Život

Blessed Madonna

Ivana Knežević RSS / 05.09.2009. u 14:26

Jednom, izasla sam bila sa jednim vrlo govorljivim muskarcem koji je citirao Madonu. Ona je naime smislila pravilo koje kaze 'no sex before the fifth date'. To je bio nas prvi susret. Da bi dodala malo dramatike, moja haljina je spala u toku veceri sama od sebe. Bila je to lepa crvena haljina na bretele, malo siroka sa strane, pa kad su mi bretele slucajno skliznule sa ramena ode i cela haljina na pod , kao skidanje carsava sa skulptura u muzeju. Ja nisam bila sasvim gola ispod mog leprsavog carsava kao anticke skulpture ako zanemarimo smokvin list, ali je to ipak bilo to. Bilo je vrlo smesno, sto je mnogo bolje od propadanja u zemlju od stida. Ja sam potom iskoracila iz crvenog oblaka i sela na kauc.

Kao sto sam vec rekla, on je bio vrlo pricljiv. Kad se konverzacija ispetljala iz moje zguzvane haljine, izvukao je upitnik. On je imao osecaj o meni. Postavio mi je bio seriju pitanja koja su trebala da odrede da li sam dominatrix. Da je mene pitao lepo bih mu rekla, ali ne, on je naslutio prirodni talenat koga ja moguce nisam bila svesna, i postojao je red u za mene opskurnom svetu sado-mazohizma. Pitao me je, recimo, da li bi mi prijalo da ga gazim visokim stiklama po goloj kozi. On ocito ne zna da gaziti po neravnom terenu stileto stiklama znaci iscasene gleznjeve, a verovatno i kontuziju glave. Kad je ponudio da mi bude rob, tu sam se dobro zamislila. A nakon sto me je pitao sta bih uradila da me surovo zgrabi za kosu i nazove uvredljivim imenima i ja na to samo znacajno podigla levu obrvu i zaklatila prekrstenom nogom, zaklopio je svoju tajnu knjigu. Sve mu je bilo jasno. Kao i u svim svetovima, i SM ima dobro staro pravilo: ili si sa nama ili protiv nas.

Na kraju veceri, ja sam stala u krug moje crvene haljine i navukla je obrnutim redosledom od onoga kako se skinula, sto bi u nekom drugom settingu bilo dovoljno za instantno putovanje teleportacijom kroz Galaksiju - na drugi kraj, sto dalje! - i otisla kuci.

Jednom drugom prilikom, izasla sam bila sa sarmantnim muskarcem koji je bio alkoholicar u fazi oporavka. Naucila sam fascinantne stvari te veceri o AA programu. On je bio pun najraznovrsnijih prica, duhovit, pozitivan, cesto se smejao, pazljivo slusao, i nije pio nista drugo osim dijetalne Koka-Kole. Nju nije racunao u svoje zavisnosti, ali i nije mu bila neophodna, jednom alkoholicar, zauvek alkoholicar, tako se nauci jos na pocetku programa. Dopao mu se moj mozak i meni njegov. Seks nije dolazio u obzir ni kao bezgresno zacece i Madona je mogla mirno da spava te veceri. Kako su mu se u zivotu desile i daleko gore stvari, sarmantni alkoholicar je prihvatio moju brutalnu iskrenost bez vidljivog uzbudjenja. Sto je vece odmicalo, on je sve vise pricao, ja sve vise cutala. On je pricao o AA, bejzbolu, AA, svojoj familiji, AA, zelji da ima decu (gde sam ja cvrsto stegla butine i zagrlila svoje jajnike), AA, svojoj bivsoj devojci, AA, problemima sa erekcijom, AA, prostituciji....AAAAAA!... kad sam se probudila iz nesvesti on je i dalje pricao.

Opet nekom sasvim trecom prilikom, srela sam na jednom okupljanju muskarca sa talentom za komediju, koji  je izjavio da mrzi zene. Ponovio je to jos nekoliko puta dok sam ga konacno cula. Bila sam jako umorna te veceri, radila sam celog prethodnog dana, bolele su me noge i ledja i jos bar nekoliko delova tela, i nigde nije bilo stolice ni za lutke. Sela sam njemu u krilo. Sada je imao moju nepodeljenu paznju. Komicari su cudna sorta, podsecaju na kucice koje niko dugo nije mazio. Nisam bila raspolozena za mazenje i rekla sam mu nesto vrlo suptilno, u stilu 'You are full of shit'.

Gledajuci ga tako iz bliza, cudila sam se (opet) kako muskarci umeju da izjavljuju neverovatne gluposti i jos ocekuju da im se zbog toga svi dive.  Kad se zeni omakne koja, to joj dodje kao ovulacija u pogresno vreme - she's screwed. On je samo ponavljao da mrzi zene, i gledao u pod. Uzdahnula sam umorno, bas je licio na pitomog mesanca. Rascupala sam mu kosu i rekla da imam drugaricu koja mrzi muskarce i da bi njih dvoje bili idealan par, jer postoje sanse da podjednako mrze i sami sebe, a tu vec dolazi do negacije negacije i... - treba imati i malo vere. I prizvati Madonu u pomoc.

Ustala sam bila sa njegovog krila i protegla se umorno. Kod kuce, u pidzami i opranih zuba, klekla sam kraj kreveta i sklopila ruke:

'Darling Madona, ako mi dozvolis, imam vaznu molbu u vezi tvog zakona o seksu. Kako sada stvari stoje, da bi se stiglo do petog susreta zahteva ozbiljnu restrikciju izvesnih sposobnosti kao sto su kriticko razmisljanje i opazanje, plus redukovan performans svih cula. Tvoj bozanski sistem ocuvanja reputacije se pokazao kao savrsen nacin eliminacije. Ako nekoga pozelis da vidis i peti put, slobodno odmah menjaj prezime, usvoji ga, otmi, kloniraj i lazi bezobzirno. U medjuvremenu - sto moze da potraje i do duboke starosti - treba ispuniti vreme i podmititi hormone necim. Okay, postoji i volontiranje i sipanje supe gladnima iz kazana, ali ja sam odrasla misleci da rec 'seksualna' u istoimenoj revoluciji znaci da je nastupilo doba u kome ce se pod dodirom ruke otvoriti vrata senzualnosti i erotike, i da tamo ceka... - ma znas, ne moram tebi da objasnjavam. Usput sam pokupila i mit o romanticnoj ljubavi, a sve citajuci klasicne ljubavne price, koje su, sto je narocito zanimljivo, bile napisane od strane muskaraca. Bila su to druga vremena i cinjenica je da su njihove izabrane morale da sede i slusaju u slojevima vrlo neudobne odece, iz koje kao i drustvenih normi, nije bilo bezanja. Bile su prikucane, draga moja Madona, pa su se oslanjale na mastu. Danas se sve promenilo. Sa nepoznatim ljudima kojima ni ime nisi zapamtila pricas o seksu kao da ste zajedno napisali tantricki manual, vec oko petog minuta ce ti reci koje su im omiljene poze, sto uvek proprati pitanje 'sta si sve probala', direktni pogledi putuju celom duzinom i sirinom tvoje fizicke pojave, sa redovnim zaustavljanjima na narocito interesantnim mestima i ako do tada nisi znala kako se oseca jabuka u piljarnici, koju ce svako pipnuti, neki i pomirisati, pa okrenuti i zagledati, sada ti je mnogo jasnije. Otkad su ljudi saznali da je seks prirodna potreba, od ljudskihpriroda ne mozes proci ulicom. Ponuda nije razocarala, seksa ima toliko da  se ne moze vise ni disati otvorenih usta da ti ne uleti nepozvan, ali, paradoksalno, problem petog susreta postaje sve rasireniji. Shodno tome, zakljucak sledi da sa toliko puno seksa, sve manje ljudi ga u stvari ima. Predvidjam da ce za nekoliko godina seks konacno biti mrtav. Ziveo seks!

Moram da skratim, zanela sam se a sutra ustajem rano. Moja molba tebi, Madona, je ova: problem je u seksepilu. Resiti to bi trebalo da bude lako, ti imas uticajnu poziciju. Neka broj ostane na pet, ali ce zato trebati cela jedna nova revolucija da stvari pogura dotle. Sex Appeal Revolution? Smisli nesto, molim te - sto pre! I pre nego sto bila sta uradis, obavezno, ali obavezno, obrisi sa spiska svih pitanja: 'kako najvise volis?'. Za ime tvoje, Gospo moja, ljudsku prirodu nije trebalo oslobadjati, vec ucutkati!"



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mladen.mladen mladen.mladen 14:43 05.09.2009

opako opako..

kazem ja.. nema ovde mladih lavova.. a ima i tu u svemu mnogo od price Vuk! Vuk! kad si mali.. pa skroz odes u.. na drugu stranu.. (mislim ne bas skroz you know what i mean,)
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:23 05.09.2009

Re: opako opako..

mladen.mladen
kazem ja.. nema ovde mladih lavova.. a ima i tu u svemu mnogo od price Vuk! Vuk! kad si mali.. pa skroz odes u.. na drugu stranu.. (mislim ne bas skroz you know what i mean,)


Bolje da Vi to pojasnite, mladene, nisam sasvim razumela.
Da budem i sama jasnija - nisam nista razumela
mladen.mladen mladen.mladen 19:38 05.09.2009

Re: opako opako..

pojasnite, mladene,


ma da umem ja to nekad.. do mene je..

1. kazem ja.. nema ovde mladih lavova.. - po nekom blogu koji sam pisao - inace za nesrecnu situaciju u sexu u srbiji krivim vise likove nego devojke jer su u stanju da trpe kojesta za malo slatke ljubavi, i da pricaju sa njima i da se jelte razumeju, i posmatraju devojke kao posebne licnosti i bla bla - dakle, mnogi ce celu pricu izljigaviti najstrasnije samo da dodju do seksa, a onda mnoge devojke od svakog narednog ocekuju da ponovi taj postupak
2. a ima i tu u svemu mnogo od price Vuk! Vuk! kad si mali.. - sto puta se nadas da ce biti seksa a nikad ga nema, sve lici da ce biti a ona te gleda kao prijatelja (pa dobro gledaj me kako hoces al aj malo da se vatamo)
3. pa skroz odes u.. - u kurac
4. na drugu stranu.. - postajes intelektualac tj pametnjakovic
5. (mislim ne bas skroz you know what i mean,) - ne mislim da bas postanes homoseksualno orijentisan, mada se tvoje interesovanje za zene i inicijativu cesto moze objasniti jedino homoseksualizmom

EDIT - copy paste iz pomenutog bloga

I kada na ušću, kraj velikog sela, Zmaj sedne pred monitor, i vidi neke druge, vragolaste, srce mu se cepa kad posle mora izaći iz kuće, u svoje predgrađe, u svoj propisani život, i voleti devojke u soknicama na glavama, tupih pogleda i tako, oh toliko jadno, raširenih butina.

Naučile su da ljube pred roditeljima, da namignu, mada nevešto, da se nasmeju i da, kao, zavode, naučile su i da se daju u kolima pred brakovima, pod okriljem noći i pred jutarnjim autobusima, ali ništa se neće promeniti dok god nema lavova.

Posrani muški naraštaji Balkana, ljubomorni, besni na sebe i na njih, srećni kad negde ulete i još srećniji kad se priča o tom, jadni u svom prećutanom svetu, u svojim tišinama za žene, u svojim pristajanjima na osrednje, na pola, da davanje kroz moranje i čekanje i gradacije ljubavi: prvo ovde, pa posle ovde, a posle, ako me baš budeš voleo i ja tebe, onda možda može i ovde.. ali možda! i to naglase, i oni, još jadniji, prećute, ne ustanu, i ne odu, ili izbace, ako su kod svoje kuće.

Možda će ovo biti moje i tvoje najbolje ikada. Svako drugo možda mene ne zanima. A ovo sada možda si upravo sjebala.
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:07 05.09.2009

Re: opako opako..

Procitala sam blog o mladim lavovima. Uvod sa zmajem je sjajan, i zustro putovanje kroz skracenu istoriju zapadnih mladih lavova je puno dobrih momenata, poenta izvucena jako dobro, ali svaka prica ima samo jednu poentu. A u ovakvim pricama ih ima puno koje traze da budu izrecene.

Mozda ne treba previse rastezati cinjenicu da zene zele muskarce i muskarci zele zene, sto jeste jednostavna postavka, ali nema tu niceg jednostavnog. Mladi lavovi zasluzuju mlade lavice, i obrnuto, zar ne? U kojoj to drzavi podizu mlade lavice? Ja ne znam ni za jednu. Vecina zena ce se boriti sto za svoj opstanak sto za opstanak svojih malih slicno lavicama, i to kad se probude u necemu sto im nije bilo prodato na pocetku price, i niko ih nece smestiti u poeziju ili prozu. Niti ce ih zvati lavicama. A ni uzgoj lavova ne ide najbolje u poslednje vreme.

Seks je komplikovana tema, neodvojiva od celokupnog kulturnog miljea, uz nezaobilazni ekonomski. I uvek postoji opasnost da se zaluta u opstu pricu.

Prica iznad je smestena u Toronto.

Hvala na pojasnjenju (i nisam nameravala da ovako otegnem sa svojim odgovorom), ali sada daleko bolje razumem :)
mladen.mladen mladen.mladen 20:12 05.09.2009

Re: opako opako..

Prica iznad je smestena u Toronto.


oh pa onda je prica univerzalna! mozda nije isti standard ali umemo da budemo jednaki smaraci ovde ,)
ah da i ovo sam zaboravio:
6. opako opako,, - sjajna ti je ova prica i sve u njoj
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:15 05.09.2009

Re: opako opako..

I ja se bojim da je prica univerzalna :))

Drago mi je da ti se tekst dopao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:47 05.09.2009

Правило

Blessed Madonna
... koji je citirao Madonu. Ona je naime smislila pravilo koje kaze 'no sex before the fifth date'.

Правило нигде не каже да сви састанци морају бити са истим мушкарцем.

Значи, само напред...
Ivana Knežević Ivana Knežević 15:27 05.09.2009

Re: Правило

Predrag Brajovic
Правило нигде не каже да сви састанци морају бити са истим мушкарцем.Значи, само напред...


Ovo Vam je potpuno subverzivno!
U pravu ste, pravilo nije precizno

Ohrabrujuce zvuci 'samo napred' ali javlja se i otpor takvom svrsishodnom kretanju ponekad.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:36 06.09.2009

Re: Правило

Значи, само напред...

а, јок, уме мисионарска да досади. није лоше мењати.
gera92 gera92 15:59 05.09.2009

magarac


Sta je onaj, i koji mu je motiv, ko sa nekom zenom izadje 5 puta, ako vec na prvom sazna da postoji knjiga pravila i da joj je Madonna seksualni guru?
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:08 05.09.2009

Re: magarac

Za svakoga ima mesta pod velikim nebom, gero, a magarcima nije lako, to stoji.
gera92 gera92 22:17 05.09.2009

Re: magarac

Ivana Knežević
Za svakoga ima mesta pod velikim nebom, gero, a magarcima nije lako, to stoji.


Moja mama je imala obicaj da kaze - Svet velik i u njemu svasta...
Ali ti ja ne ukazujem na to, vec na cinjenicu da je sve manje pravih zena i kauzalno sve manje pravih muskaraca.
Tim redom!
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:03 05.09.2009

Re: magarac

gera92
Ali ti ja ne ukazujem na to, vec na cinjenicu da je sve manje pravih zena i kauzalno sve manje pravih muskaraca.Tim redom!


gero, znam da se govori vec vise stotina godina a i koju hiljadu da zene vladaju, iako nemaju ni politicku ni ekonomsku moc. Ko koga pravi i kojim redom to ide, ja imam drugacije misljenje. Ali kad bi se svi malo vise potrudili, svima bi bilo puno bolje, u to sam cvrsto ubedjena.
ines08 ines08 23:51 05.09.2009

Re: magarac

gera92
... - Svet velik i u njemu svasta...
Ali ti ja ne ukazujem na to, vec na cinjenicu da je sve manje pravih zena i kauzalno sve manje pravih muskaraca.
Tim redom!

Apsolutno tačno, u ovom svetu svašta, ali bih da te priupitam, ako bi bio ljubazan da odgovriš: da li pravi muškarac, u ovom šarenom svetu gde je sve "na izvolte", ume da prepozna tu pravu ženu, ili zaslepljen ponudom bira ono što mu je lakše dostupno, bez da zagrebe ispod površine koja ponekad ume da zavara?
Sve mi se čini da je baš tako...
gera92 gera92 00:06 06.09.2009

Re: magarac

Ivana Knežević
gera92
Ali ti ja ne ukazujem na to, vec na cinjenicu da je sve manje pravih zena i kauzalno sve manje pravih muskaraca.Tim redom!


gero, znam da se govori vec vise stotina godina a i koju hiljadu da zene vladaju, iako nemaju ni politicku ni ekonomsku moc. Ko koga pravi i kojim redom to ide, ja imam drugacije misljenje. Ali kad bi se svi malo vise potrudili, svima bi bilo puno bolje, u to sam cvrsto ubedjena.


Bas se ne razumemo...
Sta ce zenama da vladaju, sta ce im politicka ili ekonomska moc kad to ne oslobadja sustinski - ili ce zastraniti u radikalni feminizam koji je sam sebi svrha ili dobiti jalove idolopoklonike, da ostanemo u temi, tipa madonapitatelja poput ovih sa Bloga.
Zene imaju bozanski dar - da stvaraju.
Da stvaraju prave sebe, da stvaraju prave muskarce, da stvaraju lepsi svet. To se ne radi kanonizacijom seksualnog ponasanja, vec ljubavlju samom - kao u Epu o Gilgamesu kad Enkidu, iako od Bogova stvoren, pravi covek i muskarac postaje tek posle noci provedene sa zenom. Zena, a ne muskarac tvori tu prvu iskru koja sve nas nacini celim.
To je sustina.

edit za onu malu Ines
Atribut prava zena ne dobija zahvaljujuci samo okom vidljivom - Enkiduova iz pomenutog epa bila je prostitutka po profesiji.
Poenta je u tome da li joj je ili ne atrofirao taj bozanski dar stvaranja - ako ga ima ona je ta koja ce stvoriti pravog muskarca.
topcat topcat 00:15 06.09.2009

Re: magarac

gera92
Zena, a ne muskarac tvori tu prvu iskru koja sve nas nacini celim.
To je sustina.


Lijepo si to opisao, ali živimo u svijetu gdje majke sinovima od 35g još kuhaju juhicu i plaćaju račune, dok ovaj igra play station.

Na muškarcu je da stvori situaciju u kojoj ta iskra ima smisla.
Inače nam je - dosadno.
gera92 gera92 00:35 06.09.2009

Re: magarac

topcat
gera92
Zena, a ne muskarac tvori tu prvu iskru koja sve nas nacini celim.
To je sustina.


Lijepo si to opisao, ali živimo u svijetu gdje majke sinovima od 35g još kuhaju juhicu i plaćaju račune, dok ovaj igra play station.

Na muškarcu je da stvori situaciju u kojoj ta iskra ima smisla.
Inače nam je - dosadno.



Nema izdajica među ženama

Nema izdajica među ženama
čak ni majka ne govori sinu
da nam žele zlo

Ne možeš je ukrotiti razgovorom
suzdržavanje je jedino oružje
protiv nadmoćnog arsenala njezina tijela

Ona čuva poseban prezir
za robove ljepote
dopušta da gledaju kako umire

Oprostite mi, partizani
ja samo pjevam za one
koji ne mare tko će dobiti rat

Leonard Cohen
ines08 ines08 00:51 06.09.2009

Re: magarac

gera92
za onu malu Ines
Atribut prava zena ne dobija zahvaljujuci samo okom vidljivom - Enkiduova iz pomenutog epa bila je prostitutka po profesiji.
Poenta je u tome da li joj je ili ne atrofirao taj bozanski dar stvaranja - ako ga ima ona je ta koja ce stvoriti pravog muskarca.


Da ti mala Ines nešto kaže (pošto si mi otkrio profesiju dotične): ne atrofira taj božanski dar tek tako.
Ako se to desi, odgovorno tvrdim, nije samo njena "krivica".
Ne vrtimo li se u krug?
Možda ipak samo nije naišla na pravog muškarca koji će srečiti da se to desi?
gera92 gera92 01:04 06.09.2009

Re: magarac

ines08
gera92
za onu malu Ines
Atribut prava zena ne dobija zahvaljujuci samo okom vidljivom - Enkiduova iz pomenutog epa bila je prostitutka po profesiji.
Poenta je u tome da li joj je ili ne atrofirao taj bozanski dar stvaranja - ako ga ima ona je ta koja ce stvoriti pravog muskarca.


Da ti mala Ines nešto kaže (pošto si mi otkrio profesiju dotične): ne atrofira taj božanski dar tek tako.
Ako se to desi, odgovorno tvrdim, nije samo njena "krivica".
Ne vrtimo li se u krug?
Možda ipak samo nije naišla na pravog muškarca koji će srečiti da se to desi?


Sve si shvatila - prava zena inicira pravog muskarca, a posle je sve interakcija.
Ivana Knežević Ivana Knežević 01:25 06.09.2009

Re: magarac

gera92
Bas se ne razumemo...Sta ce zenama da vladaju, sta ce im politicka ili ekonomska moc kad to ne oslobadja sustinski - ili ce zastraniti u radikalni feminizam koji je sam sebi svrha ili dobiti jalove idolopoklonike, da ostanemo u temi, tipa madonapitatelja poput ovih sa Bloga.Zene imaju bozanski dar - da stvaraju. Da stvaraju prave sebe, da stvaraju prave muskarce, da stvaraju lepsi svet. To se ne radi kanonizacijom seksualnog ponasanja, vec ljubavlju samom - kao u Epu o Gilgamesu kad Enkidu, iako od Bogova stvoren, pravi covek i muskarac postaje tek posle noci provedene sa zenom. Zena, a ne muskarac tvori tu prvu iskru koja sve nas nacini celim. To je sustina.


gero (ne secam se da li smo na 'Vi' ili 'ti'), jedno malo upozorenje: na klizavom ste terenu :)

Ako kazete da politicka ili ekonomska moc ne oslobadja vec vodi u radikalni feminizam ili jalove idolopoklonike, zaista se nadam da se nismo razumeli. Politicka i ekonomska moc znace prvenstveno da neko - osoba, muska ili zenska - ima slobodu izbora i moc (koliku-toliku) nad svojim zivotom. Ne i vlast, vlast je nesto drugo. U svetu kakav jeste, i mala sloboda izbora je veliki korak napred u odnosu na, na primer, to epsko vreme koje pominjete.

Ako bi svi mi ziveli u mitu - to o bozanskom daru zene da stvori zivot i, sto je podjednako vazno, odgoji ga, bi mogao biti put ka sreci za sve. Vredelo bi probati. U realnom svetu, sposobnost zena da stvaraju zivot i lepsi svet je velika rugalica. To je velika steta, ali je tako. Ne kazem da ne treba probati, ili da bezbrojni ljudi, i zene i muskarci, nisu do sada pokusavali da ucine svet boljim, ali rezultati u odnosu na toliki trud zaista nisu nesto cime bi mogli da se kolektivno ponosimo.

A kad smo vec kod mitova - njih su napisali ljudi, koji se ne razlikuju puno od ljudi danas. Napisani su kao narudzbina od lokalnog vlastodrsca, ili verskog poglavnika, ili su bili izraz dusevnog stanja i talenta pojedinca, a o dusevnom stanju pojedinca vidimo dovoljno svakodnevno - dovoljno da se razbije i taj mit.

Moj tekst govori o jednostavnoj stvari da i zene i muskarci zele drustvo, intimnost, i sl. Iako su to jednostavne stvari, ipak nije tablica mnozenja. Treba se umeti i igrati
gera92 gera92 03:05 06.09.2009

Re: magarac

Ivana Knežević


gero (ne secam se da li smo na 'Vi' ili 'ti'), jedno malo upozorenje: na klizavom ste terenu :)

Ako kazete da politicka ili ekonomska moc ne oslobadja vec vodi u radikalni feminizam ili jalove idolopoklonike, zaista se nadam da se nismo razumeli. Politicka i ekonomska moc znace prvenstveno da neko - osoba, muska ili zenska - ima slobodu izbora i moc (koliku-toliku) nad svojim zivotom. Ne i vlast, vlast je nesto drugo. U svetu kakav jeste, i mala sloboda izbora je veliki korak napred u odnosu na, na primer, to epsko vreme koje pominjete.

Ako bi svi mi ziveli u mitu - to o bozanskom daru zene da stvori zivot i, sto je podjednako vazno, odgoji ga, bi mogao biti put ka sreci za sve. Vredelo bi probati. U realnom svetu, sposobnost zena da stvaraju zivot i lepsi svet je velika rugalica. To je velika steta, ali je tako. Ne kazem da ne treba probati, ili da bezbrojni ljudi, i zene i muskarci, nisu do sada pokusavali da ucine svet boljim, ali rezultati u odnosu na toliki trud zaista nisu nesto cime bi mogli da se kolektivno ponosimo.

A kad smo vec kod mitova - njih su napisali ljudi, koji se ne razlikuju puno od ljudi danas. Napisani su kao narudzbina od lokalnog vlastodrsca, ili verskog poglavnika, ili su bili izraz dusevnog stanja i talenta pojedinca, a o dusevnom stanju pojedinca vidimo dovoljno svakodnevno - dovoljno da se razbije i taj mit.

Moj tekst govori o jednostavnoj stvari da i zene i muskarci zele drustvo, intimnost, i sl. Iako su to jednostavne stvari, ipak nije tablica mnozenja. Treba se umeti i igrati



Cemu dilema u vezi etikecije i u koju svrhu je upozorenje?
Opusti se, sa mnom mozes kako hoces... i kako ti dozvolim.

Opet se ne razumemo...
Ja ne govorim o stvaranju zivota kao bozanskom daru za zene, tu, ipak, i muskarci igraju neku rolu - vec o stvaranju kompletne licnosti kroz ljubav, njenom oceljenju.
Kazem da su zene dobile tu primarnu iskru, one iniciraju stvaranje a posle je sve interakcija od koje zavisimo svi.
Naravno da iza mitova mozemo uociti razne, uglavnom sebicne, interese, ali i napor nekih zena i muskaraca da sacuvaju istinu za one koji dolaze - zato je primer iz Epa o Gilgamesu tu samo da ukaze kako smo nekad znali prostu istinu o sustinskom oslobadjanju i kako smo je usput zamenili njenim surogatom o politickim i ekonomskim slobodama.
Zar mislis da su te zene i ti muskarci zeleli da kanonizuju lepotu intime, da nam ih nametnu kao formulu, ili da nam poruce da samo od nas zavisi koliko smo slobodni?
Ivana Knežević Ivana Knežević 06:23 06.09.2009

Re: magarac

gera92
Cemu dilema u vezi etikecije i u koju svrhu je upozorenje?Opusti se, sa mnom mozes kako hoces... i kako ti dozvolim.Opet se ne razumemo...quote]


I ja uvidjam da se ne razumemo. Neka na tome i ostane. Svako dobro.
topcat topcat 16:09 05.09.2009

; ))

On je imao osecaj o meni.


To kad krene sa "feelings"...

Ivana Knežević Ivana Knežević 16:24 05.09.2009

Re: ; ))

I meni je tu sve bilo jasno, topcat
dj dj 16:16 05.09.2009

je to ona gospodja...

... sto je snimala pornice? ne kapiram to idolopoklonstvo, mozda ona zena ima mozak za soubiznis, al imas i ti valjda svoj pa nek ti sam kaze kad i skim treba da se kresnes
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:27 05.09.2009

Re: je to ona gospodja...

dj, ne znam da je Madonna snimala i takve poduhvate, ali ako jeste pa je sa toga presla na showbusiness i ostvarila ovo sto jeste - i treba joj se pokloniti.

A moj mozak nece da komunicira sa mnom po ovim pitanjima. Kaze - you're on your own, girl.
dj dj 16:36 05.09.2009

Re: je to ona gospodja...

ma siguran sam da ima odredjenih delova tvoga tela koji imaju sta da kazu po tom pitanju. sto se tice madone, pusti cd i batali klanjanje, ako si ga posteno platila siguran sam da ce to madoni biti vise nego dovoljno
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:46 05.09.2009

Re: je to ona gospodja...

Slazem se, dj. Postovanje nema cenu, CD ima, a i jedno i drugo imaju svoje mesto i kod Madone i kod svakog drugog.
angie01 angie01 16:34 05.09.2009

iako nisam madonin fan,

dapache,...ne razumem njenu ulogu u ovom tekstu?!

svakako je jasno da je ona SVE shto je radila-bilo u sluzbi provokacije,( u pravom trenutku, palsirana odgovarajuca stvar, veoma osmishljeno i efektno).

A moj mozak nece da komunicira sa mnom po ovim pitanjima. Kaze - you're on your own, girl.


shto bi bilo ko ima potrebu da ima gurua po ovim pitanjima!
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:53 05.09.2009

Re: iako nisam madonin fan,

angie, priznajem da sam Madonu iskoristila u ovom tekstu (a bez njenog znanja) dvostruko. Njeno ime je bilo neodoljiv mamac, a i ekstrovertnost njenih nastupa, muzickih i ostalih joj daju ne malo iskustva po nekim pitanjima. Tu se zavrsilo sve sto se tice Madone.
Doduse, onaj prvi muskarac sa upitnikom je prvi poceo.

Ne znam gde bi jedan guru imao najbolju primenu, ali kako ih ima prilicno, i ne ide im lose, ima necega u tome verovatno
angie01 angie01 17:05 05.09.2009

Re: iako nisam madonin fan,

Ne znam gde bi jedan guru imao najbolju primenu,


kako zaraditi meeleon dolara!-uspeh zagarntovan!-npr.
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:13 05.09.2009

Re: iako nisam madonin fan,

angie01
Ne znam gde bi jedan guru imao najbolju primenu,kako zaraditi meeleon dolara!-uspeh zagarntovan!-npr.


Treba i to umeti. Ja kad zamislim sebe u takvoj ulozi vrlo brzo dolazim do smaka sveta - mislim, da me gomile ljudi slusaju, obozavaju i rade sve sto sto ja odredim...ne, ne, smak sveta, sigurno.
loader loader 16:36 05.09.2009

Porno lirika

Sex je jedna od neumitnih posledica ljubavi. Ljubav bez njega ne može. Ali sex bez ljubavi se srozava na veoma ograničeno, plitko fizičko zadovoljstvo.

Pravila nema. Jer, svaka je žena drugačija, kao što je i svaki muškarac drugačiji. To omogućava ogroman broj varijacija. Svaki par je novo pravilo, koje nije pravilo.

Ivana Knežević Ivana Knežević 16:59 05.09.2009

Re: Porno lirika

loader
Svaki par je novo pravilo, koje nije pravilo.


Verujem da je bas ovo iznad nedoljivo privlacno svakome ko je ikada smislio i jedno jedino pravilo (a ne nalazi se u kombinaciji). Takav haos, bezbroj mogucih katastrofa...nije tome lako odoleti medju pravilima-naklonjenim ljudima.
loader loader 17:34 05.09.2009

Re: Porno lirika

:)
Tome skoro niko i ne pokušava da odoleva. Većina nastoji upravo suprotno. Pa, kad ne uspe, kaže: "Uh, jedva se suzdržah..." ... :))

Ljudi su uvek deca.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:04 05.09.2009

Re: Porno lirika

Bas tako :))

loader loader 18:32 05.09.2009

Re: Porno lirika


Ivana Knežević Ivana Knežević 18:51 05.09.2009

Re: Porno lirika

Odjekuje glasan smeh sa ove strane, loader - pa gde si se bas ovog para setio! :))
Savrseno!
loader loader 19:17 05.09.2009

Re: Porno lirika

U odnosu na njih dvoje, Klerk Gebl i Vivijen Li deluju gotovo neubedljivo :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 19:30 05.09.2009

Re: Porno lirika

loader
U odnosu na njih dvoje, Klerk Gebl i Vivijen Li deluju gotovo neubedljivo :)


Slazem se, ovako eskpresivna dinamika je neponovljiva!
Ovo nije slika od hiljadu reci, ovde se radi o milionima :)
angie01 angie01 19:31 05.09.2009

Re: Porno lirika

loader
U odnosu na njih dvoje, Klerk Gebl i Vivijen Li deluju gotovo neubedljivo :)


loader, dear,..tvoRica-bezi od pepea,..a Vivijen se samo razumljivo prenemagala!
mirelarado mirelarado 19:54 05.09.2009

Re: Porno lirika


loader
U odnosu na njih dvoje, Klerk Gebl i Vivijen Li deluju gotovo neubedljivo :)

Да ли?


Ivana Knežević Ivana Knežević 20:12 05.09.2009

Re: Porno lirika

Pa dobro, nisu neubedljivi :)
loader loader 22:22 05.09.2009

Re: Porno lirika

Angie:
" loader, dear,..tvoRica-bezi od pepea,..a Vivijen se samo razumljivo prenemagala! "
Ovo "dear" uvek pali... Odmah mi šaka, sama, gura kursor na tipku za preporuku :)
Ivana K:
" Pa dobro, nisu neubedljivi :) "
Daleko od toga, posebno Vivijen (makar iz mog ugla gledajuć)

Nego, osmatram ovu njihovu fotku u boji...
Ha... :) ... Klerkov frizoliz sjaji skoro kao Pepeov nos ! .. :))
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:10 05.09.2009

Re: Porno lirika

Oni su za drugu vrstu price, loader. I krinoline i frizoliz se mogu zanemariti kad su takve price u pitanju :)
loader loader 23:54 05.09.2009

Re: Porno lirika

Slažem se.. Ne smem da vam oponiram... Ipak ste vi domaćica bloga :)
Važno je
imati u sebi
. . . . . . .
Ivana Knežević Ivana Knežević 01:32 06.09.2009

Re: Porno lirika

Hvala na postovanju domacice bloga kao apsolutne vladarke svog domena, loader. To jako cenim.

I srce i osmeh, apsolutno
gorran2 gorran2 17:36 05.09.2009

Neljubavni slučaj u pet epizoda

Apsolutno pravilo: zapamti, ne očekuješ ništa, ne tražiš ništa, ne želiš ništa. Uvalio si se u ovo jer je sevnula neka iskrica, i, ko zna, možda se nešto otvori, i bude nešto zanimljivo. Ako ne, obavezni program, pa svako svojim putem.Uglavnom, oprez - ne isključuj alarm.

Ovo apsolutno pravilo posledica je pretrpljenih kilometarskih gnjavaža i dugogodišnjih plavljenja oko vrata.

A sad, idemo po nju, pa na večeru.

Spomenula je svoju porodicu. Samo mi još to treba u životu, da dobijem info o njenoj mami. Sestrinu decu? Pali se lampica - biološki sat, hoće da iskoristi nekoga za pravljenje dece i porodice.
Ne, priča o umetnosti. Uh, umetnice - te su cinične gadure - prošle su kroz šibanje raznih sujeta i zavisti kolega. Ponose se svojom sposobnošću manipulisanja ljudima i drže do nje. Pa, neće proći ovaj put.
Imaju i druge - one koje su stalno ozarene i oduševljene. Prvih pet minuta može se trpeti, posle taj entuzijazam deluje kao gvozdena maska, okov i bič.
Uh, hvala bogu, nije taj tip. Smeši se milo i srdačno na moje izražavanje uzdržanosti.. Čekaj, čekaj - nešto mi je taj osmeh bio predugačak, i kao da je preko njega preletela senka na kraju. Osim toga, to joj je druga čaša vina - moraću da udvostručim pažnju.
Imaju takve neke - fine ali preosetljive, i nažalost jako sklone raznim vrstama zavisnosti. Možeš sa njima fino, prihvataju ljubaznosti, ali se na kraju usvinje i pred tobom potonu u svoje jezero nesreće, iz kojeg, valjda, treba da ih vučeš napolje. Satima, danima... Godinama, ako si dovoljno lud i naivan. Tako da ti se smuči i zgadi svaki svetli trenutak s njom. Ako je takav slučaj, pod hitno se katapultirati!
Ali ovaj put nije neophodno - izgleda da čvrsto drži svoje krajeve. Nekonvencionalna, priča o nekom svom izlivu spontanosti (obratiti pažnju na opasnost br. 3), o tome kako je u naletu iznenadne inspiracije prišla usamljenim starim ljudima - prekoračila barijeru onoga što se ne radi - i kako je bilo neobično toplo i zanimljivo. Nije nacista ni ljudožderka - jedno pozitivno brojanje.
Posle trećeg plusa smem se opustiti i diskretno osmotriti vibracije njene usne, liniju vrata isod uha, način na koji joj stoji bretela na ramenu... Preuranjeno koncentrisanje na ovakve detalje moglo bi me skupo koštati.
Šetnja posle večere? Super - može. Nije naoružana štiklama, haljinom za jednokratnu upotrebu, frizurom i nakitom - nosi cipele u kojima se, između ostalog, stvarno može i hodati. Još jedan plus.
Kreće me želja da joj polako, poludodirom, spoljašnjom stranom prstiju prevučem od iza uha do ramena. Lepa, elegantna kriva linija - u problemu sam! Neko bi to doživeo kao napadno, neko bi se naježio... Da li se to uopšte radi na prvom susretu? A mene to strahovito privlači...
Dobro.
Akcija - faza jedan. Odvraćanje. Neko vreme neću uopšte misliti na to, neću gledati, slušati, primati uznemirujuće signale. Cenzura + sublimacija. Sad ja pričam, o, na primer, Hamletu. Gradim jedan kratak i zanimljiv prilaz ozbiljnom problemu, i sav sam u njemu. I baš u trenutku kad opasnost da odlutam predaleko postane ozbiljna, ubacujem u igru mog drugog omiljenog lika - Vini Pua.
Ispostavilo se da Hamlet i Vini Pu imaju dosta toga zanimljivog da kažu jedan drugom. Da li ja to testiram njenu intelektualnu otvorenost i gipkost? Da li sam jednostavno dosadan?
Uglavnom, položila je - više nego položila. Dva grobara sa svojim ciničnim opaskama o čoveku i životu, u njenoj interpretaciji su, u gravitacionom polju prisutnog medvedića Pua, pretrpela zanimljivu transformaciju.
Iznenada, ovo veče počinje da postaje savršeno. Veče, i zvezde, obrisi i svetla grada, brod na reci - odjednom je sve počelo da se uklapa.
Nije mi rekla gotovo ništa o sebi. Što je naravno super (ništa dosadnije od svakidašnjih banalnosti), ali?
Okrenuo sam se prema njoj, pogledao je širom otvorenih očiju. Ali, nisam slao svoj pogled u nju - samo sam primao njen. Primakao sam se i položio usne na njene. Trenutak mira i spokoja, zatim sasvim malo pomeranja, bez pritiska... I stop. Nazad.
Ne može se reći da je učestvovala. Ne može se reći da nije. Uostalom, ovo i nije bio poljubac, nego dodir.
U njenim očima pitanje. Ne zahtev, ali pitanje.
"Morao sam da proverim da li si ljudsko biće."
"I?"
"Ne brini - odneću tu tajnu sa sobom u grob."
Osmeh.
Uh, strah me da sam rekao istinu.
Sad konačno mogu prstima po vratu. Ah...
Tu su se sad otvorile dve mogućnosti. Ali, ne treba žuriti, pomislio sam.
"Hoćemo li nazad?"

Prednost prijatnih susreta je u tome što ne moraš da misliš o njima. Posle jednostavno radiš ono što imače radiš, i miran si. Kad dođe trenutak, javiš se, okreneš broj predložiš izlazak, izlet, štajaznam, pozorište...
Dok o onim neprijatnim stalno razmišljaš, premotavaš, konjiš sam sebe kako si glup...

Uglavnom, videli smo se ponovo, posle izvesnog vremena. Potrefilo se da sam morao da otputujem na par dana, zatim je ona imala neke obaveze.
Taj drugi sastanak je bio rutinski. Prijateljski. Pričali smo o raznim neobičnim idejama, nadopunjavali se, kombinovali, smejali.
Ali čarolije nije bilo. Ni u jednom trenutku nisam bio u iskušenju da je dodirnem. Jbt, postali smo prijatelji?

Tako smo se susreli još par puta, i bivali sve opušteniji i sve spokojniji. Super, pomislio sam. Bolje dobar prijatelj/ica nego deset ljubavnica.

Ona je meni pričala o nekim svojim poznanicama, ja njoj o poznanicama, i - to je bilo to.
Kraj.
Srećan kraj, moglo bi se reći.
Postali smo prijatelji, ali - ko u današnje vreme može sebi da priušti takav luksuz? Mislim, u redu je to, ali uvek iskrsne nešto preče...

Prošlo je bar šest meseci od našeg poslednjeg susreta. Ali tako je to s prijateljima. Ne žalim se, važno da...
Zaboravio sam šta.

Uostalom, možda ona misli "uf, hvala bogu da me onaj dosadni lik više ne zove i ne gnjavi"...
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:15 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Uf, gorrane, kad bi se moglo ziveti u probranim slikama. Ili epizodama.
A mozda bi se ispostavilo da nije dovoljno. Da nikada nije dovoljno.
Nije sve ni u reziranju sopstvenog filma.
gorran2 gorran2 18:24 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

A mozda bi se ispostavilo da nije dovoljno. Da nikada nije dovoljno
Nikad nije dovoljno, dok nije previše. (Jedna od Marfijevih teorema)
A ni onda nije dovoljno. (Njen korolar.)
angie01 angie01 18:33 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

jbte- al si naporan-morala zena da izvrshi neprimetan manevar skretanja zavodljivosti u dosadu prijateljstva,..misli,, ko zna koji manijak!:)))
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:53 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

gorran2
Nikad nije dovoljno, dok nije previše. (Jedna od Marfijevih teorema)A ni onda nije dovoljno. (Njen korolar.)


I to stoji. Odnosno, stoje ravnopravno. Sve konfuzije stoje bez vecih problema, uocila sam davno. Monolitno se dobro drze.
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:59 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

angie01
jbte- al si naporan-morala zena da izvrshi neprimetan manevar skretanja zavodljivosti u dosadu prijateljstva,..misli,, ko zna koji manijak!:)))


Mozda je trebao da saceka da ona njega poljubi
angie01 angie01 19:13 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Mozda je trebao da saceka da ona njega poljubi


pa di da se usudi-si videla prethodnu opsrvaciju, mis'ish da nije prochitala iz onog pogleda, kojim ju je analizirao-,...izadje chovek na dejt, a dubinski skenira i izbacuje kartice,..umesto da se opusti i uziva.

to su ti nepopravljiva gundjala!:))))
Ivana Knežević Ivana Knežević 19:18 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Jeste krenuo malo nervozno, ali ljudski je to, i razumljivo.
Mada bi bilo zanimljivo citati njegovu studiju da ga je ona prva poljubila. Mozda ne bi imala ovaj setni ton...
angie01 angie01 19:30 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

setni




dzangriz, dzangriz, dzangriz,...
Ivana Knežević Ivana Knežević 19:35 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda



angie, ne poznajem gorrana pa ne mogu da sudim. Na osnovu ovoga sto je napisao... bojim se da nas ima puno takvih. A ovo:

angie01
dzangriz, dzangriz, dzangriz,...


nadam se da nije dijagnoza :))
angie01 angie01 19:39 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

pa ne poznajem ga ni ja,...a ovo drugo-tako mi zvuchi!

nekako mislim-kako zrachish, tako i reaguju ljudi na tebe,..narochito u tim specifichnim kontaktima,. ako nisi ostvoren i analizirash greshke, teshko da cesh ti nekome pozitivno popuniti formular.
gorran2 gorran2 19:41 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Hej, ljudi, smanjite malo doživljaj.

Ovo sam zaboravio da napišem:

Svaka sličnost likova i događaja u ovom tekstu sa bilo kojom stvarnom osobom ili događajem JE POTPUNO SLUČAJNA!
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:11 05.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Izvinjavam se, gorrane.
gorran2 gorran2 00:21 06.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Ma nema potrebe za izvinjenjima, samo sam hteo da skrenem pažnju na to da pričica ispričana ovde, mora biti, u najmanju ruku, kodirana - iz očiglednih razloga.
Naprotiv, ja se izvinjavam što sam nesmotreno reagovao. Nisam želeo da budem grub.

A i dosta je poraza i povlačenja - zar ne?
Zar nije vreme za jednu pričicu sa happy end-om?
cult cult 00:39 06.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

Kreće me želja da joj polako, poludodirom, spoljašnjom stranom prstiju prevučem od iza uha do ramena. Lepa, elegantna kriva linija


Super, pomislio sam. Bolje dobar prijatelj/ica nego deset ljubavnica.


čoveče, ovo je potpuno neprirodan proces.
stvari, u principu, treba da se kreću u suprotnom pravcu.
opusti se.
baciš se samo, zaroniš, i to...
: )
Ivana Knežević Ivana Knežević 01:39 06.09.2009

Re: Neljubavni slučaj u pet epizoda

gorran2
Ma nema potrebe za izvinjenjima, samo sam hteo da skrenem pažnju na to da pričica ispričana ovde, mora biti, u najmanju ruku, kodirana - iz očiglednih razloga.Naprotiv, ja se izvinjavam što sam nesmotreno reagovao. Nisam želeo da budem grub.A i dosta je poraza i povlačenja - zar ne?Zar nije vreme za jednu pričicu sa happy end-om?


Bez brige, gorrane, ja sam veliki pobornik izvinjenja. Lako je pogresno razumeti, i jedno obicno izvinjenje ispravi puno toga.

Meni se pricica dopala. Normalna ljudska obazrivost, nesigurnost, kalkulacije, strategije... Ja sam se prepoznala.

Obozavam pricice sa happy end-om.
bbnufar bbnufar 20:24 05.09.2009

Ljuk are you coming?





Nije lako biti u skladu i u drustvu sa miss or mister Ljudska Priroda


Ivana Knežević Ivana Knežević 20:44 05.09.2009

Re: Ljuk are you coming?

U 5 minuta se smestio dobar deo nauke o Ljudskoj Prirodi :)

Hvala na komentaru i prilogu, bbnufar, bas je prijalo.
bbnufar bbnufar 21:29 05.09.2009

Re: Ljuk are you coming?

Ivana Knežević
U 5 minuta se smestio dobar deo nauke o Ljudskoj Prirodi :)

Hvala na komentaru i prilogu, bnufar, bas je prijalo.





I meni je prijao tvoj tekst . Duhovito opisani susreti. Da se ponovim





Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:48 05.09.2009

Bez zabranjene crvene haljine


I dress for the image. Not for myself, not for the public, not for fashion, not for men.

Marlene Dietrich

If Love is a Red Dress
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:18 05.09.2009

Re: Bez zabranjene crvene haljine

Hvala, Jelena

Ovo je previse dobro da se ne ponovi.
muaddib92 muaddib92 22:00 05.09.2009

WTF

ali obavezno, obrisi sa spiska svih pitanja: 'kako najvise volis?'. Za ime tvoje, Gospo moja, ljudsku prirodu nije trebalo oslobadjati, vec ucutkati!"

Ово горе ми се чини као мисао коју би ваљало свакако забележити & запамтити. Плус, увек ми се неодољиво допада контекст у коме употребљаваш обраћање дотичној, увек то бива ''Госпо моја''
i ako do tada nisi znala kako se oseca jabuka u piljarnici

О да, волимо ми дечаци да тако зевамо, у природи нам је. А ти си овим постом лепо указала на комерцијалну и маркетиншку страну приступа овој теми тамо на оним просторима - не бих се нимало зачудио да постоје и одговарајући приручници - али се надам да се читав тај концепт неће ускоро примити у старој доброј Европи. Уосталом, чему би онда служио феминистички покрет?
Шалу на страну, од свега се не могу начудити шта ме је снашло по другом читању овог твог текста, Ивана: само од себе ми се јавнуло, ни кривом ни дужном а понајмање љубитељу лика и дела Бреговићевог:

Izgledala je malo cudno
U kaputu zutom krojenom bez veze
Pricala je uvijek mnogo
Filmovi, knjige, moda i uvijek sve bez veze

Heeeej, i ko zna zasto se sjecam nje
Govorio sam da je glupa
Da se oblaci smijesno a ona je rekla pa sta
Lagala je zenski lose
Klela se u Boga, plakala ponekad pa nista

Heeeej, i ko zna zasto se sjecam nje

Ponekad je sretnem
Cini mi se da je sama
Ne znam zasto
Imao sam poslije
I druge ljepse zene od nje
Sve mi se cini da volim je

Биће, ваљда, да то има некакве везе са успешном одбраном Скарлет&Рета од стране твојих гостију на блогу. Не би ваљало да се на њих заборави или да им поделе упитнике да попуне
Гледе АА типова, па имао сам прилику да се сусретнем са пар таквих, бивших колега. Мислим само једно: боље би било да су наставили да пију
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:28 05.09.2009

Re: WTF

I meni uvek bude toplo kad mi izleti 'Gospo moja' ili neko drugo prizivanje iste. Ima je u razlicitim pricama i oblicima, i dobro da je tu, ne moze se tek tako kroz svet

Nema cega nema ovde, in the land of plenty, pa i takvih prirucnika. Ne verujem da ovaj novi soj cine autodidakti - neko im je prodao da je tako bolje i da tako treba! Na temu ljudske prirode nema cega nema. Od visoke nauke do niskih poriva, o svemu se prica i pise.

Trajace Skarlet & Ret, podrzavam i ja :)

Ali ovo:
muaddib92
Гледе АА типова, па имао сам прилику да се сусретнем са пар таквих, бивших колега. Мислим само једно: боље би било да су наставили да пију


zagrcnula sam se od smeha! I to posle tako ozbiljnih misli... :))
Unfuckable Unfuckable 22:04 05.09.2009

: )))

U medjuvremenu - sto moze da potraje i do duboke starosti - treba ispuniti vreme i podmititi hormone necim. Okay, postoji i volontiranje i sipanje supe gladnima iz kazana, ali ja sam odrasla misleci da rec 'seksualna' u istoimenoj revoluciji znaci da je nastupilo doba u kome ce se pod dodirom ruke otvoriti vrata senzualnosti i erotike, i da tamo ceka

sjajno rečeno
(pa vi sad vidite kako li je tek Dečacima)
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:47 05.09.2009

Re: : )))

Trudim se da slozim ozbiljan, neutralan odgovor, Unfe, pa ne ide. Dobro, ide kako ide. Ali prvo sam se nasmejala gore kod muaddiba, pa sada i kod tvog komentara... pa da, nije vam lako :))
Ljuttko Ljuttko 23:58 05.09.2009

Re: : )))

Eh, kako je, tako da nama devojcicama povremeno ne preostaje nista no da uradimo nesto ovako:


"(gde sam ja cvrsto stegla butine i zagrlila svoje jajnike)"
Ivana, ja cu ovu tvoju recenicu povremeno pozajmljivati , evo pitam sada za dozvolu.

Unfuckable
U medjuvremenu - sto moze da potraje i do duboke starosti - treba ispuniti vreme i podmititi hormone necim. Okay, postoji i volontiranje i sipanje supe gladnima iz kazana, ali ja sam odrasla misleci da rec 'seksualna' u istoimenoj revoluciji znaci da je nastupilo doba u kome ce se pod dodirom ruke otvoriti vrata senzualnosti i erotike, i da tamo ceka

sjajno rečeno
(pa vi sad vidite kako li je tek Dečacima)

Ivana Knežević Ivana Knežević 01:41 06.09.2009

Re: : )))

Ljuttko
Ivana, ja cu ovu tvoju recenicu povremeno pozajmljivati , evo pitam sada za dozvolu.


Samo napred, Ljuttko :))
Unfuckable Unfuckable 01:46 06.09.2009

Re: : )))

heh , Ljuttko
nećeš se ti 'leba najesti od te strategije


šala, šala
lepa je rečenica
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 02:44 06.09.2009

glede muskaraca od 35 godina ...

... kojima mame prave musake :

Incoming call...

- "Ало... кажи срце, да у превозу сам... Ам?... Какве длаке?... Коса?... Откуд знам чија је, каква су ти бре то питања... Црна? Па откуд знам, Милошева... да... да... Знам какву косу има Милош, да... Добро онда није његова... да... е слушај ја сам сад у превозу, бићу кући кроз пола сата... да... Где ћеш бре додеш? ... Дај немој да се глупираш, какве длаке какви бакрачи, седи ту и сачекај ме... Откуд знам чија је, не параноиши... не... добро... Соњина је онда, јеботе ал си напорна, знаш прошли викенд кад смо сви ту скупа седели... да... да, сећам се где је Соња седела, да... само по кревету су? Јебига не знам... да... да... добро... види немој да пиздиш него ме сачекај... добро... нећу... аха... да... нисам бре јеботе, и не знам чије су, ако ме сач... Каква сад чарапа? ... Чарапе добро да... Не знам, моје су ваљда, ил твоје... Нису твоје? Онда су моје јебига... да... па моје, не видим чије би биле... да... па како изгледају? Е до курца... Мислим не знам, нису моје ал... е, добро бре добро, само ме сачек..."

Call ended.

До мојега...

Outgoing call...

- "Aло... добро бре идиоте јел сам ти сто пута реко да усисаш пре него што кренеш. Шта шта?! Па јеботе дал си нормална... лињаш се ко доберман... Шта? Знам како изгледа доберман, да... слушај јебе ми се што се добермани не лињају, ти се љињаш све у шеснес... Па размисли мало које ми је боје кревет а које ти је боје коса... да... да... Јок није видела, Саша Матић већ има хит о томе а она да не види, па јел има нешто што она не може да види?! Јеботе... добро да... не... не знам... откуд бре знам, она је сад кући ја сам у превозу. Добро. Не сери бре, никад не слушаш шта ти кажем, лепо сам ти реко дусисаш... Па нешто откудјазнам, да је од Милоша, Соње... да... па наравно да није поверовала, то што сам ја кретен не значи да се виђам са два кретена истовремено... да... добро нећу да вређам, јесте сомина сам... да... јесте... А где су ти чарапе?... Да... те које сад носиш пизда ти материна, како које... ау-ау па шта си мислила где су, ето сад више не мораш да бринеш... да... реко сам да су моје... наравно да није поверовала розе су и на штрафте јеботе... да... Па како ниси провалила да си боса, јебем му сокне и доколенице?! Да... па јес вала... и с вама женама кад носите по пет пари по торбама, да си имала само једне не би било проблема сада... да... не подсећај ме на косу... не... да... е слушај не могу више сад да причам с тобом... не знам... откуд знам, ајде чућемо се... ЋАО!"

Call ended.

Incoming call...

- "Ало... ћао мама... ево у превозу сам, да... Па шта знам, за једно пола сата... Тиквице? Откуд знам јебига... аха... ма не псујем... да... нисам нервозан... мхм... нисам бре нервозан... па да... Врућина па можда због тога... да... Па не знам за тиквице, то и није храна него чисто онако, откуд знам дал би хтео даи једем... да... Све је у реду стварно, нисам нервозан... да... Легла ми је плата, да... Није ме ујка опет звао за компјутер лепо ти кажем све је у реду... да... Добро јешћу их ако их спремиш или нећу ако не спремиш... да... нисам... не, стварно није... А?! Мусака?! Е па видиш може, боље мусака... па да... ајде узећу ја сад леба успут, и кисело млеко, да... Е па супер онда, видимо се... ај ћао мама, ајд..."

Call ended.
Select / phone switch off.

Ха... одо ja фино сад код маме на мусаку, а ви се сви, јебите...

dudarim
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 02:48 06.09.2009

Re: glede muskaraca od 35 godina ...

a sad 2 krace :

Топла летња ноћ, неки их користе за уживање а неки да сахране напоран дан. Никад нисам волео да будем први, па тако ми и овде западе друга опција. Неки се туширају ладном водом, ја волим врелом, да после трипујем како ми је у соби пријатно. Хтео сам да оправим климу, ал искрсла нека свадба, трошак. Нађем ледену лименку "холстена" у фрижидеру, преостало од прошлог викенда, одушевљење. Човек који заспи са 0.0 у крви мора да има ноћне море, једно пиво је таман.
Изађем на терасу, го наравно, испрђавање док се не испразни health bar, отварање лименке, припал пљуге, отпиј првог гутљаја, слив низ грло, подриг против урока... Онда поглед у даљину, пљув с терасе на комшијину "лагуну", ко га јебе кад не затвара врата од лифта, чеш чеш по мјешини... поглед на лево... јебига.

- "Добро вече комшинице, ви сте се прошле недеље доселили?! Па, овај, свратите некад на кафу..."

Уђе унутра... без речи, без погледа, без уздаха.
Села ви.

i jedna haiku:

Наранџа на столу
Твоја хаљина на поду
А мој инбокс на твом монитору
Благи поклон тренутка непажње
И чекирана сејв пасворд опција
Свежина ноћи
Топлота твоје шамарчине

dudarim

nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 03:47 06.09.2009

Тада сам први пут идеализовао женско :-)

Јелица је дошла у наше одељење почетком другог основне, а отишла крајем исте године. Ћале јој је био војно лице па су се често селили. Тих девет месеци је било сасвим довољно да ми помрси рачуне. Посматрао сам је како прескаче ластиш или игра школице, врелина се у препонама први пут гомилала, као што се гомилају мегабајти кад стартујеш неки торент са доста сидера. Углавном, тада нисам знао шта ми је чинити, десница јесте служила за бацање, али само лопте ка кошу... наивна времена. Онда нас је разредна ставила да седимо заједно. У почетку ме Јелица игнорисала али онда је схватила да нисам глуп колико ружан па смо почели фино да комуницирамо а убрзо и да се дружимо после школе јер се испоставило да смо комшије.

Дружење се огледало у томе да сам обично ја ишао код ње да се играмо лего коцкама. То је било сасвим логично, ја јесам имао пуну корпу играчака али све су биле купљене код Пере или Цанета на "Каленић" пијаци, а она је имала те неке фенси џиџе. Игра је увек била слична, проспемо коцке из различитих кутија на под и склапамо нешто сумануто док нас њена кева не позове на ручак, то је обично значило и да јој се ћале вратио с посла. Њена кева је била иста она, у ствари обрнуто, али ја сам ствари посматрао према свом интересу. Био сам љубоморан на њеног ћалета јер их сваки дан гледа, тако упарене, бирани примерци за hyper threading.

Тада сам први пут идеализовао женско. Мирисале су божанствено, као и цео њихов стан. Моја соба је углавном здибала на акваријум са корњачом и чарапе које су умрле негде испод кревета. Јебига, културолошке разлике. Углавном, чак је и сама клопа коју сам код њих јео изгледала нестварно и увек посебно укусно. Био сам апсолутно убеђен да ни једна од њих никад у животу није прднула ил подригнула... наивна времена.

Елем, једно поподне Јелица је требало да дође код мене, њени су ишли ван града тог дана и њена кева је замолила моју да јој ћерка буде код нас. То је било таман у време када сам кући сам са бабом, тако да нас моји неће смарати глупим форама, а баби сам реко да случајно не испржи домаће кобасице из којих вире хрскавице и жиле него нешто нормално. Замолио сам и за пудинг. Све за децу може... И заиста није изневерила, направила нам је чак и печене јабуке са орасима. После свега, предложио сам да одемо у моју собу и цртамо по зидовима. Моји су хтели да мењају тапете и рекли нам да можемо да жврљамо по њима до миле воље, понуди деци анархију и нећеш погрешити. Отишла је само до ВЦ-а...

Размишљао сам да док је она у клоњи, на зиду напишем како ми се свиђа или тако нешто. Предомислио сам се јер сам сконтао да би се вероватно наљутила и не би причала остатак дана са мном. Баба се јавила да иде код комшинице на кафу и да будемо добри, идеално, сад више нема ко да смара, можемо да вриштимо и шарамо, да смо десет година старији било би још лепше. Нестрпљиво се чека њен повратак, толико нестрпљиво да сам пришао вратима од клозета.

- Еј, Јелице?
- Шта је?
- Еј, па јел ти добро?
- Јесте, што?
- Па нема те... колко бре то пишкиш.
- Па не пишким него каким.

Е боље да ми није рекла, није да имам проблем с тим да се тако савршено створење посере у мојој кући, али некако ми је нарушило целу ту идилу.

- Па хоћеш брзо?
- Не ако будеш стајао поред врата!
- Океј океј... ај само пожури, плиз.

После још десетак минута изашла је, а мени се у међувремену гадно пришорало па сам улетео чим је њен посао био завршен. Ау сине. Прво сам мислио да је дошо деда из села, упао на превару у клоњу и побего са лица места. Само он је био у стању да искења мрвторођено јаре. Није, нема деде. И даље сам био убеђен да је у питању неки трик, неслана шала, подвала... Па немогуће да дете од осам година, и то тако танано женско, покења такав пањ! То не би прошло ни царским резом, теоретски немогуће. Па ипак, њено говно ми се кезило и призивало параноју - "Да да, мали Дуди, то сам ја, и када ожениш моју газдарицу гледаћеш ме сваки дан!". Пустио сам воду, није отишло. Још једном, ни сантиметар да крене. Сипао сам воду у кофу и сасуо, без ефекта. Када се моји врате оптужиће ме да сам ја кривац, неће поверовати да је њено, нико нормалан не би поверовао. Морало је да оде. Дохватио сам велику турпију из ормарића поред веш машине и исеко злотвора на делове. Као руком однешено. Вратио сам се у собу.

- Успео сам, отишло је.

Ни сам не знам зашто сам то рекао. Почела је да плаче, и то се наставило добрих десет минута. Ја сам узео да играм "Снупија" на комодору, она је читала неку књигу и до краја дана нисмо више проговорили. Од тада, престали смо и да се дружимо, ја сам тражио разредној да нас размести, а наком месец дана Јелица се одселила. Моја представа о жени као идеалном бићу пала је у воду. Па ипак, то ме није дуго држало, појавила се Јелена и био сам чврсто решен да никаква говна не помуте моје планове.

Елем, слична ствар је и са Пеперсима. Ја ћу и даље слушати музику и ићи на концерте, али говно које су нам за собом оставили прошлог уторка ће се памтити и ту турпија не помаже. Боље да смо их само из далека посматрали како играју ластиш.

dudarim
Ivana Knežević Ivana Knežević 06:45 06.09.2009

Re: Тада сам први пут идеализовао женско :-)

nicolause, hvala na prilozima i pozdravi za mamu :)
Milan Novković Milan Novković 12:44 06.09.2009

Million dollar question....

...Smisli nesto, molim te - sto pre!...

...što pre - kako da ružna pačad dođu do seksepila pre vremena, u strašnom manjku lepe pačadi

Ivana, ti si nas sa par oštrih primera stavila od početka u tešku defanzivnu poziciju :)

Verovatno je seksepil kao umetnost, osim na dobar, loš i nikakav deli se i na lakše i teže "čitljiv", pa potpuno nečitljiv.

To da verbalni "procesor" u nama ume da falšira u zahtevnim situacijama nije nikakva tajna. Meni je veća tajna to što često insistiramo da ga previše koristimo
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:19 06.09.2009

Re: Million dollar question....

Milan Novković
...što pre - kako da ružna pačad dođu do seksepila pre vremena, u strašnom manjku lepe pačadi Ivana, ti si nas sa par oštrih primera stavila od početka u tešku defanzivnu poziciju :)


Uh, Milane, nije mi to bila namera. Primeri su se posle nekog vremena, sa zasluzenom patinom na njima, pokazali kao savrsene ilustracije izvesnog problema. Iskorisceni su, to stoji, ali ne za ofanzivu - nikako! Samo kao ilustracije pomenutog problema, kome se nece naci razresenje lako, ali treba imati dobre volje i vere u buducnost.

Ne znam da li se problem javlja samo na 'jednoj' strani, ali posledice uklanjanja problema bi koristile svima, pa ne bi bilo lose ako se na 'visoj' instanci pozuri malo sa resenjem. Recimo

Zanimljivo je poredjenje seksepila sa umetnoscu, a ovo sa citanjem istog mi se bas dopada. Kad vec pominjes verbalni procesor, jeste, seksepil je jedan nacin komunikacije. Postoji onaj urodjeni - zene vole muskarce, muskarci vole zene - i onaj koji treba nauciti. Sve se uci. I ne mislim da se ovaj jezik zanemaruje (svima je na umu) ali mozda mu se prilazi sa pogresnih strana. Umesto prirodno stecene vestine, postaje naporno zatezanje. Ne znam. Moguce je da si potpuno u pravu sa preteranim koriscenjem.

Hvala na komentaru

gorran2 gorran2 12:50 06.09.2009

Dirljiva ljubavna priča

sa sve hepiendom

Sreli smo se jedne zime na fakultetu.
Tog poslepodneva - već se bilo smrklo - bila je prilična gužva. Ipak, čim sam ušao, spazio sam je kako stoji pred oblasnom tablom, propinjući se na prste i pokušavajući da prepiše neke datume i naslove. U tom trenutku i ona se okrenula, i pogledi su nam se susreli.
Bio je to sudbonosan pogled.
Ja sam već kasnio, pa sam prošao pored nje i krenuo uz stepenice. Iznenada, u naletu inspiracije, zaustavio sam se, okrenuo i vratio k njoj.
"Devojko, ja se tebi mnogo sviđam.
A ti meni?"
Pogledala me iznenađeno i pomalo začuđeno.
"Da ti se predstavim, ja sam gorran2, student treće godine, i buduća velika ljubav tvog života."
Naravno, nije htela da ispadne da je laka ženska, pa se okrenula i otišla. Ipak, i ona je osetila da smo jedno drugom suđeni. U to vreme izgledala je zbunjeno i rastreseno. Ipak, posle nekoliko desetina susreta i poziva, pristala je da izađe sa mnom.
Konačno, posle nekoliko odlazaka u bioskop, dozvolila je da je odvedem u svoju sobu. Da bi prikrila uzbuđenje, pretvarala se da joj ionako nije nidočega - ali ja sam naravno znao bolje.
Seks je bio prava fantazija. Savršeno smo se slagali u krevetu.
U svakom slučaju, ja sam se savršeno slagao.
Još iste večeri, dok se tuširala i dok smo pili kafu posle, napisao sam joj pesmu. Počinjala je stihovima:

"Nebo je muzika tvojih očiju,
Ptice pevaju tebi u čast..."


Jako, zar ne? Da, znam da jeste...
Sirota, toliko se uzbudila da je otrčala da povraća.
Nije valjda već zatrudnela, pomislio sam. Majku mu, pa tek je prošlo pola sata!?
Uglavnom, kad je i do toga došlo, trudnoće mislim, ja sam se pokazao kao savršen džentlmen. Rekao sam joj, od sad ti ne moraš ništa da misliš, ti samo gledaj decu i pazi kuću - sve ostalo je moja briga.

I tako, šta da vam pričam, postali smo prava tipična srećna porodica sa dvoje divne dečice. Naravno, tipična za nekog posmatrača sa strane. Za mene je međutim su moja draga i moja dečica bili i ostali jedinstveni i najbolji na svetu.

To što sad starija ćerka pokazuje izvesnu netrpeljivost prema meni, to je razumljivo u tom periodu. Svi smo kao tinejdžeri bili zbunjeni i uplašeni, i mislili da nas naši roditelji blamiraju gde god se pojave, zar ne?
Doduše, i ja sam, iskreno da priznam, napravio par greškica. Šta ćete, kad čovek ostane bez posla, nema ništa prirodnije nego da potraži utehu i podršku u društvu starih prijatelja. I tako, budući pod pritiskom, i - da budem iskren - sa dva-pri promila alkohola više od dozvoljenog, dogodilo mi se par puta da podignem glas. Pa čak i ruku.
Zato sam morao da potražim utehu i podršku i kad nisam sa prijateljima. Rasporedio sam je po vitrinama i ormarima sa knjigama. A ima i jedna flaša iza naslona fotelje.

I moja draga je ispočetka bila utučena zbog svega ovoga. Ipak, brzo se oporavila. Moram da priznam, čaroban uticaj na nju ima ta njena nova prijateljica Snežana. Ja je doduše nikad nisam video, jer živi u Kumodražu, a tamo nema čak ni telefona - ali moja draga svakog dana odlazi kod nje, ostane po par sati, i vrati se sa osmehom od uha do uha.

Što rekao jedan veliki književnik, sve srećne porodice su slične. A i ja pomalo pišem...
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:28 06.09.2009

Re: Dirljiva ljubavna priča

gorrane, srecno sa pisanjem
gorran2 gorran2 14:31 06.09.2009

Re: Dirljiva ljubavna priča

pa hvala
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:43 06.09.2009

Re: Dirljiva ljubavna priča

gorran2
pa hvala


Gde moze da se nadje ova glava sa povracanjem obzirom da je nema u ponudjenim glavama na meniju?
gorran2 gorran2 17:54 06.09.2009

Re: Dirljiva ljubavna priča

Ovde:
Jelena Pavlović
gorran2
pa hvala

Gde moze da se nadje ova glava sa povracanjem obzirom da je nema u ponudjenim glavama na meniju?

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:20 06.09.2009

Re: Dirljiva ljubavna priča

gorran2
Ovde:
Jelena Pavlović
gorran2
pa hvala

Gde moze da se nadje ova glava sa povracanjem obzirom da je nema u ponudjenim glavama na meniju?



Nema je u ponudjenom meniju. Bas fali
Черевићан Черевићан 18:57 06.09.2009

благословено незнање

да је у време моје био знан указ 'no sex before the fifth date' ја бих вероватно и данас био момак и прилика женскама неопредељеним . овако, дводед данас,контам да је онако ипак било добро .

драга гђо Кнежевић уочљиво је било Ваше отсуство са блога током осмог.
Ivana Knežević Ivana Knežević 19:53 06.09.2009

Re: благословено незнање

Черевићан
да је у време моје био знан указ 'no sex before the fifth date' ја бих вероватно и данас био момак и прилика женскама неопредељеним . овако, дводед данас,контам да је онако ипак било добро ..


Lepo je videti ovakvu potvrdu, dragi Cher. Fin osecaj, okrenuti se i videti svoje tragove pravim putem, zar ne?

Dobro je otici, i dobro je vratiti se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana