Film| Kultura| Umetnost

Uhapšen Roman Polanski

Srđan Mitrović RSS / 27.09.2009. u 22:15

Svako ima svoju Holandiju. Za Romana Polanskog je to Švajcarska. 

roman_polanski_web.jpg

 



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mozaik92 mozaik92 22:18 27.09.2009

Skandal

U Svajcarskoj svi skandalizovani!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:23 27.09.2009

Re: Skandal

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:36 27.09.2009

Re: Skandal

U Svajcarskoj svi skandalizovani!

baš su ga navukli.
Doctor Wu Doctor Wu 22:42 27.09.2009

Isporučiće ga, 100%,

i to sve zbog love. Švajceri se ulaguju sada Amerima i nadaju se da će ovi ublažiti pritisak u vezi tajnosti depozita po švajcarskim bankama.

Iako smatram da Polanskog pedofila uopšte ne opravdava Polanski reditelj, način na koji su ga uhvatili je stvarno dno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:44 27.09.2009

Re: Isporučiće ga, 100%,

pozvali čoveka na filmski festival da mu uruče nagradu za životno delo i onda ga uhapsili na aerodromu. Švajcarska pravda spora ali dostižna.

da li je možda sada prava prilika da pitamo za pacovske kanale i nacističko zlato?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:47 27.09.2009

Re: Isporučiće ga, 100%,

pozvali čoveka na filmski festival da mu uruče nagradu za životno delo i onda ga uhapsili na aerodromu.

pa nisu ga uhapsili oni koji su ga pozvali na festival a sad zasto su ga tek sad uhapsili, to bih volela da znam. meni je problematicnije to sto ga niko ranije nije uhapsio.

da li je možda sada prava prilika da pitamo za pacovske kanale i nacističko zlato?

na to pitanje nikada necemo dobiti odgovor, to znas...
loader loader 22:51 27.09.2009

Re: Isporučiće ga, 100%,

pozvali čoveka na filmski festival da mu uruče nagradu za životno delo i onda ga uhapsili na aerodromu. Švajcarska pravda spora ali dostižna.

da li je možda sada prava prilika da pitamo za pacovske kanale i nacističko zlato?
Hops - prava pitanja. Takođe, pade mi na pamet kako su se od onih pacova još čitave generacije izrodile, u vrednosnom smislu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:54 27.09.2009

Re: Isporučiće ga, 100%,

to su pacovi-kapitalci.
Doctor Wu Doctor Wu 23:14 27.09.2009

Re: Isporučiće ga, 100%,

da li je možda sada prava prilika da pitamo za pacovske kanale i nacističko zlato?

Pa srpsku državu bi možda trebalo da interesuju imena kao što su Milovan Bojić, gospodin Cane, Đukanović Milo, verovatno i Tomica Večiti. Švajcarska je velika praonica novca za sve ovejane kriminalce ovog sveta. Oni žive od obrtanja te love... Ali, mali smo mi igrači. Igra sa Amerima (a i Nemcima) je na mnogo većem nivou.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:43 27.09.2009

pa?

Polanski je trebalo da gostuje na Filmskom festivalu u Cirihu na kojem se prikazuje retrospektiva njegovog stvaralaštva i predviđeno je bilo da tom prilikom primi nagradu za životno delo.
Polanski je 1978. godine pobegao iz SAD pošto se izjasnio krivim za seksualni odnos sa trinaestogodišnjom devojčicom i od tada nije kročio na američko tlo.
"Švajcarske vlasti čekaju zvaničan zahtev SAD za izručenje Polanskog. Na osnovu sporazuma o izručenju između Švajcarske i SAD, u hitnim slučajevima može biti zatraženo privremeno hapšenje tražene osobe", rekla je večeras portparolka švajcarskog ministarstva pravde Brižit Hauze-Šes.
Polanski, prema švajcarskim zakonima, ima pravo da se žali na eventualnu odluku o izručenju ili zbog zadržavanja u pritvoru.
Rediteljev francuski advokat Žorž Kijman rekao je da je još rano govoriti o tome da li će Polanski biti izručen i da nastroji da poternica u Cirihu bude poništena.

Američke vlasti su izdale nalog za hapšenje zbog davanja opijata i alkohola 13-godišnjoj devojčici, sa kojom je Polanski imao i protivzakonite seksualne odnose u kući Džeka Nikolsona.
Polanski je zbog toga uhapšen 1977. godine u Los Anđelesu i proveo je 42 dana na psihijatrijskom posmatranju. Pobegao je iz SAD pre nego što mu je izrečena sudska kazna i od tada je živeo u Evropi izbegavajući države koje bi mogle da ga izruče SAD.

izvor: blic.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:46 27.09.2009

Re: pa?

pa?

ništa. samo komentarišemo onako. kako neko može biti veliki reditelj a mali čovek. i po malo da pljucnemo Švajcarsku.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:48 27.09.2009

Re: pa?

i po malo da pljucnemo Švajcarsku.

mozemo i po mnogo nemam protiv!

kad smo kod malih ljudi a velikih reditelja, nasa ih srbija ima pun...q...fer.
112358oo 112358oo 22:50 27.09.2009

Re: pa?

Svako ima svoju Holandiju. Za Romana Polanskog je to Švajcarska.

Već sam pročitao ovu vest danas, a BebaOdLonchara je istakla baš ono što se i meni čini važnijim delom.

Edit: Da dodam i ovo:
Devojčica koju je seksualno iskoristio, koja danas ima 45 godina, slaže se da se odustane od optužbi protiv Polanskog.
B92
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:56 27.09.2009

Re: pa?

pa ja tek sad skapirala da on ima 75 godina...pravda, a? tztztztz...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:02 27.09.2009

Re: pa?

Devojčica koju je seksualno iskoristio, koja danas ima 45 godina, slaže se da se odustane od optužbi protiv Polanskog.

U, jeee...pravda za Romana!
p.s.
Ne bi me bilo briga ni da su ga uhvatili zamkom za medvede.
112358oo 112358oo 23:20 27.09.2009

Re: pa?

i po malo da pljucnemo Švajcarsku.

Potpuno se slažem...

Mr Polanski has been to Switzerland before, but this time US authorities apparently knew of his trip in advance. That gave them time to prepare the groundwork for his arrest and send a provisional arrest warrant to Swiss authorities, judicial officials said.
...
Meanwhile, British author Robert Harris - who had been working with Mr Polanski on a film adaptation of his novel The Ghost - said he was taken aback by the weekend's events.
"One of the reasons I'm absolutely shocked and stunned by his arrest is that we have worked together extensively in Switzerland, where he has a home," Harris said. "If he was such a wanted criminal why did they let him own a house and travel back and forth freely?"
But justice officials in both Switzerland and the US said the difference this time was that a provisional arrest warrant had been sent. William Sorukas, chief of the US Marshals Service's domestic investigations branch, told the Associated Press that investigators learned about the trip days in advance and were therefore able to prepare for an arrest.
"There have been other times through the years when we have learned of his potential travel but either those efforts fell through or he didn't make the trip," he said.

BBC
sesili sesili 07:37 28.09.2009

Re: pa?

Pa ovom reditelju se nešto omaklo u režiji. Doduše, predugo je i izbegavao kaznu. Devojčica od trinaest godina?
Bili Piton Bili Piton 22:46 27.09.2009

Interesantno



kako neki slucajevi u svetu ne zastarevaju ni posle 30 i kusur godina, to je sve sto cu reci.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:50 27.09.2009

Re: Interesantno

kako neki slucajevi u svetu ne zastarevaju ni posle 30 i kusur godina, to je sve sto cu reci.

a za neke zločine, i električna stolica je mala kazna.
Bili Piton Bili Piton 23:07 27.09.2009

Re: Interesantno



To sam konstatovao jer sam imao na umu jedan drugi, takodje infamous slucaj, novijeg datuma, koji je zastareo po hitnom postupku - pa onako cisto poredjenja radi.

Koliko god mi primarni impuls govorio soutien a Polanski toliko sa citavom stvari imam principijelno-moralni problem. Ne znam sta da mislim, stvarno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:08 27.09.2009

Re: Interesantno

Ne znam sta da mislim, stvarno.

imam isti problem.
loader loader 00:48 28.09.2009

Re: Interesantno

Bili Piton: " Ne znam šta da mislim, stvarno. "
Srđan Mitrović: " imam isti problem."
I kod mene slično. Onda se pitam, nije li možda rešenje u tome da Polanski dobije za svoja dela ono što uistinu zaslužuje - za filmsko angažovanje slavu, a za ovo drugo osudu? Samo jedno od ta dva bilo bi neobjektivno, i nepošteno. Čini mi se da je "rešenje održivo" jedino ovako, sa oba.
Bili Piton Bili Piton 00:56 28.09.2009

Re: Interesantno

loader
Onda se pitam, nije li možda rešenje u tome da Polanski dobije za svoja dela ono što uistinu zaslužuje - za filmsko angažovanje slavu, a za ovo drugo osudu?


Ja bas tako na njega nekako i gledam otkad znam za njega, njegove filmove i sve ostalo sto se o njemu zna - sjajan umetnik i problematican covek.

Interesantan je i drugi deo vesti iz Blica, koji kaze da bi mu u Poljskoj, koja se sada zdusno zalaze za svog drzavljanina, a po nedavno poostrenim protivpedofilskim zakonima, pretila hemijska kastracija, posle boravka na psihijatriji.


chobanica chobanica 01:09 28.09.2009

Re: Interesantno

Krstenje, becenje, ostajanje bez teksta... Vidim da je potrebno da pojasnim?

Evo jos jednog primera, a riznica je neiscrpna.

Raičević je optužen za ubistvo sa umišljajem, za koje je zaprećena kazna od pet do 15 godina zatvora.

Spiridon Spiridon 22:56 27.09.2009

..

evo sad javljaju na vestima da su ga oplevili od batina i da jos nista nije priznao ... samo ponavlja - nisam ociju mi!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:59 27.09.2009

Re: ..

šta reći osim FREE MENDELA!
shumska shumska 22:59 27.09.2009

Re: ..

film "Stanar" je jedan od boljih koje sam videla u životu.
vraćamo se na ono da li je moguće odvojiti umetnika od dela...(Polanski reditelj - Polanski - pedofil)
p.s. bojim se samo da sad ne dodje do sledeće situacije - ako neko kaže kako je Polanski dobar reditelj onda ga brani ili opravdava njegov prestup...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:02 27.09.2009

Re: ..

ima on dosta takvih filmova: Knife in the Water, Repulsion, Cul-de-sac, The Fearless Vampire Killers, Rosemary's Baby, Macbeth, Chinatown, Tess....
ivana23 ivana23 23:17 27.09.2009

Re: ..

shumska shumska 23:28 27.09.2009

Re: ..

Srđan Mitrović
ima on dosta takvih filmova: Knife in the Water, Repulsion, Cul-de-sac, The Fearless Vampire Killers, Rosemary's Baby, Macbeth, Chinatown, Tess....

da, jedan je od retkih reditelja čiji sam ceo opus gledala - ali taj Stanar mi je nešto posebno ostao u sećanju...po količini nelagode i paranoje koju ostavlja...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:29 27.09.2009

Re: ..

po količini nelagode i paranoje koju ostavlja...

kao i "slučaj Polanski" uostalom
mirelarado mirelarado 23:29 27.09.2009

Re: ..

Р. Полански, Станар.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:43 27.09.2009

Re: ..

taj Stanar mi je nešto posebno ostao u sećanju...po količini nelagode i paranoje koju ostavlja...

vala bas, ali nekako mi sada gadno da lamentiram nad njegovim zaista impozantnim i genijalnim opusom...eto. jos mi gadnije sto su ga tek sad uhapsili. fuj.
Pulse Pulse 01:32 28.09.2009

Re: ..

shumska
film "Stanar" je jedan od boljih koje sam videla u životu.vraćamo se na ono da li je moguće odvojiti umetnika od dela...(Polanski reditelj - Polanski - pedofil)p.s. bojim se samo da sad ne dodje do sledeće situacije - ako neko kaže kako je Polanski dobar reditelj onda ga brani ili opravdava njegov prestup...



da li je Polanski stvarno pedofil? Ja sam mislila da pedofili uglavnom vole decu tj pre nego sto osoba pocne da ima promene zbog hormona (pubertet). 13 je malo starije od toga. Ne kazem da je ok to sto je uradio ali isto tako da su dvoje 13godisnjaka imali seks isto bi bilo protivzakonito. U ovom slucaju je jos veci problem zato sto je jedan osoba punoletna i samim time vishe odgovorna. Ali pedofil um.. definicija pedofila

The term pedophilia (or paedophilia) has a range of definitions as found in psychiatry, psychology, law enforcement, and the vernacular[i]. As a medical diagnosis, it is defined as a psychological disorder in which an adult experiences a sexual preference for prepubescent children.[[/i]1][2][3] According to the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM), pedophilia is specified as a form of paraphilia in which a person either has acted on intense sexual urges towards children, or experiences recurrent sexual urges towards and fantasies about children that cause distress or interpersonal difficulty

http://apps.who.int/classifications/apps/icd/icd10online/index.htm?gf60.htm+

kao sto sam i ranije rekla ne opradvavam sta je on uradio...ali ipak treba biti pazljv kakve se etikete daju ljudima pogovoo ako nose jakov eliku stigmu
shumska shumska 01:45 28.09.2009

Re: ..

kao sto sam i ranije rekla ne opradvavam sta je on uradio...ali ipak treba biti pazljv kakve se etikete daju ljudima pogovoo ako nose jakov eliku stigmu
nije šija nego vrat!
izvinjavam se što sam povučena prethodnim komentarima gospodina Polanskog nazvala pedofilom i time ga nepravedno etiketirala.
da li je Polanski stvarno pedofil? Ja sam mislila da pedofili uglavnom vole decu tj pre nego sto osoba pocne da ima promene zbog hormona (pubertet). 13 je malo starije od toga. Ne kazem da je ok to sto je uradio ali isto tako da su dvoje 13godisnjaka imali seks isto bi bilo protivzakonito. U ovom slucaju je jos veci problem zato sto je jedan osoba punoletna i samim time vishe odgovorna. Ali pedofil um.. definicija pedofila

a kako onda nazvati njegov prestup??
p.s. koja je granica u godinama kada se prestaje biti dete? ozbiljno pitam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:05 28.09.2009

Re: ..

da li je Polanski stvarno pedofil? Ja sam mislila da pedofili uglavnom vole decu tj pre nego sto osoba pocne da ima promene zbog hormona (pubertet). 13 je malo starije od toga. Ne kazem da je ok to sto je uradio ali isto tako da su dvoje 13godisnjaka imali seks isto bi bilo protivzakonito. U ovom slucaju je jos veci problem zato sto je jedan osoba punoletna i samim time vishe odgovorna. Ali pedofil um.. definicija pedofila

neke moje drugarice su u moje vreme vec imale (ne bas redovne) sexualne odnose, uglavnom sa vrsnjacima. ne znam da li je protivzakonito kada se dva klinca iz 7mog razreda igraju mame&tate. mislim da niko ne moze da im zabrani ako je zelja obostrana i ako niko nikoga tu ne prisiljava.

ako neko ima vise od 40 godina, a devojcica 13, i jos je + taj neko napije i nadrogira pa je onda visestruko siluje? sta onda imamo to na meniju? nemam nikakav problem da romana polanskog etiketiram kao pedofila, bolesnika, ludaka. eto.
shumska shumska 02:42 28.09.2009

Re: ..

neke moje drugarice su u moje vreme vec imale (ne bas redovne) sexualne odnose, uglavnom sa vrsnjacima. ne znam da li je protivzakonito kada se dva klinca iz 7mog razreda igraju mame&tate. mislim da niko ne moze da im zabrani ako je zelja obostrana i ako niko nikoga tu ne prisiljava.

ako neko ima vise od 40 godina, a devojcica 13, i jos je + taj neko napije i nadrogira pa je onda visestruko siluje? sta onda imamo to na meniju? nemam nikakav problem da romana polanskog etiketiram kao pedofila, bolesnika, ludaka. eto.

Pulse Pulse 02:43 28.09.2009

Re: ..

koja je granica u godinama kada se prestaje biti dete? ozbiljno pitam.


to zavisi sa koje tacke gledista posmatras i u odnosu na sta

- bioloski - verujem da dete prelazi u devojku kada dobije menstruaciju i ulazi u pubertet

- socioloski - zavisi od zemlje - u nekim kulturama cim mozes da radjas decu postajes zena - znaci 14 godina

- po drzavnom zakonu - to zavisi od zemlje do zemlje i koji zakon posmatras: seksualni akt, glasanje, kupovina i konzumacija alkohola i cigareta, vozacka dozvola ili pak posedovanje vatrenog oruzja - ako je seks u pitanju onda 18 negde 14 negde 16

kao sto ej ocigledno veoma je jednostavno ustanoviti kada prestajes dete

heh
Pulse Pulse 02:48 28.09.2009

Re: ..

BebaOdLonchara
da li je Polanski stvarno pedofil? Ja sam mislila da pedofili uglavnom vole decu tj pre nego sto osoba pocne da ima promene zbog hormona (pubertet). 13 je malo starije od toga. Ne kazem da je ok to sto je uradio ali isto tako da su dvoje 13godisnjaka imali seks isto bi bilo protivzakonito. U ovom slucaju je jos veci problem zato sto je jedan osoba punoletna i samim time vishe odgovorna. Ali pedofil um.. definicija pedofilaneke moje drugarice su u moje vreme vec imale (ne bas redovne) sexualne odnose, uglavnom sa vrsnjacima. ne znam da li je protivzakonito kada se dva klinca iz 7mog razreda igraju mame&tate. mislim da niko ne moze da im zabrani ako je zelja obostrana i ako niko nikoga tu ne prisiljava.ako neko ima vise od 40 godina, a devojcica 13, i jos je + taj neko napije i nadrogira pa je onda visestruko siluje? sta onda imamo to na meniju? nemam nikakav problem da romana polanskog etiketiram kao pedofila, bolesnika, ludaka. eto.



verujem da je u nekim Americkim drzavama ilegalno. Secam se nekog dokumentarca gde je devojka imala 15 godina a njen decko 16 i imali su sex on je bio zbog toga u zatvoru i na kraju je zavrsio na registratu za pedofile za narednih 20 godina ja mislim. U ovom slucaju po zakonu on je bio adult ona dete ali ako je sex maloletnika zabranjen nebitno je koliko imaju godina ne?

ja opet kazem, ne podrzavam sta je uradio i mislim da je strasno to sto se desilo toj devojci ali ipak ne volim da nazivam ljude stvarima koje nisu. al opet to sam ja
ninasimone ninasimone 03:16 28.09.2009

Re: ..

13 je malo starije od toga. Ne kazem da je ok to sto je uradio ali isto tako da su dvoje 13godisnjaka imali seks isto bi bilo protivzakonito.

Da, ovo je sad isto tako pitanje... Ako cemo po zakonu, tu onda imamo slucaj dvostrukog medjusobnog silovanja jer je i decak mladji od 13 pa samim tim je i on zasticen. Onda su oboje istovremeno i pocinioci i zrtve. Olaksavajuca im je okolnost sto su oboje maloletni, pa bi im se shodno tome i sudilo (osim ako ne zive u Americi, "underage but on tiral as an adult" je dosta cesta pojava). Pa ti budi sudija na tom slucaju!
chobanica chobanica 03:22 28.09.2009

Re: ..

Duh zakona je zastita maloletnika od seksualnih predatora, zato se ustanovljava dopustena razlika u godinama (obicno dve godine), jer je sustina statutory rape da silovatelj koristi to sto je zreliji od zrtve i/ili na poziciji autoriteta, dok svi ti elementi ne bi trebalo da postoje kada je razlika u godinama mala.
4krofnica 4krofnica 05:42 28.09.2009

Re: ..

'da li je moguće odvojiti umetnika'
coveka nemozes odvojiti od njegovih dela.
bio on veliki reziser ili prodavac semenki.
po meni nema razlike.

shumska shumska 06:53 28.09.2009

Re: ..

- po drzavnom zakonu - to zavisi od zemlje do zemlje i koji zakon posmatras: seksualni akt, glasanje, kupovina i konzumacija alkohola i cigareta, vozacka dozvola ili pak posedovanje vatrenog oruzja - ako je seks u pitanju onda 18 negde 14 negde 16

uspešno si pobila svoje reči - po svemu ovde napisanom ispada da je neko sa 13 godina i dalje, bar formalno, dete.
ivana23 ivana23 00:30 28.09.2009

***

VARŠAVA - Poljska pokušava da pomogne svom sunarodniku, režiseru Romanu Polanskom koji je u Švajcarskoj u subotu uhapšen po poternici američkih vlasti zbog seksa sa trinaestogodišnjom devojčicom pre više od tri decenije. "Taj slučaj zahteva međunarodnu reakciju. Takav pritisak može da ima veliki značaj. Način na koji je veliki režiser uhapšen je uvredljiv", kazao je danas poljski ministar kulture Bogdan Zdrojevski. Ministarstvo kulture već je zatražilo od poljske diplomatije da interveniše, a ministar spoljnih poslova Radoslav Šikorski ne isključuje da će zatražiti od američkog predsednika pomilovanje za Polanskog.

Novosti, ceo tekst
chobanica chobanica 00:41 28.09.2009

Re: ***

slavni zemljak nije kriv, pošto je devojčica kasnije priznala da je sama pristala na seks sa režiserom, te da Polanski nije dobio pravo da se pošteno brani i odbrani od optužbi za silovanje maloletnice.


Casni sude, drogirao sam devojcicu koja jedva da je tinejdzerka i onda sa njom upraznjavao analni seks.
gaston92 gaston92 00:42 28.09.2009

Re: ***

VARŠAVA - Poljska pokušava da pomogne svom sunarodniku, režiseru Romanu Polanskom koji je u Švajcarskoj u subotu uhapšen po poternici američkih vlasti zbog seksa sa trinaestogodišnjom devojčicom pre više od tri decenije. "Taj slučaj zahteva međunarodnu reakciju. Takav pritisak može da ima veliki značaj. Način na koji je veliki režiser uhapšen je uvredljiv", kazao je danas poljski ministar kulture Bogdan Zdrojevski. Ministarstvo kulture već je zatražilo od poljske diplomatije da interveniše, a ministar spoljnih poslova Radoslav Šikorski ne isključuje da će zatražiti od američkog predsednika pomilovanje za Polanskog.


Ma nek se nose oni u rodni zavicaj . Video bih da li bi se tako ponasali da je neko najpre drogirao a zatim silovao njihovu decu. A pitanje je sta je sve radio sto mu "nisu otkrili".
braindead braindead 00:55 28.09.2009

Re: ***

Ista ona Poljska koja je uvela hemijsku kastraciju za silovanje djece sad brani Polanskog?... Licemjeri

(btw hemijska kastracija je (skoro) jednako užasna kao silovanje djece)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:03 28.09.2009

Re: ***

(btw hemijska kastracija je (skoro) jednako užasna kao silovanje djece)

ako nije neka tajna, sta je hemijska kastracija?
Bili Piton Bili Piton 01:10 28.09.2009

Re: ***

BebaOdLonchara
(btw hemijska kastracija je (skoro) jednako užasna kao silovanje djece)


ako nije neka tajna, sta je hemijska kastracija?


Chemical castration is the administration of medication designed to reduce libido and sexual activity, usually in the hope of preventing rapists, pedophiles and other sex offenders from re-offending. Unlike surgical castration, where the testes are removed through an incision in the scrotum,[1] chemical castration does not actually castrate the person, nor is it a form of sterilization, hence the term "chemical castration" has been called a misnomer.[2]. Chemical castration is generally considered reversible when treatment is discontinued; in the case of Depo Provera, "no permanent physical change is wrought in the body."[2] Castration has, from time to time, been used as an instrument of public and/or judicial policy despite concerns over human rights and possible side effects.[3][4]

(na Vikipediji pise i da je objektivnost ovakvog iskaza pod znakom pitanja)
braindead braindead 01:16 28.09.2009

Re: ***

Hemijska kastracija je tretman ljekovima koji smanjuju seksualni nagon. Dozvoljena je u nekim zemljama (Danska?), na iskljucivi pristanak pocinitenja cini mi se.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:18 28.09.2009

Re: ***

(na Vikipediji pise i da je objektivnost ovakvog iskaza pod znakom pitanja)

zaboravih na viki... hvala.
filantrop filantrop 01:21 28.09.2009

Re: ***

Hemijska kastracija



za i protiv
chobanica chobanica 01:29 28.09.2009

Re: ***

filantrop
Hemijska kastracija



za i protiv


Prvi argument protiv je sasvim dovoljan, dzaba su trosili vreme na pisanje svih ostalih. Drzava nema pravo da zagrebe po kozi ni ispod nje, tacka. Kada se radi uz pristanak kriminalca, to je druga stvar. Prostor gde drzava ne samo da sme nego ima i obavezu da praktikuje monopol nad primenom sile je ogranicavanje slobode kretanja. Permanentno - sto se mene tice.
braindead braindead 01:29 28.09.2009

Re: ***

Iako je zločin uzasan, vecina počinitelja su psihijatrijski bolesnici koje treba liječiti, ne sprovoditi odmazdu. Meni kastracija više liči na odmazdu. Čak i kada počinitelj pristaje na kastraciju (ima ih koji insistiraju) to su ljudi čiji je um oboleo i ne vjerujem da su sposobni da kvalitetno rasudjuju.
filantrop filantrop 01:32 28.09.2009

Re: ***

Iako je zločin uzasan, vecina počinitelja su psihijatrijski bolesnici koje treba liječiti, ne sprovoditi odmazdu.


Tako je.
filantrop filantrop 01:34 28.09.2009

Re: ***

Prvi argument protiv je sasvim dovoljan, dzaba su trosili vreme na pisanje svih ostalih. Drzava nema pravo da zagrebe po kozi ni ispod nje, tacka. Kada se radi uz pristanak kriminalca, to je druga stvar. Prostor gde drzava ne samo da sme nego ima i obavezu da praktikuje monopol nad primenom sile je ogranicavanje slobode kretanja.


I sa tobom se slazem.
A kad svane, najebali smo. A mozda i pre.
chobanica chobanica 01:38 28.09.2009

Re: ***

Iako je zločin uzasan, vecina počinitelja su psihijatrijski bolesnici koje treba liječiti, ne sprovoditi odmazdu.


Ne sasvim. Ova ideja je previse neortodoksna da bi se iznosila u javnosti, ali usudicu se da pokusam: pedofilija je seksualna orijentacija, i kao takva, nije bolest uma.

Pedofil-silovatelj je kriminalac, a ne bolestan covek, kao i svi ostali kriminalci koji krse prava drugih radi zadovoljavanja sopstvenih impulsa.

Pedofil koji odbija da postupa kako mu impulsi nalazu je respektabilan clan drustva koji je imao nesrecu da mu zapadne seksualna orijentacija koju je nemoguce zadovoljiti bez krsenja prava dugog bica.
filantrop filantrop 01:40 28.09.2009

Re: ***

pedofilija je seksualna orijentacija, i kao takva, nije bolest uma.

Pedofil-silovatelj je kriminalac, a ne bolestan covek, kao i svi ostali kriminalci koji krse prava drugih radi zadovoljavanja sopstvenih impulsa.

Pedofil koji odbija postupa kako mu impulsi nalazu je respektabilan clan drustva koji je imao nesrecu da mu zapadne seksualna orijentacija koju je nemoguce zadovoljiti bez krsenja prava dugog bica.


Totalno pogresno.
chobanica chobanica 01:41 28.09.2009

Re: ***

Pogresno jer...?
braindead braindead 01:45 28.09.2009

Re: ***

pedofilija je seksualna orijentacija, i kao takva, nije bolest uma.

Pedofil koji odbija postupa kako mu impulsi nalazu


Nisam siguran da je moguće kontrolisati te nagone. Vjerujem da i u psihijatriji ima više pristupa tom problemu. Moje mišljenje je da su to oboljeli ljudi, a oboljele treba liječiti.
filantrop filantrop 01:46 28.09.2009

Re: ***

Pogresno jer..

Izvini, ali

Moraces sama da se pozabavis ovime.
Ja sutra radim i necu moci da provedem ceo dan na blogu odgovarajuci na optuzbe koje ocekujem.
Ima i na netu puno toga, ne moras daleko da ides.
Izvini , nije mi namera da te otkacim, ali nisam raspolozen da me ceo dan provlace kroz blogovskog toplog zeca.
Pa ako hoces da se informises...
Izvini , zaista

PS Pa kad se budes informisala, videces kolika je budalastina izjednaciti homoseksualca i pedofila.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:47 28.09.2009

Re: ***

Pedofil koji odbija da postupa kako mu impulsi nalazu je respektabilan clan drustva koji je imao nesrecu da mu zapadne seksualna orijentacija koju je nemoguce zadovoljiti bez krsenja prava dugog bica.

Dakle, taj neki pedofil ide okolo i objasnjava ljudima kad i kako odbija te impulse i hodajuci tako i objasnjavajuci okolo, on (pedofil) zadobija respekt drustva ciji je clan ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:48 28.09.2009

Re: ***

pedofilija je seksualna orijentacija

ne. homoseksualizam* je sexualna orjentacija, a pedofilija je poremecaj uma te bi se kao takav trebao leciti. ako dva muskarca ili dve zene zele svesno uci u sexualne odnose a da niti jedna strana nije ugrozena (osim ako to ne zeli namerno, ali to je nesto drugo i nije tema), onda tu nema poremecaja. pedofil ima nekontrolisanu zelju za sexualnim zadovoljenjem sa detetom, gde dete nevoljno ulazi u takav odnos i po pravilu biva fizicki i psihicki povredjeno.

pedofilija.

ps. na stranu sto sam ja radikalna po pitanju pedofila i uopste bilo kakvog nasilja nad decom...ali ne smem pred filantropom, a mozda i Vucko viri od negde

*) htedohreci, homosexualnost. hvala drugari
filantrop filantrop 01:54 28.09.2009

Re: ***

ne smem pred filantropom


Sto se mene tice, ne brini.
shumska shumska 01:56 28.09.2009

Re: ***

ne. homoseksualizam je sexualna orjentacija, a pedofilija je poremecaj uma te bi se kao takav trebao leciti.

BoL, sad će te dežurni pojmovno jezičko kategorijalni čistunci ganjati kako ne može da se kaže homoseksualizam, već homoseksualnost
eno, pogledaj gore - rekli u vikipediji kako polanski nije pedofil, jer kad imaš 13 godina onda nisi dete
braindead braindead 02:01 28.09.2009

Re: ***

Mislim da u ovom slucaju da li je neko dijete ili ne određuje zakon američke države te i te iz te i te godine.
chobanica chobanica 02:02 28.09.2009

Re: ***

pedofil ima nekontrolisanu zelju za sexualnim zadovoljenjem sa detetom, gde dete nevoljno ulazi u takav odnos i po pravilu biva fizicki i psihicki povredjeno.


Ne, pedofil ima zelju za seksualnim zadovoljenjem sa detetom, tacka. Da li ce tu zelju kontrolisati ili ne (tj. da li ce detetova neotudjiva prava biti prekrsena ili ne) odredjuje da li je pedofil kriminalac ili nije. Bas kao sto i homo/heteroseksualci imaju zelju za seksualnim opstenjem sa muskarcem/zenom, a sta rade povodom tog impulsa odredjuje da li su kriminalci-silovatelji ili respektabilni clanovi drustva.


Dakle, taj neki pedofil ide okolo i objasnjava ljudima kad i kako odbija te impulse i hodajuci tako i objasnjavajuci okolo, on (pedofil) zadobija respekt drustva ciji je clan ?


Ne, koliko ja znam malo ko se usudjuje da progovori o tome. Respektabilan clan drustva je svaki onaj koji ne krsi njegove zakone.

PS Pa kad se budes informisala, videces kolika je budalastina izjednaciti homoseksualca i pedofila.


Mala ispravka - homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.


Nisam siguran da je moguće kontrolisati te nagone.


Nekim ljudima, bilo koje seksualne orijentacije, to ocito ne polazi za rukom, zbog cega i ima toliko silovanja. Bez obzira koliko zrtva ima godina.
Bili Piton Bili Piton 02:05 28.09.2009

Re: ***

shumska

BoL, sad će te dežurni pojmovno jezičko kategorijalni čistunci ganjati kako ne može da se kaže homoseksualizam, već homoseksualnost

Pa i kaze se homoseksualnost, kao sto se kaze seksualnost a ne seksualizam.
I siguran sam da Beba to zna, a da su joj potrcali prsti na krivu stranu.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:07 28.09.2009

Re: ***

Dakle, taj neki pedofil ide okolo i objasnjava ljudima kad i kako odbija te impulse i hodajuci tako i objasnjavajuci okolo, on (pedofil) zadobija respekt drustva ciji je clan ?

filantrop filantrop 02:08 28.09.2009

Re: ***

Mala ispravka - homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.


Mislio sam na ono sto se moglo cuti na blogu i sire u zadnje vreme.
braindead braindead 02:09 28.09.2009

Re: ***

homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.


Ne baš. U prva dva primjera oba (3, 7, 97 koliko god) partnera ulaze u odnos donijevši odluku.
Dijete od x godina ne može da donese tu odluku. To čini postupak Polanskog užasnim.

Ja mislim da taj nagon pedofili (većina) ne mogu da kontrolišu i obuzdaju pa mislim da ih treba slati u psihijatrijske ustanove, ne zatvore. Konačno, to je na sudiji, ljekaru, kome god, da ustanocvi u svakom pojedinačnom slučaju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:11 28.09.2009

Re: ***

BoL, sad će te dežurni pojmovno jezičko kategorijalni čistunci ganjati kako ne može da se kaže homoseksualizam, već homoseksualnost

eno, ispravila gore, tacnije, dodala ispravku

e ako viki kaze da nisi dete u 13, sto im onda ne damo licne karte i pos'o pa da nam se skinu sa grbace, mislim ti odrasli ljudi od 13 godinica?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:13 28.09.2009

Re: ***

seksualizam
pa da, sexualizam, komunizam, fasizam... i demokratija
ispravila gore, tnx.
chobanica chobanica 02:15 28.09.2009

Re: ***

filantrop
Mala ispravka - homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.


Mislio sam na ono sto se moglo cuti na blogu i sire u zadnje vreme.


Mislim da je greska prvenstveno izjednacavanje pedofila i silovatelja, zatim klasifikacija pedofilije kao bolesti, a logicna posledica prethodno navedenih gresaka je navodjenje homoseksualnosti kao bolesti rame uz rame sa pedofilijom. Jer ako seksualna zelja nije usmerena ka osobama sa kojima mozemo da imamo potomstvo, onda to mora biti bolest. Greska. Problem sa tvojim stavom je da tesko mozes objasniti zasto homoseksualnost nije bolest ako pedofilija jeste bolest.

Go to bed!
filantrop filantrop 02:19 28.09.2009

Re: ***

Problem sa tvojim stavom je da tesko mozes objasniti zasto homoseksualnost nije bolest ako pedofilija jeste bolest.


Istrazi malo..

Go to bed!


Kod mene je 9. 15 pm
Tebi laka noc!!
chobanica chobanica 02:21 28.09.2009

Re: ***

braindead
homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.


Ne baš. U prva dva primjera oba (3, 7, 97 koliko god) partnera ulaze u odnos donijevši odluku.
Dijete od x godina ne može da donese tu odluku. To čini postupak Polanskog užasnim.


Ne. Homoseksualci, heteroseksualci i pedofili imaju odredjene impulse. I jedni i drugi i treci ih mogu zadovoljiti krseci prava druge osobe - silovanjem. I jedni i drugi i treci mogu da se suzdrze i ne postupe kako im impuls nalaze. Pedofil koji ne kontrolise svoj impuls nije nista manje kriv ni vise bolestan od coveka koji siluje odraslu osobu, niti je ovom potonjem bilo kakvo opravdanje to da "nije mogao da se kontrolise". Ako ne mozes da se kontrolises, kontrolisace te drzava, u zatvoru.

braindead
Ja mislim da taj nagon pedofili (većina) ne mogu da kontrolišu i obuzdaju pa mislim da ih treba slati u psihijatrijske ustanove, ne zatvore. Konačno, to je na sudiji, ljekaru, kome god, da ustanocvi u svakom pojedinačnom slučaju.


Onda je i silovateljima odraslih osoba mesto u psihijatrijskoj ustanovi. Ja prosto ne vidim razliku.
chobanica chobanica 02:24 28.09.2009

Re: ***

filantrop

Kod mene je 9. 15 pm
Tebi laka noc!!


Draga mi je ta vremenska zona

Laku noc!
rayzippo rayzippo 02:25 28.09.2009

Re: ***

filantrop




Istrazi malo..

Go to bed!



Kod mene je 9. 15 pm
Tebi laka noc!!


australija,perth ?
rayzippo rayzippo 02:27 28.09.2009

Re: ***

sorry,nisam video PM
filantrop filantrop 02:27 28.09.2009

Re: ***

rayzippo
filantrop




Istrazi malo..

Go to bed!



Kod mene je 9. 15 pm
Tebi laka noc!!


australija,perth ?



NYC
braindead braindead 02:27 28.09.2009

Re: ***

Homoseksualci, heteroseksualci i pedofili imaju odredjene impulse. I jedni i drugi i treci ih mogu zadovoljiti krseci prava druge osobe - silovanjem. I jedni i drugi i treci mogu da se suzdrze i ne postupe kako im impuls nalaze.


Ali samo homoseksualci i heteroseksualci mogu da zadovolje impulse ne normalan (mrzim ovu riječ) način, uz saglasnost partnera. Pedofili to ne mogu.

Onda je i silovateljima odraslih osoba mesto u psihijatrijskoj ustanovi. Ja prosto ne vidim razliku.

Nekima sigurno da.
Ali mislim je kod podofila taj procenat mnogo veći.
chobanica chobanica 02:28 28.09.2009

Re: ***

rayzippo

australija,perth ?


Ne, tamo je AM.

rayzippo rayzippo 02:30 28.09.2009

Re: ***

chobanica
rayzippo

australija,perth ?


Ne, tamo je AM.


povuklo me ono 9:15 tako da nisam ni obracao paznju da li je am ili pm...

slovo gore-dole...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:33 28.09.2009

Re: ***

Ali samo homoseksualci i heteroseksualci mogu da zadovolje impulse ne normalan (mrzim ovu riječ) način, uz saglasnost partnera. Pedofili to ne mogu.

chobanica chobanica 02:37 28.09.2009

Re: ***

braindead

Ali samo homoseksualci i heteroseksualci mogu da zadovolje impulse ne normalan (mrzim ovu riječ) način, uz saglasnost partnera. Pedofili to ne mogu.

Ali mislim je kod podofila taj procenat mnogo veći.


Pedofilima je zapala losa ruka. Tacno je da ne postoji nacin da stupe u dozvoljene seksualne odnose. Ali da li ih to zaista cini bolesnim i onemogucenim da se kontrolisu? Ne bih rekla, jer onda bi svaki frustrirani silovatelj koji nije mogao svoj nagon da zadovolji uz pristanak druge osobe imao lekarsko opravdanje.
shumska shumska 02:51 28.09.2009

Re: ***

Bili Piton
shumska

BoL, sad će te dežurni pojmovno jezičko kategorijalni čistunci ganjati kako ne može da se kaže homoseksualizam, već homoseksualnost

Pa i kaze se homoseksualnost, kao sto se kaze seksualnost a ne seksualizam.
I siguran sam da Beba to zna, a da su joj potrcali prsti na krivu stranu.




joj Bili pa znam - ovo ni slučajno nije bio pokušaj da se Bebi nešto spočita verujem da je to razumela...kod Pedje je često bilo ispravki homoseksualnost/homoseksualizam tipa, - od strane ovih kolektora, što bi rekao Dragoljub. pogledaj opet moj post, pa se vrati na par komentara gore - nadam se da ćeš primetiti moj pokušaj blage ironije (prema jezičkokategorijalnolektorskim čistuncima )
Pulse Pulse 02:53 28.09.2009

Re: ***

braindead
homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.Ne baš. U prva dva primjera oba (3, 7, 97 koliko god) partnera ulaze u odnos donijevši odluku.Dijete od x godina ne može da donese tu odluku. To čini postupak Polanskog užasnim.Ja mislim da taj nagon pedofili (većina) ne mogu da kontrolišu i obuzdaju pa mislim da ih treba slati u psihijatrijske ustanove, ne zatvore. Konačno, to je na sudiji, ljekaru, kome god, da ustanocvi u svakom pojedinačnom slučaju.



ja mislim da ako ucine akt pedofilije da zasluzuju da idu u zatvor ali isto takod a dobiju psihijatrijski tretman. Koliko znam postoje razlicite vrste tretmana kao deo Cognitive behavioural therapy mada ne znam koliko imaju uspeha....
chobanica chobanica 02:57 28.09.2009

Re: ***

mada ne znam koliko imaju uspeha....


Imaju taman onoliko uspeha koliko i "lecenje" homoseksualaca. Ono sto se moze postici je da osoba nauci da lakse ignorise nagone, naravno pod uslovom da to zeli.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:57 28.09.2009

Re: ***

Pedofilima je zapala losa ruka

jadni oni...sad cu da se rasplacem.
Tacno je da ne postoji nacin da stupe u dozvoljene seksualne odnose. Ali da li ih to zaista cini bolesnim i onemogucenim da se kontrolisu? Ne bih rekla, jer onda bi svaki frustrirani silovatelj koji nije mogao svoj nagon da zadovolji uz pristanak druge osobe imao lekarsko opravdanje.

da, jer oni Nikada ne mogu da zadovolje svoje sexualne nagone i oni su devijantni. evo kako:
izvini ali da mi objasnis sta je sexualno privlacno na ovom detetu, tj, koji su to ocigledni sexualni atributi istog?

slika

oni, pedofili, vide iskrivljenu sliku. njima je nesto sto je nevino i cedno (u najiskrenijem smislu!), nedoraslo, malo - sexualno privlacno. i to nije normalno. oni su devijantni. u tome je osnovna razlika izmedju pedofla i hetero/homoseksualca koji ne moze da se suzdrzi pa ide i siluje okolo. takodje, ni silovanje ne moze da se strpa samo u jednu kategoriju. i tu postoje devijacije...kako ozenjen koji ima redovne odnose sa svojom zenom ide nocu ulicom i siluje prvu na koju naleti, i tako godinama? njega Nesto sprecava da se kontrolise. opet postoje obesne silodzije koje Kaznjavaju sopstvene zene/devojke...tako sto ih siluju. takve treba u zatvor, a one prva na psihijatriju.

sad stvarno moram da spavam.
lakunoc!
Pulse Pulse 02:58 28.09.2009

Re: ***

chobanica

braindead
homoseksualca, heteroseksualca, i pedofila.Ne baš. U prva dva primjera oba (3, 7, 97 koliko god) partnera ulaze u odnos donijevši odluku.Dijete od x godina ne može da donese tu odluku. To čini postupak Polanskog užasnim.Ne. Homoseksualci, heteroseksualci i pedofili imaju odredjene impulse. I jedni i drugi i treci ih mogu zadovoljiti krseci prava druge osobe - silovanjem. I jedni i drugi i treci mogu da se suzdrze i ne postupe kako im impuls nalaze. Pedofil koji ne kontrolise svoj impuls nije nista manje kriv ni vise bolestan od coveka koji siluje odraslu osobu, niti je ovom potonjem bilo kakvo opravdanje to da "nije mogao da se kontrolise". Ako ne mozes da se kontrolises, kontrolisace te drzava, u zatvoru.

braindeadJa mislim da taj nagon pedofili (većina) ne mogu da kontrolišu i obuzdaju pa mislim da ih treba slati u psihijatrijske ustanove, ne zatvore. Konačno, to je na sudiji, ljekaru, kome god, da ustanocvi u svakom pojedinačnom slučaju.Onda je i silovateljima odraslih osoba mesto u psihijatrijskoj ustanovi. Ja prosto ne vidim razliku.



pa zar silovatelji ne dobijaju psihijatrijske tretamne dok su u zatvoru jer se smatra da je devijacija od normalnog da postoji neki poriv da se ucini tako nesto. Mogucnost da dozivis seksualno zadovoljstvo zato sto lisavas nekoga drugog slobode i izbora mora da je podstaknuta nekom drugim zeljama. Moze da se posmatra kao vrsta fetisizma koja je samo vishe ekstremna u odnosu na foot fetish ili shoe fetish
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:59 28.09.2009

Re: ***

ovo ni slučajno nije bio pokušaj da se Bebi nešto spočita

znam da nije, sve ok! drago mi je da si primetila, da se ne brukam

Bili Piton Bili Piton 03:06 28.09.2009

Re: ***

shumska
nadam se da ćeš primetiti moj pokušaj blage ironije (prema jezičkokategorijalnolektorskim čistuncima )


Primetio sam, ali i mene nervira kada ljudi govore "izam" umesto "alnost", ne samo zato sto je besmisleno reci "izam" nego i zato sto mi se cini da to ljudi namerno rade, namerno unoseci zbrku (pritom ne mislim na Bebu, njoj se ocito omaklo, bas zbog te i tolike tudje zloupotrebe - omakne se i meni).

A zasto mislim da to neki namerno, cak i sistematski rade, to je tema za neki drugi post.
chobanica chobanica 03:06 28.09.2009

Re: ***

i to nije normalno. oni su devijantni.


Isto tako heteroseksualni muskarac koji ne vidi nista privlacno na drugom muskarcu zakljucuje da su homoseksualci devijantni i nenormalni.

Nekontrolisanje sopstvenih impulsa koje rezultuje u silovanju druge osobe nije bolest. Ili da se preciznije izrazim: bolesna osoba moze da se ne kontrolise i siluje nekoga, ali nije svaka osoba koja se ne kontrolise i siluje nekoga bolesna. Stoga jednom broju silovatelja, ma kog uzrasta da je zrtva, jeste mesto u psihijatrijskoj ustanovi. Ali ne svima, cak ne ni vecini.
chobanica chobanica 03:11 28.09.2009

Re: ***


pa zar silovatelji ne dobijaju psihijatrijske tretamne dok su u zatvoru


Kljucni deo. Dok su u zatvoru.

Svaki silovatelj je donekle sociopata, to stoji. Kao i vecina onih koji su u zatvoru zbog bilo kog oblika nasilja.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:21 28.09.2009

Re: ***

Ili da se preciznije izrazim: bolesna osoba moze da se ne kontrolise i siluje nekoga, ali nije svaka osoba koja se ne kontrolise i siluje nekoga bolesna.

Znaci, u tom vasem drustvu postoje zdravi i bolesni silovatelji, kao i pedofili koji su respektabilni clanovi drustva jer ne krse zakone i obuzdavaju svoje instikte. Dalje, svi zdravi silovatelji koji ne obuzdavaju svoje instikte su u tom vasem drustvu za zatvor, a samo oni silovatelji (njih je manjina, kako tvrdite) koje drustvo vidi kao bolesne od neceg (zbog cega ne mogu da se obuzdaju) idu u psihijatriju.

Tesko svim ovcama u tom drustvu. Kako zdravim, tako i bolesnim.
chobanica chobanica 03:25 28.09.2009

Re: ***

zdravi i bolesni silovatelji


Naglasila bih da prvenstveno mislim na sposobnost rasudjivanja i razlikovanja dobrog i loseg, dozvoljenog i nedozvoljenog.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:28 28.09.2009

Re: ***

Isto tako heteroseksualni muskarac koja ne vidi nista privlacno na drugom muskarcu zakljucuje da su homoseksualci devijantni i nenormalni.

mislim da svaki (normalan, ne-homofob) heteroseksualan muskarac moze da shvati sta drugom muskarcu moze biti pribvlacno na njemu - isto ono ili slicno sto bi nekoj zeni bilo privlacno na tom istom muskarcu. mozda njemu nije privlacno ali moze da razume. ali svaka normala osoba bilo kog sexualnog opredeljenja ili pola ne moze da shvati sta pedofilu moze pa bude sexualno privlacno na detetu od 5 godina.

evo dva opsteprihvacena, zdrava simbola sexualnosti. za oba pola - unakrsno.


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:28 28.09.2009

Re: ***

Naglasila bih da prvenstveno mislim na sposobnost rasudjivanja i razlikovanja dobrog i loseg, dozvoljenog i nedozvoljenog.

Ciju sposobnost ? Silovatelja ? Pa to je jasno iz onog sto pisete. Onaj silovatelj koji vidi tu razliku ide u zatvor, onaj ko je ne vidi ide u ludnicu.
chobanica chobanica 03:34 28.09.2009

Re: ***

Ninoslav Randjelovic
Naglasila bih da prvenstveno mislim na sposobnost rasudjivanja i razlikovanja dobrog i loseg, dozvoljenog i nedozvoljenog.

Ciju sposobnost ? Silovatelja ? Pa to je jasno iz onog sto pisete. Onaj silovatelj koji vidi tu razliku ide u zatvor, onaj ko je ne vidi ide u ludnicu.


Da, onda razumete moj stav, a kakav je vas? Cisto informativno, razmene misljenja radi. Registrujem samo kritiku u tonu, nejasno mi je za koje ste alternativno resenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana