Mediji

Dužina nije bitna !?

myredneckself RSS / 03.12.2009. u 15:29

Neki dan sam sa nekolicinom blogera sa jednog drugog mesta na kom takođe blogujem, opet razgovarala na temu dužine blog posta. Kao što vidite, ne mogu dugo da vas držim u neizvesnosti zbog dvosmislenosti pikantnog naslova. Pričali smo o čitanosti blogova, i koliko traje internet pažnja današnjeg, prosečnog blog čitaoca.short-posts.jpg

Iskreno, pošla sam od sebe. Kad sam bila mlađa, obično nisam ispuštala započetu knjigu iz ruku dok je ne završim. Danas nije tako. Posebno na internetu nakon čitanja tri-četiri pasusa nekog teksta, pažnju mi nažalost  odvuče nešto drugo, pa većina dužih, a meni zanimljivih tekstova završi u "read later", i obično sačeka noć, kad ostanemo sami.

Verujem da nisam jedina. Današnji čitaoci blogova ne očekuju dugačke tekstove i eseje. Više su za "grickalice" veličine zalogaja koje će brzo progutati . Nečega, između fragmenata misli ispisanih na twitteru i facebook-u, i izrihtanih, i izglancanih tekstova u nekom magazinu. Nečega što stane na jedan screen laptopa, jer današnji blog čitaoci ne vole mnogo ni da skroluju. O čitanju i pisanju za web, ako vas nešto više zanima, možete pročitati na ovom mestu. Smatra se da je u webwriting-u najbolje da post sadrži 250 reči.

Da nastavim u iskrenom tonu, i ja sam otkrila da mi je teško da čitam dugačke postove gusto otkucane bez odvojenih pasusa. Ali, gle ironije! Kad god sam rekla sebi, napisaću kratak post o temi, i jasno i sažeto reći šta imam o istoj, sve u pohvalu kratkoći, retko sam u postu imala manje od 700-800 reči.hamlet-polonius.jpg

Sada sam se trudila  da moj post ne bude dugačak, 300-tinak reči.  Eto, može! Ako je tema opširna i zahteva duži post, i ne može se obraditi kratko i brzo,  možda je bolje da podelim tekst na dva dela. U slavu sažetosti vrednih misli setimo se Polonija, oca Ofelijinog i Laertovog(Hamlet) i njegove rečenice - brevity is the soul of wit !

Ipak mislim da je bilo koja dužina teksta dobra sve dok ne zamara, i dok je zanimljiva čitaocu. I naravno, u komentarima na postove myredneckself, to već znate, ne morate se obazirati na dužinu komentara( mnogi ne vole da komentatori pišu "post" dok komentarišu, he, he...sujeta!), i držati se samo teme, bez digresija. Naprotiv, moji postovi s vašim komentarima su  mnogo zanimljiviji.

 



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kazezoze Kazezoze 15:35 03.12.2009

prvi

kratko i jasno...
myredneckself myredneckself 15:40 03.12.2009

Re: prvi

Kazezoze
kratko i jasno...

u istom stilu, za prvog
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:58 03.12.2009

Re: prvi

Kazezoze
kratko i jasno...


Da ponovim.
myredneckself myredneckself 01:27 04.12.2009

Re: prvi

Jelena Pavlović
Kazezoze
kratko i jasno...


Da ponovim.

jelena, dobrodošla
nije loše nekad razgovarati kratkim rečenicama
a ja bih volela i ovako
Lionsgate Lionsgate 16:07 03.12.2009

Naravno . . .

Nije bitna samo duzina, bitna je i dubina . . . teksta naravno
myredneckself myredneckself 16:29 03.12.2009

Re: Naravno . . .

Lionsgate
Nije bitna samo duzina, bitna je i dubina . . . teksta naravno


Lionsgate, dobrodošao/la
da, to je ono gde se pravi cela ta konfuzija, dužina i dubina
trebalo bi da slušamo šta veliki pisci govore, na pr mark tven...
"I’m sorry I didn’t have time to write you a shorter letter."
Lionsgate Lionsgate 16:44 03.12.2009

Re: Naravno . . .

da, to je ono gde se pravi cela ta konfuzija, dužina i dubina


Cesto upareno sa kratkim stoji nesto duboko i efektno . . .
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:15 03.12.2009

Re: Naravno . . .

mrns
trebalo bi da slušamo šta veliki pisci govore, na pr mark tven...
"I’m sorry I didn’t have time to write you a shorter letter."

Pročitao sam pažljivo ceo tekst, bez preskakanja, jer me tema živo interesuje.
Ali, samim tim što sam svestan značaja te teme, valjda ne grešim svaki put kada pišem malo opširnije nego što bi trebalo.
I onda krenem da čitam komentare, pa već na početku naidjem na ovo tvoje citiranje Marka Tvena, što sam ja imao u vidu ama baš prvog trenutka kada sam dosao kod tebe.
To što kaže Tven jeste tačno. Jer, treba imati vremena (vala i živaca) pa napraviti kratak tekst, pod uslovom da kažeš, koliko-toliko, to što hoćeš da kažeš.

U svakom slučaju, lepo od tebe što podsećaš i štrecaš nas koji pišemo opširno. Opet, ne valja ni kada je nešto kratko, a dosadno.
Najvažnije je biti zanimljiv, nije važno o čemu se piše. A zanimljivost trpi i opširnost, zar ne?

BIG IS BEAUTIFULL
myredneckself myredneckself 01:44 04.12.2009

Re: Naravno . . .

To što kaže Tven jeste tačno. Jer, treba imati vremena (vala i živaca) pa napraviti kratak tekst, pod uslovom da kažeš, koliko-toliko, to što hoćeš da kažeš.

U svakom slučaju, lepo od tebe što podsećaš i štrecaš nas koji pišemo opširno. Opet, ne valja ni kada je nešto kratko, a dosadno.

ne bih volela da ovo što sam napisala bude pogrešno protumačeno
prvenstveno ću ponekad sebe pokušati da obuzdam
zanimljivost sigurno trpi opširnost i što se mene tiče, vladimire, piši ako treba kao homer i vergilije, skrolovaću do beskonačnosti
maksa83 maksa83 16:07 03.12.2009

blogoreja

Jedini kome sam ikad tolerisao blog postove bez kraja je Steve Yegge, tip koji je prvo radio u Amazonu a sada u Googleu. Jeste da ume da razvuče preko svake mere, ali bude informativno, i bude na momente vrlo vrlo zabavno:

Steve Yegge (stari blog)
Steve Yegge (novi blog)

myredneckself myredneckself 16:34 03.12.2009

Re: blogoreja

maksa83
Jedini kome sam ikad tolerisao blog postove bez kraja je Steve Yegge, tip koji je prvo radio u Amazonu a sada u Googleu. Jeste da ume da razvuče preko svake mere, ali bude informativno, i bude na momente vrlo vrlo zabavno:

Steve Yegge (stari blog)
Steve Yegge (novi blog)


makso, za večeras imam na todo listi ove linkove
vidiš, ja sada kad sam malo "porasla" došla sam na tvoje pozicije razmišljanja o blogu, valja i mlađe osluškivati
maksa83 maksa83 20:44 03.12.2009

Re: blogoreja

makso, za večeras imam na todo listi ove linkove

Treba tu prošarati ako te strogo tehničke teme ne zanimaju, tip je vrlo nelinearan i ume da bude eklektičan, a u jednom periodu je imao kultni status, dotle da kad izađe njegov novi blog to 2 dana bude prvi link na redditu, sreća, rados', ovacije - jeeeee, muževi i momci samo preko ramena kažu svojim ženkama: "not tonight dear, Steve Yegge ima novi blog". Bude mahom jako veselo, a ko bi da pusti suzu nek' pročita blog o njegovom bratu kog je odneo rak.

vidiš, ja sada kad sam malo "porasla" došla sam na tvoje pozicije razmišljanja o blogu, valja i mlađe osluškivati

Znaš kako je Paskal završio jedno pismo: "Izvinite što je ovo pismo ovako dugačko, nisam imao vremena da ga napišem kraće.". Neke stvari verovatno zahtevaju opširnost i minucioznost, ali u ovo prebrzo vreme kada smo pretrpani informacijama ja naučio da baš, baš, baš cenim jezgrovitost.
myredneckself myredneckself 01:50 04.12.2009

Re: blogoreja

Treba tu prošarati ako te strogo tehničke teme ne zanimaju, tip je vrlo nelinearan i ume da bude eklektičan, a u jednom periodu je imao kultni status, dotle da kad izađe njegov novi blog to 2 dana bude prvi link na redditu, sreća, rados', ovacije - jeeeee, muževi i momci samo preko ramena kažu svojim ženkama: "not tonight dear, Steve Yegge ima novi blog". Bude mahom jako veselo, a ko bi da pusti suzu nek' pročita blog o njegovom bratu kog je odneo rak.

još nisam stigla da obiđem stiva, ali sigurno hoću čim stignem, pa to što on radi je dušu dalo za mene
eklektika mi je srednje ime
reddit mi je odavno u bookmarksima, snaći ću se i izabrati
Znaš kako je Paskal završio jedno pismo: "Izvinite što je ovo pismo ovako dugačko, nisam imao vremena da ga napišem kraće.". Neke stvari verovatno zahtevaju opširnost i minucioznost, ali u ovo prebrzo vreme kada smo pretrpani informacijama ja naučio da baš, baš, baš cenim jezgrovitost.

ovu rečenicu o kratkoći pisma sam već citirala, malo gore, ali imam podatak da je tvenova
btw, odlična je
albicilla albicilla 16:08 03.12.2009

duzina

ja obicno ciljam 500-800 reci, mada katkada odem i znatno dalje....
myredneckself myredneckself 16:36 03.12.2009

Re: duzina

albicilla
ja obicno ciljam 500-800 reci, mada katkada odem i znatno dalje....

albicilla ti si u granicama koje se tolerišu, meni je zanimljivo štogod da napišeš
albicilla albicilla 17:35 03.12.2009

Re: duzina

albicilla ti si u granicama koje se tolerišu, meni je zanimljivo štogod da napišeš


hvala
antonacci antonacci 16:27 03.12.2009

Čudo...

Čudo jedno, sad nešto razmišljam, da neko uopšte ima strpljenja da pročita moje blogove, jer mislim da ni jedan nije bio kraći od dve stranice. Često razmišljam o tome kako će mi neko jednog dana napisati komentar "jao ne davi čoveče i reci šta imaš", ali se to još nije desio; valjda me čitaju neki strpljivi ljudi, ne znam.

A blogovi koje ja čitam su razni, i dugački i kraći, meni, u principu, ne smeta da čitam ni deset strana teksta. Ima par blogera koji pišu kratke blogove u kojima uživam i dosta njih čiji budu dugački, ali ih jednako lako čitam.

Mislim da nije stvar u dužini bloga, već u stilu pisanja. Ako je blog lepo napisan, pročitaću ga, pa ne znam koliko da je dugačak.

myredneckself myredneckself 16:40 03.12.2009

Re: Čudo...

antonacci
Čudo jedno, sad nešto razmišljam, da neko uopšte ima strpljenja da pročita moje blogove, jer mislim da ni jedan nije bio kraći od dve stranice. Često razmišljam o tome kako će mi neko jednog dana napisati komentar "jao ne davi čoveče i reci šta imaš", ali se to još nije desio; valjda me čitaju neki strpljivi ljudi, ne znam.

A blogovi koje ja čitam su razni, i dugački i kraći, meni, u principu, ne smeta da čitam ni deset strana teksta. Ima par blogera koji pišu kratke blogove u kojima uživam i dosta njih čiji budu dugački, ali ih jednako lako čitam.

Mislim da nije stvar u dužini bloga, već u stilu pisanja. Ako je blog lepo napisan, pročitaću ga, pa ne znam koliko da je dugačak.


antonacci, ja imam strpljenja da čitam tvoje postove iako nisu pisani u haiku dužini , i često ostanem bez teksta, jer si sve lepo rekao da ne znam šta bih dodala
edit: dobrodošao
antonacci antonacci 16:44 03.12.2009

Re: Čudo...

nisu pisani u haiku dužini


Kako je to lepo rečeno.

edit: dobrodošao


Hvala. Metnuo sam te u VIP listu, pa ću sad češće deliti svoje mudrosti ovde.
myredneckself myredneckself 17:15 03.12.2009

Re: Čudo...

antonacci
nisu pisani u haiku dužini


Kako je to lepo rečeno.

edit: dobrodošao


Hvala. Metnuo sam te u VIP listu, pa ću sad češće deliti svoje mudrosti ovde.

biće mi čast
NNN NNN 16:28 03.12.2009

Uplašio sam se da je duži :)



Brajović ima teoriju o 4000 karaktera (je l' tako beše?), a ja nekad kad vidim njegov tepih, samo kliknem na "preporuči" posle prvog pasusa (lakše mi je to, nego da čitam sve )
topcat topcat 16:36 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Zanimljivo. A ja Brajovića uvijek pročitam 2 puta. ; ))
Lionsgate Lionsgate 16:42 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Brajović ima teoriju o 4000 karaktera (je l' tako beše?), a ja nekad kad vidim njegov tepih, samo kliknem na "preporuči" posle prvog pasusa (lakše mi je to, nego da čitam sve )


Aha, zato je cika Brajovic necitan autor, poput njegovih knjizevnih idola . . .
myredneckself myredneckself 17:10 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

NNN


Brajović ima teoriju o 4000 karaktera (je l' tako beše?), a ja nekad kad vidim njegov tepih, samo kliknem na "preporuči" posle prvog pasusa (lakše mi je to, nego da čitam sve )

pusti brajovića, on može, pisac je ( meni ne smeta, iako i ja lupim preporuku, pa se vratim posle )... ovde pričamo o blogerima


myredneckself myredneckself 17:11 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

topcat
Zanimljivo. A ja Brajovića uvijek pročitam 2 puta. ; ))

kakvi dvaput, top, po nekoliko puta sve dok ne skontam
topcat topcat 17:38 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

myredneckself
po nekoliko puta sve dok ne skontam

A ne, nekoliko puta samo Unfa. Taj ga baš voli "pojednostavniti".
Puno puta pročitam komentar (negdje na 5. strani tog bloga) i pomislim e pa jbmu miša, moram ponovo...onda nađem jedan zarez ili uskličnik koji je mogao značiti što komentar KAO dotiče...a možda su ipak i samo u šumi.... Čini se da ostalih 1200 posjetilaca njegovih blogova nema taj problem, tako da je teleći osjećaj potpun ili bar izraženiji.
A tekstovi uopće nisu tako dugački.

NNN NNN 18:11 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

cika Brajovic
Čika Braja

(to nisam ja rek'o)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:57 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

NNN
Brajović ima teoriju o 4000 karaktera...

Па, сад, није баш теорија, више је пракса. Ево како она изгледа, у свом пуном сјају ;-) Ја сам једно време био "јако читан" аутор, објављујући редовно у културном додатку у нашим тада најтиражнијим новинама, и потрошио сам своје кратке текстове. Хоћу рећи да ме у овом трену хвата нека нелагода при помисли да ће се појавити уредник и рећи: Пази, немој да ти текст буде дужи од... И, сад, колико год простора да се понуди, мени је већ на почетку мучно од помисли да морам себе ограничити.

Да будем искрен, и кад ми је понуђено да пишем за Блог Б92 размишљао сам ово о чему myredneckself прича, те да ли треба да правим компромисе између хоризонта очекивања читалаца и хоризонта очекивања аутора. Јер непристајање на њих прети да сваки мој текст одведе до судбине о којој Lionsgate говори. То јест, сасвим разумем да неком замишљеном овдашњем просечном читаоцу сваки мој пост може да изгледа крајње одбојно. (Шта ми овај задрти ћириличар с наочарима сад мудрује о литератури, историји, уметности, дај бре, чика Брајо, олади мало...) Шта год било, још се нисам решио да приступ променим, једноставно јер мени овако прија и јер ове своје текстове третирам с истом озбиљношћу као да су објављени негде другде, у себи "природнијем" окружењу.

Оно што ви не можете да видите јесте моје задовољно откриће да ми се стари блог-текстови и даље читају, а ови новообјављени, опет из Предрагове перспективе, ваљано котирају на листи популарности. Наравно да неће достићи Стронгменов или чак ни Тијагов рејтинг, али шта је ту је. О томе свему наглас сам размишљао у оном горе линкованом тексту.

Најкраће: за сада не правим разлику пишући за web или за "озбиљну" литературу. (Једноставно, немам времена ;-) Само, отворите ли, на пример, недељни културни додатак Блиц књига, видећете да су се тамо текстови приказа нових дела приближили web приступу писању. Ни тамо се, дакле, та разлика не прави. Али, сада из перспективе сасвим супротне оној мојој.
mirelarado mirelarado 22:53 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Eво, Предраг је у свом коментару рекао оно што је и за мене најважније откако сам одлучила да повремено пишем на блогу. Стога нећу замарати понављањем. :) Језгровитост и сажетост јесу врлине доброг писања, али дужина текста ипак зависи од теме, начина обраде, итд. Увек пођем од себе као читаоца: ако ми је тема занимљива, ако је текст лепо написан, обично зажалим што није дужи. У противном, и педесет речи ми је превише.

За мене је било пријатно изненађење што постоје и читаоци које занима да сазнају нешто о литератури, мислила сам да посвећеника има мање. :))

МРНС, што се мене тиче, не мораш да бринеш. Теме су ти увек занимљиве и постови лако и лепо написани.
mirelarado mirelarado 23:08 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

myredneckself
pusti brajovića, on može, pisac je ( meni ne smeta, iako i ja lupim preporuku, pa se vratim posle )... ovde pričamo o blogerima


Тачно, МРНС, ипак постоји разлика између Брајовићевих књижевних текстова (и када пише о другим писцима) и постова који се о најразличитијим темама на блогу објављују. Зато те две ствари и нису за поређење. :)
NNN NNN 23:25 03.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Brajoviću, preporuka!

myredneckself myredneckself 00:36 04.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Тачно, МРНС, ипак постоји разлика између Брајовићевих књижевних текстова (и када пише о другим писцима) и постова који се о најразличитијим темама на блогу објављују. Зато те две ствари и нису за поређење. :)

баш сам тако мислила, мирела
myredneckself myredneckself 00:38 04.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Eво, Предраг је у свом коментару рекао оно што је и за мене најважније откако сам одлучила да повремено пишем на блогу. Стога нећу замарати понављањем. :) Језгровитост и сажетост јесу врлине доброг писања, али дужина текста ипак зависи од теме, начина обраде, итд. Увек пођем од себе као читаоца: ако ми је тема занимљива, ако је текст лепо написан, обично зажалим што није дужи. У противном, и педесет речи ми је превише.

само ти нама пиши, ал' да не чекамо дуго
myredneckself myredneckself 00:48 04.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

Хоћу рећи да ме у овом трену хвата нека нелагода при помисли да ће се појавити уредник и рећи: Пази, немој да ти текст буде дужи од... И, сад, колико год простора да се понуди, мени је већ на почетку мучно од помисли да морам себе ограничити.

уредници јадни имају вероватно унапред фиксиране дужине чланака, али да сам новинар ја бих се с тим прокрустима стално
myredneckself myredneckself 00:56 04.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

A ne, nekoliko puta samo Unfa. Taj ga baš voli "pojednostavniti".

molim, šta kažeš!?
u njegov komentar nekad gledam kao nekad u perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:10 04.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

mrns
kakvi dvaput, top, po nekoliko puta sve dok ne skontam

Margerita Jursenar (Marguerite Yourcenar) je Marsela Prusta (U potrazi za izgubljenim vremenom) čitala - osam puta.
crossover crossover 04:36 05.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

myredneckself
molim, šta kažeš!?
u njegov komentar nekad gledam kao nekad u perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu

Мислиш, предикативни герундив изван пасивне перифрастичне коњугације.
Ујбт, завртело ми се у глави. Јел’ има неког на свету ко зна шта ово чудо уопште значи?

Уствари... заиграјмо!
topcat topcat 07:29 05.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

vladimir petrovic
Marsela Prusta (U potrazi za izgubljenim vremenom) čitala - osam puta.

Pa jel našla...izgubljeno vrijeme...
myredneckself myredneckself 12:11 05.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

crossover
myredneckself
molim, šta kažeš!?
u njegov komentar nekad gledam kao nekad u perifrastičnu konjugaciju aktivnu i pasivnu

Мислиш, предикативни герундив изван пасивне перифрастичне коњугације.
Ујбт, завртело ми се у глави. Јел’ има неког на свету ко зна шта ово чудо уопште значи?

Уствари... заиграјмо!

наравно да има крос, односно да би ствари постале јасније...мом кампањству је дошао крај, дакле нема прескакања лекција!
да нисам прескочила аблативну конструкцију у фразама са партиципом који је или изражен или имплиците у реченици све би било мало другачије...а син ми не би црвенео кад ја устанем да играм
mirelarado mirelarado 18:11 05.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

МРНС и Кросе, не зазивајте узалуд имена коњугација перифрастичнијех, могла бих доћи у напаст да почнем пропитивати овдИ, јер видим да сте изоставили акузатив и номинатив с инфинитивом, а то ми тешко пада. Узгред, све те конструкције скраћују текст, штета што их нема у српском.
myredneckself myredneckself 20:24 05.12.2009

Re: Uplašio sam se da je duži :)

mirelarado
МРНС и Кросе, не зазивајте узалуд имена коњугација перифрастичнијех, могла бих доћи у напаст да почнем пропитивати овдИ, јер видим да сте изоставили акузатив и номинатив с инфинитивом, а то ми тешко пада. Узгред, све те конструкције скраћују текст, штета што их нема у српском.

овог сам се плашила, да ће мирела да нас узме на миндрос што прескачемо лекције
али, бек ту д бигининг, нема друге него да замолим анфа да од сада комуницирамо кратким једноставним реченицама без ускличника, италика, осталих герунда и пренесених значења
libkonz libkonz 16:43 03.12.2009

kod tvojih tekstova...

je važno da budu razumljivi nama običnim smrtnicima. za dužinu ćemo lako.
od početka na blogu pazim da ne pišem duge tekstove.
myredneckself myredneckself 17:20 03.12.2009

Re: kod tvojih tekstova...

libkonz
je važno da budu razumljivi nama običnim smrtnicima. za dužinu ćemo lako.
od početka na blogu pazim da ne pišem duge tekstove.

ihhh, lib da vidiš mene pre pritiska na publish button...ovo ne mora...jasno je i bez ovoga... šta ovo cifram...?
vitlam "satarom" i samo seckam, i opet dugačko...brbljivica
libkonz libkonz 17:23 03.12.2009

Re: kod tvojih tekstova...

..brbljivica

žene...
angie01 angie01 16:53 03.12.2009

sublimirano

i sa poantom, dobro konstruisana ideja, koju techno pratish i koja te ne ostavlja ravnodushnim, josh ako je duhovito-extra!-to je meni barem privlachno-ne volim hekleraj ili postove razradjene kao seminarski rad- jer toga vec ima mnogo adekvatije kod Gugla.

Mislim- vishe me zanima nechiji filing end tach- nego, koliko je spretno preslozio gugleraj.
myredneckself myredneckself 17:36 03.12.2009

Re: sublimirano

angie01
i sa poantom, dobro konstruisana ideja, koju techno pratish i koja te ne ostavlja ravnodushnim, josh ako je duhovito-extra!-to je meni barem privlachno-ne volim hekleraj ili postove razradjene kao seminarski rad- jer toga vec ima mnogo adekvatije kod Gugla.

Mislim- vishe me zanima nechiji filing end tach- nego, koliko je spretno preslozio gugleraj.

dobrodošla angie01
hekleraj...
mnogi pisci blogova misle da što napišu duži tekst, da su pokazali i veće znanje,
a možeš i na wikipediu, umesto na neke postove
posebno volim kad ljudi pišu duhovito
iris.davidovich iris.davidovich 16:57 03.12.2009

I

jeste i nije (iris, the teofan). evo u ovom tvom postu se vidi da si se trudila da budes kratka, vise volem kad se opustis
kad rece drugo mesto na kome blogujes - blogujes na drugom mestu?! zar ima zivota van menhetna?
ako smem jedan mnogo dobar blog (nije odavle, elem jeres) da metnem - proporcije su savrsene, barbika blogova (da se nadovežem na proslu pricu )
http://bluepeaks.blogspot.com/
myredneckself myredneckself 17:44 03.12.2009

Re: I

jeste i nije (iris, the teofan). evo u ovom tvom postu se vidi da si se trudila da budes kratka, vise volem kad se opustis

iris, pošto sam podrivačica svih sistema, verovatno ću u sledećem postu podriti i ovaj
link takođe ide u todo listu za večeras, zajedno sa maksinim linkovima, štreberski ću ja to natenane...

Biljana 77 Biljana 77 17:15 03.12.2009

I broj, i broj...

nekad sam čitala silesiju blogova, dugačkih, kratkih.. Sad sam to smanjila na odabranu četu i vraćam se polako čitanju knjiga.
myredneckself myredneckself 17:48 03.12.2009

Re: I broj, i broj...

Biljana 77
nekad sam čitala silesiju blogova, dugačkih, kratkih.. Sad sam to smanjila na odabranu četu i vraćam se polako čitanju knjiga.

biljo drma nas sličan vajb,(knjige) malo mi ide teško, al' moram i ja da se skinem... bre!

JJ Beba JJ Beba 17:16 03.12.2009

dugačak, kratak.....

.... mali, veliki ništa to nije tol'ko važno - važno je da s' ume.. Da se ima šta reći. rekla bih

myredneckself myredneckself 17:53 03.12.2009

Re: dugačak, kratak.....

JJ Beba
.... mali, veliki ništa to nije tol'ko važno - važno je da s' ume.. Da se ima šta reći. rekla bih


dobrodošla bebo
you got the point
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:12 04.12.2009

Re: dugačak, kratak.....

JJBeba
...mali, veliki ništa to nije tol'ko važno - važno je da s' ume

Ameri to ovako kažu
It ain't how big, but how.

Drugim rečima, važan je "know-how".
blogovatelj blogovatelj 16:49 05.12.2009

Re: dugačak, kratak.....

It ain't how big, but how.


Ali isto tako kazu "Size doez matter"
Sto ce reci ...
myredneckself myredneckself 21:41 05.12.2009

Re: dugačak, kratak.....

blogovatelj
It ain't how big, but how.


Ali isto tako kazu "Size doez matter"
Sto ce reci ...

u sumo rvanju da
jednatanja jednatanja 17:33 03.12.2009

Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

na internetu obično ne, ali postoje 3 izuzetka: ako nekog izuzetno cenim kao ličnost ili profesionalca, ako ga lično poznajem ili ako tema pogađa tačno u centar mog interesovanja.
myredneckself myredneckself 17:56 03.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

jednatanja
na internetu obično ne, ali postoje 3 izuzetka: ako nekog izuzetno cenim kao ličnost ili profesionalca, ako ga lično poznajem ili ako tema pogađa tačno u centar mog interesovanja.

ima nekoliko naših, a duže tekstove opraštam i autorima njujorkera
jednatanja jednatanja 19:02 03.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

imaš vremena i za new yorker
myredneckself myredneckself 20:08 03.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

jednatanja
imaš vremena i za new yorker

noć je duga, samo s podočnjacima ponekad ne stojim najbolje
mirelarado mirelarado 00:02 04.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

myredneckself
jednatanja
imaš vremena i za new yorker

noć je duga, samo s podočnjacima ponekad ne stojim najbolje


Како ти само полази за руком да стигнеш на сва та места, МРНС?

За нас са подочњацима музички предах:


myredneckself myredneckself 00:31 04.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

Како ти само полази за руком да стигнеш на сва та места, МРНС?

За нас са подочњацима музички предах:

мирела, шта се чудиш ?
кад год се враћам из изласка по нету, налетим на тебе, изгледа да нас две највише вилујемо ноћу

edit: да знате... ово..."За нас са подочњацима музички предах"...уопште није тачно, имам доказе, уверила се, тарарара
(него ти старији "материјали" добри и издржљиви)
mirelarado mirelarado 00:43 04.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

myredneckself
мирела, шта се чудиш ?
кад год се враћам из изласка по нету, налетим на тебе, изгледа да нас две највише вилујемо ноћу.


Чудим се као фол, МРНС! У ствари ти се дивим како свуда стигнеш. :))

П.С. А где су па теби подочњаци?! Нисам ни ја баш толико ћорава, иако од отврдлог материјала. .


myredneckself myredneckself 13:49 04.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?


Чудим се као фол, МРНС! У ствари ти се дивим како свуда стигнеш. :))

П.С. А где су па теби подочњаци?! Нисам ни ја баш толико ћорава, иако од отврдлог материјала. .

молим те ћути, и не откривај моју спољашњу, пролазну лепоту ником
mirelarado mirelarado 23:22 04.12.2009

Re: Da li ću pročitati duži tekst/blog/članak?

Ћутим као заливена, иако не видим разлог.
thebee269 thebee269 17:57 03.12.2009

sto bi rekle neke dame...

nije vazno koliki je vazno da je tehnicar

tako je i sa blogom, nije vazno koliki je vazno da je citan.
pnbb pnbb 18:04 03.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

thebee269
nije vazno koliki je vazno da je tehnicar


sto bi rekle neke dame....

opet jedan s malim..
myredneckself myredneckself 18:17 03.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

thebee269
nije vazno koliki je vazno da je tehnicar

tako je i sa blogom, nije vazno koliki je vazno da je citan.

ali ga treba ipak svesti na neku pravu meru, neki nemaju "vremena" da otkriju tehniku
samo u tom nalaženju mere raspisanog blogera treba paziti da se prilikom seče ne odseče previše, jer onda "jednostavno" postaje "previše jednostavno"
shvatam da je većinu autora strah da seku, da ne bi izgubili neki "logički konektor"
ali ne valja ni overwriting, bar ja tako mislim
dobrodošao
thebee269 thebee269 18:35 03.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

thebee269
nije vazno koliki je vazno da je tehnicar



sto bi rekle neke dame....


opet jedan s malim..
*novo

znao sam da ce neko da me izda.
myredneckself myredneckself 19:04 03.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...


opet jedan s malim..

znao sam da ce neko da me izda.

momci rešite to između sebe, elegantno
thebee269 thebee269 20:32 03.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...


opet jedan s malim..


znao sam da ce neko da me izda.


momci rešite to između sebe, elegantno
*novo

ok. priznajem
Lionsgate Lionsgate 00:45 04.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

opet jedan s malim..


Ko bi nego moj cyber drug pnbb . . .

Onomad kad se mladic pred drugovima hvalio da mu devojka posle neznih trenutaka place dobio je odgovor pun sazeljenja: pa naravno kad ti je mali . . . o tekstu pricamo, naravno.
myredneckself myredneckself 13:45 04.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

Onomad kad se mladic pred drugovima hvalio da mu devojka posle neznih trenutaka place dobio je odgovor pun sazeljenja: pa naravno kad ti je mali . . . o tekstu pricamo, naravno.

plače ?...on sigurno čita naglas vrlo nadahnuto
jesen92 jesen92 22:39 04.12.2009

Re: sto bi rekle neke dame...

ali ga treba ipak svesti na neku pravu meru, neki nemaju "vremena" da otkriju tehniku
samo u tom nalaženju mere raspisanog blogera treba paziti da se prilikom seče ne odseče previše, jer onda "jednostavno" postaje "previše jednostavno"
..najvaznije je da li neko ima sta da kaze i da to ume na pravi nacin...onaj ko ume zna i pravu meru....pojam dugackog nije isti za sve citaoce posto zavisi i od toga da li nekoga zanima tema ili ne, da li ima vremena ili ne, da li mu pisanje nekog blogera "lezi"......itd...a to znaci da svaki bloger treba da nadje pravu meru za svoju publiku....
ecce-florian ecce-florian 18:30 03.12.2009

jeste bitna

moj je bio najkraći dok nije trajno nestao
....
I?
Ma.

ako treba verifikacija...
myredneckself myredneckself 19:12 03.12.2009

Re: jeste bitna

moj je bio najkraći dok nije trajno nestao

ecce-florian, dobrodošao
nije valjda ono najgore?
4krofnica 4krofnica 20:36 03.12.2009

*

uopste mi ne smetaju dugacki tekstovi pa ni kratki. ako vidim da je veci od 4 debela pasusa, stampam, jer ne mogu da citam sa kompa......... ne volim mnogo dugacke komentare nekad, malo mi se gubi na dinamici....volim razne tekstove i licne i sazvakane vikipedije, samo da je zanimljivo....i domacin bi mogao recimo na svaki 20ti komentar da prilozi neki muzicki intermeco, da slusam u sledecih 20.
sad se setih ove prelepe pesme....
myredneckself myredneckself 00:11 04.12.2009

Re: *

.i domacin bi mogao recimo na svaki 20ti komentar da prilozi neki muzicki intermeco, da slusam u sledecih 20.
sad se setih ove prelepe pesme....

ova ti zlata vredi krofnice
i to još TH, moji omiljeni

margos margos 20:58 03.12.2009

E, pa meni sve zavisi

od vremena i raspoloženja. Nekad 'vako, nekad 'nako.

Tvoj omiljeni blog mi je 'Parole du jour' - sve je bilo super - tekst, emocija, komentari... laganica, a radosno.
myredneckself myredneckself 00:08 04.12.2009

Re: E, pa meni sve zavisi

margos
od vremena i raspoloženja. Nekad 'vako, nekad 'nako.

Tvoj omiljeni blog mi je 'Parole du jour' - sve je bilo super - tekst, emocija, komentari... laganica, a radosno.

margos moj prethodni post, pre ovoga, ono filtriranje sadržaja sa neta, je trebao biti parole du jour na jedno slovo, ne mogu ti reći koje, ali možda ću pisati uskoro
mirelarado mirelarado 00:17 04.12.2009

Re: E, pa meni sve zavisi

margos
Tvoj omiljeni blog mi je 'Parole du jour' - sve je bilo super - tekst, emocija, komentari... laganica, a radosno.


Баш тада сам била на мору, али сам се после силно забавила читајући. :))
myredneckself myredneckself 13:40 04.12.2009

Re: E, pa meni sve zavisi

Баш тада сам била на мору, али сам се после силно забавила читајући. :))

хвала ти мирела, подсетила сам се читајући на почетак лета, кад је још све било весело и другачије, кад нисам ни слутила шта ће се после десити
dunja73 dunja73 21:03 03.12.2009

---

nebitna duzina ,
bitna sustina ....


Nego , gde je bloger Mladen-Mladen ?
naslov me nesto asocira na njega i njegove
tekstove ?
4krofnica 4krofnica 21:09 03.12.2009

Re: ---

gde je bloger Mladen-Mladen
na zalost, odjavio se
dunja73 dunja73 21:13 03.12.2009

Re: ---

4krofnica
gde je bloger Mladen-Mladen na zalost, odjavio se

eeee...???
margos margos 21:15 03.12.2009

Re: ---

Ma jok... tu je, ali neće da piše blogove. Ostavio je komentar juče, al sad ne mogu da se setim na kom blogu...


Edit: ovaj sam ja koja ne mogu da se setim
iris.davidovich iris.davidovich 22:10 03.12.2009

Re: ---

4krofnica
gde je bloger Mladen-Mladen na zalost, odjavio se

steta
da znas da je i mene naslov asocirao na njegovu jednu temu, ali sam znala da nije to u pitanju, je li
ali delim njegovu fascinaciju karalejlom, zestoko

myredneckself myredneckself 00:01 04.12.2009

Re: ---

iris.davidovich
4krofnica
gde je bloger Mladen-Mladen na zalost, odjavio se

steta
da znas da je i mene naslov asocirao na njegovu jednu temu, ali sam znala da nije to u pitanju, je li
ali delim njegovu fascinaciju karalejlom, zestoko


i meni se svidela karalejla,
zbog nje i još nekolicine iz moje vip liste mi je najviše žao potpalublja
kako si ono mogla znati iris?
myredneckself myredneckself 00:03 04.12.2009

Re: ---

nebitna duzina ,
bitna sustina ....

potpis dunja
myredneckself myredneckself 13:27 04.12.2009

Re: ---

Edit: ovaj sam ja koja ne mogu da se setim

ne moraš ti uvek da sipaš sve iz rukava margos štreberko, možeš neku lekciju i da preskočiš
posle te zovu po blogu...maaaaargoooos! daj onaj komentar od xy u postu z, iz 2007 ...
margos margos 17:07 04.12.2009

Re: ---

Potpuno si u pravu. Ruiniram svoj image plavuše... svašta i sa mnom...
Spiridon Spiridon 21:33 03.12.2009

..

Stara linhenstajnska poslovica glasi: "Dužina nije bitna ali je zato debljina diskutabilna."
myredneckself myredneckself 23:54 03.12.2009

Re: ..

Spiridon
Stara linhenstajnska poslovica glasi: "Dužina nije bitna ali je zato debljina diskutabilna."

spiridone, dobrodošao
i nemoj odmah te debele reči da mi govoriš jesi li mislio lihtenštajnska? ( šalim se uopšte nije bitno, bitno je da sam naučila novu poslovicu )
background noise background noise 23:31 03.12.2009

Slazem se

sirina je bitna . . . ovaj, jos nisam procitao . . . o cemu se radi . . . uf . . .
myredneckself myredneckself 23:57 03.12.2009

Re: Slazem se

ovaj, jos nisam procitao

nadam se da si ostavio preporuku
bgn, znaš kako to ide, ako te mrzi da čitaš!?
ali ovaj moj baš nije dugačak, mogao si
miloradkakmar miloradkakmar 00:09 04.12.2009

Meni

je bitno da što više ljudi piše, a od teme zavisi da li će tekst biti duži ili kraći. Ponekad počnem da pišem o jednoj temi ,. završim sa sasvim drugom i onda naravno mora da bude duži , jer priču valja "izvući".
Ne znam koliko bi reči bilo potrebno za normalno čitanje, ali znam da je 36 redaka , tri minuta čitanja, neki optimum.
myredneckself myredneckself 13:19 04.12.2009

Re: Meni

Ponekad počnem da pišem o jednoj temi ,. završim sa sasvim drugom i onda naravno mora da bude duži , jer priču valja "izvući".

potakao si me da razmišljam i ja o trenutku kad me uhvati nadahnuće da nešto kažem, pa odlutam...kad toliko mnogo hoću da pričam, velika dužina teksta je na pomolu i valja se samosaseći na optimalnu, ne valja ni ispod ni iznad toga

rapunzel rapunzel 10:50 04.12.2009

mislim

da i raspoloženje čitaoca igra veliku ulogu.
nekada smo otvoreniji, raspoloženiji, kakogod, i dužina teksta nije bitna.
u drugom slučaju ni naslov nismo u stanju da pročitamo.

još uvek strpljivo čekam tvoj tekst o bunjuelu i bila
bih presrećna da bude što duži
myredneckself myredneckself 13:00 04.12.2009

Re: mislim

još uvek strpljivo čekam tvoj tekst o bunjuelu i bila
bih presrećna da bude što duži

rap, šta... vreme je za trol !?
eve me...

jasnaz jasnaz 11:59 04.12.2009

taman

mi je ono što me zadrži.





ne smem ni da pomislim koliki će biti konačni broj slovnih znaka koji ću učitati..............



myredneckself myredneckself 13:05 04.12.2009

Re: taman

mi je ono što me zadrži.

a ja nekad hoću da zadržim...
ali znaš ti mene...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana