Društvo| Satira

Pismo "zabrinutim" prijateljima

sentinel26 RSS / 28.10.2009. u 16:41

 

Evo uzeh divit i hartiju da vi otpišem na vaše pošljednje pismo što ste ni šiljali preko vašijeh novina i televizije. A nijeste morali to plaćat, arčiti tolike novce, mogli ste i po golubu pismonoši što je naučija pro Jadrana pisma nosit. Golubovi manje koštaju, sitno zrnevlje je sasma dovoljno..

Hvala vi na interesovanju, mi smo zdravo i dobro koje i vami želimo.

Ne morate se toliko brinuti za mašinovodju naše lokomotive, on je fala Bogu zdravo i dobro, vozi ovu našu kompoziciju prugom koju su putnici izabrali, svi imaju karte, a sve su nabavljene  bez rabata ... Nijesmo ga ni tražili …

Vidju fino, da ste bacali kamenčiće na našu prugu, a nije vi to trebalo. Ranije za vakta dok ste mnogo pili lipov čaj, podmetali ste i klipove u te točkove, no mi smo vam to oprostili ali nijesmo zaboravili i ne možemo..

Znajte da će ovi kamenčići koje bacate ostati na toj pruzi, svi do jednog, pa ako se jednoga dana predomislite, što bi nas iskreno jako  radovalo, i svoj voz usmjerite tom prugom oni će vas čekati i truckaće vam se vagoni.. a može da prostate nastati i neka neplanirana kajgana ..

Nije vala lijepo što vazda nagovarate neke putnike iz našeg voza, da se stalno mašaju za kočnice kompozicije, kad vidite da se ovi voz više ne može zakočiti  i da su mu na toj pruzi otvoreni svi signali ...

Umalo zaboravih, u našem vozu  nemamo kupe sa Velikim bratom i Farmom, a Survajvor nam ne treba jer smo se često borili za golo preživljavanje pa nam taki trening nije nužan..

I nemojte pretjerivati sa tim ruskim i kineskim čajem, djeluju uspavljujuće, a vi imate velikog iskustva zbog dugotrajnog  i pretjeranog konzumiranja lipovih čajeva..

Nije da vas ja ovo nagovaram, ni dao Bog, ko bi vas mogao na(d)govorit, ali ne bi bilo hrdjavo da i vi ohrabrite vašeg mašinovodju, nemoguće da ga nemate, da se ne plaši kamenčića, kletvi i vradžbina i da i vaš voz usmjeri ovom zapadnom prugom..

Probajte, ne škodi..

Ostajte mi u zdravlju i veselju..

 

l_30557df97fe1c9be21b29e4f0dbe4213.jpg 

 

Vaš osvedočeni (zbrinuti ali nezabrinuti ) prijatelj

 

 200px-Flag_of_Europe.svg.png

 

Pogovor bumo nadaljevali vender se probudite ot komatozno anestezijo …

Lepo pozdravleni ...

 

 



Komentari (66)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

sentinel26 sentinel26 16:43 28.10.2009

...

Lipov čaj ne pijem, te molim poštene ponudjače da isti ne šilju, jer mi ljekar zabranio, evo ima otad ravno 21 ljeto.
Greota je da se džaba arče..


vanja.t vanja.t 23:30 28.10.2009

Re: ... ?

sentinel26 sentinel26 23:36 28.10.2009

Re: ... ?

vanja.t

Svrati do Komercijalne banke možda je ostalo nešto u nekom ćošku, pored sefa za tebe otrove, neki zamotuljak.. jer ti za bolje i nijesi no za travu ..

Time Bandit Time Bandit 17:07 28.10.2009

destinacija na istoku

voz usmjeri ovom zapadnom prugom


ako ideš dovoljno dugo na zapad na kraju ipak stigneš na istok
sentinel26 sentinel26 17:29 28.10.2009

Re: destinacija na istoku

Time Bandit
voz usmjeri ovom zapadnom prugom
ako ideš dovoljno dugo na zapad na kraju ipak stigneš na istok
Odredište voza poznato, tako da nema mjesta bojazni.
drug.clan drug.clan 18:02 28.10.2009

Re: destinacija na istoku

ako ideš dovoljno dugo na zapad na kraju ipak stigneš na istok


kroz istoriju predmet ljudske teznje se uvek nalazio na zapadu, valjda zato sto sunce tamo odlazi...
ono sto se u datom momentu zvalo "zapad" je uvek nekako uspevao da bude "bolje" ....
zapadno od danasnje "najzapadnije" drzave je ....
mnogi "uspesni", "najuspesniji" na tom najzapadnijem zapadu vec neko vreme teze ka zapadu tj. "istoku" (kako god da se sada zove bice za koju godinu ili deceniju zapad)

za jedno vek, dva mozda cemo i mi biti "zapad" kome svi teze
endersgame endersgame 17:39 28.10.2009

Hej haj bas nas briga....

...oli ne nadjoste neko brze kljuse no ovo gvozdeno klepetalo sto vazdan hukce i dimi pa se ni prirode nagledat ne mozemo ?

Pricaju zle duse da su po nebu videli gvozdene ptice sto dim ostavljaju kao trag koji treba slijedit....al uvek je bilo i uvek ce biti...zlih jezika....ne vjerujem vise ni rijec.....sto no zbori moj pobratim "Ma ni rodjenim ocima vise ne vjerujem a ne tudjem jeziku"...

...previse sam puta mahao sa zadnjeg sedista.....obecavahu mi sunce i planinski vazduh.....no od tamo jedva utekoh bosonog i pun dima....
Putuj prijatelju ....i pisi....kad stignes....a ja cu ti otpisivati sa ovog mog ognjista....kad ugrabim parce ciste artije i ugarak...

angie01 angie01 17:43 28.10.2009

,

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:18 28.10.2009

Kako bese ona poslovoca ?

Odelo ne cini coveka....ili magare u voz, magare iz voza ?
mikimedic mikimedic 18:41 28.10.2009

Re: Kako bese ona poslovoca ?

Odelo ne cini coveka, ali ga pokazuje.

Ban ne cini coveka, ali pokazuje blogera.
sentinel26 sentinel26 19:38 28.10.2009

Re: Kako bese ona poslovoca ?

mikimedic
Odelo ne cini coveka, ali ga pokazuje.
Ban ne cini coveka, ali pokazuje blogera.

Čini mi se da je pisac mislio samo na prijatelje i to na one koji su previše "zabrinuti", to što si i ti "zabrinut" nije dovoljno za prepoznavanje.
mikimedic mikimedic 20:15 28.10.2009

Re: Kako bese ona poslovoca ?

hhhm ne kapiram za koga ili sta sam ja navodno 'zabrinut'?

a da se mnogi ne prepoznaju, to je cinjenica... ali to opet govori vise o njima samima...
background noise background noise 18:32 28.10.2009

Mile ide lajkovackom prugom ?!

Domazet Domazet 19:05 28.10.2009

Koji si ti politikantski shizofrenik...

...kada treba da se kritikuju i pljuju srpske vlasti (shto se nekako uvek proshiri na Srbiju i Srbe) onda si domaci. Kada se kritikuje Najsvetliji Balkanski Vodja onda si odmah tamnoshnji i prvi da zanovetash o bacanju djubrreta u tudje dvorishte i da branish Najsvetlijeg Vodju (shto uvek nekako proshirish na Crnu Goru i Crnogorce).

Mada, gledam neshto ovaj moj naslov pa se mislim, ma ja tebi chinim nepravdu svodeci te samo na politkantsku ravan. Ti si bre mnogo shiri od toga.
sentinel26 sentinel26 19:35 28.10.2009

Re: Koji si ti politikantski shizofrenik...

Domazet
...kada treba da se kritikuju i pljuju srpske vlasti (shto se nekako uvek proshiri na Srbiju i Srbe) onda si domaci. Kada se kritikuje Najsvetliji Balkanski Vodja onda si odmah tamnoshnji i prvi da zanovetash o bacanju djubrreta u tudje dvorishte i da branish Najsvetlijeg Vodju (shto uvek nekako proshirish na Crnu Goru i Crnogorce).
Mada, gledam neshto ovaj moj naslov pa se mislim, ma ja tebi chinim nepravdu svodeci te samo na politkantsku ravan. Ti si bre mnogo shiri od toga.

Ha - ha - ha !

Poslije duže pauze javio se propali nedosanjani saradnik još propalije službe.

Vidiš jadan da su to sve same ogrebine sa dna čabra čim se javljaju tvoji ispisnici i komšije, a ni do sada nijesi zaradio ni marijaša pa ti se čudim čemu se to još nadaš..

Za bacanje djubreta u tudje dvorište ne bi da ti preotimam hljeb, a u tvojem dvorištu ga ima toliko da više i nema mjesta.

Mislio sam da se ti nećeš nikako prepoznati medju onijem što bacaju kamenčiće i kukaju kukavni na svojem kukavičjem brdu ka sinje kukavice za juče, za danas i za dovijek.

bolkonski bolkonski 20:14 28.10.2009

Re: Koji si ti politikantski shizofrenik..

sentinel26

Poslije duže pauze javio se propali nedosanjani saradnik još propalije službe.


Ovde svako piskaralo veruje da je dovoljno bitno da bi se sluzba bavila njime.
sentinel26 sentinel26 20:20 28.10.2009

Re: Koji si ti politikantski shizofrenik..

bolkonski
sentinel26
Poslije duže pauze javio se propali nedosanjani saradnik još propalije službe.
Ovde svako piskaralo veruje da je dovoljno bitano da bi se sluzba bavila njime.

A ne ! On je žarko želio da ga prime, nadao se za malo hljeba bez motike, no nijesu ga primili.
Domazet Domazet 22:36 28.10.2009

Knezhe...

bolkonski
sentinel26

Poslije duže pauze javio se propali nedosanjani saradnik još propalije službe.


Ovde svako piskaralo veruje da je dovoljno bitano da bi se sluzba bavila njime.
...ja ovome moram da se oshtro suprostavim. Nije nash Sentinel bilo ko. Verujte mi da je, takav kakv je, pametniji, obrazovaniji i poshteniji od vecine njegovih...

P.S. Nemoj da bi odje neko sluchajno pokusha da podmetne e da ja pod njegovijema mislim na Crnogorce, njegovi su montenegrini...
sentinel26 sentinel26 23:22 28.10.2009

Re: Knezhe...

Domazet
P.S. Nemoj da bi odje neko sluchajno pokusha da podmetne e da ja pod njegovijema mislim na Crnogorce, njegovi su montenegrini...
Svima je dobro poznato da ti osim sipanja uvreda drugo ništa ne umiješ.

Neće tebi niko ništa podmetati, ništa se ne sjekiraj. Svi znaju da bi se, ako ne daj Bože podmetnu jaje pod tebe, izlegla balega i na njoj natpis "Made in Chicago"..

Služba te odbacila kao ne-perspektivnog saradnika, čikaški četnički kokus te takodje odbio, ima li šta grdje za reputaciju jednog odbjeglog sirotana....
tyson tyson 08:55 29.10.2009

Re: Knezhe...

Svima je dobro poznato da ti osim sipanja uvreda drugo ništa ne umiješ.

Neće tebi niko ništa podmetati, ništa se ne sjekiraj. Svi znaju da bi se, ako ne daj Bože podmetnu jaje pod tebe, izlegla balega i na njoj natpis "Made in Chicago"..

Služba te odbacila kao ne-perspektivnog saradnika, čikaški četnički kokus te takodje odbio, ima li šta grdje za reputaciju jednog odbjeglog sirotana....





mayo1 mayo1 20:36 28.10.2009

TAKO TREBA!







Samo naprijed, g.sentinel, kada vlak jednom krene više ne staje. Ponekad ide malo brže, ponekad sporije, važno je da se kreće.
A ovi što dobacuju su naučili stalno kasniti na vlak.
Pa se u pravilu hoće ukrcati onda - kada je vlak, pardon voz, već otišao.
Onda im je cijeli svijet kriv što su ostali na stanici.
sentinel26 sentinel26 21:17 28.10.2009

Re: TAKO TREBA!

mayo1
Samo naprijed, g.sentinel, kada vlak jednom krene više ne staje. Ponekad ide malo brže, ponekad sporije, važno je da se kreće.
A ovi što dobacuju su naučili stalno kasniti na vlak.
Pa se u pravilu hoće ukrcati onda - kada je vlak, pardon voz, već otišao.
Onda im je cijeli svijet kriv što su ostali na stanici.

Ma neka plaču do mile volje.

Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.
Posljednji trzaji i plačljivo bacanje kamenčića, a nekada su s obje ruke klipove podmetali.
Vremena se promijenila. Ali to neko ne primjećuje. To potvrdjuje i upotreba starih primjeraka izvučenih iz herbarijuma paučinom popanulog.

Poslije Autoputa ide Jadransko Jonska magistrala.


Makarska


Tučepi


Baćinska jezera


Neum


Jaz kod Budve

Sjeverni i južni nastavak će zavisiti i od želja komšiluka, Slovenije i Albanije.

Hvala za prilog i pozdrav.

drug.clan drug.clan 21:41 28.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.


da li ti sebe cujes?

ili pod nikada mislis za tvog kratkog ostatka zivota,
...mada ovo je balkan a tu se nikada ne zna ...
sentinel26 sentinel26 22:34 28.10.2009

Re: TAKO TREBA!

drug.clan
Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.
da li ti sebe cujes?
ili pod nikada mislis za tvog kratkog ostatka zivota,
...mada ovo je balkan a tu se nikada ne zna ...
Gosn Član,
Uska balkanska pruga je porušena i neće moći ponovo da se uspostavi niti će ti vozovi sa te strane moći na ovaj normalni kolosjek.

Padate u istu grešku kao i oni koji iz herbarijuma vade stara izandjala škrabala željna slave i mislite da to i dalje zavisi od jednog čovjeka.
Oni misle da bi njegovim eventualnim uklanjanjem zaustavili tu kompoziciju.

To više ne zavisi od bilo kojeg pojedinca.
Gotovo je, to su opcije prošlosti podobne jedino za istoriju i ništa više..

kukac_tb kukac_tb 09:12 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Gdje vi zivite zaboga?O kakvom evropskom kolosijeku govorite?Na hrvatskoj granici su mi dva puta ove godine preporucili da se vratim jer ne mogu da mi garantuju bezbjednost.Oba puta sam bio sa autom crnogorskih tablica.Evropa?
Ne bih rekao.
sentinel26 sentinel26 09:32 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

kukac_tb
Gdje vi zivite zaboga?O kakvom evropskom kolosijeku govorite?Na hrvatskoj granici su mi dva puta ove godine preporucili da se vratim jer ne mogu da mi garantuju bezbjednost.Oba puta sam bio sa autom crnogorskih tablica.Evropa?
Ne bih rekao.
Šteta, baš su neuvidjavni.
Ne vjerujem da su vam to rekli na crnogorsko-hrvatskoj granici.

Vidiš meni to nikada nijesu rekli a vozio sam auto sa BG tablicama preko cijele Hrvatske, čak sam se slobodno parkirao više puta u sred Zagreba.
A zamisli tek Slovenci, koliko su "bezobrazni" samo me pitaju gde putujem i požele sretan put.
kukac_tb kukac_tb 11:01 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Ne morate da vjerujete,niko vas ne tjera.Istina,ulazio sam na Brgatu,na srpsko-hrvatskoj granici.
Ljetos,na Korculi,pitali su me da li ja razumijem crnogorski,i pricaju li oni isto kao mi.Ni to ne morate vjerovati.
L.P.
sentinel26 sentinel26 11:10 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

kukac_tb
Ne morate da vjerujete,niko vas ne tjera.Istina,ulazio sam na Brgatu,na srpsko-hrvatskoj granici.
Ljetos,na Korculi,pitali su me da li ja razumijem crnogorski,i pricaju li oni isto kao mi.Ni to ne morate vjerovati.
L.P.
Moja sumnja se odnosila samo na CG-Hr granicu.
Nemojte je proširivari.
U svakom mjestu ćete naići na nekoga ko postavlja slična pitanja.

kukac_tb kukac_tb 11:22 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Granice su udaljene jedna od druge 45-50 km. I isti ljudi rade i na jednoj i na drugoj,samo pitanje smjene.I volio bi da ste slusali svoju evropsku bracu prosle godine na skupu povodom pozara u okolini Dubrovnika.
Ne biste ovako pricali.I tom sam skupu prisustvovao na svoju ruku,jer mi nisu mogli garantovati bezbjednost.
sentinel26 sentinel26 12:27 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

kukac_tb
Granice su udaljene jedna od druge 45-50 km. I isti ljudi rade i na jednoj i na drugoj,samo pitanje smjene.I volio bi da ste slusali svoju evropsku bracu prosle godine na skupu povodom pozara u okolini Dubrovnika.
Ne biste ovako pricali.I tom sam skupu prisustvovao na svoju ruku,jer mi nisu mogli garantovati bezbjednost.
Ja vjerujem da se oni neće mnogo sjekirati ako vi naredne godine odete na ljetovanje u Bodrum.

Promjena instrukcija i kontrola ponašanja na graničnim prelazima se mogu promijeniti.
drug.clan drug.clan 12:35 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

sentinel26
drug.clan
Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.
da li ti sebe cujes?
ili pod nikada mislis za tvog kratkog ostatka zivota,
...mada ovo je balkan a tu se nikada ne zna ...
Gosn Član,
Uska balkanska pruga je porušena i neće moći ponovo da se uspostavi niti će ti vozovi sa te strane moći na ovaj normalni kolosjek.

Padate u istu grešku kao i oni koji iz herbarijuma vade stara izandjala škrabala željna slave i mislite da to i dalje zavisi od jednog čovjeka.
Oni misle da bi njegovim eventualnim uklanjanjem zaustavili tu kompoziciju.

To više ne zavisi od bilo kojeg pojedinca.
Gotovo je, to su opcije prošlosti podobne jedino za istoriju i ništa više..



a tvoja memorija ne seze daleko, setise samo pre 20 godina ko je mogao da zavadi "dva oka u glavi" i eto samo 15-tak godina kasnije jedno oko izvadjeno a drugo ispalo.

Ti uopste ne poznajes sopstveni narod (bilo koji - onaj, ovaj sve je to ionako isto)

Kakva crna evropska pruga, balkanska i ostala cuda. Za 10 godina moze da se desi da nema ni te evrope o kojoj pricas. Ovde se pruge ruse, miniraju, grade, dogradjuju, prosiruju, suzavaju... a ako mislis da su ljudi u Evropi a pogotovo na balkanu genetski evoluirali u poslednjih 10 godina pa su sada skroz drugaciji grdno ne poznajes ni genetiku ni ljudsku psihu.
kukac_tb kukac_tb 12:46 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Da,da.Potpuno ste u pravu,ne postoji razlog zasto bi se oni sekirali oko mjesta mog ljetovanja.Ne razumijem o kakvim instrukcijama i kontrolama ponasanja govorite?Ko ima kakve instrukcije i ko se kako ponasa?Evropljani se ponasaju balkanski pa se to mora iskontrolisati ili..?
sentinel26 sentinel26 13:06 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

drug.clan
a tvoja memorija ne seze daleko, setise samo pre 20 godina ko je mogao da zavadi "dva oka u glavi" i eto samo 15-tak godina kasnije jedno oko izvadjeno a drugo ispalo.
Ti uopste ne poznajes sopstveni narod (bilo koji - onaj, ovaj sve je to ionako isto)
Kakva crna evropska pruga, balkanska i ostala cuda. Za 10 godina moze da se desi da nema ni te evrope o kojoj pricas. Ovde se pruge ruse, miniraju, grade, dogradjuju, prosiruju, suzavaju... a ako mislis da su ljudi u Evropi a pogotovo na balkanu genetski evoluirali u poslednjih 10 godina pa su sada skroz drugaciji grdno ne poznajes ni genetiku ni ljudsku psihu.

Moja memorija druže Članu seže najmanje 20 godina duže nego tvoja, ali te ipak ne bih vrijedjao..
Moja memorija nije sazidana od "saznanja" iz novina i knjiga falsifikovane prošlosti i istorije i iluzija o nebeskoj budućnosti.

Ja nemam "svoj" narod, to imaju kraljevi i carevi, prevejane dahije i moderne čitluk-sahibije, ali sam veoma zadovoljan sa poznavanjem naroda kome pripadam a medju njegovim pripadnicima nema nijednoga koji je nezadovoljan mojim nastupima. Poznavanje i saznavanje je nastalo iz ličnih kontakata.

Dakle, evropska pruga i evropski put postoji, Crna Gora ide na taj put pa makar ta i takva Evropa trajala samo 10 dana a ne 10 godina koliko joj ti proričeš.
Na kraju ona se izborila za svoje prirodno pravo da sama bira svoju sudbinu i pravac kretanja i ne mora više ići po mišljenje i dozvolu na tudje brdo.
Priču o propasti EU ne možete prodati na CG tržištu iako je maleno.

U toj Evropi boravim mnogo više no što ti možeš da pretpostaviš pa mogu još mnogo toga i sam da vidim.

Članice EU imaju dosta specifičnosti i različitosti ali mnogo više zajedničkog i one nijesu pomahnitale da razvaljuju zajedničku kuću u kojoj im je bolje nego kada su imale samo svoju.

O očima u glavi, ko je bio čije oko i u čijoj glavi i da li je taj uopšte imao glavu potražite drugog sagovornika.

No, druže Član, pošto su vam karte rekle sve o propasti Evrope, kada ćete je vi napustiti, jer svi znamo kako ide bježanija sa broda koji tone, da ne nabrajam ko prvi bježi a ko ostaje posljednji..

sentinel26 sentinel26 13:14 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

kukac_tb
Da,da.Potpuno ste u pravu,ne postoji razlog zasto bi se oni sekirali oko mjesta mog ljetovanja.Ne razumijem o kakvim instrukcijama i kontrolama ponasanja govorite?Ko ima kakve instrukcije i ko se kako ponasa?Evropljani se ponasaju balkanski pa se to mora iskontrolisati ili..?

Čovječe, ponašanje ljudi (carinika i policije ) na granici je u većini slučajeva "ljudski faktor" i valjda znaš kako se to rješava ako ima problema i ako je masovnije..
Imaćeš prilike u narednih 2 - 3 mjeseca da to vidiš na nekim graničnim prelazima u Srbiji..
Uzme neki baja pa napiše naredbu - gospodo od sjutra kontrolu vršite ovako, prolazi ono, ne prolazi ovo, obavezan kez svima itd.. Gotovo...

kukac_tb kukac_tb 13:28 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

Pa onda u duhu ljudskog faktora...kad ce neki baja da sjede i napise naredbu braci Hrvatima-od sjutra volite vasu evropsku bracu Srbe i Crnogorce,i obavezan kez svima?
drug.clan drug.clan 13:51 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

sentinel26



slusaj sivi sokole,

ja sam u toj evropi ziveo i to u par drzava (posete ne brojim) i hvala bogu na vreme pobegao pre svega od nacionalizma (a ne zajednistva koje ti pominjes)
ja doduse ne znam koliko godina imas ali nesto ne verujem da ti secanje seze tako daleko

sto se CG tice, ona mene nesto ne zanima, tj. uopste me ne zanima niti sam ja nesto komentarisao njeno "pravo da sada sama odlucuje" (iako mislim da stanovnici crne gore, kao i stanovnici ostalih demokratskih i nedemokratskih drzava i dalje nemaju tu mogucnost).

ja sam komentarisao tvoj stav da je negde u evropi i na balkanu sve odredjeno zauvek i da nista ne moze promeniti taj put - i sada posto znam da ti secanje doseze sve do 30-tih jos sam vise zapanjen da neko sa toliko zivotnog iskustva moze da izjavi takvu glupost

to bi mozda moglo da prodje kod nekog mladog idealiste koji nije video kako se stvari sustinski menjaju i razvijaju cak i bez jasnog razloga, pogotovo na balkanu o kome pricas.

Kao olaksavajucu okolnost cu ti uzeti fascinantan ideoloski entuzijazam koji tvoji sunarodnici imaju. Tako se vecina njih drzala monarhije koje su se poslednji odrekli, pa su se uhvatili Staljina kojeg su se jos teze odrekli, pa su se drzali naseg samoupravljanja i od njega se rastali znatno posle svih ostalih, sada su uhvatili evropskog puta i nazalost ne bi me iznenadilo da ostanu poslednja i jedina zemlja clanica EU jednog dana kada svi napuste taj brod.

samo ti putuj Senti tim vozom ali za svaki slucaj kupi povratnu kartu jer nikad se ne zna ...
sentinel26 sentinel26 15:06 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

drug.clan
samo ti putuj Senti tim vozom ali za svaki slucaj kupi povratnu kartu jer nikad se ne zna ...
Druže Članu, hvala ti za savjet, no bogati ne reče nam gdje si to ti pobjegao iz te Evrope ? Ja l na Balkan, il nedje drugdje ?
Ja nigdje nijesam napisao :
tvoj stav da je negde u evropi i na balkanu sve odredjeno zauvek i da nista ne moze promeniti taj put
Ja sam napisao da su odnosi CG - HR postavljeni na novi evropski kolosjek i da se ne mogu više vraćati na usku balkansku prugu. To je poruka onima koji pokušavaju da te odnose pokvare.
Takodje sam napisao da CG više ne mogu nametati stavove šta je bolje za nju, Balkan ili Evropa, misleći pritom na neke balkanske kočničare..
Dakle ta "glupost" ti se pričinjela druže Članu. Nije ti ni prvina. A biće toga još.

Vidim da patiš od historicus hronicus.
Crna Gora nema svoju monarhiju na vlasti od 1918.godine, a neki bogme i danas pjevaju svojem kralju. Tamo je od tada vladala tudja dinastija pod čijom su komandom tamo počinjeni najstrašniji zločini u XX vijeku

Crna Gora se 1948.godine odrekla Staljina a neki su ga reinkarnirali 2009-e i ponudili mu Guberniju na izvolte.

Što se tiče ideologije kao teme koju pokušavaš da "uvučeš", oprošteno ti je jer svi znamo da je ti vidiš i tamo gdje je više niko ne vidi. Otvori je sam na svojem postu.

Druže Član, ja ne pričam o cijelom Balkanu već samo o nekima koji i dalje misle da mogu ometati CG na njenom putu i uticati na njenu volju i pravo da sama bira svoj put, pa to čine upotrebom veoma prljavih metoda i sredstava..
Pismo je odgovor njima. Ti se sad pronadji tu gdje je tvoje mjesto ako misliš da ga imaš.
endersgame endersgame 18:42 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

sentinel26
[
Druže Član, ja ne pričam o cijelom Balkanu već samo o nekima koji i dalje misle da mogu ometati CG na njenom putu i uticati na njenu volju i pravo da sama bira svoj put, pa to čine upotrebom veoma prljavih metoda i sredstava..
Pismo je odgovor njima. Ti se sad pronadji tu gdje je tvoje mjesto ako misliš da ga imaš.


Ja nikad nisam voleo da gledam i špijuniram komšiju iz drugog šora.....i kad je bio svinjokolj.....i kad je slava....njegova je...dodjem i čestitam za svetac il nategnem za pokoj duši jel da.....al sam imao jednog što je vazdan preko plota zavirivo ....ajd što je zavirivo....nego što je podjebavo....i sve se nalakti na plot....ko da ga je neko vezo ,bože me prosti ,za njega...i tero on tako kera....ja se sve nado da će doći sebi....al nije...lajo je....meni prekipelo....pa sam ga nasikiro....od tad više ni nos da pomoli....a šta da mu radim....lepo sam mu kazivao....nemoj komšo...greota je....

Pametnom je i jedna dosta....
sentinel26 sentinel26 18:58 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

endersgame
Ja nikad nisam voleo da gledam i špijuniram komšiju iz drugog šora.....i kad je bio svinjokolj.....i kad je slava....njegova je...dodjem i čestitam za svetac il nategnem za pokoj duši jel da.....al sam imao jednog što je vazdan preko plota zavirivo ....ajd što je zavirivo....nego što je podjebavo....i sve se nalakti na plot....ko da ga je neko vezo ,bože me prosti ,za njega...i tero on tako kera....ja se sve nado da će doći sebi....al nije...lajo je....meni prekipelo....pa sam ga nasikiro....od tad više ni nos da pomoli....a šta da mu radim....lepo sam mu kazivao....nemoj komšo...greota je....
Pametnom je i jedna dosta....
Eto vidiš da imaš recept koji funkcioniše..
Mislim da je primjenljiv na konkretni slučaj.

sentinel26 sentinel26 22:49 29.10.2009

Re: TAKO TREBA!

drug.clan
ili pod nikada mislis za tvog kratkog ostatka zivota,
...mada ovo je balkan a tu se nikada ne zna ...

Druže Član,
ja sam ubijedjen da će ostatak tvojeg života biti dovoljno dug i više nego što možeš da poželiš.
Nadam se da će to biti najmanje još 100 ljeta.

Takodje sam ubedjen da moj ostatak života,
kratak ili dug,
neće zavisiti ni od tebe,
ni od mravljeve slanine,
ni od vanje travara,
ni od tysona iz LL-a
ni od igračeve braće koja skiče.

drug.clan drug.clan 12:17 30.10.2009

Re: TAKO TREBA!

sentinel26
drug.clan
ili pod nikada mislis za tvog kratkog ostatka zivota,
...mada ovo je balkan a tu se nikada ne zna ...

Druže Član,
ja sam ubijedjen da će ostatak tvojeg života biti dovoljno dug i više nego što možeš da poželiš.
Nadam se da će to biti najmanje još 100 ljeta.

Takodje sam ubedjen da moj ostatak života,
kratak ili dug,
neće zavisiti ni od tebe,
ni od mravljeve slanine,
ni od vanje travara,
ni od tysona iz LL-a
ni od igračeve braće koja skiče.



ti bas volis da se svadjas,

svaciji zivot je kratak u istorijskim okvirima o kojima se govori a pogotovo ostatak zivota nekoga cije secanje doseze do 30-tih godina 20. veka (20 godina dalje od mog).

Atomski mrav Atomski mrav 21:08 28.10.2009

Kakvi bre kamenčići...

... daj da mi namažemo te šine slaninom!
sentinel26 sentinel26 21:26 28.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

Atomski mrav
... daj da mi namažemo te šine slaninom!
Pa probajte !

Nijesam zaboravio, još uvijek čuvam kopiju izjave jedne babe što je snila šta bi tužna rada bila.
No, nije vino pošto pridje bješe.
Otada smo "viši" prijatelji.

Bojim se da nećete imati dovoljno slanine ni muda da namažete a kamoli tudje pruge.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 28.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

još uvijek čuvam kopiju izjave jedne babe što je snila šta bi tužna rada bila.


Ova?

To više ne zavisi od bilo kojeg pojedinca.
Gotovo je, to su opcije prošlosti podobne jedino za istoriju i ništa više..


ili ova:

Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.


Ona mi nesto poznato zvuci. Kanda sam neku slicnu vec slusao?

Ma salim se, ajd srecno, a ako ti je lepse da mislis kako imate "prijatelje", mastaj i uzivaj.
Zivio.
Atomski mrav Atomski mrav 00:07 29.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

Meni nije jasno šta se dešava u tvojoj glavi da napišeš ovakav post a kamoli da ovako pričaš sa komentatorima... i to pred očima moderacije. Nijesi baš pod libelu...
sentinel26 sentinel26 00:16 29.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

hoochie coochie man
još uvijek čuvam kopiju izjave jedne babe što je snila šta bi tužna rada bila.
Ova?
To više ne zavisi od bilo kojeg pojedinca.
Gotovo je, to su opcije prošlosti podobne jedino za istoriju i ništa više..
ili ova:
Odnosi Crne Gore i Hrvatske su postavljeni na evropski kolosjek i više se ne mogu vratiti na balkansku usku prugu nikada.
Ona mi nesto poznato zvuci. Kanda sam neku slicnu vec slusao?
Ma salim se, ajd srecno, a ako ti je lepse da mislis kako imate "prijatelje", mastaj i uzivaj.
Zivio.

Niti ste vi jedna od one dvije "babe" koje su izražavale žalosne želje, niti možete da pretpostavite o čemu se radi i da vršite povezivanje..
To što sam ja "zlopamtilo" prema nekome ne znači da to možete porediti sa nečijim propalim snovima o mogućnosti povlačenja kočnice u tudjoj lokomotivi.

Pokretanje te kompozicije više ne zavisi od pojedinaca, a ni velika skupina ne može uticati na mene da promijenim mišljenje o dvije "babe"..

Ideja o mazanju šina na pruzi kako bi se nečija kompozicija survala (pošto kočenje više nije moguće ) može da nastane samo u glavi osobe koja je sklona zločinu.
A zlo pamtiti (koje je neko vama učinjeo ) nije zločin. Tek da se vidi razlika - a povelika je gosn HCM i neumjesno je poredjenje..

A što se prijatelja tiče, ja lično, imam ih dovoljno i veoma sam zadovoljan.
Hvala vam za dozvolu za uživanje, nije mi bila neophodna, ja ne moram da maštam, imam sve što mi je potrebno i što sam poželjeo.

sentinel26 sentinel26 00:27 29.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

Atomski mrav
Meni nije jasno šta se dešava u tvojoj glavi da napišeš ovakav post a kamoli da ovako pričaš sa komentatorima... i to pred očima moderacije. Nijesi baš pod libelu...

Ne daj Bože da bude bilo ko po tvojoj libeli.
Sa pravim komentatorima ja komuniciram normalno, a ti nijesi nikakav komentator.
Atomski mrav
...daj da mi namažemo te šine slaninom!
Osoba koja ode u nečiju kuću pa mu poželi ono što si ti napisao ne zaslužuju nikakvog komentara osim noge u d...

Nema te moderacije koja može da ti pomogne i koja nije razumjela šta znače riječi koje si napisao.
Atomski mrav Atomski mrav 09:35 29.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

Pa sad, čija je kuća - to je diskutabilno.
To što sam ja napisao je u stilu tvoga pisanija ovde pa ti sad vidi...
sentinel26 sentinel26 10:14 29.10.2009

Re: Kakvi bre kamenčići...

Atomski mrav
Pa sad, čija je kuća - to je diskutabilno.
To što sam ja napisao je u stilu tvoga pisanija ovde pa ti sad vidi...
Slušaj virtuelni Mrave,
ja ni na jednom svojem blogu niti u svojem komentaru na tudjem nijesam napisao da želim nekome da pogine, kao što si to ti činio, jednom na tudjem i sada na mojem blogu..
Tebi ovo nije prvina. Još se time ponosiš.

Ne svidja ti se kuća, ne svidja ti se domaćin, ne dopada ti se tema razgovora, ustvari nijesi je dobro ni pročitao niti razumio, šta onda tražiš tu ?
Nijesi prisilno priveden.

Ko je na ovom blogu domaćin a ko gost dobićeš zvaničnu potvrdu pošto ti ova nije bila dovoljna.
Moji blogovi nijesu bandere.
g.radicevic g.radicevic 22:05 28.10.2009

srecno Vam bilo...

da u zdravlju i veselju stignete gde ste namerili,
da Vas domacin docheka, kako dolikuje
svako Vam dobro zzelim, a za nas nemojte brinuti
ako ne nadjemo kakvog mashinovodju, da pokrene ovu nashu parnjachu,
a mi cemo ko i dosad,
taljigama i zapregama,
pa dokle doguramo.



ej haj bash nas briga....
vozamo se na taljiga
sentinel26 sentinel26 22:23 28.10.2009

Re: srecno Vam bilo...

g.radicevic
da u zdravlju i veselju stignete gde ste namerili,
da Vas domacin docheka, kako dolikuje
svako Vam dobro zzelim, a za nas nemojte brinuti
ako ne nadjemo kakvog mashinovodju, da pokrene ovu nashu parnjachu,
a mi cemo ko i dosad,
taljigama i zapregama,
pa dokle doguramo.
ej haj bash nas briga....
vozamo se na taljiga

Ma imate vi sigurno mašinovodju no su ga isprepadale ove vračare i kletvulje.
I previše su mu sipali ovog sibirskog čaja, koji ima veliku količinu tanina pa uspavljuje
Dug je put.
Bolje ga probudite, dosta je spavao.

jassystar jassystar 00:31 29.10.2009

Збун...

Hvala vi na interesovanju, mi smo zdravo i dobro koje i vami želimo.

Хм...па да и ја реко' покуцам местимично делимично. А но сам се нешто мало и забунила овде-а кој' сте тo Bи? И кој' cу то ти, Ваши, забринути пријатељи?
sentinel26 sentinel26 00:42 29.10.2009

Re: Збун...

jassystar
Hvala vi na interesovanju, mi smo zdravo i dobro koje i vami želimo.
Хм...па да и ја реко' покуцам местимично делимично. А но сам се нешто мало и забунила овде-а кој' сте тo Bи? И кој' cу то ти, Ваши, забринути пријатељи?

Kad se nijesi prepoznao, nemaš razloga za sjekiraciju.
Zanima te ko je kome pisao a ne šta je pisao.
Bojim se da si promašio adresu za takvo pitanje..
Oni koji su pisma pisali znaju.
Tu lijepo piše što su pisali i kakvo im je otpisivanje, pa ako nema mjesta tu za tebe, nijesi trebao ni dolaziti.

rayzippo rayzippo 05:31 29.10.2009

Re: Збун...

srecan put i ne naginjite se kroz prozor ! moze,nedajboze,da vas neka musica strefi...
buba_truba buba_truba 10:22 29.10.2009

Zašto ste neprijatni? Nadrndani?

Gospodine, uglavnom pročitam svaki Vaš blog. Nekad se slažem, nekad ne... ali volim da znam kako i o čemu razmišljate. Poželim i da pošaljem poneki komentar, ali ga veoma retko i pošaljem. A zašto?

Zato što je sa Vama neprijatno diskutovati, osim ukoliko je slaganje obostrano. U čemu je problem? Ne volite da slušate drugačija mišljenja? Pa što onda pišete blog i ostavljate ga otvorenog za komentare? Pa nije valjda da su samo tapšanja po ramenu za Vas prihvatljiva?

Naravno da ima i onih koji (kao uostalom ni Vi) ne umeju da diskutuju sa neistomišljenicima, ali ste Vi uspeli da i od korektnih i rekla bih sasvim dobronamernih komentatora napravite oponente, i kada Vam možda ne bi oponirali... ili apstinente, kada baš i ne bi apstinirali na Vašim blogovima.

Moj komentar je sasvim dobronameran, a Vi ga shvatite kako hoćete. Skoro da mi je svejedno.
opetnaistommestu opetnaistommestu 10:42 29.10.2009

Re: Zašto ste neprijatni? Nadrndani?

Kako neko ko je samo posmatrač mogu samo da kažem: žao mi je što ne mogu sto puta da dam preporuku prethodnom postu.
sentinel26 sentinel26 10:55 29.10.2009

Re: Zašto ste neprijatni? Nadrndani?

buba_truba
Gospodine, uglavnom pročitam svaki Vaš blog. Nekad se slažem, nekad ne... ali volim da znam kako i o čemu razmišljate. Poželim i da pošaljem poneki komentar, ali ga veoma retko i pošaljem. A zašto?
Zato što je sa Vama neprijatno diskutovati, osim ukoliko je slaganje obostrano. U čemu je problem? Ne volite da slušate drugačija mišljenja? Pa što onda pišete blog i ostavljate ga otvorenog za komentare? Pa nije valjda da su samo tapšanja po ramenu za Vas prihvatljiva?
Naravno da ima i onih koji (kao uostalom ni Vi) ne umeju da diskutuju sa neistomišljenicima, ali ste Vi uspeli da i od korektnih i rekla bih sasvim dobronamernih komentatora napravite oponente, i kada Vam možda ne bi oponirali... ili apstinente, kada baš i ne bi apstinirali na Vašim blogovima.
Moj komentar je sasvim dobronameran, a Vi ga shvatite kako hoćete. Skoro da mi je svejedno.

A meni je veoma milo em drago što vi nijeste "nadrndani".

Probajte da pronadjete ovdje samo jedan jedini komentar - tj. drugačije mišljenje nekog blogera na koji sam ja reagovao tako kako piše u vašem opisu.
Napravite poredjenje komentara i odgovora pa da vidimo je li to zaista tako ili ste i vi promašili pa donijeli tudje "mišljenje" ili neko svoje sa drugog ili drugačijeg bloga..

Mene ne zanima kako biste vi reagovali da vam dodje neki nazovi-komentator i otvoreno i javno napiše da želi varijantu u kojoj vi možete da poginete.
To ne može da bude tema bloga..

Takodje ne vidim nikakvog razloga da spin-majstorima koje tema ne intereuje i koji dolaze da nekoga vrijedjaju dozvoljavam ostanak na blogu samo iz razloga da bih imao veći broj komentara.

I ovaj moj odgovor je dobronamjeran ali ja za razliku od vas vama neću ništa sugerisati.

sentinel26 sentinel26 11:01 29.10.2009

Re: Zašto ste neprijatni? Nadrndani?

opetnaistommestu
Kako neko ko je samo posmatrač mogu samo da kažem: žao mi je što ne mogu sto puta da dam preporuku prethodnom postu.
Stvarno šteta.

To samo dokazuje koliko vaše preporuke vrijede, odnosno da ne vrijede ništa čim je potrebno 100 primjeraka da biste postigli željeni efekat..

Javite se uredništvu da vam omoguće tu opciju, evo imate i moju podršku..
tyson tyson 13:37 29.10.2009

Pomoć



KBC
Podgorica, Podgorica b.b.

Dom zdravlja Ribnica
Podgorica, Ribnica b.b.

Medics
Podgorica, Omladinskih brigada 16

Poliklinika Vita
Podgorica, Slobode 4

In Vitro
Podgorica, Balšića 46a

As mediph
Podgorica, Slobode 4

Codra
Podgorica, Radosava Burića 2

Blok 5
Podgorica, Vijenac Kosovskih junaka b.b.

Dispanzer za sportiste i studente
Podgorica, Svetozara Markovića b.b.

Doktorica Mica
Podgorica, Bul. Svetog Petra Cetinjskog 54

Bft-zdravlje
Podgorica, Trg Ivana Milutinovića 5

Cenex medical
Podgorica, Masline - Goce Delčeva 18

Dr. Ćorac
Podgorica, Bracana Bracanovića 17

Dr. Lončarević
Podgorica, Dalmatinska b.b.

Dr. Prlja Medical
Podgorica, Bratstva i jedinstva 177

Dr. Sekulić
Podgorica, Đoka Miraševića M1

Hera
Podgorica, Bul.Save Kovačevića 8

Medilink
Podgorica, P.C. Kruševac B - VIII 3/1


Srećno!



sentinel26 sentinel26 15:25 29.10.2009

Re: Pomoć

tyson
KBC
Podgorica, Podgorica b.b.
Dom zdravlja Ribnica
Podgorica, Ribnica b.b.
Medics
Podgorica, Omladinskih brigada 16
Poliklinika Vita
Podgorica, Slobode 4
In Vitro
Podgorica, Balšića 46a
As mediph
Podgorica, Slobode 4
Codra
Podgorica, Radosava Burića 2
Blok 5
Podgorica, Vijenac Kosovskih junaka b.b.
Dispanzer za sportiste i studente
Podgorica, Svetozara Markovića b.b.
Doktorica Mica
Podgorica, Bul. Svetog Petra Cetinjskog 54
Bft-zdravlje
Podgorica, Trg Ivana Milutinovića 5
Cenex medical
Podgorica, Masline - Goce Delčeva 18
Dr. Ćorac
Podgorica, Bracana Bracanovića 17
Dr. Lončarević
Podgorica, Dalmatinska b.b.
Dr. Prlja Medical
Podgorica, Bratstva i jedinstva 177
Dr. Sekulić
Podgorica, Đoka Miraševića M1
Hera
Podgorica, Bul.Save Kovačevića 8
Medilink
Podgorica, P.C. Kruševac B - VIII 3/1
Srećno!

Zla ptico rugalico,
Zlo ti je uvijek na pameti
O zlu si uvijek mislila
Zlo činjela
Zlu se nadala,
Od zla živiš
Zlo snuješ
Zlu se raduješ
Zlo sanjaš
Zlom se hraniš

Pogledaj se crna ptico u ogledalo
Vidi što će ti reći
Ko je najveća zloća na Balkanu
Kome zlo izvire na divanu
Zlo ti jutro Tysone.
Uživaj u svojem zlu !

Ostavljam ti ovo tvoje zlo da svi vide veličlinu tvojeg zlog crnila.
slober slober 18:17 29.10.2009

Kakvo je ovo

blato.
sentinel26 sentinel26 19:04 29.10.2009

Re: Kakvo je ovo

slober
blato.
Javi se Tysonu on se nalazi u crnom blatu, može da ti objasni jedino kako se u njemu ostaje.
O izlasku iz istog ga nemoj ni pitati jer on to ne zna.

Ja se trenutno nalazim na strani i u društvu onih koji su izašli iz kala i ne namjeravaju se u njega vraćati.

background noise background noise 22:23 29.10.2009

Imam ideju

Ako Mile ne moze nikud osim Lajkovačkom, da sagradimo novu, a?
sentinel26 sentinel26 22:54 29.10.2009

Re: Imam ideju

background noise
Ako Mile ne moze nikud osim Lajkovačkom, da sagradimo novu, a?
Pozadinski galamdžije nijesu nikad ništa napravili osim galame..
Od hrdjavog žita ne biva pita.

jassystar jassystar 10:07 30.10.2009

Re: Imam ideju

sentinel26

Od hrdjavog žita ne biva pita.

Cenim da Vas je ovo BlogoUm(n)ovanje baš krenulo. Pozdrav, i otpis.
sentinel26 sentinel26 12:23 30.10.2009

Bez izvinjenja

zatvaram ovaj blog za daljnje komentarisanje, jer je on postigao jedan dio cilja.

Obzirom da se za "komentarisanje" javilo više onih koji ne prihvataju da im se na laži uopšte odgovara, a to nijesu obrazložili nikakvim potrebama, već su autora gadjali onim u čemu se sami već duže vremena nalaze, nema nikakve potrebe da im dozvoljavam da o mojem "trošku" arče svoje bla(to )go i prazne arsenal zlobe.
Ne bi valjalo da taj rezervoar ostane potpuno prazan.

Malobrojnim dobronamjernim komentatorima se zahvaljujem.

Odnos snaga ne osporava već samo potvrdjuje potrebu da hrdjavim i nedobronamjernim ljudima (kao i onima koji nemaju to svojstvo ) otpiše na pravi način.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana