PROGLAS FRONTA SLOBODE

Milica Tomić RSS / 05.10.2009. u 20:41

 

 

 

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promoviraju etničku podjelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juri
šića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;

DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode solidariše sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmjeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Razglas Fronte svobode

−    Zavedajoč se, da politike, ki so vodile vojne v 90ih, sedaj še s podporo Evropske unije vsak dan vse bolj osiromašujejo in destabilizirajo regijo, promovirajo etnično razdeljenost in rasno diskriminacijo, medtem ko še naprej kradejo javno dobro;
−    vztrajni v boju proti terorju politike neenakosti, ki jo izvajajo politično-verski mogočneži podprti z mafijskim kapitalom, ki upravljajo življenja vseh ljudi v državah bivše SFRJ;
−    odločeni, da se združeno borimo v imenu enakosti za vse ljudi in ne kot žrtve nacionalnih politik ali promotorji oportunističnih posamičnih interesov;
−    v nasprotovanju politiki revizionizma, ki nekaznovano izvaja zadnjo fazo genocida, kot so nedavne izjave Milorada Dodika o masakru na tuzlanski Kapiji, obsodba Ilije Jurišića in rehabilitacija rasističnih sil, ki stojijo za holokavstom in genocidom danes;
−    spodbujeni s politiko neenakosti Evropske unije, ki še naprej getoizira Bosno in Hercegovino in Kosovo v viznem režimu in ki hvali ter nagrajuje odprto priznanje nemoči pred naletom okrepljenih militantnih rasističnih sil, kar dokazujejo nedavni dogodki v Srbiji;


Objavljamo
Deklaracijo Fronte Svobode


1.    Fronta svobode združuje vse svobodne ljudi, ki se na vse legitimne in preverjene načine borijo za svobodo in enakost in proti agresivnim, represivnim in rasističnim politikam izvendržavnih, državnih in mednarodnih organizacij in aparatov moči.
2.    Fronta svobode se solidarizira z vsemi, ki so ostali brez pravic in bili potisnjeni v revščino, v imenu doseganja svobode, pravice in enakosti.
3.    Fronta svobode je usmerjena k razvoju odpora vsem vrstam zatiranja in nasilja ter posvečena širjenju prostora svobode s ciljem pravičnejše prihodnosti za vse nas enako.
4.    Fronta svobode poziva vse, ki delijo te cilje, k izvajanju konkretnih lokalnih in mednarodnih akcij na vseh področjih javnega življenja.
5.    Fronta svobode deluje v imenu pravice in obveznosti, da se na boju proti fašizmu na ogenj odgovori z ognjem!

Tuzla, 2. oktober 2009.


              LAJMERIM NGA FRONTI I LIRISE
  Te vetedijshem se politikat te cilat kane udhehequr lufterat e '90-ve, tani me ndihmen e
Unionit Europian, cdo dite me shume varferojne dhe destabilizojne regjionin, promovojnendarjen ne principin etnik dhe diskriminimin ne principin e rases, derisa me tutje plackisinte mirat publike;
 
Te vendosur te luftojme kunder terorit te politikes te pabarazise te cilen e aplikojne
udheheqesit politikor dhe fetare te perkrahur me kapitalin e ma se te cilet drejtojne jeten
e te gjithe njerezve te vendeve te ish RFSJ;Te vendosur te luftojme te uni kuar per barazi e te mos jemi viktima te politikave na-cionalistike dhe promotoreve te intereseve individuale dhe oportune;
 
 Duke kundershtuar politiken e revizionizmit e cila e padenuar perfundon fazen e fundit tegjenocidit, sic veproi Milorad Dodik na fjalimin lidhur me masakrin ne porten e Tuzles,
denimi i Ilija Jurisicit dhe rehabilitimi i forcave rasiste te cilat jane fajtore per holokaustin
dhe gjenocidin e te sotmes;
 
 Te vetedijshem se politika e Unionit Evropian eshte politike e pabarazise, e cila me tutje
trajton Bosnien dhe Hercegovinen e Kosoven si geto kur eshte ne pyetje rezhimi i vizave,
dhe lavderon e shperblen ate qe haptazi pranojne se nuk mund te kundershtojne forcimin
e forcave rasiste militante, qe deshmojne rastet e fundit ne Serbi;

SJELLIM
DEKLARATEN E FRONTIT TE LIRISE


1. Fronti i lirise bashkon te gjithe njerezit e lire te cilet ne ne menyre legjitime dhe te vertet-uar luftojne per liri dhe barazi, kunder politikave jashteshteterore, shteterore, organizatavenderkombetare dhe fuqive tjera agresive, represive e rasiste.

2. Fronti i lirise ofron solidaritet per te varferuarit dhe ate te cilat kane mbetur pa te drejta,
e me qellim te sigurimit te lirise, te drejtes dhe barazise.

3. Fronti i lirise eshte i drejtuar kah zhvillimi i rezistences kunder te gjitha formave te
shtypjes dhe violences dhe eshte i dedikuar perhapjes se lirise me qeillim te sigurimit te
se ardhmes me te drejte per te gjithe barabarte.
4. Fronti i lirise fton te gjithe te cilet ndajne keto qellime qe se bashku te realizojme akcione
locale e nderkombetare ne te gjitha aspektet e jetes publike.
5. Fronti i lirise qendron prapa te drejtave dhe obligimeve ne luften kunder fashizmit i bindurse kunder zjarrit duhet pergjegjur me zjarre!

Tuzell, 2 tetor 2009

PROGLAS FRONTA SLOBODE

Svesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Evropskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promovišu etničku podelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juršića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode je solidaran se sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Nakon 25h od postavljanja posta.

BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE"

Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja, analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je  - potpomognuta ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih. Iako napadnuta i izolovana, Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, bila je grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju Proglasa identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl.
Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili su na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!

Atačmenti



Komentari (911)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:29 07.10.2009

Re: Да сам јуче умро...................

Jelice, sad je sve mLogo jasnije ili sto bi rek'o nas narod it makes sense.
match_girl match_girl 10:55 06.10.2009

GRADJANIMA STRADIJE

"U jednoj staroj knjizi citao sam cudnu pricu, a vrag bi ga znao
otkud meni ta knjiga iz nekog smesnog vremena, u kome je bilo mnogo
slobodoumnih zakona, a nimalo slobode, drzali se govori i pisale
knjige o privredi, a niko nista nije sejao, cela zemlja pretrpana
moralnim poukama, a morala nije bilo, u svakoj kuci pun tavan logika,
a pameti nije bilo, na svakom koraku gororilo se o stednji i blago-
stanju zemlje, a rasipalo se na sve strane, i svaki zelenas i
nitkov mogao je sebi kupiti za nekoliko grosa titulu "veliki narodni
rodoljub".
...

- Kazu da u toj zemlji ima dosta svinja.
- Zar je samo zbog svinja cuvena ta zemlja? - upitam zacudjeno.
- Pa ima i budalastina mnogo, al' to mene slabo zanima! - rece onaj
hladnokrvno, i uze opet krpiti mreze.
Bese mi nejasan taj odgovor, te ga nanovo zapitam:
- Kakve budalastine?
- Svakojake - odgovori ovaj s nekom dosadom, i zenu ravnodusno.
- Dakle, svinje i budalastine?! Ni o cemu drugom nisi slusao?...
- Sem svinja, vele da imaju mnogo ministara, koje u penziji, koje
na raspolozenju, ali njih ne izvoze na stranu. Izvoze samo svinje."



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:07 06.10.2009

Re: GRADJANIMA STRADIJE

GRADJANIMA STRADIJE

Goran Vučković Goran Vučković 11:26 06.10.2009

Devojčici sa šibicama

Ako nije tajna - a kako si ti zamišljala da će narod ovde na blogu b92 reagovati na ovaj "proglas" (mislim - šta bi bila pozitivna reakcija)?

Jesi li očekivala da svi skoče i viknu "Ua sud za ratne zločine"?

Jesi li očekivala da se svi slože kako je Bosni trebalo dati beli šengenski status, a Srbiju kazniti, za te "grehe iz prošlosti", bez obzira na tehničku prirodu i bilateralnost (EU i konkretna država) tog procesa dobijanja belog šengenskog statusa?

Da li misliš da je logično i pametno što nikakav uvod nije napravljen, pre ovog teksta, da objasni ko su ti slobodari iz Tuzle, bilo kakvu istoriju ove priče? (koliko shvatam, postojao je lokalni časopis sa tim imenom, ovo gore mu je verovatno logotip, svakako izgleda ekstremno anahrono).

Ovako cela stvar izgleda kao teatar apsurda (što u suštini, na žalost, verovatno i jeste).

A inače - saosećanje nije uobičajena reakcija na prezir (ili mržnju). Ako je poenta ovog bloga da produbi nerazumevanje i mržnju između Tuzlaka i Srbijanaca - mislim da je napravljen pun pogodak.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:41 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

kako si ti zamišljala da će narod ovde na blogu b92

o-o, evo opet nam se desava narod.
Jesi li očekivala da svi skoče i viknu "Ua sud za ratne zločine"?

mogu li ja? Ja sam ocekivao upravo ovakvu reakciju, gordih ljudi koji odavno imaju samo jednu istinu, bez obzira na svet oko njih...(ovo je generalna ocena,dakle nije samo vezana za ovaj slucaj)
Jesi li očekivala da se svi slože kako je Bosni trebalo dati beli šengenski status, a Srbiju kazniti

nikog ne treba kaznjavati (tu je vas problem koji ne mozete da procesuirate) vec svima dati jednake sanse
Da li misliš da je logično i pametno što nikakav uvod nije napravljen, pre ovog teksta, da objasni ko su ti slobodari iz Tuzle, bilo kakvu istoriju ove priče? (koliko shvatam, postojao je lokalni časopis sa tim imenom, ovo gore mu je verovatno logotip, svakako izgleda ekstremno anahrono).

i da i ne, ovo je ipak blog, slobodan sltil, remember?
Ako je poenta ovog bloga da produbi nerazumevanje i mržnju između Tuzlaka i Srbijanaca - mislim da je napravljen pun pogodak.

ne, nego je to reakcija getoiziranog naroda, koji ne zeli ni jednu sekundu svog zivota da potrosi na suocavanje sa sobom.
ivana23 ivana23 11:44 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Misliti, kao sto vi mislite, da su svi ljudi osim vas budale
i kreteni, mora da je prijatno, i da vam nekad i pozavide na tom.
Pa ipak, smatrati ceo svet samo predmetom svoje nepogresne kritike
i podnozjem sopstvene velicine, to nalazim da je sasvim naopako
i zalim takvog coveka, i pogotovo one koji su prisiljeni da u
njegovoj blizini zive i sa njim rade.


I. Andric
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:53 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

a ipak, smatrati ceo svet samo predmetom svoje nepogresne kritike

Pa upravo vi to ne vidite: da jedino mi imamo svoju istinu dok citav svet ima drugacije misljenje. Mi (vecinsko srpsko shvatanje poslednjih dogadjanja) smo ti koje ti citiras, pozivajuci se na Andrica.
Vidis Ivana, kako sve moze da se relativizuje i kako svako ima svoj pogled. Ti mislis da smo mi( nas petoro na ovom blogu) nadmedni jer se ne slazemo s vama, a ja mislim da ste vi postavljeni da branite nekakvo srpstvo protiv celog covecanstva i da ste samozodovoljni medjusobnim laskanjem i da vam to pricinjava jedino zadovoljstvo i da vas bas brga sta citav svet misli.
Tako da predlazem da jos jednom procitate Andrica i da se malo zamislite nad dubinom njegovim misli.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:59 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

da jedino mi imamo svoju istinu dok citav svet ima drugacije misljenje

Svako ima svoju istinu, a sloboda imanja i iznošenja drugačijeg mišljenja je uslov demokratije.
Goran Vučković Goran Vučković 12:00 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Aleksandar Stosic
kako si ti zamišljala da će narod ovde na blogu b92

o-o, evo opet nam se desava narod.
Jesi li očekivala da svi skoče i viknu "Ua sud za ratne zločine"?

mogu li ja? Ja sam ocekivao upravo ovakvu reakciju, gordih ljudi koji odavno imaju samo jednu istinu, bez obzira na svet oko njih...(ovo je generalna ocena,dakle nije samo vezana za ovaj slucaj)
Jesi li očekivala da se svi slože kako je Bosni trebalo dati beli šengenski status, a Srbiju kazniti

nikog ne treba kaznjavati (tu je vas problem koji ne mozete da procesuirate) vec svima dati jednake sanse
Da li misliš da je logično i pametno što nikakav uvod nije napravljen, pre ovog teksta, da objasni ko su ti slobodari iz Tuzle, bilo kakvu istoriju ove priče? (koliko shvatam, postojao je lokalni časopis sa tim imenom, ovo gore mu je verovatno logotip, svakako izgleda ekstremno anahrono).

i da i ne, ovo je ipak blog, slobodan sltil, remember?
Ako je poenta ovog bloga da produbi nerazumevanje i mržnju između Tuzlaka i Srbijanaca - mislim da je napravljen pun pogodak.

ne, nego je to reakcija getoiziranog naroda, koji ne zeli ni jednu sekundu svog zivota da potrosi na suocavanje sa sobom.

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.
dragan7557 dragan7557 12:25 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Svako ima svoju istinu,

Dok se ne formira ministarstvo za Istinu, a ima i jedan minister bez portfeljea pa bi i on mogao kao stručnjak, da lažima počupa zube, ionako ne radi ništa a prima ministarsku platu.

dragan7557 cerski
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:26 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.

Vucko, nekad isto pomislim u tvom (vasem) slucaju.
dragoljub92 dragoljub92 12:28 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Goran Vučković
Aleksandar Stosic
kako si ti zamišljala da će narod ovde na blogu b92

o-o, evo opet nam se desava narod.
Jesi li očekivala da svi skoče i viknu "Ua sud za ratne zločine"?

mogu li ja? Ja sam ocekivao upravo ovakvu reakciju, gordih ljudi koji odavno imaju samo jednu istinu, bez obzira na svet oko njih...(ovo je generalna ocena,dakle nije samo vezana za ovaj slucaj)
Jesi li očekivala da se svi slože kako je Bosni trebalo dati beli šengenski status, a Srbiju kazniti

nikog ne treba kaznjavati (tu je vas problem koji ne mozete da procesuirate) vec svima dati jednake sanse
Da li misliš da je logično i pametno što nikakav uvod nije napravljen, pre ovog teksta, da objasni ko su ti slobodari iz Tuzle, bilo kakvu istoriju ove priče? (koliko shvatam, postojao je lokalni časopis sa tim imenom, ovo gore mu je verovatno logotip, svakako izgleda ekstremno anahrono).

i da i ne, ovo je ipak blog, slobodan sltil, remember?
Ako je poenta ovog bloga da produbi nerazumevanje i mržnju između Tuzlaka i Srbijanaca - mislim da je napravljen pun pogodak.

ne, nego je to reakcija getoiziranog naroda, koji ne zeli ni jednu sekundu svog zivota da potrosi na suocavanje sa sobom.

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.

i da vrati učiteljici pare
Goran Vučković Goran Vučković 12:29 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Vucko, nekad isto pomislim u tvom (vasem) slucaju.

A jesi li nekada pomislio da to ima veze sa načinom na koji komuniciraš?

Ili "ne želiš ni jednu sekundu svog života da potrošiš na suočavanje sa sobom"?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:34 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

sloboda imanja i iznošenja drugačijeg mišljenja je uslov demokratije.

o cemu vecina ljudi na blogu nema pojma sta znaci...

ali je simptomaticno da kada se radi o "maltene svima" (s bloga) protiv "jednog ili dvoje "(s bloga) onda se tu radi o logici - svi smo glupi samo si ti pametan.
Medjutim do neverovatnog kopernikovskog obrta dolazi kada se radi o "maltene svima" (globalno covecanstvo) protiv "jednog" - tada se odjedanput nevino selimo na polje slobode misli, demokratije, ljudskih prava...
angie01 angie01 12:51 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

A jesi li nekada pomislio da to ima veze sa načinom na koji komuniciraš?


a ti bash jesi pozvan da nekom drugom to kazesh, sa svojim nachinom- e , extra!

jaogodinsko podjebavanje iz tudjinu!
corn mouth corn mouth 13:01 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

suočavanje sa sobom

crni stosicu opet ti se zakacio ovaj krpelj
Goran Vučković Goran Vučković 13:03 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

jaogodinsko podjebavanje iz tudjinu!

Anđo, primećujem da ti je rečnik nešto ogrubeo u poslednje vreme...
angie01 angie01 13:07 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

nešto ogrubeo


mislish- nije damski, kako si mi jednom vec spochitao,..pa vidish, kasno sam uvidela, da neki to ne razumeju, kada im kazesh pristojno.
alselone alselone 13:09 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

U ovim teskim momentima koji vrcaju od qurcijalnih rasprava zaustavimo se na sekund i zapitajmo pitanje nad pitanjima: Sta cemo sa Hitlerom, mozda on i nije bio Nemac?
bolkonski bolkonski 13:11 06.10.2009

...

corn mouth corn mouth 13:13 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

rimećujem da ti je rečnik nešto ogrubeo u poslednje vreme...

vucko, da se ne iznenadis
samo se salim
posto si nedavno ucestvovao u razgovoru u kome sam ja popio isti atribut
a nisi uopste reagovao sto znaci da tako mislis
ok
ali ja ipak ne mislim zaista ono sto sam gore napisao
poz.


Goran Vučković Goran Vučković 13:30 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama


vucko, da se ne iznenadis
samo se salim
posto si nedavno ucestvovao u razgovoru u kome sam ja popio isti atribut
a nisi uopste reagovao sto znaci da tako mislis
ok
ali ja ipak ne mislim zaista ono sto sam gore napisao
poz.

Znam, kad je Dr. Wu nalepio to Jasni i tebi.

Nemoj da se iznenadiš što nisam reagovao na ovaj tvoj komentar gore - ali mislim da je Dr. Wu bolja adresa za žalbe
Goran Vučković Goran Vučković 13:33 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

pa vidish, kasno sam uvidela, da neki to ne razumeju, kada im kazesh pristojno.

Plašim se da si pogrešno uvidela - i na svoju štetu. Ali svakako je tvoj izbor.
angie01 angie01 13:47 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Goran Vučković
pa vidish, kasno sam uvidela, da neki to ne razumeju, kada im kazesh pristojno.Plašim se da si pogrešno uvidela - i na svoju štetu. Ali svakako je tvoj izbor.


nisam sigurno, a i odlichno se secam,..i tebe kad se se pojavio, bio si ko devojchica pred udaju-pazi, kranje simpatichno,...a ovo tvoje pracenje da "prigodnim" ironisanjem je karakteristika veoma odredjene grupe ljudi i tu nema nichega shto bi podrazumevalo neki drugi vid komunikacije,..koji sam ja pak, prilichno dugo i odrazla, kada si ti u pitanju, ako bash treba da kazem,..mislim nije nishta narochito bitno,..... al mi se vishe chini da je tvoj izbor u pitanju.
mikimedic mikimedic 14:00 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

jaogodinsko podjebavanje iz tudjinu!


hoces da mi objasnis kakvo je to 'jagodinsko podjebavanje' u svetu 'tolerantnih'?
angie01 angie01 14:05 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

hoces da mi objasnis kakvo je to 'jagodinsko podjebavanje' u svetu 'tolerantnih'?


miki sreco, ti to ne bi shvatio- nemoj da mi se naprezesh , molim te.
Goran Vučković Goran Vučković 14:06 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

nisam sigurno, a i odlichno se secam,..i tebe kad se se pojavio, bio si ko devojchica pred udaju-pazi, kranje simpatichno,...a ovo tvoje pracenje da "prigodnim" ironisanjem je karakteristika veoma odredjene grupe ljudi i tu nema nichega shto bi podrazumevalo neki drugi vid komunikacije,..koji sam ja pak, prilichno dugo i odrazla, kada si ti u pitanju, ako bash treba da kazem,..mislim nije nishta narochito bitno,..... al mi se vishe chini da je tvoj izbor u pitanju.

Pa ok - svako sa svojim izborom. Ja sa ironijom, a ti sa prostaklukom.
angie01 angie01 14:14 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Ja sa ironijom, a ti sa prostaklukom.


pa ti ne pravish razliku izmedju f- worda i prostakluka, jer meni je nisko to shto ti radish svojim "angazovanjem", a ne shto ti ja kazem da ne zajebavash seljachki- ako mzesh to da izoshtrish,..mislim prostachka je radnja, a ne to shto je neko prepoznao i okvalifikovao,..no ok, slazem se u delu, svakom svoje.Koliko vidim, mene je razumeo techa, a tebe miki-meni svakako odgovara takva prirodna selekcija!:))))

(miki- oprosti!:)
Goran Vučković Goran Vučković 14:49 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama



pa ti ne pravish razliku izmedju f- worda i prostakluka, jer meni je nisko to shto ti radish svojim "angazovanjem", a ne shto ti ja kazem da ne zajebavash seljachki- ako mzesh to da izoshtrish,..mislim prostachka je radnja, a ne to shto je neko prepoznao i okvalifikovao,..no ok, slazem se u delu, svakom svoje.Koliko vidim, mene je razumeo techa, a tebe miki-meni svakako odgovara takva prirodna selekcija!:))))

(miki- oprosti!:)

Anđo, ne mogu da ti ne priznam da si malo naporna a ne baš preterano bistra. Eto. Nema f-words, kao što vidiš.

Ja sam pokušao da pričam sa devojčicom sa šibicama, jer ona izgleda kao neko ko može da "brani" ovu priču o frontu slobode od banalnosti i apsurdnosti samog proglasa, kada se ovako stavi bez ikakvog konteksta. Ona nije htela, to je ok, njen izbor.

Onda je Aleksandar uskočio sa nečim što je, po meni, monolog - što devojčicu sa šibicama verovatno nije motivisalo da se javi, a meni je bilo krivo - pa sam to prokomentarisao. Onda ti uskačeš sa svom svojom sofisticiranošću i vedrim duhom. Graciozno od tebe. Samo ne shvatam baš šta si učinila za taj "veliki cilj" za koji si ti "angažovana".
match_girl match_girl 16:25 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

I fastisti imaju svoju istinu, psihopate i da ne nabrajam dalje, a njihovo misljenje, a kamoli sloboda takvog misljenja, nikako nisu u osnovi demokratije. Pitam se da li uopste znas sta je demokratija. Zvucis kao eho nacionalnog servisa RTS-a
angie01 angie01 16:48 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Nema f-words, kao što vidiš.


:))))))))))))), pa to ti kazem, ti ne kapirash da je ovo tvoje ta gora kategorija,..kao shto si na svom blogu podvukao kaficinu psovku- a nisi nedopustivu provokaciju o opravdavanju ratnih zlochina, na shta je ta psovka bila replika,...da ne komentarishem da je kafica iskljuchen iz igre, a ovaj prvi ima vip status,..

mislim- to shto si mi objasnio hronologiju, uopshte ne menja moj stav koji sam iskazala na tvoj komentar stoshicu i ne vidim shta je tu sporno.

a uvrede koji mi upucujesh,..mislim, shta reci,..necu da se spushtam na nivo prepucavanja-ti si debela, ne, ti si debela,...svako kako moze,.. !
mikimedic mikimedic 17:08 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

miki sreco, ti to ne bi shvatio- nemoj da mi se naprezesh , molim te.


ne bih, angie, zaista ne bih mogao da shvatim kvalifikacije tipa 'jagodinsko podjebavanje', ili 'manjina koja se oseca'.

generalizacija i etiketiranje nikako ne ide ruku pod ruku sa tolerancijom, i drugim vrednostima za koje se navodno zalazemo.

schweppes92 schweppes92 22:27 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Goran Vučković

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.


Blog B92 ne misli tako. Aleksandar je VIP bloger...



schweppes92 schweppes92 22:34 06.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Goran Vučković
Anđo, ne mogu da ti ne priznam da si malo naporna a ne baš preterano bistra.



mikimedic mikimedic 00:21 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Blog B92 ne misli tako. Aleksandar je VIP bloger...


pusta dobru muziku?


Goran Vučković Goran Vučković 00:50 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

:))))))))))))), pa to ti kazem, ti ne kapirash da je ovo tvoje ta gora kategorija,..kao shto si na svom blogu podvukao kaficinu psovku- a nisi nedopustivu provokaciju o opravdavanju ratnih zlochina, na shta je ta psovka bila replika,...da ne komentarishem da je kafica iskljuchen iz igre, a ovaj prvi ima vip status,..

Ovo ne primetih, previše brz blog.

Evo ti ovde tvoja "nedopustiva provokacija". Posle te "nedopustive provokacije" su Marko i Kafa razmenili još jedno dva kruga komentara, dok Kafa nije počeo da koristi "suptilni" vokabular. Kao što se da videti, ja sam mu rekao da taj rečnik ne pojačava argumente. Kafa je banovan mnogo kasnije od tog mog komentara, tek sutra.
mislim- to shto si mi objasnio hronologiju, uopshte ne menja moj stav koji sam iskazala na tvoj komentar stoshicu i ne vidim shta je tu sporno.

Ako se ne varam, pod "moj stav" podrazumevaš ovo:
jaogodinsko podjebavanje iz tudjinu!
...
jer meni je nisko to shto ti radish svojim "angazovanjem", a ne shto ti ja kazem da ne zajebavash seljachki

I istovremeno mi kažeš ovo:
a uvrede koji mi upucujesh,..mislim, shta reci,..necu da se spushtam na nivo prepucavanja-ti si debela, ne, ti si debela,...svako kako moze,.. !

Ja na to jedino mogu da ti kažem da to nisu uvrede, nego dijagnoza. I to prijateljska.
schweppes92 schweppes92 00:55 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

mikimedic
Blog B92 ne misli tako. Aleksandar je VIP bloger... pusta dobru muziku?


Ma jok, Aca zvani "na mom blogu više da ne dolaze ..." piše pametne tekstove... a i dobar je novinar, obrazovan, refleksivan, objektivan, samosvojan .... sve je tu za titulu VIP...
Očigledno da uredništvo bloga zna da prepozna i nagradi prave vrednosti...




angie01 angie01 10:03 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

nego dijagnoza.


doktor vuchkovic, koji se sheta blogom i dijagnosticira- pa posle daje lek!

shta- da ispravish nepogodnosti,..e jebga, taj komunizam ostavio duboke korene!


I to prijateljska


e molim te nemoj vishe da mi prijateljujesh-evo ti pun blog jednako zluradih, sa istim idejama kao shto su tvoje.

kad se neko spusti na nivo shvepsa- nize od toga nema!

tuzno je samo shto je to postalo prihvatljivo!
Goran Vučković Goran Vučković 12:03 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

e molim te nemoj vishe da mi prijateljujesh

Anđo, da li si primetila da su poslednjih nekoliko naših "razgovora" bili na tvoju inicijativu - kada si pokušala da "braniš" one sa kojima sam ja pričao?

Ali, pošto postaješ besomučno dosadna i zagušljiva, trudiću se da od sada ne reagujem na tvoje provokacije, pa makar pokazala u njima i onaj deo leđa koji ima nepristojno ime (osim što ih špikuješ vulgarnostima).
angie01 angie01 12:28 07.10.2009

Re: Devojčici sa šibicama

Anđo, da li si primetila da su poslednjih nekoliko naših "razgovora" bili na tvoju inicijativu - kada si pokušala da "braniš" one sa kojima sam ja pričao?


pravo da ti kazem, ne secam se, jer su mi u glavi samo tvoja uskakanja, jer izgleda pratish neprestalno- ne znam odakle ti toliko vremena, a mozda si i na zadataku- gde svaki put "ispravljash" podsmevanjem, kada se ne "uklapa" u potrebno. Pa i meni-vishe puta,...potpuno je sve jedno kome, vishe sam reagovala na manir.


Ali, pošto postaješ besomučno dosadna i zagušljiva, trudiću se da od sada ne reagujem na tvoje provokacije, pa makar pokazala u njima i onaj deo leđa koji ima nepristojno ime (osim što ih špikuješ vulgarnostima).


rekoh ti vec- ochigledno ne pravish razliku izmedju F-worda i sushtinskog prostachenja- koje si ti upravo prezentovao, a koje se uvek koristi samo u nedostatku argumenta,..onda je neko glup, ruzan i smara,..treba ga nekako diskvalifikovati,

ne znam samo kako sebe ne vidish kao nekog ko uporno- dajuci sebi ulogu blogovskog revizora valjda, gushish sve ostale- kojima postavljash svoje dijagnoze sa zluradim osmehom i kako se to zove?

pogledaj samo oko sebe, ko ti sve samo danas tvojim radom obradovao-pa uzivaj u odgovarajucem drushtvu.

neshto ste vi, koji ste na ovom blogu nosili prejanicu ovako besmisleno agresivne i uvredljive komunikacije, a na radost lokalnih misheva, bili zgrozeni, kada su to radili neki drugi, ne mogu se oteti utisku, da je nekako bilo slatko,...neki iz mase chak i uzvikivali na radost,.. lokalni nacionalisti, koji se ne javljaju, ama bash ni na jednu drugu "normalnu" temu, sada su zasijali u punom sjaju, vredjajuci sve ostale, koji to nisu,..stvarno tuzna slika.
vludvig vludvig 12:40 06.10.2009

Mantra

Mislim da Stošić mantra svoju mantru zarad smirivanja uma.
noboole noboole 12:50 06.10.2009

front slobode ... konkretne akcije...

Koje su to akcije koje front zeli da sprovede da bi ispunili ciljeve?

Nacin na koji je predstavljeno dobijanje belog sengena za Srbiju je zlonamerno i neargumentovano.

Da kratko obrazlozim, konacno pridruzivanje EU skoro sigurno ce u nasem slucaju zavisiti i od toga koliko je drzavni aparat popustljiv prema pritiscima kakvim je skoro bio izlozen. Beli sengen nije pridruzivanje EU. To je podrska putu koji ipak trasira jedan deo srpskog drustva i mogucnost da se konacno iskusi stvarnost za koju se borimo da nastane u Srbiji, a i utice na formiranje slike o kulturi kojoj tezimo da se pridruzimo u celom srpskom drustvu.

Takodje, ne verujem da je ima mnogo blogera ovde koji likuju nad time sto BiH mora jos da ceka. Naprotiv.

Za slucaj Jurisic nisam siguran.
angie01 angie01 12:54 06.10.2009

E super ste!

i vidm , ne smeta!

bash ste se iznarazgovarali s gurkanjem & pljuvanjem a sve u grupi,..najvolem onoliko preporuka, shto je jache grebanje,..a kao bash su kakani neki drugi shto su primenjivali slichnu tehnologiju.


mashala drugari!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:02 06.10.2009

Re: E super ste!

angie01
i vidm , ne smeta!

bash ste se iznarazgovarali s gurkanjem & pljuvanjem a sve u grupi,..najvolem onoliko preporuka, shto je jache grebanje,..a kao bash su kakani neki drugi shto su primenjivali slichnu tehnologiju.


mashala drugari!

Gde si be Angie...:)
evo ja malo tu dosao da im kvarim idilu
angie01 angie01 13:13 06.10.2009

Re: E super ste!

pa ne mogu da verujem kako prshti pljuvachaka,..a sve fini neki ljudi,..leptirici, cvetici, sve pozitivne stvari vole i brinu se i pale se svece kad treba,...sve vera do iza coshka- kao i obichno.

koja ekipa,..jel to ono bolje, shto se vrisne, kada se pomene bilo shta drugo?!

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:23 06.10.2009

Re: E super ste!

Za početak, ekipa koja ne bi razgovarala mitraljezima i samo svoje mišljenje nazivala istinom.
Što se tiče leptirića i cvetića, da ne zaboravim mace i mede, kako ono beše: Život je zakon. Jesu li mitraljezi život?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:27 06.10.2009

Re: E super ste!

angie01
pa ne mogu da verujem kako prshti pljuvachaka,..a sve fini neki ljudi,..leptirici, cvetici, sve pozitivne stvari vole i brinu se i pale se svece kad treba,...sve vera do iza coshka- kao i obichno.

koja ekipa,..jel to ono bolje, shto se vrisne, kada se pomene bilo shta drugo?!


pa sve lepi dzempercici, jesenje lisce, tufahijice, i cokoladice, pa sve na note...

a o svecama da ne pricamo, vidim setili se 1. oktobra, pa ih zapalili za pokoj dusa i uspomenu na jedan grad.


EDIT: molim moderaciu da obrise jedan komentar - ponavljaju se. zahvaljujem!
angie01 angie01 13:30 06.10.2009

Re: E super ste!

znash kako, ovo jeste mesto gde se ljudi razmenjuju mishljenje- ja komentarisala samo nachin, koji me jako podseca na beshtije , zivka nikolica,..a posle kad svane dan, opet cemo umiveni da se smeshkamo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:43 06.10.2009

Re: E super ste!

pa sve lepi dzempercici, jesenje lisce, tufahijice, i cokoladice, pa sve na note...

Pa, jes, dok se ti zlopatiš u spavajući u šumi, oblačiš se u šatorska krila i jedeš koru s' drveća...Nego, a što se ti nisi setio da 1. oktobra nešto o tome napišeš, a sad to drugima prebacuješ?
Beše li ti ovo napisao onomadne:
Nemojte da nosite pistolje.Sta ce vam pistolj, uopste?! U sta hocete da pucate, koga hocete da ubijete? Zar pistolj da nosite sa sobom ?!!!!

Dakle, pištolji nisu ok, ali mitraljezi jesu?
Nemojte da ubijete coveka u kafani ako vam kaze ruznu ili uvredljivu rec. Pijan je, istrpite, izadjite napolje, cekajte da se otrezni pa mu onda recite sta mislite.

Nemojte da ubijate druge ljude, vase zene i muzeve i njihove ljubavnike ili lubavnice, zbog ljubomore. Ima i drugih nacina, zivot nece stati ako neko ode od vas.

Nemojte da ubijate druge ljude samo zato sto navijaju za drugi klub, ili zato sto nosi dobar sat, patike ili mobilni telefon.

Nemojte da davite i silujete starice i ubijate starce jer imaju inostrane penzije.

Nemojte da nosite nozeve u pretincima vasih automobila i nemojte da se svadjate na ulici. Nemojte da trubite i da drugome psujete majku samo zato sto je stao da propusti pesaka ili slicno, i nemojte da se zaletite u njegov auto samo zato sto je napravio neku gresku u saobracaju. Posebno, nemojte da pucate u

Tada nije bilo ok "vatrom na vatru", ali ova deklaracija koja to promoviše je super? Zanimljivo. Sve na note.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:49 06.10.2009

Re: E super ste!

Dakle, pištolji nisu ok, ali mitraljezi jesu?

ja Jelice mislim da si ti pukla, majke mi. I prestani vise da mi imputiras nesto sto niti sam rekao, niti mislim.
Tada nije bilo ok "vatrom na vatru", ali ova deklaracija koja to promoviše je super? Zanimljivo. Sve na note.

zalosno je koliko nista ne razumes.
Nego, a što se ti nisi setio da 1. oktobra nešto o tome napišeš?
Beše li ti ovo napisao onomadne:

NEgo sta nego sam se setio, samo biram s kime cu da delim i gde cu sta da postavljam. Ovde sigurno necu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:00 06.10.2009

Re: E super ste!

ja Jelice mislim da si ti pukla, majke mi

E, vidiš Stošiću, sad si prešao crtu. Što ti se ne dešava prvi put, čim ti ponestanu argumenti (koje doduše baš često ni nemaš) ti postaješ banalno bezobrazan.

zalosno je koliko nista ne razumes.

Ali je dobra i srećna vest da bar nisam spala na to da mi ti išta objašnjavaš.
NEgo sta nego sam se setio, samo biram s kime cu da delim i gde cu sta da postavljam. Ovde sigurno necu.

Dakle, ne valja ti ni ovaj blog, ni ljudi na njemu? Pa, što se onda ovde zlopatiš, da te nije neko molio ili ti ruku zavrtao da ovde pišeš? Jesi se zato onoliko prostirao da se vratiš na VIP?
markostamenic markostamenic 14:02 06.10.2009

Re: E super ste!

Aleksandar Stosic
ja Jelice mislim da si ti pukla, majke mi




Aleksandar Stosic
NEgo sta nego sam se setio, samo biram s kime cu da delim i gde cu sta da postavljam. Ovde sigurno necu.


a kojim ''misaonim'' procesom si zakljucio da i drugi nisu postupili tako?

mostarac mostarac 14:07 06.10.2009

Re: E super ste!

E, vidiš Stošiću, sad si prešao crtu. Što ti se ne dešava prvi put, čim ti ponestanu argumenti (koje doduše baš često ni nemaš) ti postaješ banalno bezobrazan.

Sad ce on poceti da se opravdava i izvinjava kako nije mislio.
Nije mu prvi put.
markostamenic markostamenic 14:11 06.10.2009

Re: E super ste!

mostarac
Sad ce on poceti da se opravdava i izvinjava kako nije mislio.Nije mu prvi put.


on jako cesto ne misli.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:14 06.10.2009

Re: E super ste!

A mogao bi i neki spisak da napravi, nije dugo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:16 06.10.2009

Re: E super ste!

E, vidiš Stošiću, sad si prešao crtu.

ja ili ti? pa ti mi nabijas mitraljeze na nos od prvog komentara, ti si Jelice presla crtu.
Dakle, ne valja ti ni ovaj blog, ni ljudi na njemu? Pa, što se onda ovde zlopatiš, da te nije neko molio ili ti ruku zavrtao da ovde pišeš? Jesi se zato onoliko prostirao da se vratiš na VIP?

sta mislim o ovom blogu to zna urednica bloga s kojom imam izuzetan odnos, pre svega do kraja otvoren. Ljudi na blogu, hm pa pogledaj oko sebe i reci mi sta ti vidis. Tu sam jer je i dalje najbolji blog, koliko god mi se ne svidjao politicki kurs kojim ide.
I kada kazem da nisam hteo da stavim na blog, to znaci necu da ga stavljam jer bih morao da ga zakljucavam za komentare, u suprotnom svi znamo kako bi se to zavrsilo.
Jesi se zato onoliko prostirao da se vratiš na VIP?

pa idi pa pitaj koliko sam se prostirao, nemoj da pretpostavljas. malo si se tu zeznula - vidi se koliko ne znas nista o meni, ali ti to ne smeta da lazes.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:24 06.10.2009

Re: E super ste!

NEgo sta nego sam se setio, samo biram s kime cu da delim i gde cu sta da postavljam. Ovde sigurno necu.

Jesi li ti funkcionalno nepismen ili samo ne pratiš šta sam pišeš?
match_girl match_girl 14:25 06.10.2009

Re: E super ste!

srpska gradjanska svest:

"Тога дана ми се није ништа необично десило. Вечерао сам добро и по вечери чачкао зубе, пијуцкао вино, а затим, пошто сам тако куражно и савесно употребио сва своја грађанска права, легао у постељу и узео књигу да бих пре задремао. Убрзо ми је књига испала из руке, пошто је, наравно, испунила моју жељу, и ја сам заспао као јагње с мирном савешћу, јер сам потпуно извршио све своје дужности." Danga, R.D. as well
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:34 06.10.2009

Re: E super ste!

Jesi li ti funkcionalno nepismen ili samo ne pratiš šta sam pišeš?

dakle, nacrtacu ti...
da biram gde cu da pisem jer znam kako ce to da ispadne ako ne zakljucam, a ne zelim da zakljucavam. Dakle iz tog razloga kao sto sam rekao a ti nisi uspela da razumes "biram s kime cu da delim i gde cu sta da postavljam. Ovde sigurno necu?

Samo si to izvukla iz citavog komentara, na ostalo nemas odgovor?Ili si malo pocrvenela jer ti neprijatno sto vredjas i laguckas...?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:40 06.10.2009

Re: E super ste!

Ne mogu da crvenim umesto tebe. A, što se odgovaranja tiče, ne znam ni što sam ti do sada odgovarala, ti ne znaš ni sam šta si napisao.
Dakle, kao što je Vučko lepo rekao:

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.


Goran Vučković Goran Vučković 14:50 06.10.2009

Re: E super ste!

Jelica Greganović
Ne mogu da crvenim umesto tebe. A, što se odgovaranja tiče, ne znam ni što sam ti do sada odgovarala, ti ne znaš ni sam šta si napisao.
Dakle, kao što je Vučko lepo rekao:

S tobom je, Aleksandre, pričati - potpuni gubitak vremena.



Pošto sam citiran, imam pravo na repliku: svađa je inače dosta uzaludan hobi, posebno kad se u žaru borbe razlog svađe zaboravi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:58 06.10.2009

Re: E super ste!

Slažem se, mada ja i dalje mislim da je ova deklaracija samozadovoljno salonsko naklapanje, koje može biti opasno zbog promovisanja nasilja. O ostalim momentima iz dotičnog spisa ne bih, ovo mi najviše smeta.
Goran Vučković Goran Vučković 15:11 06.10.2009

Re: E super ste!

Slažem se, mada ja i dalje mislim da je ova deklaracija samozadovoljno salonsko naklapanje, koje može biti opasno zbog promovisanja nasilja. O ostalim momentima iz dotičnog spisa ne bih, ovo mi najviše smeta.

Problem je što je to tvoj zaključak, na bazi informacija koje imaš. Moj zaključak imaš kao odgovor Predragu na prvoj strani. Ali ovde ima onih koji znaju o čemu se radi, ali misle da smo nedostojni da nam objašnjavaju dodatno. Njihov izbor - ali šteta, bar po meni.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:13 06.10.2009

Re: E super ste!

Slažem se, mada ja i dalje mislim da je ova deklaracija samozadovoljno salonsko naklapanje, koje može biti opasno zbog promovisanja nasilja

Jelice, molim te pokazi nam svima ovde gde u toj Deklaraciji stoji rec "mitraljez"? Ne izvrci stvari i ne izmisljaj nesto sto ne postoji u tom dokumentu! Eto, lepo te molim.
A ako se vec pozivas na vatru, koja ti vidim smeta i strasno bode oci, mogu li te pitati a kako smo se protiv Slobe boriili? Gandijevski, ili smo palili Skupstinu i policijske stanice. nije li to ista ta vatra na koju vatrom odgovara. Razumem da si protv nasilja, ali ovde niko ne zagovara nasilje nego pravo na odbranu, bas kao i kada nam se desio 5. 10.2000.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:15 06.10.2009

Re: E super ste!

Ali ovde ima onih koji znaju o čemu se radi, ali misle da smo nedostojni da nam objašnjavaju dodatno.

Ali, ima i onih koji nisu ni pitali o cemu se radi, vec su odmah poceli da disvalifikuju. Takvih je 100% minus vas trojica (zaboravih koja su jos dvojica uz tebe postavila smisleno pitanje "o cemu se radi". Cisto da budemo precizni i posteni do kraja.
Goran Vučković Goran Vučković 15:21 06.10.2009

Re: E super ste!

Ali, ima i onih koji nisu ni pitali o cemu se radi, vec su odmah poceli da disvalifikuju.

Mislim da je tome pomogla i mitraljeskinja (sad će Kralj Majmuna da me raketira) Milica

EDIT: a možda su tih troje pročitali i Sejlin tekst (koji nije baš prijatan ali je, da tako kažem, informativan) - to zvuči kao statistika čitanja linkova.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:40 06.10.2009

Re: E super ste!

Problem je što je to tvoj zaključak, na bazi informacija koje imaš.

Vučko, ja sam pročitala okačenu deklaraciju. Dakle, na osnovu toga sam napisala svoj komentar. Ako tu ima nekih pozadinskih radnji, to se iz ovog bloga ne da videti.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:41 06.10.2009

Re: E super ste!

Mislim da je tome pomogla i mitraljeskinja

mislis Oskar Davico
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:42 06.10.2009

Re: E super ste!

Stošiću, idi na prvu stranu i ponovo pročitaj deklaraciju koju si zdušno podržao, pa pročitaj i komentare koje si u međuvremenu pozaboravljao, stvarno nemam vremena da se bavim tvojim naivnim spinovima.
Goran Vučković Goran Vučković 15:44 06.10.2009

Re: E super ste!

Ako tu ima nekih pozadinskih radnji, to se iz ovog bloga ne da videti.

Pa to i kažem.
Goran Vučković Goran Vučković 15:46 06.10.2009

Re: E super ste!

mislis Oskar Davico

Da, dodala je malo probranog Oskara Daviča na Front Slobode - čisto da ne bude dosadno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:51 06.10.2009

Re: E super ste!

Stošiću, idi na prvu stranu i ponovo pročitaj deklaraciju koju si zdušno podržao, pa pročitaj i komentare koje si u međuvremenu pozaboravljao, stvarno nemam vremena da se bavim tvojim naivnim spinovima.

ma pusti Jelice komentare, sta pise u deklaraciji? valjda je blog o tome a ne o nasim komentarima. Drugo, to je koliko ja znam Milica citirala Davica.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:52 06.10.2009

Re: E super ste!

Da, dodala je malo probranog Oskara Daviča na Front Slobode - čisto da ne bude dosadno.

I sta, to je tekst deklaracije?
Goran Vučković Goran Vučković 16:09 06.10.2009

Re: E super ste!

I sta, to je tekst deklaracije?

Ajd sad ti zamisli da čitaš ovaj proglas, nemaš pojma ko su ti slobodari, nije ti baš jasno zašto pišu na albanskom i slovenačkom i dvaput na Jeziku, nije ti baš jasno zašto se bune protiv osude Jurišića pošto nisi baš u detalje pratio suđenje, nije ti baš jasno zašto se bune protiv politike EU, ne kapiraš zašto proces vizne liberalizacije, za koji se upljuvaše predstavnici EU tvrdeći da je tehnički - bezbednosni, a ne politički, povezuju sa "kaznama" i "nagradama", vidiš da hoće da "na vatru odgovaraju vatrom" - i onda ti autorka bloga, koja je prenela tekst, doda na "vatru vatrom" i malo "mitraljeske vatre, koja osvetljava"?

Možeš ili da zaključiš da su to neke lujke - i da udariš u zezanje, ili da zaključiš da je to neki potencijalni terorizam - i da se čudiš kako to neko može da podrži - kao što je Jelica uradila.

Izgleda li sad malo jasnije?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:19 06.10.2009

Re: E super ste!

Ajd sad ti zamisli da čitaš ovaj proglas, nemaš pojma ko su ti slobodari, nije ti baš jasno zašto pišu na albanskom i slovenačkom i dvaput na Jeziku, nije ti baš jasno zašto se bune protiv osude Jurišića pošto nisi baš u detalje pratio suđenje, nije ti baš jasno zašto se bune protiv politike EU, ne kapiraš zašto proces vizne liberalizacije, za koji se upljuvaše predstavnici EU tvrdeći da je tehnički - bezbednosni, a ne politički, povezuju sa "kaznama" i "nagradama", vidiš da hoće da "na vatru odgovaraju vatrom" - i onda ti autorka bloga, koja je prenela tekst, doda na "vatru vatrom" i malo "mitraljeske vatre, koja osvetljava"?

ti mislis da su blogeri ovde toliko naivni i politicki nepismeni. Svi oni vrlo dobro znaju citavu politicku sliku regiona i vrlo dobro su upoznati s najsitnijim desavanjima, i konacno o svemu imaju stav.
Dakle, mozda kada bih na nivou puke teorije razmisljao o tome ova tvoja hipoteza imala smisla i mozda bih i mogao s njom da se slozim, ali sigurno to nije slucaj za ovu blogersku druzinu kojoj je prvo i pre svega najmanje bitno sta pise nego ko pise, i koja se uopste ne bavi temama bloga vec autorima, i to tako ide vec godinama unazad.
I za kraj, da budem pravnicki dosadan - dakle mitraljez se ne pominje u tekstu Deklaracije?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:24 06.10.2009

Re: E super ste!

Aman, Stošiću pa ne očekuješ valjda da ti prepričavam deklaraciju, ne bi li se ti uverio da sam sposobna da je pročitam i shvatim?! Daj, prati malo komentare.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:24 06.10.2009

Анализа Прогласа Фронта слободе

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promoviraju etničku podjelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Jurišića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
...
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori vatrom!

У првом делу уводне реченице недвосмислено је речено да ЕУ: 1) дестабилизује регион 2) осиромашује регион 3) потпомаже ка рату усмерене политике 4) промовише етничку поделу (ово је можда тачно, али то је онда у циљу стабилизације региона, види под 1;-) 5) подржава расну дискриминацију (јоој, ово боли, које то расе на Балкану постоје: босанска, српска, хрватска?!) 6) подржава крађу јавних добара (збогом, памети!). Дакле, та му ЕУ дође као неки Хитлер?!

У другој реченици тешко да ико може разумети шта значи фразетина: teror politike nejednakosti. Каква је та неједнакост: политичка, социјална, верска, имовинска, полна...? Потом, шта значи бити истрајан у борби против ње? Значи ли то, рецимо, да ће се укинути подела на мушки и женски пол? Значи ли то да више неће бити оних имућнијих и оних мање имућних, већ само упросечено имућних? Да ли ће, како би се укинула верска неједнакост, бити укинута и религија? Итд. итсл.

Тек је следећој реченици која гласи: Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa – тешко докучити смисао. У име какве једнакости ће наступити та одсудна и страшна борба? Да поновим: политичке, сексуалне, баштенске, небеске (да нема подела на Рај и Пакао)? Други део реченице исказује некакву супротност у односу на први, али није баш лако наћи логику која их спаја. (Као мени драга реченица једног нашег критичара: "Прва жена му је била слушкиња, а друга Швајцаркиња.'')

Нарочито је узбудљива следећа реченица која каже да ће се ови весници слободе супротставити rehabilitaciji rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas. Значи ли то да се на простору наше некадашње СФРЈ налази некаква тајна група преживелих припадника Рајха? Ако је тако, молим да се то пријави надлежним органима. Претпостављам да чланове ови групе треба тражити на тешкој геријатрији и по старачким домовима, данас су то све часне старине.

Мрзи ме даље, часна реч. Само да се осврнем и на ону последњу реченицу Прогласа: 5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori vatrom! Шта то значи стајати у име обавезе и права? Дедер, који ће то јунак да објасни? Бре, ово ни Сава Ковачевић, за којег се причало да може својим рукама тенк наопачке да окрене, не би могао! Вероватно су аутори хтели да кажу да се обавезују на борбу против фашизма, то јест да преузимају ту часну обавезу, у којој неће жалити ни да дају свој живот. Ух, тамо пише и да стоје и у име права да се на ватру одговори ватром? Да ли то значи да треба очекивати шумске пожаре следећих месеца. Да ли су аутори прогласа свесни да јесен и зима нису најбоља сезона за пиромане?!

Мука је већ овако нешто читати, али је утешна мисао да је још већа мука бити способан да овако нешто напишеш.

Језичка папазјанија овде је само предигра идеолошкој, нешто као добар петинг после којег ће уследити заслужана кулминација...

Волео бих да упознам умове који су написали Проглас.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:25 06.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

Još uvek nisam saznala šta su promotori...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:27 06.10.2009

Re: E super ste!

Jelice,
Znaci sto puta ponovljena laz postane istina, jel tako? Pokazi prstom u DEKLARACIJU da vidim gde se poziva na nasilje i gde se pominju mitraljezi.
Ili se povuci i prestani da izmisljas i da zavlacis ovu sirotinju raju iz radnicke Rakovice.
Goran Vučković Goran Vučković 16:35 06.10.2009

Re: E super ste!


ti mislis da su blogeri ovde toliko naivni i politicki nepismeni. Svi oni vrlo dobro znaju citavu politicku sliku regiona i vrlo dobro su upoznati s najsitnijim desavanjima, i konacno o svemu imaju stav.
Dakle, mozda kada bih na nivou puke teorije razmisljao o tome ova tvoja hipoteza imala smisla i mozda bih i mogao s njom da se slozim, ali sigurno to nije slucaj za ovu blogersku druzinu kojoj je prvo i pre svega najmanje bitno sta pise nego ko pise, i koja se uopste ne bavi temama bloga vec autorima, i to tako ide vec godinama unazad.

Evo ja priznajem krivicu da sam "toliko naivan i politički nepismen". Nisam znao detalje o Jurčiću. Video sam da se sudi ali nisam pratio detalje. Ne razumem zašto se bune u vezi vizne liberalizacije. Ne razumem zašto je tekst u ovakvoj strukturi jezika. Tek sam kasnije video da je postojao lokalni časopis "Front Slobode" (ne stojim dobro sa predratnim lokalnim časopisima diljem nam bivše domovine). Sejlin tekst mi je dao više informacija o suđenju, iako i dalje ne mogu da kažem da sam nešto posebno objektivno informisan o njemu, pošto računam da su Tuzlaci "zainteresovana strana", pa je možda poneki detalj propušten.

Mislim da nije dobra ideja pretpostavljati zlu nameru, ako je alternativa neinformisanost. Tj - to je recept za svađe, poput ove sa Jelicom.
Kazezoze Kazezoze 16:52 06.10.2009

Re: E super ste!

Mislim da nije dobra ideja pretpostavljati zlu nameru, ako je alternativa neinformisanost.

vuchko, znash li gde se u proglasu krije subliminalna poruka, zbog koje su i nastale ovakve reakcije komentatora?
sigurno je da nije uzrok ovakvih komentara neimformisanost, jer bi se trazhilo razjashnjenje autora. reakcija je bila zbog necheg drugog.
vishnja92 vishnja92 17:11 06.10.2009

Re: E super ste!

ja znam al necu da kazem

kakav divan pitschweiz
Goran Vučković Goran Vučković 17:13 06.10.2009

Re: E super ste!


vuchko, znash li gde se u proglasu krije subliminalna poruka, zbog koje su i nastale ovakve reakcije komentatora?
sigurno je da nije uzrok ovakvih komentara neimformisanost, jer bi se trazhilo razjashnjenje autora. reakcija je bila zbog necheg drugog.

Pa čuj - ima raznih negativnih (neke smo komentarisali), ali ne znam koje su svesne a koje nesvesne, pa ne bih dubio pojedinačno - zato sam i hteo ovi koji znaju više da daju malo više informacija, da vidimo šta je "signal", a šta je "šum" nespretnosti i klišeiziranosti (da se izrazim inženjerski).
Kazezoze Kazezoze 17:43 06.10.2009

Re: E super ste!

Pa čuj - ima raznih negativnih (neke smo komentarisali), ali ne znam koje su svesne a koje nesvesne, pa ne bih dubio pojedinačno - zato sam i hteo ovi koji znaju više da daju malo više informacija, da vidimo šta je "signal", a šta je "šum" nespretnosti i klišeiziranosti (da se izrazim inženjerski).

pa nesvesna je ona koju niko nece da pomene, izaziva spontanu reakciju i ljutnju a svima je prvo pala u ochi - prevod proglasa na albanski.
sve ostalo je manje bitno (chak i chinjenica da je ovo milicin blog, mada se to, nekako "logichno", nadovezuje na albanski proglas u mislima razljucenih komentatora)...
vishnja92 vishnja92 17:45 06.10.2009

Re: E super ste!

ma jok bre kaz, skroz si omanuo. pa pogledaj malo bolje sastav ljudi koji su reagovali.
niccolo niccolo 18:10 06.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

Значи ли то, рецимо, да ће се укинути подела на мушки и женски пол?

Ja se protivim ukidanju podele na muški i ženski pol
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:14 06.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе


Ja se protivim ukidanju podele na muški i ženski pol

Dakle, ti si za diskriminaciju
Kazezoze Kazezoze 18:25 06.10.2009

Re: E super ste!

vishnja92
ma jok bre kaz, skroz si omanuo. pa pogledaj malo bolje sastav ljudi koji su reagovali.

ja bi voleo da sam omanuo, bash zbog sastava ljudi koji su reagovali, al' podsvest je u pitanju
Goran Vučković Goran Vučković 18:30 06.10.2009

Poruke...


pa nesvesna je ona koju niko nece da pomene, izaziva spontanu reakciju i ljutnju a svima je prvo pala u ochi - prevod proglasa na albanski.
sve ostalo je manje bitno (chak i chinjenica da je ovo milicin blog, mada se to, nekako "logichno", nadovezuje na albanski proglas u mislima razljucenih komentatora)...

Mislio sam na to šta je svesna a šta nesvesna poruka poruka pisaca, a ne svesno i nesvesno čitalaca. Pomenuo sam već gore Aleksandru da nije dobra ideja pretpostavljati lošu nameru.

Mislim da je albanski prilično kompenziran slovenačkim - tako da ja ne verujem da je albanski jezik bio svesna provokacija kako je ti opisuješ, ali ima jedna za koju ne znam da li je svesna ili nesvesna, a jako je kontraproduktivna, ako je verovati izrečenim "ciljevima i stremljenjima" i dobroj volji potpisnika. A to je što se pozivaju svi ljudi dobre volje, na raznim jezicima, dvaput na latinici na Jeziku, a nema ćirilice. Ja sam svojim prvim komentarom na blogu probao da se igram "trinaeste vile" i oslabim tu otrovnu strelicu, pa sam "primetio" da nema makedonskog. Ali svesno staviti takvu poruku u ovaj proglas na žalost zatvara vrata sa treskom prema "ciljnoj grupi" na ovom blogu i šire - i ja jednostavno tu poruku smatram "nevoljnom reakcijom", "tikom" izazvanim ružnom bližom istorijom Tuzle, a ne pokvarenošću potpisnika.

Ono što, međutim, ovi Tuzlaci mislim da moraju da shvate je da je zatvaranje tih vrata jedna od najglupljih stvari koje mogu sebi da urade. Ne drugima. Nego sebi.

Ima još, ali - kao što sam rekao - ne želim da pretpostavljam negativno.
Kazezoze Kazezoze 18:46 06.10.2009

Re: Poruke...

vidish, na cirilichno pismo nisam ni pomislio, a moguce da je i to razlog pojedinih reakcija...
nacionalno obiljezhje nekog naroda je zadnje na koje pomislim, mada je to subliminalna poruka koja izaziva najjache reakcije medju yu narodima zadnjih godina.
Ivan Marović Ivan Marović 18:51 06.10.2009

Re: Poruke...

Kazezoze
vidish, na cirilichno pismo nisam ni pomislio, a moguce da je i to razlog pojedinih reakcija...
I ne samo to. Neke reakcije su usledile što nije bilo makedonskog jezika. A oni isto revidiraju istoriju sa onom enciklopedijom.
Goran Vučković Goran Vučković 18:57 06.10.2009

Re: Poruke...

vidish, na cirilichno pismo nisam ni pomislio, a moguce da je i to razlog pojedinih reakcija...
nacionalno obiljezhje nekog naroda je zadnje na koje pomislim, mada je to subliminalna poruka koja izaziva najjache reakcije medju yu narodima zadnjih godina.

Pretpostavljam da primećuješ da ja pišem ovde isključivo latiničnim pismom - jednostavno sam navikao - struka, šetnja po svetu itd. - a smatram ga podjednako svojim (ovo sa šćđžč) kao i ćirilično.

Međutim, ne mogu da kažem da mi je prijatan taj (nesvesni ili svesni) "gest" koji sam ti pomenuo ( "vizigotima i paucima pristup zabranjen" ) - ali mi je sasvim normalno da to može biti "uslovni refleks". Ne proglašavam odmah Sejlu (o čijem "pismu beogradskom prijatelju" iz e-novina bi takođe dosta toga moglo da se kaže, ali kao što sam već napisao ranije u jednom komentaru - razumem gorčinu i patetiku) ili ove potpisnike - "četničkim vojvodama". Voleo bih da popričam sa njima o tome - to sam i pokušao - ali nisam mogao da se probijem kroz gužvu.
Kazezoze Kazezoze 19:07 06.10.2009

Re: Poruke...

Ivan Marović
Kazezoze
vidish, na cirilichno pismo nisam ni pomislio, a moguce da je i to razlog pojedinih reakcija...
I ne samo to. Neke reakcije su usledile što nije bilo makedonskog jezika. A oni isto revidiraju istoriju sa onom enciklopedijom.

mislim da makedonski jezik nije bio presudan na onako zhestoke reakcije, on je bio samo (losh) pokushaj izgovora za pravi uzrok reakcija... par ljubitelja chetnishtva su reagovali protiv komunistichke poruke (+ albanski prevod ), neki su reagovali protiv ledepea, a neki zbog ranijih milichinih postova u kojima je kosovo i albanska propaganda (ako tako mozhemo nazvati neuspelu umetnichku instalaciju u BG)) subliminalna poruka koja se nadopunjuje ovim albanskim prevodom.
niccolo niccolo 19:09 06.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

Bojan Budimac

Ja se protivim ukidanju podele na muški i ženski pol

Dakle, ti si za diskriminaciju

Pa da, tako ispadne...
Goran Vučković Goran Vučković 19:11 06.10.2009

Re: Poruke...

neki su reagovali protiv ledepea,

Ja sam se zezao na račun LDP-ove pompezne "povelje slobode" koja je bila alternativa predlogu ustava onomad, a još više na račun dovođenja u vezu crvene boje i slobode.

Ako to zoveš "protiv", onda da - bilo je nešto protiv LDP-a.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:15 06.10.2009

Re: Poruke...

Kazezoze
Ivan Marović
Kazezoze
vidish, na cirilichno pismo nisam ni pomislio, a moguce da je i to razlog pojedinih reakcija...
I ne samo to. Neke reakcije su usledile što nije bilo makedonskog jezika. A oni isto revidiraju istoriju sa onom enciklopedijom.

mislim da makedonski jezik nije bio presudan na onako zhestoke reakcije, on je bio samo (losh) pokushaj izgovora za pravi uzrok reakcija... par ljubitelja chetnishtva su reagovali protiv komunistichke poruke (+ albanski prevod ), neki su reagovali protiv ledepea, a neki zbog ranijih milichinih postova u kojima je kosovo i albanska propaganda (ako tako mozhemo nazvati neuspelu umetnichku instalaciju u BG)) subliminalna poruka koja se nadopunjuje ovim albanskim prevodom.

Извини, Каз, што се мешам, али мени је највише сметало одсуство превода на црногорски.

А може бити и да сам реаговао што ми се једна надобудна глупост подмеће као нешто истински вредно и племенито?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:37 06.10.2009

Re: E super ste!

Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!

Mitraljez je pomenula autorka bloga, zloupotrebivši ni krivog ni dužnog O. Daviča, ti si tercirao.
Ili se povuci i prestani da izmisljas i da zavlacis ovu sirotinju raju iz radnicke Rakovice.

A, sad Stošiću, počni već jednom da pratiš fabulu radnje i ne traži od mene da ti prepričavam očito. Što se "sirotinje raje iz radničke Rakovice" tiče, to na tvoj obraz ide.
vishnja92 vishnja92 19:45 06.10.2009

Re: Poruke...

може бити и да сам реаговао што ми се једна надобудна глупост подмеће као нешто истински вредно и племенито?

naravski - i kao i svaki bucni hohstapleraj, i ovaj udara na svaciji licni emocionalni posed krajnjim budalastinama (Marinetiju, naravno, nije dorastao ni konceptom ni iq-om ni pismenoscu, ali suvise mi je jaka asocijacija sve vreme - pitajbogazasto)

mislim, pajz: Front slobode - hej, ko nije sa nama (kakvigoddasmo) taj je pozadinac u sopstvenom zivotu. pa ne mozes reci ljudima takvu glupost i ne ocekivati baklave i sutlijas, hbte.

Kralja Petra ulica mora da poradi na sebi, def.

a Jelica je svojim mitraljezom ciljala pravo u sridu.
Kazezoze Kazezoze 19:45 06.10.2009

Re: Poruke...

А може бити и да сам реаговао што ми се једна надобудна глупост подмеће као нешто истински вредно и племенито?

da, verujem da je poneko i zbog toga reagovao, pogotovo ako ceni osobu koja stoji iza proglasa. tad je i reakcija oshtrija.
inache, na blogovima se najcheshce i podmecu gluposti kao istinske vrednosti. skoro svaki politichki blog je takav te su samim tim i reakcije adekvatne kolichini ispisanih gluposti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:48 06.10.2009

Re: Poruke...

Vishnjice, nemoj mene s mitraljezom ni u prenesenom smislu, svega ti...em sam u najcrnjoj četničkoj dijaspori, sad još i mitraljez...Dok to Stošiću objasnim, proći će godine...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana