Životni stil

Preterana mršavost, čemu?

vladimir petrovic RSS / 23.09.2009. u 10:11

Današnje Besplatne dnevne novine - 24 sata donose, na naslovnoj strani, člančić "BOLJE DA ŽULJA NEGO DA LJULJA", sa nadnaslovom "Šou" i podnaslovom "Glad".

Tekst je sledeći: "Sudeći po manekenkama koje ovih dana šetaju najnovije kreacije na Nedelji mode u Londonu, svetski modni 'diktatori' i dalje smatraju da žena treba da izgleda kao izgladnelo siroče iz zemalja trećeg sveta". 

Baš tako kažu: Kao izgladnelo siroče iz ZUR. Uz tekst je data i odgovarajuća fotografija mlade, preterano izmršavele devojke.

Jadne devojke! Ima li tu ženstvenosti?

Ako to rade zbog muškaraca, bolje da ne rade.

Nota bene: Neka mi se ne zameri što pišem o ovome. Znam da bi kolega AL to bolje i osmišljenije napisao, ali nisam mogao a da ne reagujem kratko na "ove najnovije modne trendove". (Zapravo, toga je bilo i ranije, sve se ponavlja!).



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:20 24.09.2009

Re: PRETERANA mrsavost

Da li je devojka od,na primer, 165 centimetara visine i 50 kilograma tezine preterano ili samo mrsava(ili idealna,kako bih ja izvoleo primetiti).

to je idealno, ali opet sve zavisi od gradje tela. neko moze imati taj odnos ali biti "mesnat", jer ima sitne kosti, i obrnuto.

Debljina je mnogo veci problem od mrsavosti,kako u estetskom tako i u zdravstvenom smislu.
Hajde napisi jedan blog sa naslovom "Mastan burek,cemu?"

jeste, jer su kolicina nezdrave hrane i nezdravog nacina zivota promovisani isto onoliko koliko i ta preterana mrsavost. treba jesti zdravo, kretati se i vezbati i unositi ne manje od onog broja kalorija koliko je neophodno da organizam normalno funkcionise. za zene je minimum negde oko 1200. manekenke unose mnogo manje od toga...i sa njima zajedno gomila zena koje nisu iz mode niti su javne licnosti.
Trebalo bi svi da imaju na umu da ove slike koje kace u ovim komentarima nisu originali vec su proizvod obrade u fotoshopu.Devojke ne izgledaju tako vec jako lepo iako su jako mrsave..
znamo za fotoshop ali nisam shvatila posednju recenicu?
jassystar jassystar 12:02 24.09.2009

Re: PRETERANA mrsavost

Često osobe koje pate od anoreksije nailaze na jednu vrstu jetkog prezira i nerazumevanja, iako mnoge među njima u taj sunovrat nisu upale zbog želje za nekakvom zgodničavošću, već zbog najrazličitijih razloga, psihičkih teskoba i bezizlaza i upravo se među njima mogu naći oni koji puknu jer iz nekog razloga ne mogu da odže kontrolu nad nekim segmentom života, pa samodisciplina hipertrofira u polusvesno kažnjavanje samog sebe i stanje koje zahteva lečenje, pravu terapiju.


Kao sto sam rekla,
nije zabranjeno ni izraziti zabrinutost na blogu zbog takve sve masovnije pojave
.
Nije mi cilj bio da zvucim kao da sam prezrela tu pojavu, vec upravo suprotno, tako kako sam se izrazila. Razumem ja da je za anoreksicne ljude najveci surovluk kada se govori nesto poput
"nahranite ih"
, ali bojim se da je to kod nas, koji ne patimo od iste bolesti, potpuno normalan nacin izrazavanja. Upravo ukazujemo na istu stvar, da je neophodno da okolina primeti i da moze da odreaguje kako bi im se pomoc ukazala. Mozda mi, licno ne mozemo doprineti njihovom izlecenju, ali na odredjen nacin mozemo pokusati, ukoliko uocimo promenu kao ti npr. Svako od nas se makar moze okrenuti oko sebe. Toliko obuzeti i zauzeti nismo. Iskreno se nadam da je tvoj prijatelj izlecen do sad, ili kako si sama rekla 'zalecen'. Inace, slazem se s tvojim postom, napisan je sa vise emocija, pretpostavljam i zbog iskustva s te strane.
Pozdrav.
neverovatnimiki neverovatnimiki 14:19 23.09.2009

Pronadjite original i zasto je to tako?




Bojan Budimac Bojan Budimac 18:54 23.09.2009

Re: Pronadjite original i zasto je to tako?

Stoje dve starije dame pred statuom Davida.
– Ne misliš li da mu je polni organ neproporcionalno mali?
– Da, i tako hladan...
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:10 25.09.2009

Re: Pronadjite original i zasto je to tako?

Kada je nadobudni Mladen.mladen pominjao "veličinu" u jednom svom blogu, bilo je onih koji su se na to smejuljili. I pisali kontra-blog.

A ove opaske
ova Afrodita ima neoprostivo male grudi za domace pojmove

Ne misliš li da je Davidu polni organ neproporcionalno mali?

govore da, potajno, svi vole - veliko. Čemu?

Zar ono amerikansko: "It ain't how big, but how" više ne važi?
vishnja92 vishnja92 15:27 23.09.2009

sta je, Pizone,

i ti se pridruzujes pokretu "debele knjige i vizljaste tzitze"?

zvuci fensi, ali pazi - jednom kad udjes u taj svet, ogledala te mogu prevariti.
u oba slucaja.

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:58 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

Višnja
...zvuci fensi, ali pazi

Znam, bar mislim da znam.

Hteo sam malo da se odmaknem od onih ozbiljnih tema (te ljudi koji ne vole ljude koji vole životinje, te pisci koji istovremeno bili i grozni fašisti, te drugi pisci koji se petnaest godina spremali, kroz bodibilding, da izvrše samoubistvo jer su želeli da im telo bude lepo kada ga ubiju, te o nesrećnim pesnicima i slično).

A ova tema mi je bila i malo intrigantna (a u medijima ima sve više upozorenja da preterana mršavost škodi), jer ja istinski volim mršavice (neka mi ne zamere fino popunjene dame), ali se uvek mora voditi računa da se ne predje limes... Uostalom, ni u čemu nije dobro prelaziti limes, he, he, he...

A možda sve ovo što pričam je samo izgovor za - nedostatak inspiracije.
Ne mogu se stalno pisati ozbiljne teme, kao što se ne može ni stalno slušati ozbiljna muzika, niti čitati ozbiljne knjige, niti jesti samo "zdrava hrana".... Znam tipa koji se bavi ozbiljnom muzikom ali povremeno sluša Izvorinku Milošević (mislim da se tako zove, ako se ne varam).

Jer tačno je da nam srce ne retko želi da prestupi... pa često svesno grešimo, zar ne?
-------------
Ne pucajte u pijanistu!

Ili još bolje: Don't Shoot Me I'm Only The Piano Player
vishnja92 vishnja92 16:12 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

ja svom srcu dopustam da radi sta hoce, sirotom, ionako ima ogranicen broj otkucaja.

radi Pizone sta zelis, ne traci svoje dane i ne povredjuj druge, pisi blogove i uzivaj.
ne daj se pomesti. (moje glupave samozapovesti, bez ovog s blogovima)
neverovatnimiki neverovatnimiki 16:14 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

vladimir petrovic
... te drugi pisci koji se petnaest godina spremali, kroz bodibilding, da izvrše samoubistvo jer su želeli da im telo bude lepo kada ga ubiju...


Na koga si mislio?Nisam cuo za ovo do sada?Ko je to radio?
vishnja92 vishnja92 16:27 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

miki - procitaj ovo, jeste dugo ali vredi svake posvecene sekunde (mada mozda nije odgovor na pitanje)
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:40 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

neverovatnimiki
...Na koga si mislio? Nisam cuo za ovo do sada? Ko je to radio?

Bolje da nisi pitao, jer mi je to "specijalnost". Time se već dugo bavim. Iako je sve to pomalo uvrnuto.

Pa, dabome, radi se o japanskom piscu Jukiju Mišimi. Najboljem japanskom piscu XX veka. Pisao sam blogove o njemu.
On je kasno, u tridesetoj godini, počeo da se bavi bodibildingom. Svi tada pomislili - pa dobro, slavan pisac, bogat čovek, može mu se da se izmotava, pa radi što mu se ćefne...

Medjutim, on je tu odluku doneo - jer je hteo da se ubije i da pritom ubije lepo telo. Telo grčkog Apolona. Jer mu je bilo glupo da se ubije u 45. godini života, a da to bude jedno omlitavelo, polustaračko telo. A nije hteo ranije da se ubije, jer je imao "unfinished work", hteo je da pozavršava mnoge poslove koje je bio započeo.
I tako je sistematično, više puta nedeljno, punih petnaest godina, razvijao telo i svoju mišićnu masu i kada je bio zadovoljan postignutim (jedino nije uspeo da nožne mišiće razvije koliko je priželjkovao) - on se ubio na japanski, samurajski način - izvršivši hara kiri, zasecanje stomaka oštrim bodežom. Javno, skroz teatralno.

Bolje da više ne pričam... Jer, sa ove vremenske distance, to umnogome izgleda blesavo. Weird. Ali meni ne izgleda tako.
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:47 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

Višnja
...miki - procitaj ovo, jeste dugo ali vredi svake posvecene sekunde (mada mozda nije odgovor na pitanje)

Višnja, hvala ti. Ti si bila brža.
Ja sam bio sporiji u traženju, jer meni se uvek srce stegne kada... a i hteo sam da pojasnim u slučaju da čovek neće da linkuje.
neverovatnimiki neverovatnimiki 17:09 23.09.2009

Re: sta je, Pizone,

Ovaj podatak o njemu nisam znao.Interesantno.
O onome "Javno,skroz teatralno.",sam znao.ALi nisam znao da je pravio hram od svog tela da bi ga na kraju unistio.
Sa ove vremenske distance deluje cudno?
Meni se cini da ce od ove vremenske tacke to da daluje sve prihvatljivije i logicnije.
Ako malo pocnemo da mastamo,a na osnovu onoga sto citamo o savremenom svetu,mozemo da vidimo da ce se u bliskoj buducnosti ubijati dvesto ili tristogodisnjaci,prelepe,Apolonske lepote,iz ciste dosade od toliko dugackog zivota.
cult cult 09:16 24.09.2009

Re: sta je, Pizone,

On je kasno, u tridesetoj godini, počeo da se bavi bodibildingom. Svi tada pomislili - pa dobro, slavan pisac, bogat čovek, može mu se da se izmotava, pa radi što mu se ćefne...


hm. to uopste nije kasno.
znas sta kaze darkwood dub o tridesetoj.

on se ubio na japanski, samurajski način - izvršivši hara kiri, zasecanje stomaka oštrim bodežom. Javno, skroz teatralno.

Bolje da više ne pričam... Jer, sa ove vremenske distance, to umnogome izgleda blesavo. Weird. Ali meni ne izgleda tako.


to je neka teza rec od weird
nsarski nsarski 10:44 24.09.2009

Limes

ali se uvek mora voditi računa da se ne predje limes... Uostalom, ni u čemu nije dobro prelaziti limes, he, he, he...


Uobicajeno je -u matematici, a i drugde - izrazom "limes" oznacavati granicni proces.
Recimo, funkcija 1/x, u limesu kada x tezi 0+, tezi beskonacnosti. Dakle, u granicnom procesu x->0+, funkcija se tako ponasa. (Ovaj mali plus ukazuje da x tezi nuli s desna). Limes, dakle, nije granica, vec granicni proces.
Dodatno se izraz "limes" koristi da opise granicna utvrdjenja rimske imperije.
U tom smislu, granicni proces se ne moze "preci". Granica moze.
cult cult 10:54 24.09.2009

Re: Limes

Recimo, funkcija 1/x, u limesu kada x tezi 0+, tezi beskonacnosti. Dakle, u granicnom procesu x->0+, funkcija se tako ponasa. (Ovaj mali plus ukazuje da x tezi nuli s desna). Limes, dakle, nije granica, vec granicni proces.
Dodatno se izraz "limes" koristi da opise granicna utvrdjenja rimske imperije.
U tom smislu, granicni proces se ne moze "preci". Granica moze.




budeš stucked u beskonačnosti.
kakav apsurd : )
nsarski nsarski 16:37 24.09.2009

Re: Limes

kakav apsurd : )

when you are puted at infinity, you get stucked there....: ))))))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:56 24.09.2009

Re: Limes

Nsarski
...Uobicajeno je -u matematici, a i drugde - izrazom "limes" oznacavati granicni proces.

Drugde, gde? Tamo gde ja obitavam - ne!

Profesore, ja uvažavam da ‘science-minded’, pa i ‘tech-savvy’ people (well informed and perceptive; shrewd), drukčije gledaju na pojam limes od nas, (samoproklamovanih) umetničkih duša, ali to ne znači da je naš pristup manje seriozan, pa i pogrešan. Daleko od toga. Stvar je u tome da je moj pristup rečima prošireniji.

Dakle, ja se, naravno, slažem sa tobom da, prema matematičkom pojmovniku, limes znači ono što ti navodiš (granična vrednost funkcije), ali moje shvatanje limesa je na starinski način, kao što su to činili stari Rimljani.

Nsarski
...Limes, dakle, nije granica, vec granicni proces.
Dodatno se izraz "limes" koristi da opise granicna utvrdjenja rimske imperije.

Hm. Limes jeste granica. Čak šta više postoji i jedna stara pesmica, u kojoj se navode ove reči: Iza limesa su - varvari…. Na taj limes sam ja mislio, Nsarski, he, he, he...

Zavirio sam i u američki Vebster (Webster). U ovom, koji stoji na mom radnom stolu, piše:

Limes, n.;pl. (L., a boundary, limit): (1) originally, a Roman frontier fortification; as the Limes Germanicus protected the southern German provinces. (2) L- a series of German defenses built to oppose the French Maginot line; also called Siegfried line.

Da, da, iza limesa su varvari....


vladimir petrovic vladimir petrovic 17:10 24.09.2009

Re: posle tridesete???


VP... On je kasno, u tridesetoj godini, počeo da se bavi bodibildingom.

Cult... hm. to uopste nije kasno.

I ja kažem: hm.
Zapravo, to me je podsetilo da je Zelda, žena američkog pisca Frensisa Skota Ficdžeralda (Francis Scot Fitzgerald), posle tridesete, po prvi put počela da uzima časove baleta.... Poželela je da postane balerina. Svima koji su je poznavali to je bio jedan znak više da je počela da - skreće... Na kraju je, jadnica, poludela.

S druge strane, tačno je da se vremena menjaju. Danas ima i sredovečnih ljudi koji (po prvi put) idu u fitnes-centre, na neke laganije vežbe, he, he, he... A Mišima je počeo 1965. godine, a ubio se 1970. godine.
nsarski nsarski 17:26 24.09.2009

Re: posle tridesete???

Zapravo, to me je podsetilo da je Zelda, žena američkog pisca Frensisa Skota Ficdžeralda (Francis Scot Fitzgerald), posle tridesete, po prvi put počela da uzima časove baleta.... Poželela je da postane balerina. Svima koji su je poznavali to je bio jedan znak više da je počela da - skreće... Na kraju je, jadnica, poludela

Nije ona "jadnica poludela" zato sto je pocela da uzima casove baleta, vec zato sto ju je izludeo Ficdzerald.
Pogledati dramu Tenesi Vilijamsa Clothes for a summer hotel
ivana23 ivana23 17:38 24.09.2009

Re: posle tridesete???

nsarski

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:09 24.09.2009

Re: posle tridesete???

Nsarski
...Nije ona "jadnica poludela" zato sto je pocela da uzima casove baleta, vec zato sto ju je izludeo Ficdzerald.

Braniš Zeldu od mene?
A meni je ona bila draga. Ali mi je drag - i on.

Ja sam kao srednjoškolac čitao, na engleskom, jednu Zeldinu romansiranu biografiju (ZELDA, A biography, by Nancy Milford, Harper and Row, New York). Mnogo toga sam već i zaboravio. Oni su bili zanimljiv par, strasno se voleli jedno vreme, lagodno živeli i činili ludorije, a takve ljubavi se često završavaju na neočekivan način.

Pored te faze kada je ona počela da umišlja da može da postane balerina u tridesetim godinama, sećam se i jedne scene kada su njih dvoje, sa detetom, trebali da putuju negde... pa su bili pijani, i kad su stigli, uvideli su da su - dete zaboravili samo u kući!

Ja znam za vidjenje koje ti iznosiš, gde se Ficdžerald umnogome okrivljuje za njeno stanje, da je on doprineo njenom žalosnom kraju, ali meni je teško da to kažem, da ne ispadne da ja upirem prst na pisca koga cenim. Književna povest njega pamti.

nsarski nsarski 19:31 24.09.2009

Re: posle tridesete???

Ja znam za vidjenje koje ti iznosiš, gde se Ficdžerald umnogome okrivljuje za njeno stanje, da je on doprineo njenom žalosnom kraju, ali meni je teško da to kažem, da ne ispadne da ja upirem prst na pisca koga cenim. Književna povest njega pamti.

S druge strane, nisi tako galantan prema musko-zenskom odnosu kada su u pitanju Sartr i Simone....
mimi09 mimi09 23:22 24.09.2009

Re: posle tridesete???

I Ida Rubinstajn je kasno pocela i nikad nije ni postala ozbiljna balerina, ali je bila pojava, pa je Djagiljevu bila vazna,


a Romola de Pulski je pocela da uci balet samo zato sto se zaljubila u Nizinskog.


nsarski nsarski 23:50 24.09.2009

Re: posle tridesete???

mimi09
I Ida Rubinstajn je kasno pocela i nikad nije ni postala ozbiljna balerina, ali je bila pojava, pa je Djagiljevu bila vazna,


a Romola de Pulski je pocela da uci balet samo zato sto se zaljubila u Nizinskog.



Ybt, ovo je kao Isidora Dankan i Jesenjin in reverse.

Mislim, Jesenin bas i nije poceo balet (mnogo se spoticao), ali ima i za to leka: "Ja igram grlom" (Remarque u casovima pijanstva i tanca).

EDIT: Das ist eine каташтрофе na sta je ovaj blog poceo da lici. A tako mu i treba (Bulgakov. Pogledati pripovetku "Nesnosan tip".
mirelarado mirelarado 00:17 25.09.2009

Re: posle tridesete???

mimi09 mimi09 00:42 25.09.2009

Re: posle tridesete???


Evo ti Jesenjin koji igra.
nsarski nsarski 00:54 25.09.2009

Re: posle tridesete???

mimi09

Evo ti Jesenjin koji igra.

Ovo jos malo pa kao Ivica Vidovic, narodni klizac, kad je svojoj dozivotnoj ljubavi (citaj: dva meseca; vecne ljubavi traju oko cetiri) odsekao glavu klizaljkom. Skoro kao Vion i Drusna Margo (eto jedne lepotice koja nije mrsava).

mimi09 mimi09 01:10 25.09.2009

Re: posle tridesete???

Ovo je sladje

vladimir petrovic vladimir petrovic 06:23 25.09.2009

Re: posle tridesete???

Nsarski
... Pogledati dramu Tenesi Vilijamsa Clothes for a summer hotel

Uz sve uvažavanje za Tenesija Vilijamsa (Tennessy Williams), ne verujem mu mnogo. Onda kada govori o ljudima koji su stvarno postojali. (Drugim rečima, cenim njegovu maštu, ali ne i svedočenje).

Kao što lopov misli da su svi ljudi oko njega lopovi, tako i homoseksualac misli da su (skoro) svi ljudi oko njega homoseksualci. Pa je i Tenesi Vilijams "otkrio" da su Frensis Skot Ficdžerald i Ernest Hemingvej bili u homoseksualnoj vezi, pa je, eto, sirotica Zelda patila i bila u kontinuelnoj depresiji zbog toga. Tell me about it. Pa je onda ona bila u vezi sa nekim francuskim avijatičarem, pa je on patio zbog toga...

Zelda jeste bila jedna ekscentrična osoba od rane mladosti. Veza sa Ficdžeraldom joj je odgovarala, a verovatno je to bila i sudbina, onako kako se sudbina shvata u arapskim zemljama. Ali mnogim ljudima sa strane je izgledalo da "se ta veza neće dobro završiti". Bio je to turbulentan brak, ali je ostao zabeležen u istoriji. Ona je bila Ficdžeraldova muza, kada je pisao on nije mogao da ne misli i govori o njoj, pravoj ili onakvoj kakva je po njegovom trebala da bude. Mučili su se, ali su se i strasno voleli.

Evo digresije. Prošli put sam govorio o D'Aunciju. Čini mi se da ima nečeg sličnog izmedju veza Ficdžeralda i Zelde i D'Auncija i Eleonore Duse.

P. S. A naknadno vidim pominjanje veze Isadore Dankan i Sergeja Jesenjina.

Ta veza zaslužuje poseban blog. (Sve se vrti u krug. Govoreći o Eleonori Duse nisam slučajno pomenuo da je bilo govora da je Isadora Dankan bila njena ljubavnica). Ako budem mogao (i imao još hrabrosti, ili bar lucidnosti) napisaću jednog dana blog o njima, jer su me oduvek zanimali - kao pubertetlija bio sam opsednut Jeseninovom poezijom a zanimala me je i Dankanova od kada sam čuo za nju. A ne može se poznavati Jesenjin a da se ne zna za nju.
Jeste, zanimljiva je i velika ličnost Isadore Dankan, svakako. I njena tragična smrt. (Plašim se da ne otkrijem kod sebe da me posebno zanimaju baš takve osobe koje tragično skončavaju). Čemu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:43 25.09.2009

Re: posle tridesete???

Nsarski
...Das ist eine каташтрофе na sta je ovaj blog poceo da lici. A tako mu i treba (Bulgakov. Pogledati pripovetku "Nesnosan tip"

Dokaz da ponekad trolovi mogu učiniti da blog deluje - piktoreskno.
Počnemo sa jednim a, usput, pominjemo još mnogo toga što na neki način vredi da bude pominjano.

Sada ti još uvodiš i Bulgakova. Nov izazov. O njemu je nadahnuto pisala Gordanac.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:51 25.09.2009

Re: posle tridesete???

Mimi
...Evo ti Jesenjin koji igra.

Unfuckable Unfuckable 19:07 23.09.2009

opće rapidno udebljavanje

vaskolike civilizacije moralo je dobiti svoju apsurdnu kontratežu.
Osim toga nije zanemarljiv ni utjecaj stanovitih "kreatora estetskih kriterijuma" koje, na žalost, deo svijeCke omladine, izbombardovane svim vrstama medija, umije da sluša bolje no rođeno tijelo.
Gde je sluđenost i odsustvo ličnih kriterija, ni manijakalnosti ne manjka :
kao što će vaskolikom japiju sa Wall streeta trebati samo još jedan dolar/evro/jen više, kao što će vaskolikom narkomanu trebati još samo jedan šot više, kao što će olinjaloj vaskolikoj švalerčini trebati još samo jedna recka više...
tako će i bilo kojoj, "trendovima", "modom" i nepostojećim kompleksima zatrpanoj i sluđenoj klinki, iz Istanbula, Madrida ili Čačka - nebitno je - stalno trebati još jedan gram - manje.
myredneckself myredneckself 21:45 23.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Pisala sam o ovoj pojavi Vladimire tamo negde u martu još u vremenu pod palubom
ako te ne mrzi pročitaj, nije dugačko, da vidiš koliko se slažemo
ovo je stvarno veliki problem
PS
rekao si da nisi gurman ni epikurejac, ali se nadam da jedan neodoljivi creme brulee ne možeš odbiti!
mirelarado mirelarado 22:07 23.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Сећам се тог поста, МРНС.

Додајем и један укусни tiramisù:

selica_nena selica_nena 22:22 23.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Imaš li ti recept za ovu lepotu?
myredneckself myredneckself 23:14 23.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Додајем и један укусни tiramisù:


мирела, мислим да ти и Владимир нећете имати ништа против овог Карловачког бермета, уз ову дивоту!?
mirelarado mirelarado 23:24 23.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Ко би се бунио против тога, МРНС? :)

Рецепт за Селицу Нену.
selica_nena selica_nena 00:10 24.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

Рецепт за Селицу Нену.


Hvala ti. Sutra pravim, pa naiđi da probaš
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:15 24.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

myredneckself
... Pisala sam o ovoj pojavi Vladimire tamo negde u martu

Vidim da si ti lepo pisala, ali ja sam na to malo zaboravio, a i isprovocirale su me dnevne novine koje su taj problem preterane mršavosti devojaka ponovo potencirale ovih dana, povodom upravo održavane Nedelje mode u Londonu.
...ako te ne mrzi pročitaj, nije dugačko, da vidiš koliko se slažemo

Jeste, naročito u ovome: Tamo ideal jednostavno nisu temeljne devojke "jabuke", rumenih obraza, nego top modeli, teži nešto malo više od dobro kljukanih gusaka ili ćuraka. Negde sam pročitala da je jedna Engleskinja spala na celih 19 kg ! To me jako plaši, jer u svojoj okolini imam prijateljice, koje imaju ćerke u kritičnom dobu, i koje još nemaju svoje samopouzdanje i sigurnost u sebe. Ispijena i usahla lica tih devojaka, kamera naprosto obožava, jer odaju dojam istaknutih, visokih jagodica, pa duge , tanke nožice na kojima svaka mini suknja izgleda fenomenalno, ali uz pomoć odličnog majstora svetla i fotografa, inače su samo koščice u nekom škripavom, jedva pokretnom skeletu. Ovi modeli nemaju potrebu da nose ni grudnjake, jer su se zbog modnih diktata lišile dobrovoljno svojih ženskih atributa. Naravno da su modeli lepe devojke, koje imaju sreću da su tako rođene, baš kao što se neko rodi sa muzičkim ili slikarskim talentom, ali...

Ipak, nadam se da ovo moje podsećanje nije ispalo nepotrebno, jer je tema ozbiljna he, he, he...
ali se nadam da jedan neodoljivi creme brulee ne možeš odbiti

Joj, kako lepo izgleda!
A kada se još javi i Mirela ..
Додајем и један укусни tiramisù
onda se zbunim skroz na skroz.
Ja pokušavam da ne budem epikurejac (kao, ubedjujem sebe da imam neke važnije stvari u životu da ganjam i posvršavam, a ne da uživam u iću i piću), ali volim, naravno, da lepo pojedem i popijem. Sve je u tome što se trudim da to sebi ne priuštavam redovno, nego pravim pauzice... Trudim se, mada povremeno pravim prestupe.
sybil sybil 17:08 24.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

tako će i bilo kojoj, "trendovima", "modom" i nepostojećim kompleksima zatrpanoj i sluđenoj klinki, iz Istanbula, Madrida ili Čačka - nebitno je - stalno trebati još jedan gram - manje.


ne znam kako bilo ko moze da nasedne na gram manje. svako treba da zna, recimo 58 kg mrsavo, solidno, manje od toga simptomi, jos manje bolesti, anoreksija i patoloska mrsavost.
Unfuckable Unfuckable 20:46 24.09.2009

Re: 58 kao granica

ok, znači jedna moja drugarica što ima 52kg, ne pije zeleni čaj i izgleda k'o bonbona... ispade čista patologija, heh - moraću malo bolje ja to da pogledam, ako sybil kaže.
selica_nena selica_nena 22:36 24.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

svako treba da zna, recimo 58 kg mrsavo, solidno, manje od toga simptomi, jos manje bolesti, anoreksija i patoloska mrsavost.

Na koju visinu?

162 cm/ 54kg mi ne deluje mršavo
sybil sybil 02:46 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

ali, kilaze je relativna u odnosu na visinu, nije isto 170 i 160 cm. ja znam za sebe, 173 cm visoka, 56 -58 kg normalno mrsava i zdrava, 53 -56 kg amenoreja i anemija, manje od 53 kg - bolest.
tako svi treba da znaju.
topcat topcat 04:27 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

sybil
56 -58 kg normalno mrsava i zdrava, 53 -56 kg amenoreja i anemija


Nekako ti je labava ta skala, ako je između "normalno" i "bolesno" samo jedna kila...

Možda da riješimo više muha...živimo zdravo, a nabacimo koju...

sybil sybil 06:36 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

velika je razlika izmedju 56 i 53 kg, odnosno treba mnogo mnogo vise i duze da se gladuje da bi se od 56 doslo na 53, nego da bi se od 69 doslo na 66 kg.
topcat topcat 14:20 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

sybil
velika je razlika izmedju 56 i 53 kg, odnosno treba mnogo mnogo vise i duze da se gladuje da bi se od 56 doslo na 53, nego da bi se od 69 doslo na 66 kg.


Opet...kako tko...

Ja skinem za čas...a da dobijem nazad - skladno - treba mi dosta truda i muke...
Nisu dovoljne sve one gozbe s Mrns i Mirelom. ; )
mirelarado mirelarado 14:31 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

topcat
sybil
velika je razlika izmedju 56 i 53 kg, odnosno treba mnogo mnogo vise i duze da se gladuje da bi se od 56 doslo na 53, nego da bi se od 69 doslo na 66 kg.

Opet...kako tko...
Ja skinem za čas...a da dobijem nazad - skladno - treba mi dosta truda i muke...
Nisu dovoljne sve one gozbe s Mrns i Mirelom. ; )


Исто је и са мном, Топкет. Обрни-окрени, увек мршавица. Сибил има превише поверења у те табеле и рачунице. :)


sybil sybil 15:05 25.09.2009

Re: opće rapidno udebljavanje

blago vama zbog genetike, bas vam zavidim. ja sam genetski sklona debljini i u genima mi je da volim da jedem, tako da je trijumf nad genetikom tezak.

dok sam studirala izadjem sa momkom na veceru tek posto smo se upoznali. posle nekog vremena mi je rekao- to sam prvi put video u zivotu da zena smaze celu ekstra lardz picu. ne znam zenu koja to moze,sve zene koje znam ne mogu tako nesto da urade. ja kazem, ma pusti foliraju se, prave se fine itakoto. ne, ne, znam ih po 20 godina, sestre, rodjake.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:40 23.09.2009

Nije slucajno iliti teorija zavere

Bila jednom jedna interesantna emisija o modi i tome ko kreira ideale lepote.
Pa su tako insajderi u tom svetu pricali o vremenu kad je vladala velika cetvorka supermodela. Linda Evangelista, Sindy Crawford, Claudia Schiffer i Kristy Turlington su svoje obline ponosno paradirale i to odlicno naplacivale.

Prica se da su bile toliko trazene, da neke od njih nisu htele da ustaju iz kreveta bez 10 hiljada dolara.
A onda se to modnim glavonjama smucilo, te su odlucili da postave supermodele na svoje mesto.

I onda su lansirali nesto sasvim suprotno putenom idealu lepote, tzv. 'waif' izgled - izgled devojcurka, koji se skupio, pogrbio od gladi (ili droge) i izvinjava zbog svakog odstupanja od tela prepubertetskog decaka. Popularisanje tog izgleda zapalo je Kate Moss, koja je jos poznata i kao heroin chic model...



A mozda je i sve sasvim slucajno...
myredneckself myredneckself 23:27 23.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

a amy winehouse posle svega ni ne izgleda tako loše, šta mislite?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:11 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

a amy winehouse posle svega ni ne izgleda tako loše, šta mislite?

ja njoj mogu sve da oprostim


mirelarado mirelarado 01:33 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

И Линда Еванђелиста се добро држи:



Стотка!
mimi09 mimi09 01:44 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:00 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

ko se seća ove fotke?

myredneckself myredneckself 08:04 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

Стотка!

браво мирела, не знам шта да ти поклоним, и не знам где је Петровић!?
а тек... где је топкет, да будемо на окупу? (можда је и боље, био би стварно јако "шарен" пост В.Петровића, и не знам да ли би то било у реду, али само што сам живнула и вратила се у форму. но, има времена)
cult cult 09:23 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

ja njoj mogu sve da oprostim





ali sve.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:29 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

Mirelarado
..И Линда Еванђелиста се добро држи:

Uh, ovde je baš lepa!
mirelarado mirelarado 12:27 24.09.2009

Re: Nije slucajno iliti teorija zavere

myredneckself
само што сам живнула и вратила се у форму. но, има времена)


То је најбитније! А постове ћемо лако осликавати, време је пред нама. :)
Rip Kirbi Rip Kirbi 02:22 24.09.2009

Lust, Caution

leopold_lady leopold_lady 08:51 24.09.2009

Kao dete ....

bila sam mršava - kao oni iz Bijafre.... Sad sam debela kao oni iz nekih zemalja gde ima mnogo debelih..... Nisam kao Amerikanci .... Mada,iskreno rečeno - videla sam par mladih devojaka - tu oko 20-25 godina koje su stvarno mnogo mnogo debele..... Predebele..... Što na stranu - nije zdravo..... Ja sam sad posle svadbe vratila 3 kg (a bila smršala 8 - pre) i veruj mi - nije mi dobro.... Moram da smršam i to moram - zbog sebe.... Jel mi treba problem sa venama??? Ne treba.... Ne daj Bože da imam neki tromb ili tako nešto..... Nisam pristalica mršavosti i mršavosti po svaku cenu - ali ni biti baš debeo nije neki cilj..... Meni jeste bio - u psihološkom smislu - posle silovanja.... Prebolela sam to,jeste trebalo neko vreme - ali,kilogrami su ostali i borba sa njima..... Divljak će se izboriti.....

Znači,nisam za mršavost - ali nisam ni za preteranu gojaznost.....
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:12 24.09.2009

To nije više

mršavost, to je bolest i skeletost



vladimir petrovic vladimir petrovic 09:40 24.09.2009

Re: To nije više

Jelica Greganović
... to nije više mršavost, to je bolest i skeletost

Pa, jeste, zato i ukazujem na problem. Zapravo, ja stalno ponavljam da ja vidim problem u onima koji "naručuju" takve preterano mršave devojke (modni dizajneri, diktatori modnih hepeninga), a ne u samim devojkama.

Tako ja, kao muškarac, posmatram, pokušavajući da razumem devojke koje se izlažu torturi da bi nekome ugodile (jer u tome vide smisao svog življenja, bar jedne njegove faze - ako prežive, he, he, he... ). Ali, mi je teško, jer ne bi se smelo ići u krajnosti...

leopold_lady leopold_lady 10:07 24.09.2009

Re: To nije više

Pa, jeste, zato i ukazujem na problem.


Ok,razumem ja tebe .... Ali,one su same odlučile da urade od sebe to što urade ..... Meni niko ne može reći - Ja želim da ti budeš 20 kg mršavija .... Ali,ako bude uz mene i bude me pustio da radim,živim i ostalo - lako se može desiti da ću ja tu kilažu (recimo) skinuti - bez ikakvih pritisaka.... One ne cene dovoljno sebe .... To je jedini problem.... To i moj Petar ima (ne sa mršavošću - nego sa poslom).... Moja cena je 3000 eura za veče - hoćete - nećete (Marko Nastić) .... Dok moj Petar ne može da uzme ni 3000 dinara - jer ne zna da li gazde lokala imaju dovoljno para .... Znam da nije isto - ali čovek,ako radi neki posao i dobar je u tome - mora da sebe ceni - da bi ga i drugi cenili.... Severina traži isto mnogo novca za nastup.... Ko ima para -on će da je plati,ko nema neka uzme Ružu iz Male Moštanice.... Ali,gledaj godine Severinine i njen trud i uspeh ... (diskutabilno raspravljati - jer svako može da kaže da je ovako ili onako uspela - ali je uspela) .... A Ruža ostala u Maloj Moštanici i peva za - daj šta daš para.... ne mogu svi biti ni Marko Nastić,ni Severina.... ali,svi mogu biti moj Petar i Ruža....

Mora čovek da ceni svoj rad i talenat.... Pa tako i te devojke.... Sutra malo bi imale taj problem - da se neke od glavnih devojaka pobune.... A glavne devojke su glavne jer zarađuju za reviju i po 20 000 eura i tako izgledaju kako izgledaju.... I većina njih nije toliko mršava - kao na slikama koje je Jelica našla.... To početnice možda.... Ako ti ne ide i ako sebe ne možeš da ostvariš u tome - traži drugi posao - nemoj sebe da uništiš... I ja sam htela da budem novinar - pa su mi u 100 redakcija zalupili vrata ispred nosa.... I odustala sam.... I dalje pišem.... To ne mogu da mi oduzmu.... Jeste da ne radim u novinama - ali,Bože moj.... Moja sestra je radila u Borbi,pa je dobila otkaz i uzalud što je bila i novinar i to dobar novinar i to dobro plaćen novinar - sad je na Birou.... Ne znam da li će u novinarstvu naći neki posao.... Ja sam ga - za sada potpuno zaboravila.... Okrenula sam se nekim drugim stvarima - i gledam kako da preživim,nađem posao i itd itd .... Ali i dalje - šta - cenim sebe !!!

mimi09 mimi09 17:03 24.09.2009

Re: To nije više

Vladimire, evo ti jedna da ti ugodi

Merlin Monro - ali cita Dzojsa



Milan Novković Milan Novković 10:38 24.09.2009

Moj uzor...

Preterana mršavost, čemu?

...kad je muška lepota u pitanju

neverovatnimiki neverovatnimiki 11:53 24.09.2009

Moj uzor

...kada je muska lepota u pitanju,pored Mikelandjelovog Davida jeste


Ali ovo je moja omiljena mrsavica-


sybil sybil 12:57 24.09.2009

ja sam htela da budem manekenka

kada sam imala 15-16. bila je neka probna modna revija, ja se nalozila i krenula da gladujem. kuku, dosla sam bila do 173/53, nije bila anoreksija, nego anemija, amenoreja, bledilo. ali, hm, te godine na moru sa sestrama, tetkama etc. koliko su mi se udvarali muskarci to je neverovatno. otvorim oci- sladoled, odem da plivam, dvojica me prate, a treci se dere jel' ti se nabacuju, cetvrti dobacuje, peti prilazi mojoj mami da je pita da izadje sa mnom. agresija i uzas <_<

hocu da kazem, neka prica ko sta hoce, ali kod muskaraca mrsavost rules.
Greshka Greshka 14:18 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

kada sam imala 15-16. bila je neka probna modna revija, ja se nalozila i krenula da gladujem. kuku, dosla sam bila do 173/53, nije bila anoreksija, nego anemija, amenoreja, bledilo. ali, hm, te godine na moru sa sestrama, tetkama etc. koliko su mi se udvarali muskarci to je neverovatno. otvorim oci- sladoled, odem da plivam, dvojica me prate, a treci se dere jel' ti se nabacuju, cetvrti dobacuje, peti prilazi mojoj mami da je pita da izadje sa mnom.

hocu da kazem, neka prica ko sta hoce, ali kod muskaraca mrsavost rules.


Upravo je to prica koju pricaju modni diktatori i oni koji se bave modom na razne nacine.Takvo gledanje na stvari i takvo formulisanje utice na mladu populaciju i devojke koje sad imaju 12...14...16 godina, da se okrenu dijetama i svim drugim raspolozivim nacinima da bi dosli do tog "mršavog" izgleda koji "pali i zari".Vitkost je jedno mrsavost je drugo.Muskarci se generalno lozena na razlicite delove tela kod zena/devojaka, sto se moze i zakljuciti iz gomile postova na ovom blogu, a kolicina nabacivanja muskaraca zenama ima veze sa svim drugim stvarima, mnogo vise nego sa mrsavoscu.

Zalosno je sto u danasnje vreme nase devojcice uopste dolaze u kontakt sa ovakvim pricama, zalosno je sto mnoge devojcice imaju mame propale manekenke koje im vec u šestoj, sedmoj godini brane da jedu i pricaju o debljini, a da im ne pricaju o mnogo vaznijim stvarima u zivotu.Vec u tim godinama ih guraju u manekenske vode...Ovoga sam se i naslusala i nagledala u drustvu drugarica moga deteta.

Kod nas je ova priča o anoreksiji i izgladnjivanju ipak dobila malo drugaciji oblik nego u svetu.Modna industrija nam je mala, malo je velikih zvezda iz tog sveta .Neke druge ličnosti preuzele diktiranje trendova.Kod nas sada postoji situacija da je IN imati naduvane usne (silikonirane), grudi takođe , peglane kose plave ili crne (ništa izmedju), tetovažu na lumbalnom delu leđa, veštačke nokte, veštačke trepavice....Prođeš ulicom i vidiš sve jednako obučene i izmontirane devojčice, a ni one malo zrelije (prko 30) nisu operisane od toga.
Sve u svemu grozim se naših "trendova" cini mi se više nego tih sa inostranih modnih pista i plašim se u kakvom će svetu živeti moje dete za par godina kad dospe u te "opasne" godine.

Zaboravili su ljudi ovde, ili možda nisu ni znali, da decu uče drugim, pravim životnim stvarima, kao da im je ostalo jedino bitno to kako izgledaju...i koga na to mogu da ulove....Strašno.

sybil sybil 14:46 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Upravo je to prica koju pricaju modni diktatori i oni koji se bave modom na razne nacine.Takvo gledanje na stvari i takvo formulisanje utice na mladu populaciju i devojke koje sad imaju 12...14...16 godina, da se okrenu dijetama i svim drugim raspolozivim nacinima da bi dosli do tog "mršavog" izgleda koji "pali i zari".Vitkost je jedno mrsavost je drugo.Muskarci se generalno lozena na razlicite delove tela kod zena/devojaka, sto se moze i zakljuciti iz gomile postova na ovom blogu, a kolicina nabacivanja muskaraca zenama ima veze sa svim drugim stvarima, mnogo vise nego sa mrsavoscu.

niste me dobro razumeli. meni je tzv. zarenje i paljenje i muska agresivna udvaranja izrazito negativno iskustvo. i meni i mojoj majci, e nju je to tek nerviralo, morala je da ih rasteruje. dalje, ja se nisam podvrgla gladovanju da bi zarila i palila muskarce, nego da bih se vise dopadala samoj sebi i da bi bila uspesna manekenka, to su bili moji ciljevi u to vreme, imala sam razne faze, punk oblacenje a la cindy loper, etc. ja i sada nisam debela, iz dva razloga, prvi je zdravlje, a drugi je sto ne podnosim debljinu na sebi, obozavam da se vidim u ogledalu i da kazem opa, bravo, tako je i volim kada me opisuju znas ona mrsava.
dalje, ja sam odrasla na tipicno srpskoj ishrani, pohovano meso, sarme, gibanice, bela kafa i moja majka je imala primitivni trip neznanja -sto deblje to bolje, tj. nije pojma imala sta znaci zdrava ishrana i kako treba da kuva i da me hrani.
ja sada znam sve, biohemiju,anti-kancerogenu ishranu i svekolika cuda, imam svoj svet hrane,aktivnosti, saune, plivanja, sprintovanja i - super mi je. kada dodjem u beograd i svi padnu u nesvest od odusevljenja tipa nikada bolje nisi izgledala, vredi truda. ja ulazem napor zbog sebe i svog zdravlja. tacka.
Greshka Greshka 17:25 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

ja se nisam podvrgla gladovanju da bi zarila i palila muskarce, nego da bih se vise dopadala samoj sebi i da bi bila uspesna manekenka, to su bili moji ciljevi u to vreme


Ovo je sustine cele ove price, bez obzira zbog cega se izgladnjujete to radite zbog nekog cilja, a cilj je biti zadovoljan samim sobom iz čega proističe da niste zadovoljni sami sobom kada to radite.Postoje i debeli i "ruzni" ljudi koji su zadovoljni sami sobom.
Nije me briga da li ste vi debeli ili mršavi, to je za celu stvar potpuno irelevantno.Važno je da se takvi stavovi ne prenose na mlade generacije koje sad "prolaze kroz razne faze" ili kroz doba adolescencije i slušaju te priče da je mršavost nešto sa čime se dobija ono o čemu pubertetlije inače maštaju (ljubav, veza, uspeh, slava...)
Nezadovoljstvo sobom je jedan od glavnih uzroka devijantnog ponašanja pa i psihičkih oboljenja u šta spada i anoreksija i bulimija.(Anorexia nervosa) je psihijatrijska dijagnoza.Bulimija takođe.
sybil sybil 17:45 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Ovo je sustine cele ove price, bez obzira zbog cega se izgladnjujete to radite zbog nekog cilja, a cilj je biti zadovoljan samim sobom iz čega proističe da niste zadovoljni sami sobom kada to radite.Postoje i debeli i "ruzni" ljudi koji su zadovoljni sami sobom.
Nije me briga da li ste vi debeli ili mršavi, to je za celu stvar potpuno irelevantno.Važno je da se takvi stavovi ne prenose na mlade generacije koje sad "prolaze kroz razne faze" ili kroz doba adolescencije i slušaju te priče da je mršavost nešto sa čime se dobija ono o čemu pubertetlije inače maštaju (ljubav, veza, uspeh, slava...)
Nezadovoljstvo sobom je jedan od glavnih uzroka devijantnog ponašanja pa i psihičkih oboljenja u šta spada i anoreksija i bulimija.(Anorexia nervosa) je psihijatrijska dijagnoza.Bulimija takođe.


ne slazem se sa vama i smatram da su to vasa tradicionalna shvatanja zadovoljstva/nezadovoljstva sobom. vas pristup je fatalisticki- ne mozemo protiv prirode i sudbine i treba biti zadovoljan sobom po svaku cenu ma koliko genetika bila neprijateljska. da, lepota je snaga ,lepota je radost, lepota i zdravlje su cesto sinonimi. ja znam ljude koji su upornim radom i naporima izlecili prirodne nedostatke kao sto su debljina, salo, potato cauch syndrom, dermatitis, psorijaza, itd. ti ljudi, kao i ja kazu - nature, how do you mean nature, nature is change. kada bi svi bili zadovoljni sobom ne bi bilo progresa.
naucno je dokazano i svakim danom se sve vise dokazuje da debljina povecava rizik za razne bolesti. svakoga dana ja sam ovde u americi izlozena reklamama i bilbordima koji kazu - smrsajte zbog zdravlja, hranite se zdravo, prestanite da pusite. ako bi neko bio fatalista kako vi predlazete, mogao bi da se oklembesi i gleda televiziju 24 sata uz cips, ima 150 kg i bude - zamislite- zadovoljan sobom.
Greshka Greshka 18:41 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Ne znam kako ste moj pogled mogli da vidite fatalisticki, jer taj cips i gledanja TV pa i debljina je isto tako odraz nezadovoljstva sobom, samo u suprotnu stranu.Slazem se za prirodno, slazem se da je debljina bolest, ali se slazem i da je mrsavost ili neuhranjenost kako lekari konstatuju kada posmatraju decu na sistematskim pregledima - bolest.Slazem se i da je lepota, snaga i radost i zdravlje, ali bih bila preciznija i stvari postavila obrnutim redom i rekla da je zdravlje, snaga i radost lepota i dodati jos da je mladost lepota, sto vi cini mi se jos uvek niste uspeli da shvatite....ali ima dana.
Ono sa čim se apsolutno ne slažem sa vama to je da promovišete mršavost iz bilo kog razloga, a to je bila osnova vašeg prvog posta hteli vi to ili ne.
A da, i ne slažem se sa vama da čovek ne može biti zadovoljan sobom ako nije lep i mršav, pošto ti priroda osim izgleda daje i intelekt, talente....Ako je samo izgled presudan i vrednovan onda su vaši stavovi veoma konzervativni i sa puno predrasuda Poput ovih...


i ne bi ih nikako menjala sa mojim tradicionalnim shvatanjima...

sybil sybil 18:55 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Ne znam kako ste moj pogled mogli da vidite fatalisticki, jer taj cips i gledanja TV pa i debljina je isto tako odraz nezadovoljstva sobom, samo u suprotnu stranu.Slazem se za prirodno, slazem se da je debljina bolest, ali se slazem i da je mrsavost ili neuhranjenost kako lekari konstatuju kada posmatraju decu na sistematskim pregledima - bolest.

a pa naravno da su ekstremi nezdravi, tu nemamo problem. zdrava slang linija je jedno, a bolest je nesto sasvim drugo.

Slazem se i da je lepota, snaga i radost i zdravlje, ali bih bila preciznija i stvari postavila obrnutim redom i rekla da je zdravlje, snaga i radost lepota i dodati jos da je mladost lepota, sto vi cini mi se jos uvek niste uspeli da shvatite....ali ima dana.

ne znam otkud vam ideja da ja ne cenim mladost, naprotiv, ali neko ko ulaze napore u tridesetim moze da izgleda sto puta bolje od nekog u dvadesetim ko ne vodi racuna, mozda to niste znali da postoji unutrasnji piling lica pravilnom ishranom itakoto.

Ono sa čim se apsolutno ne slažem sa vama to je da promovišete mršavost iz bilo kog razloga, a to je bila osnova vašeg prvog posta hteli vi to ili ne.

ja ne promovisem mrsavost nego zdravlje, tj. smanjen rizik za razna oboljenja, a neizbezna posledica zdravog zivota je slang linija i lepota, tu nema greske.
A da, i ne slažem se sa vama da čovek ne može biti zadovoljan sobom ako nije lep i mršav, pošto ti priroda osim izgleda daje i intelekt, talente....Ako je samo izgled presudan i vrednovan onda su vaši stavovi veoma konzervativni i sa puno predrasuda Poput ovih...

'ajmo ovako- bolje je biti inteligentan i talentovan sa lepotom, nego inteligentan i talentovan bez lepote.
lepota je samo doprinos, nikako sustinski razlog zadovoljstva sobom.

ja samo govorim o slang liniji kao "nus-pojavi" zdravog zivota.
Greshka Greshka 19:46 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

'ajmo ovako- bolje je biti inteligentan i talentovan sa lepotom, nego inteligentan i talentovan bez lepote.


A sta cemo sa lepotom bez intelekta i talenta?
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:56 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Greshka
...A sta cemo sa lepotom bez intelekta i talenta?

Lepota je fenomen za sebe.

Japanci imaju jednu izreku: "Lep si, a lepi treba da dobiju sve što požele"!
Greshka Greshka 21:18 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

"Lep si, "!


to je u muškom rodu....
Baš me zanima da li muškarci vole da čuju da su lepi.Meni to nekako zvuči sa viškom estrogena i progesterona
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:34 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Greshka
... to je u muškom rodu....

Rod nije bitan /u onoj japanskoj izreci/. Moglo je da bude: "Lepa si, a lepe treba da dobiju sve što požele".
Poenta je u tome da se uz lepotu ne ističe intelekt/talenat. To se, valjda, podrazumeva. Uostalom, Istinski lepa žena ne može da bude - glupa. (Osim u vicevima o - "plavušama", ali to je nešto drugo).

Baš me zanima da li muškarci vole da čuju da su lepi.Meni to nekako zvuči sa viškom estrogena i progesterona

Malo čudno pitanje.
Pretpostavljam da Demi Mur (Demi Moore) svom Eštonu Kučeru (Ashton Kutcher) govori kako je - lep dečko. I da je njemu to milo
mimi09 mimi09 23:04 24.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Sois belle et tais-toi
sybil sybil 02:48 25.09.2009

Re: ja sam htela da budem manekenka

Greshka
'ajmo ovako- bolje je biti inteligentan i talentovan sa lepotom, nego inteligentan i talentovan bez lepote. A sta cemo sa lepotom bez intelekta i talenta?

nista, ali mozda moze da se unovci.
jasnaz jasnaz 14:32 24.09.2009

ovakvi


Ima jedno veće parče ove naše lepe planete na kome su mnogi ovakvi: jer ne mogu da budu drugačiji...... ONA je odande..... i nije ovakva.
ivana23 ivana23 18:14 24.09.2009

***

sybil sybil 18:33 24.09.2009

Re: ***

moze biti, ali te godine na moru smo bile ja manekenski mrsava i moja rodjaka, punacka. nju niko ni da pogleda, a oko mene se polomise. i vice versa, da sam ja bila punacka, a ona manekenka, svi bi napadali nju.

godinu dana ranije kada sam imala 10 kg vise svi su okretali glavu da me ne vide na plazi.
ivana23 ivana23 19:09 24.09.2009

Re: ***

sybil
moze biti, ali te godine na moru smo bile ja manekenski mrsava i moja rodjaka, punacka. nju niko ni da pogleda, a oko mene se polomise. i vice versa, da sam ja bila punacka, a ona manekenka, svi bi napadali nju. godinu dana ranije kada sam imala 10 kg vise svi su okretali glavu da me ne vide na plazi.

To nema nikakve veze sa slikom i onim sto je linkovano...
Unfuckable Unfuckable 20:48 24.09.2009

Re: ***

a oko mene se polomise

da prekinemo ovu agoniju sybil, daj bre neku sličku i mi malo da se lomimo
nsarski nsarski 21:07 24.09.2009

Re: ***

da prekinemo ovu agoniju sybil, daj bre neku sličku i mi malo da se lomimo

Vala bas!
Jedino mi je nejasno sto je onaj cetvrti pitao mamu za sudar. Mislim, mozda ima crush na mame?
sybil sybil 02:30 25.09.2009

Re: ***

ivana23

sybilmoze biti, ali te godine na moru smo bile ja manekenski mrsava i moja rodjaka, punacka. nju niko ni da pogleda, a oko mene se polomise. i vice versa, da sam ja bila punacka, a ona manekenka, svi bi napadali nju. godinu dana ranije kada sam imala 10 kg vise svi su okretali glavu da me ne vide na plazi. To nema nikakve veze sa slikom i onim sto je linkovano...

kako nema veze? rekla si da su bolje punije, a ja samo govorim o eksperimentu u kome je potvrdjeno da se muskarci vise loze na manekenske linije, svejedno je ko je mrsav a ko debeo u celoj prici.
sybil sybil 02:38 25.09.2009

Re: ***

nsarski
da prekinemo ovu agoniju sybil, daj bre neku sličku i mi malo da se lomimo Vala bas!Jedino mi je nejasno sto je onaj cetvrti pitao mamu za sudar. Mislim, mozda ima crush na mame?

e bilo ih je jako puno sto su imali crush na moju mamu.
sybil sybil 02:41 25.09.2009

Re: ***

Unfuckable
a oko mene se polomiseda prekinemo ovu agoniju sybil, daj bre neku sličku i mi malo da se lomimo

kakva slika, to vise ne postoji. tada sam imala 15 godina i 53 kg, sada samo mogu da reklamiram voce i povrce.
ivana23 ivana23 18:34 25.09.2009

Re: ***

sybil

ivana23
To nema nikakve veze sa slikom i onim sto je linkovano...
kako nema veze? rekla si da su bolje punije, a ja samo govorim o eksperimentu u kome je potvrdjeno da se muskarci vise loze na manekenske linije, svejedno je ko je mrsav a ko debeo u celoj prici.

Gde i kada sam napisala da su bolje punije? Napisala sam - trazenije.
Ali ti i dalje ne citas link!
Uostalom, zaboravi...
sybil sybil 15:09 26.09.2009

Re: ***

rekla sam "bolje" u smislu trazenije pod asumpcijom da je sustina ista.
ivana23 ivana23 21:05 24.09.2009

Gađajte Viktoriju Bekam hranom!

Ako se slažete sa mišljenjem javnosti da je "Poš spajsica" premršava, možete je gađati hranom u novoj igrici.
Viktorija Bekam (35) tema je igrice "Klopa za Poš", u kojoj raznim namirnicama gađate pevačicu koja se pojavljuje na prozorima.
Na "meniju" su suši, voće, povrće i hamburgeri, ali će vam Viktorija sama "reći" šta želi da jede, tako da ukoliko je pogodite pogrešnom hranom, gubite poene!
- Mondo

Nosh For Posh
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:31 24.09.2009

Dve fotke sa Londonske Nedelje mode



Unfuckable Unfuckable 22:43 24.09.2009

Re: Dve fotke sa Londonske Nedelje mode

onaj Pacman šlem je vrh
mimi09 mimi09 23:06 24.09.2009

Re: Dve fotke sa Londonske Nedelje mode

Pacman

Gde si se toga setio :)))
boris-c boris-c 00:11 25.09.2009

Kako kad

Kod "običnih" devojaka je problem želja za dokazivanjem, koja preraste u psihički problem. Nekad je to i tihi otpor ili bunt. Nema tu nekog kristalno jasnog razloga, ali je kristalno jasno da to mora da se spreči.
Međutim, kod manekenki i mode, to je čista obest, bezobrazluk, nizak stepen inteligencije, novi oblik robovlasništva i naravno profit. Jer, moraju od nečega da zarađuju razni (po)modni stručnjaci i psiholozi, to je industrija. Kao što se AIDS pojavio u isto vreme sa kontraceptivnim sredstvima.
Što se tiče "linije" kod devojaka - svaka ima neke predispozicije, i ako previše odstupi od toga, to izgleda ružno. Ako je devojka bucmasta, može da smrša koju kilu, ali ako spadne na 45, izgledaće bolesno. Nema tu "idealnih proporcija".
albicilla albicilla 08:45 25.09.2009

Am I Fat?

112358oo 112358oo 15:33 25.09.2009

.

Jadne devojke! Ima li tu ženstvenosti?

Za mene nema.

Devojke koje prihvataju da izgledaju kao izgladnelo siroče iz ZUR zapravo pristaju na uslov koji su postavili poznati modni kreatori, a koji istvremeno ne izgledaju kao da su i sami izgladneli. Pod ruku ide i poruka da je izgladnelo i lepo, a mladi to hvataju u vazduhu, nekritički, i trude se da podražavaju vizije autoriteta modne industrije...

Bez da ljulja meni ne vredi, ali svejedno, nije prva stvar koja će me pomeriti. ;-)
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:36 25.09.2009

Re: .

VP ... Jadne devojke! Ima li tu ženstvenosti?

112358oo ...Za mene nema.
... Bez da ljulja meni ne vredi, ali svejedno, nije prva stvar koja će me pomeriti

Tu se slažemo.
Preterana mršavost žene nije ženstvena, premda ne treba ići ni u drugu krajnost, pa da bude previše zaobljena i da mnogo ljulja... Naravno, isto važi i za muškarca, nije dobro da se udeblja (pivski stomak, he, he, he), premda ima seksologa koji tvrde da punije osobe, kada se seksaju, doživljavjau intenzivnije uživanje nego mršave...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana