Oženjen sam, kao momak živim

Tatjana Momčilović RSS / 17.09.2009. u 12:17

Auu al se digla frka ko će a ko neće na gej paradu. Ako će biti zabavno i sa puno muzike ja bih došla. Povela bih i dete da se provedemo. Šta tu ima loše nekako mi baš nije jasno. Ima jedna druga grupa koja mi je mnogo čudnija, iskrena da budem a radni naslov joj je " Oženjen sam, kao momak živim."

Spremim se ja tako u noćni beogradski provod. Jedva sam se snašla na štiklama sa haljinom, tašnom i ostalim asesoarom za noć. Čujem mesto je na glasu, srešću sigurno sve koje nisam bar godinu dana ima da me ispituju ispod levog i desnog oko da li sam se izgužvala u licu da li sam dodala neki masan jastuk zbog kobasica u Bavarskoj i ukusnih pereca. Neka, to je sve zabavno - spremim se što najbolje znam i umem i pravac grad. 

Moje drugarice (pošto su moje) svakako su mi najlepše i najdoteranije, pa ponosno ušetamo na mesto sa pogledom na reku. Svira neka lagana muzika, džez, nije nametljivo, svetlo je jasno pa se odmah vidi ko gde sedi, veliko je i nije zagušljivo. Već sa vrata upoznam se sa vlasnikom, drugom moje drugarice pa logično dobijemo besplatno piće kao nagradu za trud sredjivanja.

Ubrzo zatim dodje drug, kum, nemam pojma od vlasnika objekta i ljubazno se predstavi. Ćaskamo uglavnom se smejemo na moj račun jer ja već neko vreme nosim fiksnu protezu. Posle par minuta - gospodin kaže. " Znam ja puno o tome, moja žena je stomatolog,specijalista za ortodonciju" na šta sam odmah poskočila sa šank stolice tražeći je pogledom u blizini. A, neee, opustite se, nije ona tu - reče mi čovek i razvuče usta u širok osmeh. Onda ja postavim nevidjeno glupo pitanje: A kad ona ovde dolazi da opet svratim? Nasmejaše se svi oko mene, valjda sam lupila glupost a da nisam ni svesna. 

Spakova se čovek brzinom svetlosti i napusti naše društvo.

I tako dan za danom, koga sve nisam srela. Tumaraju ljudi sami po gradu sve pod sloganom daj da se provedem i ne mislim na sutra.

Upropasti ljude marketing sa temom:

" Jednom se živi" "Daj sve odma i sve sada". " 100 mesta koje morate da posetite pre nego što umrete".

Kakva je to bolest uhvatila ljude da veruju u ove gluposti i da traže sve.

Kad sam videla kako stvari napeto stoje u gradu - odlučila sam da leto provedem van svih lista i marketing trikova za uvaljivanje turističkih aranžmana - tipa najbolji zalazak sunca, najbolja uvalica i super iskustvo. Nismo se mrdnule sa Ade, makiške stane, našli smo kafić sa muzikom po volji. Na kraju nam je toliko bilo dobro tu, da smo čak donele tortu za društvo sa plaže za rodjendan.

Posle par dana super uživancije na Adi pozovu me na neki turnir pre podne u 11h plus koktel. Divno - taman da odmorimo od ležanja na plaži i da se izgubimo dok ne bude gotov ručak. Ja povedem moju devojčicu od 7 godina jer je logično da je poziv u 11h podrazumevao i decu. E tu sam se još gore prešla.U najmanju ruku gledali su me kao da sam totalno nenormalna da vodim dete na koktel...pa nije 11 uveče mislim nego pre podne. Kratko sam se zadržala i zbrisala - vidim ne uklapam se nikako.

 

 

 

 

 



Komentari (28)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 12:34 17.09.2009

Lep tekst

fali samo muzička podloga.
loader loader 12:42 17.09.2009

Re: Lep tekst

Ero iz donjega sveta!

Onako obesno razigran, sa bujnim šponom na glavi koji pada preko ramena, iskolačenih očiju, .., uvek me je podsećao na stvorenje koje je zapravo specijalni muzički izaslanik pakla, izaslanik koji je zadužen za uništavanje serbskoga pojanja...

A narod koji izgubi svoje pojanje...!! .. :((

E, kad je serbijanstvo izgubilo svoje pojanje - a usvojilo ove u paklu krojene partiture koje izvode Ojdanić, Ražnatovićka, Jahićka i ostali - izgubio se i poslednji tračak nade da će se povratiti samopoštovanje, vera u pozitivno, osećaj solidarnosti...

Onda je sasvim objašnjivo što danas gledamo ovoliko rvanje da se u što slušnijoj atmosferi izjavi kako treba poštovati tuđe pravo na slobodu, jer to je istovremeno i koren sopstvene slobode.
arianna arianna 12:36 17.09.2009

Jednom se živi



al se digla frka ko će a ko neće na gej paradu

Tanja, kod nas je najveća frka i pitanje današnjice ko je strejt, a ko gej.
A to da li gradjani imaju za hleba, šta sa ljudima koji su ostali bez posla, i da li nešto normalno funkcioniše u ovoj državi, to je totalno nebitno



petarjjj petarjjj 13:49 17.09.2009

Re: Jednom se živi

arianna


al se digla frka ko će a ko neće na gej paradu
Tanja, kod nas je najveća frka i pitanje današnjice ko je strejt, a ko gej.
A to da li gradjani imaju za hleba, šta sa ljudima koji su ostali bez posla, i da li nešto normalno funkcioniše u ovoj državi, to je totalno nebitno



Tema je lepo napisana i prikazuje dobar odnos autora prema porodici. Poznato je s druge strane da uvek moraju postojati i osobe koje bi, da li zbog dosade, razočarenja ili nekog drugog razloga, za života "ćapili" nešto sa strane, ako ni zbog čega drugog već kao lovni trofej i radi samodokazivanja, uostalom to važi za oba pola.

U svako slučaju to oduvek postoji, kao što postoje, iz gore navedenog citata, st8 i gej podele, sve u svemu takva nam je današnjica i mislim da tome ne treba uopšte pridavati pažnju.

U pravu je arianna da je daleko bitnije rešavanje našeg golog preživljavanja i da bacanje akcenta na seksualnu orijentaciju masa može biti više vrsta zabave za široke narodne mase.
Treba se zapitati da li je bitno ko > koga sa praznim stomakom i bez posla.




maci07 maci07 20:23 17.09.2009

Re: Jednom se živi

a kad bi vam istopolni partner, koga volite najvise na svetu,a o kome vasi zatucani roditelji,rodjaci, prijatelji nemaju pojma, sa kojim se ne mozete ni za ruku drzati u javnosti, a kamoli ljubiti, zavrsi u bolnici, a vi ne mozete da ga vidite jer je vasa ljubav zabranjena, i dalje bila najbitnija ekonomska situacija u zemlji? to sto se non stop poteze da ima i vaznijih stvari je zamena teza. to su potpuno razlicite stvari, a i kad bi ih poredili, pravo na slobodno izrazavanje seksualnosti je ispred kupovine stana!

ps. lgbt osobe diskriminisane su i pri zaposljavanju.
jesen92 jesen92 23:14 17.09.2009

Re: Jednom se živi

ps. lgbt osobe diskriminisane su i pri zaposljavanju.
...to stvarno nisam cula ...nije mi poznato da je pri zaposljavanju neko nekoga pitao o seksualnoj orijentciji....
zavrsi u bolnici, a vi ne mozete da ga vidite jer je vasa ljubav zabranjena,
....i ovo mi nije poznato... Nigde ne pise zabrana posete gej osobama od strane njihovih partnera.....

PS...da ne bude zabune ja podrzavam borbu za prava gej osoba samo mislim da ni jedan zakon ne moze da promeni odnos vecine prema ovoj populaciji....pre svega mislim na ljubljenje po ulici koje se ovde, po raznim blogovima, pominje kao kljucni problem....Na jednom blogu je neko napisao kako je to u Kanadi, pa je ispalo da tamo gej osobe takoreci zive u getu i tamo se ljube po ulici koliko hoce a u nekim drugim kvartovima to ne rade....Znaci, ljubljenje gej osoba na javnom mestu ni tamo nije bas opste prihvaceno....Kako onda moze da se tako nesto ocekuje u ovoj sredini u vremenu sadasnjem....Potrebno je vreme i kontinuirana borba za sva prava koja se svrstavaju u ljudska prava ali je jos vise vremena potrebno da ta prava budu prihvacena u "praksi" od okoline....
petarjjj petarjjj 07:02 18.09.2009

Re: Jednom se živi

Ne postoji zakon koji zabranjuje ljubljenje i posećivanje istopolnih partnera ni po bolnicama ni po javnim mestima, s druge strane ne može se očekivati da veći deo populacije prihvati takvu vrstu ljubavi.

Stalno se pominju neka prava, ne vidim druga prava koja ove osobe nemaju, osim ako su pravo na venčavanje i usvajanje dece a to je već pitanje za zakonodavca ne za populaciju. Neka se gej partneri venčaju, ok, međutim usvajanje dece može imati malo dublje posledice na samu decu počevši od škole pa nadalje, ko će se venčati sa nekom osobom i imati dva osobe istog pola za prijatelje, ne deluje baš ružičasto.

Pominje se i diskriminacija. Ne znam da li poznato da svugde i nasvakome mestu ona postoji, od komšije koji bojkotuje drugog zbog ličnih i nebitnih razloga, pa preko zapošljavanja gde ne može svako dobiti posao jer nije u nekoj stranci, nema vezu ili novac, pa do ovde pomenute situacije u vezi gej populacije i nemojmo se zavaravati da će se način shvatanja i ponašanje ljudi, ma gde bili, u vezi nekih stvari promeniti, ona su od vajkada ostala ista.

U svakom slučaju nemam ništa protiv gej ljudi i oni su obični ljudi jedino što im je seksualna opredeljenost drugačija.

Toliko o tome
bachuska bachuska 11:04 18.09.2009

Re: Jednom se živi

ama ljudi! ako moram da krijem da imam partnera istog pola, a moram, verujte mi, o cemu mi onda pricamo. da je isto, sam malo drugacije??? e pa nije. zamislite samo SVE sto radite sa suprotnim polom i koliko uzivate u tome, a ja ne mogu. ne mislim da ce nametanje zakona da mi resi neki problem, ali razgovor o njima mozda nekom nesto razjasni. a razjasnjavanje nekih stvari je svakako neophodno.
Filip2412 Filip2412 16:35 18.09.2009

Re: Jednom se živi

PS...da ne bude zabune ja podrzavam borbu za prava gej osoba samo mislim da ni jedan zakon ne moze da promeni odnos vecine prema ovoj populaciji....
Naravski da moze, ako se zakon primenjuje. Al to kod nas nikad nije slucaj tako da, slazem se u pravu ste: zakon ne moze promeniti nista.
Filip2412 Filip2412 16:39 18.09.2009

Re: Jednom se živi

Tanja, kod nas je najveća frka i pitanje današnjice ko je strejt, a ko gej.
A to da li gradjani imaju za hleba, šta sa ljudima koji su ostali bez posla, i da li nešto normalno funkcioniše u ovoj državi, to je totalno nebitno
sta moze normalno da funkcionise u drzavi koja se mobilise kao pre ratno stanje samo zbog toga sto neka grupa ljudi zeli mirno da proseta ulicama?
jesen92 jesen92 10:08 20.09.2009

Re: Jednom se živi

Naravski da moze, ako se zakon primenjuje. Al to kod nas nikad nije slucaj tako da, slazem se u pravu ste: zakon ne moze promeniti nista.
....ja i govorim o nama....ovde neki ljudi jos ne mogu da prihvate da nije ok bacanje djubreta kroz prozor.....Sto se gej populacije tice ima mnogo vode da protekne da bi ih ovdasnja vecina prihvatila bez gadjenja, bez podsmesljivih komentara i sl.....Ja, na primer, nemam znanja o tome "sta je to gej"...da li se radi o bolesti, o anomaliji, o opredeljenju i nikada ne polemisem na tu temu, jednostavno ne znam.....medjutim, znam da ti ljudi postoje i mogu da ih prihvatim kao takve ne ulazeci u analize dubioze ili podsmevanje....Pre neki dan sam razgovarala sa prijateljicom (koja ima univerzitetsku diplomu) i pitam je sta bi radila da je njen sin gej....odgovor je bio zaprepascujuci..."pa nek ide stranputicom ako bas hoce"...Sta onda ocekivati od vecine koja u proseku nema zavrsenu srednju skolu....Edukacija , edukacija, edukacija....od vrtica do fakulteta....tek posle toga mozemo da ocekujemo promenjen odnos prema tim ljudima....
mariopan mariopan 12:38 17.09.2009

dobra volja

Dobra volja da se neko uklopi je pola posla.

Vidiš kako si se lepo uklopila sa drugaricama na Adi. Na ona druga mesta ne moraš ni da se uklapaš, nisu za tebe, to je za one što kao momci žive a oženjeni su

Sad skoro zamalo sam pomislila da ni ja ne mogu da se uklopim u društvo a otprilike svi mojih godina. Išli smo prvo na večeru, pa na muzku za ples u jedan veliki hotel na moru pa onda veče završili na plaži sa dve boce vina, pitom i voćnom salatom , ko deca, a svi smo negde penzionerskog doba Nas desetak. Imali smo na plaži i ulične pevače, dvojica, čičice ali tako raspevane da smo im dali bakšiša i odoše i oni na neko vino u tavernu Došla sam kući u 4 ujutro. Sporazumevali smo se na tri jezika, malo rukama i nogama ali bilo nam je lepo. A zamalo da ne odem. Mislila sam da to nije za mene, šta ću ja penzionerka u noćnom provodu?
Tatjana Momčilović Tatjana Momčilović 12:40 17.09.2009

Re: dobra volja

samo uzivajte i ja sam se setala po dobrim mestima u gradu ovo je samo jedna sekvenca od tri nedelje u beogradu
leopold_lady leopold_lady 12:43 17.09.2009

Ja najjviše imam problema sa tim....

oženjenima.... Ja ne znam šta oni umišljaju da su..... Mislim,verujem da su njihove žene (koje su u većini slučajeva i majke njihovoj deci) sasvim Ok žene... Ništa specijalno drugačije od mene.... Jel sam ja zanimljiva samo zato što nisam zauzeta??? ispadam lak plen??? Ne znam.... Sve se nekako promangupiralo.... Verujem da ima raznih žena kao i raznih muškaraca - ali čemu upucavanje - kad ništa nemaš i ne možeš da pružiš.... Pogotovo ne neku ozbiljniju vezu ili brak - jer šta - već si oženjen.... Da li treba podsetnik za takve ljude??? Ne znam....
Što se tiče noćnog života u Beogradu - ni nemam ga... Imam ga u selu sa rođacima,a noću uveče kad izađemo po gradu - vozikamo se,odemo do Meka na neki sladoled i to nam je provod u Beogradu..... Tako da sada o noćnom životu Beograda ne znam ništa..... Kao mlađa sam izlazila u KST,SKC,na Akademiju..... Sada i nema nešto da me pokrene .... Ostarilo se

Dodatak - lično iskustvo :

Ne opravdavam sebe.... Ja volim toga koga volim i to je tako.... Ne kažem da tako treba da bude,ali iskreno - Tatjana,bolje mi je i ovako - nego uleteti u nešto sa nekim i onda saznati ko zna šta o njemu..... (tu računam i ljude u vezama - ne samo oženjene) ....
debela.hladovina debela.hladovina 13:32 17.09.2009

Re: Ja najjviše imam problema sa tim....

leopold_lady
oženjenima.... Ja ne znam šta oni umišljaju da su..... Mislim,verujem da su njihove žene (koje su u većini slučajeva i majke njihovoj deci) sasvim Ok žene... Ništa specijalno drugačije od mene.... Jel sam ja zanimljiva samo zato što nisam zauzeta??? ispadam lak plen???


Jok. Oženjenima su obično zanimljivije one udate - diže se manja frka, a i obema stranama je u interesu da se ćuti :)
leopold_lady leopold_lady 22:08 17.09.2009

Re: Ja najjviše imam problema sa tim....


Jok. Oženjenima su obično zanimljivije one udate - diže se manja frka, a i obema stranama je u interesu da se ćuti :)


Ne bih rekla da je tako .... Možda negde ali u mojoj okolini nije.....
Milutin Milošević Milutin Milošević 01:17 18.09.2009

Re: Ja najjviše imam problema sa tim....

Oženjenima su obično zanimljivije one udate - diže se manja frka, a i obema stranama je u interesu da se ćuti :)

debela.hladovina debela.hladovina 13:29 17.09.2009

...

Auu al se digla frka ko će a ko neće na gej paradu.


Ne mogu da se otmem utisku da je čitava frka podignuta kontrolisano, i to ne zbog raznih "organizacija" koje prete, već od strane medija i organizacija koje deklarativno podržavaju samu paradu. Previše prostora se daje samoj priči - pa Rome su iseljavali, ljudi su dobijali infarkte kada su im bagerima gazili kuće, makar i kartonske, pa se niko nije ovoliko uzbuđivao... Valjda njihova prava nisu važna koliko prava ovih drugih da se drže za ruke u parku (mada ne vidim ko im to brani)...

Hoću da kažem - čitava priča oko parade dobija na značaju i razvlači se (i razvlačiće se) dok se ne smisli neka nova priča kojom će se (gladnom i besnom) narodu skretati pažnja i misli sa neuspešnih privatizacija, sa uspešne krize, sa krađa i pljački... Koska je bačena - dok se ljudi svađaju oko parade, vlast će subvencionisati nekome stan MOJIM parama da bi Mišković lakše rasprodao Belvil, pokrašće još nešto ako je ostalo, a onda će doći neka nova priča... Nadam se samo da ta nova priča koja će se razvlačiti neće biti o nekom incidentu na samoj paradi. Ne bi me čudilo od ove vlasti da učlani par DB-ovaca u Obraz. Cenjeni ministar Dačić ima dug staž u partiji koja je doktorirala na takvim stvarima.

Parada je mogla da dođe i prođe bez ovolike priče - ali to ne bi bilo u interesu nekih koji sada svojim izjavama skupljaju političke poene (dok im se blago jebe za prava bilo koga), ne bi bilo u interesu vlasti da narod razmišlja o tome šta će da jede (bolje neka se razmišlja ko se sa kim jebe)...

I eto frke oko parade...


rajce1 rajce1 14:51 17.09.2009

parada..

I kod mene danas na poslu frka, koju sam nenamerno ja izazvala, naivnim komentarom da bih rado išla u šetnju u nedelju jer sa mojim, ispade vrlo prostim, nesrBskim, antihrišćanskim stavom da svaki pojedinac ima pravo da bude ono sto jeste-ne složi se ama baš niko!!!
Da ste mogli da cujete sto i ja kad sam rekla da bih išla u šetnju sa ćerkom koja ima 16 god. i zanimaju je dečaci...
... a ja sam najstarija u firmi, eeeejj! Kolege i koleginice su od sedamdesetog do osamdesetšestog god. nekima ladno mogu mama da budem, al džaba, neće da čuju niti jedan argument ZA!
Čudo jedno..
Pitam se gde su moji roditelji pogrešili kada su me vaspitavali.. i gde ja grešim kada razgovaram sa svojom ćerkom i učim je da može da ima svoje mišljenje o svemu, da će ga sigurno vremenom korigovati ali da ne može da se ljuti ili bije nekoga ko ne misli kao ona ili da se nedajbože bije zbog toga...
Kako li se zatvoriše silni umovi, ili umova u tim glavama nikada nije ni bilo.. ne znam.. pokazaće vreme, možda.. a ja ću i dalje kao Don Kihot- na vetrenjače..

Pozdrav domaćici, preporuka kao i obično..
debora debora 15:28 17.09.2009

Re: parada..

rajce1
... a ja sam najstarija u firmi, eeeejj! Kolege i koleginice su od sedamdesetog do osamdesetšestog god. nekima ladno mogu mama da budem, al džaba, neće da čuju niti jedan argument ZA! Čudo jedno.. Pitam se gde su moji roditelji pogrešili kada su me vaspitavali..


Samo nastavi da "gresis", nadam se da cu i ja jednom tako gresiti...

Demokratija (u svakom, najsirem mogucem, smislu) se uci kod kuce.
jassystar jassystar 15:47 17.09.2009

...I ozenjen moze biti momak!

Hm...zanimljiva tema, a ja, kao devojka jelte, s veseljem je docekah!
Sto se mene tice, zavisi sta se podrazumeva pod idejom izlaska ozenjenog coveka. Sta fali, 'ma nek ide zivot', sto se mene tice. Kad se udam a i to ce da se desi jedared, cik nek mi muzic zucne kad se ja namunjim i podjem do grada. Ima d'ide sa mnom il' s'ortacima sve u 16 i da pita jel' moze jos! A zbog cega ovo kazem: opstepoznata stvar na nasim prostorima em se momci tesko zene em se tesko odvoje od mame, pa dok se ljudi ne 'izive',(a to je najcesce boles' ovih novih trendova, ili sto Vi rekoste dobro, marketinga), ne treba ih terati po nosu da bleje na gajbi i izigravaju papucanere. Skontace vec i oni sta moze i do kad traje to momkovanje kada se dobro upare sa nekom lepsom polovinom, ne sumnjam. Moze ovo da zvuci i kao bajka, ili neizvodljivo, ali svemu dodje kraj, tadkad, a sto moja drugarica jednom rece - muskarci ne odrastaju, oni samo stare.

E sad jedino, ukoliko se dovodi u pitanje nekakvo neadekvatno njihovo ponasanje prilikom nocnih terevenki, e, to je vec druga, sasvim druga prica...

Pozdrav!
NNN NNN 16:42 17.09.2009

Re: ...I ozenjen moze biti momak!

muskarci ne odrastaju, oni samo stare


Ps. I ja sam celo leto (i ne samo leto) proveo na Adi.
cbronson cbronson 17:03 17.09.2009

Re: ...I ozenjen moze biti momak!

NNN
muskarci ne odrastaju, oni samo stare


Ps. I ja sam celo leto (i ne samo leto) proveo na Adi.

Filip2412 Filip2412 19:13 18.09.2009

Re: ...I ozenjen moze biti momak!

muskarci ne odrastaju, oni samo stare


joj to si lepo rekla, sad mi je lakse

inace ja sam nessto skontao iz iskustav i okruzenja - a to je da se mnogo brze ozene oni sto varaju, oni ne traze nemoguce i lakse prihvataju prelazak iz momackog i porodicni zivot (za njih i nije neka razlika )

a mi sto trazimo onu pravu mnogo duze momkujemo, treba puno vremena da se razne one proba dok se nadje ona prava...
iris.davidovich iris.davidovich 22:20 17.09.2009

Pa,

pozovu me na neki turnir pre podne u 11h plus koktel. Divno - taman da odmorimo od ležanja na plaži i da se izgubimo dok ne bude gotov ručak. Ja povedem moju devojčicu od 7 godina jer je logično da je poziv u 11h podrazumevao i decu.

misim, stvaaaarno, to sto je 11 ujutru, ne znaci da treba da vodis i dete. vi's da su nudili i koktel. bedak da jednu ruku zauzimas drzeci cerku
Beograd i nije bas neki kids friendly grad
miloradkakmar miloradkakmar 23:08 17.09.2009

Ni

ne znamo koliko nam prija ono od čega bežimo.
Potvrda da je lepo vratiti se , povremeno.
mladen.mladen mladen.mladen 02:35 18.09.2009

preporuka

ovo su teme za blogove!

Verujem da bi u idealnoj situaciji, kada od najmlađih dana ne bismo bili opterećeni svim čime možemo biti, i jesmo, nikom ne bi padalo na pamet da ima jednog, i samo jednog partnera, tokom decenija svog života. Naše nesigurnosti od najranijih dana, loša iskustva tokom rane mladosti, neispunjene želje, česte neželjene samoće i slično, utiču na to da sa jednim po jednim pokušavamo da ostvarimo vezu koja će da traje, a da sve ono prestane, sve dok nam to konačno ne pođe za rukom. Olupani svim i svačim, tražimo nekog ko će nam olupanim oprostiti gestove i lica kad pokazujemo nezrelost, bes, strah, navike, želju za seksom, pitanja u sebi, i svaku drugu nesigurnost, i sa kim ćemo ih se otarasiti, ili se s njima saživeti, u sigurnosti, veze jelte.

Onda neki tipovi, u sigurnosti veze jelte, rese da istu iskoriste, pa konacno ostvareni i sa sigurnom ljubavi iza sebe, potraze price neke druge, neke nove, od detinjstva nikad dozivljene.. nelepo ali ponekad tako jeste.
Filip2412 Filip2412 16:36 18.09.2009

,.,.,.

Era Ojdanic:
loader
Onako obesno razigran, sa bujnim šponom na glavi koji pada preko ramena, iskolačenih očiju, .., uvek me je podsećao na stvorenje koje je zapravo specijalni muzički izaslanik pakla, izaslanik koji je zadužen za uništavanje serbskoga pojanja...


e loader svaka cast morao sam ovo da podvucem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana