Srbija-Poljska 77:72

antioksidant RSS / 12.09.2009. u 19:11

ipak mi se vise svidja poljska himna* :-)

 :  

 

 

*copyright by my brother



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 19:22 12.09.2009

Eh, ovo nekada ne bi bila

ni vest...

Ti stvarno imaš issue s tim himnama.
antioksidant antioksidant 19:27 12.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Ti stvarno imaš issue s tim himnama.

: )

da znas da i ja razmisljam o tome...
Doctor Wu Doctor Wu 19:57 12.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Ima ironije u tome da isti oni koji toliko kukaju za "starom", panslovenskom himnom istovremeno prebacuju onim drugima panslovensko vezivanje za Rusiju, Belorusiju....
antioksidant antioksidant 20:00 12.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

panslovensko vezivanje za Rusiju, Belorusiju....

koliko je to vezivanje panslovensko a koliko se prepoznaju interesi?

(vladajuce kaste naravno, ne gradjanstva)
loader loader 20:02 12.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Spaziste li mjuzu tokom time-outa? Pomislih, slučajno sam kresnuo tipku na daljinskom, pa sam zavrljao na neki drugi kanal, a onda videh parket,, publiku ... i shvatih da su Poljaci braća :)
Samo sam čekao da se među igračicama pojavi i Žika Nikolić, sa onom svojom frizurom Miroslava ilića i osmehom Olivera mlakara..! .. :)
Doctor Wu Doctor Wu 20:12 12.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

sa onom svojom frizurom Miroslava ilića i osmehom Olivera mlakara.

To je kombinacija koju ni 007 ne bi preživeo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:46 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Doctor Wu
ni vest...


zavisi kad, imaju i poljaci neke bronze i srebra iz tih vremena kada smo imali iste himne.

ovo sto se desava sa basketom je vest iz nekoliko razloga:
nema vise one anemicne kosarke, bezvoljne, bezidejne, sa posvadjanim igracima superstarovima; ovaj tim, sa nekom prosecnom staroscu od 22-23 godine, prosto blista. gle starost:
(4 Bojan Popovic 26 godina
5 Milenko Tepic 22 godine
6 Milos Teodosic 22 godine
7 Ivan Paunic 22 godine
8 Nemanja Bjelica 21 godinu
9 Stefan Markovic 21 godinu
10 Uros Tripkovic 22 godine
11 Miroslav Raduljica 23 godine
12 Nenad Krstic 26 godine
13 Kosta Perovic 24 godine
14 Novica Velickovic 23 godine
15 Milan Macvan 20 nepunih

Head Coach Dusan Ivkovic godina kao sva ova deca zajedno )

dobro, nije neko chudo shto blistaju, klinci su zajedno bili prvaci evrope i sveta u juniorskoj konkurenciji. ono sto me raduje je potpuno drugaciji pristup igri. nema sebichnosti, prosto uzivaju u igri, ceo tim puca trojke, igraju odbranu fenomenalno.

mozda je to neki kljuch za celu zemlju, da se pusti sledeca generacija da vlada, 70+, 80+ godiste, a ovi svi sebichni arogantni umishljeni superstarovi neka se samo sklone sa scene. ocito da ce nam svima biti lepsi zivot.

libkonz libkonz 00:46 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

ej, nemoj da mi je neko dirao "Šarenicu". To se ne propušta!
A Bože Pravde je najlepša himna na svetu, nije što je naša, al je...
baroniknez baroniknez 01:03 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

meni ne smeta vezivanje za jugoslaviju kao takvu, nego ono lozenje na Tita - treba zabraniti javno isticanje Titove slike i ostale pizdarije
Unfuckable Unfuckable 02:36 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

mozda je to neki kljuch za celu zemlju, da se pusti sledeca generacija da vlada, 70+, 80+ godiste,

jes ..Reanimator da bude izvršno tijelo, majkomiladiznilenda
ervetor ervetor 10:11 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Doctor Wu
Ima ironije u tome da isti oni koji toliko kukaju za "starom", panslovenskom himnom istovremeno prebacuju onim drugima panslovensko vezivanje za Rusiju, Belorusiju....


Pa to mogu i jedni i drugi sebi medjusobno da prebacuju, jer ovi sto su navodno ostri protivnici komunizma se upravo poput komunista smrtno zaljubljuju u Sovjete...

S druge strane, dokle god boga molimo za pravdu i spas, dotle će nam sudovi, zdravstvo , školstvo i ostale institucije koje ljudi treba da grade a ne bog otac, biti u takvom stanju u kakvom jesu.

Samo iz tog razloga, mnogi kukaju za Jugoslavijom, jer osim toga što je bila velika i respektabilna država ona je pre svega u velikom broju segmenata bila ozbiljna država u odnosu na ovo što je danas najobičnija sprdačina kojoj je jedini cilj da ukoliko je moguće samo što više liči na državu kako bi što veći broj ovaca platio porez koji se onda preliva u privatne džepove i odlazi na inostrane račune...
reanimator reanimator 12:55 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Unfuckable

jes ..Reanimator da bude izvršno tijelo, majkomiladiznilenda

Eh...
Prvo bih ukinuo sindikate, pa bih uveo uniforme u škole...pa bih (ovo sad zbog teme) uveo obavezu da se, ako već hoćemo Bože Pravde, peva onako kako treba (srpskog kralja...), a ne da se samoinicijativno menja istorija, mada je ta pesma toliko diskutabilna, baš zbog svih tih promena teksta koje je trpela, da je možda i treba stalno menjati, čisto zbog tradicije.
Da se ja pitam, nama bi himna bila instrumental Marš na Drinu (bez Cera, Drine, Danice...), ali moji motivi su frka kod protivničkog tima kad krenu prvi taktovi, tako da otpadam iz diskusije kao površan :)
Plus, Bože Pravde ne volim, jer mi stalno zvuči ko da smo na nekom opelu, pa mi ta dramatika izvodjenja kvari utisak svečanosti, koji bi himna valjda elementrano trebala da ima.
Unfuckable Unfuckable 13:11 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Prvo bih ukinuo sindikate, pa bih uveo uniforme u škole..

odlično, odlično
a hapšenja ?
to je ono što zanima narod : hapšenja, dajte nam hapšenja !
antioksidant antioksidant 13:35 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

a hapšenja ?

pa pomenuo je uniforme. to je hapsenje slobodnog duha!!!!
reanimator reanimator 23:06 13.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

Unfuckable

odlično, odlično
a hapšenja ?
to je ono što zanima narod : hapšenja, dajte nam hapšenja !

Jok ja. Planiram da budem marioneta u rukama mračnih službi, koje će da se bave hapšenjima, sudjenjima i sl, a ja ću se oglašavam kod perifernih zakona i koristim blagodeti funkcije i šatro moći. Ono..prijemi, premijere, lože, fashion week i sl :)
Reanimator Lilić
pnbb pnbb 14:22 14.09.2009

Re: Eh, ovo nekada ne bi bila

pa bih uveo uniforme u škole.

gorran2 gorran2 19:26 12.09.2009

nije ni tako loša kao što se priča

ipak mi se vise svidja poljska himna*
Ima tu nešto.
Ovde sam opisao jednu crticu iz njenog zlatnog doba: 9.9.1943. u Splitu.
fenster fenster 19:31 12.09.2009

au

Bas si optimictican
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 19:42 12.09.2009

ono nase sto nekad bejase

ipak mi se vise svidja poljska himna

I meni!
cicmika cicmika 19:50 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

spartanka_afrodita
ipak mi se vise svidja poljska himna

I meni!


E,meni NE!
Vise volim ovu novu-staru himnu "Boze pravde".
antioksidant antioksidant 19:59 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

E,meni NE!
Vise volim ovu novu-staru himnu "Boze pravde".

mirelarado mirelarado 20:01 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

АО, могао би да напишеш један коментар за нову и један за стару химну, па да се гласа. Као што смо гласали за униформе, тј. против њих.. :)
antioksidant antioksidant 20:07 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

АО, могао би да напишеш један коментар за нову и један за стару химну, па да се гласа. Као што смо гласали за униформе, тј. против њих.. :)

a po kom kriterijumu bi se glasalo? cisto muziicki kriterijum ili da ukljucimo i "nostalgiju" i "nacionalni ponos" u razmatranje?

ipak cemo glasati naravno

edit: glasa se preporukama na dole postavljene komentare
poljska u mom srcu i srbija do tokija

(glasovi za srbija do milvokija racunaju se kao nevazeci)

republicka izborna komisija je u sastavu
- mirelado (predlozila glasanje)
- ivana 23 (da bi prestala da kvari koncepciju ubacenim komentarima)
- antioksidant (voli dnevnice)
Doctor Wu Doctor Wu 20:10 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

a po kom kriterijumu bi se glasalo? cisto muziicki kriterijum ili da ukljucimo i "nostalgiju" i "nacionalni ponos" u razmatranje?

ipak cemo glasati naravno

Po bilo kom, naravno.
Evo, ja odmah da se izjasnim: levo.(Ajd i ja jednom na blogu da glasam za nešto levo.)
sinergija92 sinergija92 21:03 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

antioksidant
АО, могао би да напишеш један коментар за нову и један за стару химну, па да се гласа. Као што смо гласали за униформе, тј. против њих.. :)

a po kom kriterijumu bi se glasalo? cisto muziicki kriterijum ili da ukljucimo i "nostalgiju" i "nacionalni ponos" u razmatranje?

ipak cemo glasati naravno

edit: glasa se preporukama na dole postavljene komentare
poljska u mom srcu i srbija do tokija

(glasovi za srbija do milvokija racunaju se kao nevazeci)

republicka izborna komisija je u sastavu
- mirelado (predlozila glasanje)
- ivana 23 (da bi prestala da kvari koncepciju ubacenim komentarima)
- antioksidant (voli dnevnice)


Zahtevam da se transparentno objavi kolike su dnevnice clanova komisije, i da se obelodani (jos ove noci ) da li su mozda jos negde angazovani, te postoji li konflikt interesa!
vilovuk vilovuk 21:26 12.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

Doctor Wu
Evo, ja odmah da se izjasnim: levo.

Znao sam da će i to da se desi jednoga lepog dana.
Samo polako ...
Doctor Wu Doctor Wu 00:15 13.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

Znao sam da će i to da se desi jednoga lepog dana.
Samo polako ...

Znam, treba da se opustim i neće da boli.
antioksidant antioksidant 13:37 13.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

Zahtevam da se transparentno objavi kolike su dnevnice clanova komisije, i da se obelodani (jos ove noci ) da li su mozda jos negde angazovani, te postoji li konflikt interesa!

obrati se sabicu a mi cemo ignorisati njegovo resenje.
u virtuelnom svetu koristimo sve blagodeti realnog
NNN NNN 00:40 14.09.2009

Re: ono nase sto nekad bejase

Himna je svečana pesma, koja mnogo grandioznije zvuči što je više ljudi peva, a mi imamo konačno himnu koju ljudi pevaju (u najbližoj prošlosti imali smo poljsku himnu koji su češće pokušavali da odsviraju, ali bezuspešno )


Malo da lobiram
antioksidant antioksidant 20:09 12.09.2009

poljska

u mome srcu
ivana23 ivana23 20:10 12.09.2009

Re: poljska

antioksidant
u mome srcu

I Azra.
antioksidant antioksidant 20:11 12.09.2009

srbija

do tokija
ivana23 ivana23 20:12 12.09.2009

Re: srbija

antioksidant
do tokija

I Milvokija.
antioksidant antioksidant 20:12 12.09.2009

Re: poljska

ivana23
antioksidant
u mome srcu

I Azra.
da li se sada glasanje moze smatrati regularnim?
ivana23 ivana23 20:14 12.09.2009

Re: poljska

antioksidant
da li se sada glasanje moze smatrati regularnim?

Pa kada ne formulises pitanje, vec dajes asocijaciju.
antioksidant antioksidant 20:18 12.09.2009

Re: poljska

Pa kada ne formulises pitanje, vec dajes asocijaciju.

pojasnio sam gore (porilicno kasno) a i ti si promovisana u clana.
glasanje ce svakako biti neregularno (jer su glasacki listici potopljeni komentarima) ali ce bas zato rezultat biti neregularan (i svakako nebitan a nadam se zabavan)
mirelarado mirelarado 20:24 12.09.2009

Re: poljska

antioksidant
glasanje ce svakako biti neregularno (jer su glasacki listici potopljeni komentarima) ali ce bas zato rezultat biti neregularan (i svakako nebitan a nadam se zabavan)


Усваја се!
Мирела, Тхе Предлагач
ivana23 ivana23 20:29 12.09.2009

Re: poljska

mirelarado

antioksidant
glasanje ce svakako biti neregularno (jer su glasacki listici potopljeni komentarima) ali ce bas zato rezultat biti neregularan (i svakako nebitan a nadam se zabavan)
Усваја се!
Мирела, Тхе Предлагач

taube taube 15:53 13.09.2009

Re: srbija

antioksidant
do tokija


to su srpske šale ili odbrambeni mehanizam ojađenog naroda u vidu male ale da se lakše preživi, zar ih shvatate ozbiljno,

a kome to ne prija da čuje kolika je bila Srbija u doba Nemanjića ( ograđujem se - ovo ne znači da sam za ratove i nova osvajanja ali nisam ni za to da nam država bude sve manja i manja ), ne kapiram ljude koji ne vole svoju državu ma kakva da je ta država,

SRCE NA TEREN - jedan je od najlepših slogana koji sam čula, vreme je da o sebi počnemo da mislimo bolje i uz da smo iznad svake politike.
Unfuckable Unfuckable 17:00 13.09.2009

Re: srbija

SRCE NA TEREN

da,da
ali i MOZAK U GLAVU ne bi bilo loše ponegde da se pročita
antioksidant antioksidant 18:36 13.09.2009

Re: srbija

taube
antioksidant
do tokija


to su srpske šale ili odbrambeni mehanizam ojađenog naroda u vidu male ale da se lakše preživi, zar ih shvatate ozbiljno,

a kome to ne prija da čuje kolika je bila Srbija u doba Nemanjića ( ograđujem se - ovo ne znači da sam za ratove i nova osvajanja ali nisam ni za to da nam država bude sve manja i manja ), ne kapiram ljude koji ne vole svoju državu ma kakva da je ta država,

SRCE NA TEREN - jedan je od najlepših slogana koji sam čula, vreme je da o sebi počnemo da mislimo bolje i uz da smo iznad svake politike.

taube - srbija do tokija je slogan iz 91ve godine kada je zvezda osvojila kup sampiona a pobednik tog takmicenja igra tojota kup

kada si vec krenula sa analiziranjem fudbalskih slogana - srce na teren je staro bar deceniju i nema veze sa nacionalnim osecanjima. isto kao ni 'ajmo ajde svi u napad', ni 'kol'ko nas ima'...

u ovom kontekstu - srbija do tokija je zezanje
taube taube 19:32 13.09.2009

Re: srbija

Unfuckable
SRCE NA TERENda,daali i MOZAK U GLAVU ne bi bilo loše ponegde da se pročita


слажем се
taube taube 19:42 13.09.2009

Re: srbija

antioksidant

taube

antioksidantdo tokijato su srpske šale ili odbrambeni mehanizam ojađenog naroda u vidu male ale da se lakše preživi, zar ih shvatate ozbiljno, a kome to ne prija da čuje kolika je bila Srbija u doba Nemanjića ( ograđujem se - ovo ne znači da sam za ratove i nova osvajanja ali nisam ni za to da nam država bude sve manja i manja ), ne kapiram ljude koji ne vole svoju državu ma kakva da je ta država, SRCE NA TEREN - jedan je od najlepših slogana koji sam čula, vreme je da o sebi počnemo da mislimo bolje i uz da smo iznad svake politike.taube - srbija do tokija je slogan iz 91ve godine kada je zvezda osvojila kup sampiona a pobednik tog takmicenja igra tojota kupkada si vec krenula sa analiziranjem fudbalskih slogana - srce na teren je staro bar deceniju i nema veze sa nacionalnim osecanjima. isto kao ni 'ajmo ajde svi u napad', ni 'kol'ko nas ima'...u ovom kontekstu - srbija do tokija je zezanje


ипак мислим да тај слоган има везе са националним осећањем јер срце на терену, срце на билбордима, претворило је наше сеобе, наше немире, нашу буку и бес, нашу неверицу, па и наш цинизам, у громоглассни аплауз, а и више од тога, учинио је да се ова омаловажена, ојађена, оклеветана, демонизована и слупана земља и њени људи напокон осећају добро, без икаквог ината. Да о себи почну да мисле боље, да нисмо најгори на свету, да смо напокон део нечега узвишенијег и племенитог а химна и спорт су само један део националног осећања.

то је мисија срца, метафорички речено, доказ да можемо сви да будемо на истом задатку, у истом племену, па чак су и иначе закрвљени политичари, на трибинама уживали пред нечим што нису сами направили - тај заједнички кардиограм на маракани показао је да наше разлике могу бити обрисане у име заједништва, не видим ништа спорно у томе.

и, заиста мислим да ни химни боже правде а ни том срцу овај пут не могу да замере чак ни они којима је задатак да све што је српско извргну руглу и прогласе злочиначким.

медијском сатанизацијом која траје 20 година изгубили смо срце и химну а сада смо их вратили - ја се радујем томе.

п.с. хвала за објашњење у вези слогана 'србија до токија ' нисам знала да се о томе радило, што се тога тиче, извињавам се ако је мој коментар био погрешан, не можемо баш све ни знати
antioksidant antioksidant 19:49 13.09.2009

Re: srbija

медијском сатанизацијом која траје 20 година изгубили смо срце и химну

samo medijskom satanizacijom?

ali da ne sirimo pricu... nije ni bitno ...


ovo o cemu ti pises (redefinisanje nacionalnog ponosa preko sportskog uspeha) se desilo sa nemackom i osvajanjem svetskog prvenstva u fudbalu 1954. godine...

dakle - sve oci su uprte u juznu afriku
taube taube 19:29 14.09.2009

Re: srbija

antioksidant
медијском сатанизацијом која траје 20 година изгубили смо срце и химнуsamo medijskom satanizacijom?ali da ne sirimo pricu... nije ni bitno ...ovo o cemu ti pises (redefinisanje nacionalnog ponosa preko sportskog uspeha) se desilo sa nemackom i osvajanjem svetskog prvenstva u fudbalu 1954. godine...dakle - sve oci su uprte u juznu afriku

ako nas afrika ne spasi niko neće
cicmika cicmika 20:31 12.09.2009

moj glas

Srbija do Tokija

P.S.Vise mi se svidja pesma Azre "Voljela me nije nijedna".Naravno,maco tipovi koji glasaju to nikako nece napisati.Draza je Poljska u tom slucaju.
Salim se a mozda i ne.
gorran2 gorran2 20:38 12.09.2009

Re: moj glas

Kad smo već kod Azre, ja se u potpunosti slažem da ona bude zadužena za himnu.

Ideja ima dosta, a ja za početak predlažem nešto opštepoznato (kao što himna i treba da bude):

Doctor Wu Doctor Wu 20:45 12.09.2009

Evo i moj


glas, mislim.
gorran2 gorran2 20:49 12.09.2009

Nije loše, ali

mislim da je ovo apsolutni favorit

antioksidant antioksidant 13:34 13.09.2009

Re: Evo i moj

Doctor Wu

glas, mislim.

zbog bajage mozes doziveti trajni ban na ovim prostorima...

znaci bam, bam, bam vredi jedan ban
: )
Doctor Wu Doctor Wu 13:48 13.09.2009

Re: Evo i moj

znaci bam, bam, bam vredi jedan ban

Banuj, ja i dalje držim čas.
Zašto dagadagadagadagadagadaga
Zašto dagadagadagadagadagadaga
Nisam dovoljno brz, bababababam
Pevljivo, mladi vole, nemušte narkomanske aluzije i halucinacije (srebrni metak, srebrni ukus...), iskonska veza sa nebom (Srbima uvek važna). Rečju, idealno za himnu.

Zamisli dođe sutra Putin, Medvedev, Obama ili Ping kad ono zagrmi: sve vas vidi svemirska policija, svetlost univerzuma. Ko se ne bi od toga usrao?
antioksidant antioksidant 14:17 13.09.2009

Re: Evo i moj

: )
a zamisli vojnu paradu koja prati ova himna?

eizo eizo 21:15 12.09.2009

...

Nista bez "Hej Sloveni"...
ivana23 ivana23 01:08 13.09.2009

Re: ...

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:25 12.09.2009

šta je bilo

gde je glasanje?

zahtevam odštampano uputstvo, valjda imam pravo na to ko neravnopravni član ovog bloga.
mirelarado mirelarado 22:40 12.09.2009

Re: Упутство за члана блога Њању

njanja_de.manccini
gde je glasanje?
zahtevam odštampano uputstvo, valjda imam pravo na to ko neravnopravni član ovog bloga.


Ако си за химну Хеј Словени, препоручи овај коментар, а ако си за Боже правде, онда овај. За сада води стара химна. :)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:50 12.09.2009

Re: Упутство за члана блога Њању


uradjeTo!
hvala

neću da vam kažem moj odgovor
mirelarado mirelarado 23:53 12.09.2009

Re: Упутство за члана блога Њању

Правилно, Њањо. Гласање је нерегуларно, али тајно.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:40 12.09.2009

Poljska

Pamtim je po nečem sasvim specifičnom

Glasanje za himnu mi je malo bez smisla. Apsciniram.
Doctor Wu Doctor Wu 23:57 12.09.2009

Re: Poljska

Glasanje za himnu mi je malo bez smisla. Apsciniram.

Izdajice & siso.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:03 13.09.2009

Re: Poljska

Doctor Wu
Glasanje za himnu mi je malo bez smisla. Apsciniram.

Izdajice & siso.

pa da
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:08 13.09.2009

Re: Poljska

Mož mi pljunete pod WIndows
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:41 13.09.2009

Re: Poljska

Milutin Milošević
Mož mi pljunete pod WIndows

šta je to???
Unfuckable Unfuckable 02:38 13.09.2009

Re: Poljska

Izdajice & siso.

kome ti siso ?
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:17 13.09.2009

Re: Poljska

šta je to???

To je ono što imam na kućnom kompu, za razliku od poslovnog
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 04:24 13.09.2009

Poljska...

...je zemlja mnogih vrlina, a iz nje je potekla i finalistkinja (mada igra za Dansku, kojoj takodje svaka cast, tek njihova himna sto je cool) Caroline Wozniacki, sjajna teniserka a i lepotica! Go, Caroline, go!

(Glasanje za himnu je odista mnogo besmisleno...besmislenije i od glasanja za preCednika...)
mariopan mariopan 12:18 13.09.2009

Re: Poljska...

Ne znam za himnu , ali zbog rezultata sam se izvinila snajki Poljakinji, rekla sam joj da ćemo drugi put da ih pustimo da pobede
antioksidant antioksidant 13:33 13.09.2009

Re: Poljska...

Glasanje za himnu je odista mnogo besmisleno...besmislenije i od glasanja za preCednika...

?

koja je alternativa? nametnuta himna?

himna bi trebala da pude pesma koja okuplja, motivise i definise. red bi bio da je biraju oni koje ce predstavljati.

boze pravde je ok resenje za srbiju. uklapa se i u ustavna nacela (srbija i svi koji se zovu boris). lepo opisuje aktuelni trenutak u srbiji.

stvarno me zanima obrazlozenje ovog tvog stava gore.ovo glasanje ovde jeste i neregularno i nevazno ali pretpostavljam da pricamo o pravom glasanju za pravu himnu

pozz
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 16:30 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant

?

koja je alternativa? nametnuta himna?

himna bi trebala da pude pesma koja okuplja, motivise i definise. red bi bio da je biraju oni koje ce predstavljati.

boze pravde je ok resenje za srbiju. uklapa se i u ustavna nacela
(srbija i svi koji se zovu boris). lepo opisuje aktuelni trenutak u
srbiji.

stvarno me zanima obrazlozenje ovog tvog stava gore.ovo glasanje ovde
jeste i neregularno i nevazno ali pretpostavljam da pricamo o pravom
glasanju za pravu himnu

pozz

Hajde i obrazlozenje, ali eksplicitno na tvoj zahtev (tj. sam si odgovoran za trolovanje ): (1) himna je, kao i zastava i jos par stvari, sredstvo nacionalisticke manipulacije. Posto prezirem svaki nacionalizam u 3. milenijumu, kad vrlo dobro znamo koliko je sicusna i krhka cela nasa planeta, nemoj da ocekujes da o sredstvima nacionalisticke manipulacije imam neko povoljno misljenje. (2) Razumem da je to (u sadasnjem zeitgeistu) nuzno zlo. Dakle, ako je nuzno zlo, onda hajde da ga minimalizujemo, da tu formalnost sto efikasnije i sa manje demagogije, manipulacije i politicke zloupotrebe odradimo. (3) Himna je muzicko i pesnicko delo. Isto kao sto Menjuhin nije postao to sto je postao zahvaljujuci bilo cijim glasovima, isto kao sto Jejts, Eliot, Dis ili Popa nisu veliki pesnici zato sto ih je neko birao, vec zahvaljujuci sudu strucne javnosti, nije mi ocigledno da mase - u uslovima neobavestenosti, onolike nepismenosti koju smo vec od 8. septembra svi zaboravili, a posebno u uslovima besomucne i manijakalne politicke i medijske manipulacije od strane bahate srpske politicke kvazielite - imaju ikakve preduslove da o tome referendumski odlucuju. (4) Referendumska izjasnjavanja su i inace olicenje nedemokratskog i totalitarnog nacina misljenja, o cemu ne svedoce samo "istorijski" referendumi na podrucju bivse jugoslavije (setimo se legendarnog milosheskuovog referenduma o tome hocemo li medjunarodne posmatrace na Kosovu), vec i zanimljiva cinjenica da je u istoriji Evrope najcesce - u odnosu na duzinu vlasti - referendumima pribegavao... adolf hitler. (5) Dakle, narodno veselje glasanja za himnu je odraz populizma. Ako moramo da imamo himnu, da, mnogo je bolje da bude nametnuta (isto kao sto je, mada neki imaju drugacije iluzije, nametnut i ustav), tj. da se sastavi komisija relevantnih strucnjaka, muzikologa i istoricara, koja ce o tome odluciti strucno i efikasno, bez medijskog urlanja, bez tracenja vremena i energije, nek je nakon toga aminuju "narodni predstavnici" u skupstini i nek se s tim smaranjem okonca. Bar za jedno pedesetak godina, do naredne runde balkankih ratova...
reanimator reanimator 16:53 13.09.2009

Re: Poljska...

Milan M. Ćirković

Obzirom na stav koji imaš prema himni i zastavi nameće se zaključak da ne vidiš sebe ni u jednoj državi na svetu i da si duboko hendikepiran činjenicom da na Mesecu ne postoje uslovi za život, jer planeta zemlja, ovakva kakva je, ne nudi mesto na kome bi bio zadovoljan :)


antioksidant antioksidant 18:42 13.09.2009

Re: Poljska...

himna je, kao i zastava i jos par stvari, sredstvo nacionalisticke manipulacije

sve se slazem sem u jednom - da je bolje zatvarati oci pred onim sto stoji pred tobom. a po meni, bezanje od referenduma za himnu bilo bi upravo to - zatvaranje ociju. zato i kazem - ova himna se savrseno uklapa u sadasnje stanje u srbiji. nista lose ne lezi u njoj (o stanju bih ipak drugom prilikom)
antioksidant antioksidant 18:46 13.09.2009

Re: Poljska...

reanimator
Milan M. Ćirković

Obzirom na stav koji imaš prema himni i zastavi nameće se zaključak da ne vidiš sebe ni u jednoj državi na svetu i da si duboko hendikepiran činjenicom da na Mesecu ne postoje uslovi za život, jer planeta zemlja, ovakva kakva je, ne nudi mesto na kome bi bio zadovoljan :)



re,
to sto je planeta zemlja krajnje sjebano mesto za ljude koje boli patka za nacionalnost i za naciju kao pojam (bilo koju) i za drzave i za patriotizam nikako ne znaci da se takvom stanju ne treba suprostaviti...tj, to sto neko sebe ne vidi ni u jednoj drzavi na svetu ne znaci da sebe ne vidi na planeti zemlji, drugacijoj i bez laznih granica koje su ljudi iscrtali po njoj. a svaka granica je oziljak na licu zemlje. oziljak koji su ljudi svojim strahom iscrtali.
reanimator reanimator 19:06 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant

re,
to sto je planeta zemlja krajnje sjebano mesto za ljude koje boli patka za nacionalnost i za naciju kao pojam (bilo koju) i za drzave i za patriotizam nikako ne znaci da se takvom stanju ne treba suprostaviti...tj, to sto neko sebe ne vidi ni u jednoj drzavi na svetu ne znaci da sebe ne vidi na planeti zemlji, drugacijoj i bez laznih granica koje su ljudi iscrtali po njoj. a svaka granica je oziljak na licu zemlje. oziljak koji su ljudi svojim strahom iscrtali.

Da ne otvaramo sada onu priču o definicijama nacionalizma, patriotizma, šovinizma i sl. Nema teoretske šanse da bilo koju himnu i zastavu (ne računajući Dok partizan bitke bije) doživim u bilo kakvom negativnom kontekstu. Sredstvo su manipulacije u meri u kojoj su to i imena naroda i država, karakteristike imena i prezimena ljudi, svaka vrsta nacionalnog folklora...
Treba se suprotstavljati onima koji takve stvari zloupotrebljavaju, jer neće nacionalizam nestati ukidanjem zastave i himne. One su tu samo kao izgovor.
antioksidant antioksidant 19:12 13.09.2009

Re: Poljska...

Treba se suprotstavljati onima koji takve stvari zloupotrebljavaju, jer neće nacionalizam nestati ukidanjem zastave i himne

naravno ali nestace sa nestajanjem nacija i drzava. himne i zastave su simboli necega. to kako neko to nesto (zlo)upotrebljava definise i upotrebu zastava i himni.
u sustini pricamo o razlicitim stvarima
ja se sa cirkovicem slazem u stavu oko nacija i drzava ali smatram da se nista ne postize bezanjem od prihvatanja zastava i himni kao cinjenica koje prate naciju i drzavu.
gore sam vec rekao - ja granice dozivljavam kao oziljke na licu zemlje. jednog dana tih oziljaka ce nestati. taj dan ja necu doziveti ali svakim danom smo blize dostizanju prihvatanja cinjenice da smo svi mi na planeti prvenstveno ljudi a to ko je srbin, hrvat, kinez - to je izmisljena kategorija
reanimator reanimator 19:26 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant

gore sam vec rekao - ja granice dozivljavam kao oziljke na licu zemlje. jednog dana tih oziljaka ce nestati. taj dan ja necu doziveti ali svakim danom smo blize dostizanju prihvatanja cinjenice da smo svi mi na planeti prvenstveno ljudi a to ko je srbin, hrvat, kinez - to je izmisljena kategorija

Ti stvarno veruješ da će nacije i države ikada nestati? :)
A sve i da nestanu, stvarno veruješ da će nestati razlozi za podele i sredstva manipulacije koja će se u tu svrhu koristiti?
Rasizam, šovinizam, pa eto..neka bude i nacionalizam...to su sve posledice, a uzrok su razni devijantni oblici ljudskog ponašanja, koji samo traže institucionalizaciju.
Inače, u konkretnom slučaju himni i zastava, mislim da ih velika većina ljudi percipira na jedan mnogo romatičniji način od ovoga o čemu pričamo, a da su oni koji o tome uopšte razmišljaju u smislu zloupotrebe teška manjina.
Da ne pominjem najtežu moguću manjinu, tebe i Ćirkovića :)
antioksidant antioksidant 19:31 13.09.2009

Re: Poljska...

Ti stvarno veruješ da će nacije i države ikada nestati? :)

odrastao sam na asimovu pa ti zakljuci
A sve i da nestanu, stvarno veruješ da će nestati razlozi za podele i sredstva manipulacije koja će se u tu svrhu koristiti?

naravno da ne
Da ne pominjem najtežu moguću manjinu, tebe i Ćirkovića :)
ovo ne razumem
Doctor Wu Doctor Wu 19:42 13.09.2009

Re: Poljska...

odrastao sam na asimovu

Pre bi se reklo na Marksu

Ne, ozbiljno, meni se čini da je ljudima neophodan neki kolektivistički duh. To je jednostavno deo nas, hteli mi to da priznamo ili ne. E sad da li je taj kolektivizam Jugoslavija, Srbija, Zvezda, Azra, Stonesi, Amerika, to je, po meni, samo pitanje modaliteta.

U tom smislu, vrlo je instruktivno ponašanje, meni omiljetih, ledepeovaca. Oni su puni prezira prema Srbiji, svemu srpskom, šumskom, seljačkom, antievropskom itd. ali im itekako trebaju elementi kolektivizma (crvene zastave, Peščanik, Vođa, neporecivi gurui tipa Srbljanović. Luković, Ceca & Ceca). Izgleda da je to pitanje biologije.
antioksidant antioksidant 19:55 13.09.2009

Re: Poljska...

prvo sa ovim marksom da rascistimo - imajuci u vidu sta ti mislis o doticnom ovo je jedna od zescih uvreda koje sam popio na blogu
i to krajnje nezasluzeno...

pricam o necem drugom - ne o kolektivizmu nego o onom e sto te definise...

ako si 60 i neko godiste iz beograda sva je sila da si vise dodirnih tacaka u svom identitetu imao sa nekim slicnog -godista iz zagreba nego sa nekim srbinom iz karlovca-karlobaga-ogulina-virovitice...

a sto se tice potrebe za kolektivitetom - znam i licno verujem u postojanje te potrebe.. a i u potrebu postojanja spoljneg neprijatelja - da bi se grupa homogenizovala...

ali, ja mislim da postoje neki istorijski procesi koji ce dovesti do nestajanja nacija i drzava a kolektivi ce se praviti po nekim drugim zajednickim tackama...

za par vekova ces videti da sam u pravu.. srescemo se tad pa cemo pricati ponovo...
ako ti oprostim ovog marksa
taube taube 19:57 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant
Treba se suprotstavljati onima koji takve stvari zloupotrebljavaju, jer neće nacionalizam nestati ukidanjem zastave i himnenaravno ali nestace sa nestajanjem nacija i drzava. himne i zastave su simboli necega. to kako neko to nesto (zlo)upotrebljava definise i upotrebu zastava i himni.u sustini pricamo o razlicitim stvarima ja se sa cirkovicem slazem u stavu oko nacija i drzava ali smatram da se nista ne postize bezanjem od prihvatanja zastava i himni kao cinjenica koje prate naciju i drzavu. gore sam vec rekao - ja granice dozivljavam kao oziljke na licu zemlje. jednog dana tih oziljaka ce nestati. taj dan ja necu doziveti ali svakim danom smo blize dostizanju prihvatanja cinjenice da smo svi mi na planeti prvenstveno ljudi a to ko je srbin, hrvat, kinez - to je izmisljena kategorija

хм,

занимљив став '' границе као ожиљци на лицу земље '' , могао би и да ми се свиди кад не би био тако бајковит
ех
taube taube 19:59 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant
Treba se suprotstavljati onima koji takve stvari zloupotrebljavaju, jer neće nacionalizam nestati ukidanjem zastave i himnenaravno ali nestace sa nestajanjem nacija i drzava. himne i zastave su simboli necega. to kako neko to nesto (zlo)upotrebljava definise i upotrebu zastava i himni.u sustini pricamo o razlicitim stvarima ja se sa cirkovicem slazem u stavu oko nacija i drzava ali smatram da se nista ne postize bezanjem od prihvatanja zastava i himni kao cinjenica koje prate naciju i drzavu. gore sam vec rekao - ja granice dozivljavam kao oziljke na licu zemlje. jednog dana tih oziljaka ce nestati. taj dan ja necu doziveti ali svakim danom smo blize dostizanju prihvatanja cinjenice da smo svi mi na planeti prvenstveno ljudi a to ko je srbin, hrvat, kinez - to je izmisljena kategorija

хм,

занимљив став '' границе као ожиљци на лицу земље '' , могао би и да ми се свиди кад не би био тако бајковит
ех
Doctor Wu Doctor Wu 20:10 13.09.2009

Re: Poljska...

ali, ja mislim da postoje neki istorijski procesi koji ce dovesti do nestajanja nacija i drzava a kolektivi ce se praviti po nekim drugim zajednickim tackama...

Da, komunikacija je sve, kolektivizam ne može da postoji bez nekog zajedničkog identiteta, istorije, izmišljene ili stvarne. Nekada je to bilo moguće samo kroz jezik, ali sa internetom se to sve menja. Pitanje je koliko će "stvarni" svet imati sluha za te promene jer svet sve više liči na two way street u kome na jednom nivou imaš ultrabrzo menjanje modusa komunikacije a na drugom imaš atavizme i feudalne koncepte kao što su pasoši i te gluposti.
reanimator reanimator 23:03 13.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant
ovo ne razumem

Većina - svi oni kojima himna i zastava izazivaju pozitivna osećanja (ponos, pripadnost, poštovanje..)
Manjina - oni koji nenormalno reaguju na svoju ili tudju himnu/zas (zviždanje nemačkoj himni...zviždanje usa himni...zviždanje finskoj himni...zviždanje himni ruande...paljenje ove/one zastave...brate, najjači smo...idemo na zagreb...kume, ja odoh...). Hoću da kažem, sve i da jesu sredstvo manipulacije, prima se kod jako malog dela bilo kog naroda.
Najteža moguća manjina - Ćirković, AO (možda i Jasmina Tešanović ), koji naivno veruju da je moguć svet bez granica :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:53 14.09.2009

Re: Poljska...

reanimator

Manjina - oni koji nenormalno reaguju na svoju ili tudju himnu/zas
(zviždanje nemačkoj himni...zviždanje usa himni...zviždanje finskoj
himni...zviždanje himni ruande...paljenje ove/one zastave...brate,
najjači smo...idemo na zagreb...kume, ja odoh...). Hoću da kažem, sve i
da jesu sredstvo manipulacije, prima se kod jako malog dela bilo kog
naroda.

Pa stvarno je lepo sto nas ovde zasmejavate. Samo nemojte da se ponasate bas kao da je svima ispran mozak pa mogu da poveruju da je onoliko zvizdanje na SVIM medjunarodnim utakmicama u poslednjih 15 godina, sve do ove poslednje kad je ucinjena masivna kampanja, delo "jako malog dela" domaceg stanovnista. Zasto je bilo potrebno sprovoditi ikakvu kampanju kad je u pitanju "jako mali deo" naroda? A gde su himne, tu su i zastave - verovatno niste obavesteni da su zastave brojnih zemalja bile spaljivane u Beogradu koliko prosle godine? U nedostatku precizne statistike, lako je uljuljkivati se u iluziju da se radi o "jako malom delu", a svi smo videli stotine ljudi da to rade. Kao sto verovatno ne priznajete i dobro utemeljene nalaze Republickog zavoda za statistiku koji etnicku distancu u Srbiji stavlja na samo celo Evrope (skupa sa Moldavijom i BiH). Jel i to izraz "jako malog dela" naroda? Jel izraz "jako malog dela" naroda cinjenica da svaki 14. (da, cetrnaesti) roditelj srpske nacionalnosti izjavljuje da nema nista protiv braka svog deteta sa pripadnikom romske nacionalnosti? To je kod Vas valjda plemenitost? Ili 13/14 nisu vecina, nego "jako mali deo"? (dobro je da nisu pitali o albanskoj nacionalnosti, valjda zbog normalne ljudske zabrinutosti za bezbednost anketara) U zemlji koja ima neverovatan problem sa nacionalizmom i ksenofobijom, u zemlji u kojoj je napravljen skandal sa zvizdanjem himnama na Univerzijadi (ej, studentskom takmicenju!), Vi imate "hrabrosti" da gurate taj problem pod tepih, pokrivajuci se frazom "jako mali deo"...

reanimator

Najteža moguća manjina - Ćirković, AO (možda i Jasmina Tešanović ), koji naivno veruju da je moguć svet bez granica :)

Gde sam ja to tacno napisao? Jel mozete da citirate pre nego sto dodjete do bezobraznih ad hominem zakljucaka? Ako malo obratite paznju pre nego sto pocnete da lupate po tastaturi, videcete da sam napisao da je to "nuzno zlo". Jel razumete Vi uopste tu sintagmu? Znate sta znaci rec "nuzno" u srpskom jeziku? Isto kao sto ne verujem da je moguc svet bez ruznog vremena, prirodnih nepogoda, kriminala, smrti ili glupih komentara na blogovima, tako isto nasuprot Vasoj insinuaciji ne verujem da je moguc svet bez primitivne manipulacije koja se odvija kroz himne, zastave i druge oblike populizma i nacionalizma. To sad eksplicitno kazem, dok ste vi nuzno zlo glupih komentara demonstrirali i bez ekspliciranja.


Konacno i nevezano sa mojim pesimizmom po ovom pitanju, o tome da li ce odista biti granica ili nece - tj. pre ili kasnije, samo na kakav nacin - procitati drugacije i bolje napisan tekst jednog od mene pametnijeg blogera. Verovatno cete sad i njega da stavljate na crnu listu, a reanimator?
antioksidant antioksidant 07:40 14.09.2009

Re: Poljska...

videcete da sam napisao da je to "nuzno zlo"

e vidis cirkovicu ja se ne slazem. nacije nisu nuzno zlo nego slepo crevo socioloske evolucije. kako smo lepo ziveli bez pojma nacija do 18. veka ako su one nuzno zlo?
pokazale su se korisne u odredjenom trenutku ali su vec na putu zaboravljanja. jednostavno nemaju nikakvu pozitivnu svrhu. buduce tacke kolektiviteta (koji jeste nuznost) bice regioni. kulturoloski.

a sta se tice drzava - pa njihov znacaj ce smanjiti slobodna trgovina. dakle, buduce ujedinjene nacije bice svetska trgovinska organizacija : )

i jos jedno pitanje - zasto je toliko lose biti u istoj kategoriji samnom i jasminom tesanovic?
antioksidant antioksidant 07:42 14.09.2009

Re: Poljska...

Većina - svi oni kojima himna i zastava izazivaju pozitivna osećanja (ponos, pripadnost, poštovanje..)
Manjina - oni koji nenormalno reaguju na svoju ili tudju himnu/zas (zviždanje nemačkoj himni...zviždanje usa himni...zviždanje finskoj himni...zviždanje himni ruande...paljenje ove/one zastave...brate, najjači smo...idemo na zagreb...kume, ja odoh...). Hoću da kažem, sve i da jesu sredstvo manipulacije, prima se kod jako malog dela bilo kog naroda.

a gde ti je kategorija - "boli me patka za himnu"?
svet je retko tako jednostavan da ga mozes deliti po binarnim kriterijumima
koji naivno veruju da je moguć svet bez granica :)
svet bez granica vec postoji. ovo malo granica sto opstaje, opstaje jer neki polumozgasi i lopovi imaju koristi od toga. shvati - zagreb je isto toliko tvoj grad koliko i nis isto koliko i krakov, isto koliko i mancester. postoji beograd a sve ostalo je na istom nivou pripadnosti...

(ovo ne vazi za one koji se zovu boris)
reanimator reanimator 09:59 14.09.2009

Re: Poljska...

Milan M. Ćirković

a reanimator?

Prvo i osnovno...ja uporno u šaljivom kontekstu, a ti uporno mrtav ozbiljan, što je jedno mimoilaženje.
Drugo je to što sam ja shvatio da pričamo o himnama i zastavama generalno, tj da temu tretiramo kao planetarni fenomen, a ti se zakucao u srpske ratove i srpske stadione.
Treće, nerazumevanja iz dispozitiva tebe vuku u jednom pravcu, a mene u drugom, pa se stiče utisak da si ti borac protiv šovinizma i manipulacije, a da ih ja branim, što je potpuno pogrešno.
U skladu sa tim, a posebno nakon što sam u jednom od komentara apostrofirao rusku himnu kao meni najlepšu, javlja mi se da me u najmanju ruku percipiraš kao člana Obraza, pa mi je dužnost i obaveza da napomenem da : a) prezirem ekstremnu desnicu; b) podjednako prezirem ekstremnu levicu; c) volim svoju državu i narod, ponosan sam na sve naše uspehe i sramota me zbog svih naših zločina (pošto posle ovakvih izjava obično krenu kvalifikacije da sam DSS, tek njih prezirem...više od njih prezirem samo radikale);
Pošto smo do ovoga stigli tako što sam ja krenuo da se zezam, a ti nisi shvatio foru, nego si odmah zapenio o srpstvu, zločinima, zapaljenim ambasadama i primitivnim navijačima, smatram se uvredjenim što uopšte imaš potrebu da mi objašnjavaš nešto tako očigledno i dostojanstveno se povlačim iz diskusije kako temu ne bi skrenuli u nadpevavanje ko je veći demokrata, kosmopolita, ko je civilizovaniji, ekološki osvešćeniji, tolerantniji, korektniji i sl :)
reanimator reanimator 10:36 14.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant
a gde ti je kategorija - "boli me patka za himnu"?

Tek smo mi teška manjina, pa nas nisam ni uzeo u razmatranje :)
Lično, himne posmatram kao kompozicije (što je dobra ova stvar), a zastave isključivo vizuelno (što je dobra kombinacija boja)...nego...stvarno sam pun razumevanja za ljude kojima takve stvari nešto znače i ispunjavaju ih nekim osećanjima i ne izazivaju u njima destruktivne oblike ponašanja.
shvati - zagreb je isto toliko tvoj grad koliko i nis isto koliko i krakov, isto koliko i mancester

Negativ! Ja sam odrastao uz "zora rudi, dan se beli..." :))
Šalu na stranu...da mi je ovo napisao neko od ovih profi levičara uložio bih protest, jer se smatram demokratičnijim i kosmopolitskijim od svih njih zajedno, a tebi ću da tolerišem :)
NNN NNN 11:04 14.09.2009

Re: Poljska...

reanimator
Milan M. Ćirković

Čiji je demokraCkiji...

A brak sa Romkinjom (ili Romom)?
Tu se nisi izjasnio koja si 1/14...
A reanimator?

reanimator reanimator 11:21 14.09.2009

Re: Poljska...

NNN

A brak sa Romkinjom (ili Romom)? Tu se nisi izjasnio koja si 1/14...A reanimator?

Nikad!
Da mi dodje da se razvedem, pa da me peglaju njena 34 brata?? Ne, hvala :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:32 14.09.2009

Re: Poljska...

reanimator

Prvo i osnovno...ja uporno u šaljivom kontekstu, a ti uporno mrtav ozbiljan, što je jedno mimoilaženje.
...
Pošto smo do ovoga stigli tako što sam ja krenuo da se zezam,

Sve je to lepo i krasno, ali zezanje sa tako tragicnim aspektima zivota u Srbiji kao sto su bolesni nacionalizam i ksenofobija je isuvise slicno zezanju sa, recimo, zbivanjima na bliskom istoku ili pricanju viceva o Jevrejima i gasnim komorama... Sorry, ali ta vrsta humora je ipak suvise mucna.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:35 14.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant

i jos jedno pitanje - zasto je toliko lose biti u istoj kategoriji samnom i jasminom tesanovic?

Vrlo dobro znamo kuda vodi svako pravljenje lista, narocito eksplicitno manjinskih... Zbilja ne vidim u takvim gestovima ni najmanju dozu duhovitosti.
reanimator reanimator 13:04 14.09.2009

Re: Poljska...

Milan M. Ćirković

Sve je to lepo i krasno, ali zezanje sa tako tragicnim aspektima zivota u Srbiji kao sto su bolesni nacionalizam i ksenofobija je isuvise slicno zezanju sa, recimo, zbivanjima na bliskom istoku ili pricanju viceva o Jevrejima i gasnim komorama... Sorry, ali ta vrsta humora je ipak suvise mucna.

Po poslovniku!!!

Ko se zezao sa bolesnim nacionalizmom i ksenofobijom u Srbiji?
Srbiju si u priču ubacio ti. Pre toga sam se zezao na temu tvog i AOovog stava kako himne i zastave treba ukinuti (jer je to bila tema), a ako već ne mogu da se ukinu, jer ste svesni da ste neshvaćeni, onda ih tretirati kao nužno zlo. Dakle, ne našu himnu i ne našu zastavu, nego smo generalno pričali o simbolima, pa se vremenom ispostavilo da mi pričamo o simbolima, a da si ti iz nepoznatog razlega digresirao u srpski nacionalizam.
I dalje tvrdim da su, posmatrano na svetskom nivou, a ne na nivou Srbije, oni koji zloupotrebljavaju himnu i zastavu na način na koji ti to doživljavaš, teška manjina. A mislim da su manjina i u Srbiji, ali da ne dužimo o tome, jer ćeš opet pogrešno razumeti da ih tim minimalizovanjem opravdavam.
antioksidant antioksidant 13:30 14.09.2009

Re: Poljska...

jer ste svesni da ste neshvaćeni,

ja bih upotrebio izraz - vizionari
reanimator reanimator 13:36 14.09.2009

Re: Poljska...

antioksidant
jer ste svesni da ste neshvaćeni, ja bih upotrebio izraz - vizionari

100
:)
ivana23 ivana23 14:30 14.09.2009

Re: Poljska...

Da li ste ikada u Srbiji videli ovakav prizor (naravno sa nasom zastavom):



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:56 14.09.2009

Re: Poljska...

ivana pa to stave kad je 4 juli skoro svi ameri. ne stoji to tu svakodnevno
a kad igra njihov fudbalski tim u dvoristu se stavi zastava tog tima.
reanimator reanimator 14:58 14.09.2009

Re: Poljska...

njanja_de.manccini
ivana pa to stave kad je 4 juli skoro svi ameri. ne stoji to tu svakodnevnoa kad igra njihov fudbalski tim u dvoristu se stavi zastava tog tima.

A to što u svakom američkom filmu mora (sa naglaskom na MORA) u nekom kadru da se pojavi zastava?
ivana23 ivana23 15:20 14.09.2009

Re: Poljska...

njanja_de.manccini
ivana pa to stave kad je 4 juli skoro svi ameri. ne stoji to tu svakodnevnoa kad igra njihov fudbalski tim u dvoristu se stavi zastava tog tima.

Znam pouzdano da ima onih koji svaku jutro dizu zastavu ispred kuce.
Ne kazem da to rade svi, ili vecina, ali takva pojava nije neuobicajena.
Zavisi i o kojem delu Amerike govorimo.

Kada bi neko ovde stavio zastavu za bilo koji praznik, to bi se u pojedinim medijima i po shvatanju izvesnih
osoba smatralo za fanaticni nacionalizam.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:24 14.09.2009

Re: Poljska...

to ne znam, slabo gledam americke filmove.
ja sam zivela u tri razlicite drzave ovde i primetila sam zastave uglavnom oko 4-og jula.
ako neko ko zivi ovde ima drugacije iskustvo neka kaze.
ovo je moje vidjenje.

a zastava omiljenih timova ima kolko oces.
ima i ovakvih



Biljana 77 Biljana 77 15:32 14.09.2009

...

U stvari bolje ne...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana