PROGLAS FRONTA SLOBODE

Milica Tomić RSS / 05.10.2009. u 20:41

 

 

 

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promoviraju etničku podjelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juri
šića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;

DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode solidariše sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmjeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Razglas Fronte svobode

−    Zavedajoč se, da politike, ki so vodile vojne v 90ih, sedaj še s podporo Evropske unije vsak dan vse bolj osiromašujejo in destabilizirajo regijo, promovirajo etnično razdeljenost in rasno diskriminacijo, medtem ko še naprej kradejo javno dobro;
−    vztrajni v boju proti terorju politike neenakosti, ki jo izvajajo politično-verski mogočneži podprti z mafijskim kapitalom, ki upravljajo življenja vseh ljudi v državah bivše SFRJ;
−    odločeni, da se združeno borimo v imenu enakosti za vse ljudi in ne kot žrtve nacionalnih politik ali promotorji oportunističnih posamičnih interesov;
−    v nasprotovanju politiki revizionizma, ki nekaznovano izvaja zadnjo fazo genocida, kot so nedavne izjave Milorada Dodika o masakru na tuzlanski Kapiji, obsodba Ilije Jurišića in rehabilitacija rasističnih sil, ki stojijo za holokavstom in genocidom danes;
−    spodbujeni s politiko neenakosti Evropske unije, ki še naprej getoizira Bosno in Hercegovino in Kosovo v viznem režimu in ki hvali ter nagrajuje odprto priznanje nemoči pred naletom okrepljenih militantnih rasističnih sil, kar dokazujejo nedavni dogodki v Srbiji;


Objavljamo
Deklaracijo Fronte Svobode


1.    Fronta svobode združuje vse svobodne ljudi, ki se na vse legitimne in preverjene načine borijo za svobodo in enakost in proti agresivnim, represivnim in rasističnim politikam izvendržavnih, državnih in mednarodnih organizacij in aparatov moči.
2.    Fronta svobode se solidarizira z vsemi, ki so ostali brez pravic in bili potisnjeni v revščino, v imenu doseganja svobode, pravice in enakosti.
3.    Fronta svobode je usmerjena k razvoju odpora vsem vrstam zatiranja in nasilja ter posvečena širjenju prostora svobode s ciljem pravičnejše prihodnosti za vse nas enako.
4.    Fronta svobode poziva vse, ki delijo te cilje, k izvajanju konkretnih lokalnih in mednarodnih akcij na vseh področjih javnega življenja.
5.    Fronta svobode deluje v imenu pravice in obveznosti, da se na boju proti fašizmu na ogenj odgovori z ognjem!

Tuzla, 2. oktober 2009.


              LAJMERIM NGA FRONTI I LIRISE
  Te vetedijshem se politikat te cilat kane udhehequr lufterat e '90-ve, tani me ndihmen e
Unionit Europian, cdo dite me shume varferojne dhe destabilizojne regjionin, promovojnendarjen ne principin etnik dhe diskriminimin ne principin e rases, derisa me tutje plackisinte mirat publike;
 
Te vendosur te luftojme kunder terorit te politikes te pabarazise te cilen e aplikojne
udheheqesit politikor dhe fetare te perkrahur me kapitalin e ma se te cilet drejtojne jeten
e te gjithe njerezve te vendeve te ish RFSJ;Te vendosur te luftojme te uni kuar per barazi e te mos jemi viktima te politikave na-cionalistike dhe promotoreve te intereseve individuale dhe oportune;
 
 Duke kundershtuar politiken e revizionizmit e cila e padenuar perfundon fazen e fundit tegjenocidit, sic veproi Milorad Dodik na fjalimin lidhur me masakrin ne porten e Tuzles,
denimi i Ilija Jurisicit dhe rehabilitimi i forcave rasiste te cilat jane fajtore per holokaustin
dhe gjenocidin e te sotmes;
 
 Te vetedijshem se politika e Unionit Evropian eshte politike e pabarazise, e cila me tutje
trajton Bosnien dhe Hercegovinen e Kosoven si geto kur eshte ne pyetje rezhimi i vizave,
dhe lavderon e shperblen ate qe haptazi pranojne se nuk mund te kundershtojne forcimin
e forcave rasiste militante, qe deshmojne rastet e fundit ne Serbi;

SJELLIM
DEKLARATEN E FRONTIT TE LIRISE


1. Fronti i lirise bashkon te gjithe njerezit e lire te cilet ne ne menyre legjitime dhe te vertet-uar luftojne per liri dhe barazi, kunder politikave jashteshteterore, shteterore, organizatavenderkombetare dhe fuqive tjera agresive, represive e rasiste.

2. Fronti i lirise ofron solidaritet per te varferuarit dhe ate te cilat kane mbetur pa te drejta,
e me qellim te sigurimit te lirise, te drejtes dhe barazise.

3. Fronti i lirise eshte i drejtuar kah zhvillimi i rezistences kunder te gjitha formave te
shtypjes dhe violences dhe eshte i dedikuar perhapjes se lirise me qeillim te sigurimit te
se ardhmes me te drejte per te gjithe barabarte.
4. Fronti i lirise fton te gjithe te cilet ndajne keto qellime qe se bashku te realizojme akcione
locale e nderkombetare ne te gjitha aspektet e jetes publike.
5. Fronti i lirise qendron prapa te drejtave dhe obligimeve ne luften kunder fashizmit i bindurse kunder zjarrit duhet pergjegjur me zjarre!

Tuzell, 2 tetor 2009

PROGLAS FRONTA SLOBODE

Svesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Evropskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promovišu etničku podelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juršića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode je solidaran se sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Nakon 25h od postavljanja posta.

BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE"

Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja, analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je  - potpomognuta ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih. Iako napadnuta i izolovana, Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, bila je grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju Proglasa identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl.
Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili su na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!

Atačmenti



Komentari (911)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:36 05.10.2009

Re: Bokte...

Behemote, džavole, ne ide to tek tako za dž...umetnost je to.
behemot123 behemot123 22:16 05.10.2009

Re: Bokte...

Behemote, džavole, ne ide to tek tako za dž...umetnost je to.


Jelice, vidim da je umetnost. Umetnost prljavog keša. Od prave umetnosti se ne živi. VI ste bar normalni.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:29 05.10.2009

Re: Bokte...

Ljubav za ljubav, a sir za pare. Za ostalo je tu Mastercard...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:33 05.10.2009

Re: Bokte...

pozdrav za punk Raku... al vam je nadžikljala šumadija, ne vide se naselja više skoro... a sve posivelo po naseljima... baš se vide tragovi 90-ih, dopa, arkanovih klinaca, raspada... bio sam letos u poseti posle 10 godina...
niccolo niccolo 13:24 06.10.2009

Re: Bokte...

Jelica Greganović
Behemote, džavole, ne ide to tek tako za dž...umetnost je to.

Samo da se prijavim da sam greškom pritisnuo obavesti moderatora kod ovog komentara
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:35 06.10.2009

Re: Bokte...

Ma, odlično si uradio, ja sam i tako vođa četničke dijaspore, ne mož' da pogrešiš...
plamenutami plamenutami 21:42 05.10.2009

Front Slobode?

Još jednan pokušaj liberalnih internacionalista za uništenje nacionalne slobode nacija kroz nekakkve fantomske organizacije.Međutim,ovakve pojave treba uzeti za ozbiljno jer su te snage spremne da kroz besumučne medijske kampanje ( zadnje je bilo nduvavanje problema pederske populacije koja čini 0,02 % stanovništva Srbije) da izazovu nasilje i smrt.
Ivan Marović Ivan Marović 21:45 05.10.2009

Re: Front Slobode?

plamenutami
Još jednan pokušaj liberalnih internacionalista za uništenje nacionalne slobode nacija kroz nekakkve fantomske organizacije.
A evo i desnica ih shvata ozbiljno
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 05.10.2009

Re: Front Slobode?

Kako "i"...bar neko...kako se samo prepoznaju, čudo jedno...
mirelarado mirelarado 21:47 05.10.2009

Re: Front Slobode?

naciutami


А и ти би, канда, мало да блеснеш... кукастим крстом?
plamenutami plamenutami 22:18 05.10.2009

Re: Front Slobode?

U Srbiji trenutno vlada paranoja o nekavim "nacistima" i "kukastim krstovima".Dokle ćete da tolerišete ispiranje mozga.Sledeća tema masovne histerije koju će mediji izazvati je ugroženost režima nekakvim teroristima pa će zabraniti izbore do daljnjeg,ali to će verovatno biti demokratski u duhu svega što nam se događa.
lutherblisset lutherblisset 02:44 06.10.2009

Re: Front Slobode?

Kako te nije sramota da i ovde širiš svoju bolesnu ideologiju? Misliš da su svi budale i ne znaju za amblem koji ti je u profilu. Neopevano si retardiran.
miloradkakmar miloradkakmar 21:55 05.10.2009

Ko

je i šta je " Front slobode ", M. Tomić ?
Da neće da ujedini prostor bivše nam zajedničke države ?!
Gde je potpis ? Pečat ?
match_girl match_girl 22:09 05.10.2009

front slobode - konacno!

Za sve vas koji se pitate sta ce vam front slobode, procitajte pazljivo i razmislite pre nego sto pocnete da se davite u slatkisima:

[url=http://www.e-novine.com/region/region-tema/30578-Pismo-prijateljima-Beogradu][/url]

HVALA ZA OBJAVLJIVANJE PROGLASA!

Stojim iza svake reci!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:11 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Za sve vas koji se pitate sta ce vam front slobode, procitajte pazljivo i razmislite pre nego sto pocnete da se davite u slatkisima:

Milica Tomić Milica Tomić 22:16 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Hvala, match girl!
Upravo sam htela da objavim Tekst Sejle Sehabovic "Pismo prijateljima u Beogradu".
Objavicu u sledecem postu, cim se moji sagovornici izigraju, najedu i iskacu!

Pozdrav!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:20 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Ja sam pažljivo pročitala ovu povelju i em je nepismena, em mi se ni malo ne sviđaju pretnje nasiljem. Kao ni izgovor da je to jedini odgovor na postojeće nasilje. Front slobode koji se oglašava takvim proglasima mi ne treba.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Milica Tomić
Hvala, match girl!
Upravo sam htela da objavim Tekst Sejle Sehabovic "Pismo prijateljima u Beogradu".
Objavicu u sledecem postu, cim se moji sagovornici izigraju, najedu i iskacu!

Pozdrav!

Па ето, видиш, Милице, овај твој Проглас Фронта слободе дочекан је с великом радошћу и у многима изазвао позитивна осећања!

То није мали успех, и то на самом почетку ваше борбе.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:23 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Ja sam pažljivo pročitala ovu povelju i em je nepismena, em mi se ni malo ne sviđaju pretnje nasiljem. Kao ni izgovor da je to jedini odgovor na postojeće nasilje. Front slobode koji se oglašava takvim proglasima mi ne treba.

pa, ko te tera bilo gde?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:25 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Bilo kuda, btw...a jesam ja pomenula da me neko tera? Spuštamo diskusiju na drugi osnovne?
Milica Tomić Milica Tomić 22:26 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

a sam pažljivo pročitala ovu povelju i em je nepismena,


evo spomenika pismenosti:

Nije to od žalosti, niti zato što ne shvatam da je Beba mamina, srce moje, poraslo i otisnulo se na pučinu života, dok lelujaju plastične palme i zlaćani sunčevi zraci dovršavaju kič-razglednicu budućnosti.


Front slobode koji se oglašava takvim proglasima mi ne treba.


Ni Front Slobode ne vapi za tobom...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:29 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Jelica Greganović
Bilo kuda, btw...a jesam ja pomenula da me neko tera?

pa ocigledno je da bez ikakvog prethodnog iskustva imas stav. to ja zovem predrasudama.
Spuštamo diskusiju na drugi osnovne?

ko? ja ili ti?a ko je poceo s mitraljezom jos u prvoj replici?
match_girl match_girl 22:29 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

bice da ne kapiras. ako ne ukapiras ni tekst sejle sehabovic onda se vrati svojim kolacima, tu ne mozes da se opeces...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:32 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Pozdrav Stosicu!

Milice,
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:33 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

a ko je poceo s mitraljezom jos u prvoj replici?

Mitraljez je domaćica pomenula prva.

pa ocigledno je da bez ikakvog prethodnog iskustva imas stav

Iskustva? Sa čime, ura-ura poveljama, frontovima, nasiljem, mitraljezima, vatrom na vatru...? O kakvim predrasudama govoriš?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

procitajte pazljivo


Evo procitao. Jel mogu sad da odgovaram?

Mogu?...hvala.



Kazu vatreni :

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom...........Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije....


Ni EU nije sto je nekad bila. Ili ce biti kako vatreni kazu ili je nece ni biti.

Vele vateni jos:



Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,


Pa navode i primere. Vatreno, a kako bi inace

Nikako da se sete ni jednog pozitivnog na jednoj, ali zato nema niceg negativnog na drugoj strani.

Ima jos:

posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.


Za sve njih, radnike, seljake i postenu inteligenciju....

Ostalima-zna se..imali smo prilike onomad

A taj link na e novine ti kus malo...preciscen..brisu bre ko na takmicenju :)
Milica Tomić Milica Tomić 22:36 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Pismenost, Milice, pismenost...opet si promašila.


Nije to od žalosti, niti zato što ne shvatam da je Beba mamina, srce moje, poraslo i otisnulo se na pučinu života, dok lelujaju plastične palme i zlaćani sunčevi zraci dovršavaju kič-razglednicu budućnosti.

polako, treba vremena za ovo... bice valjda bolje kad obnevidim od zdranja
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:37 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Ovde je tema povelja, ako se ne varam, a ne tekst Šejle Sehabović. A, pomenutu povelju su mogli da natrukuju samo oni koji se nikada nisu ozbiljno opekli. Ni maminim kolačima.
Goran Vučković Goran Vučković 22:38 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

bice da ne kapiras. ako ne ukapiras ni tekst sejle sehabovic onda se vrati svojim kolacima, tu ne mozes da se opeces...

Izgleda da je nezadovoljna presudom Jurišiću i smatra da on nije uradio ono za šta je osuđen i da suđenje uopšte nije bilo fer što se tiče odbrane.

Ono za suđenje u Beogradu građaninu BiH za stvar koja se dogodila u BiH - to nije preterano nova stvar, čini mi se - zar tako nisu onog pilota - Emira Šišića Italijani osudili?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:38 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Mitraljez je domaćica pomenula prva.

izmedju tebe i mene, ti si prva pomenula.
Iskustva? Sa čime, ura-ura poveljama, frontovima, nasiljem, mitraljezima, vatrom na vatru...? O kakvim predrasudama govoriš?

ma, nema veze...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:39 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!


polako, treba vremena za ovo... bice valjda bolje kad obnevidim od zdranja

To ti znaš najbolje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:42 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Aleksandar Stosic
ma, nema veze...

Драго ми је што се страсти смирују, .
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:42 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

izmedju mene i tebe, ti si prva pomenula.

I? Vidiš kako nije lepo mlatarati mitraljezima.
ma, nema veze...

Slažem se.
match_girl match_girl 22:46 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

mislis da se ljudi koji stoje iza povelje nisu opekli? tekst sejle sehabovic, deklaracija fronta slobode su nerazdvojiva tema, ukoliko se ovde javljas da bi mislila, a ne lektorisala, drzi se teme (na osnovu cinjenica,a ne nagadjanja ko se opekao, a ko nije)...

http://www.e-novine.com/region/region-bosna/30624-Deklaracija-Fronta-slobode.html
Goran Vučković Goran Vučković 22:48 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

tekst sejle sehabovic, deklaracija fronta slobode su nerazdvojiva tema,

Ako nije problem - može li objašnjenje zašto su tekst Sejle i deklaracija fronta slobode nerazdvojive teme?
match_girl match_girl 22:56 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Zato sto front slobode upravo proizilazi iz politickog stanja/stvarnosti koju svesni ili ne zivimo, koje je Sejla Sehabovic opisala u svom pismu beogradskim prijateljima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:58 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Dakle, tema je povelja

na vatru odgovori
vatrom!

Goran Vučković Goran Vučković 22:59 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Zato sto front slobode upravo proizilazi iz politickog stanja/stvarnosti koju svesni ili ne zivimo, koje je Sejla Sehabovic opisala u svom pismu beogradskim prijateljima.

Razumem Sejlinu gorčinu i patetiku - ali ovaj proglas zvuči kao da ga je Beket sastavio.
match_girl match_girl 23:06 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

da li je patetika? mislim da je stvarnost
Goran Vučković Goran Vučković 23:10 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

da li je patetika? mislim da je stvarnost

U svakoj patetici po malo stvarnosti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:14 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

dobro je stvarno sto ste napaljeni na fajt samo na rechima. jedno je kada pozivash na svest, drugo na mashinke (mada niko nije ozbiljno shvatio Milicu u tome). dodushe, ovaj proglas je izraz nemoci. ali, mislim da je zlonamerno - tipichno komunistichki - pozivati na konflikt u situaciji kada celo drushtvo ispashta ekonomski.

i, otkada je to komunizam jedino orudje za borbu protiv fashizma? menjam jedan totalitarni sistem za drugi?

Milice, stvarno chudno komunicirash na ovoj temi. ranije je tvoj nachin polemike bio inspirishuci.
shumska shumska 23:27 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

ali ovaj proglas zvuči kao da ga je Beket sastavio.

Gorane, molim te - ne vredjaj nam Beketa
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:30 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Dakle, ti kapiraš šta je "promotor"? Aj' prosvetli nas.
Goran Vučković Goran Vučković 23:32 05.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Gorane, molim te - ne vredjaj nam Beketa

Pa šta ću kad je on bio specijalista za specifičnu vrstu umetničkog izraza.
shumska shumska 00:37 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Pa šta ću kad je on bio specijalista za specifičnu vrstu umetničkog izraza.

apsurd je apsurd, a glupost - glupost (ova još i šizoidna)
Milica Tomić Milica Tomić 00:40 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Predrag Brajovic
Milica Tomić
Hvala, match girl!
Upravo sam htela da objavim Tekst Sejle Sehabovic "Pismo prijateljima u Beogradu".
Objavicu u sledecem postu, cim se moji sagovornici izigraju, najedu i iskacu!

Pozdrav!

Па ето, видиш, Милице, овај твој Проглас Фронта слободе дочекан је с великом радошћу и у многима изазвао позитивна осећања!

То није мали успех, и то на самом почетку ваше борбе.


Bas tako! Puno radosti i smeha! Tudja nevolja uvek deluje apsurdno, i koliko je vise vezana za tebe, utoliko vise odbijas da znas ista o tome! Otud valjda toliko smeha i sale...
Ivan Marović Ivan Marović 00:46 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Milica Tomić
Tudja nevolja uvek deluje apsurdno, i koliko je vise vezana za tebe, utoliko vise odbijas da znas ista o tome! Otud valjda toliko smeha i sale...
Ako sam razumeo, tudja nevolja deluje apsurdno, ali što je više vezana za tebe to je manje tuđa i postaje tvoja nevolja. Onda više nije apsurdna, a pošto odbijaš da išta znaš o tome, onda se smeješ i šališ. Problem je što je ceo proglas ovako konfuzan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:53 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Milica Tomić
Predrag Brajovic
Milica Tomić
Hvala, match girl!
Upravo sam htela da objavim Tekst Sejle Sehabovic "Pismo prijateljima u Beogradu".
Objavicu u sledecem postu, cim se moji sagovornici izigraju, najedu i iskacu!

Pozdrav!

Па ето, видиш, Милице, овај твој Проглас Фронта слободе дочекан је с великом радошћу и у многима изазвао позитивна осећања!

То није мали успех, и то на самом почетку ваше борбе.


Bas tako! Puno radosti i smeha! Tudja nevolja uvek deluje apsurdno, i koliko je vise vezana za tebe, utoliko vise odbijas da znas ista o tome! Otud valjda toliko smeha i sale...

Немој даље, молим те, заплакаћу од гриже савести.

Једину невољу коју ја видим јесте количина глупости у оном горњем тексту. Фронт слободе? Тамо, бре, једна мисао јаше по другој као на магарцу, немој ме терати да цитирам тупости од горе, морао бих цео текст да копи-пејстујем. Еееј, кога ћете ви да поведете у борбу, на основу чега? Није живот такмичење у баљезгаријама, чак и када за то добијаш новац или ти је то професија.

Види, да поновим: оно горе је увредљиво глупо. За пристојног и нормалног човека. За напаљене политичке пубертетлије није, али нећеш ваљда себи допустити да на то спаднеш? Па ти си барем читала Хармса!? Узми ишчитај поново, ваљаће.
Goran Vučković Goran Vučković 01:19 06.10.2009

Balkanski smeh

Једину невољу коју ја видим јесте количина глупости у оном горњем тексту.

Nevolje nikad nije problem naći. Ako ovaj proglas nije osnova da se krene sa šeširom naokolo po finansiranje, a u to čisto sumnjam - pošto sadrži besmislene kvalifikacije u odnosu na politiku EU, "levo" je ofarban itd - znači izgleda kao delo autentičnih entuzijasta - oni su zaista u rupi što se tiče shvatanja sveta oko sebe i načina kako se problemi u tom svetu rešavaju. U tom smislu zaista izgledaju kao da su izšetali iz nekog neobjavljenog dela od Beketa, ili možda Dušana Kovačevića (koji svom tom besmislu tome obično da i neku toplu ljudsku notu).

Žalosno je i u kontekstu one naše priče od sinoć - ovo zaista može da izgleda kao ono što je preostalo od nekih časnih ljudi koji su prošli između vodeničnih kamenova nacionalnog ludila bosanskog rata '90-tih, pokušavajući da duhovno beže od toga, a jedini put iz toga je izgleda vodio u ovo - bekstvo u srećnu prošlost.

U tom smislu ovo zaista podseća na neku dramu Dušana Kovačevića - smeješ se a srce ti se skvrči. Tako da Miličina instalacija ima smisla - iako ne verujem da su Milicu Tuzlaci tako shvatili - kao ni ova Andersenova devojčica sa šibicama, koja nam je prenela Sejlin tekst.
nsarski nsarski 02:22 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Па ти си барем читала Хармса!?


PeBe, slusaj pazljivo, ovo moze da bude poucno: Ne radi se ovde o pismenosti i smislenosti Proglasa - ovo je, bre, poziv od srca. Ideja je vazna.
U Tuzli se sastali Nikoletina Bursac i Marija na Prkosima (i jos par mladih kadrova, poljar Lijan, etc.) i odlucno pozvali narod u konacni obracun sa silom i nepravdom. Jos pozvali na svim poznatim jezicima. To treba ceniti, a ne tamo neku pamet i logiku. Ja tako vidim ovu instalaciju. Ako ti se ovo ne svidja, imam i drugo vidjenje...
dragan7557 dragan7557 10:03 06.10.2009

Re: front slobode - konacno!

Bilo kuda, btw...a jesam ja pomenula da me neko tera? Spuštamo diskusiju na drugi osnovne?

Valjda, dižemo na nivo drugog razreda. U prvom je tolika gužva pa se morao naći izlaz, makar i ne bio po zakonu o školstvu.

dragan7557 cerski
behemot123 behemot123 22:27 05.10.2009

genocid, genocid, genocid

Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juri
šića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;

Molim da mi se ovo objasni. Ko to stoji iza holokausta? Molim vas, ko stoji iza holokausta u bivšoj Jugoslaviji?
behemot123 behemot123 22:34 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Izvinite, nisam video da se jedan polupismeni, trećerazredni ljigavi novinar-gastarbajter primio na diskusiju. Neću vas više zadržavati. Laku noć.
Milica Tomić Milica Tomić 22:39 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

behemot123
Izvinite, nisam video da se jedan polupismeni, trećerazredni ljigavi novinar-gastarbajter primio na diskusiju.


Jelica Greganovic?
behemot123 behemot123 22:42 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Jelica Greganovic?


Ne, Aleksandar Stošić. Zezam se, ne idem nigde, ovde je mnogo dobro .
Goran Vučković Goran Vučković 22:43 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Zezam se, ne idem nigde, ovde je mnogo dobro .

Komplimenti za domaćicu
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:44 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Jelica Greganovic?

Opet si promašila, po podu se vučeš...prelazi ti u naviku.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:50 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid



Ne, Aleksandar Stošić. Zezam se, ne idem nigde, ovde je mnogo dobro .
*novo

Pa naravno!
MIlice nisi valjda mislila da Behemot misli da je trecerazredna ljigava novinarka-gastarbajterka u stvari Jelica....
mostarac mostarac 22:55 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Ne, Aleksandar Stošić

On novinar?!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Stošiću, aman, ne brukaj se.
Milica Tomić Milica Tomić 23:01 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Aleksandar Stosic


Ne, Aleksandar Stošić. Zezam se, ne idem nigde, ovde je mnogo dobro .
*novo

Pa naravno!
MIlice nisi valjda mislila da Behemot misli da je trecerazredna ljigava novinarka-gastarbajterka u stvari Jelica....


nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora
Goran Vučković Goran Vučković 23:04 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora

Fali "mitraljez" u ovoj rečenici.
mostarac mostarac 23:04 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora

Hm....znaci po tebi su svi cetnici, Najcrnji.
Osim dva podrepasa koja zapazih da pusu u tvoju tikvu.
Zanimljivo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:06 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora

Definitivno nisi u toku, a mogla bi kada ti usfale argumenti da se uzdržiš od vređanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora


Nisam ni ja, ali znam da gledano iz ugla komunista (e novina) sve izgleda kao najcrnja desnica i jos crnja cetnicka propaganda.
behemot123 behemot123 23:07 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora


Milice, Džindžer, mama ti je četnička dijaspora. Ovde pričaš sa autentičnim pankerom iz Rakovice. Ne zezaj se sa ekstremnim levičarima.
gorran2 gorran2 23:08 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Pozdrav hcm-e, stari druže, desnico crna!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Ohoho levicaru :)

Sramote te ovi jbg.

Pozdrav.
behemot123 behemot123 23:12 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Sramote te ovi jbg.

Pozdrav.
*novo


Hvala, ako je meni upućeno. Hebaše nam majku lažnjaci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:13 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Milica Tomić
nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora

Да простиш, оно тамо твоје горе је тако непојамно глупо да би му се једино Хармс обрадовао.

А човек је oдавно мртав.
Goran Vučković Goran Vučković 23:14 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Да простиш, оно тамо твоје горе је тако непојамно глупо да би му се једино Хармс обрадовао.

Ja gore tipovao na Beketa - i koliko shvatam nije njeno, ona je samo kanal veze...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:16 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid


Hvala, ako je meni upućeno. Hebaše nam majku lažnjaci.



Gorranu, ali vidim i ti si levicar pa odna naravno i tebi.

Vis kako smo fini mi desnicari ? :)
Milica Tomić Milica Tomić 23:17 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Jelica Greganović
nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora

Definitivno nisi u toku, a mogla bi kada ti usfale argumenti da se uzdržiš od vređanja.


zasto tebe ovo vredja?
gorran2 gorran2 23:18 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

hoochie coochie man
Ohoho levicaru :)
Sramote te ovi jbg.
Pozdrav.
Jebiga druže.
Nemam na šta sablje izvaditi
Nit je imam o šta krvariti.

Prošlo je moje... Eh, da me ima ko ljudski streljati, kao u stara vremena...
Milica Tomić Milica Tomić 23:20 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

behemot123
nisam u toku, ne znam ko je s kim u koaliciji, ali vidim da je ovaj blog postao leglo najcrnjih desnicara i da ih predvodi jos crnja cetnicka dijaspora


Milice, Džindžer, mama ti je četnička dijaspora. Ovde pričaš sa autentičnim pankerom iz Rakovice. Ne zezaj se sa ekstremnim levičarima.


sam si se javio
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:20 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Stošiću, aman, ne brukaj se.

Jelice, kako se brukam? Ne smeta ti Behemotovo primitivno vredjanje, a meni pricas da se brukam...
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:24 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Zato što radim za kuću, u okviru koje ti inače ovaj blog objavljuješ, čiji deo ti nazivaš leglom najcrnjih desničara i još crnjom četničkom dijasporom. Kada bi to bilo tako, to bi se odnosilo i samu uređivačku politiku B92. Dakle, kada ti treba promocija one gore kao deklaracije, onda smo dobri, a kada ne naiđeš na aplauz, e onda smo leglo...
Goran Vučković Goran Vučković 23:26 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Dakle, kada ti treba promocija one gore kao povelje,

Gde je Kaz i njegove subliminalne poruke - si video kako sam zbunio Jelicu?

EDIT: ispravila se :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:26 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

hoochie coochie man


Nisam ni ja, ali znam da gledano iz ugla komunista (e novina) sve izgleda kao najcrnja desnica i jos crnja cetnicka propaganda.



a je l to ima veze sa ledepeom? (molba objashnjenja za nas penzose sa zapadne tribine)

ako ima, nekoliko stvari mi je chudno: ledepe je liberalno-kapitalistichka partija, pozicionirana ekonomski desno / socijalno levo. kako bi to eventualno moglo da se usaglasi sa communist-alike pokretima? neobicna ideoloshka stacioniranost.
behemot123 behemot123 23:28 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Vis kako smo fini mi desnicari ? :)


Uvek bio. Mislim levičar. Imam 100.000 nezaposlenih radnika Rakovice, i sutra bih krenuo na Beograd. Ah, kakv bi to dan bio, svetao, divan, biblijski. Ali, imaš ove Milice koje nam kupe kajmak. Ah, kako ih mrzim, ološ desničarsku!!! Vodoinstalatersku...
Goran Vučković Goran Vučković 23:28 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid


a je l to ima veze sa ledepeom? (molba objashnjenja za nas penzose sa zapadne tribine)

ako ima, nekoliko stvari mi je chudno: ledepe je liberalno-kapitalistichka partija, pozicionirana ekonomski desno / socijalno levo. kako bi to eventualno moglo da se usaglasi sa communist-alike pokretima? neobicna ideoloshka stacioniranost.

Ih bre Srx, pa znaš šta je suština modernog marketinga: customer-centricity!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:31 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Jelice, kako se brukam?

Žvakanjem sažvakanog.
libkonz libkonz 23:33 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

a kada ne naiđeš na aplauz

kako bre Jelice da nema aplauza? evo se svi raspisasmo sa osmehom na licu.
a posle ove zadnje "seče" (odoše Vračarac, Sandić, Ipsi...) slabo je tu desnice ostalo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:34 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

si video kako sam zbunio Jelicu?

bindu bindu 23:34 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

mirelarado
Е, Милице, девојчице, пиљарице, немој после да цмиздриш што се твоја инсталација не схвата озбиљно. Овако ни водоинсталатерка не би разговарала са коментаторима!


miicu zoves piljaricom? imas temperaturu pa buncas? sta vam je? zena vam samo pokazuje kakvi ste stvarno.
u nekoj drugoj situaciji bi nekog jadnicka razbucali ko ker papucu. uzas kad pomislim sta se iza toga stvarno krije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

a je l to ima veze sa ledepeom? (molba objashnjenja za nas penzose sa zapadne tribine)


Nema.. Pukla ta ljubav.

Rekoh gledano iz ugla komunista (e novina)
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:38 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

kako bre Jelice da nema aplauza? evo se svi raspisasmo sa osmehom na licu.

Izvinjavam se, ne čujem od rerne, peku mi se kolači...dok drugi revolucije dižu...šta ćeš, život je nekom majka, a nekom maćeha...
mirelarado mirelarado 23:47 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

bindu
miicu zoves piljaricom? imas temperaturu pa buncas? sta vam je? zena vam samo pokazuje kakvi ste stvarno.
u nekoj drugoj situaciji bi nekog jadnicka razbucali ko ker papucu. uzas kad pomislim sta se iza toga stvarno krije.


И мене обузима ужас када помислим да бих могла чути твоје објашњење шта се иза тога стварно крије и какви смо стварно.
Стога не, не, немој ми, молим те, објашњавати! Овде је концентрација апсурда превазишла меру и без твог објашњења.
Milica Tomić Milica Tomić 23:50 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Jelica Greganović
Zato što radim za kuću, u okviru koje ti inače ovaj blog objavljuješ, čiji deo ti nazivaš leglom najcrnjih desničara i još crnjom četničkom dijasporom. Kada bi to bilo tako, to bi se odnosilo i samu uređivačku politiku B92. Dakle, kada ti treba promocija one gore kao deklaracije, onda smo dobri, a kada ne naiđeš na aplauz, e onda smo leglo...


Dakle ti sada dajes ton na ovom blogu! Prava si gazdarica i patrolerka, nema vise posla za Ninoslava Nestorijanca.
Goran Vučković Goran Vučković 23:51 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid


И мене обузима ужас када помислим да бих могла чути твоје објашњење шта се иза тога стварно крије и какви смо стварно.
Стога не, не, немој ми, молим те, објашњавати! Овде је концентрација апсурда превазишла меру и без твог објашњења.

Ignoriši Mirelu, neće joj biti ništa - nego reci nam šta si pomislila, budi drug (i iza čega se krije).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:53 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

hoochie coochie man


Nema.. Pukla ta ljubav.

Rekoh gledano iz ugla komunista (e novina)

fala. interesantno. to bi bio neki neo-marksizam onda, kao sucheljavanje, konflikt, i dolazhenje do zheljenog rezultata posledicom konflikta. to sam chitao u novini praxis, kod gaja petrovica.
to su meni objashnjavali koracevi klinci da je to - libertinski komunisti, kao nismo mi komunisti kao staljin, nego to ti je kao neshto extracool, mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti. u svtari, svako ko je protiv nas je fashista, taj neki rad, poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.
bindu bindu 23:56 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

mirelarado
bindu
miicu zoves piljaricom? imas temperaturu pa buncas? sta vam je? zena vam samo pokazuje kakvi ste stvarno.
u nekoj drugoj situaciji bi nekog jadnicka razbucali ko ker papucu. uzas kad pomislim sta se iza toga stvarno krije.


И мене обузима ужас када помислим да бих могла чути твоје објашњење шта се иза тога стварно крије и какви смо стварно.
Стога не, не, немој ми, молим те, објашњавати! Овде је концентрација апсурда превазишла меру и без твог објашњења.


nema sta ja tebi da objasnjavam, sve si sama rekla!

ps. i treba da te obuzima uzas!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:57 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti. u svtari, svako ko je protiv nas je fashista, taj neki rad, poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.

Da, to je kanda to...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti......poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.


e to

mirelarado mirelarado 23:59 05.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

bindu
nema sta ja tebi da objasnjavam, sve si sama rekla!


Горане Вучковићу, у-та-та!
Goran Vučković Goran Vučković 00:01 06.10.2009

...

Горане, у-та-та!

you win some, you lose some...
Ivan Marović Ivan Marović 00:02 06.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

Srđan Fuchs
libertinski komunisti, kao nismo mi komunisti kao staljin, nego to ti je kao neshto extracool, mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti. u svtari, svako ko je protiv nas je fashista, taj neki rad, poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.
Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali nekako imam više poštovanja prema Staljinu. Jes' da je bio zlotvor, ali se nije trudio da bude extracool.
mirelarado mirelarado 00:05 06.10.2009

Re: ...

Goran Vučković
Горане, у-та-та!

you win some, you lose some...



libkonz libkonz 00:08 06.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

libertinski komunisti, kao nismo mi komunisti kao staljin, nego to ti je kao neshto extracool, mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti. u svtari, svako ko je protiv nas je fashista, taj neki rad, poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.

izgleda da su mnogo čitali knjige Mire Marković.
bindu bindu 00:21 06.10.2009

Re: genocid, genocid, genocid

mirelarado
bindu
nema sta ja tebi da objasnjavam, sve si sama rekla!


Горане Вучковићу, у-та-та!


sam ti zovi U-tatu,zajedno ste jaci

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana