Društvo| Politika| Život

Opsadno stanje

Nebojša Spaić RSS / 21.09.2009. u 16:48

Policija je na svakom ćošku u centru, od dvojice-trojice, do većih grupa, od po sedam-osam njih. Smeše se, ljubazni, al' se ne osećam ništa bezbednije. Naprotiv. Pomislih, ako sretnem više od dva prijatelja i zastanem sa njima, možda i mene privedu, što kršim zabranu okupljanja. Kad već ne mogu da zaustave divljake da nasrnu na najavljenu povorku, sada mogu da se iživljavaju koliko hoće.

Najgore je što ne vidim da ikome to ozbiljno smeta.

update 22. septembar:

Ubij, zakolji, da drugi ne postoji

Impotentna država, nemoćna da obezbedi jedan omanji skup (uspela je jedino da se gnjecavo samozadovolji vojnom paradom i vibratorskom avio-penetracijom) pokazala je... (komentar u Borbi

 
 


Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 16:55 21.09.2009

_

Kakvi smeta. Čak bi bilo dobro da svako ima po jednog.(policajca). Kao inostrani državljani što dobiju kad dođu.
loader loader 17:19 21.09.2009

Re: _ Uobičajeni tempo...

Nebojša Spaić: " Najgore je što ne vidim da ikome to ozbiljno smeta."
Ovde su spore reakcije svojstvene. Onolike godine podrške režimu SM, uprkos evidentnoj propasti, i površinskoj, i dubinskoj - opominju na činjenicu da se zastareli model procene ovde teško napušta. Tako treba da dođe i do procene da to što je na ulici više policajaca nego građana ukazuje na nešto neobično (!)... Sumnjam da će se u tom smislu nešto bitnije izmeniti. Naprosto, to je isto ono građanstvo koje deceniju ipo nije prepoznalo ... Onda nije preterano verovatno da će ovoga puta doći do naglog procvata svesti o savremenom pojmu slobode, ljudskih prava, samoodgovornosti...

No, stvari se po onoj prirodnoj inerciji menjaju. Doba ratne logike biva menjano u logiku gradnje u miru. To je, naravno, proces. Ništa se neće promeniti ovih dana, ali hoće tokom godinu, tri, pet ... Tada će i današnji pesimisti morati da uoče razliku. Naravno, biće i onih koji ne mogu ili ne žele da je priznaju, kao što to čine i u slučaju poređenja Srbije pre i posle 5. oktobra (tvrdeći da je nakon 2000. isto ili još gore). Ovde je na žalost mnogo više građana koji veruju u loše, i stalno o lošem govore, nego onih koji u dobro veruju i nastoje da dobro čine. Taj negativizam je veliko društveno zlo Srbije, jer produkuje besplodnost, politikantstvo, latentno beznađe...

ervetor ervetor 21:40 21.09.2009

Re: _ Uobičajeni tempo...

Taj negativizam je veliko društveno zlo Srbije, jer produkuje besplodnost, politikantstvo, latentno beznađe...

Donekle ste u pravu, medjutim s druge strane, ovi veciti pozitivci pocinju u cilju odrzanja vlastite pozitivnosti da zabijaju glavu u pesak i prave se da ne vide neke stvari.
Locirati problem, ukazati na nepravilnosti, definisati anomalije jesu zapravo predpostavke koje su nuzne da bi se uopste i pocelo sa reformama. Kako onda mozemo da govorimo o reformama drustva ako se ukazivanje na stvari koje ne valjaju odmah proglasavaju za negativizam i antisrpstvo ?

Moj utisak je da Srbija poslednjih 4 do 5 godina opasno ide unazad.
Moj zivot definitivno.
E sad, vrlo je moguce da sam ja neuspehe na licnom planu projektovao na celu drzavu.
Ipak, kad god odem u inostranstvo, ja se preporodim.
Niko mi ne trubi, pustaju me da se prestrojim. Nece da se biju ako se slucajno zagledam u njih duze od jedne sekunde.
Uvece tisina.
Ljudi nasmejani, iskreno ljubazni.
Deca u njihovom velegradu biciklom odu u skolu, u bioskop, zooloski vrt. Niko se ne boji da ce im pogaziti dete na ulici kao paradajz...
A od kad znam za sebe, ja slusam da je potrebno vreme. Pa jeste, naravno, potrebno je vreme, uvek je potrebno vreme, ali uz uslov da se nesto i radi.
A ako se ne radi, onda to vreme postaje beskonacno, i polako shvatite da vam je prosao zivot, a jos uvek vam ona ista cifra od 3 do 5 godina za koliko ce stvari postati bolje lebdi nad glavom.
loader loader 23:29 21.09.2009

Re: _ Uobičajeni tempo...

a jos uvek vam ona ista cifra od 3 do 5 godina za koliko ce stvari postati bolje lebdi nad glavom
:) To je stanje stvari. Pre deset godina se to zvalo: za 13 do 15 godina. A pre 20 godina se zvalo Nikad. Sada smo ipak mnogo bliže. Inače, ja svoje lične životne dogodovštine nikad ne mešam sa procenom o opštem stanju i tendencijama. Razmišljam kao robot :) .. Saberem sve faktore po vertikali, sve faktore po horizontali, sve faktore pod uglom od 45 stepeni, i sve stvari pod još nekoliko uglova, pa kad dobijem rezultantu svih tih sila kažem: ima nade :)
spadalo92 spadalo92 06:38 22.09.2009

Re: _ Uobičajeni tempo...

Deca u njihovom velegradu biciklom odu u skolu, u bioskop, zooloski vrt.
... A onda dodje njihov vrsnjak sa tri automatske puske i pobije njih dvadeset... A onda uhvate nekog dedu koji je dvadeset godina krio svoju cerku u podrumu i usput joj napravio gomilu dece... A onda otkriju zamrzivac pun ljudskog mesa... A onda neki snajperista pocne da ubija nepoznate ljude po ulici... A onda...
Rejlem Rejlem 15:41 22.09.2009

Cost-benefit analiza, input Ivicini podaci

Kaže naš Ivica:

Od prozivki za neodržavanje skupa bio bih mnogo odgovorniji da je pala i jedna kap krvi. Mogao sam da kažem 'okupite se' i da bude krvoproliće", kaže Dačić.

On napominje da su za obezbeđivanje povorke bile preduzete sve preventivne mere.

"Bilo je predviđeno 4.500 policajaca, što je trebalo da košta 300.000 evra. Daću vam primer koji dobro ilustruje šta je moglo da se dogodi - u nedelju je na ulicama bilo 1.600 policajaca, pa se ipak dogodio incident. Napadnut je australijski državljanin, a sumnja se da je napadnut jer su napadači pomislili da je došao na povorku. Znači, nije moguće i pored toliko policije pokriti svaki centimetar Beograda", zaključio je Dačić.


KAKVA SLUŽBA...1600 POLICAJACA NIJE USPELO DA ZAŠTITI AUSTRALIJANCA KOJI JE DOŠAO NA SVADBU. PO TOJ LOGICI 4500 POLICAJACA NE BI USPELO DA ZAŠTITI NI 3 UČESNIKA POVORKE, VEĆ MOŽDA EVENTUALNO 2.

KAKO 4500 POLICAJACA KOŠTA 300000 EUR, DOLAZIMO DO TROŠKOVNE EFIKASNOSTI RADA POLICIJE OD

150000 EUR PO GLAVI USPEŠNO ZAŠTIĆENOG UČESNIKA POVORKE


Malo skupo, a? (Npr. da se skupilo 100 ljudi u povorci koštalo bi 15 miliona EUR)

Je..te, ko im je pravio tarife... (taj je car)
gorran2 gorran2 17:05 21.09.2009

Scenario "91"

Da citiram sam sebe (što rekao MK), radi uvoda:

Slučaj "Gay Pride" međutim sugeriše drugačiju podelu uloga. Državni zvaničnici nisu krili nelagodnost povodom ovog događaja. I, uspeli su da ga likvidiraju zadivljujućom efikasnošću, izvukavši pri tome korist za sebe.
Akcija je dosta elaborirana: najpre se gurnu ili iskoriste neki "ekstremisti" koji hoće da sprovedu u praksi ono što ostali misle u kafani.
Pa se onda "država" pojavi da "razdvoji zaraćene strane" i "obezbedi sigurnost". U stvari, da obezbedi dobitak ekstremista.
Za sebe bonus: militarizacija, pojačanje policijske kontrole, pooštravanje kontrole, ograničavanje slobode - naravno, iz bezbednosnih potreba
Recept Milošević-JNA iz 1991.

Dakle, ne "opozicija i destabilizacija". Naprotiv - vlast i konsolidacija.

Ponavlja se dakle po ko zna koji put LICEMERJE naše vlasti:

Kao u slučaju zločinačkog rata u Bosni, kad je s jedne strane preuzeta i usvojena kompletna ideološka podloga:

opasnost od genocida, odbrana vekovnih ognjišta, legitimni nacionalni interes, itd, itd...

a s druge strane ljigavo popuštanje i podilaženje stranim silama u vidu izručivanja zločinaca, ali samo koliko je apsolutno neophodno

tako se i ovde istovremeno IDEOLOŠKI PODSTIČE netolerancija, nepoverenje prema različitosti, emancipaciji, kao i neraspoloženje prema "vekovnim neprijateljima"...

a s druge strane se tobož interveniše protiv "ekstrema"

A pri tom je "ekstremima" jasno da su na istoj strani sa vladajućom politikom i ideologijom. A i svima drugima.

Taj recept je inače patentirao Vuk Drašković, kad je morao da se odrekne novih četnika koji su izazvali odijum svetskog javnog mnjenja, pa izvukao čiča-Dražu koji je za svet nebitan
a za nas predstavlja zakletvu i simbol kontinuiteta ravnogorske ideologije...
Ivan Marović Ivan Marović 17:28 21.09.2009

Re: Scenario "91"

gorran2
A pri tom je "ekstremima" jasno da su na istoj strani sa vladajućom politikom i ideologijom.
Mislim da im nije jasno, oni jadni misle da su represirani, ovi iz 1389 pokleknuše pred "силом пропедерског - проевропског режима", Naši poručuju" диктаторском режиму Бориса Тадића, и његовим партнерима са Б92 и невладиних организација да им се ускоро ближи крај", a Obraz nije apdejtovao sajt (pošto to izgleda jedino onaj žgoljavi ume, a on je u apsu), ali verujem da ni oni ne shvataju da je država na njihovoj strani.
gorran2 gorran2 17:29 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Mislim da im nije jasno, oni jadni misle da su represirani, ovi iz 1389 pokleknuše pred "силом пропедерског - проевропског режима", Naši poručuju" диктаторском режиму Бориса Тадића, и његовим партнерима са Б92 и невладиних организација да им се ускоро ближи крај", a Obraz nije apdejtovao sajt, ali verujem da ni oni ne shvataju to što ti kažeš.
Moguće je da ne shvataju. U tom slučaju su izmanipulisani, kao svojevremeno Babić i Martić.
Taj je odnos dosta kompleksan za održavanje - obe strane sve vreme drže iza leđa opciju odricanja od one druge.
antioksidant antioksidant 17:34 21.09.2009

Re: Scenario "91"

, a Obraz nije apdejtovao sajt (pošto to izgleda jedino onaj žgoljavi ume, a on je u apsu

Ivan Marović Ivan Marović 17:39 21.09.2009

Re: Scenario "91"

gorran2
Taj je odnos dosta kompleksan za održavanje - obe strane sve vreme drže iza leđa opciju odricanja od one druge.
Ovde imamo tri strane, a ne dve. Progresivne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa retrogradnim grupama protiv njih, retrogradne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa progresivnim grupama protiv njih, a vlast u suštini boli uvo i za jedne i za druge.
adam weisphaut adam weisphaut 17:40 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Mislim da im nije jasno, oni jadni misle da su represirani, ovi iz 1389 pokleknuše pred "силом пропедерског - проевропског режима", Naši poručuju" диктаторском режиму Бориса Тадића, и његовим партнерима са Б92 и невладиних организација да им се ускоро ближи крај", a Obraz nije apdejtovao sajt (pošto to izgleda jedino onaj žgoljavi ume, a on je u apsu), ali verujem da ni oni ne shvataju da je država na njihovoj strani.

Oprostice im svu "izdaju" kad im tvoj drugar Homen iskopa Drazu...
antioksidant antioksidant 17:41 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Oprostoice im svu izdaju kad im tvoj drugar Homen iskopa Drazu...

Ivan Marović Ivan Marović 17:45 21.09.2009

Re: Scenario "91"

adam weisphaut
... kad im tvoj drugar Homen iskopa Drazu...
Pusti bre čoveka na miru, on je uvek voleo arheologiju.
adam weisphaut adam weisphaut 17:48 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Pusti bre čoveka na miru, on je uvek voleo arheologiju.

I to sto kazes, kad mu ne idu od ruke pravo i drzavna uprava...
loader loader 17:50 21.09.2009

Re: Scenario "91"

IvanMarović: "Ovde imamo tri strane, a ne dve. Progresivne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa retrogradnim grupama protiv njih, retrogradne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa progresivnim grupama protiv njih, a vlast u suštini boli uvo i za jedne i za druge.
Prilično netačno. Uz dodatak da je najvažnija četvrta strana - ogromna većina građana koja je pasivna i kojoj vesti o nasilju ili nagoveštaju nasilja ne smetaju baš suviše. Ta činjenica daje osnovni tempo rešavanju problema o kojem govorimo.
gorran2 gorran2 17:50 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Progresivne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa retrogradnim grupama protiv njih, retrogradne grupe misle da se vlast tajno uortačila sa progresivnim grupama protiv njih
Ne radi se o "grupama", ovakvim ili onakvim.
Radi se o "ideologiji", da izvineš na izrazu.
U pogledu npr "srpskog nacionalnog interesa" (shvaćenog onako beznadežno, devetnaestovekovno), u pogledu nacionalnog identiteta, položaja crkve i slično, postoji prilično idejno jedinstvo sa izuzetkom grupica levičara i liberala.
Razlike unutar tog bloka tiču se samo stepena do kojeg se sme i treba "popuštati Zapadu" da bi se dobila šargarepa.

Naravno, teoretski je sve to legitimno - naš je problem što smo imali devedesete i što postoje još mnoge nezarasle rane.

Koliko je uopšte važna ova "ideologija" za vlast? Naravno, u pravu si da ih boli patka.
Samo, to je za sada jedini način da se dobiju izbori.
Što rekao WA, mrzeo je spoljašnji svet, ali nije bilo nijednog drugog mesta gde se može kupiti hamburger.
Zato je "vlast", tj politika, do neke mere prinuđena da sadi tikve s đavolom.

Svojevremeno je Milošević bio taj baštovan koji je sadio tikve i verovao da će iskoristiti đavola.
Pa mu se obile o glavu.
I ne samo njemu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:01 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Pusti bre čoveka na miru, on je uvek voleo arheologiju.

Pa što onda nije sekretar kod Bratića?
Ivan Marović Ivan Marović 18:30 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Milutin Milošević
Pa što onda nije sekretar kod Bratića?
Ne kapirate vi ništa, on će njima da preda Dražine kosti, a zadržaće ono što je zakopano ispod kostiju.


gorran2 gorran2 18:50 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Prošle godine, 11. oktobra, bio je sličan scenario. Mi smo prijavili skup, nešto se kao tobož zakuvalo, ovi počeli da prete, i policija izvela sličan manevar.
Skup je trebalo da bude u subotu, a Dačić u četvrtak objavio da policija neće dozvoliti ni naš, ni fašistički skup. Naravno, "iz razloga bezbednosti".
Samo smo mi drugačije reagovali. Izdali smo saopštenje da nema šanse da ne održimo skup. Tukli smo ih retorički, ističući kako je sramno zabranjivati antifašistički skup. Svi su bili u fazonu, neka policija dođe zajedno sa Strojem i Obrazom. Ne zato što smo jači - prosto zato što se iz svog grada nemaš gde dalje povlačiti.
Onda je sutradan Dačić ublažio retoruku, pa se korigovao da će navodno fašistički skup biti zabranjen, a za antifašistički je "preporučeno da se ne održi".
Bila gomila murije, mene zaustavili kod Narodnog, i komandir pita motorolom "halo šefe, imam jednog antifašistu, jel ove puštamo ili zadržavamo"
Uglavnom, tresla se gora, rodio se miš.
Ispostavilo se da su pretili praznom puškom.
Zato su je za godinu dana dobro napunili.

Glavna je razlika što smo mi od početka pripremali skup nezavisno od policije, pa nisu uspeli ovako da nas sapletu kao što su uspeli Pride, koji je od početka "sarađivao" sa njima.





Beograd 11. X 2008.
margos margos 18:56 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Bila gomila murije, mene zaustavili kod Narodnog, i komandir pita motorolom "halo šefe, imam jednog antifašistu, jel ove puštamo ili zadržavamo"

Biser.
Meni je danas odbrana od svega - pa i sopstvene prehlade - smeh.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:42 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Naši poručuju" диктаторском режиму Бориса Тадића, и његовим партнерима са Б92 и невладиних организација да им се ускоро ближи крај",


Auuuu....
Pa ja se ovde samo u "diktatorskom režimu Borisa Tadića" nisam prepoznala.
Može i za mene jedan lični policajac?
Ivan Marović Ivan Marović 20:07 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Krugolina Borup
Pa ja se ovde samo u "diktatorskom režimu Borisa Tadića" nisam prepoznala.
Sve lepo navode, na tebi je samo da se prepoznaš kojoj podgrupi izdajnika pripadaš

Obraz
... у распетој и изранављеној Србији чији је председник син Титовог првоборца постало је нормално да најгрлатији „борци за демократију и људска права“ буду управо... сорошевске НВО, анархисти, чедисти, педерски активисти и остали безбожници који су сви до једног испали из комунистичког шињела.
gorran2 gorran2 20:11 21.09.2009

Hau jes nou

Tadiću, bando crvena!
gorran2 gorran2 20:45 21.09.2009

Re: Scenario "91"

o "ideologiji"
Da probam da razjasnim.
Kakva je tačno poruka političara o Gay Pride? Sa neočekivanim izuzetkom teta-Slavice, oni otprilike kažu sledeće:
Mi jasno, glasno i rečito izbegavamo da ustvrdimo da je to normalno, ljudski i prihvatljivo. (Svi su se potrudili da se distanciraju, da ne bi, nedajbože, neko pomislio da se oni slažu s tim.)
Jedino se protivimo upotrebi nasilja protiv "tih osoba".
Amfilohije je retorički jedan stepen slobodniji:
On ne izbegava da izgovori: oni su izopačeni.
Samo "Crkva ne poziva na nasilje".
Poruka je svima jasna: "oni" su nenormalni, ali državi "nije zgodno" da se sa njima obračuna.
Bučnim patriotskim veseljacima ne preostaje ništa drugo nego da priskoče da pomognu:
NAMA NIJE NEZGODNO.
(Pri tom traljavo i paradno suprotstavljanje nasilju mogu ponekad da shvate i protumače i kao pravo neprijateljstvo i "izdaju". A ni ljudima na vlasti koristi da ih ovi malo potkače.)
Bitno je sledeće - niko, ali baš niko od autoriteta nije spreman da izađe pred javnost, i, bez prekrštenih prstiju na leđima, izjavi:

LGBT osobe su potpuno iste kao svi drugi, i imaju pravo na svoj deo života i sveta. Ne postoje "mi" i "oni" - svi smo "mi".

Isti je slučaj sa nacionalnom ideologijom. Političari se izražavaju u rukavicama, crkva za stepen slobodnije, ali niko nije ni najmanje u dilemi oko suštine: "Mi" smo u pravu, mi smo žrtve, mi smo se branili.
Samo ni politika ni crkva "ne pozivaju na nasilje".
"Nije zgodno".
Nikakvo čudo da patriotski veseljaci smatraju da su potpuno u pravu, i da izražavaju samu dušu svog naroda, kad nekoga od "njihovih" malo propuste kroz šake.

Jer, naravno, niko, ali baš niko od autoriteta nije bio spreman da izađe pred javnost, i, bez prekrštenih prstiju na leđima, stane iza stava da su ratovi devedesetih bili zločinački, da su raspirivači mržnje zločinci, da je etničko čišćenje sramna i neljudska zamisao.

Naravno, svi su protiv etničkog čišćenja - u ekskluzivnom slučaju da se radi o Srbima...
ervetor ervetor 21:53 21.09.2009

Re: Scenario "91"

Ivan Marović
Krugolina Borup
Pa ja se ovde samo u "diktatorskom režimu Borisa Tadića" nisam prepoznala.
Sve lepo navode, na tebi je samo da se prepoznaš kojoj podgrupi izdajnika pripadaš

Obraz
... у распетој и изранављеној Србији чији је председник син Титовог првоборца постало је нормално да најгрлатији „борци за демократију и људска права“ буду управо... сорошевске НВО, анархисти, чедисти, педерски активисти и остали безбожници који су сви до једног испали из комунистичког шињела.


Ovo mi zvuci na stil iz Lelejske Gore...
Ivan Marović Ivan Marović 02:15 22.09.2009

Re: Scenario "91"

adam weisphaut
...kad im tvoj drugar Homen iskopa Drazu...
Nešto mi pade na pamet: od sad kad god se pomene Draža, u bilo kom kontekstu, mora da sledi "iskopaće njega Cole, ja ti kažem"
spadalo92 spadalo92 06:48 22.09.2009

Re: Scenario "91"

.
spadalo92 spadalo92 07:11 22.09.2009

Re: Scenario "91"

.
spadalo92 spadalo92 07:57 22.09.2009

Re: Scenario "91"

Biser.
Meni je danas odbrana od svega - pa i sopstvene prehlade - smeh.
Bila moja majka (80 god., zena zmaj, nije sto mi je majka, majke mi!) na antifasistickom skupu. Pit'o je policajac: "Sta vi cekate ovde?", ona mu odgovorila: "Cekam decka!".
margos margos 10:16 22.09.2009

Re: Scenario "91"

Bila moja majka (80 god., zena zmaj, nije sto mi je majka, majke mi!) na antifasistickom skupu. Pit'o je policajac: "Sta vi cekate ovde?", ona mu odgovorila: "Cekam decka!".

Pozdravi zmaja:)))
nikola721 nikola721 17:08 21.09.2009

Uzas...

Ma katastrofa....video sam jos neke mlade ljude koji vicu, (galame) Srbija , pa jos dizu ruke u vis, sa Tri prsta....katastrofa, a i neki trubaci,,, gore nego u Ausvicu....kazu neki docek...ma da ne dolaze opet Nemci...
gorran2 gorran2 17:13 21.09.2009

Sve 5, sve super

Opšte oduševljenje. Još jednom smo demonstrirali snagu i potvrdili vernost svojim vekovnim vrednostima.
Ako se koji Nemac i pojavi, biće mu pružena sva neophodna pomoć u Urgentnoj...
nikola721 nikola721 17:16 21.09.2009

Re: Sve 5, sve super

Ako se koji Nemac i pojavi, biće mu pružena sva neophodna pomoć u Urgentnoj...

Pa to, da budemo spremni....
adam weisphaut adam weisphaut 17:25 21.09.2009

Re: Sve 5, sve super

Pa to, da budemo spremni....

Za dom spremni, da.
nikola721 nikola721 17:29 21.09.2009

Re: Sve 5, sve super

Za dom spremni, da.

Malo si pobrko drzave, to su oni tamo, a mi spremamo gibanicu, masnu, socnu....
niki m niki m 19:33 21.09.2009

Re: Uzas...

..katastrofa, a i neki trubaci,,, gore nego u Ausvicu....kazu neki docek...ma da ne dolaze opet Nemci...

Nije tako izgledao docek u Ausvicu. Imao sam priliku da mi osoba koja bila i, hvala Bogu, vratila se, iz Ausvica, isprica kako je to izgledalo. Otvorila su se vrata od vagona, ljudi su poceli da izlaze, a tamo ih je stajao gospodin u uniformi sa jahackim bicem u ruci i zvizduce "Na lepom plavom Dunavu". Samo je bicem pokazivao pravac, neko na levu, neko na desnu stranu. Jedna strana je znacila brzu smrt, mada to ljudi tada nisu znali.Kasnije se ispostavilo da se taj gospodin zove Jozef Mengele.
Ovako je izgledao dolazak jedne grupe novosadskih Jevreja u Ausvic. Trubaca nigde nije bilo, samo Johan Straus Mladji.
vishnja92 vishnja92 17:26 21.09.2009

pa hbga deco

stvar se bar izostrila, sada krecu male pojedinacne akcije - pa onda dalje.

(moj licni plan je da jednog od ovih suncanih popodneva odvedem decu na plato i da im odrzim Besedu o Ljubavi I Slobodi - srecom, deo toga im je poznat posto su se rodili, a ostatak ce cuti uskoro. ako me cuje jos poneko, cik neka me pogleda kako ne treba)
upisacu se u onu blesavu antifu, sa sve cipelama - ali pazi, na ivici sam toga.
asparagus asparagus 17:34 21.09.2009

Re: pa hbga deco

Nemojte da vodite vise od dvoje dece, javna okupljanja su zabranjena.
vishnja92 vishnja92 17:45 21.09.2009

Re: pa hbga deco

samo dvoje i imam

(a da ih je vise bilo bi neucinkovito, ovako taman)
ivana23 ivana23 18:32 21.09.2009

Re: pa hbga deco

Kako li bi oni?

vishnja92 vishnja92 18:39 21.09.2009

Re: pa hbga deco

pa oni su bazdareni na osam, blagic njima :))
(i ja bih bila da se desilo, al eto - nije)

kakva ekipa
background noise background noise 17:39 21.09.2009

Pa što da nekome smeta

Mi najviše volimo da živimo u iluziji da nas neko čuva.
nikola721 nikola721 17:43 21.09.2009

Sprema se....

Ovi na trgu vicu (deru se.) Svi U Napad....dakle, sprema se Rat....
margos margos 18:08 21.09.2009

Re: Sprema se....

nikola721
Ovi na trgu vicu (deru se.) Svi U Napad....dakle, sprema se Rat....

Nikola, bratte, tebe danas krenulo. Još će neko ozbiljno da te shvati pa da ti objašnjava

PS. Ovaj put je himna lepo otpevana, za razliku od prethodnog.:)
nikola721 nikola721 18:19 21.09.2009

Re: Sprema se....


Nikola, bratte, tebe danas krenulo. Još će neko ozbiljno da te shvati pa da ti objašnjava


Margos, pokvari mi zabavu.... A imao sam osecaj da ce neko da se navuce....Danas mi slobodan dan, ne ide mi se napolje, a mentalne vezbe nikad nisu na odmet.....
margos margos 18:31 21.09.2009

Re: Sprema se....

Izvini :( Danas je jedino kod Milutina bezbedno zezanje.
nikola721 nikola721 18:38 21.09.2009

Re: Sprema se....

Danas je jedino kod Milutina bezbedno zezanje.

Neko rece da je ZLO uvek u onim drugima.....a zezanje na ovom blogu jedino moguce kod Milutina...ccccccc
Zla izgleda ima SVUDA.....
margos margos 18:43 21.09.2009

Re: Sprema se....

zezanje na ovom blogu jedino moguce kod Milutina...

Ajl tel dis džast vans : ne 'jedino moguće' - jedino bezbedno. Bezbednost je ključna reč.
nikola721 nikola721 18:56 21.09.2009

Re: Sprema se....

Bezbednost je ključna reč.

Zar je dotle doslo.....A ja mislio da je moje znanje neophodno (posebnim) ljudima sirom sveta i da me mnogi zbog toga cuvaju....
maksa83 maksa83 19:42 21.09.2009

Re: Sprema se....

mentalne vezbe nikad nisu na odmet.....

Tako sad zovu onaniju?
maksa83 maksa83 22:06 21.09.2009

Re: Sprema se....

Nikola, bratte, tebe danas krenulo. Još će neko ozbiljno da te shvati pa da ti objašnjava

E, Margita brattte, znaš ono kad se sretnu dva Zemunca, i teče razgovor:

- Brate, 'de si bio brate?
- Evo brate, išao sam na parastos.
- A, znači brate - Grčka, zezanje a?
margos margos 23:20 21.09.2009

Re: Sprema se....

E, Margittta brattte

E, Makso tebra, slobodno kad mi se obraćaš ovako ubaci dva,tri 't' i u ime - močno deluje

PS Kaže jedna dama: ''Znaš kakav močan tip... čelav...''
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:42 21.09.2009

meni ne smeta

Najgore je što ne vidim da ikome to ozbiljno smeta.


Meni vise smetaju klinci koji idu sa nekim Kosovo majcama i dobacuju mi pederčino pička ti materina... a od policije ne smeju da me tuku...
johnny011 johnny011 18:45 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Tacno, i efektno
leopold_lady leopold_lady 19:08 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Predrag Azdejković
Najgore je što ne vidim da ikome to ozbiljno smeta.


Meni vise smetaju klinci koji idu sa nekim Kosovo majcama i dobacuju mi pederčino pička ti materina... a od policije ne smeju da me tuku...


Ja bi tebe tukla - zato što lažeš da si peder .... !!! Oženjen čovek sa dvoje dece - koji se pravi da je ono što nije.... Sramoto jedna!!! Zbog takvih mi je žao svih pravih homoseksualaca ovog grada , zemlje , pa i šire !!!

I da,nadam se da ćeš me prijaviti .... Uživaću u svakoj tvojoj prijavi Moderatoru !!!!
gorran2 gorran2 19:19 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Znači, sine, mislim, ono, ludilo
Nakotilo se ovih nepedera što se prave da su pederi samo da bi uživali pederska prava!
Udri bandu, mamicu im j*m nepedersku!
E da, da ne zaboravim: Kosovo je znači Srbija!
Alava Alava 19:23 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Nakotilo se ovih nepedera što se prave da su pederi samo da bi uživali pederska prava!

Ma jesi video, ej!
Ja baš htela da im kažem još kad su kod Krugolajne kačili slike da su pederi što sad svi kače slike, a kad je trebalo da pravimo blogersko okupljanje onda niko nije hteo da izađe iz anonimnosti tj. da dođe na party. Sve je to banda!!!
leopold_lady leopold_lady 19:25 21.09.2009

Re: meni ne smeta

gorran2
Znači, sine, mislim, ono, ludilo
Nakotilo se ovih nepedera što se prave da su pederi samo da bi uživali pederska prava!
Udri bandu, mamicu im j*m nepedersku!
E da, da ne zaboravim: Kosovo je znači Srbija!


Mene boli d**e šta ćete vi ovde da pišete i kome ćete da verujete ili ne .... Činjenice su činjenice ....

Sa Predragom svako neka raspravi - ako ima šta .... Mene zaobiđite .... Ili ako već hoćete svađu sa mnom - imate PP ili moj blog.... Ne kvarite Nebojši Spaiću ,Budimcu i ostalim meni dragim ljudima blog - prepucavajući se sa mnom ..... Nije u redu - prema njima .... Na kraju krajeva - svako danas ima kompjuter,svako može da piše šta hoće.... I znam da je ovo uzaludna molba .... Ali,ja ne bi bila ja - da ne kažem .....
Alava Alava 19:37 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Na kraju krajeva - svako danas ima kompjuter,svako može da piše šta hoće....

Da, mislim da bi to trebalo da staviš u profil.
nikola721 nikola721 19:37 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Pa vezbas karate i odbranis se.....
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:47 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Nakotilo se ovih nepedera što se prave da su pederi samo da bi uživali pederska prava!


I lezbejki! I lezbejki!
soylentgreen soylentgreen 21:09 21.09.2009

Pederizam je novi DOS!

Najlepse od svega je sto je u Srbiji rodjena nova ideologija - pederizam, kao perfektna antiteza 15-vekovnom mentalitetu.

Broj homoseksualaca medju pederistima je inace isti kao i u generalnoj populaciji - 7-10%.

Sad nam treba Pederisticki Manifesto!

angie01 angie01 21:13 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Ali,ja ne bi bila ja - da ne kažem .....



ninasimone ninasimone 21:51 21.09.2009

Re: meni ne smeta

ne znam zasto uvek imam utisak kad citam LL postove da je neka skrivena kamera u pitanju. Sve cekam da iskoci neki pop-up na kome pise Punk'd!
ervetor ervetor 21:58 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Predrag Azdejković
Najgore je što ne vidim da ikome to ozbiljno smeta.


Meni vise smetaju klinci koji idu sa nekim Kosovo majcama i dobacuju mi pederčino pička ti materina... a od policije ne smeju da me tuku...


ma ne sekiraj se za njih.
Ovde ce uvek da bude neki rat u koji ce da odu i izginu.
Priroda uglavnom sve radi sama.
Bili Piton Bili Piton 22:01 21.09.2009

Re: meni ne smeta

gorran2
Znači, sine, mislim, ono, ludilo
Nakotilo se ovih nepedera što se prave da su pederi samo da bi uživali pederska prava!




Sasvim u duhu onog izvanredno glupog vica sto je ispricao ovde na blogu neko pre neki dan, o onome sto hoce da ga otpuste a on se oseca "pomalo gej".
gorran2 gorran2 22:07 21.09.2009

Re: meni ne smeta

ninasimone
ne znam zasto uvek imam utisak kad citam LL postove da je neka skrivena kamera u pitanju. Sve cekam da iskoci neki pop-up na kome pise Punk'd!
Nemoj niko da dira LL - stavljam je pod zaštitu UNESKA kao kulturnu dragocenost.
ninasimone ninasimone 22:18 21.09.2009

Re: meni ne smeta

gorran2

ninasimonene znam zasto uvek imam utisak kad citam LL postove da je neka skrivena kamera u pitanju. Sve cekam da iskoci neki pop-up na kome pise Punk'd!Nemoj niko da dira LL - stavljam je pod zaštitu UNESKA kao kulturnu dragocenost.

mislis ono, da je nema, trebalo bi je izmisliti....ili mozda pazljivije citati?
angie01 angie01 22:22 21.09.2009

Re: meni ne smeta

mislis ono,


pusti gorrana, on uvek stavlja pogreshne legende za slike!
gorran2 gorran2 22:23 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Apsolutno autentična pojava. Ne smem ti ništa više reći, da me ne pojede mrak.
mirelarado mirelarado 22:53 21.09.2009

Re: meni ne smeta

ninasimone
gorran2
Nemoj niko da dira LL - stavljam je pod zaštitu UNESKA kao kulturnu dragocenost.

mislis ono, da je nema, trebalo bi je izmisliti....ili mozda pazljivije citati?


Горран управо ово мисли, убеђена сам. :)
Bili Piton Bili Piton 22:59 21.09.2009

Re: meni ne smeta

mirelarado


Горран управо ово мисли, убеђена сам. :)


Mislim i ja, iako sam juce prekjuce bio bas-bas gadan prema LL, bez ikakve potrebe, zbog cega mi je najiskrenije krivo i izvinjavam se.
mirelarado mirelarado 23:19 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Bili Piton
Mislim i ja, iako sam juce prekjuce bio bas-bas gadan prema LL, bez ikakve potrebe, zbog cega mi je najiskrenije krivo i izvinjavam se.


Гадан?
Не верујем, а и не би имало сврхе, такав је мој утисак.
Bili Piton Bili Piton 23:32 21.09.2009

Re: meni ne smeta

mirelarado


Гадан?


Pa prekratkog fitilja, ili bez rucne kocnice, aj tako da se izrazim.

а и не би имало сврхе


Da, to i kazem, bilo je potpuno nepotrebno.


Milan Novković Milan Novković 23:36 21.09.2009

Re: meni ne smeta

Ne smem ti ništa više reći

Ček, polako drugovi blogeri, meni onomad tutnuše neki dnevnik pod nos, pred matičarkom, i pokazaše kvadratić gde da stavim X i iako su se stvari odmah promenile ja još ne razumem šta se stvarno desilo :)

(žena sad tvrdi da nema veze sa kvadratičem nego je u pitanju neki tap dance kojeg se ja ne sećam pošto sam se bio previše zaneo) (iako opkoljen kumama, sve veštice, nisam imao šanse, sa blokejama ili bez :)
leopold_lady leopold_lady 19:04 21.09.2009

Jel ima potrebe ....

da se plašiš ?

Nema ....

Pa što se onda plašiš ? ....

Šta te briga - nek rade svoj posao..... Niti će tebe da diraju niti ćeš ti njih da diraš.... Ako upadneš gde je neka akcija - samo se skloniš sa strane i kažeš da si slučajni prolaznik.... Što i jesi.... To će lako da utvrde - kad ti pogledaju ličnu kartu.... I nemaš nikakvih problema....

Problema imaju oni koji se svađaju,raspravljaju,koji su tvrdoglavi..... Evo,vidiš - ja nikako da položim vožnju - jer sam se pokačila sa jednim policajcem - pa u mom školskom vozačkom dosijeu stoji mali crveni krstić u gornjem desnom uglu.... Dok se nisam svađala sa njim,krstića nije bilo.... Sad krstić postoji i mogu da me obaraju - sve da sam i sam Šumaher.... I nije važno što im znam šefa .... Njihovog šefa.... Saobraćajne policije.... Sve dok mu se ne obratim i kažem koji su policajci bili u komisiji..... A onda.... Što ja imam običaj da kažem - niko ne može na osnovu izgleda ili ponašanja ili bilo čega da zna koga ja znam..... (ili bilo ko drugi).....

Ovo za vozački - shvati kako hoćeš .... Ovo drugo sam ti rekla - jer znam da je tako....
pedja1008 pedja1008 19:16 21.09.2009

Re: Jel ima potrebe ....

Nema potrebe nikoga da se plasis...ovo je slobodna i demokratska drzava...svakome su garantovana njegova prava...eto vidis kako je uspesno odrzana parada...
leopold_lady leopold_lady 19:21 21.09.2009

Re: Jel ima potrebe ....

Ja sam pričala o konkretnom slučaju .....

Ima ljudi koji treba da se plaše policije .... Nebojša Sapić ne spada u te .... O drugima bi morala da znam malo više - da bi nešto još rekla....

Činjenica je da policija (drugi ili treći put to pominjem ove nedelje,ali istina je) nije mogla da zaštiti jednog čoveka - Zorana Đinđića .... Zamisli 500 ljudi na Povorci,njih 5000 pod punom opremom,a ko zna odakle nailaze huligani kojih ko zna ima koliko.... Možda se čak uvuku i među tih 500 .... Razumeš??? To je problem ....
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 19:28 21.09.2009

Jok sad i latinica

Da je nase tuzilastvo videlo kako je pisanije na srpskoj trobojci bilo latinicno, oduzeli bi medalje junosama, sve dok ovi ne bi instalirali cirilicni font na zastavi. :)
angie01 angie01 21:17 21.09.2009

Re: Jel ima potrebe ....

samo se skloniš sa strane i kažeš da si slučajni prolaznik.... Što i jesi.... To će lako da utvrde - kad ti pogledaju ličnu kartu.... I nemaš nikakvih problema....





Dok se nisam svađala sa njim,krstića nije bilo.... Sad krstić postoji i mogu da me obaraju - sve da sam i sam Šumaher.... I nije važno što im znam šefa .... Njihovog šefa.... Saobraćajne policije.... Sve dok mu se ne obratim i kažem koji su policajci bili u komisiji..... A onda.... Što ja imam običaj da kažem - niko ne može na osnovu izgleda ili ponašanja ili bilo čega da zna koga ja znam..... (ili bilo ko drugi).....


:


Ovo za vozački - shvati kako hoćeš .... Ovo drugo sam ti rekla - jer znam da je tako....


:


imaj milosti!
angie01 angie01 21:19 21.09.2009

Re: Jel ima potrebe ....

Ima ljudi koji treba da se plaše policije .... Nebojša Sapić ne spada u te .... O drugima bi morala da znam malo više - da bi nešto još rekla....




e, ne mogu vishe, iako te krenulo-utiche mi na zdravlje!
buba_truba buba_truba 09:31 22.09.2009

Re: Jel ima potrebe ....

leopold_lady
... O drugima bi morala da znam malo više - da bi nešto još rekla....

Pa saznaj, molim te! Učini nam. Nisi valjda ostala bez pasulja?!
jesen92 jesen92 21:16 21.09.2009

i dalje se pise o paradi..

....a sto je nekoliko stranaca premlaceno(jedan mozda nece preziveti) a jednog zakacio zalutali metak,poslednjih desetak dana, o tome slabo ko pise...Red je da policajci pocnu da zaradjuju platu posto je nasilje u ociglednom porastu...
ivana23 ivana23 21:24 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

jesen92
....a sto je nekoliko stranaca premlaceno(jedan mozda nece preziveti) a jednog zakacio zalutali metak,poslednjih desetak dana, o tome slabo ko pise...Red je da policajci pocnu da zaradjuju platu posto je nasilje u ociglednom porastu...

Vidi tek ovo, sad procitah...
jesen92 jesen92 21:57 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

..videh i ostadoh bez teksta....Iz teksta u Blicu se bas ne vidi ko su ta deca...kako mogu deca od 3 godine da se krecu sama po ulici i sl...to su takoreci bebe....
Goran Vučković Goran Vučković 22:03 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

Vidi tek ovo, sad procitah...

Evo i članak iz daily record-a, lokalnog glasila ovde.
ervetor ervetor 22:04 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

jesen92
....a sto je nekoliko stranaca premlaceno(jedan mozda nece preziveti) a jednog zakacio zalutali metak,poslednjih desetak dana, o tome slabo ko pise...Red je da policajci pocnu da zaradjuju platu posto je nasilje u ociglednom porastu...


Ma meni ova situacija neodoljivo lici kao ono kad su supermena ozracili onim kristalom, i on poceo da simpatise zlocince, i onda sve otislo u lepu materinu.
Moramo da vidimo kako da mu pomognemo.
Bili Piton Bili Piton 22:07 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..


Nije to nista. Pocelo je odavno, slucajem "Dzejmi Boldzer" (valjda), kad su neka dva klinca (do desetak godina zivota), odvukli treceg (jos mladjeg) iz nekog soping mola dok je majka kupovala, odveli ga negde na neko zgodno mesto u blizini i ubili ga, ne secam se vise kako, to je bio prvi high-profile slucaj tog tipa a tome ima vec podosta. Horor.
angie01 angie01 22:09 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

Moramo da vidimo kako da mu pomognemo.


to moze samo Lusi Lejn!
margos margos 23:31 21.09.2009

Re: i dalje se pise o paradi..

Vidi tek ovo, sad procitah...

Borba, nasilje, uništavanje, satiranje, svi oblici uništavanja - postali su potpuno normalni deo našeg života - toliko dnevno odgledamo ubistava - od reklama za gamad, preko filmova, do vesti i dokumentaraca - da smo postali prilično rezistentni i otupeli i na svoj, a pogotovo na tuđ bol. Deca su produkt svojih roditelja, društva i medija. Ipak, podatak o trogodišnjim vandalima je šokantan.

Boris Drenca Boris Drenca 22:29 21.09.2009

Objavio u novembru 2006

Bila jednom jedna džava. Još uvek je , hvala Bogu. Ta država je prošla kroz bolno otržnjenje da bi dospela do vrhunca. Ta država izgubila je rat. Sam gubitak rata je frustracija za svaku državu i njene stanovnike (narod). Nekoliko detalja je taj osećaj frustracije pojačavalo.


Prvi je bila apatija. Stanovnici te države su u (kasnije izgubljeni) rat krenuli sa punim samopouzdanjem, sigurni da rat dobijaju i da su najjači(naime oni su poznati kao vrsni ratnici a i tradicija je na njihovoj strani) . Posle godine ili dve prvo stanovnici kod kuće a zatim i vojnici na frontu počeli su polako da padaju u apatiju. Cena rata koju su plaćali u životima, mentalnom zdravlju, udovima , sunovratu morala i siromašenju navodila ih je da jedva čekaju da se rat i završi. Čak i oni koji su rat smatrali jedinim i najboljim rešenjem sanjali su samo njegov kraj, ali ipak bez mnogo volje i snage za akcijom. Stanovnici te zemlje su izgubili osmeh. Naravno i tu je bilo onih koji su se zadovoljno smeškali To su bili oni kojima je rat odgovarao. Bogatili su se koristeći veze sa vlašću, snabdevali vojsku, prodavali “deficitarnu robu“.

Drugi je bio gubitak teritorije. Oni koji su u ratu pobedili iskoristili su svoju moć kako bi oduzeli državi gubitnici teritoriju (pokrajinu, oblast...) i sprečili nastavak neprikladne uprave.

Kada je rat završen zemlja, razorena neuspešnim vojevanjem, našla se u trenutku u optimističkom raspoloženju. Sad valjda stanovnicima države može krenuti na bolje. Oni koji su došli na vlast uz obećanje da će ispraviti nepravde i podići zemlju iz pepela baš i nisu uspeli u tome. Umesto da preispita (i ukoliko je potrebno kazni) one koji su se bogatili za vreme rata nova posleratna vlast je požurila da se sa njima uortači. Ne zbog namere da ta bogatstva upotrebi da se država podigne, već da se sebi omogući blagodet. Naravno, ratni bogataši su znali za tu svoju nekažnjivost da se oduže. Čak su u svoj krug primili i neke od političara sa vlasti i njihove prijatelje, rođake, saradnike. Stvorena je bogataška klasa.

A većina? Većini je ostavljeno manje ili veće siromaštvo uz napredak određenih grupa. I frustracija. Zbog izgubljenog rata, zbog izgubljene teritorije. Nije to većini samoj palo napamet već se za to pobrinula elita. Recimo da je interes bogate elite bio da bes većine ne bude usmeren ka njima, a da je interes političke elite bio da bes ne bude okrenut ka njima, posebno zbog veze sa bogatom elitom. I onda šta se dešava. Većina više brine o budućnosti izgubljenog dela teritorije i snagama koje su državu porazile nego o sopstvenom dobru, i stomaku. Naravno da su sve ređi oni koji ptaju odakle novac onima koji su se za vreme rata obogatili.

Zbog takve situacije pojavljuju se ekstrenme/ekstremističke političke grupe. Političari ih ne smatraju opasnošću i u neku ruku ih i nedelovanjem podržavaju. Uostalom te grupe govore isto što i poltička elita samo bez rukavica. Bogati nemaju ništa protiv dokle god se njihov novac ne dovodi u pitanje. Većina se, tražeći alternativu, okreće ekstremistima. Ne razmišljajući o posledicama. Elite se ne uzbuđuju posebno zbog toga što ekstremisti mirišu na novi rat i na divni izvornik novca.

I onda ekstremisti dolaze na vlast. Većina se polako prevaspitava, elite razaraju. Oni koji povremeno dobiju napad razmišljanja nestaju. Oni koji imaju probleme nestaju. Oni koji se prezivaju drugačije nestaju. Oni koji su hendiikepirani nestaju. Oni za koje bi neko pomislio bilo šta drugacije, nestaju.

Dalje priča ima veoma tragičan kraj. Veoma. Ali malo je glupo opisivati detalje smrti, razaranja i ostalih posledica.

Da li se samo meni čini da nje završeno u Kumanovu 1999. i pred Saveznom skuštinom 2000.?

Ne volim kada sve postane poznato iz istorije.
nikola721 nikola721 23:23 21.09.2009

Re: Objavio u novembru 2006

Zbog takve situacije pojavljuju se ekstrenme/ekstremističke političke grupe. Političari ih ne smatraju opasnošću

Pa...ko smatra svoju decicu opasnom....
vishnja92 vishnja92 07:47 22.09.2009

sjajan tekst

gosn Spaicu :)
Impotentna država, nemoćna da obezbedi jedan omanji skup (uspela je jedino da se gnjecavo samozadovolji vojnom paradom i vibratorskom avio-penetracijom) pokazala je... (komentar u Borbi)
Rejlem Rejlem 08:56 22.09.2009

...

"Uskraćivanjem zaštite povorke ponosa, uskratila je najosnovnije pravo - pravo na različitost i pravo na samoiskazivanje. Pravo da čovek kaže "Ja sam to i to, ja sam taj i taj."

Napravljen je opasan presedan, slažem se.
A kad radnici kampuju ispred Agencije za privatizaciju, pa pokušaju da krenu ka Skupštini ili Vladi, to se lako obezbedi. Kordon, malo ili malo više guranja i rešen problem. Selektivno obavljanje posla, nema šta, po principu "obezbeđivaćemo samo institucije sistema, a demonstrante, javne skupove, povorke ... ko j..."
milisav68 milisav68 11:09 22.09.2009

jedno podsećanje...

...zašto je javno mnjenje toliko podeljeno oko parade.Svojevremeno , 80-ih godina je glumac Rock Hudson javno pred TV kamerama izjavio da ima sidu i da je gey.Ja sam tad imao 10-12 godina i sećam se reakcije naših roditelja i komšija , žene su bile razočarane ali su svi konstatovali kako ih je eto stigla božja kazna i nazivani su sidaši.Mnogo je vremena trebalo da prođe da do javnosti dopre informacija kako se u stvari sida prenosi mada mislim da i danas mnogi u Srbiji to ne znaju.Zato mislim da je insistiranje na paradi loš način da se skrene pažnja na probleme gey/lezbo populacije.
Goran Vučković Goran Vučković 11:11 22.09.2009

Re: jedno podsećanje...

Zato mislim da je insistiranje na paradi loš način da se skrene pažnja na probleme gey/lezbo populacije.

Neka ćute i nek' žmure,
Nek' placaju juhuhuhu
vishnja92 vishnja92 12:00 22.09.2009

Re: jedno podsećanje...

Poslušni su Jututunci,
Plaćali su juhuhuhu,
Ćutali su, žmurili su,
Vojevali o svom kruhu

i sta sad?
milisav68 milisav68 12:46 22.09.2009

Re: jedno podsećanje...

Nisam rekao da ćute i žmure ali ako je parada jedini način onda ok
Goran Vučković Goran Vučković 12:53 22.09.2009

Re: jedno podsećanje...

Nisam rekao da ćute i žmure ali ako je parada jedini način onda ok

To ono po sistemu "a jel može ovako?" - "ne, to ne može" - "a ovako?" ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana