Karamba i karambita! A gde je gradonačelnik?

Marko Jevtic RSS / 22.10.2009. u 09:28

1054_Slepilo.jpgKao klinac sam dosta čitao stripove, bilo da je to Zagor, Dilan Dog, Mister No, Marti Misterija, Blek, Komandant Mark, Alan Ford, Kapetan Miki i sl... Zagora verovatno i najviše. Zagor je, za one koji nisu čitali, klasičan heroj, čovek koji mrzi nepravdu i koji je svoj život posvetio borbi protiv kriminalaca i očuvanju mira u Darkvudu. Ova naslovnica Zagora iz Zlatne serije podsetila me je na jutrošnje vesti.. SLEPILO, to je naša svakodnevnica.

Ne tako davno, možda pre mesec dana gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je izjavio da je u Srbiji nephodno napraviti konsenzus u borbi protiv kriminala i korupcije. Danas je objavljena vest da su bivši direktori kliničkih centara "Bežanijska kosa", "Zvezdara" i "Zemun" Nikola Milinić, Zoran Ivanković i Ivo Berisavac privedeni juče u policiju.

Ubrzo zatim, sekretarka za zdravstvo grada Beograda podnela je ostavku jer ne želi da akcije pojedinih grupa uperene protiv nje imaju stalno štetne posledice po građane. Kojih grupa? Gradonačelniče?

Imali smo situaciju da je i sam gradonačelnik više puta na televiziji isticao kao bizarne primere što je u DZ Palilula plaćano sve po višestruko većim cenama i sl, ali smo imali i ministra zdravlja koji je tražio da se preispita ostanak Dragane Jovanović na mestu gradskog sekretara za zdravstvo, koji je tvrdio i da smena direktora kliničko-bolničkih centara nema veze s njihovom krivicom... Da li je ministar, kad već tako tvrdi, spreman i da odgovara umesto njih? 

I da li će se povući neko ko je pokušao da ispita nešto i ovo biti zataškano kao što se obično radi? Ja nisam sudija niti znam sve o ovom slučaju ali tako mi svih bubnjeva Darkvuda da je ovde sve čisto mislim da bi sekretarka još ranije bila smenjena.. Gradonačelniče?!?!?! Gde je ta borba protiv kriminala i korupcije?!?



Komentari (28)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Rejlem Rejlem 09:47 22.10.2009

Zataškavanje

Ovo mi izgleda blago rečeno čudno. G-dja Jovanović je bila svojevremeno za smenjivanje ovih likova po bolnicama, Tomica ih je onda uzeo u zaštitu i napao nju. Sad su oni privedeni, a ona se uz nemušto objašnjenje povlači.
A TOMICA SEDI LI SEDI, NEPOMERLJIV VEĆ 9 GODINA!!!!
Slažem se da je neophodno da Đilas, a i g-đa Jovanović, jasno kažu o čemu se radi. Pod čijim pritiskom ona odlazi, i da li je ovo tzv. kompromis, truo do bola, samo da večiti ministar ostane netaknut?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:44 22.10.2009

Re: Zataškavanje

Rejlem
Ovo mi izgleda blago rečeno čudno. G-dja Jovanović je bila svojevremeno za smenjivanje ovih likova po bolnicama, Tomica ih je onda uzeo u zaštitu i napao nju. Sad su oni privedeni, a ona se uz nemušto objašnjenje povlači. A TOMICA SEDI LI SEDI, NEPOMERLJIV VEĆ 9 GODINA!!!!Slažem se da je neophodno da Đilas, a i g-đa Jovanović, jasno kažu o čemu se radi. Pod čijim pritiskom ona odlazi, i da li je ovo tzv. kompromis, truo do bola, samo da večiti ministar ostane netaknut?


Kompromis, truo do bola. Pa čitava država funkcioniše, na žalost, na tom postulatu. I ja bih se, kako ne znam činjenice, čuvao od opredeljivanja ko je kriv u ovom slučaju.
Imamo sistemske greške koja se pokrivaju konkretnim, personalnim strelicama i pljuvanjima, najavama hapšenja, najavama borbi protiv različitih neprijatelja, bacanjem koski u narod, zapaljivim govorima u Skupštini itd.
Rejlem Rejlem 11:19 22.10.2009

DZ Palilula

DZ Palilula


Ne znam šta su radili sa parama. Ali kako to funkcioniše na žalost dobro znam. Jedino što tamo funkcioniše je pedijatrija. A starijima - ne daj bože da treba neka odistinska pomoć. Prvo pitanje je uvek "Šta treba?", kao da svi dolaze zbog recepata i papirologije. Bože sačuvaj da se upita nešto tipa "Šta Vas muči", "Opišite mi simptome" i sl.
A nahvatati terenskog lekara da dođe u pomoć starima i teško pokretnima je telefonom skoro nemoguće, a u ličnom kontaktu sa sestrom na šalteru je moguće uz izrazito insistiranje, na nivou prepirke. Ovo govorim iz ličnog iskustva iz 2008. Sestre ispred kabineta za UZ lagano ispijaju kafu do 8 (radi se od 7) dok pacijenti čekaju. Nema veze, bitno je da je DZ picnut.
Verujem da je slično i u drugim DZ, samo neki možda nisu renovirani...
I uopšte, sve je samo forma, predstava, imitacija. I u zdravstvu i u svemu drugom ovde.
antap antap 11:23 22.10.2009

podrska Dragani Jovanovic

Puna podrska Dragani. Jedna je od retkih predstavnika vlasti u Srbiji koji misle svojom glavom, i koja pokusava da promeni sistem. Zao mi je sto je otisla.
lula953 lula953 11:50 22.10.2009

Re: podrska Dragani Jovanovic


Sta se desava iza zatvorenih vrata se nikada ne zna. Ako niko od nas, obicnih smrtnika, direktno, od svih aktera, ne zatrazi objasnjenje, a nece, i ovaj blog ce proci tek tako.
funkcija funkcija 19:50 22.10.2009

Re: podrska Dragani Jovanovic

Mozda je dala ostavku sto je radila na dva posla (dve plate), pa je sad primorana da bira na kom ostaje. Drugog novembra je reizbor na drugom poslu
sentinel26 sentinel26 12:00 22.10.2009

Spasavanje

ministra se odvija po već dobro oprobanom receptu još iz doba vlade VK.
Ovo je samo rutinska primjena isprobanog recepta..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:37 22.10.2009

Gradonačelnik..

Pitaš Marko gde je gradonačelnik?
Evo,imaš vest da se bavi preduguvorom za most Zemun - Borča. To je dobro za tebe, jer nećeš morati na Pančevac..
No nije dobro što se radi bez tendera i u stilu gde je koferče "zakon". Takav način izvođenja objekata je kao stvoren za korupciju..
A Dragani Jovanović svaka čast...
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:42 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Drago Kovacevic
Pitaš Marko gde je gradonačelnik?
Evo,imaš vest da se bavi preduguvorom za most Zemun - Borča.


Da, konačno... Slažem se i za tender, bar su mogli da ponude da li hoće neko drugi da nas kreditira kao Kinezi, pa ako neće onda bi bilo opravdano što rade sa Kinezima. Mada je pitanje tog mosta toliko hitno da je bolje i ovako da se napravi...

Ovde na blogu sam ga baš pohvalio kada se založio da se sve ispita i da Dragana Jovanović ostane na funkciji, a sada mi je sve nelogično. Ili treba da izađe i kaže da sekretarka nije imala nikakve argumente i sl, pa njoj da da otkaz ili treba da je maksimalno podrži, da ne dozvoli da ostali pritiskaju...
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:45 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Drago Kovacevic
Pitaš Marko gde je gradonačelnik?


ps. kad ćemo na ono pivo koje duguješ još od derbija :)?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:57 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Ovde na blogu sam ga baš pohvalio kada se založio da se sve ispita i da Dragana Jovanović ostane na funkciji, a sada mi je sve nelogično. Ili treba da izađe i kaže da sekretarka nije imala nikakve argumente i sl, pa njoj da da otkaz ili treba da je maksimalno podrži, da ne dozvoli da ostali pritiskaju...

Vidiš, ostavke se daju iz različitih razloga. Jedan od njih svakako može biti i taj da je išla do kraja, što možda nije politika gradonačelnika i gradske vlasti. I kad je izgurala da je odlučila da to napusti..Kažem, možda.
Ja nisam baš imao utisak da je u onom navratu kad je tražila smenu imala podršku gradonačelnika. Više je to bilo, onako...da kažem načelno. I da se sačuva većina bez neke buke.....kontrola štete.
U Srbiji je problem to što je korupcija normalna stvar. Što je nenormalno ako se radi neki veći posao od državnih para a da nje nema. I što stranke, sve koje učestuju u vlasti deo budžeta vide kao svoj plen za namirivanje stranačkih ali i interesa kadrova. Tu mogu pomoći samo nezavisne institucije, a one su samo u naznakama.
Pogledaj priču o advokatima i fiskalnim kasama. Hajde da vidim hoće li tome, veoma problematičnom cehu u Srbiji, koji je, da ne preteram ali veliki izvor raznih mućki u Srbiji, a trebao bi biti značajan stub zakonitosti, moći da se uvedu fiskalne kase.....Kladim se da neće...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:59 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Marko Jevtic
Drago Kovacevic
Pitaš Marko gde je gradonačelnik?


ps. kad ćemo na ono pivo koje duguješ još od derbija :)?

Kad hoćeš...Evo može i danas...
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:09 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Drago Kovacevic
Marko Jevtic
Drago Kovacevic
Pitaš Marko gde je gradonačelnik?


ps. kad ćemo na ono pivo koje duguješ još od derbija :)?

Kad hoćeš...Evo može i danas...


Večeras Evroliga:) pa sam zauet, ali javiću se sledeće nedelje...
Marko Jevtic Marko Jevtic 13:11 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

U Srbiji je problem to što je korupcija normalna stvar.


I najviše me iznenađuje slaba reakcija medija... Ovo će se brzo zataškati i zaboraviti
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:24 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Marko Jevtic
U Srbiji je problem to što je korupcija normalna stvar.


I najviše me iznenađuje slaba reakcija medija... Ovo će se brzo zataškati i zaboraviti

Ne, to nije iznenađenje...Mediji su danas od centara korupcije najviše kontrolisani. Mnogo više nego u Miloševićevo vreme. Tad si imao tačno definisanu interesnu grupu i medije koji su im služili. Danas se to razlilo po čitavom prostoru...Ima jedan broj novinara, ne redakcija, koje na to ne pristaju, ali ih je sve manje i manje.
Jedino rešenje je u sužavanju tog prostora kroz približavanje Evropi i intergracione procese..mehanizme koji se moraju primenjivati..
Zato je danas ovako širok frnont protiv Evrope....i NATO-a, a ne zbog "rodoljublja" i straha za identitet. I zato je dobara Rusija i Kina...Oni ne zahtevaju tendere..Oni više vole kofere..
Rejlem Rejlem 13:53 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

slaba reakcija medija


Da, zanimljivije su veštački iskonstruisane vesti, VB, Farma...
sentinel26 sentinel26 14:29 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Drago Kovacevic
Marko Jevtic
U Srbiji je problem to što je korupcija normalna stvar.
I najviše me iznenađuje slaba reakcija medija... Ovo će se brzo zataškati i zaboraviti
Ne, to nije iznenađenje...Mediji su danas od centara korupcije najviše kontrolisani. Mnogo više nego u Miloševićevo vreme. Tad si imao tačno definisanu interesnu grupu i medije koji su im služili. Danas se to razlilo po čitavom prostoru...Ima jedan broj novinara, ne redakcija, koje na to ne pristaju, ali ih je sve manje i manje.
Jedino rešenje je u sužavanju tog prostora kroz približavanje Evropi i intergracione procese..mehanizme koji se moraju primenjivati..
Zato je danas ovako širok frnont protiv Evrope....i NATO-a, a ne zbog "rodoljublja" i straha za identitet. I zato je dobara Rusija i Kina...Oni ne zahtevaju tendere..Oni više vole kofere..
Gosn Drago,
Pošto je ordinirajući ministar iz "G" udruženja a ova Jovanovićka što je podnijela ostavku "slobodni" strelac sa podrškom LDP-a, znade li se, je li neko javnuo ovima u DS-u da su u Vrbasu mnogo bolje prošli bez ovog "G" začina koji je otrovan i opasan po zdravlje naroda.

Kako javljaju na TV do sada je u Bgd pritvoreno 8 lica u vezi ove "medacinske" afere a medju njima i gradski funkcioner iz DS.

Ministar je : "zabrinut i rezigniran" a gradonačelnik poručuje . "nema zaštićenih"

Izvor: Reakcije na hapšenja u zdravstvu - B92.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 22.10.2009

Re: Gradonačelnik..

Pošto je ordinirajući ministar iz "G" udruženja a ova Jovanovićka što je podnijela ostavku "slobodni" strelac sa podrškom LDP-a, znade li se, je li neko javnuo ovima u DS-u da su u Vrbasu mnogo bolje prošli bez ovog "G" začina koji je otrovan i opasan po zdravlje naroda.

Mislim da se ovo "kuva" već duže vreme...Hapšenjem Šubarevića DS hoće reći da se bori protiv korupcije, želi biti verodostojan. Poručuju usput ovim Koštuničinim, evo, nismo uhapsili samo vašu Matijaševićku nego i "našega" Šubarevića. Ali, to su samo kockice leda u moru korupcije koja se nalazi pre svega u stranačkim vrhovima. Sistemski, dakako i gledaće da se oko toga ništa ne menja...A biće još Šubarevića....
Što se ministra tiče....ne znam, ali je brate dosadio, smorio je javnost i nadam se da mu je ovo zadnji mandat..
Kao i celom "G" začinu...

leopold_lady leopold_lady 12:46 22.10.2009

Mene zanima pre ....

gde je Tomo Zorić .... I da li će od toga stvarno biti nešto .... Koliko videh - ni jedan lekar zaista nije odgovarao ni za šta - pa tako neće ni ti .... Znaš ko jedino odgovara? Onaj ko nije deo njihovog BRATSTVA i SESTRINSTVA .... Žao mi svih poštenih i časnih ljudi u medicini - koji moraju da trpe sve te nazovi lekare....
Rejlem Rejlem 13:59 22.10.2009

Re: Mene zanima pre ....

gde je Tomo Zorić


Sumnjam da će bilo šta da kaže

Žao mi svih poštenih i časnih ljudi u medicini


I meni. Ima ih, samo je do njih teže doći. Naišao sam i na njih 2007-2008 dok mi je majka bolovala (ima kod mene na blogu tekst o tome).
Negde na blogu, na nekom tudjem postu, istresao sam prošle godine i svoje iskustvo sa Gradskim zavodom za gerontologiju, koje je bilo loše. Ali ne mogu ponovo sad o tome...
Kiza car Kiza car 14:02 22.10.2009

Čiko, Čiko koliko ima sati?

-Nisam ja Čiko, ja sam Zagor. Čiko spava tamo, ispod onog drveta....

drug.clan drug.clan 14:29 22.10.2009

komisija

Ne tako davno, možda pre mesec dana gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je izjavio da je u Srbiji nephodno napraviti konsenzus u borbi protiv kriminala i korupcije.


A kada ce neka komisija ili istrazni sudija ispitati kako je gradonacelnik zaradio stotine miliona u siromasnoj zemlji tokom sumnjivih godina?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:27 24.10.2009

Re: komisija

drug.clan
Ne tako davno, možda pre mesec dana gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je izjavio da je u Srbiji nephodno napraviti konsenzus u borbi protiv kriminala i korupcije. A kada ce neka komisija ili istrazni sudija ispitati kako je gradonacelnik zaradio stotine miliona u siromasnoj zemlji tokom sumnjivih godina?

Kad ode sa vlasti, tačno tada. Mada mi do sada on nije ličio na nekog ko bi mnogo kršio zakone. Više mi liči na to gospodin ... Ali džabe pišem, odneo vetar, kasno je.
drug.clan drug.clan 21:39 27.10.2009

Re: komisija

KRALJMAJMUNA
drug.clan
Ne tako davno, možda pre mesec dana gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je izjavio da je u Srbiji nephodno napraviti konsenzus u borbi protiv kriminala i korupcije. A kada ce neka komisija ili istrazni sudija ispitati kako je gradonacelnik zaradio stotine miliona u siromasnoj zemlji tokom sumnjivih godina?

Kad ode sa vlasti, tačno tada. Mada mi do sada on nije ličio na nekog ko bi mnogo kršio zakone. Više mi liči na to gospodin ... Ali džabe pišem, odneo vetar, kasno je.



pa ja ne znam ni za jedan slucaj da je poreklo necije imovine ispitano posle odlaska sa vlasti, uglavnom su svi ostali puni

pa ne znam kako se u sirotinjskoj zemlji srbiji na posten nacin postaje jedan od najbogatijih ljudi?
da li bi neko mogao da me prosvetli kako je Djilas postao tezak par stotina miliona evra.
doljanac doljanac 10:22 23.10.2009

Razmislite

Ko je ovde iz skupštine grada pravio prezentaciju spornog nameštaja, koje pustio pare, i koje u svemu profitirao?
doljanac doljanac 10:23 23.10.2009

Ispravka

Toliko sam iznerviran da sam KOJE napisao spojeno,.
wesleysnipes wesleysnipes 20:41 23.10.2009

a sta ako je nevin?

Niko nije pomenuo da su osumnjiceni u celoj stvari sebi pribavili korist! Ako nisu optuzeni za lopovluk ne razumem u cemu je zloupotreba i zbog cega su u zatvoru!

wesleysnipes wesleysnipes 20:42 23.10.2009

a sta ako je nevin?

Niko nije pomenuo da su osumnjiceni u celoj stvari sebi pribavili korist! Ako nisu optuzeni za lopovluk ne razumem u cemu je zloupotreba i zbog cega su u zatvoru!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana