Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika| Zdravlje| Životni stil

Pravda za Davidoffa

Unfuckable RSS / 23.10.2009. u 05:35

   U Srbiji se dnevno popuši oko 70 miliona cigareta, tj oko 3,5 miliona kutija. Jedna od njih je moja.
Po nekim istraživanjima, Srbi su po potrošnji cigareta u Evropi odlična srebrna medalja, odmah iza braće Grka.
Nema, na žalost, podataka koji smo po potrošnji bensedina, ugljenmonoksida ili ribe po glavi stanovnika, ako bi Neko krenuo da drži slovo o „zdravlju nacije“, odmah da prekinem tu muku.
LM, naš dragi ministar Tomica Milosavljević rešio je da Srbima nanese još malo zdravlja, a sreća i zabava se podrazumevaju :

 

U tom smislu, narečeni Tomek je obznanio da će do kraja godine doneti Zakon o zaštiti stanovništva od posledica duvanskog dima , kojim će biti zabranjeno pušenje u zatvorenim prostorijama. Da ne gubim vreme u opisivanju ove fantastične i nadasve genijalne ideje, pustimo to nadahnutom Tomi :
Odgovarajući na pitanje hoće li dobiti podršku on je kazao da to ne zavisi od njega već od toga da li će 250 poslanika u Skupštini imati svest o štetnosti duvanskog dima i o tome da niko nema ništa protiv pušača, već protiv pušenja. (dakle : nema ništa protiv fudbalera, al’ mu smeta lopta, idi !)
„To je jedna jednostavna i primenjiva mera, koju u naredne dve godine treba da naučimo da primenjujemo. Zakon je praktičan, kratak, uvodi strože kaznene mere i obavezu da unutar radne ustanove imate osobu odgovornu za poštovanje zakona, koja treba da vas prijavi pre dolaska inspektora”, kazao je ministar. 
Izuzetak do 2012. godine su restorani, kafići, ugostiteljski objekti u kojima se dozvoljava podela na pušački i nepušački deo, gde mora da bude bar polovina i malo više nepušačko. To je jedna jednostavna i primenjiva mera svuda”, smatra inspiracijom katapultirani Tommy i nezadrživo nastavlja :“Čini mi se da nam to skreće pažnju i da nas uči da ipak u svakom ugostiteljskom prostoru mora da bude podela”. On je dodao da prostor u ugostiteljskim objektima mora da se prilagodi u roku od 90 dana od usvajanja zakona i ocenio da je taj propis test i za društvo da li smo svesni da je „reč isključivo o civilizacijskoj stepenici“
(hvala ti Ministre na učenju, postepenosti, praktičnosti, civilizacijskim skalinama, deobama i izuzecima, ali ne kopčam se još uvek na leđima)
Također, Tommy planira da Zakon bude usvojen do kraja godine.
Ok, sada već moram malo više da se umešam : a koje to godine, plemeniti Ministre? Ove ? 
Netje motji ove notji, iskreno Vam velim.
  Entuzijastični und Dobronamerni Tomaž malko se zatrčao i gubi iz vida nekoliko stvari : 
  Prvo : nikoga nije pitao šta zaista misli o toj velelepnoj ideji, osim u vidu neke sirote ankete na sajtu ministarstva. Glasao, ali me baš briga za ankete na sajtovima u vreme kada bar polovina životno zainteresovanih za ovu temu nema ni internet, a druga polovina nema pametnija posla nego da se zeza po sajtu ministarstva. Ali na ovo ću se vratiti kasnije.
  Drugo : razmišlja li bezbrižni Tommy o sasvim izvesnom porastu nasilja. O da : nasilja - u svoje ime govorim, naravno, i priznajem da sam, u nedostatku uslova da vršim praiskonsku potrebu pušenja spreman svašta da uradim. Bukvalno svašta. A računaju me u „kulijanu“, uglavnom. Među 3,5 miliona korisnika cigareta sigurno ima bar 20% nešto malo nestrpljivijih od mene, koji bi se mogli osetiti krajnje frustrirano. A frustracija rađa bes. Da li je ministar predvideo eventualne vanredne izdatke na organe reda i mira koji bi morali da preuzmu teret, ovako nespretnim razmišljanjem generisane tenzije, na svoja već umorna pleća i - koliko bi to opteretilo Budžet, a o spokojstvu građana da ne pričam ? Ne remeti li ministar ovim pretnjama umotanim u „ideje“ upravo spokojstvo nekih tričavih 3 milijuna svojih sugrađana ? Moje je demolirano i nespokojan sam danima. Ometen mi je lični red i mir, nisam ni za šta. a produktivnost mi je nula.
  Treće : već mesecima čitamo kako se naši veći gradovi etabliraju kao dobra i relativno jeftina mesta za provod. Zvuči kao turizam, ili nešto bar slično tome. U mojoj glavi turizam = priliv novca i pozitivno pozicioniranje. Ne i u Tomekovoj : Čovek je rešio da motornom testerom ubije tu krhku zelenu mladicu srpskog turističkog progresa i deviznih priliva : provod bez cigara, ma idi! Svež planinski zrak (iz Pančeva, recimo?) u limenkama i voćni sokovi, mora da zato turisti hrle vikendom, a i šire, put Srbije?
  Četvrto : hajde da ne drvim previše o ljudskim pravima, pravima na izbor,etc, valjda će to neko umeti i bolje, ali nije zgoreg da se spomene: Ovo je poziv na diskriminaciju velikog dela populacije iz samog vrha vlasti. Jer, ja ne znam odakle ikome pravo da kažnjava pušenje, i one koji to dozvoljavaju punoletnim poreskim obveznicima i glasačima, a ovamo im dozvoljava da te iste cigarete kupuju i poprilično lepo pune Budžet? Zašto se Zaštitnik građana malo ne pozabavi glede razmahanog Ministra, takodže se pitam.
  Peto : efekat na ugostiteljstvo i iskustva iz okruženja. (to je ono oko kopčanja na leđima, moj Ministre!). Dakle:neće biti kao u Hrvatskoj, ali će ubrzo biti kao u Hrvatskoj, a ja sam valjda blesav pa ne umem da sabiram 2 i 2 ? Pa baš lepo : ruinirajmo i to malo poreskih obveznika koje Kriza nije dokusurila, grehota da se propusti. Možda da svi otvore bašte na račun parking prostora, sa posebnim akcentom na zimske bašte (ognjište included) ili poskidaju krovove, pa naprave montažne kafane na sprat, kao garaže? Bravo Ministre! Još malo manje priliva u državnu kasicu a malo više naroda na birou rada , level completed! A ove što ne postignu u 90 dana – pokažnjavajte, naravno!
  Zašto država ne dotira novcem od akciza, kao pilot projekat, otvaranje par ugostiteljskih objekata u kojima neće uopšte smeti da se puši + malo dampingovanih cena, čisto da vidimo kako će finansijski stajati nakon 6-12 meseci, i koliko ljudi zaista želi da uživa u tome?  
Radite malo oglede na nepušačima, hoću reći!
  Gledajući s nevericom u monumentalne planove ministra Tomice, kojima provocira dodatno upropaštavanje već istanjenih živaca većine poreskih obveznika Srbije - ja ne mogu a da se ne zapitam ono čuveno :  „Kome sve to treba u ovom trenutku?“
  Je l' se to šalje poruka polovini (bar) punoletnih građana Srbije da mogu da idu na Ušće pa da tamo malo puše ? I šta će biti ako na tom Ušću bude malo - gužva ?
Vraćam se na tačku jedan : kao što rekoh, komrad ministar nikoga nije pitao o ovoj svojoj ideji, a ako i jeste – nije pitao one koje bi trebalo da pita – građane Srbije :

 Predlažem, krajnje đentlmenski, besplatnu ideju gopodinu Ministru : da na tih 3,5 miliona dnevno prodatih kutija cigareta, privremeno nadogradi par dinara i iz tog viška vrednosti koji se stvori finansira referendum. 
Da, da – referendum, verovatno prvi referendum u istoriji Srbije koji Državu neće koštati ni dinara!
(imamo ovde na blogu i tak'ih upućenih koji bi nam mogli odokativno reći koliko košta ta zajebancija, svakako manje nego raspolaganje tuđom mukom & plućima, kao i da li je to izvodljivo)
Dakle, ne zanimaju me polovične i kvazikompromisne ideje, molbe raznih udruženja da se sve to malo prolongira ili ublaži, pošto je to samo obična „prodaja cigle“, ne tražim čak ni Zakon o zaštiti pušača od Tomice Milosavljevića.
Hoću referendum ! Hoću da moj poslanik traži fuckin’ referendum, hajde da prebrojimo mi sve to. 
Onda ćemo jako lako utvrditi čija će to većina biti u kafani, gospon' Ministre, i da li će od tog Vašeg krajnje nepromišljenog predloga uopšte nešto i ostati - prosto je i lahko to - kao ispuhnuti plavičasti dim poslat u tmicu sobe posle dobrog sexa.
   „...s obje strane restorana
  prikrivene razlike
  zabranjeni teritorij
  pravo lice pobune...“

ps : ja ću, svakako, iskoristiti priliku da se ovim povodom malo kreativno ispoljim na dve mejl adrese : 
zastitnik@ombudsman.rs
http://www.zdravlje.gov.rs/1contact.html
što ne bi i Vi ?

bartsimpsongeneratorri.gif

 

 



Komentari (816)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:57 25.10.2009

uh...

kakav 2:0 za Liverpul , kakav drugi golić...
Unfuckable Unfuckable 21:16 25.10.2009

Re: uh...

kakav 2:0 za Liverpul

iskreno čestitam, pametno odigrana utakmica - i drago mi je da se Liverpul vraća u trku za titulu : da su ovu tekmu pukli, više ne bi bilo tako zanimljivo
crossover crossover 01:05 26.10.2009

Re: uh...

Unfuckable
kakav 2:0 za Liverpul

iskreno čestitam, pametno odigrana utakmica - i drago mi je da se Liverpul vraća u trku za titulu : da su ovu tekmu pukli, više ne bi bilo tako zanimljivo

А и Рафа би вероватно отишао из клуба...
Добро се завршило.
mashha mashha 18:58 25.10.2009

Pravda za mashhu!

Da nekad uspem da se uključim na Unfov blog pre 500-tog komentara! Elem, ipak se javljam da kažem da sam pre par dana naučila da postoji čak i emotikon za zabranjeno pušenje i kuca se ovako :/i (još ne pročitah sve komentare, sorry ako se već pisalo o tome, ali eto, da se pohvalim šta sam još naučila u virtuelnom svetu ).
Ajd čitam dalje, baš je zanimljiv blog i komentari
Unfuckable Unfuckable 21:18 25.10.2009

Re: Pravda za mashhu!

Mašo hvala na komplimentima, a emotikon ćemo da zaobiđemo, sve dok Tomici ne padne na pamet da zabranjuje i pušenje na blogu
vishnja92 vishnja92 22:51 25.10.2009

Re: Pravda za mashhu!

nema mashe, zacitala se
mashha mashha 01:35 27.10.2009

Re: Pravda za mashhu!

evo me, danas kad sam gledala "Stanje nacije" baš pomislih kako će ovaj blog da se prelije od komentara a ja ću ih pročitati valjda do kraja godine
oort oort 23:41 25.10.2009

voja carić

super će da bude i taj lik što će da prijavljuje pušenje. citira tako pekić u skakavcima članke iz politike odmah posle 20.10.1944, pa ima jedan što je uvodio pojam "narodnog tužioca". taj je trebalo da tako posle posla skokne do javnog tužioca i kaže mu ko je sve "mastio knjige", jer javni tužilac ima mnooogo posla i nema vremena da sve obiđe...
Unfuckable Unfuckable 20:03 26.10.2009

Re: voja carić

super će da bude i taj lik što će da prijavljuje pušenje. citira tako pekić u skakavcima članke iz politike odmah posle 20.10.1944, pa ima jedan što je uvodio pojam "narodnog tužioca".

mošmisti zanimanja : "dojavljivač pušenja u kafani"
Rip Kirbi Rip Kirbi 00:16 26.10.2009

Ne mari za to

dunja73 dunja73 11:22 26.10.2009

--

Evo i ja se ukljucujem , kasno i zao mi je ..Upravo sam se vratila iz bratske Atine i bas mi ovaj tekst dodje kao kec na desetku .
Pazi ovo , u hotelu gde spavasmo (centar neki uzi bi) zabranjeno pusenje , no nama brat Grk namigne cak je meni i jednu slatku pepeljaricu "muno" u ruku jer su u odajama iste zabranjene. Ako oni polaze od toga da godisnje imaju po jedan pozar koji moze ,a i ne mora biti prouzrokovan necijim nemarnim bacanjem pikavca, akceptiram zabranu .Medjutim , nije to - to vec Ovo kao i svuda po Evropi . Al , hajde , toplo im je , sunce sija , sedi se napolju , nije to tako crno , sve dok....
..sve dok jedno vece u nekoj Taverni (a oni stocici i stolicice pa na glavama jedni drugima dupčimo)
dok pijem kaficu posle vecere i uzivam svoju cigareTicu , ne zacuh na engleskom jedan povisen ton , crvenilo zajapurenog debelog cike bIJelog lica ko u Fete sira( u pozadini) , koji neces verovati mlatara novinama u pravcu mene i moga dima zagadjivaca atmosfere . I ne odustaje da pravi face i sa gadjenjem da gleda u pravcu moga "zadovoljstva"
-Ciko , pravi si Evropljanin , i nek me kritikujes , svaka ti cast -dobacih mu ja na nemackom jer skontah da je neki Swedjo - no da ti je "sirtaki ko kajmaki" necu je ugasim, pa ti pukni ..
ps
Ovo se odigralo napolju , a napolju nije zabranjeno pusenje ..da ne dodje do zabune da Dunja demonstrira bRezobrazluk , htedoh samo ovim osokoliti pusace da ne nasedaju na kolutanja ocima,prozivke , upereni kaziprst i ostalo...pogotovu ne od onih sto uzivaju u jelima sa kancerogenog dima i svinjskih masnoca krckavih kozica koja zalivaju alkoholima i tako "naduvani" prouzrokuju saobracajne nezgode ,ali su zato docekali "svojih 5 minuta" da uperavaju kaziprste i dobacuju "za stolom"

Unfuckable Unfuckable 20:06 26.10.2009

Re: --

pa da, o tome pričam : dobili su ustupak, ali se sve to ipak polako pretvara u progon veštica.
Hvala dunja
vishnja92 vishnja92 15:31 26.10.2009

ne vidim zasto bih

i dalje bila velikodusna:

...699...
vishnja92 vishnja92 15:32 26.10.2009

Re: ne vidim zasto bih

700
mara92 mara92 17:12 26.10.2009

Re: ne vidim zasto bih

Царице...
vishnja92 vishnja92 17:27 26.10.2009

Re: ne vidim zasto bih

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:55 26.10.2009

Bravo

Unf, kod tebe baš živo i prometno.
Kako uspevaš?

Jednom, u razgovoru sa muzičarem Ripom Kirbijem, pomenuo sam famozni uzdah Hektora Berlioza "Eh, kad bih ja umeo da sviram klavir!". Naime, taj odličan francuski muzičar i kompozitor, nije umeo da svira klavir...

Tako bih ja mogao da duboko uzdahnem i kažem: "Eh, kad bih ja umeo da budem dobar bloger kao što je Unfuckable!". Kako po izboru tema tako i po animiranju komentatora.

Nije da se ne trudim, ali mi, izgleda, nedostaje "KNOW-HOW", više HOW, nego KNOW.

P. S. Drago mi je da sam ti baš ja razmenio - osmu stotku! Congrats!
4krofnica 4krofnica 16:58 26.10.2009

Re: Bravo

nema Vladimire, jedan je Unf.
kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo...

nego, Unf., evo ti teme u Stanju Nacije, nema 'leba, ruse nas komplet, ova teta zapela da 'se neucimo na losim zakonima u Evropi i nece pokleknuti na inicijative, moramo cvrstom rukom sve prekinuti i nijedna grana privrede nece biti u gubitku sem duvanske industrije.....'

ovo svakako nije njen quote, ali ja je prepricala a zena tako lepo, jasno, artikulisano prica....

a vlasnik restorana pored nje isto tako kulturan cova kaze da on nema gorile da izbaci nekog iz kafica zbog cigarete niti milionce za upaljenu cigaretu...

znaci od januara 2012 blogujemo do smrti i pusimo samo u kuci (mada ja moram na terasu..)
vishnja92 vishnja92 17:24 26.10.2009

Re: Bravo

P. S. Drago mi je da sam ti baš ja razmenio - osmu stotku! Congrats!

tzvrtz, ja sam.

ps - evo, ipak, orhideje za utehu



vishnja92 vishnja92 17:28 26.10.2009

Re: Bravo

kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo...

:))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:34 26.10.2009

Re: Bravo

kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo...

sta reci? sve tacno. sem jedne stvari: kad igra liverpul protiv ManUnajteda, tu se pravi opravdani brejk (jos i kad liverpul pobedi, sreci nema kraaaaajaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Rip Kirbi Rip Kirbi 19:33 26.10.2009

Re: Bravo

Unf, kod tebe baš živo i prometno.

Kako uspevaš?


Мислим да је одговор у "ширини захвата", као и у проницању у будућност.

Тако је било и са прошлом темом "Куста - Брега". Ко да одоли, а да не "оплете" по тој двојци?!

Али, Владимире, ни они блогови, намењени "скромним љубитељима", тј. малом броју нас, нису мање потребни. Верујем да се Унф слаже.
vishnja92 vishnja92 19:44 26.10.2009

Re: Bravo

Мислим да је одговор

odgovor je, pre svega, u umecu komunikacije.
to je ono malo i nebitno svojstvo koje se stice zivljenjem ukoliko se ima talenta, volje i radoznalosti za ljude (naravno - parcence toga je urodjeno, pa kako kome zapalo, hbga)

u svakom slucaju: na jednom mestu se sasvim sigurno ne moze dobiti - u knjigama.
Unfuckable Unfuckable 20:17 26.10.2009

Re: Bravo

Kako uspevaš?

1. gledam da nekako namestim da blogerke dobijaju "okrugle" komentare. Ako ne uspeva - brišem da bi uspelo.
2. pazim da previše ne živciram nsarskog, Novkovića, Brajovića, bindu i višnju
3. pre nego što objavim blog, na adresu blogerke sybil Fedexom stigne pola - do kilo zelenog čaja
4. uzmem par dana slobodno od bloga (i još par od - života) pa stignem da "ispratim skoro sve komentare. Skoro sve, rekoh.
5. Pitanje je pogrešno, ali to sam namerno ostavio za kraj : treba pitati komentatore kako uspevaju i kako ih ne mrzi da se probijaju kroz 300 ili 500 + komentara, kao i ti sada. Meni to ni dan danas nije jasno, ali mi je jako drago zbog toga.

4krofnice, nadam se da ću uhvatiti neku reprizu tog stanja nacije, na žalost nisam stigao da vidim emisiju.
Šta kažeš, teta zapela ? He he he, pa ok, obožavam tete čvrste ruke, moraću to da pogledam. Ne treba da čekamo 2012 pa da nas teta skuva k'o žabu, to svakako.

Али, Владимире, ни они блогови, намењени "скромним љубитељима", тј. малом броју нас, нису мање потребни. Верујем да се Унф слаже.

Ja lično, blogove ne delim na "male" i "velike" već na dobre i loše. Blog može da ispadne dobar i sa mnogo kojekakve inspirišuće razmene među komentatorima čak i kada osnovna tema nije nešto spektakularno. A nagledao sam se blogova koji su bili sjajno napisani ali nije se desila hemija u komentarima, biva. Na kraju krajeva, hajde da zamislimo da svaki drugi blog na naslovnoj dohvati 400 - 500 + komentara : nemoguće, jednostavno. I komenatori su - ljudi, iscrpi se to.
Rip Kirbi Rip Kirbi 20:24 26.10.2009

Re: Bravo

...u knjigama.


Ово је, канда, на рачун "књишких црва"...
Rip Kirbi Rip Kirbi 20:28 26.10.2009

Re: Bravo

treba pitati komentatore kako uspevaju i kako ih ne mrzi da se probijaju kroz 300 ili 500 + komentara


Е, ово ни мени није јасно, нити могу да покажем разумевање... тако да се упитам - опростите на јеретичком размишљању - блоговање - чему?
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:14 26.10.2009

Re: Bravo

Unf
2. pazim da previše ne živciram nsarskog, Novkovića, Brajovića, bindu i višnju

Mirelu nisi pomenuo. A ni Alexlambrosa. Ni Strongmena.

Neka, neka, doci ce i moje vreme!
A dotle, idem ja da drugujem sa mojim knjigama. Sajam knjiga je, ljudi, sajam knjiga, sajam....
mara92 mara92 21:31 26.10.2009

Re: Bravo

Neka, neka, doci ce i moje vreme!

mirelarado mirelarado 22:31 26.10.2009

Re: Bravo

vishnja92
kad je postavio temu, sve je stalo...zene ostavljaju peglanje, muskarci ostavljaju zene, deca gase Cartoonnetwork, zene ostavljaju muskarce...muskarci ostavljaju golf, zene ostavljaju decu...kapetani pustaju kormilo...

:))))))))))))))))))


Улице наших врлих градова, варошица и села опусте, житељи су у својим кућама, блогују, већина обавијена плавичастим димом, остатак се пуши од беса. Ко нема свој лични компјутер на ивици је самоубиства или тешког породичног инцидента. Анфов блог, бре!!! :))
Unfuckable Unfuckable 23:07 26.10.2009

Re: Bravo

oslabiće ekonomska moć domovine, boktemolovo !
Stimuvezi, molim inovativnog i hrabrog ministra Tomeka, kad je već u kancelariji, da još koji dan u nedelji proglasi vikendom radi više bezbrižnog blogovanja
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:40 27.10.2009

Re: Bravo

Unf
...2. pazim da previše ne živciram nsarskog, Novkovića, Brajovića, bindu i višnju

Moram da još nešto ovde kažem. Nije da se branim, ali...

Naravno, važno je biti korektan u odnosima sa sagovornicima, odnosno ostalim komentatorima na blogu.
Onoliko koliko je to važno i u pravom životu.

Ali sam slobodan da podsetim tebe, Unf, da PONEKAD i ti ne bivaš primer te korektnosti i uljudnosti.
Jer, bilo je itekako situacija u kojima si ti bio grub i neučtiv prema nekim blogerkama (na primer prema - Sybil), da je to, gledano sa strane, zvučalo prilično neverovatno.

Pa, opet, Sybil je ostala tvoja dobra prijateljica, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 08:35 27.10.2009

Re: Bravo

hm, pa ima nešto u tim pošiljkama zelenog čaja, ne ?
Ok, šalu na stranu (šalu nastranu?) to što si naveo je samo još jedan dokaz da na blogu skoro pa da nema "situacije" koja se ne da - ispeglati. (skoro, rekoh)
A ko se seća tog spektakularnog uzajamnog šamaranja, verovatno pamti i da sam tada rekao sybil da ćemo se jednog dana oboje slatko smejati svemu tome, i drago mi je da sam pogodio.
Sybil ume da bude poprilično nezgodan diskutant, uporna je i ne odustaje lako, što nije uvek inspirišuće. Ali ima nekog energičnog i autentičnog šarma u svemu tome koji se meni jako dopada. Osim toga, vreme na blogu je sasvim lepo iskoristila za "čitanje" drugih blogera što joj je veoma pomoglo u prilagođavanju (keyword) ovoj našoj, na momente beskrajno čudnoj, zajednici.
I, još nešto - što može objasniti dosta, a ne otkriti ništa : sestra sybil je - scorpio. Rakovi, kao što si ti brate Pižone, trebalo bi to stalno da imaju na umu
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:55 27.10.2009

Re: Bravo

Ok, šalu na stranu (šalu nastranu?) to što si naveo je samo još jedan dokaz da na blogu skoro pa da nema "situacije" koja se ne da - ispeglati. (skoro, rekoh)

a i kad pomislis da si sve ispeglao nakon nekog vremena ti bude jasno da druga strana ne misli da je to dovoljno ispeglano i onda ti dodje da kazes ma dzaba peglam...
iskoristicu citat jedne zene koju verujem da poznajete vako ili 'nako, a koji objasnjava ovo sto osecam u takvim situacijama:

...if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. - Marilyn Monroe

Gospodja Klara Gospodja Klara 16:44 27.10.2009

Re: Bravo

...if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best. - Marilyn Monroe



Nego, ovde je atmosfera kao u banji. Šetnja, ćaskanje, uživancija...
Unfuckable Unfuckable 19:38 27.10.2009

Re: Bravo

a i kad pomislis da si sve ispeglao nakon nekog vremena ti bude jasno da druga strana...

ključna stvar svakog uspešnog peglanja, tako mi mama objasnila : obe strane treba peglati.
Citat je sjajan, primetio sam po netu da ga žene vole i rado koriste, objašnjava dosta o ljudima, relacijama i očekivanjima naročito kada se pogleda u konfletu :
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:45 27.10.2009

Re: Bravo


Unfuckable
a i kad pomislis da si sve ispeglao nakon nekog vremena ti bude jasno da druga strana...

ključna stvar svakog uspešnog peglanja, tako mi mama objasnila : obe strane treba peglati.
Citat je sjajan, primetio sam po netu da ga žene vole i rado koriste, objašnjava dosta o ljudima, relacijama i očekivanjima naročito kada se pogleda u konfletu :
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."


da, zamisli kako je sjajan od pocetka do kraja. ko bi reko da je ona to tako srocila? samo ja nisam spremna da kazem da sam selfish and out of control, al covek svoje mane pa i vrline tesko moze da prizna.
ljudi smo.
Unfuckable Unfuckable 19:56 27.10.2009

Re: Bravo

pa znaš kako : ja ne mislim da je ona bila nesposobna da nešto ovako smisli i ispolji, dakle "ne držim je za glupaču", ako mogu tako da se izrazim - meni to čak jako liči na nju, u nekom krajnje frustriranom stanju (što je na žalost bio čest slučaj) - i upravo mislim da su učestalosti tih situacija uticale da sintetiše i porodi ovakvu misao.
Čini mi se da je svet merila prema sebi samoj i očekivala da od njega dobije bar onoliko koliko mu daje.
U jednoj malecnoj analizi tog citata navodi se da je motiv te izjave široko rasprostranjena potreba, u članku objašnjena kao :
She also wanted a man who would be there for her., što - kao što rekoh gore - objašnjava dosta.
vishnja92 vishnja92 19:57 27.10.2009

Re: Bravo

ključna stvar svakog uspešnog peglanja, tako mi mama objasnila : obe strane treba peglati.

ok - mozda jednom pocnes i drugu.

sa srecom, drugari :)
4krofnica 4krofnica 20:05 27.10.2009

Re: Bravo

=
ja ne mislim da je ona bila nesposobna da nešto ovako smisli i ispolji.............meni to čak jako liči na nju

komplet se slazem


nego unf., jel si ti poceo da brises komentare (taman sam ispekla kokice...)
i pustila joy division -she's out of control
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:30 27.10.2009

Re: Bravo

uh, ja nisam upoznata sa njenim zivotom posteno da ti kazem. ja nisam imala takvo zivotno iskustvo kao ona (naravno) al i ja mislim da sa svojim partnerom mi smo tu jedno za drugo i u dobrom i u zlu, da me moj suprug voli bas onakvu kakva sam sa svim manama i vrlinama i da ce uvek biti tu pored mene. (imam prava da mastam)
ja mislim da svi trazimo partnera koji ce biti there for us, zar ne?

ja se duboko izvinjavam Merlinki na ovakav lapsus da ona nije mogla ovako nesto da sroci. necu da se vadim da se ne zaglavim jos vise

bauer. bauer. 20:33 27.10.2009

Re: Bravo

U jednoj malecnoj analizi tog citata navodi se

...and possibly has the IQ of a jar of pickles.

nisam znao pre za ovaj izraz. dobar! to je najcesce prva asocijacija kad je rec o mm. ali ja sam sklon da verujem da ona nije uopste bila glupa, kao sto to nisu ni neke nase zvezde i zvezdice. ne smem da kazem koje, da me ne rastrgnete.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:36 27.10.2009

Re: Bravo

ne smem da kazem koje, da me ne rastrgnete.

ma slobodno kazi sto samo mene da rastrzaju
de si bre bauerU?
ubijas se od posla, a?
bauer. bauer. 20:55 27.10.2009

Re: Bravo

ubijas se od posla, a?

radi se, radi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:57 27.10.2009

Већ је дошло...

vladimir petrovic
Neka, neka, doci ce i moje vreme!


Gospodja Klara Gospodja Klara 00:10 28.10.2009

Re: Bravo

E pa zbuni me skroz! Prvo pomislih ko je ovaj Kolomba, nije loš uopšte, onda mi proradi neki neuron Vladimir, pa Colomba, Pižon, ja na profil, kad ono Petrović zapravo nema 72 godine (ako je fotka verodostojna).
sybil sybil 11:06 28.10.2009

Re: Bravo

Unfuckable
hm, pa ima nešto u tim pošiljkama zelenog čaja, ne ?Ok, šalu na stranu (šalu nastranu?) to što si naveo je samo još jedan dokaz da na blogu skoro pa da nema "situacije" koja se ne da - ispeglati. (skoro, rekoh)A ko se seća tog spektakularnog uzajamnog šamaranja, verovatno pamti i da sam tada rekao sybil da ćemo se jednog dana oboje slatko smejati svemu tome, i drago mi je da sam pogodio.

ja mislila da se ovaj blog zavrsio, kad imam sta da vidim- 150 komentara vise.
i jos me ogovaraju
Sybil ume da bude poprilično nezgodan diskutant, uporna je i ne odustaje lako, što nije uvek inspirišuće. Ali ima nekog energičnog i autentičnog šarma u svemu tome koji se meni jako dopada. Osim toga, vreme na blogu je sasvim lepo iskoristila za "čitanje" drugih blogera što joj je veoma pomoglo u prilagođavanju (keyword) ovoj našoj, na momente beskrajno čudnoj, zajednici.I, još nešto - što može objasniti dosta, a ne otkriti ništa : sestra sybil je - scorpio. Rakovi, kao što si ti brate Pižone, trebalo bi to stalno da imaju na umu

hvala, hvala. priznajem- za neprijatne komunikacije na pocetku mog blogovanja sa Unfuckom krivicu snosim ja, tj. moja neprilagodjenost i neznanje. sada vec sve znam. i Unfuck je skorpion- ali visa klasa od mene - prepametan, prejak i - neodoljiv.

Vladimire, ispricacu tebi i svima jednu lepu pricu iz jedne lepe knjige koja se zove Woman in love, sigurno si citao, to je klasik D. H. Lawrence.

Mino
Macak Mino se protegao svojim lepom kandzama i ugledao macku lutalicu koja je dosla iz sume. Prvo je dobro pogledao, a onda je poceo da je grebe i udara sapama. Ursula mu se obraca u cudu - ne Mino, ti si siledzija, nemoj da je udaras, to nije lepo. Rupert ce na to- ne, pusti ga, on samo naglasava musku superiornost. Pogledaj ovu macku, lutalica, dosla iz sume, promiskuitetna. Mino samo hoce super-finu domacinsku stabilnost.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:15 26.10.2009

@topic

eno, rekoh i Kru da nisam htela da se mnogo uplicem, ali ne mogu da izdrzim vise.

na stranu ministra, o kome ste rekli dovoljno (nema potrebe da se dodaje, vise je nego ocigledno...), i zdravlje (ako to uopste smemo?) ali i ja volim da pustam glasno muziku u 3am, ali to ne radim, iako sam muzicar. postoji kucni red kada se sme i dokle se sme. takav je - red. mozda bih bas tada u 3am htela da radim i to mora da bude glasno, doslo mi, inspiracija, dead line, whatever! to prosto ne moze. postoje mnogi ljudi koji u to vreme spavaju, njihova deca takodje, nije red da sviram klavir u jebenih 3am. nije.

nije red da pusite na zatvorenom javnom mestu jer nije jebeni red, jer postojimo i mi, ljudi kojima duvanski dim smeta a imamo ista prava kao i vi, da odemo u tu istu kafanu i pijem svoju kafu/pivo/veceramo i da vam ne smetamo. so, nemojte ni vi nama. mislim da tu lezi ta civilizacijska promena u nasem drustvu - ne ugrozavaj druge svojim navikama i potrebama.

eto. pljunuh a uzdrzavah se ovih dana onoliko...
vishnja92 vishnja92 20:18 26.10.2009

Re: @topic

crna bebo, jesi li i ti aterirala kao ao ili si lepo procitala komentare?
taj deo smo vec prosli, nekoliko puta...

svejedno, na ti cvetuljak
Unfuckable Unfuckable 20:26 26.10.2009

Re: @topic

naravno da nije u redu, zato i hoćemo da se ostavi svakom kafedžiji na volju da sam odabere hoće li se u njegovom objektu pušiti ili ne, a ne da se izmišljaju nekakve demarkacione linije ili da ministar određuje umesto svih njih,samo to.
Najbolje će biti ako se kafedžijama ostavi da to sami odrede : u prvo vreme bi izgledalo kao da su se svi opredelili da im objekti budu "pušački" ali bi se ubrzo, sasvim sam siguran, pojavio respektabilan broj strogo nepušačkih objekata, i svima lepo jer znaju gde ulaze
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:28 26.10.2009

Re: @topic

vishnja92
crna bebo, jesi li i ti aterirala kao ao ili si lepo procitala komentare?
taj deo smo vec prosli, nekoliko puta...

svejedno, na ti cvetuljak

ne, nego nisam sve procitala (rekoh gore da sam bila bolesna, ali onako da samo spavas ili polu gledas u tv...te nisam mogla, ali sam mislila, mislila...) i sad kad je Kru postavila istu temu na malo drugaciji nacin, htedoh da ovo gore kazem tamo ali bi ispalo da - nije tema jer se prica o tome koliko duvan utice na zdravlje...
u svakom slucaju, hvala za , tebi takodje
jedan koji bi oslikao mene kad su pušači u pitanju (hehe) . (šalim se!!!!!! )




tebi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:43 26.10.2009

Re: @topic

Unfuckable
naravno da nije u redu, zato i hoćemo da se ostavi svakom kafedžiji na volju da sam odabere hoće li se u njegovom objektu pušiti ili ne, a ne da se izmišljaju nekakve demarkacione linije ili da ministar određuje umesto svih njih,samo to.
Najbolje će biti ako se kafedžijama ostavi da to sami odrede : u prvo vreme bi izgledalo kao da su se svi opredelili da im objekti budu "pušački" ali bi se ubrzo, sasvim sam siguran, pojavio respektabilan broj strogo nepušačkih objekata, i svima lepo jer znaju gde ulaze

a zasto onda imas problem da se kafane - podele? to ti je isto sto i predlazes, samo u svakoj kafani. zar nije lapse da očijukamo jedno na drugo, svako iz svog dela?
mislim da mora neko to da odredi, kao sto je tako neko nekada odredio taj zakonski kucni red da se ne pravi buka od 3-5pm i da se da je ona relativno dozvoljena (glasniji tv, klavir, mjuz, glasniji gosti...) do 10pm ali ne i pre 8am.
ako bi svaki kafedzija to odredjivao, zamisli da se u tvojoj zgradi (predpostavljamo da zivis u zgradi) kucni savet odredi da se postuje sledeci kucni red (posto nema kucnog reda uvedenog od strane Nekog Zvanicnog Organa): posto vecina u zgradi (ali ne i svi!), slusaju narodnjake, isti mogu da se pustaju i posle ponoci, ali zato nema klavir Nikolajev i to cak ni u podne, iako komsinicina mala talentovana, koja je u manjini, svira klavir i ide u muzicku.
zgrade su sada uglavnom privatne, vecina stanara su vlasnici tih stanova, kao i kafedzija svoje kafane, da li bi to znacilo da svaki stanar moze da ima neki svoj kucni red?

neke stvari moraju da se urede sa vise instance.

ps. inace, pusaca je sve manje...vecina mojih prijatelja je ostavila duvan for good.
Unfuckable Unfuckable 20:52 26.10.2009

Re: @topic

nema sreće u očijukanju preko berlinskog zida, tako ja mislim.
A nasuprot - zamisli nekog tvog momka, pušača recimo, koji tebi za ljubav izađe s tobom u nepušačku kafanu. Heh ?
( i koliko bi mu to pozitivnih brojanja donelo ?)
Jbg ovo oko kućnog saveta već na neki način funkcioniše : gledamo nekog seljana kabl operatera koji se progurao s potpisima 51% stanara i sad - šta je tu je,ćutim i gledam.
Nije nam trebao ministar za telekomunikacije da određuje koji će se operater gledati.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:06 26.10.2009

Re: @topic

Jbg ovo oko kućnog saveta već na neki način funkcioniše : gledamo nekog seljana kabl operatera koji se progurao s potpisima 51% stanara i sad - šta je tu je,ćutim i gledam.
Nije nam trebao ministar za telekomunikacije da određuje koji će se operater gledati.

zar ne mozes da kupis svoj tanjir? to ce da se sredi kada sbb postane novi monopolista, hehe. ipak, kad su buka i duvan u pitanju, govorimo o narusavanju zdravlja...u tome je vitz cini mi se.

berlinski zid je pao pre dvajs godina jer nije radio pos'o . te kafane lapo-lapo su sasvim kul. imala pusaca decka, nismo mnogo izlazili zimi
nego zamisl neki pusac predje u nepusace zbog, well, ne-pusacice? heeeej, jedan rizik za umiranje manje (ostaje samo onih 999.999,00 ali who cares?!).
Unfuckable Unfuckable 21:15 26.10.2009

Re: @topic

berlinski zid je pao pre dvajs godina jer nije radio pos'o . te kafane lapo-lapo su sasvim kul.

ne bih se složio : osim očijukanja koje je ok ,volem, cenim i poštujem, bilo bi i dosta "popreko" gledanja, eno ti dunja73 gore napisala
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:45 26.10.2009

Re: @topic

ne bih se složio : osim očijukanja koje je ok ,volem, cenim i poštujem, bilo bi i dosta "popreko" gledanja, eno ti dunja73 gore napisala

pa ja se nisam tukla ni mlatarala novinama po belome svetu, niti sam primetila taj fazon kod drugih. zamolis nju/njega da pomeri cigaretu, to nadam se ni dunji73 nije tesko. onaj gore folirant se pravi baja u grckoj, to je vec drugi sindrom opet, u zatvorenom prostoru su svi odvojeni ne samo stolom, vec postoji poseban deo prostorno odvojen (to treba dodati u taj zakon, hehe), dovoljno odstojanje je potrebno,

popreko se svi gledamo i inace. u cemu bi bila razlika?

kapiram otpor, ali ne pristajem
dunja73 dunja73 00:22 27.10.2009

Re: @topic

to nadam se ni dunji73 nije tesko. onaj gore folirant se pravi baja u grckoj, to je vec drugi sindrom opet, u zatvorenom prostoru su svi odvojeni ne samo stolom, vec postoji poseban deo prostorno odvojen (to treba dodati u taj zakon, hehe), dovoljno odstojanje je potrebno,


Ma jok , ne pravi s on baja u Grckoj , nego to je ovde postalo tako ima jedno 2 godine unazad sa donosenjem ovog zakona nesto su se nepusaci mnogo "digli"
Pazi , ovde u Bajernu gde sam ja ces videti kuce od 300 kvadrata pa na gore koje koristi jedna porodica, i upasce ti u oko da se oko tih kuca zimi uvek mota neki muz ili zena , drhte "popolju" ali Oni ne puse u kuci .Ok .Ni ja ne pusim u kuci ,ali draga moja imam odaju u kojoj sme da se pusi do mile volje bez da se mrznem po avliji i bez da mi se gosti tresu po terasi .
Tu smo razliciti . Sto je za nekog kultura , za druge je nekultura i kontra.
Naravno da ce neko cvokotalo da ovaj zakon akceptira automatski jer je naviklo da cvokoce . Ja necu . I drugi koji nisu cvokotali -nece .
Sta se dogodilo ?
To da su fini restorani postali menze , dodjes , sednes , pojedes brze nego sto bi ranije i u kafic da na miru progustiras pice ili kafu uz cigaretu , naravno . Sklanjamo se , neka nepusaca neka uzivaju u frische luft , pa neka neko kaze da pusaci nisu tolerantni...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:01 28.10.2009

Re: @topic

To da su fini restorani postali menze , dodjes , sednes , pojedes brze nego sto bi ranije i u kafic da na miru progustiras pice ili kafu uz cigaretu , naravno . Sklanjamo se , neka nepusaca neka uzivaju u frische luft , pa neka neko kaze da pusaci nisu tolerantni...

mislim da to nije zbog nemogucnosti pusenja, vec zbog manjka vremena. svi dodjemo samo da jedemo u restoran i idemo dalje poslom, cak je dezert postao vremenski luksuz...ili moramo da ustanemo ujutru da radimo, pa idemo ranije. vikendom, odlazi se u one kafice gde je pusenje dozvoljeno, i onda se obeznanjuje od alkohola i pusenja (ako je to ideja provoda?). i ja zivela na severu nemacke dovoljno da usvojim navike koje mi prijaju moram priznati, ali jedno mi nije jasno: ako vec smeta tvojoj porodici te ne pusis u svakoj prostoriji - tacnije, pusis samo u jednoj - zasto prosto ne prestanes da pusis? vidjam i ovde ljude koji cupkaju na terasi i puse (kod mene nema ni toga, sorry drugari) ili ispred banke.
u mom bendu su dvojica pusila (svi sem mene iz EU). sad je ostao samo jedan, koji izadje napolje posle vecere da pusi ako ostanemo duze u kafani. ako idemo odmah posle klope, on pusi tek kad izadjemo napolje, sklanjajuci se od ostalih. izvini, ali nismo mi nepusaci tu koji smetamo
dunja73 dunja73 14:07 28.10.2009

Re: @topic

ako vec smeta tvojoj porodici te ne pusis u svakoj prostoriji - tacnije, pusis samo u jednoj - zasto prosto ne prestanes da pusis?

Ovo pitanje je onaj veciti "zid nerazumevanja" izmedju pusaca i nepusaca , i mislim da treba diskutovati , i postoje mogucnosti prenosa pozitivnih vibracija na pusace , das stimmt , aber ..

..nisam ni ja zagovornik nikakvog "čadjenja " i nekakvog neartikulisanog " šnjarenja " sama , jako malo pusim , ali Volim uvece u kaficu da zapalim ,postoji par situacija gde mi cigara pricinjava zadovoljstvo , kuso i uskraceno se sama osecam ako bih svoju posetu slala napolje , kad , vec postoji mogucnost u kuci ( razumem ljude u malim prostorima , i svaki normalan pusac nece ni insistirati na takvim mestima, to se jednostavno oseti medju ljudima gde , skim , kod koga i sta )
Ali , ovo , sto je kod Svaba , da pred tim ogromnim kucama cvokocu i da im je zao zidova ,a ne svoga tela i tudjeg tela ..to nikada necu razumeti ,i srecna sam zbog toga sto ih ne zelim razumeti .



zasto prosto ne prestanes da pusis?

Svojim zadovoljstvom ne ugrozavam nikoga , po celom stanu ici sa cigarom - je nenormalno , ali radi se o tim "radikalnim " pristupima koje Vi nepusaci demonstrirate poslednjih godina , bez kutka, apel na prestajanje , prepiska nekih zapadnih normi koje opet imaju u pozadini " zasto je sve to tako kod njih "
odlazi se u one kafice gde je pusenje dozvoljeno, i onda se obeznanjuje od alkohola i pusenja

eto , to je ta radikalna gleda nepusaca , kojima to sve tako izgleda , sto moze da bude tako ,a i ne mora .Ovoj gledi jako puno doprinose "nekulturni pusaci" i taj Zid ce jos dugo tako da stoji i da se cigla po cigla dodaje u visinu ...
ivana23 ivana23 20:50 26.10.2009

Natrcah na Davidoffa...

Tobacco firm in tennis sponsorship row
Swiss tournament takes money from Davidoff

Jamie Doward, The Observer, Sunday 25 October 2009

One of the world's largest cigarette companies, Britain's Imperial Tobacco, has been drawn into a row over the sponsorship of a major televised European tennis event.

Health organisations are furious that the main sponsor of the Basle ATP World Tour 500 tournament in Switzerland is Davidoff, the luxury brand that covers everything from cigarettes to cigars and aftershave. Davidoff's cigarette brand is owned by Imperial.

The EU banned all tobacco advertising in its member states in 2005. But Switzerland is not in the EU and tobacco sponsorship is legal. Satellite broadcaster Eurosport has dropped plans to carry the event after French anti-tobacco campaigners threatened legal action if the tournament was screened in France. Instead, the event will now be carried by a German satellite broadcaster.

The tournament's close association with tobacco has prompted fury from the World Health Organisation and European campaign groups, including the UK's Action on Smoking and Health (Ash). More than 500 eminent health experts have signed an open letter calling on Roger Federer, the Swiss world number one player, to pull out of the tournament. Federer has declined to respond.

Unesco, the UN's cultural arm, which received a donation from the event's organisers, has returned the money and demanded it no longer be associated with the tournament. A spokesman for Imperial declined to comment.


Federer called on to boycott Basel tennis tournament - Davidoff Swiss Indoors
crossover crossover 20:54 26.10.2009

BBB na Radiju B92

Јесте ли слушали Будимца на вестима у 5?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:07 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

Јесте ли слушали Будимца на вестима у 5?

ne, a ti?
Unfuckable Unfuckable 21:14 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

Јесте ли слушали Будимца на вестима у 5?

naravno da nisam, jbg
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:16 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

pa zar nema snimak? ima stoposto.
vishnja92 vishnja92 21:22 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

mislim da je kacio link na fbu, al nisam sigurna - samo sam preletela pogledom

edit: evo ga
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:25 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

pa zar nema snimak? ima stoposto.

Ima, ima, to se vrti od jutarnjeg dnevnika (juče uveče snimljeno) negde posle trinaestog minuta...
vishnja92 vishnja92 21:26 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

pretekla sam te :))
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:28 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

vishnja92
pretekla sam te :))

crossover crossover 21:52 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

vishnja92
mislim da je kacio link na fbu, al nisam sigurna - samo sam preletela pogledom

edit: evo ga

Их, ал’ ти је линк... на фб-у...
То је као да си га окачила на тарабу испред куће.
vishnja92 vishnja92 21:59 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

Их, ал’ ти је линк... на фб-у...

nije bre, jel me zezas sad?!
meni otvori jutarnji dnevnik najnormalnije, mozda zato sto sam ulogovana (ja sam tamo povazdan ulogovana ali su me iznervirali pa necu da gledam, namerno)

edit: jeste :(
pardon - evo, svejedno je dao budimac ispod. kakve su cicije, nemam reci.
4krofnica 4krofnica 22:10 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

ma jok visnja, ide fejs.
a ovaj budimcev mora skroz da se slusa -nema preskakanja
edit: nista, ti rece gore
i dok cekam 13 minutu...
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:25 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

4krofnica
ma jok visnja, ide fejs.
a ovaj budimcev mora skroz da se slusa -nema preskakanja
edit: nista, ti rece gore
i dok cekam 13 minutu...

numem da iscedim mp3 fajl iz tog plejera
crossover crossover 22:38 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

njanja_de.manccini
ne, a ti?

’Де сте, каубоји? Wassup?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:48 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

eh blogeru Budimac, nedostaje mi burek forever!

eidt:
’Де сте, каубоји? Wassup?

nothing much, same ol' same ol' y'all!
mirelarado mirelarado 22:49 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92



Чула наступ! Боље икад него никад. :))
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:04 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

Чула наступ! Боље икад него никад. :))

Unfuckable Unfuckable 23:09 26.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

dooobar !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:35 28.10.2009

Re: BBB na Radiju B92

Unfuckable
dooobar !

Заиста.
Rip Kirbi Rip Kirbi 21:45 26.10.2009

Davidoff?

Унф, питаћу те отворено и директно, а ти одговори или немој:

Шта мислиш о дрини без филтера?
Unfuckable Unfuckable 21:54 26.10.2009

Re: Davidoff?

stvar ukusa : ja bez filtera kurim samo u teškoj nestašici ili ako je (tim redom) : Kamel. Žitan, Galoaz - to mi ne smeta i ako nema filtera.
Lično, više volim cigarete s filtrom, jer je stepen iskoriščenja - veći, a muštikle ne praktikujem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:57 27.10.2009

спас за позоришта

еј, унфе, а замисли како би се повећали приходи по позориштима, операма, концертима и биоскопима кад би се дозволило пушење. не би морало за позоришта из буџета ништа да се одваја. колико само пушача не иде на представе јер не могу 2-3 сата без цигарета.

озбиљно, овде у тексасу постоје рестрани, а постоје и барови. у ресторанима се једе, у баровима се пије и пуши.

није да се у баровима не може јести, понеки имају сасвим добру клопу, а и није да се у ресторанима не може пити, понеки имају сасви добар избор, али се не може пушити, осим напољу на тераси, ако имају.

иначе, за будимца, изгледа да постоји фатва на пушење у египту. пошто је будимац исламски агент, он ће колико сутра оставити цигарете.
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:48 27.10.2009

Re: спас за позоришта

иначе, за будимца, изгледа да постоји фатва на пушење у египту. пошто је будимац исламски агент, он ће колико сутра оставити цигарете.

E hvala ti Marco za ovo štivo, kada budem jaaaako dokon možda ga i pročitam. Misleeeem, malo je dugačko, hbte 40 i kusur stranica objašnjenja zašto fundamentalisti bacaju fatvu na duvan. No, dopada mi se da su u istom čamcu sa ovim nadasve "racionalnim" anti-duvanskim talibanima -- baš kao što sam onomad tamo na drugoj strani već rekao isti je to mindset.

Što se tiče prestanka pušenja, da, sigurno, hoću, ostaviću duvan, negde oko poslednjeg udisaja, a kad će on biti samo alah zna, pa prema tome ne savetujem "zadržavanje daha" u iščekivanju toga. Srećom pa imam 5 dunuma okućnice tako da mogu da pušim i napolju i unutra, s obzirom da vidim da se ovi talibani ne mogu dogovoriti ni oko toga gde nas proterati. U krajnjoj liniji mogu i gajiti duvan, ako se nešto na planu snabdevanja dogodi (ovde se mnogo gajio, sada manje, ali ima polja duvana, lep cvet ima biljka).
vishnja92 vishnja92 17:58 27.10.2009

Re: спас за позоришта

:)))

samo vi bockajte Budimtza...

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:56 27.10.2009

Re: спас за позоришта

samo vi bockajte Budimtza...

:)))))))))))))

stvarno marco gde nadje onu fatvu?
mara92 mara92 20:20 27.10.2009

Унфе,

Лијам Галагер најавио да оснива нову групу...Јеси ли свестан тога?

Unfuckable Unfuckable 20:29 27.10.2009

Re: Унфе,

a ko će da mu piše pesme ?
Ok, moja procena je da će to "čedo" trajati oko 3 nedelje, ako on, onako pogubljen, bude bio šef.
A ako ne bude bio šef - trajaće oko 2-3 nedelje jer ipak, onako pogubljen - ne trpi autoritete.
mara92 mara92 20:36 27.10.2009

Re: Унфе,

a ko će da mu piše pesme

Па, зато и оснива бенд, неће да солира...хахахахаха...Добро ти објашњење за рок трајања.
NNN NNN 21:22 27.10.2009

777+

Je l' Fića Moris plaća i za (afirmativne) komentare ili mora da se piše blog?

YEAH! Pušenje rulz!
Unfuckable Unfuckable 21:37 27.10.2009

Re: 777+

YEAH! Pušenje rulz!

brate, pa ti si se konvertovao ili sam ja nešto pobrkao ?
Nema pušenje rulez ili nepušenje rulez, to je tema jednog drugog bloga. Ovde je tema "imamo toliko i toliko pušača i ne možemo ih obrisati gumicom"
Uzgred, ne znam da li si snimio juče šta je predviđeno u tom novom zakonu, pričala je ona bakuta, ja sam se prevrnuo od užasa :
dakle, ideja je da u kafani ti ne možeš da sediš, cirkaš i pušiš. A, ne, ne ! Gospodžakeva je smislila neverovatnu bahanaliju, bolju od svakog srednjevekovnog inkvizitorskog rada : naime, tebi kad se malo puši, ti ima da ideš u posebnu prostoriju (3 sa pola 2, recimo) i tamo, bez ikakve konzumacije - jer nije dozvoljena u toj prostoriji - obavljaš pušenje. Kada izvršiš funkciju pušenja, možeš mirno da se vratiš svom stolu i da nastaviš aktivnost sedenja u kafani. (pa mi reci koja je razlika od izlaženja napolje, 'leba ti ? A, da ...IMA RAZLIKA, pazi sad ovo...)
Najbolje od svega je što se tim novim propisima u toj prostoriji, pa haj'mo je nazvati "pušiona" zvuči sasma prikladno, mora da cirkuliše vazduh brzinom od oko 52km/h.
Ne zajebavam se : 52 km / h, glavom, bradom, perikom, burom i košavom. 52km, to ti je k'o motorin kad voziš.
Dakle feniranje promajom uz očni cvrčak u najavi, koliko kapiram, a zimi ima da bude Survivor.
Pa ti sad meni leporeci : pušenje rulz ili - gluperde rulz ?
I jel Fića platio - ili Monti Pajton ?
mara92 mara92 22:57 27.10.2009

Унф, зезаш?

naime, tebi kad se malo puši, ti ima da ideš u posebnu prostoriju (3 sa pola 2, recimo) i tamo, bez ikakve konzumacije - jer nije dozvoljena u toj prostoriji - obavljaš pušenje.

.......
Najbolje od svega je što se tim novim propisima u toj prostoriji, pa haj'mo je nazvati "pušiona" zvuči sasma prikladno, mora da cirkuliše vazduh brzinom od oko 52km/h.
Ne zajebavam se : 52 km / h, glavom, bradom, perikom, burom i košavom. 52km, to ti je k'o motorin kad voziš.

WTF?
Одмах замишљам сцену из неког СФ-филма типа: тајна база негде у пустахијама Аризоне, Неваде - Бауер, обрати пажњу, Јужне или Северне Дакоте, Јуте...у нашој верзији тајно постројење у Делиблатској пешчари - жалим случај, Пасуљанска висораван је окјупајд бај војска...где се врше становити експерименти над кхм, "добровољцима"...
NNN NNN 00:08 28.10.2009

Re: 777+

Ovo je više bilo pitanje za Krugolinin blog, nego mi ovde bila lepša cifra

A to što ta žena priča (nemam pojma šta, nisam u toku) je samo jedna strana (a verovatno su izvučeni samo neki delovi da bi više ličilo na fenomenologiju) i verujem da će se kroz neku javnu raspravu izboksovati najoptimalnije (pleonazam) rešenje za sve.
Čak i da se usvoji zakon "od 52km/h", zar misliš da bi se striktno sprovodio? Pa, ne sprovode se mnogo potrebniji (i logičniji) zakoni. Ovde se za najteža krivična dela se po pravilu izriču minimalne kazne. Verujem da je ovo jedan od onih "reda radi" zakona (trla baba lan...). Najverovatnije će u restoranu/kafani/javnoj kući... da budu odvojene sale (a ne neke bizarne prostorije). Iskreno, ne očekujem nikakve drastične zakone.
Mislim da treba da se radi na nekim normama ponašanja (i da bi zakon trebalo da ide u tom pravcu), jer ovo je Srbija i treba mnogo vremena da prođe da (ne)pušačka svest shvati da postoji druga strana ili da postoje pravila (zakoni) kojih se treba pridržavati.

Uobičajena situacija je da npr. sednem u nepušački kupe (gde ima znak i jasno piše zabranjeno pušenje) i ostalih petoro ladno puši i ... ništa, kome da se žalim? njima? oni znaju i boli ih dupe. ko će da zastupa moje interesa? neka specijalna (železnička) policija? Poenta nekakvog zakona u ovom slučaju je da pokaže da postoje i nepušači - ljudi kojima dim zaista smeta, jeste da će za mnoge pušače to biti pain-in-the-ass, ali i dalje ne znači da će sve da se okrene naglavčke (nabijanje pušača na kolac uz obavezno gašanje cigare tamo gde najviše boli), nego da će recimo možda onoj petorici pasti na pamet da sednu u pušačku polovinu vagona, a ne tamo gde vide prvo slobodno mesto, ili bar da pitaju da li smeta da zapale (normalo da smeta, ali kad već pita, neka zapali, za početak dovoljno mi je da ima svest o tome).

Izgleda da mi nema honorara od fiće morisa.
Unfuckable Unfuckable 06:43 28.10.2009

Re: 777+

stoji.
Treba obe strane malo da razviju svest : meni je, kao pušaču, nezamislivo da zapalim bilo gde ako ugledam natpis da je zabranjeno, pa valjda ne kapiram da ima morona koji se "malo prave ludi". Za početak, sasvim bi dovoljno bilo da svi nauče da čitaju obaveštenja i da ih se pridržavaju - onda možda ne bi bilo potrebno da baš cela Srbija bude oblepljena njima.
Ova "uteha" kako se zakoni ne sprovode meni budi onaj centar u mozgu za "kopčanje na leđima" : naime, jednom će u ovoj zemlji zakoni morati da počnu da se sprovode, i čak mislim danismo tako daleko od toga. U tom svetlu - želim da zakon koji dočeka taj dan bude realan, nediskriminatorski i sprovodljiv, i da uvažava interese i potrebe svih.
Što se bakute tiče, na žalost - istina je, i nije vađeno iz konteksta. Radi se o biserima koje je besomučno istiskivala iz sebe u emisiji "Stanje nacije" koja je išla u ponedeljak u 16.30 na B92, a ja uhvatio reprizu na info kanalu iste večeri u 21.30. Prodavanje muda za bubrege je ta pušiona sa 52km/h protokom vazduha, bolje onda da odmah zabrane pušenje u svim objektima - mada im je to plan, kako gospodža veli tek za 2012, a ovaj Malleus Maleficarum mu dođe kao neko prelazno rešenje, da se narod malo navikne.
Posle će da bude lako : neće imati gde da brane to pušenje jer će ionako sve kafane da propadnu.
Bilo je tu još bisera od strane hladne trajne, tipa - "mi pratimo promet u ugostiteljskim objektima",a na pitanje od kada, gospodža poentira bekhend paralelom : "od sad". Inače, na primdbu da su kafane u Hrvatskoj malo propale posle primene istog takvog zakona, i to još u sred letnje sezone (?!) njeno prevashodstvo suvo je reteriralo da je to zbog Krize.
Takodže izdvajam biser kojim tvrdi da se broj infarkta smanjio u zemljama koje su zabranile pušenje. Ne znam koja je to fuckin analiza uspela da dokaže za tako kratak period od početka primene zakona, a opet nonsens jer nigde ne postoji totalna zabrana pušenja ili zabrana prodaje.
Najbitnije se nije dogodilo, a ja sam čekao upravo to : da je neko, onako odrešitu pita - a što uopšte dozvoljavate prodaju cigareta građanstvu ?
I, tako...
margos margos 10:15 28.10.2009

Re: 777+

Bilo je tu još bisera od strane hladne trajne, tipa - "mi pratimo promet u ugostiteljskim objektima",a na pitanje od kada, gospodža poentira bekhend paralelom : "od sad".

I još je dodala da treba pratiti koliko se kafana zatvori, ali (pa onda značajno) i koliko se novih otvori !
Sva je bila važna, oštra i odlučna - da joj neko da vlast, Planetu bi za jedan dan dovela u red.

Gospodja Klara Gospodja Klara 23:43 27.10.2009

Evo malo EPP



Umirem od smeha na 0:26 već peti put, razveseli me ovaj hebivetar (neko pomenu Galagera)
solcence solcence 23:57 27.10.2009

Pusenje ruls

Umirem od smeha na 0:26 već peti put, razveseli me ovaj hebivetar (neko pomenu Galagera/quote]

Da li to kaslje ili kija?Hahaha..Nazdravlje super reklama!

ps. Galager je jako sexy.

Unfuckable
tim novim propisima u toj prostoriji, pa haj'mo je nazvati "pušiona" zvuči sasma prikladno, mora da cirkuliše vazduh brzinom od oko 52km/h.
Ne zajebavam se : 52 km / h, glavom, bradom, perikom, burom i košavom. 52km, to ti je k'o motorin kad voziš.



pušenje rulz !!!!
mara92 mara92 02:53 28.10.2009

Из Русије, с љубављу...хихихихихихиихи

mara92 mara92 02:54 28.10.2009

...

mara92 mara92 02:59 28.10.2009

Re: Из Русије, с љубављу...хихихихихихиихи

mara92 mara92 03:00 28.10.2009

Re: Из Русије, с љубављу...хихихихихихиихи

mara92 mara92 03:00 28.10.2009

Re: Из Русије, с љубављу...хихихихихихиихи

mara92 mara92 03:02 28.10.2009

Re: Из Русије, с љубављу...хихихихихихиихи

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana