Politika| Životinjski svet

Ko je danas predsednik Srbije?

Srđan Mitrović RSS / 19.09.2009. u 12:21


Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 12:34 19.09.2009

Osoba A



Jesam li pogodio?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:37 19.09.2009

Re: Osoba A

Jesam li pogodio?

nisam siguran da je samo jedna osoba u pitanju. ovo izgleda kao da rukovodi Predsedništvo. Teško da samo jedan može da proizvede ovoliko gluposti.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:44 19.09.2009

Re: Osoba A

Teško da samo jedam može da proizede ovoliko gluposti.

Može, može..Pored svemira, glupost je najsvemirskija pojava...
Mada, Srbijom po mom mišljenju upravlja "loža"....A lik sa Gorannove fotke je deo toga...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:59 19.09.2009

Re: Osoba A

gorran2
Jesam li pogodio?


SRBIJA, NA ŽALOST, NEMA VLADU U SENCI! IMA VLADIKE U SENCI!
g.radicevic g.radicevic 22:49 19.09.2009

Re: Osoba A

Jesam li pogodio?


skoro da jesi....
srbijom danas vlada bezumlje, kukavichluk , licemerje,
sitnoshicardzije, shibicari, pilicari, jajare...
el dosta, il da nastavim...?

adam weisphaut adam weisphaut 12:37 19.09.2009

Bar sad znamo

da narodna vlast ako nema obraza ima Obraza...
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:53 19.09.2009

iz prve ruke...

bila sam na konferenciji za štampu organizatora parade.
došli su pravo sa razgovora sa cvetkovićem.
parada je otkazana, kao što ste već čuli, jer je država kapitulirala
pred sileđijama i fašistima.

rečeno je da skup nije moguće obezbediti i nudili su da se pređe na ušće.
a na konferenciji su rekli da su pre nekoliko meseci sa profesorom dragišićem napravili
plan povorke i sve mere koje bi trebalo da se preduzmu (ulaz, izlaz, registracija, povorka,
odvoženje sa povorke etc.)
i dok je policija javno govorila da će da obezbedi povorku, tajno su sve vreme vršili
opstrukciju i zastrašivali.
kao i ostali iz vlade (sem marka karadžića) koji su se navodno zalagali da se
parada održi.

inače, nadam se da će negde biti objavljeno, cvetković je to dao napismeno.

kakva zemlja!
dobrodošli u 1933.
adam weisphaut adam weisphaut 13:00 19.09.2009

Re: iz prve ruke...


Made by Ivic
zeks92 zeks92 14:15 19.09.2009

Dobar taktichki, potez ...

bila sam na konferenciji za štampu organizatora parade.
došli su pravo sa razgovora sa cvetkovićem.
parada je otkazana,


Dodatni pritisak na medije i politichare. Samo napred, tako treba!

parada je otkazana, kao što ste već čuli, jer je država kapitulirala
pred sileđijama i fašistima.

Nema tu fashizma, primitivizam je problem Srbije, srpski primitivizam nema kapaciteta da postane fashizam.
adam weisphaut adam weisphaut 14:16 19.09.2009

Re: Dobar taktichki, potez ...

Nema tu fashizma, primitivizam je problem Srbije, srpski primitivizam nema kapaciteta da postane fashizam.

Oćeš da se kladiš?
r0811n r0811n 14:22 19.09.2009

Re: Dobar taktichki, potez ...

Nema tu fashizma, primitivizam je problem Srbije, srpski primitivizam nema kapaciteta da postane fashizam.


Skroz.
Nema ničega, ni ideologije u politici, ni estetike u kulturu, nema ničega sem primitivizma...i gle sad, boraca protiv svega toga!?
zeks92 zeks92 14:49 19.09.2009

Re: Dobar taktichki, potez ...

Oćeš da se kladiš?


Ne kazhem da nema fashista.Ima ih! Ali nedovoljno! Da nije tako Sheshelj bi devedesetih postao firer ... a i on, kad ga proanalizirash, shta je? Fashista ili primitivac?

Nema ničega, ni ideologije u politici, ni estetike u kulturu, nema ničega sem primitivizma...i gle sad, boraca protiv svega toga!?


Najvishe je primitivizma.

adam weisphaut adam weisphaut 14:59 19.09.2009

Re: Dobar taktichki, potez ...



Ne kazhem da nema fashista.Ima ih! Ali nedovoljno! Da nije tako Sheshelj bi devedesetih postao firer ... a i on, kad ga proanalizirash, shta je? Fashista ili primitivac?

Primitivni fašista?
g.radicevic g.radicevic 22:57 19.09.2009

Re: Dobar taktichki, potez ...

Oćeš da se kladiš?


nema shanse
nemaju oni dovoljno mozga za tako neshto
ipak su oni rulja
Ono shto treba da nas plashi su jadnici koji vode ovu zemlju,
odnosno pretvaraju se da je vode

Dawngreeter Dawngreeter 12:48 19.09.2009

Porezi

Jel moze neko sada da mi objasni zasto ja placam poreze drzavi koja priznaje da nema kontrolu na svojoj teritoriji?
yngwie92 yngwie92 12:54 19.09.2009

Re: Porezi

Dawngreeter
Jel moze neko sada da mi objasni zasto ja placam poreze drzavi koja priznaje da nema kontrolu na svojoj teritoriji?

ne samo poreze vec je mene SRAMOTA danas sto ja kao gradjanin imam vise slobode u odnosu na neke druge gradjane a ti drugi gradjani su drugaciji jer ih ja tako gledam.
Ni meni ne treba takva sloboda!
Dawngreeter Dawngreeter 12:57 19.09.2009

Re: Porezi

Ma dobro, to je prirodna reakcija na trenutno stanje. Sva sreca ima mentalno zdravih i normalnih ljudi da se tako osecaju. Al' kad to apsolviramo imamo mnogo konkretniji problem - dal' da saljemo poreze u Obraz, u Obraz i navijacima po pola ili kako? Da organizujemo neku agenciju za to pa nek oni razdele batinasima po dogovoru?
gorran2 gorran2 12:59 19.09.2009

Re: Porezi

Da, težak problem.
Mogli bi oni između sebe da organizuju takmičenje, pa koja grupa prebije najviše nas, dobije najviše.
Proporcionalno, prema učinku.
maca22 maca22 13:00 19.09.2009

Re: Porezi

I neka nam daju upustvo za ponašanje na ulici...da ne provociramo...
johnny011 johnny011 14:19 19.09.2009

Re: Porezi

Dawngreeter
Jel moze neko sada da mi objasni zasto ja placam poreze drzavi koja priznaje da nema kontrolu na svojoj teritoriji?

Bojim se da ne može. Ovo je potpuni poraz.
bistar bistar 12:54 19.09.2009

ko?

srbijom predsedavaju nasilje i nasilnici svih mogućih fela:
obrazovci, delije sa severa, alkatraz, 1389, homofobi, sociopate, amfilohije sa sledbenicima, gradonačelnici sa 4 zida, i tako...
mi klečimo, a oni pišaju po nama. poražavajuće.

protest protiv nasilja i nasilnika koji vladaju srbijom!
maca22 maca22 12:54 19.09.2009

Osoba B) i C)

Neko iz uprave fudbalskih klubova?
Neko ko daje dozvolu za regitraciju naci udruženja u Srbiji?
Sladjana NS Sladjana NS 13:02 19.09.2009

...

Boris Tadic, manje zlo zar ne?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:07 19.09.2009

Re: ...

Boris Tadic, manje zlo zar ne?

manje od tome nikolića ako to pitaš.
Sladjana NS Sladjana NS 13:10 19.09.2009

Re: ...

Bilo je retoricko pitanje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:12 19.09.2009

Re: ...

Bilo je retoricko pitanje.

retoričko ili ne, zaslužuje odgovor jer si ga okačila ovde.
Sladjana NS Sladjana NS 13:20 19.09.2009

Re: ...

Nema odgovora, smislenog barem za ovu situaciju. Sirom su otvorena vrata ponovo za svaki vid nasilja, cinilo se nemogucim sa manjim zlom od veceg zla. A ipak se desilo.
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:27 19.09.2009

Re: ...

Srđan Mitrović
Boris Tadic, manje zlo zar ne?

manje od tome nikolića ako to pitaš.

uh, kakv uspeh
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:27 19.09.2009

Re: ...

uh, kakv uspeh

u datom trenutku.
gorran2 gorran2 13:36 19.09.2009

Re: ...

u datom trenutku.
Ima tu nešto...
Kad malo bolje razmislim, nismo im mi sada predali vlast.
Sve i da su Tadić i Đilas zdušno podržali Prajd i stali na njegovo čelo, šta bismo dobili? Glatko bi izgubili izbore.

Vlast smo im predali kad smo prepustili da našu decu u školama uče popovi, Radoš Ljušić i Kosta Nikolić.
Sladjana NS Sladjana NS 13:38 19.09.2009

Re: ...

Srđan Mitrović
uh, kakv uspehu datom trenutku.


Sta cemo sa sadasnjim trenutkom?
adam weisphaut adam weisphaut 13:43 19.09.2009

Re: ...


Vlast smo im predali kad smo prepustili da našu decu u školama uče popovi, Radoš Ljušić i Kosta Nikolić.

KafaJeGotova KafaJeGotova 13:44 19.09.2009

Re: ...

Srđan Mitrović
uh, kakv uspeh

u datom trenutku.

testerica za OTO u osnovnoj je svakako bolja od turpijice za nokte, ali treba iseći stabla da bi se sagradilo nešto... dakle, u datom trenutku, oba su krajnje beskorisne alatke.
angie01 angie01 13:51 19.09.2009

Re: ...

Vlast smo im predali kad smo prepustili da našu decu u školama uče popovi, Radoš Ljušić i Kosta Nikolić.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gorran2 gorran2 14:01 19.09.2009

Ne želim da umanjim značaj

i sramotu sadašnjeg trenutka, ali

imam utisak da se hvatamo za pojave, ispade i incidente, a propuštamo da shvatimo suštinu. Naime, u našem društvu dogodila se supstancijalna promena.

Odrasle su generacije mladih koje su u velikoj meri zaražene nacionalizmom, nasiljem i uskogrudošću.
I to svesno i namerno zaražene!

Ova tenzija koja je nastala oko Prajda je samo vrh ledenog brega. Iza nje stoji opasno velika masa netrpeljivosti i zatucanosti.
Najopasnije je što danas najveći deo te mase čine mladi.
JJ Beba JJ Beba 14:05 19.09.2009

Re: ...

Srđan Mitrović
Boris Tadic, manje zlo zar ne?

manje od tome nikolića ako to pitaš.

manje zlo?
manje ili veće zlo je zlo !
tadaić nije predsednik ove države, to je očito.
njega se ne tiče ova država, niti njeni građani i njihove slobode.
jer da ga se tiče još bi onomad predvodio antifašističku povorku u Beogradu koju su obezbeđivali kordoni.
da ga se tiče predvodio bi i ovu.
al ga se ne tiče.
ništa se njega ne tiče, do sopstvena stolica.
Sladjana NS Sladjana NS 14:27 19.09.2009

Re: ...

manje ili veće zlo je zlo !
tadaić nije predsednik ove države, to je očito


Problem je sto ljudi odbijaju da shvate da predsednik jeste Boris Tadic i da se sve sto se desava jeste on, ne neko drugi, prestrasno je ali to su cinjenice. ON zeli ovakvu drzavu, i ima je. Sto se meni, tebi i mnogima ne svidja to je nasa stvar. Postani saucesnik ili izdajnik, izbor po volji, tako je to u Srbiji.
broj_jedan broj_jedan 14:38 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Upravo tako! Dvadeset godina bombardovanja dece i mladih sa RTS, Kurira inih patriotski orijentisanih mitraljeskih gnezda.

Bože, pa većina današnjih obrazlija nije ni bila rođena u mojoj staroj domovini, a sada su najveći pljuvači Tita, SFRJ, Hrvata. Mađara, Šiptara... svega što nije u u njihovom maksimalno suženom vidokrugu deklarisano ka "naše".

I sve je to postignuto perfektno orkestriranom indoktrinacijom. Najpre su Sloba i njegovi mediji sistematski obrađivali roditelje, a zatim su ti roditelji sve to prenosili na svoju decu.

Ivan Marović Ivan Marović 15:01 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
imam utisak da se hvatamo za pojave, ispade i incidente, a propuštamo da shvatimo suštinu. Naime, u našem društvu dogodila se supstancijalna promena. Odrasle su generacije mladih koje su u velikoj meri zaražene nacionalizmom, nasiljem i uskogrudošću.

Cenim tvoj pokušaj da pronikneš u suštinu problema, ali mislim da još nisi stigao do suštine. Generacije su odrastale na bratstvu i jedinstvu pa smo imali bratoubilački rat devedesetih, dakle nisu generacije mladih zaražene, nego i staro i mlado. Kad uporedimo devedesete sa ovim, onda su mladi super, kakvi su nam bili matorci.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:13 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ivan Marović

Cenim tvoj pokušaj da pronikneš u suštinu problema, ali mislim da još
nisi stigao do suštine. Generacije su odrastale na bratstvu i jedinstvu
pa smo imali bratoubilački rat devedesetih, dakle nisu generacije
mladih zaražene, nego i staro i mlado. Kad uporedimo devedesete sa
ovim, onda su mladi super, kakvi su nam bili matorci.

Duboko gresis. Sadasnji mladi su nevidjeni degenerici (cast izuzecima). To se vidi cak i u Petnici, gde su kao satro talenti i najbolji, pa se i tamo vidi (a jako mnogo tamo radim, tako da veruj mi da znam situaciju). To ne znaci da nema mnogo starijih mentalnih bolesnika na slobodi i na funkcijama. U Sluzbi se ipak polako napreduje... a jasno je da se jedino tamo o svemu odlucuje.
Ivan Marović Ivan Marović 15:20 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Milan M. Ćirković
Duboko gresis.
Misliš da grešim? Generacije bejbi bumera su punile Ušće i Gazimestan, dovele Slobu na vlast, onda je došla generacija X koja ga je oborila, a ovi novi milenijumski klinci (i levo i desno) samo nešto bauljaju, nemaju potencijala za nešto ozbiljno.
adam weisphaut adam weisphaut 15:25 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Nisu bejbi bumeri išli na Gazimestan vođeni brastsvom i jednistvom nego desetrcom, Carom Lazarom i "srpskim svetinjama"..jedna stvar koja je bila dobra u vreme ex Ju je bila ta nacionalna politika, kada se ona raspala iskujalo je ono što vidimo u Srbiji (a i drugde)...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:26 19.09.2009

Re: ...

Srđan Mitrović
Boris Tadic, manje zlo zar ne?
manje od tome nikolića ako to pitaš.

i manje zlo je i dalje zlo.

troll on: ps. pozz iz berlina (nemoj da dolazis, ne rade im S-bahni, tako da je rasulo totalno): troll off
Ivan Marović Ivan Marović 15:30 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

adam weisphaut
Nisu bejbi bumeri išli na Gazimestan vođeni brastsvom i jednistvom nego desetrcom, Carom Lazarom i "srpskim svetinjama"
Ala si ti pao s marsa! Znači u SFRJ u školama su im ispirali mozak desetercima i "srpskim svetinjama"!? Koje si ti godište, majke ti?

P.S. Nisam ja rekao da su vođeni bratstvom i jedinstvom, nego da su to učili u školi pa su opet otišli na Gazimestan.
adam weisphaut adam weisphaut 15:36 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Nisu im ispirali mozak destercima, ali onog trenutka kada je nacionalizam postao vladajući diskurs oslobođena je ogromna kolketivna frustracija koja je rezultovala kasnijim ratovima...to su bile generacije koje su učene bratsvu jedinstvu, šta ostaje za ove koje se uče da je Draža prvi gerilac (ako preskoče u udžbeniku objasniće im tvoj saborac Homen) nego da pevaju ubij, zakolji da peder (dopuniti po želji) ne postoji...
adam weisphaut adam weisphaut 15:39 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Nisam ja rekao da su vođeni bratstvom i jedinstvom, nego da su to učili u školi pa su opet otišli na Gazimestan.

Znam da niso rekao, samo sam peontirao da su ovi počeli da se događaju tek kad su odbacili bratsvo i jedninstvo...
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:43 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ivan Marović
Milan M. Ćirković
Duboko gresis.
Misliš da grešim? Generacije bejbi bumera su punile Ušće i Gazimestan, dovele Slobu na vlast, onda je došla generacija X koja ga je oborila, a ovi novi milenijumski klinci (i levo i desno) samo nešto bauljaju, nemaju potencijala za nešto ozbiljno.

idi! da nisi to bio ti? a, zar niste sada isti ti vi obaračka generacija zauzeli SVE pozicije vlasti i novca i zar ne formirate vi danas te klince koji bauljaju? a, odgovara vam da bauljaju da bi ste ostali na pozicija da vladate i drpate lovu...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:44 19.09.2009

Re: ...

i manje zlo je i dalje zlo.

troll on: ps. pozz iz berlina (nemoj da dolazis, ne rade im S-bahni, tako da je rasulo totalno): troll off

ne želim da izigravam đavoljeg advokata pa još da branim tadića. da li je tada bio neko bolji plan?

dolazim početkom novembra na dodelu MTV nagrada valjda će se srediti do tada.
Ivan Marović Ivan Marović 15:52 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

KafaJeGotova
a, zar niste sada isti ti vi obaračka generacija zauzeli SVE pozicije vlasti i novca i zar ne formirate vi danas te klince koji bauljaju?
Pa tako to ide, vi bejbi bumeri, kad ste zauzeli pozicije, počeli ste da drpate lovu, pa ste nas formirali, pa sad mi drpamo lovu i formiramo nove klince. Dakle, vi drpali lovu, pa mi videli od vas, pa i mi drpamo, a onda će i milenijumska generacija da vidi od nas i da drpa i tako.
corn mouth corn mouth 16:19 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ivan Marović
KafaJeGotova
a, zar niste sada isti ti vi obaračka generacija zauzeli SVE pozicije vlasti i novca i zar ne formirate vi danas te klince koji bauljaju?
Pa tako to ide, vi bejbi bumeri, kad ste zauzeli pozicije, počeli ste da drpate lovu, pa ste nas formirali, pa sad mi drpamo lovu i formiramo nove klince. Dakle, vi drpali lovu, pa mi videli od vas, pa i mi drpamo, a onda će i milenijumska generacija da vidi od nas i da drpa i tako.

marovicu nemoj biti smesan, kjg je mladji od tebe
Ivan Marović Ivan Marović 16:25 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

corn mouth
marovicu nemoj biti smesan, kjg je mladji od tebe
Stvarno? Stil me zbunio. Nisam znao da se među današnjom omladinom koriste izrazi kao "drpanje", to mi više liči na moju pokojnu babu, bog da joj dušu prosti, koja ne da nije bejbi bumer, nego je pripadnik generacije velike depresije.
JJ Beba JJ Beba 16:46 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

KafaJeGotova
a, zar niste sada isti ti vi obaračka generacija zauzeli SVE pozicije vlasti i novca i zar ne formirate vi danas te klince koji bauljaju?

Pa tako to ide, vi bejbi bumeri,

kafice bejbu bumeru nijedan


maroviću, lupaš neviđeno
chao_li chao_li 20:04 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Sadasnji mladi su nevidjeni degenerici (cast izuzecima).


Професоре, ово би ипак требало мало ублажити, мада је заиста катастрофа које генерације долазе са завршеним факултетима. То што ништа не знају, што им је опште образовање катастрофа, што су неваспитани... Проблем је оној образованој и васпитаној деци која са овима неће лако изаћи на крај
Goran Vučković Goran Vučković 20:11 19.09.2009

Nauka kroz vekove

Oni koji ne znaju geometriju neka ne ulaze ovde
-- Platon, na ulazu u svoju školu

Sadasnji mladi su nevidjeni degenerici (cast izuzecima). To se vidi cak i u Petnici.
-- Milan, na ulazu u Petnicu

gorran2 gorran2 23:40 19.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ivan Marović
gorran2
imam utisak da se hvatamo za pojave, ispade i incidente, a propuštamo da shvatimo suštinu. Naime, u našem društvu dogodila se supstancijalna promena. Odrasle su generacije mladih koje su u velikoj meri zaražene nacionalizmom, nasiljem i uskogrudošću.

Cenim tvoj pokušaj da pronikneš u suštinu problema, ali mislim da još nisi stigao do suštine. Generacije su odrastale na bratstvu i jedinstvu pa smo imali bratoubilački rat devedesetih, dakle nisu generacije mladih zaražene, nego i staro i mlado. Kad uporedimo devedesete sa ovim, onda su mladi super, kakvi su nam bili matorci.
U, al ti je truo argument.
Doduše, često korišćen, ali nisam ga očekivao i od tebe
(Možda si se zarazio od Homena.)
Ti kao da se ne sećaš godina intenzivnog ispiranja mozga i antijugoslovenske propagande pred devedesete?
Te, antisrpska zavera, te Tito opljačkao Srbiju i odneo fabrike u Sloveniju, ta Slovenci potkradaju Srbe tako što jeftino kupuju voće a onda prave sokove, te oni i Hrvati nas nikad nisu voleli (samo su nas iskoristili - tzv argument prevarene kurve )...
Te, oni su uz pomoć nas napravili države, mi im iskreno verovali, a oni sve vreme planirali kako da odu. Umesto da nam budu večno zahvalni (U Hrvatskoj verziji, Tito, srbokomunisti i srboćetnici držali Hrvatsku pod okupacijom). Pa onda, Tito naredio Čerčilu da bombarduje Beograd. Pa Tito poubijao sve pismene Srbe (u Hrvatskoj verziji - Hrvate). Pa onda Hrvati umanjivali genocid. Srbi pobeđivali u ratu a gubili u miru. Što je preraslo u umobolnu paranoju - Srbi kao najstariji narod, središte svetske civilizacije, upravo zbog toga napadnut od Vatikana, masona, kominterne i islamskih fundamentalista oličenih u našim prvim komšijama. Oni se prave fini, a noću oštre noževe da nas pokolju.
I sve to godinama orkestrirano iz svih oružja i oruđa - TV, Novosti, Politika, književnost, disidenti, SANU, SPC... i njihovi hrvatski pandani.

Slučaj "devedesete" zaproavo ne govori ono što ti hoćeš - da je besmisleno isticati zajedništvo naših naroda i njihovu upućenost jednih na druge.
Naprotiv, on dokazuje koliko je opasna ta otrovna propaganda.
Propaganda koja je danas institucionalizovana, integrisana u skupšrinu, škole, društvene nauke... U medijima, televiziji i umetnosti stoji nepomerena već duže od dvadeset godina.

I nije tačno da su ovi danas bolji. Naprotiv, oni bi isto tako mogli mirno da ignorišu patnje naroda u Sarajevu i navijaju za "naše tamo". I oni bi - kao i Beograd devedesetih - mogao potmulo da se raduje "nestajanju" stotina hiljada Muslimana.

Tvrdnja da mi eto ne možemo zajedno bez belaja iz nekih štajaznam gotovo urođenih, gotovo genetskih razloga je lažna, jadna, pokvarena i opasna.
I abolira prave krivce - tvorce umobolnih "nacionalnih programa" i otrovne paranoične propagande.
Ivan Marović Ivan Marović 00:17 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
U, al ti je truo argument. Doduše, često korišćen, ali nisam ga očekivao i od tebe
Pa vidiš, ja baš nisam čist Srbin, pa imam malo poseban pogled na stanje u Srba. Vidim neke sitnice koje čist Srbin ne primećuje, kao i pretendent Aleksandar.
gorran2
(Možda si se zarazio od Homena.)
Moguće, on se ne preziva na "ić"

gorran2
Slučaj "devedesete" zapravo ne govori ono što ti hoćeš - da je besmisleno isticati zajedništvo naših naroda i njihovu upućenost jednih na druge.
Aman, ako ja ističem da je zajedništvo besmisleno, onda da se odma prepolovim, da tebi bude lakše, pa da mi jedna polovina ostavlja komentare ovde, a druga marš u Dalmaciju.
gorran2 gorran2 00:29 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Aman, ako ja ističem da je zajedništvo besmisleno, onda da se odma prepolovim, da tebi bude lakše, pa da mi jedna polovina ostavlja komentare ovde, a druga marš u Dalmaciju.
Zato nisam ni očekivao od tebe tu priču.
Ivan Marović Ivan Marović 00:36 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
Zato nisam ni očekivao od tebe tu priču.
A šta je problem sa pričom? Kada obrazovanje madih naraštaja nakon drugog svetskog rata nije uspelo ništa da postigne, čim su se razvile zastave, svi su iz naftalina izvukli svoje predratne i ratne priče. Tako neće ni ovo obrazovanje danas ništa postići. Može Ljušić do sutra da se premeće po školama, ali džaba - neće klinci biti konzerve kad se budu razvijale crvene zastave. To je taj "peer learning" zbog koga vlade padaju.
gorran2 gorran2 00:39 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

I zato je besmisleno boriti se protiv mentalnog smeća? Jer je navodno beznadežno?
Ivan Marović Ivan Marović 00:54 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
I zato je besmisleno boriti se protiv mentalnog smeća? Jer je navodno beznadežno?
Naprotiv, ja tvrdim da, kad smo se rešili one ekipe, ovo sad je izi pizi.
gorran2 gorran2 00:58 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Daj bože. Ali nešto nisam siguran, slušajući i gledajući današnje klince...
gorran2 gorran2 01:02 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

PS. A koga smo se tačno rešili? Slobe fala bogu nema, ali tu su svi oni koji su sve i počeli osamdesetih: SANU, SPC, Bećković, Drašković... tu i tamo eto i Brane Crnčevića. Još su ojačani u međuvremenu mobilisanim mladim "Vukovcima".

Što nas vraća na staro pitanje:

zašto petog oktobra nije pokrenuto i otovreno pitanje nacionalizma?

i na stari odgovor:

zato što je petog oktobra nacionalizam pobedio (ponovo)

Peti oktobar je, uz sve svoje dobre strane, u tom pogledu bio lažni prevrat (stvari treba s vremena na vreme menjati da bi ostale iste)
Ivan Marović Ivan Marović 01:17 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Petog oktobra je pao Milošević, ali je nacionalizam opstao, oslobodio se socijalističkog balasta (zbog kog nije bilo veronauke u školama npr.) i mislio da će tek sad da roka. Ali se ubrzo izduvao. Kraj nacionalizma je bio 17. februara 2008.

Ovo sad je samo prilagođavanje liberalnom kapitalizmu, pa su mladi malo zbunjeni, ali nema veze - uskoro će biti sve u redu, neće imati vremena za tuču, ima da se navuku na kredite, a posle celog života da rmbače i to otplaćuju, nema više socijalizma u kome imaš slobodnog vremena da čitaš "Nož" i "Sudiju".

Lepo je Marx isticao vrline kapitalizma - stvaranje potrošača i destrukcija tradicionalnih pripadnosti naciji, veri itd. Jedino nemamo plan šta da radimo kad propadne kapitalizam? Ali nema ni Zapad, tako da smo u istom sosu.
gorran2 gorran2 01:34 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Jesi li ti u Bg, ili spekulišeš negde iz Amerike?
Super je to, teoretski. Ali ovde nešto nema tog zamaha kapitalističke mašine i te ljute zaposlenosti koju ti postuliraš.
A javno mnjenje je i dalje gadno zagađeno.
Naprotiv, moj je utisak da je, i ovde, i u Dalmaciji npr došlo do novog rasta one tupave netrpeljivosti. I da je čak gore nego npr 2005.
Ali to je naravno samo moj utisak. Nadam se da si u pravu.
Ivan Marović Ivan Marović 01:43 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
Jesi li ti u Bg, ili spekulišeš negde iz Amerike?
Provalio si me

Mada moram da ti kažem da je meni život u Americi otvorio oči, ja sam mislio da smo mi neki zaostali Balkanci, ali sad vidim šta je Balkan, ali Balkan u kome nemaš vremena da svoje frustracije ispoljavaš.

gorran2
Super je to, teoretski. Ali ovde nešto nema tog zamaha kapitalističke mašine i te ljute zaposlenosti koju ti postuliraš.
Slažem se, još jedno deset godina i tamo smo.

gorran2
Naprotiv, moj je utisak da je, i ovde, i u Dalmaciji npr došlo do novog rasta one tupave netrpeljivosti. I da je čak gore nego npr 2005.
Moj ćale se nedavno vratio iz Dalmacije, bio je tamo celo leto, i on kaže isto to, kaže da je gore nego ranije. Ja mislim da je to zbog krize - naime kapitalizam (kao i socijalizam) drži to pod kontrolom dok sve radi kako treba, a kad udari kriza... onda kreće netrpeljivost, evo i Amerika u poslednjih godinu dana isto.

gorran2 gorran2 01:50 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Tvoja teza mi je zanimljiva i prija mi tvoj optimizam. Znači, ti smatraš da je povećana manifestna prisutnost raznih fašistoidnih organizacija i sistematsko celogodišnje svakodnevno mlaćenje mrtvim čiča-Dražom samo pokušaj davanja veštačkog disanja jednom društvenom i političkom mrtvacu.

Ali, nešto me drugo brine. U mom textbooku "kako uzgajiti fašizam u tri laka koraka" piše:

1. Smisliti neku fantastičnu bajku o etničkom identitetu, nacionalnom interesu i nacionalnim neprijateljima (već gotovo)
2. Formirati u saradnji sa delovima države i policije polutajne grupe vernika ove bajke (radovi u toku)
3. Izazvati široku i duboku ekonomsku i društvenu krizu (nije ni ovo daleko)
gorran2 gorran2 01:54 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ivan Marović
gorran2
Jesi li ti u Bg, ili spekulišeš negde iz Amerike?
Provalio si me
U, što je bilo teško
Ivan Marović
Mada moram da ti kažem da je meni život u Americi otvorio oči, ja sam mislio da smo mi neki zaostali Balkanci, ali sad vidim šta je Balkan, ali Balkan u kome nemaš vremena da svoje frustracije ispoljavaš.
Da, ali ne.
Oni nemaju četrdesete, devedesete i našu sistematičnu propagandu (minuli rad ).
Pa ipak njihovi lideri uspevaju da ih uvuku u Irake i Afganistane. Ali to je druga priča.
Ivan Marović Ivan Marović 02:22 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
Tvoja teza mi je zanimljiva i prija mi tvoj optimizam. Znači, ti smatraš da je povećana manifestna prisutnost raznih fašistoidnih organizacija i sistematsko celogodišnje svakodnevno mlaćenje čiča-Dražom samo pokušaj davanja veštačkog disanja jednom društvenom i političkom mrtvacu.
Tako je. Ja mislim da je nacionalizam na društvenoj margini. U početku je srpski nacionalizam bio pretnja ostalima u Jugoslaviji, ali od pada Miloševića to više nije, pre svega kao rezultat vojnog poraza, a potom i ideološkog. Potom je bio pretnja demokratskom poretku u samoj Srbiji, ali ni to više nije. Sada je samo smetnja, ali nema tu silinu koju je imao nekad, to sa Dražom, a i ovo sa Gej Paradom je krajnje patetično, a bilo je patetično i ono sa Dabićem-Karadžićem, sve od 17. februara 2008. naovamo je patetično. Sama činjenica da se pribegava nasilju pokazuje slabost - da su jaki oni bi išetali na ulice, a svi ostali bi se razbežali.
gorran2
Ali, nešto me drugo brine. U mom textbooku "kako uzgajiti fašizam u tri koraka" piše:

1. Smisliti neku fantastičnu bajku o etničkom identitetu, nacionalnom interesu i nacinalnim neprijateljima (već gotovo)
2. Formirati u saradnji sa delovima države i policije polutajne grupe vernika ove bajke (radovi u toku)
3. Izazvati široku i duboku ekonomsku i društvenu krizu (nije ni ovo daleko)
To i dalje stoji kao pretnja (i ja se plašim da nas to čeka, ne samo u Srbiji nego širom Zapadnog sveta), ali to neće biti ova ekipa. Biće matora populacija, neodrživ sistem socijalne zaštite, imigracija, izmeštanje privrede sa evropskog kontinenta, kriza i neki Berluskoni će to da iskoristi.
gorran2 gorran2 02:32 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

to sa Dražom, a i ovo sa Gej Paradom je krajnje patetično, a bilo je patetično i ono sa Dabićem-Karadžićem, sve od 17. februara 2008. naovamo je patetično. Sama činjenica da se pribegava nasilju pokazuje slabost - da su jaki oni bi išetali na ulice, a svi ostali bi se razbežali.
I meni je bilo groteskno kad se naša vlada ekspresno umešala u koškanje srpskih i hrvatskih đaka u Pragu "oštrim demaršom hrvatskoj vladi" . Možda oni imaju neki dil sa Zagrebom u fazonu "hajde mi sad vama malo pokažemo zube, a posle možete vi nama". I svima dobro (tzv jeftini politički poeni. A to što se ta stvar završi razbijenim glavama i automobilima od strane onih koji stvari shvataju bukvalno - ko im je kriv kad su glupi)
U početku je srpski nacionalizam bio pretnja ostalima u Jugoslaviji, ali od pada Miloševića to više nije, pre svega kao rezultat vojnog poraza, a potom i ideološkog.
Postoji doduše još uvek taj slučaj BiH. Kosovo je ipak koliko-toliko de facto završena priča, a BiH nije. Ona je kao Pera kojot kad shvati da je zakoračio nad provaliju, ali nekako još ne pada, nego visi u vazduhu. Pri tom su srpskanci sa ojačanim samopouzdanjem počeli da pojačano ljuljaju brod, uz vidljivu podršku odavde.
Ipak, stoji to što kažeš: Srbija nema više resursa da bi igde igrala neku ulogu.
Ivan Marović Ivan Marović 02:45 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
Postoji doduše još uvek taj slučaj BiH. Kosovo je ipak koliko-toliko de facto završena priča, a BiH nije. Ona je kao Pera kojot kad shvati da je zakoračio nad provaliju, ali nekako još ne pada, nego visi u vazduhu. Pri tom su srpskanci sa ojačanim samopouzdanjem počeli da pojačano ljuljaju brod, uz vidljivu podršku odavde.
Ipak, stoji to što kažeš: Srbija nema više resursa da bi igde igrala neku ulogu.
To sa BiH je jako interesantno. Naime Hrvati su skroz pukli u BiH, Srbi još nisu, ali sad ih zajedno sa Hrvatima ima manje od 50%. Demografija im ne ide na ruku, a geografija im ne omogućava da se pripoje Srbiji, jer žive u zapadnom delu BiH. Jedino mogu da opstanu kao neka paradržava pod pokroviteljstvom Hrvatske. Tako da je pitanje Bosne pitanje bosanskih Muslimana, oni su sad u Bosni ono što su Srbi bili u bivšoj Jugoslaviji. Imaju tri opcije:

- da se odreknu bošnjaštva i pokušaju da izgrade bosanstvo u koje onda treba da ubede Srbe i Hrvate (nešto kao Prusi koji postadoše Nemci)
- da ostanu Bošnjaci, a federalizuju Bosnu, pa da bude Bosna kao Belgija
- da se ugledaju na Srbe i spašavaju Bosnu od separatista, kao što su Srbi spašavali Jugoslaviju.
gorran2 gorran2 03:04 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Sva je to prilična sirotinja. Ali, bilo bi jako pogrešno potceniti naš talenat da napravimo veliko sranje sa minimumom raspoloživog materijala...
Ivan Marović Ivan Marović 03:23 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

gorran2
Sva je to prilična sirotinja. Ali, bilo bi jako pogrešno potceniti naš talenat da napravimo veliko sranje sa minimumom raspoloživog materijala...
I to što kažeš, ali mi sad možemo da napravimo samo neko malo sranje

Doduše, ja mislim da smo mi konačno naučili lekciju. Srbija je žrtva sopstvenog uspeha, mi smo u poslednja dva veka imali neverovatna teritorijalna proširenja, pa uloga Pijemonta u stvaranju Jugoslavije, a jedina nezgodacija je bila sa Bugarima, kad smo hteli da sprečimo njihovo ujedinjenje. Dok su ostali postepeno naučili da se prostru prema guberu, mi smo mislili da "sky is the limit". Ali mislim da smo sad shvatili koliki nam je potencijal, nismo mi Nemci, njima je moralo dva puta da se objasni.
gorran2 gorran2 11:41 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Osim tog makro-plana, aspekta državne patologije, postoji i onaj grupno-individualni. On nije mnogo manje opasan. A na njega ta vaspitno-moralno-intelektualna neodgovornost države i društva ima poguban uticaj.
U tome je poenta onoga što sam hteo da kažem.

Država ne bi smela da dozvoli da njeni mladi naraštaji odrastaju učeni u školi i kroz medije da smo mi narod-žrtva, oko kojeg su raspoređeni narodi-predatori, kako su "svi" uvek bili i ostali protiv "nas".
A upravo to je danas slučaj. I to je opasnost koja se ne može potceniti.

I to nije slučajno - postoje ljudi-intelektualci, stvaraoci, novinari, koji su čitave živote posvetili proizvođenju ovog otrova. Ili oružja za masovno uništenje, ako više voliš.
E, baš oni rukovode našim školstvom, a možeš ih sresti i po televizijama i po novinama.
Dok naprotiv, ne postoji nikakav organizovani odgovor.

Znači, vodili smo opake ratove, i izgubili smo ih. Međutim, postoji organizovani pokušaj da se izgubljeni državni ratovi nastave tako što se pretvore u hiljade i hiljade malih, individualnih ratova, i to putem indoktrinacije mladih.

Dakle, cenim tvoju analizu, ali smatram kapitulaciju u ovoj oblasti i dalje vrlo opasnom.

Nekad sam mislio da će se to odmah rasplinuti kad mladi budu mogli da putuju. A onda sam sreo neke koji su mnogo putovali - i ostali jednako kontaminirani i "nacionalno svesni".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:24 20.09.2009

Re: ...

ne želim da izigravam đavoljeg advokata pa još da branim tadića. da li je tada bio neko bolji plan?

dolazim početkom novembra na dodelu MTV nagrada valjda će se srediti do tada.

verovatno nije, mada to necemo saznati

ps. i ja sam u .de u novembru ali ne u Berlinu hocu i ja na MTV...
dragan7557 dragan7557 13:01 20.09.2009

Re: ...

njega se ne tiče ova država, niti njeni građani i njihove slobode.

Kako beše " ja, nisam odavle,"

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 13:25 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj


Peti oktobar je, uz sve svoje dobre strane

Koje ????

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 13:36 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Lepo je Marx isticao vrline kapitalizma - stvaranje potrošača i destrukcija tradicionalnih pripadnosti naciji, veri itd. Jedino nemamo plan šta da radimo kad propadne kapitalizam? Ali nema ni Zapad, tako da smo u istom sosu.

Biće da si ovde nešto gadno pobrkačio. U vreme Marksa nije postojalo potrošačko društvo a nacionalna svest je bila toliko razvijena da je prva iole nečem vredna teorija o nacionalizmu potekla od njegovog saradnika Engelsa.

Što se tiče planova za postkapitalistički period, koji je već u toku, njih ima i previše od neorobovlasničkog preko klasično i neo liberalističkog ili novokomponovanog fašizmo - komunizma =nacizma.

Zapad svakako ima planove ali ne i slobodan izbor.

dragan7557 cerskii
dragan7557 dragan7557 13:39 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ovo sad je samo prilagođavanje liberalnom kapitalizmu, pa su mladi malo zbunjeni, ali nema veze - uskoro će biti sve u redu, neće imati vremena za tuču, ima da se navuku na kredite, a posle celog života da rmbače i to otplaćuju, nema više socijalizma u kome imaš slobodnog vremena da čitaš "Nož" i "Sudiju".

Živelo robovlasništo !

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 13:50 20.09.2009

Re: Ne želim da umanjim značaj

Ipak, stoji to što kažeš: Srbija nema više resursa da bi igde igrala neku ulogu.


Ali, nešto me drugo brine. U mom textbooku "kako uzgajiti fašizam u tri laka koraka" piše:

1. Smisliti neku fantastičnu bajku o etničkom identitetu, nacionalnom interesu i nacionalnim neprijateljima (već gotovo)
2. Formirati u saradnji sa delovima države i policije polutajne grupe vernika ove bajke (radovi u toku)
3. Izazvati široku i duboku ekonomsku i društvenu krizu (nije ni ovo daleko)


Četvrti korak
Nije imala ni Nemačka posle WW I, pa opet posta vele sila, na upravo skiciran način, koji finiš (razvoj i investicije uglavnom američke) namerno ili nenamerno izostavljaš

dragan7557 cerski
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:25 19.09.2009

Hitlerjugend

Srdjane, odmah je i meni pala na pamet ova pesma iz Kabarea. Nažalost, kao što reče EL, vraćamo se u 1933.

Za pouku:

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:26 19.09.2009

Re: Hitlerjugend

Srdjane, odmah je i meni pala na pamet ova pesma iz Kabarea. Nažalost, kao što reče EL, vraćamo se u 1933.

samo što je "sutra" već danas.
gorstak92 gorstak92 14:00 19.09.2009

Hteo

sam da napišem g-din Ivković pa da okačim slidžu, ali odslušah ss kabare pa mi bezveze.
Pozdrav Srđanu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:15 19.09.2009

ne postoji bolji kadar

koji odslikava Fasizam..mozda je pravi, ili poslednjii trenutak, da se podsetimo!!!
bkc
nikola721 nikola721 14:27 19.09.2009

Re: ne postoji bolji kadar

koji odslikava Fasizam

Pa...u situaciji kada su se i jedni i drugi (ocigledno) naostrili na Fizicki obracun, sta je drugo preostalo da se uradi, nego da se parada odkaze...
Izgleda da je Fasizam ko grip....zarazi on obe strane....Fasizam je u svima Vama
Dawngreeter Dawngreeter 14:44 19.09.2009

Re: ne postoji bolji kadar

nikola721
Pa...u situaciji kada su se i jedni i drugi (ocigledno) naostrili na Fizicki obracun,

More mars bre.
nikola721 nikola721 14:55 19.09.2009

Re: ne postoji bolji kadar

More mars bre.
Pa....verbalna agresija se cesto pretvori u fizicku....
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:45 19.09.2009

Re: ne postoji bolji kadar

nikola721
More mars bre.
Pa....verbalna agresija se cesto pretvori u fizicku....

ali idiotizam večno ostaje idiotizam. blago tebi.
nikola721 nikola721 14:20 19.09.2009

Pa...uvek neko iz inostranstva

Nama je uvek vladao neko iz inostranstva....izgleda puno njih, pa ne mozes da imenujes samo jednog
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:10 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

nikola721
Nama je uvek vladao neko iz inostranstva....izgleda puno njih, pa ne mozes da imenujes samo jednog

Tipican primer ispranosti mozga. Ili mozda teledirigovanog misljenja iz Sluzbe, koja nam je ovom zabranom Prajda jos jednom demonstrirala svoju moc.
angie01 angie01 15:13 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Nama je uvek vladao neko iz inostranstva


pa onda bi se parada odrzala i to u mnogo masovnijem i ekskluzivnijem izdanju!
wolfietzckie wolfietzckie 15:16 19.09.2009

upravo ovako

"Sluzbe, koja nam je ovom zabranom Prajda jos jednom demonstrirala svoju moc. "

te svoj potencijal za upravljanjem veoma velikim brojem drustvenih/plitickih pitanja koja su kljucna za srbiju.
johnny011 johnny011 15:18 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

nikola721
Nama je uvek vladao neko iz inostranstva....izgleda puno njih, pa ne mozes da imenujes samo jednog

O čemu ti pričaš, čoveče?
nikola721 nikola721 15:20 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Pa dobro, verujte u to sto pisete....tako je valda lakse....oni raporti kod raznih ambasadora nisu postojali (i ne postoje)....
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:22 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

nikola721
Pa dobro, verujte u to sto pisete....tako je valda lakse....

Jel' to ispitno pitanje sa nekog psihoterapijskog kursa koji si izucio na Policijskoj akademiji? Jadan vam je taj psiholoski rat...mora da su vam jovan maric i dejan lucic predavali...
nikola721 nikola721 15:24 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Tipican primer ispranosti mozga.
Da....ni astrologija ne postoji....
Dawngreeter Dawngreeter 15:27 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Jao brate kako si ti glup, upravo je mene sramota za tebe.
nikola721 nikola721 15:30 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Blago tebi....pametan si.....
nikola721 nikola721 15:32 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Jel' to ispitno pitanje sa nekog psihoterapijskog kursa koji si izucio na Policijskoj akademiji? Jadan vam je taj psiholoski rat...mora da su vam jovan maric i dejan lucic predavali...

Sve si provalio......
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:40 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

Dawngreeter
Jao brate kako si ti glup, upravo je mene sramota za tebe.

Nemoj, prijatelju, da se nerviras, sagledaj to sa pozitivne strane -- sto vise ovako glupih ima u sluzbi sluzbe, sve manje cemo imati problema sa njima. Kad bi svi bili takvi, ovo bi bila doista slobodna i civilizovana zemlja. Jedino sto je to spor proces, posto oni matori i podmukliji sporo odlaze...
Dawngreeter Dawngreeter 15:45 19.09.2009

Re: Pa...uvek neko iz inostranstva

To je tacno, bar neka pozitivna strana. Al' sta cu, nekad me prosto uhvati sramota zbog drugih ljudi pa ne pusta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana