Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

SBB licemeri

Srđan Mitrović RSS / 16.11.2009. u 14:03

sbb.jpg SBB je ukinuo (zabranio) sve muzičke kanala zbog dana žalosti. Kažu da je njihovo pravo da menjaju spisak kanala kako njima padne na pamet, a i dan žalosti je. Postadoše veći katolici od Pape. Pa što onda ne ukinu i humorističke kanale za koje su oni imaju posebne ugovore? Kad već ne možemo da slušamo muziku, onda bar da se smejemo uz Vil i Grejs i Hanu Montanu.

Nadam se na im neće pasti na pamet da ukinu i internet jer i tamo ne daj bože, može da se sluša muzika.

Broj za žalbe 333 28 68.

 00.35 

PS. Na kanalu TV 1000 su bez problema krenuli soft porno filmovi. Tek da se zna. 



Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 14:15 16.11.2009

Glupavo...

kontraproduktivno... bezobrazno.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:15 16.11.2009

Re: Glupavo...

"Glupav" je i ovaj Blog Topic jerbo je podsetio licemere s SBB (ili možda genijalce sa Ratela koji Prate & Posmatraju - ili možda Đuru i Iliji) pa su prihvatili "savete" i ukinuli sve (SVE SVE SVE) što "smrdi" po zabavi:

HRT 1 - HRT 2 - Fox Life (a i Fashion - šta bre pravolsavni narod u žalosti ima da gleda golišave ženske!)

Spisak nije konačan, ostatak CENZURE se očekuje čim Ilija i Đura provere koji se to još kanali nedolično ponašaju!

Da je ovo pravna država, a ne pravoslavna talibanija, bilo bi i tužbi i odšteta i ukidanja dozvola, no ovde će uskoro da sa "šverskim detektorima" idu od stana do stana da proveere da li neko krši 27 dana žalost!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:26 16.11.2009

Re: Glupavo...

pa kad ukidaju nek ukinu sve. nek pokažu gde živimo. i nek na svim kanalima puštaju RTS1 ionako svi ppolako liče jedni na druge.
čekam i ovaj post da se ukine jer se SBB reklamira na ovom sajtu na glavnoh strani.

Odbrojavam....
verna_citateljka verna_citateljka 16:58 16.11.2009

Re: Glupavo...

pa su prihvatili "savete" i ukinuli sve (SVE SVE SVE) što "smrdi" po zabavi:

HRT 1 - HRT 2 - Fox Life (a i Fashion - šta bre pravolsavni narod u žalosti ima da gleda golišave ženske!)


A zašto je HRT u istom košu sa Fox Life i Fashion TV? Nije da mislim da je SBB trebalo bilo šta da ukine, ali ovo mi posebno ne ide u glavu...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:14 16.11.2009

Re: Glupavo...


A zašto je HRT u istom košu sa Fox Life i Fashion TV? Nije da mislim da je SBB trebalo bilo šta da ukine, ali ovo mi posebno ne ide u glavu...


Ih! Ima tu toga Onoliko! Pod jedan - sinoć (ili jutros, ne pamtim su na vestima pominjali SPC i u negativnom kontekstu vezano za rat u Hrvatskoj.

Pod dva - ama Ratel i inače sprema odlazak HRTa sa ovdašnje "scene" u ovakvom vidu kakav je sada (zanimljiv pa valjda računaju ovi s SBBa da baš ne bodu oči sa veselim (sic!) emisijama i informativnim proramom koji nije ceo (sa sve 3 dodatka na vesti i vestine dodatke posvećen spisku ko je sve od novokrštenih političara rekoa neku oveštalu floskulu o Pavlu i tako to.

Pod tri - ama, ko zna zašto i kako razmišljaju mali Đuro i mali Ilija kada donose ovakve odluke. Ludilo može da bude logično, ali samo u okviru svog "sistema"

Nego, a zašto nisu ukinuti programi koji prenose CRTAĆE!!! Pod hitno da se ukidaju svi crtaći, nema milosti! Nije valjda da će da se dopusti da deca ne budu u bedaku tokom ova 3 Dana Licemerja (kad već nemamo kondore ?

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:18 16.11.2009

Re: Glupavo...


čekam i ovaj post da se ukine jer se SBB reklamira na ovom sajtu na glavnoh strani.

Odbrojavam....



A ne! To će biti po onoj skaski o Staljinu i deci koja su igrala fuzbal pa mu razbila prozor (..eto vidite deco kako je Veliki Naš Vođa - a mogao je sve da ih postrelja ) Tako će i "Opstanak" ovog blog posta biti dokaz o Veličini i DemokraCiji! ;>
verna_citateljka verna_citateljka 17:33 16.11.2009

Re: Glupavo...

Ih! Ima tu toga Onoliko! Pod jedan - sinoć (ili jutros, ne pamtim su na vestima pominjali SPC i u negativnom kontekstu vezano za rat u Hrvatskoj.

Pod dva - ama Ratel i inače sprema odlazak HRTa sa ovdašnje "scene" u ovakvom vidu kakav je sada (zanimljiv pa valjda računaju ovi s SBBa da baš ne bodu oči sa veselim (sic!) emisijama i informativnim proramom koji nije ceo (sa sve 3 dodatka na vesti i vestine dodatke posvećen spisku ko je sve od novokrštenih političara rekoa neku oveštalu floskulu o Pavlu i tako to.


Ispade da im je ovo u stvari dobro došlo kao priprema. Strašno.

A smišljene su i za decu prikladne mere (stavio neko dole već link za zakon o danu žalosti):

4) Obeležavanje dana žalosti u obrazovnim ustanovama
Član 7.
U obrazovnim ustanovama dan žalosti obeležava se minutom ćutanja na prvom času nastave, a program nastave muzičkog obrazovanja prilagođava se danu žalosti.
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 18:29 16.11.2009

Re: Glupavo...

Mogla bi sad parada ponosa da se odrzi...eto da se ne velica vise smrt...nego nesto drugo.
dexter92 dexter92 21:40 16.11.2009

Re: Glupavo...

Jbg provajderi za Boga drze u saci provajdere za kablovsku.
margos margos 22:47 16.11.2009

Re: Glupavo...

Jbg provajderi za Boga drze u saci provajdere za kablovsku.

Duže su u poslu, mora neki red da se zna...
tompinchns tompinchns 10:53 17.11.2009

Re: Glupavo...

verna_citateljka
pa su prihvatili "savete" i ukinuli sve (SVE SVE SVE) što "smrdi" po zabavi:

HRT 1 - HRT 2 - Fox Life (a i Fashion - šta bre pravolsavni narod u žalosti ima da gleda golišave ženske!)


A zašto je HRT u istom košu sa Fox Life i Fashion TV? Nije da mislim da je SBB trebalo bilo šta da ukine, ali ovo mi posebno ne ide u glavu...


Ukinuli HRT1, a ostavili hrvatski RTL i Novu!!!

E, sto bih volela da cujem LOGICNO objasnjenje!<_<
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:58 17.11.2009

Re: Glupavo...

E, sto bih volela da cujem LOGICNO objasnjenje!<_<

što bi rekla moja komšinica: NEPOSTIZAVAJU.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:26 16.11.2009

E, tek

smejanju se ne nadaj, noćas sam videla izjavu pećke igumanije, koja je rekla da je pokojni patrijarh jedared rekao da se ne treba smejati, jer smeh iz čoveka isteruje strah božji...naravno odmah sam se setila - U. Eko i "Ime ruže".
Daklem, ništa od smejanja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:28 16.11.2009

Re: E, tek

pa da javimo to SBB-u da im duša ne ode u pakao!
meandmyself meandmyself 14:38 16.11.2009

Re: E, tek

Kažu da je njihovo pravo da menjaju spisak kanala kako njima padne na pamet, a i dan žalosti je.


To su Vam rekli kad ste zvali?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:49 16.11.2009

Re: E, tek

ne tim redom doduše. prvo je bilo da li znate da je dan žalosti. a onda su se pozvali na ugovor.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:50 16.11.2009

Re: E, tek

Rekao je što šta još kao na primer:

“Mnoge majke, koje nisu želele da imaju više od jednog deteta, danas čupaju kose i gorko ridaju nad izgubljenim sinovima, u ovim ratnim sukobima, proklinjući često Boga i ljude, ali pri tom zaboravljajući da optuže sebe što nisu rodile još dece da im ostanu kao uteha“.
(Patrijarh Pavle, u Božićnoj poslanici, 1995.)


“Biti Srbin znači biti obavezno pravoslavac… Srbin ne može biti ateista… Srbin nekršten ne biva”.
Patrijarh Pavle, Da nam budu jasnija neka pitanja naše vere, 1998, prema pisanju lista Vreme.

“Srbi ne mogu da žive sa Hrvatima ni u kakvoj državi. Ni u kakvoj Hrvatskoj“.
Patrijarh Pavle u pismu lordu Karingtonu, avgusta 1991
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:52 16.11.2009

Re: E, tek

ne bih sad i pokojnog Pavla da uplićemo. SBB je dovoljna tema po sebi.
vanja.t vanja.t 14:57 16.11.2009

Re: E, tek

Biljana Cincarević
....

he,he pa kad ti obraz i 1389 nisu izvukli onu ''izložbu'', neće ni patrijarh
samo napred, nemoj da te blam, uopšte
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:01 16.11.2009

Kasno,

ako nisu sami to znali...al' bar će imati obezbeđeno besplatno grejanje.
Lionsgate Lionsgate 15:01 16.11.2009

Re: E, tek

Biljana Cincarević 
Re: E, tek


Sa obzirom da je i shef stranke ti izrazio najdublje zaljenje, zal za gubitkom etc. ima da padne ribanje u centrali stranke zbog ovog istupa . . .
meandmyself meandmyself 15:04 16.11.2009

Re: E, tek

ne bih sad i pokojnog Pavla da uplićemo. SBB je dovoljna tema po sebi.


Definitivno.
Inače, ne znam da li su i ostali operateri to uradili...?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:06 16.11.2009

Re: E, tek

koliko znam nisu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:32 16.11.2009

Re: E, tek

proklinjući često Boga i ljude, ali pri tom zaboravljajući da optuže sebe što nisu rodile još dece da im ostanu kao uteha“.

da, deca se radjaju zbog utehe, hormonalnog poremecaja, 'vatanja bogatog muza...znaci, pokojnik nam savetuje da ne budemo nista bolje od American Woman.
nije to najgore sto nam je ikad savetovao

EDIT: mislim, malo sam sad u dilemi: da li je ok da ostavim ovaj iscereni smajli? mislim, dan je zalosti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:49 16.11.2009

Re: E, tek

pitaj RRA
JJ Beba JJ Beba 16:22 16.11.2009

Re: E, tek

EDIT: mislim, malo sam sad u dilemi: da li je ok da ostavim ovaj iscereni smajli? mislim, dan je zalosti.

nikako...možda te išibaju ispred partrijaršije: em si žensko, em se ceriš, em nisi u crkvi da na kolenima moliš za pokoj duše

ovaj je primeren...
trba ga stavljamo na kraju svakog komentara kao dokaz da žalimo patrijarha ...da vidi taj koji treba da vidi
libkonz libkonz 16:40 16.11.2009

Re: E, tek

zanima me, koliko je potrebno da nekoga ne voliš, da bi se sprdao sa njim dan nakon njegove smrti?
Što se Srđanove konstatacije vezane za SBB tiče, slažem se.
meandmyself meandmyself 17:06 16.11.2009

Re: E, tek

zanima me, koliko je potrebno da nekoga ne voliš, da bi se sprdao sa njim dan nakon njegove smrti?


Ovde se niko ne sprda sa patrijarhom, nego su/ste nazovi-ožalošćeni stvarno preterali.

Inače, žalost je individualna i ne može se propisati način na koji neko žali - ako uopšte i ima potrebu da žali (i ako je nema, to je takođe OK, čak i ako vam se to ne sviđa). A poslednji koji to ima pravo da taj način propisuje je SBB.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:19 16.11.2009

Re: E, tek

ne bih sad i pokojnog Pavla da uplićemo. SBB je dovoljna tema po sebi.

pa, zbog njega ukinuše.
kako da ga ne meša.
medjutim92 medjutim92 17:51 16.11.2009

Re: E, tek

Exitus Letalis
ne bih sad i pokojnog Pavla da uplićemo. SBB je dovoljna tema po sebi.

pa, zbog njega ukinuše.
kako da ga ne meša.


Bili su dani zalosti i zbog Djindjica svojevremeno, ne secam se tacno koliko dana, bar jedan je bio al cini mi se da je isto bio tri, pa niko nije krivio njegove govore za ponasanje kablovskih operatera i televizija..
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:52 16.11.2009

Re: E, tek

meša ona njega ali ne zbog SBBa nego zbog ideologije.
4krofnica 4krofnica 18:05 16.11.2009

Re: E, tek

koliko znam nisu


jesu, Gluperde jedne! kod mene su neki, ne znam ni kako se zove ali nisu sbb.
ko li je to smislio?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 16.11.2009

Re: E, tek

možda te išibaju ispred partrijaršije

uau! pa nisam znala da drugovi iz crkvaje vole grube igre
filantrop filantrop 20:02 16.11.2009

Re: E, tek

Bili su dani zalosti i zbog Djindjica svojevremeno


A takodje su bile i pijanke da se proslavi njegova smrt. Zaborav po potrebi?
JJ Beba JJ Beba 20:16 16.11.2009

Re: E, tek

BebaOdLonchara
možda te išibaju ispred partrijaršije

uau! pa nisam znala da drugovi iz crkvaje vole grube igre

aha
filantrop filantrop 20:19 16.11.2009

Re: E, tek

koliko je potrebno da nekoga ne voliš, da bi se sprdao sa njim dan nakon njegove smrti?


Covece razumi, nije sve sprdnja, postoje ljudi -ne mali broj- kojima je patrijarh bio obicno ljudsko bice kao i sva druga, sa vrlinama i manama, koji su culi vest o njegovoj smrti, rekli to i to o njemu, mozda ni toliko, i nastavljaju da zive svoj zivot ili rone suze nad nemackim golmanom kao moja baka npr.
Ko si ti da odredis ko ce koga da voli a koga ne?
I sta to znaci voleti patrijarha? Kako mozes da volis nekoga kog si video samo na TV?
Ovo poprima masovnu histeriju, moji mi kazu da je isto bilo i kad je umro Tito .
ivana23 ivana23 20:30 16.11.2009

Re: E, tek

Ovo poprima masovnu histeriju, moji mi kazu da je isto bilo i kad je umro Tito .

Ni prineti.
Hansel Hansel 20:40 16.11.2009

Re: E, tek

I ja htedoh da kažem. Jesam bio klinac, ali mislim da se prilično dobro sećam... Jedino što tada nije išao dosadni krol na RTS-u (tada TVB) 24/24. Pa čak i u emisiji o patrijarhu, koja bi valjda trebalo da se gleda smireno, posvećeno. Verovatno je i ne puštaju s tim motivom.

Prisustvujemo, doduše, i takmičenju kome je patrijarh dao poslednji TV intervju. Juče se time hvalio RTS, danas Studio B.
4krofnica 4krofnica 21:51 16.11.2009

Re: E, tek

Jedino što tada nije išao dosadni krol na RTS-u

nista nije kao sto je bilo kad je umro Stari. u vezi sa tv-om, onaj cuveni stari voditelj koji je vodio dnevnik u to vreme je naknadno pricao kako se danima spremao da izgovori tu recenicu "Josip Broz je umro" ili kako je vec glasila...dakle covek je kuci i ispred ogledala izgovarao tu vest da ne bi pograsio i u tonu i nacinu (to je bilo u vreme kad je bilo izvezno da ce umreti)..pricao je i da kad je doslo to vece i kad je Tito zaista umro, da se svezao i da je nesto malecko pogresio. mada se niko neseca te greske, rekao je da mu je to bilo zamereno i da je vrlo brzo poslat u penziju...
filantrop filantrop 21:52 16.11.2009

Re: E, tek

Ni prineti.

Aaah Ivana,
kao i uvek ,redar koji ce dovesti u red sve percepcije pa i one subjektivne. Daleko bilo da necije iskustvo nije u skladu sa redarskom vizijom.
Odoh ja da radim.
Lionsgate Lionsgate 22:39 16.11.2009

Re: E, tek

Daleko bilo da necije iskustvo nije u skladu sa redarskom vizijom.


Eto i ja se secam tog maja sa kraja mog osnovackog skolovanja, atmosfera je bila mucna cak i za nas poletarce kojima Tito, bratstvo&jedinstvo nije preterano znacilo . . . secam se da smo se nas 6-7 okupili na klupi na zemunskom keju u vecernjim satima sa gitarom i da nam je odmah prisao ozbiljniji covek strogog nastupa i naredio momentalan tutanj inace cemo imati posla sa, zna se sa kim. Sta znaju deca kako se zali & oplakuje . . .

jaksa scekic jaksa scekic 23:04 16.11.2009

Re: E, tek

4krofnica
Jedino što tada nije išao dosadni krol na RTS-u

nista nije kao sto je bilo kad je umro Stari. u vezi sa tv-om, onaj cuveni stari voditelj koji je vodio dnevnik u to vreme je naknadno pricao kako se danima spremao da izgovori tu recenicu "Josip Broz je umro" ili kako je vec glasila...dakle covek je kuci i ispred ogledala izgovarao tu vest da ne bi pograsio i u tonu i nacinu (to je bilo u vreme kad je bilo izvezno da ce umreti)..pricao je i da kad je doslo to vece i kad je Tito zaista umro, da se svezao i da je nesto malecko pogresio. mada se niko neseca te greske, rekao je da mu je to bilo zamereno i da je vrlo brzo poslat u penziju...


Recenica je bila: "Umro je Drug Tito" a procitao Mile Zdravkovic.....

J
4krofnica 4krofnica 23:10 16.11.2009

Re: E, tek

a procitao Mile Zdravkovic

hvala.
nepamtim toliko, tek sam pocela da citam i pisem, ali stariji su mi pricali ovu pricu.
ocigledno da nije zeznuo tako jednostavnu recenicu, nesto je sigurno jos rekao...
ivana23 ivana23 23:16 16.11.2009

Re: E, tek

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:54 16.11.2009

Re: E, tek

i da kad je doslo to vece i kad je Tito zaista umro, da se svezao i da je nesto malecko pogresio. mada se niko neseca te greske, rekao je da mu je to bilo zamereno i da je vrlo brzo poslat u penziju...

dadadadada, tako sve pričaju i ovi što su mu pevali i šenili. kao sve su morali i sve iz zezanja.
navodno su se pretvarali.
a u stvari, su ga neviđeno mrzeli.
malo sutra.



svi su plakali sem dušana savića, novog antikomuniste!
medjutim92 medjutim92 00:46 17.11.2009

Re: E, tek

filantrop
Bili su dani zalosti i zbog Djindjica svojevremeno


A takodje su bile i pijanke da se proslavi njegova smrt. Zaborav po potrebi?


Ako mislis na ljude koji su slavili Djindjicevu smrt, a znam i takve, njima na cast.

Ali ne secam se da je dan po Djindjicevoj smrti neka televizija pustala muziku, niti da je bio problem sto je zalost trajala tri dana.

Ne pada mi na pamet da se bavim poredjenjem Djindjica i Pavla, niti poredjenjem obozavalaca njihovih, ta ogovaranja me ic ne interesuju. Pokojni patrijarh nije ni pomenut u tekstu bloga. Meni je ovde konkretno poenta licemerno ponasanje SBB, RRA i kablovskih operatera, sta sme a sta ne sme da izadje na televizor, a vi kako te?
dolybell92 dolybell92 01:14 17.11.2009

Re: E, tek

Srđan Mitrović
ne tim redom doduše. prvo je bilo da li znate da je dan žalosti. a onda su se pozvali na ugovor.


Neznam i ne interesuje me koliko je pravoslavnih vernika
u Srbiji ali ako su pravi vernici SAMI ONI NEĆE UKLJUČIVATI
TV I RADIO u znak žalosti...ako su u žalosti
nije im potreban NIKO - a najmanje RRA , SBB i ostali
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 03:02 17.11.2009

Re: E, tek

Neznam i ne interesuje me koliko je pravoslavnih vernika
u Srbiji ali ako su pravi vernici SAMI ONI NEĆE UKLJUČIVATI
TV I RADIO u znak žalosti...ako su u žalosti
nije im potreban NIKO - a najmanje RRA , SBB i ostali


Zanimljivo, vecina onih koja je juce oplakivala smrt patrijarha danas kuka zbog kablovske televizije.
maksa83 maksa83 05:43 17.11.2009

Re: E, tek

Eto i ja se secam tog maja sa kraja mog osnovackog skolovanja, atmosfera je bila mucna cak i za nas poletarce kojima Tito, bratstvo&jedinstvo nije preterano znacilo . . . secam se da smo se nas 6-7 okupili na klupi na zemunskom keju u vecernjim satima sa gitarom i da nam je odmah prisao ozbiljniji covek strogog nastupa i naredio momentalan tutanj inace cemo imati posla sa, zna se sa kim. Sta znaju deca kako se zali & oplakuje . . .

Ja (nepunih 10 godina) se sećam da sam istrčao na ulicu, naleteo na izvesnog Dejana (oko 17 godina) koji je živeo par ulaza dalje i klečao na asfaltu i zamazan do lakata opravljao svoj motor (neki razdrndani Tomos šestica) i rekao mu pomalo usplahireno: "jesi čuo da je umro Tito!". On je onako prašnjav i znojav i iznerviran motorom koji ne radi okrenuo glavu ka meni i promrsio: "ma zabole me <expletive deleted>" i nastavio da mrsi oko motora. Ja pomislio: pa da - možda to stvarno i nije nešto bitno.
Hansel Hansel 09:13 17.11.2009

Re: E, tek

Aleksandar Stosic
Zanimljivo, vecina onih koja je juce oplakivala smrt patrijarha danas kuka zbog kablovske televizije.
Mislim da nisi uhvatio neke finese... Niti su oni oplakivali, niti oni (a valjda ni drugi) sada kukaju...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:46 17.11.2009

Re: E, tek

Mislim da nisi uhvatio neke finese

ma da, ko ce sve to pohvatati
Hansel Hansel 15:21 17.11.2009

Re: E, tek

Teško je, nema šta.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 14:43 16.11.2009

Sa druge strane...

...kad pogledas, ovako je na neki nacin jos zabavnije. Ja sam sinoc 2 sata drzao program na Pink music kanalu, gde je na crnoj pozadini pisalo "Zbog dana zalosti necemo emitovati redovan program". I, da ti kazem, to je bila najpametnija stvar u tom trenutku koja je mogla da se gleda.

Podjednako je fascinantno nadrealna Djeliceva izjava da mu je Noletova pobeda makar malo ublazila bol zbog smrti parijarha.
vanja.t vanja.t 14:50 16.11.2009

Re: Sa druge strane...

Podjednako je fascinantno nadrealna Djeliceva izjava da mu je Noletova pobeda makar malo ublazila bol zbog smrti parijarha.

e, stvarno je miki maus od čoveka : )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:50 16.11.2009

Re: Sa druge strane...

e kad bi to uradili na svim pinkovim kanalima. zato je Farma išla bez problema. to je valjda dramski program.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:22 16.11.2009

Re: Sa druge strane...

Podjednako je fascinantno nadrealna Djeliceva izjava da mu je Noletova pobeda makar malo ublazila bol zbog smrti parijarha.

a tek novinar na sport klubu koji je prenosio taj meč - samo da mu ne kažu da je patrijarh umro. može da izgubi meč. veliki je vernik i bla bla ...
ma upiš živi.
medjutim92 medjutim92 17:53 16.11.2009

Re: Sa druge strane...

Exitus Letalis
Podjednako je fascinantno nadrealna Djeliceva izjava da mu je Noletova pobeda makar malo ublazila bol zbog smrti parijarha.

a tek novinar na sport klubu koji je prenosio taj meč - samo da mu ne kažu da je patrijarh umro. može da izgubi meč. veliki je vernik i bla bla ...
ma upiš živi.


ja omasio pocetak recenice u prenosu, i prvo sam mislio da je blizak rodjak iz klana Djokovica otisao u vecna lovista.. stvarno je bila komedija, a dan zalosti..
wd-40 wd-40 15:22 16.11.2009

Licemerje

Kada se OVO desilo, nije bilo ukidanja tih nazovi neprikladnih kanala. Sada se to dogodilo. Toliko o SBB-u.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:35 16.11.2009

Re: Licemerje

baš me zanima šta je sa pornićima? ili onim mekšim pornićima što idu na tv 1000?
medjutim92 medjutim92 16:28 16.11.2009

Re: Licemerje

Srđan Mitrović
baš me zanima šta je sa pornićima? ili onim mekšim pornićima što idu na tv 1000?


Strpi se do veceras..
Lionsgate Lionsgate 16:38 16.11.2009

Re: Licemerje

wd-40

Mali trol . . . nick wd-40 po onom proizvodu? Poznavah svojevremeno jednog cyber poznanika na nekom drugom sajtu sa istim nickom . . .
wd-40 wd-40 16:51 16.11.2009

Re: Licemerje

Lionsgate

Mali trol . . . nick wd-40 po onom proizvodu?

Da, da... bas po tom proizvodu... uvek pomaze...



albireo albireo 17:12 16.11.2009

Re: Licemerje

Srđan Mitrović
baš me zanima šta je sa pornićima? ili onim mekšim pornićima što idu na tv 1000?

Sinoć su bili na TV1000
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:21 16.11.2009

Re: Licemerje

To nisu pornići, to su softcore sranja koja frustriraju ljude
JJ Beba JJ Beba 22:58 16.11.2009

Re: Licemerje

Predrag Azdejković
To nisu pornići, to su softcore sranja koja frustriraju ljude

takoje peđice.
pix3lchick pix3lchick 11:47 17.11.2009

Re: Licemerje

Predrag Azdejković
To nisu pornići, to su softcore sranja koja frustriraju ljude

Upravo tako.
golub_tica golub_tica 15:46 16.11.2009

muzika

Glup potez.
Sta li je bilo u glavi onoga ko je takvu odluku doneo.
Sa druge strane, meni sve i da ukinu te kanale (nisam na SBBu) ne bih ni primetio. Uvek sam se pitao ko to gleda? (postoji li jos uvek headbangers na MTVu?)

A ako je nedostatak muzike u ova tri dana problem uvek mozete da pustite cd i odvrnete do daske.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:49 16.11.2009

Re: muzika

A ako je nedostatak muzike u ova tri dana problem uvek mozete da pustite cd i odvrnete do daske.

nije to problem. problem je u tome što mi te kanale plaćamo. a onda ti neko ukine na tri dana i pravi se blesav.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:26 16.11.2009

Re: muzika

nije to problem. problem je u tome što mi te kanale plaćamo. a onda ti neko ukine na tri dana i pravi se blesav.

i ne samo to.
već su ukinuli i euronews odavno, pa sky news, pa tv cg i ne znam šta sve nisu.
ukinuli travel, ukinuli animal planet ...
samo nestane program i pojavi se neko smeće.
ima da ih menjam, samo da se raspitam ko nije gori, jer niko ne valja...
cicmika cicmika 15:58 16.11.2009

Ikom

nije ukinuo MTV ni VH1. HRT1, HRT2, OBN (i sta jos bese) prikazuju sa njihovim redovnim programom.
BN mislim da takodje tuguje,kao i nase televizije.Prikazivali su neku crkvu a uvek kad prebacim je muzika tj. najveci sljam koji moze da se cuje.
Ne znam kako da tumacim taj potez.Zivot ne moze da stane,ali. . .moje misljenje je da se ne zali niciji gubitak odevanjem u crno i nepustanjem muzike tri dana vec na sasvim druge nacine.
Ponasanje,ono sto cinis i ne cinis,ono kako cuvas osobu koju si izgubio u sebi i koliko je se secas,koliko te opominje,to je za mene vise,mnogo vise od nekog vremena u crnoj odeci,bez slusanja muzike i paljenja TVa.
Perodeformero Perodeformero 16:01 16.11.2009

Re: Ikom

Ne znam o chemu prichash,jer na Ikomu vec tri sata ne emituju pomenute"zabavne" programe.

U svakom sluchaju,nashe je pravo da gledamo ili ne gledamo zabavu,a njihova obaveza da isporuche programe koji su u ponudi.Licemeri na qub
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:09 16.11.2009

Re: Ikom

to ku kablovski programi koje mi plaćamo. neka televizije sa nacionalnom pokrivenošču se pridžavaju preporuke RRA,a li kakve veze sa tim imaju strane kablovske mreže?
Vlasta92 Vlasta92 16:17 16.11.2009

Pa,

preporučeno im je, očigledno. Šta drugo?
medjutim92 medjutim92 16:29 16.11.2009

Re: Ikom

Perodeformero
Ne znam o chemu prichash,jer na Ikomu vec tri sata ne emituju pomenute"zabavne" programe.

U svakom sluchaju,nashe je pravo da gledamo ili ne gledamo zabavu,a njihova obaveza da isporuche programe koji su u ponudi.Licemeri na qub


Srdjane, Srdjane, podsetio si IKOM da zaostaje za trzisnom ponudom

<trol>Jedino vece zlo od petka trinaestog je ponedeljak sesnaesti!</trol>
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:55 16.11.2009

Re: Ikom

još ću ja na kraju da budem kriv
vishnja92 vishnja92 17:16 16.11.2009

Re: Ikom

podsetio si IKOM da zaostaje za trzisnom ponudom

nemoj ikom da mi dirate, oni su mi jedini dali ugovor za kablovsku iako sam podstanar.
ikom rules :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:27 16.11.2009

Re: Pa,

Vlasta92
preporučeno im je, očigledno. Šta drugo?

naterani...
il se sami naterali...
drugtito drugtito 16:42 16.11.2009

naredba

sad sam zvao sbb da se zalim i receno mi je da su dobili obavestenje od drzave da ukinu sve te kanale na 3 dana
na pitanje da li ce racun biti umanjen za neki iznos receno mi je da posaljem dopis, a na pitanje da li da to posaljem drzavi ili njima nisu mi odgovorili
se..m se i u drzavu i u sbb
asparagus asparagus 16:45 16.11.2009

Kamo lepe srece...

Nadam se na im neće pasti na pamet da ukinu i internet jer i tamo ne daj bože, može da se sluša muzika.


Pa s obzirom na kvalitet sbb interneta, ne bih ni primetio da ga ukinu.
meandmyself meandmyself 17:18 16.11.2009

Zakon o danu žalosti

Evo Zakona o danu žalosti:
link
Jedino je pitanje da li se kablovski operateri ubrajaju u "radiodifuzne organizacije za informisanje javnosti". Meni ne zvuči, ali treba možda neki pravnik da kaže?
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:44 16.11.2009

da ne brinete ....

evo, ukinuse hrt 1 i hrt 2 i obn i bn i pink family i još mnoge al ja ne znam gde se sta nalazi ...
tek malo, malo, pa sneg ...
možda ćemo od skora imati sam rts 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ...
sa darinkom matić marović kao dirigentkinjom...

edit: a ostadoše sve vesele reklame ... ovo je moj tata, ovo je moja sinčina ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:53 16.11.2009

Re: da ne brinete ....

ostali i crtaći... za sada.
JJ Beba JJ Beba 18:13 16.11.2009

Re: da ne brinete ....

edit: a ostadoše sve vesele reklame ... ovo je moj tata, ovo je moja sinčina ...

evo sad išla vesela diznijeva reklama za za arenu

edit.
Poštovani korisnici,

Zbog proglašene trodnevne žalosti, muzički kanali MTV, VH1, DM SAT, kao i Fashion TV, Fox Life, HRT 1 i HRT 2 neće biti emitovani na SBB mreži do četvrtka, 19.11.2009.

Hvala na razumevanju.




izvor
Rejlem Rejlem 18:32 16.11.2009

Re: da ne brinete ....

ukinuse hrt 1 i hrt 2

e kod mene samo hrt 2, kec je ostao, evo sad malocas sam odgledao 'tko odlazi kuci praznih saka' iliti najslabiju kariku.
možda ćemo od skora imati sam rts 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ...
sa darinkom matić marović kao dirigentkinjom

Ovo nam je samo uvertira, kolegijum cenzurikum
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:10 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

Poštovani korisnici,

Zbog proglašene trodnevne žalosti, muzički kanali MTV, VH1, DM SAT, kao i Fashion TV, Fox Life, HRT 1 i HRT 2 neće biti emitovani na SBB mreži do četvrtka, 19.11.2009.

Hvala na razumevanju.

al izvor laže.
mnogo toga je ukinuto a i mnogo ostavljeno ...
evo da ponovim, sad sam stavila kod tibora ovo sto sam videla na sbb:

evo, pinka radi punom parom. nema farme al komedija sve u 16, meteorolog.
fox o vešticama...
i fox crime radi - porodica serano ...
simpa al krađe, ubistva, preljube... ma sve po bibliji
reality hell - sexiest ... sve polugole do skroz... family pink šljaka, također, kaubojac...
a i top shop - turbo kuvanje flavor wave oven ...
sa manje masti i kalorija, možda nešto za post ...
pa tv1000 isto ko i pre žalosti...
tv5 mond radi... opet prpust ...
e, a Do, i oni imaju golaće.
nisam znala do danas ...

tako, ima svašta...
al najbolje knjigu u ruke pa sačekati da prođe ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:11 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

pa tv1000 isto ko i pre žalosti...

samo što su sada soft pornići
gorran2 gorran2 02:10 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

samo što su sada soft pornići
Au. To je stvarno žalostno.
Molio bih nadležne ovim putem za tumačenje, da li je za vreme opštenarodne žalosti dozvoljen seks, kao i koliko puta, s kojim ovlašćenim osobama i u kojim pozama.
Potpis: nestrpljivi par.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 03:05 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

samo što su sada soft pornići

eno ga pedja gore, pritisak mu skocio 180 sa 140
medjutim92 medjutim92 08:35 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

gorran2
samo što su sada soft pornići
Au. To je stvarno žalostno.
Molio bih nadležne ovim putem za tumačenje, da li je za vreme opštenarodne žalosti dozvoljen seks, kao i koliko puta, s kojim ovlašćenim osobama i u kojim pozama.
Potpis: nestrpljivi par.


Moze, ali samo sa svojom zenom, da zalost bude veca
pix3lchick pix3lchick 11:49 17.11.2009

Re: da ne brinete ....

gorran2
samo što su sada soft pornići
Au. To je stvarno žalostno.
Molio bih nadležne ovim putem za tumačenje, da li je za vreme opštenarodne žalosti dozvoljen seks, kao i koliko puta, s kojim ovlašćenim osobama i u kojim pozama.
Potpis: nestrpljivi par.

Može, al da ne uživate...
Rejlem Rejlem 18:26 16.11.2009

Osim SBBa i AVcom

Nisam se danas jos javljao jer sam bio na poslu, pa nisam imao uvidstase desava kod mog provajdera.
Dakle i AVcom je stupio u zalost koja se ogleda u sledecem:
- potam(a)njeni su svi (a DOOOBAR ih je broj) narodnjacki kanali koji se nisu samopot(a)manili. Prakticno vise narodnjaka nema! Vo imja oca i sina, ovo obecava.
- Ubijen je i OBN. Akobogda ga i zatamne za vjeki vjekov...
- ...ali pazi sad. Preventivno UBISE I HRT 2 (sta je tu problematicno, Simpsonovi!?), VH1, MTV, Fashion TV (sta ima tu da blenete u modele kad je zemlja u zalosti, .
E posto sam osetljiv na diranje HRT-a, eto me da se javim!!!
Ova zalost mu u domenu radiodifuzije dodje samo kao najava pravilnika koji nam se sprema...cisto da se naviknemo.
P.S. O patrijarhu - na drugom mestu, kod Velimira Mladenovica
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:13 16.11.2009

Re: Osim SBBa i AVcom

Prakticno vise narodnjaka nema! Vo imja oca i sina, ovo obecava.


dace bog da zaborave da ih ukljuce. amin.
ps. moram sad da govorim u skladu sa ozaloscenom zemljom. amin.
bobo92 bobo92 01:19 17.11.2009

Re: Osim SBBa i AVcom

Rejlem

- potam(a)njeni su svi (a DOOOBAR ih je broj) narodnjacki kanali koji se nisu samopot(a)manili. Prakticno vise narodnjaka nema! Vo imja oca i sina, ovo obecava.


Uf sad, ispadose narodnjaci najvece zlo u Srbiji.
Hansel Hansel 19:35 16.11.2009

Re: ***

Ovo je već ludilo. Rekao sam šta sam imao na blogu JT, mislim da je neki opšti normalni pijetet u redu, može i kroz formu danâ žalosti, ali zaista nisu svi u ovoj zemlji ni pravoslavni, a ni svi pravoslavni nisu u nekakvoj nerealnoj žalosti - u svakom slučaju, ovo nametanje koje ulazi u privatni život pojedinca stvarno je vid totalitarizma (bar u pokušaju, nadam se). Ko meni sme da ukine mogućnost, recimo i da hoću po svim propisima da "spustim doživljaj", da, na primer snimim emisiju neke serije pa je gledam posle danâ žalosti?! KO je taj genijalac što je procenio da može Fox Crime (i to je za nekoga zabava) a ne može Dr House s Fox Life-a? Pritom se "Farma", vidim, vrti. Da li je smrt patriajrha "zgodno" iskoristio da promoviše cenzuru?

Ne, ne, već sam na blogu o RRA kod gordanec rekao da je vreme da se kupi satelitska antena, odvežu svi kablovi i prestane da se plaća pretplata. Ipak je ovo previše, a o kontraprodukltivnosti neću ni da pričam...
margos margos 19:59 16.11.2009

Re: ***

KO je taj genijalac što je procenio da može Fox Crime (i to je za nekoga zabava) a ne može Dr House s Fox Life-a?

Neko modbidan - ko više voli smrt od života. :(((

Potpuno mi je ok da je proglašeno tri dana žalosti - iako mislim da se pok. Patrijarhu Pavlu to ne bi dopalo. I ok mi je da nema treskavaca na domaćim tv kanalima - ali da nam provajder uskraćuje gledanje stranih kanala - to je van svake pameti i pristojnosti.
Hansel Hansel 20:01 16.11.2009

RRA

KDS na svom info kanalu kaže da su programi isljučeni na osnovu uredbe RRA. Ne znam da li je ta uredba interne prirode, tek na sajtu RRA piše (delove teksta sam ja naglasio):
Републичка радиодифузна агенција обавештава све радиодифузне организације за информисање јавности на територији Републике Србије да свој програм ускладе са чланом 6 став 1 и чланом 10 Закона о обележавању дана жалости на територији Републике Србије, у складу са одлуком Владе Србије која је, због смрти патријарха Павла прогласила тродневну жалост за 16., 17. и 18. новембар 2009. године.

Радиодифузне организације за информисање јавности на територији Републике Србије, дужне су да у својим програмима, укључујући и емисије намењене иностранству, на дан проглашења дана жалости:

емитују одлуку о проглашењу жалости и о програму његовог обележавања коју доноси надлежни орган Републике Србије или тело које он одреди;
обавесте јавност о скуповима сећања које поводом дана жалости организују надлежни органи Републике Србије или тела која она одреде;
уместо хумористичких, забавних, фолклорних и других емисија са забавном и народном музиком, емитују музику и емисије прикладне дану жалости;
ускладе детаљну програмску шему у време дана жалости.

У складу са одредбама које се односе на начин обележавања дана жалости забрањено је емитовање народне и забавне музике.

У Београду,
дана 16. новембра 2009. године

Републичка радиодифузна агенција
Извршни директор
Рајка Галин Ћертић
jaksa scekic jaksa scekic 20:08 16.11.2009

Re: RRA

Hansel
KDS na svom info kanalu kaže da su programi isljučeni na osnovu uredbe RRA. Ne znam da li je ta uredba interne prirode, tek na sajtu RRA piše (delove teksta sam ja naglasio):
Републичка радиодифузна агенција обавештава све радиодифузне организације за информисање јавности на територији Републике Србије да свој програм ускладе са чланом 6 став 1 и чланом 10 Закона о обележавању дана жалости на територији Републике Србије, у складу са одлуком Владе Србије која је, због смрти патријарха Павла прогласила тродневну жалост за 16., 17. и 18. новембар 2009. године.

Радиодифузне организације за информисање јавности на територији Републике Србије, дужне су да у својим програмима, укључујући и емисије намењене иностранству, на дан проглашења дана жалости:

емитују одлуку о проглашењу жалости и о програму његовог обележавања коју доноси надлежни орган Републике Србије или тело које он одреди;
обавесте јавност о скуповима сећања које поводом дана жалости организују надлежни органи Републике Србије или тела која она одреде;
уместо хумористичких, забавних, фолклорних и других емисија са забавном и народном музиком, емитују музику и емисије прикладне дану жалости;
ускладе детаљну програмску шему у време дана жалости.

У складу са одредбама које се односе на начин обележавања дана жалости забрањено је емитовање народне и забавне музике.

У Београду,
дана 16. новембра 2009. године

Републичка радиодифузна агенција
Извршни директор
Рајка Галин Ћертић


kablovski operateri nemaju STATUS Radio difuznih organizacija.

J
Hansel Hansel 20:17 16.11.2009

Re: RRA

Naravno, zato sam i naglasio rečene delove teksta.
jaksa scekic jaksa scekic 20:24 16.11.2009

Re: RRA

Hansel
Naravno, zato sam i naglasio rečne delove teksta.


Inace da se radi o debeloj folirazi SBB i skupljanju jadnih poena, iskljuceni su programi samo ko ih prima analogno, ko ima 3D uredjaj, moze sve da gleda bez problema, ocigledno nemaju tehnologiju za digitalnu "secu" kanala kroz fiber optic

J

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana