Zabranjena Povorka ponosa 2009

Jasmina Tesanovic RSS / 19.09.2009. u 16:58

Ovako je to bilo 2001 a danas prenosim saopstenje organizacionog odbora Povorke ponosa, JT                                                                                            Zabranjena Povorka ponosa 2009                                                Beograd, 19. septembar 2009.

 Organizacioni odbor Povorke ponosa 2009 saopštava da je na prepodnevnom sastanku sa premijerom Vlade Republike Srbije organizatorima uručeno rešenje potpisano od Direktora policije Srbije Milorada Veljovića da državni organi Republike Srbije nisu u mogućnosti da u nedelju 20. septembra garantuju ostvarivanje ustavnih prava na mirno okupljanje na Platou ispred Filozofskog fakulteta.

 

Iako je u rešenju MUP-a stoji preporuka o izmeštanju Povorke ponosa na prostor Ušća ili ispred Platoa palate Srbije, potpuno je jasno - Povorka ponosa 2009 je zabranjena. Uprkos izjavama podrške najviših zvaničnika za pravo svih društvenih grupa pa i LGBT zajednice na javno manifestovanje svojih zahteva, država je ostala samo na rečima. Dela su izostala.

 

Organi Republike Srbije su ovim rešenjem formalno priznali da nisu u stanju da adekvatno preduprede i sankcionišu pretnje klerofašističkih organizacija, i da osiguraju ustavna prava građanki i građana koji su uredno prijavili skup.

 

Organizacioni odbor saopštava da je uprkos zabrani Povorke ponosa, javnost Srbije ima sada jasan odgovor na pitanje o ravnopravnosti u društvu. Ovakav epilog znači obavezu za sve vladine i nevladine strukture, medije i LGBT zajednicu, a povrh svega za Tužilaštvo i Sudstvo Republike Srbije, da se postavi jasna platforma borbe za ostvarivanje ljudskih prava LGBT osoba koja su ovom zabranom pogažena. Državni organi smesta moraju energično procesuirati osobe i organizacije koje su činile krivična dela pretnji linčem čitavom jednom delu populacije.

 

Sada je na predstavnicima Vlade Republike Srbije da ispune obećanje premijera Cvetkovića, da će već od ponedeljka, 21. septembra početi kvalitetna komunikacija sa LGBT organizacijama, i da se stvori takva atmosfera u društvu i obezbede svi relevantni bezbednosni preduslovi da se Povorka ponosa održi na mestu gde se svuda u svetu te povorke održavaju – u centru prestonice.

 

Država je pala na fundamentalnom ispitu, sledi joj popravni. Veoma brzo. Republika Srbija jeste kapitulirala, ali mi nismo.

 

Organizacioni odbor Povorke ponosa

 


 

 



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 17:10 19.09.2009

Povorka mora da se odrzi

Bez obzira na sve povorka mora da se odrzi. Ne razumem sta to znaci da je zabranjena? Pa bili su zabranjeni skupovi pod Milsoevicem, pa smo izlazili na ulice i dobijali batine. Ako u nesto verujes, onda zrtva nije bitna. Pored ovakve podrske jvanih licnosti, organizatori bi morali da odrze svoju rec i da povedu mirnu setnju sa Platoa sutra u 11:00. Sigurno ce im se pridruziti svi koji su ih podrzali (ne racunam tu na politicare pozicione i opozicione),

Ne mogu da verujem da ce svi da pokleknu pred fasistickim turbo patriotama. Pa to su isti oni koji su prebili Francuze pre neki dan. Junacine koje idu 100 na jednoga. To nisu Srbi, vec najgori otpad ovog naroda. I verujte mi, oni su u manjini.
loader loader 17:28 19.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

najgori otpad ovog naroda.

taube taube 18:25 19.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

[. I verujte mi, oni su u manjini.

ne znam baš da li su u manjini, nažalost

moramo u dalju borbu sa fašističkim turbo patriotama koji koriste prevaziđenu ideju 19. veka a to je ideja nacionalne države i nacionalizma,

i tu ideju 19.veka zlouptrebljavaju u eri globalizma,

sve apsurd do apsurda

a da ne govorim o tome da zvanično srbija nije teokratska država itd, itd

lično mi povorka ne bi smetala, ako me neko ne dira ne bih ga dirala i uznemiravala,

ne pripadam toj grupaciji pa bih povorku ignorisala a nasilje - to nikako,

ništa srbi da nauče o neisplativosti besmislenog nasilja i sukoba koje je povodom povorke najavljeno
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:46 19.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

Vasa S Tajcic
I verujte mi, oni su u manjini.

Sorry, Vaso, ne verujem. Svi statisticki podaci o Srbiji, i oni o (ne)pismenosti i oni o kulturnom i politickom opredeljenju, i oni o najpopularnijim strankama, i oni o higijenskim navikama, i oni o ponasanju u saobracaju, govore suprotno.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 20:05 19.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

Opet pocinjemo sa tim stereotipima. Pa koliko se ja secam vodje, clanovi i simpatizeri JUL-a su svi bili nacitani, obrazovani, okupani i lepo ocesljani. Doktorka Mira, pa reziser Ljubisa, tu su bili neki akademici, neki pevaci i ostale javne licnosti. Kostunica je ima Kusturicu, itd. Marko se stalno kupao u jakuziju i bazenu. A i oni na Pinku isto sljaste, ali sto bi rekla moja baba "spolja gladac, a u unutra jadac"
Ja ne znam koja to politicka opcija olicava kulturu, pismenost i dobro ponasanje u saobracaju? Vladajuca koalicija sigurno nije, a opozicija (ukljucujuci LDP) je jos dalje od toga.

Sto se higijene tice, ja se stvarno cudim da mi nemamo epidemiju svake godine. kakve uslove zivota imaju neki delovi Srbije. Dobro je i da su zivi. Za to nije sve kriva vlast devedesetih, vec od kralja, preko tita, DOS-a i ovih nam sadasnjih vlastodrzaca.

Samo zato sto neko radi na njivi ili ide na posao da bi preziveo, i nema vremena da ga gnjavi ovde kaos to mi to radimo, ne znaci da su fasisti.

Bas me interesuje za koju ti politicku opciju u Srbiji vezujes kulturu, higijenu i demokraticnost?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 08:16 20.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi


Gde je bio narod da zabrani bal vampira ispred skupstine kada je u centru zbivanja bila kutija od metala kasnije zakopana ispod drveta u Pozarevcu blizu mesta gde je nekada bila supa, ili kujna najstarije srpske kuce koja se "sama od sebe srusila" (kako to simbolicno zvuci), a iz cijeg dvorista se uzdize beli zid?
wukadin wukadin 15:33 21.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

Milan M. Ćirković

Vasa S TajcicI verujte mi, oni su u manjini.Sorry, Vaso, ne verujem. Svi statisticki podaci o Srbiji, i oni o (ne)pismenosti i oni o kulturnom i politickom opredeljenju, i oni o najpopularnijim strankama, i oni o higijenskim navikama, i oni o ponasanju u saobracaju, govore suprotno.


Cudi me da tako naucno potkovan covek ne moze da proceni svoje sanse i jednostavno se preda.
A, Cirkovicu!?

wukadin wukadin 15:36 21.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

i tu ideju 19.veka zlouptrebljavaju u eri globalizma,

sve apsurd do apsurda


A najveci apsurd je kad "najmoderniji" ne vide da Aziji jednostavno ide bolje.
Veza s temom?
A da... tamo takvih paradiranja obicno nema
Goran Vučković Goran Vučković 16:15 21.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

A najveci apsurd je kad "najmoderniji" ne vide da Aziji jednostavno ide bolje.
Veza s temom?
A da... tamo takvih paradiranja obicno nema

Ako zabraniš gej paradu, krenuće ti ekonomija? Zvuči prilično naučno, moram da priznam.
wukadin wukadin 17:52 21.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

Zemlje koje su manje demokratske imaju brzi ekonomski rast. Zemlje u kojima nisu "evropske vrednosti" (niti ih je bilo - recimo komunizam u Rusiji, Poljskoj) nemaju tolikih demografskih problema. Izgleda cudno, ali glava ne boli...
Goran Vučković Goran Vučković 18:24 21.09.2009

Re: Povorka mora da se odrzi

Zemlje koje su manje demokratske imaju brzi ekonomski rast. Zemlje u kojima nisu "evropske vrednosti" (niti ih je bilo - recimo komunizam u Rusiji, Poljskoj) nemaju tolikih demografskih problema. Izgleda cudno, ali glava ne boli...

Pretpostavljam da si čuo za izraz "kargo kult".
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:27 19.09.2009

Republika Srbija jeste kapitulirala, ali m

mladen.mladen mladen.mladen 20:18 19.09.2009

Re: Republika Srbija jeste kapitulirala, ali m

OK ovo je bas... lose.
kamichak92 kamichak92 06:58 20.09.2009

pitanje za pedju

pedja, jesi ti izjavio ovo za kurir?

Protiv održavanja Povorke ponosa je i Predrag Azdejković, urednik Gej-lezbo info centra, iako dodaje da pripreme za ovu manifestaciju teku sjajno.
- Nije ni vreme ni mesto da se održi parada, jer ona neće ništa doneti. Kažu da će za Povorku ponosa biti utrošeno oko 400.000 evra. Mislite li da će neka baba na pijaci, kad to čuje, biti srećna i odjednom postati tolerantna? Ne verujem. Čini mi se da udruženja koja organizuju paradu nameravaju da podignu veliku prašinu kako se u Srbiji ne poštuju njihova prava ne bi li stigle neke pare iz EU - kaže Azdejković.


nadam se da nisi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 19.09.2009

pa cekaj

onda sam skroz dzabe dolazio Em nisam uspeo da izvadim pasos, em mi paradu zabranise! Kakav prdez od drzave.
Ne znam za te organizatore, al' ja sam sutra na platou u 11, ako nista makar da popijem kafu i zamislim se nad sudbinom.






ninasimone ninasimone 23:28 19.09.2009

Re: pa cekaj

srdjan.pajic
onda sam skroz dzabe dolazio Em nisam uspeo da izvadim pasos, em mi paradu zabranise! Kakav prdez od drzave.


ako imas slucajno pasos neke druge drzave, onda te mozda sledeci put i ne puste u Srbiju ako ne budes imao dovoljno para (50 evra na dan).
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:18 20.09.2009

Re: pa cekaj

ninasimone
srdjan.pajic
onda sam skroz dzabe dolazio Em nisam uspeo da izvadim pasos, em mi paradu zabranise! Kakav prdez od drzave.


ako imas slucajno pasos neke druge drzave, onda te mozda sledeci put i ne puste u Srbiju ako ne budes imao dovoljno para (50 evra na dan).


Pa dobro, sta cu, morace ovo malo ostatka sveta van Srbije onda da me trpi.

Nego nocas opet palo cupanje semafora po gradu, izgledalo je kao da slave sto je otkazana parada, plus stosest hiljada policajaca na ulicama, drze se za ruke i dva po dva setaju Knezom ogrnuti pendrecima, gledaju zenske, nema veze sto tamo oko Kolarceve moze se pogine i na trotoaru. Posle mi u pekari rekli da je bila neka utakmica u pitanju, valjda.

ElectricDreams ElectricDreams 17:58 19.09.2009

Lol

Ha! Crkavam od smeha...
Pa vi ste majstori

I kako posle da se ne stidim što sam Srbin?
bandina bandina 18:04 19.09.2009

....


baroniknez baroniknez 18:41 19.09.2009

Re: ....

gleda li neko vesti na rts-?
Dawngreeter Dawngreeter 18:43 19.09.2009

Re: ....

Ja ne palim TV. Jel' opet neka katastrofa?
baroniknez baroniknez 18:53 19.09.2009

Re: ....

Dawngreeter
Ja ne palim TV. Jel' opet neka katastrofa?


prva i centralna vest je o diplomcima na vojnoj akademiji protiv cega, naravno nemam nista i ja bih je preneo, ali prva i centralna uz tadicev govor. a onda direktno ukljucenje u skupstinu da bi voditelj pitao izvestaca iz skupstine kako protice koktel za diplomce.

inace uhapsen je lik koji vodi pokret 1389.
ali samo jedan i sta onda - dobice sudsku opomenu i ajd zdravo

kada ih izbace iz prostorija, otkriju finansijere i uhapse njih 4-5 zbog pretnji iz svakog od tih pokreta e onda ok
cicmika cicmika 18:30 19.09.2009

ali tek sad

javnost Srbije ima sada jasan odgovor na pitanje o ravnopravnosti u društvu.

i pri tom je on nepotpun.
pogledajte
gagonini gagonini 18:44 19.09.2009

treba obavestiti

betmena i naravno
supermena,
da ne dolaze.
baroniknez baroniknez 18:50 19.09.2009

!

priveden lik iz 1389!!!
noboole noboole 18:55 19.09.2009

Re: !

baroniknez
priveden lik iz 1389!!!!


Koga, Murata?
baroniknez baroniknez 19:19 19.09.2009

Re: !

noboole
baroniknez
priveden lik iz 1389!!!!

Koga, Murata?


obilic
ElectricDreams ElectricDreams 20:42 19.09.2009

Re: !

baroniknez
priveden lik iz 1389!!!!


WOW!
Kad završe sa njim, mogli bi, na bis, da srede i sra*je na bliskom istoku...
baroniknez baroniknez 01:44 20.09.2009

Re: !


ElectricDreams
baroniknez
priveden lik iz 1389!!!!

WOW!
Kad završe sa njim, mogli bi, na bis, da srede i sra*je na bliskom istoku...


bolje njih da posalju...
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 19:23 19.09.2009

Zasto bas u centru?

Mozda sam ja glup, al' ajd' mi objasnite zasto mora bas centru prestonice, bas ove godine i zasto je bolje za LGBT populaciju da se otkaze parada nego da se odrzi ispred palate Srbija? Valjda bi trebalo da bude cilj da LGBT osobe budu prihvacene u drustvu za 5 do 10 godina a do tada da se napravi akcioni plan, pa ove godine malo dalje od centra, pa sve blize i blize i sve duza i duza povorka. Mozda drzava moze da predlozi za sledecu godinu jos par lokacija u centru koje su sa bezbedonosnog stanovista bolje od ove sadasnje. Koliko ja shvatam, apsolutni cilj LGBT populacije je da bude prihvacena u drustvu, kao fini gradjani koji su samo malo razliciti na svoj nacin. Ne vidim da se stvara takvo poverenje ovakvim napadima na vlast i crkvu. LGBT organizacije treba da "prodaju" LGBT nacin zivota tradicionalnim gradjanima Srbije kao nesto normalno, na isti nacin na koji je Djindjic "prodao" Kostunicu kao Slobinu zamenu, to je win-win situacija, i vuk sit i ovce na broju. Ovakvo, "prst u oko", tj. "parada bas u centru" a ako ne date onda "prst u dzep", tj. "nema parade", umesto Djindjicevskog, "a mozda prst u ruku, za promenu", ne doprinosi priblizavanju sa ostalim gradjanima Srbije. Lepo je svedski ambasador rekao, tuzno je i cudno, da su tolike inadzije i da ce radije da otkazu paradu nego da je odrze van centra, ahh, spasce im kruna sa glave. Rekao je i da je kljuc tolerancija, koja verovatno treba da krene od organizatora parade, koja bi trebala da pozove hetero ljude da posmatraju paradu i da ne napada vlast i crkvu i da ne siri histeriju (to bi bio neki minimum tolerancije). Mozda je bolje da dovedu nekog menadzera iz Evrope da im isplanira taj akcioni plan u sledecih 5 do 10 godina, nego da se ovako inate jos ko zna koliko godina. Potpuno je nebitno gde ce ova prva parada da se odrzi, jer ko hoce da dodje, doci ce sigurno, ko je protiv, nece otici svejedno. Insistiranje na pravu da svako moze da se okuplja gde zeli i insistirenje na ravnopravnosti u drustvu je potpuno ispravno, ali i potpuno nebitno za apsolutni cilj LGBT populacije, jer ce to pravo doci samo kao posledica ucinka LGBT organizacija. Ponavljam, nek mi neko objasni od kad je inat evropska vrednost kojoj treba da tezimo i kako insistiranje na ovaj nacin da se povorka odrzi bas u centru doprinosi apsolutnom cilju LGBT populacije.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 19:36 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Necu da se mesam, ali paradu je trebalo odrzati u svakom slucaju. Trebalo je da iznesu svoje zahteve i pokazu da nisu babaroge kako hoce neki idioti da ih predstave. Pored kukavicke policije, sonjave vlade i napaljenih fasista, krivicu snose i organizatori. Prvo su sve poceli trapavo, pa su neki odustali itd. Ipak dobili su podrsku glumaca, pisaca i ostalih javnih licnosti. Naravno tu su se prisljamcili pajaci iz LPD-a (cast izuzecima) i ove NGO koje su prizeljkivale krvoprolice. Sad je ovako ispalo i sada ce NGO da trube dve nedelje kako su u Srbiji svi fasisti i kako treba kao Srbi da nestanemo sa planete. Nikog ovde nije briga za seksualnu ravnopravnost i da se zaustav i nasilje u Srbiji. Svako im neke svoje vise ciljeve. Da ove nevladine brinu o na primer Romima, one bi sprovele neke akcije koje bi im direktno pomogle, a ne samo da se javljaju kad Djilas odvali glupost. Nije njima do pravaq Roma, vec su proptiv Djilasa. Tako isto i u ovom slucaju. Nema vise ratova, pa se grade karijere na nasilju prema marginalizovanim grupama u Srbiji. Meni nije jasno kako LDP moze da stoji iza bilo kojih ljudskih prava, kad pomaze da se donese onakav zakon o informisanju. Svi su oni isti. Meni je iskreno zao sto gay populacija u Srbiji ne moze da ispolji svoje nezadovljstvo i da poslaje poruku narodu da su i oni deo ove drzave i da zasluzuju ista prava kao i svi drugi.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 19:41 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Da, ovako ispade da im je cilj prst u oko ili nista, nece da se deranziraju za neku tamo paradu van kruga dvojke. Takodje mislim, dok ne obezbede podrsku bar dvoje narodnjaka koji ce da stanu ispred svih i nose sarene zastave, nece se mnogo nasetati. Mozda da prodaju Pinku licencu za paradu na jedno 10 godina, pa da dodju na gotovo.
ninasimone ninasimone 19:44 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Jel' ti stvarno mislis da je u pitanju samo lokacija? Da su rekli da ce parada da bude na Uscu, vlast bi insistirala da bude u centru. A ako ne mogu da garantuju sigurnost na jednom mestu, nece moci (zeleti) da garantuju ni na nekom drugom. Jeste prst u oko ali prst koji kaze "samo se vi skupljajte ali glave ce da padnu, mi smo, eto, nemocni". Bullshit.
A sto se tice svih drugih obespravljenih (cicmika je lepo opisala svoju muku), koliko znam, nema neke odredjene kolicine prava pa ako se sva potrose na gay populaciju, nece nista ostati za druge. Isto vazi i za LGBT. Nego svako svoj transparent u ruke, svi obespravljeni i svi opljackani, pa zajednicki. Ionako stalno govore kako je Srbija suvise mala da se deli i da samo sloga Srbina spasava (od drugog Srbina).
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 19:49 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Stvarni mislim da je lokacija ovog puta (zapravo setnja, skup u centru ne bio bio problem), ali ako zatraze od policije listu od 2-3 lokacije u centru i 2-3 lokacije sire za koje policija moze da garantuje, onda nema sanse da se policija izvuce sledece godine ili za mesec dana. Sta fali da je pomere za nedelju dana i da u medjuvremenu rade sa policijom na listi lokacija.
Dawngreeter Dawngreeter 19:52 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

E, a pazi sada ideju. KAko bi bilo da se to organizuje u nekom zatvorenom prostoru. Sa visokom ogradom. Da to niko i ne vidi, pa nece nikome ni smetati. Savrsen nacin pokazivanje jednakosti, ja mislim.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 19:58 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

E, a pazi sada ideju. KAko bi bilo da se to organizuje u nekom zatvorenom prostoru. Sa visokom ogradom. Da to niko i ne vidi, pa nece nikome ni smetati. Savrsen nacin pokazivanje jednakosti, ja mislim.

Kako insistiranje na ovaj nacin da se povorka odrzi bas u centru doprinosi apsolutnom cilju LGBT populacije.?
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:00 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Mozda sam ja glup, al' ajd' mi objasnite zasto mora bas centru prestonice, bas ove godine i zasto je bolje za LGBT populaciju da se otkaze parada nego da se odrzi ispred palate Srbija?

mislim, najbolje da se održi u nečijoj gajbi.
da se ne vidi.
da se ne uznemire "porodični ljudi".
u gajbi moš da radiš šta hoćeš.
čak se i palma slaže.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 20:03 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

mislim, najbolje da se održi u nečijoj gajbi.
da se ne vidi.
da se ne uznemire "porodični ljudi".
u gajbi moš da radiš šta hoćeš.
čak se i palma slaže.

Kako insistiranje na ovaj nacin da se povorka odrzi bas u centru doprinosi apsolutnom cilju LGBT populacije.?
baroniknez baroniknez 20:04 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

to nisu porodicni ljudi, sta ce sutra da rade kada im dete napadne neko zato sto ovo nosi pogresnu majcu ili ima pogresnu frizuru?
Dawngreeter Dawngreeter 20:06 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
E, a pazi sada ideju. KAko bi bilo da se to organizuje u nekom zatvorenom prostoru. Sa visokom ogradom. Da to niko i ne vidi, pa nece nikome ni smetati. Savrsen nacin pokazivanje jednakosti, ja mislim.

Kako insistiranje na ovaj nacin da se povorka odrzi bas u centru doprinosi apsolutnom cilju LGBT populacije.?

Direktno.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 20:09 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Kako direktno, kad je sad mrznja jos vise produbljena. Insistiranje na centru i prst u oku nije tolerancija, to je inat.
Dawngreeter Dawngreeter 20:13 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Prava se ne dobijaju, prava se uzimaju. Svaki put. Parada ce se odrzati tamo gde se sve parade odrzavaju, na nacin na koji se sve parade odrzavaju.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 20:19 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Nisi u pravu, prava se "zaradjuju". LGBT populacija mora da zaradi pravo da se pojavi u centru i seta se neometana. Tako sto ce biti tolerantna i sto ce manje lajati protiv crkve i vlasti i sto ce saradjivati sa tradicionalno vaspitanim ljudima i pridobiti njihovo razumevanje a ne ici mimo njih. Kad se to desi, svi ce ustati da ih brane. Sada imamo 2 paralelna sveta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:21 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Dawngreeter
Prava se ne dobijaju, prava se uzimaju. Svaki put. Parada ce se odrzati tamo gde se sve parade odrzavaju, na nacin na koji se sve parade odrzavaju.

sve slobode i sva prava su osvojena.
ništa nije bilo na tacni.
od prava crnaca, prava glasa, 8+ 8 +8...

p.s. ako i posle svih sranja ipak dobijemo beli šengen, ode i drugi talas...
a onda će u bratskoj ljubavi da žive svi ostali na čelu sa ravnodušnim ...
Dawngreeter Dawngreeter 20:31 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Kad se to desi, svi ce ustati da ih brane.


Greetings, space aliens!
cicmika cicmika 20:35 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Da,mislim da je premijer dobro sugerisao.Idite vi na Usce.Tamo je i Ceca okupila ljude pa se okupljajte i vi tamo i pevajte vase pesme a mi cemo biti mirni i zadovoljni.
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 20:39 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Greetings, space aliens!

Mislis da danas prolaznici ne bi skocili da brane dobar ciganski orkestar koji napadaju huligani? I cigani su ugrozena manjina, ali su se bar kroz sport i muziku izborili za postovanje (nazalost ne u dovoljnoj meri, ali ipak vise od LGBT populacije trenutno).
Dawngreeter Dawngreeter 20:40 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Naravno da ne bi. Gde ti zivis?
ElectricDreams ElectricDreams 20:45 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Nisi u pravu, prava se "zaradjuju". LGBT populacija mora da zaradi pravo da se pojavi u centru i seta se neometana. Tako sto ce biti tolerantna i sto ce manje lajati protiv crkve i vlasti i sto ce saradjivati sa tradicionalno vaspitanim ljudima i pridobiti njihovo razumevanje a ne ici mimo njih. Kad se to desi, svi ce ustati da ih brane. Sada imamo 2 paralelna sveta.


Aj pogledaj film "Milk" pa se vrati da razgovaramo...
Ako ne skapiraš iz prve, a ti pogledaj još jednom, pa malo googlaj (google is your friend)...
ElectricDreams ElectricDreams 20:50 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Greetings, space aliens!

Mislis da danas prolaznici ne bi skocili da brane dobar ciganski orkestar koji napadaju huligani? I cigani su ugrozena manjina, ali su se bar kroz sport i muziku izborili za postovanje (nazalost ne u dovoljnoj meri, ali ipak vise od LGBT populacije trenutno).


Mogli bi da organizujemo takmičenje u oralnom seksu tipovi vs. ribe, pa da na taj način pridobijemo pažnju strejt populacije, kad shvate ko najbolje puši? :)

Jesi ti bre normalan? Kroz sport i muziku? Roflmao!
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 21:03 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Hoces da kazes da nema popularnih gay glumaca i muzicara u svetu? Pogledaj koliko su crnci uspesni u sportu i muzici. Ko sad moze da prodaje teoriju o beloj nadmoci pored onoliko crnih sportista. Jedino sto se nasi gay sportisti i umetnici stide, ali to ce doci na svoje mesto vremenom.
wlyco wlyco 22:51 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Kako direktno, kad je sad mrznja jos vise produbljena. Insistiranje na centru i prst u oku nije tolerancija, to je inat.


ti bas nista ne razumes. Ako u centru Beograda covek ne moze da se oseca bezbedno kako cu ja recimo, na periferiji Loznice

kapiras?
ninasimone ninasimone 22:57 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Nisi u pravu, prava se "zaradjuju". LGBT populacija mora da zaradi pravo da se pojavi u centru i seta se neometana.

Pa, bogami su ga zaradili, i to debelo, jos 2001. 8 godina im je trebalo da skupe snage da opet izadju na ulice sve vreme slusajuci 'tradicionalno vaspitane', vlast i crkvu da nisu ljudi nego bubasvabe.
wlyco wlyco 22:57 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Nisi u pravu, prava se "zaradjuju". LGBT populacija mora da zaradi pravo da se pojavi u centru i seta se neometana. Tako sto ce biti tolerantna i sto ce manje lajati protiv crkve i vlasti i sto ce saradjivati sa tradicionalno vaspitanim ljudima i pridobiti njihovo razumevanje a ne ici mimo njih. Kad se to desi, svi ce ustati da ih brane. Sada imamo 2 paralelna sveta.



ovo jbt ko vaspitna ustanova.

Ako budete dobri necemo vas lincovati i te fore. Znaci, nista na ukazivanje da i u crkvi ima pahomija i to na tone, nista o peranovicima i sl.

nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 23:44 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Pahomije i ostali treba da budu na tapetu, ali ne od strane LGBT organizacija ... jer je kontraproduktivno ... problem je sto ovde ista ekipa NVO lepi crkvu i gura prst u oko po bilo kom osnovu i time izaziva mrznju tradicionalnih ljudi i u isto vreme se dernja kao podrska LGBT ... Dokle god Boban iz LGBT organizacije ide u Srebrenicu a Pedja Azdejkovic pravi sotonu od Amfilohija, nema sigurnosti za LGBT populaciju .. vrlo jednostavno .. samo treba da prestanu to da rade i treba da se posvete svojim problemima, a neko drugi ko bude gurao prst u oko treba da prestane da ih javno podrzava ... ovo je prost public image problem koji se lako resava, samo treba da uzmu stranca menadzera jer ovi sadasnji su suvise tvrdoglavi ... ne mogu oni ovim putem (lajanjem) da nateraju bilo koga da ih voli , to se ne radi tako ...
baroniknez baroniknez 23:47 19.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

mislim da ides u pogresnom pravcu. treba podrzati i druge LGBT ljude...
cicmika cicmika 00:26 20.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

nicolaus_liesinich
Nisi u pravu, prava se "zaradjuju". LGBT populacija mora da zaradi pravo da se pojavi u centru i seta se neometana. Tako sto ce biti tolerantna i sto ce manje lajati protiv crkve i vlasti i sto ce saradjivati sa tradicionalno vaspitanim ljudima i pridobiti njihovo razumevanje a ne ici mimo njih. Kad se to desi, svi ce ustati da ih brane. Sada imamo 2 paralelna sveta.

Dobro,prava se zaradjuju.
Cime su onda zaradili pravo oni da izadju u centar grada 'uznemireni' zato sto im je heroj uhapsen,demoliraju grad,cak i ogroman trud umetnika da ga jos vise ulepsaju i oplemene(skulpture iz Teranove)?
Cime?Cime su ti zasluzili da se svi sklanjaju ispred njih da bi ostali zivi dok oni pale grad i demonstriraju silu braneci one koji su 90-tih bili silni,glavnokomandujuci i zbog cije sebicnosti i kukavicluka generaciju koja je tada bila u pelenama sve bitne medjunarodne organizacije i velike sile kaznjavaju,omalovazavaju. . .
Svaka losa odluka steti mladima a ne toj generaciji.
Hocete da i nama mladost potpuno bude kao sitan kusur odbrojana?
thug_b thug_b 02:07 20.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Exitus Letalis

ako i posle svih sranja ipak dobijemo beli šengen, ode i drugi talas...

koji crni drugi talas? nesto ste se zabrojali (bilo ih je najmanje 17:).

a onda će u bratskoj ljubavi da žive svi ostali na čelu sa ravnodušnim ...

to ste, moguce je sasvim, prebrojali dobro.
princezicamala princezicamala 09:01 20.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

Pahomije i ostali treba da budu na tapetu, ali ne od strane LGBT organizacija ... jer je kontraproduktivno ... problem je sto ovde ista ekipa NVO lepi crkvu i gura prst u oko po bilo kom osnovu i time izaziva mrznju tradicionalnih ljudi i u isto vreme se dernja kao podrska LGBT ... Dokle god Boban iz LGBT organizacije ide u Srebrenicu a Pedja Azdejkovic pravi sotonu od Amfilohija, nema sigurnosti za LGBT populaciju .. vrlo jednostavno .. samo treba da prestanu to da rade i treba da se posvete svojim problemima, a neko drugi ko bude gurao prst u oko treba da prestane da ih javno podrzava ... ovo je prost public image problem koji se lako resava, samo treba da uzmu stranca menadzera jer ovi sadasnji su suvise tvrdoglavi ... ne mogu oni ovim putem (lajanjem) da nateraju bilo koga da ih voli , to se ne radi tako ...

Istina.
wlyco wlyco 11:46 20.09.2009

Re: Zasto bas u centru?

princezicamala
Pahomije i ostali treba da budu na tapetu, ali ne od strane LGBT organizacija ... jer je kontraproduktivno ... problem je sto ovde ista ekipa NVO lepi crkvu i gura prst u oko po bilo kom osnovu i time izaziva mrznju tradicionalnih ljudi i u isto vreme se dernja kao podrska LGBT ... Dokle god Boban iz LGBT organizacije ide u Srebrenicu a Pedja Azdejkovic pravi sotonu od Amfilohija, nema sigurnosti za LGBT populaciju .. vrlo jednostavno .. samo treba da prestanu to da rade i treba da se posvete svojim problemima, a neko drugi ko bude gurao prst u oko treba da prestane da ih javno podrzava ... ovo je prost public image problem koji se lako resava, samo treba da uzmu stranca menadzera jer ovi sadasnji su suvise tvrdoglavi ... ne mogu oni ovim putem (lajanjem) da nateraju bilo koga da ih voli , to se ne radi tako ...

Istina.



neistina. Prvo, pomenuta dvojica i nisu planirala da dodju na prajd. A i da jesu, oni ne predstavljaju gay populaciju niti su bilo gde izglasani za tako nesto pa i stavovi koji iznose pripadaju samo njima.

opet ne kapiras!? sta da ti radim!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:15 19.09.2009

Ponosni

Ponosni su ostali ponosni i postali jos ponosniji, Dacic je ostao Dacic, fasisti su ostali fasisti a Tadic je (p)ostao Milosevic. Lepo toni Srbijo, nece te niko u tome remetiti. Pozdrav svim ponosnima u danas najtuznijoj i najbednijoj zemlji u Evropi!
Dawngreeter Dawngreeter 20:16 19.09.2009

Re: Ponosni

Samo bih da napomenem da je Tadic prevazisao Milosevica. Prvi put u istoriji moderne drzave, kod nas je zabranjeno citiranje bez dozvole.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:00 19.09.2009

Re: Ponosni

I to sve uz podrsku Cede i jednog dela LDP-a. Cak ni socijalisti nisu hteli da glasaju za ovaj fasisticki zakon.
nikola721 nikola721 21:17 19.09.2009

Re: Ponosni

za ovaj fasisticki zakon.

Cccccc....ne pominjite ovde Fasizam, Komunizam, Nkvd, SS....neki su preosetljivi......
loni loni 20:38 19.09.2009

Jedna ispravka

Protiovnik sam nečijeg gore posta kako su svi isti.

NISU.

Ako vam se LDP osramotio zakonom o informisanju,
SDU Žarka Koraća nije.

Daklče i dalje imate jednu partiju, koja doduše jeste na listi LDP-a, ali samo zato što je mala,
koja se bori za neke principe.

Dakle ipak za listu LDP-treba glasati, ako ništa drugo da bi SDU ojačala.

A što se tiče samog LDP-a ni tu nisu svi glasali za zakon o informisanju, nego po svojoj ličnoj savesti.
Znamo da je Vesna Pešić glasala suprotno od Čede.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 21:03 19.09.2009

Re: Jedna ispravka

Zarku Koracu i Vesni Pesic svaka cast na principijelnosti u borbi za demokratiju i slobodu u Srbiji. Ceda je isti kao Tadic i jos neki na srpskoj politickoj sceni. Kad god Ceda spomene Djindjicevo nasledje, povraca mi se. Covek je diletant i ne govori istinu.
ninasimone ninasimone 23:02 19.09.2009

Re: Jedna ispravka

Vasa S Tajcic
Zarku Koracu i Vesni Pesic svaka cast na principijelnosti u borbi za demokratiju i slobodu u Srbiji. Ceda je isti kao Tadic i jos neki na srpskoj politickoj sceni. Kad god Ceda spomene Djindjicevo nasledje, povraca mi se. Covek je diletant i ne govori istinu.

aferim.
soylentgreen soylentgreen 20:39 19.09.2009

Zabrana spasla patriotsku djubrad

Nije parada zabranjena sa bi se zastitili ucesnici gay pride-a.

Parada je zabranjena zato sto je postalo ocigledno, posle ogromnog odziva onih kojima je ostalo nesto mozga, da ce nacionalisticko-pravoslavno-navijacki sljam da dobije ozbiljne batine.

Sto bi potpuno urusilo legitimitet prave vlasti u ovoj zemlji.

Ne bi vise imali sa cim da nam prete.

GOTOVI STE !
ElectricDreams ElectricDreams 20:47 19.09.2009

Re: Zabrana spasla patriotsku djubrad

soylentgreen
Nije parada zabranjena sa bi se zastitili ucesnici gay pride-a.

Parada je zabranjena zato sto je postalo ocigledno, posle ogromnog odziva onih kojima je ostalo nesto mozga, da ce nacionalisticko-pravoslavno-navijacki sljam da dobije ozbiljne batine.

Sto bi potpuno urusilo lgitimitet prave vlasti u ovoj zemlji.

Ne bi vise imali sa cim da nam prete.

GOTOVI STE !


What he/she said!
maca22 maca22 21:58 19.09.2009

Re: Zabrana spasla patriotsku djubrad

soylentgreen
Nije parada zabranjena sa bi se zastitili ucesnici gay pride-a.

Parada je zabranjena zato sto je postalo ocigledno, posle ogromnog odziva onih kojima je ostalo nesto mozga, da ce nacionalisticko-pravoslavno-navijacki sljam da dobije ozbiljne batine.

Sto bi potpuno urusilo lgitimitet prave vlasti u ovoj zemlji.

Ne bi vise imali sa cim da nam prete.

GOTOVI STE !

Word.
asparagus asparagus 23:12 19.09.2009

Re: Zabrana spasla patriotsku djubrad

Jeste, sigurno je zato. Kako da nije.

Izracunao "neko" da mu je ovo najbolje za politicki rejting (i ovde medj' sljivama i u Evropi). Sve drugo je mazanje ociju...
nikola721 nikola721 22:35 19.09.2009

Pobedismo u kosarci....

Eto, pobedismo u kosarci....sada ce SVE da ode u drugi (treci, cetrvrti...) plan....cccccc
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 22:39 19.09.2009

Re: Pobedismo u kosarci....

Pa ovi momci i treba da budu u prvom planu. Samo Tadic da ne ode da gleda finale i povede sa sobom Dodika. Kad god oni dodju mi gubio. Maleri su to.
nikola721 nikola721 22:43 19.09.2009

Re: Pobedismo u kosarci....

Pa ovi momci i treba da budu u prvom planu

Prirodno.....ionako je najbolje sve sto je prirodno.....
soylentgreen soylentgreen 23:15 19.09.2009

JEL' DACIC SME DA ZABRANI NAVIJACKE ...

... POVORKE U SRED BEOGRADA ?


Ubuduce?

Kao sto je najavio?

Zato sto se vecina beogradjana ne oseca bezbedno kad se taj crnokosuljaski sljam okupi na ulicama.

Da vidimo bar neku korist od kapitulacije drzave.
nikola721 nikola721 23:44 19.09.2009

Dobro je....

Inace, dobro ste prosli....Sutra je za 11h Mesec u losem aspektu sa Marsom u Raku....ovaj aspekt je cest pri izbijanju gradjanskih ratova, medjuetnickim sukobima i generalno sukobima medju ljudima....
U svakom slucaju, mudra odluka vlasti, a sledeci put se raspitajte KADA to opet treba organizovati kod pravih strucnjaka....da bi se izbegli neredi i sve sto uz to sledi...normalno, pod uslovom da zelite Mirnu Setnju....
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:35 20.09.2009

Re: Dobro je....

Inace, dobro ste prosli....


vako nas je izradila policija (i vlas')

nikola721 nikola721 04:29 20.09.2009

Re: Dobro je....

vako nas je izradila policija (i vlas')

A zavere i zaverice ne postoje, a ?...Malo od gore navedenih, malo od mangupa iz vasih redova....po svemu sudeci, laganica posao.....od par dana....
baroniknez baroniknez 23:55 19.09.2009

!

Народна сељачка странка Марјана Ристичевића саопштила је да су највећа достигнућа Владе Закон о информисању и „Парада поноса“.
– Народна сељачка странка позива своје чланове и симпатизере да свим расположивим легитимним средствима пруже отпор владиној наказној паради. Ми смо либерална странка и подржавамо све педере и лезбијке који су рођени уз помоћ хомосексуалних односа и које су педери направили и педери родили – наводи се у саопштењу.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 00:11 20.09.2009

Re: !

Bas su seljacine
Goran Vučković Goran Vučković 00:48 20.09.2009

Re: !

Bas su seljacine

Imidž je sve
kaldorei kaldorei 01:03 20.09.2009

Re: !

je l' to priopćenje čitao sa traktora?
Dawngreeter Dawngreeter 04:20 20.09.2009

Bojna taktika

Bili Piton Bili Piton 04:54 20.09.2009

Re: Bojna taktika






I posle kazu pederi bolesni ljudi....

Exitus Letalis Exitus Letalis 08:57 20.09.2009

Re: Bojna taktika

Bili Piton





I posle kazu pederi bolesni ljudi....


da. i nema još razloga za privođenje.
sve je na verbalnom nivou.
reče tomo zorić i ostade živ.
Goran Vučković Goran Vučković 10:39 20.09.2009

Re: Bojna taktika

U Srbiji ljudska prava nisu baš nešto - ali je sloboda govora na nivou
odin2004 odin2004 12:31 20.09.2009

Re: Bojna taktika

Ovaj majmun koji dezodoransom probija kordon je idiot svoje vrste. Ali nazalost takvih je mnogo danas u Srbijici.

Da se vratim na gore postavljeno pitanje zasto u centar grada. Pa recimo zasto se docek sportista desava u centru grada? Zasto pitomci u pratnji popova marsiraju kroz centar grada? Zasto domoljubi organizuju podrsku Karadzicu i Mladicu u centru grada?

Pa odgovor je jednostavan ako hoces da te vide ti prosetas centrom grada, ne Malim Mokrim Lugom, ne na Uscu ili na Goliji.

Posto je cilj ove povorke bio da se pokaze kako i medju Srbljem postoje homoseksualci koji su isto ljudska bica kao i ostali pravoslavci (noge, ruke, glava...) i koji ne vole kad im na ulici neko razbije glavu metalnom sipkom ili bejzbol palicom samo zato sto su homoseksualci. Tako da odrzavanje povorke pod zemljom ne bi dalo dovoljno efekta. Predpostavljam da je odgovor zadovoljavajuci.

Sto se tice Bobanovog i Predragovog stila izrazavanja nemora da se nekome svidja, a ako smatra da su ga uvredili, oklevetali ili sta vec i za to postoji zakon pa na sud.

Zakazivanje povorke nije prst u oko ili dupe kako god izvoljevate, to je ustavom i zakonima zagarantovano pravo svakog gradjanina. Ukoliko se prekrse zakoni tokom povorke od strane ucesnika tu je policija da uhapsi i sud da kazni. Nije na nacionalistima, fasistima, teroristima, popovima, porodicnim ljudima, "normalnim" da primenjuju zakon ulice.

Drzava bi trebala da zastiti prava svakog i da primenjuje zakone (ne selektivno). Ali da bi se to dogodilo drzava mora da postoji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana