Društvo| Ekonomija| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika| Region

"Muzikanti"

trener92 RSS / 29.10.2009. u 04:05

"La Campanella ili

 

Da nije tužno bilo bi smešno, ovo nema ni u Liliputu!

 

 

c)Diana Dragutinović minister finansija Republike Srbije

"Ono što u budžetu nikada nije stavljeno, a to je način na koji se troši ,ne znači nužno loše i

neracionalno ( , ali prosto ne vidi se

kako se troše sredstva od projektnih zajmova, koja su inače odobrena zakonima,

ali
kako se troše sredstva projektnih zajmova ,kako se troše sredstva donacija,

posebno kako se troši razvojna pomoć fondova EU

..."sve u svemu verovatno godišnje ne znamo

kako se troši oko 130 milijardi dinara...!

I još...

"Ne bih rekla da sam nasledila neodgovornu, ali recimo nedovoljno odgovornu

ili nedovoljno opreznu fiskalnu politiku

definitivno jesam..." 27.10 2009 .

 


"Je li? Drago mi je i ja sam tvoja devojka -"- MNI)

I ja definitivno jesam, blago rečeno ......



A ( moja pretpostavka posle verovatno "pijatnog razgovora" sa bar jednim od a I b..)

dodatno...

danas kaže: "Naravno da postoji evidencija svih prihoda i projekata, ali ona do sada nije bila prikazana u budžetu."

Apsolutno fantastično ! 2462ef886428ee7d949936d41281f003.png09c35e480ff978d5868d6e09f324f913.png (nete, te, nete, te ...)

Ovo se zove "salto-mortadela"(a ne salto-mortale) Ovo je kao nastavak Rambo 6 recimo...
,
Nisam stručnjak za fiskalnu politiku , ekonomiju.Ali znam da koliko novaca imam u džepu toliko mogu da potrošim I znam gde sam ih potrošio.

Nekada se dogodi da potrošim na muziku , nekada ne znam koliko, ali znam gde I na šta sam ih  potrošio.

Ali s pravom se pitam :

Ko to nas ( ovo " nas" mislim na "poreske obveznike"- to je sada moderan izraz ,
nismo više ljudi nego poreski obveznici, a moj slobodan prevod , posle ovakvih izjava prozilazi da nas tretiraju kao ovce )

.... U zdrav mozak?? neću da upotrebim ružne I neprilične reči) ili smo svi zaista ludi ?

A tek nastavak ...

Logično pitanje:

Od koga je to nasleđena neodgovorna ili nedovoljno odgovorna ili nedovoljno oprezna fiskalna politika?

a) Mlađan Dinkić (Od 2004. do novembra 2006. godine je bio ministar finansija)

Ministar ekonomije Mlađan Dinkić:

"Svesni smo da postoje brojni problemi u resoru javnih finansija , te dajemo punu podršku ministarki

dauvede red u javne finansije. Prva prilika za to je da se prihvate sugestije giljotine propisa , kojom će

se ukinuti mnoga regulatorna tela."

m0106.gif 

Apsolutno duplo fantastično! Kakav odraz"giljotina propisa"

b) Mirko Cvetković,( Na funkciju ministra finansija u Vladi Republike Srbije stupio je 15. maja 2007.

godine i obavljao je do jula 2008. godine. Jula 2008.godine je postao Premijer,(a na njegovo mesto je

došla Diana Dragutinović.)


Premijer Mirko Cvetković:

"Podržavam ideju ministarke finansija da se u budžetske okvire uključe sopstveni prihodi budžetskih korisnika".

  m0155.gif..... m0149.gif

A ovo je ...uvek staloženo , mirno i racionalno, !Rekao bih divno , samo da nije I on jedan od onih koji je učestvovao u ovome( bar po ovome što priča sadašnji ministar(ka) finansija

Stvarno ne razumem, ali lepo se čuje iz ovog video-klipa,

da je neko trošio naše novce , a ko , kako i u koju svrhu ne znamo i niko( od onih koji su to trebali

darade) to nije kontrolisao?! Ili nije hteo, mogao...?

Evo šta kaže jedan od ekonomista:

""Kada nemate mehanizam kontrole koji bi podrazumevao kako interne kontrole tako i još bitnije kontrole javnosti, onda vam raste podsticaj da se ponašate na način koji neće obradovati poreske obveznike".

"Ne znači da to svi rade, ali kad imate podsticaj da se ponašate na taj način i nikakvu šansu da budete

uhvaćeni, velika je verovatnoća da će neko primetiti tu rupu i trošiti novac nerezonski", kaže

ekonomista Aleksandar Stevanović."

Koji je odgovor tačan: a = -130? ,b= -130 ?,c=-130?

 


Smatram da je , od jula 2008 do oktobra 2009 je dovoljan period , za sređivanje nekih stvari .

A možda I nije?

Ne bi sve ovo pominjao, mnogi su čuli za ovaj

"autogol" ili "samopovređivanje" ili pljuvanje u vis" i licemerje u nastavku u vidu podrški i podržavanja

( od a i b) uvođenju reda ()...., da nisam slušao i gledao intervju Nenad Lj, Stefanovića sa

Predsednikom Republike Srbije , gde lepo Predsednik ove zemlje kaže :

"Da smo svi jednaki pred zakonom" ...

I u nastavku da će i sam platiti kaznu za šampanjac , a koji je novinar

(( "Da li ćete ići na otvaranje Avalskog tornja ? Tamo će, sigurno, moći da se popije šampanjac!" -

majstorski !) kao uzgred nabacio !


Ako je tako , interesuje me samo da li će neko od a, b, c ili svo troje da odgovaraju ili snose posledice

za ovo? m0109.gif

 


Ili ja sve ovo nisam dobro ili sam pogrešno nešto razumeo, ali da nešto ne valja to je sigurno!

 

.

 Dodatak  Kombinujte redom po jednu, BILO KOJU, frazu iz svake kolone
 i zvučaćete kao političari.

Probajte, zanimljivo je, a možda i vi uplovite u
 najprofitabilniju profesiju kod nas.

 Sada će vam biti jasno zašto nam ništa nije jasno kada
 političari usednu za govornicu.

 

 

 

 



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 04:19 29.10.2009

Čuj...

Mene je više iznenadilo to što si ti stavio znake navoda i na početku i na kraju naslova - nego sva njihova lup... pardon, objašnjenja.

A La Kampanela - nezaboravna, mamemi. :)
trener92 trener92 04:25 29.10.2009

Re: Čuj...

margos
Mene je više iznenadilo to što si ti stavio znake navoda i na početku i na kraju naslova - nego sva njihova lup... pardon, objašnjenja.

A La Kampanela - nezaboravna, mamemi. :)


A baš sam krenuo na sovu, pa mislim da obrišem znake navoda i postavim Paganinija , ali neka ostane ovako
Kad sam juče čuo , nisam mogao da verujem, a tek danas , , Kad pročitaš izjave ne možeš da poveruješ,
Da li oni stvarno misle da smo retardirani?
Ja ništa ne razumem?
Zblanut ,kako bi rekli.
margos margos 04:27 29.10.2009

Re: Čuj...

Da li oni stvarno misle da smo retardirani?

Ma ja mislim da oni o nama i ne misle - sem kao o ulovu ili roblju... tako nekako...
trener92 trener92 04:36 29.10.2009

Re: Čuj...

A tek kada sam čuo odgovor Predsednika na pitanje novinara (sinoć) "da se u javnosti stiče utisak da sve što se radi u poslednjih par godina ide u korist tajkuna a na štetu građana?
To me porazilo, definitivno.
Otprilike logika " eto mi pomažemo njima a time pomažemo i našim građanima , jer je mnogo njih zaposleno u on je njih nazvao , ne mogu da se setim izraza koji je upotrebio nešto kao "veliki kapital" neće ni da se zameri da ih nazove pravim imenom ,
a ljudi rade po marketima za 15-20 hiljada maximum.IIšta je tu dobro zaista mi više nije jasno.
edit(pjaf) : Dobro sam ih sve komplet još ranije nazvao "Školovan kadar"
margos margos 04:38 29.10.2009

Re: Čuj...

Savremeno robovlasništvo - i to smatraju da su dobro uradili. Njima je dobro.
trener92 trener92 04:42 29.10.2009

Re: Čuj...

margos
Savremeno robovlasništvo - i to smatraju da su dobro uradili. Njima je dobro.


Da ne odem ljut na sovu, kako jesam , da poslušamo nešto dobro ,
da razbijemo maler
zaslužila si ovako nešto kad si već budna

eh dodatak ( moram da ti napišem ) Mislio sam da postavim naslov
"Čikaške perverzije" - to bi se odlično složilo sa ovim, perverzije na sve strane, (Znaš da je "Điki" u Čikagu ), i o 400 miliona što je uplatio kao avans a bez odluke (valjda) skupštine grada,
"Mali Bog" . puno asocijacija , i kombinacija sa varijacijama na temu...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:36 29.10.2009

Re: Čuj...

A tek kada sam čuo odgovor Predsednika na pitanje novinara (sinoć) "da se u javnosti stiče utisak da sve što se radi u poslednjih par godina ide u korist tajkuna a na štetu građana?

Očito je da DS ne vodi računa o socijaldemokratskom prefiksu pa sve više liči na stranku koja štiti bogate, po mnogo čermu je sličnija nekim liberalima(FDP) ili hrišćanskim demokratama (CDU) nego socijaldemokratama (SPD) sa kojima želi u Socijalističku internacionalu. Sve više se povlači ka centru sa jačim desnim krilom sa naglašenim nacionalnim i verskim, a zapostavljanjem socijalnih programskih načela.
trener92 trener92 10:58 29.10.2009

Re: Čuj...

Milan Karagaća
A tek kada sam čuo odgovor Predsednika na pitanje novinara (sinoć) "da se u javnosti stiče utisak da sve što se radi u poslednjih par godina ide u korist tajkuna a na štetu građana?

Očito je da DS ne vodi računa o socijaldemokratskom prefiksu pa sve više liči na stranku koja štiti bogate, po mnogo čermu je sličnija nekim liberalima(FDP) ili hrišćanskim demokratama (CDU) nego socijaldemokratama (SPD) sa kojima želi u Socijalističku internacionalu. Sve više se povlači ka centru sa jačim desnim krilom sa naglašenim nacionalnim i verskim, a zapostavljanjem socijalnih programskih načela.


Milane Karagaća, slažem se sa ovom analizom,Posebno sa ovim što sam blodovao.
A sve se to radi fino i perfidno pod sloganom " Za dobrobit svih građana". Teško i poražavajuće je saznanje da sam i sam ,glasanjem na izborima, na neki način doprineo dobijemo mačku u džaku.
Iako,da budemo potpuno iskreni
često se pitam da li smo imali neki bolji izbor ili da li smo uopšte imali izbor?
angie01 angie01 11:28 29.10.2009

Re: Čuj...

Očito je da DS ne vodi računa o socijaldemokratskom prefiksu pa sve više liči na stranku koja štiti bogate, po mnogo čermu je sličnija nekim liberalima(FDP) ili hrišćanskim demokratama (CDU) nego socijaldemokratama (SPD) sa kojima želi u Socijalističku internacionalu. Sve više se povlači ka centru sa jačim desnim krilom sa naglašenim nacionalnim i verskim, a zapostavljanjem socijalnih programskih načela.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
drug.clan drug.clan 12:41 29.10.2009

Re: Čuj...

Očito je da DS ne vodi računa o socijaldemokratskom prefiksu pa sve više liči na stranku koja štiti bogate, po mnogo čermu je sličnija nekim liberalima(FDP) ili hrišćanskim demokratama (CDU) nego socijaldemokratama (SPD) sa kojima želi u Socijalističku internacionalu. Sve više se povlači ka centru sa jačim desnim krilom sa naglašenim nacionalnim i verskim, a zapostavljanjem socijalnih programskih načela.



partije kod nas biraju imena po zvucnosti i grafickom dizajnu slova u skracenici a ne po ideologiji i programu. DS je socijalisticka koliko i nacionalsocijalisticka.
marooned marooned 19:06 29.10.2009

Re: Čuj...

evo jedne prikladne...

Milan Karagaća Milan Karagaća 08:15 30.10.2009

Re: Čuj...

angie01
Očito je da DS ne vodi računa o socijaldemokratskom prefiksu pa sve više liči na stranku koja štiti bogate, po mnogo čermu je sličnija nekim liberalima(FDP) ili hrišćanskim demokratama (CDU) nego socijaldemokratama (SPD) sa kojima želi u Socijalističku internacionalu. Sve više se povlači ka centru sa jačim desnim krilom sa naglašenim nacionalnim i verskim, a zapostavljanjem socijalnih programskih načela.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

čemu čuđenje?. Šta nije tačno? Sada se čak i retorika ubodobila ovakvom opisu?Kad ste čuli da je DS na svom skupu pustio Internacionalu kao što to rade sve socijaldemokratske partije?
angie01 angie01 09:08 30.10.2009

Re: Čuj...

čemu čuđenje?.


kako mislite chudjenje- ja sam se ONOLIKO slozila sa Vama!
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:40 30.10.2009

Re: Čuj...

angie01
čemu čuđenje?.


kako mislite chudjenje- ja sam se ONOLIKO slozila sa Vama!

E onda se izvinjavam, pogrešno sam protumačio Vaše uzvičnike ili uskličnike.
Hvala Vam i još jenom izvinjenje.
trener92 trener92 13:34 30.10.2009

Re: Čuj...

marooned
evo jedne prikladne...



Prikladana , odlična!
Blade Runner Blade Runner 04:59 29.10.2009

Šta se uzbudjuješ

zbog tričavih 130 milijardi dinara. To je jedva 1.4 milijarde eura
trener92 trener92 05:06 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

Blade Runner
zbog tričavih 130 milijardi dinara. To je jedva 1.4 milijarde eura


Pazi, kad kuliram , mislim , u pravu si to je manje "1zapeta 5"
Blade Runner Blade Runner 05:10 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

We live in a political world,
Love don't have any place.
We're living in times where men commit crimes
And crime don't have a face


drug.clan drug.clan 12:43 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

Blade Runner
zbog tričavih 130 milijardi dinara. To je jedva 1.4 milijarde eura



koliko li se autoputa moze sagraditi ovim parama?

U normalnim zemljama gde samo kraduckaju negde izmedju 500 i 700 km. U srbiji gde otimaju a ne kraduckaju negde oko 200 km u svakom slucaju svi najzanacajniji putevi u ovoj zemlji + glavna pruga.

trener92 trener92 14:23 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

drug.clan
Blade Runner
zbog tričavih 130 milijardi dinara. To je jedva 1.4 milijarde eura



koliko li se autoputa moze sagraditi ovim parama?

U normalnim zemljama gde samo kraduckaju negde izmedju 500 i 700 km. U srbiji gde otimaju a ne kraduckaju negde oko 200 km u svakom slucaju svi najzanacajniji putevi u ovoj zemlji + glavna pruga.


Pa ti postave ovakav putokaz ,i ti vozi


drug.clan drug.clan 14:26 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

trener92
drug.clan
Blade Runner
zbog tričavih 130 milijardi dinara. To je jedva 1.4 milijarde eura



koliko li se autoputa moze sagraditi ovim parama?

U normalnim zemljama gde samo kraduckaju negde izmedju 500 i 700 km. U srbiji gde otimaju a ne kraduckaju negde oko 200 km u svakom slucaju svi najzanacajniji putevi u ovoj zemlji + glavna pruga.


Pa ti postave ovakav putokaz ,i ti vozi




gde god da krenes u srbiji stignes u BG

ili paracin
trener92 trener92 19:55 29.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

drug.clan


Svi putevi vode u...
Paraćin...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:47 30.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

Pa ti postave ovakav putokaz ,i ti vozi

Voziti po slobodnom izboru, apsolutna sloboda izbora, apsolutna sloboda izbora brzine, poštovanja i nepoštovanja signalizacije, a ako policajac pokuša da ih zaustavi zgaziće ga.
Ma uređena zemlja u svakom pogledu.
medjutim92 medjutim92 12:07 30.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

trener92
drug.clan


Svi putevi vode u...
Paraćin...


Ал има неки да не верује?
trener92 trener92 13:30 30.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

medjutim92
trener92
drug.clan


Svi putevi vode u...
Paraćin...


Ал има неки да не верује?


Znaš za ono..."`el ti veruješ meni ili svojim očima?"
trener92 trener92 13:33 30.10.2009

Re: Šta se uzbudjuješ

Milan Karagaća
Pa ti postave ovakav putokaz ,i ti vozi

Voziti po slobodnom izboru, apsolutna sloboda izbora, apsolutna sloboda izbora brzine, poštovanja i nepoštovanja signalizacije, a ako policajac pokuša da ih zaustavi zgaziće ga.
Ma uređena zemlja u svakom pogledu.


Svega ima , k`o na vašaru !
U takvoj "uređenoj zemlji" moguće je da i ovako nešto prođe(doduše, bilo je pre 4 godine , ali..)

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 05:40 29.10.2009

Žan Valžan

Ja i dalje ne verujem sta su sve izjavili. Video sam to u svim novinama i na svim TV , i cekao sam reakcije neznamnijakoga a stigla reakcja od vrlo "nadležnih" trenera, margos i blogera. To smo i zasluzili.
A onda uhapse nekoga jer je primio 150 EURA mito, ili nekoga ko je odabrao najskuplju ponudu za elktricne instalacije (koje dobro funkcionisu), ili cuvara partijskog novca koji mnogo prica, ..A ovde se radi o ogromnom novcu! Znam da ce sada da kazu da je stvar samo u slaboj evidenciji i da to niko nije ukrao.
trener92 trener92 11:17 29.10.2009

Re: Žan Valžan

KRALJMAJMUNA
Ja i dalje ne verujem sta su sve izjavili. Video sam to u svim novinama i na svim TV , i cekao sam reakcije neznamnijakoga a stigla reakcja od vrlo "nadležnih" trenera, margos i blogera. To smo i zasluzili.
A onda uhapse nekoga jer je primio 150 EURA mito, ili nekoga ko je odabrao najskuplju ponudu za elktricne instalacije (koje dobro funkcionisu), ili cuvara partijskog novca koji mnogo prica, ..A ovde se radi o ogromnom novcu! Znam da ce sada da kazu da je stvar samo u slaboj evidenciji i da to niko nije ukrao.

Valjda niko ne sme da napiše nešto,Vidm to ovako: ne sme se zamerati, čoveče, vidiš da sledi "filtriranje po raznim osnovama" treba održati "Status Qvo" + razne tetke, ćerke , ujne ,strine i ko već ne , treba da ostanu i dalje uhlebljeni u ovom monstrumu od hidre, što se zove administracija.
Igo,, odnosno knjiga( davno sam pročitao) ,je ostavila poseban utisak i osećaj na mene ,a pogotovo Žan Gaben .. Čini mi se da sam prvi put i plakao kada sam gledao taj film.
Samo,u novoj verziji sa Liam Nilsonom ,tu mi se na kraju ipak najviše dopao pandur ,
pa sve čekam da se oglasi ovaj odavde, kada se već oglašava za sve i svašta u medijima . Imam neki blagi osećaj da se taj lik razume u sve.
jesen92 jesen92 02:25 30.10.2009

Re: Žan Valžan

...i zato su mi se smucila i ljucka prava i ciscenje srbije i slicni projekti...izvedu decu iz skola da ciste parkove a oni uzimaju lovu...pa sad ove agencije kao najnovija forma uzimanja para...na primer, u truloj Zastavi koja je kao FIAT a u stvari jos nije jerbo italijani nisu dali ni kintu...e tamo bitisu tri agencije zakoznasta...jedna je kao za ekologiju...kaze mi drugarica: defiluju neka decurliija koja ne znaju ni gde su dosla a mi radimo i dajemo im podatke....I sad, inzenjeri snimaju ekolosko stanje za 35000 a ovi sto se svrckaju ko zna koju lovu primaju...To isto je rekla i jedna zena iz Nisa koja se pre jedno mesec dana javila na Utisku nedelje...mislim da radi u EI....Ne misle oni da smo retardi vec misle da ne postojimo pa samim tim nista ne vidimo...
trener92 trener92 13:50 30.10.2009

Re: Žan Valžan

jesen92
...i zato su mi se smucila i ljucka prava i ciscenje srbije i slicni projekti...izvedu decu iz skola da ciste parkove a oni uzimaju lovu...pa sad ove agencije kao najnovija forma uzimanja para...na primer, u truloj Zastavi koja je kao FIAT a u stvari jos nije jerbo italijani nisu dali ni kintu...e tamo bitisu tri agencije zakoznasta...jedna je kao za ekologiju...kaze mi drugarica: defiluju neka decurliija koja ne znaju ni gde su dosla a mi radimo i dajemo im podatke....I sad, inzenjeri snimaju ekolosko stanje za 35000 a ovi sto se svrckaju ko zna koju lovu primaju...To isto je rekla i jedna zena iz Nisa koja se pre jedno mesec dana javila na Utisku nedelje...mislim da radi u EI....Ne misle oni da smo retardi vec misle da ne postojimo pa samim tim nista ne vidimo...


Sve što si napisala je tačno. A posebno sa tim sloganima. To je tek divno osmišljena priča, i što je najbolje , prolazi . Ne čiste je od pravog krša ,
Najbolja je i Dinkićeva izjava otprilike:
" Nije problem u zakonima , nego u sprovođenju zakona" To je hit !
To je negde skoro izjavio.Neverovatno, zamisli kakav je to biser, a ko je na vlasti već 9 godina?
jesen92 jesen92 22:27 30.10.2009

Re: Žan Valžan

Nije problem u zakonima , nego u sprovođenju zakona" To je hit
...Dinkic je prevazisao druga Tita koji je jednom rekao nesto kao "ne treba se drzati zakona kao pijan plota"......Covek je bar bio iskren...
Boris Drenca Boris Drenca 09:21 29.10.2009

sve je opisano

pre više godina - decenija.

Možda to beše Minimaks a možda i neko drugi:

Koliko god me iznervira poskupljenje , toliko me nasmeje objašnjenje....

Volim bizarni humor
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:54 29.10.2009

Re: sve je opisano

Boris Drenca
pre više godina - decenija.Možda to beše Minimaks a možda i neko drugi:Koliko god me iznervira poskupljenje , toliko me nasmeje objašnjenje....Volim bizarni humor

Vlada Bulatović Vib
trener92 trener92 11:22 29.10.2009

Re: sve je opisano

Boris Drenca
pre više godina - decenija.

Možda to beše Minimaks a možda i neko drugi:

Koliko god me iznervira poskupljenje , toliko me nasmeje objašnjenje....

Volim bizarni humor


Odlično primećeno, ne da je bizaran humor , nego ... možda može da se svrsta i u "crnjak"
margos margos 12:04 29.10.2009

Re: sve je opisano

Vlada Bulatović Vib

Kralju, zar nije Duško Radović?

I ja sam imala istu asocijaciju noćas na ova lupet.... pardon, imformacije.
trener92 trener92 12:12 29.10.2009

Re: sve je opisano

KRALJMAJMUNA

Vlada Bulatović Vib


Sad si me podsetio, pogotovo onim prvim komentarom.Na nekom blogu sam komentarisao ono o čemu sam imao saznanja a što se tiče "donacija" ( malo kraća verzija , bez nekih dodatnih pojedinosti)
.
ko je odabrao najskuplju ponudu za elktricne instalacije (koje dobro funkcionisu)
, pa se nekoliko godina zaredom "postavljali kablovi", kopalo se na sve strane , jedne godine crni, pa se zatrpa, pa sledeće plavi, i tako mislim da je toga bilo jedno četiri puta su rasturali ulice , i kopali iste kanale, postavljali kablove i zatrpavali.
Bio je i jedan slučaj, za koji znam, kada su u pitanju bile vodovodne cevi , očekivale su se donacije i naravno ko će da se ugradi , a Nemci su rekli -nema love , dobićete samo cevi , verujem da se tu sugerisalo i na izboru izvođača, jer je Nemac trebao da plati i topo završetku poslova, i postavili su rok do kada to treba da se uradi ili nema ništa od "donacija".,
To se baš i nije dopalo onima koji su trebali da se ugrade u celu priču!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:26 29.10.2009

Re: sve je opisano

margos
Vlada Bulatović VibKralju, zar nije Duško Radović?I ja sam imala istu asocijaciju noćas na ova lupet.... pardon, imformacije.

Mislim da je Vib, ipak.
margos margos 12:38 29.10.2009

Re: sve je opisano

Hvala, Kralju. :)
loader loader 09:58 29.10.2009

Pod udarom vremena







Vidite kako stvari kod nas lenjo teku, teško se menjaju, nose jedna drugu na leđima i po više decenija...
trener92 trener92 11:27 29.10.2009

Re: Pod udarom vremena

loader

Vidite kako stvari kod nas lenjo teku, teško se menjaju, nose jedna drugu na leđima i po više decenija...


Ovo što ste postavili Mr. loader , neverovatno me asocira na ono "Okrečite Beograd ", sećate se da je to uzvikivao "Jelenče" dok su ga odvodili organi mira i reda, samo što je onda bio neko drugi a ne "Jelenče"...
miloradkakmar miloradkakmar 10:04 29.10.2009

Ni

A , ni B , ni C , optužiće poreske obveznike, zašto su imali toliko para, pa su ih doveli u neznanje, zaborav - gde je ta sića otišla !?
trener92 trener92 11:30 29.10.2009

Re: Ni

miloradkakmar
A , ni B , ni C , optužiće poreske obveznike, zašto su imali toliko para, pa su ih doveli u neznanje, zaborav - gde je ta sića otišla !?

I meni je to došlo kao ideja Milorade!
"A šta ćemo sa narodom? Menjajmo narod", tako nekako je pričao kralj Ibi.
angie01 angie01 11:41 29.10.2009

Re: Ni

kralj Ibi.


pa mogli bi da povrate predstvau iz pedgoshkih razloga!


trener92 trener92 11:59 29.10.2009

Re: Ni

angie01
kralj Ibi.


pa mogli bi da povrate predstvau iz pedgoshkih razloga!




angie, u pravu si, " kakvi intenziteti..."

Samo čini mi se da će "ovi gore " shvatiti ovako:
"Ja na konju oni dole , bog te , ..ebo što me vole" ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:26 29.10.2009

narode marvo moja..

Kako bi ljudi u uređenoj zemlji popuit Svajcarske ili Svedske reagovali kada bi im ministar finansija saopštio da ne zna gde je potrošeno 135 milijardi dinara (135.000.000.000 ili 1,35 milijardi eura, to je 112,5 miliona mesečno ili 3,75 miliona eura dnevno ) i to tako ležerno kao eto desava se.
Pa ljudi zar je to moguuuće, a da niko ne odgovara niti se nagoveštava da će odgovarati.
U normalnim državama bi se već postavilo pitanje poverenje vladi, ako i sama ne bi podnela ostavku, a kod nas se ovo tretira kao potvrda rešenosti da se borimo protiv sprege politike i kriminala, kao dokaz liberalizma i slobode ali samo za odabrane, izabrane ili određene.
E da bi sve to turili u drugi plan, ajmo prepravljati istoriju, uvoditi opet u priču četnike i partizane, braniti Kosovo, Republiku Srpsku, praviti spektakle kad naš Nole ili Jelena pobedi kao svi smo mi pobedili sviju njih, najbolji smo, i teraj u krug dok državne pare jedu mace-nečiji politički i kućni ljubimci.
Boris Drenca Boris Drenca 10:35 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

U tome i jeste penta priče o partizanima, četnicima i gripu...

sada još čekamo da kada stvari budu još gore da se zbog nečega, a grip se namešta , zabrane okupljanja
trener92 trener92 11:48 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

Milan Karagaća

U normalnim državama bi se već postavilo pitanje poverenje vladi, ako i sama ne bi podnela ostavku


To je najmanje što bi trebalo da se dogodi , zbog toga sam i naveo "ličnosti " koje su obitavale na tim "finansijskim pozicijama" u vlasti , a vidimo gde su i na kojim pozicijama danas., Napredovali ljudi na egzistencijanoj lestvici ,zbog dobrog vladanja, i bojim se da će, ukoliko se bilo šta i dogodi, samo Gospođa ministarka dobiti neku "packu", ali samo zbog toga što iznosi prljav veš u javnost.
trener92 trener92 11:53 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

Boris Drenca
U tome i jeste penta priče o partizanima, četnicima i gripu...

sada još čekamo da kada stvari budu još gore da se zbog nečega, a grip se namešta , zabrane okupljanja


Čuo sam juče podatak, da neko , ne znam ko, treba da izbaci na tržište( postoji zahtev mislim u EU, ) preko 200 miliona( komada) vakcina!!!
myredneckself myredneckself 12:19 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

trener92
Boris Drenca
U tome i jeste penta priče o partizanima, četnicima i gripu...

sada još čekamo da kada stvari budu još gore da se zbog nečega, a grip se namešta , zabrane okupljanja


Čuo sam juče podatak, da neko , ne znam ko, treba da izbaci na tržište( postoji zahtev mislim u EU, ) preko 200 miliona( komada) vakcina!!!

a ja upravo u prolazu pored tv prenosa skupštine rs!
premijer trenutno predaje mikrofon "gosin Peri"(ministar energetike) nušić, brateeee
trener92 trener92 12:27 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

myredneckself
trener92
Boris Drenca
U tome i jeste penta priče o partizanima, četnicima i gripu...

sada još čekamo da kada stvari budu još gore da se zbog nečega, a grip se namešta , zabrane okupljanja


Čuo sam juče podatak, da neko , ne znam ko, treba da izbaci na tržište( postoji zahtev mislim u EU, ) preko 200 miliona( komada) vakcina!!!

a ja upravo u prolazu pored tv prenosa skupštine rs!
premijer trenutno predaje mikrofon "gosin Peri"(ministar energetike) nušić, brateeee


Nušić bogami ,
a mi možemo da "jodlujemo" i dalje...
trener92 trener92 12:50 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

Izdvajam ovako , iako zaslužuje poseban blog!
Dobro sam rekao da nas smatraju za ovce! Molim da se pažiljivo posluša
1:02 ... taj momenat je presudan
Strašno ,Strašno!


margos margos 13:37 29.10.2009

Re: narode marvo moja..

Ah, koliko topline, brižnosti i nežnosti u njegovim rečima...
mirelarado mirelarado 00:42 30.10.2009

Re: narode marvo moja..

trener92
To je najmanje što bi trebalo da se dogodi , zbog toga sam i naveo "ličnosti " koje su obitavale na tim "finansijskim pozicijama" u vlasti , a vidimo gde su i na kojim pozicijama danas., Napredovali ljudi na egzistencijanoj lestvici ,zbog dobrog vladanja, i bojim se da će, ukoliko se bilo šta i dogodi, samo Gospođa ministarka dobiti neku "packu", ali samo zbog toga što iznosi prljav veš u javnost.


И опет нико неће одговарати! У нашој власти и даље су све саме:


angie01 angie01 09:10 30.10.2009

Re: narode marvo moja..

E da bi sve to turili u drugi plan, ajmo prepravljati istoriju, uvoditi opet u priču četnike i partizane, braniti Kosovo, Republiku Srpsku, praviti spektakle kad naš Nole ili Jelena pobedi kao svi smo mi pobedili sviju njih, najbolji smo, i teraj u krug dok državne pare jedu mace-nečiji politički i kućni ljubimci.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps- evo opet se slazem!:))))
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:54 30.10.2009

Re: narode marvo moja..

angie01
E da bi sve to turili u drugi plan, ajmo prepravljati istoriju, uvoditi opet u priču četnike i partizane, braniti Kosovo, Republiku Srpsku, praviti spektakle kad naš Nole ili Jelena pobedi kao svi smo mi pobedili sviju njih, najbolji smo, i teraj u krug dok državne pare jedu mace-nečiji politički i kućni ljubimci.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps- evo opet se slazem!:))))

Opet Vam puno hvala i hvala unapred za sva slaganja, naravno ne blanko.
trener92 trener92 13:58 30.10.2009

Re: narode marvo moja..

mirelarado
trener92
To je najmanje što bi trebalo da se dogodi , zbog toga sam i naveo "ličnosti " koje su obitavale na tim "finansijskim pozicijama" u vlasti , a vidimo gde su i na kojim pozicijama danas., Napredovali ljudi na egzistencijanoj lestvici ,zbog dobrog vladanja, i bojim se da će, ukoliko se bilo šta i dogodi, samo Gospođa ministarka dobiti neku "packu", ali samo zbog toga što iznosi prljav veš u javnost.


И опет нико неће одговарати! У нашој власти и даље су све саме:



I ja mislim, vidiš kako je Gospođa ministarka pokušala da se izvadi za ono što je pre toga rekla . Biće da smo mi to pogrešno razumeli!

drug.clan drug.clan 12:52 29.10.2009

ima ih jos

Logično pitanje:

Od koga je to nasleđena neodgovorna ili nedovoljno odgovorna ili nedovoljno oprezna fiskalna politika?

a) Mlađan Dinkić (Od 2004. do novembra 2006. godine je bio ministar finansija)

b) Mirko Cvetković,( Na funkciju ministra finansija u Vladi Republike Srbije stupio je 15. maja 2007


Zaboravio si trenutnog ministra nauke (WTF) koji je vladao u tom sektoru od 2001 do 2004.

To sadasnjoj vladi daje kontinuitet od 9 godina vlasti u sekoru finansija na koji se sada zale da nasledjen los.


ej bre da su dete napravili pre 9 godina sada bi vec mogli da ga zaposle u neki market kod miskovica da robuje, a oni nisu mogli da naprave sistem iz kojeg nece curiti 20% budzeta drzave
trener92 trener92 13:06 29.10.2009

Re: ima ih jos

drug.clan


Nisam zaboravio "derikožu" ili ti "malog od palube", ali nekako sve mislim promenili su se došla nova garnitura a ono dobro si reako nastavlja se" kontinuitet "
ej bre da su dete napravili pre 9 godina sada bi vec mogli da ga zaposle


Sugestija :treba se izražavati kao vlastodržac :
Hteo si da kažeš , da su UZGAJALI decu ...

Nešto mi se javljaju ...( posle svih ovih napisa )

:Sreten Žujović Crni i Mijalko Todorović -Plavi....
Jelena Gall Jelena Gall 13:04 29.10.2009

te, ne-te, te, nete, tenetetete... ;)

trener92 trener92 13:13 29.10.2009

Re: te, ne-te, te, nete, tenetetete... ;)

Jelena Gall


Fenomenalno! ...(nekako sam znao da postoji odgovor na sva pitanja... samo treba pronaći)
endersgame endersgame 16:13 29.10.2009

I tata bi sine....ali....

Ma ja ne znam zasto se svi nervirate oko tako normalne situacije ?

Od kako su moji klinci poceli da komuniciraju samnom i mojom ljubljenom zenicom na nekom razumljivom nivou ja ih ucim kako su cigare stetne.....pricam im kako su fuj i prljave....pustam im Branka-kockicu kako objasnjava da to nije ni zdravo ni lepo.....objasnjavam im da kada vide tatu da zapali cigaru lepo kazu "Tata,baci tu cigaru-to je prljavo i nije lepo.."....i onda jednog dana dodjem iznerviran kuci i onako s vrata se bacim na kauc i zapalim cigaru.....naravno prija....ili barem pruza neki osecaj opustanja u datom trenutku...i taman kada sam mislio da cu sa dimom izbaciti i sve svoje probleme iz mene pojave se dve cupave glave i onako u glas pocnu da vicu na mene...."Tata,baci to...","Tata to ne valja..","Tata to nije zdravo..."....i sta ja da kazem ?
Cinjenica je da su u pravu.....i da zlo bude vece-ja sam ih naucio tome....najgore od svega sto dajem los primer....ali....

...kao i svi "odrasli" u situacijama koja deca ne razumeju...mi radimo upravo suprotno od onoga sto smo decu ucili...a kad nas uhvate na delu....pa.....izmisljamo razloge...opravdanja.....razvijamo teze.....vadimo se na sve moguce nacine....

Tako su i ovi nasi bajni rukovodioci,ministri i predsednici ocigledno uhvaceni na delu.....iako su oni doneli zakone...propise...usvojili amandmane....sada moraju da daju neko objasnjenje....lakse bi bilo da su imali vremena da usvoje neki zakon kojim bi mogli da izbegnu odgovor....neki 5-ti amandman ili slicno....ali nisu imali vremena....

Trebace im par nedelja da pokusaju jednu od sledecih taktika koje inace roditelji primenjuju kod dece....

-podmiti sa necim.....odvedi kod Vuka Bojovica i kupi im sladoled ili lizalicu.....da imas posle sta da im prebacujes po sistemu "A ja sam tebe vodio i kupio ti a ti meni tako ? "...

-izmisliti za nas logicnu pricu o tome kako to sto mi radimo nije stetno za nas ali je jako stetno za njih....ili....

-povikati "Eno rode..." i pri tom pokazivati prstom negde daleko i smejati se ko da ti je namignula Pamela Anderson,dok drugom rukom sklanjas dokaze iza ledja....posle ide ubedjivanje da nisu oni to dobro videli sta si ti radio...

Setice se oni vec na neki volseban nacin gde su parice odletele.....al necemo gledati "Vratice se...lova" nego cemo mi jos morati da se izvinjavamo sto smo eto tako....lakomisleno posumnjali u njihovo postenje..

A to se desava svaki dan....znaci -normalno .

trener92 trener92 14:01 30.10.2009

Re: I tata bi sine....ali....

endersgame


Dobar izgovor para vredi! Odlično zapažanje!
leopold_lady leopold_lady 16:29 29.10.2009

Jednom bila ....

u politiki.... Nije to za mene..... Neka hvala ....

A o dotičnima - čemu trošiti reči.... Jedino što mogu da kažem .... Pašće i ova vlada,kao i sve pre nje,kao i sve posle nje..... Nijedna ne traje do veka.....
trener92 trener92 14:06 30.10.2009

Re: Jednom bila ....

leopold_lady
u politiki.... Nije to za mene..... Neka hvala ....

A o dotičnima - čemu trošiti reči.... Jedino što mogu da kažem .... Pašće i ova vlada,kao i sve pre nje,kao i sve posle nje..... Nijedna ne traje do veka.....


Promeniće se igrači, , samo će doći drugi, ali sa istim rezonima , kad su mogli oni možemo i mi tako.
A to nije dobro,
leopold_lady leopold_lady 15:57 30.10.2009

Re: Jednom bila ....

A to nije dobro,


Malopre napisah u jednom komentaru - baš to što ti kažeš .... Sve u krug.... Dok jednom neko ne bude pametniji.... Ali,znajući Srbe - teška posla da će skoro nešto od toga da bude ....

Isuviše su ljudi osvetoljubivo orijantisani.... I nije važno da li neko zna da radi neki posao - važno je u kojoj je stranci,partiji,organizaciji.... Može da bude i ružan ko smrt i lep ko bog....


trener92 trener92 23:47 30.10.2009

Re: Jednom bila ....

leopold_lady

I nije važno da li neko zna da radi neki posao - važno je u kojoj je stranci,partiji,organizaciji.... Može da bude i ružan ko smrt i lep ko bog....


Potpuno si u pravu! Nažalost tako.je, to je naša stvarnost .
loader loader 17:33 29.10.2009

Seme određuje žetvu

Dodatak Kombinujte redom po jednu, BILO KOJU, frazu iz svake kolone
i zvučaćete kao političari.

Probajte, zanimljivo je, a možda i vi uplovite u
najprofitabilniju profesiju
kod nas.
Samo mala dorada: politiku je takvom kod nas učinio model vrednosti koji je skrojen među ljudima (govorim o ogromnoj većini). Narušena etika, strah od siromaštva i grabež oformili su mehanizme koji deluju u svakoj sferi društvenog života. Na svakom koraku - htenje da se stvari završe preko reda, težnja da se iskoristi rođačka ili kumovska veza prilikom zaposlenja, ili da se dobije nešto veća plata iako nije zaslužena, težnja da se učlanjenjem u nekada jedinu partiju, a danas u bilo koju (onda i sada - fenomen je isti) dođe do bolje pozicije za sticanje izvesne koristi, ili težnja da se ostvari lična moć veća nego što su stvarni lični kvaliteti... To su dominantne vrednosti tzv. običnog sveta. Govorim o kritičnoj većini. Te vrednosti su naravno obeležile i politiku. Ona ne može biti drugačija od mentaliteta društva. Nemojte da nam pojam politike služi kao alibi za neopažanje pojava koje se dešavaju, ovde, "dole", na bliskom odstojanju, pojave koje su stvarni kreatori naše zbilje.
trener92 trener92 14:14 30.10.2009

Re: Seme određuje žetvu

Hvala Mr.loader , slažem se sa vama.
sumo22 sumo22 21:43 30.10.2009

tri sulara, chetir' stuba

trener92 trener92 23:44 30.10.2009

Re: tri sulara, chetir' stuba

sumo22


Odličan
sumo22 sumo22 00:41 31.10.2009

Re: tri sulara, chetir' stuba



Odličan


jeblog

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana