovoljno da uniste evropski komunizam i sopstvene drzave koje su zbog njihovih postupaka sada na prosjackom stapu.
pedja1008 pedja1008 15:57 21.08.2009

Re: Pade mi na pamet

Socijalizam u istocnoj Evropi je propao zato sto je doslo vreme da propadne.. valjda ste, druze, citali Marksa - ''Na izvesnom stupnju svoga razvitka dolaze materijalne proizvodne snage društva u protivrečje s postojećim odnosima proizvodnje, ili, što je samo pravni izraz za to, sa odnosima svojine u čijem su se okviru dotle kretale...''
drug.clan drug.clan 16:17 21.08.2009

Re: Pade mi na pamet

pedja1008
Socijalizam u istocnoj Evropi je propao zato sto je doslo vreme da propadne.. valjda ste, druze, citali Marksa - ''Na izvesnom stupnju svoga razvitka dolaze materijalne proizvodne snage društva u protivrečje s postojećim odnosima proizvodnje, ili, što je samo pravni izraz za to, sa odnosima svojine u čijem su se okviru dotle kretale...''


Istina je da dolazi do kriza kao i u slucaju kapitalizma (jednu takvu sada svet prozivljava) ali se onda stvari malo promenu pa opet nanovo. To u slucaju socijalizma nije moglo jer je bilo isuvise mnogo pomagaca koji su vukli na dno.

Uostalom neceta valjda Reganu oduzeti te zasluge.

E i da li znate kada je vreme da kapitalizam propadne?
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:25 21.08.2009

Troll

Zvaničnici ocenjuju avganistanske izbore kao veliki uspeh. Dva glavna kandidata proglašavaju pobedu.



Tako Al Džazira najavljuje vesti iz Avganistana.
antioksidant antioksidant 14:28 21.08.2009

Re: Troll

Zvaničnici ocenjuju avganistanske izbore kao veliki uspeh. Dva glavna kandidata proglašavaju pobedu.

pa gde ces veceg uspeha nego kada imas vise pobednika???
gorran2 gorran2 14:28 21.08.2009

Re: Troll

Bile su na BBC žene pod čadorima (ako su uopšte žene), i izjavljivale kako su oduševljene, i izborima, i životom uopšte...
drug.clan drug.clan 14:29 21.08.2009

Re: Troll

gorran2
Bile su na BBC žene pod čadorima (ako su uopšte žene,) i izjavljivale kako su oduševljene, i izborima, i životom uopšte...



Milina jedna u Afganistanu, mada zenama je verovatno bolje
Goran Vučković Goran Vučković 14:29 21.08.2009

Re: Troll

Zvaničnici ocenjuju avganistanske izbore kao veliki uspeh. Dva glavna kandidata proglašavaju pobedu.

"Win-win" ishod
drug.clan drug.clan 14:30 21.08.2009

Re: Troll

Goran Vučković
Zvaničnici ocenjuju avganistanske izbore kao veliki uspeh. Dva glavna kandidata proglašavaju pobedu.

"Win-win" ishod


ko berza
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:33 21.08.2009

Re: Troll

pa gde ces veceg uspeha nego kada imas vise pobednika???



Bile su na BBC žene pod čadorima (ako su uopšte žene,) i zjavljivale kako su oduševljene, i izborima, i životom uopšte...

Guverner Kandahara, brat Karzaiev (i glavni diler produktima maka) kaže da mu je brat u toj provinciji pokupio 90% glasova -- uvk siguran pokazatelj demokratičnosti procesa. Mene oduševljavaju Zapadnjaci koji pričaju o ovim izborima sa sve straight face. Čista opera buffa...

drug.clan drug.clan 14:38 21.08.2009

Re: Troll

Bojan Budimac
Mene oduševljavaju Zapadnjaci koji pričaju o ovim izborima sa sve straight face. Čista opera buffa...

ja sam vec potpuno oguglao na to
drug.clan drug.clan 14:28 21.08.2009

izgovor

jasno mi je sta je izgovor ovim malim zasto posezu za terorizmom - nemoc. Ali sta je izgovor velikih i mocnih?
gorran2 gorran2 14:29 21.08.2009

Re: izgovor

Moć?
illuminated illuminated 18:14 21.08.2009

Re: izgovor

Pa da postanu veci i jaci. Bar do tacke kada niko "nemocan" nece moci da utice na njih ni u kom pogledu...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:06 21.08.2009

ajde, da vam ne kvarim igru...


Bojan Budimac Bojan Budimac 16:13 21.08.2009

Re: ajde, da vam ne kvarim igru...

hvala
dragoljub92 dragoljub92 16:19 21.08.2009

iskreno

ni posle ovog tvog texta mi ništa nije jasnija cela ta stvar.

a što su ga pustili,pa i gadafi je pustio one medecinske sestre.to pod jedan.pod dva -koznašta
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:27 21.08.2009

Re: iskreno

a što su ga pustili

Ne čitaš pažljivo, a ja nisam dovoljno naglasio, jer je ovo tekst star dve godine. On je pre dve godine dobio pravo na ponovni pretres. U ponovnom pretresu je postajala velika mogućnost da se ustanovi da je prethodna presuda bila "pobačaj pravde" kako je Scottish Criminal Cases Review Commission bila sklona da misli. Pa je bilo "jeftinije" nagoditi se (pogledaj Vučkov komentar) nego se sramotiti.
Doctor Wu Doctor Wu 20:35 21.08.2009

Re: iskreno

dragoljub92
ni posle ovog tvog texta mi ništa nije jasnija cela ta stvar.

a što su ga pustili,pa i gadafi je pustio one medecinske sestre.to pod jedan.pod dva -koznašta

Ma, krenuo Gadafi u shopping spree, troši pare na infrastrukturu, pravi puteve, univerzitete, čuda, bolnice, nije novi Dubai, ali kad je kriza i kad nema investitora, kad postoji pretnja AAA credit ratingu, onda daj šta daš. Timing je impeccable: Brown je, zvanično, na odmoru, a pomilovanje je potpisao, Home Office nego škotski, dakle, lokalni ministar pravde.

U vezi Gadafija je fascinantno da jedan čovek koji se po iracionalnosti svojih izjava može meriti, valjda, jedino sa drugom članom, tako mudro postupa kad je u pitanju čuvanje vlasti: s jedne strane smiruje domaće, gradi im gradove, puteve, čuda, a s druge strane odrađuje Engleze k'o dobar dan. Ameri se, naravno, bune jer bi i oni malo svog cuta. Ceo tok događaja, međutim, ukazuje i na značajno smanjen uticaj Amerikanaca, jer ovakav manevar, recimo Blaira, bi bio nezamisliv pod Bushom, još manje pod Clintonom.

A takva diktatura, makar bila i povremeno dobroćudna govori i drugu stvar: bez obzira šta o Zapadu pričali, činjenica je da, u ovoj ili onoj formi, ovde ipak postoje različiti pogledi na ulogu Anglosaksonaca u krizama po Bliskom Istoku, postoji neki dijalog, kritika, razmena pogleda, ideja, informacija. Na Istoku, na žalost, ničega od toga nema.
dragoljub92 dragoljub92 20:46 21.08.2009

Re: iskreno

neznam,nemam pojma kakav je gadafi u svojoj zmlji,ali neznam zašto mi ne gradimo te puteve,zašto se mi udaljavamo od gadafija,pa to je bre bio zlatni rudnik za onu jugoslaviju a za nas bi bio raj.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:52 21.08.2009

Re: iskreno

Na Istoku, na žalost, ničega od toga nema.

Primećivanje očiglednog dottore, a kad smo već kod očiglednog pokaži mi bilo šta što liči na demokratiju na Bliskom istoku (Israel exluded). Tako da je to poređenje baba i žaba.
Doctor Wu Doctor Wu 20:54 21.08.2009

Re: iskreno

Pa ja se sećam da se ovde po blogu ubiše od pljuvanja po Tadiću pre neku nedelju što je bio u Kairu. Jedva dočekaše da se podele na četnike i partizane, ko je gde bio 1941. a ko 1944. To je, valjda, važnije.
dragoljub92 dragoljub92 20:58 21.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
Pa ja se sećam da se ovde po blogu ubiše od pljuvanja po Tadiću pre neku nedelju što je bio u Kairu. Jedva dočekaše da se podele na četnike i partizane, ko je gde bio 1941. a ko 1944. To je, valjda, važnije.

samo politički idioti mogu da odbace činjenicu da je hiljade ljudi studiralo u srbiji i da su nam ti ljudi naša peta kolona,ej pa oni su neka inteligencija,a verovatno i na vlasti,pa samo da ih podsetiš,a svakome su to najlepše uspomene,i eto ti posla kolko oćeš.ali važnije je pljuvanje po nesvrstanosti nego korist od toga.
Unfuckable Unfuckable 21:00 21.08.2009

Re: iskreno

iskreno, inspirisan sam komentarima na ovom blogu...
dakle...
gde je bio Tadić '44 ?
drug.clan drug.clan 21:04 21.08.2009

Re: iskreno

U vezi Gadafija je fascinantno da jedan čovek koji se po iracionalnosti svojih izjava može meriti, valjda, jedino sa drugom članom,


kako ja sada ovo da shvatim? Kao salu, kao kompliment, kao zaj...anje,...?

E moj doktore, ja ovde govorim iz ugla coveka koji je svasta video i dozivio, al nikako ne mogu da provalim iz kog ugla ti govoris, sta jos treba da se desi da bi se ti racionalizovao?

postoji neki dijalog, kritika, razmena pogleda, ideja, informacija. Na Istoku, na žalost, ničega od toga nema.

Ali na primer ima onoga sto na tom tebi omiljenom zapadu nema: besplatnog rucka!
Neki ljudi vole da jedu neki vole da pricaju.

Ne cene se svuda ista "ljudska prava" na jednak nacin. Neko voli da "bira" coveka koji ce ga u grob poslati a neko je spreman u grob da ide za coveka kojeg nije birao.
Zanimljivo je kako ljudi poput tebe nikako ne mogu da shvate da razliciti ljudi cene i postuju razlicite vrednosti. I da je nametanje svojih vrednosti drugacijim ljudima u stvari unistavanje njihovih vrednosti.
drug.clan drug.clan 21:10 21.08.2009

Re: iskreno

dragoljub92
Doctor Wu
Pa ja se sećam da se ovde po blogu ubiše od pljuvanja po Tadiću pre neku nedelju što je bio u Kairu. Jedva dočekaše da se podele na četnike i partizane, ko je gde bio 1941. a ko 1944. To je, valjda, važnije.

samo politički idioti mogu da odbace činjenicu da je hiljade ljudi studiralo u srbiji i da su nam ti ljudi naša peta kolona,ej pa oni su neka inteligencija,a verovatno i na vlasti,pa samo da ih podsetiš,a svakome su to najlepše uspomene,i eto ti posla kolko oćeš.ali važnije je pljuvanje po nesvrstanosti nego korist od toga.



Doktor voli Egipat samo kada najbolji pamuk tamo kupi po bagatelnoj ceni od koje seljak ne moze ni da prezivi pa ga preproda za trostruke pare i sve to pet godina unapred fjucersima u vreme kada jos nema ni pamuka niti bilo cega.
Doctor Wu Doctor Wu 21:18 21.08.2009

Re: iskreno

Meni je ipak više od svega interesantno da jedni Englezi mogu da pojedu govno, puste nekog teroristu na slobodu, zamere se Amerima, sve zbog kinte, ali kod ovih naših zadribandi nema prolaza: ima da se pljuje po Tadiću i po Jeremiću, pa ma šta da rade. Prosto me čudi kako niko nije opljuvao Tadića zbog ovog puta u Kinu. Nismo mi slučajno tu gde smo.

Evo ga opet se ovaj navrzao, odo' ja.
drug.clan drug.clan 21:21 21.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
ali kod ovih naših zadribandi nema prolaza: ima da se pljuje po Tadiću i po Jeremiću, pa ma šta da rade. Prosto me čudi kako niko nije opljuvao Tadića zbog ovog puta u Kinu. Nismo mi slučajno tu gde smo.


pa eto sam si sebe demantovao, a i za egipat su ga pljuvali ovi sto ga inace hvale
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:24 21.08.2009

Re: iskreno

Englezi mogu da pojedu govno, puste nekog teroristu na slobodu, zamere se Amerima, sve zbog kinte

Mislim da nisi ukapirao šta je u pitanju, a "zameranje Amerima" je čisti kabuki teatar... Ajde Wu, budimo ozbiljni.

Za ove posete i odnose se slažem, da je glupavo. Pa bre opljuvavali su što je ona američko-izraelska marioneta Abas (poznat kao Abu Mazen) primljen u Beogradu (kao to će piss off Izraelce )
ivana23 ivana23 21:24 21.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
Prosto me čudi kako niko nije opljuvao Tadića zbog ovog puta u Kinu. Nismo mi slučajno tu gde smo.

Spremalo se neko pljuvanje (ne mislim na blog), jer cemu saopstenje?
Unfuckable Unfuckable 21:27 21.08.2009

Re: iskreno

heh, pa možda ga nisu oplaveli za Kineze, ali za Ruse je dobio, ovlaš doduše -
a do 20.oktobra ima vremena,
treba prvo 20. septembar da prođe, a tu će Đilas biti samo kolateral

Wu, šta ti je bre, šta se trzaš ?
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:28 21.08.2009

Re: iskreno

"Kineski zid je inspiracija za mene i za moj narod koliko svako može da doprinese zajedničkoj istoriji i jedinstvenom cilju". jbte pa zar nema nekog pri ruci da mu smisli nešto inteligentnije????
drug.clan drug.clan 21:29 21.08.2009

Re: iskreno

Bojan Budimac
"Kineski zid je inspiracija za mene i za moj narod koliko svako može da doprinese zajedničkoj istoriji i jedinstvenom cilju". jbte pa zar nema nekog pri ruci da mu smisli nešto inteligentnije????


kakav shund
libkonz libkonz 21:30 21.08.2009

Re: iskreno

Evo ga opet se ovaj navrzao, odo' ja.

kad su počeli ti vaši sukobi? Vidim i kod mene na blogu slična priča?
Unfuckable Unfuckable 21:30 21.08.2009

Re: iskreno

ovo je vrh
ko li mu piše ovakve splačine, majko mila
edit : kakvi bre sukobi ? Ma to je on nešto utripovao kad smo se bembali oko mosta od 300 soma evra i ...ne sećam se više nekog bloga gde mi je bilo dosadno pa sam rešio da kontriram svima a on se primio ko saučešće
meni je Wu jedan od omiljenih komentatora, iskreno
Ponekad se pokarabasimo, ali u naletima elementarnih nepogoda vrlo lako prepoznamo šumu iza drveća.
drug.clan drug.clan 21:31 21.08.2009

Re: iskreno

libkonz
Evo ga opet se ovaj navrzao, odo' ja.

kad su počeli ti vaši sukobi? Vidim i kod mene na blogu slična priča?


to se zove razmena misljenja
libkonz libkonz 21:33 21.08.2009

Re: iskreno

ovo je vrh
ko li mu piše ovakve splačine, majko mila

kao ne znamo? Pa ti Unf bar poznaješ muzičku scenu osamdesetih. Osim ako obojica nisu na godišnjem pa uzeli pripravnika?
Unfuckable Unfuckable 21:34 21.08.2009

Re: iskreno

ja se iskreno i osnovano plašim da ovo nije ono što bi u muzici nazvali - improviza
libkonz libkonz 21:35 21.08.2009

Re: iskreno

meni je Wu jedan od omiljenih komentatora, iskreno

ne, rat je između njega i druga člana. prilično zanimljivo, moram dodati.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:36 21.08.2009

Re: iskreno

kao ne znamo? Pa ti Unf bar poznaješ muzičku scenu osamdesetih. Osim ako obojica nisu na godišnjem pa uzeli pripravnika?

Ja se plašim da Teletabić to SAM smišlja.
Doctor Wu Doctor Wu 21:39 21.08.2009

Re: iskreno

ovo je vrh
ko li mu piše ovakve splačine, majko mila

Nema veze, žunje su slabe na te tralalajke. I ovaj je njemu rekao da jedva čeka da vidi njegovu "lepu zemlju" (izgleda da je pobrkao sa Hrvatskom). Što se tiče teksta, nije bitno kako nama izgleda, nego šta će domaćin čuti a za ovo su ključne reči: najezda, zid, odbrana, nenasilno, sveta zemlja. Inače, Ivana, pre nego što se potpuno isključim, jer ima detalja šta mu je Tadić konkretno ponudio i za koju kintu? Vidim da je vlada danas odmah donela paket mera. Ne znam da li je u koordinaciji sa Tadićem, ali dobro bi bilo da se ojača malo pozicija uoči pregovora sa MMF-om.
ivana23 ivana23 21:46 21.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
Inače, Ivana, pre nego što se potpuno isključim, jer ima detalja šta mu je Tadić konkretno ponudio i za koju kintu? Vidim da je vlada danas odmah donela paket mera. Ne znam da li je u koordinaciji sa Tadićem, ali dobro bi bilo da se ojača malo pozicija uoči pregovora sa MMF-om.

Ako/cim saznam nesto javljam...


Doctor Wu Doctor Wu 22:06 21.08.2009

Re: iskreno

Mislim da nisi ukapirao šta je u pitanju, a "zameranje Amerima" je čisti kabuki teatar... Ajde Wu, budimo ozbiljni.

Ma, Budimac, ne paziš na času, napisano je deo onoga šta stoji iza svega a, drugi, veći deo je u sledećem: trenutno je u Evropi velika nabavka gasa, grade se LNG rezervoari po obodu Evrope, Italiji, Grčkoj, Hrvatskoj, Portugaliji, Irskoj, stokira se tečni gas, a Libija je jedan od velikih izvoznika istog. Glavni cilj je smanjivanje zavisnosti od Rusije. Ne znam koliko su Ameri umešani u čitav biznis, ali izgleda da sve ide preko BP-ja. Moguće je da Ameri talasaju upravo zato da bi ušli u igru. Te priče se rade na visokom nivou a kada čuješ da je pripremljena poseta princa Endrjua, znaj da iza toga sigurno leži velika para, jer je njemu posao upravo promocija britanskih interesa (on je bio upetljan i oko one prodaje onih lovaca Saudijcima).

Tako da cela priča jeste kabuki teatar, ali sa savim drugom potkom od one koju ti sugerišeš ovde. Ajd, sad stvarno palim, pre nego što se Vlasi (opet) dosete.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:09 21.08.2009

Re: iskreno

Tako da cela priča jeste kabuki teatar, ali sa savim drugom potkom od one koju ti sugerišeš ovde.

Ma OK, i u osnovnom tekstu (pisanom kada skoro ništa od tog što navodiš još nije bilo na vidiku je Megrahi dobio pravo na appeal) stoji ceo taj mega slučaj je igranje političke geostrategije preko ledja piona u toj igri., a Megrahi je tu samo piončić. Fakat je da su se stvari tako složile. U septembu prošle godine sud je odlučio da dodeli specijalnog branioca koji bi bio pripušten vladinim dokumentima (čije bi obnarodovanje, je li klasika, "ugrozilo nacionalnu bezbednost". Drugim rečima, sve ukazuje da bi se na ponovnom pretresu ustanovio "pobačaj pravde" (priznaćeš ne baš prijatna stvar za jednu ozbiljnu zemlju). Koliko znam Megrahi se odrekao prava na appeal, što valjda ukazuje na deal. Naše potke ne isključuju jedna drugu, naprotiv (čini mi se) lepo se dopunjuju.
ivana23 ivana23 23:53 21.08.2009

Re: iskreno

ivana23

Doctor Wu
Inače, Ivana, pre nego što se potpuno isključim, jer ima detalja šta mu je Tadić konkretno ponudio i za koju kintu? Vidim da je vlada danas odmah donela paket mera. Ne znam da li je u koordinaciji sa Tadićem, ali dobro bi bilo da se ojača malo pozicija uoči pregovora sa MMF-om.
Ako/cim saznam nesto javljam...


Dopisnik slovenačkog dnevnika Dela iz Pekinga, kaže da su tokom Tadićeve posete i politički odnosi izmedju dveju zemalja podignuti na viši nivo.

Ona dodaje da je od ogromnog značaja zajednička izjava predsednika Hua i Tadića koja odnose definiše kao strateško partnerstvo.

Kina je, dodaje Zorana Baković, takve izjave potpisala sa još samo četiri zemlje -- Sjedinjenim Američkim Držvama, Rusijom, Brazilom i Južnoafričkom Republikom.



BBC

* Kinta se (naravno) ne spominje... Ko je lud da otvoreno prica o tome.
Unfuckable Unfuckable 23:56 21.08.2009

Re: iskreno

nas i Kineza...idi
koliko blokova 70 treba još da izgradimo, bokcamu
Doctor Wu Doctor Wu 00:02 22.08.2009

Re: iskreno

Pa da, peting je verovatno i počeo prošlog septembra. Megrahi je Gadafijev službenik, odigrao je svoju igru, pravo da ti kažem veliko je pitanje i da li stvarno ima taj rak prostate. Možda odradi neku plastiku i pošalju ga opet negde u Maroko ili ko zna gde. Ali nije on toliko bitan. Po meni, umeli bi Englezi da odrade taj appeal tako da ispadnu čisti k'o Sunce, oni su dobri igrači a tu igru igraju već vekovima. Englezi ako nešto znaju da rade to je da trguju.

Meni je mnogo interesantnije ovo američko englesko meškoljenje, jer i dalje mislim da su Ameri nervozni zbog ovih engleskih akcija. Da li je to indikator nezadovoljstva što samo nisu konsultovani (što znači da više nisu važni), da li nezadovoljstvo što Englezi ovo sa gasom rade prevasodno kao evropsku akciju, da li hoće samo svoj cut, da li nešto četvrto, tek videćemo kakva će američka krajnja reakcija biti. Trenutno se velike igre igraju oko Kirkuka, kome će pripasti tamošnja naftna polja, Kurdima ili Arapima, a to nije bez posledica i za tvoju novu domovinu. Amerikanci trenutno kontrolišu stvar u kakvom takvom miru, ali nisam siguran da neće povući neki potez koji će ih opet dovesti u velikom broju u Sredozemlje.
Goran Vučković Goran Vučković 00:02 22.08.2009

Re: iskreno

Kina je, dodaje Zorana Baković, takve izjave potpisala sa još samo četiri zemlje -- Sjedinjenim Američkim Držvama, Rusijom, Brazilom i Južnoafričkom Republikom.

Gurka SSP, dilovanje sa Rusima, ovo počinje da podseća na "Producente"...

Doctor Wu Doctor Wu 00:05 22.08.2009

Re: iskreno

Dopisnik slovenačkog dnevnika Dela iz Pekinga, kaže da su tokom Tadićeve posete i politički odnosi izmedju dveju zemalja podignuti na viši nivo.

Ona dodaje da je od ogromnog značaja zajednička izjava predsednika Hua i Tadića koja odnose definiše kao strateško partnerstvo.

Kina je, dodaje Zorana Baković, takve izjave potpisala sa još samo četiri zemlje -- Sjedinjenim Američkim Držvama, Rusijom, Brazilom i Južnoafričkom Republikom.

Da, ovo je dobar znak i Evropi. Bota ima šansu da, ako ga pre toga ne overe Cane i Milo, postane najbolji i najučinkovitiji srpski lider u istoriji.
ivana23 ivana23 00:16 22.08.2009

Re: iskreno

Unfuckable Unfuckable 00:28 22.08.2009

Re: iskreno

mogli su malo da mu iskose oke, radi dojma
Goran Vučković Goran Vučković 00:31 22.08.2009

Re: iskreno

mogli su malo da mu iskose oke, radi dojma

Ne bi bilo egzotično.

Inače, ono što su za nas kose oči kod Kineza i okolnih - to je za Kineze veliki nos kod nas Evropljana :)
Unfuckable Unfuckable 00:43 22.08.2009

Re: iskreno

to je za Kineze veliki nos kod nas Evropljana :)

to je zato što mi pijemo Hebu pa smo ...hebači !!!
Doctor Wu Doctor Wu 05:22 22.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
Mislim da nisi ukapirao šta je u pitanju, a "zameranje Amerima" je čisti kabuki teatar... Ajde Wu, budimo ozbiljni.

Ma, Budimac, ne paziš na času, ....

He, he, B(l)og mi je svedok da je ovo post napisan u 22:06 juče po GMT a evo vesti od noćas 01:06 sa BBC-ja. Zanimljivo je da je vest objavio AFP (dakle, Francuzi i naš Nicolas Miletitch. Izgleda da neko čita blogove, :)).
Blade Runner Blade Runner 07:35 22.08.2009

Re: iskreno

President Barack Obama condemned the jubilant scenes at Tripoli airport as "highly objectionable".

The UK foreign secretary described TV footage of people greeting Megrahi by cheering and waving flags as "deeply distressing".

Scottish First Minister Alex Salmond also said the reception was "inappropriate".

UK Prime Minister Gordon Brown has so far made no comment, although it has emerged he wrote to Colonel Gaddafi to ask that Libya "act with sensitivity" in its welcome.


kakav je to šou bio
antioksidant antioksidant 11:33 22.08.2009

Re: iskreno

ima da se pljuje po Tadiću i po Jeremiću, pa ma šta da rade

pa nije bas tako wu... kad jeremic lupeta i trosi kintu ispod zita na kovacevica ili "lobistu| iz cikaga naravno da ce komentarisati...

kinta od kineza u ovom trenutku mnogo znaci pa vidis da se cuti (dok se ne sazna sta smo dali zauzvrat, mada koliko je meni poznato kinezi nisu kao rusi, ne traze energetski sistem... njima treba tacka u evropi a mi smo upravo to -tacka).
drug.clan drug.clan 14:41 22.08.2009

Re: iskreno

njima treba tacka u evropi a mi smo upravo to -tacka).


osedih pricajuci to, kini - najvecoj realnoj svetskoj ekonomiji treba slobodna teritorija u evropi kako bi lakse radili biznis sa skoro milijardu musterija a mi smo jedini koji mozemo da kazemo da nismo pod EU sapom.

Uz malo mudre politike srbija moze biti evropski hong kong, nazalost vise nemamo izlaz na more ali moze i dunav da posluzi

ono cega se ja bojim je da ova vlast ne gleda dalje od januara i da ce samo maznuti pare strpati u dzep i kraj
Doctor Wu Doctor Wu 16:02 22.08.2009

Re: iskreno

kad jeremic lupeta i trosi kintu ispod zita na kovacevica ili "lobistu| iz cikaga naravno da ce komentarisati...

Kovačević je svinjarija, ali ovo za lobistu mi nije jasno. Pa američka politika tako funkcioniše, nije Jeremić što američki politički sistem funkcioniše po principu Sopranosa. U dilovanjima s američkim kongresmenima i senatorima je retko ko izašao čistih ruku, ali ako ne pristaneš na tu igru, onda rizikuješ da se ponove 90-te.
Unfuckable Unfuckable 16:21 22.08.2009

Re: iskreno

da, ni meni nije jasno : šta je loše u lobiranju, pa to ceo svet radi?
antioksidant antioksidant 18:40 22.08.2009

Re: iskreno

ali ovo za lobistu mi nije jasno. Pa američka politika tako funkcioniše,

nije sto se placa lobi neko ko je taj lobi i na koji nacin je izabran
ali ako ne pristaneš na tu igru, onda rizikuješ da se ponove 90-te.

ovde se peru pare i nista vise
sve sto je vezano za jeremica je svinjarija
njegov posao je da ide okolo i rasprodaje/poklanja srbiju radi popularnosti u srbiji
kosovo je srbija
hrvati su izvrsili genocid
posledica te njegove price je sta?
da li su stanovnici kosova za korak blizi zivotu u srbiji?
da li su srbi prognani iz hrvatske za korak blize povratku?
svinjarija skarta sps-a
antioksidant antioksidant 18:41 22.08.2009

Re: iskreno

a, ni meni nije jasno : šta je loše u lobiranju, pa to ceo svet radi?

nije lose nista u lobiranju nego u lobisti koji je izabran i nacinu na koji je izabran. nikakav posao necemo zavrsiti a cela prica nas kosta 960 00 dolara godisnje
Unfuckable Unfuckable 19:02 22.08.2009

Re: iskreno

nego u lobisti koji je izabran

ahm, kapiram : to je kao kad staviš Tutorića da ti bude zadnji čovek
Doctor Wu Doctor Wu 19:05 22.08.2009

Re: iskreno

nije sto se placa lobi neko ko je taj lobi i na koji nacin je izabran

Pa taj lobi je isti kao onaj kod koga se lobira: običan šljam. Jbg, Srbija protiv sebe ima jednu od najmoćnijih i najprljavijih mafija na svetu, koja ne bira sredstva, i šta sad raditi. Verovatno se mulja neka kinta, moguće je i (šta moguće, 100%) da sam Jeremić trpa neku kintu za sebe (a ko u ovoj vladi ne trpa?), ali kako ti vidiš alternativu? Nekog Svilanovića koji ide po prijemima, pijucka viski, prosipa štoseve i ubeđuje strance kako će Srbija svakako priznati Kosovo, samo da je potrebno još malo nastaviti sa pritiscima? I ja bih možda voleo da više liči na crkvu, ali politika uglavnom privlači hohštaplere, a američka pogotovu. Po meni, kakva je generalna klima, Jeremić Amere uopšte nije loše odradio: Biden nas nije terao na priznavanje, nije pretio dodatnim izolacijama, Hilary je popušila onim milion dolara posle sranja oko Kovačevića bez prevelikog talasanja. Stvarno ne vidim šta je Jeremić mogao još da odradi? Da li neko stvarno očekuje da će Obama sa Avganistanom, Irakom i najverovatnijih 20 triliona dolara deficita povlačiti Bushove odluke u vezi priznavanja Kosova? Na kraju taj Obama je primao kintu i od albanskog lobija...
njegov posao je da ide okolo i rasprodaje/poklanja srbiju radi popularnosti u srbiji
kosovo je srbija
hrvati su izvrsili genocid
posledica te njegove price je sta?
da li su stanovnici kosova za korak blizi zivotu u srbiji?
da li su srbi prognani iz hrvatske za korak blize povratku?

U, čoveče, gde ti ode...Pazi sad kad me teraš da branim Jeremića, a čovek mi je totalno antipatičan. Pa to da je Kosovo Srbija je deo mnogo veće igre, a obzirom na preovlađujuće struje, uopšte ne bih rekao da je Jeremić svoju ulogu odigrao lošije od jednog Svilanovića ili Draškovića, na primer. Ovo "Hrvati su izvršili genocid" je bio odgovor na hrvatsku tužbu protiv Srbije i više je nastalo u iznudici, nego što je posledica nekog Jeremićevog nacizma . On je jednostavno stavljen u situaciju da bira između štete za 200-300K izbeglica (koji se i tako neće nikada vratiti u Hrvatsku, šta god da se desi) i štete za 7-8M Srba kojima se u slučaju ćutanja smeši višedecenijsko plaćanje ratne odštete. Šta bi ti radio da si na njegovom mestu?
antioksidant antioksidant 19:19 22.08.2009

Re: iskreno

uopšte ne bih rekao da je Jeremić svoju ulogu odigrao lošije od jednog Svilanovića ili Draškovića, na primer.

e nasao si s kim da ga uporedjujes...

On je jednostavno stavljen u situaciju da bira između štete za 200-300K izbeglica (koji se i tako neće nikada vratiti u Hrvatsku, šta god da se desi) i štete za 7-8M Srba kojima se u slučaju ćutanja smeši višedecenijsko plaćanje ratne odštete. Šta bi ti radio da si na njegovom mestu?

a da li je imalo ikakve koristi od te njegove izjave sem sto je sada mnoooogo manje sansi da hrvati povuku tuzbu (najelegantniji izlaz iz cele situacije). izjavu je dao za unutrasnju upotrebu bez ikakvog razmisljanja o spoljnopolitickim posledicama (a ne zaboravi da se mi uskoro nalazimo u situaciji prema hrvatima kao sto se oni danas nalaze prema slovencima - bice u poziciji da budu jako bitni za nas napredak ka eu)
Pa taj lobi je isti kao onaj kod koga se lobira: običan šljam
a taj lobi sem sto je sljam je apsolutno nesposoban da bilo sta zavrsi tamo i jedini mu je kvalitet "veze sa maticom"...

i da se razumemo - ne kazem da bi neki sposobniji ministar inostranih poslova odradio magicni posao za srbiju ali bi nacinio bar mnoooogo manje stete nego spsov skart


ahm, kapiram : to je kao kad staviš Tutorića da ti bude zadnji čovek
tutoricevu tetku, po mogucstvu mrtvu pijanu... coveku glavni klijent do sad bio rod blagojevic
Doctor Wu Doctor Wu 19:35 22.08.2009

Re: iskreno

Ma, Slovenija je hrvatska Holandija, Slovenci tu ništa ne odlučuju, samo odrađuju prljav posao za EU. Isto tako ni sutra, ako to sutra uopšte dođe (čak nisam siguran ni da li treba da dođe) neće ni Hrvati ništa odlučivati.

Da ne širimo dalje priču ali šta reći o zemlji u kojoj taj Roćko Blagojević, koji meni, onako, najviše liči na radikalski kadar koji svakodnevno cevči pivčugu ispred zadruge u Rači, centralna Srbija, postane guverner Ilinoja (nemoj slučajno da pomisliš da je Joe nešto bolji- on je potomak blue collar iz Pensilvanije, unajmljen upravo zato da bi se osvajali glasovi bele radničke klase sa Istoka). Razumem ja tvoju konsternaciju, ali Amerikom jednostavno vladaju takvi tipovi. Normalni ljudi mlate pare, nemaju pare da se bakću s tim glupostima. Normalno da je gicko poput Jeremića odmah skapirao gde postoji ogroman prostor za marisanje, ali, overall, ne mislim da je radio loš posao. I ja bih mnogo više voleo da Srbiju u svetu predstavlja neko poput Ive Viskovića ili Vejvode (pisali smo o tome 1000x), ali jbg, realnost je drugačija.
antioksidant antioksidant 21:02 22.08.2009

Re: iskreno

I ja bi mnogo više voleo da Srbiju u svetu predstavlja neko poput Ive Viskovića ili Vejvode (pisali smo o tome 1000x), ali jbg, realnost je drugačija.

Domazet Domazet 02:42 23.08.2009

Lele chika doktore...

Doctor Wu
Ma, Slovenija je hrvatska Holandija, Slovenci tu ništa ne odlučuju, samo odrađuju prljav posao za EU. Isto tako ni sutra, ako to sutra uopšte dođe (čak nisam siguran ni da li treba da dođe) neće ni Hrvati ništa odlučivati.

Da ne širimo dalje priču ali šta reći o zemlji u kojoj taj Roćko Blagojević, koji meni, onako, najviše liči na radikalski kadar koji svakodnevno cevči pivčugu ispred zadruge u Rači, centralna Srbija, postane guverner Ilinoja (nemoj slučajno da pomisliš da je Joe nešto bolji- on je potomak blue collar iz Pensilvanije, unajmljen upravo zato da bi se osvajali glasovi bele radničke klase sa Istoka). Razumem ja tvoju konsternaciju, ali Amerikom jednostavno vladaju takvi tipovi. Normalni ljudi mlate pare, nemaju pare da se bakću s tim glupostima. Normalno da je gicko poput Jeremića odmah skapirao gde postoji ogroman prostor za marisanje, ali, overall, ne mislim da je radio loš posao. I ja bih mnogo više voleo da Srbiju u svetu predstavlja neko poput Ive Viskovića ili Vejvode (pisali smo o tome 1000x), ali jbg, realnost je drugačija.
...shto si ti prepun predrasuda!? Rocko je bio jedan od boljih studenata svoje generacije na Northwesternu. To shto je lud ne znachi da je glup.
Unfuckable Unfuckable 02:50 23.08.2009

Re: Lele chika doktore...

Rocko je bio jedan od boljih studenata svoje generacije na Northwesternu. To shto je lud ne znachi da je glup.

pa da je pametan ne bi ga maznuli, aj' ne loži Domazete, 'leba ti
Domazet Domazet 05:26 23.08.2009

Ma kakvi...

Unfuckable
Rocko je bio jedan od boljih studenata svoje generacije na Northwesternu. To shto je lud ne znachi da je glup.

pa da je pametan ne bi ga maznuli, aj' ne loži Domazete, 'leba ti
...to se ja zajebavam. Chovek je u stvari glup i PatriJota a diplomu mu poklonio Jeremic. Shta drugo ochekivati od SrBende. Jebote bog, stvarno bre sve znate...

Da bi se neko ponashao kako se on ponashao dok su ga maznjavali mora biti ne glup vec imati neverovatnu maniju velichine. Mislio je da je uhvatio boga za cohones i da mu niko nishta ne mozhe...Uostalom, ne verujem da cemo skoro saznati shta se tachno deshavalo necemo. Moja prognoza je rok trajanja Obamine administracije + dve tri godine. Pod uslovom da to bude odgovaralo onima koji tada budu na vlasti...
Doctor Wu Doctor Wu 08:59 23.08.2009

Re: Lele chika doktore...

Rocko je bio jedan od boljih studenata svoje generacije na Northwesternu.

Što bi, po nekoj logici, trebalo više da govori o studiranju na Northwesternu nego Rodoljubu (on se, čovek, dokazao, višestruko, i to javno, pred celim svetom, bukvalno). Ma, nema veze, fakultetske diplome i tako nisu nikakav dokaz pameti, fakulteti se, pre svega, završavaju dupetom. Pogotovu ako si prva ili druga generacija iseljenika.
Unfuckable Unfuckable 15:39 23.08.2009

Re: Lele chika doktore...

pazi, mene je zapanjilo njegovo krajnje optimističko držanje tokom cele te dogodovštine, on ili je potpuno lud ili ima neki adut u rukavu
drug.clan drug.clan 15:49 23.08.2009

Re: iskreno

Doctor Wu
kad jeremic lupeta i trosi kintu ispod zita na kovacevica ili "lobistu| iz cikaga naravno da ce komentarisati...

Kovačević je svinjarija, ali ovo za lobistu mi nije jasno. Pa američka politika tako funkcioniše, nije Jeremić što američki politički sistem funkcioniše po principu Sopranosa. U dilovanjima s američkim kongresmenima i senatorima je retko ko izašao čistih ruku, ali ako ne pristaneš na tu igru, onda rizikuješ da se ponove 90-te.

Pa taj lobi je isti kao onaj kod koga se lobira: običan šljam


Evo da se doktor i ja slozimo oko necega. Ja bi jos samo dodao da se EU primice i da broj registrovanih i akreditovanih lobista u Briselu raste kao krofna.
Izgleda da se doktor ne zalaze za slobodno trziste kada je politika u pitanju, nije za ponudu i potraznju i prodaju najboljem ponudjacu.

da, ni meni nije jasno : šta je loše u lobiranju, pa to ceo svet radi?


Kako bre sta je lose? Ucestvovanje u mafijaskom poslu nije lose? To sto "ceo svet" radi znaci da je dobro? Tako je pre samo par decenija "ceo svet" ubijao odredjene narode, a pre par vekova cele rase i jel bilo OK?
Domazet Domazet 17:58 23.08.2009

This is soooo wrong...

Doctor Wu
Rocko je bio jedan od boljih studenata svoje generacije na Northwesternu.

Što bi, po nekoj logici, trebalo više da govori o studiranju na Northwesternu nego Rodoljubu (on se, čovek, dokazao, višestruko, i to javno, pred celim svetom, bukvalno). Ma, nema veze, fakultetske diplome i tako nisu nikakav dokaz pameti, fakulteti se, pre svega, završavaju dupetom. Pogotovu ako si prva ili druga generacija iseljenika.
...in sooo many levels chika Doctore i toliko karakteristichno za ovaj blog da se ne bih ni trudio da odgovaram ozbiljno da nisi ti u pitanju. Ali, poshto si ti u pitanju, nije mi teshko da to radim po drugi put (poshto sam upravo izgubio skoro ceo tekst).

Prvi level. Northwestern je jedan od tridesetak najboljih univerziteta u Americi. Shto, svidjalo se to nekom ili ne, uglavnom znachi i da je jedan od tridesetak najboljih univerziteta na svetu. Dovodjenje u pitanje kvaliteta studiranja na njemu znachi i dovodjenje u pitanje kvaliteta studiranja na vrhunskim svetskim obrazovnim ustanovama. Ako se ne varam, ti radish u jednoj takvoj.

Drugi level. Kazhesh, fakulteti se pre svega zavrshavaju dupetom. Pa kako drugachije nego dupetom. Narochito oni najbolji. Sem ako nisi (i to samo u Americi, ali o tom potom) sportista. Kako si ti zavrshio svoj? Nemoj mi reci da je to za tebe bio cakewalk. A ako jeste, ako si ti nekakav soul and intelectual mate Stephena Hawkinga (mada, bilo bi interesantno chuti da li on misli da je njegovo zavrshavanje koledza bilo cakewalk) shta onda radish ovde. Idi trazi Uzrok Svemu, nemoj da gubish vrememedju nama...

Treci level. Shta ti znachi ono 'Pogotovo ako si prva, druga generacija iseljenika'. Shta god da znachi zazvuchalo je ruzhno. Kao da im to shto moraju da rade napornije od drugih (a moraju) uzimash kao neshto ruzhno, nedostojno. Ajde da ti je zasmetalo to shto Privilegovani mogu (poput George W. ili John Kerry) da dobiju diplome najprestizhnijih koledza a bez da oznoje pomenuto dupe, to bih razumeo, ali ovo? Sad ces da se naljutish, meni ovo tvoje razmishljanje jako lichi na princip kako funkcionishe ovdashnji white trash. Nipodazhtavanje (mrzhnja chak) prema svima kojima je gore nego njima i strahoposhtovanje prema onima Gore. Kazem, verovatno cesh da se naljutish a trebalo bi da se zabrinesh. Takva razmishljanja, ukoliko si mislio onako kako je zazvuchalo, su nedostojna tvoje pameti...

Chetvrti level (u ovom sluchaju najmanje vazhan). Kazhesh Rocko se pokazao pred celim svetom. A shta bi sa presumpcijom nevinosti dobri moj Doktore?

Sledeci neku moju logiku ovaj tvoj tekst bi mogao da znachi da si i ti jedan od Zvrndova tako endemskih za ovaj blog. Iako mi je moja logika draga znam da ne znachi. Stvari stoje mnogo gore, moj dragi doktore. Pokazujesh da si i ti srBenda (a bez alibija da si Zvrndov), u tom aspektu ne mnogo razlichit od ovdashnjih Closet srBendi. Pametan ali srBenda. Vidi sta ces sa tim dragi moj Doktore...

Disclaimer: I bez discalimera bi trebalo da bude jasno da je 'srBenda' emotivno-intelektualna kategorija nikako etnichka. Ipak, disclaimer je za svaki sluchaj tu. Zbog malog Pajica i drushtva...Da se ne zabune.
Domazet Domazet 18:14 23.08.2009

To 'imanje aduta u rukavu' je pokazatelj..

Unfuckable
pazi, mene je zapanjilo njegovo krajnje optimističko držanje tokom cele te dogodovštine, on ili je potpuno lud ili ima neki adut u rukavu
...njgovog ludila, nikako alternativa ludilu. Da je stvarno imao adut dogodovshtina se ne bi ni desila. Jedan od (po meni) vecih ne-etnichkih srBendi...
Doctor Wu Doctor Wu 18:54 23.08.2009

Re: This is soooo wrong...

Ma, Brajuškoviću, sve su u pravu, i to onako crnogorski raspevano. Sa sve ovim zvrndovima, Srbendama, cakewalkovima. Nekad, kad te pročita, što nije uvek lako jer ti je ruka često brža od pameti, čovek se zamisli kakva je samo tebi buka glavi, čak i u ovom svom izdanju se čas poistovećuješ sa blogom, pa se od njega ograđuješ, gadiš (pogotovu Zvrndova sa Bloga u koje, pretpostavljam, sebe ne ubrajaš), uzimaš na sebe da braniš ni manje ni više nego čitav Ivy League, iznosiš svoje frustracije socijalnim poretkom u adoptiraneoj otadžbini, čuda.... Buka, koja ne samo da te sprečava da razmisliš o onome što si pročitao nego i onome što ćeš netom otkucati. Pošto su ovi tvoji postovi samo vent za tu buku oni su tek ponekad smešni, a gotovo svaki put beskrajno tužni i depresivni. Iako si jeziv smor (sa sve ovim anđinim sh i ch proseravanjima), meni te je iskreno žao.
Domazet Domazet 21:15 23.08.2009

Ma sve je to sasvim moguce...

Doctor Wu
Ma, Brajuškoviću, sve su u pravu, i to onako crnogorski raspevano. Sa sve ovim zvrndovima, Srbendama, cakewalkovima. Nekad, kad te pročita, što nije uvek lako jer ti je ruka često brža od pameti, čovek se zamisli kakva je samo tebi buka glavi, čak i u ovom svom izdanju se čas poistovećuješ sa blogom, pa se od njega ograđuješ, gadiš (pogotovu Zvrndova sa Bloga u koje, pretpostavljam, sebe ne ubrajaš), uzimaš na sebe da braniš ni manje ni više nego čitav Ivy League, iznosiš svoje frustracije socijalnim poretkom u adoptiraneoj otadžbini, čuda.... Buka, koja ne samo da te sprečava da razmisliš o onome što si pročitao nego i onome što ćeš netom otkucati. Pošto su ovi tvoji postovi samo vent za tu buku oni su tek ponekad smešni, a gotovo svaki put beskrajno tužni i depresivni. Iako si jeziv smor (sa sve ovim anđinim sh i ch proseravanjima), meni te je iskreno žao.
...dobri moj Doktore. A moguce je i da ce te proci ljutnja. Ko bi ga znao. Uostalom, nije ni vazno...

Nego ima jedna stvar koja me bash onako zanima. Kazi mi, molim te, shta ti znachi ovo:
čak i u ovom svom izdanju
Pametan si chovek i uvek kazhesh vishe nego shto napishesh. A ja jadan ovaj(?) put ne kapiram ni ovo shto si napisao?

PS. E da, za ovo oko 'sh, ch...' i tako dalje do sada sam bio potpuno neduzhan. Do sada sam koristio poslovne kompjutere na kojima nishta nisam mogao sam da promenim, chak ni vreme na kompjuteru. A od pre neki dan mozhesh da pripishesh mojoj lenjosti. Onoj raspevanoj razume se.
leopold_lady leopold_lady 16:24 21.08.2009

Ne volim ....

što ću ovo reći,ali ne postoji dobar i loš terorista..... Postoje samo teroristi.... Oni su se nekom kriminalu okrenuli - iz nekih svojih razloga i pobuda.... To ne znači,ako je kriminal - da su oni u pravu.... Možda ja grešim što bi većinu stvari - svalila na policiju.... Ali,mislim da policija (u svetu - sad pišem o njima) mnogo ne mari za narod - te zemlje u kojoj žive..... Naša je zlato..... Seti se samo potesta u Francuskoj.... To je najjskorije - da su pretukli studente i ljude koji ih podržavaju........

Mnogi me sada neće voleti ni razumeti - ali,ja ovo znam.... Naša policija nikad,ama baš nikad nije tukla ljude,demonstrante - ukoliko nije bila napadnuta....Pa,96.97,98 - čak ni tad - nego su stajali mirno - za vreme Studentskih protesta.... Policija mora da čuva red i mir.... A sama sam bila svedok - šta je jedna od mojih drugarica radila policajcima u kordonu i kako sam je ja te 97 - opaučila i uhvatila za ruku,stavila ispred mene i rekla - Polazi kući,ja ću da te bijem.... Bila je u transu - Ti njh braniš.... Gledam je i govorim gledajući jednog od njih u oči - Oni stoje mirno,ne uzvraćaju ti....Tačno bi mogao da te polomi - da želi.... I ona preko mene htede da ga udari.... Odgurnula sam je - skoro da je pala.... Kasnije me baš mrzela,pričala kako sam ja ko zna ko... Pola društva nije želelo sa mnom da se druži.... Jebi ga - družili su se policajci.... I dan danas imam ljude u polciji - koje mogu u pola dana i pola noći (ne daj Bože) da mi se nešto desi - da zovem i kažem - Ja sam u problemu.... Odmah bi došli.... Bez pitanja ..... Dokaz je to - da smo imali nezgodu u zgradi u kojoj živim.... Više ljudi je imalo.... Većina je zvala policiju.... Kad sam ja zvala - hteli su odmah da pošalju patrolu i inspektore.... Ja sam mislila da ne treba.... Od tada - kako je po naselju počela da kruži - ta vest - da je policija htela zbog mene da dođe - više se te gluposti nikada nikome nisu desile..... Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....

drug.clan drug.clan 16:26 21.08.2009

Re: Ne volim ....

leopold_lady
što ću ovo reći,ali ne postoji dobar i loš terorista..... Postoje samo teroristi.... Oni su se nekom kriminalu okrenuli - iz nekih svojih razloga i pobuda.... To ne znači,ako je kriminal - da su oni u pravu.... Možda ja grešim što bi većinu stvari - svalila na policiju.... Ali,mislim da policija (u svetu - sad pišem o njima) mnogo ne mari za narod - te zemlje u kojoj žive..... Naša je zlato..... Seti se samo potesta u Francuskoj.... To je najjskorije - da su pretukli studente i ljude koji ih podržavaju........

Mnogi me sada neće voleti ni razumeti - ali,ja ovo znam.... Naša policija nikad,ama baš nikad nije tukla ljude,demonstrante - ukoliko nije bila napadnuta....Pa,96.97,98 - čak ni tad - nego su stajali mirno - za vreme Studentskih protesta.... Policija mora da čuva red i mir.... A sama sam bila svedok - šta je jedna od mojih drugarica radila policajcima u kordonu i kako sam je ja te 97 - opaučila i uhvatila za ruku,stavila ispred mene i rekla - Polazi kući,ja ću da te bijem.... Bila je u transu - Ti njh braniš.... Gledam je i govorim gledajući jednog od njih u oči - Oni stoje mirno,ne uzvraćaju ti....Tačno bi mogao da te polomi - da želi.... I ona preko mene htede da ga udari.... Odgurnula sam je - skoro da je pala.... Kasnije me baš mrzela,pričala kako sam ja ko zna ko... Pola društva nije želelo sa mnom da se druži.... Jebi ga - družili su se policajci.... I dan danas imam ljude u polciji - koje mogu u pola dana i pola noći (ne daj Bože) da mi se nešto desi - da zovem i kažem - Ja sam u problemu.... Odmah bi došli.... Bez pitanja ..... Dokaz je to - da smo imali nezgodu u zgradi u kojoj živim.... Više ljudi je imalo.... Većina je zvala policiju.... Kad sam ja zvala - hteli su odmah da pošalju patrolu i inspektore.... Ja sam mislila da ne treba.... Od tada - kako je po naselju počela da kruži - ta vest - da je policija htela zbog mene da dođe - više se te gluposti nikada nikome nisu desile..... Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....



Narodna milicija je uvek bolja od drzavne policije
dragoljub92 dragoljub92 16:30 21.08.2009

Re: Ne volim ....

Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....

mislem,a kakve to ima veze sa budimčevom temom
drug.clan drug.clan 16:40 21.08.2009

Re: Ne volim ....

dragoljub92
Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....

mislem,a kakve to ima veze sa budimčevom temom


to je trebalo na onaj blog o huliganima!
leopold_lady leopold_lady 16:41 21.08.2009

Re: Ne volim ....

dragoljub92
Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....

mislem,a kakve to ima veze sa budimčevom temom


Ima veze sa pričom o tome da li postoje dobri i loši teroristi.... Ajd pročitaj još jednom....

Terorista je terorista i treba da se spreči u svom naumu.... Nećemo ići ti i ja šakama da se obračunavamo sa njim - zar ne???
leopold_lady leopold_lady 16:42 21.08.2009

Re: Ne volim ....

to je trebalo na onaj blog o huliganima!


Tek sad vidim taj blog .... A Budimac je moj VIP
dragoljub92 dragoljub92 16:52 21.08.2009

Re: Ne volim ....

Terorista je terorista i treba da se spreči u svom naumu....

mislim da se tvojae i budimčevo stanovište šta je terorista baš ,onako,podosta razlikuju.da nisi pobrkala demonstrante i teroriste,slučajno
illuminated illuminated 18:19 21.08.2009

Re: Ne volim ....

Mnogi me sada neće voleti ni razumeti - ali,ja ovo znam.... Naša policija nikad,ama baš nikad nije tukla ljude,demonstrante - ukoliko nije bila napadnuta....Pa,96.97,98 - čak ni tad - nego su stajali mirno - za vreme Studentskih protesta....


Srecom, jadni, tu i tamo uspeju da se odbrane (mislim na "nasu policiju":
dragoljub92 dragoljub92 18:22 21.08.2009

Re: Ne volim ....

illuminated
Mnogi me sada neće voleti ni razumeti - ali,ja ovo znam.... Naša policija nikad,ama baš nikad nije tukla ljude,demonstrante - ukoliko nije bila napadnuta....Pa,96.97,98 - čak ni tad - nego su stajali mirno - za vreme Studentskih protesta....


Srecom, jadni, tu i tamo uspeju da se odbrane (mislim na "nasu policiju":

opasan terorista
Biljana 77 Biljana 77 18:25 21.08.2009

Re: Ne volim ....

opasan terorista

Ma idi, kad se samo setim.. mi njih sve onako oštrim pogledima, a oni jadni ne znaju kako da se brane...
illuminated illuminated 18:27 21.08.2009

Re: Ne volim ....

opasan terorista


Taman se malo primirio posle Lokerbija, kad ga uhvatise ovi nasi. Ne moze njima niko da promakne, iskustvo je to...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:28 21.08.2009

Re: Ne volim ....

Драгољуб vs Лејди

Драгољубе, мислим да не треба да будеш тако строг спрам Лејди. Она, за мене, чак и ван теме, увек има необично занимљиво мишљење, вредно да се њим човек мало позабави. Ево, рецимо ово:
leopold_lady
Naša policija nikad,ama baš nikad nije tukla ljude,demonstrante - ukoliko nije bila napadnuta....

Или, даље, ово:
leopold_lady
Dokaz je to - da smo imali nezgodu u zgradi u kojoj živim.... Više ljudi je imalo.... Većina je zvala policiju.... Kad sam ja zvala - hteli su odmah da pošalju patrolu i inspektore.... Ja sam mislila da ne treba.... Od tada - kako je po naselju počela da kruži - ta vest - da je policija htela zbog mene da dođe - više se te gluposti nikada nikome nisu desile.....

Врло племенит гест: зовеш полицију да им кажеш да не треба да дођу.
leopold_lady
Ne hvalim se - iznosim samo činjenice....

А и лепо је кад неко објективно сагледава догађаје из властитог живота и себе, не као добар део овдашњих блогера који живе у илузији шта су и ко су. Чињенице су неумољиве, а ја према овим њеним чињеницама, од прве (о полицајцима) до последње (о скромности), морам да покажем дубоко разумевање.

Само напред, даље, Лејди!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana