ne, nismo dotakli dno

antioksidant RSS / 30.10.2009. u 16:36

Dok se zemlja oko sunca kreće

 

 

javna funkcija i odgovornost u iznosenju stavova i tako to...

 

 



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 16:43 30.10.2009

.



ja bih obukao ovaj duks. preterana politicka korektnost ce nas sve oduvati u ....

ali predsednik kluba je nesto drugo.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:52 30.10.2009

Re: .

ali predsednik kluba je nesto drugo.

recimo huligan, da iskoristim ovde ovaj eufemizam za njega...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:08 30.10.2009

Re: .

ali predsednik kluba je nesto drugo.

loader loader 03:06 31.10.2009

Re: .

ali predsednik kluba je nesto drugo.

Ne, mi smo nešto drugo, a on je Tipik !!
leopold_lady leopold_lady 10:24 31.10.2009

Re: .

ja bih obukao ovaj duks.



Šta na dukserici piše ???

Hajde pročitaj mi od reči do reči - šta na dukserici piše ???


DOK SE ZEMLJA OKO SUNCA KREĆE ....

Jel to piše ? Samo to ? ....

Onda u čemu je problem.... ???
Biljana 77 Biljana 77 16:55 30.10.2009

Šta očekivati?

antioksidant antioksidant 17:09 30.10.2009

Re: Šta očekivati?

pamti ga po ovome biljana. bolje po golovima nego po kravatama

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:12 30.10.2009

Re: Šta očekivati?

bolje po golovima nego po kravatama

bio na ovoj tekmi.
antioksidant antioksidant 17:13 30.10.2009

Re: Šta očekivati?

bio na ovoj tekmi.

i ja


i lukic
Biljana 77 Biljana 77 17:22 30.10.2009

Re: Šta očekivati?

pamti ga po ovome biljana.
Provokacija!
leopold_lady leopold_lady 10:28 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

Provokacija!


Da li ???

Ko se sa kime druži - je njegova lična i intimna stvar.... Da li ćeš sutra o meni pisati isto tako,ako saznaš koga ja znam.... S kim sam se družila.... Staviti sliku te osobe i mene i reći - Ona je takva i takva,vidi sa kim na slici stoji.... (BTW- neće se desiti,jer se nikad nismo slikali zajedno - jer ja mrzim da me slikaju genaralno) .... Primera radi ....

Mislim da je sve to preterano .... I toliko ću o tome da kažem....

Biljana 77 Biljana 77 11:40 31.10.2009

Re: Šta očekivati?


Provokacija!

Da li ???

Ko se sa kime druži - je njegova lična i intimna stvar....

Provokacija se odnosilo na činjenicu da mi AO savetuje da Lukića pamtim po golovima + klip sa derbija. Pošto sam partizanovac ne oduševljava me činjenica da gledam kako Partizan prima golove. Nema blage veze sa ovim o čemu ti pišeš. Dakle, provokacija je odgovor direketno upućen antioksidantu. U šaljivom tonu, ali on to hvala bogu, zna. Konkretan komentar nema veze sa tim ko koga zna, s kim se druži i sl. a tek mi nije jasno kako si se ti pronašla u svemu tome. Ukoliko je problem slika Lukića i Cece, da.. ona (slika) meni puno govori o njemu.

leopold_lady leopold_lady 12:12 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

Ukoliko je problem slika Lukića i Cece, da.. ona (slika) meni puno govori o njemu.


Na kraju si shvatila poentu moga komentara na tvoj komentar ....

Šta ta silika o njemu može da ti kaže ???

Al,ajde - neću da širim ovde tu priču....


Biljana 77 Biljana 77 12:34 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

Šta ta silika o njemu može da ti kaže ?

Da voli sisate pevaljke, napuklog glasa.

Na kraju si shvatila poentu moga komentara na tvoj komentar ....
Shavtila sam je na početku, ali onda je trebalo da citiraš taj komentar sa slikom, a ne ovaj drugi koji nema veze ni sa čim.
antioksidant antioksidant 12:35 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

Pošto sam partizanovac ne oduševljava me činjenica da gledam kako Partizan prima golove.


mislio sam da si se do sada vec navikla
Biljana 77 Biljana 77 12:55 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

mislio sam da si se do sada vec navikla
Zaboravilo se. Davno je bilo...
leopold_lady leopold_lady 13:20 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

Da voli sisate pevaljke, napuklog glasa.


Hahaha ... Znači ne mogu da verujem .... Nasmeja me ...

iako si Partizanka .....
antioksidant antioksidant 19:06 31.10.2009

Re: Šta očekivati?

voli sisate pevaljke, napuklog glasa.

pa kad tako predstavis ...

Biljana 77 Biljana 77 19:07 02.11.2009

Re: Šta očekivati?

Nisam imala pojma da peva. Ja se oduvek divim njenim atributima:


i njenom izboru frajera:
drug.clan drug.clan 17:16 30.10.2009

kazna za ...

ja mislim da je to kazna za neznanje astronomije i astrofizike
antioksidant antioksidant 17:25 30.10.2009

vladan

Posle izjave tužioca Radovanovića da će pokrenuti prekršajni postupak protiv Crvene zvezde i mene jer sam nosio duks - mogu samo da kažem da sam srećan čovek. Čim tužilac ima vremena da se bavi duksom i šampanjcem verujem da je pohapsio sve kriminalce, narkodilere i ubice što mu je inače osnovni posao. Ako smo ja koji sam nosio duks i oni koji su pili šampanjac najveći problem u zemlji - eto prilike Radovanoviću da se proslavi."

"Inače, ja sam taj duks kupio u registrovanoj prodavnici i platio ga 2 900,00 dinara od čega je država na ime PDV-a zaradila 442,37 dinara. Za kupovinu sam dobilo legalan fiskalni račun. Dakle, nisam kupio ništa nelegalno i valjda bi revnosni Radovanović unapred zabranio neki proizvod koji promoviše nasilje. Za informaciju tužiocu, na duksu je naslikan navijač koji nosi zastavu svog voljenog kluba i reči „dok se zemlja oko sunca kreće..."

"Očigledno da Radovanović nikada u životu nije bio na stadionu jer da jeste znao bi ono što i svaki od četiri miliona navijača Zvezde - da pesma glasi:
Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće,
zvezdini se barjaktari umiriti neće,
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi
.“

"E, ako je to pozivanje na nasilje ja ću drage volje kao i državni funkcioneri u slučaju „šampanjac“ platiti prekršajnu kaznu i zadovoljiti strogog tužioca!"


izgleda da nema teme

hajde jos golova sa derbija

Gospodja Klara Gospodja Klara 18:19 30.10.2009

Re: vladan

A ovo zabijanje...

sentinel26 sentinel26 20:54 30.10.2009

Re: vladan

antioksidant
"Inače, ja sam taj duks kupio u registrovanoj prodavnici i platio ga 2 900,00 dinara od čega je država na ime PDV-a zaradila 442,37 dinara. Za kupovinu sam dobilo legalan fiskalni račun. Dakle, nisam kupio ništa nelegalno i valjda bi revnosni Radovanović unapred zabranio neki proizvod koji promoviše nasilje. Za informaciju tužiocu, na duksu je naslikan navijač koji nosi zastavu svog voljenog kluba i reči „dok se zemlja oko sunca kreće..."
"Očigledno da Radovanović nikada u životu nije bio na stadionu jer da jeste znao bi ono što i svaki od četiri miliona navijača Zvezde - da pesma glasi:
Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće,
zvezdini se barjaktari umiriti neće,
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi
.“
"E, ako je to pozivanje na nasilje ja ću drage volje kao i državni funkcioneri u slučaju „šampanjac“ platiti prekršajnu kaznu i zadovoljiti strogog tužioca!"
izgleda da nema teme
"Očigledno", pa opet "očigledno" i opet... !

Očigledno se radi o nekim malim ljudima u velikom klubu koji su smislili (ne )originalan način da postanu slavni i da pokrivaju nešto drugo.

Poštovani AO, imam pitanje za tebe
- Je li Lukić nosio majicu sa izvornim tektom koji si ti ovdje prezentirao ili sa tekstom koji citira javni tužilac ?

Niko ne osporava izvorni tekst pjesme. Razlika izmedju ta dva teksta je velika i opasna..
Sporne su naknadne "obrade".
Veoma je važno, jer od toga zavisi kako će se okončati postupak.

Zaradjeni PDV za državu na ovoj robi nije nikakva olakšavajuća okolnost nego sramota. To znači ako neki krimosi plate reket državi ona ne smije da ih dira.

Gospodin tužilac je pogriješio, što prvo nije nadležnom organu naredio da prvo ispita mogućnost zabrane proizvodnje i stavljanje u promet majica sa tekstom koji tužilac pominje u izjavi na TV B92..
Poslije toga, da lijepo policija privede svakoga ko to nosi i da se prekršajno goni.

Ovako Lukić se može braniti samo jednom rečenicom - da je bio u zabludi...

Sve ovo na godišnjicu pogibije navijača, a počinioci kažnjeni simboličnim kaznama manjim nego što traje obična istraga.

Što se tiče utakmice u NP koja je okončana bez incidenata (verbalne ne računam ) tu Lukić nema nikakvih zasluga i ne treba da se kiti tudjim perjem.
Nadležni organi su naredili da se smanji broj gledalaca, na konto toga smanjen je i broj ulaznica za navijače CZ iz Bgd ("proporcionalno" smanjenje svakako sporno ) i ovi se naljutili, ili svi, svi, svi, ... ili niko...

Meni ovo više liči na "pranje" nego na kažnjavanje C.Zvezde, ali ne bih o tome.
Dokaz je u povezivanju sa "šampanjcem".
antioksidant antioksidant 20:57 30.10.2009

Re: vladan

Poštovani AO, imam pitanje za tebe
- Je li Lukić nosio majicu sa izvornim tektom koji si ti ovdje prezentirao ili sa tekstom koji citira javni tužilac ?

nosio je duks koji je na slici
sentinel26 sentinel26 21:27 30.10.2009

Re: vladan

antioksidant
Poštovani AO, imam pitanje za tebe
- Je li Lukić nosio majicu sa izvornim tektom koji si ti ovdje prezentirao ili sa tekstom koji citira javni tužilac ?
nosio je duks koji je na slici

Takva izjava nije dokaz.
Sudija će da traži snimak ili video sa stadiona.
Svedočenja službenih lica takodje mogu da budu upotrebljena.
Bili Piton Bili Piton 21:48 30.10.2009

Re: vladan



Pa osnovna zavrzlama i jeste to kako se taj stih nastavlja....samom za sebe ne fali mu nista, cak mi zvuci i nadahnuto to as long as the world is spinning, kao da budi u meni ukomiranog zvezdasa - nekadasnjeg

Isto mi u prvi mah nije bilo jasno sta je problem sa offensive lyrics, dok nisam otisao na vest i video da postoji i druga verzija koja podrazumeva stangle, lance i huligane, stavise izgleda da je ta verzija rasprostranjenija, da ne kazem da lakse klizi s jezika.

Ali to na duksu nista ne pise. Ono sto zapravo pise je krajnje benigno. A i logo je super s tom zastavom - podseca me zapravo na FGTH logo

Inace super mi je duks samo da nema tu kengursku torbu na stomaku, vise volim one na rajsferslus do pod bradu, turtle necks, i bez kapuljace. Logo onda mora na ledja - takav bih nosio
ivana23 ivana23 21:59 30.10.2009

Re: vladan

sentinel26

antioksidant

Poštovani AO, imam pitanje za tebe - Je li Lukić nosio majicu sa izvornim tektom koji si ti ovdje prezentirao ili sa tekstom koji citira javni tužilac ?
nosio je duks koji je na slici
Takva izjava nije dokaz. Sudija će da traži snimak ili video sa stadiona. Svedočenja službenih lica takodje mogu da budu upotrebljena.

Evo dokaza:

gorio92 gorio92 22:10 30.10.2009

Re: vladan

Što se tiče utakmice u NP koja je okončana bez incidenata (verbalne ne računam ) tu Lukić nema nikakvih zasluga i ne treba da se kiti tudjim perjem.

Nadležni organi su u ovom slučaju, kao i u slučaju Parade ponosa, popustili pred huliganima i nacionalistima.
Ako je to zasluga, onda ništa!
antioksidant antioksidant 22:15 30.10.2009

Re: vladan

Inace super mi je duks samo da nema tu kengursku torbu na stomaku, vise volim one na rajsferslus do pod bradu, turtle necks, i bez kapuljace. Logo onda mora na ledja - takav bih nosi
e ti si ga bas proucio. i da ima plavu straftu na levom rukavu...

da nisi gledao koko sanel ovih dana?
Bili Piton Bili Piton 22:17 30.10.2009

Re: vladan



Ne nego znam sta mi dobro stoji a sta ne
sentinel26 sentinel26 22:28 30.10.2009

Re: vladan

ivana23
sentinel26
antioksidant
Poštovani AO, imam pitanje za tebe - Je li Lukić nosio majicu sa izvornim tektom koji si ti ovdje prezentirao ili sa tekstom koji citira javni tužilac ?
nosio je duks koji je na slici
Takva izjava nije dokaz. Sudija će da traži snimak ili video sa stadiona. Svedočenja službenih lica takodje mogu da budu upotrebljena.
Evo dokaza:

Ova slika nije dokaz za konkretan slučaj ni za tužbu ni za odbranu.

To može da bude slika sa bilo kojeg mjesta - stadiona, a ne samo iz N.Pazara.
Uzgred da ne bi bilo zabune znam kako izgleda stadion u N.Pazaru i okolina stadiona.

Mene zanima da li na majici - duksu postoje stihovi koje je citirao tužilac ili ne ?

I koja se verzija pjesme pjeva na Zvezdinom stadionu u Beogradu na utakmicama.

Ukoliko ne postoje, slučaj me dalje ne zanima i zaboravite na moje komentare.
Već sam napisao da me "kontra-pranje" - "Grobari" - "Delije" - 1 : 1 - ne interesuje !



antioksidant antioksidant 22:40 30.10.2009

Re: vladan

Mene zanima da li na majici - duksu postoje stihovi koje je citirao tužilac ili ne ?

sentinel, da ponovim

duks koji je lukic nosio je ovaj

ivana23 ivana23 23:02 30.10.2009

Re: vladan

sentinel26
Ova slika nije dokaz za konkretan slučaj ni za tužbu ni za odbranu.To može da bude slika sa bilo kojeg mjesta - stadiona, a ne samo iz N.Pazara. Uzgred da ne bi bilo zabune znam kako izgleda stadion u N.Pazaru i okolina stadiona.Mene zanima da li na majici - duksu postoje stihovi koje je citirao tužilac ili ne ? I koja se verzija pjesme pjeva na Zvezdinom stadionu u Beogradu na utakmicama.Ukoliko ne postoje, slučaj me dalje ne zanima i zaboravite na moje komentare.Već sam napisao da me "kontra-pranje" - "Grobari" - "Delije" - 1 : 1 - ne interesuje !


Evo cele foto galareije - OVDE
sentinel26 sentinel26 23:03 30.10.2009

Re: vladan

antioksidant
Mene zanima da li na majici - duksu postoje stihovi koje je citirao tužilac ili ne ?
sentinel, da ponovim, duks koji je lukic nosio je ovaj
ivana23
Evo cele foto galareije - OVDE

OK ! Vjerujem vam.
Ako je tako, onda to sve ima neku drugu pozadinu.

Šteta.
Dobar stručnjak je upregnut u politička kola koja ne idu autoputem nego seljo-džadom i to nizbrdo.

Kad neko u ovako banalnim slučajevima sidje iz struke u polje politike, to znači da mu ovo nije prvenac, jer ovakve se stvari ne dešavaju na početku nego na kraju karijere.
Tužno.
markop_8 markop_8 00:44 31.10.2009

Re: vladan

OK ! Vjerujem vam.
Ako je tako, onda to sve ima neku drugu pozadinu.

Šteta.
Dobar stručnjak je upregnut u politička kola koja ne idu autoputem nego seljo-džadom i to nizbrdo.

Kad neko u ovako banalnim slučajevima sidje iz struke u polje politike, to znači da mu ovo nije prvenac, jer ovakve se stvari ne dešavaju na početku nego na kraju karijere.
Tužno.

Vidis kako si ti bio oprezan, pa si se raspitao o cemu se tacno radi, pa doneo sud. Da je to Radovanovic uradio ne bi sebi dozvolio takav ispad na TV danas. Sta mislis koliko neprofesionalan moras biti da bi tako nesto uradio.

Da li se slazes samnom da Zvezda sada moze da ga tuzi, jer joj je naneo stetu rekavsi da su na duksu ispisani stihovi koji pominju stangle motke i lance i zvezdine ludake, i ako postoje dokazi da tih stihova nema. Ja sam danas ubedjivao 10 ljudi da ti stihovi ne pisu na duksu i to prilicno bezuspesno, ne prate ljudi sport, samo su zakacili izjavu i stekli misljenje o Lukicu. Po meni naneo je ogromnu stetu klubu. Mediji su primetio sam drugacije komentarisali, rekli su da su to pocetni stihovi pesme koja glasi ... i naveli te stihove, dok je tuzilac nedvosmisleno rekao da su stihovi ispisani na duksu.

Rekao si i da li je bitno koja se verzija peva na stadionu.Pevaju se obe. Prava je starija i izvorna, sam duks je stariji od druge verzije pesme koja se peva u poslednje vreme i u kojoj se pominju stangle lanci i motke.

Evo i jos jednog primera kako je klubu naneta steta. Vest se siri.
[url=http://www.index.hr/sport/clanak/predsjednik-crvene-zvezde-pred-sudom-zbog-poziva-na-nasilje/457694.aspx][/url]

sentinel26 sentinel26 10:50 31.10.2009

Re: vladan

markop_8
Vidis kako si ti bio oprezan, pa si se raspitao o cemu se tacno radi, pa doneo sud. Da je to Radovanovic uradio ne bi sebi dozvolio takav ispad na TV danas. Sta mislis koliko neprofesionalan moras biti da bi tako nesto uradio.
Da li se slazes samnom da Zvezda sada moze da ga tuzi, jer joj je naneo stetu rekavsi da su na duksu ispisani stihovi koji pominju stangle motke i lance i zvezdine ludake, i ako postoje dokazi da tih stihova nema. Ja sam danas ubedjivao 10 ljudi da ti stihovi ne pisu na duksu i to prilicno bezuspesno, ne prate ljudi sport, samo su zakacili izjavu i stekli misljenje o Lukicu. Po meni naneo je ogromnu stetu klubu. Mediji su primetio sam drugacije komentarisali, rekli su da su to pocetni stihovi pesme koja glasi ... i naveli te stihove, dok je tuzilac nedvosmisleno rekao da su stihovi ispisani na duksu.
Rekao si i da li je bitno koja se verzija peva na stadionu.Pevaju se obe. Prava je starija i izvorna, sam duks je stariji od druge verzije pesme koja se peva u poslednje vreme i u kojoj se pominju stangle lanci i motke.
Prvo - Zvezdi jeste naneta šteta (i cijelom društvu ) samo u našem pravnom i sudskom sistemu to ne ide lako.
Ako "uvrijedite" šefa "G" udruženja e onda ćete brzo biti osudjeni i morati da platite štetu za "duševne bolove", a za sve ostale (istina ima i nešto malo izuzetaka ) je procedura malo drugačija.

Ja sam zaista bio ubijedjen da ti stihovi koje je tužilac javno citirao "stoje na dresu", pa sam ovdje maltretirao domaćina i druge blogere..
Svaki dres na Balkanu, obzirom na skorašnju istoriju, može da izazove širok dijapazon asocijacija.

Problem koji ja ovdje vidim je na koga će (praktično ) da padne teret dokazivanja u sudskom postupku..
Po zakonima to pripada tužilaštvu, ali se bojim da je zbog ovih djavoljih stihova jedan deo već majstorski prebačen u Zvezdino dvorište.

Zato sam i pitao koja se verzija pjesme pjeva na Zvezdinom stadionu a ne uopšte, ne može Zvezda da snosi odgovornost za cijelu državu..

Bitka će (ako do nje dodje stvarno dodje ) da se bije oko teksta pjesme - dres je sredstvo koje asocira na pjesmu, a tužilaštvo će to da tumači kao poziv na pjevanje te verzije pjesme.

Ja sve više mislim da je ovdje u pitanju nešto drugo.
Kada sam svojevremeno (na blogu ) za ("jednog" ) tužioca rekao da je duboko zagazio u polje politike bio sam napadnut i vrijedjan od blogera, pa ću se sada uzdržati od pokušaja (javnog ) otkrivanja pozadine ovog slučaja.
Biljana 77 Biljana 77 18:38 30.10.2009

Na sramotu mog kluba

danas je jedna vrlo tužna godišnjica.

antioksidant antioksidant 19:32 30.10.2009

Re:

NNN NNN 12:30 31.10.2009

SEVER JE CEO CRVEN I BEO

I RADOVIĆ ACA NJEGA JE DEO!


Slava mu!
gorio92 gorio92 19:26 30.10.2009

Ako je trol izvini

Utakmica u Novom Pazaru imala je jedan mnogo veći ispad(prekršaj) od ovog Lukićevog sa duksom.
Na stadionu nije bilo navijača Crvene Zvezde.
Nije im ZABRANJENO da prisustvuju meču, ali im je vlast toplo preporučila da se okupe na UŠĆU pa da odatle posmatraju meč.
Ne znam da li je sličnost sa Paradom ponosa slučajna.
antioksidant antioksidant 19:30 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

nije trol naravno...

zanimljiva paralela (i nije netacna)

dolazak crvene zvezde u manje mesto je uvek bio "praznik fudbala" a deo umetnicke trupe koja dolazi su i navijaci.

tenzije su vec dugo podignute na najvecu meru a "problem huligan" u kombinaciji sa "nacionalnim faktorom" je .....

steta sto nije bilo publike iz beograda

super sto je zvezda pobedila
gorio92 gorio92 19:49 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

super sto je zvezda pobedila

I ja sam zvezdaš!
Nadam se da iza ovoga ne ide nešto za G. Radovanovića.
markop_8 markop_8 20:49 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

Utakmica u Novom Pazaru imala je jedan mnogo veći ispad(prekršaj) od ovog Lukićevog sa duksom.
Na stadionu nije bilo navijača Crvene Zvezde.
Nije im ZABRANJENO da prisustvuju meču, ali im je vlast toplo preporučila da se okupe na UŠĆU pa da odatle posmatraju meč.
Ne znam da li je sličnost sa Paradom ponosa slučajna.

nije trol naravno...

zanimljiva paralela (i nije netacna)

dolazak crvene zvezde u manje mesto je uvek bio "praznik fudbala" a deo umetnicke trupe koja dolazi su i navijaci.

tenzije su vec dugo podignute na najvecu meru a "problem huligan" u kombinaciji sa "nacionalnim faktorom" je .....

steta sto nije bilo publike iz beograda

super sto je zvezda pobedila

Ono sto je skandalozno a desilo se u Novom Pazaru su turske zastave na stadionu, povici "ubij Srbina", skandiranje bivsim vodjama OVK i ostalo ... Ali to nikome ne smeta ... Zamislite da se desilo na Marakani "ubij Turcina" "Ratko Mladic" kakva bi se medijska frka digla i kakva se uvek dize u tim slucajevima...
antioksidant antioksidant 21:14 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

povici "ubij Srbina", skandiranje bivsim vodjama OVK i ostalo ... Ali to nikome ne smeta

zakljucio si kako?
markop_8 markop_8 21:34 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

zakljucio si kako?

Nisam procitao u nijednim novinama, ni na jednom portalu, nisam cuo tuzioca, ministarku... u stvari ne bih nikad ni saznao da nisam cuo od onih koji su bili tamo.
antioksidant antioksidant 22:09 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

Nisam procitao u nijednim novinama, ni na jednom portalu, nisam cuo tuzioca, ministarku... u stvari ne bih nikad ni saznao da nisam cuo od onih koji su bili tamo.

ni ja nisam bio a cuo sam.
i smeta mi.
a sta ce raditi tuzioc, ministarka...?
pa mozda bolje i da ne rade nista. cega su se dohvatili...cesto nije izaslo na dobro
markop_8 markop_8 22:17 30.10.2009

Re: Ako je trol izvini

pa mozda bolje i da ne rade nista. cega su se dohvatili...cesto nije izaslo na dobro

pa to, sta god su uradili, bilo je kontraproduktivno.
markop_8 markop_8 20:43 30.10.2009

Sta je sporno?

Covek je nosio duks na kome pise "Dok se zemlja oko sunca krece" , i recite mi sta je problem sa tim duksom?
To je prva recenica popularne pesme zvezdinih navijaca "dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca krece zvezdini se barjaktari umiriti nece, duva tajfun, duva tajfun kosava sve nosi, svakom vetru svakom vetru barjak nas prkosi"

Istina jeste, da su kasnije navijaci zvezde tu pesmu prepevali, i da postoji ta druga verzija, ali ja ne mogu da verujem da neko pokusava da tu verziju poveze sa ovim duksom, koji je inace legalno kupljen u legalnoj rednji, za koji je izdat legalan racun, duks za koji je drzava naplatila pdv, a on navodno siri mrznju i poziva na nasilje.

Ono sto je jos skandaloznije, je cinjenica da je tuzilac Radovanovic rekao doslovce da na duksu pisu stihovi sporne pesme, sto je notorna laz, jer na duksu jedino pise "dok se zemlja oko sunca krece", i na taj nacin on je obmanuo javnost, jer sam i ja u prvi mah pomislio da je to istina, i zapitao se da li je Lukic normalan. Sve naravno dok nisam video o cemu se radi. Ocigledno je i da je Radovanovic za citav slucaj saznao iz novina, i postavlja se veliko pitanje da li u opste zna kako izgleda taj duks, da li zna za pravu verziju te pesme. U svakom slucaju Zvezda ima potpuno pravo da ga tuzi jer je naneo veliku stetu zvezdi i Lukicu, u svom okruzenju vidim da ljudi masovno pricaju o stihovima na duksu, a pojma nemaju da tih stihova na duksu nema.

Cak i da prava verzija ne postoji, da postoji samo ona sa stanglama, na samom duksu nista sporno nije, i ne mozemo optuzivati coveka za nesto sto ne pise, a navodno se podrazumeva. Tada bi mogao da dobije samo moralnu osudu od strane javnosti, ali ovako, ovo je krajnje smesno. Nacin na koji Radovanovic pokrece postupak je skandalozan. Covek verovatno nikad nio bio na stadionu, svakim svojim potezom sve je smesniji.

A ministarka kaze da je potez lukica ne odgovoran. Da to je ona ministarka koja je posle ispijanja sampanjca, izjavila da je postupak protiv nje i ekipe" banalizovnaje zakona".
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:24 30.10.2009

Re: Sta je sporno?

Slazem se sa tobom, ali malo se ta pesma manje peva od one koju je izrecitovato tuzilac. Da se treba distancirati od huligana, treba. Da je Lukic hteo da provocira vidi se iz aviona, jer je mogao nositi sal kao navijac, a ne tu duksericu. Vise zameram tuziocu sto nije rekao o tim parolama na samom stadionu i o nacinu kako misli da to spreci, posto nije rekao, znaci nece ni spreciti.... Kad izadjose onoliki profesori iz Kragujevca iz zatvora i nije bilo nista, Lukica sa ovom optuznicom moze odbraniti svaki brucos pravnog fakulteta.
p.s napravio je nevidjenu besplatnu reklamu za duksericu, bice najprodavaniji artikal u Zvezdinim prodavnicama
markop_8 markop_8 21:38 30.10.2009

Re: Sta je sporno?

dusanovaiivanovamama
Slazem se sa tobom, ali malo se ta pesma manje peva od one koju je izrecitovato tuzilac. Da se treba distancirati od huligana, treba. Da je Lukic hteo da provocira vidi se iz aviona, jer je mogao nositi sal kao navijac, a ne tu duksericu. Vise zameram tuziocu sto nije rekao o tim parolama na samom stadionu i o nacinu kako misli da to spreci, posto nije rekao, znaci nece ni spreciti.... Kad izadjose onoliki profesori iz Kragujevca iz zatvora i nije bilo nista, Lukica sa ovom optuznicom moze odbraniti svaki brucos pravnog fakulteta.
p.s napravio je nevidjenu besplatnu reklamu za duksericu, bice najprodavaniji artikal u Zvezdinim prodavnicama

Ne mogu da se slozim to za pevanje, prava verzija je starija od ove koja se peva u poslednje vreme, kada je duks nastao ova druga verzija nisam siguran ni da je postojala, znao sam da postoji ali nisam znao tacno kako ide, iako znam 90% zvezdinih pesama.
Moras se sloziti da je tuzilac ispao jako glup u ovoj situaciji, i da je naneo stetu zvezdi jer je izrekao laz pred kamerama, pred javnosti, znas kad ce moja majka da sazna da na tom duksu nije bilo tih stihova, nijedan demanti nece dovoljno ispraviti stetu.

A za reklamu to je tacno, drzava ispadne smesna, i onda se to koristi. Zahvaljujuci njima je Uros Misic jos i popularan u jako sirokim krugovima.
antioksidant antioksidant 22:13 30.10.2009

Re: Sta je sporno?

prava verzija je starija od ove koja se peva u poslednje vreme,

u tome i jeste poenta... sto se sad cesce peva druga verzija a lukic je predsednik zvezde...

drugacije mu se meri sve sto radi nego klincima sa tribine. klinci mogu da pevaju iz zezanja (i najcesce i pevaju iz zezanja) ali kada nesto udje u "elitu"... snaga poruke je drugacije

funkcija i odgovornost... i taj rad

mada ne verujem da je lukic svesno provocirao. pre ce biti neopreznost



Moras se sloziti da je tuzilac ispao jako glup u ovoj situaciji,

ekstremno glup

(a i ja sa njim. jebi ga)
markop_8 markop_8 22:25 30.10.2009

Re: Sta je sporno?

antioksidant
prava verzija je starija od ove koja se peva u poslednje vreme,

u tome i jeste poenta... sto se sad cesce peva druga verzija a lukic je predsednik zvezde...

drugacije mu se meri sve sto radi nego klincima sa tribine. klinci mogu da pevaju iz zezanja (i najcesce i pevaju iz zezanja) ali kada nesto udje u "elitu"... snaga poruke je drugacije

funkcija i odgovornost... i taj rad

mada ne verujem da je lukic svesno provocirao. pre ce biti neopreznost



Moras se sloziti da je tuzilac ispao jako glup u ovoj situaciji,

ekstremno glup

(a i ja sa njim. jebi ga)

Samo sto mnogi ljudi nece imati priliku da to uvide, niti znaju kako duks izgleda, niti znaju za pesmu, culi su da je Lukic nosio duks na kome pisu "stangle lanci ludaci " i to ce u njihovim glavama tako i ostati. Steta je nepopravljiva. Ostavka je najmanje sto moze da ucini, zaista.

A slazem se, i takodje mislim da Lukic nije imao nameru da provocira.
jassystar jassystar 23:03 30.10.2009

Šbbkbb

Aaa svega toga ne bi bilo da je predsednik kluba npr. bio obučen ovako...



A tu se sad postavlja jedno prosto pitanje: Šta je normativ za pojavljivanje na tribinama kada je u pitanju navijačka oprema? Mislim da bi, čisto demistifikacije ovog najednom velikog pitanja i radi otklanjanja svake iole mogućnosti ukazivanja na huliganstvo koje je ovih dana itekako sveprisutna hit tema, moglo da se o tome raspravlja recimo na sednicama skupštine nekoliko dana. Ono čisto, može se, a i pitanje je jaaaako važno. A onda propisati lepo uniforme, kad mogu da postoje školske/radničke itd., onda mogu i neke navijačke, pa lepo raspisati tender za najboljeg dizajnera/ponuđača, i onda sve po redu utvrditi mic po mic, kako treba uz poštovanje zakona i reda jel'. Jes' malo morgen. Mnogo buke oko ne specijalno nečega.
NNN NNN 12:37 31.10.2009

Док се земља око сунца креће

Звездини се барјактари умирити неће
дува тајфун, дува тајфун, кошава све носи
сваком ветру, сваком ветру барјак наш пркоси!


Citiram dalje neke komentare vest:

Ovo je original pesme u kojoj se nigde ne pominju ni lanci, ni stangle ni huligani... kao sto i navijac sa slike drzi samo barjak a ni jedno od pomenutih oruzja. Kasnije se pojavilo vise prepeva pesme medju kojima i ova sporna, ali zna se kako glasi original pesme na osnovu koje je duks pravljen,kao i da na samo duksu bez obzira na verziju nema ni spornog texta ni spornih slika.

Ja nosim majiicu sa znakom Lav piva cak i kad vozim. Oce li me kazniti jer propagiram piijanstvo (i u kolima i na utakmici).

Ne vidim nigde da je Radovanovic bar malo spomenuo navijace Novog Pazara...Zasto se navijacka grupa koja u svojim skandiranjima poziva na ubistva Srba ili uzvikuje ime bivseg vodje Ovk-a ne sankcionise?

Jasno piše: "Dok se zemlja oko sunca kreće"
Nastavak NE PIŠE na duksu. To što neko nagađa (ili zna) šta je nastavak ne može da bude razlog hajke.
Ili kod nas može?!


Stvarno bezobrazluk. Hapsite i osuđujte kriminalce kojih je zemlja puna, Zvezda i Lukić su vam trenutno najveći problem?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:12 31.10.2009

Re: Док се земља око сунца креће

isto to je ovde napisao markop_8, iznad gore 30.10. u 20:49
NNN NNN 13:00 31.10.2009

Teorija zavere

Ovo je tužilac uradio za procenat od prodaje inkriminisane dukserice
antioksidant antioksidant 22:39 02.11.2009

fk novi pazar saopstenje

Utakmica između FK Crvena Zvezda i FK Novi Pazar je bila pravi praznik fudbala za naš grad i regiju. Organizacija utakmice je bila veliki izazov za naš klub koji ima ambicija da već naredne godine bude Superligaš.

Zajedno smo radili sa prijateljima iz Crvene Zvezde, Fudbalskog saveza Srbije, Gradom Novim Pazarom i Policijskom upravom tako da je utakmicama odigrana bez ijednog incidenta.

Delegaciju Crvene Zvezde koja je prisustvovala utakmici predvodio je predsednik Lukić, koji je meč posmatrao u društvu uprave našeg kluba. Duks koji je tom prilikom nosio Vladan Lukić nije iritirao nikoga na stadionu, a bilo je prisutno preko 7000 navijača, niti je ugrozio održavanje utakmice koja je proglašena utakmicom visokog rizika.

Naš meč sa Crvenom Zvezdom je bila proba za utakmice koje ćemo, nadamo se, igrati u Super ligi. Odigran je u zdravoj i sportskoj atmosferi a završen je zagrljajem oba tima i aplauzima koje su igrači oba tima uputili publici. Zato molimo da se ovakve utakmice afirmišu u medijima kao praznici fudbala i da se ne traže pojedini istupi kako bi se umanjio ovaj, za nas, veliki fudbalski spektakl.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana