Društvo| Ljudska prava

Dragi predsedniče, ministri i ministarke: KOJE STE VI ŠONJE!

Krugolina Borup RSS / 19.09.2009. u 12:58

fear.pngDakle, mož' da ratujemo s Austrougarskom, mož' da ratujemo s Nemačkom, mož' da ratujemo s NATO-om, mož' i Rusiji da kažemo istorijsko "ne", ali ne možemo da izađemo na kraj sa ovim našim domaćim "ratnicima"?! Mnoooooogo su jaki!!??

Danas mi nedostaje Sloba, časna reč. On je bar imao MUDA. Za pogrešne stvari, to stoji. Ali bar nije bio ŠONJA kao vi! Crni vi, i svi mi s vama zajedno, ako Sloba izgleda super u odnosu na vas!

Koja ste mi vi država, i kakva ste mi vi to država, kad ne možete 500 ljudi da zaštitite? Pa, nemoj da mi pričate da niste mogli 500 pancira, 500 šlemova i 500 gas maski da ofarbate u roze i podelite nama ludacima, kad se već ohrabrismo da se jedini u ovoj državi suprotstavimo nasilnicima?

Koja ste mi vi država, i kakva ste mi vi to država, kad vam na pamet nije palo da stanete na čelo kolone, svih 25 ili koliko vas već ima, zabrojah se (ama nije vas malo!). Jer, ovo je davno, davno prestalo da bude pitanje Parade ponosa, i pretvorilo se u Paradu borbe protiv nasilja. Ama, jeste vi slepi kod očiju, gluvi kod ušiju, šta vam je, pobogu?! Da vas nije neko na'ranio bunike, kolektivno?!

E, moj Đinđiću... ovi što te naslediše... izdaše i tebe i mene. Kako ono reče: "Ako neko misli da će zaustaviti sprovođenje zakona time što će mene ukloniti, onda se grdno vara, jer ja nisam sistem. Sistem će funkcionisati i dalje i niko neće dobiti amnestiju za zločine tako što će ukloniti jednog ili dva funkcionera države".

E, moj Đinđiću... ukloniše te i pobediše, dragi moj. Jer ove ŠONJE, ne da nisu sistem nego sistem nisu videli ni kroz prozor! I plaše se da će ih ukloniti, kao što su tebe uklonili, ako stanu na čelo kolone. Šonje, šonje, šonje!

Putuj Evropo, nemoj više čekati na nas.
Ne pitaj mnogo, dospećeš i ti na rđav glas.
Putuj planeto, super smo se družili.
Nama je lepo, taman kako smo zaslužili.

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

attila92 attila92 13:03 19.09.2009

moja tudja drzava

sve manje mi je zao sto vise ne zivim u srbiji, mozda mi posle svega ovoga je cak i drago. osecam se kao da sam na drugoj planeti, a svega sam 600 km daleko.

hoce li neko i zvanicno blagosloviti srednji vek u srbiji?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:07 19.09.2009

Re: moja tudja drzava

Atomski mrav Atomski mrav 13:07 19.09.2009

Re: moja tudja drzava

Ja se stidim zbog onih koji upravljaju našom državom, onih koje smo mi izabrali da njome upravljaju.
Kako se čini da se oni ne mogu promeniti, ili da se njihovom promenom ne može promeniti način upravljanja državom (korupcija, bahatost, pljačka, gušenje ljudskih prava, jebanje u zdrav mozak), možda je pravi trenutak da se promeni - država...

Putuj Evropo...
maca22 maca22 13:24 19.09.2009

Re: moja tudja drzava

Ma šonje su pederi, a pederi imaju muda.
zeks92 zeks92 13:57 19.09.2009

Krugolinche bre ...

... al' si se ti razmahala po ovom blogu, pa pishesh k'o da torochesh sa komshinicom.
Hansel Hansel 16:27 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Ja se pitam što se čudiš (ostavljam po strani sve svoje nejasnoće u vezi s povorkom/paradom i tvojim nastupima, mislim, onako, k'o pravi šonja! ovo je šala, pošto sam ja uglavnom na Blogu pričao šta mislim tim povodima) - pa, država, bre, nije u stanju da izađe na kraj sa svojim aljkavim službenicima, sa svojim nesavesnim i obesnim med. sestrama (naročito onima iz laktacije) i lekarima (pošto ti je to fah, da apostrofiramo), a izaći će s nasilnicima - kako ne shvatate da u ovoj zemlji može da se pogine za bilo koju glupost - kažu da je onaj mladić na Karaburmi, zaposlen u kiosku, ubijen jer je odbio da primi oštećenu novčanicu. Ne znam kako su to saznali, jer je on mrtav, možda je bilo nekih svedoka (policije, naravno, nema noću po ulicama, plaši se da izađe)... Toliko o našoj stvarnosti.
maca22 maca22 16:37 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Mrzim što si u pravu.
Hansel Hansel 18:42 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Ne znam da li da i ovde kažem da ako ima bilo kakve nade za nas, ubeđen sam da je ona jedino u menjanju opšte društvene klime, uz svest o prioritetima (a daj Bože ako ne uz konsenzus, ono bar uz značajnu većinu), a ne u pojedinačnim (kratkotrajnim) krpljenjima, kakvo bi bilo čak i puno garantovanje bezbednostima učesnicima povorke. I još, što mene iritira, uz zabrane štrajkačima (i njih se šalje na Ušće, ili gde več, zar ne?) i razna perfidna gušenja slobodne reči (ovo sa Zakonom o informisanju po meni je skoro pa benigno, u odnosu na druge mehanizme kontrole javnog mnjenja; taj Zakon je mogao da ima i dobre strane, ali to nije tema), ovolika frka, uz toliko raniju najavu svega, postajem paranoičan, idealna je bila za zamagljivanje, zabašurivanje i konačno - neutralizaciju svih razloga koji su zaista mogli da dovedu do "vruće političke jeseni". Vredelo bi o ovoj mogućnosti, koliko god paranoidna bila, razmisliti. Čak i da sva ta frtutma (Krugolina voli ovu reč) nije smišljena, njen efekat je taj.

Sad još samo da neko pročačka u kakvim su odnosima ( " )šonje( " ) iz naslova sa organizatorima neodržane parade...
tripraseta92 tripraseta92 18:48 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Samo vi prdite tu po blogu! ( kad vec nemate gde !)
Da gledate dnevnik RTS-a, kao svi posteni gradjani Srbije ( drzave svih srba i ostale zgadije) shvatili bi ste da smo danas dobili novu klasu oficira. Ima preCednik vaznijeg posla .
maca22 maca22 19:03 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

tripraseta92
Samo vi prdite tu po blogu! ( kad vec nemate gde !)
Da gledate dnevnik RTS-a, kao svi posteni gradjani Srbije ( drzave svih srba i ostale zgadije) shvatili bi ste da smo danas dobili novu klasu oficira. Ima preCednik vaznijeg posla .

Pravo zboriš
maca22 maca22 19:26 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Hansel
Sad još samo da neko pročačka u kakvim su odnosima ( " )šonje( " ) iz naslova sa organizatorima neodržane parade...

Šta bismo pronašli? Da je sve ovo smišljeno? Da je dogovor? Sa ciljem da se izmeste sva okupljanja van centra?
Hansel Hansel 20:36 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Ne znam, samo mi je u ovoj zemlji sve pomalo sumnjivo; a spinovanja ima kol'ko 'oćeš! Ovo poslednje mi je samo po sebi malo verovatno, jer AKO je nekakav dogovor, i AKO bi bilo ovo poslednje što kažeš bio glavni cilj (taman posla), onda bi se parada, tj. okupljanje tamo i održalo - tako da mi TO nije mnogo verovatno. (Hteo sam da kažem da nam se događa zabrana možda i suštinskijih prava - mislim da ipak postoji neka gradacija - od prava LGBT populacije na paradu u centru, a vlast bi je mnogo radije dozvolila od neke neke druge koja bi je zaista dovela u pitanje.) Ali mi je i dalje čudno, na primer, kako se od ne-znam-kojeg juna došlo na datum u drugoj polovini septembra. Nekako mi suviše "koincidentno" s drugim najavama za jesen... Da li su to možda organitzatori mislili da će se lakše provuići u opštem metežu? Možda i to. Kažem još jednom - ne znam i ne mislim da znam, nemam nikakvih racionalnih dokaza, osim analize upravljanja javnim mnjenjem (a i to ne može biti dokaz), poenta mi je bila na realnim efektima ove galame. Možda i tu grešim, ali ipak mi sve nešto tako izgleda.

Padaju mi na "pamet" još neke varijante, ali da ipak ne preteram baš skroz!
Hansel Hansel 21:50 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

A ovo što si pitala, da li je to bio cilj, ja rekoh ne znam, al' u tom smeru ide... Evo, stiglo:
Policija je navela i da "ubuduće" u centru Beograda iz bezbednosnih razloga neće biti dozvoljeno održavanje javnih skupova.
Baš se zgodno namestilo, nema šta... Jednim udarcem više muva. I posle - predsednik i ministri šonje! Um caruje...!
jacHa. jacHa. 23:42 19.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

Policija je navela i da "ubuduće" u centru Beograda iz bezbednosnih razloga neće biti dozvoljeno održavanje javnih skupova.

osim litije koja će da sunda po celom širem centru beograda na "gradsku" slavu - spasov dan.
@#/%*‚÷^"#
dragan7557 dragan7557 11:04 20.09.2009

Re: moja tudja drzava

Danas mi nedostaje Sloba, časna reč. On je bar imao MUDA.

Zbog koji muda smo sada tu gde smo, One mrtve ne brojim.

dragan7557 cerski
Pulse Pulse 05:19 21.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

jel to znaci da ce i popove da hapse? ili ce ovi nasi junaci patriJote da ih brane
mrvicak mrvicak 14:09 21.09.2009

Re: Krugolinche bre ...

jacHa.
Policija je navela i da "ubuduće" u centru Beograda iz bezbednosnih razloga neće biti dozvoljeno održavanje javnih skupova.osim litije koja će da sunda po celom širem centru beograda na "gradsku" slavu - spasov dan.@#/%*‚÷^"#


Pa nego šta - ulicom litanije, moralan & familijaran svet...
A tu neke povorke, parade i slično nek se nastave okupljati po mogućstvu u svoja četiri zida... il na Ušću - što mu dođe jednako smisleno.
Svinjarija!
A za te silne bezbednosne rizike i praćke itd. sve saznadoše par sati pre početka - te ponudiše to potpuno obesmišljavajuće preseljenje na Ušće, pa još kake kako to nije zabrana već eto izmeštanje

Sram bilo celokupnu garnituru ministara i ki - pet stotinica nas ljudova mirnih ne mogu da zaštite - e pa ušima se pokrijte!
A one ograde tipa - ja nisam od tih pa ne bih lično došo, al nek šetaju... ili Podržavam, ali da se zna da ne delim ta 'uverenja'... e, pa,... ma ne mogu nid a komentarišem više... jadno, nisko... tuga...

A za Kru - bravo sestro lezbejko!

I btw- da l sam optimista il šta li - ja mislim da bi nas možda bilo i više od 500nak - al to sve na žalost ostaje da se vidi - ako jednoga lepoga dana policija odluči da radi svoj posao, jer rizičan je sam po sebi - ak im se ne sviđa nek menjaju fah...
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:05 19.09.2009

Svako sme da vas bije!










KafaJeGotova KafaJeGotova 13:21 19.09.2009

joe_6_pack



maca22 maca22 11:54 21.09.2009

Re: joe_6_pack

margos margos 12:17 21.09.2009

Re: joe_6_pack

Ovo je mnogo bolna šala.

Da li Obraz mora da pita Amfilohija, ili ne - pitanje je sad?
maca22 maca22 21:44 21.09.2009

Re: joe_6_pack

To je centralno mesto u državi, to nije nikakva skrajnuta pozicija, niti poljana", rekao je Tadić.

maca22 maca22 19:09 22.09.2009

Re: joe_6_pack

Blic - "Kada BIA ustanovi ko stoji iza huligana, odmah treba da raskine radni odnos s njima - kaže Dragišić."

grol grol 13:05 19.09.2009

Đinđić i Parada ponosa

E, moj Đinđiću... ovi što te naslediše... izdaše i tebe i mene

Koliko se ja secam, Parada ponosa nije mogla da se odrzi za vreme Đinđićeve vladavine iz istih razloga.
alselone alselone 13:12 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

grol
E, moj Đinđiću... ovi što te naslediše... izdaše i tebe i meneKoliko se ja secam, Parada ponosa nije mogla da se odrzi za vreme Đinđićeve vladavine iz istih razloga.


Nemoj tako, znas koliko je efektno zavrsiti komentar ili blog spomenuvsi Djindjica. Partibrejkeru.
maca22 maca22 13:20 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

grol
E, moj Đinđiću... ovi što te naslediše... izdaše i tebe i mene
Koliko se ja secam, Parada ponosa nije mogla da se odrzi za vreme Đinđićeve vladavine iz istih razloga.
Dobro se sećaš.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:24 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Koliko se ja secam, Parada ponosa nije mogla da se odrzi za vreme Đinđićeve vladavine iz istih razloga.


Pa, dobro, ako se od tad do sad ništa nije promenilo - onda ajde da se uhvatimo za ručice i skačemo u Moravu kolektivno!
sybil sybil 14:32 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

djindjic tada nije imao ni vojsku ni policiju, sta to pricas.
grol grol 17:35 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

sybil
djindjic tada nije imao ni vojsku ni policiju, sta to pricas.

Imao je policiju. Dovoljno da obezbedi povorku.
sybil sybil 17:38 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Imao je policiju. Dovoljno da obezbedi povorku.

mislis na dusana mihajlovica? aman
grol grol 17:51 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

sybil
mislis na dusana mihajlovica? aman

Da, mislim na Dusana Mihajlovica.
Dr M Dr M 18:43 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Imao je policiju. Dovoljno da obezbedi povorku.


Ne, policija je imala njega, taman da mu obezbedi povorku...pogrebnu.
sybil sybil 18:50 19.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

grol

sybilmislis na dusana mihajlovica? aman Da, mislim na Dusana Mihajlovica.

poznato je da je mihajlovic kostunichno-db lik. ti zaista to ne znas ili se pravis englez?
grol grol 12:35 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

...
grol grol 12:39 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Dr M
Ne, policija je imala njega, taman da mu obezbedi povorku...pogrebnu.

Dosta vise sa nekritickim odnosom prema Đinđiću. Ne treba nam novi kult ličnosti.
sybil

poznato je da je mihajlovic kostunichno-db lik. ti zaista to ne znas ili se pravis englez?

Stvarno? A ja kazem: poznato je da je Ivica Dacic "kostunichno-db lik".
inagadadavida inagadadavida 12:42 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

grol
E, moj Đinđiću... ovi što te naslediše... izdaše i tebe i mene

Koliko se ja secam, Parada ponosa nije mogla da se odrzi za vreme Đinđićeve vladavine iz istih razloga.


Slabo te nesto secanje sluzi, mozda si nab'o alchajmera, ili slicno....progooglaj malo sa sobom, pa napisi kada je to , za ono kratko koliko je zoran bio na vlasti, bila prijavljena pa otkazana parada ponosa iz "bezbedonosnih razloga"????

nije lepo da lazes,....ili sto bi politicari koraktno rekli " ne govoris istinu"
sybil sybil 12:53 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Dosta vise sa nekritickim odnosom prema Đinđiću. Ne treba nam novi kult ličnosti.

delo Zorana Djindjica je Kult, nema sta neko da pravi kult licnosti.
Jel' to neka floskula iz db kuhinje, u stilu kult je jednako stetan bilo milosevicev ili djindjicev, sve je to isto.
grol grol 13:09 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

...
grol grol 13:12 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

inagadadavida

Slabo te nesto secanje sluzi, mozda si nab'o alchajmera, ili slicno....progooglaj malo sa sobom, pa napisi kada je to , za ono kratko koliko je zoran bio na vlasti, bila prijavljena pa otkazana parada ponosa iz "bezbedonosnih razloga"????nije lepo da lazes,....ili sto bi politicari koraktno rekli " ne govoris istinu"

Jel odrzana Povorka ponosa 2002. godine?
sybil
delo Zorana Djindjica je Kult, nema sta neko da pravi kult licnosti. Jel' to neka floskula iz db kuhinje, u stilu kult je jednako stetan bilo milosevicev ili djindjicev, sve je to isto.

Kult ličnosti i demokratija su nespojivi s obzirom da kult ličnosti podrazumeva nekritički odnos.
sybil sybil 13:41 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Kult ličnosti i demokratija su nespojivi s obzirom da kult ličnosti podrazumeva nekritički odnos.

pozivati se na kult licnosti zrtve u ovom momentu je teska hipokrizija i nepostenje.
idi pa analiziraj kult licnosti dzelata.
Hansel Hansel 17:32 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

poznato je da je mihajlovic kostunichno-db lik. ti zaista to ne znas ili se pravis englez?
To jeste donekle poznato, ali kad se setim da mu Čeda Jovanović nije dozvoljavao da podnese ostavku, i to više puta, pa i da ga Zoran nije promenio ni onda kada više nije mogao biti ucenjen od Koštunice, stvara mi košmar mnogih nedoumica...
johnny011 johnny011 20:03 20.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

grol

Jel odrzana Povorka ponosa 2002. godine?.

Nije.
grol grol 10:59 22.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

sybil
Kult ličnosti i demokratija su nespojivi s obzirom da kult ličnosti podrazumeva nekritički odnos.pozivati se na kult licnosti zrtve u ovom momentu je teska hipokrizija i nepostenje. idi pa analiziraj kult licnosti dzelata.

Dakle, priznajes da je svaki kult ličnosti nespojiv sa demokratijom.
maca22 maca22 17:19 22.09.2009

Re: Đinđić i Parada ponosa

Kult i kritčko mišljenje su nespojivi.
Bili Piton Bili Piton 13:06 19.09.2009

Sonje,


mlakonje a i djubrad, da se ne lazemo.
Dawngreeter Dawngreeter 13:06 19.09.2009

Nazad u mrak


Horkeškart je sve vec rekao.
bistar bistar 13:08 19.09.2009

upravo!

Jer, ovo je davno, davno prestalo da bude pitanje Parade ponosa, i pretvorilo se u Paradu borbe protiv nasilja.


i mislim da bi bilo mnogo više ljudi od tih 500, baš zbog ove činjenice.
i mislim da je treba oraganizovati. paradu protiv nasilja.

a država, država je kapitulirala i pokenjala se po svima nama.
screwdriver screwdriver 13:14 19.09.2009

Re: upravo!

bistar

a država, država je kapitulirala i pokenjala se po svima nama.


U pravu si, baš se osjećam posrano
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:31 19.09.2009

Re: upravo!

i mislim da je treba oraganizovati. paradu protiv nasilja.


i napisati deklaraciju kojom se osuđuju svo nasilje od početka civilizacije pa do danas, a naročito nasilno i bolno depiliranje vrelim voskom!!!

ova parada je zabranjena jer je PEDERSKA i ako neko hoće da pravi paradu, onda nek to bude protiv homofobije ili solidarnosti sa LGBT populacijom...
bistar bistar 14:49 19.09.2009

Re: upravo!

Predrag Azdejković
i mislim da je treba oraganizovati. paradu protiv nasilja.


i napisati deklaraciju kojom se osuđuju svo nasilje od početka civilizacije pa do danas, a naročito nasilno i bolno depiliranje vrelim voskom!!!

ova parada je zabranjena jer je PEDERSKA i ako neko hoće da pravi paradu, onda nek to bude protiv homofobije ili solidarnosti sa LGBT populacijom...

dobro de, nemoj se ljutiti.
mislila sam da je očigledno da je tema borba protiv nasilja nad lgbt populacijom. bar meni jeste.
al ako ti je lakše, izdrkaj se na mene. nemam ništa protiv.
ElectricDreams ElectricDreams 18:07 19.09.2009

Re: upravo!

screwdriver
bistar

a država, država je kapitulirala i pokenjala se po svima nama.


U pravu si, baš se osjećam posrano


Kao i milion puta do sad!

Neko je napisao da mu je sve manje žao što više ne živi u srbiji. Ja sam zbog ovakvih stvari i otišao. I ne da se ne kajem, nego bi se ubio kad bi morao da se vratim u to blato od države...
MRZIM SRBIJU! Pu!
jaksa scekic jaksa scekic 13:13 19.09.2009

Niko nije jaci od drzave- sem ....


Ovo je u stilu

"Sve vam mogu objasniti-ma koliko nemoguce zvucalo"

SSSS
TANJUG 19U084 1340 1909
UPR:MALOVICH-DRZZAVA-PARADA

Malovich: Niko nije jacci od drzzave
BEOGRAD, 19. septembra (Tanjug) -
Ministarska pravde Srbije Snezana Malovich izjavila je danas
povodom otkazivanja "Parade ponosa" da niko nije jacci od
drzave, ali da je Vlada Srbije opredeljena da se nasilje
minimalizuje.
Procena i drzzave i organizatora "Parade
ponosa" je da odrzzavanje tog skupa nije dovoljno bezbedno,
kazala je danas Malovicheva novinarima u Specijalnom sudu gde
je predstavljena nova mrezza pravosudnih organa.
Ona je navela da se vlada zalazze za apsolutnu
ravnopravnost bilo kada su u pitanju verske sekte ili neke druge
grupacije.
Odgovarajuchi na pitanje da li che Ministarstvo
pravde trazziti da se zabrani rad pojedinih desniccarskih
organizacija koje prete nasiljem, Malovicheva je podsetila da su
Ministarstvo pravde i Republiccko tuzzilastvo ranije podneli takvu
inicijativu u odnosu na organizaciju Nacionalni stroj.
Ona je kazala i da che ministarstvo preduzeti
inicijativu u tom pravcu ukoliko se proceni da neke organizacije
deluju protiv drzzavnih interesa i bezbednosti.
(Kraj) vit/mlj/iv
maca22 maca22 13:17 19.09.2009

Re: Niko nije jaci od drzave- sem ....

Što volim tu bezličnost - da se nasilje minimalizuje.
Kako?
Što ćete da terate naord da se povlači pred njim? Da ne provocira?
Ili ćete da se rešite nasilnika i usmerite njihovu devijaciju na nešto korisno - da pleve, grade puteve, i sl.

Molim da nam se izradi uputstvo protiv provociranja i podeli. Da znamo kako da ponašamo na ulici, da "smanjimo nasilje na minimum".
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:21 19.09.2009

GLUPOSTI!

Procena i drzzave i organizatora "Parade
ponosa" je da odrzzavanje tog skupa nije dovoljno bezbedno


drzava je duzna da obezbedi bezbednost i mogucnost upraznjava zakonskih prava


Ona je kazala i da che ministarstvo preduzeti
inicijativu u tom pravcu ukoliko se proceni da neke organizacije
deluju protiv drzzavnih interesa i bezbednosti.


Svaka organizacija koja je ucestvovala u stvaranju atmosfere u kojoj je drzava ocenila da je ugrozena bezbednost ucesnika parade znaci radi protiv drzavnog interesa i bezbednosti i protiv njih moraju da se pokrenu odgovarajuce zakonske procedure

Ministarska pravde Srbije Snezana Malovich izjavila je danas
povodom otkazivanja "Parade ponosa" da niko nije jacci od
drzave, ali da je Vlada Srbije opredeljena da se nasilje
minimalizuje.


To se radi odgovarajucim bezbedonosnim merama a ne otkazivanjem povorke
4krofnica 4krofnica 13:23 19.09.2009

Re: Niko nije jaci od drzave- sem ....

odrzzavanje tog skupa nije dovoljno bezbedno

covek se zapita imamo li mi uopste one organe (reda)
zilikaka zilikaka 14:07 19.09.2009

Re: Niko nije jaci od drzave- sem ....

Ministarska pravde Srbije Snezana Malovich izjavila je danas
povodom otkazivanja "Parade ponosa" da niko nije jacci od
drzave, ali da je Vlada Srbije opredeljena da se nasilje
minimalizuje.


To mu dođe ko ono kafansko "drž te me, ubiću ga"?!
centaura centaura 14:11 19.09.2009

Re: Niko nije jaci od drzave- sem ....

Malovich: Niko nije jacci od drzzave


Znaci ovo je "drzavno" maslo!!!!

SRAMOTA,SRAMOTA,SRAMOTA,SRAMOTA,SRAMOTA,SRAMOTA + beskonacno!
palilula92 palilula92 14:21 19.09.2009

Re: GLUPOSTI!


drzava je duzna da obezbedi bezbednost i mogucnost upraznjava zakonskih prava



drzava je lepo rekla da je ne sposobna
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 14:40 19.09.2009

Re: GLUPOSTI!

Pazljivo biranim recima Ministarka Malovic rekla je da odrzavanje parade nije bezbedno i da drzava hoce da minimalizuje nasilje.

Tacno, to u stvari upravo znaci da je nesposobna.

Otuda, ovo dole je ocigledna laz:

...izjavila je danas
povodom otkazivanja "Parade ponosa" da niko nije jacci od
drzave
...
Ona je navela da se vlada zalazze za apsolutnu
ravnopravnost bilo kada su u pitanju verske sekte ili neke druge
grupacije.


Kako niko nije jaci od drzave ako gradjani ne mogu da po zakonu upraznjuju svoja prava pod pritiskom jednog nedemokratskog dela drustva?

Kako niko nije jaci od drzave kada drzava ne moze da garantuje bezbednost u centru svoje prestonice?

Kako se to vlada zalaze za ravnopravnost kada nije u stanju da obezbedi delu gradjana da konzumira tu ravnopravnost?

sta uopste pisem, pa sve je to jasno...



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:21 19.09.2009

Re: GLUPOSTI!

e bože kakva vest za dobro jutro.
ne mogu da verujem da su priznali da su nesposobni i da ih nasilnici vuku za nos.
ovo je sramota takva da veća ne može da bude.
potklekli su pred nasiljem i pokazali da ne znaju kako da obavljaju svoj posao.
ljudi ja ne znam ko Vam može pomoći sa ovakvim establišmentom.
da pišemo Gadafiju da pošalje one amazonke iz svoje garde da čuvaju učesnike parade...one što će se nekad održati. valjda u ovom veku.




dzango dzango 13:25 19.09.2009

Šta bi bilo ?

Šta bi bilo da se održi parada i da nekoliko ljudi strada kao onaj Francuz? Ko bi onda bio kriv?
ducaty_01 ducaty_01 13:42 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

dzango
Šta bi bilo da se održi parada i da nekoliko ljudi strada kao onaj Francuz? Ko bi onda bio kriv?


Drzava. Ako su organizatori imali puno pravo po ustavu i zakonu da organizuju ovaj skup, kakav je onda argument to da se isti otkazuje iz bezbednosnih razloga? Pa cemu onda sluzi policija?

Mada se slazem da je bolje da se otkaze skup, nego sutra da pokazuju svoju nesposobnost...
jxxx jxxx 13:43 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

dzango
Šta bi bilo da se održi parada i da nekoliko ljudi strada kao onaj Francuz? Ko bi onda bio kriv?


Isti oni koji su krivi i u slucaju Francuza. Sigurno ne zrtve.
Atomski mrav Atomski mrav 13:43 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Pa krivi bi bili valjda oni koji to izazovu. Kod nas je uvek neko drugi kriv - kriva je žrtva, krivo je društvo...
margos margos 13:51 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Mada se slazem da je bolje da se otkaze skup, nego sutra da pokazuju svoju nesposobnost...

Nesposobnost su već pokazali - dobro je da nema (više) žrtava.
Iako Francuzi nisu direktne žrtve Prajda - na njima su se trenirali uoči Povorke.
(Samo da bude sve u redu i sa ovim trećim)
dzango dzango 13:53 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

ducaty_01
dzango
Šta bi bilo da se održi parada i da nekoliko ljudi strada kao onaj Francuz? Ko bi onda bio kriv?


Drzava. Ako su organizatori imali puno pravo po ustavu i zakonu da organizuju ovaj skup, kakav je onda argument to da se isti otkazuje iz bezbednosnih razloga? Pa cemu onda sluzi policija?

Mada se slazem da je bolje da se otkaze skup, nego sutra da pokazuju svoju nesposobnost...


OK, kriva je država. A šta ćemo sa leševima? I zbog čega su oni pali? Hoće li sutra homoseksualci moći da se ljube po autobusima? Sumnjam. Pre će biti da će biti još omraženiji. Tek tad parada više neće moći da se održi.
maca22 maca22 13:57 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Atomski mrav
Pa krivi bi bili valjda oni koji to izazovu. Kod nas je uvek neko drugi kriv - kriva je žrtva, krivo je društvo...

Tačno. Kriva je žena jer je nosila mini suknju.
maca22 maca22 14:02 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

dzango
OK, kriva je država. A šta ćemo sa leševima? I zbog čega su oni pali? .

Mislite kada ubica krene da ubija geja, pa ako policajac, obijajući napad, i možda, braneći život geja, bude morao u dozvoljenoj obrani ubiti, onda šta ćemo sa lešom osujećenog ubice?

Jel to pitate?

Pa imate pravo, možda je policija otkazala povorku da ne bi morala da ozledi voljene monstrume. Ipak se oni dve decenije uzgajaju, prirastu zločinci za srce.


dzango
Hoće li sutra homoseksualci moći da se ljube po autobusima? Sumnjam. Pre će biti da će biti još omraženiji. Tek tad parada više neće moći da se održi.

Nije tako. Tolerancija u društvu samo počinje da raste kada malograđani počnu da se suočavaju da su ovi tu, i da neće otići.

I onda će sociopate postajati ličnost agresirajući nekog drugog - recimo, kao i do sad, osobe druge nacionalnosti.
dzango dzango 14:16 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

maca22
dzango
OK, kriva je država. A šta ćemo sa leševima? I zbog čega su oni pali? .

Mislite kada ubica krene da ubija geja, pa ako policajac, obijajući napad, i možda, braneći život geja, bude morao u dozvoljenoj obrani ubiti, onda šta ćemo sa lešom osujećenog ubice?

Jel to pitate?

Pa imate pravo, možda je policija otkazala povorku da ne bi morala da ozledi voljene monstrume. Ipak se oni dve decenije uzgajaju, prirastu zločinci za srce.


dzango
Hoće li sutra homoseksualci moći da se ljube po autobusima? Sumnjam. Pre će biti da će biti još omraženiji. Tek tad parada više neće moći da se održi.

Nije tako. Tolerancija u društvu samo počinje da raste kada malograđani počnu da se suočavaju da su ovi tu, i da neće otići.

I onda će sociopate postajati ličnost agresirajući nekog drugog - recimo, kao i do sad, osobe druge nacionalnosti.


Ja ozbiljno pričam i nema potrebe za sarkazmom. Realne žrtve bi bili navijači ali i polocajci i homoseksualci. Sukob bi mogao da eskalira u zavisnosti od stepena do kojeg je neko spreman da ide i žrtve bi se sa svakim stepenom uvećavale. Po završenim nerdeima opet bi se postavilo pitanje ko je kriv za mrtve i opet bi isti političari bili krivi ali ovaj put sa leševima oko vrata. Netrpeljivost prema Gay populaciji bi porasla i incidenti bi postali češći jer bi oni i njihova Parada bili označeni kao krivci.
maca22 maca22 14:24 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

dzango
Ja ozbiljno pričam i nema potrebe za sarkazmom. Realne žrtve bi bili navijači ali i polocajci i homoseksualci. Sukob bi mogao da eskalira u zavisnosti od stepena do kojeg je neko spreman da ide i žrtve bi se sa svakim stepenom uvećavale. Po završenim nerdeima opet bi se postavilo pitanje ko je kriv za mrtve i opet bi isti političari bili krivi ali ovaj put sa leševima oko vrata. Netrpeljivost prema Gay populaciji bi porasla i incidenti bi postali češći jer bi oni i njihova Parada bili označeni kao krivci.

Sarkastična sam prema vašoj ljubavi i brizi za ubice.
Ne bi bilo mnogo žrtava među policajcima i homoseksulacima ako bi policija radila svoj posao. Oni homoseksualce koji su hteli ići, oni su svesni bili rizika i želeli su da podnesu žrtvu za bolje sutra.

A koji su ti o kojima ovde pričate: "u zavisnosti od stepena do kojeg je neko spreman da ide "?
Ubice jel tako?

E pa zato se vaša briga samo vrti oko dobrobiti nasilnika i ja stvarno ne znam ko bi postavljao pitanje zašto je ubica poginuo pokušavajuči da ubije. Ok, osim vas.
dzango dzango 14:39 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Vidim da se već vrtimo u krugu ko je žrtva i dali je spreman da pogine za svoje seksualno opredeljenje. Šta bi tek bilo da je Parada stvarno održana i da je neki naloženi klinac iz osvete zbog batinanja svojih drugova zavrljači neku kašikaru u gomilu?

Zašto su životi klinaca od 18-19 godina tako nevažni i nebitni za vas? Dali je njihov politički radikalizam razlog da oni poginu samo da bi se održala Parada Ljubavi. Ne hvala nisam ni za kakvu Paradu ljubavi po toj ceni.
Goran Vučković Goran Vučković 14:45 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Vidim da se već vrtimo u krugu ko je žrtva i dali je spreman da pogine za svoje seksualno opredeljenje. Šta bi tek bilo da je Parada stvarno održana i da je neki naloženi klinac iz osvete zbog batinanja svojih drugova zavrljači neku kašikaru u gomilu?

Zašto su životi klinaca od 18-19 godina tako nevažni i nebitni za vas? Dali je njihov politički radikalizam razlog da oni poginu samo da bi se održala Parada Ljubavi. Ne hvala nisam ni za kakvu Paradu ljubavi po toj ceni.

Izvini, a kako bi ti reagovao kad bi, na primer, neki tvoj "politički radikalan komšija" zaboravio da zavrne vodu, pa napravio poplavu i upropastio ti plafon? A da ti udari kola? Pa te policija ne zaštiti. A ti razmišljaš da li ima možda kašikaru, pa ćutiš i trpiš. Zbog dobrosusedskih odnosa.
maca22 maca22 14:51 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

dzango
Zašto su životi klinaca od 18-19 godina tako nevažni i nebitni za vas? Dali je njihov politički radikalizam razlog da oni poginu samo da bi se održala Parada Ljubavi. Ne hvala nisam ni za kakvu Paradu ljubavi po toj ceni.

Nije razlog "politički" radikalizam, razlog je pokušaj ubista. Zašto ubisto nazivate "političkim" radikalizmom? Zašto ubice nazivate tek samo "klincima"?

E sad kad ste priznali da se za monstrume zapravo brinete i da nećete sebi da priznate ko su, nego ih netačno imeujete, da vam odgovorim.

Pa ne bi ni oni mnogo stradali, jer oni linčuju samo nezaštićene ljude, Francuze po kafićima. Da postoji volja policije i vlasti, verovatno ne bi ni došli da ubijaju. Nego ja mislim da te nakaze onaj koji ih je uzgojio usmeri da se obračunavaju sa ambrozijom.

A dotel biste trebalo da se brinete, jer su upravo pohapsili 11 "klinaca" koji su linčovali Francuza. Zar po toj istoj logici, da završe u zatvoru zbog svog političkog radikalizma? Najbolje bi bilo da svih 11 dobiju advokatiski posao kod Borivoja Borovića i slikaju se po novinama kao narodni heroji.
maca22 maca22 15:05 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Ispravka, oslobodite svih 11 koji su linčovali Francuza. Mogu da dođu njihovi drugovi da razvale policijsku stanicu i bace kašikaru.

Sprečimo nasilje!

Pravda za 11 klinaca...
cult cult 16:27 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Ispravka, oslobodite svih 11 koji su linčovali Francuza. Mogu da dođu njihovi drugovi da razvale policijsku stanicu i bace kašikaru.

Sprečimo nasilje!

Pravda za 11 klinaca...





ne mogu da verujem da je doslo vreme da maci22 dajem preporuke : )
auh, bas je gusto.
zilikaka zilikaka 16:41 19.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Nego ja mislim da te nakaze onaj koji ih je uzgojio usmeri da se obračunavaju sa ambrozijom.

Svaka čast! Razbija me alergija već skoro mesec dana.
die hard die hard 22:58 20.09.2009

Re: Šta bi bilo ?

Netrpeljivost prema Gay populaciji bi porasla i incidenti bi postali češći jer bi oni i njihova Parada bili označeni kao krivci.


Moguce je da bi se ova tvoja tvrdnja i ispostavila kao tacna.Ali kako da se realno mrdnemo sa mesta?Da ne radimo nista, da cekamo da se fasisti samougase?Ne verujem ...
angie01 angie01 13:25 19.09.2009

policija zna

ko su oni koji ugrozavaju bezbednost-njima se daje i medijski prostor da svoje pretnje slobodno upute- zashto ih sve nisu pohapsili?
Goran Vučković Goran Vučković 13:26 19.09.2009

27. jun 2010.

Džaba kuknjava. A mislim da je, što se tiče političkog efekta i efekta u smislu ukazivanja na problem ljudskih prava, priličan posao urađen - teško da se moglo plastičnije pokazati da... kako bih rekao... postoji problem

Nadam se da će organizacioni odbor u ponedeljak već predati prijavu novog skupa. Nedelja, 27. jun 2010, računam, nije loš datum.

Devet meseci će valjda biti dovoljno policiji i ostalim državnim organima da se pripreme.
Atomski mrav Atomski mrav 13:29 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Imali su i do sada dovoljno vremena da se pripreme. Nije vreme problem, nego nedostatak volje.
I to što je policija kod nas još uvek sredstvo represije a ne organ bezbednosti.
gorran2 gorran2 13:33 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Goran Vučković
Džaba kuknjava. A mislim da je, što se tiče političkog efekta i efekta u smislu ukazivanja na problem ljudskih prava, priličan posao urađen - teško da se moglo plastičnije pokazati da... kako bih rekao... postoji problem
Nadam se da će organizacioni odbor u ponedeljak već predati prijavu novog skupa. Nedelja, 27. jun 2010, računam, nije loš datum.
Devet meseci će valjda biti dovoljno policiji i ostalim državnim organima da se pripreme.
Ma dal si ti normalan?
Baš uoči Vidovdana, najvećeg i najsvetijeg srpskog praznika? Kakva provokacija vaskolikog srbstva!
Ti baš podrivaš vaskolike napore "da se nasilje minimalizuje. "
margos margos 13:40 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

A mislim da je, što se tiče političkog efekta i efekta u smislu ukazivanja na problem ljudskih prava, priličan posao urađen - teško da se moglo plastičnije pokazati da... kako bih rekao... postoji problem

I ja mislim da je urađen dobar deo posla. Što nije okončan Povorkom, žao mi je, ali je ovom odlukom podvučeno da je problem doista ogroman - od toga da su neki ljudi diskriminisani, da su nasilnici pretnja ne samo diskriminisanima već svima, da smo svi u neravnopravnom položaju s nasilnicima i da ovo nije bezbedan grad ni za koga.
Verujem da je dosta ljudi to shvatilo. Pa idemo dalje...

maca22 maca22 13:45 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

margos
I ja mislim da je urađen dobar deo posla. Što nije okončan Povorkom, žao mi je, ali je ovom odlukom podvučeno da je problem doista ogroman - od toga da su neki ljudi diskriminisani, da su nasilnici pretnja ne samo diskriminisanima već svima, da smo svi u neravnopravnom položaju s nasilnicima i da ovo nije bezbedan grad ni za koga.
Verujem da je dosta ljudi to shvatilo. Pa idemo dalje...

Kuda?

Ja ne vidim da policija priznaje da ima problem, niti da obećava da će ga trajno rešiti, niti da trže samo odlaganje parade dok posao ne svrše.
Goran Vučković Goran Vučković 13:46 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Ma dal si ti normalan?
Baš uoči Vidovdana, najvećeg i najsvetijeg srpskog praznika?
Ti baš vaskolike napore "da se nasilje minimalizuje. "

Vidiš to je lepa koincidencija: 28. jun 1389. i 28. jun 1969 - možda onda bolje ponedeljak, 28. jun?

Može li Vidovdan da se uzme za slavu?
Bili Piton Bili Piton 13:48 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.



Goran Vučković
Džaba kuknjava. A mislim da je, što se tiče političkog efekta i efekta u smislu ukazivanja na problem ljudskih prava, priličan posao urađen - teško da se moglo plastičnije pokazati da... kako bih rekao... postoji problem



Lepo je sto nas tesis, Vucko, i ima dosta istine u onome sto kazes, ali slaba je to uteha. Mozda o svemu tome porazmislim kad me prodje inicijalna neverica, razocarenje i bes.

Medjutim, sada stajanja nema....dogodine, za dve, tri pet godina, jos organizovanije, jos glasnije, sa jos jacom i brojnijom podrskom javnih licnosti, iznova, iznova i iznova dok se stvar konacno ne pokrene s mrtve tacke. No way back now. Ako treba strpljenja, bice strpljenja, onoliko se vec ceka da se rodi mis - sacekace se jos malo.

A nije tako daleko vise taj dan....sve ovo sto se desavalo proteklih dana i nedelja samo do pre par godina ne bi bilo zamislivo uopste....da Bjela i Djuricko izadju na televiziju da podrze stvar, da Ceda obeca prisustvo....da se izradi studija izvodljivosti...sve je to sada bilo prvi put. I nece biti poslednji, to svako nek cuje ko seiri danas.
Goran Vučković Goran Vučković 13:54 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

zilikaka zilikaka 14:19 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

margos
I ja mislim da je urađen dobar deo posla. Što nije okončan Povorkom, žao mi je, ali je ovom odlukom podvučeno da je problem doista ogroman - od toga da su neki ljudi diskriminisani, da su nasilnici pretnja ne samo diskriminisanima već svima, da smo svi u neravnopravnom položaju s nasilnicima i da ovo nije bezbedan grad ni za koga.
Verujem da je dosta ljudi to shvatilo. Pa idemo dalje...


Brzo shvatilo, još brže zaboravilo!
To je najjači adut naših vladara. Svako čudo za tri dana. A oni, čije ime ne želim ni da pomenem, rastu li rastu. A ovi drugi ih maze, paze i čuvaju. Jer ne zna se kad će im zatrebati armija zombija, koja je u stanju da ubije zbog bilo čega što im se ne sviđa.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 14:23 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

to što je policija kod nas još uvek sredstvo represije a ne organ bezbednosti.

maca22 maca22 14:28 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

zilikaka
Brzo shvatilo, još brže zaboravilo!
To je najjači adut naših vladara. Svako čudo za tri dana. A oni, čije ime ne želim ni da pomenem, rastu li rastu. A ovi drugi ih maze, paze i čuvaju. Jer ne zna se kad će im zatrebati armija zombija, koja je u stanju da ubije zbog bilo čega što im se ne sviđa.

I meni tako izgleda. Bože svašta. A šta rade druge vlasti sa svojim sociopatama? Mogu li daih gaje i koriste, ali da nisu silni po ulicama?
margos margos 14:34 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Kuda?

Ja ne vidim da policija priznaje da ima problem, niti da obećava da će ga trajno rešiti, niti da trže samo odlaganje parade dok posao ne svrše.

Maco, pa ono što si dole napisala - u dalje osvešćivanje i edukaciju da zabranom problem ne nestaje... da ni ti ljudi ne nestaju... i da nisu oni jedini koji su diskriminisani u ovom društvu.

Policija i neće priznati da ima problem - javno, ali će svaki policajac (u sebi) biti svestan da su odustali pred nasilnicima.
odin2004 odin2004 15:28 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Nazalost ovo o svesnosti policajaca mislim da nece raditi. Verujem da je velika vecina njih srecna sto se parada nije odrza jer su i oni istog misljenja kao i njihova braca pravoslavna iz obraza i ostalih organizacija cuvara vatre.
Goran Vučković Goran Vučković 15:29 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Nazalost ovo o svesnosti policajaca mislim da nece raditi. Verujem da je velika vecina njih srecna sto se parada nije odrza jer su i oni istog misljenja kao i njihova braca pravoslavna iz obraza i ostalih organizacija cuvara vatre.

Verujem da je velika većina njih srećna jer neće raditi u nedelju (i to prilično nezgodan posao).
margos margos 15:37 19.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Odin, biće da si u pravu. Na žalost. :(((
Ha.... optimista u meni morao da progovori...


Edit: A možda pripadnici LGBT među policajcima i političarima ipak budu ti svesni, a?
die hard die hard 23:02 20.09.2009

Re: 27. jun 2010.


I ja mislim da je urađen dobar deo posla. Što nije okončan Povorkom, žao mi je, ali je ovom odlukom podvučeno da je problem doista ogroman - od toga da su neki ljudi diskriminisani, da su nasilnici pretnja ne samo diskriminisanima već svima, da smo svi u neravnopravnom položaju s nasilnicima i da ovo nije bezbedan grad ni za koga.
Verujem da je dosta ljudi to shvatilo. Pa idemo dalje...


Ako nisi nekakav portparol Vlade ( a kao da jesi ) trebalo bi pod hitno da te angazuju i to za velike pare.Dobar im pos`o zavrsavas i ovako doduse.
margos margos 11:24 21.09.2009

Re: 27. jun 2010.

Ako nisi nekakav portparol Vlade ( a kao da jesi ) trebalo bi pod hitno da te angazuju i to za velike pare.Dobar im pos`o zavrsavas i ovako doduse.

Nisam te baš razumela, no nisam ničiji portparol. Rekoh ono šta mislim - da je urađen veliki posao. Čudno je kako nekad ne vidimo ni ko nam daje podršku - ako ona nije na način na koji smo mi to smislili.
gorran2 gorran2 13:31 19.09.2009

On the second thought,

Kad malo bolje razmislim, nismo im sada predali vlast.
Sve i da su Tadić i Đilas zdušno podržali Prajd i stali na njegovo čelo, šta bismo dobili? Glatko bi izgubili izbore.

Vlast smo im predali kad smo prepustili da našu decu u školama uče popovi, Radoš Ljušić i Kosta Nikolić.

maca22 maca22 13:46 19.09.2009

Re: On the second thought,

gorran2
Sve i da su Tadić i Đilas zdušno podržali Prajd i stali na njegovo čelo, šta bismo dobili? Glatko bi izgubili izbore.

A ovakvi nam jaaako trebaju.

No sasvim je moguće da su tako razmišljali. Konačno, Đinđić je uveo veronauku u škole.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:01 19.09.2009

Re: On the second thought,

gorran2
Kad malo bolje razmislim, nismo im sada predali vlast.
Sve i da su Tadić i Đilas zdušno podržali Prajd i stali na njegovo čelo, šta bismo dobili? Glatko bi izgubili izbore.

Vlast smo im predali kad smo prepustili da našu decu u školama uče popovi, Radoš Ljušić i Kosta Nikolić.


Prvo, vlast je uvek bila i ostala u rukama Sluzbe. Ovaj skandal je samo jos jedna demonstracija moci Sluzbe, pred kojom ni tadic, ni dacic, ni djilas ne smeju ni da pisnu. Ne vidim ko je jos toiliko glup/naivan da se tome cudi.

Drugo, veoma gresite sto stavljate dr Kostu Nikolica u tu grupu. On je agnostik, glasan kriticar klerofashizma i vrlo pro-zapadno orijentisan.
Goran Vučković Goran Vučković 15:10 19.09.2009

Re: On the second thought,

Prvo, vlast je uvek bila i ostala u rukama Sluzbe. Ovaj skandal je samo jos jedna demonstracija moci Sluzbe, pred kojom ni tadic, ni dacic, ni djilas ne smeju ni da pisnu.

Svako ima svoje praznoverje..
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:15 19.09.2009

Re: On the second thought,

Goran Vučković

Svako ima svoje praznoverje..

Osim Vas, pretpostavljam?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana