Zabava| Životni stil

I staro i mlado, svi, svi, svi, na porodičnu paradu

Predrag Azdejković RSS / 31.08.2009. u 20:15

dule-savic-koza.8687.jpg 

Staro i mlado, strejt i gej, muško i žensko, ljudi i životinje, svi vole dobru paradu. To nam je upisano u DNK, hromozom broj 13. Mi gejovi posebno volemo da se skidamo i da na paradama pokazujemo naša depilirana i nabildovana dupeta. Zato i idemo u teretane kako bi pripremili naše guze za taj svečani dan. Čujem da ih neki posebno perverzni pumpaju silikonima.

Cele godine se pripremamo da izađemo na beogradske ulice i svim zainteresovanim personama pokažemo naša zategnuta, uljem namazana tela. Kao što je vojska nekada pravila vojne parade i prikazivala svoje oružje (dok ga je još uvek imala), tako i mi gejovi prikazujemo naš arsenal. Posebno volimo da pokazujemo naše štafete, koje idu iz ruke u ruku. Kažu mi da lezbejke pokazuju sise, ali pošto mi gejovi genetski ne možemo da vidimo ženske grudi (ni po svetlu, ni po mraku) ne mogu da potvrdim ovu informaciju.

Ah, kako će to da bude lepa parada. Zamislite samo prvi red: golo dupe, golo dupe, gole sise, Dragan Đilas s decom, golo dlakavo i debelo dupe, golo dupe, Marko Karadžić, gole sise, gole dlakave sise, Saša Janković, golo dupe, gole sise, Ratko Mladić... Okupljeni građani mašu zastavama i šalju nam poljupce, dok malobrojni policajci koji nas prate se skidaju i pridružuju povorci. Počinje žurka na Trgu Republike, guze se trljaju, sise se ljuljaju, a ja zinuo u tetku, tetku na trapezu. Zainteresovani iz inostranstva prate direktan prenos preko gradskih kamera. Nakon orgazmičkog svršetka žurke, učesnici se razilaze i već sutradan počinju pripreme za narednu paradu.

Ali, pošto je parada veoma važan događaj mora se održati i generalna proba. Tako će biti i u Beogradu ove godine. Srpski sabor „Zveri" najavio je porodičnu šetnju ulicama Beograda 12. septembra i cilj je da afirmiše porodicu, tradicionalne vrednosti i borbu protiv bele kuge u Srbiji. Ovu generalnu probu podržaće mnoge javne ličnosti.

Ah, kako će to da bude lepa generalna proba. Zamislite samo prvi red: gole sise, gole sise, gola Aleksandra Janković, gola ovca, gola koza, Dule Savić, golo dupe, golo dupe Nebojša Glogovac, gole sise, golo dupe, Kosta Čavoški, golo dupe, Olivera Katarina...

Naš poznati fudbaler Dule Savić izjavio da podržava generalnu probu, ali se oseća diskriminisano i neće doći na premijeru jer organizatori nisu pozvali „one koji tucaju koze i kobile, pošto i oni treba da imaju svoja prava".

Zato koristim moć ovog bloga i apelujem na organizatore gej parade da budu open minded i pozovu Duleta Savića i njegovu kozu da uveličaju paradu. Smatram da nije u redu da se u ovom trenutku delimo i osuđujemo druge, koliko god nam bolesno izgledali. Budimo tolerantni i prihvatimo sve, pa makar to bio Dule Savić. Za razliku od Duleta, mnogi učesnici generalne probe najavili su dolazak i na premijeru. Radujemo se njihovom dolasku.

 

Predrag M. Azdejković

Zlikovci su mi izbrisali Facebook profil zbog ove fotomontaže, te ko želi da budemo drugari:

Predrag Azdejkovic
100000176212978.338.109571952.png
Create Your Badge



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

roland_h roland_h 20:45 31.08.2009

e

neka si se setio i seo da nesto napises!

citam...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:48 31.08.2009

Re: e

Joj radim... Imam gomilu obaveza koje sam ostavio po strani kako bih napisao neki tekstić
ElectricDreams ElectricDreams 21:02 31.08.2009

Re: e

Predrag Azdejković
Joj radim... Imam gomilu obaveza koje sam ostavio po strani kako bih napisao neki tekstić


Ne laži... celo leto si se smucao po plažama... Sad ima da se piše da nadoknadiš...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:03 31.08.2009

Re: e

Ko kaže da sam letovao na Madagaskaru laže!!! Nisam stvarno, oči mi ispale ako lažem
baroniknez baroniknez 21:30 31.08.2009

Re: e

Predrag Azdejković
Joj radim... Imam gomilu obaveza koje sam ostavio po strani kako bih napisao neki tekstić


brate do jaja je,

ono nisu mi svi fazoni odma usli u vugla ali extra

sledeci put napisi duzi tekst, mada iskreno ja inace ne citam
mila92 mila92 21:00 31.08.2009

Uparađeno


Magacionerske asocijacije, jopet. SAO, mao )
Brisnuli kažeš
roland_h roland_h 21:02 31.08.2009

opet

diskriminacija!

a oni koji opste sa kokoskama?

komentarisao bih jos, al' zurim u solarijum, znas kako je- ne ide da se nauljim za pride ako nisam preplanuo...
angie01 angie01 21:13 31.08.2009

ova montaza

sa kozom je nepotrebna!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:21 31.08.2009

Re: ova montaza

angie01
sa kozom je nepotrebna!


Koja koza, pa ja sam na toj slici samo video onu lepu plavojku iza, a koju ova dva bilmeza zaklanjaju!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:35 31.08.2009

Re: ova montaza

angie01
ova montaza sa kozom je nepotrebna!

uzela rec iz usta
angie01 angie01 08:58 01.09.2009

Re: ova montaza

Aleksandar Stosic

angie01ova montaza sa kozom je nepotrebna! uzela rec iz usta




:))))))))
filantrop filantrop 00:13 02.09.2009

Re: ova montaza

@
angie01 angie01 08:10 02.09.2009

Re: ova montaza

Nisam za osvetu, ali ovo je zapravo njegov nivo.


prochitaj ponovo,..montaza je nepotrebna!!!!:)))))))

...dule ja ne zatvaram ochi savic:)))))
filantrop filantrop 08:12 02.09.2009

Re: ova montaza

@
skyspoter skyspoter 22:07 31.08.2009

pedja

opet ces ici u potpajublje.

ps: a ko je ova faca sa desne strane?
jesen92 jesen92 22:12 31.08.2009

a kad je ta parada?

...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:50 31.08.2009

Re: a kad je ta parada?

Pa piše da je 12. septembra.
johnny011 johnny011 22:25 31.08.2009

Peđa, hajde objasni...

... ako te ne mrzi, zašto Kvirija neće na paradu? Znam da si odnedavno samostalni, ko Batić u parlamentu, tako nešto, ali verujem da znaš šta se tu dešava, pa kad već nema Bobana :), ajd nam ti reci.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:47 31.08.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Pa, ja mogu da ti iznesem samo zvanični stav Kvirije, a to je već objavljeno u medijima. U svakom slučaju ja podržavam potez Kvirije i pozdravljam isti.
jesen92 jesen92 23:27 31.08.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

podržavam potez Kvirije i pozdravljam isti.
..jel to znaci da i ti neces na paradu.?...pa ko onda to organizuje ?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:53 31.08.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Pa to organizuje Labris...

Evo ga stav GLIC-a čiji sam predsednik i taj stav se još uvek nije promenio:

http://www.gayecho.com/glic/?p=31
jesen92 jesen92 00:13 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Evo ga stav GLIC-a čiji sam predsednik i taj stav se još uvek nije promenio
..pa onda bolje da si napisao post o tome nego sto pravis zezanciju i produbljujes jaz izmedju onih koji na paradu hoce i onih koji ce, po svoj prilici, da ih lemaju....
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:17 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

..pa onda bolje da si napisao post o tome...


I koja bi bila svrha toga? Meni već muka da ponavljam da Pride treba odložiti...
jesen92 jesen92 01:02 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Meni već muka da ponavljam da Pride treba odložiti
...mozda tebi muka ali nama koji nismo upuceni nije muka....pa odemo na primer tamo da vam damo podrsku i dobijemo batine...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:04 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Predrag Azdejković
Evo ga stav GLIC-a čiji sam predsednik i taj stav se još uvek nije promenio...

Значи, и вама ће доћи главе традиционална српска неслога?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:23 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

pa odemo na primer tamo da vam damo podrsku i dobijemo batine...


pa to je odgovornost organizatora... ja kažem nemoj da ideš...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:40 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

pa to je odgovornost organizatora... ja kažem nemoj da ideš...

ej, ne nagovaraj ljude.
nisu mali, neka sami odluče.
antioksidant antioksidant 09:43 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

nisu mali, neka sami odluče.

svako ce da odluci na osnovu svih raspolozivih informacija.

treba reci sve i cuti svakog

(osim jako glupih stavova - to bi bilo bolje da se ne govori a i da se ne slusa)
alselone alselone 11:28 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

johnny011 johnny011 13:34 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Ma, skrooooz ste neozbiljni..........
Filip2412 Filip2412 16:46 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

Predrag Azdejković
Evo ga stav GLIC-a čiji sam predsednik i taj stav se još uvek nije promenio...

Predrag Brajovic
Значи, и вама ће доћи главе традиционална српска неслога?


Srbija je to...

Moze se lako desiti da za koju gopdinu kad situacija za paradu bude bolja imamo 5 odvojenih parada koje organizuju posvadjane grupe veseljaka.
corn mouth corn mouth 17:07 01.09.2009

Re: Peđa, hajde objasni...

ja kažem nemoj da ideš...

kad si piz*a
mora jednom da se pocne. ako neces sad kad dacic daje obezbedjenje kada ces?
slober slober 22:49 31.08.2009

Prijatelju ...

Nisam cesto na blogu i nisam mnogo upoznat sa tvojim likom i delom, ali mislim da nije lepo da kacis ovakve slike. Tekst nisam hteo ni da citam, dovoljna je bila ova fotografija da formiram misljenje o autoru. Pokusaj da savladas tog zlog coveculjka u sebi i gledaj vedro na zivot.
dragoljub92 dragoljub92 22:54 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

slober
Nisam cesto na blogu i nisam mnogo upoznat sa tvojim likom i delom, ali mislim da nije lepo da kacis ovakve slike. Tekst nisam hteo ni da citam, dovoljna je bila ova fotografija da formiram misljenje o autoru. Pokusaj da savladas tog zlog coveculjka u sebi i gledaj vedro na zivot.

незнаш о ничему ништа али те то не спречава да имаш мишљење и делиш савете ,браво
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:54 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

Pokusaj da savladas tog zlog coveculjka u sebi i gledaj vedro na zivot.


Nećem, ja želim da budem zločest.
background noise background noise 23:00 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

Al' prvo savladaj ovog zlog coveculjka desno do koze molim te.

Dok jarići spavaju . . .

slober slober 23:07 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

I o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.
jacHa. jacHa. 23:08 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

Nećem, ja želim da budem zločest.

dragoljub92 dragoljub92 23:13 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

slober
I o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.

евега још један колектор на блоз,па диси бе мајсторе дани поправиш просек,поцрцасмо брез таки генијхалци који из пола погледа доносе суд и деле сафети и критике
alselone alselone 23:16 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

slober
I o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.

Kako ne kontas, to je njegov stil.
jacHa. jacHa. 23:16 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

колектор

kad ošine reduktor
slike neprilike
nevin će dastrada
ajda sveselimo
dok ne dođe babaljuta

jacHa. the pod uticajem tineta s ženu
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:18 31.08.2009

Eartha Kitt - I Want To Be Evil

sf.inga sf.inga 23:47 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

alselone


slober
I o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.

Kako ne kontas, to je njegov stil.


Stil?!
To je rdjava, vrlo rdjava kopija mr Chera - po principu "vid'la žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu"


Nego, da li može autor, iako je samostalan odnedavno, da detaljnije objasni sturu vest

Hvala unapred
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:54 31.08.2009

Re: Prijatelju ...

Nego, da li može autor, iako je samostalan odnedavno, da detaljnije objasni sturu vest


nekoliko spratova iznad imaš isto pitanje
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:06 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

I o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.

pa, ponudila se lektorka a on uobražen, misli sve zna ... kad ono ćorak.
uvati ga ti bogami ....
ajd sad prođi kroz ostale postove.
možda još neki ne briljiraju, za razliku od tebe ...
i samo nemoj da mi kažeš da fale apostrofi.
to sam savladala...
nisam spavala baš na svim časovima ko dragoljub ...
crni dragoljube ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:08 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

евега још један колектор на блоз,па диси бе мајсторе дани поправиш просек,поцрцасмо брез таки генијхалци који из пола погледа доносе суд и деле сафети и критике

nemo da se vadiš...
kriv si...
nisi teo kod lektorke...
a lepo sam ti rekla...
markonio92 markonio92 00:39 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

background noise

Dok jarići spavaju . . .




dragoljub92 dragoljub92 00:54 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

Stil?!
To je rdjava, vrlo rdjava kopija mr Chera - po principu "vid'la žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu"

цениш
crni dragoljube ...



ал кад ме мрзи више


alselone alselone 11:29 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

sf.inga

Stil?!


Nisi prozrela ironiju u mom kucanju, pokusao sam da je pojacam italic-om.
dragoljub92 dragoljub92 11:54 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

alselone
sf.inga

Stil?!


Nisi prozrela ironiju u mom kucanju, pokusao sam da je pojacam italic-om.

uh,sad mi je lakše
alselone alselone 12:16 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

dragoljub92
alselone
sf.inga

Stil?!


Nisi prozrela ironiju u mom kucanju, pokusao sam da je pojacam italic-om.

uh,sad mi je lakše


s-jajno.
dragoljub92 dragoljub92 12:23 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

alselone
dragoljub92
alselone
sf.inga

Stil?!


Nisi prozrela ironiju u mom kucanju, pokusao sam da je pojacam italic-om.

uh,sad mi je lakše


s-jajno.

margos margos 12:25 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

To je rdjava, vrlo rdjava kopija mr Chera - po principu "vid'la žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu"

Možda ti se ne dopada Dragoljubov lokalizam za razliku od Čerovog, ali to su dva potpuno različita lokalizma.
Jedan ti se sviđa drugi ne, što je ok - ali da je kopija Čera - ni nalik.
I to nije jedina razlika među njima, al da ne elaboriram.

I ja se pitam zašto nam Peđa ne piše više o njegovim stavovima vezanim za paradu...

Peđa, ne možeš očekivati da nešto što si u maju napisao u dve rečenice pamtimo - moraš ponavljati, ukoliko želiš da te čujemo i upamtimo. Pa valjda je i tebi koji ne učestvuješ, kao i nama koji smo uglavnom nezainteresovani za (aktivno) učešće - najvažnije da ako parade bude - sve prođe kako treba, a ne da naknadno budemo pametni i sažaljivi?

alselone alselone 12:35 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

dragoljub92


Filip2412 Filip2412 16:35 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

sf.inga
Stil?!
To je rdjava, vrlo rdjava kopija mr Chera - po principu "vid'la žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu"

nemas pojma, nije tacno, nema nikakvih dodirnih tacaka, niti blizu, nije ni slicno, nema nista zajednickog, obvijusli ne kapirash ni cherovu zajebanciju ni dragoljubovu

sloberI
o tebi ne znam nista, ali me to ne sprecava da zakljucim da nisi bas briljirao iz gramatike.

slober slober 22:45 01.09.2009

Re: Prijatelju ...

Tvrdo ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:11 01.09.2009

pedjice ...

... si čuo da je tadić potpisao zakon o medijima?
pazi se.
nemoj da te obilazimo u padinjaku!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:18 01.09.2009

Re: pedjice ...

Stupa na snagu tek kada bude objavljen u Službenom glasniku
ioOoi ioOoi 09:44 01.09.2009

-_-



Ne peče.

Njega.

A svakog.

Čeka.

Hi, hi, hi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:30 01.09.2009

?

Tipican primer neodgovornog ponasanja: Hoce piski, nece piski.....Bice parada, nece, podrzavam, ne podrzavam, hocu, ali da ne udje.....Zaista nemam reci.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:55 01.09.2009

Re: ?

Ne znam zašto to meni govoriš, pošto sam ja moj stav izneo u maju mesecu i od tada pričam istu priču. Odložiti Pride.

Evo šta ALO piše:


Kako su se cepali

- 16. maj Predrag Azdejković iz GLIC-a zatražio je odlaganje „Povorke ponosa“ za sledeću godinu, jer nisu stvoreni svi uslovi za gej paradu u Beogradu
- 26. maj Gej-strejt alijansa isključena iz organizacije gej povorke, jer su samoinicijativno obznanili dan održavanja manifestacije i time ugrozili bezbednost učesnika
- 31. avgust „Kvirija centar“ napustio organizaciju povorke zbog neslaganja s njegovim konceptom
baroniknez baroniknez 14:57 01.09.2009

Re: ?

pa jbt ko je onda ostao u organizaciji? samo lezbijke?!!??!?!

ili samo dveri, obraz...?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:33 01.09.2009

Re: ?

pa jbt ko je onda ostao u organizaciji? samo lezbijke?!!??!?!


Ostali su samo strejt ljudi.
baroniknez baroniknez 14:37 01.09.2009

Azdejkovicu

da napravimo gej paradu na kosovu!?
dragoljub92 dragoljub92 14:47 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

baroniknez
da napravimo gej paradu na kosovu!?

što zoveš njega,el on živi na kosovu ili u beogradu?
baroniknez baroniknez 14:52 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

dragoljub92
baroniknez
da napravimo gej paradu na kosovu!?

što zoveš njega,el on živi na kosovu ili u beogradu?


pa ako idemo tako onda jedino ostaje da napravimo gej paradu u njegovom stanu, posto ne zivi ni na trgu republike

nego sta mislite kako ce izgledati srbija za sto godina? ja to necu doziveti, ali nekako mi je sexy da razmisljam o tome



http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Utochishte-za-maltretirane-muzeve.sr.html
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:56 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Što se mene tiče ja je ne bih pravio ni u Beogradu.
baroniknez baroniknez 14:58 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
Što se mene tiče ja je ne bih pravio ni u Beogradu.


zasto? osim ako je jedini razlog bezbednost

mrvicak mrvicak 15:55 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

A, stvarno, viš da smo silni zbunjeni skroz... zašto?
Bezbednost?
Ja pojma nemam kakva su tačno to cepanja bila međ grupama i kakva konceptualna razmimoilaženja....
Al mislem da ako se to lepo na vreme najavi može biti sasvim dobar brojček ljudi da celo dešavanje deluje skroz cool... i mislem još da se atmosfera ipak promenila poslednjih godina tj. em da bi bila vrlo pristojna podrška u smislu brojnosti, em da bi policija prosto morala da garantuje zaštitu (odnosno, ne bi bilo bezbednosno prerizično)...
baroniknez baroniknez 15:58 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

mrvicak
A, stvarno, viš da smo silni zbunjeni skroz... zašto?
Bezbednost?
Ja pojma nemam kakva su tačno to cepanja bila međ grupama i kakva konceptualna razmimoilaženja....
Al mislem da ako se to lepo na vreme najavi može biti sasvim dobar brojček ljudi da celo dešavanje deluje skroz cool... i mislem još da se atmosfera ipak promenila poslednjih godina tj. em da bi bila vrlo pristojna podrška u smislu brojnosti, em da bi policija prosto morala da garantuje zaštitu (odnosno, ne bi bilo bezbednosno prerizično)...



navodno je vecina ljudi protiv gej parada - al malo sutra to forsiraju zveri i ostali - sire paniku i lazi
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:47 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Trenutno mi je najveći problem amaterizam u organizovanju iste, što se ogleda i u narušenoj bezbednosti. Odnosi među grupama su do te mere poremećeni da se postavlja pitanje zašto se organizuje Povorka ponosa i radi ka spolja, kad "unutar kuće" gori vatra?! Takođe, ideja Povorke ponosa je toliko bleda i nepostojeća da mene uopšte ne motiviše na bilo kakvu akciju. Praviti paradu da bi pokazali da možemo da je napravimo nije moj cilj i nešto što mene zanima.
Filip2412 Filip2412 18:45 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Praviti paradu da bi pokazali da možemo da je napravimo
Pa sta je cilj, da odletite na mesec? Naravno da je u Srbiji samo odrzavanje uspeh za vas. Step by step.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:51 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Naravno da je u Srbiji samo odrzavanje uspeh za vas.


Ne. Održavanje parade koju čuva 5000 policajaca nije nikakav uspeh, već priznavanje poraza...
margos margos 19:52 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Filipe, pročitaj ceo Peđin odgovor - L'ars pour l'ars ima smisla samo kad sve ostalo funkcioniše, što očigledno u ovom trenutku nije slučaj. Po mom mišljenju, Peđin stav je odgovoran i po pitanju bezbednosti, smisla i tajminga.
baroniknez baroniknez 20:04 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
Naravno da je u Srbiji samo odrzavanje uspeh za vas.


Ne. Održavanje parade koju čuva 5000 policajaca nije nikakav uspeh, već priznavanje poraza...


ali trenutno drugacija parada i nije moguca.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:54 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

ali trenutno drugacija parada i nije moguca.


da, ali parada je sredstvo, ne cilj... ja stvarno ne želim da pokažem svetu da meni treba 5000 policajaca da bih se osećao slobodno na ulici...
Filip2412 Filip2412 21:13 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

da, ali parada je sredstvo, ne cilj... ja stvarno ne želim da pokažem svetu da meni treba 5000 policajaca da bih se osećao slobodno na ulici...


Parada u Torontu nije ni sredstvo ni cilj nego cisto zajebancija i turisticka atrakcija od koje grad uzima veliku kintu. Ali da bi se doslo do toga moraju stvari da se menjaju postepeno. Milsim da je i ovde recimo 80' godina bilo slicno ko u Srbiji danas.

Ako na prvoj treba 5000 na sledecoj ce trebati 3000 itd za 4-5 godina bice dovoljno 200.

Uostalom ako se okupi 5000 policajaca to ce nositi neku poruku za javno mnjenje: neki ce uvideti da zbog tamo nekih divljaka policija treba da radi u tolikom broju i trosi pare poreskih obveznika, zapitace se ko je tu lud, ovi sto mirno setaju ili ovi sto dolaze da bi pravili sranja.

Inace, svakako da nije bezbedno, ali koja se to prava u drustvu ostvaruju bez rizikovanja? Nema i jare i pare.
wlyco wlyco 21:40 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
ali trenutno drugacija parada i nije moguca.


da, ali parada je sredstvo, ne cilj... ja stvarno ne želim da pokažem svetu da meni treba 5000 policajaca da bih se osećao slobodno na ulici...



a kada ce biti moguce da se ovde odrzi prajd bez veceg broja policajaca!? Licno ceznem da vidim homofobicne pandure koji besprekorno brane prajd, zar to nije dobar momenat citave price?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:49 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Licno ceznem da vidim homofobicne pandure koji besprekorno brane prajd, zar to nije dobar momenat citave price?


Pa jeste ako nam je cilj da merimo kome je veći i da se inatimo i igramo mačo muškaraca...
Filip2412 Filip2412 22:07 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Ma dzaba se bunis, reko Ivica Dacic ce bude parada i tacka.
baroniknez baroniknez 22:10 01.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
ali trenutno drugacija parada i nije moguca.


da, ali parada je sredstvo, ne cilj... ja stvarno ne želim da pokažem svetu da meni treba 5000 policajaca da bih se osećao slobodno na ulici...


Pa ne znam u cemu je razlika. Ako je i sredstvo - opet ce tamo morati da bude 5000 policajaca

Ali ako bi uhapsili onog ko je napao geja - pa onda lepo kaznis jednog po jednog na visoke kazne - onda bi se opametili. Jer ne zaboravi - mnogi tamo idu jer znaju da nece biti kaznjeni! Ko je napravio sranje? - pa neko iz mase, jer ko je uopste kaznjen sa prve gej parade!? koliko ja znam niko!

dakle mnogi tamo idu jer ocekuju da ce biti cirkus! upao bi on i u prodavnicu da je opeljesi, ali to ne sme - ceka ga kazna i plus da plati. a ovo mu je besplatni haos!
leeanna leeanna 08:28 02.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
ali trenutno drugacija parada i nije moguca.


da, ali parada je sredstvo, ne cilj... ja stvarno ne želim da pokažem svetu da meni treba 5000 policajaca da bih se osećao slobodno na ulici...


U pravu si, Parada ponosa gubi svaki smisao ako treba da je kao takvu obezbeđuje 5000 policajaca. To, međutim, ne znači da treba da odustanete od akcija u kojima bi okupljanjem skretali pažnju na upravo taj problem. Znači slično kao Parada, ali sa drugim nazivom, koji bi implicirao baš to - neslobodu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:15 02.09.2009

Re: Azdejkovicu

Znači slično kao Parada, ali sa drugim nazivom, koji bi implicirao baš to - neslobodu.


Ja mislim da strejt ljudi koji podržavaju gej prava treba da naprave paradu solidarnosti...
leeanna leeanna 13:33 02.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
Znači slično kao Parada, ali sa drugim nazivom, koji bi implicirao baš to - neslobodu.


Ja mislim da strejt ljudi koji podržavaju gej prava treba da naprave paradu solidarnosti...

Slažem se, ali to je druga tema.. Polemika se vodila (ako sam dobro shvatila) oko toga da li ima smisla održavati paradu ponosa pod tolikim obezbeđenjem. Parada ponosa je koncipirana tako da gej ljudi javno skrenu pažnju na sebe - simbolički pokazujući ostvarivanje prava na javno i slobodno učestvovanje u društvenom životu. Onda bi u ovoj situaciji (ako se uopšte proceni da se održava bilo kakava javna akcija) primerenije bilo da naziv akcije na adekvatan način upozori baš na tu, takvu, realnost (na nepostojanje slobode). Btw. svi zajedno nemamo zbog čega da se ponosimo ako živimo u društvu u kome je brojčano značajna grupa ljudi spremna da premlaćuje druge ljude zato što postoje.
mrvicak mrvicak 18:06 02.09.2009

Re: Azdejkovicu

Predrag Azdejković
Znači slično kao Parada, ali sa drugim nazivom, koji bi implicirao baš to - neslobodu.


Ja mislim da strejt ljudi koji podržavaju gej prava treba da naprave paradu solidarnosti...


Pa to je opet neko rasparčavanje bez mnogo smisla... Pa ja baš mislim da parada ponosa treba da bude sve skupa - ne ekskluzivno lgbt okupljanje već okupljanje svih koji su za ravnopravnost, bili gej ili šta god, nevažno, važna je poruka: protiv diskriminacije
Dawngreeter Dawngreeter 21:23 01.09.2009

Gde je Dule...

...od svih koza nasao bas tu ruznu?
Filip2412 Filip2412 21:34 01.09.2009

Re: Gde je Dule...

Dawngreeter
...od svih koza nasao bas tu ruznu?

pa bar je mlada...
a nije ni on neka lepotinja
Dawngreeter Dawngreeter 21:41 01.09.2009

Re: Gde je Dule...

On bre ima slavu. Njemu bi svaka koza dala!
Filip2412 Filip2412 22:05 01.09.2009

Re: Gde je Dule...

Dawngreeter
On bre ima slavu. Njemu bi svaka koza dala!

jes bre i to sto kazes...

mora da je ljubav, kako drugacije objasniti

A mozda se znaju jos iz srednje skole? Verno mu grickala šiške još dok je bio niko i ništa.
nukleo nukleo 14:05 02.09.2009

n


Takođe, molimo državne organe da više pomažu i podržavaju gej-lezbejske organizacije u Srbiji i novac koji bi se potrošio na dnevnice policajaca, koji bi štitili učesnike parade, usmeri na borbu protiv homofobije, kako bi jednog dana imali Paradu ponosa kakvu zaslužujemo.

Gej lezbejski info centar (GLIC) osnovan je u aprilu 2009. godine sa ciljem da poboljša informisanje gej-lezbejske populacije i drugih građana Republike Srbije o gej-lezbejskim temama.


Ovo sam skinuo sa sajta GLIC-a. Pa hredoh da pitam jeste li već dobili neke pare od države?
Ona devojka onomad na televiziji reče kako ih ima 4, 5 u organizaciji (ne znam da li Labris, Queria?) ali da su dobili pare od države.
Množe se organizacije kao mravi i to u vreme donošenja zakona o diskriminaciji.
Baš lepa prilika za easy money.
kukusigameni kukusigameni 18:08 02.09.2009

I staro i mlado



KUKUSIGAMENI!
maricacarica maricacarica 21:49 02.09.2009

vidi, brate

kad vi je to, pa odemo iz grada... svako ima pravo na svoje izbore, ali ne moram nikoga da gledam, jer ni ja ne zovem nikoga u svoju spavaću sobu....osim svog partnera. Ako će nam svima, tom paradom svi problemi životni biti rešeni, vidi, blago onda nama.... svima
angie01 angie01 21:57 02.09.2009

Re: vidi, brate

Ako će nam svima, tom paradom svi problemi životni biti rešeni,


al ce njima barem da se otvori mogucnost za reshavanje osnovnih,...a ako ti to ne razumesh, niko te ni ne zove-imash pravo da ne dodjesh-nije obavezno.

ne znam zashto ne idu ovakvi komentari, kada se organizuje-moleban za patike, npr- ni on na svima nije reshio ni jedan problem-naportiv, razrushio grad, gorele neke zgrade, poginuo mladic, kralo se naveliko i silno se osramotili u svetu.
baroniknez baroniknez 22:09 02.09.2009

Re: vidi, brate

ne znam zashto ne idu ovakvi komentari, kada se organizuje-moleban za patike, npr- ni on na svima nije reshio ni jedan problem-naportiv, razrushio grad, gorele neke zgrade, poginuo mladic, kralo se naveliko i silno se osramotili u svetu.


strasno! ukrao neko patiku

a to sto je neko okupirao teritoriju - nikom nista!

bilo je: ko ukrade puno taj je preduzetnik, ko ukrade malo taj je lopov
a sada: ko ukrade patike taj je lopov, ko okupira teritoriju taj je demokrata
angie01 angie01 08:47 03.09.2009

Re: vidi, brate

e blago tebi sa ovakvom replikom na moj komentar!
Dawngreeter Dawngreeter 10:33 03.09.2009

Re: vidi, brate

A koju to teritoriju su pederi okupirali? Osim San Franciska.
roland_h roland_h 11:08 03.09.2009

Re: vidi, brate

maricacarica
kad vi je to, pa odemo iz grada... svako ima pravo na svoje izbore, ali ne moram nikoga da gledam


20. septembra!
ne moras bas da potegnes toliko, bice ti dovoljno da se drzis dalje od centra!

ako budes raspolozena drzi fige, da sve prodje ok.
mrvicak mrvicak 14:39 03.09.2009

Re: vidi, brate

maricacarica
kad vi je to, pa odemo iz grada... svako ima pravo na svoje izbore, ali ne moram nikoga da gledam, jer ni ja ne zovem nikoga u svoju spavaću sobu....osim svog partnera. Ako će nam svima, tom paradom svi problemi životni biti rešeni, vidi, blago onda nama.... svima


Hu, prosto promašena tema.
Niko nikoga i ne zove u spavaću sobu - već na ulicu.
Na toj ulici će biti javno okupljanje - ne javno orgijanje.
Učešće nije obavezno - po izboru.
Gledanje takođe.

Ja kad naiđem na neku litiju il slično što mi srcu ne prija - ja prosto pređem na drugu stranu. Nit bijem, nit vičem, nit me zanima kad je kako bih izbegla gledanje...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:49 03.09.2009

Re: vidi, brate

Ja kad naiđem na neku litiju il slično što mi srcu ne prija - ja prosto pređem na drugu stranu. Nit bijem, nit vičem, nit me zanima kad je kako bih izbegla gledanje...


Ja se odmah priključim, nađem Pahomija i krenemo da se žvalavimo.
nukleo nukleo 15:39 03.09.2009

Re: vidi, brate

Ja se odmah priključim, nađem Pahomija i krenemo da se žvalavimo.


- Ti mu ispod suknje guraš ruku,
tamo neka deca prave buku...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana