Društvo

Dosta je bilo vaše histerije

Nebojša Spaić RSS / 13.11.2009. u 09:45

Sećate se ono kad je bilo pomračenje sunca, krajem devedesetih, pa svi poludeli i pozatvarali se u kuće, pospuštali roletne, a dvema koleginicama i meni, na Trgu Republike, iz senke kod zgrade Jugoeksporta ono troje ljudi koji su uopšte bila na ulici, uspaničeno vikali da se sklonimo.

Identičan model ponašanja ponavlja se glede svinjskog gripa. Činjenica da je definitivno daleko manje smrtonosan nego tzv. sezonski (umire 0,3 odsto obolelih) potpuno se prenebregava, pa žene dobijaju histerične naapade (bukvalno, znam slučaj, bila hitna pomoć u jednoj državnoj ustanovi i dala injekciju ženi koja je dobila napad jer je koleginica kinula), taksista koji me vozio posipa ruke dezinfekcionim sredstvom pre nego što zapali cigaretu, onomad svi izašli iz tramvaja kad su ušli Meksikanci, i uopšte, sve nešto tako.

Ima utisak da je samo kod nas tako - nisam, čini mi se, nigde napolje putovao od kako je grip izbio, ali koliko čujem, u normalnom svetu ni blizu nije ovakva histerija. Pitanje je zašto se ponašamo poludelo? Zbog:

- Političke, ali i društvene, intelektualne, civilizacijske izolacije u kojoj smo?

- Kolektivne paranoje uzrokovane devedesetim?

- Svesti države, lekara i medija da smo primitivni, pa da nas treba dobro zaplašiti da bismo preduzeli makar osnovne preventivne mere?

- Zgodne političko-socijalne sinergije i učvršćivanja simboličke moći i značaja države, autoriteta, zasnovanih na strahu i nedostatku realnosti?

- Naivnosti i neiskustvu sa globalnim kampanjama, poput ove?



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Boris Drenca Boris Drenca 10:18 13.11.2009

Zašto smo....?


Sadašnja histerija je kao i sve prethodne izazvana nečijom potrebom da zaradi novac ili jooooš novca.

za pomračenje neko je trebalo da proda onolike naočare i da proveri još jednom da li su sve lekcije iz manipulacije stanovništvom naučene. Jesu i to se pokazalo dobrim i u nekim kasnijim prilikama.

sada je potrebno ubediti stanovništvo da država mora da da nekome 30 miliona evra i da je neophodno da se kao logično izabere taj koji je izabran.

Anti-virusne terapije nema. Niti ce je biti osim za 1% stanovništva.

A histerija je potrebna da bi se skrenula pažnja i da se ne bi odgovorilo na pitanje kako u srpskom zdravstvenom sistemu , jedinom na svetu imamo 8 mrtvih od gripa a samo 268 obolelih?

I još jedno pitanje ko će biti odgovoran kada se postavi pitanje zbog čega nije davana antivirusna terapija ljudima koji su umrli? Odgovorni to ne pričaju na TV već na sastancima sa zaduženima za suzbijanje epidemije....

Svaka histerija je izazvana da nešto sakrije. Da li se ovde pokušava sakriti ono što svi znaju, da država ne postoji tamo gde određeni ne zarađuju.




Rejlem Rejlem 10:41 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

A histerija je potrebna da bi se skrenula pažnja i da se ne bi odgovorilo na pitanje kako u srpskom zdravstvenom sistemu , jedinom na svetu imamo 8 mrtvih od gripa a samo 268 obolelih?

sada je potrebno ubediti stanovništvo da država mora da da nekome 30 miliona evra i da je neophodno da se kao logično izabere taj koji je izabran.

Histerija je potrebna da bi se narodu odvratila paznja sa zivotnih pitanja, tj. kvaliteta zivota.
I u tu svrhu su upregli sve zive medije. Vecina su njihovi, a i oni koji nisu su prihvatili igru.
Činjenica da je definitiovno daleko manje smrtonosan nego tzv. sezonski

Niko i ne pominje koliko ljudi svake godine umre od obicnog gripa. Kako bi bilo kad bi svake godine u jeku gripa uveli brojac mrtvih...do sad bismo poludeli potpuno!

vishnja92 vishnja92 10:49 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

trebalo da proda onolike naočare

kakve naocare? ja se toga ne secam.
Boris Drenca Boris Drenca 10:53 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

one za gledanje u sunce ili tako nešto....
Boris Drenca Boris Drenca 10:55 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

Niko i ne pominje koliko ljudi svake godine umre od obicnog gripa. Kako bi bilo kad bi svake godine u jeku gripa uveli brojac mrtvih...do sad bismo poludeli potpuno!


kažu epidemiolozi da svake godine u Srbiji od sezonskog gripa oboli između 75000 i 150000 a umre između 80 i 150.
Hansel Hansel 13:16 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

Boris Drenca
one za gledanje u sunce ili tako nešto....
Pa, te naočare (ili neki drugi filteri) i jesu bile potrebne za one koji su hteli da gledaju pomračenje! Problem je bio u neizlaženju na otvoreno, spuštanju roletni i još prebacivanju ćebadi preko tih roletni!...
mariopan mariopan 17:11 13.11.2009

Re: Zašto smo....?


Niko i ne pominje koliko ljudi svake godine umre od obicnog gripa. Kako bi bilo kad bi svake godine u jeku gripa uveli brojac mrtvih...do sad bismo poludeli potpuno!

Tako je.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:00 13.11.2009

Re: Zašto smo....?

Koliko u Srbiji ljudi dnevno umre od automobila, u saobraćajnim nesrećama?
Koliko ljudi godišnje umre od tuberkoloze, te opake bolesti gladnih i siromašnih?
Koliko ih umire od tuge?

Ili što lepo reče jedan kolega satiričar: "RODJEN SAM U SRBIJI. OD NJE ĆU I DA UMREM!"
takamatsu takamatsu 07:17 15.11.2009

Re: Rejlem

Histerija je potrebna da bi se narodu odvratila paznja sa zivotnih pitanja, tj. kvaliteta zivota.


Baš tako. Poslednjih nedelja na poslu viđam DNEVNO jednog čoveka ili ženu koji mi kaže da je dobio otkaz, da mu je bračni drug ili sin dobio otkaz, da je peti u porodici koji je dobio otkaz u poslednjih par meseci i slično. Ja takvu "epidemiju" nisam videla za više od 20 godina staža, čak i u najgora vremena, a o tome ne vidim da se negde piše. Kad razgovaram sa kolegama/koleginicama i ljudima koji inače, po prirodi posla, viđaju mnogo ljudi (koji, opet viđaju mnogo ljudi :), priča je ista...
Rejlem Rejlem 10:44 16.11.2009

Re: Zašto smo....?

RODJEN SAM U SRBIJI. OD NJE ĆU I DA UMREM

Sto jes jes!
chicadacha chicadacha 20:09 16.11.2009

Re: Zašto smo....?

U pravu ste Nebojša. Nema histerije. Zapravo slabo se i spominje. E sad....poučeni primerom pomračenja (kojem sam i sam prisustvovao na navedenoj geog.širini i dužini), reklo bi se da su naši u propagandi iz koznakakvijeh motiva. A opet, kada bi ovde (u Nemačkoj) krenulo s tim, cenim da bi reakcija bila ista. Samo veća. Negde osam puta.

Nisam siguran da ovi ovde namerno ne prećutkuju, kao što nisam siguran da ti tamo namerno ne preteruju.

Ja sam dotur, i odbio sam nedavno da se vakcinišem protivu oba gripa. Besplatno . Ali sam istovremeno nabavio Tamiflu. Za decu. Za nedajBože. Šizofrenija, šta li...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 13.11.2009

Зашто се понашамо тако како се понашамо?

Dosta je bilo vaše histerije
Činjenica da je definitivno daleko manje smrtonosan nego tzv. sezonski (umire 0,3 odsto obolelih)
Зато што се најпре неодговорно, без свести на могућни утицај, а потом и без велике памети какве последице имају, шире непроверене-полу-нетачне информације.

И ти си сам дао пример за то. Када би смртност код овог грипа била 0,3%, као што си написао, до сада би код нас број умрлих на 20-30.000 оболелих (јер на сваки регистровани случај грипа дође око 1.000 нерегистрованих) био између 600 и 900. А то није тачно.

Дакле, да исправимо ствари...
Boris Drenca Boris Drenca 10:52 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашамо?

U Ukrajini, gde je kažu da je najveća frka, bilo je oko 0,016 mrtvih. To je bilo onog dana kada je rečeno da tano ima oko 480000 zaraženih.

b92fmember b92fmember 11:39 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашамо?

Boris Drenca
U Ukrajini, gde je kažu da je najveća frka, bilo je oko 0,016 mrtvih. To je bilo onog dana kada je rečeno da tano ima oko 480000 zaraženih.



Covek rece da histeriju stvarju neprecizne poluinformacije. kazes bilo je 0.016 mrtvih. to sto si napisao ne znaci nista. covek ne moze da umre na pola ili 1%. ili je mrtav ili je ziv. znaci ili je umro 100% ili 0%

ako si mislio na procente onda je trebalo da napises na procenat cega si mislio. na procenat obolelih, obolelih sa simptomima gripa i respiratornih infekcija, ili na procenat od potvrdjenih slucajeva zaraze n1h1.

a mozda si mislio na promile.

I eto sad ja iz ovoga sto si napisao mogu da zakljucim sta se meni svida, i da sirim dalje histeriju.
Boris Drenca Boris Drenca 11:41 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашамо?

sorry zaboravih da napisem 0,016 %
володя володя 14:30 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

Predrag Brajovic


И ти си сам дао пример за то. Када би смртност код овог грипа била 0,3%, као што си написао, до сада би код нас број умрлих на 20-30.000 оболелих (јер на сваки регистровани случај грипа дође око 1.000 нерегистрованих) био између 600 и 900. А то није тачно.

Дакле, да исправимо ствари...


Hajde opet da ispravimo stvari! Gospodine Brajovicu, Vama kao knjizevniku procentni racun ocigledno ne ide bas najbolje. Ne zameram, niste jedini. Ipak, kao profesionano deformisani finansijski konsultant moram da Vas ispravim :).
Dakle, 0,3% od 30.000 je 90. Racun je sledeci: 0.003 x 30000 = 90. Provereno, verujte. S poentom Vase replike se slazem, a ovaj (korektan) racun to i potvrdjuje. Dakle, u medijima pominjani procenti, cifre, itd, ne valjaju i sirenje ovakvih informacija je neodgovorno. To sto i mnogi novinari ne znaju procentni racun nije opravdanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:14 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

володя
Predrag Brajovic


И ти си сам дао пример за то. Када би смртност код овог грипа била 0,3%, као што си написао, до сада би код нас број умрлих на 20-30.000 оболелих (јер на сваки регистровани случај грипа дође око 1.000 нерегистрованих) био између 600 и 900. А то није тачно.

Дакле, да исправимо ствари...


Hajde opet da ispravimo stvari! Gospodine Brajovicu, Vama kao knjizevniku procentni racun ocigledno ne ide bas najbolje. Ne zameram, niste jedini. Ipak, kao profesionano deformisani finansijski konsultant moram da Vas ispravim :).
Dakle, 0,3% od 30.000 je 90. Racun je sledeci: 0.003 x 30000 = 90. Provereno, verujte. S poentom Vase replike se slazem, a ovaj (korektan) racun to i potvrdjuje. Dakle, u medijima pominjani procenti, cifre, itd, ne valjaju i sirenje ovakvih informacija je neodgovorno. To sto i mnogi novinari ne znaju procentni racun nije opravdanje.

Ууупс, видим и скрушено признајем грешку, а и себи не дајем баш оправдање, јер моје знање математике ипак надмашује процентни рачун. (Томе је сведок мој дванаестогодишњи син;-))))

Тако је то када се раде два посла упоредо, један мора да трпи.

Суштина остаје, а њен део је и следеће: овај грип или је једнако смртоносан или нешто мало више него онај обичан, и једино је вакцина за њега вишеструко скупља (с радошћу чекам да ме и овде неко исправи).

Дакле, исправљајмо ствари...
b92fmember b92fmember 16:26 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам


Суштина остаје, а њен део је и следеће: овај грип или је једнако смртоносан или нешто мало више него онај обичан, (с радошћу чекам да ме и овде неко исправи).

suština je u tome što je ovaj grip višestruko zarazniji od sezonskog gripa, pa ce od njega oboleti mnogo više ljudi.
Tako da je moguće, čak i ako je stopa smrtnosti ista, ili čak neznatno niža nego tokom epidemije sezonskog gripa, da tokom pandemije od gripa umre mnogo više ljudi nego što je uobičajeno od sezonskog gripa.

ako recimo, navodim brojke kao primer, godisnje od običnog gripa oboli 10.000 ljudi 0.001 x 10 000 = 10.
ako bi od pandemijskog gripa obolelo 100 000 to je 0.001 x 100 000 = 100.

ako nisam pogresio u racunu to je 90 ljudskih života više.

a neke procene su da je moguće i da oboli više od 300 000 ljudi u srbiji, ukolioko se ne bi sprovela vakcinacija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:03 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

Тачно, b92fmember. Како год, та ће вакцинација бити махом прекасно обављена. Време потребно за стицање имунитета од пријама вакцине је 3-4 недеље, што значи да ће они малобројни вакцинисани средином децембра стећи тај за нови грип припремљени имунитет половином јануара. А највећи део вакцине стиже после Нове године, беше ли оно рок испоруке све до марта 2010? Значи, за лето 2010. не морамо да се бринемо?

Неке земље и не спроводе вакцинацију.

Незнање.
Неспособност.
Оклевање.
Лоше управљање кризном ситуацијом.
Подизање панике.
Корумпираност?

Све ће ово коштати Србију, и у парама и можда у људским животама.
mariopan mariopan 17:15 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

Корумпираност?

Glasam za ovo.
Hansel Hansel 17:32 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

suština je u tome što je ovaj grip višestruko zarazniji od sezonskog gripa, pa ce od njega oboleti mnogo više ljudi.
Da se precizira, za svaki slučaj: činjenica da mnogo više ljudi oboleva od novog gripa ima veze s činjenicom da je to NOVI antigen, na koji ne postoji imunitet; a da li je zarazniji sam po sebi, to se utvrđuje na drugi način...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:33 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

mariopan
Корумпираност?

Glasam za ovo.

Па где баш за то, Мариопан, једино сам код те ставке оставио знак питања :))) О томе имамо само утисак, све оно друго је лакше доказати.
Zen Master Zen Master 18:13 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашамо?

Boris Drenca
U Ukrajini, gde je kažu da je najveća frka, bilo je oko 0,016 mrtvih. To je bilo onog dana kada je rečeno da tano ima oko 480000 zaraženih.



Pa po podacima koje ja imam oni imaju 1279014 zaraženih, umrlo je 241 ako se ne varam. Mislim da je situacija u Ukrajini dosta zanimljiva jer nikako da se objavi sekvenca tj kod samog virusa koji je napao Ukrajinu. Ono što se zna bez objavljivanja sekvence je da sve to liči kod fatalnih ishoda na neku vrstu hemoragične pneumonije ili ti nešto slično čuvenoj španskoj groznici gde se pluća bukvalno pretvore u mešano meso.
Ono što treba istaći je da sam virus H1N1 u sebi ima vrlo interesantnu genetičku kombinaciju a izgleda da se na poziciji 225 mogu pojaviti čak tri varijacije tj standardna D225N ali takodje i D225E & D225G. Pozicija 225 je jako bitna za viralnost samog virusa kao i otpornost prema lekovima tipa Tamiflu.
U svakom slučaju izgleda da ovaj virus nešto mnogo mutira od kako se pojavio na farmi svinja u Meksiku aprila ove godine
mariopan mariopan 20:51 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

Predrag Brajovic
mariopan
Корумпираност?

Glasam za ovo.

Па где баш за то, Мариопан, једино сам код те ставке оставио знак питања :))) О томе имамо само утисак, све оно друго је лакше доказати.

Verujem mojim instiktima
A vidila i smajliće Ono sve nabrojano je dokazano a ovo nedokazivo ne mora da znači a može da bude - kada je tako onda je sigurno.
Doctor Wu Doctor Wu 21:41 13.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

Pa, dobro, ako je smrtnost od običnog gripa 0.01% a od ovog 0.016% onda je to ipak značajno povećanje od nekih 60%. Naravno da nema mesta nikakvoj panici (pisao sam o tome pre neki na nekom od blogova), ali nije loše ljudima bliže objasniti značenje ovoga. Takođe mi se čini da kada se o smrtnosti priča u procentima to deluje dosta dehumanizovano i ljudi, u principu, na to slabo reaguju. Zar nije bolje objasniti sa 1 u 10000 ili 1 u 7000? Čini mi se da bi tako ljudi lakše shvatili koliki je pravi rizik smrtnosti, naravno, ukoliko je to uopšte cilj.

I, uopšte, nije mi jasno zašto zdravstvene organizacije kad izveštavaju o nekoj epidemiji ne kažu, smrtnost tog doba (recimo 10-20g) je, recimo, 1:10000, u tom dobu 1:20000, itd.... Tako bi ljudima bilo mnogo lakše da se odrede prema riziku i potrebi, recimo, da se primi nedovoljno istestirana vakcina.
loader loader 23:54 13.11.2009

Re Зашто се понашамо тако како се понашамo

Čudesno je kako se ovde, sa prizvukom nesumnjivog, iznose stavovi o stvarima vezanim za novi grip koje još ni sama medicina nije sa dovoljnom sigurnošću uspela da utvrdi. Čini mi se da ta vrsta "slobodoumnosti" zbog svoje razuđenosti, kao i oprečnosti, još više udaljava običnog čoveka od šanse da zauzme onaj zdravo rezervisan stav i vlada se što racionalnije može.

A suština tih zažarenih nagađanja (ne samo ovde na blogu, naravno) jeste to što u pozadini stoji mnogo, mnogo negativne energije. Stoga i nema odgovornosti prilikom samog nagađanja.



takamatsu takamatsu 07:20 15.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашамо?

Zen Master


Samo da izrazim poštovanje, Učitelju :).
takamatsu takamatsu 10:03 15.11.2009

Re: Predrag Brajović

О томе имамо само утисак, све оно друго је лакше доказати.

Izvinite, ovo jednostavno nije tačno. Korupcija je baš ta koja postoji, i koju je relativno lako i dokazati i dokumentovati, samo nije dobro za zdravlje, znate. Kao i Mariopan, ja bih korupciju na prvo mesto, barabar sa nesposobnošću nadležnih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:47 15.11.2009

Re: Predrag Brajović

takamatsu
О томе имамо само утисак, све оно друго је лакше доказати.

Izvinite, ovo jednostavno nije tačno. Korupcija je baš ta koja postoji, i koju je relativno lako i dokazati i dokumentovati, samo nije dobro za zdravlje, znate. Kao i Mariopan, ja bih korupciju na prvo mesto, barabar sa nesposobnošću nadležnih.

Ево, чекам те доказе...
banem92 banem92 02:16 18.11.2009

Re: Зашто се понашамо тако како се понашам

володя

Dakle, 0,3% od 30.000 je 90. Racun je sledeci: 0.003 x 30000 = 90.


Matematički gledano, imamo 8 preminulih - ne isključivo već - uz posledice tog gripa.

8/0,003 = 2667.

Dakle, svaki deseti je registrovani. Onih preostalih 2400 se izlečilo samo.

Što kaže g. Korać (a i sam mogu da potvrdim) - kada prelazite iz neke druge države u Srbiju (Mađarska u ovom slučaju), tamo sve normalno, ovde kod nas svi sa rukavicama i maskama. Kao da smo, da prostite, gubavi.
aleksandarz92 aleksandarz92 10:51 13.11.2009

Pretpostavke

Ima utisak da je samo kod nas tako - nisam, čini mi se, nigde napolje putovao od kako je grip izbio, ali koliko čujem, u normalnom svetu ni blizu nije ovakva histerija.

Mislim da imate loš utisak. Može se naći puno ovakvih primera i u normalnom svetu, pa mislim da nije osnovano reći da samo u Srbiji postoji masvna histerija, samo na osnovu nekoliko pojedinačnih slučajeva.

Pitanje je zašto se ponašamo poludelo? Zbog:

Neznam koliko je ispravno dalje komentarisati zaključke donete na osnovu pogrešnih pretpostavki (po meni pogrešnih).
Ukoliko onu množinu premestimo sa "Srbi" na čovečanstvo, onda... Možda je uzrok kolektivna paranoja
Rejlem Rejlem 11:09 13.11.2009

Re: Pretpostavke

mislim da nije osnovano reći da samo u Srbiji postoji masvna histerija, samo na osnovu nekoliko pojedinačnih slučajeva.

Ali se ovde masovna histerija vrlo precizno i organizovano siri
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 13:47 13.11.2009

Re: Pretpostavke

Ukoliko onu množinu premestimo sa "Srbi" na čovečanstvo, onda... Možda je uzrok kolektivna paranoja

Moz' i tako.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:55 13.11.2009

evo jednog inozemnog iskustva

Rejlem Rejlem 11:07 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

Odlicno. O ovome je pre neki dan na Studiju B dopisnik Bete pricao.
Verovatno u Poljskoj nema deltokratije
ivana23 ivana23 11:12 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva



Poljska ministarka zdravlja: Vakcina je samo sveta vodica

Poljska ministarka zdravlja Eva Kopac javno je u parlamentu dovela u pitanje delotvornost vakcina protiv svinjskog gripa i upozorila da ne postoje podaci o njihovom sastavu niti o neželjenim efektima! Ministarka se u vrlo žustrom obraćanju poslanicima suprotstavila potpisivanju ugovora za kupovinu vakcina ya Poljake.

- Na tržištu postoje tri tipa vakcina i tri proizvođača. Svaka od tih vakcina ima različitu količinu aktivnih supstanci?! Zar nije normalno da posumnjamo da je vakcina koja ima samo tragove aktivnih supstanci u stvari samo „sveta vodica"? Zar bi trebalo da platimo za to? - upitala se ministarka.

Ona je dovodeći u sumnju efikasnost vakcine navela primer Nemačke, koja je kupila 50 miliona doza, ali samo 13 odsto Nemaca želi da primi vakcinu.

- A Nemačka je specifična, jer se veoma visok procenat stanovništva vakciniše protiv sezonskog gripa, ali ni oni ne žele da prime vakcinu protiv svinjskog? Šta ih je to nateralo da promene mišljenje? Takođe, farmaceutski proizvođači dužni su da na svojim sajtovima objave neželjene efekte vakcinacije. Vakcinacija je u Evropi počela 1. oktobra, a ni na jednom sajtu nije objavljen bilo koji neželjeni efekat, makar i slab osip! Ispada da je ovo savršena vakcina! Pošto je toliko čudotvorna, zašto je proizvođači ne puste na slobodno tržište i tako oni preuzmu odgovornost, umesto što je prebacuju na kupce - rekla je ministarka i dodala da ne postoje rezultati kliničkih ispitivanja nove vakcine, uz tvrdnju da je sezonski grip opasniji od svinjskog.
Rejlem Rejlem 11:56 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

Evo jos neceg

Bivsa finska ministarka
maca22 maca22 12:11 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

Guglujte te navode. Ova nije nikakva bivsa finska ministarka. Ona priča sa vanzemaljcima (veli tako žena)
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 12:32 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

E stavrno ste vec dosadni sa ovim filmom, vec je tri puta bio po bolgovima i svaki put je isti odgovor:

- Ona nikad nije bila ministar zdravlja
- zena ucestvuje i stece znanje na intergalatickim konferncijama
- valjzemaljici su joj vec tri puta spasili zivot

Ovoj masovnoj histeriji pogoduje internet, gde laici "nadju dokaze" za svetsku zaveru. Na internetu se moze sve naci a cega nema moze ze napisati. Dok nije bilo interneta onda su se razne urbane legende zasnivale na "pisalo je u novinama" a sada ima na inetrnetu/youtubu.

Pokusajte kriticki da citate, ko je taj sto je nesto rekao i koliko mu treba verovati.
Rejlem Rejlem 14:20 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

Ovoj masovnoj histeriji pogoduje internet, gde laici "nadju dokaze" za svetsku zaveru.

E izvinjavam se ako nije bila ministarka, prevari me izvor koji mi je poslao. (A i moj izvor je to dobio od nekog, tako da se dezinformacija prilicno lako siri. Kao i histerija puna poluinformacija i dezinformacija koja nam se diktira sa ekrana i iz stampe)
Ja se naravno ne slazem sa pricama o zaveri u cilju smanjenja populacije. Ali da ovo oko lansiranja svinjskog, pticjeg, kakvog god gripa i vakcina/lekova koje nastaju maltene momentalno po izbijanju zaraze, pa se uvaljuju za debele pare, smrdi, mislim da tesko moze da se porekne.
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 15:25 13.11.2009

iste cinjenice drugaciji zakljuci

Globalno se vise gubi nego sto se dobija ovim gripom. Dobijaju farma kompanije i mediji, ostali gube.

Pored ovih legalnih postoji jos neko ko je na dobitku, mafija. Koliko ce oni zaraditi na secernim vodicama, ruskim mastima, kineskim sirupima, srebrnoj vodi, maskama koje nisu potrebne i ostalim "lekovima" (koje ako imate srece su neutralni, a ako nemate onda su opasni po organizam).

U bliskoj familiji sam bio svedok kako se ljudima bez nade uzima i zadnji dinar ustedjevine, zato se sada ne primam na "travke, maticni med" i ostale proverene lekove.

O smanjenju populacije mislim da nemamo sta da pricamo, mogu jednino i ja da ubacim teoriju, ovaj grip ce za sve koji se ne vakcinisu biti smrtonosan, da bi NWO dosao do pozeljnog broja stanovnika oni lansiraju pricu kako je vakcina stetna. I tako, nastavljamo da se vrtimo u krug
Rejlem Rejlem 16:06 13.11.2009

Re: iste cinjenice drugaciji zakljuci

Globalno se vise gubi nego sto se dobija ovim gripom. Dobijaju farma kompanije i mediji, ostali gube.

Pored ovih legalnih postoji jos neko ko je na dobitku, mafija. Koliko ce oni zaraditi na secernim vodicama, ruskim mastima, kineskim sirupima, srebrnoj vodi, maskama koje nisu potrebne i ostalim "lekovima" (koje ako imate srece su neutralni, a ako nemate onda su opasni po organizam).


Saglasan
vishnja92 vishnja92 17:13 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

tako da se dezinformacija prilicno lako siri

ovo nam je onomad gosn Spaic demonstrirao u 1:1
ivana23 ivana23 18:21 13.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

- Nova vest!

17:08
ПОЉСКИ ОМБУДСМАН ПРЕТИ МИНИСТАРКИ ЗДРАВЉА
ВАРШАВА – Пољски омбудсман Јануш Кохановски запретио је министарки здравља Еви Копач да ће у понедељак поднети против ње кривичну пријаву ако до тада не уговори набавку вакцине против новог грипа бар за групу највећег ризика.„Не шалимо се. Време за шалу је истекло”, поручио је Кохановски министарки која у преговорима са три произвођача вакцина одбија да наручи и плати четири милиона вакцина за Пољаке, све док фармацеутске компаније не пристану да оне преузму одговорност за евентуалне нежељене последице вакцинације.

Или док вакцине не прођу комплетне тестове и на трудницама и деци, јер су до сада тестиране само на одраслим здравим људима, те тако суседна Чешка која је уговорила испоруке вакцине децу неће вакцинисати док бар чешки лекари на обаве тестове.

Управо труднице и деце од шестог месеца живота заједно са здравственим радницима и људима одговорним за функционисање инфраструктуре у држави спадају у Пољској у ту ризичну групу за коју Кохановски тражи вакцину.

Омбудсман је већ припремио кривичну пријаву да министарка Копач отезањем да купи вакцину излаже становништво Пољске великом ризику по здравље а три параграфа кривичног закона по основу којих намерава да је пријави тужилаштву могли би да отерају министарку чак на 12 година у затвор.„Ако се ситуација до понедељка не промени и министарка не предузме конкретне кораке, поднећу пријаву. Лежи већ код мене у канцеларији. Те бајке да је вакцина опаснија од самог новог грипа су опасне. У профилактици могу да нас врате 100 до 200 година унатраг”, рекао је новинарима Кохановски.

Пољска на 38 милиона становника има 234 потврђена случаја новог грипа, ниједан смртни а од почетка новембра од сезонског грипа оболева око 25.000 Пољака недељно, што је осам пута више него претходне јесени.„Пољска је једина земља у Европи која суочена са епидемијом новог грипа задржава ледени мир. То мора да престане”, запретио је Кохановски.

Министарство и санитарне власти упозоравају да је сезонски грип опаснији од новог, од кога у Пољској оболевају углавном млади људи, па епидемиолози претпостављају да су старије генерације Пољака 1950-их и 1970-их већ дошле у додир са сличним вирусом као што је сада А Х1Н1.„Вакцина нису бомбоне. Када је тако безбедна и чудотворна, зашто је компаније не пусте у слободну продају”, упорно одбија нападе Ева Копач.„Такви потези омбудсмана отежавају преговоре које министарство води са фармацеутским компанијама”, реаговао је данас за телевизију ТВН24 заменик министарке здравља Јакуб Шулц.

Бета
rankot rankot 08:45 14.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

ivana23
министарки која у преговорима са три произвођача вакцина одбија да наручи и плати четири милиона вакцина за Пољаке, све док фармацеутске компаније не пристану да оне преузму одговорност за евентуалне нежељене последице вакцинације.
Пољска на 38 милиона становника има 234 потврђена случаја новог грипа, ниједан смртни а од почетка новембра од сезонског грипа оболева око 25.000 Пољака недељно, што је осам пута више него претходне јесени.„Пољска је једина земља у Европи која суочена са епидемијом новог грипа задржава ледени мир. То мора да престане”, запретио је Кохановски.

Odgovorna žena: proizvođači i treba da preuzmu odgovornost za svoj proizvod, a njihovo zdravstvo na otpilike isti broj obolelih kao naše nema smrtnih slučajeva. Mislite o tome.
maca22 maca22 12:29 14.11.2009

Re: evo jednog inozemnog iskustva

ivana23
- Nova vest!

17:08
ПОЉСКИ ОМБУДСМАН ПРЕТИ МИНИСТАРКИ ЗДРАВЉА
ВАРШАВА – Пољски омбудсман Јануш Кохановски запретио је министарки здравља Еви Копач да ће у понедељак поднети против ње кривичну пријаву ако до тада не уговори набавку вакцине против новог грипа бар за групу највећег ризика.„Не шалимо се. Време за шалу је истекло”, поручио је Кохановски министарки која у преговорима са три произвођача вакцина одбија да наручи и плати четири милиона вакцина за Пољаке, све док фармацеутске компаније не пристану да оне преузму одговорност за евентуалне нежељене последице вакцинације.

Или док вакцине не прођу комплетне тестове и на трудницама и деци, јер су до сада тестиране само на одраслим здравим људима, те тако суседна Чешка која је уговорила испоруке вакцине децу неће вакцинисати док бар чешки лекари на обаве тестове.

Управо труднице и деце од шестог месеца живота заједно са здравственим радницима и људима одговорним за функционисање инфраструктуре у држави спадају у Пољској у ту ризичну групу за коју Кохановски тражи вакцину.

Омбудсман је већ припремио кривичну пријаву да министарка Копач отезањем да купи вакцину излаже становништво Пољске великом ризику по здравље а три параграфа кривичног закона по основу којих намерава да је пријави тужилаштву могли би да отерају министарку чак на 12 година у затвор.„Ако се ситуација до понедељка не промени и министарка не предузме конкретне кораке, поднећу пријаву. Лежи већ код мене у канцеларији. Те бајке да је вакцина опаснија од самог новог грипа су опасне. У профилактици могу да нас врате 100 до 200 година унатраг”, рекао је новинарима Кохановски.

Пољска на 38 милиона становника има 234 потврђена случаја новог грипа, ниједан смртни а од почетка новембра од сезонског грипа оболева око 25.000 Пољака недељно, што је осам пута више него претходне јесени.„Пољска је једина земља у Европи која суочена са епидемијом новог грипа задржава ледени мир. То мора да престане”, запретио је Кохановски.

Министарство и санитарне власти упозоравају да је сезонски грип опаснији од новог, од кога у Пољској оболевају углавном млади људи, па епидемиолози претпостављају да су старије генерације Пољака 1950-их и 1970-их већ дошле у додир са сличним вирусом као што је сада А Х1Н1.„Вакцина нису бомбоне. Када је тако безбедна и чудотворна, зашто је компаније не пусте у слободну продају”, упорно одбија нападе Ева Копач.„Такви потези омбудсмана отежавају преговоре које министарство води са фармацеутским компанијама”, реаговао је данас за телевизију ТВН24 заменик министарке здравља Јакуб Шулц.

Бета

Može neki link ka ovome? Čudno mi je, uvek nailazim na ovu informaciju iz druge ruke.
Inner Party Inner Party 11:32 13.11.2009

Tako je

- Političke, ali i društvene, intelektualne, civilizacijske izolacije u kojoj smo?

- Kolektivne paranoje uzrokovane devedesetim?
...


Ili su ljudi jednostavno zeljni da uvek zive u frci oko necega, dakle ...
Mada, na svu srecu, nije to samo kod nas!
They said we would have a black president the day pigs fly. Well swine flu!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:37 13.11.2009

Trudnice

Danas je u Irskoj ovo jedna od vaznijih vesti, umrla trudnica, pa apeluju na sve trudne zene da se sto prevakcinisu.
markostamenic markostamenic 12:27 13.11.2009

Re: Trudnice

Aleksandar Stosic
Danas je u Irskoj ovo jedna od vaznijih vesti, umrla trudnica, pa apeluju na sve trudne zene da se sto prevakcinisu.


uf, bolje da nisam procitao...a jel kazu negde koliko je uopste trudnica zarazeno? jel imas mozda neki info bar za Irsku?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:46 13.11.2009

Re: Trudnice

jel imas mozda neki info bar za Irsku?

mislim da je ovo prvi slucaj preminule trudnice u Irskoj. Sve u svemu, ovde ne vlada preterana panika, koliko mogu da cujem, znam vec nekoliko slucajeva koji su prelezali svinjski grip kao i onaj obican, Neko hoce - neko nece da primi vakcinu, zasad se ne planira da se zatvaraju skole a ljudi regularno idu na posao.
ivana23 ivana23 14:42 13.11.2009

Re: Trudnice

A evo, lepe vesti iz Hrvatske...

Trudnica zaražena gripom rodila bez komplikacija
Hansel Hansel 15:45 13.11.2009

Re: Trudnice

Lepa vest i odavde:
Слађана победила нови грип

Студенткиња медицине из Крагујевца, Слађана Дунић (25), која се две недеље лечи у крагујевачком Kлиничком центру од тешког облика грипа А Х1Н1, из изолационог блока пребачена је на Грудно одељење клиничког центра у Крагујевцу. За неколико дана биће пуштена на кућно лечење.
(video)
stasha.irl stasha.irl 20:56 13.11.2009

Re: Trudnice

Aleksandar Stosic
jel imas mozda neki info bar za Irsku?
mislim da je ovo prvi slucaj preminule trudnice u Irskoj. Sve u svemu, ovde ne vlada preterana panika, koliko mogu da cujem, znam vec nekoliko slucajeva koji su prelezali svinjski grip kao i onaj obican, Neko hoce - neko nece da primi vakcinu, zasad se ne planira da se zatvaraju skole a ljudi regularno idu na posao.

Evo ja sam bas jedna (trudnjaca) i to jos u Irskoj. Ne panicim i ne cujem da bilo koja druga panici ali sam smatrala da je pametno da se vakcinisem sto sam i uradila juce (prva od dve vakcine). Upravo sam i prelazala neki blazi grip prosle i ove nedelje, ali ide se na posao normalno, malo cesce peru ruke ali inace je sve "pod kontrolom", nista karantin, "odrzavanje trudnoce" i slicne gluposti. Ne znam da li su ljudi na Zapadu glupi ili naivni a u Srbiji hipohondri i veciti pobornici zavere, ali redovno umirem od smeha kad citam komentare o gripu na B92... Ovde se najvise prica o ekonomskoj (ne)situaciji, porezima, strajkovima i sl. Pretpostavljam da je u Srbiji i ovom prilikom dolazi do izrazaja nepoverenje prema bilo cemu sto vlada odluci, pa makar to bilo i vakcinacija.
Odgovor na pitanje sa brojem obolelih trudnica u Irskoj: The latest report on swine flu shows that 45 pregnant women have been hospitalised to date with the virus (cim su hospitalizovane sto znaci ne samo da su zarazene, nego da su i ozbiljno). This represents over 6% of the 739 patients who have been hospitalised since the outbreak started.
Istina je, i mene je paranoja oko bolesti podsetila na pomracenje sunca (bese li to Srbija 98/99 ili tamo neka vec mracna, RTS Slobodanova godina??!). Srbi jedva bili docekali da ih isprepadaju, kako tada tako i sada. Volemo zavere pa to ti je

Jedno pitanje za gospodina Spaica, potpuno nevezano za ovu temu:
Kada cete zavrsiti, odnosno da li ste vec zavrsili svoj putopis iz Nigerije (koliko se secam bilo je 4-5 clanaka o raznim gradovima)? Jako su mi se svideli, vrlo zanimljivo opisano, svaki put sam proveravala da li je objavljen novi clanak...
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 00:29 14.11.2009

Re: Trudnice

Ja to zavrsio jos pre nekoliko godina, pre dve-tri to stiglo do b92, oni pustili u delovima io zaboravili zadnji deo. Zalim.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:32 14.11.2009

Re: Trudnice

ali sam smatrala da je pametno da se vakcinisem sto sam i uradila juce (prva od dve vakcine). Upravo sam i prelazala neki blazi grip prosle i ove nedelje

ne razumem,
zar ne treba biti zdrav, a da bi se primila vakcina?
tj. ako je neko ko se razume u blizini - može li da pojasni kad je čovek zdrav za vakcinisanje, ukoliko je, recimo, pre 5-6 dana fasovaoneki virus, bakteriju, šta god?
loader loader 12:04 13.11.2009

Bahanalije zlovolje

Uzrok čitave ove višednevne larme zapravo nije želja da se dođe do što bolje obaveštenosti o samom gripu, već nova prilika da se neko, negde optuži za zaveru, lopovluk ili nesposobnost i da se povede još jedna masovna, zlovoljna rasprava u kojoj se svi rado kupaju, kao u otrovnom vinu. To su one vrste narogušenosti koje i nemaju nameru da traže rešenje, već im je krajnja svrha da uživaju u samoj atmosferi sukoba. Ova vrsta nezdrave opijenosti kod nas nije ništa neuobičajeno.
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 12:34 13.11.2009

Re: Bahanalije zlovolje

Nazalost si potpuno u pravu
Hansel Hansel 15:42 13.11.2009

Re: Bahanalije zlovolje

Pa ipak, ne baš potpuno. Mislim da se na nekim blogovima vodila prilično konstruktivna rasprava - bar u smislu da se raščivija šta je tačno a šta nije. Za one koje to zanima. Za druge je možda bila samo galama (a nije da se katkad ne provuče neki galamdžija, s bilo koje strane)
loader loader 23:36 13.11.2009

Re: Bahanalije zlovolje

Hansel : " Pa ipak, ne baš potpuno. Mislim da se ..."
Govorio sam o većini (a mislio sam na ponašanje svih struktura, od one najšire, "narodne", pa sve do novinara i do stručnih krugova). Odnosno, govorio sam o pretežnom maniru koji kod nas vlada (manir pakosnog i neumornog mlaćenja slame). Naravno da nisu svi učesnici u ovom opštem dijalogu isti i naravno da postoji i jedan broj ljudi koji teži da u celoj toj nesuvisloj povici uoči poneku korisnu informaciju, na osnovu koje se može sklopiti što realnija slika situacije. No, u celini, tj. u proseku, prevashodni motiv nije bio odgovornost prema svom zdravlju i zdravlju ljudi iz bliskog okruženja, već težnja da se učestvuje u još jednom kruženju masovne zlovolje.
Hansel Hansel 12:22 14.11.2009

Re: Bahanalije zlovolje

težnja da se učestvuje u još jednom kruženju masovne zlovolje.

To sigurno, a ovo što sam naglasio je debelo tačno, pošto se pojava viđa zaista na svakom koraku, ne samo na internetu. Pomišljam da se ljudi tako brane od opšteg apsurda - valjda se boje da bi svaka konstruktivnost propala...
Kazezoze Kazezoze 14:04 14.11.2009

Re: Bahanalije zlovolje

Hansel
težnja da se učestvuje u još jednom kruženju masovne zlovolje.

To sigurno, a ovo što sam naglasio je debelo tačno, pošto se pojava viđa zaista na svakom koraku, ne samo na internetu. Pomišljam da se ljudi tako brane od opšteg apsurda - valjda se boje da bi svaka konstruktivnost propala...

kad se proglasi epidemija, onda svaka konstruktivnost u razgovoru pada u vodu.
tada nastupa panika, a to je upravo ono shto su politichari i zheljeli da postignu.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:42 13.11.2009

Odlično pitanje

Pitanje je zašto se ponašamo poludelo?


Zbog nedostatka informacija.
Dovoljno je uporediti informacije na našem vebsajtu Ministarstva zdravlja i Batuta, sa informacijama na sajtu - na primer - NHS-a, Britanske zdravstvene službe.

Imam utisak da je zvanična politika ovde u fazonu: Što manje informacija, to manja panika.
To je možda palilo u doba pre kablovskih televizija i interneta, pre dijaspore koja telefonira kući i priča rodbini šta se u njihovim zemljama dešava.
I tu se otvara mogućnost za širenje neproverenih informacija, jer ono što se skuplja na ovaj način, nema se s čim uporediti, tj. nema zvaničnih informacija s kojima bi se uporedile.
Hansel Hansel 13:34 13.11.2009

Re: Odlično pitanje

U pravu si, ali meni se čini da oni koji uglavnom gledaju samo naše televizije nisu u velikoj panici - najviše je pometnje kod više, ali još uvek nedovoljno informisanih. I, možda u sredinama gde su se desili smrtni slučajevi. Kod Kruševca drugi, doduše jedan je iz jednog a drugi iz drugog Šiljegovca - veruejm da neko tamo može da pomisli da je njima virus izmutirao...

Prvi talas gripa - prvi talas uznemirenosti. Iako su Hrvati delovali prilično pribrano, posle treće, a sada i četvrte smrti u vezi s gripom, evo jednog tamošnjeg saopštenja:
Apel javnosti: Ne stvarajte nepotrebnu paniku!

Od nove gripe dosad su u Hrvatskoj oboljele 2874 osobe. A zbog nepotrebne panike, prošla je noć u zagrebačkoj Klinici za infektivne bolesti bila najteža dosad, rekao je njezin ravnatelj prof. dr. Ante Beus.

Do ponoći je pregledano 235 pacijenata, a od ponoći do 6 sati ujutro još 20. Od njih je zadržano samo 13 osoba, što znači da se stvaraju nepotrebne gužve, a u bolnici se trenutačno liječe 54 pacijenta. Troje od njih je navodno u vrlo teškom stanju.

Liječnici iz bolnice Fran Mihaljević apeliraju na građane da prvo posjete svoga obiteljskog liječnika kako bi se stručnjaci iz njihove bolnice mogli posvetiti onima kojima su najpotrebniji - teško oboljelima
.Dakle, i tamo neki ljudi idu prvo na Infektivnu, zaobilazeći njihov inače mnogo organizovaniji primarni nivo ZZ od našeg..

Kazezoze Kazezoze 15:33 13.11.2009

Re: WHO (World Homicide Organisation)

ivana23 ivana23 15:54 13.11.2009

Re: WHO (World Homicide Organisation)

Kazezoze
Postaje interesantno : Woman stole "swine flu" vaccine in Sweden


Da se nadovezem
Kazezoze Kazezoze 16:36 13.11.2009

Re: WHO (World Homicide Organisation)

ivana23
Kazezoze
Postaje interesantno : Woman stole "swine flu" vaccine in Sweden


Da se nadovezem

nadam se da ce sa ukradenim vakcinama otici pravo u labaratoriju, da se to malo preispita chime nas bodu.
volio bih i kad bi nam pojasnili smrt ovih chetvoro od vakcine, mada ove dve starice spadaju u rizichnu grupu.
Hansel Hansel 18:03 13.11.2009

Re: WHO (World Homicide Organisation)

Ma, šta nas briga, mi ne uvozimo tu vakcinu!
markop_8 markop_8 16:24 13.11.2009

danas sam i ja histerican

Navijac nanese teske telesne povrede policajcu koji nije na duznosti i dobije 10 godina robije(maximalna kazna), policajac na duznosti ubije decka i dobije 7 godina(maximalna 15)!

Welcome to Serbia!

btw covek je jos u odbrani izmislio pricu kako je u samoodbrani pistolj slucajno opalio, sto su vestaci naravno oborili, a posle izjavio da se ne kaje i da je nevin. Bas puno olaksavajucih okolnosti.
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 16:32 13.11.2009

Evo primera sa B92....

Prvo

B92>Zdravlje>Vesti Sprečite svinjski grip - saveti

1. Često perite ruke.

2. Suzdržite se napasti da dirate bilo koji deo lica. Pokušajte što manje ruke prinositi licu.

3. Promućkajte u ustima i grgoljite dva puta dnevno toplu vodu u koju ste stavili malo soli. Naime, virusu H1N1 treba dva do tri dana od prvobitne infekcije grla ili nosa da zaživi u telu i da počne da pokazuje karakteristične simptome. Obično grgoljanje stvarno može sprečiti
razvoj bolesti.

4. Slično kao što to treba činiti s ustima, čistite barem jednom svakoga dana nozdrve s toplom slanom vodom. Snažno izduvavanje nosa i brisanje obe nozdrve smotuljcima vate koje ste umočili u slanu vodu lako je učiniti i ono je vrlo delotvorno.

5. Podržite prirodni imunitet hranom koja je bogata C vitaminom. To se odnosi na (kiseli) kupus, papriku, sveži peršun, voće... Ako uzimate C vitamin,da biste poboljšali apsorpciju uzimajte onaj oblik koji ima cinka i koji je prirodnog porekla (acerola itd.)

6. Pijte što veće količine toplih napitaka. Ono ispire žive viruse iz grla u želudac u kome oni ne mogu da prežive i učine nas bolesnim.

7. Koristite koloidnu srebrnu vodu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onda Google Vinay Goyal

urbanlegends.about.com/od/.../dr_vinay_goyal_swine_flu.htm

Ako procitate orginalni hoax vidicete da nema tacke 7, ko je dodao hebenu srebrnu vodu koja je dokazano opasna ako se uzima u velikim kolicinama i koja nema nikakvog dokazanog pozitivnog efekta?

Za ostale tacke procitajte na sajtu.


Kazezoze Kazezoze 16:44 13.11.2009

Re: Evo primera sa B92....

Ako procitate orginalni hoax vidicete da nema tacke 7, ko je dodao hebenu srebrnu vodu koja je dokazano opasna ako se uzima u velikim kolicinama i koja nema nikakvog dokazanog pozitivnog efekta?

jesi li ti koristio tu srebrenu vodu, pa ti izazvalo nezheljene posledice kad se toliko suprostavljash.
ja znam par ljudi kojima je ta srebrena voda pomogla. jedan od njih je bolovao od hepetitisa.
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 17:02 13.11.2009

Re: Evo primera sa B92....

mada se sam protivim dokazima sa youtuba ovaj film necu da ti uskratim



Ne moram da pucam sebi u usta da bih dokazao da ce me to ubiti .

Mozemo da pricamo dugo o vodi, koliko je dobra ili ne ali pitanje je bilo, ko je i zasto dodao tacku 7 kao savet?

[url=http://rosemaryjacobs.com/][/url]
Kazezoze Kazezoze 17:17 13.11.2009

Re: Evo primera sa B92....

Ne moram da pucam sebi u usta da bih dokazao da ce me to ubiti .

tachno, to vazhi i za vakcinu.
stvar izbora, slobodna volja.

ps. video sam taj video ranije. ljudi nekad zaista preteraju u svemu...
mariopan mariopan 17:37 13.11.2009

Re: Evo primera sa B92....


5. Podržite prirodni imunitet hranom koja je bogata C vitaminom. To se odnosi na (kiseli) kupus, papriku, sveži peršun, voće... Ako uzimate C vitamin,da biste poboljšali apsorpciju uzimajte onaj oblik koji ima cinka i koji je prirodnog porekla (acerola itd.)

Evo , recimo, ja se sa ovim potpuno slažem.
O tome sam govorila na drugom blogu o ovom gripu , ne kao savetu za lečeje od tog gripa ( jer tada treba otići kod lekara) nego kao preventivi. Umalo ne rekoše da bajam pa lečim grip
Pretpostavljam da ljudi koji uzimaju dosta vitamina u prirodnom obliku ( voće, kiseli kupus, cvekla i slično) mogu duže da budu zdravi, i ako dobiju bilo koji grip lakše će da ga prebole.
Da priznam - odavno imam malu flašicu dezinfekcionog sredstva u tašni i bez ove gripe,zato što često putujem i ne mogu da operem ruke kada imam potrebu. Sada to malo češće koristim , nije lepljivo i lako isparava pa me ne nervira.
Osim toga nema nikakve histerije. Ako taj grip dođe, teško njemu.
nimrod88 nimrod88 17:57 13.11.2009

Zaokruzujem:

- Političke, ali i društvene, intelektualne, civilizacijske izolacije u kojoj smo?
- Zgodne političko-socijalne sinergije i učvršćivanja simboličke moći i značaja države, autoriteta, zasnovanih na strahu i nedostatku realnosti?

U americi je do sada obolelo (prezdravilo) oko 6 miliona ljudi.....ovde niko ne ide ulicom sa maskama, i iako su redovi za vakcine, vakcinisu se samo deca ispod 14 godina (protiv obicnog gripa se vakcinisu svi - odnosno preporucuje se svima). I ne mogu da verujem kad slusam price iz Srbije - pomislio bi covek da je Srbiju u najmanju ruku strefila kuga - ko o cemu, vesti o gripu, komentari o gripu, editorijali o gripu, blogovi o gripu.....aman zaman.
Tacno sam pomislio na pomracenje sunca - u jednoj epizodi Simpsonovih, gradonacelnik Quimby je sav srecan sto Frank Ghery dolazi da gradi koncertnu dvoranu i izjavljuje pokazujuci na naslov u nekim starim novinama: "From now on, we will no longer be known as the town that was afraid of the solar eclipse". Naslov u novinama je "God hides the Sun" ili tako nesto, ali bi mogao da bude i "Srbija se zatvara u kuce da ih ne pojede mrak" . Tuzno. Jako tuzno.
Zen Master Zen Master 19:14 13.11.2009

Re: Zaokruzujem:

nimrod88

U americi je do sada obolelo (prezdravilo) oko 6 miliona ljudi.....ovde niko ne ide ulicom sa maskama, i iako su redovi za vakcine, vakcinisu se samo deca ispod 14 godina (protiv obicnog gripa se vakcinisu svi - odnosno preporucuje se svima). I ne mogu da verujem kad slusam price iz Srbije - pomislio bi covek da je Srbiju u najmanju ruku strefila kuga - ko o cemu, vesti o gripu, komentari o gripu, editorijali o gripu, blogovi o gripu.....aman zaman.


Ohhhhh znači ona djubrad sa CNN-a, MSNBC-a i ABC-a sve lažu !?!
Nećeš mi verovati a tamo javili da je sam predsednik Obama još 25 oktobra proglasio national emergency povodom H1N1 virusa. I javili takodje da ti isti Amerikanci ništa ne veruju svojoj rodjenoj vladi i njenoj sposobnosti da se izbori sa epidemijom u nekom istraživanju javnog mnjenja od pre tri dana. To mora da su strogo neke naše ( mislim ne tako svesne i pametne kao što si ti ) sve pitali kad su tako nepoverljivi i paničari
mrdax mrdax 18:29 13.11.2009

A meni je muka od teorije zavere....

Tako je tipicno za nasu zemlju da u svemu vidi zaveru, to je neko prokletsvo svih generacija na ovim prostorima gde uvek neko hoce da zaradi na nama, da nas prevede zedne preko vode i slicno ....
U stvari je toliko neznanja prisutno, da ne kazem da je narod tupav, da se svega bojimo i svugde projektujemo mix nesigurnosti, straha i osecanja nize vrednosti. Ovog puta je na red dosao grip gde je nenormalno da neko "zaradi novac na vakcinama" (straaaaasan prekrsaj), gde je sve dogovoreno a "nase pare se daju tamo nekome" za "lazne vakcine". A u stvarnosti , smo toliko zaostali da ni ne primetimo koliko nas kosta da nasa zaglupljenost i vecita 'predostroznost' i kako sami jedva cekamo da pokrademo.
Ja sam zdravstveni radnik , tako da me ova prica pogadja na vise nivoa i gadi mi se kada vidim kolege kako isto sire teorije zavere i kako su najpametniji kada oni "znaju " (EJ!!!) kako se "to" radi i sta je "zapravo" u vakcinama i ko je tu koliko dobar. Provincijalizam i zaostalost najgore vrste.
nikola721 nikola721 20:00 13.11.2009

Re: A meni je muka od teorije zavere....

Pa jeste, u pravu si...zavere ne postoje...Kenedi, Malkom X, Martin Luter King, Aljende, Djindjic, 5.Oktobar u Srbiji, 11.Septembar u Americi, Ruska Oktobarska Revolucija....sve je to plod slucajnosti, bolje receno "poigrao se slucaj sticaja okolnosti"....tajne sluzbe sirom sveta samo postoje da bi njihovi clanovi igrajli karte, domine i jamb....i po neku malu fudbalicu...

I svi koji pricaju o tome i misle da zavere postoje su zaostali...u stvari, prica o zaverama je Zavera baba-sera iz beogradskih kafana...
mrdax mrdax 20:00 14.11.2009

Re: A meni je muka od teorije zavere....

nikola721
Pa jeste, u pravu si...zavere ne postoje...Kenedi, Malkom X, Martin Luter King, Aljende, Djindjic, 5.Oktobar u Srbiji, 11.Septembar u Americi, Ruska Oktobarska Revolucija....sve je to plod slucajnosti, bolje receno "poigrao se slucaj sticaja okolnosti"....tajne sluzbe sirom sveta samo postoje da bi njihovi clanovi igrajli karte, domine i jamb....i po neku malu fudbalicu...

I svi koji pricaju o tome i misle da zavere postoje su zaostali...u stvari, prica o zaverama je Zavera baba-sera iz beogradskih kafana...


Ja nisam rekao da zavere ne postoje, vec sam rekao da odredjen broj ljudi u svetu u svemu tezi da vidi zaveru. Teorija zavere je 'pomocnik' kad god ne moze ili ne zeli da se prihvati odgovornost za odredjeno stanje u drustvu ili da se prihvati bolna istina. O radu tajnih sluzbi slusamo svih ovih godina i po meni im se pridaje mnogo veci znacaj i mnogo veca moc nego sto imaju . Setimo se samo blamaze tajnih sluzbi oko Minhena 1972. To sto vi u Kenediju, Martin Luteru Kingu i ubistvu Djindjica i 05 . oktobru (serija nepovezanih dogadjaja) vidite dokaz za nesto je ipak vasa stvar.
nikola721 nikola721 20:32 14.11.2009

Re: A meni je muka od teorije zavere....

O radu tajnih sluzbi slusamo svih ovih godina i po meni im se pridaje mnogo veci znacaj i mnogo veca moc nego sto imaju .

Da rad tajnih sluzbi nije bespotreban i besmislen, govori i cinjenica da ni jedna drzava sveta, nikad u istoriji, nije ukinula ni jednu jedinu tajnu sluzbu...u najgorem slucaju one budu reorganizovane ili im samo promene ime...

A koliko je njihov uticaj mogli ste saznati iz price Zbignjeva Bzerzinskog, koji je hvaleci se kako su unistili komunizam jasno naglasio da u Poljskoj Oni nista ne bi mogli da urade "bez pomoci Katolicke tajne sluzbe", za koju je rekao da je jedna od najjacih na svetu....Naravno, ti dogadjaji u Poljskoj su bili jos jedna od mnogobrojnih zavera...

Obicni ljudi ( obicni ljudi su oni koji citaju novine i gledaju TV i veruju istom...) nemaju svest o tome, jer se o tome ne govori javno, jer to odradjuju Tajne sluzbe, jer je to Tajna...
takamatsu takamatsu 10:09 15.11.2009

Re: Mrdax

Ja sam zdravstveni radnik , tako da me ova prica pogadja na vise nivoa i gadi mi se kada vidim kolege kako isto sire teorije zavere

Ako ste zdravstveni radnik ma kog ranga, a u Srbiji, morali bi biti član ma koje Komore. U Komorama nema "zavera"? :)
Korupcije, nepotizma, tzv. sukoba interesa.... Sve je izmišljeno - i ako jeste, od strane koga? :)
De, da čujem.... :).
mrdax mrdax 22:20 15.11.2009

Re: Mrdax

Evo kada vec hocete da cujete. Nisam clan ni jedne komore, vec sam farmaceut koji se bavi klinickim ispitivanjima lekova i zbog toga ne moram da budem clan ni jedne komore. Zamislite, ispitivanje lekova na ljudima bu,bu,bu..........Kakvih tu tek judeo-masonskih zavera ima (Novog Svetskog Poretka).

I samo za Vas: Armchair, a pejorative modifier to refer to a person who experiences something vicariously rather than first-hand, or to a casual critic who lacks practical experience, in phrases such as armchair revolutionary, armchair general, armchair quarterback, armchair architect and so on.
Kazezoze Kazezoze 22:33 15.11.2009

Re: Mrdax

Evo kada vec hocete da cujete. Nisam clan ni jedne komore, vec sam farmaceut koji se bavi klinickim ispitivanjima lekova i zbog toga ne moram da budem clan ni jedne komore.

kad si vec farmaceut mogao bi da odgovorish na pitanje koje najvishe interesuje ove ljude:
zashto farmaceutske kompanije koje su proizvele vakcinu protiv svinjskog gripa ne preuzimaju odgovornost za tu vakcinu na sebe?
mrdax mrdax 23:07 15.11.2009

Re: Mrdax

Ne bih da zvucim sarkasticno ili nesto slicno ali svaki lek uzimate na svoju odgovornost .
Ako je lek proizveden u skladu sa dobrom proizvodjackom praksom , ispitan pod pravilima dobre klinicke prakse uz postovanje medjunarodnih etickih standarda i lokalnih zakona i ako se prate nezeljena dejstva (kojih moze biti i koja se uvek prate nakon registracije leka) onda smo svi mi poslednja karika koja kupuje lek. Dakle , ni u kom slucaju necete dobiti nesto sto nije ispitivano u skladu sa medjunarodnim naucnim i etickim standardima , koje nije pisao niko iz farmaceutskih kompanija vec Evropska komisija, Svetska Zdravstvena Organizacija ,ICH... Dakle nista nije sa neba pa u rebra.
Strah razumem i opravdan je. I da odgovorim i na moguce sledece pitanje, ja nisam uzeo vakcinu jer sam ih uzimao ranijih godina i nisam bio skroz bolestan ali jesam celu zimu po malo.
Pozdrav svima.
vishnja92 vishnja92 23:14 15.11.2009

Re: Mrdax

nije te to pitao. ili procitaj ponovo ili nas malo manje smatraj budalama
Ne bih da zvucim sarkasticno ili nesto slicno ali svaki lek uzimate na svoju odgovornost

ps - a niko te ne obavezuje da odgovoris ako nemas odgovor. bolje to nego ovo.
("ne znam" - to treba vezbati, jeste tesko)
maca22 maca22 23:20 15.11.2009

Re: Mrdax

vishnja92
nije te to pitao. ili procitaj ponovo ili nas malo manje smatraj budalama

Mogu i ja da ti odgovorim. I ja sam klinički farmaceut. I onaj kvalifikovani iz chain-lettera.
maca22 maca22 23:22 15.11.2009

Re: Mrdax

mrdax
Strah razumem i opravdan je.
Čime je opravdan? Iz ovoga što si napisao deluje neopravdan.

mrdax
ja nisam uzeo vakcinu jer sam ih uzimao ranijih godina i nisam bio skroz bolestan ali jesam celu zimu po malo..
Ali da nisi uzimao uopšte, ne bi bio bolestan uopšte.
Kazezoze Kazezoze 23:29 15.11.2009

Re: Mrdax

Strah razumem i opravdan je. I da odgovorim i na moguce sledece pitanje, ja nisam uzeo vakcinu jer sam ih uzimao ranijih godina i nisam bio skroz bolestan ali jesam celu zimu po malo.

mislim da ti bash ne razumesh najbolje... naime, ukoliko farmaceutska kompanija nije odgovorna za nezheljene posledice od proizvoda koji plasira na trzhishte, ja kao kupac tog proizvoda ne bih nikako trebao da tako ne zashticen proizvod kupujem. to je upravo uradila poljska. nije zheljela da kupi nelegalan proizvod koji im se nudio. vlada nije zheljela da odgovornost preuzme na sebe. ne mozhemo zahtevati da lechimo svoje pacijente na njihovu odgovornost. to je van pameti. ako je proizvod proshao kontrolu, kako ti tvrdish, onda farmaceutska kompanije nema nikakve potrebe da izbegava odgovornost za taj proizvod. ako se neshto desi, farmaceutska kompanija ce da finansijski, ili kako vec, da odgovara za posledice. ako farmaceutska kompanija izbegava odgovornost nad svojim proizvodom, onda nije sigurna da je taj proizvod ispravan i zheli da odgovornost prebaci na nekog drugog.
vishnja92 vishnja92 01:30 16.11.2009

Re: Mrdax

Ali da nisi uzimao uopšte, ne bi bio bolestan uopšte.

:)))))
takamatsu takamatsu 07:17 16.11.2009

Re: Mrdax

mrdax
Evo kada vec hocete da cujete. Nisam clan ni jedne komore, vec sam farmaceut koji se bavi klinickim ispitivanjima lekova i zbog toga ne moram da budem clan ni jedne komore. Zamislite, ispitivanje lekova na ljudima bu,bu,bu..........Kakvih tu tek judeo-masonskih zavera ima (Novog Svetskog Poretka).

I samo za Vas: Armchair, a pejorative modifier to refer to a person who experiences something vicariously rather than first-hand, or to a casual critic who lacks practical experience, in phrases such as armchair revolutionary, armchair general, armchair quarterback, armchair architect and so on.


Samo za vas: moje magistarske studije iz kliničke farmakologije su stare 20-tak godina, i pošto se time nisam nikad od onda konkretno bavila, možemo to slobodno da zanemarimo. Ali da znam odlično šta se događa u mojoj Komori, znam, a znam i šta se događa u vašoj :), te možemo slobodno da zanemarimo vašu tvrdnju da nema korupcije, zavere, tome slično - samo razgovarajte sa nekim vašim kolegom koji je u privatnoj praksi pa ima malko više staža :). Krenite recimo od nabavke citostatika preko privatne apoteke za odgovarajući Institut...
soylentgreen soylentgreen 21:54 13.11.2009

SOME THOUGHTS AND A PROPOSAL

SOME THOUGHTS AND A PROPOSAL WITH REGARD TO "SWINE FLU"
September 16, 2009 (modified on October 11, 2009)

Dr. Teresa Forcades i Vila, MD (ABIM 1995, 2005),
PhD in public health (UB 2004)

This is a translation of the Catalan original version published on Dr. Forcades' blog at www.catalunyareligio.cat



1. RELEVANT SCIENTIFIC INFORMATION

- The first two reported cases of swine flu (virus A/HINI, strain S-OIV) were
diagnosed in California (USA) on April 17, 2009 (1).

- The swine flu is not new because it is type A, neither is it new because it is of the
subtype H1N1: the flu epidemic in 1918 was of the type A/H1N1 and since 1977 the
virus A/H1N1 circulates during the flu season each year (2); the only novelty is the S-OIV strain (3) (4).

- One-third of people older than 60 seem to be immune to the virus of the swine flu (5).

- Since it began until 15 September, 2009, 137 people have died from this flu in
Europe and 3,559 worldwide (6). One must remember that each year, in Europe alone,
between 40,000 and 220,000 people die because of the flu (7).

- Recognised health specialists, among whom are Dr. Bernard Debre, (member of the
French National Ethics committee) and Dr. Juan Jose Rodriguez Send’n (president of
the Spanish Association of Medical Colleges) have publicly declared that the
information obtained from the flu season in the southern hemisphere, shows that the
swine flu has a lower mortality rate and complications rate than the annual flu (8).

(1) Zimmer SM Burke, Historical Perspective: Emergence of Influenza A (HINI) viruses. NEJM, July 16, 2009. p. 279.
(2) "The re-emergence was probably an accidental release from a laboratory source in the setting of the waning population immunity to HI and NI antigens", Zimmer, Burke, ibid. p. 282.
(3) Zimmer, Bunker, ibid. p. 279.
(4) Doshi, Peter, Calibrated response to emerging infections. BMJ 2009: 399: b3471.
(5) US Centres for Disease Control and Prevention. Serum cross-reactive antibody response to a novel influenza A (HINI) virus after vaccination with seasonal influenza vaccine. MMWR 2009: 58; 521-4
(6) Official Data from the European Center for Disease Prevention and Control (www.ecdc.europa.eu)
(7) Official Data from the European Center for Disease Prevention and Control (www.ecdc.europa.eu)
(8) Cf. Debre: Cette grippe neest pas dangereuse. Le Journal du Dimanche, July 25, 2009. Cf. Rodr’guez Send’n: Cordura frente el alarmismo en la prevenci—n de la gripe A. La Raz—n, September 4, 2009.




2. IRREGULARITIES WHICH SHOULD BE EXPLAINED

- At the end of January, 2009, the Austrian subsidiary of the North American pharmaceutical company, Baxter, delivered 72 kilos of vaccine material to 16 laboratories in Austria, Germany, the Czech Republic and Slovenia (9). A laboratory technician from the company, BioTest in the Czech Republic decided on his own to test the vaccines in ferrets. Ferrets are being used since 1918 to study the influenza vaccines: all the vaccinated ferrets died. Then the material sent by Baxter was investigated to find out what it actually was and it was discovered that it contained live bird flu virus (virus A/H5N1) combined with live seasonal flu virus (virus A/H3N2). If this contamination had not been discovered on time, the pandemic that without a real basis is being proclaimed by health authorities at the global (WHO) and at the local level, could now be a horrific reality. This combination of live viruses is potentially lethal because it combines a virus that has a 60% mortality rate and a low infectivity rate (the virus of the bird flu), with a virus that has a low mortality rate and a high infectivity rate (a seasonal flu virus) (10).

- On the 29 April, 2009, 12 days after the detection of the first cases of the swine flu, Dr. Margaret Chan, Director General of the WHO, declared that the level of alert because of the danger of pandemic was phase 5 (on a scale 1-6) and ordered all governments of the member states of the WHO to activate emergency plans and maximum health alert. A month and a half later, on June 11, 2009, Dr. Chan declared that the A/H1N1 S-OIV pandemic was a reality (phase 6) (11). How could she declare a pandemic if according to the scientific data exposed above, the swine flu is milder than the seasonal flu, and the A/H1N1 is not a new virus but only a new strain of a very well known virus that a subset of the population recognizes immunologically? Declaring a pandemic was possible despite these circumstances because in early May, the WHO had changed its definition of what a pandemic is. Prior to May, 2009, the definition of pandemic took into account the severity of the disease, which is the most relevant aspect with regard to the clinical and the political handling of a pandemic. However, this requirement was eliminated from the definition in May, 2009 (12). The change occurred shortly after the United States declared a state of Ònational health emergencyÓ despite having only 20 people infected with the swine flu virus and no deaths whatsoever (13).

(9) Baxter denied that the contaminated product were to manufacture vaccines for human use and called it Ôexperimental virus materialÕ. Baxter failed to reveal for what use it was because doing so would give away proprietary information about Baxter's production process. Cf. The Canadian Press: Baxter admits flu product contained live bird flu. February 27, 2009.
(10) Cf. Virus mix-up by lab could have resulted in pandemic. The Times of India, science section, 6, March 2009.
(11) http://www.who.int/mediacentre/news/statements/2009
(12) Cohen E. When a pandemic isnÕt a pandemic. CNN, 4 May, '09. http://edition,cnn.com/2009/HEALTH/05/04/swine.flu.pandemic/index.html
(13) Doshi, Peter: Calibrated response to emerging infections. BMJ 2009; 339:b3471




3. POLITICAL CONSECUENCES OF THE DECLARATION OF PANDEMIC

- In the context of a pandemic, it is possible to require mandatory vaccination of a given segment of the people or even of the whole population (14).

- What can happen to a person who decides not to accept the vaccination? As long as it has not been decreed that the vaccination is mandatory, he/she is free to do so: but if the vaccination is decreed mandatory, then the State has the obligation to enforce the law by imposing a fine or a term in prison (in the state of Massachusetts, the proposed fine in this case could be as high as 1,000 dollars for each day that goes without vaccination) (15).

- Taking this into account, one could reasonably conclude: if the vaccination is made mandatory, then I will just go along and get vaccinated; after all, the vaccine is more or less the same as that of the annual flu, so no big deal.

- It is necessary to know that there are three new features that make the swine flu vaccine different from the annual flu vaccine. The first novelty is that the majority of pharmaceutical companies are designing the vaccine in such a way that one injection will not be enough and each person will need to get two doses. The WHO also recommends to receive the seasonal flu vaccine. As a result, whoever follows this year's WHO recommendations exposes him or herself to be injected three times. This is something new which, theoretically, multiplies by three the possible toxicities. In practice, there is no way to know the long-term effects of this triple injection because it has never been done in this way before. The second novelty is that some of the companies making the swine flu vaccine have decided to use co-adjuvants which are far more potent than those contained in the seasonal flu vaccine. Co-adjuvants are substances added to a vaccine to booster the immune system: the swine flu vaccine from Glaxo-Smith-Kline, for example, contains ASO3 (a combination of squalene and polysorbate), a co-adjuvant able to increase ten times the immune response. The problem with this rationale is that no one can be sure that this artificial stimulus to the immune system will not provoke serious autoimmune diseases (like Guillain-Barre paralysis) (16). The third novelty that distinguishes the swine flu vaccine from that of each year is that the manufacturing companies are demanding that the States sign agreements so that they will have impunity if the vaccines have more side effects than expected (e.g. the Guillain-Barre paralysis may affect 10 people in every million who are vaccinated with the annual flu vaccine): The USA has signed a document which frees the politicians and the pharmaceutical companies from all responsibilities associated with unexpected side effects of the swine flu vaccine (17).

(14) Falkiner, Keith. Get the rush flu jab or be jailed: Irish Star, Sunday 13 September, 2009.
(15) Senate Bill n. 2028: An act relative to pandemic and disaster preparation and response in the Commonwealth. 4 August, '09. Cf Moore, RT. Critics rage as state prepares for flu pandemic. 11 Sept. '09. WBUR Boston.
(16) Cf. Vaccination HINI: mefiance des infirmieres. www.syndicat-infirmier.com/Vaccination-HINI-mefiance-des.htlm
(17) Stobbe, Mark. Legal immunity set for swine flu vaccine makers. Associated press 17 July, '09.




SOME THOUGHTS

If the contamination of the vaccine material from Baxter had not been accidentally discovered, an extremely grave pandemic could be by now a shocking reality. The appalling lack of political and mass media reaction to what happened in February in the Czech laboratory it is inexplicable. What is even more inexplicable is the degree of irresponsibility demonstrated by the WHO, by governments and by the national health agencies in declaring a pandemic and promoting a maximum health alert without a real rational basis. It is irresponsible and inexplicable, in the extreme, that billions of Euros from public funds have been spent to manufacture millions of doses of vaccines against a non-existent danger, while there is not sufficient money to help the millions of people (more than 5 million in the US alone) who due to the current economic crisis have lost their job and their home.

As long as these facts remain unexplained, the risk that contaminated vaccines could be distributed this winter and the risk that legal measures could be adopted to mandate vaccination are very real. They should not be underestimated.

If the swine flu continues to be as mild as it has been up to now, it does not make sense to expose oneself to the risk of a contaminated vaccine nor run the risk of suffering a Guillain-Barre partial paralysis.

If the flu turns unexpectedly worse, as it has been predicted with no scientific basis by quite a few people in high office - among them the General Director of the WHO -, it would still make no sense to allow oneself to be vaccinated: a rise in mortality could mean only two things: 1. that the virus of the S-OIV strain which is circulating now has suffered a mutation; 2. that another virus (or other viruses) are now circulating. In both cases, the vaccine that is being currently prepared will be useless, and, considering what happened last February in the Baxter Pharmaceutical Company, it could even be the means of transmitting the disease.



A PROPOSAL

My proposal is clear:

Along with staying calm, do take common sense precautions to avoid infection and avoid getting vaccinated

I make a call to urgently activate the legal instruments and the necessary citizen participation to assure, in a rotund manner, that no one in our country will be forced to be vaccinated against his/her will, and that those who freely accept to be vaccinated will not be deprived of their right to claim grievance and be compensated (they or their family) if the vaccine causes them illness or death.

haylee haylee 11:33 14.11.2009

Re: SOME THOUGHTS AND A PROPOSAL

sadrzaj ovog teksta mi uliva jezu.

tip se jeste ogradio nazvavsi kontaminaciju greskom, ali izmedju redova jasno kaze sta misli o svemu.
G r o f G r o f 23:07 13.11.2009

Bla,bla, bla...

Bla, bla, bla, rešenja...
Kad bi se grip lečio na televiziji, radiju, novinama, blogovima sve bi bilo pesma. Na žalost leči se u bolnici, a tamo stvari nisu tako blistave.
Test na pomenuti virus uradiće vam tek kad umrete, pre toga delujete im poprilično neozbiljno.
Sećam se ptičijeg gripa i pitam se zašto sad ne dezinfikuju gume na kolima. Tada je to bilo najače sredstvo za borbu protiv virusa.
A da...tada su imali dil sa proizvodjačima dezinfekcionih sredstava...
ivana23 ivana23 01:49 14.11.2009

Ko siri histeriju?

SVAKI deseti oboleli od novog gripa imaće teži oblik bolesti i moraće u bolnicu. U najboljem slučaju, svaki deveti među njima (po lošijoj varijanti svaki četvrti), moraće na odeljenje intenzivne nege, gde dva do devet odsto njih neće preživeti!

Tomica Milosavljević, ministar zdravlja
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:17 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Ево, превео сам министрове речи:

1) ОБОЛЕЛИХ рецимо 1.000.000

2) МОРА У БОЛНИЦУ 1/10 од 1.000.000 оболелих = 100.000
(Имамо ли толико кревета у болницама, па чак и кад то поделимо са 4 месеца могућног трајања ширења грипа?)

3а) НАЈБОЉИ СЛУЧАЈ: 100.000 мора у болницу X 11,11% (сваки девети)= 11.111 на интензивној нези
3б) НАЈГОРИ СЛУЧАЈ: 100.000 мора у болницу X 25% (сваки четврти)= 25.000 на интензивној нези
(Имамо ли толико кревета на интезивним негама, па чак и кад то поделимо са 4 месеца могућног трајања ширења грипа?)

4а) УМИРЕ У НАЈБОЉЕМ СЛУЧАЈУ: 2 до 9% од 11.111 на интензивној нези= умрлих ће бити од 222,22 до 999,99
4б) УМИРЕ У НАЈГОРЕМ СЛУЧАЈУ: 2 до 9% од 25.000 на интензивној нези= умрлих ће бити од 500 до 2.250

Процена министра здравља је да ће од свињског грипа умрети између 222,22 и 2.250 грађана Србије на сваких 1.000.000 оболелих.
Doctor Wu Doctor Wu 07:24 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Процена министра здравља је да ће од свињског грипа умрети између 222,22 и 2.250 грађана Србије на сваких 1.000.000 оболелих.

Znači, srpski ministar zdravlja tvrdi da je smrtnost od novog gripa između 1 u 450 i 1 u 4500. Evo, neki Lipsitch, epidemiolog sa Harvarda, je analiziranjem podataka iz celog sveta došao do smrtnosti svinjskog gripa od 1 u 2000 do 1 u 14000, dakle 3-5 puta manja od ministrove "procene" (vest je od 16. septembra ove godine, znači, nije baš nova).

Za ukupnu smrtnost u populaciji, takođe, treba pogledati i clinical attack rate, tj broj obolelih u nekoj populaciji u nekom vremenskom intervalu. Kod običnih sezonskih gripova to je oko 15% dok kod pandemija to ide i do 50%. Sećam se da su, kad je u UK izbila panika proteklog proleća, pričali kako su posebno ranjivi ljudi ispod 50 godina, jer ovaj virus navodno ima odlike nekog virusa koji je izbio 1958., 59. godine, pa ljudi koji su preživeli to čudo imaju razvijen imunitet. Kod nas, osećam, babe i dede su prve u redu za dobijanje vakcina.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:00 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Процена министра здравља је да ће од свињског грипа умрети између 222,22 и 2.250 грађана Србије на сваких 1.000.000 оболелих.


Pa, miša mu, ako do sad imamo 30.000 obolelih, a 9 smrtnih slučajeva, onda je ova donja cifra mnogo realnija, jer po ovoj njegovoj računici, do sada je trebalo da umre između 7 i 67 osoba.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:19 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Znači, srpski ministar zdravlja tvrdi da je smrtnost od novog gripa između 1 u 450 i 1 u 4500. Evo, neki Lipsitch, epidemiolog sa Harvarda, je analiziranjem podataka iz celog sveta došao do smrtnosti svinjskog gripa od 1 u 2000 do 1 u 14000, dakle 3-5 puta manja od ministrove "procene" (vest je od 16. septembra ove godine, znači, nije baš nova).


Evo nešto novije informacije (od 12.11):

http://www.reuters.com/article/GCA-SwineFlu/idUSTRE5A52FU20091112?pageNumber=2&virtualBrandChannel=0

Swine flu skepticism demands deft response
Thu Nov 12, 2009 7:19am EST

In Britain, health authorities' original worst-case scenario -- which said as many as 65,000 could die from H1N1 -- has twice been revised down and the prediction is now for around 1,000 deaths, way below the average annual toll of 4,000 to 8,000 deaths from seasonal winter flu.
dolybell92 dolybell92 15:03 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Krugolina Borup
Процена министра здравља је да ће од свињског грипа умрети између 222,22 и 2.250 грађана Србије на сваких 1.000.000 оболелих.


Pa, miša mu, ako do sad imamo 30.000 obolelih, a 9 smrtnih slučajeva, onda je ova donja cifra mnogo realnija, jer po ovoj njegovoj računici, do sada je trebalo da umre između 7 i 67 osoba.



Po procentima gledano,
više bolesnika umre godišnje zbog
lekarskih grešaka nego zbog bilo kog gripa
Hansel Hansel 18:09 14.11.2009

Re: Ko siri histeriju?

Joj, a ukrštena verovatnoća - lekarske greške u slučajevima gripa?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana